☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hoe bepalen jullie voor jezelf op welk moment je toch maar besluit om uit te stappen? Houden jullie hiervoor beetje een vaste richtlijn aan in percentage ofzo?
Met shitcoins uit 2017 had ik nooit zo'n moeite om die alsnog te dumpen en weer verder. Maar moet recente trades heb ik er toch echt meer moeite om toe te kijken hoe iets van -10% naar -20% en (veel) verder naar beneden gaat.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ik kocht DODO/BTC voor gem. prijs van 0,00026943. Is nu 50% minder waardSlux schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:54:
[...]
Zulke coins pumpen meestal wel weer een keer, maar ik zou wel een limiet voor je zelf instellen mocht ie verder zaken.
Waar had je hem voor gekocht ?
Als je net zo trade als dat je dat dicht dan zou ik maar heel snel mee stoppen.BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:58:
Ik ben zo blij met die Dappere Dodo dat ik er een gedicht van heb gemaakt²
- Oh dappere Dodo, wat ben je toch fijn!
- Je hebt alles in je om ons verblijden!
- Is het 5x, 10x of straks 100x volgens de lijn!
- Kan ons het schelen! De sfeer is om te snijden
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Waarom Dodo gekocht als eerste coin? En niet gewoon wat stabielere munt zoals btc, eth, Ada etc.?waztafel schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:52:
Nog een nieuwkomer hier. Kijk al maanden dagelijks mee met het topic en leer veel dankzij (meestal) nuttige bijdragen van de vaste groep mensen hier. Dank daarvoor! Vanmorgen in eerste minuut van DODO live-gang een market order geplaatst en daardoor binnen een paar minuten bagholder geworden. Eerste fout sinds mijn stappen in crypto dus leergeld = betaald.
Verwijderd
BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:58:
Ik ben zo blij met die Dappere Dodo dat ik er een gedicht van heb gemaakt²
- Oh dappere Dodo, wat ben je toch fijn!
- Je hebt alles in je om ons verblijden!
- Is het 5x, 10x of straks 100x volgens de lijn!
- Kan ons het schelen! De sfeer is om te snijden
Dat heeft alles te maken met fundamentals. Zo kan het zo zijn dat je een alt op -70% vol vertrouwen kan behouden. Waar je een andere munt al wil dumpen op -10% omdat de fundamentals zijn verandertRuud2001 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:01:
Je hebt pas verlies als je daadwerkelijk uitstapt.
Hoe bepalen jullie voor jezelf op welk moment je toch maar besluit om uit te stappen? Houden jullie hiervoor beetje een vaste richtlijn aan in percentage ofzo?
Met shitcoins uit 2017 had ik nooit zo'n moeite om die alsnog te dumpen en weer verder. Maar moet recente trades heb ik er toch echt meer moeite om toe te kijken hoe iets van -10% naar -20% en (veel) verder naar beneden gaat.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hier ook 0,00025 dus -47.58%waztafel schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:01:
[...]
Ik kocht DODO/BTC voor gem. prijs van 0,00026943. Is nu 50% minder waardHou 'm idd wel even vast!
Komt ooit wel goed man!
(hoop ik)
Ik was misschien niet duidelijkMaStar schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:54:
[...]
Waarom Dodo gekocht als eerste coin? En niet gewoon wat stabielere munt zoals btc, eth, Ada etc.?
Meester Kraay zet ons allemaal in het schoolbankje
Met fundamentals bedoel je de onderliggende techniek? Of zaken als nieuwe concurrenten en algeheel sentiment in de markt?Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:03:
[...]
Dat heeft alles te maken met fundamentals. Zo kan het zo zijn dat je een alt op -70% vol vertrouwen kan behouden. Waar je een andere munt al wil dumpen op -10% omdat de fundamentals zijn verandert
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
https://www.reddit.com/r/...al_identification_system/
Dank voor de interesse. Ik heb er zelf 500 euro tegenaan gekletst.waztafel schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:04:
[...]
Ik was misschien niet duidelijk. Ik zit sinds nov 2020 in BTC en heb daarna pf uitgebreid met ETH, BNB en wat gespeeld met andere munten. Nu voor het eerst dus meegeprobeerd te doen met wat hoger risico munt.
:{ ²
Ik ook niet alleen dan dankzij corona
Zero.
we only make way for the man who boldly pushes past us
Nog niet officieel bevestigd, maar daar ziet het inderdaad naar uit. Hangt natuurlijk al even in de lucht.sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:06:
Opmerkelijk, schijnt (met nadruk op schijnt) dat Ethiopië een identificatiesysteem gaat lanceren op basis van Cardano (ADA).
irony > *
Daarom kunstmatig op de $1,00. Lekker makkelijksOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:06:
Opmerkelijk, schijnt (met nadruk op schijnt) dat Ethiopië een identificatiesysteem gaat lanceren op basis van Cardano (ADA).
concurrenten kunnen een rol van betekenis zijn. Maar sentiment niet echt. Het sentiment is al laag, anders stond je niet zo ver onder water. Het is meer, heb je nog steeds vertrouwen in deze munt, in het businessmodel, de ontwikkeling, de updates enzRuud2001 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:06:
[...]
Met fundamentals bedoel je de onderliggende techniek? Of zaken als nieuwe concurrenten en algeheel sentiment in de markt?
Doel je op DODO?WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:07:
Nou ja... je ziet dit wel vaker bij een nieuwe listing. Ik zou het tijd geven, niet verwachten dat je binnen 2 uur met pensioen kan. En idd: lesson learned mbt market order. Ze gaan volgende week ook nog live met beta op Binance Smartchain dus er zit nog wel wat in het vat.
Hoopte heel stiekem wel binnen 2u op pensioen inderdaad
Vergeet dit, we zijn er zojuist onderuit gedondertRichh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:00:
[...]
Geduld is een schone zaak
[Afbeelding]
Deze bullflag sluit tussen 19:00 en 20:00.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zero.
Hmmm, het is al een paar maanden etnische oorlog daar en dan dit:sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:06:
According to the Ministry of Peace, the first pilot test was successfully completed this week under the slogan “One Man is One.”
Ethopië heeft te veel dystopische scifi gelezen denk ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Glenn Hoddle op 19-02-2021 14:17 ]
War is peaceGlenn Hoddle schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:17:
[...]
Hmmm, het is al een paar maanden etnische oorlog daar en dan dit:
According to the Ministry of Peace, the first pilot test was successfully completed this week under the slogan “One Man is One.”
Freedom is slavery
Ignorance is strength
Zou wel een ding zijn; iets van 112 miljoen inwoners daar.
All-in op ADA.sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:19:
[...]
War is peace
Freedom is slavery
Ignorance is strength
Zou wel een ding zijn; iets van 112 miljoen inwoners daar.
Kan nou niet echt uit het facebook bericht halen dat dat bevestigd is dat ze dat via cardano of uberhaubt blockchain gaan doen. Speculaties en vage interne info imo.sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:06:
"Local voices stated that the system is based on Cardano’s Atala PRISM. But as we were informed, it isn’t." https://www.crypto-news-f...-system-based-on-cardano/
"Dude, I'm really into coins with sick underlying tech, you know. The kind of tech that will change the world!"Glenn Hoddle schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:17:
[...]
Hmmm, het is al een paar maanden etnische oorlog daar en dan dit:
-"The kind of tech that facilitates mass murdering regimes as well?"
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zero.
https://www.binance.com/nl/buy-sell-crypto?type=SELLyinx84 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:22:
Iemand ervaring met de Euro SEPA withdrawal van Binance? Ik wil periodiek iets van wat ik stake op BSC uitcashen, maar moet dat nu iedere keer via Pancakeswap > Binance > Kraken doen. Zou wel wat centjes aan fees schelen als het direct via Binance kan. BNB/EUR heeft zat volume in ieder geval.
Of misschien begrijp ik je verkeerd? Het komt in ieder geval gewoon op je rekening
[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 19-02-2021 14:24 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nou... maandag is alleen een first hearing. De uitspraak kan je pas ergens in oktober verwachten. Hoe de cryptomarkt (lees BTC) er dan voor staat zal grotendeels bepalen wat er mogelijk is met de koers van XRP.Pelox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:23:
Aanstaande maandag begint de ripple sec zaak. Stel ripple wint.. xrp naar de maan. Gokje genomen en zojuist een paar xrp ingeslagen. Misschien kan ik nog wat aan die shitcoin verdienen.
Ja om die reden heb ik nog 25 XRP staanPelox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:23:
Aanstaande maandag begint de ripple sec zaak. Stel ripple wint.. xrp naar de maan. Gokje genomen en zojuist een paar xrp ingeslagen. Misschien kan ik nog wat aan die shitcoin verdienen.
Worst case een tientje weg
(Die durf ik niet meer aan te kijken)
En volgens mij is dat de weg naar wellicht een tweede bull-flag..
Goh, wat klink ik al interessant, van het weekend eens oefenen op mijn vrienden
[ Voor 54% gewijzigd door St@m op 19-02-2021 14:27 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik laat Binance gewoon SEPA uitkeren naar mijn rekening. Kost 80 cent, dus dat overleef je wel.yinx84 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:22:
Iemand ervaring met de Euro SEPA withdrawal van Binance? Ik wil periodiek iets van wat ik stake op BSC uitcashen, maar moet dat nu iedere keer via Pancakeswap > Binance > Kraken doen. Zou wel wat centjes aan fees schelen als het direct via Binance kan. BNB/EUR heeft zat volume in ieder geval.
Je moet alleen zorgen dat het in EUR klaar staat om uit te keren.
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Was toevallig net dat bericht aan het lezen indd.Woohooo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:22:
[...]
Kan nou niet echt uit het facebook bericht halen dat dat bevestigd is dat ze dat via cardano of uberhaubt blockchain gaan doen. Speculaties en vage interne info imo.
"Local voices stated that the system is based on Cardano’s Atala PRISM. But as we were informed, it isn’t." https://www.crypto-news-f...-system-based-on-cardano/
Schijnt wel iets Afrika-gerelateerds aan te komen. Uit jouw link:
Geen idee wat IOG is trouwensUPDATE: An IOG partner has contacted us to say, “We can confirm that we are not currently working with the Ministry of Peace.” Although Africa-related news is in the pipeline, there are no ready announcements at this time. The basis for the article, Reddit thread, and local reports are based on speculation only, as we were informed. Atala PRISM is not the basis for the digital identity system.
Edit: trouwens ook niet heel gelukkig om een naam met PRISM te gebruiken. Past wel in het hele dystopische thema
[ Voor 5% gewijzigd door sOid op 19-02-2021 14:29 ]
Waaruit blijkt dat XRP er zin in heeft?DVDL schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:30:
XRP heeft er ook zin in. Nieuws omtrent de rechtzaak in positieve zin?
Ik heb daar een factor 1000 van liggenNoxious schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:26:
[...]
Ja om die reden heb ik nog 25 XRP staan
Worst case een tientje weg
Oef, ja dan hoop ik zeker ook met jou meeWiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:27:
[...]
Ik heb daar een factor 1000 van liggen. Die staan allemaal zwaar onder water (- 75%), maar ik hoop met je mee.
In Sats of in $?WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:27:
[...]
Ik heb daar een factor 1000 van liggen. Die staan allemaal zwaar onder water (- 75%), maar ik hoop met je mee.
Denk dat bnb stuk is. Of misschien toch al bijna de nieuwe bch xDLadonna schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:27:
Maar wat is er met bnb. Ik had ze alleen voor de fee en launch
Dat ze onder water staan? $.
Gelukszoekers die ergens lezen over de rechtzaak van a.s. maandag.Willem Egel schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:27:
[...]
Waaruit blijkt dat XRP er zin in heeft?
Artikel uiteraard geschreven door iemand die nog wat XRP onder water heeft staan
Oke. Dan is de gok voor maandag iets kleiner.WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:25:
[...]
Nou... maandag is alleen een first hearing. De uitspraak kan je pas ergens in oktober verwachten. Hoe de cryptomarkt (lees BTC) er dan voor staat zal grotendeels bepalen wat er mogelijk is met de koers van XRP.
Zero.
LamboLadonna schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:27:
Maar wat is er met bnb. Ik had ze alleen voor de fee en launch
300 ? Binnen de week op 500 schat ikSt@m schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:33:
In ieder geval een nieuwe ATHMaar gaat ie ook naar 300?
500? binnen anderhalve week op 2K
Veel dus. Ik heb me nooit zo verdiept in alle bonuspakketten en kaarten overal.Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:33:
[...]
Is het nu veel of weinig, wat is de verbazing?
Kun je me eens uitleggen en liever nog voorrekenen hoe je bij deze getallen komt?
En ja, ik heb al rondgeneusd bij enkele cards, zoals Binance Card, Coinbase Card, Crypto.com (Monaco) zoals Roellie80 handig liet zien, Revolut, Swipe, Wirex en Monolith.
[ Voor 0% gewijzigd door Stan op 19-02-2021 14:37 . Reden: Typo ]
[ Voor 37% gewijzigd door NomadTitan op 19-02-2021 14:38 ]
*net gebeld voor de skoda af te zeggen,blader nu in brochure porsche*
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik heb ook mijn doelen bijgesteldoldgrumpy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:37:
[...]
*net gebeld voor de skoda af te zeggen,blader nu in brochure porsche*
Kan toch snel gaan in 2 dagen. Ik vind die mensen die roepen dat je moet oppassen maar raar..St@m schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:54:
Ha 'doelen'
Hele korte termijn > Paar maanden: Niet teveel verliezenlambo
Korte termijn > jaar: auto (maar dat kan ik zo ook betalen, dus nice to have) Stoppen met werken
Lange termijn > 25 jaar: Leuke aanvulling op het pensioen/ eerder stoppen met werken
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 19-02-2021 14:41 ]
Op 24 februari als het goed is:veertje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:37:
Gaat coinmarketcap die tokens die je kan 'earnen' ooit nog uitbetalen?!? duurt wel lang zeg.
https://coinmarketcap.com/earn/token-distribution-status
Ik begrijp je cynisme maar in dit tempo had je nog gelijk krijgen ook.
Ah dat is niet ver weg meer. Ben benieuwd of ik iets krijg.GmR schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:41:
[...]
Op 24 februari als het goed is:
https://coinmarketcap.com/earn/token-distribution-status
Nou, was niet helemaal cynisch hoor, haha. Tis wel vrijdagmiddag.knakworst schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:42:
[...]
Ik begrijp je cynisme maar in dit tempo had je nog gelijk krijgen ook.
Kan nog wel x5 gaan voordat hij eth voorbij stijgt in market cap
The first casualty in war is always the truth...
Damn!rednaz420 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:41:
Ik heb in het prille begin 200 BNB gekocht voor minder dan 500 euro aan BTC toen. Enjoying the ride!
Ik had er ook een aardig aantal.. maar gewoon weer verkocht uiteraard. Nu nog 11 over.
Heb voor de grap wel even 14.000 bnbdown gekocht
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 19-02-2021 14:45 ]
Zero.
Er waren tussen 06:30 en 13:00 een heleboel instapmomenten. Maar nu even niet lijkt mecorneedebruin schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:44:
BNB lijkt mij persoonlijk te laat om in te stappen maar op dit tempo is het toch wel erg verleidelijk..
Precies wat je zegt, shitcoin.Pelox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:23:
Jaar of drie geleden dacht ik ook dat XRP wel potentie had.
Niet dus.
Gelukkig had ik er maar een paar gekocht ter waarde van een paar kratjes bier.
Pas een aantal weken eindelijk XRP verkocht. Was ook niet van plan om ze met verlies te verkopen.
Het ging immers om ervan te leren niet om er dik aan te verdienen.
Soms moet je na jaren afscheid nemen van een coin die uiteindelijk toch niet geworden is wat men er van verwacht had.
Mocht hij zakken dan koop ik weer terug
Edit: Hij dropte zojuist in een minuut bijna een dollar, dus ben alweer terug erin
[ Voor 26% gewijzigd door Raaafie op 19-02-2021 15:10 ]
Ik hoorde net dat ze dus een fout hebben gemaakt met het recept en dat ze geen meel hebben gebruikt maar Coke. Waarschijnlijk blijft cake nog wel ff een paar nachten doorhalen...Raaafie schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:47:
Zojuist toch maar uit CAKE gestapt, ingestapt op 2.2 dus mooie winst te pakken.
Mocht hij zakken dan koop ik weer terug
Inderdaad, zou wel eens tijd worden.veertje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:37:
Gaat coinmarketcap die tokens die je kan 'earnen' ooit nog uitbetalen?!? duurt wel lang zeg.
Veel beloven en weinig doen ook al is het maar een dollar waard.
Valt mij ook tegen van Coinmarketcap.
Zero.
Die heb ik vorige week verkocht op 0.08
Die kaart van mij, die is momenteel zo goed als onbetaalbaar. Daarnaast is mijn rente helaas ook eindig binnenkort. Verder denk ik dat de meest logische kaart een Binance of CDC kaart is.Stan schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:37:
[...]
Veel dus. Ik heb me nooit zo verdiept in alle bonuspakketten en kaarten overal.
Kun je me eens uitleggen en liever nog voorrekenen hoe je bij deze getallen komt?
En ja, ik heb al rondgeneusd bij enkele cards, zoals Binance Card, Coinbase Card, Crypto.com (Monaco) zoals Roellie80 handig liet zien, Revolut, Swipe, Wirex en Monolith.
Ik zie ook nog wel gebeuren dat de Binancekaarten "geodkoper" gaan worden een dezer dagen
Waarom? Net (kwartiertje geleden) nog ingestapt (op €225) en alweer een leuke winst erbij (Staat nu op €246)... Ik zou het doen hoor, serieus!corneedebruin schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:44:
BNB lijkt mij persoonlijk te laat om in te stappen maar op dit tempo is het toch wel erg verleidelijk..
Hoe lang draai jij ook al weer mee hier?mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:56:
[...]
Waarom? Net (kwartiertje geleden) nog ingestapt (op €225) en alweer een leuke winst erbij (Staat nu op €246)... Ik zou het doen hoor, serieus!
Wat ik weet is dat Beefy zelf een procent inhoud voor hun kosten. Vaak zijn op de huidige platforms de kosten lager. (Gas)veertje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:55:
Iemand die weet waarom beefy.finance bij autofarm zo'n hoge fee heeft (€6 op een heel klein bedragje coins)
Tja, of het verstandig is...mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:56:
[...]
Waarom? Net (kwartiertje geleden) nog ingestapt (op €225) en alweer een leuke winst erbij (Staat nu op €246)... Ik zou het doen hoor, serieus!
Ik net op 286 USD. Nu al 3.8% winst. Meer dan op een spaarrekening
Wel een klein plukje natuurlijk want helemáál gek ben ik ook niet.
Het is wel echt waar wat men zegt. Dat misgelopen winsten nog het meest pijn doen... gekocht rond de $ 30... verkocht rond $ 80.mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:56:
[...]
5 dagen
Hier de maandgrafiek. Dit is niet gezond hoor.mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:58:
[...]
5 dagenMaar, wat is je punt? Meeliften op de stijgende lijn en het goed in de gaten houden hoef je toch geen cryptoexpert voor te zijn?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
gekocht op 75, uit op 115 oid. Vond het al een lekkere winst.WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:58:
[...]
Het is wel echt waar wat men zegt. Dat misgelopen winsten nog het meest pijn doen... gekocht rond de $ 30... verkocht rond $ 80.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Te vroeg verkopen is de meest gemaakte fout.WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:58:
[...]
Het is wel echt waar wat men zegt. Dat misgelopen winsten nog het meest pijn doen... gekocht rond de $ 30... verkocht rond $ 80.
Soms wel begrijpelijk omdat mensen hun winst willen pakken of denken dat een andere coin het nog beter gaat doen. Onderaan de streep loont het vaak om gewoon af te wachten en niets te doen.
Idem hier... Heb er nog wel een aantal over.WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:58:
[...]
Maar eigenlijk niet logisch dat misgelopen winsten het meest pijn doen.
Ik probeer te denken: voor hetzelfde geld had ik een andere coin gekocht en had ik er helemaal niets uitgehaald
Maar kun je ons een inkijkje geven? Welke kaart, en hoe, en hoe ontvang je dit soort bedragen?!Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:56:
[...]
Die kaart van mij, die is momenteel zo goed als onbetaalbaar. Daarnaast is mijn rente helaas ook eindig binnenkort. Verder denk ik dat de meest logische kaart een Binance of CDC kaart is.
Ik zie ook nog wel gebeuren dat de Binancekaarten "geodkoper" gaan worden een dezer dagen
Klinkt een beetje n00b, dat snap ik, maar dan moet je maar niet roepen dat je een paar honderd dollar ontvangt op een of andere manier
Ik heb net een kraslot gekocht en van 2€ 4€ gemaakt, 200% winst. Meer dan op een spaarrekeningsOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:58:
[...]
Tja, of het verstandig is...
Ik net op 286 USD. Nu al 3.8% winst. Meer dan op een spaarrekening
Wel een klein plukje natuurlijk want helemáál gek ben ik ook niet.
Beetje flauw I know. Maar punt is dat het risico dat het mis gaat ook vele malen hoger is dan je geld op een spaarrekening zetten.
Waar staan die *down dukaten eigenlijk voor?
Begint een beetje gewoontjes te worden hè weer $1000 erbij.St@m schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:02:
In ander nieuws BTC gaat voor de 53K
Alsof het snoepjes zijn.
Uiteraard, weet ik. Vandaar dat ik zoiets alleen met weinig geld doe. Sta intussen namelijk weer op verliesEgeau schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:01:
[...]
Ik heb net een kraslot gekocht en van 2€ 4€ gemaakt, 200% winst. Meer dan op een spaarrekening
Beetje flauw I know. Maar punt is dat het risico dat het mis gaat ook vele malen hoger is dan je geld op een spaarrekening zetten.
Je berekening klopt trouwens niet want dat is 100% winst.
Wordt je helaas niet altijd gegund hier. Sommige gedragen zich als vatsige boys van het old boys network.mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:58:
[...]
5 dagenMaar, wat is je punt? Meeliften op de stijgende lijn en het goed in de gaten houden hoef je toch geen cryptoexpert voor te zijn?
voor DYORBansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:03:
[...]
Waar staan die *down dukaten eigenlijk voor?² Ik kom ze vaker tegen nl.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik ging er altijd vanuit dat het een soort shorting op crypto isBansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:03:
[...]
Waar staan die *down dukaten eigenlijk voor?² Ik kom ze vaker tegen nl.
Ik verbaas me iedere minuut weer over wat er allemaal gebeurd, maar ik vind het kostelijk vermaeck zo op de vrijdagmiddag.HoppyF schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:04:
[...]
Begint een beetje gewoontjes te worden hè weer $1000 erbij.
Alsof het snoepjes zijn.
Ik ga ze denk ik veilig wegstoppen ergens voordat ik ze "per ongeluk" verkoop. Kan mooie winst pakken maar ik heb er vertrouwen in op de lange termijn. Als ie nu zakt komt deze prijs sowieso wel weer terug.Pelox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:52:
Damn.. bnb ramt maar door en door...
Dit topic is gesloten.
![]()
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/crcFp7rFb2XsnDV8gBEEq239.jpg?f=fotoalbum_large)