Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 255 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.873 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:46
Kyumia schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:18:
Meanwhile, CAKE heeft z'n run hervat en is onderweg naar de $10 *O*
Was ongeduldig en een deel verkocht op 9. Staat nu als BUSD rente te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:21:
[...]

* Jaapio schraapt zijn keel;

'Buy low, sell high.'
Ach ja liever in een achtbaan voelen dat we leven dan verroesten in een fiat. Komt allemaal goed.
Buy buy buy.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

DJ-Promo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:21:
[...]

Was ongeduldig en een deel verkocht op 9. Staat nu als BUSD rente te pakken.
Hij moet sushi inhalen, die staat op 16 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
knakworst schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:25:
[...]

Wat al gezegt werdt eerst over de 10 dollar komen. Heb er nog genoeg staan dus als die naar 16 gaat prima. Winst pakken is altijd goed en de top ga ik toch niet goed gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

DatraxZ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:07:
Staat LTC niet wat ondergewaardeerd op dit moment? Als ik de lange termijn grafieken bekijk was er een veel duidelijkere opgang (en downfall) samen met BTC enkele jaren geleden.Ik weet dat Charlie Lee destijds wat kwaad bloed heeft gezet bij velen, maar dan nog.
Overweeg mijn PF wat uit te breiden met LTC's, voor de wat langere termijn om te houden.
LTC was hype in de vorige cycle, maar de coin heeft eigelijk geen vooruitgang geboekt. Het wereldje wordt wat volwassener en projecten zonder functie en/of adoptie en/of hype gaan minder hard.

Waarom denk jij persoonlijk dat LTC een betere investering dan BTC is op de langere termijn?

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 17-02-2021 15:35 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vz0cSmyzSyM5iF-fEzXkCnF-LPY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OQ6J7egjjGmjgGulIowfHyM1.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn nieuwste zilveren aanwinst. Bear and Bull. De Bull is duidelijk aan de winnende hand momenteel.
Maar vergeet nooit dat beren beresterk zijn...en nu weer eens aan het werk!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:53
Holy syrup wat rijst die cake de oven uit zeg *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:49

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Mooooody schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:34:
[...]

LTC was hype in de vorige cycle, maar de coin heeft eigelijk geen vooruitgang geboekt. Het wereldje wordt wat volwassener en projecten zonder functie en/of adoptie en/of hype gaan minder hard.

Waarom denk jij persoonlijk dat LTC een betere investering dan BTC is op de langere termijn?
Goh, geen idee of het een betere investering is dan BTC. Ik draai al even mee met crypto (sinds 2014) en LTC was vroeger iets wat ik altijd wel in mijn PF had. Meeste verkocht, nog 1 LTC over. Was nu toevallig nog eens op de lange termijn grafieken gaan kijken, en het viel me op dat LTC niet echt meer mee opgaat met BTC, zoals het dat vroeger wel deed.
Je hebt vast gelijk, het is niet meer de coin die het ooit was, en inmiddels zijn er betere en is de markt veel groter geworden in aantal soorten coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-09 23:32
ybos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:18:
[...]

Heb je hier iets meer info over :?
Tja wat valt meer over te zeggen ?
Heel veel dikke wallets. Zodra die teveel bewegen kan het snel omslaan.

die whales moeten eerst uitgekocht worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Palindrome op 17-02-2021 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:56
Mooooody schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:34:
[...]

Ff online info:

Maar wat verwachten experts van 2021? Volgens Coinswitch kan litecoin een waarde van 600 dollar bereiken. Capital.com is met 67 dollar wat conservatiever. Prime XBT gelooft dat litecoin een waarde van 4.600 dollar kan bereiken in 2021.

Men roept soms ook maar wat volgens mij :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Laatst online: 13:53
Heb de helft van mijn cakejes uit de oven gehaald, laat ze even afkoelen in BUSD

[ Voor 8% gewijzigd door veertje op 17-02-2021 15:53 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ybos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:42:
[...]

Ff online info:

Maar wat verwachten experts van 2021? Volgens Coinswitch kan litecoin een waarde van 600 dollar bereiken. Capital.com is met 67 dollar wat conservatiever. Prime XBT gelooft dat litecoin een waarde van 4.600 dollar kan bereiken in 2021.

Men roept soms ook maar wat volgens mij :X
Men roept meestal maar wat.

Alle prijsvoorspellingen slaan nergens op 8)7 De hele markt gaat met de gratie van BTC omhoog of omlaag.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
veertje schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:49:
Heb de helft van mijn cakejes uit de oven gehaald, zet ze even om in BUSD
Nice. Ik kijk het nog even aan, verwacht eigenlijk op termijn wel meer van cake. Vanmiddag vlak na de eerste piek uitgestapt om vervolgens weer in te stappen (op hoger prijsniveau :') ). Hodl!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 11:55
Wat is er aan de hand met BNB dat die weer zo omhoog schiet? Is er iets aangekondigd dat ik heb gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:05
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:20:
[...]

Wow, dat kun je wel zeggen ja. Hele andere use case. Ze zien waarschijnlijk om hen heen die swap-protocollen de grond uit vliegen en krijgen dollartekens in hun ogen. Ik snap dat Roellie daar een zure nasmaak van krijgt, want greed bij developers is nooit goed. Dat ze dan de beste wallet bouwen met de beste kaart + staking en een samenwerking aangaan met een swap-protocol (nexo heeft dat ook gedaan). Dan houd je jezelf als schoenmaker in ieder geval bij je leest.
Ik snap best dat ze de focus willen verschuiven, maar dat is niet waar ik een contract voor ben aangegaan. Part of the game zullen sommige zeggen. Ik vind het wel bijzonder.

Er zijn dus half december pre-orders geaccepteerd voor een Swipe kaart. In januari hebben een handjevol investeerders nog voor $100k-$250k een Slate kaart aangeschaft. En dan ineens maken ze een huge ommezwaai. De kaart holders moeten hun 6-maanden lockup uitzitten. Ik verbaas me erover dat er geen revolt gaande is in de elite telegram. Ze lijken Josolito allemaal te aanbidden.. ik snap dat niet

Voor mij is nu duidelijk dat ik na de 6 maanden afscheid zal nemen van mijn Slate kaart. De staking rewards zijn zo ongeveer 2/3 van de totale opbrengsten hier. Wat ik van de timeline weet is dat ze van plan zijn 1 mei de overstap te maken. Mijn inleg komt 13 mei vrij. Ik houd rekening met een flinke dip in de koers.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Kraay89 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:57:
Wat is er aan de hand met BNB dat die weer zo omhoog schiet? Is er iets aangekondigd dat ik heb gemist?
Ik denk dat dat gedeeltelijk door liquidity pools komt, de koers loopt best wel in de pas met Cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:08:
[...]

Ik snap best dat ze de focus willen verschuiven, maar dat is niet waar ik een contract voor ben aangegaan. Part of the game zullen sommige zeggen. Ik vind het wel bijzonder.

Er zijn dus half december pre-orders geaccepteerd voor een Swipe kaart. In januari hebben een handjevol investeerders nog voor $100k-$250k een Slate kaart aangeschaft. En dan ineens maken ze een huge ommezwaai. De kaart holders moeten hun 6-maanden lockup uitzitten. Ik verbaas me erover dat er geen revolt gaande is in de elite telegram. Ze lijken Josolito allemaal te aanbidden.. ik snap dat niet

Voor mij is nu duidelijk dat ik na de 6 maanden afscheid zal nemen van mijn Slate kaart. De staking rewards zijn zo ongeveer 2/3 van de totale opbrengsten hier. Wat ik van de timeline weet is dat ze van plan zijn 1 mei de overstap te maken. Mijn inleg komt 13 mei vrij. Ik houd rekening met een flinke dip in de koers.
Ik heb bij dat gedoe van wel/niet sky en steel de keuze voor binance card gemaakt, aangevuld met pancakeswap. CRO ook naar gekeken maar dat kreeg ik een piramide spel gedachte bij (ok pancakeswap ook wel een beetje...), voor bnb zijn er meer usecases.Tot op heden geen spijt. Wel een keer zo dom geweest te verkopen na een enorme stijging, nu heb ik mezelf beloofd dat ik de bnb bag vasthoud voor de cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:14
Nano hersteld ook niet echt zeg, net balls deep gegaan gisteren 8)7

PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
kernie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:18:
Komt wel. NANO en XLM jerken altijd op random momenten naar boven, om vervolgens weer een tijdje sideways te gaan. NANO zal nog verder gaan profiteren van MasterCard nieuws van enkele dagen geleden.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:48

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Dat snap ik ja. Pittig man. En belachelijk dat ze de kaarthouders geen opties geven bij zo'n grote verandering. Aan de andere kant is de nieuwe functionaliteit nog niet 123 gebouwd.
Over die revolt: Ik denk dat een groot deel van die kaarthouders zo'n swipekaart er als wisselgeld bij heeft. Die vinden het gewoon leuk om zoiets te hebben. De kaarthouders (lees: echte klanten) die serieus gebruik maken van die service zijn de sjaak en worden niet gehoord.

Gelukkig voor jou zijn er zat andere alternatieven om mooie cashback-rewards mee te krijgen en om je assets te staken. Ik hoop voor je dat die dip meevalt en je je assets eenvoudig vrij kan maken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

kernie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:18:
Geduld. Bitcoin zet ATH na ATH neer momenteel. Het gros van de alts gaat echt niet stijgen wanneer Bitcoin volatiel beweegt.

Even uit laten razen die ouwe oranje baas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:14
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:21:
[...]

Geduld. Bitcoin zet ATH na ATH neer momenteel. Het gros van de alts gaat echt niet stijgen wanneer Bitcoin volatiel beweegt.

Even uit laten razen die ouwe oranje baas.
Zo is het ook maar net hoor, geduld en crypto... blijft lastig voor me haha!

ADA blijft ook maar hangen, dat moet me toch een mega uitbraak gaan worden de komende dagen/weken :9

[ Voor 12% gewijzigd door kernie op 17-02-2021 16:24 ]

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:03

mvds

Totally awesome!

Amras schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:33:
Lekker dat bitcoin stijgt, maar het is een puinhoop bij mijn alts. Normaal gesproken zie je de alts dalen in sats als bitcoin uitbreekt, alleen nu dalen ze zelfs in euro's. Vreemd.
Kan je dan niet alles converteren naar BTC en daar meeliften op de stijgende lijn? (is geen advies, ik ben n00b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
kan iemand mij in 2 zinnen uitleggen waarom iedereen in cake zit en wat de value hiervan gaat zijn in de toekomst? me no get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Zijn ze IOST aan het pompen ofzo?

Of heb ik nieuws gemist?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:24
nemesis2212 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:24:
kan iemand mij in 2 zinnen uitleggen waarom iedereen in cake zit en wat de value hiervan gaat zijn in de toekomst? me no get
Geld verdienen. If balloon leeg, then goto next shitcoin.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Wallstreet zakt, goud ook...
Eens kijken wat de BTC gaat doen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

kernie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:23:
[...]

Zo is het ook maar net hoor, geduld en crypto... blijft lastig voor me haha!

ADA blijft ook maar hangen, dat moet me toch een mega uitbraak gaan worden de komende dagen/weken :9
ADA heeft al een megapump gehad, de market cap is gigantisch momenteel.
Ik denk dat je de grootste gains wat lager in de ranglijst zal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

mvds schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:24:
[...]

Kan je dan niet alles converteren naar BTC en daar meeliften op de stijgende lijn? (is geen advies, ik ben n00b)
Dat is dus precies de reden waarom de alts van @Amras in euros/dollars dalen: Mensen zetten ze om naar BTC om mee te liften. Dat betekent vaak ook dat het een handelsmuntje is waar mensen niet zo aan gehecht zijn en eigenlijk alleen maar in zitten om snel geld te verdienen. Voor LT portfolio zijn deze niet aan te raden.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/4ydsff.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:02
@Mooooody, was jij niet degene die een tijd geleden over KSM begon? Weet niet meer of het de vorige slowchat was of deze, maar toen ik zag dat hij te staken was had ik er ook wat van aangeschaft. In ieder geval: was 'n goeie tip, dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
WiseGuy! schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:26:
[...]

Geld verdienen. If balloon leeg, then goto next shitcoin.
Dit |:( . CAKE gekocht door de TWT airdrop in te wisselen en wat eigen BNB wat ik nodig had voor fees. Had niet uit mijzelf denk hier geld in gestopt. Nu deed CZ dat wel slim dat je de TWT weg moest halen van Binance en dat overal groot stond doe dit naar de Trustwallet. Heeft ie mij er mooi in laten stinken. Nouja bedankt voor de winst CZ :9~ . Op 9 dollar dus 1/3 verkocht wat ik nog over had. Laatste 2/3 hoop ik te verkopen als die de 10 dollar gaat verbreken. Anders kan ik een ritje lager wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:55
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:26:
[...]

Dat is dus precies de reden waarom de alts van @Amras in euros/dollars dalen: Mensen zetten ze om naar BTC om mee te liften. Dat betekent vaak ook dat het een handelsmuntje is waar mensen niet zo aan gehecht zijn en eigenlijk alleen maar in zitten om snel geld te verdienen. Voor LT portfolio zijn deze niet aan te raden.
NEO en ADA, zelfs ETH houdt z'n BTC waarde niet... ;(

Had er zelf ook meer van verwacht. Hopelijk stijgen ze in de komende dagen in sats en trekt het weer wat bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ray_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:28:
@Mooooody, was jij niet degene die een tijd geleden over KSM begon? Weet niet meer of het de vorige slowchat was of deze, maar toen ik zag dat hij te staken was had ik er ook wat van aangeschaft. In ieder geval: was 'n goeie tip, dank.
Jup staat bij mij ook in stake op Kraken, net als DOT.
Beide hebben vrij agrssieve inflatie (8% op jaarbasis dacht ik), dus staken is eigenlijk een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:17
knakworst schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:25:
[...]

Denk oprecht dat dit ook gaat gebeuren, circulating supply is 'bijna' gelijk en qua volume is Pancakeswap Sushi al voorbij, zie https://twitter.com/Bloqbot/status/1361975889140023300

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:49:
[...]

Men roept meestal maar wat.

Alle prijsvoorspellingen slaan nergens op 8)7 De hele markt gaat met de gratie van BTC omhoog of omlaag.
Idd ik neem ook niemand serieus die aan prijsvoorspellingen doet, het is echt lachwekkend wat sommige roepen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Cake heeft een hoge APY (annual percentage yield) op beefy.finance

Cake kopen --> staken op beefy.finance --> meer cake --> staken op beefy.finance --> meer cake --> staken op beefy.finance (etc etc)

Als cake dan ondertussen ook nog in waarde stijgt terwijl je er meer en meer van krijgt door te compounden: big gains sir.

Leuk voor de mensen die er vroeg bij waren, ik vind het persoonlijk nu nogal riskant.

Maargoed, wie niet waagt, wie niet wint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Amras schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:29:
[...]

Had er zelf ook meer van verwacht. Hopelijk stijgen ze in de komende dagen in sats en trekt het weer wat bij.
Hoezo had je er meer van verwacht? Pas als BTC is uitgeraasd en ETH weer een beetje hijgend kan inlopen op satwaarde, zal de rest van de markt de pump pas weer vervolgen.

Dit soort momenten zijn juist ideaal om wat voordeliger te kunnen schuiven met posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
Goedenmiddag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Amras schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:29:
[...]

Klopt, maar de vraag is: Welke muntjes uit de top zoveel blijven het beste bij! Dat zijn de interessante muntjes om vast te hebben.

Bijv BNB en KSM doen t goed. Interessant dus.
Daarnaast doen alle CAKE en andere swap dubbele nummers. (nog wel top >50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:16
Ik heb Doge naar BTC getrade,denk eigenlijk wel nu dat Doge hoogtepunt geweest is

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

Buiten dat krijg ik ook de indruk dat je niet denderend goed voelt bij die kaart ook hiervoor al niet. Zal iig een stukje rust geven. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:51
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:35:
[...]

Klopt, maar de vraag is: Welke muntjes uit de top zoveel blijven het beste bij! Dat zijn de interessante muntjes om vast te hebben.

Bijv BNB en KSM doen t goed. Interessant dus.
Daarnaast doen alle CAKE en andere swap dubbele nummers. (nog wel top >50)
Mijn LINK is anders rete stabiel...saai maar stabiel..:)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:35:
Ik heb Doge naar BTC getrade,denk eigenlijk wel nu dat Doge hoogtepunt geweest is
Heb jij zekert die nieuwe tweet van Elon 5 min geleden gemist zeker....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ETH heeft stand gehouden op 0.035 BTC. Een meer bullish signaal voor de voortzetting van "alt seaon" is er niet. Imo gaan we straks dus gewoon verder pompen, mits BTC niet opeens een flinke natte scheet laat uiteraard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

zwembroek schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:35:
[...]

Mijn LINK is anders rete stabiel...saai maar stabiel..:)
Stabiel? Dit is de tijd om naar de BTC pairs te kijken (ofwel: Hoe presteert de munt ten opzichte van BTC). LINK verliest dus gewoon dik tov BTC. Lijkt me niet erg stabiel.

Juist muntjes die nu meekunnen of BTC in deze markt outperformen wil je hebben.
Ik denk juist dat ik mijn LINK in ga ruilen voor KSM en BNB. Zeker met wat er de komende tijd op stapel staat voor BSC en DOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:39:
[...]

Stabiel? Dit is de tijd om naar de BTC pairs te kijken (ofwel: Hoe presteert de munt ten opzichte van BTC). LINK verliest dus gewoon dik tov BTC. Lijkt me niet erg stabiel.

Juist muntjes die nu meekunnen of BTC in deze markt outperformen wil je hebben.
Ik denk juist dat ik mijn LINK in ga ruilen voor KSM en BNB. Zeker met wat er de komende tijd op stapel staat voor BSC en DOT.
Je hebt idd gelijk. Tegenover BTC verliest LINK in waarde. Zou dat BNB echt veel hoger kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Mooooody schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:38:
ETH heeft stand gehouden op 0.035 BTC. Een meer bullish signaal voor de voortzetting van "alt seaon" is er niet. Imo gaan we straks dus gewoon verder pompen, mits BTC niet opeens een flinke natte scheet laat uiteraard.
Waarom is 0.035BTC de grens?

BTC kennende is het een partypooper dus zodra ETH ook maar een upwards trend vertoond zal ie wel klappen of zelf een run maken |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:42:
[...]

Je hebt idd gelijk. Tegenover BTC verliest LINK in waarde. Zou dat BNB echt veel hoger kunnen gaan?
BNB heeft wel eerder rond de 48k sats gestaan. Of ie dat dit keer weer haalt, geen idee. Maar verbazen zou het me niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

zwembroek schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:42:
[...]

De hele bedoeling van de Binance Smart Chain is om BNB naar de maan te krijgen. Dat hele gebeuren draait daar zo ongeveer op. En vergeet alle andere (nieuwe) diensten van Binance niet. Allemaal hebben die BNB als 'participatiemiddel'. Zeker ook als je de enorm lagere transactiekosten binnen BSC bekijkt.

Ik vind het zelf een beetje een prut allemaal, maar die tokenomics werken blijkbaar wel. En het schaalt met dat DeFi als een tierelier. Dus ja, die kan denk ik nog wel hoger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Egeau schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:32:
[...]

Denk oprecht dat dit ook gaat gebeuren, circulating supply is 'bijna' gelijk en qua volume is Pancakeswap Sushi al voorbij, zie https://twitter.com/Bloqbot/status/1361975889140023300
duurt inderdaad niet lang meer in dit tempo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
En nog steeds werkt die emailverificatiecode bij binance niet :'(
De sms code komt gelijk binnen maar email krijg ik niet. Je kan een ticket insturen toch ?

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-09 22:57
Mijn onderbuik zegt me dat er een fikse correctie aan zit te komen. Zou wel goed zijn voor het resetten van het sentiment ook. Dan maar eventjes een paar daagjes pijn.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:45:
[...]

BNB heeft wel eerder rond de 48k sats gestaan. Of ie dat dit keer weer haalt, geen idee. Maar verbazen zou het me niet.
Jammer dat er geen pair is BNB/LINK. Ik zal toch wat LINK naar binance verplaatsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m-designz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:50
Dan moet je op dat knopje ernaast klikken met ik geloof "send" of zo. het staat heel wzig maar er word niets verstuurd tot je op die knop klikt.
Bjorn180179 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:57:
En nog steeds werkt die emailverificatiecode bij binance niet :'(
De sms code komt gelijk binnen maar email krijg ik niet. Je kan een ticket insturen toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:47:
[...]

De hele bedoeling van de Binance Smart Chain is om BNB naar de maan te krijgen. Dat hele gebeuren draait daar zo ongeveer op. En vergeet alle andere (nieuwe) diensten van Binance niet. Allemaal hebben die BNB als 'participatiemiddel'. Zeker ook als je de enorm lagere transactiekosten binnen BSC bekijkt.

Ik vind het zelf een beetje een prut allemaal, maar die tokenomics werken blijkbaar wel. En het schaalt met dat DeFi als een tierelier. Dus ja, die kan denk ik nog wel hoger.
Nou ja prut, CZ heeft toch een mooie money grab machine gemaakt? Zei het gister ook al maar ik zie BNB wel keertje richting maan vertrekken weer. 8)
Sinds gisteren 8,4% in sats is toch lekker.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:33:
[...]

Leuk voor de mensen die er vroeg bij waren, ik vind het persoonlijk nu nogal riskant.

Zoals mijn opa zaliger al zei: erbij zijn is meemaken!
Enne, met dit APY kan je instappen en dan kan de prijs tegen het eind van het jaar 4x lager liggen en win je nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:38:
Ik ben verre van expert, zeg maar eerder gewoon een klootviool die met het hodlen van Bitcoin dom geluk heeft gehad, maar ik zie alleen maar resistance voor Ethereum op ETH/BTC, alle tijdframes...

Nogmaals, heb er verre van verstand van ofzo maar die 1h, 4h, 1d en 1w ETH/BTC charts zien er toch echt wel belabberd uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Kyumia schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:43:
[...]

Waarom is 0.035BTC de grens?

BTC kennende is het een partypooper dus zodra ETH ook maar een upwards trend vertoond zal ie wel klappen of zelf een run maken |:(
Er zitten 2 duidelijke support punten op dat level in de afgelopen 2 maanden. Verlies je dat level, dan moet je weer omlaag kijken. Houdt het level stand, dan kunnen we weer richting 0.04.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
m-designz schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:58:
Dan moet je op dat knopje ernaast klikken met ik geloof "send" of zo. het staat heel wzig maar er word niets verstuurd tot je op die knop klikt.

[...]
Ja ik klik op send code en die komt gelijk binnen per sms. Vervolgens klik bij email verification code ook op send code maar ik ontvang dus niets op mijn email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:44

WhySoSerious

Be the change.

Stokstaart schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:57:
Mijn onderbuik zegt me dat er een fikse correctie aan zit te komen. Zou wel goed zijn voor het resetten van het sentiment ook. Dan maar eventjes een paar daagjes pijn.
Ik zie het inderdaad...

EDIT: kort ritje :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:00:
[...]

Ik ben verre van expert, zeg maar eerder gewoon een klootviool die met het hodlen van Bitcoin dom geluk heeft gehad, maar ik zie alleen maar resistance voor Ethereum op ETH/BTC, alle tijdframes...

Nogmaals, heb er verre van verstand van ofzo maar die 1h, 4h, 1d en 1w ETH/BTC charts zien er toch echt wel belabberd uit...
Op de weekly is 0.035 uit augustus natuurlijk een rete-belangrijk level. Anders gezegd; Als ETH dat level duidelijk verliest (neerwaartse trend), zal alt season ook een vroege dood sterven vrees ik :P
ETH is immers de leidende indicator voor de rest van de alts.

Iedereen en zijn oma weer in BTC. Ook prima :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 17-02-2021 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:57:
Nee joh! We moeten nu boven die 50k blijven al vrees ik dat we die nog wel een keertje gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Bjorn180179 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:00:
[...]

Ja ik klik op send code en die komt gelijk binnen per sms. Vervolgens klik bij email verification code ook op send code maar ik ontvang dus niets op mijn email.
Ook niet in je spambox? Je gebruikt toch geen Ziggo mailadres? Sommige mailserver vertragen/checken op mailware. Ik heb geen last van Yahoo.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Bjorn180179 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:00:
[...]

Ik krijg ze in mijn spamfolder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
Zhou schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:03:
[...]

Ook niet in je spambox? Je gebruikt toch geen Ziggo mailadres? Sommige mailserver vertragen/checken op mailware. Ik heb geen last van Yahoo.
Nee ook niet in spambox, ik gebruik hotmail. Ik heb vanmorgen al geprobeerd maar ook niets ontvangen. Net weer geprobeerd maar komt niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:42
Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:03:
[...]

Nee joh! We moeten nu boven die 50k blijven al vrees ik dat we die nog wel een keertje gaan testen.
ja mijn glazenbol zegt dat we eerst richting de 60k gaan. Wellicht vanaf daar een rode stok. zou wel goed zijn. Nu door naar de 100k is niet goed, dan toppen we echt veel te vroeg en heb je gewoon kans op beren shit voor 2 jaar. Of wellicht met wat mazzel 2013 op replay met een korte beer van 4 a 5 maanden

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-09 00:52
Is de Nano X wallet de dubbele prijs waard tegenover Nano S?

En een Safepal wallet tegenover de Nano S? (Safepal is 20 eur goedkoper)

[ Voor 39% gewijzigd door _Gast_ op 17-02-2021 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
BNB gaat hard!!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
WhySoSerious schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:01:
[...]

Ik zie het inderdaad...

Glazenbol?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:08
_Gast_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:07:
De bluetooth connectie is wel nice. Maar ik dacht alles zonder een pc / mac te kunnen doen. Maar voor firmware updates moet dat ding wel weer aan een pc hangen. Dat is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40
Mooooody schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:03:
[...]

Iedereen en zijn oma weer in BTC. Ook prima :)
Liefst ook eventjes in wat alts die ik in 2017 kocht en toen een gigantische (belachelijke) opleving kenden. Zoals Verge en Reddcoin. :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
WhySoSerious schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:01:
[...]

Ik zie het inderdaad...

Ik zeg niet per direct Sjoerdje :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Laatst online: 20-09 21:40
Cake is toch wel een behoorlijk populair snackje vandaag weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:03:
[...]

Ik hoop het van harte, al hoop ik dan wel dat het sentiment niet te hoog wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ja hij kan gaan zakken, ik zie wat je bedoeld :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

NomadTitan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:15:
Cake is toch wel een behoorlijk populair snackje vandaag weer...
Het lijkt wel een short squeeze. Niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Pff jeetje, 1.2mil USDT nodig voordat CAKE op $10 staat, die wall is enorm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:02

De Safepal is onlangs in een blogpost van Kraken uitgelicht, ze hebben wat flaws gevonden: https://blog.kraken.com/p...fepal-s1-hardware-wallet/

Ik snap alleen niet waarom ze zich hier ineens aan wagen. Lijkt haast wat persoonlijke rancune in verwerkt te zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:33:
[...]

Cake heeft een hoge APY (annual percentage yield) op beefy.finance

Cake kopen --> staken op beefy.finance --> meer cake --> staken op beefy.finance --> meer cake --> staken op beefy.finance (etc etc)

Als cake dan ondertussen ook nog in waarde stijgt terwijl je er meer en meer van krijgt door te compounden: big gains sir.

Beschrijf je nu niet een vorm van een ponzi?

Mensen kopen iets, want je krijgt enorme rewards als je het wegzet in de staking. Dit blijft doorgaan tot alle greater fools en get money quick mensjes zijn ingestapt. Nu is het allemaal nog prima te doen, maar straks is het niet sustainable meer en dan BOEMM rekt.

Ik zou zeggen all fucking in. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NomadTitan
Kyumia schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:19:
Gelukkig lust iedereen wel Cake, behalve als je diabetes hebt is het misschien een minder goed idee om je tanden wat te eten van die grote berg Cake.

[ Voor 6% gewijzigd door NomadTitan op 17-02-2021 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:57

sws heeft de X veel meer plaats om wallets/apps te installeren. Met de S zit je al met 3/4 verschillende wallets al heel snel tot het maximum. Je zult daarna apps moeten verwijderen om weer gebruik te maken van andere wallets. Je wallets blijven wel intact ook al verwijder je ze je kan ze daarna gewoon weer opnieuw installeren en je funds blijven erop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
NomadTitan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:21:
[...]

Gelukkig lust iedereen wel Cake, behalve als je diabetes hebt is het misschien een minder goed idee om je tanden wat te eten van die grote berg Cake.
Gewoon een spuit met insuline erbij en opvreten die cake. Fuck it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Welke wall |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:12
say what? 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:21:
[...]

Beschrijf je nu niet een vorm van een ponzi?

Mensen kopen iets, want je krijgt enorme rewards als je het wegzet in de staking. Dit blijft doorgaan tot alle greater fools en get money quick mensjes zijn ingestapt. Nu is het allemaal nog prima te doen, maar straks is het niet sustainable meer en dan BOEMM rekt.

Ik zou zeggen all fucking in. oOo
Zul je net zien ja, vlak voor BTC 100k raakt klapt al die DeFi meuk, Binance en Coinbase gesloten door de FBI, iedereen alles kwijt, ook de munten van zijn moeder, 12 jaar berenmarkt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:41
Ray_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:21:
[...]

De Safepal is onlangs in een blogpost van Kraken uitgelicht, ze hebben wat flaws gevonden: https://blog.kraken.com/p...fepal-s1-hardware-wallet/

Ik snap alleen niet waarom ze zich hier ineens aan wagen. Lijkt haast wat persoonlijke rancune in verwerkt te zitten.
Dit soort onderzoeken doet Kraken wel vaker toch?
https://blog.kraken.com/p...ks-against-ledger-nano-x/

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik ben eruit gestapt bij BNB, ik doe dit pas 1 week dus heb nog geen ervaring

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
ik ben ook maar even van altcoins naar usd gestapt, voorgevoel (nergens op gebaseerd) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik heb alles ook alles naar tusd verplaatst, behalve Ada en LINK

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 17-02-2021 17:35 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:35:
Ik heb alles idee ook naar tusd verplaatst, behalve Ada en LINK
Goed om te horen. ADA gaat naar $10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
@Tominatie the hopium is strong within you

irony > *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:12
Tominatie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:36:
[...]

Goed om te horen. ADA gaat naar $10.
lol :D _/-\o_

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

That didn't age well...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bjorn180179
veertje schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:59:
Vraag me niet naar mn EGLD, die stinken echt naar rotte vis. Ik ben een bagholder geworden.
Elrond is wel weer met een ritje bezig dus er is nog hoop *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NomadTitan
Tominatie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:23:
[...]

Gewoon een spuit met insuline erbij en opvreten die cake. Fuck it
Ik denk dat ze je comment hebben gelezen, iedereen zit met een insulinespuit in z'n been cake te vreten. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
NomadTitan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:39:
[...]

Ik denk dat ze je comment hebben gelezen, iedereen zit met een insulinespuit in z'n been cake te vreten. >:)
Tis ook moeilijk om van een lekkere cake af te blijven. Ik begrijp het volkomen. Een dag niet lekker gegeten is een dag niet geleefd zeggen ze wel eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:44

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:28:
[...]

Zul je net zien ja, vlak voor BTC 100k raakt klapt al die DeFi meuk, Binance en Coinbase gesloten door de FBI, iedereen alles kwijt, ook de munten van zijn moeder, 12 jaar berenmarkt...
Dat zou over 8 weken al zijn dan :o

Nou ja, dan kunnen we tenminste een keer rustig slapen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Lekker handig die Binance kaart... Derde dag op rij betaling afgewezen bij dezelfde winkel waar hij het eerder wel gewoon deed. Je kunt hem al niet op gek veel plekken gebruiken dus bye bye mooie cashbacks. ;w

Pagina: 1 ... 255 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!