En daarop volgt CAKE door de $14 te breken

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik ben maar rap meegesprongen. Is da nen hold of even 10% nemen?Kol Nedra schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 01:37:
Lift off INJ! Dit is pas het begin 🤗
En we zijn weer terug helaasKol Nedra schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 01:37:
Lift off INJ! Dit is pas het begin 🤗
[ Voor 59% gewijzigd door sh4d0wman op 19-02-2021 05:05 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 30% gewijzigd door mercapto op 19-02-2021 05:16 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
Iedere logica lijkt inmiddels overboord gegooid te zijn...Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 05:50:
Wat voor een onzin wordt ik nu dan weer op wakker. BETH regelmatig net BOVEN de 1ETH. Je kan ETH staken voor een 1 op 1 verhouding BETH, dat heeft nog niet iedereen begrepen vermoedt ik
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Hoe gaat dit precies in zn werk? Het is nieuw voor mij maar het lijkt me wel interessant.Nnoitra schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 00:07:
Voor wie nog een hoopje ICX heeft; beetje ICX staken en dan elke week Balance Tokens claimen.
https://balanceddao.mediu...n-initiative-ad734e9624a4
https://balanced.network/
Exacte datum nog onbekend.
Zegt de totale waarde van de coin BNB iets over de marktwaarde van Binance in zijn geheel?Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 06:14:
Ik lach me echt stuk als BNB Ethereum flipt binnen nu en een paar maanden.
Edit: speculatie of daarmee Binance een hogere marktwaarde maakt en daarmee wellicht een beursgang voorbereiden om te cashen. Al begrijp ik dat beursgang hier een vies woord is en ik lekker zit te speculeren.JohnW1 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 06:19:
[...]
Zegt de totale waarde van de coin BNB iets over de marktwaarde van Binance in zijn geheel?
Verwijderd
Nee dat denk ik niet. Het zijn geen holdings van Binance zelf, ze zijn beschikbaar voor publiek.JohnW1 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 06:19:
[...]
Zegt de totale waarde van de coin BNB iets over de marktwaarde van Binance in zijn geheel?
[ Voor 79% gewijzigd door keepitfrosty op 19-02-2021 06:53 ]
Ik was ook weer aangekomen toen in vanochtend op de weegschaal stond... misschien toch maar stoppen met die CAKE!NomadTitan schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 06:35:
Mogguh, vannacht mijn cake vergeten uit de oven te halen maar wat blijkt tot mijn verbazing hij is lekker goudbruin gebakken.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Artikel van Forbes was CZ op 7-2-18 goed voor 1,3 miljard en toen bestand het platform nog maar net. Moeilijk te bevatten wat het dan nu wel niet zou zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 06:32:
[...]
Nee dat denk ik niet. Het zijn geen holdings van Binance zelf, ze zijn beschikbaar voor publiek.
Mocht Binance ooit naar de beurs gaan zoals Coinbase, dan zijn dat wellicht mooie stonks om wat van te halen. Maar ik weet niet of alles daar wel 100% volgens de regeltjes plaatsvind![]()
Ik zou wel eens willen weten wat die exchange aan fees binnenharkt. Gaat volgens mij om vele honderden miljoenen in dit soort tijden.
Slim manneke die CZ. Die heeft toch wel een prachtig imperium op weten te bouwen.
Ik denk dat dit geld wat nu massaal BNB in stroomt anders in NEO was gegaan.
Die BNB is echt belachelijk bezig.. heeft zeker met die DODO launchpool te maken..Bananeman schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 06:55:
Hmm, BNB nu cashen of hodl... Hodl it is.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik zou bijna willen bijkopenKhaelos schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 06:57:
[...]
Die BNB is echt belachelijk bezig.. heeft zeker met die DODO launchpool te maken..
Wil wel weer terug inspringen maar niet op 225€
Ben je gek gewoon goed verpakken zodat het vers blijft en nog even op de plank eten, iedereen wilt cake eten tegenwoordig.Katala schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 06:42:
[...]
Ik was ook weer aangekomen toen in vanochtend op de weegschaal stond... misschien toch maar stoppen met die CAKE!
Verwijderd
Ja, de BETH token, die ja letterlijk 1:1 kan krijgen door te ETH te staken en normaal ongeveer 0.97ETH kost, was vanochtend 1.003 ETHKhaelos schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 06:57:
[...]
Die BNB is echt belachelijk bezig.. heeft zeker met die DODO launchpool te maken..
Wil wel weer terug inspringen maar niet op 225€
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2021 07:00 ]
[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 19-02-2021 07:01 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Heb eerder deze week toch maar een paar Cake gekocht. Tot nu toe niet ontevredenTaro schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 07:03:
Wow, ik draai al wat jaren mee, maar zo'n groene pf heb ik nog nooit gehad. Dat is mooi wakker worden met dank aan Cake en BNB
Verwijderd
Ik zou er niet op rekenen.Khaelos schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 07:05:
Zou het kunnen zijn dat mensen die BNB laag hebben gekocht nu zo wakker worden en denken fuck die DODO ik verkoop lekker op 230+€??![]()
Uiteraard zodat hij keldert en ik kan instappen
Dat zou zo maar eens kunnen. CZ heeft bewezen een enorm slimme man te zijn als het gaat om de cryptomarkt naar zijn hand zetten. Hoe hij in een paar jaar een ecosysteem heeft gemaakt waarin BNB de drijvende kracht is, is gewoon uitzonderlijk slim te noemen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 06:14:
Ik lach me echt stuk als BNB Ethereum flipt binnen nu en een paar maanden.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Sorry, ik drukte per ongeluk op de verkeerde toets...mercapto schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 05:11:
ADA duikt weer omlaag, heeft zeker iemand per ongeluk zich ingekocht?![]()
[...]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
[ Voor 29% gewijzigd door Khaelos op 19-02-2021 07:18 ]
Kleine tip: laat je niet afleiden door een paar procent staking rewards in een bullrun die nog een paar dagen / weken / maanden duurt. Zorg dat je munten snel beschikbaar zijn voor verkoop. Is veel meer waard in deze hypervolatiele periode.emot schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 06:18:
[...]
Hoe gaat dit precies in zn werk? Het is nieuw voor mij maar het lijkt me wel interessant.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik doe zelf mede daarom alleen aan flexibele staking, dus met een druk op de knop alles beschikbaar. Geen fixed termijnen.Stokstaart schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 07:17:
[...]
Kleine tip: laat je niet afleiden door een paar procent staking rewards in een bullrun die nog een paar dagen / weken / maanden duurt. Zorg dat je munten snel beschikbaar zijn voor verkoop. Is veel meer waard in deze hypervolatiele periode.
U zei?Bananeman schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 07:32:
@Geertwa Net op tijd, tis alweer aardig aan het verdampen allemaal
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Grats, ik stond vanmorgen gewoon nog op hetzelfde als gisteren dankzij een stoploss die afgingTaro schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 07:03:
Wow, ik draai al wat jaren mee, maar zo'n groene pf heb ik nog nooit gehad. Dat is mooi wakker worden met dank aan Cake en BNB
[ Voor 12% gewijzigd door mvds op 19-02-2021 07:58 ]
Verwijderd
Een te conservatieve stoploss is in de praktijk een stop profitmvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 07:57:
[...]
Grats, ik stond vanmorgen gewoon nog op hetzelfde als gisteren dankzij een stoploss die afgingIk heb de hele stijging van €150 naar €200 dus gemist
Leerpuntje zullen we maar zeggen, maar ik baal stevig. Zie ik het een keer op tijd, verpruts ik het zelf...
Zero.
Ja net zoals toen met sfp , niet dusIamthefish schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 07:58:
Heb ik het bij het rechte eind als ik zeg dat ik verwacht dat BNB over exact 14 dagen, wanneer de DODO poolparty is afgelopen, weer aardig zal gaan verdampen? Hij is wel aardig gepumpt na zo een actie.
Verwijderd
Tja, dat zeiden we allemaal bij de vorige 2 poolparties ook, LIT en SFP.Iamthefish schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 07:58:
Heb ik het bij het rechte eind als ik zeg dat ik verwacht dat BNB over exact 14 dagen, wanneer de DODO poolparty is afgelopen, weer aardig zal gaan verdampen? Hij is wel aardig gepumpt na zo een actie.
Zeg dat wel ja... Zoals ik al zei, (pijnlijk) leermomentje. Gewoon effe een 30% profit weggegooidVerwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 07:59:
[...]
Een te conservatieve stoploss is in de praktijk een stop profit
Nee idd, maar gratis spullen of munten vinden mensen altijd enorm interessant! Ze gaan er van uit dat BNB niet de waarde verliestoldgrumpy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:03:
Maar die DODO brengt toch niets op in vergelijking met de stijging van BNB ?
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Je krijgt gratis DODO's.. je bent de BNB niet kwijt ofzo. En met twee drukken op de knop staan ze weer in de wallet.oldgrumpy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:03:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Maar als je BNB koopt en daarmee Dodo farmed compound je je proftsoldgrumpy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:03:
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Die pump komt niet door die ene shitcoin. Iedereen zit liquidity pools vol te pompen totdat de ballon barst.Iamthefish schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 07:58:
Verwijderd
gratis dodo PLUS bnb stijging. Profit+profitoldgrumpy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:03:
Precies, dus hup! BNB kopen..Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:07:
[...]
gratis dodo PLUS bnb stijging. Profit+profit
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Katala schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:05:
[...]
Nee idd, maar gratis spullen of munten vinden mensen altijd enorm interessant! Ze gaan er van uit dat BNB niet de waarde verliestEn natuurlijk als men massaal BNB vast zet is er minder op de markt.
Na een shitcoinpool komt er wel weer een andere, en daarna weer een andere. Reken er maar op dat je de rest van het jaar kan farmen/poolen voor coins.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:00:
[...]
Tja, dat zeiden we allemaal bij de vorige 2 poolparties ook, LIT en SFP.
Daar bleek niets van waar zoals je aan de koers kan zien.
De tijd leert of het tij keert
Verwijderd
Kleine 3 uur om te staken?St@m schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:09:
[...]
Precies, dus hup! BNB kopen..
Dat gaan een boel mensen zometeen nog wel denken, want nog maar een kleine drie uur om te staken.
Prijs BNB >>>
Denk ik..
Kom er maar in met het hopium plaatje. Heeft niet lang geduurd voordat ik daar aan verslaafd raakte
En dat die ballon knapt is inmiddels wel een zekerheid toch!? Dit gaat nergens meer over en ik ben serieus aan het kijken naar een uitstap moment...knakworst schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:07:
[...]
Die pump komt niet door die ene shitcoin. Iedereen zit liquidity pools vol te pompen totdat de ballon barst.
My bad, je hebt gelijk en dat wist ik ook gewoonVerwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:11:
[...]
Kleine 3 uur om te staken?
Wakker worden, nog 13,5dagen. 3 uur totdat DODO gelist wordt op Binance, maar Staking gaat door.
Ja die fees joh. Ik denk dat mijn 0,3 ETH voor eeuwig vast staan daar. 123 dollar fee om mijn ETH uit vesper weg te halen.Kain_niaK schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:09:
VSP, de token van vesper.finance is gisteren gelanceerd geweest.
Ik heb mijn airdrop gekregen en ook de mensen die aan mijn BCH to Vesper brug hebben meegedaan.
Ik heb Vesper op 20 dollar kunnen kopen en de helft op 42 weer verkocht zodat ik mijn inleg terug had.
Ik nu Vesper over en mijn BCH weer terug. De Vesper heb ik gestaked. VSP staat nu op $37 maar ik denk dat hij dit jaar wel 100 of 200 dollar zal halen. Lekker een paar jaar laten staan dus.
Heerlijk dat DeFi staken zolang je het met genoeg geld kunt doen om de knettergekke fees te kunnen betalen.
Maar wel nog maar 16:45 uur totdat het beste DODO verdienmodel afloopt.St@m schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:13:
[...]
My bad, je hebt gelijk en dat wist ik ook gewoon
UNOX: The worst operating system
DODO wordt toch vandaag om 11:00 uur gemist, dacht ikVerwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:11:
[...]
Kleine 3 uur om te staken?
Wakker worden, nog 13,5dagen. 3 uur totdat DODO gelist wordt op Binance, maar Staking gaat door.
Eens kijken of DODO ook direct een groene dildo weet te produceren, als ik LIT en SFP als een voorbeeld mag nemen dan is snel kopen geen slecht idee.
Hier 25%Korvaag schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:15:
Dit begint idiote vormen aan te nemen. Zojuist 50% van m'n BNB verkocht. Winst pakken is nooit verkeerd en wat een winst het is. Zat hier nog een beetje bij wat voor een dollar of 80 gekocht is ofzo. Weet het niet zeker meer.
Verwijderd
Ja, en dat is over...?oldgrumpy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:15:
[...]
DODO wordt toch vandaag om 11:00 uur gemist, dacht ik
Idd,nog niet goed wakkerVerwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:16:
[...]
Ja, en dat is over...?
Nouja, nu iets minder dan 3 uur.
Gaan jullie daar meteen op springen?Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:16:
[...]
Ja, en dat is over...?
Nouja, nu iets minder dan 3 uur.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik ben benieuwd, kan je deze nou enkel kopen met BNB? Het is toch van de zotte.oldgrumpy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:15:
[...]
DODO wordt toch vandaag om 11:00 uur gemist, dacht ik
Same. Ik zit bij heel veel munten te wachten op een goed instapmoment maar momenteel zijn deze allemaal aan het vliegen. Terwijl m'n ETH en ADA al een paar dagen aan het pruttelen zijn, saaiWillem Egel schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:11:
En ik van de week proberen een mooi moment te vinden om BNB en CAKE terug te kopenOok een grap dit als je wakker wordt. Hoop gains gemist, gelukkig doe ik niet meer aan FOMO, dat scheelt uiteindelijk ook
Het is maar hoe je redeneert. Om te kijken hoeveel DODO je krijgt door te farmen, heb ik een flufje BNB aangeschaft. Op een (toen) piek van 160€. Blijkt een gouden zet te zijn.oldgrumpy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:03:
Verwijderd
Nee, je kan hem momenteel alleen farmen met BETH, BUSD of BNB.melkislekker schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:17:
[...]
Ik ben benieuwd, kan je deze nou enkel kopen met BNB? Het is toch van de zotte.
Dit is trouwens een gigantische rode vlag dat de boel op knappen staat, mark my words.knakworst schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:14:
Die hele pancakeswap rookt. Op trustwallet kon ik net 247 busd inruilen voor één bnb. Bnb staat op 262 op binance. Hoezo arbitrage.
Verwijderd
Sterk plan. Ik denk dat we erg snel bij de DODO sales moeten zijn.mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:19:
Straks maar eens wat dodo kopen voor de quick gains. Mijn Ada weer verkocht zonder verlies, daar kan je denk ik nog over een week op hetzelfde eni way als nu instappen
Bij Binance -> meer -> launchpadTvH86 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:18:
Noob vraag, ik heb al heel lang niet meer naar mijn Binance Wallet gekeken. Maar nu zie ik, mede door BNB, dat het toch een aardig bedrag is geworden. Volgens mij ooit gekocht voor 7 dollar. Hoe kan ik nu DODO verkrijgen? Ik begrijp dat ik dan BNB ergens moet vastzetten?
Welke boel? Pancakeswap, BSC, Binance? Of de waarde BNB, CAKE, etc...?knakworst schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:20:
[...]
Dit is trouwens een gigantische rode vlag dat de boel op knappen staat, mark my words.
Als je op pancakeswap voor 247 busd een bnb kan kopen, en op binance voor 262 kan verkopen, gaan die liquidity pools op pancakeswap toch kapot?MicroWhale schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:21:
[...]
Welke boel? Pancakeswap, BSC, Binance? Of de waarde BNB, CAKE, etc...?
En waarom?
Ja, ik heb geen keuze. Ik hoop nu dat ik @Tominatie er te vroeg uit gehaald hebjvp schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:00:
@Tominatie @Gelukszoekr nog steeds SXP aan het Hodlen?? Hij gaat weer lekker en lijkt keurig in percentages BNB te volgen. Op naar de $5,-!!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Tja wat kan ik zeggen. Mensen vinden het dus blijkbaar geen probleem om een groot deel van hun ETH en BTC aan de miners te geven. Ik snap dat niet, maar goed. Ik vind dat die verhouding nog al scheef is vooral naar de middenklasse en arme mensen toe.mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:13:
[...]
Ja die fees joh. Ik denk dat mijn 0,3 ETH voor eeuwig vast staan daar. 123 dollar fee om mijn ETH uit vesper weg te halen.
Misschien als erg straks op 3000 dollar staat dat ik de boel weg krijg.
Ik heb 1.4 vsp gedropped gekregen , er was best wat heisa in de discord’s mbt de lanceringsprijs las ik.
[ Voor 14% gewijzigd door Kain_niaK op 19-02-2021 08:30 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ah, de LP's... Als je elke dag zonder iets te doen tientallen of honderden dollars kan verzamelen met BNB icm een andere munt, dan ga je niet voor 15$ verschil éénmalig iets verkopen lijkt me.knakworst schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:23:
[...]
Als je op pancakeswap voor 247 busd een bnb kan kopen, en op binance voor 262 kan verkopen, gaan die liquidity pools op pancakeswap toch kapot?
Vingers aan de knoppen dus om 11:00mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:19:
Straks maar eens wat dodo kopen voor de quick gains. Mijn Ada weer verkocht zonder verlies, daar kan je denk ik nog over een week op hetzelfde eni way als nu instappen
we only make way for the man who boldly pushes past us
Champagne it isRaaafie schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:43:
[...]
Over 2-3 uur worden de Aziaten wakker. Die pompen alles naar de maan. Morgen lekker wakker worden met champagne ontbijtje(hoop ik)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq