Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.964 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Matthias87 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:59:
[Afbeelding]

Ik wacht rustig af op mijn eerste staking rewards. Slapend rijk worden jongens.
Jij durft. 12% t.o.v. potentieel 50% waarde verlies :9

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 16:03

MicroWhale

The problem is choice

Op binance stond ie dit weekend tussen de 15-16 geloof ik... maar dat wisselt elke dag.
12% is op dit moment zeker te halen met DOT.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

green-tea schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:11:
[...]

Dat zijn lange vs korte termijn gedachten. :P

[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 18-01-2021 10:13 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 20:14
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:44:
[...]

Nee inderdaad. Dit is absoluut niet de bedoeling. Ik zie liever ook dat we de humor compleet uitbannen en dit topic net zo emotieloos maken als de koersen.

Ik snap dan ook niet wat zulke mensen beweegt om dit soort grappen te posten. Lol en plezier maken, gatverdamme. Daar is het leven toch helemaal niet voor bedoeld? Heb je dan niets beters te doen vraag ik me dan af?

Tijd is extreem kostbaar en voor iedere grap die je hier post had je ook een trade kunnen maken waarmee je veel geld had kunnen verdienen.

Ik hoop dan ook dat de mods dit soort geraaskal snel de kop in drukken zodat we door kunnen gaan met de serieuze kant van crypto. Als investeerders in cryptografisch versleutelde decentrale munten en tokens met enorme toekomstige waardevermeerdering potentie, is dat gewoon een rol die wij horen te dragen.

Want we hebben hier een belangrijke taak. Rijk worden. Koersen bespreken en nieuwsitems discuseren die potentieel tot grote winsten kunnen leiden. Dan pas kunnen we lachen. Voor een x10 of minder zit ik hier niet.

Ik hoop dat jullie allemaal een voorbeeld willen nemen en lering willen trekken uit mijn post. Want we zitten hier gewoon feitelijk niet voor ons plezier.

Ik ben het onderhand goed zat. Dus denk erom.
Pardon? Rijk worden? We zijn hier toch voor de mooie technologie? Die zich hier als een larve ontwikkelt tot mooie kleurrijke vlinder, zodat we niet meer vastzitten aan de duivelse banken en dat we lekker zelf kunnen beslissen over ons spaargeld.

BLOCKCHAINS!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:50
Jeaust schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:15:
[...]

Pardon? Rijk worden? We zijn hier toch voor de mooie technologie? Die zich hier als een larve ontwikkelt tot mooie kleurrijke vlinder, zodat we niet meer vastzitten aan de duivelse banken en dat we lekker zelf kunnen beslissen over ons spaargeld.

BLOCKCHAINS!
Precies, zo zit Grayscale er ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
DJ-Promo schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:11:
[...]

Heb ik wel. Vanaf 2017 begonnen met crypto. Dus pieken en dalen meegemaakt.
Merk dat ik nu heel voorzichtig ben en elke 10% pump is naar USDT. Zitten nu wel op het punt dat we dan naar 20/30% gaan. Die laatste procenten mis ik dan. Ga hier gewoon mee door en als ik denk dat het teveel wordt ga ik cashen en verder beleggen in minder heftige assets. Crypto ga ik nooit helemaal uit. Is veel te leuk.
Precies dit.

Voorheen had ik overigens meer moeite met dat ik na 10% winst gepakt te hebben de koers dan nog 20 of 50% verder steeg (recentelijk LINK, DOT, YFI to name a few). Nu kan het me weinig meer boeien, alhoewel ik me vandaag toch wel even achter de oren krab. Dacht zaterdag op een goed moment verkocht te hebben, maar zie nu letterlijk alles 15-40% hoger staan zonder echte dips onderweg.

De grootste twijfel is op welk punt je opnieuw instapt, maar dat vind ik minder spannend dan het vlak na je instap -10 of 20% te zien gaan. Vraag is nu of de volgende dip weer onder mijn vorige verkooppunt komt en of ik niet beter had kunnen hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:23
Tja, zo was ik gister in mijn nopjes dat GRT eindelijk weer op het niveau zat van toen ik 't kocht. Paar tientjes winst en uitgestapt. Nu stijgt 'ie nog vrolijk door...

Ach ja. You win some, you win some more.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:37
Icx in beweging :*)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ypuh schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:18:
[...]

Precies dit.

[...]

De grootste twijfel is op welk punt je opnieuw instapt, maar dat vind ik minder spannend dan het vlak na je instap -10 of 20% te zien gaan. Vraag is nu of de volgende dip weer onder mijn vorige verkooppunt komt en of ik niet beter had kunnen hodlen.
Je speelt mind games met jezelf. En dan bedoel ik het "Wanneer terugkopen?"-spelletje. Daar kom je (door je gretigheid) niet uit. Het is namelijk nooit goed.

Daarom: HODL & DCA FTW!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Per jaar, maar twee keer per week uitgekeerd. Ik ben van plan DOT te houden voor een paar maanden, dus might as well.
green-tea schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:11:
[...]

Haha, jij bekijkt het glas halfleeg. Ik bekijk het glas halfvol.

"Ik durf. 12% met potentieel 50% waarde gainz."

[ Voor 36% gewijzigd door Matthias87 op 18-01-2021 10:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Jeaust schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:15:
[...]

BLOCKCHAINS!
Owja, dat was ik helemaal vergeten inderdaad. Excuus, soms raakt de visie even verstoord naarmate de koersen positieve dingen laten zien, zoals vandaag.

We zitten hier inderdaad voor de techniek en onze toekomst. De FED en de ECB printen fiat valuta in ongekende hoeveelheden. Ze overspoelen zo het systeem met liquiditeit om leningen met hogere rentes te kunnen dekken middels meer leningen met lagere rentes.

Hierdoor zijn cryptografisch versleutelde munten en tokens die decentraalheid bieden door blockchain gelogde netwerken een uitkomst om onze zuurverdiende spaarcenten te voorzien van inflatie bescherming.

Dat was het inderdaad.

Nu alleen nog timen wanneer we met grote winst uitstappen om onze zuurverdiende winst, door cryptografisch versleutelde munten en tokens die decentraalheid bieden door blockchain gelogde netwerken, op ons spaargeld te beschermen tegen de onontkoombare correctie of zelfs flashcrash die doorgaans harder inkickt dan inflatie op fiat valuta op moment van schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Matthias87 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:27:
[...]

Per jaar, maar twee keer per week uitgekeerd. Ik ben van plan DOT te houden voor een paar maanden, dus might as well.

[...]

Haha, jij bekijkt het glas halfleeg. Ik bekijk het glas halfvol.

"Ik durf. 12% met potentieel 50% waarde gainz."
Nee meer rationeel vs irrationeel :X maar best of luck uiteraard.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Ik heb nu een aantal transacties instaan via UniSwap. Maar drie stuks zijn al meer dan een uur pending, ik zie dat het maximaal 3 uren mag/kan duren alleen alle eerdere transacties waren bijna instant approved.

Iemand dit vaker gehad?

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:11
zer0l schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:32:
Ik heb nu een aantal transacties instaan via UniSwap. Maar drie stuks zijn al meer dan een uur pending, ik zie dat het maximaal 3 uren mag/kan duren alleen alle eerdere transacties waren bijna instant approved.

Iemand dit vaker gehad?
Ja kan lang duren met te weinig fees. Via metamask kun je ook de fee verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Bij binance. In je spot.
Wordt usdt en euro ook gerekend als je totaal btc waarde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
green-tea schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:32:
[...]

Nee meer rationeel vs irrationeel :X maar best of luck uiteraard.
Het siert je dat jij jezelf in de categorie irrationeel schaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ladonna schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:49:
Bij binance. In je spot.
Wordt usdt en euro ook gerekend als je totaal btc waarde?
Ja.

De default waarde van je spotwallet op Binance wordt in Bitcoin weergegeven.

Al je munten, dus ook stablecoins of fiat, worden bij elkaar opgeteld en de actuele waarde van het geheel wordt weergegeven in Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
[...]

Precies dit.

Voorheen had ik overigens meer moeite met dat ik na 10% winst gepakt te hebben de koers dan nog 20 of 50% verder steeg (recentelijk LINK, DOT, YFI to name a few). Nu kan het me weinig meer boeien, alhoewel ik me vandaag toch wel even achter de oren krab. Dacht zaterdag op een goed moment verkocht te hebben, maar zie nu letterlijk alles 15-40% hoger staan zonder echte dips onderweg.

Dat terugkijken heeft toch geen zin.

Ik probeer nu gewoon de basis goed te houden en te kijken of ik met de 1-4 methode het kan gaan bolwerken.
Bij verlies van 4% de crypto verkopen, bij winst van 16% dat ook doen, dus gewoon het verlies nemen en de winst pakken op vaste momenten. Door naar de volgende tip/crypto technische analyse.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ladonna
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:52:
[...]

Ja.

De default waarde van je spotwallet op Binance wordt in Bitcoin weergegeven.

Al je munten, dus ook stablecoins of fiat, worden bij elkaar opgeteld de actuele waarde van het geheel wordt weergegeven in Bitcoin.
En ik maar denken dat ik winst had. Is gewoon mn sepa overschrijving bijgeschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Jep, is op de daily losgekomen van de MA25, nu op naar de MA99. Als ie daar doorheen breekt, kan het wel eens verdomd hard omhoog gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

[...]

Precies dit.

Same here. Ik heb gister avond een verkocht met winst en buy orders gezet op een stuk daaronder, in de verwachting dat er wel weer wat dip zou komen. Geen van de orders geraakt... Nu FOMO. Maar ik ga lekker werken, vanavond bezoek en dan morgen avond pas weer kijken. Als ik wat gemist heb so be it Dan maar.

Ik schaar het allemaal onder opdoen van ervaring en spelenderwijs leren. Gaat toch niet om bergen geld. Het herkennen van de ideeën en gevoelens die een dip/fomo oproepen vind ik nog steeds een heel openbarend feit 😅 Dacht van rationele ikke wel dat een een koele kikker was die dit makkelijk deed. Maar die grafieken hebben verdomd veel kracht op me O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 15:42
Swaha schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:55:
[...]

Jep, is op de daily losgekomen van de MA25, nu op naar de MA99. Als ie daar doorheen breekt, kan het wel eens verdomd hard omhoog gaan.
Dat zou mooi zijn. Deze 2017 tassen van mij zijn zwaar haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:22
Deze is voor de bears onder ons:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BQ_J-X1mSsFOR8xLTkFGhF9kqtY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IyckgopwU968w4fi6EjhF1jK.jpg?f=user_large

Deze week gaan we naar de maan!!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Trap ik er weer in he? Vorige keer GRT gekocht vlak voor de daling. Eindelijk verkocht met winst, vervolgens dikke FOMO. Nou vooruit, een beetje terug kopen dan. En hop, we gaan weer met centen tegelijk naar beneden :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 23:01

jvp

Richh schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:22:

[Afbeelding]

Terug naar de maan bedoel je? Waren we daar niet al voorbij en op weg naar Mars Venus ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-10 09:45
jasper7878 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 08:50:
De geruchten gaan rond dat Travala (AVA) een partnership aan gaat met AIRBNB. dat zou wel een gamechanger zijn.....
Waar lees je dit? Ik kan er niks over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp

jvp

Ray_ schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:24:
Trap ik er weer in he? Vorige keer GRT gekocht vlak voor de daling. Eindelijk verkocht met winst, vervolgens dikke FOMO. Nou vooruit, een beetje terug kopen dan. En hop, we gaan weer met centen tegelijk naar beneden :|
Geen paniek... Het wordt alweer groen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Richh schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:22:

[Afbeelding]

Niet om het een of ander, maar die lange rode candle aan de rechterkant is groot en duidt op een mogelijke trend reversal (=> mogelijke drop naar beneden)

Jammer dat je niet de hele grafiek post, want daar wordt die mogelijke trend reversal ontkracht door een aantal mooie groene candles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 07:49
Hier nog enige tips om zo cheap as possible de Nexo wallet te vullen met Nexo Tokens?

Momenteel doe ik: XRP kopen en naar bitrue verzenden, dan op bitrue via de XRP/NEXO pair ze omzetten en dan de tokens naar de Nexo wallet verzenden.

Direct buy via Nexo zelf is voor mij geen optie, werk met flufjes en Changely wil een aardige hap van die flufjes per transactie (ex. "ze" willen bijvoorbeeld op 130 Nexo tokens zo'n 35 Tokens hebben)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Partypsych schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:27:
Hier nog enige tips om zo cheap as possible de Nexo wallet te vullen met Nexo Tokens?

Momenteel doe ik: XRP kopen en naar bitrue verzenden, dan op bitrue via de XRP/NEXO pair ze omzetten en dan de tokens naar de Nexo wallet verzenden.

Direct buy via Nexo zelf is voor mij geen optie, werk met flufjes en Changely wil een aardige hap van die flufjes per transactie (ex. "ze" willen bijvoorbeeld op 130 Nexo tokens zo'n 35 Tokens hebben)
Het is inderdaad de manier die je boven beschrijft. Is iets meer gedoe, maar geeft wel betere prijzen, ondanks meer transacties(+kosten).

Als je voor gemak gaat (en daarvoor iets meer wilt betalen) dan kun je via een platform als Bitcoinmeester of Litebit direct kopen en naar je wallet sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
jvp schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:25:
[...]

Geen paniek... Het wordt alweer groen
Je geruststellende woorden hebben mij en GRT goed gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp

jvp

Ray_ schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:35:
[...]

Je geruststellende woorden hebben mij en GRT goed gedaan :)
En nu het juiste moment zoeken om weer uit te stappen. Probeer ik zelf ook nog te ontdekken want ooit veeeeeeeelte duur gekocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-10 22:12
jvp schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:36:
[...]

En nu het juiste moment zoeken om weer uit te stappen. Probeer ik zelf ook nog te ontdekken want ooit veeeeeeeelte duur gekocht 8)7
Ik heb gekocht voor 0.09 cent... Verkocht voor 0.23..., dacht dat ik een nette deal had. Wil weer graag instappen, maar het lijkt me niet om op een goed moment in te stappen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Dan krijg ik dus een herhaling van vanochtend. Uitstappen met ietsie pietsie winst, een dikke groene candle zien en dan er keihard in FOMO'en waardoor je weer terug bij af bent :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Partypsych schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:27:

Wachten tot hun in-app exchange live gaat. Die zit nu in de beta-fase. Zelf heb ik het een tijdje geleden via Huobi gedaan, USDT gekocht en daarvan dan NEXO. Dat kostte uiteindelijk ook 16 tokens om te verzenden - en ik denk alleen omdat het toe rustiger was op het netwerk. Dus in die zin kun je ook elke paar uur even kijken of het misschien goedkoper is geworden, want 35 is wel erg veel, zelfs als het drukkig is op het netwerk.

Ik hoorde trouwens dat via Binance DEX verreweg het goedkoopste is, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Waarom wil je trouwens zo graag 130 NEXO naar nexo sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Glenn Hoddle schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:39:
[...]

Daarmee verkrijg je hogere interest op je savings. Althans, ik neem aan dat hij x NEXO in totaal nodig heeft om zijn Loyalty level te verhogen.

[ Voor 16% gewijzigd door zer0l op 18-01-2021 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

jvp schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:36:
[...]

GRT staat op plekje #50 momenteel, terwijl het al 2 jaar een veelgebruikt project in de crypto space.
Het kan niet anders dan dat ze veel ghost projecten in gaan halen de komende maanden. Als BTC meewerkt, gaat GRT nog leuke dingen laten zien. (niet alleen qua prijs - dat boeit me wat minder in deze fase)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 01:10
endness schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:25:
[...]

Waar lees je dit? Ik kan er niks over vinden...
Er zijn twee dominante geruchten kun je lezen in de travala telegram kanalen er is er ook een voor Nederlandse taal. Ook het een en ander op twitter

[ Voor 5% gewijzigd door EnderQ op 18-01-2021 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp

jvp

da_PSI schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:38:
[...]

Ik heb gekocht voor 0.09 cent... Verkocht voor 0.23..., dacht dat ik een nette deal had. Wil weer graag instappen, maar het lijkt me niet om op een goed moment in te stappen :O
Volgens mij is kopen op een groene moon dag nooit het meest verstandige maar verkopen kost ook altijd wat moeite. Vis daarbij ook iedere keer achter het net...

what goes up, must come done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

zer0l schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:40:
[...]

Daarmee verkrijg je hogere interest op je savings. Althans, ik neem aan dat hij x NEXO in totaal nodig heeft om zijn Loyalty level te verhogen.
waarschijnlijk, maar dat is zelden tot nooit voordelig als het alleen om je savings gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp

jvp

Mooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:41:
[...]

GRT staat op plekje #50 momenteel, terwijl het al 2 jaar een veelgebruikt project in de crypto space.
Het kan niet anders dan dat ze veel ghost projecten in gaan halen de komende maanden. Als BTC meewerkt, gaat GRT nog leuke dingen laten zien. (niet alleen qua prijs - dat boeit me wat minder in deze fase)
En iedere keer troost ik mij weer bij je woorden @Mooooody :)
Het hebben geduld is de grootste opgave...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

jvp schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:43:
[...]

En iedere keer troost ik mij weer bij je woorden @Mooooody :)
Het hebben geduld is de grootste opgave...
Geduld en eenvoudige logica helpen inderdaad wel.

Kusama was bijvoorbeeld een eenvoudige call nadat Polkadot ging m00nen. Je moest je alleen ff inlezen wat Kusama was, dan wist je genoeg.

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 18-01-2021 11:46 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Mooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:45:
[...]

Geduld en eenvoudige logica helpen inderdaad wel.
En het feit dat jij stiekem uit de toekomst komt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 07:49
MrWilliams schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:34:
[...]

Het is inderdaad de manier die je boven beschrijft. Is iets meer gedoe, maar geeft wel betere prijzen, ondanks meer transacties(+kosten).

Als je voor gemak gaat (en daarvoor iets meer wilt betalen) dan kun je via een platform als Bitcoinmeester of Litebit direct kopen en naar je wallet sturen.
Glenn Hoddle schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:39:
[...]

Wachten tot hun in-app exchange live gaat. Die zit nu in de beta-fase. Zelf heb ik het een tijdje geleden via Huobi gedaan, USDT gekocht en daarvan dan NEXO. Dat kostte uiteindelijk ook 16 tokens om te verzenden - en ik denk alleen omdat het toe rustiger was op het netwerk. Dus in die zin kun je ook elke paar uur even kijken of het misschien goedkoper is geworden, want 35 is wel erg veel, zelfs als het drukkig is op het netwerk.

Ik hoorde trouwens dat via Binance DEX verreweg het goedkoopste is, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Dank voor de antwoorden, dan laat ik het voorlopig even zo.

Die 130 nexo is een voorbeeld, van het weekend was €100,- ongeveer 130/140 Nexo via de direct buy button maar Changely wilde daar dus ook ruim van snoepen :+ Is idd om de hoogste "loyalty" te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik probeer adres verificatie te doen bij Binance maar nu al twee keer afgewezen met verschillende redenen terwijl ik dezelfde energie rekening gebruik...

Eerste:

Please update your basic information on your account to proceed with verification.

Geen idee wat ze hiermee bedoelen?

Tweede:

The name on your proof of address differs from the name of your ID document. Please resubmit an alternative proof of address with the same name showed on your ID document.

Naam is hetzelfde, enige is dat er e/v achter staat in mijn paspoort omdat ik toen getrouwd was. Hoe ga ik mezelf hier doorheen loodsen? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

WhySoSerious schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:46:
[...]

En het feit dat jij stiekem uit de toekomst komt natuurlijk.
Dan had ik in 2010 1 miljoen BTC voor $0.07 p/s gekocht en zat ik nu mijn tijd niet te verdoen in dit topic :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02

JT

VETAK y0

NEO MOOOOON

Kan ik er zo mooi uit en de volgende shitcoin zoeken :+ DOT daalt een beetje, leuk instapmoment?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

JT schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:48:
NEO MOOOOON

Kan ik er zo mooi uit en de volgende shitcoin zoeken :+ DOT daalt een beetje, leuk instapmoment?
Kusama vindt net weer wat support op het BTC-pair na een leuke run. Ben geen TA-er, dus pin me er niet op vast :P Fundamentals zijn bullish, dat weet ik wel :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 18-01-2021 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:46
Ouder artikel over de ISDA, partners met Corda R3 (kan gebruik maken van XRP ledger) en Axoni:
https://www.coindesk.com/...rd-blockchain-derivatives

“October 23, 2020
ISDA has today launched the IBOR Fallbacks Supplement and IBOR Fallbacks Protocol, marking a major step in reducing the systemic impact of a key interbank offered rate (IBOR) becoming unavailable while market participants continue to have exposure to that rate.”
https://www.isda.org/2020...-supplement-and-protocol/

“More than 5,900 entities across roughly 70 jurisdictions have so far adhered to an ISDA protocol”
https://www.isda.org/2021/01/14/countdown-to-new-fallbacks/

Ik kwam eerder op YT een filmpje tegen over de ISDA (pro XRP uiteraard)

25 Januari gaat het nieuwe protocol van start, Mijn Engels is goed, maar op het gebied van Derivaten e.d. ben ik geen ster.

Ik ben wel benieuwd wat het met de prijs van XRP doet O-)
Waarschijnlijk niets of omlaag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
Mooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:50:
[...]

Kusama vindt net weer wat support op het BTC-pair na een leuke run. Ben geen TA-er, dus pin me er niet op vast :P Fundamentals zijn bullish, dat weet ik wel :)
Ik stond vooraan de DOT train. Las net dit:
https://www.reddit.com/r/...llion_in_market_cap_when/

En wat andere artikelen die over precies hetzelfde gaan o.a.

https://beincrypto.com/is...d-or-polkadot-overvalued/

Thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Crypts schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:47:
Naam is hetzelfde, enige is dat er e/v achter staat in mijn paspoort omdat ik toen getrouwd was. Hoe ga ik mezelf hier doorheen loodsen? :?
Die adres verificatie is een factuur van nutsvoorzieningen oid uploaden?
Niet te moeilijk maken/doen, gewoon effe photoshop/paint.net/gimp/whatever starten en je adres daarop aanpassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Matthias87 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:53:
[...]

Thoughts?
Je weet dat Polkadot mainnet nog niet live is :?
edit: pre-mainnet is live zie ik.

Kusama is live, daar wordt nu op geexperimenteerd.

DOT zal nu voornamelijk worden ingekocht als speculatieve asset (net zoals 99,5% van de CMC) en (wellicht) ontwikkelaars die al wat inslaan voor de zekerheid.

Ik zou ook graag een vergelijk tussen Ethereum en Cardano zien btw :+

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 18-01-2021 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:18
[...]

Thoughts?
Het gaat niet altijd over wat een coin nu kan maar de prijs kan ook een reflectie zijn wat de potentieverwachtingen van de markt. Zie Tesla; slaat eigenlijk nergens op dat het zoveel waard is.. tenzij je verwacht dat het bedrijf in de toekomst nog groter/beter/sneller meer kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Vergeten jullie unfi niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
Glenn Hoddle schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:43:
[...]

waarschijnlijk, maar dat is zelden tot nooit voordelig als het alleen om je savings gaat.
Hoe bedoel je dit? Als jij niet verwacht dat de NEXO tokens in waarde dalen, mogelijk zelfs gaan stijgen, en je hebt er x aantal van nodig om je rente van 5% naar 10% te laten gaan op alles wat je op NEXO heb staan.
Waarom zou het dan niet "voordeling" zijn?

Daarnaast kan je lenen tegen een stuk lagere rente, niet dat ik dat bij NEXO van plan ben, maar er zijn meerdere voordelen die vastzitten aan een hoger loyalty level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMJ1971
[...]

Thoughts?
Ik zie DOT nu meer in een double top zitten, dus nog een wachten lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMJ1971
ADA zakt ook als een malle!

Net als DASH trouwens, die ga ik even in de gaten houden.

[ Voor 53% gewijzigd door BMJ1971 op 18-01-2021 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Mooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:50:
[...]

Zit erin, we zullen zien :+ Nadat mijn order uitgevoerd werd wel binnen 2 seconden 3% lager :+ En nu ga ik glimlachen alsof het me allemaal geen fuck uitmaakt :') :+

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:15
Crypts schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:47:
Ik probeer adres verificatie te doen bij Binance maar nu al twee keer afgewezen met verschillende redenen terwijl ik dezelfde energie rekening gebruik...

The name on your proof of address differs from the name of your ID document. Please resubmit an alternative proof of address with the same name showed on your ID document.
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn paspoortnaam is niet hetzelfde als mijn roepnaam (voornaam). En op alle rekeningen (water/electra/internet) staat mijn roepnaam en niet mijn paspoortnaam. Wordt continu afgekeurd

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
JT schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:48:
NEO MOOOOON

Mijn voorspelling? DOT na de pump gewoon weer 80% eraf komende maand. En daar blijven we dan een tijd tot het weer januari is...

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

JT schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:10:
[...]

Zit erin, we zullen zien :+ Nadat mijn order uitgevoerd werd wel binnen 2 seconden 3% lager :+ En nu ga ik glimlachen alsof het me allemaal geen fuck uitmaakt :') :+
Nooit fomo-en als een user hier iets roept he 8)7
KSM kan nog wel 20% lager vandaag als Bitcoin ff aanzet.

Maar goed, yolo enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Mooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:13:
[...]

Nooit fomo-en als een user hier iets roept he 8)7
KSM kan nog wel 20% lager vandaag als Bitcoin ff aanzet.

Maar goed, yolo enzo :P
Ach ja, heb NEO ook anderhalve week gehad :) Komt vast goed en anders doe ik alsof andere dingen in het leven belangrijker zijn, liefde, kinderen, auto's enzo :')

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

JT schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Ach ja, heb NEO ook anderhalve week gehad :) Komt vast goed en anders doe ik alsof andere dingen in het leven belangrijker zijn, liefde, kinderen, auto's enzo :')
Als auto's belangrijker zijn, moet je juist goed opletten met je crypto :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Mooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:15:
[...]

Als auto's belangrijker zijn, moet je juist goed opletten met je crypto :7
Hahaha, so true :Y) Heb nog een lijstje van haalbare moet-gehad-hebben auto's, misschien wordt het dan sneller haalbaar :+

Edit: @Mooooody Volgens mij heb ik precies de dip gekocht 8) (met als kanttekening dat we pas 5 minuten na de order zitten :+ )

[ Voor 17% gewijzigd door JT op 18-01-2021 12:21 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
ScuL schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:11:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn paspoortnaam is niet hetzelfde als mijn roepnaam (voornaam). En op alle rekeningen (water/electra/internet) staat mijn roepnaam en niet mijn paspoortnaam. Wordt continu afgekeurd
Heb je geen aanslag van belasting oid waar je volledige naam op staat?
Uittreksel GBA, ik noem maar wat.

Of misschien bij je telefoonprovider je naam laten aanpassen via de servicedesk?

[ Voor 8% gewijzigd door gijsvogel op 18-01-2021 12:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

zer0l schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:02:
[...]

Hoe bedoel je dit? Als jij niet verwacht dat de NEXO tokens in waarde dalen, mogelijk zelfs gaan stijgen, en je hebt er x aantal van nodig om je rente van 5% naar 10% te laten gaan op alles wat je op NEXO heb staan.
Waarom zou het dan niet "voordeling" zijn?

Daarnaast kan je lenen tegen een stuk lagere rente, niet dat ik dat bij NEXO van plan ben, maar er zijn meerdere voordelen die vastzitten aan een hoger loyalty level.
Het verschil tussen het basislevel en platinum is 5% of 6% rente op crypto. Als ik op 1 januari 1000 euro aan btc neerzet bij nexo, zonder hun tokens, krijg ik dus 5% rente. Dan heb ik aan het einde van het jaar - in het onwaarschijnlijk geval dat de koers stilstaat - 1050 euro aan btc. Als ik platinum status had gehad, had 6% rente gekregen, en had ik dus 1060 euro aan btc gehad, een verschil van 10 euro. Maar voor de platinum status had ik wel minstens 10% nexo, moeten hebben, oftewel op 1 januari ook 106 euro aan nexo moeten kopen. Dus je moet 106 euro inleggen om 10 euro meer rente te halen. Dat is pas na 12 jaar voordelig. Dit staat nog los van de kosten die je maakt voor het verzenden van de tokens.

Nu geeft nexo ook dividend, en het heeft voordelen bij een lening, ik verwacht zelf wel dat de koers gaat stijgen. Maar als je het alleen koopt voor de hogere rente op je crypto kan je nog beter gewoon extra btc of eth kopen en bij bitvavo laten staan, zelfs hun staken levert in dit geval meer op.

*disclaimer: ik heb dus wel platinum status bij Nexo, maar dat is meer omdat ik erg in het bedrijfsmodel van Nexo geloof - die extra rente is een leuk extraatje*

[ Voor 7% gewijzigd door Glenn Hoddle op 18-01-2021 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Glenn Hoddle schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:19:
[...]
Het verschil tussen het basislevel en platinum is 5% of 6% rente op crypto. Als ik op 1 januari 1000 euro aan btc neerzet bij nexo, zonder hun tokens, krijg ik dus 5% rente. Dan heb ik aan het einde van het jaar - in het onwaarschijnlijk geval dat de koers stilstaat - 1050 euro aan btc. Als ik platinum status had gehad, had 6% rente gekregen, en had ik dus 1060 euro aan btc gehad, een verschil van 10 euro. Maar voor de platinum status had ik wel minstens 10% nexo, moeten hebben, oftewel op 1 januari ook 106 euro aan nexo moeten kopen. Dus je moet 106 euro inleggen om 10 euro meer rente te halen. Dat is pas na 12 jaar voordelig. Dit staat nog los van de kosten die je maakt voor het verzenden van de tokens.

Nu geeft nexo ook dividend, en het heeft voordelen bij een lening, ik verwacht zelf wel dat de koers gaat stijgen. Maar als je het alleen koopt voor de hogere rente op je crypto kan je nog beter gewoon extra btc of eth kopen en bij bitvavo laten staan, zelfs hun staken levert in dit geval meer op.

*disclaimer: ik heb dus wel platinum status bij Nexo, maar dat is meer omdat ik erg in het bedrijfsmodel van Nexo geloof - die extra rente is een leuk extraatje*
Stablecoins en fiat stijgen daarmee (basis vs. platinum) van 6% naar 8%.
Op Bitvavo krijg je 1,2% op bijvoorbeeld BTC. Dus hoezo levert dat dan meer op?

Ik snap nu nog steeds niet de opmerking dat het " zelden tot nooit" voordelig is. Zal wel iets missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Laatst online: 07-10 18:43
Hmzo.. Neo pumpje even meegepakt en een plukje met 20% winst verkocht. Wederom: wie het kleine niet eert... Ben wel benieuwd waarom deze nu ineens weer zo hard stijgt.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

zer0l schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:29:
[...]

Stablecoins en fiat stijgen daarmee (basis vs. platinum) van 6% naar 8%.
Op Bitvavo krijg je minder dan 2% op bijvoorbeeld BTC.

Dus ik snap nog steeds niet de opmerking dat het " zelden tot nooit" voordeling is. Zal wel iets missen.
Voor stablecoins is het dan zo dat je na 6 jaar het punt bereikt dat je extra investering in nexo-tokens rendabel is geworden. Uiteindelijk gooi je er geen geld mee weg, maar wat ik hierboven schreef wordt bij stablecoins: als je 1000 euro inlegt zonder nexo, heb je na een jaar 1060 euro. Dat lijkt me helder. Bij platinum zou je dan 1080 euro hebben, maar daarvoor moet je 10% Nexo in je pf hebben. Dat is dus 108 euro aan Nexo. Dus als je je geld slechts 1 jaar laat staan, betaal je 108 euro plus transactiekosten van ongeveer 10 euro om een bonus van 20 euro binnen te harken. Dat is - zolang je Nexo's waardevast zijn - een miniem voordeel. Als je het meer jaren laat staan wordt het beter, als heb je inflatie bij stablecoins.

Het is niet zo dat je er echt geld mee verliest in dit scenario - met zelden tot nooit voordelig bedoelde ik dat er de kans dat deze investering waarschijnlijk duidelijk minder oplevert dat bijvoorbeeld 108 euro aan BTC kopen en staken op Bitvavo - dat is ongeveer 1,5% - en daarvoor hoeft je niks vast te zetten in een token en je hebt en goede kans op een stijgende BTC koers.

Anderzijds, ik geloof dat het dividend van NEXO vorig jaar 7% van de waarde van een token was. Dat schiet natuurlijk wel lekker op, maar dat is geen vaststaand gegeven.

[ Voor 5% gewijzigd door Glenn Hoddle op 18-01-2021 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Korvaag schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:37:
Hmzo.. Neo pumpje even meegepakt en een plukje met 20% winst verkocht. Wederom: wie het kleine niet eert... Ben wel benieuwd waarom deze nu ineens weer zo hard stijgt.
Wat denk je, ik heb verkocht ;w

Maar zal je zien, stap ik opnieuw in klettert ie naar beneden.

[ Voor 9% gewijzigd door Daacuso op 18-01-2021 12:39 ]

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Daacuso schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:38:
[...]

Wat denk je, ik heb verkocht ;w
Hmja het is dat ik het toevallig zie hoor. Zat even te spieken in de pauze en het viel me op. Ben wel benieuwd waar dit heen gaat. Ben er nu met 30% uit (ongeveer) en de rest laat ik nog even staan. We zien wel weer waar dat schip strandt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
NEO was ooit mijn eerste grote crypto aankoop, vlak na de omdoping van Antshares. Voor die tijd wel wat lopen spelen maar niet echt bewust of succesvol 😂. Ik zie die stijging nu en denk dat ik me er weer wat meer in ga verdiepen, want NEO is en blijft natuurlijk de enige échte challenger can ETH want Chinees en announcement en Chinese overheid en interne markt en zo 😂😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Korvaag schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:40:
[...]

Hmja het is dat ik het toevallig zie hoor. Zat even te spieken in de pauze en het viel me op. Ben wel benieuwd waar dit heen gaat. Ben er nu met 30% uit (ongeveer) en de rest laat ik nog even staan. We zien wel weer waar dat schip strandt.
Ik stap nu nog niet in. Pas zodra ie boven de 30 dollar komt. Tot die tijd zie ik hem gerust weer terugvallen naar support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Daacuso schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:41:
[...]

Ik stap nu nog niet in. Pas zodra ie boven de 30 dollar komt. Tot die tijd zie ik hem gerust weer terugvallen naar support.
Ik zit ook hard te denken om er nu 100% uit te gaan. Ik zie die terugval ook nog wel komen. Aan de andere kant: wat in het vat zit bederft niet en ik heb iets boven support gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Korvaag schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:44:
[...]

Ik zit ook hard te denken om er nu 100% uit te gaan. Ik zie die terugval ook nog wel komen. Aan de andere kant: wat in het vat zit bederft niet en ik heb iets boven support gekocht.
Lekker laten staan dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMJ1971
Even in de gaten gehouden, zojuist ADA en Dash gekocht. Gelijk verkoop order geplaatst voor 16%. De Stop LImit moet ik nog even doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 16:50
[...]

Daarom zet ik uberhaupt nooit mijn roepnaam of voornaam ergens neer.

Ik zet over al L Anubis neer. :+
Slonzo schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:55:
[...]

Die adres verificatie is een factuur van nutsvoorzieningen oid uploaden?
Niet te moeilijk maken/doen, gewoon effe photoshop/paint.net/gimp/whatever starten en je adres daarop aanpassen :P
Het moet in Hoge resolutie, dus je moet nauwkeurig werken met uitlijning en letter kleur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Korvaag schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:37:
Een break-out voor Neo zit er echt al heel lang aan te komen. De chart zag goed uit en daarbij krijg je NEO 3.0 wat voor hype zorgt.

Ik lees hier dat NEO een challenger zou zijn voor ETH maar da’s totaal niet zo. NEO heeft echt nog helemaal geen “adoptie” of goede projecten/dApps en ze zijn pas net bezig (heel kleinschalig) met de DeFi waas. Daarnaast was het enige “goede” project AVA overgestapt naar de Binance chain.

NEO is imo gewoon een dood project die miss door 3.0 nog iets leuks kan gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Glenn Hoddle schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:19:
[...]

Zo denk ik er ook over. Ik heb ook platinum, maar dat komt omdat ik vroeger ooit Nexo gekocht heb en ze nu veel meer waard zijn + paar keer dividend gehad. Ik geloof ook in Nexo en verwacht dat de munt zelf nog wel een stuk hoger komt te staan. Dat is dan ook precies de reden waarom ik niks bijkoop: De waardestijging + dividend zal er vanzelf voor zorgen dat ik platinum blijf. (Ik zak soms wel een treetje terug, omdat ik het maximaal wil uitnutten... als ie dan daalt vang ik ff wat minder.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:52:
[...]

Een break-out voor Neo zit er echt al heel lang aan te komen. De chart zag goed uit en daarbij krijg je NEO 3.0 wat voor hype zorgt.

Ik lees hier dat NEO een challenger zou zijn voor ETH maar da’s totaal niet zo. NEO heeft echt nog helemaal geen “adoptie” of goede projecten/dApps en ze zijn pas net bezig (heel kleinschalig) met de DeFi waas. Daarnaast was het enige “goede” project AVA overgestapt naar de Binance chain.

NEO is imo gewoon een dood project die miss door 3.0 nog iets leuks kan gaan doen.
Hou je hem 2 weken vast en dan moet die een uur na verkoop gaan stijgen. Het zal eens niet zo zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
Misschien had ik m'n Graph toch niet moeten verkopen vrijdagavond voor €0.28.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De swings van btc zijn best lekker hoor, heletijd kopen onder de $36000 en dan erboven weer verkopen. 😇

Totdat het fout gaat ofc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Daacuso schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:56:
[...]

Hou je hem 2 weken vast en dan moet die een uur na verkoop gaan stijgen. Het zal eens niet zo zijn...
Winst is winst. Ik heb m ook allang verkocht. Als btc straks weer 1 pufje omlaag doet dondert Neo gelijk weer terug. Of iedergeval dat heeft hij tot nu toe elke keer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
marteltor schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:26:
[...]
die deftige coins waren er in 2017 ook. Geen reet meer waard. Denk aan ark, Komodo, shift, iota, wagerr, etc. Waarbij wagerr nu zelfs live is met een echt product en toch nu op 40% van de ICO waarde staat nu
Dus omdat een munt nu niet meer zoveel waard is tov 2017 zijn ze ten dode opgeschreven?

Afgelopen maart een flink aantal aangeschaft voor $0,138 per stuk en doet sindsdien bijna +240%. Not bad toch? Staat inderdaad (zelfs nu) nog bijna 10 x van z'n ATH af maar als je een beetje onderzoek doet zal je zien dat die ATH dit jaar wel eens gebroken gaat worden. High risk, high reward ;)

Het project heeft er nog nooit zo goed voorgestaan qua ontwikkeling en organisatie (130 medewerkers, Europees project en wordt nu al gebruikt in verschillende projecten naast eth).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
[...]

Bij Kraken heb ik destijds gewoon een rekening gestuurd van Alternate waar ik een videokaart had gekocht. Ik denk dat de benaming verwarrend genoeg voor hun was. Verified na 15 minuten :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:47
Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:57:
De swings van btc zijn best lekker hoor, heletijd kopen onder de $36000 en dan erboven weer verkopen. 😇

Totdat het fout gaat ofc
BTC lijkt rustiger te zijn geworden de laatste tijd al ziet het er wel naar uit dat een grotere beweging weer in aantocht is. Swing traden tot het fout gaat en dan HODL :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ITS MOONING

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:22
Precies, voor zo'n dikke vette groene kaars kunnen we toch wel een uitzondering maken op de regels hier _/-\o_

MOON!!!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Organische groei O+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ja eindelijk door die weerstand rond de 36.6. Nu moeten we gebied van 38.7 in de gaten houden (dalende lijn vanaf ath). Als die breekt zitten we in no time op een nieuwe ATH

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvp

jvp

wdbtje schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:07:
[...]

BTC lijkt rustiger te zijn geworden de laatste tijd al ziet het er wel naar uit dat een grotere beweging weer in aantocht is. Swing traden tot het fout gaat en dan HODL :+
Dat had je ook geen minuut later moeten delen... De aankomende dagen iedere keer dit bericht en we gaan de goede kant op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Iig goed door de MA99 heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-10 03:27
Zal ik iets grappigs vertellen?
Ik had net even een kleine winst gepakt op 30200 euro. (aangezien die vanaf dat niveau meestal weer terug bouncde naar 28.8 / 29k euro).

Ja hoor, knalt hij daarna door naar 30800.

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 20:14
dogtagz schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:12:
Zal ik iets grappigs vertellen?
Ik had net even een kleine winst gepakt op 30200 euro. (aangezien die vanaf dat niveau meestal weer terug bouncde naar 28.8 / 29k euro).

Ja hoor, knalt hij daarna door naar 30800.
Ik lach me kapot.

Moraal van het verhaal: HODL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

@Mooooody en daar gaat KSM :+ Liefde, kinderen auto's...oh nee wacht :')

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:12

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Iemand nog een zak VTHO? Richting de 80% vandaag. Zou die VET colakido dan toch gelijk gehad hebben? Wellicht had de Phoenix zich verslapen en gaat het nu moonen nadat ik 50% naar BTC had omgezet afgelopen jaar d:)b

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dogtagz
Jeaust schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:14:
[...]

Ik lach me kapot.

Moraal van het verhaal: HODL.
Haha ja inderdaad. Ik sla mezelf nu ook voor m'n bakkes.

Ik heb ook een regel dat ik simpelweg niet met verlies verkoop. Staat ie lager? Tja dan wordt het HODL en kan ik de coinbase pro app weer verwijderen 8)7 .

Gelukkig heb ik het grootste deel op m'n ledger staan.

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:58:
[...]

Winst is winst. Ik heb m ook allang verkocht. Als btc straks weer 1 pufje omlaag doet dondert Neo gelijk weer terug. Of iedergeval dat heeft hij tot nu toe elke keer gedaan.
Klopt, lijkt of ie zijn pump nu al niet meer vast kan houden.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H7MzJIEUl4_aobofpFVCttjAHKg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2jfeO2NQsfB4K2JgVrnqrk93.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dogtagz

$ alias cd='rm -rf'

Pagina: 1 ... 30 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!