Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 253 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.881 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 12:44
BansheeBoy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:12:
[...]

Maak je daar niet druk om. Ze kunnen straks perfect hun eigen boontjes doppen.

:{ ²
Hij maakt zich vast niet druk, hij doet gewoon wat een goede vader hoort te doen. Voor ze kids zorgen en als dat een beetje financieel bijstaan is, dan ben je iig op dat vlak goed bezig :)

Toch een flinke verandering, zo dat crypto gebeuren. Vraag me af of dit de toekomst gaat worden qua betalings verkeer.

Lijkt me niet, omdat de waarde zo extreem flucuteert . Als je loon betaald krijgt en tussen uitbetalen en ontvangen is je inkomen zo 10% hoger of lager :+

Acties:
  • +19 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn kinderen gaan het huis uit zonder schulden en met opleiding en rijbewijs. Dat geef ik ze mee.

En ik laat ze oppikken door mijn privé jet als ze op bezoek komen op mijn privé eiland, daar hoeven ze geen ticket voor te kopen.

Zo ben ik dan ook wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BansheeBoy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:16:
[...]

Je ziet het wel vaker. Het overdreven denken aan de toekomst van je kinderen. Kijk naar jezelf, je hebt een hoop zelf moeten doen. Is ook goed voor je eigen creativiteit. Zo sta ik er in ieder geval in. Dat mag ik ook zelf bepalen.

Volgens mij moeten jullie A effe rustig aan doen, maar B ook even lezen wat hij bedoelt.

Niet "wat de opbrengsten van mijn Bitcoin voor mijn kinderen gaat doen" maar wat Bitcoin als currency voor zijn kinderen gaat doen/zijn.

Correct me if im wrong @DaCoTa

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LanEfl6yoNbRXcqggezkl9AsX6Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fDbqFHnTE7DNu6dGAfGgD3er.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
D-Ed schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:17:
[...]

Mag je zeker maar bepaal dat dan niet voor anderen aub. Er is niets overdreven aan om aan de toekomst van je kinderen te denken namelijk..
Ik leg geen mes op zijn keel hoor. Het is meer een principe wat ik voor sta en hem met deze woorden voorleg. Iedereen kan en mag doen wat hij wilt. Ik gun hem echter een onbezorgd leven, als je steeds aan de toekomst van je kinderen moeten denken (tot in het overdrevene) leidt je een meer bezorgd bestaan dan feitelijk nodig is. Elke generatie is altijd creatief genoeg gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Unknown Alien schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:19:
[...]

Hij maakt zich vast niet druk, hij doet gewoon wat een goede vader hoort te doen. Voor ze kids zorgen en als dat een beetje financieel bijstaan is, dan ben je iig op dat vlak goed bezig :)
Hier kan ik me perfect in vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
BansheeBoy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:21:
[...]

Ik leg geen mes op zijn keel hoor. Het is meer een principe wat ik voor sta en hem met deze woorden voorleg. Iedereen kan en mag doen wat hij wilt. Ik gun hem echter een onbezorgd leven, als je steeds aan de toekomst van je kinderen moeten denken (tot in het overdrevene) leidt je een meer bezorgd bestaan dan feitelijk nodig is. Elke generatie is altijd creatief genoeg gebleken.

Man man

:{ 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ik vind de grafiek van INJ nu wel interessant, ik wacht tot een whale het dumpt

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ondertussen gaat BNB ook weer lekker, je zal toch maar weer wat bijgekocht hebben onlangs. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er hier toevallig iemand in TROY? Die is nog niet x10 gegaan en valt een beetje buiten het ALT bootje. Waarom vraagt ie zich af, zit er nog een x8 aan te komen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:25:
Zit er hier toevallig iemand in TROY? Die is nog niet x10 gegaan en valt een beetje buiten het ALT bootje. Waarom vraagt ie zich af, zit er nog een x8 aan te komen? :+
Ik zat afgelopen zomer nog in Troy. Was een heftig ritje.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Hoe laat komt de trein op spoor 52k aan vandaag trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:25:
Als een ''stabiele shitcoin'' nog geen x10 heeft gehad kun je altijd wel er iets instoppen, mocht ie in de picture komen voor x10 of meer dan zit je wel mooi :D kan dagen/weken/maanden duren denk ik maar wie weet

let op, geen advies!

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 17-02-2021 12:28 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
BansheeBoy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:22:
[...]

Hier kan ik me perfect in vinden.

Die smilie mag je wat mij betreft voortaan wel achterwege laten hoor..
Ik denk overigens dat goed voor jezelf én voor je kinderen zorgen, prima samen kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
PHPResource schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:28:
[...]

Ik denk overigens dat goed voor jezelf én voor je kinderen zorgen, prima samen kan gaan.
Zeker, een goede balans is wat ik voorsta en ook anderen gun.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:40

OzzieMann

PSN: OzzieMann

PHPResource schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:28:
[...]

Die smiley staat bij elke post lijkt wel. Daar sta ik ook redelijk bearish tegenover.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
OzzieMann schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:33:
[...]

Die smiley staat bij elke post lijkt wel. Daar sta ik ook redelijk bearish tegenover.
Same here, is niet echt nodig. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 08:56
ADA is heel rustig op weg richting de 0.90, staan overigens best grote muurtjes op zijn route vanaf 0.88 tot 0.90. Benieuwd hoe hij daarmee omgaat

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:42

St@m

@ Your Service

Zetten jullie 'overal' stop-limits ter bescherming van je investeringen?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

gijsvogel schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:27:
Hoe laat komt de trein op spoor 52k aan vandaag trouwens?
Schijnt dat @Verwijderd een babe met zo'n gigantische heuvels op het spoor heeft gelegd dat het wel even kan duren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:02
Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:24:
Ondertussen gaat BNB ook weer lekker, je zal toch maar weer wat bijgekocht hebben onlangs. :P
Blijft wonderlijk hoe die BNB blijft stijgen.
Heb ooit 3 jaar geleden of zo 1 BNB gekocht omdat je dit nodig had om korting te krijgen op de trades.
Daarna liep de waarde op en vond ik het wat veel voor die enkele trade die ik deed.
Nu nog 0,25 BNB die nog geld opbrengt ook en meer waard is dan ik voor 1 betaald heb.
Nu kun je denken waarom heb je 3 jaar geleden geen 10 of 50 BNB’s gekocht?
Simpel, omdat het toen geen nut had en 1 genoeg was.
Met de kennis van nu is het makkelijk praten wat je in het verleden had kunnen doen.
Blijft toch een interessante ontwikkeling want waar zijn we straks over 3 jaar? Geen idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
AMARONE schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:14:
Weak hands laat zich weer pijnlijk gelden. Wanneer stopt de run, wanneer herhaling van 2017?
Komt vanzelf wel weer joh. Denk dat er een algehele leegloop gaat komen bij de crypto & aandelen beurzen als de pandemie achter de rug is en men weer kan spenderen op eten en te zuip in de horeca, of als lekkere (zon) vakanties weer mogelijk zijn. Daarnaast de vrouwmensen die de rekeningen zullen leeg plunderen tijdens het shoppen in de stad. Rekt.

Ook zullen uitgestelde betalingen van huur,leningen etc. weer netjes moeten worden terugbetaald. Economie zal weer gaan draaien dus de enorme overheidssteun wereldwijd zal ook weer terug moeten vloeien wat geheid zal resulteren in hogere belastingen. Maar misschien kan de huidige GTA real life money hack onbeperkt doorgaan, misschien vinden de centrale banken de BRRRRR meme wel geinig. Geen idee of dat sustainable is. Straks zijn we allemaal nog miljonair. :+

Tot die tijd gewoon profiteren en op tijd uitstappen. SL steeds wat hoger gooien op BTC, dikke prima. De top timen ging me in een eerdere stadium al niet goed af, dus dat probeer ik al een tijdje niet meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

St@m schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:36:
Tominatie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:37:
[...]

Tot die tijd gewoon profiteren en op tijd uitstappen. SL steeds wat hoger gooien op BTC, dikke prima. De top timen ging me in een eerdere stadium al niet goed af, dus dat probeer ik al een tijdje niet meer. :P
Ik heb m'n antwoord :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
Wat ben ik toch ook een achterlijke.
Zat even die CAKE te volgen, en ineens dikke dump van $0.50 dus ik verkoop gelijk om later voor $0,20 meer weer terug te kopen :')

Paar plakjes verloren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Op alles behalve BTC en BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:02
Nee, waarom?
Verwacht je dat alles morgen instort dan?
Als het je rust geeft moet je het vooral doen maar ik vermoed dat je dan iedere dag bezig bent je stop limits opnieuw in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 02:00
Denk dat ik voor veel spreek dat ik nergens stop-limits zet ;) Zeker niet in deze markt. Als ik niet zeker ben of een koers blijft stijgen stap ik er uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Raaafie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:38:
Wat ben ik toch ook een achterlijke.
Zat even die CAKE te volgen, en ineens dikke dump van $0.50 dus ik verkoop gelijk om later voor $0,20 weer terug te kopen :')

Paar plakjes verloren.
Basisregel: Verkopen bij een groene dildo, kopen bij een rode. Niet andersom :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-09 21:10

knakworst

Get more sats!

Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:24:
Guilty ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

HoppyF schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:39:
[...]

Nee, waarom?
Verwacht je dat alles morgen instort dan?
Als het je rust geeft moet je het vooral doen maar ik vermoed dat je dan iedere dag bezig bent je stop limits opnieuw in te stellen.
Nee, dat verwacht ik niet. Maar ik ben wat aan het spelen :)
Dus vanmorgen bijvoorbeeld wat ADA en INJ gekocht, is nu leuk aan het stijgen, prima dus. Maar ik hoef ook weer niet (veel) verlies te maken. Dus ik heb stop-limits ingesteld.
Darkus schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:39:
[...]

Denk dat ik voor veel spreek dat ik nergens stop-limits zet ;) Zeker niet in deze markt. Als ik niet zeker ben of een koers blijft stijgen stap ik er uit.
Maar dan zit je dus constant te koekeloeren. Ik moet helaas nog op de ouderwetsche manier geld verdienen.

[ Voor 25% gewijzigd door St@m op 17-02-2021 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
Mooooody schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:39:
[...]

Basisregel: Verkopen bij een groene dildo, kopen bij een rode. Niet andersom :)
Ik kreeg flashbacks van vorige CAKE pump, klapte die ook weer vrij snel naar beneden. Dacht het hoogtepunt getimed te hebben. Overmoedigheid.. achja. Sta alsnog dik in de plus dus no sweat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
OzzieMann schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:38:
[...]

Op alles behalve BTC en BNB.
ik ook, en ADA is voor mij ook een HODL

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 16:04
Nee dan kan je een hoop verliezen door flash crashes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerd29
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-05-2021
LTC gaat ook wel lekker🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:34:
[...]

Same here, is niet echt nodig. :)
Is denk een een ‘cult’ dingetje en ik heb alweer gezien uit welke hoek het komt overwaaien :r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Mirved schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:42:
[...]

Nee dan kan je een hoop verliezen door flash crashes.
Check, verschillende inzichten. Gewoon doen wat mij 'rust' geeft dus :)

[ Voor 57% gewijzigd door St@m op 17-02-2021 12:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
HoppyF schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:37:
[...]

Heb ooit 3 jaar geleden of zo 1 BNB gekocht omdat je dit nodig had om korting te krijgen op de trades.
Daarna liep de waarde op en vond ik het wat veel voor die enkele trade die ik deed.
Nu nog 0,25 BNB die nog geld opbrengt ook en meer waard is dan ik voor 1 betaald heb.
Met de kennis van nu is het makkelijk praten wat je in het verleden had kunnen doen.
Blijft toch een interessante ontwikkeling want waar zijn we straks over 3 jaar? Geen idee.
Mjah ik snap hem wel maar zelf net zo hoor. 3 jaar geleden oid plukje gekocht voor de fees, vervolgens niet meer op Binance traden en het dus maar voor een habbekrats de deur uit doen. :/
Heb nu weer bijgekocht om een leveltje op te schalen en blijf er nu wel in zitten. Vind het vooral wonderlijk wat het tegenover BTC doet. Zit nu alweer op ruim +5%.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Niet op reageren en alleen rapporteren als spam graag. Hoe meer aandacht je het geeft hoe meer die spambots tevoorschijn zullen komen hier.

De enige acceptabele respons is een close up van je anus naar dat nummer&email sturen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2021 12:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Mijn moeder heeft zojuist een heerlijke cake gehaald bij de plaatselijke bakker. Een stuk goedkoper dan de digitale cake wel.

Komt dat misschien omdat de digitale cake langer houdbaar is? Denken jullie trouwens dat de digitale cake nog steeds op een mooie inkoopprijs staat, ik bedoel wie houdt er nou niet van cake?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Ik heb een haat-liefde verhouding met BNB. Als ik er in stap gaat ie omlaag. Stap ik er uit gaat ie (fors) omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 12:46
spamhoer schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:43:
*knipspam* succes is beter als we dat zijn allemaal blij. *knipspam*
Zo'n uitspraak kan @Verwijderd nog een puntje aan zuigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
HoppyF schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:37:
[...]

Achja, ik had er ooit 1400. Dan denk je nu van.... shit.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:40
Tominatie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:47:
Mijn moeder heeft zojuist een heerlijke cake gehaald bij de plaatselijke bakker. Een stuk goedkoper dan de digitale cake wel.

Komt dat misschien omdat de digitale cake langer houdbaar is? Denken jullie trouwens dat de digitale cake nog steeds op een mooie inkoopprijs staat, ik bedoel wie houdt er nou niet van cake?

Mvg
Een smak meer volume ong 30% en 50% meer dan Sushi, lagere fee's, gelierd aan de BSC...
tussen de -10% en de +10% Marketcap van Sushi lijkt me super realistisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 02:00
St@m schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:40:
[...]

Maar dan zit je dus constant te koekeloeren. Ik moet helaas nog op de ouderwetsche manier geld verdienen.
Was het maar zo dat ik dat niet hoefde, had ik ook allang Tweakers opgekocht.

Maar klopt, ik ben er zeker dagelijks mee bezig, is nu ook te makkelijk zoveel thuis. Constant zeker niet, als ik eens een dag of weekend zowaar andere activiteiten doe beslis ik daarvoor wat ik doe. Maar inderdaad; de (flash)crashes i.c.m. stop-limits hebben mij meer verlies gegeven dan zonder stop-limits en hodlen.

Begrijp je heel goed dat het rust geeft; een weekje fietsvakantie of motorvakantie gaat wel eens samen met een stop-loss. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Darkus op 17-02-2021 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik vind het best logisch dat BNB maar blijft stijgen, kijk maar naar de manier op van BNB Vault/Launchpad.....
dat spreekt veel mensen aan, dus stabiel is BNB dan ook wel (mijn mening)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Kol Nedra schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:50:
ik vind het best logisch dat BNB maar blijft stijgen, kijk maar naar de manier op van BNB Vault/Launchpad.....
dat spreekt veel mensen aan, dus stabiel is BNB dan ook wel (mijn mening)
Vault en Launchpad bestaat al een stuk langer, dus dat verklaart de rally van de laatste maand(en) niet. Het gaat voornamelijk om Binance Chain en het gebruik daarvan.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
Die CAKE, gekke bende. En ik 15000 van die dingen verkocht voor €0.50 met winst _O-

Ik zou het nu écht niet meer aandurven.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:40
Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:54:
Die CAKE, gekke bende. En ik 15000 van die dingen verkocht voor €0.50 met winst _O-

ach ja je kan niet alles van tevoren weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Als je alles van te voren zou weten. Daarom is voorkennis goud waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
NomadTitan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:55:
[...]

ach ja je kan niet alles van tevoren weten
Zeker, maar het is zo typisch hè. Het is een échte shitcoin. En voor een lange periode kan niemand het wat schelen. Maar als het vertrekt dan sprint ineens indereen in met als gevolg dat het nu maar mijn idee een aardige bubbel aan het maken is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8NaIByZemQ_IGJ_SVWz5z7tuNOU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mjMg1YdtNbjUwL5frX5sLdBV.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:53

Where was captain hindsight when you need him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:36

mvds

Totally awesome!

Jasikevicius3 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:59:
Kan iemand mij uitleggen waarom iedereen zo lyrisch is over Bitcoin?

Stel dat je nog geen enkele euro in crypto hebt zitten en nu wilt investeren om bijvoorbeeld binnen een jaar wat geld verdiend te hebben.
Waarom zou je dat dan in Bitcoin moeten steken?
Ik bedoel, als je 1000 euro had gezet op BTC toen die een koers had van onder de 5000 dollar is het leuk om hem nu op 50+k te zien staan.
Maar als je nú nog 1000 euro erin wilt steken en er eens van uitgaat dat ie dit jaar de 100.000 gaat halen... Dan maak je van 1000 euro dus 2000 euro.
Terwijl ik altcoins gewoon 20 of 30% zie doen in 1 dag.
Ik denk (mijn mening dus) dat het voor de mensen die al in Bitcoin zitten juist belangrijk is dat er veel mensen bijkomen die ook gaan kopen. Want dan gaat de schaarste omhoog wat voor een hogere prijs gaat zorgen waardoor zij zelf meer winst maken. Maar zelf pak je dus ook een stukje mee van die winst, maar lang niet zo'n groot deel als de mensen die er al een tijdje inzitten. Dus het is een WIN win situatie. Totdat de grote spelers het wel genoeg vinden en hun Bitcoins gaan omzetten in harde cash (of een andere munt) en dan gaat het allemaal naar de bodem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:06
Xamsix schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:49:
[...]

Achja, ik had er ooit 1400. Dan denk je nu van.... shit.
#metoo

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dat was al m'n CAKE. Ik heb niks gehouden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik ben pas ingestapt op 2,50. Voorlopig zie ik nog geen reden om te verkopen. Met de huidige groeiende gekte richting DeFi op BSC en met pancakeswap op BSC als tegenhanger van uniswap op ETH voorzie ik nog voldoende groeipotentie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Heb ook ondanks mijn plan alle CAKE even omgezet naar bnb. Deze stijging lijkt mij een recept voor een inspirerende CAKE... We zullen zien of ik straks spijt krijg hoewel dat relatief is na deze gigawinst.

Edit: totnutoe geen spijt, nu het juiste terugkoopmoment bepalen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 17-02-2021 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:57:
[...]

Dat was al m'n CAKE. Ik heb niks gehouden :P
ohw shit ... sorry ik dacht dat je ze nog had :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
OzzieMann schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:57:
[...]

Ik ben pas ingestapt op 2,50. Voorlopig zie ik nog geen reden om te verkopen. Met de huidige groeiende gekte richting DeFi op BSC en met pancakeswap op BSC als tegenhanger van uniswap op ETH voorzie ik nog voldoende groeipotentie!
oneindige supply hè. Wat is de inflatie, iets van 4mil per dag? Ik zou op een geven moment er bijvoorbeeld wat BNB van kopen. Die heeft toch wat meer body dan CAKE imo :P

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 17-02-2021 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
MrFX schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:58:
[...]

ohw shit ... sorry ik dacht dat je ze nog had :X
Was het maar zo'n feest :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
Ik heb een woonboot aan XRP's aangeschaft. Hopende op een moontraject na de eerste zitting aankomende week. Wishful thinking? Let's see and wait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:19
Zo maakt iedereen "fouten" ik had een paar maanden geleden nog 20.000 ada, nu nog 10% daarvan... wel winst gepakt dat wel.

Ach je kan niet alles hebben.

Ps. @BansheeBoy wat is het nut van die smiley onder iedere post?

[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 17-02-2021 13:03 ]

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb jarenlang mijn geld stukgesmeten in karamelcakes van de Appie.

Met die funds had ik ook flink wat digitale CAKE kunnen kopen.

Toch heb ik er geen moment spijt van. Die extra kilo's die ik nu draag, kan ik nu goed gebruiken als reserves om mijn lichaam en geest sterk te houden in deze stressvolle bullrun.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 19:45

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Long-time lurker in dit topic.
Ik zit reeds in BTC sinds ze op 150€ stonden, nog lang een butterfly labs miner draaiende gehad in die periode.
Over de jaren heen altijd stukjes verkocht (nog steeds spijt van nu, maar ja.. you try, you learn...), maar nu full HODL met de goede fractie aan BTC die ik nog over heb. Gouden tijden !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:02:
[...]

Ik heb jarenlang mijn geld stukgesmeten in karamelcakes van de Appie.

Met die funds had ik ook flink wat digitale CAKE kunnen kopen.

Toch heb ik er geen moment spijt van. Die extra kilo's die ik nu draag, kan ik nu goed gebruiken als reserves om mijn lichaam en geest sterk te houden in deze stressvolle bullrun.
Ik ben juist wat aan het afslanken. Wat minder vet op de botten. qua kilo's en gains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
DatraxZ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:06:
Long-time lurker in dit topic.
Ik zit reeds in BTC sinds ze op 150€ stonden, nog lang een butterfly labs miner draaiende gehad in die periode.
Over de jaren heen altijd stukjes verkocht (nog steeds spijt van nu, maar ja.. you try, you learn...), maar nu full HODL met de goede fractie aan BTC die ik nog over heb. Gouden tijden !
Ok, maar ga je deze bullrun dan wel verkopen, of wat is je plan precies? :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Volgens mij komt Banshee ook van Fok!. Ook daar altijd eenzelfde smiley onder al z'n posts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:59:
[...]

oneindige supply hè. Ik zou op een geven moment er bijvoorbeeld wat BNB van kopen. Die heeft toch wat meer body dan CAKE imo :P
Oh maar dat doe ik ook zeker, alleen dan van de dagelijkse oogst. Die gaat meer dan 50% van de week in BNB en BTC. Dat gaat helemaal goed komen.
Boven de 12 BUSD/CAKE gaat er een zodanige hoeveelheid CAKE in de verkoop dat ik mijn inleg X3 eruit haal en met de rest ga ik vrolijk door op BSC.

[ Voor 3% gewijzigd door OzzieMann op 17-02-2021 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:07:
Volgens mij komt Banshee ook van Fok!. Ook daar altijd eenzelfde smiley onder al z'n posts.
We gaan het zien de komende weken. Alleen de weak hands spelen steeds weer op! :{

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 16:48
Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:07:
wow bestaat dat nog? Vond het altijd een merkwaardig forum met dito leden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Charles echt een toffe vent. Neemt zelfs de tijd om zijn fan mail voor te lezen. Gaaf!
Ik ga ook maar wat sturen naar deze visionair. De ADA revolutie staat in de startblokken boys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
mannowlahn schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:09:
[...]

wow bestaat dat nog? Vond het altijd een merkwaardig forum met dito leden.
En die komt nu deze kant op met z’n rare gedrag...

*zoekt css ‘ignore user ID’ op*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
Tominatie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:09:
Charles echt een toffe vent. Neemt zelfs de tijd om zijn fan mail voor te lezen. Gaaf!
Ik ga ook maar wat sturen naar deze visionair. De ADA revolutie staat in de startblokken boys.
Ik overweeg om een container van die ada's binnen te loodsen. Ik geloof erg in hun ideeën en team. :{

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 19:45

DatraxZ

TrueCrypts Everything

.oisyn schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:07:
[...]

Ok, maar ga je nu dan wel verkopen, of wat is je plan precies? :)
Ik heb reeds lang geleden mijn originele inleg eruit gehaald, wat ik nu nog over heb laat ik gewoon staan. Het gaat maar over een stukje (< een kwartje) BTC hoor. HODL, en binnen enkele jaren zie ik wel weer wat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Heb je je Swipe al verkocht? Josolito ontpopt zich als een échte mongool wat mij betreft. Ik kan niet wachten die shit te dumpen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

OzzieMann schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:07:
[...]

Oh maar dat doe ik ook zeker, alleen dan van de dagelijkse oogst. Die gaat meer dan 50% van de week in BNB en BTC. Dat gaat helemaal goed komen.
Boven de 12 BUSD/CAKE gaat er een zodanige hoeveelheid CAKE in de verkoop dat ik mijn inleg X3 eruit haal en met de rest ga ik vrolijk door op BSC.
Perfecte strategie, ik heb net alle CAKE weer teruggekocht en nog wat BNB overgehouden. Strategie is nu harvesten totdat CAKE weggeschimmeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:11:
[...]

Heb je je Swipe al verkocht? Josolito ontpopt zich als een échte mongool wat mij betreft. Ik kan niet wachten die shit te dumpen :/
Nee nog niet, moet ik het dumpen? Sta er iig best mooie winst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
BansheeBoy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:02:
Ik heb een woonboot aan XRP's aangeschaft. Hopende op een moontraject na de eerste zitting aankomende week. Wishful thinking? Let's see and wait.

Nee, geen wishful thinking. Kan nog wel tot oktober duren trouwens.

Hier de laatste analyse over de brief die de partijen bij de rechter in hebben moeten leveren:

klik

Korte samenvatting: SEC staat niet heel erg sterk..

[ Voor 5% gewijzigd door WiseGuy! op 17-02-2021 13:14 ]

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Laatst online: 22:22

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Jeej!!

De XFLR heeft mijn buy order geraakt op de dip. En piekt weer.
Op Poloniex. Het is geen bijzonder iets maar er zit een regelmaat in. Kijk maar naar de chart. Dippen op 0,08 en pieken naar 0,087-0,09. Ben paar weken geleden met 11200 stuks begonnen en heb er nu 16000.

Buy low en sell high.
Laatste keer dat ik het zeg. Beetje schrapen daar.

[ Voor 12% gewijzigd door ApC_IcE op 17-02-2021 13:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:58

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Riemen vast, ik heb een BTC buy order gezet op de 1 uur MA 99 (usd 48xxx). Het is hier al weer tijd om de candle charts vaarwel te zeggen en nog even van de avond te genieten. Hodl makkers (na de dip, want ik moet nog wel wat bijkopen) 8)

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61nvCCrmJyL._AC_SX466_.jpg
Ha, printen ze de tekst gewoon in de verkeerde volgorde 8)7 :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Tominatie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:12:
[...]

Nee nog niet, moet ik het dumpen? Sta er iig best mooie winst op.
Er is een heel nieuw plan met SXP. Voel me best genaaid omdat dit wat was waar ik voor tekende destijds. Ik moet nog ruim 2 maanden uitzitten.

Lees hier de plannen https://medium.com/swipe/swipe-sxp-v2-roadmap-b435b02525f5
Josolito heeft wel wat van onze vragen beantwoord in de elite telegram group, maar toch..

Maar luister vooral niet naar mij. Ik dump wel vaker dingen te vroeg, CAKE, ADA, ICON enz. enz.... :+

[ Voor 7% gewijzigd door Gelukszoekr op 17-02-2021 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

knakworst schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:11:
[...]

Perfecte strategie, ik heb net alle CAKE weer teruggekocht en nog wat BNB overgehouden. Strategie is nu harvesten totdat CAKE weggeschimmeld is.
:*) mooie analogie (als je dat zo noemt) weer!

Ik ben blij dat ik onze dakkapel die begin dit jaar geplaatst is gewoon van fiat betaald heb en er geen crypto's voor ver-euro'd heb.
Wel heb ik afgelopen oktober 71 BNB's ver-euro'd om een nieuwe TV en wat andere spulletjes te kopen, duurste 65"ooit!!!!! :+ Maar ik geniet nog elke dag van mijn BNB-TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:15:
[...]
Maar luister vooral niet naar mij. Ik dump wel vaker dingen te vroeg, CAKE, ADA, ICON enz. enz.... :+
Daar heb ik ook een handje van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 12:46
[...]

Shit happens. Hier ADA verkocht @$0.19 |:( Met enige tegenzin een tijdje geleden toch maar weer ingekocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Haha heerlijk dat sarcasme. :9

Charles met zijn Ethereum killer Cardano.

Een fijne man, een echte visionair. Een man die de hele bearmarket niets tot weinig heeft gedaan met zijn Cardano, maar nu door de grote Bitcoin stijging weer goed zijn grote broekzakken kan vullen met dikke hype dollars.

Meteen wat updates voor Cardano, oh wat mooi, oh wat prachtig. Hij gaat naar een Dollar soon, die ADA.

Weer een dikke sigaar voor ome Charles. Weer een prachtige auto voor de uitpuilende selectie.

Kom maar even op schoot bij ome Charles. Dan betast hij je op plaatsen die way verder gaan dan je portemonnee met zijn dikke, met vet doordrenkte worstenvingers.

Een echte visionair zonder eigenbelang. Hier, om met zijn flitsende techniek de wereld te redden van financiële ondergang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Cardano heeft denk ik ook profijt van de hoge supply, en dus lage prijs per coin.

Hoe vaak hoor je niet: "Deze munt kan veel harder groeien dan Bitcoin omdat deze super goedkoop is!"

/facepalm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junkchaser
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
BTC GROTE BOELS!

YouTube: Hans Teeuwen Boels

8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Laatst online: 23-09 22:18
Is ETH dan nu eindelijk onderweg om een inhaalslag te maken? *O* Groene kaars op de ETH/EUR en ETH/BTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:36

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:19:
[...]

Haha heerlijk dat sarcasme. :9

Charles met zijn Ethereum killer Cardano.

Een fijne man, een echte visionair. Een man die de hele bearmarket niets tot weinig heeft gedaan met zijn Cardano, maar nu door de grote Bitcoin stijging weer goed zijn grote broekzakken kan vullen met dikke hype dollars.

Meteen wat updates voor Cardano, oh wat mooi, oh wat prachtig. Hij gaat naar een Dollar soon, die ADA.

Weer een dikke sigaar voor ome Charles. Weer een prachtige auto voor de uitpuilende selectie.

Kom maar even op schoot bij ome Charles. Dan betast hij je op plaatsen die way verder gaan dan je portemonnee met zijn dikke, met vet doordrenkte worstenvingers.

Een echte visionair zonder eigenbelang. Hier, om met zijn flitsende techniek de wereld te redden van financiële ondergang.

[YouTube: Warren Buffet Buys Bitcoin Meme]
Is dat niet zo bij alle bedenkers van cryptocoins? (Serieuze vraag!) Ik denk dat de meesten het eigen gewin voorop stellen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 26-09 10:01
NuCypher lijkt er vandaag ook weer zin in te hebben. Hopelijk kan hij zijn stijging van vorige week doorzetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:23:
Cardano heeft denk ik ook profijt van de hoge supply, en dus lage prijs per coin.

Hoe vaak hoor je niet: "Deze munt kan veel harder groeien dan Bitcoin omdat deze super goedkoop is!"

/facepalm
Wat een haters hier toch.. how come? Heeft Charles jullie betast? Of zijn jullie gewoon een beetje zuur omdat je er niet diep genoeg in zit?

Daarbij is het zeker niet Charles die Cardano als ETH killer bestempelt. Integendeel.
Toch geloof ik hem liever dan Vitalik “2.0” Buterin.

Dat gezeik over supply is ook zo’n dooddoener. Alsof het allemaal naar 10k per coin moet kunnen gaan om bestaansrecht te hebben. Wat een bullshit is dat. Als ADA de marketcap van ETH overneemt is dat een x9. En dan zitten we oo een dollar of 8. Dikke prima wat mij betreft. Als ETH niet dit jaar nog met serieuze oplossingen voor zn issues komt gaat die hard door het putje. Mark my words.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
mvds schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:27:
[...]

Is dat niet zo bij alle bedenkers van cryptocoins? (Serieuze vraag!) Ik denk dat de meesten het eigen gewin voorop stellen, toch?
Ja, 99% van alle crytocoins zijn shitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:23:

/facepalm
Klinkt als veel XRP fanbois in mijn omgeving. "Ja maar stel dat die net zo veel waard wordt als de bitcoin!1"

zucht.. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:40

YES

Moderator General Chat
WiseGuy! schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:29:
[...]
Dat gezeik over supply is ook zo’n dooddoener. Alsof het allemaal naar 10k per coin moet kunnen gaan om bestaansrecht te hebben. Wat een bullshit is dat. Als ADA de marketcap van ETH overneemt is dat een x9. En dan zitten we oo een dollar of 8. Dikke prima wat mij betreft. Als ETH niet dit jaar nog met serieuze oplossingen voor zn issues komt gaat die hard door het putje. Mark my words.
De dollar, die is pas kut. Die is maar 1 fucking dollar waard, maximaal! Nooit in handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Laatst online: 23-09 22:18
Luuk schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:29:
[...]

Klinkt als veel XRP fanbois in mijn omgeving. "Ja maar stel dat die net zo veel waard wordt als de bitcoin!1"

zucht.. :F
KOOP REDDCOIN MAN! MEGA GOEDKOOP! Als die hetzelfde waard wordt als BTC ben je multimiljardair! Die coin heeft mega veel potentie!

:F }:| :| :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:04

Bever!

3

YES schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:31:
[...]

De dollar, die is pas kut. Die is maar 1 fucking dollar waard, maximaal! Nooit in handelen.
Echter volgend jaar toch al gauw een procent minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
[...]

Er is een heel nieuw plan met SXP. Voel me best genaaid omdat dit wat was waar ik voor tekende destijds. Ik moet nog ruim 2 maanden uitzitten.

Lees hier de plannen https://medium.com/swipe/swipe-sxp-v2-roadmap-b435b02525f5
Josolito heeft wel wat van onze vragen beantwoord in de elite telegram group, maar toch..

Is die AMA met de elite telegram group ook ergens terug te vinden?
Ik ben wel benieuwd naar de antwoorden van Josolito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Ik wil niet ferm doen, maar POLKADOT heeft alles in zich om het nieuwe ETH te worden. En die heeft als voordeel ook nog eens de lage marketcap. :{ ²

Mark my words. Mark it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:24
daar zit bij Eth toch wel even een dikke muur op 1840

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

WiseGuy! schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:29:
[...]

Wat een haters hier toch.. how come? Heeft Charles jullie betast? Of zijn jullie gewoon een beetje zuur omdat je er niet diep genoeg in zit?

Daarbij is het zeker niet Charles die Cardano als ETH killer bestempelt. Integendeel.
Toch geloof ik hem liever dan Vitalik “2.0” Buterin.

De mensen achter XRP zeggen ook nooit dat XRP een grote munt gaat worden.....

o wacht....

Ik bedoel, ja... elke army heeft zijn munt. Andersom bedoel ik. :D

Ik haat alleen alle munten die ik niet heb omdat ik ze niet heb. En vooral als die munten dan ook stijgen. Dan haat ik die munten extra hard, omdat ze stijgen en ik ze niet heb. :*)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Pagina: 1 ... 253 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!