Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 269 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.821 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:08
MicroWhale schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:27:
[...]

Ah, de LP's... Als je elke dag zonder iets te doen tientallen of honderden dollars kan verzamelen met BNB icm een andere munt, dan ga je niet voor 15$ verschil éénmalig iets verkopen lijkt me.
Je kan echt kapot gaan aan impermanent loss hoor. 1 LP-paar wat ik heb was in USDT nog maar de helft waard van wat het was. Zou even moeten kijken wat het nu is, maar heel blij werd ik er niet van. Daarna maar weggezet (staking) met het plan: daar kijken we over een maand nog wel eens naar. Tis nu toch al verloren.

Maargoed, was onderdeel van een experimentje

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Korvaag schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:15:
Dit begint idiote vormen aan te nemen. Zojuist 50% van m'n BNB verkocht. Winst pakken is nooit verkeerd en wat een winst het is. Zat hier nog een beetje bij wat voor een dollar of 80 gekocht is ofzo. Weet het niet zeker meer.
Always take profit. Always.Never be greedy. Ik zou wel zo slim zijn om die winst ook op je bankrekening te krijgen want Binance gaat FUBAR.

[ Voor 13% gewijzigd door Kain_niaK op 19-02-2021 17:22 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

MicroWhale schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:27:
[...]

Ah, de LP's... Als je elke dag zonder iets te doen tientallen of honderden dollars kan verzamelen met BNB icm een andere munt, dan ga je niet voor 15$ verschil éénmalig iets verkopen lijkt me.
Per stuk hè. Niets let je om er 1.000 in één tranche te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Goedemorgen allen.

Ik zie dat de nieuwe lanchpadcoin DODO de top 100 komt binnenwalsen met een 85% in een dagje.

Ik zeg bij deze BSC bubble confirmed

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
Kain_niaK schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:31:
[...]

Always take profit. Always.Never be greedy.
Zeker. Ik heb niet zo'n last van "wat ik mis als ik het nu verkoop". Ik kijk naar de winst en ben daar tevreden mee. Verkopen bij dalende koersen ben ik ook niet zo van (en dat is niet altijd handig). Ik redeneer meer: al staat het vijf jaar op verlies. I don't care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Wat ik me nog wel afvraag.. je kan je BNB zowel in LIT als in DODO steken.. het is natuurlijk puur speculatie en ik heb geen idee welke in de toekomst nou meer waard is.

Iemand enig idee?

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Enige voorspellingen over DODO? Om 11u direct geld in steken, even wachten, verkopen --> profit?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Ik heb altijd geleerd dat DODO's zijn uitgestorven, dus trek zelf je conclusies maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

Bever!

3

Neo, ont beiden klaar voor een run.. Bnb verkocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 20:59
Er is gewoon meer volume op BNB/USDT dan op BTC/USDT 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Er is ook onderhoud op bsc, ik kan nu niet withdrawen via bsc op binance, zou nog een uurtje moeten duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
Bij Bitvavo stelt de fee echt niks voor. Heb daar een paar flufjes ondergebracht die ik wil hodlen. Waar ik actief mee wil handelen staat op Binance, omdat Bitvavo maar een heel beperkt aanbod heeft van coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/krwU_ssB1LEuOtvkc6rYzw9hC-8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QvmvI8UN3QswYWBqDnY6Yz2o.jpg?f=user_large

2017 just calling...... Pure angst om nog een keer in dezelfde valkuil te trappen. Hoe lang gaat dit nog goed? Organische groei is zoek! Of mijn ideeën van organische groei moeten overboord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 14:48

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:20:
[...]

Sterk plan. Ik denk dat we erg snel bij de DODO sales moeten zijn.

11:00:01 zegmaar :+
Is daar iets zinnigs over te zeggen? Heel de handel is natuurlijk speculeren maar is het logisch dat zo'n nieuwe coins met een (volgens mij) best mooi verhaal erachter populair gaat zijn en dus zal stijgen? Of is dat echt gewoon 50% kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
jvp schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:37:

2017 just calling...... Pure angst om nog een keer in dezelfde valkuil te trappen. Hoe lang gaat dit nog goed? Organische groei is zoek! Of mijn ideeën van organische groei moeten overboord
Je bedoelt CAKE en BNB? Ja, dat zie ik ook nog wel gebeuren maar ik vermoed dat het weinig doet met andere coins. Even wachten tot het klapt, dan stopt iedereen z'n centen weer in de alts die nu stilstaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:38

St@m

@ Your Service

mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:40:
[...]

Is daar iets zinnigs over te zeggen? Heel de handel is natuurlijk speculeren maar is het logisch dat zo'n nieuwe coins met een (volgens mij) best mooi verhaal erachter populair gaat zijn en dus zal stijgen? Of is dat echt gewoon 50% kans?
Maar wat wil je nou horen dan? Dat iemand zegt dat het 90% is? Of dat iemand zegt "Moet je niet doen, kans is maar 10%"? En welke conclusie ga je daar vervolgens uit trekken, van vreemden op het internet?

Ik zou het niet doen als ik jou was in ieder geval. Ik doe het zelf wel aangezien ik mezelf ben.

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 19-02-2021 08:42 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Als je vervolgens die bnb inwisselt voor cake op trustwallet betaal je 16 dollar per stuk, op binance 19. Something is wrong here...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
jvp schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:37:
[Afbeelding]

Ik verwacht ook dat het gros van de mensen bang is voor de bear en dat het op knappen staat. Bij een flinke dip denk ik dat mensen eieren voor hun geld kiezen en de bear daardoor realiteit wordt. De coins zullen flink zakken, eerst naar de hel midden in de aardbol en dan zakt het verder weg tot ergens in Melbourne.
Dit is geen financieel advies. Ik hoop dat ik ongelijk heb want dit is een lekker ritje zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:00

MicroWhale

The problem is choice

knakworst schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:31:
[...]

Per stuk hè. Niets let je om er 1.000 in één tranche te kopen.
Ach so... koffie zou helpen. 8)7

Arbitrage is a bitch ja. In dit geval voor de LP. Maar ik denk dat het na 11u wel weer wat recht trekt. Dit is gekte voor een dode vogel.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:40:
[...]

Normaal zou ik zeggen, "lastig te voorspellen". Nu, vandaag... zou ik zeggen, kijk wat een gekte. De groene PF's maken iedereen helemaal gek.

Daarnaast hebben we LIT en SFP als "voorbeeld".

Ik denk dat de $5 per DODO vrij makkelijk een raketje naar de 10-20 gaat maken, maar hoelang hij daar blijft?

8)7

Kort samengevat: Wat een gekte

en natuurlijk DYOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-07 21:38
Iamthefish schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:36:
Bij Bitvavo stelt de fee echt niks voor. Heb daar een paar flufjes ondergebracht die ik wil hodlen. Waar ik actief mee wil handelen staat op Binance, omdat Bitvavo maar een heel beperkt aanbod heeft van coins.
Op binance toch ook niet? Voor 1000 euro heb ik 1 euro fee ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Ray_ schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:41:
[...]

Je bedoelt CAKE en BNB? Ja, dat zie ik ook nog wel gebeuren maar ik vermoed dat het weinig doet met andere coins. Even wachten tot het klapt, dan stopt iedereen z'n centen weer in de alts die nu stilstaan :)
Eigenlijk bedoel ik alle ALTS op BTC en ETH na. Ik denk dat die nog wel gaan stabiliseren, maar vooral CAKE en BNB springen eruit en laten zien wat niet gezond is. Maar je hoort mij niet klagen Zit al zolang in BNB omdat het eerder gebruikte al trade coin (nu maar mee gestopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
melkislekker schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:49:
[...]

Dan heb ik iets verkeerds gedaan? Net klein bedrag gestort en ik betaal 1.30 fee.. ben nog een aardige noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melkislekker schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:49:
[...]

0,075% zelfs maar als je met BNB betaald. 75 cent dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iamthefish schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:51:
[...]

Dan heb ik iets verkeerds gedaan? Net klein bedrag gestort en ik betaal 1.30 fee.. ben nog een aardige noob
Storten is een ander verhaal. Je hebt met iDeal betaald vermoed ik want daar zit 1,30 fee op.

SEPA overschrijving is gratis en CC is 1,8%

Maar bij handelen is het 0.075% fee op je trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:19:
[...]

Nee, je kan hem momenteel alleen farmen met BETH, BUSD of BNB.

om 11 uur gaan er trading pairs live met BUSB, USDT en BTC
Ik heb nog wat EUR op Binance staan. Die kan ik nog omwisselen voor BUSD en in DODO stoppen.
Aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:47

KipCurreh

Nightcrawler

Ik wil ook wel eens (op kleine schaal) instappen in iets, met wat speelgeld als je het zo mag noemen..
in de orde van 250-500 euries max

Als gehele noob is de info op Binance wel nogal overweldigend moet ik zeggen.. Dus als ik het goed versta kan je altijd bitcoin kopen tov geld (bv. BNB/USD) of ruilen tov een andere bitcoin (bv. CAKE/BTC) ?

Dus in mijn geval zou ik gewoon wat coin kopen en dan zien wat er gebeurt om dan op het juiste moment te verkopen. Of stel ik dit gewoon 1000x te simpel voor? Het blijft toch maar wat gokken he ;)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Mijn PF fluctueert al een aantal dagen rond hetzelfde bedrag (in USD). Doe ik iets fout? Ja he? :+
(Dat gezegd hebbende; toen hier veel mensen over rode cijfers aan het klagen waren was mijn PF eigenlijk vrij stabiel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bek schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:53:
[...]

Ik heb nog wat EUR op Binance staan. Die kan ik nog omwisselen voor BUSD en in DODO stoppen.
Aan te raden?
Do your own research lijkt me het beste - ik heb duidelijke aangrijpingspunten gegeven maar waar je je eurie's heen verhuisd moet je toch echt zelf bepalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:55:
Mijn PF fluctueert al een aantal dagen rond hetzelfde bedrag (in USD). Doe ik iets fout? Ja he? :+
(Dat gezegd hebbende; toen hier veel mensen over rode cijfers aan het klagen waren was mijn PF eigenlijk vrij stabiel.)
Dan zit je redelijk conservatief/veilig. Daar is in principe niets mis mee, je mist wellicht wat "snelle gains" maar zoals je hier in de reacties kan zien zijn die ook lastig vast te houden. Iedereen is bank voor de nachtelijke loss en verkoopt. Om het vervolgens weer verder te zien stijgen. Tja.

ik zit ook grotendeels in stable (BETH/ETH) en dat geeft in ieder geval wat rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:08
Het zijn echt nieuwe exotische munten die gek doen de rest valt nog wel mee. Ik zie een eth, ada, ltc etc sowieso nog een korte heftige run maken voor de bubbel weer barst.

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 19-02-2021 08:58 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Hee, er is ineens een CAKE/USDT markt (Binance). Had ik nog niet gezien. Handig :)

[ Voor 6% gewijzigd door Korvaag op 19-02-2021 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 15:16
Dat heb ik met de trade PF ook al een tijdje. De ene coin doet +30, de ander -30 bijvoorbeeld. Resultaat 0. :+

Zo zie je maar weer, je moet ook gewoon echt wel een beetje 'geluk' hebben met op welk moment je in welke coin stapt. Dan kan je nog zoveel TA en research doen.. dit kan gebeuren.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

St@m schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:42:
[...]

Maar wat wil je nou horen dan? Dat iemand zegt dat het 90% is? Of dat iemand zegt "Moet je niet doen, kans is maar 10%"? En welke conclusie ga je daar vervolgens uit trekken, van vreemden op het internet?

Ik zou het niet doen als ik jou was in ieder geval. Ik doe het zelf wel aangezien ik mezelf ben.
Zoals ik al zei, ik weet dat het speculeren is. En ik weet dat niemand kan zeggen, doen want de kans is 100% dat ie gaat stijgen. Ik vroeg mij alleen af of er uberhaupt iets over te zeggen valt. Nee is ook een goed antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben_Beton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 08:59
Hoe ga je om met zo'n ICO, in de zin van hoe zorg ik dat mijn limit order gehit wordt voor en deftig bedrag?
Wat zijn de limieten die je invult met zo'n ICO?

Het is mijn eerste ICO :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gelukszoekr het is geen slechte dag voor je vandaag, ik zie de SXP's op 40+% staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossel38
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-02-2021
DODO kan je kopen om 11 uur nederlandse tijd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben_Beton schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:58:
Hoe ga je om met zo'n ICO, in de zin van hoe zorg ik dat mijn limit order gehit wordt voor en deftig bedrag?
Wat zijn de limieten die je invult met zo'n ICO?

Het is mijn eerste ICO :-)
Welke ICO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:52:
[...]

Storten is een ander verhaal. Je hebt met iDeal betaald vermoed ik want daar zit 1,30 fee op.

SEPA overschrijving is gratis en CC is 1,8%

Maar bij handelen is het 0.075% fee op je trades.
Ik voel me nu een oppernoob omdat ik gewoon die hele SEPA optie over het hoofd heb gezien. Ik zag IDEAL en dacht: mooi, dat gaat mij lukken. Ben nu pas kort bezig dus het totaal aan fees valt nog mee. Wat moet ik soms toch zonder jullie 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vossel38 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:59:
Correct, op Binance dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Ga naar DODO/USDT. Kijk waar het tellertje op staat.
1:59:28 nu om precies te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Korvaag op 19-02-2021 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben_Beton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 08:59
DODO, of is ICO niet de juiste term hier?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 11:55
KipCurreh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:53:
Ik wil ook wel eens (op kleine schaal) instappen in iets, met wat speelgeld als je het zo mag noemen..
in de orde van 250-500 euries max

Als gehele noob is de info op Binance wel nogal overweldigend moet ik zeggen.. Dus als ik het goed versta kan je altijd bitcoin kopen tov geld (bv. BNB/USD) of ruilen tov een andere bitcoin (bv. CAKE/BTC) ?

Dus in mijn geval zou ik gewoon wat coin kopen en dan zien wat er gebeurt om dan op het juiste moment te verkopen. Of stel ik dit gewoon 1000x te simpel voor? Het blijft toch maar wat gokken he ;)
Volgens mij is het een goed idee als je eerst eens de topicstart gaat lezen. Je lijkt nu de naam bitcoin te gebruiken waar je cryptocurrency bedoelt, er is niet "een andere bitcoin". Als je dit soort basis nog niet helder is zou ik de instap nog even uitstellen en eerst wat meer leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dat heb ik dus ook al dagen lang. Ik heb de adviezen gevolgd en mijn startkapitaal in BTC gedaan. Ik zie dan dagelijks een paar euro (letterlijk een paar) erbij komen. Het is winst, dus beter dan verlies. Maar ik dacht, ik doe eens gek, ik haal mijn geld uit BTC en leg het in BNB, dat heeft dus vannacht +30% gedaan. Voor zo'n winst had ik mijn geld heel lang in BTC moeten laten staan end at had ik nu kunnen hebben (als ik mijn stoploss niet had verkloot) in één nacht tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Dus over 2 uur probeert 1 miljoen man op Binance en aanverwanten tegelijk DODO te kopen voor de openingsprijs....?

*pakt popcorn*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Kwam gisteren trouwens dit tegen. Airdrop (Banano's, yo!) voor NANO holders: https://www.reddit.com/r/..._airdrop_to_nano_hodlers/

Geen idee hoe legitiem het allemaal is (lijkt op het eerste oog wel legitiem te zijn). Maar goed, heb er nog een beetje van dus ga het gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:58:
[...]

Zoals ik al zei, ik weet dat het speculeren is. En ik weet dat niemand kan zeggen, doen want de kans is 100% dat ie gaat stijgen. Ik vroeg mij alleen af of er uberhaupt iets over te zeggen valt. Nee is ook een goed antwoord
Nou, dan ga ik zeggen dat je om 11:00 dikke groene kaarsen kan gaan verwachten. Die BNB wordt niet voor niets zo gepumpt.
Maar goed, wat ik zeg heeft vrij weinig waarde.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Maar alleen als je geld beschikbaar hebt in de juiste eenheid (dus die onderdeel is van een van de drie beschikbare handelsparen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
@mercapto Deze jongen zit er in ieder geval klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
knakworst schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:42:
Als je vervolgens die bnb inwisselt voor cake op trustwallet betaal je 16 dollar per stuk, op binance 19. Something is wrong here...
En als je dat doet via de dex van pcs dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54

WhySoSerious

Be the change.

mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:01:
[...]

Dat heb ik dus ook al dagen lang. Ik heb de adviezen gevolgd en mijn startkapitaal in BTC gedaan. Ik zie dan dagelijks een paar euro (letterlijk een paar) erbij komen. Het is winst, dus beter dan verlies. Maar ik dacht, ik doe eens gek, ik haal mijn geld uit BTC en leg het in BNB, dat heeft dus vannacht +30% gedaan. Voor zo'n winst had ik mijn geld heel lang in BTC moeten laten staan end at had ik nu kunnen hebben (als ik mijn stoploss niet had verkloot) in één nacht tijd.
Een beperkte tijdsframe nemen is altijd leuk als het je gevoel goedpraat/ondersteunt, maar zoom eens uit.

Als BTC 30% zou dalen, denk je dat BNB meer of minder dan 30% zou dalen? Spreid je kansen, maar mijn advies is om altijd 60% (korte-termijn) tot 80% (lange-termijn) is BTC te houden. Gebruik hoogstens 10% van de PF voor shitcoins als BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:03:
[...]

Maar alleen als je geld beschikbaar hebt in de juiste eenheid (dus die onderdeel is van een van de drie beschikbare handelsparen)
Niet waar. Om 11:00 komt DODO op Binance en dan kun je het kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Nu online
Mijn USD waarde is ook redelijk gelijk gebleven omdat ik geen kamikaze trades meer doe op absolute shitcoins. Ook nog een foute trade door leveraged traden te ontdekken, maar die gelukkig wel weer hersteld.

Dat ik de hele BNB hype train gemist heb baal ik wel ff van. Had mijn BNB al op $50 verkocht toen het in een dag van $40 > 50 ging en lager terug wou kopen. Nu stijgt hij gewoon met $50 per dag.

Verder ben ik geen hodler. Ik heb een zak met geld om te traden, en als er iets fout gaat doe ik DCA net zo lang tot het weer hersteld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
In het vervolg zou ik voordat ze op Binance kopen op andere exchanges willen kopen, alleen dan moet ik wel ruim vantevoren inschrijven en aanmelden bij andere exchanges, KYC etc. 8)7

Was er maar een lijst voor al die exchanges...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 11:48
Heb mijn cake maar de deur uit gedaan net, lekkere winst. En zou het jammer vinden als het weer instort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 21:12
Voor de airdrop liefhebbers, ook eentje voor KEY via Binance (nog niet aangekondigd op Binance geloof ik).

Dear SelfKey Astronauts,
We’ve got huge news!

SelfKey and KeyFi, together with Binance, are bringing not one but two airdrops for KEY token hodlers on Binance.

KEYFI Airdrop

SelfKey, in partnership with KeyFi, may bring you a KEYFI airdrop for KEY token hodlers on Binance.

The KEYFI airdrop may have multiple snapshot phases to collect the KEY token balance on your Binance Wallet.

The first snapshot of the KEYFI airdrop is scheduled to happen on Feb 28, 2021. The subsequent snapshots for the KEYFI airdrop may happen on the 28th of every month till June 28, 2021.

The ratio of the KEYFI airdrop is planned as 1:22500. Hence, eligible users may get 1 KEYFI token airdropped for every 22500 KEY tokens.

Click the below button to read more details about the airdrop.
KEYFI AIRDROP
KEY Airdrop

We’re not done yet!

KEY token hodlers on Binance may get additional KEY tokens through a KEY airdrop. SelfKey is providing additional KEY tokens to be airdropped in order to distribute more of the community pool in a manner that is as fair and transparent as possible.

The KEY airdrop may also have multiple snapshot phases to collect the KEY token balance on your Binance Wallet.

The first snapshot for the KEY airdrop is scheduled to happen on Mar 08, 2021. The subsequent snapshots for the KEY airdrop are planned for the 8th of every month till July 08, 2021.

The ratio of the KEY airdrop is planned as 1:60. Hence, eligible users may get 1 additional KEY token airdropped for every 60 KEY tokens.

Click the below button to read more details about the airdrop.
KEY AIRDROP
Finally, we would like to wish our community a very Happy Chinese New Year.

link met info: https://selfkey.org/key-k...token-hodlers-on-binance/

mail is vanochtend verstuurd, maar announcement aankondiging was 2 dagen geleden (daarom zie je dat de prijs al omhoog is gegaan)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08:41
Ik hodl/handel een jaar of 5 en lees hier al een paar jaar mee, zodoende veel kunnen leren.

Heb eigenlijk een tactische vraag; hoe kan je zo vroeg mogelijk in een nieuwe coin stappen, zoals bijv DODO, en dan heb ik het vooral over het plaatsen van een buy order (staking doe ik al).

Plaats je dan direct bij de launch een Market Buy (met het risico een zeer hoge sell order te kopen)? of een Limit Buy (die in het begin alle kanten op zal schieten)?

Ben benieuwd hoe jullie het aanpakken om zo dicht mogelijk bij de launch prijs in te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

St@m schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:04:
[...]

Niet waar. Om 11:00 komt DODO op Binance en dan kun je het kopen.
Wat is niet waar? Volgens mij kan je alleen DODO kopen met BUSD, USDT en BTC. Niet bijv met euro's want daar is geen tradingpaar voor beschikbaar

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:16
Kain_niaK schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:27:
[...]

Tja wat kan ik zeggen. Mensen vinden het dus blijkbaar geen probleem om een groot deel van hun ETH en BTC aan de miners te geven. Ik snap dat niet, maar goed. Ik vind dat die verhouding nog al scheef is vooral naar de middenklasse en arme mensen toe.

[Afbeelding]

Ik heb een goed werkende brug vanaf BCH nu met voor mij genoeg liquiditeit dat de hoge ETH fees me niet meer zo raken. Voor de rest verwacht ik wel dat ETH veel netwerk effect gaat kwijt raken als ze dit niet snel fixen. Maar als iemand het kan is het wel Vitalik. Ik hoop dat ze data gaan offloaden op the BCH chain. Wij doen al meer tx dan Bitcoin nu en kunnen momenteel makkelijk 10 a 20 miljoen tx per dag aan door alle compressie die we nu hebben ingebouwd in onze full node software. Volgende stap is om 100 miljoen tx per dag mogelijk te maken. Gelukkig is funding momenteel geen probleem met de huidige hoge BCH prijs.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E7icSxuOV2jqRUwPyNpf69yHhjI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YQzj4EYadqDGene5njaG6AVY.jpg?f=user_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 06:32:
[...]

Slim manneke die CZ. Die heeft toch wel een prachtig imperium op weten te bouwen.
Hij is inderdaad heel slim. Heeft een secondair netwerk gemaakt wat de prijzen van de "echte" netwerken overneemt (Binance Network) zodat er überhaupt betaald kan worden met BNB als fee. Alle coins zijn op Binance een emulatie. Je bezit de coins niet en ondertussen klotst het geld bijna over de rand. Vandaar een extra fee als je je BTC-emulatie-coins wilt overzetten naar het echte Bitcoin netwerk.

Jup, zeker slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben_Beton schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:00:
[...]

DODO, of is ICO niet de juiste term hier?
Ah! Ik begreep niet waar je naar verwees.

Dat is inderdaad geen ICO, hoewel het de eerste listing op Binance is, was hij hiervoor al even verhandelbaar op andere platforms. Binance listing doet wel wonderen voor de waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melkislekker schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:05:
[...]

In het vervolg zou ik voordat ze op Binance kopen op andere exchanges willen kopen, alleen dan moet ik wel ruim vantevoren inschrijven en aanmelden bij andere exchanges, KYC etc. 8)7

Was er maar een lijst voor al die exchanges...
Zoiets al Coinmarketcap?

Ja, was die er maar :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Nu online
Zo ontstaan dus altijd die P&D's bij nieuwe coins op Binance. Lijkt erop alsof Binance ook nul moeite heeft dit te stimuleren.

Weet iemand uberhaupt wat DODO is, doet of beoogd te doen of denken jullie alleen na of je uitstapt bij 50-100 of 150%?

Good luck :P!

[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 19-02-2021 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ypuh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:10:
Zo ontstaan dus altijd die P&D's bij nieuwe coins op Binance. Lijkt erop alsof Binance ook nul moeite heeft dit te stimuleren.

Weet iemand uberhaupt wat DODO is, doet of beoogd te doen of denken jullie alleen na of je uitstapt bij 50-100 of 150%?

Binance is nog wel zo vriendelijk om de whitepaper en de technische doorlichting ook bij de POOL te vermelden, maar of iemand het leest?

Ik heb er wel een vermoeden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
Hoelang duurt bij jullie gemiddeld de SEPA overboeking op Binance? Want ik heb geen tijd om 24 uur te wachten -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melkislekker
Iamthefish schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:13:
Hoelang duurt bij jullie gemiddeld de SEPA overboeking op Binance? Want ik heb geen tijd om 24 uur te wachten -O-
Ik had het binnen een kwartier al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Eerlijk gezegd, dat laatste... Kom ik gewoon voor uit, voor mij persoonlijk is dat hele cryptogebeuren een mooie manier om geld te verdienen aangezien je bij de bank geen rente hoeft te verwachten. Ik weet dat er een hele bulk aan techniek bij komt kijken, ik weet dat de ene coin een hele mooie usecase erachter heeft en de ander niet (volgens mij de zgn shitcoins) maar eerlijk gezegd zal mij dat mijn reet roesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
Hoeveel rek zit er nog in die BNB dukaat? Was er vééls te vroeg uitgestapt helaas. :'( ²

Het is ook niet te doen om in al die alt-coins te zitten.

:{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online

Goed voor de markt die CZ :X

Volgens mij gaat het om deze ? staat al 100% in de plus
https://coinmarketcap.com/currencies/dodo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:14:
Hoeveel rek zit er nog in die BNB dukaat? Was er vééls te vroeg uitgestapt helaas. :'( ²

Het is ook niet te doen om in al die alt-coins te zitten.
Juist goed te doen. Gewoon blijven zitten tot einde bullrun.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
Even kleine 'waarschuwing' voor iedereen die straks denkt DODO om 11.00 meteen op te pikken. Hou er rekening mee dat als je direct een marketorder erin knalt je weleens een (te) hoge startprijs kunt gaan betalen. Dit is bijvoorbeeld de 1m chart bij de launch van SFP vorige week:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7mBLsALaIFtt1LqMaeGVd0UuDps=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DPEUREEG2qJ3TU9dEwMmqy2q.png?f=user_large

De range in de eerste minuut ligt dus tussen initieële prijs van 0.10 en max van die minuut op 1.40. Helaas kan je niet van tevoren een limit buy instellen :+

Uiteindelijk zal het waarschijnlijk wel goed komen (zie LIT), maar toch.. ik probeer toch altijd even de eerste paar minuten af te wachten.

[ Voor 10% gewijzigd door WiseGuy! op 19-02-2021 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Korvaag schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:58:
Hee, er is ineens een CAKE/USDT markt (Binance). Had ik nog niet gezien. Handig :)
ook de reden dat er ineens 30 dollar aangetikt werd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
Je zou toch denken dat die BNB prijs toch ooit eens een keer zal moeten gaan corrigeren... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Tibbi3 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:18:
Je zou toch denken dat die BNB prijs toch ooit eens een keer zal moeten gaan corrigeren... :X
Zou mooi zijn, want dan kunnen we weer goedkoop inslaan. Maar ik reken er dit kwartaal niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 23:00
Ik heb nog wat BNB en BUSD die niks aan het doen is op Binance, begrijp ik nou goed dat je daarmee DODO kunt farmen tijdelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
BNB zal denk ik niet hard droppen, heeft veel usecases en een limited supply.
Pancakeswap daarintegen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 16:48
Ik denk dat dat gaat afhangen van wat DODO gaat doen. Hoe hoger die komt hoe interessanter om te blijven staken en dus BNB te hodlen of zelfs bij te kopen.nu moet ik zeggen dat je al wel veel BNB moet staken voor 1 DODO te vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58
mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:17:
[...]

ook de reden dat er ineens 30 dollar aangetikt werd denk ik.
Waar zie jij dat Cake 30USD heeft aangetikt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Waaom denk je dat? (Serieuze vraag!) waarop baseer je die gedachte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:17:
Even kleine 'waarschuwing' voor iedereen die straks denkt DODO om 11.00 meteen op te pikken. Hou er rekening mee dat als je direct een marketorder erin knalt je weleens een (te) hoge startprijs kunt gaan betalen. Dit is bijvoorbeeld de 1m chart bij de launch van SFP vorige week:

[Afbeelding]

De range in de eerste minuut ligt dus tussen initieële prijs van 0.10 en max van die minuut op 1.40. Helaas kan je niet van tevoren een limit buy instellen :+

Uiteindelijk zal het waarschijnlijk wel goed komen (zie LIT), maar toch.. ik probeer toch altijd even de eerste paar minuten af te wachten.
Ja dat zal idd enorm snel gaan lopen de eerste secondes, gewoon meteen je startprijs instellen op 1.40 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:20:
[...]

De wens is de vader van de gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:21:
[...]

Ja dat zal idd enorm snel gaan lopen de eerste secondes, gewoon meteen je startprijs instellen op 1.40 8)
Weet iemand eigenlijk wat de lunchprijs is? $0.01 of $0.05 als ik zo bij de info kijk? Ik zit er iig klaar voor met een stapeltje liquiditeit :)

[ Voor 8% gewijzigd door WiseGuy! op 19-02-2021 09:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tibbi3
mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:20:
[...]

Simpele reden. Stijging van $35 naar bijna $300 in een paar weken vraagt toch om een correctie?

Ik snap de stijging wel met de binance chain, fees etc. Maar dit is zelfs dan nog heel extreem lijkt me.

Heb nog BNB dus profiteer er nog van mee, maar ben dus benieuwd of het nog hoger kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:21:
[...]

Kun je die dappere DODO ook gewoon aanschaffen met USDT? :? ²

Ik krijg nl. steeds de indruk dat BNB noodzakelijk is.

:{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik denk dat ik DODO aan me voorbij laat gaan en wat 1inch en UNI ga kopen. Zal misschien wat minder hard stijgen maar ik voel me er iets zekerder bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:24:
[...]

Juist niet, staken (in de Launchpool dus) kan je wel met BNB maar kopen niet. Kopen heb je USDT, BUSD of BTC voor nodig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Nu online
WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:19:
[...]

Zou mooi zijn, want dan kunnen we weer goedkoop inslaan. Maar ik reken er dit kwartaal niet op.
Ik lees wel vaker van dit soort gefundeerde analyses van je, maar zou je misschien je argumentatie er ook eens bij kunnen zetten als je zo'n uitspraak doet?

Niet om je onderuit te halen, maar ben gewoon wel geïnteresseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:22:
[...]

Weet iemand eigenlijk wat de lunchprijs is? $0.01 of $0.05 als ik zo bij de info kijk? Ik zit er iig klaar voor met een stapeltje liquiditeit :)
2,50 voor broodje bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:24:
[...]

BTC, BUSD of USDT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

Emcee schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:20:
Ik heb nog wat BNB en BUSD die niks aan het doen is op Binance, begrijp ik nou goed dat je daarmee DODO kunt farmen tijdelijk?
Ja: https://launchpad.binance.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iamthefish schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:13:
Hangt van je bank af - Binance verwerkt het binnen een minuut.

Vanaf mijn "normale" bank duurde het een dag (maar Finse bank die extra veilig deed en vragen stelde)

vanaf mijn Revolut bankaccount duurde het in totaal 3 minuten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Raaafie schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:20:
[...]

Waar zie jij dat Cake 30USD heeft aangetikt? :+
cake_usdt chart toch?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/73NFAx3oTyZFfFE1Fza-Jsy7gMM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IQBlWwI62E0pQDuKgUgwtmPx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:59:
@Gelukszoekr het is geen slechte dag voor je vandaag, ik zie de SXP's op 40+% staan
Nee, dat is waar. Veel hier weten dat ik een Swipe Slate kaart heb, dus dan is 40% gains een leuke middenklasser erbij in een dag.

Gaat nergens over dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
De startwick van een chart moet je niet naar kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:53

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Sorry hoor, EURO? Bij mij kost dat broodje 5900 sats.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:05
Hebben we trouwens als een cake feestje gevierd?
Pancakeswap is groter dan Uniswap nu.

(Qua marketcap is Uni wel ongeveer 3x zo groot als dat Cake is)

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:27:
[...]

Nee, dat is waar. Veel hier weten dat ik een Swipe Slate kaart heb, dus dan is 40% gains een leuke middenklasser erbij in een dag.

Gaat nergens over dit :P
En wij allemaal maar werken elke dag :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
Ypuh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:25:
[...]

Ik lees wel vaker van dit soort gefundeerde analyses van je, maar zou je misschien je argumentatie er ook eens bij kunnen zetten als je zo'n uitspraak doet?

Niet om je onderuit te halen, maar ben gewoon wel geïnteresseerd.
Nou nou.. het is niet dat er nou meteen een volledig gefundeerde analyse aan ten grondslag ligt, maar meer aan het sentiment / trend. Voor de launch van SFP bijvoorbeeld zag je eenzelfde beweging. Als je kijkt naar de toename in volume de afgelopen weken voor BNB (outperformed ETH) en je daarbij de praktische usecase optelt die Binance zelf ook nog eens optimaal aan het uitbreiden en uitbuiten is (staking, farming, launchpad) zie ik geen reden waarom dit in maart ineens helemaal in elkaar zou storten. dDenk dat er maar wat veel projecten graag op de Binance Smart chain willen launchen eigenlijk. En dat komt de prijs van BNB ten goede. Daarbij wordt ook nog eens een heel groot deel van die BNB vastgezet in staking en werkt daarmee de schaarste in de hand. Nog een prijsopdrijvend effect. En dat effect zien we pas relatief 'kort'...

Volgens mij moet er echt een hele grote dark horse ten tonele verschijnen wil al het geld dat nu in de cryptomarkt is gepompt ineens gaan verdampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:29:
[...]

En wij allemaal maar werken elke dag :'(
Je dacht ik ik voor de lol zo vroeg wakker was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:53

OzzieMann

PSN: OzzieMann

mjjveldt schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:29:
Hebben we trouwens als een cake feestje gevierd?
Pancakeswap is groter dan Uniswap nu.

(Qua marketcap is Uni wel ongeveer 3x zo groot als dat Cake is)
Dan ga ik pas een feestje vieren als de market cap groter is dan Uniswap! Haha. Dan moet cake over de $50 heen. Dan ga ik echt uit mijn dak met de 2/3 van de stapel die ik nog heb.

https://untappd.com/user/OzzBier

Pagina: 1 ... 269 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!