Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 254 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.880 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
WiseGuy! schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:29:
[...]

Wat een haters hier toch.. how come? Heeft Charles jullie betast? Of zijn jullie gewoon een beetje zuur omdat je er niet diep genoeg in zit?

Daarbij is het zeker niet Charles die Cardano als ETH killer bestempelt. Integendeel.
Toch geloof ik hem liever dan Vitalik “2.0” Buterin.

Dat gezeik over supply is ook zo’n dooddoener. Alsof het allemaal naar 10k per coin moet kunnen gaan om bestaansrecht te hebben. Wat een bullshit is dat. Als ADA de marketcap van ETH overneemt is dat een x9. En dan zitten we oo een dollar of 8. Dikke prima wat mij betreft. Als ETH niet dit jaar nog met serieuze oplossingen voor zn issues komt gaat die hard door het putje. Mark my words.
Ik heb geen haat naar Cardano, heb ze zelf ook gehad.

Wat ik aangaf, en dat hoor ik ook vaak gezegd worden door nieuwe mensen in deze wereld. Dat ze het gevoel hebben een goede deal te kunnen maken puur op basis dat je voor je euro's meteen lekker veel muntjes krijgt. Ik denk dat ook veel mensen XRP uitkiezen op basis van dit verhaal.

Dat heeft niks te maken met de fundamentele waarde van Cardano. Ik denk gewoon dat er helemaal in deze bullmarkt, wanneer er veel nieuwe mensen het wel eens willen proberen ze vaak dus iets kiezen puur op basis van de lage prijs

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
BansheeBoy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:35:
Ik wil niet ferm doen, maar POLKADOT heeft alles in zich om het nieuwe ETH te worden. En die heeft als voordeel ook nog eens de lage marketcap. :{ ²

Mark my words. Mark it.
MARKED! :+

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:49
gaat ADA vandaag de 0.9 wall halen? :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Luuk schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:29:
[...]

Klinkt als veel XRP fanbois in mijn omgeving. "Ja maar stel dat die net zo veel waard wordt als de bitcoin!1"

zucht.. :F
Die coin kan er ook niks aan doen dat ie momentee net zoveel waard is als IQ-punten van je vrienden. Opgeteld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
WiseGuy! schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:29:
[...]
Als ETH niet dit jaar nog met serieuze oplossingen voor zn issues komt gaat die hard door het putje. Mark my words.
Ongeacht de oplossing voor de issues van eth gaan ALLE coins ergens de komende maanden/jaren door het putje. Mark my words.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvo_duh
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-06 11:46
Pelox schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:41:
[...]

Ongeacht de oplossing voor de issues van eth gaan ALLE coins ergens de komende maanden/jaren door het putje. Mark my words.
wat precies zijn de issues bij ETH dan momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:36:
[...]

Wat ik aangaf, en dat hoor ik ook vaak gezegd worden door nieuwe mensen in deze wereld. Dat ze het gevoel hebben een goede deal te kunnen maken puur op basis dat je voor je euro's meteen lekker veel muntjes krijgt. Ik denk dat ook veel mensen XRP uitkiezen op basis van dit verhaal.

Dat heeft niks te maken met de fundamentele waarde van Cardano. Ik denk gewoon dat er helemaal in deze bullmarkt, wanneer er veel nieuwe mensen het wel eens willen proberen ze vaak dus iets kiezen puur op basis van de lage prijs
Dat snap ik ook nooit zo, ik wil voor mijn muntjes juist lekker veel euro's. 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvds schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:27:
[...]

Is dat niet zo bij alle bedenkers van cryptocoins? (Serieuze vraag!) Ik denk dat de meesten het eigen gewin voorop stellen, toch?
Geen idee, type ook maar wat bull(ish)shit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvo_duh
Ik heb vd week nog .04 aan BTC verkocht, hopende op een flinke dip, ik ben bang dat deze bullrun nog lang doorgaat, of zit ik daar nou fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:36:
[...]

Dan gaan ze allemaal Tether kopen. Rete lage prijs, enorme hoeveelheid muntjes van en veel trading pairs.

Ik snap wel wat je bedoelt ja. Veel mensen denken in het begin dat een munt als Cardano ook 1800$ waard gaat worden omdat het 'ongeveer dezelfde munt als ETH is'.... helaas voor hen werkt het bij nader inzien niet zo.
De lage prijs zal zeker meespelen, maar vlak ook transactiekosten en de coinomics van de munt niet uit. Bij DOT moet je staken om een dienst af te kunnen nemen en POLS hebben om een slot te krijgen. Dat soort dingen maken de munt schaarser en speelt dus mee in de 'gewildheid' van die munt.
Of: bittere noodzaak, zoals bij BNB. Daar wordt achteraf (na succes van de exchange) een munt gelanceerd waaromheen een economie wordt gebouwd zodat je niet zonder kan.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 12:11
yvo_duh schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:43:
Ik heb vd week nog .04 aan BTC verkocht, hopende op een flinke dip, ik ben bang dat deze bullrun nog lang doorgaat, of zit ik daar nou fout?
Kan iemand even in de toekomst kijken? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:35
Ik weet niet of het hier al een keer voorbij gekomen is, weet dat Roellie veel met de Swipe kaart doet, maar ik was van plan om wat aankopen te doen met de Binance kaart. Nou vroeg ik me af of je iedere keer je pincode nodig hebt, als je bijvoorbeeld boodschappen doet bij Appie.

Die pincode zit namelijk zo erg weggestopt in de app, en je hebt er een 2fa via je telefoon voor nodig. Volgens mij is de pincode ook maar 30s geldig, dus erg onhandig om daar te moeten staan bij de kassa en te wachten op die 2fa code.

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 13:47
yvo_duh schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:42:
[...]

wat precies zijn de issues bij ETH dan momenteel?
Wissel eens wat coins om op Uniswap en kom daarna nog eens terug. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:42
Kyumia schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:26:
Is ETH dan nu eindelijk onderweg om een inhaalslag te maken? *O* Groene kaars op de ETH/EUR en ETH/BTC :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XWAyNPiPvmFW7E81UvzbzpMEcTY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0aY2u2Iv1FC7qZAzT8kO485l.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E5wx8KvuFvFirblG04myNuGam2c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/snzr1g6udjy1uhNxp5mGFvKb.jpg?f=user_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvo_duh
dehardstyler schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:45:
[...]

Wissel eens wat coins om op Uniswap en kom daarna nog eens terug. :P
Ah, Geen ervaring met Uniswap, ik maak zelf enkel gebruik van een ledger en LiteBit om te kopen en verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
McPoowl schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:45:
Ik weet niet of het hier al een keer voorbij gekomen is, weet dat Roellie veel met de Swipe kaart doet, maar ik was van plan om wat aankopen te doen met de Binance kaart. Nou vroeg ik me af of je iedere keer je pincode nodig hebt, als je bijvoorbeeld boodschappen doet bij Appie.

Die pincode zit namelijk zo erg weggestopt in de app, en je hebt er een 2fa via je telefoon voor nodig. Volgens mij is de pincode ook maar 30s geldig, dus erg onhandig om daar te moeten staan bij de kassa en te wachten op die 2fa code.

Iemand ervaring mee?
AH doet geen CC's. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Retest van 50k incoming.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

MicroWhale schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:14:
[...]

Mijn gok: 20 Februari zitten we op 50k.
Ik zat er verdomme 3 dagen langs. :(

*gaat weer sleutelen aan zijn glazen bol* 8)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Kyumia schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:32:
[...]

KOOP REDDCOIN MAN! MEGA GOEDKOOP! Als die hetzelfde waard wordt als BTC ben je multimiljardair! Die coin heeft mega veel potentie!

:F }:| :| :X 8)7
ik denk dat hier serieus wel potentie inzit als social tipping currency. helaas is hij nog vrij onbekend en bestaat al 6 jaar. hopelijk stijgt hij net als ADA komende tijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

fixed that for you... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 16:08

Iemand ervaring mee?
Pincode staat gewoon vast en wisselt niet. En je kan met curve de boel bijvoorbeeld aan apple pay koppelen

[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 17-02-2021 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
It's over when it's over ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
nemesis2212 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:49:
[...]

ik denk dat hier serieus wel potentie inzit als social tipping currency. helaas is hij nog vrij onbekend en bestaat al 6 jaar. hopelijk stijgt hij net als ADA komende tijd
Daar hebben we nu BAT voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
Markt is toch al maanden hetzelfde. +- 14u onze tijd begint USA er stilaan aan en worden er nog snel wat profits verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:45

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Nog houders van BAT en FUN hier? Destijds een berg van gekocht op Etherdelta (BAT), maar ik wacht nog steeds op de moonshot van die 2 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Rebbelx schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:52:
Markt is toch al maanden hetzelfde. +- 14u onze tijd begint USA er stilaan aan en worden er nog snel wat profits verkocht
Yep.. op de beurs ook.. 15:30 gaat USA open = dump... echt iedere dag..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Yep... ik heb alleen het idee dat dit iets is dat ik aan mijn kleinkinderen ga vertellen als ik oud en wijs ben.

"Vroeger, knul, toen er nog muntgeld was en banken...... was het geld allemaal van de bank en van bedrijven. En er gebeurde weinig goeds mee.... en toen kwam bitcoin.... En ik was er bij toen...."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

nemesis2212 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:49:
[...]

Hahhahaha _O-

Heerlijk. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
WiseGuy! schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:51:
[...]

Daar hebben we nu BAT voor..
ok wist ik niet maar ik heb geen BAT en best wat RDD. dus blijf lekker in RDD zitten. hopelijk gaan we nog een keer naar de ATH of meer in de toekomst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
rainier15 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:32:
[...]

Is die AMA met de elite telegram group ook ergens terug te vinden?
Ik ben wel benieuwd naar de antwoorden van Josolito.
Het was een AMA met de Elite SXP holder group. Maar omdat jullie mijn vrienden zijn, en Josolito de .. kan krijgen :P

https://ibb.co/NrWPj4j
https://ibb.co/hK6tfPR
https://ibb.co/7C9tgdT
https://ibb.co/nspVYnR
https://ibb.co/PMVx4tN
https://ibb.co/j8CfCj7

Waarschijnlijk voor @Tominatie ook nog wel interessant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
we kunnen altijd dromen toch :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
nemesis2212 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:55:
[...]

ok wist ik niet maar ik heb geen BAT en best wat RDD. dus blijf lekker in RDD zitten. hopelijk gaan we nog een keer naar de ATH of meer in de toekomst.
Heb je toevallig een pen bij de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Iemand ervaring mee?
Had je al een antwoord gehad? Anders de volgende keer een @ voor de naam doen. Dan valt het op als je iets direct aan iemand wilt vragen.

Nee, je hoeft niet vaak je pincode in te voeren. Vergelijkbaar met je normale pinpas zou ik zeggen. Eens in de 15 betalingen als ik het moet gokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
dehardstyler schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:59:
[...]

Heb je toevallig een pen bij de hand?
nou vertel ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dehardstyler
Dan kan je het op je buik schrijven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Zhou schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:33:
BTCST is vandaag vertrokken +43%. Dat beetje stake in BTC is eigenlijk niet meer nodig. :+
Vandaag alweer +50%. Ik heb maar winst genomen, van $63 naar $238 vanaf 30-1. Het staat nu bijna op $250. In de Telegram was vanaf gisteren FOMO ontstaan nadat een kleine update is geweest.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:02

St@m

@ Your Service

Ik gok zo dat je het op je buik kan schrijven
nemesis2212 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:04:
[...]

want RDD is dood of kansloos? mogelijk dat iemand hier meer over weet
Geen idee :P Maar ik proef dat dat het antwoord is wat je officieel krijgt ;)

[ Voor 42% gewijzigd door St@m op 17-02-2021 14:05 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
dehardstyler schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:03:
[...]

Dan kan je het op je buik schrijven. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Steeds meer vrouwelijke lijsttrekkers trouwens, echt cool wel. #HupDiversiteit.
In dat opzicht is er in de cryptowereld nog wel wat te winnen. Ik zie alleen maar figuurtjes als Vitalik, Charles, Roger Ver etc. Waar zijn de vrouwelijk bestuurde shitcoin projecten?

Zou 't oog ook wel 'ns goed doen, want van Charles zijn worstenvingers gaat mijn hart niet sneller kloppen.
Stel je nou 'ns voor he, een cryptoproject met een mooie pittige dame aan het roer die dan komt vertellen dat de revolutie aanstaande is.

Ik zou direct all-in gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23-09 17:41
Tominatie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:04:
In dat opzicht is er in de cryptowereld nog wel wat te winnen. Ik zie alleen maar figuurtjes als Vitalik, Charles, Roger Ver etc. Waar zijn de vrouwelijk bestuurde shitcoin projecten?

Zou 't oog ook wel 'ns goed doen, want van Charles zijn worstenvingers gaat mijn hart niet sneller kloppen.
Stel je nou 'ns voor he, een cryptoproject met een mooie pittige dame aan het roer die dan komt vertellen dat de revolutie aanstaande is.

(S)Gat in de markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online

DAPS, maar dat project lijkt redelijk dood.
https://twitter.com/AdeldMeyer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:46

zijn er best wel veel hoor.

oa meltem demirors, Lyn alden, elizabeth stark, Marguerite deCourcelle etc etc

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 17-02-2021 14:10 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
Smeerlap.

Even on topic: hier is het trouwens bitcoin pannenkoekendag. Kan niet anders na het bereiken van een nieuwe ath!

Niet helemaal goed gegaan met het logo.. maar wel best zo.

Mark my word.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VxXfAnZm6wxUpJcUpsgGGJp7mts=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XmPvcLieMwiii8qEaWsbAnGU.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Kijk eens die moet ik kopen,jammer dat hij niet op binance staat. :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:14
Vanuit het indoorcycling topic zat ik eens door m'n stress/recovery scores te bladeren van het afgelopen jaar. Dit jaar was natuurlijk ruk qua evenementen of 'highlights', maar op sportief/gezondheidsvlak was het een topjaar. Vrijwel geen alcohol/feestjes/files of andere activiteiten die fysieke stress opleveren.

Wat viel me op; de dagen dag ik een grote piek had (scores van +/- 40 t.o.v. het gemiddelde van 17-18) waren de dagen dat mijn PF echt dikke klappen kreeg. Die dagen waren vergelijkbaar met de dagen dat ik 200km gefietst heb door de Ardennen, Eifel of Dolomieten. Ondanks dat ik van nature een vrij ontspannen persoon ben, heeft mijn PF waarde dus gewoon dezelfde fysieke impact als een fietstocht van 200km.

Meer mensen met een smartwatch die al eens de donkerste dagen uit hun PF opgezocht hebben? De vraag of jullie hier ook last van hebben hoef ik waarschijnlijk niet te stellen. Allemaal ijskonijnen hier :+.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dehardstyler
nemesis2212 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:04:
[...]

RDD is ten dode opgeschreven, net zoals bijvoorbeeld Gulden (NLG).
Dit zijn veel te specifieke usecases voor een crypto project. Waarom zou ik als content creator perse RDD willen ontvangen? Waarom pak ik daar geen TRX voor of DOT? Of whatever? Waarom zou een content creator zich alleen toespitsen op RDD, en niet ook EUR / Bits (Twitch) / XVG of weet ik het wat accepteren?

Als we die content creator als voorbeeld nemen: Waarom zou ik dan bijvoorbeeld niet liever The Sandbox accepteren? Dan kunnen mensen mij doneren en in ruil daar voor kan ik dan bijvoorbeeld NFT's teruggeven.
Dan verzamelen die mensen nog iets met die donaties (voorbeeldje).

En zo zijn er tientallen betere dingen te bedenken dan Reddcoin voor content creators. RDD was een leuk idee, maar is aan alle kanten ingehaald. Ik zie het echt niet gebeuren dat RDD weer naar 2017/2018 ATH gaat. Of je moet Elon Musk even bellen en vragen of hij hem even wil shillen voor je. ;)

edit: Dit is overigens geen beleggingsadvies. Als jij nog een hoop verwacht van RDD, dan zou ik ze lekker houden. In deze tijden kan alle rotzooi weer omhoog knallen, zelfs XVG heb ik nog met winst kunnen verkopen, dus misschien dat dat bij RDD ook nog lukt. :)

[ Voor 12% gewijzigd door dehardstyler op 17-02-2021 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:10

knakworst

Get more sats!

OzzieMann schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:16:
[...]

:*) mooie analogie (als je dat zo noemt) weer!

Ik ben blij dat ik onze dakkapel die begin dit jaar geplaatst is gewoon van fiat betaald heb en er geen crypto's voor ver-euro'd heb.
Wel heb ik afgelopen oktober 71 BNB's ver-euro'd om een nieuwe TV en wat andere spulletjes te kopen, duurste 65"ooit!!!!! :+ Maar ik geniet nog elke dag van mijn BNB-TV.
Ik heb vanaf nu ongeveer 80 oogstdagen nodig om de inleg eruit te trekken. Daarna BNB accumuleren voor hogere cashback op de Binance card. Hopelijk blijft het project tot in den treure shitcoins uitspugen dan zitten we gebakken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

DYOR op cryptoproject:

conclusie:

- slecht logo
- twijfelachtige tokenomics
- geen exchange listings
- red flag supply distributie
- red flag geen hardcap
- red flag smart contract zonder audit

'Dit wordt niks.' *Kijkt nog even naar team, ziet prachtige vrouw als CEO en lead DEV*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2cOYFYLj8Rn6wEcpNkelz2r8cSg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/OiFw9luB36WxelLgPNtx5OFA.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Zhou schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:03:
[...]

Vandaag alweer +50%. Ik heb maar winst genomen, van $63 naar $238 vanaf 30-1. Het staat nu bijna op $250. In de Telegram was vanaf gisteren FOMO ontstaan nadat een kleine update is geweest.
Waarom verkoop ik al die Launchpad shitcoins zo snel :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat (wishfull thinking) orders geopend op BTC / ETH / ADA :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2021 14:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 07:17
dehardstyler schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:15:
[...]

RDD was een leuk idee, maar is aan alle kanten ingehaald. Ik zie het echt niet gebeuren dat RDD weer naar 2017/2018 ATH gaat. Of je moet Elon Musk even bellen en vragen of hij hem even wil shillen voor je. ;)
Helemaal eens met je analyse. Zo heb ik ook nog een hoop muntjes die 3,4,5 jaar geleden nog helemaal hot waren maar aan alle kanten zijn ingehaald. Ik verwacht daar ook nooit meer een ATH van maar ik ga ze nog wel even holden tot de echte echte altcoin piek en dan neem ik er met alle plezier voor altijd afscheid van.

Er gaat een moment in deze bullrun komen waarin zelfs de meest obscure dode projecten nog 1 maal een keer goed omhoog gaan en hopelijk weet ik dat nog een beetje te timen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
knakworst schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:19:
[...]

Waarom verkoop ik al die Launchpad shitcoins zo snel :(
Weak hands. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wie kent het INS project nog, die toen uiteindelijk een name change kreeg naar XNS. Ik lees net dat ze ermee stoppen. Denk niet dat iemand dat nog heeft trouwens, stond vroegah ook nog heel lang op binance. De prijs is met 85% gedropt en is nagenoeg 0.
Three years of groundbreaking blockchain innovation resulted :+ in partnerships, collaborations, and joint research with world-leading organizations and top-tier universities. However, this was not enough to bring about widespread adoption of Insolar’s technology and XNS.
The project will close due to both the external market conditions and mistakes made along the way:
The most important factor is that the enterprise blockchain market adoption is lagging behind the expectations of 2017–2018; even behemoth IBM has all but closed Hyperledger Fabric
Covid-19 slashed innovation budgets, meaning no new DLT projects or continuation of existing ones in enterprises including all Insolar’s ongoing projects
It took too long to bring the technology to such a complex market, with development of and implementation of this technology to take another 5 years
Insolar’s XNS didn’t get meaningful adoption and the XNS swap mechanism was a mistake
The company wasn’t able to raise money from VCs due to the lack of adoption and is closing
bron:
https://medium.com/insola...rs-community-344ca4c14027

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Egeau schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:20:
[...]

Helemaal eens met je analyse. Zo heb ik ook nog een hoop muntjes die 3,4,5 jaar geleden nog helemaal hot waren maar aan alle kanten zijn ingehaald. Ik verwacht daar ook nooit meer een ATH van maar ik ga ze nog wel even holden tot de echte echte altcoin piek en dan neem ik er met alle plezier voor altijd afscheid van.

Er gaat een moment in deze bullrun komen waarin zelfs de meest obscure dode projecten nog 1 maal een keer goed omhoog gaan en hopelijk weet ik dat nog een beetje te timen >:)
daar wacht ik eigelijk ook op en dan doe ik ook mijn RDD's weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:41

Jij gaat stemmen op de Piratenpartij hoor ik! :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Haha, die ADHDuitser is live en ik heb precies dezelfde lijnen staan zie ik nu. We moeten die bovenste lijn (momenteel 50.5k) houden om deze uitbraak te bevestigen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 21:19
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:28:
Haha, die ADHDuitser is live en ik heb precies dezelfde lijnen staan zie ik nu. We moeten die bovenste lijn (momenteel 50.5k) houden om deze uitbraak te bevestigen.
Ik trek die gozer echt zo slecht. Doe gewoon normaal man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Laatst online: 25-09 07:17
Tominatie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:22:
Wie kent het INS project nog, die toen uiteindelijk een name change kreeg naar XNS. Ik lees net dat ze ermee stoppen. Denk niet dat iemand dat nog heeft trouwens, stond vroegah ook nog heel lang op binance. De prijs is met 85% gedropt en is nagenoeg 0.

[...]

bron:
https://medium.com/insola...rs-community-344ca4c14027
Ken ik zeker nog! Meteen mijn inleg er uit gehaald na de IPO en de rest maar verkocht rondom de swap..Heb die zooi nog gekocht in de tijd dat iedere IPO succesvol was al ging het over een munt alleen voor tandartsen (DENT 8)7 )

Idee klonk leuk maar ook dit was weer zo'n geval van: heb je hier nu een blockchain voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het laatste wat die kerel nodig heeft is nog meer koffie.

Let's go balls deep yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
Lekker dat bitcoin stijgt, maar het is een puinhoop bij mijn alts. Normaal gesproken zie je de alts dalen in sats als bitcoin uitbreekt, alleen nu dalen ze zelfs in euro's. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Justevo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:31:
[...]

Haha, je hebt helemaal gelijk. Het is alleen dat hij zo goed is met zijn analyses. Anders had ik hem nooit meer gekeken na de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Justevo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:31:
[...]

Miljonair Barney

Hoe rijker hoe gekker, paar maanden geleden droeg hij nog gewone kleren maar nu denkt hij de blits te moeten maken met idiote outfits.

[ Voor 25% gewijzigd door Stokstaart op 17-02-2021 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
oh oops de boot gemist met Sellen (target sell net niet gehaald) van LINK, dan maar ff langer HODL

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Laatst online: 22:49
Kol Nedra schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:36:
oh oops de boot gemist met Sellen (target sell net niet gehaald) van LINK, dan maar ff langer HODL
Lekker hodl’en, gaat wel weer omhoog! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 24-09 20:47
ETH ook door de €1500 heen. (Of is dat al oud nieuws ..? 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:23
Ypuh schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:13:
Vanuit het indoorcycling topic zat ik eens door m'n stress/recovery scores te bladeren van het afgelopen jaar. Dit jaar was natuurlijk ruk qua evenementen of 'highlights', maar op sportief/gezondheidsvlak was het een topjaar. Vrijwel geen alcohol/feestjes/files of andere activiteiten die fysieke stress opleveren.

Wat viel me op; de dagen dag ik een grote piek had (scores van +/- 40 t.o.v. het gemiddelde van 17-18) waren de dagen dat mijn PF echt dikke klappen kreeg. Die dagen waren vergelijkbaar met de dagen dat ik 200km gefietst heb door de Ardennen, Eifel of Dolomieten. Ondanks dat ik van nature een vrij ontspannen persoon ben, heeft mijn PF waarde dus gewoon dezelfde fysieke impact als een fietstocht van 200km.

Meer mensen met een smartwatch die al eens de donkerste dagen uit hun PF opgezocht hebben? De vraag of jullie hier ook last van hebben hoef ik waarschijnlijk niet te stellen. Allemaal ijskonijnen hier :+.
interessante info :Y
Cool wat stress/opwinding met een mens doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022

Akropolis.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:56:
[...]

Het was een AMA met de Elite SXP holder group. Maar omdat jullie mijn vrienden zijn, en Josolito de .. kan krijgen :P

https://ibb.co/NrWPj4j
https://ibb.co/hK6tfPR
https://ibb.co/7C9tgdT
https://ibb.co/nspVYnR
https://ibb.co/PMVx4tN
https://ibb.co/j8CfCj7

Waarschijnlijk voor @Tominatie ook nog wel interessant
Top, bedankt!
Eerlijk gezegd vind ik de antwoorden minder zorgwekkend dan van te voren gedacht.
Als het ze lukt om voor het einde van deze bullrun wat postieve updates over Swipeswap te plaatsen kon SXP nog wel eens stevig gaan stijgen..
Maar het blijft bijzonder dat ze zo'n andere koers zijn gaan varen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:29
BansheeBoy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:35:
Ik wil niet ferm doen, maar POLKADOT heeft alles in zich om het nieuwe ETH te worden. En die heeft als voordeel ook nog eens de lage marketcap. :{ ²

Mark my words. Mark it.
En alles in zich om keihard rekt te gaan met die mega Wales die zo'n beetje het gross van de DOTs bezitten.

Distributie is belangrijk en bij DOT is dat al vreselijk mis gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:29
veertje schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:59:
Vraag me niet naar mn EGLD, die stinken echt naar rotte vis. Ik ben een bagholder geworden.
Te hoog ingekocht ?

ik verwacht nog veel van EGLD dat wordt dus hodl voor je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
check ICX

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:48

Misschien kan Elizabeth Holmes(degene met een Steve Jobs syndrome) wel weer een mooie scam opzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Lijpe shit Crypts.
Maar ziet er niet slecht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:00:
[...]

Lijpe shit Crypts.
Edit : ze is verschrikkelijk.

Snel over naar crypto mannen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ICX stijgt best hard nu, de klap zal zo denk komen dus stap ik erin :+

[ Voor 51% gewijzigd door Kol Nedra op 17-02-2021 15:04 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Kol Nedra schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:03:
Even wachten dat het door de 2 heen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:45

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Staat LTC niet wat ondergewaardeerd op dit moment? Als ik de lange termijn grafieken bekijk was er een veel duidelijkere opgang (en downfall) samen met BTC enkele jaren geleden.Ik weet dat Charlie Lee destijds wat kwaad bloed heeft gezet bij velen, maar dan nog.
Overweeg mijn PF wat uit te breiden met LTC's, voor de wat langere termijn om te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mannowlahn schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:05:
[...]

Even wachten dat het door de 2 heen is.
Als ze hem daarheen kunnen trekken zal mooi zijn :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:00:
[...]

Lijpe shit Crypts.
Prachtige ponzi idd, had hem zelf niet beter kunnen doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

rainier15 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:51:
[...]

Top, bedankt!
Eerlijk gezegd vind ik de antwoorden minder zorgwekkend dan van te voren gedacht.
Als het ze lukt om voor het einde van deze bullrun wat postieve updates over Swipeswap te plaatsen kon SXP nog wel eens stevig gaan stijgen..
Maar het blijft bijzonder dat ze zo'n andere koers zijn gaan varen..
Even voor mijn begrip: Welke koers varen ze nu en waar willen ze naartoe? (en waarom?)
Volg de munt niet, heb ze ook niet, maar ben wel geïnteresseerd naar deze ontwikkeling vanuit breder perspectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30

The Graph heeft wat vrouwelijke leden:
YouTube: Kraken Discusses The Graph Protocol's New Decentralized Network With...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:08:
[...]

Prachtige ponzi idd, had hem zelf niet beter kunnen doen. :+
Vergeet de ponzis en de bitches, cannabis goes crypto:

https://cointelegraph.com...coin-in-case-euro-crashes

Daar steek ik wel eentje voor op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Amras schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:33:
Lekker dat bitcoin stijgt, maar het is een puinhoop bij mijn alts. Normaal gesproken zie je de alts dalen in sats als bitcoin uitbreekt, alleen nu dalen ze zelfs in euro's. Vreemd.
Mijn NU gaat vandaag wel lekker :7

Rest is inderdaad een puinhoop

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Kol Nedra schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:07:
[...]

Als ze hem daarheen kunnen trekken zal mooi zijn :D
Als het er niet doorheen komt pleur het wel naar beneden, althans, dat heb ik de afgelopen week gezien met een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:00
Kol Nedra schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:03:
Ga jij nu echt groene dildo's najagen?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:10:
[...]

Vergeet de ponzis en de bitches, cannabis goes crypto:

https://cointelegraph.com...coin-in-case-euro-crashes

Daar steek ik wel eentje voor op.
German cannabis company? Heb ik wat gemist? :P
Ik weet wel dat je in Oostenrijk kan blowen, maar niet dat het ook in Duitsland kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:13:
[...]

Ga jij nu echt groene dildo's najagen?
Nee, ik wacht tot ie weer op een laag puntje zit

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:09:
[...]

Even voor mijn begrip: Welke koers varen ze nu en waar willen ze naartoe? (en waarom?)
Volg de munt niet, heb ze ook niet, maar ben wel geïnteresseerd naar deze ontwikkeling vanuit breder perspectief.
Zover ik het mijn beperkte kennis kon/kan beoordelen:

In eerste instantie lag de focus op een betaal systeem wat gebruik maakt van SXP voor de fees e.d..
Dus debit/credit-cards waarbij de crypto in jouw swipewallet tijdens de betaling word omgezet in de lokale fiat, en de vendor dus uiteindelijk in fiat betaald word.

Nu lijkt de focus zich te verleggen naar het bouwen van een Uniswap / Pancakeswap achtige omgeving waarbij BSC Én ERC tokens geswapped kunnen worden. En uiteraard het hele LP verhaal erbij.

Dat vind ik toch een behoorlijke switch qua focus van het project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
Jedi_Pimp schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:15:
[...]

Ik heb zojuist alles verkocht.
Want? :+ Beetje vertrouwen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
Meanwhile, CAKE heeft z'n run hervat en is onderweg naar de $10 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:23
Palindrome schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:56:
[...]

En alles in zich om keihard rekt te gaan met die mega Wales die zo'n beetje het gross van de DOTs bezitten.

Distributie is belangrijk en bij DOT is dat al vreselijk mis gegaan.
Heb je hier iets meer info over :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Laatst online: 17:28
Nou nu mag ik ook eindelijk: XCM met 60% (nu dus 0.35 euro) gestegen vanwege het nieuws dat ze binnenkort een MTF licentie hebben! _vuurwerk_

Ooit gekocht op 0.050 euro en 0.017 euro, dus klein feestje :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jaïr.exe op 17-02-2021 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
dehardstyler schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:15:
[...]

German cannabis company? Heb ik wat gemist? :P
Ik weet wel dat je in Oostenrijk kan blowen, maar niet dat het ook in Duitsland kon.
Ken het niet en wie weet waar ze actief zijn, maar de c smaakt wel steeds lekkerder met zulke berichten.
Cannabis, chips, chocolade, cola, cognac, cigars maar het best smaakt uiteraard Crypto.

Op dit moment dan, morgen zitten we weer in een hoekje te huilen en te vissen naar wijze woorden van @Verwijderd of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

rainier15 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:15:
[...]

Zover ik het mijn beperkte kennis kon/kan beoordelen:

In eerste instantie lag de focus op een betaal systeem wat gebruik maakt van SXP voor de fees e.d..
Dus debit/credit-cards waarbij de crypto in jouw swipewallet tijdens de betaling word omgezet in de lokale fiat, en de vendor dus uiteindelijk in fiat betaald word.

Nu lijkt de focus zich te verleggen naar het bouwen van een Uniswap / Pancakeswap achtige omgeving waarbij BSC Én ERC tokens geswapped kunnen worden. En uiteraard het hele LP verhaal erbij.

Dat vind ik toch een behoorlijke switch qua focus van het project.
Wow, dat kun je wel zeggen ja. Hele andere use case. Ze zien waarschijnlijk om hen heen die swap-protocollen de grond uit vliegen en krijgen dollartekens in hun ogen. Ik snap dat Roellie daar een zure nasmaak van krijgt, want greed bij developers is nooit goed. Dat ze dan de beste wallet bouwen met de beste kaart + staking en een samenwerking aangaan met een swap-protocol (nexo heeft dat ook gedaan). Dan houd je jezelf als schoenmaker in ieder geval bij je leest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:19:
[...]

Ken het niet en wie weet waar ze actief zijn, maar de c smaakt wel steeds lekkerde met zulke berichten.
Cannabis, chips, chocolade, cola, cognac, cigars maar het best smaakt uiteraard Crypto.

Op dit moment dan, morgen zitten we weer in een hoekje te huilen en te vissen naar wijze woorden van @jaapio of zo.
* Jaapio schraapt zijn keel;

'Buy low, sell high.'
Pagina: 1 ... 254 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!