Glenn Hoddle schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:51:
[...]
Ja, niks om over te klagen, en ik gun iedereen ook gouden bergen, maar je kan er ook flink rekt op gaan.
We krijgen hier natuurlijk een beetje beeld van Nederland, maar ik vraag me af hoe het elders is, bij jou bijvoorbeeld. Welke landen drijven nou deze Binance-run?
En hadden we niet een user in Vietnam? Daar zou ik ook wel in geïnteresseerd zijn, gezien dat Pancakeswap behoorlijk inzet op communicatie/sociale media in het Vietnamees, Filipijns en Bahasa Indomaleis - niet de koopkrachtigste lieden daar in ZO-Azië, maar toch meer inwoners als de EU, en ze houden wel van een gokje...
Zou ik je graag beantwoorden, maar ik spreek weinig Fins dus kwa online-scene hier krijg ik weinig mee.
Uit Polen (daar werkte ik voor Finland) krijg ik wel vrij veel mee en daar is het ook erg actief.
Hoe het in andere gebieden is denk ik dat we uit de koersen wel kunnen opmaken: veel van hetzelfde.
Er zitten natuurlijk op een hoop meer mensen thuis, meer tijd voor dit soort shit, er wordt meer gespaard, dat kan hier dan weer heen.
Ik twijfel geen moment dat ook dit weer een cycle wordt, maar wel heftiger dan normaal.