Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 275 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.793 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:11

oNo

Met dat BNB valt prima te handelen hoor. Je weet gewoon dat voor iedere "mijlpaal" een sellwall zit en dat je daar net onder prima kan verkopen. Als dat gebeurt kort er onder weer bijkopen. Zowel de 200 als 300 is er door die sellwall een correctie en krijg je wat cascading stoplosses.

10 a 15 dollar er onder weer bijkopen. Een redelijk simpele trade die in een paar minuten toch mooi 2 extra BNB heeft opgeleverd. Ja als het niet was gelukt iets minder winst en net boven 300 weer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
Ik zit er serieus aan te denken om mijn hele portfolio na het weekend te verkopen en 50/50 op BTC en BNB te gaan zitten.

Even op de pieken verkopen, en dan zo omzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:50
BTC heeft de 53K aangetikt op Binance maar nog niet er overheen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CNWgDKMih0O_0JfJbXa4mB8WwT8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Yym5gb8GphcBLcfRKbsYxnMK.png?f=user_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:39

knakworst

Get more sats!

Noxious schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:05:
[...]

Ik ging er altijd vanuit dat het een soort shorting op crypto is :P
Klopt, als bnb daalt, stijgt bnbdown. Zit een hefboom in van 1.5 tot 3 keer. Speculeer dus met mate, je gaat snel rekt met die dingen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
Deze topic gaat echt genieten worden de eerste keer we eens met 30-40 procent naar beneden klappen op een dag.... Ik zie hier veel nieuw volk die nog nooit de kleur rood hebben gezien en die gaan verschieten de eerste keer dat dat gaat voorvallen. Want weet ... die dag komt hoor... "Hoe ???? Dit kan naar beneden ook ofzo ??? "

:-D

[ Voor 9% gewijzigd door Rebbelx op 19-02-2021 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
AFCAjax schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:07:
Ik zit er serieus aan te denken om mijn hele portfolio na het weekend te verkopen en 50/50 op BTC en BNB te gaan zitten.

Scherp. Ik overweeg het ook.

:{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Noxious schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:26:
[...]

Ja om die reden heb ik nog 25 XRP staan :P
Worst case een tientje weg :+
Van die 25 krijg je er 20 sowieso niet verkocht als je ze in een wallet hebt.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johants
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-05 14:08
Wat vinden jullie een VEILIG 'level' voor long term? Ik wou dit namelijk gaan doen. Heeft iemand ervaring? Wat is het beste om te gebruiken, margin, futures(USD) of futures(COIN). Op binance las ik dat futures(COIN) meest geschikt zou zijn. Klopt dit uit iemands zijn ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:09:
[...]

Van die 25 krijg je er 20 sowieso niet verkocht als je ze in een wallet hebt.
Daarom staan mijn shitcoins op een exchange :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 23:16
Stan schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:01:
[...]

Maar kun je ons een inkijkje geven? Welke kaart, en hoe, en hoe ontvang je dit soort bedragen?!
Klinkt een beetje n00b, dat snap ik, maar dan moet je maar niet roepen dat je een paar honderd dollar ontvangt op een of andere manier ;)
Ik heb een Swipe Slate kaart. Hiervoor moest je destijds 30.000 SXP inleggen (tegenwoordig 100.000).

Hiermee krijg je naast Spotify, Netflix, Prime, Uber enz. (https://www.swipe.io/cards)
8% cashback op al je uitgave. Dat komt voor mij neer op gemiddeld zo'n €45 per week.
Rente op de inleg. Dat is op dit moment zo'n 35%, oftewel bijna 200 SXP per week. En dat is met de huidige koers dus ruim €500.

Maar de fuckers bij Swipe hebben iets nieuws bedacht. De rente gaat stoppen. En hiermee is deze kaart ten dode is opgeschreven binnenkort

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dumb and Dumper
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-03-2021
Dumb and Dumper schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:35:
Okee misschien kunnen jullie mij geruststellen maar gooi nu even all in BNB. Lijkt wel of elke keer dat ik een coin koop dat ie gelijk even naar beneden keldert. Nou weet ik dat ik niet aleen handel maar ik zie een pattern...! 7(8)7 :+
keepitfrosty schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:37:
[...]

Wil je niet ongerust maken maar wanneer BTC echt gaat rennen dan trekken de alts vaak leeg. Dus het is even de vraag of BTC nog verder gaat knallen of niet.
Toch wel blij dat ik hier even HODL heb gedaan met m'n BNB. Had er maar ''5'' en heb er op z'n hoogtepunt 2 verkocht dus nu kiet. Die andere 3 kijk ik nog even aan. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Dumb and Dumper op 19-02-2021 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:43

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik kijk morgenochtend wel even wat onze Chinese vrienden met BNB doen. Vandaag een rally up tot net voor EU wakker was. Toen een rode candle. Hopelijk morgen weer dan gaan we balletjes diep in BNB voor een paar uur :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:58

St@m

@ Your Service

Rebbelx schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:09:
Deze topic gaat echt genieten worden de eerste keer we eens met 30-40 procent naar beneden klappen op een dag.... Ik zie hier veel nieuw volk die nog nooit de kleur rood hebben gezien en die gaan verschieten de eerste keer dat dat gaat voorvallen. Want weet ... die dag komt hoor...
Waarom dan? Niet dat die dag komt, maar waarom zou ik (ik ben nieuw) verschieten..
Heb wel ergere bedragen verloren met het draaien aan het rouletterad of in de laatste minuut in rook zien opgaan bij een voetbalwedstrijd. Als je denkt dat ik me ook maar 1 seconde druk maak over die paar euro's, mocht ik ze verliezen...

En daarbij, binnenkort (na het weekend ofzo) heb ik als dit blijft doorgaan mijn inleg al weer terug op de rekening.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Nu het moment. Hoog inkopen en laag verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:23
Deze topic gaat echt genieten worden de eerste keer we eens met 30-40 procent naar beneden klappen op een dag.... Ik zie hier veel nieuw volk die nog nooit de kleur rood hebben gezien en die gaan verschieten de eerste keer dat dat gaat voorvallen. Want weet ... die dag komt hoor... "Hoe ???? Dit kan naar beneden ook ofzo ??? "

Maar wanneer hé? En wat wordt de trigger :) Nu is het nog pakken wat je pakken kan, zonde om niet in te stappen.

*pakt popcorn*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-09 22:46
https://coinmarketcap.com/new/

veel nieuwe tokens gebruiken nu BNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
AFCAjax schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:07:

MEt als reden? Alts stijgen gewoon mee - BTC is leading. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:00

MicroWhale

The problem is choice

MaStar schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:15:
[...]

BNB stijgt nu niet echt "gewoon" mee met BTC...

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:04:
[...]

Wordt je helaas niet altijd gegund hier. Sommige gedragen zich als vatsige boys van het old boys network. :N ²
Denk dat je toch naar je zelf moet kijken als je dat voelt, want bijna iedereen die hier nieuw is heeft nergens problemen mee, het zijn er maar een aantal die dat ervaren, en bij hun zal altijd het probleem bij een ander liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
MaStar schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:15:
[...]

Dit:
MicroWhale schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:16:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:16

npolm

P8

Vraagje, hoe hebben jullie voor je altcoins de stop-losses ingesteld om minimaal risico te lopen, mocht de crash komen. Heb je daar een trucje voor? Want alles eruit halen is nu al zonde, maar te hoge stop-loss is ook zonde. Of doe je het helemaal anders? #durftevragen :)

|- Rotterdam -|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 15:16

Die dag komt zeker... de vraag is wie dan z'n investeringen veilig-gesteld heeft en/of wie er inmiddels zoveel eelt op z'n ziel (2018) en handen van de zuiverste diamant heeft dat het hem niet deert?

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
TA-lijntjes trekken op de 5m grafiek wordt wel lastiger zo. Redelijk verschil tussen Binance, Kraken en Bitfinex tov wat je er mee kan nu :P

Ook de ATH verschilt redelijk per exchange, op Binance is de 53k aangetikt, op Bitfinex is de ATH van een paar uur geleden nog niet overtroffen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:33

mvds

Totally awesome!

MicroWhale schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:16:
[...]

Haha nee idd, ik heb BTC de afgelopen 24 uur niet "even" +50% zien doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
npolm schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:17:
Vraagje, hoe hebben jullie voor je altcoins de stop-losses ingesteld om minimaal risico te lopen, mocht de crash komen. Heb je daar een trucje voor? Want alles eruit halen is nu al zonde, maar te hoge stop-loss is ook zonde. Of doe je het helemaal anders? #durftevragen :)
Is voor iedereen anders, ik zelf hold geen coins, andere zetten hem weer op 10% lager en andere blijven zitten zonder stop limit @Verwijderd weet daar alles over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Slux schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:19:
[...]

Is voor iedereen anders, ik zelf hold geen coins, andere zetten hem weer op 10% lager en andere blijven zitten zonder stop limit @Verwijderd weet daar alles over.
Probeer jij iedere dag een 10% te pakken en dan weer in fiat? Want dat lukt mij niet haha.

[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 19-02-2021 15:20 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
REN rent er vandoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Maar waarom zou je je portfolio verkopen en BNB-coin op ATH kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

MrFX schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:00:
[...]

Hier de maandgrafiek. Dit is niet gezond hoor.

[Afbeelding]
Nou ja, daar ben ik het wel mee eens, ik snap ook niet waar die plotselinge stijging vandaan komt. Maar ik profiteer er graag van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo

oNo

Ik vind stop losses irritant. Meerdere keren dat die tijdens de nacht net wordt geraakt en daarna terugveert. En raad eens wie op de bodem heeft verkocht?
Ja het pakt soms ook verkeerd uit. Maar wat je ook die, het kan goed en het kan fout gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:06
Grootste probleem wat ik heb is om te bepalen of mijn nieuwe acties echt zinvol zijn.
Ben eerder van de week (deels) overgestapt naar Binance en heb daar wat ETH omgezet naar BNB.
Daarvan is de helft blijven staan (is nu x2) en de helft via trustwallet naar Cake Autofarm gegaan.
Dat laatste koste een hoop van mijn aandacht om überhaupt uit te voeren, laat staan om te begrijpen wat er exact gebeurd. Maar ook de Cake is nu x2 gegaan.
Dit houd ik bij in een excelletje, want je kan al die exchanges niet goed eenvoudig bij elkaar voegen in een overzicht. Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
MaStar schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:23:
[...]

Maar waarom zou je je portfolio verkopen en BNB-coin op ATH kopen?
Omdat er vertrouwen is dat dit nog lang niet zijn laatste ATH is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 17:59
Vindt het wel komisch dat iedereen met BNB bezig is, maar hebben jullie Venus al zien klimmen?
Afgelopen maand 1.800% erbij!
Van $4 naar $90 !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:20:
[...]

Probeer jij iedere dag een 10% te pakken en dan weer in fiat? Want dat lukt mij niet haha.
10% per dag is mooi maar komt niet vaak voor bij mij, ik pak de laatste weken gemiddeld 5 a 10 % per week.

Vaak stijgt de koers nog flink door en dan had ik meer verdiend met holden maar net zo vaak gebeurt het niet. zou best kunnen dat ik er een dag later weer instap op een hogere koers, daar kijk ik verder niet naar, ik zit hier alleen voor de euro's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo

oNo

AFCAjax schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:26:
[...]Omdat er vertrouwen is dat dit nog lang niet zijn laatste ATH is.
Als je nog geen positie hebt en de run is al lang begonnen is het een enorm hoog risico. Deze loopt al best lang. Je moet het natuurlijk zelf weten. Van mij mag het, des te meer er instappen des te hoger de prijs, goed voor mij 8) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
themikes schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:26:
Vindt het wel komisch dat iedereen met BNB bezig is, maar hebben jullie Venus al zien klimmen?
Van $4 naar $90 !!
Niet in BNB :+ .

Maar verder: heb jij ook van tevoren deze coin hier geshilled? Achteraf is namelijk mooi wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Van $4 naar $90 !!
En dan te bedenken dat dit eigenlijk een onderdeel van Swipe had moeten zijn volgens de whitepaper. Tot ze besloten er toch maar een aparte coin van te maken...

Maar Venus is DeFi op BSC. Dus heeft alles met Binance te maken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaStar
Van $4 naar $90 !!
Waarom vind ik dat soort pareltjes nooit :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 13-09 13:14
oNo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:25:
[...]

Ik vind stop losses irritant. Meerdere keren dat die tijdens de nacht net wordt geraakt en daarna terugveert. En raad eens wie op de bodem heeft verkocht?
Ja het pakt soms ook verkeerd uit. Maar wat je ook die, het kan goed en het kan fout gaan :+
Ook meegemaakt ja.
Nu pak ik het anders aan.
1. Stop loss tegen verlies met ruimere afstand tot de koers (15-25% verlies vind ik acceptabel)
2. Stop loss om winst te pakken. Deze zet ik een stuk krapper tov de koers, met verkoop van 50% van de coin.

Oftewel verlies accepteren en winst afromen. Daarna niet klagen dat je meer winst had kunnen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo

oNo

Van $4 naar $90 !!
BNB is al heel lang een top #10 coin, dat is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
MaStar schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:29:
[...]

Waarom vind ik dat soort pareltjes nooit :')
80% in dit topic kijkt volgens mij alleen naar top 50 coins en zoekt nooit actief naar pareltjes. Dan mis je het altijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik deed het eerst op percentages (10% vind ik te weinig voor crypto omdat het zo volatiel is) maar daar heb ik wisselende resultaten mee behaald. Vooral omdat het soms getriggerd wordt terwijl dat eigenlijk niet nodig was (plotselinge daling die SL triggert en daarna weer flink stijgt).

Ik kijk nu naar een wat hogere timeframe (meestal 4h of 1d) en kijken hoe de koers zich heeft gedragen mbt de MA7 en MA25. Als ik zie dat 'ie de afgelopen tijd niet onder de MA7 is gekomen, zet ik net onder die MA een stop-loss. Als het er dan ineens wel doorzakt, kun je er dan met enige zekerheid zeggen dat het verder gaat dalen. Dan wordt je SL dus getriggerd.

Werkt niet perfect, en dit is een erg zwart-witte beschrijving, maar zo doe ik het bij coins die enige normale groei vertonen. Bij BNB zou ik anders werken. Maar ik ben best tevreden met deze methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
oNo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:28:
[...]

Als je nog geen positie hebt en de run is al lang begonnen is het een enorm hoog risico. Deze loopt al best lang. Je moet het natuurlijk zelf weten. Van mij mag het, des te meer er instappen des te hoger de prijs, goed voor mij 8) :+
Eensch, daarom ook mijn twijfel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
[...]

Andere tips - voor parels die nog niet naar de moon zijn ;)
Ik wil er nog één of twee in mijn portfolio. Lees me uiteraard in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03:25
BNB blijft maar gaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 20:59
Oke...dit is wel heel vreemd.

Ik haal 20 BNB uit mijn DODO launchpool. Krijg een errormelding en vervolgens is mijn BNB weg :|

Niet in de spot wallet te zien maar wel van mijn launchpool staking afgehaald... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 09:48
mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:24:
[...]

Nou ja, daar ben ik het wel mee eens, ik snap ook niet waar die plotselinge stijging vandaan komt. Maar ik profiteer er graag van
Gelijk heb je zolang je het grotere plaatje maar in acht houdt, je stoploss zet en fomo erin springt ;)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0wKckOFsKtwb230fMU7zmeeUQ7M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WzY3oInlaZLE7rfHoDm6KpQf.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
Die CZ heeft wel een mooi imperium opgebouwd zeg. Als dit zo doorgaat kan dit zomaar een coin worden die een paar duizend $ gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:01
Waar blijft de BNBabe?

[ Voor 13% gewijzigd door veertje op 19-02-2021 15:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik haal nu maar alvast een paar BNB voordat iedereen dat maandag gaat doen :).

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Had geen zin om te kijken en heb griep oid, geen enkele energie maar dan open ik Binance en zie BNB ruim €248 doen? Gaat helemaal nergens meer over maar lekker is het wel. Nog steeds geen energie dus ik duik weer terug maar man oh man... :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Tibbi3 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:33:
Oke...dit is wel heel vreemd.

Ik haal 20 BNB uit mijn DODO launchpool. Krijg een errormelding en vervolgens is mijn BNB weg :|

Niet in de spot wallet te zien maar wel van mijn launchpool staking afgehaald... :/
Verrek, ik heb ineens wat BNB meer :+

Nu iedereen focust op BNB en wellicht verkoopt om BNB te kopen, ben ik aan het kijken waar ik m'n fiat ga besteden. Als de BNB run is afgelopen herstellen de leeglopers vast wel wat. EGLD is er zo een. Die HODL in al maar wat extra in de trade pot is denk ik niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:56:
[...]

Ik zie ook nog wel gebeuren dat de Binancekaarten "geodkoper" gaan worden een dezer dagen
Dit moet misschien in het eigen topic, maar bedoel je dat ze het aantal BNB per cashbackpercentage gaan verlagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
''Het grote BNB nieuws & koers topic''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

MrFX schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:34:
[...]

Gelijk heb je zolang je het grotere plaatje maar in acht houdt, je stoploss zet en fomo erin springt ;)
Grotere plaatje van de Lambo bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 21:45
WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:35:
Die CZ heeft wel een mooi imperium opgebouwd zeg. Als dit zo doorgaat kan dit zomaar een coin worden die een paar duizend $ gaat zijn.
Heel opmerkelijk inderdaad.
Die heb ik ook niet zien aankomen.
Geeft wel vertrouwen in de markt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

De nieuwe eth? BNB @ 1k straks :+
Heb er geen..twijfel of ik er een zakje van moet halen.vind het altijd "eng" om in te stappen in iets wat al aan het moonen is.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Laatst online: 27-06-2024
Hmm binance heeft problemen met ideal wou nog wat bijzetten voor BNB.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NY8BEsEQZMhFH3Krkv--26Wx0GA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gAM9yG4C8w3gVz4L4cF8ejIv.jpg?f=user_large

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Jumpiefox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:37:
De nieuwe eth? BNB @ 1k straks :+
Heb er geen..twijfel of ik er een zakje van moet halen.vind het altijd "eng" om in te stappen in iets wat al aan het moonen is.
+1 Beter eerst even een dip afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:36:
Had geen zin om te kijken en heb griep oid, geen enkele energie maar dan open ik Binance en zie BNB ruim €248 doen? Gaat helemaal nergens meer over maar lekker is het wel. Nog steeds geen energie dus ik duik weer terug maar man oh man... :D
U bent bekend met een zeker virus waardoor we wereldwijd al een jaar thuis zitten? :X (Beterschap trouwens.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Laatst online: 09-01-2024
In 1923 gingen ook stonks omhoog, zo hoog dat op een gegeven moment men dacht "dit is toch gek? We zijn allemaal rijk!"
Tsja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:36:
[...]

Dit moet misschien in het eigen topic, maar bedoel je dat ze het aantal BNB per cashbackpercentage gaan verlagen?
Ik verwacht dat de cashback percentages gelijk blijven, maar het aantal BNB dat je nodig hebt voor een bepaalde tier iets van gehalveerd gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

:D Ja laat alles op de bank zitten mannen...die 0.01% rente daar moet je het voor doen :D #ripbitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 23:35
Pfff, CAKE raakt de $20 aan, bizar *O* go spacecake *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Ik ga vanavond wel naar bed met een paar lage buyorders voor BNB. Op vrijdagmiddag 15.00 groene candles kopen is nooit een goed idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
[...]

Dat zeiden we 5 jaar geleden bij BTC ook natuurlijk ;) Feit is dat het makkelijk nog wel 10x kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Van $4 naar $90 !!
Indirect wel, want dat is waar beefy en autofarm hun bizarre rentepercentages van betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:36:
[...]

Grotere plaatje van de Lambo bedoel je?
Het grotere technische plaatje. Maand, week, dag en 4 uur grafiek bv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo

oNo

WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:35:
Ja en die BNB burn ieder kwartaal is ook niet verkeerd voor hem. De afgelopen tijd heeft het wel wat gekost, maar was een mooie investering. Die lacht zich de lambo's uit z'n broek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Ik heb voor een klein bedragje BNBdown gekocht. Klein gokje, kijken hoe het uitpakt.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:39:
Ik ga vanavond wel naar bed met een paar lage buyorders voor BNB. Op vrijdagmiddag 15.00 groene candles kopen is nooit een goed idee.
Waar ga jij 'm zetten? Ik heb nu een buy order op ~285 gezet (net boven 1H MA7, lijkt zich behoorlijk aan die lijn te houden).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Tjah dat FOMO gevoel he..vooral als je wat coins hebt die toch niks aan het doen zijn. Loop al hele dag grafiekjes te bekijken en af te vragen of ik al mijn waves niet in icx of wat anders moet gooien. Zoek nog een potentiele 2-3x op korte termijn :+ iemand nog een glazen bol over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:52

Chaes

#HODL

Dat hele BNB circus met geaffilieerde tokens als CAKE etc. kan toch nooit lang goed gaan.
Ik blijf er ver vandaan in ieder geval.

[ Voor 18% gewijzigd door Chaes op 19-02-2021 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ja, zo kwam ik er ook op :P. Ik luister al jaren braaf naar CZ

Maar die spagettiefreter met z'n "itz a babbel" heeft wel een hoog meme gehalte imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 16:26
Jumpiefox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:42:
Tjah dat FOMO gevoel he..vooral als je wat coins hebt die toch niks aan het doen zijn. Loop al hele dag grafiekjes te bekijken en af te vragen of ik al mijn waves niet in icx of wat anders moet gooien. Zoek nog een potentiele 2-3x op korte termijn :+ iemand nog een glazen bol over
Heb altijd gekeken naar wat er nog niet hard is gegaan en minimaal 4 jaar online is. Werkt goed, lekker simpel en HODL/afwachten tot er een run komt. Ach, korte termijn bestaat niet in mijn visie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 23:35
Chaes schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:43:
Dat hele BNB circus met geaffilieerde tokens als CAKE etc. kan toch nooit lang goed gaan.
Ik blijf er ver vandaan in ieder geval.
Dat dacht ik gisteren ook, staat inmiddels alweer +55% tov 24u geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:38:
[...]

U bent bekend met een zeker virus waardoor we wereldwijd al een jaar thuis zitten? :X (Beterschap trouwens.)
Ja en daar heb ik niet voor open gedaan. Ik weiger als u het niet erg vindt. Nee zonder dollen, Ik ben onlangs teruggereisd uit een risicogebied maar de hele wereld is een risicogebied met een negatieve PCR test. Dit is geen corona oid. We vergeten soms even dat een gewone griep ook nog steeds bestaat. ;)
Overigens denk ik dat ik dat biervirus al heb gehad ergens in maart vorig jaar.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:41:
[...]

Waar ga jij 'm zetten? Ik heb nu een buy order op ~285 gezet (net boven 1H MA7, lijkt zich behoorlijk aan die lijn te houden).
Ha daar had ik hem half uurtje geleden ofzo op staan. Die heeft ie op 2 dollar na niet geraakt. Nu wacht ik even af wat de avond gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:24
Ik moet die BNB koers maar uit m'n Blockfolio halen ipv me zo pijnigen.

Ik heb al m'n coins uit 2017 gehodled, alleen ooit 30 BNB verkocht voor een shitcoin omdat collega daar enthousiast over was en ik ff leuk mee wilde doen op die bandwagon. Met BNB kon ik 'm 't makkelijkste kopen..

Scheelt me inmiddels 7500 euro die grap haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

DVDL schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:44:
[...]

Heb altijd gekeken naar wat er nog niet hard is gegaan en minimaal 4 jaar online is. Werkt goed, lekker simpel en HODL/afwachten tot er een run komt. Ach, korte termijn bestaat niet in mijn visie.
JA dat is een reden waarom ik naar ICX neig. Coin bestaat al een tijdje, en heeft in vergelijking met waves/andere coins nog niet zijn ath weer bereikt..geeft me het idee dat daar wat meer ruimte ligt.
Merk wel dat hoe meer winst ik maak, hoe moeilijker ik het vind om een andere coin uit te kiezen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:52

Chaes

#HODL

Kyumia schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:44:
[...]

Dat dacht ik gisteren ook, staat inmiddels alweer +55% tov 24u geleden :)
So what? Betekent niet dat het niet fishy is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Ik trek m alvast open hoor... :9B
Van dat gebeuk tegen de 35k 53k aan de hele tijd krijg je toch wel dorst.

[ Voor 4% gewijzigd door gijsvogel op 19-02-2021 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 11:23
Wat vinden jullie van AKT (Akash)? Lijkt mij wel potientieel hebben met hun cloud computing marketplace. Als ik het goed begrijp kan je dan rekenkracht huren en verhuren om bijv te renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
oNo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:30:
[...]

BNB is al heel lang een top #10 coin, dat is wat anders.
Net als vochtige ADA. Lijkt wel een stablecoin man. :{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
Heb een paar BNB tokens verkocht op 290 dollar, aanschafprijs was 170 dollar.

Heb nog wat op Defi-staking staan, deze ga ik dan overzetten naar BNB Vault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

53K *O*

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DVDL
nou de 53K BTC is nu ook doorbroken. Elke 2 dagen een kop erbij, gaat hard zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Happy 53K

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
@Verwijderd its time!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
SmartCazeX schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:47:
Heb een paar BNB tokens verkocht op 290 dollar, aanschafprijs was 170 dollar.

Heb nog wat op Defi-staking staan, deze ga ik dan overzetten naar BNB Vault.
Verwacht je een correctie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
BTC 53k? :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:46:
[...]

470% sinds begin dit jaar, stablecoin?

irony > *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AFCAjax
BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:46:
[...]

ADA wordt USDT.

Bron: De Speld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Chaes schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:46:
[...]

So what? Betekent niet dat het niet fishy is.
Ja, je hebt gelijk hoor. er gaan nog een flinke DeFi correctie komen vroeg of laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
Jumpiefox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:45:
[...]

JA dat is een reden waarom ik naar ICX neig. Coin bestaat al een tijdje, en heeft in vergelijking met waves/andere coins nog niet zijn ath weer bereikt..geeft me het idee dat daar wat meer ruimte ligt.
Merk wel dat hoe meer winst ik maak, hoe moeilijker ik het vind om een andere coin uit te kiezen hehe
Is al ergens 30 procent gegaan in 24 uur. Is flink veel, maar of dat doorzet...

Acties:
  • +21 Henk 'm!

Verwijderd

Holy craperoni!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D8X1P7L2-HUz2AXDhaSWEY2aCd8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3K2LlDm3boacTxQPO2P4yB3M.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 275 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!