vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
We hebben al een gentlemans-agreementYES schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:53:
[...]
Moet het een nieuwe zijn? Anders moet je even contact opnemen met @WhySoSerious
Hij werd helemaal gek van mn signature, dus als BTC op 125K staat einde maand dan koopt hij 'm
Nou vooruit, post haar maar dan.Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:45:
[...]
Komt goed. De 51k babe staat al klaar om de candles omhoog te doen gaan.
Tipje van de sluier: het is een verzoekje
https://www.khaleejtimes....-bitcoin-cryptocurrencies
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ah ja, ik heb het ergens gelezen maar niet goed gezien dat jij dat wasybos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:54:
[...]
Jij leest niet genoeg in dit topic, daar is allang een dealtje voor gemaakt
Ja en kom op ETH, de 2k babe brandt al weken in mijn zak.. eh hand.. eh..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nee joh, die alts moesten ook ff ontspannen en nieuwe supports zoeken. Nog ff HÖDLen en door!
Ik heb nog niet alle targets gehaald, en heb mijn PF ook nog niet x10 zien doen.
Betwijfel of ik dat dit keer ga zien maar x5 Moet toch wel lukken
Zo maken we langzaam van iedereen een Bitcoin maximalist. Moon soonJedi_Pimp schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:03:
Hee hallo dit was niet de afspraak. M'n alts gaan door het putje
@elektriekert we zitten op de helft van de bullrun (misschien
[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 17-02-2021 09:28 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
"Deze ATH hebben we Jaapio in een blauwe macramé bikini. Jaapio's favoriete coin is DIP.
'Jaapio, waarom DIP?'
- 'Ja, nou, eh, omdat DIP in een dip zit sinds de introductie. Heerlijke coin, lekker dippen, m'n vrouw geeft het anders toch maar allemaal uit. Ik zeg altijd maar zo "‘Rijkdom geeft geen verstand, maar vervangt het op bevredigende wijze" Laat mij maar lekker plaatjes maken, en tegeltjes teksten typen, dan ben ik een blij man.'
Volgende ATH hebben we Ali Baba en zijn favoriete coin, BABA, en dat is niet om de reden die jullie misschien denken..."
Verwijderd
De boormachine babe kalender.mercapto schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:06:
De Televaag heeft de boerinnenkalender...gaan we hier een Crypto Kalender zien?
"Deze ATH hebben we Jaapio in een blauwe macramé bikini. Jaapio's favoriete coin is DIP.
'Jaapio, waarom DIP?'
- 'Ja, nou, eh, omdat DIP in een dip zit sinds de introductie. Heerlijke coin, lekker dippen, m'n vrouw geeft het anders toch maar allemaal uit. Ik zeg altijd maar zo "‘Rijkdom geeft geen verstand, maar vervangt het op bevredigende wijze" Laat mij maar lekker plaatjes maken, en tegeltjes teksten typen, dan ben ik een blij man.'
Volgende ATH hebben we Ali Baba en zijn favoriete coin, BABA, en dat is niet om de reden die jullie misschien denken..."
...sorry dat betekent niet dat btc weer onder de 51 moet

[ Voor 26% gewijzigd door Noedelsupke op 17-02-2021 09:11 ]
PIII 800@804 Mhz
Dat boekje houdt ik inderdaad bij, wanneer ik hoeveel van welke munt op welke waarde heb gekocht en verkocht.stormfly schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:36:
[...]
Volgens mij zijn wij beide net zo nieuw, ik ben er al een tussenuit gerend met mijn staart tussen de benen en daar heb ik mega spijt van. Mijn ADA's van 11 cent gedropt toen in augustus. Je moet zoiets een keer gedaan hebben om er ook weer van te leren. De markt is nog steeds bullish alleen BTC is dominant waardoor de alt-coins dippen. Als de BTC zo dadelijk wat retracement (weerstand) krijgt dan gaan alts weer groeien, speculeert men.
GRT en ADA zijn beide lange HODL termijn projecten, die moet je over een jaar pas weer bekijken. Ik ben op GRT op 2,24 ingestaptGezonde traders (dat ben ik nog niet) zeggen misschien wel, nu nog meer GRT bij kopen
nu hij laag staat.
Wat ook werkt is een trading dagboekje bijhouden, welke hoeveelheid heb je voor welk bedrag gekocht en voor welke prijs kan je ze nog verkopen met winst. Dat verschilt per aankoop moment, maar in je hoofd dippen ze "allemaal" terwijl dat relatief is als je naar een excel kijkt ze compenseren elkaar en je kan ze in blokken afstoten.
Wat ik geleerd heb in de afgelopen dagen:
-Koop echt alleen op rode kaarsen, FOMO gevoel moet je negeren
-Zorg dat je weet welke coins je hebt gekocht voor welke prijs, trading dagboek zodat je overzicht hebt
-Zorg ervoor dat je ook behoorlijk wat centen in USDT of BNB hebt zitten zodat je op de markt dip zoals nu bij kan kopen. Ik heb nu het probleem dat mijn ETH onder water staat, en ik van dat geld liever GRT/ADA had bijgekocht.
Kopen in de rups vind ik nog wat spannend aangezien je niet weet of hij ook echt op z'n laagste punt zit.
Naar munten niet kijken kan ik (nog) niet.. stel dat ik ineens een dikke pump mis en daarmee een paar 100 of zelfs 1000 euro misloopt door te sellen in de pump en weer terug te kopen in de dip

Wel bedankt voor alle tips
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
In alle eerlijkheid: ik had bij 50K een boormachine verwacht. Een draaiende, want het was al aangekondigd dat het een GIF zou zijn.
Was het ookRay_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:12:
[...]
In alle eerlijkheid: ik had bij 50K een boormachine verwacht. Een draaiende, want het was al aangekondigd dat het een GIF zou zijn.
Verwijderd in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"
Nou, speciaal voor jou een heel filmpje met babes en boormachines (en andere mogelijk gevaarlijke tools). Geen bedragen, want dat is niet welkomRay_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:12:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door AlterMann op 17-02-2021 09:21 ]
Meer dan regelmatig. Soms zijn er drie pogingen nodig (dus 3 minuten wachten) voordat ik eindelijk een mail heb.Bjorn180179 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 00:13:
Ik wil wat bnb van binance naar mijn trustwallet zetten maar ik krijg op mijn mail de code niet binnen. Hebben jullie die storing ook wel eens? Kan ik dit evt makkelijker instellen?
UNOX: The worst operating system
ecoinometrics geeft verschillende dingen (goud, bigmac, etc..) in satoshi-waarde uitgedrukt.WhySoSerious schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:21:
[...]
Maar dit is toch pure kunst.
Hoeveel Satoshi doet de Mona Lisa tegenwoordig? Dan lopen we die op en hangen we jouw afbeelding in het Louvre
Nu is het nog een grap. Over 10 jaar geaccepteerde realiteit.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als het op BTC is:Ypuh schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:18:
Toch maar een short geopend.
* Ypuh leert het nooit.
Dat ding is net uit de bovenkant van een rising wedge geknald en dat is een slecht teken?
Ik hoop voor je dat je gelijk krijgt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ypuh schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:18:
Toch maar een short geopend.
* Ypuh leert het nooit.
:strip_exif()/f/image/jpuTaJQ1UcF73rWOs4QHHcT8.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien krijgt hij een harde plasser van liquidatie mailtjes. Ieder zijn eigen fetishMicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:37:
[...]
Dit soort plaatjes doen me altijd meteen twijfelen om mijn gehele PF gewoon om te zetten in BTC en dan HODL
Verwijderd
YES schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:45:
[...]
Dit soort plaatjes doen me altijd meteen twijfelen om mijn gehele PF gewoon om te zetten in BTC en dan HODL
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AvcG76RcPEe2S5GR7EXD5ksN.gif?f=user_large)
Ik geloof niet zo in die grafiekjes die hier steeds gepost worden dat van $1000 naar $50.000 naar $288.000 maar 2 stappen isMicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:37:
[...]
Als het op BTC is:
Hoe dan?!
![]()
Dat ding is net uit de bovenkant van een rising wedge geknald en dat is een slecht teken?
Hij zal vanavond of morgen weer gesloten zijn hoor, maar ik schat de kans dat we de 45k eerder zien dan de 55k en dan zit ik liever short.
Ja maar ik ben wel te hebberig om al mijn alts zomaar de deur uit te doen. Wie weet gaat er wel één 1000%!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1mixZIySvAMGcNcI0pMpmHsF.jpg?f=user_large)
iets actueler;YES schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:45:
[...]
Dat is maar een x7
we only make way for the man who boldly pushes past us
Gewoon sluiten en een snuif Hopium nemen.Ypuh schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:47:
[...]
Ik geloof niet zo in die grafiekjes die hier steeds gepost worden dat van $1000 naar $50.000 naar $288.000 maar 2 stappen is. Krijg steeds meer het gevoel dat iedereen het gevoel heeft dat er maar één weg is, en dat is up.
Hij zal vanavond of morgen weer gesloten zijn hoor, maar ik schat de kans dat we de 45k eerder zien dan de 55k en dan zit ik liever short.
Upward potential is vele malen groter dan het downward potential.
Tenzij je het geld morgen nodig hebt natuurlijk.
Hoog tijd voor een plaatje van de alts in 2018YES schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:45:
[...]
ADA update
Mary hardfork gepland voor 24 februari, mogelijk 1 maartThe rocket is on the pad..
[ Voor 12% gewijzigd door WiseGuy! op 17-02-2021 09:54 ]
Ik ben in 2018 goed op mijn bek gegaan met mijn alts dus ja. De vraag is, heb ik ervan geleerdStokstaart schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:53:
[...]
Hoog tijd voor een plaatje van de alts in 2018

Vooral over INJ en ADA twijfel ik. Wat ik ervan lees hebben beide wel potentie maar als alts eenmaal omvallen gaan ze vaak heel hard. Ik heb nu FOMO beide kanten op, "als ik nu niet verkoop wat mis ik dan aan btc wanneer ze in elkaar storten" en "als ik nu wel verkoop, wat is ik dan aan btc als ze nog een sprong maken"
Vraag me af of het nog iets met de prijs gaat doen. Airdrops zijn standaard buy the news, sell the snapshot. Dit is gewoon een technische update van je muntjes..
Probeert de top te raken, valt terug met ±10%, doet dit een paar keer over meerdere dagen en de derde keer lukt het meestal. Plus als hij doorheen komt, dan schiet hij ook goed omhoog (+2,5%).
Dus komende dagen gaat hij meer omhoog tot 53 a 54k. Dan blijft hij beetje hangen voor de 55k. Af en toe valt hij terug en langzaam (over enkele weken) naderen we de 60k en valt hij, zoals hierboven, 3x terug om daarna door te breken.
We gaan het zien.
Tot nu toe is de prijs nog steeds vrijwel laag wat ik verwacht het gaat worden voor einde van dit jaar.
Ik snap dat je na een 2018 deceptie bang zou kunnen zijn om weer op je bek te gaan. Ik ben ook iemand die jaren op -80% heeft gestaan. Toch heb ik mijn ADA al sinds 2017 en heb ik alleen maar bijgekocht. Ik heb echt vertrouwen in dat platform, puur gebaseerd op de fundatie daarvan. Niks gehaast, geen zolderkamer persco's, geen speculatie op de waarde van ADA vanuit Cardano zelf. Allemaal tekenen - voor mij althans - aangeven dat men erin zit om iets fundamenteels neer te zetten dat bruikbaar en nuttig is. Dus ja... die ADA blijf ik nog wel een paar jaar HODLen. We zullen zien wie er aan het langste eind trekt.YES schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:56:
[...]
Ik ben in 2018 goed op mijn bek gegaan met mijn alts dus ja. De vraag is, heb ik ervan geleerd![]()
Vooral over INJ en ADA twijfel ik. Wat ik ervan lees hebben beide wel potentie maar als alts eenmaal omvallen gaan ze vaak heel hard. Ik heb nu FOMO beide kanten op, "als ik nu niet verkoop wat mis ik dan aan btc wanneer ze in elkaar storten" en "als ik nu wel verkoop, wat is ik dan aan btc als ze nog een sprong maken"
Dat zal met name aan de Bitcoin dominance van het moment liggen, denk ik.Stokstaart schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:57:
[...]
Vraag me af of het nog iets met de prijs gaat doen. Airdrops zijn standaard buy the news, sell the snapshot. Dit is gewoon een technische update van je muntjes..
Het is echter voor Cardano wel een belangrijke stap in het deployen van Goguen. Hiermee krijg het netwerk multi-token support en dus daarmee mogelijk interessanter voor projecten om op Cardano aan de slag te gaan.Wat op termijn weer goed is voor de waarde..
2018 was 'gelukkig' relatief kleingeld wat ik er in had zitten. Aan de ene kant goed want het heeft me uiteindelijk weinig pijn gedaan, maar aan de andere kant heb ik mijn les toen ook niet heel erg goed geleerd wellicht. Toen de boel omviel heb ik het gewoon laten gaan en er een paar jaar niet meer naar om gekeken.WiseGuy! schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:59:
[...]
Ik snap dat je na een 2018 deceptie bang zou kunnen zijn om weer op je bek te gaan. Ik ben ook iemand die jaren op -80% heeft gestaan. Toch heb ik mijn ADA al sinds 2017 en heb ik alleen maar bijgekocht. Ik heb echt vertrouwen in dat platform, puur gebaseerd op de fundatie daarvan. Niks gehaast, geen zolderkamer persco's, geen speculatie op de waarde van ADA vanuit Cardano zelf. Allemaal tekenen - voor mij althans - aangeven dat men erin zit om iets fundamenteels neer te zetten dat bruikbaar en nuttig is. Dus ja... die ADA blijf ik nog wel een paar jaar HODLen. We zullen zien wie er aan het langste eind trekt.
Ik ga toch maar mijn strategie aanhouden dat ik ADA en INJ verkoop als ze een eind wegzakken, dan neem ik mijn verlies (of beter, een kleine winst), of ik verkoop ze bij een flinke stijging, die orders staan nu klaar. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Ik houd wel van contrair handelen maar tegen dit geweld ga ik niet short, één tweet van Jeff Bezos of Tim Cook en we staan boven 60k.Ypuh schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:47:
[...]
Ik geloof niet zo in die grafiekjes die hier steeds gepost worden dat van $1000 naar $50.000 naar $288.000 maar 2 stappen is. Krijg steeds meer het gevoel dat iedereen het gevoel heeft dat er maar één weg is, en dat is up.
exact, maar goed, ieder zijn ding, iemand moet toch short gaan om mijn lang lopende long posities te financierenknakworst schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:05:
[...]
Ik houd wel van contrair handelen maar tegen dit geweld ga ik niet short, één tweet van Jeff Bezos of Tim Cook en we staan boven 60k.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mijn strategie voor alts is een soortgelijke periode als de 1e weken van 2018 afwachten. Je weet wel, die idiote weken dat alle muntjes omstebeurt met 100% per dag stegen en op dat moment mijn verkooporders naar boven in te ladderen. Zou mooi zijn als BTC op dat moment een geloofwaardige piek heeft gehad net als in 2017.YES schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:03:
[...]
Ik ga toch maar mijn strategie aanhouden dat ik ADA en INJ verkoop als ze een eind wegzakken, dan neem ik mijn verlies (of beter, een kleine winst), of ik verkoop ze bij een flinke stijging, die orders staan nu klaar. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Fixed it for you.knakworst schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:05:
[...]
Ik houd wel van contrair handelen maar tegen dit geweld ga ik niet short, één tweet van Jeff Bezos of Tim Cook @Verwijderd en we staan boven 60k.
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Een daling naar 45k is nog steeds peanuts natuurlijk. Ik wacht nu ook al sinds 20k op de grote crash maar hij komt maar niet.... Ik ben deels uitgestapt op 20k en op 43k en wil niet met nog minder naar de maan als ie nu meteen doorknalt...Ypuh schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:47:
[...]
ik schat de kans dat we de 45k eerder zien dan de 55k en dan zit ik liever short.
Maar oneindig blijven zitten zonder plan werkt ook niet dus toch maar eens wat nieuwe uitstap momenten bepalen en blij zijn met de winst
PIII 800@804 Mhz
[Video: https://www.facebook.com/getovertime/videos/420832885670621/]
Nu wil ik het kopen maar is het niet beschikbaar. Alleen bij PLUS500 volgens mij?
Scientia Potentia Est
Kom op man, niet van dat flauwe. Een beetje aan ons denken en lekker terug in fomo-en.. Hup, die winsten weer terug in BTC prakken.Noedelsupke schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:09:
[...]
Een daling naar 45k is nog steeds peanuts natuurlijk. Ik wacht nu ook al sinds 20k op de grote crash maar hij komt maar niet.... Ik ben deels uitgestapt op 20k en op 43k en wil niet met nog minder naar de maan als ie nu meteen doorknalt...
Maar oneindig blijven zitten zonder plan werkt ook niet dus toch maar eens wat nieuwe uitstap momenten bepalen en blij zijn met de winst
Time in the market beats time to the market.Noedelsupke schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:09:
[...]
Een daling naar 45k is nog steeds peanuts natuurlijk. Ik wacht nu ook al sinds 20k op de grote crash maar hij komt maar niet.... Ik ben deels uitgestapt op 20k en op 43k en wil niet met nog minder naar de maan als ie nu meteen doorknalt...
In een bullmarkt moet je niet de markt willen verslaan. (Makkelijk praten achteraf).
Hoorde wel soortgelijke geruchten. Maar heb er nog niet op gehandeld.EvilTurkey schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:10:
Weet iemand of COINBASE ooit nog Cardano (ADA) gaat aanbieden?
Nu wil ik het kopen maar is het niet beschikbaar. Alleen bij PLUS500 volgens mij?
Natuurlijk had je het liefst al je Satoshi's nog gehad, maar als jij echt denkt (ik denk het wel namelijk) dat Bitcoin nog veel verder gaat stijgen, dan is het nu toch nog steeds een goed moment om in te stappen, ook al is dat met minder satoshi's. Uiteindelijk gaat het om de pecunia's toch?Noedelsupke schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:09:
[...]
Ik ben deels uitgestapt op 20k en op 43k en wil niet met nog minder naar de maan als ie nu meteen doorknalt...
Ik was zelf ook uitgestapt op 35000 met een gedeelte, maar ik heb van de week toch maar weer teruggekocht op 45000. Minder satoshi's, maar sta nu wel in de plus met €.
[ Voor 13% gewijzigd door VERINGTENTJE op 17-02-2021 10:15 ]
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Ja alleen de vraag is natuurlijk of zich dat herhaald of niet. Maar goed, dat is gewoon glazen bol werk natuurlijkStokstaart schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:08:
[...]
Mijn strategie voor alts is een soortgelijke periode als de 1e weken van 2018 afwachten. Je weet wel, die idiote weken dat alle muntjes omstebeurt met 100% per dag stegen en op dat moment mijn verkooporders naar boven in te ladderen. Zou mooi zijn als BTC op dat moment een geloofwaardige piek heeft gehad net als in 2017.
[ Voor 4% gewijzigd door YES op 17-02-2021 10:12 ]
Dit is gewoon hartstikke onbekend volgens mij.EvilTurkey schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:10:
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Zolang de emotie van de massa niet verandert zullen dit soort patronen gewoon terug komen.YES schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:12:
[...]
Ja alleen de vraag is natuurlijk of zich dat herhaald of niet. Maar goed, dat is gewoon glazen bol werk natuurlijk
Als je het mij vraagt is het een kwestie van tijd tot er weer een grote correctie komt. Voor dat moment heb ik fiat klaar staan en ik zou iedereen aanraden hetzelfde te doen.JT schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:14:
Hmmm. Mijn lage buy order voor btc misschien maar eruit tiefen. Wat vinden jullie van een buy order opde MA7 van 1d? Die ligt momenteel op 50.112. Of gewoon m'n restje fiat erin tiefen tegen de huidige koers?
Dat soort correcties zijn ZO-VEEL minder pijnlijk als je nog wat geld hebt om onderin in te stappen.
Mag ik vragen wat onbekend is? Cardano? Of dat het niet verhandeld wordt op Coinbase?peterhhh schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:12:
[...]
Dit is gewoon hartstikke onbekend volgens mij.
Ik las juist mooie dingen over Cardano en wilde dit nu gaan aanschaffen (ben een beginner, sorry) maar dit lukt dan weer niet. Coinbase geeft dan weer aan: 'This asset is not supported by Coinbase'.
Scientia Potentia Est
Gewoon even accountje op binance aanmaken.EvilTurkey schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:16:
[...]
Mag ik vragen wat onbekend is? Cardano? Of dat het niet verhandeld wordt op Coinbase?
Ik las juist mooie dingen over Cardano en wilde dit nu gaan aanschaffen (ben een beginner, sorry) maar dit lukt dan weer niet. Coinbase geeft dan weer aan: 'This asset is not supported by Coinbase'.
Alleen is dit geen fork zoals bij btrash of ethereum crashic.Ypuh schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:12:
Is er dan eindelijk weer eens een fork?![]()
Man, wat heb ik die toch gemist deze bullrun
Open een Binance account dan kan je gewoon 95% van alle grote coins verhandelen.EvilTurkey schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:16:
[...]
Mag ik vragen wat onbekend is? Cardano? Of dat het niet verhandeld wordt op Coinbase?
Groot deel van de price movement wordt nu veroorzaakt door dat instituties instappen. Die doen onderzoek en kopen geen shitcoins.Stokstaart schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:14:
[...]
Zolang de emotie van de massa niet verandert zullen dit soort patronen gewoon terug komen.
Ik zou nog even wachten tot de prijs €2k hoger staat om zeker te zijn van een 'buy high'.JT schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:14:
Hmmm. Mijn lage buy order voor btc misschien maar eruit tiefen. Wat vinden jullie van een buy order opde MA7 van 1d? Die ligt momenteel op 50.112. Of gewoon m'n restje fiat erin tiefen tegen de huidige koers?
mannowlahn schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:17:
[...]
Open een Binance account dan kan je gewoon 95% van alle grote shitcoins verhandelen.
ik ben vanacht uitgestapt met d egedachte van fuck it. Ik pak de btc winst en laat de uni, band, ltc tranen.Noedelsupke schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:09:
[...]
En vandaag weer 2000 euro hoger, when crash
Und? Verleidelijke prijsstijging is nog steeds het gevolg.Mirved schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:18:
[...]
Groot deel van de price movement wordt nu veroorzaakt door dat instituties instappen. Die doen onderzoek en kopen geen shitcoins.
Of denk jij dat een (door instituties veroorzaakte) prijsstijging de Hingrids van deze wereld niet zal verleiden om in Laaitkooin te stappen? Want 'Bitkooin is te duur'.
Dat is de eeuwige vraag. Geen idee waarom dat zo'n eeuwigheid moet duren. Wellicht heeft het feit dat Coinbase vuistdiep in Tezos zit ermee te maken. Ik verwacht niet dat dit op korte termijn gaat komen. If ever.EvilTurkey schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:10:
Ach, we hebben Binance toch? Coinbase gebruik ik alleen maar om fiat uit te cashen.
Verwijderd
Fijne avatar. Jij hebt vast een hoop DOT(T).WiseGuy! schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:22:
[...]
Dat is de eeuwige vraag. Geen idee waarom dat zo'n eeuwigheid moet duren. Wellicht heeft het feit dat Coinbase vuistdiep in Tezos zit ermee te maken. Ik verwacht niet dat dit op korte termijn gaat komen. If ever.
Ach, we hebben Binance toch? Coinbase gebruik ik alleen maar om fiat uit te cashen.
Ik denk eerder dat ETH kunstmatig laag wordt gehouden en dat die straks een pump van jewelste gaat krijgen. *met straks bedoel ik de komende weken.Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:22:
ETH begint toch meer en meer een eigen leven te leiden en houdt niet zo sterk meer vast aan BTC.
Tja ik had ook bnb verkocht op 108 dollar en een fluf terug 'moeten' kopen op 130. Soms win je soms verlies je, als je maar tevreden bent met het verkoopresultaat.AMARONE schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:18:
[...]
ik ben vanacht uitgestapt met d egedachte van fuck it. Ik pak de btc winst en laat de uni, band, ltc tranen.
En vandaag weer 2000 euro hoger, when crashwhen REKT
Wat en waar en wanneer bekijk jij?Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:22:
ETH begint toch meer en meer een eigen leven te leiden en houdt niet zo sterk meer vast aan BTC.
nothing stops this train
ja dit soort posts komen laatste weken vaak langs. ETH is gewoon helemaal ruk tov btc. Je verliest alleen maar sats op die poepmunt. Tuurlijk in $ zal het wel iets omhoog gaan doordat BTC lekker gaat.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb er ook best wel wat voor mijn doen (10% pf) maar ETH doet het nog slechter dan ik eigenlijk verwacht had toen ik ze kocht 6 maanden terug. Eigenlijk is het gewoon net als al die andere munten een shitcoin. Ik hodl ze uiteraard gewoon lekker door (want sta nog dik in het groen).
Als ETH deze run op 0,08 btc komt mogen we denk ik heel erg blij zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 17-02-2021 10:29 ]
Heb al paar keer gepost afgelopen 2 weken maar ETH is zo bearish als wat tegenover de btc/eth.
Hij loopt helaas ook nog is redelijk sync naar beneden met zijn uptrend. Dat betekent inderdaad binnenkort een hele grote dip op de btc/eth chart.
Tel daarbij op dat hij op de dollar afgelopen dagen een perfect rond aflopend plafond aan het vormen is: al mijn Deribit ETH zijn dus uit de opties.
Ik kan er naast zitten hoor maar imho zien er wel 250 coins beter uit op de charts dan ETH.
Eth heeft x18 gedaan in een jaar. Btc x13.. dus het afgelopen jaar was/is eth een betere investering dan btc.anti elppa schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:27:
[...]
ja dit soort posts komen laatste weken vaak langs. ETH is gewoon helemaal ruk tov btc. Je verliest alleen maar sats op die poepmunt. Tuurlijk in $ zal het wel iets omhoog gaan doordat BTC lekker gaat.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb er ook best wel wat voor mijn doen (10% pf) maar ETH doet het nog slechter dan ik eigenlijk verwacht had toen ik ze kocht 6 maanden terug. Eigenlijk is het gewoon net als al die andere munten een shitcoin. Ik hodl ze uiteraard gewoon lekker door (want sta nog dik in het groen).
Zero.
Verwijderd
Gewoon algemene trendlijn op 7 dagen nu. Niks speciaals maar valt gewoon op dat er grotere verschillen beginnen te komen.
Ik hoop over enkele maanden/jaren gelijk te hebben dat ETH eigenlijk de BTC 2.0 is die nu opkomt
Wat heeft Italië er nu weer mee te maken?
Ik vind 'm maar tegenvallen sinds het bereiken van de 1800 USD. Hopelijk een sterke opmars wanneer BTC een paar dagen sideways gaat.Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:33:
[...]
Gewoon algemene trendlijn op 7 dagen nu. Niks speciaals maar valt gewoon op dat er grotere verschillen beginnen te komen.
Ik hoop over enkele maanden/jaren gelijk te hebben dat ETH eigenlijk de BTC 2.0 is die nu opkomt
https://www.urbandictiona...erm=This%20is%20gentlemen
Originally a misspelling of "This is it, gentlemen.", but now used as a way to point out nice things. If someone tips you, this is gentlemen. If the price of Bitcoin rises, this is gentlemen. If the sun shines, this is gentlemen.
Extra inkopen als het laag staat in sats. Defi gaat echt nog wel groter worden. Maar natuurlijk ook btc hodlenanti elppa schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:27:
[...]
Daarnaast is het nu gewoon even ADA-tijd. Veel hype rond de 'eth-killer' betekent uiteraard geen hype rond ETH. Ik heb nog steeds vertrouwen dat het vanzelf weer ETH-tijd wordt. Op dat moment is iedereen weer bullish en is er geen beter muntje dan ETH.Pelox schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:32:
[...]
Eth heeft x18 gedaan in een jaar. Btc x13.. dus het afgelopen jaar was/is eth een betere investering dan btc.
Just normal psychology.
en ADA dan?Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:33:
[...]
nothing stops this train
Ja nu ga je uit van het perfecte moment zoeken. Ik heb in die 6 a 7 maanden mijn sats op eth x1,5 gedaan dus ik sta ook gewoon nog steeds dik in de plus (in $ helemaal natuurlijk). Maar als ik kijk waar ETH nu staat en wat ETH gaan doen als BTC echt in in raket modus komt, dan zie ik het niet al te rooskleurigPelox schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:32:
[...]
Eth heeft x18 gedaan in een jaar. Btc x13.. dus het afgelopen jaar was/is eth een betere investering dan btc.
Dat dacht ik eerder ook, maar de laatste weken vond ik hem aardig achter blijven (insert onderbouwing met grafiekjes hier) dus deze stijging is m.i. meer inhalen van een achterstand.Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:22:
Nee heb nu al teveel troep in mijn PF (18%) tov bitcoin. Ga niet weer de fouten maken die ik in 2013 en 2017 maakte.DarkShadow schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:36:
[...]
Extra inkopen als het laag staat in sats. Defi gaat echt nog wel groter worden. Maar natuurlijk ook btc hodlen
anti elppa schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:39:
[...]
als BTC echt in in raket modus komt..
:fill(white):strip_exif()/f/image/PISCAm0ZGgNZalG4LJa1bXvS.png?f=user_large)
Reguliere belegger:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gNVv1tr0K1jnnBtLwU4NJTpf.jpg?f=user_large)
Wij:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XddfeSpeuYJBB2lsOMaO9HoZ.jpg?f=user_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 17-02-2021 10:44 ]
nothing stops this train
hahhaaha ja kijk ff naar 2013 en 2017, kan nog veel harder gaan......maar gok dat het nu iets langzamer gaat. Iig bij kaarsen van 10 a 20k per dag ga ik oppassen en BTC naar exchanges verplaatsenStokstaart schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:42:
[...]
[Afbeelding]
Reguliere belegger:
[Afbeelding]
Wij:
[Afbeelding]
De revolutie onder leiding van Charles. Wat een tijden!
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!