Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 250 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.883 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
* Reactie op moderatie mag via DM of in het feedbacktopic *

[ Voor 88% gewijzigd door .oisyn op 16-02-2021 23:15 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
hopelijk komende nacht alleen maar groene candles voor iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
* Euhm ja, wat heeft Excel met crypto te maken :? *

[ Voor 92% gewijzigd door .oisyn op 17-02-2021 01:44 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bdGcaPMKPB8IurFcw8jIoXxzAk8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bft34t1H3Re9pMqPVKD6Po8B.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
nemesis2212 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:21:
hopelijk komende nacht alleen maar groene candles voor iedereen!
Ik ben bang dat ze rood gaan kleuren voor de mensen die in bitcoin zitten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Raaafie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:28:
[...]

Ergens onder file -> options -> advanced
En daar koop ik XRP op Litebit? Ik krijg het niet gevonden. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Crypts schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:35:
Beetje opstandig vandaag maar het gedrag van de mods vraagt er imho wel om. :P

[...]

Groene candles? Zoals deze?

[Afbeelding]

Totaal niet ontopic.
Ben jij een soort gereïncarneerde Ben Hur ofzo? :+

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:21
:O

[ Voor 100% gewijzigd door zwembroek op 16-02-2021 23:42 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Gaat in mijn optiek niet rood worden op btc vannacht. 50k muren aardig afgebroken, ordersboeken hersteld, verschil price spot en leverage mooi recht getrokken na 50k fakeout. Kortom, als sellers rustig blijven zoals nu zitten we bij het ontbijt op 52k of meer.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:37:
[...]

Plaatjes van katten horen hier volgens mods niet thuis dus foei! :+
Denk er nou om maat, straks een banhammer in the nuts :+

De whale mods zijn gewoon pissed off, de beruchte en langverwachte 50k eindelijk gebroken maar vervolgens als een vroegtijdige puberale ejaculatie leeggelubberd op het matras...

Ik snap het wel. En daarna overal in het nieuws en over het internet lezen 'Bitcoin breaks 50k'...

Het is een lange dag geweest. Denk dat ik maar op kooi kruip.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:39:
[...]

Ben jij een soort gereïncarneerde Ben Hur ofzo? :+
ik ben gewoon mezelf, het is gewoon gezeik op de vierkante millimeter. Iets over corona zeggen mag niet maar m00n en rekt is prima, schiet mij maar lek. Dunno maar maatschappelijke ontwikkelingen hebben weldegelijk invloed op crypto en veel meer dan eeuwige maagden die met samengeknepen natte billetjes een bagje XRP holden en rekt roepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:44:
[...]

De whale mods zijn gewoon pissed off, de beruchte en langverwachte 50k eindelijk gebroken maar vervolgens als een vroegtijdige puberale ejaculatie leeggelubberd op het matras...

Ik snap het wel. En daarna overal in het nieuws en over het internet lezen 'Bitcoin breaks 50k'...

Het is een lange dag geweest. Denk dat ik maar op kooi kruip.
'Langverwachte $50k'? Pff 2 maanden geleden konden we daar nog niet eens over dromen.

Ik zie weer veel overeenkomsten met 2017 in dit topic. Het lijkt wel het FOK forum, HAHAHA.

PS: Koop $POLS!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GrazendeKoe schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:46:
[...]

'Langverwachte $50k'? Pff 2 maanden geleden konden we daar nog niet eens over dromen.

Ik zie weer veel overeenkomsten met 2017 in dit topic. Het lijkt wel het FOK forum, HAHAHA.

PS: Koop $POLS!
:? Ik droom er anders al 3 jaar over?

HAHAHA.

Heb ik al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
GrazendeKoe schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:46:
[...]

2 maanden geleden braken we door de 20k, wat S2FX ook rond die tijd had voorspeld.

Ik denk dat er toen al velen droomden over 50k/100k/288k :)

So far, so good...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:44:
[...]

Bedankt voor je zorgen maar ik ga er toch vanuit dat men wel weet wie onderdeel van het geheel zijn en ja daar schaar ik mezelf ook onder. Trusten ouwe pepertkweker!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Crypts schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:46:
[...]

ik ben gewoon mezelf, het is gewoon gezeik op de vierkante millimeter. Iets over corona zeggen mag niet maar m00n en rekt is prima, schiet mij maar lek. Dunno maar maatschappelijke ontwikkelingen hebben weldegelijk invloed op crypto en veel meer dan eeuwige maagden die met samengeknepen natte billetjes een bagje XRP holden en rekt roepen.
Ja de avondklok in NL zal vast invloed hebben op de cryptokoers _o-

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
.oisyn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:54:
[...]

Als straks weer iedereen naar buiten gaan, op vakantie en uit eten gaat, is er minder tijd, geld en behoefte aan crypto. Is gewoon algemeen gevoel.

:{ ²

:{ ²

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
Een whale probeert de daily toch nog boven de 49k te closen? :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:21
Richh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:58:
Een whale probeert de daily toch nog boven de 49k te closen? :P

Ik zou net afsluiten...blijf toch nog even wakker . :9

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:56

Chaes

#HODL

WhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 21:50:
[...]

Voor jou en mij niet nee. Maar in het dagdagelijkse leven, waar je constant bloot wordt gesteld aan reclames over de Samsung S256, de buurman met een nieuwe private lease auto of de MediaMarkt met de BTW-loze dagen is het bijna onmogelijk om dat zuurverdiende geld niet uit te willen geven. Het vormt even die afleiding, even dat geluksmoment. Helaas is dat gevoel niet duurzaam en raak je gewend aan je nieuwe welvaartsniveau. En wil je alweer de Samsung S257 zodra die uitkomt.
Ondertussen bouw je bijna 0 vermogen op, in een maatschappij waar steeds meer sociale zekerheden dan wel geprivatiseerd worden, dan wel geschrapt worden.
Arbeid loont bijna niet meer. Met vermogen maak je vermogen.
Vind het eerlijk gezegd een matig verhaal. Je hebt het nu over een groep mensen die niet of nauwelijks sparen omdat ze een gebrek hebben aan zelfdiscipline en budgeting. Dat heeft niet zoveel te maken met een scheve verdeling van de welvaart. De voorbeelden die je aanhaalt gaan puur over een levensstijl. Mijn ouders hebben goed verdiend maar hebben altijd sober geleefd. Als je je school hebt afgemaakt en een leuke baan hebt ligt het vaak aan jezelf in hoeverre je wel of niet bij die 20% van de mensen hoort.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
.oisyn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:54:
[...]

Wel op NEDERLANDERS die nu in crypto investeren, is dat nou echt zo lastig te snappen? Jezus... Sluit anders het hele topic maar als het je niet bevalt als mensen er externe factoren bij betrekken die invloed kunnen hebben. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Ik wil wat bnb van binance naar mijn trustwallet zetten maar ik krijg op mijn mail de code niet binnen. Hebben jullie die storing ook wel eens? Kan ik dit evt makkelijker instellen?

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:53
Tremio schreef op zondag 24 januari 2021 @ 00:27:
Ik ben al een tijd geboeid door de coin XDC en het bedrijf XinFin. Voor mij de verbeterde versie van de XRP/Ripple. Ze zijn partner van het R3 Consortium waar veel financiële instellingen bij aangesloten zijn.

Ik wil deze token kopen via Bitrue. Is dit wel een betrouwbare exchange? Iemand ervaring?

Hier wat meer info over dit bedrijf en hun coin de XDC:
https://smartereum.com/18...itcoin-october-23rd-2020/

https://www.xinfin.org/roadmap

[Afbeelding]
Ik wil hier even op terugkomen. Op 24 januari schreef ik voor het eerst over XDC. Prijs ongeveer 0,005$. Vandaag stond die bijna op 0,04$. Een aantal profs hier op het forum gaven aan dat ik aan ‘shillen’ was. Wie het laatst lacht lacht het best. Succes met jullie €50 profit 😂 Het is nog zeker niet te laat om in te stappen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2UD4kSbgUaJ_qdFPF2QrG4a21bE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/detO3TBbFGVKxCNuX2yfRG0Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Bjorn180179 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 00:13:
Ik wil wat bnb van binance naar mijn trustwallet zetten maar ik krijg op mijn mail de code niet binnen. Hebben jullie die storing ook wel eens? Kan ik dit evt makkelijker instellen?
Je moet eerst actief klikken op email verzenden bij mijn weten, wat nogal contra-intuïtief is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 00:06:
Wel op NEDERLANDERS die nu in crypto investeren, is dat nou echt zo lastig te snappen? Jezus... Sluit anders het hele topic maar als het je niet bevalt als mensen er externe factoren bij betrekken die invloed kunnen hebben. :/
Ik ben zelf niet vies van wat koppigheid en een beetje rellen, maar ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat het hier een beetje een safe haven is waar ik hier niet steeds het oeverloze gelul over de 'rona moet lezen dat ik (en de rest van de wereld) nu al een jaar lang moet aanhoren... Dat je 't terloops in een gepaste context vermeldt, daar heeft niemand in se een probleem mee, denk ik, maar het blijft nooit bij 1 of 2 posts, iedereen meent wel wat te vertellen te hebben en dan is het hek weer van de dam...
Bjorn180179 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 00:13:
Heb je wel op de knop geklikt?
Die rotknop flikt het mij altijd, wat een kutdesign is dat.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tremio schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 00:25:
[...]
Een aantal profs hier op het forum gaven aan dat ik aan ‘shillen’ was. Wie het laatst lacht lacht het best.
Mijn shitcoin is net zoals 137 andere shitcoins omhoog gegaan. Damn, wat heb ik gelijk omdat ook mijn shitcoin omhoog is gegaan.

Kerel, kom op. Het is een bullmarket, alles gaat omhoog. Je gelijk proberen te halen omdat ook jouw coin samen met 100 andere omhoog is gegaan gaat nergens over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 21:19
Tremio schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 00:25:
[...]

Ik wil hier even op terugkomen. Op 24 januari schreef ik voor het eerst over XDC. Prijs ongeveer 0,005$. Vandaag stond die bijna op 0,04$. Een aantal profs hier op het forum gaven aan dat ik aan ‘shillen’ was. Wie het laatst lacht lacht het best. Succes met jullie €50 profit 😂 Het is nog zeker niet te laat om in te stappen!

[Afbeelding]
Tbh was het de afgelopen maand in de huidige markt geen hogere wiskunde om winst te maken. Je kon praktische ezeltje prikje doen. Maar veel plezier met je winst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mooi dagje voor de BTC en ach, in maart zien we de 70K. toch? O-)
Dont worry, be happy ;)

[ Voor 16% gewijzigd door RaptorXS op 17-02-2021 01:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 12:00
lol had een shitcoin verkocht $front is hij nu ineens van 1 naar 2 euro gegaan.

Zero volume nu 3 mil vermoed dus ordinaire pump and dump maar wat jammer dit toch even te missen.

krijg er alleen niks over gevonden..

Worst trader ever👍😂

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:08

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

50k lalala

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/max/401/1*Uf5yjhkg4bYlC4xxlBsRAQ.jpeg

Eens even de lambo oppoetsen voor deze gebeurtenis....
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/proxy/9seue1-4hKxgQzwg6shMVkPTDs6NAUjp8gHh9TIjwXEVn7OHS2oMpwgwrkCfNIq5RcBLwfKDGoKNjyIrPiDgNqgapekBeWDKnpoIMyeJ8LC0cBJzeaXPNBOZEFg86Ega6Tzht5oXXfHM5AY

He wat? Ja, de L van Lambo. Toch? Kut, weer in een scam getrapt... :P

@Verwijderd geen tijd om te slapen he? Waar is je nieuwe bijdrage?

[ Voor 7% gewijzigd door sh4d0wman op 17-02-2021 03:29 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:44
Wat denken jullie van cos? Ik vind die grafiek incl load toch wel een potentie hebben van 🚀 als die in de picture komt....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:48
Mijn lange termijn plan.

Meer EGLD bij elkaar harken met daytrades.

Longs op XLM.

Deel afgeroomde maandelijkse winst in DPI omzetten.

Wellicht dat er nog een serieus potje voor IOTA bijkomt.

En verder natuurlijk mijn bag met verschillende relatief onbekende shitcoins die mogelijk ooit wat leuks gaan doen.

[ Voor 38% gewijzigd door Palindrome op 17-02-2021 04:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 20:26
Goedemorgen,

Een beetje balen van GRT zeg.. in 2 dagen van 2 euro naar 1,60 gevallen.. ingestapt op 1.82.

wanneer is het nou slim om je verlies te pakket en het ergens anders in te steken of juist te zeggen ik hou ze vast tot ze weer stijgen? :?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Khaelos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 05:24:
Goedemorgen,

Een beetje balen van GRT zeg.. in 2 dagen van 2 euro naar 1,60 gevallen.. ingestapt op 1.82.

wanneer is het nou slim om je verlies te pakket en het ergens anders in te steken of juist te zeggen ik hou ze vast tot ze weer stijgen? :?

Daarmee bedoel ik, zit er een soort van procentuele grens of tijdslimiet dat hij onder je aankoop waarde blijft waarna je actie onderneemt?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvds schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 21:20:
[...]

Zoals ik al zei... VVD waan ideeën. Leuk voor jou dat je binnen bent gelopen met crypto maar het gros komt net aan rond in NL. Net zoals in de cryptomarkt is een groot deel van het geld in handen van een heel klein deel van de mensen. Ik denk dat het deel van de Nederlandse bevolking wat werkelijk geld over heeft maar een klein percentage uitmaakt
VVD waanideëen? Wat heeft een politieke partij hier nu weer mee te maken? Ik woon niet eens in Nederland?

Daarnaast - de wereld is een stuk groter dan Nederland, ook al ben ik van mening dat je er ook daar naast zit. Een snelle google tocht langs de CBS statistieken levert op dat 50% van de NLse gezinnen 11 a 12k euro spaargeld heeft. Slechts 25% heeft minder dan 3k spaargeld.

Ik ben trouwens niet "binnen gelopen" met crypto maar heb gewoon een degelijke baan als hoofdinkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Goedemorgen,

Als jij meer dan een vermoeden hebt dat iets anders op de zeer korte termijn beter is? Je wilt niet in hetzelfde patroon vervallen.
Het zijn nu vooral traders die op procentjes jagen en zo langzaam groeien, of HODL en negeren, zo lijkt het.
Ik blijf zelf m'n ADA lekker hodlen (lijkt erg op GRT alleen half de prijs), ik volg het met een schuin oog, maar verwacht de komende weken geen $1.00 koers.
Als ik uit zou stappen zou ik de meute volgen en POLS, DOT, INJ of LINK oppikken, maar dat is zonder DYOR gewoon blind volgen, ook niet heel handig...
Of wat met BNB klooien, ik heb nog nooit Earn of Pool gebruikt.

Het is aan jou! Heb je ergens een beter gevoel bij?

[ Voor 21% gewijzigd door mercapto op 17-02-2021 05:52 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
mercapto schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 05:49:
[...]

Als jij meer dan een vermoeden hebt dat iets anders op de zeer korte termijn beter is? Je wilt niet in hetzelfde patroon vervallen.
Het zijn nu vooral traders die op procentjes jagen en zo langzaam groeien, of HODL en negeren, zo lijkt het.
Ik blijf zelf m'n ADA lekker hodlen (lijkt erg op GRT alleen half de prijs), ik volg het met een schuin oog, maar verwacht de komende weken geen $1.00 koers.
Als ik uit zou stappen zou ik de meute volgen en POLS, DOT, INJ of LINK oppikken, maar dat is zonder DYOR gewoon blind volgen, ook niet heel handig...
Of wat met BNB klooien, ik heb nog nooit Earn of Pool gebruikt.

Het is aan jou! Heb je ergens een beter gevoel bij?
Wat ik juist gedaan heb is een beetje spreiden, ik zit nu vooral in ADA, maar heb ook wat DOT en BNB die in de launchpools zitten.
Verder heb ik nog een plukje ETH en dan dus die GRT.

Over GRT geen idee wat die gaat doen, ADA is inderdaad HODL to the moon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Das een beetje de valkuil, veel mensen vinden traden eng (ik ook) dus pakken ze HODL munten en durven niet uit te stappen.
Mocht ik ooit nog wat extra geld vinden dan ga ik mezelf dwingen daar wat losser mee om te gaan, om de paar dagen wat anders doen, niet achteloos, maar wat vrijer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]
maar het gros komt net aan rond in NL.
Wat een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik ga zo even naar het DIY forum om tegen de houtbewerkers te klagen over ontbossing op de Veluwe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Zo we zijn weer door de 50k. Zeer bullish hoe dit gaat. Kijken of de bears nu echt opgeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:40
Ahh eindelijk cake ook weer on the move, inmiddels al weer tegen de $8 !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:43
[...] maar het gros komt net aan rond in NL. Net zoals in de cryptomarkt is een groot deel van het geld in handen van een heel klein deel van de mensen. Ik denk dat het deel van de Nederlandse bevolking wat werkelijk geld over heeft maar een klein percentage uitmaakt
Het gros van de mensen doet alsof ze altijd te weinig hebben. In Nederland is er nog een klein deel van de mensen echt arm, waarvan het grootste deel door eigen schuld (niet willen werken, verslaving, enz.)

Je kunt verder niet alles hebben. Een groot deel van de aandelen is in handen van grote banken, pensioenfondsen en iemand als Elon Musk. Daar is niks mis mee. In theorie lijkt het krom, in werkelijkheid is het volk er niet om samen het grootste deel te bezitten om gratis rijk te worden. Je bent vrij om te kiezen waar te investeren. De meeste verstandige mensen zitten niet alleen in een cryptomunt, maar hebben daarnaast geld in het eigen huis, geld in aandelen, geld in pensioenfondsen, geld op eigen rekening, enz.
Alles bij elkaar genoeg voor de meesten en we leven daarbij in één van de rijkste landen ter wereld. Wat is dat de laatste tijd met de mensen die steeds maar anti-rechts denken en doen alsof we allemaal zo arm en zielig zijn en daarbij jaloers zijn op het geld van een ander.

In dit topic zie je de meeste mensen links en rechts kleine en grote gokken nemen. De meesten verliezen of winnen er niet veel mee. Een paar winnen heel veel (tonnen of miljoenen). Is dat eerlijk en mooi verdeeld? Nee. Gun elkaar gewoon de gok en het geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:46

knakworst

Get more sats!

NomadTitan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 07:19:
Ahh eindelijk cake ook weer on the move, inmiddels al weer tegen de $8 !
Oei lekker wakker worden. * knakworst haalt exit strategie uit de kast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 22:42

YES

Moderator General Chat
Vannacht is mijn stop loss order op GRT geraakt. Leuke winst op meegepakt uiteindelijk. Heb daarnaast ADA en INJ ook in OCO orders gestopt, als die nog een opleving krijgen of te ver inzakken stap ik daar ook uit.

Verder heb ik nog CAKE en BIFI waarvan ik twijfel of ik die aan wil blijven houden of toch niet.

En dan het grootste vraagteken, blijf ik daarna met alles in BTC zitten of zet ik her eerst om in fiat en ga dan een tijd wachten, speculerend op dat de bearmarket eraan zit te komen..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:38

WhySoSerious

Be the change.

We zijn organisch door de 50K heen, nu kan de echte price discovery gaan beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
Het is wel goed nieuws dat hij redelijk steady boven de 50K blijft. Eerst een paar keer de 50 aantikken en de sell orders af laten gaan, maar hij blijft lekker tegen sputteren. Dat betekent in mijn ogen dat er meer dan genoeg vertrouwen is in 50+. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Justevo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 07:50:
Het is wel goed nieuws dat hij redelijk steady boven de 50K blijft. Eerst een paar keer de 50 aantikken en de sell orders af laten gaan, maar hij blijft lekker tegen sputteren. Dat betekent in mijn ogen dat er meer dan genoeg vertrouwen is in 50+. Correct me if I'm wrong.
Mijn gedachte :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Justevo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 07:50:
correct, riep het vannacht en uurtje terug nog, dit is extreem bullish. Zie maar weinig signalen op een bear markt voorlopig.

Acties:
  • +29 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? Nice!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LcsiseyuG08GCU3yL4YP93osMn0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0QW8Tf7Vn9QnPGSyexPGwSSn.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
GRT & INJ buy orders vannacht geraakt. AAVE buy order op 7 USD na niet geraakt, die laat ik nog even staan. Inmiddels ook weer CAKE in de pf. BTC lage buy orders verwijderd en op 48.650 en 50.150 omgezet naar BTC.

BTC blijft bullish, goed om dat snelle herstel te zien!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

Holy moly! :w

Ga maar vast wat plaatjes maken voor de komende 50k...

Waar gaan we naar toe dan? Nou hier! Dit is op log scale en we zitten nog comfortabel in de trend. Zelfs met een drop naar 35k (die imo niet gaat gebeuren) zitten we er nog lekker in. *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xWIZnH1jzgdhVLNXivfa-PpcVs0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0UElfFQt581XUG4nnHhbYc4U.png?f=fotoalbum_large

Gelukkig ben ik verder niet bullish of zo :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:10:
[...]
Heel je hebben en houden er in gestoken lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:26
$65k in play ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ik dacht dat dit de 51K was, maar die hebben we nog tegoed van je :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:10:
[...]

Holy moly! :w

Ga maar vast wat plaatjes maken voor de komende 50k...

Waar gaan we naar toe dan? Nou hier! Dit is op log scale en we zitten nog comfortabel in de trend. Zelfs met een drop naar 35k (die imo niet gaat gebeuren) zitten we er nog lekker in. *O*

[Afbeelding]

Mooi, om het uur een update aub.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:11:
[...]

Heel je hebben en houden er in gestoken lijkt me?
Hahaha, bij lange na niet jammer genoeg. Anders had ik allang kunnen stoppen met werken. Ik heb een portfolio met als onderdeel wat crypto.

Ik heb vanuit maatschappelijk, technologisch en economisch perspectief gezien wel de overtuiging dat crypto een middel gaat zijn dat er de komende 20 jaar voor gaat zorgen dat we een wereld-economie gaan krijgen. Dit is nog maar het begin.

eigen mening hier kunnen geen rechten aan worden ontleend

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:31
Ik hik inmiddels tegen 4 keer de inleg aan. Begin kalm aan zenuwachtig te worden voor een dreun naar beneden.
Ik denk dat ik niet ga wachten tot einde van de maand met winst nemen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:18:
[...]

Mooi, om het uur een update aub.
-O-

Ja, dat heeft echt veel zin op een DAG-grafiek die tot EINDE JAAR loopt.

:/

Mocht je mijn gedachten erover willen weten: Ik denk dat we tot max 55k gaan en dan weer sideways/licht naar beneden tot de volgende spurt.

[ Voor 22% gewijzigd door MicroWhale op 17-02-2021 08:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
dit is Keilah Kang. voor de liefhebbers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:20:
[...]

-O-

Ja, dat heeft echt veel zin op een DAG-grafiek die tot EINDE JAAR loopt.

:/
Maar dit is toch pure kunst.

Hoeveel Satoshi doet de Mona Lisa tegenwoordig? Dan lopen we die op en hangen we jouw afbeelding in het Louvre :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
51.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ybos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:20:
Ik hik inmiddels tegen 4 keer de inleg aan. Begin kalm aan zenuwachtig te worden voor een dreun naar beneden.
Je kan altijd de helft wegsluizen, dan sta je al op 100% winst en hou je nog wat kansen open. Wel stoplosses in de gaten houden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Door de 51k heen. Toch sneller dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:21:
[...]

Je kan altijd de helft wegsluizen, dan sta je al op 100% winst en hou je nog wat kansen open. Wel stoplosses in de gaten houden natuurlijk.
Daar ben in inderdaad zeer serieus over aan het nadenken. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Uit eigen ervaring zeg ik: doen!!. Ik heb van 2018 (buy high) tot aan 2019 met DCA gekocht en iedere keer de PF waarde lager zien worden. Toen kwam 2020/2021 :) .
Inmiddels alle inleg en nog eens wat extra eruit gehaald (en dat staat in euro’s op nexo nog wat te rentenieren) en man wat een rust geeft dat.
Zie het niet graag verdampen wat er nu offline staat, maar de emotie is merkbaar lager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:40
Diamond hands, balls to the wall !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Inleg eruit! Nu meteen! :D

Je kunt een sell order zetten op de helft of 3/4 van nu.

Voordelen:
- Bij daling heb je altijd nog een x2-3
- Bij stijging meer winst
- Bij weak-hands heb je een extra drempel: je moet eerst je sell-order verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:18:
[...]

Hahaha, bij lange na niet jammer genoeg. Anders had ik allang kunnen stoppen met werken. Ik heb een portfolio met als onderdeel wat crypto.

Ik heb vanuit maatschappelijk, technologisch en economisch perspectief gezien wel de overtuiging dat crypto een middel gaat zijn dat er de komende 20 jaar voor gaat zorgen dat we een wereld-economie gaan krijgen. Dit is nog maar het begin.

eigen mening hier kunnen geen rechten aan worden ontleend
Haha, was ook met een knipoog natuurlijk. Met de kennis van nu had ik een jaar of 4 a 5 geleden geen huis gekocht maar al mijn spaargeld en de rest in crypto gestopt en dat huis nu meteen afbetaald. Achteraf is het altijd mooi wonen zegt men dan toch?

Ik zit helemaal niet zo in het beleggen maar heb nu wel wat geld, wat ik kon missen, in crypto gestoken. Hopelijk groeit dat de komende jaren gestaag en verdampt het niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:24:
[...]

Inleg eruit! Nu meteen! :D

Je kunt een sell order zetten op de helft of 3/4 van nu.

Voordelen:
- Bij daling heb je altijd nog een x2-3
- Bij stijging meer winst
- Bij weak-hands heb je een extra drempel: je moet eerst je sell-order verwijderen
Inleg eruit is niet voldoende voor mn crypto cadeautje wat ik mezelf wil gaan geven :P
Inleg x2 gaat er op zeer korte termijn uit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Slonzo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 00:29:
[...]

Heb je wel op de knop geklikt?
Die rotknop flikt het mij altijd, wat een kutdesign is dat.
Ja op knop geklikt maar emailverficatiecode komt gewoon niet aan. De code per sms die krijg ik gelijk binnen.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:24:
[...]

Haha, was ook met een knipoog natuurlijk. Met de kennis van nu had ik een jaar of 4 a 5 geleden geen huis gekocht maar al mijn spaargeld en de rest in crypto gestopt en dat huis nu meteen afbetaald. Achteraf is het altijd mooi wonen zegt men dan toch?

Ik zit helemaal niet zo in het beleggen maar heb nu wel wat geld, wat ik kon missen, in crypto gestoken. Hopelijk groeit dat de komende jaren gestaag en verdampt het niet :+
Zolang je een lange termijn DCA bril op hebt (in ieder geval 5-10 jaar) zit je volgens mij wel goed. In ieder geval beter dan met aandelen als je BTC en misschien ETH en een paar andere grote platformcoins pakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 12:46
ybos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:25:
[...]

Dit deed ik een tijdje geleden ook. Toen keek ik heel beteuterd naar mijn pf, want ik had ineens zoveel minder staan. Daarom alsnog maar weer ingelegd.

I'm not a smart man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

ybos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:25:
[...]

Inleg eruit is niet voldoende voor mn crypto cadeautje wat ik mezelf wil gaan geven :P
Mooi! Gefeliciteerd! Heb je een mooi cadeau en wat winst waar je zonder emotie mee kan spelen en naar kan staren.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Ray_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:28:
[...]

Dit deed ik een tijdje geleden ook. Toen keek ik heel beteuterd naar mijn pf, want ik had ineens zoveel minder staan. Daarom alsnog maar weer ingelegd.

I'm not a smart man.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZrLeeAS0BwgMNSFAnByYUe9BOHA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/usUwU4i3tSbiRWo5jZoZ8D7t.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
Ray_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:28:
[...]

I'm not a smart man.
:+

Ik ben ook "bang" dat ik achteraf steeds blijf rekenen "hoeveel ik wel niet had kunnen hebben".
Aan de andere kant, op 30% van je inleg staan is ook niet leuk. Ik heb afgelopen maart tijdens de corona crash gegokt en nogmaals stevig ingelegd, dat heeft gruwelijk gerendeerd en mijn eerdere verlies zeer goed gecompenseerd.
Ik weet dus ook hoe het is om zwaar in de min te staan, dus nu maar gewoon winst pakken en wat achterblijft is dan "speelgeld" :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

ybos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:33:
[...]

Ik ben ook "bang" dat ik achteraf steeds blijf rekenen "hoeveel ik wel niet had kunnen hebben".
Aan de andere kant, op 30% van je inleg staan is ook niet leuk. Ik heb afgelopen maart tijdens de corona crash gegokt en nogmaals stevig ingelegd, dat heeft gruwelijk gerendeerd en mijn eerdere verlies zeer goed gecompenseerd.
Ik weet dus ook hoe het is om zwaar in de min te staan, dus nu maar gewoon winst pakken en wat achterblijft is dan "speelgeld" :)
Zeker doen. Die fictieve winst is prachtig, maar daadwerkelijk je droom cadeau kopen is natuurlijk altijd mooier dan een digitaal bultje enen en nullen die iets weergeven op je scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:27:
[...]

Zolang je een lange termijn DCA bril op hebt (in ieder geval 5-10 jaar) zit je volgens mij wel goed. In ieder geval beter dan met aandelen als je BTC en misschien ETH en een paar andere grote platformcoins pakt.
Ja mijn huidige strategie is kijken wat de alts die ik nog heb doen, winst pakken als een bepaald punt omhoog bereikt wordt en verlies nemen als een bepaald punt omlaag bereikt wordt. Hiervoor heb ik een aantal OCO orders gezet. Die alts worden dan omgezet in BTC en voor mijn BTC heb ik als strategie HODL.

Enige waar ik nu nog naar zit te kijken is of ik ga proberen te anticiperen als we in een bearmarket terecht komen. Als ik daar op tijd bij ben kan je natuurlijk je BTC hoeveelheid mooi opkrikken als je op het juiste moment verkoopt en weer inkoopt.
Al kan je natuurlijk, uitgaande van de halving cyclus, gewoon op je coins blijven zitten en dan is de waarde vanzelf gegroeid na een paar jaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:46
Goedemorgen,

Volgens mij zijn wij beide net zo nieuw, ik ben er al een tussenuit gerend met mijn staart tussen de benen en daar heb ik mega spijt van. Mijn ADA's van 11 cent gedropt toen in augustus. Je moet zoiets een keer gedaan hebben om er ook weer van te leren. De markt is nog steeds bullish alleen BTC is dominant waardoor de alt-coins dippen. Als de BTC zo dadelijk wat retracement (weerstand) krijgt dan gaan alts weer groeien, speculeert men.

GRT en ADA zijn beide lange HODL termijn projecten, die moet je over een jaar pas weer bekijken. Ik ben op GRT op 2,24 ingestapt :9 Gezonde traders (dat ben ik nog niet) zeggen misschien wel, nu nog meer GRT bij kopen O-) nu hij laag staat.

Wat ook werkt is een trading dagboekje bijhouden, welke hoeveelheid heb je voor welk bedrag gekocht en voor welke prijs kan je ze nog verkopen met winst. Dat verschilt per aankoop moment, maar in je hoofd dippen ze "allemaal :'( " terwijl dat relatief is als je naar een excel kijkt ze compenseren elkaar en je kan ze in blokken afstoten.

Wat ik geleerd heb in de afgelopen dagen:
-Koop echt alleen op rode kaarsen, FOMO gevoel moet je negeren
-Zorg dat je weet welke coins je hebt gekocht voor welke prijs, trading dagboek zodat je overzicht hebt
-Zorg ervoor dat je ook behoorlijk wat centen in USDT of BNB hebt zitten zodat je op de markt dip zoals nu bij kan kopen. Ik heb nu het probleem dat mijn ETH onder water staat, en ik van dat geld liever GRT/ADA had bijgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:20
Ik heb weer eens te lang gewacht met verzilveren van sats-winsten, telkens maar weer de doelpalen verzetten als het target gehaald werd... nu is die 20% gezakt en staat die zelfs weer onder de eerste doelpaal die ik gezet had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Taro schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:08:
GRT & INJ buy orders vannacht geraakt. AAVE buy order op 7 USD na niet geraakt, die laat ik nog even staan. Inmiddels ook weer CAKE in de pf. BTC lage buy orders verwijderd en op 48.650 en 50.150 omgezet naar BTC.

BTC blijft bullish, goed om dat snelle herstel te zien!
Hier ook buy order GRT geraakt. INJ helaas niet. Ik ben ook angstig voor het volume wat daarin omgaat, als je eruit wilt kun je er niet snel uit of je moet huidige koers - x% doen. Hoe sta jij hierin?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Jongens jongens... rustaaaagh...

Gewoon HODL DE MOEDER en u zult rust vinden :)

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
stormfly schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:36:
[...]

Volgens mij zijn wij beide net zo nieuw, ik ben er al een tussenuit gerend met mijn staart tussen de benen en daar heb ik mega spijt van. Mijn ADA's van 11 cent gedropt toen in augustus. Je moet zoiets een keer gedaan hebben om er ook weer van te leren. De markt is nog steeds bullish alleen BTC is dominant waardoor de alt-coins dippen. Als de BTC zo dadelijk wat retracement (weerstand) krijgt dan gaan alts weer groeien, speculeert men.

GRT en ADA zijn beide lange HODL termijn projecten, die moet je over een jaar pas weer bekijken. Ik ben op GRT op 2,24 ingestapt :9 Gezonde traders (dat ben ik nog niet) zeggen misschien wel, nu nog meer GRT bij kopen O-) nu hij laag staat.

Wat ook werkt is een trading dagboekje bijhouden, welke hoeveelheid heb je voor welk bedrag gekocht en voor welke prijs kan je ze nog verkopen met winst. Dat verschilt per aankoop moment, maar in je hoofd dippen ze "allemaal :'( " terwijl dat relatief is als je naar een excel kijkt ze compenseren elkaar en je kan ze in blokken afstoten.

Wat ik geleerd heb in de afgelopen dagen:
-Koop echt alleen op rode kaarsen, FOMO gevoel moet je negeren
-Zorg dat je weet welke coins je hebt gekocht voor welke prijs, trading dagboek zodat je overzicht hebt
-Zorg ervoor dat je ook behoorlijk wat centen in USDT of BNB hebt zitten zodat je op de markt dip zoals nu bij kan kopen. Ik heb nu het probleem dat mijn ETH onder water staat, en ik van dat geld liever GRT/ADA had bijgekocht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fuVL1BlOpUVbDyWITP7le3vI5N0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AfkY0nCRZav19R1rZb7Rfsub.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Same here... Heeft bijna 3 jaar geduurd maar ik zit nu ook op 4x m'n inleg, geen lambo bedrag maar toch. Gisteravond werd ik even zenuwachtig en bijna een grote klap winst genomen.
Maar hoe relatief makkelijk die nu door de 50k ging met weinig terugval denk ik dat ie nog wel even verder kan....

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
ybos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:33:
[...]

Er moeten wel hele rare dingen gebeuren wil ik in de min komen te staan. Ik merk wel dat ik moeite krijg met verkopen, omdat ik op die manier al een paar beste stijgingen heb gemist.

Aan de andere kant had ik ook wat btc gekocht met als doel een nieuwe auto en wat verbouwingen. Vervolgens zag ik het zo hard oplopen dat ik het alsnog zonde vond het er uit te halen en die dingen alsnog via de bankrekening heb laten lopen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
_/-\o_ :+ ja dan is de boekhouding snel opgesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

nemesis2212 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:20:
[...]

dit is Keilah Kang. voor de liefhebbers
d:)b

Net worth een half miljoen USD. Dat kunnen we toch wel met een aantal man hier samenleggen he >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 02:00
Dat is leuk aan je dag beginnen met zo'n 50k plaatje! Lets gooo. Buy orders van Enj en ICX geraakt gisteren en was al met de rest all-in.

Mogen we bij Jaapio ook een paar multiculturele mijlpalen requesten? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:36:
[...]

Zeker doen. Die fictieve winst is prachtig, maar daadwerkelijk je droom cadeau kopen is natuurlijk altijd mooier dan een digitaal bultje enen en nullen die iets weergeven op je scherm.
Sell order zojuist ingevoerd, echter moet de BTC daar nog wel n klein stukje voor omhoog :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Oef. HODL, my GRT-brother. Ik vermoed dat ik er ook nog wel een tijdje aan vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ybos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:43:
[...]

Sell order zojuist ingevoerd, echter moet de BTC daar nog wel n klein stukje voor omhoog :Y
Komt goed. De 51k babe staat al klaar om de candles omhoog te doen gaan.

Tipje van de sluier: het is een verzoekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:46

knakworst

Get more sats!

ETH is ook opgestaan. Eindelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
Ray_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:44:
[...]

Oef. HODL, my GRT-brother. Ik vermoed dat ik er ook nog wel een tijdje aan vast zit.
Ja suf he, emo-buy ;-) Maar goed het bedrag is minder dan mijn energierekening elke maand, dus no worries.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Noedelsupke schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:40:
[...]

Same here... Heeft bijna 3 jaar geduurd maar ik zit nu ook op 4x m'n inleg, geen lambo bedrag maar toch. Gisteravond werd ik even zenuwachtig en bijna een grote klap winst genomen.
Maar hoe relatief makkelijk die nu door de 50k ging met weinig terugval denk ik dat ie nog wel even verder kan....
Als die blowoff top komt, en als die zo is zoals in 2013 en 2017 merk je het wel. Dan hebben we het niet over een kaars van 1000 dollar. Op 6 en 7 dec 2017 ging ie ff met 44% omhoog......Doe nu eens 51k* 44%. Sta je morgen avond ineens op 74k. Kan me die 2 dagen nog letterlijk herinneren.......wat een mania was dat zeg. Rood doorlopen ogen, geen slaap, kwijl uit de mond 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
Ray_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:41:

Aan de andere kant had ik ook wat btc gekocht met als doel een nieuwe auto en wat verbouwingen. Vervolgens zag ik het zo hard oplopen dat ik het alsnog zonde vond het er uit te halen en die dingen alsnog via de bankrekening heb laten lopen. :|
Hier is het doel een nieuwe motor, en dat zou dus goed moeten komen 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
anti elppa schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:50:
[...]

Als die blowoff top komt, en als die zo is zoals in 2013 en 2017 merk je het wel. Dan hebben we het niet over een kaars van 1000 dollar. Op 6 en 7 dec 2017 ging ie ff met 44% omhoog......Doe nu eens 51k* 44%. Sta je morgen avond ineens op 74k. Kan me die 2 dagen nog letterlijk herinneren.......wat een mania was dat zeg. Rood doorlopen ogen, geen slaap, kwijl uit de mond 8)7
Dat zou ff fijn zijn :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
ybos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:51:
[...]

Hier is het doel een nieuwe motor, en dat zou dus goed moeten komen 8) _/-\o_
Moet het een nieuwe zijn? Anders moet je even contact opnemen met @WhySoSerious :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ybos
YES schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:53:
[...]

Moet het een nieuwe zijn? Anders moet je even contact opnemen met @WhySoSerious :P
Jij leest niet genoeg in dit topic, daar is allang een dealtje voor gemaakt :Y
Pagina: 1 ... 250 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!