BAKE, CAKE, DODO, PancakeSwap - ik stel me zo voor dat iemand denkt "ik ga eens op het Tweakers forum kijken wat dat allemaal is met die Bitcoin" en dan in de eerste post deze termen tegenkomt.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Waar heb je hem gekocht dan?Ruud2001 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:31:
Nou ik sta alweer aardig onder water met m'n DODO. Hadden we niet afgesproken dat we deze collectief wat naar boven zouden duwen?![]()
Dat ben ik met je eens maar ik zou dat graag zelf willen bepalen.Slux schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:29:
[...]
Omdat een stoploss vrij tricky kan zijn, met een stop limit heb je minder kans op grote verliezen.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
SUSHI!Specy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:32:
BAKE, CAKE, DODO, PancakeSwap - ik stel me zo voor dat iemand denkt "ik ga eens op het Tweakers forum kijken wat dat allemaal is met die Bitcoin" en dan in de eerste post deze termen tegenkomt.
Ik hang dat liever niet aan de grote klok, zeker niet nu dit topic steeds overbevolkter wordtJohnW1 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:30:
[...]
Mag ik vragen uit hoeveel posities je PF bestaat? En hoe dat percentueel dan bijv ingedeeld is?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verdiende winstmannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:31:
[...]
Ps wat is brobby toch een held he! wat een rollecoaster gisteravond.
Nou ja, dan snapt-ie in elk geval wat er aan de hand is als er ineens overal Cake-Lambo's door de straten rijden.Specy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:32:
Nou, ik snapte de relatie tussen die twee stop velden dus nietSlux schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:31:
[...]
Ik gebruik geen binance maar de eerste link in google toont mij dit.
https://academy.binance.com/nl/articles/what-is-an-oco-order
Zelfs ik snap die handleiding.
Voor mij dus niet, en ik heb die handleiding toch echt gelezen hoorVerwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:32:
[...]
https://www.binance.com/en/support/faq/360032605831
dit is toch vrij duidelijk?
:{ ²
Dan moet je op zoek naar een Exchange waar ze het nog wel hebben maar volgens mij is het allemaal stop limit geworden en dat is niet zonder reden.MrFX schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:33:
[...]
Dat ben ik met je eens maar ik zou dat graag zelf willen bepalen.
Zet de DODOBTC op 1m en dan in de groene candle van 11:08... au.. -20% voor nu.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Zero.
Hij heeft zelfs de 10 aangetikt zie ikRuud2001 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:37:
[...]
Zet de DODOBTC op 1m en dan in de groene candle van 11:08... au.. -20% voor nu.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Je vergeet je smilie.BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:35:
Pfff, met al die miljoenen moeten we de vrouwtjes straks van ons afslaan.
Verwijderd
Hij tikte de 10 direct aan op de seconde van opening.
Zit weer een hoop fomo in wat ik overal lees, dus zou mij niks verbazen als die hem weer aantikt.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:41:
[...]
Hij tikte de 10 direct aan op de seconde van opening.
Die had ik helaas niet te pakken als SELL order
De vraag is, waar ga ik nu met mijn tethertjes naartoe voor het weekend?
Verwijderd
Met FOMO kan ik het weekend niet in. Zit ik weer met m'n hand aan de telefoon gelijmd.Slux schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:43:
[...]
Zit weer een hoop fomo in wat ik overal lees, dus zou mij niks verbazen als die hem weer aantikt.
Zeker, die rente begint lekker aan te tikken zoGlenn Hoddle schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:34:
Trouwens, NEXO is door de $2 heen gegaan vannacht en staat nu op $2,06.
Dat is toch ook wel een gedegen muntje met fikse organische groei.
:{ ²
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:44:
[...]
Met FOMO kan ik het weekend niet in. Zit ik weer met m'n hand aan de telefoon gelijmd.
Absoluut. De grote vraag is dus wat 'over een tijdje' dit keer gaat zijn. Ik heb n.a.v. het onderhoud met @Ypuh hier nog eens naar de BTC chart gekeken. En dan specifiek naar de periode van incline en decline. Best interessant patroon en op basis daarvan zou het zomaar kunnen dat we vanaf halverwege maart weer omlaag gaan naar de 20k regionen... Ik had zelf op basis van gevoel een iets langere horizon, maar ga daar wel wat aan twijfelen nu.Pelox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:38:
Al die dodo, sushi, beefi, cake, bake etc etc. Allemaal leuk voor de short term gains, maar over een tijdje valt dat allemaal net zo hard in elkaar en springt iedereen in fiat of btc.
Goed opletten dus.
we only make way for the man who boldly pushes past us
Ben je op die telefoon toevallig ingelogd als @BansheeBoy ?Slux schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:48:
[...]
Herkenbaar, ik neem de telefoon zelfs mee als ik moet poepen,
[ Voor 69% gewijzigd door Bobmeister op 19-02-2021 11:49 ]
In België komt deze zin heel raar overSlux schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:48:
[...]
Verwijderd
Vooral die strook +-6 maanden is erg overtuigend ja...WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:48:
[...]
Absoluut. De grote vraag is dus wat 'over een tijdje' dit keer gaat zijn. Ik heb n.a.v. het onderhoud met @Ypuh hier nog eens naar de BTC chart gekeken. En dan specifiek naar de periode van incline en decline. Best interessant patroon en op basis daarvan zou het zomaar kunnen dat we vanaf halverwege maart weer omlaag gaan naar de 20k regionen... Ik had zelf op basis van gevoel een iets langere horizon, maar ga daar wel wat aan twijfelen nu.
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ren neemt de benen nu...Mooooody schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:24:
[...]
De supply van REN is bijna "op". Tegelijkertijd komt een run omdat je wellicht kan gaan delegaten (nu min. 100k REN nodig voor een node)
Procotol is uitgebreid met o.a. BinanceChain en Polkadot, wat het extra zetje kan gaan geven.
Mijn conclusie: REN gaat als een malloot straks. Daar wacht ik al 2 jaar op eigenlijk
Terwijl iedereen Cardano over die 1$ aan het schreeuwen is, knalt REN er overheen en zitten we al op $1.30 inmiddels. En REN is een product dat al 2 jaar gebruikt wordt....tel uit je winst.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kan er niks over vinden, maar hij gaat echt als een raket.. Sale order bij mij maar klaargezet.Emcee schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:47:
Waarom pumpt Golem zo enorm?
Ja, hoe dit mensen nou allemaal bij dodo komen... Nederlanders die iets gratis kunnen krijgen. Hoewel dit ook wel een beetje aan de Sovjet-Unie of Berlijn voor corona doet denken: er staat ergens een rij, dus je gaat er maar in staan, want het is vast een rij voor iets waar je bij moet zijn.Zhou schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:52:
Al die DODO chats. Ondertussen gaat BTC naar zijn ATH van bijna $53K.
Verwijderd
Ja, of zou het wellicht wat te maken hebben met de belachelijke opbrengsten van de recente Binance Launchpools.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:53:
[...]
Ja, hoe dit mensen nou allemaal bij dodo komen... Nederlanders die iets gratis kunnen krijgen. Hoewel dit ook wel een beetje aan de Sovjet-Unie of Berlijn voor corona doet denken: er staat ergens een rij, dus je gaat er maar in staan, want het is vast een rij voor iets waar je bij moet zijn.
Absoluut mee eens, ik twijfel er zelf - wat ik al aangeef - ook aan. Wat niet wegneemt dat ik het wel een opvallend patroon vind. Wie het weet mag het zeggen. Ik hoef geen gelijk te krijgen.MicroWhale schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:51:
[...]
Vooral die strook +-6 maanden is erg overtuigend ja...
Deze chart kan er zo maar eens +- 6 maanden naast zitten als je kijkt naar het begin van de echte bullrun (vooral dat kleine hopje vooraf)
Daarnaast is de markt van 2017 niet de markt van 2021
Beter dan onder werktijdSlux schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:48:
[...]
Dan zou ik eerder naar een S2F model, het model van DaveTheWave op twitter of die van Coinometrics kijken. Daar zit net wat meer fundering achter dan deze.WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:55:
[...]
Absoluut mee eens, ik twijfel er zelf - wat ik al aangeef - ook aan. Wat niet wegneemt dat ik het wel een opvallend patroon vind. Wie het weet mag het zeggen. Ik hoef geen gelijk te krijgen.
[ Voor 18% gewijzigd door MicroWhale op 19-02-2021 12:02 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
MicroWhale schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:58:
[...]
Dan zou ik eerder naar een S2F model, het model van DaveTheWave op twitter of die van Coinometrics kijken. Daar zit net wat meer fundering achter dan deze.
En zij hoeven ook geen gelijk te krijgen hoor, het zijn maar modellen. En ze zeggen er ook altijd bij dat ze alleen naar de cijfers kijken. Als de markt ze ongelijk bewijst komen we in een heel ander territorium terecht. Dat is voor DaveTheWave zijn model en het S2F model op dit moment voor een BTC boven 70k.... blijft over Coinometrics... die het ook helemaal mis kan hebben. Het lijkt wel statistiek.
Wat is er mis met poepen onder werktijd?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
plaat die nergens op slaat. De bullrun was namelijk al in 2016 AAN. Je mist nu een stuk. Dit had je ook in 2012.WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:48:
[...]
Absoluut. De grote vraag is dus wat 'over een tijdje' dit keer gaat zijn. Ik heb n.a.v. het onderhoud met @Ypuh hier nog eens naar de BTC chart gekeken. En dan specifiek naar de periode van incline en decline. Best interessant patroon en op basis daarvan zou het zomaar kunnen dat we vanaf halverwege maart weer omlaag gaan naar de 20k regionen... Ik had zelf op basis van gevoel een iets langere horizon, maar ga daar wel wat aan twijfelen nu.
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Belachelijk? Kijk, niks mis met een paar gratis tientjes hoor, maar iets als LIT het was nou niet bepaald wereldschokkend. En van Dodo wist volgens mij echt niemand wat het was.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:55:
[...]
Ja, of zou het wellicht wat te maken hebben met de belachelijke opbrengsten van de recente Binance Launchpools.
Dit is mijn werk, de laatste maand zit ik op +/- 16uur per dag, 7dagen per week te traden, zelfs de rust momentjes loop ik met me telefoon, en tabtrader staat altijd aan naast me bed
Hier niet zo veel, in België kun je naderhand op zoek naar een andere werkgever waarschijnlijk.
Doen jullie niet aan thuiswerken?gijsvogel schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:02:
[...]
Hier niet zo veel, in België kun je naderhand op zoek naar een andere werkgever waarschijnlijk.
Nou ja, als de eerste wat langer is, dan zou deze dus idd ook wat langer worden volgens die trend. Nogmaals, ik hoef geen gelijk te krijgen. Ik probeer alleen mijn kijk en ideeën ook wat te delen. Daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn en hoeven ook niet allemaal met kwantitatieve studies onderbouwd te zijn. Maar ik draag liever iets inhoudelijks bij aan dit forum dan dat ik me beperk tot one-liners en memes (al is dat natuurlijk ook heerlijk).anti elppa schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:01:
[...]
plaat die nergens op slaat. De bullrun was namelijk al in 2016 AAN. Je mist nu een stuk. Dit had je ook in 2012.
God morks in wysterious ways.
I know, grapje tochIamthefish schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:03:
21514,noline]Richh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:59[/message]:[/b]
[...]
Wat is er mis met poepen onder werktijd?
[/quote]
Niks, ik bedoel traden onder werktijd
Mooi zouden ze hier ook moeten invoeren.gijsvogel schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:02:
[...]
Nee eens mbt bijdrageWiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:04:
[...]
Nou ja, als de eerste wat langer is, dan zou deze dus idd ook wat langer worden volgens die trend. Nogmaals, ik hoef geen gelijk te krijgen. Ik probeer alleen mijn kijk en ideeën ook wat te delen. Daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn en hoeven ook niet allemaal met kwantitatieve studies onderbouwd te zijn. Maar ik draag liever iets inhoudelijks bij aan dit forum dan dat ik me beperk tot one-liners en memes (al is dat natuurlijk ook heerlijk).
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Super lange wicks op die candles inderdaad. Enorme pieken van enkele seconden die meteen naar beneden gedrukt worden.knakworst schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:06:
Ondertussen is bsc weer in onderhoud. Kijk ook eens naar de 1m chart op CAKE/BUSD. Linksom of rechtsom dit gaat een keer barsten.
Verwijderd
Met het farmen van LIT was er door de juiste timing aan te houden een APY van 1400% op het meest ideale moment.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:01:
[...]
Belachelijk? Kijk, niks mis met een paar gratis tientjes hoor, maar iets als LIT het was nou niet bepaald wereldschokkend. En van Dodo wist volgens mij echt niemand wat het was.
De charts op binance voor cake zeggen maar een deel. Meeste volume gaat via pcs dex zelf voor zover ik weet.knakworst schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:06:
Ondertussen is bsc weer in onderhoud. Kijk ook eens naar de 1m chart op CAKE/BUSD. Linksom of rechtsom dit gaat een keer barsten.
Respectfully, TTB.
Soms komt dat gevoel wel eens opzetten maar dan ga ik even rustig zitten of liggen en wacht tot het gevoel weer weg gaat
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dat is wel de algehele consensus, ja.FSC_87 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:21:
Die sellwalls voor $1 ADA worden alleen maar groter lijkt het. Nu al 19,6 miljoen ADA. Probeert iemand hem kunstmatig onder de $1 te houden?
$43Kyumia schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:15:
Mijn god, ik had beter alle crypto kunnen verkopen en in CAKE kunnen dumpen als ik dit zo zieNogmaals aan de mede CAKE-bakkers. Wat zijn jullie targets?
Precies mijn gedachte. ADA lijkt een chinese muur van gewapend beton te hebben.FSC_87 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:21:
Die sellwalls voor $1 ADA worden alleen maar groter lijkt het. Nu al 19,6 miljoen ADA. Probeert iemand hem kunstmatig onder de $1 te houden?
en daarna crashen? vanwaar die prognose?johants schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:19:
Hey Kyumia ik ben een mede Cake-bakker. I went full on it. Mijn verwachting is dat het sws nog 1 dag zal stijgen. daar wacht ik nog op af.
Soms voelt het wel zo, maar dan stop ik er gewoon mee.
[ Voor 26% gewijzigd door Ypuh op 19-02-2021 12:29 ]
BTC is afgelopen nacht nog 3% gezakt (tussen 22:30 en 3:00).Ypuh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:27:
Ik ben benieuwd of/hoe de markt reageert als we nu ff 2-3% dippen. Verwacht dat de dip massaal opgekocht wordt, maar voorspel ook blinde paniek zodra mensen hun eerste 'REKT' of 'grote correctie' meemaken.
Huidige sentiment is there's only the way up en mensen die balen dat een andere coin 100% doet terwijl hun eigen maar 30% doet.
Omdat het tegenwoordig geen peil op te trekken is, dot staat op 32, dus 43 klonk logisch.Kyumia schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:27:
[...]
Waarom $43 en waarom denk je dat die ooit zo hoog komt te staan?Zou wel mooi zijn
ik teken ervoor
Wanneer dan? Want dat is natuurlijk wel fiks - maar ook: hoe lang hield dat aan?Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:08:
[...]
Met het farmen van LIT was er door de juiste timing aan te houden een APY van 1400% op het meest ideale moment.
Wat krijg je ook alweer aan rente van de bank?
Wil daarna mijn inzet eruit halen en verder spelen met mijn winst. Ook om dan te kijken wat de markt gaat doen. Onder andere lijkt Beefy meer aan te bieden dan Pancakeswap. Kijken wat die gaan doen. (analyseren)mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:23:
[...]
en daarna crashen? vanwaar die prognose?
Verwijderd
Ja, dat ben ik ook wel met je eens. Daarom maak ik hier al de hele dag geintjes over de BETH koers.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:32:
[...]
Wanneer dan? Want dat is natuurlijk wel fiks - maar ook: hoe lang hield dat aan?
En bank, tja, niks, hè. Maar zoals ik al zei, er is niks mis met een paar tientjes, en een paar tientjes verdienen op een inleg van 1000 euro is natuurlijk een prima rendement - alleen als er dan mensen opspringen die echt niet weten wat ze doen en zich afvragen of ze BNB op $250 moeten kopen om Dodo te kopen/een paar uur te farmen waarvan ze niet weten wat het is, dan moet ik daar inderdaad een beetje om grinniken.
Jij bent 1 van de gelukkiger. Het was toch NEO? Ik heb vandaag maar vrijgenomen, even rust, maar niet op crypto.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Het katapult effect.FSC_87 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:21:
Wat is er mis met traden onder werktijd?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dat jij met die fees daar nog winst kan makenCuBras schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:43:
Heeft iemand een tip om op Litebit gekochte coins de procentuele stijging/daling te zien en hoeveel je daardoor in de plus/min staat?
Bij Litebit kan je alleen in je wallet de volgende zaken zien:
Balans
Koopprijs
Marktwaarde
Verkoopprijs
Maar ik mis een grafiek / procentuele koers zoals je bijvoorbeeld wel op Binance hebt. Nu moet ik teveel gaan zitten rekenen wat mijn winst is.
Iemand een tip?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Er is praktisch alleen eth defi.knakworst schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:37:
Vind je het gek eth defi is marktaandeel aan het verliezen.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 19-02-2021 12:45 ]
Ik kan je maar 1 tip geven.. ga weg bij litebit..CuBras schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:43:
Heeft iemand een tip om op Litebit gekochte coins de procentuele stijging/daling te zien en hoeveel je daardoor in de plus/min staat?
Bij Litebit kan je alleen in je wallet de volgende zaken zien:
Balans
Koopprijs
Marktwaarde
Verkoopprijs
Maar ik mis een grafiek / procentuele koers zoals je bijvoorbeeld wel op Binance hebt. Nu moet ik teveel gaan zitten rekenen wat mijn winst is.
Iemand een tip?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
In het begin weet je soms bepaalde dingen nog niet hèDaacuso schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:44:
[...]
Dat jij met die fees daar nog winst kan maken
Zit ik ook te overwegen. Huidige trades gaan niet meer via Litebit, maar wil daarom dus meer inzicht in hoe ik er voor sta.Khaelos schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:46:
[...]
Ik kan je maar 1 tip geven.. ga weg bij litebit..
Bizar hoge fees, ik had tijdens een DOGE->Euro l trade een fee van bijna 25%
[ Voor 39% gewijzigd door CuBras op 19-02-2021 12:48 ]
Hoe ik het doe is manueel bijhouden in mijn Google calendar hoeveel geld ik er wanneer heb ingestopt.CuBras schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:46:
[...]
In het begin weet je soms bepaalde dingen nog niet hè
Daarom dat ik tips vraag voor een duidelijk overzicht. Dan krijg je antwoord of ik winst heb gemaakt.
Je maakt pas winst als je uitstapt in fiat.CuBras schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:46:
[...]
In het begin weet je soms bepaalde dingen nog niet hè
Daarom dat ik tips vraag voor een duidelijk overzicht. Dan krijg je antwoord of ik winst heb gemaakt.
[...]
Zit ik ook te overwegen. Huidige trades gaan niet meer via Litebit, maar wil daarom dus meer inzicht in hoe ik er voor sta.
Ja, niks om over te klagen, en ik gun iedereen ook gouden bergen, maar je kan er ook flink rekt op gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:37:
[...]
We kunnen er om lachen maar dit betekend dat er nog een hoop nieuw geld in de crypto stroomt momenteel die het allemaal niet begrijpt maar het fantastisch leuk vind. Goed voor de koers, dus waarom klagen?
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq