Ja, omdat je plezier in je werk hebt! (net als ikGelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:31:
[...]
Je dacht ik ik voor de lol zo vroeg wakker was?
Beetje klagen voor de show.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ja, omdat je plezier in je werk hebt! (net als ikGelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:31:
[...]
Je dacht ik ik voor de lol zo vroeg wakker was?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
:{ ²
Ehm. Waar? Edit: laat maar, was in de veronderstelling dat er aan Binance werd gerefereerd.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:32:
Ik kon het niet laten. Ik heb een paar DODO's ingeslagen. De dodo of de gladiolen. ()
[ Voor 14% gewijzigd door WiseGuy! op 19-02-2021 09:41 ]
we only make way for the man who boldly pushes past us
Is dit serieus?BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:33:
Kan iemand me een beetje op weghelpen hoe ik dit kan doen. Ik heb wel interesse in die dappere DODO. Ik stort wat euro's. Zet deze om naar Tether. En daarna?²
Dank vast.
En dan klaarzitten om 11:00BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:33:
Kan iemand me een beetje op weghelpen hoe ik dit kan doen. Ik heb wel interesse in die dappere DODO. Ik stort wat euro's. Zet deze om naar Tether. En daarna?²
Dank vast.
Niet op Binance maar schijnbaar wel op andere Exchange(s)
op hotbit kan je hem bijvoorbeeld al kopen, current price = 5,46$
[ Voor 14% gewijzigd door mohaa51 op 19-02-2021 09:36 ]
De use case is duidelijk, maar ik mis toch nog een beetje de relatie met de waarde. Bovenstaande was ook 100% van toepassing toen BNB 3 weken geleden nog op $70 stond en toen twijfelde eigenlijk ook niemand aan die munt. Lange tijd was de grap dat BNB de nieuwe stablecoin was en nu schiet die ineens als een raket de lucht in (+500% in iets meer dan een maand!!!!)WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:30:
[...]
Nou nou.. het is niet dat er nou meteen een volledig gefundeerde analyse aan ten grondslag ligt, maar meer aan het sentiment / trend. Voor de launch van SFP bijvoorbeeld zag je eenzelfde beweging. Als je kijkt naar de toename in volume de afgelopen weken voor BNB (outperformed ETH) en je daarbij de praktische usecase optelt die Binance zelf ook nog eens optimaal aan het uitbreiden en uitbuiten is (staking, farming, launchpad) zie ik geen reden waarom dit in maart ineens helemaal in elkaar zou storten. Denk dat er maar wat veel projecten graag op de Binance Smart chain willen lunchen eigenlijk. En dat komt de prijs van BNB ten goede. Daarbij wordt ook nog eens een heel groot deel van die BNB vastgezet in staking en werkt daarmee de schaarste in de hand. Nog een prijsopdrijvend effect. En dat effect zien we pas relatief 'kort'...
Volgens mij moet er echt een hele grote dark horse ten tonele verschijnen wil al het geld dat nu in de cryptomarkt is gepompt ineens gaan verdampen.
Lolmohaa51 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:35:
[...]
Kan blijbaar al sinds oktober 2020, toen aan 80 cent. Kans gemist
De waarde... dat is natuurlijk altijd wat men het praktisch nut van BNB waard vindt (of hoeveel geld men met de handel van BNB denkt te verdienen). Dat laatste is natuurlijk veel meer waar, daar zit het risico van een *plop*.Ypuh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:36:
[...]
De use case is duidelijk, maar ik mis toch nog een beetje de relatie met de waarde. Bovenstaande was ook 100% van toepassing toen BNB 3 weken geleden nog op $70 stond en toen twijfelde eigenlijk ook niemand aan die munt. Lange tijd was de grap dat BNB de nieuwe stablecoin was en nu schiet die ineens als een raket de lucht in (+500% in iets meer dan een maand!!!!)
Mijn verwachting is dat als BTC dipt, BNB net zo hard mee dipt. Eerst ff de lucht eruit en dan uiteindelijk denk ik dat BNB wel terrein gewonnen heeft t.o.v. BTC, maar ik maak me geen illusies dat deze standhoudt als de rest van de markt daalt.
Of dat in Q1 nog plaatsvind. Ja, 100%. We gaan voor/in maart nog BTC <$50k zien. Daar wil ik wel een weddenschap op afsluiten.
[ Voor 8% gewijzigd door WiseGuy! op 19-02-2021 09:46 ]
EGG zit ik nu 3 dagen in, en die staat op x3. WYNAUT zit ik 2 dagen in en daar heb ik ongeveer 3.5x op nu. Op x10 ga ik een deel uitcashen.Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:54:
[...]
Maar hoeveel tijd is daar overheen gegaan? Vrijwel alle alts zijn in de recente historie x10 gegaan dus daar zit je dan nog goed onder met een toegevoegd risico van obscure altcoin holding
Ga ergens anders trollen.BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:33:
Dank vast.
[ Voor 18% gewijzigd door Dracula op 19-02-2021 09:51 ]
Bedankt, weer wat geleerd. Dat Satoshi een tekst heeft toegevoegd aan het genesis block waarmee geïmpliceerd word dat het wel een direct antwoord is op de financiële crises.Dracula schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:33:
Ai, helaas het gaat helemaal mis met BTC https://www.ad.nl/geld/in...oor-wil-betalen~a9d3deb8/ (even incognito openen)
😋😜
Bitcoin - A weapon of mass disruption
tot nu toe kunnen we wel stellen dat zijn aanwezigheid hier door iedereen gewaardeerd wordt. Soort van A87 flashbacks krijg ik bij deze jongen. Als ze straks hier aan de deur aanbellen of ik wat over heb voor het goede doel, kan ik iig zeggen dat mijn bijdrage al geleverd is met het lezen van bansheeboy zijn replies.
Er vind ook elk kwartaal een BnB token burn plaats, zo willen ze de total supply van BNB terugbrengen naar 100 miljoen. In januari is de 14e burn geweest waar er weer 3.6 miljoen bnbs geburnd zijn.Ypuh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:36:
[...]
De use case is duidelijk, maar ik mis toch nog een beetje de relatie met de waarde. Bovenstaande was ook 100% van toepassing toen BNB 3 weken geleden nog op $70 stond en toen twijfelde eigenlijk ook niemand aan die munt. Lange tijd was de grap dat BNB de nieuwe stablecoin was en nu schiet die ineens als een raket de lucht in (+500% in iets meer dan een maand!!!!)
Mijn verwachting is dat als BTC dipt, BNB net zo hard mee dipt. Eerst ff de lucht eruit en dan uiteindelijk denk ik dat BNB wel terrein gewonnen heeft t.o.v. BTC, maar ik maak me geen illusies dat deze standhoudt als de rest van de markt daalt.
Of dat in Q1 nog plaatsvind. Ja, 100%. We gaan voor/in maart nog BTC <$50k zien. Daar wil ik wel een weddenschap op afsluiten.
[ Voor 18% gewijzigd door solidslayer op 19-02-2021 09:48 ]
Niet normaal. Blij dat ik een flufje gekocht heb op 3 cent.oldgrumpy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:37:
Nou blij dat ik gisteren vol in die launchpad ben gegaan maar verdorie die BAKE is helemaal losgeslagen
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Ja, die word/werd voornamelijk voor "ZeroPatient" aka BitcoinCashMeneer gebruikt.mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:45:
[...]
tot nu toe kunnen we wel stellen dat zijn aanwezigheid hier door iedereen gewaardeerd wordt. Soort van A87 flashbacks krijg ik bij deze jongen. Als ze straks hier aan de deur aanbellen of ik wat over heb voor het goede doel, kan ik iig zeggen dat mijn bijdrage al geleverd is met het lezen van bansheeboy zijn replies.
ik vernam van iemand een css script die bepaalde replies er uit filtered? Ik hou mij aanbevolen.
hier schuilt idd wel het gevaar in, gelist op binance doet nu veel minder voor de prijs denk ik. misschien dat hij naar 7 dollar gaat en dan weer heel snel terug?mohaa51 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:35:
[...]
Kan blijbaar al sinds oktober 2020, toen aan 80 cent. Kans gemist
Ik denk dat de mensen van Kucoin die vorige week al zijn ingestapt zwaar gaan dumpen.mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:49:
[...]
hier schuilt idd wel het gevaar in, gelist op binance doet nu veel minder voor de prijs denk ik. misschien dat hij naar 7 dollar gaat en dan weer heel snel terug?
U vraagt, wij draaienmannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:45:
[...]
ik vernam van iemand een css script die bepaalde replies er uit filtered? Ik hou mij aanbevolen.
1
| div[data-owner-id="4258"]:not(:hover) { height:20px; overflow: hidden; } |
Verwijderd
De grote vraag is wanneer bekend was dat hij gelist ging worden op Binance.dehardstyler schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:51:
[...]
Ik denk dat de mensen van Kucoin die vorige week al zijn ingestapt zwaar gaan dumpen.![]()
Deze launch is sws niet te vergelijken met SFP / LIT denk ik.
Een marketcap van 150 miljard voor een computercode.Dracula schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:33:
Ai, helaas het gaat helemaal mis met BTC https://www.ad.nl/geld/in...oor-wil-betalen~a9d3deb8/ (even incognito openen)
😋😜
ofsOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:52:
[...]
U vraagt, wij draaien
Cascading Stylesheet:
1 div[data-owner-id="4258"]:not(:hover) { height:20px; overflow: hidden; }
1
| div[data-owner-id="4258"]:not(:hover) { display: none; } |
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Maar ook voor Binance uberhaupt besproken werd, is deze coin al vanaf begin januari keer 10 gegaan. (van 0,20 naar 2,00)Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:52:
[...]
De grote vraag is wanneer bekend was dat hij gelist ging worden op Binance.
Je had eigenlijk pas vanaf gister tijd om in te stappen.
Verwijderd
Noem eens een coin die nog niet x10 gegaan is?dehardstyler schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:56:
[...]
Maar ook voor Binance uberhaupt besproken werd, is deze coin al vanaf begin januari keer 10 gegaan. (van 0,20 naar 2,00)
Dat gaat allemaal op je dumpen als je instapt straks.
Maar het feit dat hij al beschikbaar is maakt het toch wat anders mbt risico. Er zal straks een hele snelle beweging zijn ben ik bang. van 5,2 naar 8 a 9, kleine terug val naar 6, even naar 7 en dan keihard naar <5. In een tijdsbestek van 1 uur?Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:52:
[...]
De grote vraag is wanneer bekend was dat hij gelist ging worden op Binance.
Je had eigenlijk pas vanaf gister tijd om in te stappen.
SXPVerwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:56:
[...]
Noem eens een coin die nog niet x10 gegaan is?
Maar dat waren coins die nog niet beschikbaar waren he.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:56:
[...]
Verwijderd
Ik vraag het me af. Het verschil in volume dat je op Binance kan genereren kan best grote invloed hebben.mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:56:
[...]
Maar het feit dat hij al beschikbaar is maakt het toch wat anders mbt risico. Er zal straks een hele snelle beweging zijn ben ik bang. van 5,2 naar 8 a 9, kleine terug val naar 6, even naar 7 en dan keihard naar <5. In een tijdsbestek van 1 uur?
Verwijderd
Nee ik bedoel, noem uberhaupt eens eens wat coins die sinds begin januari niet x10 gegaan zijn.mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:57:
[...]
Maar dat waren coins die nog niet beschikbaar waren he.
Ik denk dat je over een paar minuten het orderboek al kan gaan zien? Zodra het yielden begint?Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:57:
[...]
Ik vraag het me af. Het verschil in volume dat je op Binance kan genereren kan best grote invloed hebben.
Dan is er nog een kans dat dat nog moet gebeuren
Verwijderd
Dat is ook pas om 11u beschikbaar, tochbek schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:58:
[...]
Ik denk dat je over een paar minuten het orderboek al kan gaan zien? Zodra het yielden begint?
Daar gaat het mij niet om. Het gaat mij erom dat ik niet nu een potentieel dumpfest ga stappen met een maximale upside van 100%, dus 10 dollar. Terwijl ik -50% ook gewoon zie gebeuren. Ieder zijn trades natuurlijk, succes zo bij DODO!Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:56:
[...]
Tja, het is en enorme gok, maar dan is het kopen van Dodo op bv gate.io nu een handigere optie.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:57:
[...]
Ik vraag het me af. Het verschil in volume dat je op Binance kan genereren kan best grote invloed hebben.
Verwijderd
Blocked by company policyWiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:00:
Poll: Ik ga straks DODO halen op Binance
• Jazeker!
• Hell no!
• Kan dat met EUR? :+
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
nothing stops this train
Gisteren bedoel je. Als je echt in DODO wilt stappen, dan snap ik niet dat mensen dat gisteravond niet hebben gedaan.mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:01:
[...]
Tja, het is en enorme gok, maar dan is het kopen van Dodo op bv gate.io nu een handigere optie.
Nog nooit het idee gehad om een custom CSS te gebruiken, maar is dit makkelijk in te stellen? Werkelijk geen ideeMicroWhale schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:55:
[...]
of
Cascading Stylesheet:
1 div[data-owner-id="4258"]:not(:hover) { display: none; }
voor onzichtbaar.
[ Voor 10% gewijzigd door Korvaag op 19-02-2021 10:05 ]
UNOX: The worst operating system
Dit dus, ja je kan misschien wel wat meepakken, maar ik denk dat er een enorm groot risico schuilt in de dodo.dehardstyler schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:01:
[...]
Daar gaat het mij niet om. Het gaat mij erom dat ik niet nu een potentieel dumpfest ga stappen met een maximale upside van 100%, dus 10 dollar. Terwijl ik -50% ook gewoon zie gebeuren. Ieder zijn trades natuurlijk, succes zo bij DODO!
hak nog liever mijn handen eraf dan in dit soort rottende stront te stappenWiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:00:
• Jazeker!
• Hell no!
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 19-02-2021 10:04 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik doe wel een bod maar.zet hem express laag en dan gewoon hodl voor 1+ weekWiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:00:
• Jazeker!
• Hell no!
[Afbeelding]
nothing stops this train
Gebruikersinstellingen > Custom CSS. Moet je wel ff activeren in de karmastore.Korvaag schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:02:
[...]
Nog nooit het idee gehad om een custom CSS te gebruiken, maar is dit makkelijk in te stellen? Werkelijk geen idee
Ah heb het al gevonden denk ik. Alleen de quotes blijven zichtbaar helaas.
anti elppa schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:03:
[...]
hak nog liever mijn handen eraf dan in dit soort rottende stront te stappen
Oja BTC lijkt nu uit de bull flag te stijgen......have fun with your shitcoins
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Kan iemand de vreselijk slechte video onder het artikel vertalen? Ik versta er niks van.Dracula schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:33:
😋😜
Zero.
Ik ben er in 2017 1x ingetrapt....ik had echt een behoorlijk bedrag 3k plus in een nieuwe listing gestopt want ja toch veel winsten en leuke gok. Ik zag mijn inleg binnen 5 minuten naar 180% gaan en daarna kwam de daling...ik ram meteen op sell. BAM alles liep vast....moest zelfs opnieuw inloggen...hart in de keel....trillende handjes.....eenmaal ingelogd -20%....succes ermee.dehardstyler schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:01:
[...]
Daar gaat het mij niet om. Het gaat mij erom dat ik niet nu een potentieel dumpfest ga stappen met een maximale upside van 100%, dus 10 dollar. Terwijl ik -50% ook gewoon zie gebeuren. Ieder zijn trades natuurlijk, succes zo bij DODO!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Oh? Hoezo? Hij laat niks anders zien dan voorheen toch?anti elppa schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:03:
[...]
Op welke timeframe? Screenshotje? Ik zie 'm niet (maar dat patroon ken ik ook nog niet zo goed, dus wellicht kijk ik er overheen)anti elppa schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:03:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door sOid op 19-02-2021 10:14 ]
[ Voor 64% gewijzigd door mannowlahn op 19-02-2021 10:12 ]
sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:09:
[...]
Op welke timeframe? Screenshotje? Ik zie 'm niet (maar dat patroon ken ik ook nog niet zo goed, dus wellicht kijk ik er overheen)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
druk ff op f5 . ongeveer 5min voor ie eruit steeg tikte ik dat bericht en nu net ATHmvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:09:
[...]
Oh? Hoezo? Hij laat niks anders zien dan voorheen toch?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja, moet je even op zoek naar 'PnL'Ivda schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:15:
Voorheen heb ik coinmerce en bitvavo gebruikt maar nu voor het eerst gekocht op binance vanwege de lage fees. Is er überhaupt een mogelijkheid om daar op een overzichtelijke manier je winsten/verliezen te zien? 😅
Ik vond dit ook erg lastig te vinden: https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_accountIvda schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:15:
Voorheen heb ik coinmerce en bitvavo gebruikt maar nu voor het eerst gekocht op binance vanwege de lage fees. Is er überhaupt een mogelijkheid om daar op een overzichtelijke manier je winsten/verliezen te zien? 😅
Oh nou ik heb inmiddels al 0.07 Dodo! Dikke lambo soon!bek schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:18:
Oh, ik zie hoeveel DODO ik heb verdiend. Niet genoeg om de 0,75% wisselkosten EUR/BUSD mee terug te verdienen als de koers op $5 blijft:(.
Zero.
[ Voor 17% gewijzigd door Chaes op 19-02-2021 10:23 ]
Ligt er aan, wil je geld ontrekken of is je doel meer BTC vergaren? Ik deed eerst alles naar usdt, maar heb nu bv mijn cake op btc gezet.Chaes schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:22:
Ander vraagje. Mensen die hier stop-losses hebben gezet; welk pair gebruik je? USDT lijkt mij handiger toch i.p.v. BTC?
[ Voor 19% gewijzigd door mannowlahn op 19-02-2021 10:25 ]
Geld onttrekken. Als er bijvoorbeeld een significante correctie aankomt wil ik ook geen BTC hebben.mannowlahn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:23:
[...]
Ligt er aan, wil je geld ontrekken of is je doel meer BTC vergaren? Ik deed eerst alles naar usdt, maar heb nu bv mijn cake op btc gezet.
God morks in wysterious ways.
Bedankt! Gek dat ze zo'n belangrijke pagina zo moeilijk vindbaar maken..Naranya schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:18:
[...]
Ik vond dit ook erg lastig te vinden: https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_account
heb je die ook voor wat er in je savings zit ?Naranya schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:18:
[...]
Ik vond dit ook erg lastig te vinden: https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_account
Geen Cardano?Mooooody schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:54:
Dan nog maar een keer deze post. Ik verwacht toch wel enige feedback, zodat ik die persoon om de oren kan slaan met logica en data om uiteindelijk in een hoekje te kruipen en mezelf hier niet meer laten zien wanneer het anders uitpakt dat ik verwacht![]()
Het is me toch gelukt om in totaal 12 coins te verzamelen waarbij ik het geen probleem vind om bag holder van te worden. Portfolio krijgt nu vorm en het komende jaar zal ik me hier aan vast houden.
Voor een ieder die er in geinteresseerd is....
BTC
ETH
LINK
DPI
DOT
NEXO
BAND
GRT
REN
KSM
CRO
STAKE
Scientia Potentia Est
Die was makkelijk vindbaar, namelijk naast je portfoliowaarde, maar is daar weggehaald als link. Dit leek toen te maken te hebben met systeembelasting (maar corrigeer me als ik dat mis heb). De pagina bestaat echter nog wel en is dus direct te benaderen.Ivda schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:26:
[...]
Bedankt! Gek dat ze zo'n belangrijke pagina zo moeilijk vindbaar maken..
UNOX: The worst operating system
Ik denk dat dat te maken heeft met performance. Als het heel erg druk is dan zetten ze deze functionaliteit ook weleens uit en is het nergens meer te vinden.Ivda schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:26:
[...]
Bedankt! Gek dat ze zo'n belangrijke pagina zo moeilijk vindbaar maken..
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Inmiddels staat die weer online, via de ">" kan je naar de overzichtspagina gaan om profit/loss te analyseren over een tijdsperiodeKorvaag schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:34:
[...]
Die was makkelijk vindbaar, namelijk naast je portfoliowaarde, maar is daar weggehaald als link. Dit leek toen te maken te hebben met systeembelasting (maar corrigeer me als ik dat mis heb). De pagina bestaat echter nog wel en is dus direct te benaderen.
De link staat nog steeds naast je portfolio- cq. spotwallet waarde.... een beetje verdekt maar hij is er wel...Korvaag schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:34:
[...]
Die was makkelijk vindbaar, namelijk naast je portfoliowaarde, maar is daar weggehaald als link. Dit leek toen te maken te hebben met systeembelasting (maar corrigeer me als ik dat mis heb). De pagina bestaat echter nog wel en is dus direct te benaderen.
Verwijderd
2017/18 all over againImperium schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:43:
Snap er niks meer van. Zit al een week redelijk voorzichtig te zijn in afwachting van een flinke correctie, blijft de boel flink gasgeven.. zul je meemaken dat als ik zo weer instap de bende instort ... fml
Het gaat inderdaad erg langzaam allemaalRichh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:40:
Happy new ATH guys
Toch mooi die langzame prijsdiscovery.
Lol die willen nog even snel inslaan natuurlijk.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:43:
Dodo zegt "zie je boven" op gate.io
Precies dit ja..Imperium schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:43:
Snap er niks meer van. Zit al een week redelijk voorzichtig te zijn in afwachting van een flinke correctie, blijft de boel flink gasgeven.. zul je meemaken dat als ik zo weer instap de bende instort ... fml
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Er zijn mensen die al sinds de 20K schreeuwen om een correctie....Imperium schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:43:
Eerste 2 zaken die die kerel aanhaalt... "Bitcoin is onvoldoende transparant en het aantal Bitcoin transacties die gekoppeld zijn aan criminele activiteiten blijkt toch vrij groot te zijn"MaStar schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:21:
YouTube: 💡 Cryptocast 155 - In Gesprek met een Bitcoin Scepticus | Bitcoin & ...
Wim Boonstra hier in de podcast.... Econoom die je vaak hoort op de radio.
Je kan, door gebruik te maken van de functies van de Exchange, gewoon nog steeds een deel van de winst meepakken en toch je risico te verkleinen hoor. Je zal dan misschien niet de monsterwinsten kunnen halen, maar nog steeds lekker en vele malen meer dan wat je zou krijgen als je het geld op de bank hebt staan.Imperium schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:43:
Ik reageer net op de video, op hetzeflde onderdeelRebbelx schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:46:
[...]
Eerste 2 zaken die die kerel aanhaalt... "Bitcoin is onvoldoende transparant en het aantal Bitcoin transacties die gekoppeld zijn aan criminele activiteiten blijkt toch vrij groot te zijn"
Mijn god...Dan verwacht je van zo een persoon dat die toch VOOR zo een interview wat onderzoek doet ... Blijkbaar niet
gate.io zakt ook een beetjemohaa51 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:46:
DODO begint al in te kakken op hotbit, dump in 15 minutes
Met welke applicatie doe je dit?OzzieMann schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:46:
Zullen we 3 bullvlaggen op rij printen voor CAKE? Kom maar door.
[Afbeelding]
Scientia Potentia Est
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq