Ik heb geen haat naar Cardano, heb ze zelf ook gehad.WiseGuy! schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:29:
[...]
Wat een haters hier toch.. how come? Heeft Charles jullie betast? Of zijn jullie gewoon een beetje zuur omdat je er niet diep genoeg in zit?
Daarbij is het zeker niet Charles die Cardano als ETH killer bestempelt. Integendeel.
Toch geloof ik hem liever dan Vitalik “2.0” Buterin.
Dat gezeik over supply is ook zo’n dooddoener. Alsof het allemaal naar 10k per coin moet kunnen gaan om bestaansrecht te hebben. Wat een bullshit is dat. Als ADA de marketcap van ETH overneemt is dat een x9. En dan zitten we oo een dollar of 8. Dikke prima wat mij betreft. Als ETH niet dit jaar nog met serieuze oplossingen voor zn issues komt gaat die hard door het putje. Mark my words.
Wat ik aangaf, en dat hoor ik ook vaak gezegd worden door nieuwe mensen in deze wereld. Dat ze het gevoel hebben een goede deal te kunnen maken puur op basis dat je voor je euro's meteen lekker veel muntjes krijgt. Ik denk dat ook veel mensen XRP uitkiezen op basis van dit verhaal.
Dat heeft niks te maken met de fundamentele waarde van Cardano. Ik denk gewoon dat er helemaal in deze bullmarkt, wanneer er veel nieuwe mensen het wel eens willen proberen ze vaak dus iets kiezen puur op basis van de lage prijs
Bitcoin - A weapon of mass disruption