Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 256 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.872 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
Aged like milk. Gelukkig maar *O* mij hoor je niet klagen, wat mij betreft schiet het over de market cap van SUSHI heen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:46
Dat cake is niet normaal joh.
Gaat wel tegelijk met BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22
Lees zojuist iets over Elrond defi 2.0. Dus wellicht daardoor ook de stijging.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
Weet iemand al wanneer exact het ALT season eindigt? Ik wil er een beetje tijdige op kunnen anticiperen. Ik draag zelf nooit hotpants. Dat is het niet.

:{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:47

knakworst

Get more sats!

Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:41:
Lekker handig die Binance kaart... Derde dag op rij betaling afgewezen bij dezelfde winkel waar hij het eerder wel gewoon deed. Je kunt hem al niet op gek veel plekken gebruiken dus bye bye mooie cashbacks. ;w
Heb je geen curve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:13
Je hebt gelijk, die had ik nog niet eerder gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Yup, morgen fysieke kaart proberen. Is toch zonde om mis te lopen, betalen moet je toch. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
BansheeBoy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:43:
Weet iemand al wanneer exact het ALT season eindigt? Ik wil er een beetje tijdige op kunnen anticiperen. Ik draag zelf nooit hotpants. Dat is het niet.
Nee niemand kan weten wanneer het exact eindigt. En als iemand het wel wist, zou ie het natuurlijk niet zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 10:43

MicroWhale

The problem is choice

Uitgestapt bij LINK... ik kon t niet meer aanzien. Verkocht met dik 20% winst, dus geen tranen.
Als iemand nog een leuke munt wil shillen waar ik de komende dagen op kan letten, dan hoor ik t graag.

Ik heb al BTC/ETH/DOT/NEXO (samen 99%) + een zooi shitcoins uit de periode 2017 (1%).

Wil tot 5% in die munt stoppen.

Wel een serieuze LT hodl munt, geen pumpcoin.

[ Voor 7% gewijzigd door MicroWhale op 17-02-2021 17:47 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:12
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:46:
Uitgestapt bij LINK... ik kon t niet meer aanzien. Verkocht met dik 20% winst, dus geen tranen.
Als iemand nog een leuke munt wil shillen waar ik de komende dagen op kan letten, dan hoor ik t graag.

Ik heb al BTC/ETH/DOT/NEXO (samen 99%) + een zooi shitcoins uit de periode 2017 (1%).

de buCake blijft maar geven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:46:

ADA of Cake. Hele dikke tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:05
Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:35:
[...]
Buiten dat krijg ik ook de indruk dat je niet denderend goed voelt bij die kaart ook hiervoor al niet. Zal iig een stukje rust geven. :)
Ja na de recente wijzigingen is het stoppen van de kaart een no-brainer. Een makkelijke keuze is wel nice :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

BansheeBoy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:43:
14 April 2021 om 12:49:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Vesper.finance heeft net VSP gelanceerd op Uniswap en Sushi.

Ik heb kunnen instappen op 20 dollar, staat al op 22 nu.

Ik ga ook vandaag airdrops krijgen door mijn BCH to Vesper bridge.

Die gaan dan verdeeld worden over de eigenaren.

Ben benieuwd hoeveel ik krijg.

En hoeveel we bespaard hebben op ETH fees.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:49:
[...]

Ja na de recente wijzigingen is het stoppen van de kaart een no-brainer. Een makkelijke keuze is wel nice :)
Eigenlijk ook wel gek dat je na dit soort grote(re) wijzigingen er niet uit kunt stappen. Maar goed, aan je twijfel is nu een einde gemaakt. Wat ga je nu doen? BNB?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Kain_niaK schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:50:
Vesper.finance heeft net VSP gelanceerd op Uniswap en Sushi.

Ik heb kunnen instappen op 20 dollar, staat al op 22 nu.

Ik ga ook vandaag airdrops krijgen door mijn BCH to Vesper bridge.

Die gaan dan verdeeld worden over de eigenaren.

Ben benieuwd hoeveel ik krijg.

En hoeveel we bespaard hebben op ETH fees.
Ik lees net de discord en men is erg verbolgen over de start prijs, zou 2,5 zijn haha.

Anyway ik doe mee aan de beta, ben benieuwd naar de airdrop straks.Heb maar een halve eth er in gezet, dus zal wel niet schrikbarend zijn, maar met een prijs van 22 dollar zal er vast wel iets leuks uitkomen.

krijgen we de airdrop op onze metamask adres die gekoppeld is aan vesper finance?

[ Voor 5% gewijzigd door mannowlahn op 17-02-2021 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
Ok, wat de fuck. Ik ga ff douchen en mis die enorme 1 minuut pump van Cake. Kijk die bizarre candle:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RfTSTN0Ml6PW9FOvewxp8ZmfijA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/htLQbJnysNU24yf3cgtyl9NP.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:47

knakworst

Get more sats!

Ik heb iets sneller dan verwacht mijn inleg uit cake gehaald. 20 procent van het aantal CAKES. Nu maar lekker harvesten met de 'gratis' CAKES. Zo'n groot mogelijke bag BNB bijelkaar harken is het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
knakworst schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:55:
Ik heb iets sneller dan verwacht mijn inleg uit cake gehaald. 20 procent van het aantal CAKES. Nu maar lekker harvesten met de 'gratis' CAKES. Zo'n groot mogelijke bag BNB bijelkaar harken is het doel.
Ik heb ook nog wat cakes, waar zit dit in de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:30
Polkastarter krijgt ook even een poffert op zijn neus maar dit komt wel goed verwacht ik.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Wat toevallig! Daar heb ik hem ook op staan. Toch handig om vantevoren te weten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
En daar komt bij elrond alweer een rode dildo. Hopelijk kort dipje en gaat ie nog even door.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Boys, wat is harvesten? :?

* Iets meer context en eigen inzet mag ook wel *

[ Voor 53% gewijzigd door .oisyn op 17-02-2021 22:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:51:
[...]

Eigenlijk ook wel gek dat je na dit soort grote(re) wijzigingen er niet uit kunt stappen. Maar goed, aan je twijfel is nu een einde gemaakt. Wat ga je nu doen? BNB?
Bitcoin. All the way.

Ik zie enorm veel potentie in een Bitcoin groei door de interesse van bedrijven. Bitcoin blijft voorlopig de markt bepalen in deze space. Bij een flinke correctie zal je veel minder verliezen als dat je in alts zit.

Ik heb eerder altijd alts gehad. Ik denk dat er nu heel duidelijk interesse is voor Bitcoin en dat veel alts veel lucht in zich hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Ik zit nu op verschillende platformen te staken met bizarre APY's :*)

Zelfs nu aan het staken tegen 100% APY volgens de bijsluiter 8)7

Er gaat straks toch een grote partij USDT, USDC en USDN ineens in rook op :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:40
ja en verder Jaapio? UTC +2 of of -8? Je hebt toch wel een beetje het image opgebouwd super nauwkeurig te zijn. Beetje out of character dit! Als straf moet je nu even een babe posten met twee grote Caketassen. Milk en Cakies, yo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
NomadTitan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:09:
[...]

ja en verder Jaapio? UTC +2 of of -8? Je hebt toch wel een beetje het image opgebouwd super nauwkeurig te zijn. Beetje out of character dit! Als straf moet je nu even een babe posten met twee grote Caketassen. Milk en Cakies, yo!
Zijn er tijdzones op Mars?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Dan al! Mijn bol zegt dat het minimaal tot Juli moet duren anders wordt ik geen miljonair.

https://www.blockchaincenter.net/altcoin-season-index/

[ Voor 10% gewijzigd door green-tea op 17-02-2021 18:12 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Laatst online: 13:53
Bjorn180179 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:38:
[...]

Elrond is wel weer met een ritje bezig dus er is nog hoop *O*
Ik denk dat het op termijn wel goed komt hoor, maar had zoveel beter iets anders kunnen kopen. Ik denk sowieso niet na over verkopen onder de $200

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Gelukszoekr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:04:
[...]

Bitcoin. All the way.

Ik zie enorm veel potentie in een Bitcoin groei door de interesse van bedrijven. Bitcoin blijft voorlopig de markt bepalen in deze space. Bij een flinke correctie zal je veel minder verliezen als dat je in alts zit.

Ik heb eerder altijd alts gehad. Ik denk dat er nu heel duidelijk interesse is voor Bitcoin en dat veel alts veel lucht in zich hebben. :)
Groot gelijk, heb zelf daarnaast LTC en BNB maar verder blijf ik ook van de alts af. Met deze twee zijn prima voorspelbare ritjes te maken en dat geeft veel meer rust. Kans dat ze naar 0 gaan is ook miniem. :)

Doet iemand trouwens iets met de liquidity pools op Binance? Mijn BTC staat nu stil dus daar wil ik wel een deeltje indrukken wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
@Taro Zou Avax de bodem bijna bereikt hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
voelt alsof de volgende leg up eraan komt voor btc

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 22:45
locmorto schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:04:
Ik zit nu op verschillende platformen te staken met bizarre APY's :*)

Zelfs nu aan het staken tegen 100% APY volgens de bijsluiter 8)7

Er gaat straks toch een grote partij USDT, USDC en USDN ineens in rook op :D
Waar en wat stake je? Die belachelijk hoge APY's zijn vaak niet op 'stable' coins zeg maar.

Zelf ben ik ook zoek naar staken van dat laatste met een hoge reward. Liefst boven de 30%. Zit nu op wanswap met 24%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NomadTitan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:09:
[...]

Euh... Euh...

12:49:13 PM sowieso.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Iedereen moet lekker doen waar hij/zij zich prettig bij voelt. Ik heb jaren lang alts gehad, beetje getrade. Zo af en toe wat gecasht. Ik snap heel goed dat iedereen lekker in de pannekoeken en ADA zit.

Maar met het nieuws vanaf eind 2020 was voor mij duidelijk dat Bitcoin the way to go is. Niet vanwege de tech, er zijn genoeg snellere alternatieven, maar vanwege de adoptie. De alts groeien mee met Bitcoin. Maar over een langere termijn is het erg lastig alts te vinden die Bitcoin verslaan.

Dankzij crypto hebben wij nog de helft van onze hypotheeklast over. Ik wil de vrouw beloven de komende periode eens wat te gaan sparen voor de nodige verbouwingen hier in huis. En zodoende niet meer alles in crypto te drukken.

De échte endgame is volgens mij over 2-3 jaar je Bitcoin te leen aanbieden bij een partij geregistreerd onder het deposito garantiestelsel. Dus, koop sats en hodl de moeder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-09 00:52
https://launchpad.binance.com/en

Ik weet wat een launchpad is, maar wat bedoelen ze met launchpool? En ''farming''?

Bij launchpool zijn er bestaande coins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:56
Verkoopstrategie weer aangepast :P
Vanmorgen van plan om BTC te verkopen en DOT voorlopig even te laten staken.
Toen las ik dat DOT relatief gezien over weinig accounts verdeeld is (veel wales, dus makkelijk te beinvloeden).
DOT uit de stake gehaald en verkooporder klaargezet, met n beetje geluk wordt die vannacht geraakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
_Gast_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:36:

Ik weet wat een launchpad is, maar wat bedoelen ze met launchpool? En ''farming''?

Euhm.... Bij launchpool doe je staken/farmen? Klik op stake, gooi er wat muntjes in en je krijgt rewards. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:41:
[...]

Euhm.... Bij launchpool doe je staken/farmen? Klik op stake, gooi er wat muntjes in en je krijgt rewards. :)
ah ok thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:03

mvds

Totally awesome!

_Gast_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:36:

De uitleg staat er gewoon bij hoor :) Het is dus de bedoeling dat je bestaande crypto inlegt en als beloning voor jouw inleg krijg je een aandeel van de nieuw gewonnen crypto ervoor terug. En dan is het dus hopen dat die gratis crypto die je krijgt de lucht ingaat en je daar een lambo van kan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:42

WhySoSerious

Be the change.

ybos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:37:
Verkoopstrategie weer aangepast :P
Vanmorgen van plan om BTC te verkopen en DOT voorlopig even te laten staken.
Toen las ik dat DOT relatief gezien over weinig accounts verdeeld is (veel wales, dus makkelijk te beinvloeden).
DOT uit de stake gehaald en verkooporder klaargezet, met n beetje geluk wordt die vannacht geraakt.
Laat je DOT niet staan om te staken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:44
Heb hier na op 9 januari via Bitvavo te zijn gestart, gisteren een Binance account geopend.
Stond op ongeveer 25% winst t.o.v. gespreide inleg over afgelopen maand.
Winst naar Binance gesluisd en hiervoor 75% BNB gestaked en 25% in pancakeswap gestopt.
Beetje veel te laat waarschijnlijk (Cake op 8,50 ingestapt), maar voor mij mooi om alles uit te zoeken en te leren. Want als je van beleggen op de beurs , maar Bitvavo naar Binance, naar trustwallet en beefy.finance gaat , dan is er een hoop nieuw(s).
Al met al nu de 2020 aandelenwinst in BTC, ETH en ADA zitten (70,25,5). En de cryptowinst van januari in BNB stake en Cake. Leerzame maand achter de rug, die door de oplopende markten ook nog vergevingsgezind was. Nu hopen op een mooie 2e maand en benieuwd waar we gaan uitkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:42:
[...]

Oogsten. Meestal doe je dat bij ongeveer 70% milky, 30% amber trichomen. Maar dat is persoonlijk, ben zelf niet zo van de 'couchlock'.

Wel zorgen dat je goed gespoeld hebt, niemand houdt ervan om chlorofyl te nuttigen.

Drogen is ook een kunst, mag van mij altijd wel tussen de 9 tot 14 dagen duren, dan cured het zo lekker in de weckpotten op 62% luchtvochtigheid.
Elleboog op tafel of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:50:
[...]

U werkt met zwakbegaafden? :+
In het land der blinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
mvds schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:46:
[...]

Antwoorden op zo'n newb vraag met jargon heeft niet zoveel zin denk ik ;)
Haha

Trouwens, Safepal launch was de eerste investering die ik op het oog had. Op het laatst er vanaf gezien ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

_Gast_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:53:
[...]

Haha

Trouwens, Safepal launch was de eerste investering die ik op het oog had. Op het laatst er vanaf gezien ;( ;(
Ik heb geen idee of het de moeite waard is hoor, ik zie dat je ook LIT ermee kan verdienen. Maar die staat vrij slecht en ik heb geen idee of die nog wat gaat doen... Ik ben ook alles nog uit aan het zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
mvds schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:55:
[...]

Ik heb geen idee of het de moeite waard is hoor, ik zie dat je ook LIT ermee kan verdienen. Maar die staat vrij slecht en ik heb geen idee of die nog wat gaat doen... Ik ben ook alles nog uit aan het zoeken
Ja precies dat blijft altijd de vraag. Moet idd blijven researchen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ik heb geen idee of het de moeite waard is hoor, ik zie dat je ook LIT ermee kan verdienen. Maar die staat vrij slecht en ik heb geen idee of die nog wat gaat doen...
Idd, amper 400% gestegen op 2 weken. Rommel.
Gelukkig weet je van de rest wel exact wat ze gaan doen.
Spaart je toch weer een hoop verlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
[...]

LIT slecht? Vanaf de 2de dag bijna een x4 gedaan vergeleken met het huidige nivo, in 12 dagen... 8)7
Misschien dat anderen het wel beter hebben gedaan maar ik vind dit niet slecht. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Slonzo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:59:
[...]

Ah we zeggen exact hetzelfde op een iets andere manier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Slonzo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:59:
[...]

Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:00:
[...]

LIT slecht? Vanaf de 2de dag bijna een x4 gedaan vergeleken met het huidige nivo, in 12 dagen... 8)7
Misschien dat anderen het wel beter hebben gedaan maar ik vind dit niet slecht. :D
I stand corrected, ik zat verkeerd te kijken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Nou bitcoin is gestegen laat die hier maar even op door sukkelen. En dan nu weer de alts langzaam omhoog in BTC waarde en dan zitten we toch gewoon in een mooie bullrun *O* .

Ps lang leven DUNE!!! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
mvds schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:03:
[...]

[...]

I stand corrected, ik zat verkeerd te kijken :D
Vraag ik me toch af hoe je dat verkeerd kunt zien.

Overigens geen idee wat dat LIT is of doet en wil het ook niet weten maar ben wel benieuwd of iemand potentie ziet want het is geen swapshit of defimeuk als ik het goed zie? Iemand genegen om even zijn aliexpress glazen bol op te wrijven voor wat meer inzichten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:07:
[...]

Ik keek hoe goed ie het deed tegenover BTC en daar staat ie op -9,26% Ik had dus niet gekeken bij de ontwikkeling van de munt zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:07:
[...]

Overigens geen idee wat dat LIT is of doet en wil het ook niet weten maar ben wel benieuwd of iemand potentie ziet want het is geen swapshit of defimeuk als ik het goed zie? Iemand genegen om even zijn aliexpress glazen bol op te wrijven voor wat meer inzichten? :)
@mvds is misschien niet het scherpste mesje in de la, maar hoe je dat verkeerd kan zien snap ik heel goed.
Het is namelijk belachelijk dat er meerdere coins zijn met dezelfde ticker afkorting. Hoe dat geaccepteerd wordt snap ik echt niet. Er zijn dus meerder LIT's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 17:37
Dogs like Cake LOL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hl4qXdCoGQtA_AOl2lZ1jPS8ucY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EZEJarOanKl1Qwoc2Vp9t0Gm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcoin
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Meer mensen last van een zeer trage synchronisatie tussen blockfolio met de api van Binance?
Het duurt soms wel 12 uur voor de wallet geheel is bijgewerkt met je aan- en verkopen... 😏

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik had de ballen niet meer, ben 100% uitgestapt op m'n doel. Jullie een goeie run verder!! 💰

Ik zal na dit bericht niet lopen piepen om een daling of bloed door de straten, maar hopelijk tot ooit! 😘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 13:34
Potverdorie die front haha machtig dit

Gisteren voor 90 cent ingekocht verkocht op 1,20 nu toch weer fomo en ingekocht op 2,60.

Kijken waar deze pump na toe gaat maar zit al klaar met mijn stop loss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
mvds schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:10:
[...]

Ik keek hoe goed ie het deed tegenover BTC en daar staat ie op -9,26% Ik had dus niet gekeken bij de ontwikkeling van de munt zelf
Volgende keer https://www.binance.com/en/markets en dan ticker intikken. Als BTC stijgt gaan alts er vaak op achteruit maar blijft de waarde in fiat soms hetzelfde of stijgt zelfs.
Overigens heeft hij in BTC ook een 2,8x gedaan dus heul niet slecht dacht ik. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
anti elppa schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:17:
voelt alsof de volgende leg up eraan komt voor btc
Gaan we al, lekker hoor

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:56
WhySoSerious schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:48:
[...]

Laat je DOT niet staan om te staken?
iemand hier in het topic vertelde dat een groot deel van de DOT's in een relatief klein aantal wallets verdeeld zit. Dus risico op manipulatie is dan groter dan bijvoorbeeld BTC.
Daarnaast vind ik die hoge rentes eig te mooi om waar te zijn en blijf ik lekker in BTC zitten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Chris.nl schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:16:
Ik had de ballen niet meer, ben 100% uitgestapt op m'n doel. Jullie een goeie run verder!! 💰

Ik zal na dit bericht niet lopen piepen om een daling of bloed door de straten, maar hopelijk tot ooit! 😘
Gefeliciteerd Chris!! Ik hoop dat we nog iets meer stijgen, maar je weet het nooit.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
From the north. Zei de stem dan soms.
Geniaal. _/-\o_

OT: gisteravond was ik even uit BTC gegaan want ik verwachtte een dip. Haha.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022

cu laterz...mijn gevoel zegt dat je wel weer instapt.
En anders, geniet van je winst! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Congrats!

Enig idee wat je met het vrijgekomen geld gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-09 23:32
corneedebruin schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:18:

Gisteren voor 90 cent ingekocht verkocht op 1,20 nu toch weer fomo en ingekocht op 2,60.

90 cent ? euro's ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts

Het ga je goed makkert! Geniet ervan en beloof ons dat je je niet eerder weer in fomo'd voor BTC op 250k staat. d:)b

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Crypts
WhySoSerious schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:29:
[...]

Congrats!

Enig idee wat je met het vrijgekomen geld gaat doen?
Boormachine en dan hier mee blijven lezen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Stokstaart schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:56:
[...]

Dune II of C&C? Weet t niet meer..
Dune ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-09 22:57

Hey Chris! Tijd niet gezien inderdaad..

Wat was je doel als ik zo onbeleefd mag zijn? Altijd mooi om te horen dat iemand zn doel heeft behaald.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Totaal de stijging van bnb gemist... wow. Die gaat als een raket zeg. Iets van nieuws rondom bnb? Nieuwe launch?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Zo man. XRP gaat ferm. Ik ben er ieder geval bij deze keer! :{

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BansheeBoy
Pelox schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:35:
Totaal de stijging van bnb gemist... wow. Die gaat als een raket zeg. Iets van nieuws rondom bnb? Nieuwe launch?
Ja, ik ben er uitgestapt. Dan gaat een coin vaak moon ineens. :N

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online

Congrats Chrissie!😘
2-3 jaar de berenmarkt samen overleeft hier. Een echte cryptobroeder. Geniet van de gains maat! Proost :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
corneedebruin schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:18:

dan maar niet verkopen onder de 2,30 anderd poef weg winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Niet dat ik weet maar leuk is het wel, stijging BTC en stijging BNB tov BTC dus in euro's bijna 25% in een dag. Heb het geld niet nodig maar het jeukte wel even. :)

Edit: ah we zoeken nu 31000 sat regionen op, ik blijf nog even zitten. Marge genoeg al. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Crypts op 17-02-2021 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Mooi om te zien dat we allemaal zo'n passie voor geld hebben. Kan ik intens van genieten. :{

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

BansheeBoy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:44:
Mooi om te zien dat we allemaal zo'n passie voor geld hebben. Kan ik intens van genieten. :{
Innit for the tech!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crypts
Dat dus maar ik vind het ook niet erg als hij zijn :/ inpakt en weer opsodeflikkert naar Fok!. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:25
Ik ben een beetje aan het onderzoeken hoe het staken van Cake enz in zijn werk gaat. Het heb wat testjes bij Beefy en Pancakeswap lopen. Nu wil ik mijn Cakes van Pancakeswap terug in mijn wallet hebben, maar kan nergens een withdraw knop vinden? Ik heb de boel al unstaked en zie de hoeveelheid beschikbare Cakes in de wallet op Pancakeswap. Nu nog terug naar mijn Binance smart chain wallet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Laatst online: 20-09 21:40
Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:46:
[...]

Dat dus maar ik vind het ook niet erg als hij zijn :/ inpakt en weer opsodeflikkert naar Fok!. :+
Kom nou, is dit nou echt nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:48
Debtor schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:47:
Ik ben een beetje aan het onderzoeken hoe het staken van Cake enz in zijn werk gaat. Het heb wat testjes bij Beefy en Pancakeswap lopen. Nu wil ik mijn Cakes van Pancakeswap terug in mijn wallet hebben, maar kan nergens een withdraw knop vinden? Ik heb de boel al unstaked en zie de hoeveelheid beschikbare Cakes in de wallet op Pancakeswap. Nu nog terug naar mijn Binance smart chain wallet...
Je moet je lp (liquidity tokens) ook weer terugzetten naar losse tokens ipv een pair.
trade -> Liquidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:46:
[...]

Ja, ik geloof erg in die DEFI projecten. Maar je kan helaas niet overal inzitten. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
Hij blijft ook maar gaan, zet de 165k babe maar klaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
NomadTitan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:48:
[...]

Ja. Aangenaam trouwens, ik hou niet zo van politieke correctheid. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
Je moet je lp (liquidity tokens) ook weer terugzetten naar losse tokens ipv een pair.
trade -> Liquidity
Aha oke, nu nog mijn wallet kunnen connecten. Krijg nadat ik op connect heb geklikt een leeg wit browser venster. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:29

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Saai hoor zo'n groen dagje.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
NomadTitan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:48:
[...]

Zijn bijdrage in dit topic is nou niet echt van toegevoegde waarde toch?. Degene die over hem heen vallen zijn bijna niet meer te tellen en die infantiele smiley aan het einde van zijn replies beginnen op den duur ook een beetje vermoeiend te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hahhaa lekker bezig pik. Geniet ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
Debtor schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:47:
Ik ben toevallig vandaag ook met wat speel tokens op PancakeSwap aan de slag gegaan. Het is even een gehannes, met conversie naar CAKE, het toevoegen van een LP pair en dan de LP tokens farmen. Maar diezelfde weg moet je dus ook weer terug. Dus je CAKE harvesten, unstaken, uit de LP halen en dan CAKE weer converteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
theorganiser schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:50:
[...]

Hij blijft ook maar gaan, zet de 165k babe maar klaar
Mooi toch? Zelf gisteren op 26380 average ingestapt en niet eens zozeer voor een verwachte stijging maar meer om mijn gemiddelde voor het cashback level omhoog te brengen. Dan is dit toch wel genieten zo. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:29

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Kwistnix schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:53:
[...]

Ik ben toevallig vandaag ook met wat speel tokens op PancakeSwap aan de slag gegaan. Het is even een gehannes, met conversie naar CAKE, het toevoegen van een LP pair en dan de LP tokens farmen. Maar diezelfde weg moet je dus ook weer terug. Dus je CAKE harvesten, unstaken, uit de LP halen en dan CAKE weer converteren.
Of gewoon cake of pancakeswap of beefy staken in zonder die LP tokens aan te raken. Loop je ook geen risico op impermanent loss.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 14:31
Kwistnix schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:53:
[...]

Je kan ook gewoon je cake direct in de pools staken. Dan heb je ook niet met impermanent loss te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Debtor
Klopt idd, had ze gewoon in de pool staan. Heb nu geconnect bij Liquidity, maar kan nog nergens iets omzetten of iets. Snap er geen snars van. Iemand een noob uitleg....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04

Sympathiek dat je ons een verdere stijging gunt!
We zien je wel weer in de bearmarket :+

Heeft iemand ervaring met savings op binance? Percentage is in ieder geval hoger dan op een bankspaarrekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
OzzieMann schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:55:
[...]

Of gewoon cake of pancakeswap of beefy staken in zonder die LP tokens aan te raken. Loop je ook geen risico op impermanent loss.
keepitfrosty schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:55:
[...]
Je kan ook gewoon je cake direct in de pools staken. Dan heb je ook niet met impermanent loss te maken.
Echo :o
Ok, ik heb er nog niet veel tijd in gestoken, maar farmen doe je toch met LP tokens?
Of bedoelen jullie dan CAKE staken voor SYRUP tokens?

[ Voor 4% gewijzigd door Kwistnix op 17-02-2021 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
ADA zit ook al een tijdje waterpas op die bips van 'm. Doet erg weinig voor zo'n veelbelovende dukaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illus!0n
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 21:11
Ben dit topic nu al een weekje ofzo aan het volgen.
Leerzame ervaring voorlopig ;) .

Iemand die ook geïnteresseerd is in Sovryn?
Lijkt me ook een DeFi project die potentie heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Tominatie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:40:
[...]

Tis ook moeilijk om van een lekkere cake af te blijven. Ik begrijp het volkomen. Een dag niet lekker gegeten is een dag niet geleefd zeggen ze wel eens.
Wel oppassen met die spacecake, voor je het weet kom je niet meer van de bank af!
Gewoon ADA doen (schijnt de buurvrouw van iemand te zijn :7
Pagina: 1 ... 256 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!