Ik ken Jaxx niet, maar had je misschien erg veel (kleine) inputs in combinatie met een veel te hoge fee/vB?PWM schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:56:
Net 300,- betaalt om wat BTC over te schrijven van Jaxx naar Binance. Hoe is dat te voorkomen
Ben je serieus dat je dus standaard $300 aan BTC betaalt voor een transactie?Qunix schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:08:
[...]
[...]
Jaxx wallet heeft niet eens SigWit, dus je betaald de hoofdprijs in fees. Ook kan je dat niet eens instellen (de fee structure) voor oudere wallets.
Is jaxx een scam?
Je hebt in ieder geval niet lang hoeven wachten tot het op Binance stondPWM schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:56:
Net 300,- betaalt om wat BTC over te schrijven van Jaxx naar Binance. Hoe is dat te voorkomen
Segwit of niet maakt eigenlijk niet uit. Iedere BTC transactie die meer dan een paar euro is, daar gaat iets mis.Qunix schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:08:
[...]
[...]
Jaxx wallet heeft niet eens SigWit, dus je betaald de hoofdprijs in fees. Ook kan je dat niet eens instellen (de fee structure) voor oudere wallets.
Ben je nu aan het zeuren dat je winst hebt?Palindrome schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:04:
Baalmomentje dat ik mijn uni heb geliquideerd op 8.0800. stop limit werd net geraakt helaas in de nacht. In principe nogsteeds winst want zat er al een tijd in maar nu zie ik hem een dag later bijna de 10.0 aantikken
Geniet er van!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ben ik niet mee eens.PilatuS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:10:
[...]
Segwit of niet maakt eigenlijk niet uit. Iedere BTC transactie die meer dan een paar euro is, daar gaat iets mis.
Als je 200 Bitcoin overmaakt heb je wel degelijk een hoge fee. Je kan dit reduceren door een layer op je BTC te gebruiken. SigWit reduceert al een hoop en welke algoritme toegepast is maakt het ook goedkoper. Zo is native SegWit-Bech32 nog beter, en SegWit-P2SH nóg beter.
Een betere wallet gebruiken. Eentje waarbij je zelf de fees kunt bepalen.PWM schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:56:
Oh wow:
Bij dit soort dingen, waarom niet hier of ergens anders de vraag stellen of je het anders kan doen, ipv doorduwen en teveel fees betalen?Bitcoin Segwit in the Jaxx Wallet
Is Jaxx going to support Segwit? is a question we get a lot.
Yes, we are, and actually, we've finished the development work for the Segwit integration but it's not getting published in the current Jaxx version.
Our teams are highly focused on the next Jaxx iteration and the Segwit integration will be part of that upgrade, coming out in a couple months.
Article initially created 3 years ago
[ Voor 7% gewijzigd door DaCoTa op 18-01-2021 15:19 ]
Er zijn jammer genoeg veel wallets die standaard veeeeel te hoge fees/vB rekenen omdat mensen beginnen te panikeren als hun transactie niet snel genoeg verwerkt wordt ... Of misschien is het nog een wallet van lang geleden, met een hardcoded fixed fee... Of...PilatuS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:10:
Segwit of niet maakt eigenlijk niet uit. Iedere BTC transactie die meer dan een paar euro is, daar gaat iets mis.
@PWM Als je dat wil, kan je de transaction id hier of via PM delen zodat we een kijkje kunnen nemen naar wat er mis is gegaan.
Nee hoor, er is geen rechtstreeks verband tussen het bedrag en de fee.Qunix schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:17:
Ben ik niet mee eens.
Als je 200 Bitcoin overmaakt heb je wel degelijk een hoge fee.
Mits je die 200BTC uit 1 input kan halen, betaal je niet meer dan wanneer je 1sat zou overboeken.
[ Voor 22% gewijzigd door Slonzo op 18-01-2021 15:20 ]
Kwestie van tijd is mijn bescheiden mening, ze kruipen in ieder geval alweer richting de top 30MrWilliams schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:03:
[...]
Dank hiervoor!![]()
Qua DA staat IOTA er inderdaad wel in, als je sorteert op Cap helaas net niet.
Oh, interessant! Ik vind DA wel een beetje laffe metric, omdat meer niet altijd beter is. Maar wel tof lijstje.D-Ed schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:51:
Kennen we deze al?: https://www.coindab.com
Het is een lijst van crypto projecten die de source code from scratch hebben geschreven:
- geen fork
- geen kloon
De activiteiten van de ontwikkelaars zijn alleen beschikbaar voor publieke repos die op GitHub gehost worden.
Wellicht interessant voor de mensen die het kaf van het koren willen scheiden. Ik deel het natuurlijk alleen maar omdat IOTA hier wél in de top 10 staat
Of je nou 0.1 BTC of 200 BTC overmaakt is geen verschil. Verder is Segwit een klein verschil, maar nooit het verschil tussen 2 euro of 300 euro.Qunix schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:17:
[...]
Ben ik niet mee eens.
Als je 200 Bitcoin overmaakt heb je wel degelijk een hoge fee. Je kan dit reduceren door een layer op je BTC te gebruiken. SigWit reduceert al een hoop en welke algoritme toegepast is maakt het ook goedkoper. Zo is native SegWit-Bech32 nog beter, en SegWit-P2SH nóg beter.
Zou leuk zijn om te weten hoe snel het ging, als je dan toch de hoofdprijs al hebt betaald.Luuk schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:10:
[...]
Je hebt in ieder geval niet lang hoeven wachten tot het op Binance stond
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Daarom altijd een wallet gebruiken die je de controle geeft over de fee's en snappen hoe het werkt met de fee's. Dan kan je altijd de juiste fee kiezen en betaal je nooit te veel.Slonzo schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:17:
[...]
Er zijn jammer genoeg veel wallets die standaard veeeeel te hoge fees/vB rekenen omdat mensen beginnen te panikeren als hun transactie niet snel genoeg verwerkt wordt ... Of misschien is het nog een wallet van lang geleden, met een hardcoded fixed fee... Of...
Gewoon hier kijken en weten wat je doet: https://bitcoinfees.earn.com/
Haha ja. Luxe probleem is know.MrWilliams schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:14:
[...]
Ben je nu aan het zeuren dat je winst hebt?![]()
![]()
Geniet er van!
yld inmiddels 57
[ Voor 4% gewijzigd door Palindrome op 18-01-2021 15:28 ]
100% eens hoor maar als het ook gebackt wordt met producten die op dit moment gebruikt worden op vier vliegvelden in Duitsland en grote partnerships dan zal er we een kern van waarheid inzitten mag ik hopenDW23 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:20:
[...]
Oh, interessant! Ik vind DA wel een beetje laffe metric, omdat meer niet altijd beter is. Maar wel tof lijstje.
Bron:
- https://cointelegraph.com...ults-at-frankfurt-airport
- https://developer.zebra.c...rack-and-trace-ledger-api
Edit: En de grap is dat IOTA dus nog 90% van ATH staat terwijl ze er als project nog nooit zo goed voor hebben gestaan DYOR
[ Voor 8% gewijzigd door D-Ed op 18-01-2021 15:39 ]
idd fake outTominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:33:
de pudding ploft weer in elkaar
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Is kijken of 'ie straks weer op $35500 ofzo staat, misschien koop ik dan wel weer in.
Als ik die swings kan blijven maken is dat toch steeds 1,5-3%.
Maar je zou denken dat het ooit een richting zou moeten kiezen??

Even voor de goede order, van minst naar meest efficient:Qunix schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:17:
[...]
Ben ik niet mee eens.
- Legacy: 1xxx
- Nested Segwit: 3xxx
- Native Segwit (aka bech32): bc1xxx
[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 18-01-2021 15:35 ]
15:30 dipje, Amerikaantjes moeten even warmdraaien.Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:33:
de pudding ploft weer in elkaar
Kut. Precies voor de piek gekocht met een +2% sell order en direct een dikke rode candle. Hoe is het mogelijk
Verwijderd
Fuck, hij gaat naar rechts nu.Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:35:
[...]
Is kijken of 'ie straks weer op $35500 ofzo staat, misschien koop ik dan wel weer in.
Als ik die swings kan blijven maken is dat toch steeds 1,5-3%.![]()
Maar je zou denken dat het ooit een richting zou moeten kiezen??
Moet ik verkopen?
Als je weet dat je veel losse inkomende transacties hebt, bijvoorbeeld omdat je een DCA strategie naar je cold storage hebt, of je bijvoorbeeld betaling ontvangt, is het heel erg de moeite waard om af en toe consolidation transacties te maken, waarbij je veel inkomende transacties bundeld naar een enkele transactie. Dit kun je vaak in het weekend voor een paar centen doen, maar heb je veel plezier van als je een keer wat over moet maken in drukkere periodes.
Weer onder de 4H MA25... Zo gaat het niet vooruit he

nee jaapie, laat het nog maar lekker naar rechts gaan. hodl enzoVerwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:37:
[...]
Fuck, hij gaat naar rechts nu.
Moet ik verkopen?
jij moet alles verkopen en net zo als ik taarten gaan bakkenVerwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:37:
[...]
Fuck, hij gaat naar rechts nu.
Moet ik verkopen?
Gaat prima vooruit. 2.4% stijging over 24 uur. Laten we dat maar een paar weken volhouden ipv van het hysterische gedoe.
doe mee aan heel holland baktbie100 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:40:
[...]
jij moet alles verkopen en net zo als ik taarten gaan bakken

Zeg, zetten jullie bij de altcoins eigenlijk altijd een stop-loss op het moment dat je wat coins hebt gekocht?
Net een flufje bijgekocht op 30k€ en hij stijgt nu weer. Fingers crossed
We weten dat we van 42K USD zijn gekomen dus hij zal daar zeker ooit weer heen gaan...
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
Een koekje van eigen deeg?bie100 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:40:
[...]
jij moet alles verkopen en net zo als ik taarten gaan bakken
Ik gaar tegenwoordig rauw vlees op de router. Schijnt ook een delicatesse te zijn in sommige culturen zoals India. Duurt ongeveer 2 weken, het kan goed gaan of mislukken. Als het goed gaat is het heerlijk, maar mislukt het dan moet je echt alles wegtyfen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YAbjFTyCg6lV7rUBZljC8hdU.jpg?f=user_large)
Wi-fried. Google maar eens, best lekker!
Ik ben van plan om een winkeltje op te zetten en bedorven vlees te verkopen voor crypto.
De ene wel de ander niet. De ene koopt het voor 10 minuten en de ander voor 10 dagen of 10 weken. Voor hoe lang je iets koopt hangt ook weer vanaf wat je dan qua stop loss doet. Genoeg mensen zetten ook geen stop loss om niet uitgestopt te worden en dan weer een stijging te zien. Hoeveel geld stop je er in, hoeveel risico wil je nemen, het is allemaal zeer persoonlijk. Dus om je vraag te beantwoorden, het hangt er vanafsOid schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:43:
Zeg, zetten jullie bij de altcoins eigenlijk altijd een stop-loss op het moment dat je wat coins hebt gekocht?
Nee ik niet, mede omdat de liquiditeit in de orderbooks matig is bij shitcoins. 1 fat finger en je bent misschien wel de sjaak. Wel heb ik bij elke trade een plan. Als ik bijv. koop op support en hij duikt eronder hou ik het vaak nog even in de gaten en als hij er daarna niet meer boven komt verkoop ik 'm direct. Verlies pakken en weer door.sOid schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:43:
Zeg dan niks... Het hangt ervan af is nooit het antwoord dat men zoektPilatuS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:46:
[...]
De ene wel de ander niet. De ene koopt het voor 10 minuten en de ander voor 10 dagen of 10 weken. Voor hoe lang je iets koopt hangt ook weer vanaf wat je dan qua stop loss doet. Genoeg mensen zetten ook geen stop loss om niet uitgestopt te worden en dan weer een stijging te zien. Hoeveel geld stop je er in, hoeveel risico wil je nemen, het is allemaal zeer persoonlijk. Dus om je vraag te beantwoorden, het hangt er vanaf
:-)
Ik helemaal over je verhaal over IOTA (en daarmee de ironie) heen gelezen! Los daarvan, ik vind IOTA en diens Tangle een heel elegante oplossing, en ben razend benieuwd of ze nog wat momentum krijgen.D-Ed schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:31:
[...]
100% eens hoor maar als het ook gebackt wordt met producten die op dit moment gebruikt worden op vier vliegvelden in Duitsland en grote partnerships dan zal er we een kern van waarheid inzitten mag ik hopen
Bron:
- https://cointelegraph.com...ults-at-frankfurt-airport
- https://developer.zebra.c...rack-and-trace-ledger-api
Edit: En de grap is dat IOTA dus nog 90% van ATH staat terwijl ze er als project nog nooit zo goed voor hebben gestaan DYOR
je bent gewoon je organen aan het verkopen voor crypto geef het maar toe!!Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:45:
[...]
Een koekje van eigen deeg?
Ik gaar tegenwoordig rauw vlees op de router. Schijnt ook een delicatesse te zijn in sommige culturen zoals India. Duurt ongeveer 2 weken, het kan goed gaan of mislukken. Als het goed gaat is het heerlijk, maar mislukt het dan moet je echt alles wegtyfen.
[Afbeelding]
Wi-fried. Google maar wens, best lekker!
Ik ben van plan om een winkeltje op te zetten en bedorven vlees te verkopen voor crypto.
Dash weer met een double bottom.......... just saying
Afschuwelijk.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:45:
[...]
Een koekje van eigen deeg?
[Afbeelding]
Wi-fried. Google maar wens, best lekker!
Hoe durf je die Joy-Con grip te gebruiken...
Er is geen JA of NEE antwoord op deze vraag omdat het er vanaf hangt. Het is iets dat persoonlijk is en ik geef aan wat een aantal variabelen zijn waarmee hij zelf een keuze kan maken.PiRiVi schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:48:
[...]
Zeg dan niks... Het hangt ervan af is nooit het antwoord dat men zoekt
In plaats van te zeuren kan je ook zelf een antwoord geven hoor...
De laatste 4 dagen hebben we alleen maar fakeouts, beide kanten opTominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:19:
Hmm toch maar weer verkocht. Lijkt op 'n fake-out dit.
Inclusief verschillende traders op Twitter die al direct delen 'breakout confirmed' terwijl de koers daarna weer terug dondert. Wel makkelijk ontvolgen zo
Denk dat traden nu vrij risicovol is, beide kanten op.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Voorlopig nogsteeds alle 2 uur MA's als support. Even door de 99MA heen, maar met een bounce op de 25. Zolang ze allemaal support zijn ben ik niet bearish hier.
Reken maar van yes.Richh schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:50:
Denk dat traden nu vrij risicovol is, beide kanten op.
Enkele dagen geleden kocht ik nog 2 zakjes BTC op 39k omdat 'ie eindelijk eens lekker ging.
Klapt die hele boel weer in elkaar om het slappe gedoe van de laatste week verder te zetten...
Tegen wanneer ik van mijn zakjes af zal raken, dat is nu nog maar de vraag.
Hou in het achterhoofd dat we snel naar 48k gaan.
Om mezelf te troosten.
Die organische groei kan momenteel wel wat mest gebruiken.
Lig er gelukkig allemaal niet te wakker van, we zien wel!
Ik vind persoonlijk https://mempool.space/ leukerPilatuS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:26:
Gewoon hier kijken en weten wat je doet: https://bitcoinfees.earn.com/
Die is in ieder geval een stuk mooierSlonzo schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:01:
[...]
Ik vind persoonlijk https://mempool.space/ leuker
Man, kijkt die NEO een shinen vandaag met bijna +20%. Een dag om nooit te vergeten!
Ooit komt mn bag nog wel eens boven water drijven wanneer Neo3.0 door nu.nl geshillt wordt
Ooit komt mn bag nog wel eens boven water drijven wanneer Neo3.0 door nu.nl geshillt wordt
Goed gezien. Dat wil ik ook welTominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:19:
Hmm toch maar weer verkocht. Lijkt op 'n fake-out dit.
Ik ook niet, deze outlet denkt er anders over.. Voorspellen $30k of zelfs $28kPilatuS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:52:
Voorlopig nogsteeds alle 2 uur MA's als support. Even door de 99MA heen, maar met een bounce op de 25. Zolang ze allemaal support zijn ben ik niet bearish hier.
https://ambcrypto.com/her...toapp&utm_medium=pushnews
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Nee, zodra je dat doet staat die hoeveelheid locked en kan je niet ff snel een panic marketsell doen zonder eerst je order te annulerensOid schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:43:

Over 5 jaar hebben we die 48k sowieso wel aangetikt. Play the long gameSlonzo schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:01:
[...]
Reken maar van yes.
Enkele dagen geleden kocht ik nog 2 zakjes BTC op 39k omdat 'ie eindelijk eens lekker ging.
Klapt die hele boel weer in elkaar om het slappe gedoe van de laatste week verder te zetten...
Tegen wanneer ik van mijn zakjes af zal raken, dat is nu nog maar de vraag.![]()
Hou in het achterhoofd dat we snel naar 48k gaan.
Om mezelf te troosten.
Die organische groei kan momenteel wel wat mest gebruiken.
Lig er gelukkig allemaal niet te wakker van, we zien wel!
Als aanvulling daarop een domme vraag.De Rikster schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:09:
[...]
Nee, zodra je dat doet staat die hoeveelheid locked en kan je niet ff snel een panic marketsell doen zonder eerst je order te annuleren
Is het mogelijk een stop loss limit order aan te maken met een take profit limit order waarbij je kan instellen dat de ene de andere annuleert ? Het nadeel van een stop loss is inderdaad dat je niet zomaar een take profit in kan stellen omdat inderdaad de hoeveelheld gelocked is. De andere kant op ook. Als ik een take profit limit instel, kan ik geen stop loss meer instellen.
Het zou fijn zijn als je 2 opdrachten aan elkaar kan koppelen en dat ze elkaar cancellen. Bestaat zoiets ? Wederom excuses voor de domme vraag. Nog maar een weekje bezig...
UNOX: The worst operating system
Je zoekt een oco order, one cancels the other. Niet alle exchanges hebben die. Op dewelke zit jij?Korvaag schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:15:
[...]
Als aanvulling daarop een domme vraag.
Is het mogelijk een stop loss limit order aan te maken met een take profit limit order waarbij je kan instellen dat de ene de andere annuleert ? Het nadeel van een stop loss is inderdaad dat je niet zomaar een take profit in kan stellen omdat inderdaad de hoeveelheld gelocked is. De andere kant op ook. Als ik een take profit limit instel, kan ik geen stop loss meer instellen.
Het zou fijn zijn als je 2 opdrachten aan elkaar kan koppelen en dat ze elkaar cancellen. Bestaat zoiets ? Wederom excuses voor de domme vraag. Nog maar een weekje bezig...
Ik geloof dat iedereen daar we in gelooft. De long game is echter veeeeeeel leuker als je in kan stappen op 20k ipv 40kDW23 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:14:
[...]
Over 5 jaar hebben we die 48k sowieso wel aangetikt. Play the long game
we only make way for the man who boldly pushes past us
Binance, Coinbase Pro en Bitvavo.Imgnrydrmr schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:16:
[...]
Je zoekt een oco order, one cancels the other. Niet alle exchanges hebben die. Op dewelke zit jij?
(ja, even zien welk het beste bevalt. Bitvavo valt eigenlijk al weg doordat geen enkele app hem kan uitlezen via een API).
Binance heeft OCO orders. Als je op Stop Limit klikt staat OCO er onder.Korvaag schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:21:
[...]
Binance, Coinbase Pro en Bitvavo.
(ja, even zien welk het beste bevalt. Bitvavo valt eigenlijk al weg doordat geen enkele app hem kan uitlezen via een API).
Awesome, bedankt ! Ik ga er vanavond meteen naar kijken.PilatuS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:24:
[...]
Binance heeft OCO orders. Als je op Stop Limit klikt staat OCO er onder.
Lekker. Heb mijn 2 neo verkocht. Pak er elke keer 2 euro opWoohooo schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:06:
Man, kijkt die NEO een shinen vandaag met bijna +20%. Een dag om nooit te vergeten!
Dus dalen mag weer en ik stap weer op met 2 neo
Eigenlijk niet gelijk at precies de dip kopen is uitermate lastig en iets te vroeg instappen in niet heel erg, stel dat ie nog 1% doorzakt maar daarna stijgt met 10% en je stoploss raakt dan baal je als een stekker.sOid schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:43:
Pas als je een paar procent winst heb kan je een trailing stop doen als je onzeker bent over de koers.
[ Voor 10% gewijzigd door Palindrome op 18-01-2021 16:31 ]
Tether is toch wel echt een scam hoor. Ze willen de 500 miljoen niet geven. Oplichters !
:fill(white):strip_exif()/f/image/gr2GEp84UDTNXpsB8KSwOLNp.png?f=user_large)
AMARONE schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:30:
[...]
Lekker. Heb mijn 2 neo verkocht. Pak er elke keer 2 euro op
Dus dalen mag weer en ik stap weer op met 2 neo
Zo'n vermoeden had ik al
OT: Ik verbaas mij over ETH dat die zich zo sterk houd tijdens de BTC swings.
Ik denk dat ik na het eten nog even een flufje bij koopt.
ps Is er geen ander woord voor flufje?
Een DOTje...
PlukjeAarebe1 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:32:
[...]
![]()
Zo'n vermoeden had ik al![]()
OT: Ik verbaas mij over ETH dat die zich zo sterk houd tijdens de BTC swings.
Ik denk dat ik na het eten nog even een flufje bij koopt.
ps Is er geen ander woord voor flufje?
Bankie
Mespuntje
Mini-lambo
Zoiets?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
snuifjeStokstaart schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:39:
[...]
Plukje
Bankie
Mespuntje
Mini-lambo
Zoiets?
Ter referentie?
Wat voor gram?
Verschilt nogal
Begint tegenwoordig een gewoonte te worden, maandagochtend BTC pump? Twee keer nog wel! Dan kan ik beter de maandag vrij nemen.
Vandaag voor het eerst de ETH futures (x10) gekocht & verkocht, een klein beetje winst. Doe ik niet meer tussendoor tijdens het werken.
Vandaag voor het eerst de ETH futures (x10) gekocht & verkocht, een klein beetje winst. Doe ik niet meer tussendoor tijdens het werken.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ja moeten we nou ook al je PF voor je bepalen? Die nieuwe instromers altijd.. Lui als dikke stront..Aarebe1 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:41:
[...]
Ter referentie?
Wat voor gram?
Verschilt nogal![]()
![]()
Grammetje $DOGE natuurlijk
Een Satje?Stokstaart schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:39:
[...]
Plukje
Bankie
Mespuntje
Mini-lambo
Zoiets?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Momentum begint mijn inziens nu juist te groeien (eindelijk, het was/is een lange zit sinds ik alleen nog maar in IOTA zit.. Okay okay, af en toe met klein deeltje eruit om wat meer IOTA te vergaren, wat de anderen met BTC doen dusDW23 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:48:
[...]
Ik helemaal over je verhaal over IOTA (en daarmee de ironie) heen gelezen! Los daarvan, ik vind IOTA en diens Tangle een heel elegante oplossing, en ben razend benieuwd of ze nog wat momentum krijgen.
Damn, dat is dapper. Ik had 4% IOTA en ben terug gegaan naar 2% om toch iets meer BTC te scoren. Ik hoop dat IOTA iets wordt (al was het maar om jou op de maan tegen te komen), maar ik speel liever op safeD-Ed schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:50:
[...]
Momentum begint mijn inziens nu juist te groeien (eindelijk, het was/is een lange zit sinds ik alleen nog maar in IOTA zit.. Okay okay, af en toe met klein deeltje eruit om wat meer IOTA te vergaren, wat de anderen met BTC doen dus. )
Het is nu overigens toch wel officieel alt season mag ik hopen toch? Dus nog een goede 2-3 weken tot THE BIG RESET? Zelfs de grootste shitcoins doen al 3 dagen op rij 15%
[ Voor 19% gewijzigd door Ypuh op 18-01-2021 17:01 ]
Nog niet. BTC is ook gestegen.Ypuh schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:01:
Het is nu overigens toch wel officieel alt season mag ik hopen toch? Dus nog een goede 2-3 weken tot THE BIG RESET? Zelfs de grootste shitcoins doen al 3 dagen op rij 15%
https://www.blockchaincenter.net/altcoin-season-index/
fluffje.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Precies daarom vind ik deze term niet geschikt om de aankoop van wat crypto mee aan te duiden.
voor de mensen die clueless zijn: Google maar even op "Fluff girl meaning"
[ Voor 27% gewijzigd door MicroWhale op 18-01-2021 17:08 ]
Ik heb een pluisje crypto gekocht. Mooi toch?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Of juist wel, past goed bij groene en rode dildo'sMrWilliams schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:06:
[...]
Precies daarom vind ik deze term niet geschikt om de aankoop van wat crypto mee aan te duiden.
Oke je hebt me verleid tot het googlen van fluff girlMrWilliams schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:06:
[...]
Ik zie alleen maar blonde meisjes op bed liggen.
Kunnen we niet de oude termen uit het florijne tijdperk weer introduceren?
Geeltje, joet, etc.
Of klink ik nu heel oud
Huh? Waarom doen de actrices dat niet (al vanzelf)?MrWilliams schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:06:
Als je dildo's meetelt dan wordt het Flamoesje.Stokstaart schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:09:
[...]
Of juist wel, past goed bij groene en rode dildo's
We hebben toch legio oud-Hollandse eenheidsmaten!
Als sommige mensen flufje wegens connotaties niet geschikt vinden, zullen roede en mutsje ook wel niet goed zijn.
Maar een Okshoofd, Aam, Mud, Stoop, Mingel, Wichtje, Schepel, Spint, Hont, Morgen, Duim, Bunder, Vadem of Streep moet toch kunnen.
Ik kreeg trouwens vandaag om mij onbekende redenen $20 van Huobi, dus ik ga eens kijken of ik met hersenloos traden daar meer van kan maken. Ik heb er een roede XLM, een mutsje ADA en een wichtje DOT van aangeschaft.
Als sommige mensen flufje wegens connotaties niet geschikt vinden, zullen roede en mutsje ook wel niet goed zijn.
Maar een Okshoofd, Aam, Mud, Stoop, Mingel, Wichtje, Schepel, Spint, Hont, Morgen, Duim, Bunder, Vadem of Streep moet toch kunnen.
Ik kreeg trouwens vandaag om mij onbekende redenen $20 van Huobi, dus ik ga eens kijken of ik met hersenloos traden daar meer van kan maken. Ik heb er een roede XLM, een mutsje ADA en een wichtje DOT van aangeschaft.
Dan ben ik wel benieuwd waar de nick "Stokstaart" vandaan komtStokstaart schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:09:
[...]
Of juist wel, past goed bij groene en rode dildo's
Thx, maar ach tja.. Dapper wil ik het niet noemen hoorDW23 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:56:
[...]
Damn, dat is dapper. Ik had 4% IOTA en ben terug gegaan naar 2% om toch iets meer BTC te scoren. Ik hoop dat IOTA iets wordt (al was het maar om jou op de maan tegen te komen), maar ik speel liever op safe
De jaren daarna in hier met veel plezier meegelezen en af en toe een trade gemaakt om te kijken of ik met DCA nog iets kon uithalen. Dat is gelukt en ik heb nu veel meer IOTA als dat ik ooit had
Gaat het naar zero? Dan baal ik maar zo lang als ik af en toe het nieuws bijhoud en hier nog eens mee kan lachten vind ik het wel goed
Verwijderd
Dit kan ik alleen maar toejuichen.Glenn Hoddle schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:13:
Een Okshoofd DOGE. Aangeschaft met een Mingel Bitcoin, en de fee's afgerekend dankzij een Wichtje BNB.
Mooi. Mooi!
Hier sluit ik mij, als conservatieveling, graag bij aanGlenn Hoddle schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:13:
Zometeen ff een okshoofd aan doge kopen
2 zielen 1 gedachte?Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:16:
[...]
Dit kan ik alleen maar toejuichen.
Een Okshoofd DOGE. Aangeschaft met een Mingel Bitcoin, en de fee's afgerekend dankzij een Wichtje BNB.
Mooi. Mooi!
Hoevaak is er het al weleens “echt” altseason geweest? Heel vaak.Ypuh schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:01:
Ik verwacht dat dit wederom een korte tijdelijke opleving is. Vooral als bitcoin weer klein flufje zakt naar bijv. een 30 a 32K zul je zien dat alts wederom compleet leeglopen.
De vraag is alleen of Bitcoin uberhaubt nog zoveel gaat zakken, ik wacht er er al een tijdje op, maar nog steeds niet echt diep gezakt tot op hedenTominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:22:
[...]
Hoevaak is er het al weleens “echt” altseason geweest? Heel vaak.
Ik verwacht dat dit wederom een korte tijdelijke opleving is. Vooral als bitcoin weer klein flufje zakt naar bijv. een 30 a 32K zul je zien dat alts wederom compleet leeglopen.
Sowieso weinig animo in de koers de laatste dagen. Stilte voor de storm.keinless schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:24:
De vraag is alleen of Bitcoin uberhaubt nog zoveel gaat zakken, ik wacht er er al een tijdje op, maar nog steeds niet echt diep gezakt tot op heden
Ik hoop het, want wil graag instappen, maar niet nu met de huidige koers en hoe die zich gedraagdTomTorquay schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:25:
[...]
Sowieso weinig animo in de koers de laatste dagen. Stilte voor de storm.
Why not? Het klinkt een klein beetje ranzig zonder aan schattigheid in te boeten en is een zeer belangrijk onderdeel onderweg naar een hoogtepunt, prima geschkt voor crypto!MrWilliams schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:06:
[...]
Het is wel leuk voor de traders, op en neergaande bewegingen, flufje hier, flufje daar, kassa maar.TomTorquay schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:25:
[...]
Sowieso weinig animo in de koers de laatste dagen. Stilte voor de storm.
Bitcoin actie graag... gaan we naar de maan of kunnen we goedkoper inkopen.
is zeer moeilijk te traden dit. Veel ge ping pong haaks op normale technicals. Gros van het volk hier verliest alleen maar in dit traject. Enkele uitzonderingen weten ook leuke winsten te maken in dit gebied.Zhou schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:32:
[...]
Het is wel leuk voor de traders, op en neergaande bewegingen, flufje hier, flufje daar, kassa maar.
Ik had net op de breakout een long geopend, direct stoplos op entry.....pats toch weer een fakeout. Jammer maar geen verlies iig
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik denk dat werken met enkel spot zonder stoplosses nu wat handiger is, oh en wat geduld soms.anti elppa schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:35:
[...]
is zeer moeilijk te traden dit. Veel ge ping pong haaks op normale technicals. Gros van het volk hier verliest alleen maar in dit traject. Enkele uitzonderingen weten ook leuke winsten te maken in dit gebied.
Ik had net op de breakout een long geopend, direct stoplos op entry.....pats toch weer een fakeout. Jammer maar geen verlies iig
Moet eerlijk bekennen dat ik ook niet helemaal in de flow zit op het moment en maar kleine beetjes pak hier en daar. Het betaalt de boodschappen maar dat is het dan ook wel en het voelt gek om soms met een 0,5% genoegen te moeten nemen.

Leuk, mja, in principe wel, maar ik ben alvast niet zo'n fan van traden op de rand van een afgrond. Je ziet dat de markt ook nogal verkrampt reageert.Zhou schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:32:
Het is wel leuk voor de traders, op en neergaande bewegingen, flufje hier, flufje daar, kassa maar.
Kies wel munten uit die je sowieso wilt behouden voor een korte tijd. Net een trade gedaan op ADA. Niet veel, maar genoeg voor de boodschappen van morgen.anti elppa schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:35:
[...]
is zeer moeilijk te traden dit. Veel ge ping pong haaks op normale technicals. Gros van het volk hier verliest alleen maar in dit traject. Enkele uitzonderingen weten ook leuke winsten te maken in dit gebied.
:fill(white):strip_exif()/f/image/qn3LoUPxmZ27QSyDrvG4Y9qr.png?f=user_large)
over welke Coin heb je het?D-Ed schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:59:
[...]
Dus omdat een munt nu niet meer zoveel waard is tov 2017 zijn ze ten dode opgeschreven?
Afgelopen maart een flink aantal aangeschaft voor $0,138 per stuk en doet sindsdien bijna +240%. Not bad toch? Staat inderdaad (zelfs nu) nog bijna 10 x van z'n ATH af maar als je een beetje onderzoek doet zal je zien dat die ATH dit jaar wel eens gebroken gaat worden. High risk, high reward
Het project heeft er nog nooit zo goed voorgestaan qua ontwikkeling en organisatie (130 medewerkers, Europees project en wordt nu al gebruikt in verschillende projecten naast eth).
Overigens begrijp ik natuurlijk dat sommige van de oude coins opeens hard kunnen gaan. Kijk maar naar shift. Maar het is wel een waarschuwing voor de liefhebbers van de huidige shitcoins.
Overigens zijn al de technische analysis hier wel grappig, zo na een paar dagen het aangekeken te hebben. Veelal wordt of grote stijging of grote daling verwacht, maar Bitcoin doet niks anders dan tussen 33-38k heen en weer hobbelen afgelopen dagen.
[ Voor 12% gewijzigd door marteltor op 18-01-2021 17:48 ]
Ik als noob wil ook proberen als ik wat rendement kan pakken.
Mijn doel is ongeveer 1k in te leggen. “Als dat verdampt zal ik er niet wakker van liggen”
Mijn vraag is dan ook, zouden jullie het in 1 coin stoppen of in 3 of 4 verschillende?
Mijn doel is ongeveer 1k in te leggen. “Als dat verdampt zal ik er niet wakker van liggen”
Mijn vraag is dan ook, zouden jullie het in 1 coin stoppen of in 3 of 4 verschillende?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!