Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 270 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.818 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:31:
[...]

Je dacht ik ik voor de lol zo vroeg wakker was?
Ja, omdat je plezier in je werk hebt! (net als ik :+ )

Beetje klagen voor de show.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik kon het niet laten. Ik heb een paar DODO's ingeslagen. De dodo of de gladiolen. ( :') )

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:02
Ai, helaas het gaat helemaal mis met BTC https://www.ad.nl/geld/in...oor-wil-betalen~a9d3deb8/ (even incognito openen)

😋😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Laatst online: 15-09 09:08
Kan iemand me een beetje op weghelpen hoe ik dit kan doen. Ik heb wel interesse in die dappere DODO. Ik stort wat euro's. Zet deze om naar Tether. En daarna? :? ²

Dank vast.

:{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 15:16
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:32:
Ik kon het niet laten. Ik heb een paar DODO's ingeslagen. De dodo of de gladiolen. ( :') )
Ehm. Waar? Edit: laat maar, was in de veronderstelling dat er aan Binance werd gerefereerd.

[ Voor 14% gewijzigd door WiseGuy! op 19-02-2021 09:41 ]

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Goeie vraag want die is nog niet live

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:33:
Kan iemand me een beetje op weghelpen hoe ik dit kan doen. Ik heb wel interesse in die dappere DODO. Ik stort wat euro's. Zet deze om naar Tether. En daarna? :? ²

Dank vast.
Is dit serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58

Dank vast.
En dan klaarzitten om 11:00
https://www.binance.com/en/trade/DODO_USDT?layout=pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 14:48

mvds

Totally awesome!

Dracula schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:34:
[...]

Goeie vraag want die is nog niet live
Niet op Binance maar schijnbaar wel op andere Exchange(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18-09 15:17
op hotbit kan je hem bijvoorbeeld al kopen, current price = 5,46$
Kan blijbaar al sinds oktober 2020, toen aan 80 cent. Kans gemist :)

[ Voor 14% gewijzigd door mohaa51 op 19-02-2021 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:04
WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:30:
[...]

Nou nou.. het is niet dat er nou meteen een volledig gefundeerde analyse aan ten grondslag ligt, maar meer aan het sentiment / trend. Voor de launch van SFP bijvoorbeeld zag je eenzelfde beweging. Als je kijkt naar de toename in volume de afgelopen weken voor BNB (outperformed ETH) en je daarbij de praktische usecase optelt die Binance zelf ook nog eens optimaal aan het uitbreiden en uitbuiten is (staking, farming, launchpad) zie ik geen reden waarom dit in maart ineens helemaal in elkaar zou storten. Denk dat er maar wat veel projecten graag op de Binance Smart chain willen lunchen eigenlijk. En dat komt de prijs van BNB ten goede. Daarbij wordt ook nog eens een heel groot deel van die BNB vastgezet in staking en werkt daarmee de schaarste in de hand. Nog een prijsopdrijvend effect. En dat effect zien we pas relatief 'kort'...

Volgens mij moet er echt een hele grote dark horse ten tonele verschijnen wil al het geld dat nu in de cryptomarkt is gepompt ineens gaan verdampen.
De use case is duidelijk, maar ik mis toch nog een beetje de relatie met de waarde. Bovenstaande was ook 100% van toepassing toen BNB 3 weken geleden nog op $70 stond en toen twijfelde eigenlijk ook niemand aan die munt. Lange tijd was de grap dat BNB de nieuwe stablecoin was en nu schiet die ineens als een raket de lucht in (+500% in iets meer dan een maand!!!!)

Mijn verwachting is dat als BTC dipt, BNB net zo hard mee dipt. Eerst ff de lucht eruit en dan uiteindelijk denk ik dat BNB wel terrein gewonnen heeft t.o.v. BTC, maar ik maak me geen illusies dat deze standhoudt als de rest van de markt daalt.

Of dat in Q1 nog plaatsvind. Ja, 100%. We gaan voor/in maart nog BTC <$50k zien. Daar wil ik wel een weddenschap op afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 16:48
Nou blij dat ik gisteren vol in die launchpad ben gegaan maar verdorie die BAKE is helemaal losgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
mohaa51 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:35:
[...]

Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Denk dat ik die dooie vogel maar aan me voorbij laat gaan. Dacht in eerste instantie ook dat het een ICO was, blijkbaar niet.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Ypuh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:36:
[...]

De use case is duidelijk, maar ik mis toch nog een beetje de relatie met de waarde. Bovenstaande was ook 100% van toepassing toen BNB 3 weken geleden nog op $70 stond en toen twijfelde eigenlijk ook niemand aan die munt. Lange tijd was de grap dat BNB de nieuwe stablecoin was en nu schiet die ineens als een raket de lucht in (+500% in iets meer dan een maand!!!!)

Mijn verwachting is dat als BTC dipt, BNB net zo hard mee dipt. Eerst ff de lucht eruit en dan uiteindelijk denk ik dat BNB wel terrein gewonnen heeft t.o.v. BTC, maar ik maak me geen illusies dat deze standhoudt als de rest van de markt daalt.

Of dat in Q1 nog plaatsvind. Ja, 100%. We gaan voor/in maart nog BTC <$50k zien. Daar wil ik wel een weddenschap op afsluiten.
De waarde... dat is natuurlijk altijd wat men het praktisch nut van BNB waard vindt (of hoeveel geld men met de handel van BNB denkt te verdienen). Dat laatste is natuurlijk veel meer waar, daar zit het risico van een *plop*.

Nee, ik ben het uiteraard met je eens dat als BTC daalt, de rest van de markt meedaalt. Puur op basis van historie kan je die conclusie wel trekken. Ik verwacht - op basis van mijn gevoel - dat de échte dip (niet die paar procenten) van BTC iets verder weg ligt dan maart. Maar hey, ik ben ook maar iemand met een idee en gevoel. Dat zit er ook vaak genoeg naast, vraag maar aan m'n vrouw. :o

[ Voor 8% gewijzigd door WiseGuy! op 19-02-2021 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Tja, hoe dan idd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:21
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:54:
[...]

Maar hoeveel tijd is daar overheen gegaan? Vrijwel alle alts zijn in de recente historie x10 gegaan dus daar zit je dan nog goed onder met een toegevoegd risico van obscure altcoin holding
EGG zit ik nu 3 dagen in, en die staat op x3. WYNAUT zit ik 2 dagen in en daar heb ik ongeveer 3.5x op nu. Op x10 ga ik een deel uitcashen.

Vanochtend ben ik ook in SWOON gegaan, x4 in 2 uur. Het voelt wel als een scam, dus ik heb mijn inleg er wel al uit gehaald bij deze.

Het is allemaal heel erg high risk, dus ik doe het met wisselgeld. Maar als 1% van mijn portfolio x10 gaat, dan hoor je mij niet klagen 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Dank vast.
Ga ergens anders trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Iemand nog een mening over waves? Kwam nog een klein flufje tegen op een exchange. Ooit gekocht voor 2.25 euro dus best leuk nu om winst te nemen (uiterasrd in btc verlies).\
Misschien maar eruit doen en wat Nano oppikken... keuzes keuzes keuzes

[ Voor 18% gewijzigd door Dracula op 19-02-2021 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Dracula schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:33:
Ai, helaas het gaat helemaal mis met BTC https://www.ad.nl/geld/in...oor-wil-betalen~a9d3deb8/ (even incognito openen)

😋😜
Bedankt, weer wat geleerd. Dat Satoshi een tekst heeft toegevoegd aan het genesis block waarmee geïmpliceerd word dat het wel een direct antwoord is op de financiële crises.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mannowlahn
sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:43:
[...]

Ga ergens anders trollen.
tot nu toe kunnen we wel stellen dat zijn aanwezigheid hier door iedereen gewaardeerd wordt. Soort van A87 flashbacks krijg ik bij deze jongen. Als ze straks hier aan de deur aanbellen of ik wat over heb voor het goede doel, kan ik iig zeggen dat mijn bijdrage al geleverd is met het lezen van bansheeboy zijn replies.

ik vernam van iemand een css script die bepaalde replies er uit filtered? Ik hou mij aanbevolen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:22
Ypuh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:36:
[...]

Er vind ook elk kwartaal een BnB token burn plaats, zo willen ze de total supply van BNB terugbrengen naar 100 miljoen. In januari is de 14e burn geweest waar er weer 3.6 miljoen bnbs geburnd zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door solidslayer op 19-02-2021 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:16
oldgrumpy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:37:
Nou blij dat ik gisteren vol in die launchpad ben gegaan maar verdorie die BAKE is helemaal losgeslagen
Niet normaal. Blij dat ik een flufje gekocht heb op 3 cent. :9

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:45:
[...]

tot nu toe kunnen we wel stellen dat zijn aanwezigheid hier door iedereen gewaardeerd wordt. Soort van A87 flashbacks krijg ik bij deze jongen. Als ze straks hier aan de deur aanbellen of ik wat over heb voor het goede doel, kan ik iig zeggen dat mijn bijdrage al geleverd is met het lezen van bansheeboy zijn replies.

ik vernam van iemand een css script die bepaalde replies er uit filtered? Ik hou mij aanbevolen.
Ja, die word/werd voornamelijk voor "ZeroPatient" aka BitcoinCashMeneer gebruikt.

Die kon er ook wat van. Al kreeg ik 1 BCH per post die ik van hem gelezen heb in mijn leven dan zou ik nog steeds liever die tijd terugkrijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u-4ZiLW-Lffml592IUcSZzU4L6o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Uq6Jk52N52rRhxkW2DGwFUdr.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
mohaa51 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:35:
[...]

hier schuilt idd wel het gevaar in, gelist op binance doet nu veel minder voor de prijs denk ik. misschien dat hij naar 7 dollar gaat en dan weer heel snel terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:02
mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:49:
[...]

hier schuilt idd wel het gevaar in, gelist op binance doet nu veel minder voor de prijs denk ik. misschien dat hij naar 7 dollar gaat en dan weer heel snel terug?
Ik denk dat de mensen van Kucoin die vorige week al zijn ingestapt zwaar gaan dumpen. :P
Deze launch is sws niet te vergelijken met SFP / LIT denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Jeej, DOT doet ook eindelijk weer wat. Gelukkig maar, want het is de enige alt die momenteel groen is bij mij. ETH, ADA, GRT, KSM doen allemaal niks omdat jullie allemaal cake staan te bakken en in dikke BNB's rijden.
*doet ook een sippe smiley in kwadraat*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:45:
[...]

U vraagt, wij draaien :p

Cascading Stylesheet:
1
div[data-owner-id="4258"]:not(:hover) { height:20px; overflow: hidden; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dehardstyler schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:51:
[...]

Ik denk dat de mensen van Kucoin die vorige week al zijn ingestapt zwaar gaan dumpen. :P
Deze launch is sws niet te vergelijken met SFP / LIT denk ik.
De grote vraag is wanneer bekend was dat hij gelist ging worden op Binance.

Je had eigenlijk pas vanaf gister tijd om in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58

😋😜
Een marketcap van 150 miljard voor een computercode.

Wat een misinformatie weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:00

MicroWhale

The problem is choice

sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:52:
[...]

U vraagt, wij draaien :p

Cascading Stylesheet:
1
div[data-owner-id="4258"]:not(:hover) { height:20px; overflow: hidden; }
of
Cascading Stylesheet:
1
div[data-owner-id="4258"]:not(:hover) { display: none; }

voor onzichtbaar.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:52:
[...]

Maar ook voor Binance uberhaupt besproken werd, is deze coin al vanaf begin januari keer 10 gegaan. (van 0,20 naar 2,00)
Dat gaat allemaal op je dumpen als je instapt straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dehardstyler schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:56:
[...]

Maar ook voor Binance uberhaupt besproken werd, is deze coin al vanaf begin januari keer 10 gegaan. (van 0,20 naar 2,00)
Dat gaat allemaal op je dumpen als je instapt straks.
Noem eens een coin die nog niet x10 gegaan is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:52:
[...]

Maar het feit dat hij al beschikbaar is maakt het toch wat anders mbt risico. Er zal straks een hele snelle beweging zijn ben ik bang. van 5,2 naar 8 a 9, kleine terug val naar 6, even naar 7 en dan keihard naar <5. In een tijdsbestek van 1 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:56:
[...]

SXP :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
[...]

Maar dat waren coins die nog niet beschikbaar waren he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:56:
[...]

Maar het feit dat hij al beschikbaar is maakt het toch wat anders mbt risico. Er zal straks een hele snelle beweging zijn ben ik bang. van 5,2 naar 8 a 9, kleine terug val naar 6, even naar 7 en dan keihard naar <5. In een tijdsbestek van 1 uur?
Ik vraag het me af. Het verschil in volume dat je op Binance kan genereren kan best grote invloed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:57:
[...]

Maar dat waren coins die nog niet beschikbaar waren he.
Nee ik bedoel, noem uberhaupt eens eens wat coins die sinds begin januari niet x10 gegaan zijn.

Alles is opgeblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:57:
[...]

Ik vraag het me af. Het verschil in volume dat je op Binance kan genereren kan best grote invloed hebben.
Ik denk dat je over een paar minuten het orderboek al kan gaan zien? Zodra het yielden begint?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EuidbMGXEAE8W-k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Dan is er nog een kans dat dat nog moet gebeuren :P :P . En als ik even snel terug reken wat je alleen aan koerswinst al te pakken hebt is dat alsnog niks om over te klagen geloof ik, en dan neem ik die rente en cashback niet eens mee. :P ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bek schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:58:
[...]

Ik denk dat je over een paar minuten het orderboek al kan gaan zien? Zodra het yielden begint?
Dat is ook pas om 11u beschikbaar, toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Dot gaat lekker door, 4 maart komen ze uit de earn vault bij mij, ga ik rekt of kan ik de boel inwisselen voor een leuke percentage BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Poll: Ik ga straks DODO halen op Binance
Jazeker!
Hell no!
Kan dat met EUR? :+
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403364&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
[...]

Daar gaat het mij niet om. Het gaat mij erom dat ik niet nu een potentieel dumpfest ga stappen met een maximale upside van 100%, dus 10 dollar. Terwijl ik -50% ook gewoon zie gebeuren. Ieder zijn trades natuurlijk, succes zo bij DODO! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:57:
[...]

Tja, het is en enorme gok, maar dan is het kopen van Dodo op bv gate.io nu een handigere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:00:
Jazeker!
Hell no!
[Afbeelding]
Blocked by company policy :'( Klik even op Jazeker voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:54
Bijna elke coin gaat X5 of X10, dus als je een stabiele niet bekende vind kun je best een gokje wagen en gewoon hodl, ook al moet je misschien maanden wachten

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:01:
[...]

Tja, het is en enorme gok, maar dan is het kopen van Dodo op bv gate.io nu een handigere optie.
Gisteren bedoel je. Als je echt in DODO wilt stappen, dan snap ik niet dat mensen dat gisteravond niet hebben gedaan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:08
MicroWhale schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:55:
[...]

of
Cascading Stylesheet:
1
div[data-owner-id="4258"]:not(:hover) { display: none; }

voor onzichtbaar.
Nog nooit het idee gehad om een custom CSS te gebruiken, maar is dit makkelijk in te stellen? Werkelijk geen idee :)

Ah heb het al gevonden denk ik. Alleen de quotes blijven zichtbaar helaas.

[ Voor 10% gewijzigd door Korvaag op 19-02-2021 10:05 ]

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
dehardstyler schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:01:
[...]

Daar gaat het mij niet om. Het gaat mij erom dat ik niet nu een potentieel dumpfest ga stappen met een maximale upside van 100%, dus 10 dollar. Terwijl ik -50% ook gewoon zie gebeuren. Ieder zijn trades natuurlijk, succes zo bij DODO! :)
Dit dus, ja je kan misschien wel wat meepakken, maar ik denk dat er een enorm groot risico schuilt in de dodo.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:18
Jazeker!
Hell no!
[Afbeelding]
hak nog liever mijn handen eraf dan in dit soort rottende stront te stappen

Oja BTC lijkt nu uit de bull flag te stijgen......have fun with your shitcoins :X

[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 19-02-2021 10:04 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:54
Jazeker!
Hell no!
[Afbeelding]
Ik doe wel een bod maar.zet hem express laag en dan gewoon hodl voor 1+ week

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Korvaag schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:02:
[...]

Nog nooit het idee gehad om een custom CSS te gebruiken, maar is dit makkelijk in te stellen? Werkelijk geen idee :)

Ah heb het al gevonden denk ik. Alleen de quotes blijven zichtbaar helaas.
Gebruikersinstellingen > Custom CSS. Moet je wel ff activeren in de karmastore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:16
anti elppa schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:03:
[...]

hak nog liever mijn handen eraf dan in dit soort rottende stront te stappen

Oja BTC lijkt nu uit de bull flag te stijgen......have fun with your shitcoins :X
_O-

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 20:51

😋😜
Kan iemand de vreselijk slechte video onder het artikel vertalen? Ik versta er niks van.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
dehardstyler schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:01:
[...]

Ik ben er in 2017 1x ingetrapt....ik had echt een behoorlijk bedrag 3k plus in een nieuwe listing gestopt want ja toch veel winsten en leuke gok. Ik zag mijn inleg binnen 5 minuten naar 180% gaan en daarna kwam de daling...ik ram meteen op sell. BAM alles liep vast....moest zelfs opnieuw inloggen...hart in de keel....trillende handjes.....eenmaal ingelogd -20%....succes ermee.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
ath bitches :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

[...]
Oh? Hoezo? Hij laat niks anders zien dan voorheen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
[...]

Op welke timeframe? Screenshotje? Ik zie 'm niet (maar dat patroon ken ik ook nog niet zo goed, dus wellicht kijk ik er overheen)

Laat maar, zie 'm wel. Nog niet helemaal wakker :+

[ Voor 8% gewijzigd door sOid op 19-02-2021 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Holy fuck. Even zo'n 15 uur zonder crypto gevolgd te hebben en holy cow wat heb ik weer gemist. CAKE wat ga je weer lekker *O* Ben nu wel benieuwd, @knakworst hoe sta jij er nu nog in? Ondertussen al bijna x2 boven je exit point _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:24
Nieuwe all time high voor Bitcoin ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
BAKE gaat ook lekker jongens. Sinds gisteren een flinke run gemaakt, zat het al in de gaten te houden maar durfde het nog niet aan. |:(

[ Voor 64% gewijzigd door mannowlahn op 19-02-2021 10:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:09:
[...]

Op welke timeframe? Screenshotje? Ik zie 'm niet (maar dat patroon ken ik ook nog niet zo goed, dus wellicht kijk ik er overheen)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C0Sx7QKIJInDnH1D2A3rWfvP_ng=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qRsk1mdhUdBUHOmYkhvNsYXV.jpg?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:18
mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:09:
[...]

Oh? Hoezo? Hij laat niks anders zien dan voorheen toch?
druk ff op f5 . ongeveer 5min voor ie eruit steeg tikte ik dat bericht en nu net ATH

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivda
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-02-2021
Voorheen heb ik coinmerce en bitvavo gebruikt maar nu voor het eerst gekocht op binance vanwege de lage fees. Is er überhaupt een mogelijkheid om daar op een overzichtelijke manier je winsten/verliezen te zien? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Ivda schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:15:
Voorheen heb ik coinmerce en bitvavo gebruikt maar nu voor het eerst gekocht op binance vanwege de lage fees. Is er überhaupt een mogelijkheid om daar op een overzichtelijke manier je winsten/verliezen te zien? 😅
Ja, moet je even op zoek naar 'PnL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

@Mooooody Stake jij je BAND nog steeds? Heb de neiging hem nu te unstaken. De unstake period is 3 weken en er kan veel gebeuren in die periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

Oh, ik zie hoeveel DODO ik heb verdiend. Niet genoeg om de 0,75% wisselkosten EUR/BUSD mee terug te verdienen als de koers op $5 blijft:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naranya
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:03
Ivda schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:15:
Ik vond dit ook erg lastig te vinden: https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 20:51
bek schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:18:
Oh, ik zie hoeveel DODO ik heb verdiend. Niet genoeg om de 0,75% wisselkosten EUR/BUSD mee terug te verdienen als de koers op $5 blijft:(.
Oh nou ik heb inmiddels al 0.07 Dodo! Dikke lambo soon!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:15
YouTube: 💡 Cryptocast 155 - In Gesprek met een Bitcoin Scepticus | Bitcoin & ...

Wim Boonstra hier in de podcast.... Econoom die je vaak hoort op de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Ander vraagje. Mensen die hier stop-losses hebben gezet; welk pair gebruik je? USDT lijkt mij handiger toch i.p.v. BTC?

En gebruikt men hier liever stop-limit of OCO?

[ Voor 17% gewijzigd door Chaes op 19-02-2021 10:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
Chaes schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:22:
Ander vraagje. Mensen die hier stop-losses hebben gezet; welk pair gebruik je? USDT lijkt mij handiger toch i.p.v. BTC?
Ligt er aan, wil je geld ontrekken of is je doel meer BTC vergaren? Ik deed eerst alles naar usdt, maar heb nu bv mijn cake op btc gezet.

En ik pas altijd OCO toe, enorme verliezen beperken en alvast een verkoop doel inschieten. Om er af te blijven is moeilijker trouwens.

Alleen btc heeft geen order voor mij.

[ Voor 19% gewijzigd door mannowlahn op 19-02-2021 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:23:
[...]

Ligt er aan, wil je geld ontrekken of is je doel meer BTC vergaren? Ik deed eerst alles naar usdt, maar heb nu bv mijn cake op btc gezet.
Geld onttrekken. Als er bijvoorbeeld een significante correctie aankomt wil ik ook geen BTC hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
53K incoming...

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivda
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-02-2021
Bedankt! Gek dat ze zo'n belangrijke pagina zo moeilijk vindbaar maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:52
heb je die ook voor wat er in je savings zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Mooooody schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:54:
Dan nog maar een keer deze post. Ik verwacht toch wel enige feedback, zodat ik die persoon om de oren kan slaan met logica en data om uiteindelijk in een hoekje te kruipen en mezelf hier niet meer laten zien wanneer het anders uitpakt dat ik verwacht :+

Het is me toch gelukt om in totaal 12 coins te verzamelen waarbij ik het geen probleem vind om bag holder van te worden. Portfolio krijgt nu vorm en het komende jaar zal ik me hier aan vast houden.

Voor een ieder die er in geinteresseerd is....

BTC
ETH
LINK
DPI
DOT
NEXO
BAND
GRT
REN
KSM
CRO
STAKE
Geen Cardano? :F Jammer hoor.. ;w

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:08
Ivda schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:26:
[...]

Die was makkelijk vindbaar, namelijk naast je portfoliowaarde, maar is daar weggehaald als link. Dit leek toen te maken te hebben met systeembelasting (maar corrigeer me als ik dat mis heb). De pagina bestaat echter nog wel en is dus direct te benaderen.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Oh handig die PNL, +584% voor de maand...maar 584% van 0 is toch...0? :+
Nou ja, klinkt beter dan $7.67 winst... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Ivda schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:26:
[...]

Ik denk dat dat te maken heeft met performance. Als het heel erg druk is dan zetten ze deze functionaliteit ook weleens uit en is het nergens meer te vinden.

Maar verder met je eens dat het lastig te vinden is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
Happy new ATH guys :D

Toch mooi die langzame prijsdiscovery.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:07
Korvaag schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:34:
[...]

Die was makkelijk vindbaar, namelijk naast je portfoliowaarde, maar is daar weggehaald als link. Dit leek toen te maken te hebben met systeembelasting (maar corrigeer me als ik dat mis heb). De pagina bestaat echter nog wel en is dus direct te benaderen.
Inmiddels staat die weer online, via de ">" kan je naar de overzichtspagina gaan om profit/loss te analyseren over een tijdsperiode
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tdm9XXzdb33m2ua5ggUsXK_HJew=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sxg8osnbeYso2mvSG7lYnGMh.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Korvaag schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:34:
[...]

De link staat nog steeds naast je portfolio- cq. spotwallet waarde.... een beetje verdekt maar hij is er wel...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jX7iM2gdeLjZJDNHDVpttnkH9bo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ssEnrshX7qmB9hFD7HLyT6fM.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dodo zegt "zie je boven" op gate.io

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Snap er niks meer van. Zit al een week redelijk voorzichtig te zijn in afwachting van een flinke correctie, blijft de boel flink gasgeven.. zul je meemaken dat als ik zo weer instap de bende instort ... fml :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:43:
Snap er niks meer van. Zit al een week redelijk voorzichtig te zijn in afwachting van een flinke correctie, blijft de boel flink gasgeven.. zul je meemaken dat als ik zo weer instap de bende instort ... fml :-(
2017/18 all over again

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Richh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:40:
Happy new ATH guys :D

Toch mooi die langzame prijsdiscovery.
Het gaat inderdaad erg langzaam allemaal 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:43:
Dodo zegt "zie je boven" op gate.io
Lol die willen nog even snel inslaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
Precies dit ja.. ;(
Ik zie BNB als een malle gaan.. ik stap in en hij gaat sideways :X

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Er zijn mensen die al sinds de 20K schreeuwen om een correctie....

#hodl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
Eerste 2 zaken die die kerel aanhaalt... "Bitcoin is onvoldoende transparant en het aantal Bitcoin transacties die gekoppeld zijn aan criminele activiteiten blijkt toch vrij groot te zijn"

Mijn god...Dan verwacht je van zo een persoon dat die toch VOOR zo een interview wat onderzoek doet ... Blijkbaar niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:53

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Zullen we 3 bullvlaggen op rij printen voor CAKE? Kom maar door.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OzEpF8tGzYIATQFsPqP8J6vfjss=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yrvFK16whETk0KHfXbrt45Nn.png?f=fotoalbum_large

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18-09 15:17
DODO begint al in te kakken op hotbit, dump in 15 minutes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Je kan, door gebruik te maken van de functies van de Exchange, gewoon nog steeds een deel van de winst meepakken en toch je risico te verkleinen hoor. Je zal dan misschien niet de monsterwinsten kunnen halen, maar nog steeds lekker en vele malen meer dan wat je zou krijgen als je het geld op de bank hebt staan.

Het blijft alleen wel een zaak van goed opletten en snel inspelen op fluctuaties, maar ook weer niet te snel want dan boor jij jezelf winst door je neus en ben je dus weer TE voorzichtig.

Het is lastig hoor, ik heb hetzelfde probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Rebbelx schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:46:
[...]

Eerste 2 zaken die die kerel aanhaalt... "Bitcoin is onvoldoende transparant en het aantal Bitcoin transacties die gekoppeld zijn aan criminele activiteiten blijkt toch vrij groot te zijn"

Mijn god...Dan verwacht je van zo een persoon dat die toch VOOR zo een interview wat onderzoek doet ... Blijkbaar niet
Ik reageer net op de video, op hetzeflde onderdeel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
mohaa51 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:46:
DODO begint al in te kakken op hotbit, dump in 15 minutes
gate.io zakt ook een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

OzzieMann schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:46:
Zullen we 3 bullvlaggen op rij printen voor CAKE? Kom maar door.

[Afbeelding]
Met welke applicatie doe je dit?

Scientia Potentia Est

Pagina: 1 ... 270 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!