Aged like milk. Gelukkig maar

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Aged like milk. Gelukkig maar
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
:{ ²
Heb je geen curve?Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:41:
Lekker handig die Binance kaart... Derde dag op rij betaling afgewezen bij dezelfde winkel waar hij het eerder wel gewoon deed. Je kunt hem al niet op gek veel plekken gebruiken dus bye bye mooie cashbacks.
Je hebt gelijk, die had ik nog niet eerder gelezen.mjjveldt schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:31:
[...]
Dit soort onderzoeken doet Kraken wel vaker toch?
https://blog.kraken.com/p...ks-against-ledger-nano-x/
Yup, morgen fysieke kaart proberen. Is toch zonde om mis te lopen, betalen moet je toch.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nee niemand kan weten wanneer het exact eindigt. En als iemand het wel wist, zou ie het natuurlijk niet zeggen.BansheeBoy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:43:
Weet iemand al wanneer exact het ALT season eindigt? Ik wil er een beetje tijdige op kunnen anticiperen. Ik draag zelf nooit hotpants. Dat is het niet.
[ Voor 7% gewijzigd door MicroWhale op 17-02-2021 17:47 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
de buCake blijft maar gevenMicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:46:
Uitgestapt bij LINK... ik kon t niet meer aanzien. Verkocht met dik 20% winst, dus geen tranen.
Als iemand nog een leuke munt wil shillen waar ik de komende dagen op kan letten, dan hoor ik t graag.
Ik heb al BTC/ETH/DOT/NEXO (samen 99%) + een zooi shitcoins uit de periode 2017 (1%).
Wil tot 5% in die munt stoppen.
Wel een serieuze LT hodl munt, geen pumpcoin.
ADA of Cake. Hele dikke techMicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:46:
Uitgestapt bij LINK... ik kon t niet meer aanzien. Verkocht met dik 20% winst, dus geen tranen.
Als iemand nog een leuke munt wil shillen waar ik de komende dagen op kan letten, dan hoor ik t graag.
Ik heb al BTC/ETH/DOT/NEXO (samen 99%) + een zooi shitcoins uit de periode 2017 (1%).
Wil tot 5% in die munt stoppen.
Wel een serieuze LT hodl munt, geen pumpcoin.
Ja na de recente wijzigingen is het stoppen van de kaart een no-brainer. Een makkelijke keuze is wel niceCrypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:35:
[...]
Buiten dat krijg ik ook de indruk dat je niet denderend goed voelt bij die kaart ook hiervoor al niet. Zal iig een stukje rust geven.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
14 April 2021 om 12:49:13BansheeBoy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:43:
Weet iemand al wanneer exact het ALT season eindigt? Ik wil er een beetje tijdige op kunnen anticiperen. Ik draag zelf nooit hotpants. Dat is het niet.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Eigenlijk ook wel gek dat je na dit soort grote(re) wijzigingen er niet uit kunt stappen. Maar goed, aan je twijfel is nu een einde gemaakt. Wat ga je nu doen? BNB?Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:49:
[...]
Ja na de recente wijzigingen is het stoppen van de kaart een no-brainer. Een makkelijke keuze is wel nice
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik lees net de discord en men is erg verbolgen over de start prijs, zou 2,5 zijn haha.Kain_niaK schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:50:
Vesper.finance heeft net VSP gelanceerd op Uniswap en Sushi.
Ik heb kunnen instappen op 20 dollar, staat al op 22 nu.
Ik ga ook vandaag airdrops krijgen door mijn BCH to Vesper bridge.
Die gaan dan verdeeld worden over de eigenaren.
Ben benieuwd hoeveel ik krijg.
En hoeveel we bespaard hebben op ETH fees.
[ Voor 5% gewijzigd door mannowlahn op 17-02-2021 17:53 ]
Ik heb ook nog wat cakes, waar zit dit in de app?knakworst schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:55:
Ik heb iets sneller dan verwacht mijn inleg uit cake gehaald. 20 procent van het aantal CAKES. Nu maar lekker harvesten met de 'gratis' CAKES. Zo'n groot mogelijke bag BNB bijelkaar harken is het doel.
Wat toevallig! Daar heb ik hem ook op staan. Toch handig om vantevoren te weten.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
[ Voor 53% gewijzigd door .oisyn op 17-02-2021 22:57 ]
Bitcoin. All the way.Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:51:
[...]
Eigenlijk ook wel gek dat je na dit soort grote(re) wijzigingen er niet uit kunt stappen. Maar goed, aan je twijfel is nu een einde gemaakt. Wat ga je nu doen? BNB?
ja en verder Jaapio? UTC +2 of of -8? Je hebt toch wel een beetje het image opgebouwd super nauwkeurig te zijn. Beetje out of character dit! Als straf moet je nu even een babe posten met twee grote Caketassen. Milk en Cakies, yo!
Zijn er tijdzones op Mars?NomadTitan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:09:
[...]
ja en verder Jaapio? UTC +2 of of -8? Je hebt toch wel een beetje het image opgebouwd super nauwkeurig te zijn. Beetje out of character dit! Als straf moet je nu even een babe posten met twee grote Caketassen. Milk en Cakies, yo!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Dan al! Mijn bol zegt dat het minimaal tot Juli moet duren anders wordt ik geen miljonair.
[ Voor 10% gewijzigd door green-tea op 17-02-2021 18:12 ]
Ik denk dat het op termijn wel goed komt hoor, maar had zoveel beter iets anders kunnen kopen. Ik denk sowieso niet na over verkopen onder de $200Bjorn180179 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:38:
[...]
Elrond is wel weer met een ritje bezig dus er is nog hoop
Groot gelijk, heb zelf daarnaast LTC en BNB maar verder blijf ik ook van de alts af. Met deze twee zijn prima voorspelbare ritjes te maken en dat geeft veel meer rust. Kans dat ze naar 0 gaan is ook miniem.Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:04:
[...]
Bitcoin. All the way.
Ik zie enorm veel potentie in een Bitcoin groei door de interesse van bedrijven. Bitcoin blijft voorlopig de markt bepalen in deze space. Bij een flinke correctie zal je veel minder verliezen als dat je in alts zit.
Ik heb eerder altijd alts gehad. Ik denk dat er nu heel duidelijk interesse is voor Bitcoin en dat veel alts veel lucht in zich hebben.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Waar en wat stake je? Die belachelijk hoge APY's zijn vaak niet op 'stable' coins zeg maar.locmorto schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:04:
Ik zit nu op verschillende platformen te staken met bizarre APY's![]()
Zelfs nu aan het staken tegen 100% APY volgens de bijsluiter![]()
Er gaat straks toch een grote partij USDT, USDC en USDN ineens in rook op
Verwijderd
Euh... Euh...NomadTitan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:09:
[...]
Euhm.... Bij launchpool doe je staken/farmen? Klik op stake, gooi er wat muntjes in en je krijgt rewards._Gast_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:36:
https://launchpad.binance.com/en
Ik weet wat een launchpad is, maar wat bedoelen ze met launchpool? En ''farming''?
Bij launchpool zijn er bestaande coins...
ah ok thanks!Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:41:
[...]
Euhm.... Bij launchpool doe je staken/farmen? Klik op stake, gooi er wat muntjes in en je krijgt rewards.
De uitleg staat er gewoon bij hoor_Gast_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:36:
https://launchpad.binance.com/en
Ik weet wat een launchpad is, maar wat bedoelen ze met launchpool? En ''farming''?
Bij launchpool zijn er bestaande coins...
Laat je DOT niet staan om te staken?ybos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:37:
Verkoopstrategie weer aangepast
Vanmorgen van plan om BTC te verkopen en DOT voorlopig even te laten staken.
Toen las ik dat DOT relatief gezien over weinig accounts verdeeld is (veel wales, dus makkelijk te beinvloeden).
DOT uit de stake gehaald en verkooporder klaargezet, met n beetje geluk wordt die vannacht geraakt.
Elleboog op tafel of juist niet?Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:42:
[...]
Oogsten. Meestal doe je dat bij ongeveer 70% milky, 30% amber trichomen. Maar dat is persoonlijk, ben zelf niet zo van de 'couchlock'.
Wel zorgen dat je goed gespoeld hebt, niemand houdt ervan om chlorofyl te nuttigen.
Drogen is ook een kunst, mag van mij altijd wel tussen de 9 tot 14 dagen duren, dan cured het zo lekker in de weckpotten op 62% luchtvochtigheid.
In het land der blinden....
Hahamvds schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:46:
[...]
Antwoorden op zo'n newb vraag met jargon heeft niet zoveel zin denk ik
Ik heb geen idee of het de moeite waard is hoor, ik zie dat je ook LIT ermee kan verdienen. Maar die staat vrij slecht en ik heb geen idee of die nog wat gaat doen... Ik ben ook alles nog uit aan het zoeken_Gast_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:53:
[...]
Haha
Trouwens, Safepal launch was de eerste investering die ik op het oog had. Op het laatst er vanaf gezien![]()
Ja precies dat blijft altijd de vraag. Moet idd blijven researchen.mvds schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:55:
[...]
Ik heb geen idee of het de moeite waard is hoor, ik zie dat je ook LIT ermee kan verdienen. Maar die staat vrij slecht en ik heb geen idee of die nog wat gaat doen... Ik ben ook alles nog uit aan het zoeken
Idd, amper 400% gestegen op 2 weken. Rommel.mvds schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:55:
Ik heb geen idee of het de moeite waard is hoor, ik zie dat je ook LIT ermee kan verdienen. Maar die staat vrij slecht en ik heb geen idee of die nog wat gaat doen...
LIT slecht? Vanaf de 2de dag bijna een x4 gedaan vergeleken met het huidige nivo, in 12 dagen...mvds schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:55:
[...]
Ik heb geen idee of het de moeite waard is hoor, ik zie dat je ook LIT ermee kan verdienen. Maar die staat vrij slecht en ik heb geen idee of die nog wat gaat doen... Ik ben ook alles nog uit aan het zoeken
Ah we zeggen exact hetzelfde op een iets andere manier.Slonzo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:59:
[...]
Idd, amper 400% gestegen op 2 weken. Rommel.
Gelukkig weet je van de rest wel exact wat ze gaan doen.
Spaart je toch weer een hoop verlies.
Slonzo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:59:
[...]
Idd, amper 400% gestegen op 2 weken. Rommel.
Gelukkig weet je van de rest wel exact wat ze gaan doen.
Spaart je toch weer een hoop verlies.
I stand corrected, ik zat verkeerd te kijkenCrypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:00:
[...]
LIT slecht? Vanaf de 2de dag bijna een x4 gedaan vergeleken met het huidige nivo, in 12 dagen...![]()
Misschien dat anderen het wel beter hebben gedaan maar ik vind dit niet slecht.
Vraag ik me toch af hoe je dat verkeerd kunt zien.mvds schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:03:
[...]
[...]
I stand corrected, ik zat verkeerd te kijken
Ik keek hoe goed ie het deed tegenover BTC en daar staat ie op -9,26% Ik had dus niet gekeken bij de ontwikkeling van de munt zelfCrypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:07:
[...]
Vraag ik me toch af hoe je dat verkeerd kunt zien.
@mvds is misschien niet het scherpste mesje in de la, maar hoe je dat verkeerd kan zien snap ik heel goed.Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:07:
[...]
Vraag ik me toch af hoe je dat verkeerd kunt zien.
Overigens geen idee wat dat LIT is of doet en wil het ook niet weten maar ben wel benieuwd of iemand potentie ziet want het is geen swapshit of defimeuk als ik het goed zie? Iemand genegen om even zijn aliexpress glazen bol op te wrijven voor wat meer inzichten?
Volgende keer https://www.binance.com/en/markets en dan ticker intikken. Als BTC stijgt gaan alts er vaak op achteruit maar blijft de waarde in fiat soms hetzelfde of stijgt zelfs.mvds schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:10:
[...]
Ik keek hoe goed ie het deed tegenover BTC en daar staat ie op -9,26% Ik had dus niet gekeken bij de ontwikkeling van de munt zelf
Gaan we al, lekker hooranti elppa schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:17:
voelt alsof de volgende leg up eraan komt voor btc
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
iemand hier in het topic vertelde dat een groot deel van de DOT's in een relatief klein aantal wallets verdeeld zit. Dus risico op manipulatie is dan groter dan bijvoorbeeld BTC.WhySoSerious schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:48:
[...]
Laat je DOT niet staan om te staken?
Gefeliciteerd Chris!! Ik hoop dat we nog iets meer stijgen, maar je weet het nooit.Chris.nl schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:16:
Ik had de ballen niet meer, ben 100% uitgestapt op m'n doel. Jullie een goeie run verder!! 💰
Ik zal na dit bericht niet lopen piepen om een daling of bloed door de straten, maar hopelijk tot ooit! 😘
Zero.
From the north. Zei de stem dan soms.Glenn Hoddle schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:15:
De Harkonnen komen!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
cu laterz...mijn gevoel zegt dat je wel weer instapt.Chris.nl schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:16:
Ik had de ballen niet meer, ben 100% uitgestapt op m'n doel. Jullie een goeie run verder!! 💰
Ik zal na dit bericht niet lopen piepen om een daling of bloed door de straten, maar hopelijk tot ooit! 😘
Congrats!Chris.nl schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:16:
90 cent ? euro's ?corneedebruin schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:18:
Potverdorie die front haha machtig dit
Gisteren voor 90 cent ingekocht verkocht op 1,20 nu toch weer fomo en ingekocht op 2,60.
Kijken waar deze pump na toe gaat maar zit al klaar met mijn stop loss
Het ga je goed makkert! Geniet ervan en beloof ons dat je je niet eerder weer in fomo'd voor BTC op 250k staat.Chris.nl schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:16:
Boormachine en dan hier mee blijven lezen.WhySoSerious schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:29:
[...]
Congrats!
Enig idee wat je met het vrijgekomen geld gaat doen?
Hey Chris! Tijd niet gezien inderdaad..Chris.nl schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:16:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zero.
Ja, ik ben er uitgestapt. Dan gaat een coin vaak moon ineens.Pelox schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:35:
Totaal de stijging van bnb gemist... wow. Die gaat als een raket zeg. Iets van nieuws rondom bnb? Nieuwe launch?
Congrats Chrissie!😘Chris.nl schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:16:
dan maar niet verkopen onder de 2,30 anderd poef weg winst.corneedebruin schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:18:
Potverdorie die front haha machtig dit
Gisteren voor 90 cent ingekocht verkocht op 1,20 nu toch weer fomo en ingekocht op 2,60.
Kijken waar deze pump na toe gaat maar zit al klaar met mijn stop loss
Niet dat ik weet maar leuk is het wel, stijging BTC en stijging BNB tov BTC dus in euro's bijna 25% in een dag. Heb het geld niet nodig maar het jeukte wel even.Pelox schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:35:
Totaal de stijging van bnb gemist... wow. Die gaat als een raket zeg. Iets van nieuws rondom bnb? Nieuwe launch?
[ Voor 10% gewijzigd door Crypts op 17-02-2021 19:45 ]
Innit for the tech!BansheeBoy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:44:
Mooi om te zien dat we allemaal zo'n passie voor geld hebben. Kan ik intens van genieten.
Dat dus maar ik vind het ook niet erg als hij zijn
Kom nou, is dit nou echt nodig?Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:46:
[...]
Dat dus maar ik vind het ook niet erg als hij zijninpakt en weer opsodeflikkert naar Fok!.
Je moet je lp (liquidity tokens) ook weer terugzetten naar losse tokens ipv een pair.Debtor schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:47:
Ik ben een beetje aan het onderzoeken hoe het staken van Cake enz in zijn werk gaat. Het heb wat testjes bij Beefy en Pancakeswap lopen. Nu wil ik mijn Cakes van Pancakeswap terug in mijn wallet hebben, maar kan nergens een withdraw knop vinden? Ik heb de boel al unstaked en zie de hoeveelheid beschikbare Cakes in de wallet op Pancakeswap. Nu nog terug naar mijn Binance smart chain wallet...
Ja, ik geloof erg in die DEFI projecten. Maar je kan helaas niet overal inzitten.Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:46:
[...]
Dat dus maar ik vind het ook niet erg als hij zijninpakt en weer opsodeflikkert naar Fok!.
Hij blijft ook maar gaan, zet de 165k babe maar klaarPelox schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:35:
Ja. Aangenaam trouwens, ik hou niet zo van politieke correctheid.
Aha oke, nu nog mijn wallet kunnen connecten. Krijg nadat ik op connect heb geklikt een leeg wit browser venster. Meer mensen last van?Je moet je lp (liquidity tokens) ook weer terugzetten naar losse tokens ipv een pair.
trade -> Liquidity
https://untappd.com/user/OzzBier
Zijn bijdrage in dit topic is nou niet echt van toegevoegde waarde toch?. Degene die over hem heen vallen zijn bijna niet meer te tellen en die infantiele smiley aan het einde van zijn replies beginnen op den duur ook een beetje vermoeiend te worden.
Verwijderd
Hahhaa lekker bezig pik. Geniet ervan!Chris.nl schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:16:
Ik ben toevallig vandaag ook met wat speel tokens op PancakeSwap aan de slag gegaan. Het is even een gehannes, met conversie naar CAKE, het toevoegen van een LP pair en dan de LP tokens farmen. Maar diezelfde weg moet je dus ook weer terug. Dus je CAKE harvesten, unstaken, uit de LP halen en dan CAKE weer converteren.Debtor schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:47:
Ik ben een beetje aan het onderzoeken hoe het staken van Cake enz in zijn werk gaat. Het heb wat testjes bij Beefy en Pancakeswap lopen. Nu wil ik mijn Cakes van Pancakeswap terug in mijn wallet hebben, maar kan nergens een withdraw knop vinden? Ik heb de boel al unstaked en zie de hoeveelheid beschikbare Cakes in de wallet op Pancakeswap. Nu nog terug naar mijn Binance smart chain wallet...
Mooi toch? Zelf gisteren op 26380 average ingestapt en niet eens zozeer voor een verwachte stijging maar meer om mijn gemiddelde voor het cashback level omhoog te brengen. Dan is dit toch wel genieten zo.theorganiser schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:50:
[...]
Hij blijft ook maar gaan, zet de 165k babe maar klaar
Of gewoon cake of pancakeswap of beefy staken in zonder die LP tokens aan te raken. Loop je ook geen risico op impermanent loss.Kwistnix schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:53:
[...]
Ik ben toevallig vandaag ook met wat speel tokens op PancakeSwap aan de slag gegaan. Het is even een gehannes, met conversie naar CAKE, het toevoegen van een LP pair en dan de LP tokens farmen. Maar diezelfde weg moet je dus ook weer terug. Dus je CAKE harvesten, unstaken, uit de LP halen en dan CAKE weer converteren.
https://untappd.com/user/OzzBier
Je kan ook gewoon je cake direct in de pools staken. Dan heb je ook niet met impermanent loss te maken.Kwistnix schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:53:
[...]
Ik ben toevallig vandaag ook met wat speel tokens op PancakeSwap aan de slag gegaan. Het is even een gehannes, met conversie naar CAKE, het toevoegen van een LP pair en dan de LP tokens farmen. Maar diezelfde weg moet je dus ook weer terug. Dus je CAKE harvesten, unstaken, uit de LP halen en dan CAKE weer converteren.
Sympathiek dat je ons een verdere stijging gunt!Chris.nl schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:16:
OzzieMann schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:55:
[...]
Of gewoon cake of pancakeswap of beefy staken in zonder die LP tokens aan te raken. Loop je ook geen risico op impermanent loss.
Echokeepitfrosty schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:55:
[...]
Je kan ook gewoon je cake direct in de pools staken. Dan heb je ook niet met impermanent loss te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Kwistnix op 17-02-2021 20:03 ]
Wel oppassen met die spacecake, voor je het weet kom je niet meer van de bank af!Tominatie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:40:
[...]
Tis ook moeilijk om van een lekkere cake af te blijven. Ik begrijp het volkomen. Een dag niet lekker gegeten is een dag niet geleefd zeggen ze wel eens.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq