“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik stake in de ICONex wallet. Brengt een leuk centje op. Nadeel is wel de vrij lange unstaking period. Dus snel verkopen is er dan niet bij.Kol Nedra schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:10:
Staking ICX, is dat wat? Wel prima yield
Kooporder 6 cent staat klaar.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:00:
[...]
Het maakt allemaal toch niets meer uit. De berenmarkt is hier.
Op naar de hellgates.
Volgende vraag; is Nexo de beste plek om dit tijdelijk te parkeren (half jaartje o.i.d), of zijn er betere opties? Ik ben met dat deel niet meer bereid om te verliezen zeg maar, maar de 0,10% rente op een spaardeposito voelt ook een beetje als een eenzame kerst na al het crypto geweld van afgelopen maanden.
Binance is eventueel ook nog een optie met 7% op USDT.
[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 16-02-2021 18:18 ]
Zolang je niet met een koffer met 10K met de balie staat valt het mee....Ypuh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:18:
Ander vraagje; ik wil m'n inleg er uit gaan halen. Tot 10k piepen ze niet bij de bank toch?
Volgende vraag; is Nexo de beste plek om dit tijdelijk te parkeren (half jaartje o.i.d), of zijn er betere opties? Ik ben met dat deel niet meer bereid om te verliezen zeg maar, maar de 0,10% rente op een spaardeposito voelt ook een beetje als een eenzame kerst na al het crypto geweld van afgelopen maanden.
ADA? 😉Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:50:
[...]
Dit vind ik dus wel een serieus risico voor ETH - leuke dat men het ineens 'de digitale olie' is gaan noemen, maar in die analogie is het meer dat Vitalik de benzinemotor heeft uitgevonden, maar z'n busje wel ongeveer 1 op 2 rijdt met een topsnelheid van 10 km/h. Als het niet opschiet met ETH 2.0 zal uiteindelijk iedereen toch wel ergens anders op overstappen.
nothing stops this train
9999zwembroek schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:19:
[...]
Zolang je niet met een koffer met 10K met de balie staat valt het mee....
Wat is dit nou weer Jaapio.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:27:
[...]
Heb zojuist mijn gallerij geupdate, daar staan ze allemaal weer nu
Je had ons de mooiste babe ooit beloofd!
Had nog liever een lekkere 50-jarige gehad.
want, slecht gevoel bij vanavond/vanacht?Iamthefish schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:33:
Zo, even een shitcoin dump gedaan.
BTC en ETH gewisseld voor CAKE?Iamthefish schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:33:
Wel doorgetrokken nadat je klaar was?Iamthefish schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:33:
Beetje. En ik stond nu nog wat winst dus die heb ik nog snel even meegepakt. Ik weet niet wat het gaat doen maar ik zal lekker slapen vanachtnemesis2212 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:34:
[...]
want, slecht gevoel bij vanavond/vanacht?
[ Voor 69% gewijzigd door zwembroek op 16-02-2021 18:38 ]
Welke, waar? Dan ga ik die nu kopenzwembroek schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:37:
En de bodem is bereikt...
en anders 2 keer 5, simpel zatYpuh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:18:
Ander vraagje; ik wil m'n inleg er uit gaan halen. Tot 10k piepen ze niet bij de bank toch?
Wel ff zoeken, in mijn hoofd roept er n stemmetje dat die 10K verlaagd is naar 5K, maar weet t niet zeker.
Gewoon paar keer 4865 doen

10k is geen harde grens. Als je al jaren hooguit een paar tientjes op je rekening hebt en je gaat nu een paar keer €9999 proberen uit te cashen gaat er ook een rood vlaggetje uit. Het verschilt ook nog eens per bank, althans dat deed het toen ik nog voor eentje werkte. Als je geen gezeur wil doe je gewoon kleine(re) bedragen en/of zet het over naar een card waarmee je kan pinnen.Ypuh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:18:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ja ik zorg gewoon dat alles wat ik koop van de zelfde rekening af gaat. Aangezien ik DCA en grootste deel hodl doe krijg ik nooit vragen. 2 bekende van mij hebben enorm gedonder gehad met de bank afgelopen 6 maanden. Vooral de rabobank is poep irritant. Die communicatie van die luiCrypts schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:48:
[...]
10k is geen harde grens. Als je al jaren hooguit een paar tientjes op je rekening hebt en je gaat nu een paar keer €9999 proberen uit te cashen gaat er ook een rood vlaggetje uit. Het verschilt ook nog eens per bank, althans dat deed het toen ik nog voor eentje werkte. Als je geen gezeur wil doe je gewoon kleine(re) bedragen en/of zet het over naar een card waarmee je kan pinnen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Antwoord: crypto
ktnxbye
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
INJ hoop ik, net weer ingekocht dus hij mag wel weer!
Misschien stap ik weer in als het verder zakt, en stijgen ze juist jammer dan, leven gaat door. Mm BTC, ETH en ADA houdt ik nog even aan.
Of het de juiste beslissing is geweest weten we over een tijdje. Maar mijn vrouwelijk instinct zei weg met die poepcoins
Yup maar het kost tijd en de betutteling heb ik ervaren als rete irritant en kleinerend. Krijg je een of ander kind aan de lijn of je even wil uitleggen waarom er 'grotere' transacties via je rekening zijn gedaan.St@m schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:53:
Je krijgt hoogstens een belletje toch?
ktnxbye

Ik wil dat helemaal niet uitleggen en ik snap het als het over echt substantiële bedragen gaat maar een paar k per keer hooguit een paar keer per jaar? Flikker toch op.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik ben vorig jaar door de bank (Rabobank) gebeld om gegevens aan te leveren waar het geld vandaan kwam (in eerste instantie leek het antwoord "crypto" voldoende te zijn, maar later vroegen ze toch meer info, daarna niks meer gehoord dus ik neem aan dat alles ok is). En ik heb van anderen hetzelfde gehoord. Ik ken 1 persoon die uiteindelijk naar een andere bank is overgestapt.St@m schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:53:
Je krijgt hoogstens een belletje toch?
ktnxbye
https://www.ad.nl/geld/zu...-van-43-procent~a72e3e92/
Volgens mij kan het halve topic (zegmaar, wie in 2019 al actief was) in het AD met de huidige koersen

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mag ik misschien vragen of het bedrag over de 1500+ ging?Specy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:58:
[...]
Ik ben vorig jaar door de bank (Rabobank) gebeld om gegevens aan te leveren waar het geld vandaan kwam (in eerste instantie leek het antwoord "crypto" voldoende te zijn, maar later vroegen ze toch meer info, daarna niks meer gehoord dus ik neem aan dat alles ok is). En ik heb van anderen hetzelfde gehoord. Ik ken 1 persoon die uiteindelijk naar een andere bank is overgestapt.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Serieus? Je moest ook echt wat aanleveren? Vroegâh kon je nog gewoon met een stapel bankbiljetten naar de bank als je je auto of boot bijv. verkocht had en niemand die iets vroeg.Specy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:58:
[...]
Ik ben vorig jaar door de bank (Rabobank) gebeld om gegevens aan te leveren waar het geld vandaan kwam (in eerste instantie leek het antwoord "crypto" voldoende te zijn, maar later vroegen ze toch meer info, daarna niks meer gehoord dus ik neem aan dat alles ok is). En ik heb van anderen hetzelfde gehoord. Ik ken 1 persoon die uiteindelijk naar een andere bank is overgestapt.

We leven wel echt in een aparte wereld nu.

UNOX: The worst operating system
Grappig dat diegene denkt dat het bij een andere bank anders geregeld is... terwijl de toezichthouder exact hetzelfde is... de boetes zijn niet mals voor de bank dus je dient jezelf gewoon te verklaren.Specy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:58:
[...]
Btc -1 procent afgelopen 24 uur. We zijn niet veel meer gewend laatste tijd.Bjorn180179 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:02:
Het bloed vloeit weer door de straten. Maar hodlen en dan zien we over een paar dagen wel weer.
40% in een jaar.Richh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:00:
Hoezo is dit nieuws?
https://www.ad.nl/geld/zu...-van-43-procent~a72e3e92/
Volgens mij kan het halve topic (zegmaar, wie in 2019 al actief was) in het AD met de huidige koersen
Dat zie ik sommige coins hier binnen een week doen
Ja die ene die zon probleem had die ik ken bij rabo is ook uiteindelijk weg gegaan. Kwam er niet uit bij die idiotenSpecy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:58:
[...]
Bensimpel
Positieve meneer
Dit klinkt wel erg interessant, crypto minen vanaf je telefoon, later komt ook nog het minen vanaf een pc. Je moet moet alleen eens in de 24u even iets aanklikken om te tonen dat je een mens bent.
Stuur me maar een DM als je een invite wilt. Momenteel is dit alleen invite only.
Momenteel kun je niet uit cashen, maar dit is wel mogelijk in de toekomst, is vrij nieuw dit. Dus geduld
https://minepi.com/faq
😆 - Denk ook eens om ;)
Laatste wat ik hoorde was dat 'ie bij banken buiten Nederland aan het zoeken was, maar de details ken ik ook niet (en ik neem aan dat er ook wel EU-regels zullen zijn?)Montaner schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:03:
[...]
Grappig dat diegene denkt dat het bij een andere bank anders geregeld is... terwijl de toezichthouder exact hetzelfde is... de boetes zijn niet mals voor de bank dus je dient jezelf gewoon te verklaren.
Nee, tot 10k lukt prima.Ypuh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:18:
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 16-02-2021 19:15 ]
Zero.
Hoi, ja. Ging over alles wat ik sinds 2017 had overgemaakt (wat ik ergens gehoord heb, maar ik weet niet meer waar en dus ook niet of het waar is, is dat ze na de acties bij ING flink meer zijn gaan controleren en dat ook terug in de tijd, zodat ze een achterstand hadden - maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik op dat moment op een "drempelbedrag" kwam, geen idee wat dat dan zou zijn).Un93m59 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:00:
[...]
Mag ik misschien vragen of het bedrag over de 1500+ ging?
Het aparte is dat de bank dit uit pure zelfbescherming doet. Het was volgens mij 3 jaar geleden dat ING nog op het matje werd geroepen omdat ze te weinig tegen witwassen zouden doen. Als er grote transacties naar een (particuliere) rekening plaatsvinden, gaat er inderdaad een belletje rinkelen. Rinkelt die niet, komt er een paar maanden later geheid gezeur bij de bank omdat er geen belletjes rinkelen. De bank is verplicht dit soort transacties uit te zoeken. Soms is een enkel antwoord als 'crypto' dan voldoende, soms niet.Crypts schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:02:
[...]
Serieus? Je moest ook echt wat aanleveren? Vroegâh kon je nog gewoon met een stapel bankbiljetten naar de bank als je je auto of boot bijv. verkocht had en niemand die iets vroeg.![]()
We leven wel echt in een aparte wereld nu.
Ps. BTC moet nu wel even bouncen...
Ja er zit enorm verschil. Die persoon die overgestapt is had prima boekhouding, maar die omhoogvallen figuren bij de rabo snappen er gewoon niets van. Na paar maanden ge etter is die persoon naar ing gegaan. Prima. 0 problemen. Ik zit daar ook.Montaner schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:03:
[...]
Grappig dat diegene denkt dat het bij een andere bank anders geregeld is... terwijl de toezichthouder exact hetzelfde is... de boetes zijn niet mals voor de bank dus je dient jezelf gewoon te verklaren.
En dan dacht ik dat ik een azijn zeikerd was, wat een zuur pruimen hier tegenwoordigSpecy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:34:
Ik ga me wel even in een hoekje zitten schamen...

nothing stops this train
JohnW1 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:12:
Correctie richting 42K om hiermee een hoger dal neer te zetten?
Welke glazenbol gebruik jij dan ?
Zijn de meesten van jullie nu echt aan het uitstappen?
Ik zit voornamelijk in ETH, Link en VET
Graag jullie mening?
42k zou niet vreemd zijn vanaf hier, van mij mag hetJohnW1 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:12:
Correctie richting 42K om hiermee een hoger dal neer te zetten?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Inderdaad, als het even kan maak ik per 9500 over... Nooit iets te vragen gehad.Pelox schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:07:
[...]
Nee, tot 10k lukt prima. Ik heb nooit vragen gehad tot nu toe.
Ja, ik overdrijf.. maar serieus.. zijn er bots die je kan instellen op nieuws?
[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 16-02-2021 19:25 ]
Zero.
Blijf nog wel even zitten, geen reden tot paniek.davy_online schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:14:
Dag iedereen, ben ondertussen een 2tal weken aan traden heb er veel uren in gestoken en ben al een beetje mee.
Graag jullie mening?
I know maar ik vind het echt een slechte ontwikkeling. Een groter probleem wordt nu afgewenteld op de gewone consument en (klein) bedrijf omdat je die wel (zo goed als) overal op kunt controleren maar degenen voor wie deze waanzin bedacht is weten hun weg prima buiten dit systeem. Controle om de controle zodat je een vinkje kunt zetten.Ray_ schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:08:
[...]
Het aparte is dat de bank dit uit pure zelfbescherming doet. Het was volgens mij 3 jaar geleden dat ING nog op het matje werd geroepen omdat ze te weinig tegen witwassen zouden doen. Als er grote transacties naar een (particuliere) rekening plaatsvinden, gaat er inderdaad een belletje rinkelen. Rinkelt die niet, komt er een paar maanden later geheid gezeur bij de bank omdat er geen belletjes rinkelen. De bank is verplicht dit soort transacties uit te zoeken. Soms is een enkel antwoord als 'crypto' dan voldoende, soms niet.

Het zorgt enkel voor een schijnveiligheid en de meeste mensen vinden het nog prima ook.

Ik zit al 2013.....gewoon blijven zitten. Ga voorlopig nog niets uit de hodl pot sellen. Dit is pas het begin.davy_online schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:14:
Dag iedereen, ben ondertussen een 2tal weken aan traden heb er veel uren in gestoken en ben al een beetje mee.
Graag jullie mening?
Ik vind in het algemeen dat er snel paniek is, iedereen zit elke dag maar te posten hoeveel winst ze maken maar als het een paar procent zakt beginnen de meesten te flippen.Spyhard666 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:17:
[...]
Blijf nog wel even zitten, geen reden tot paniek.
Nu als het zeer hard zakt de komende dagen zal ik ook wel zien.
Dank u
Zijn er veel newbies bij in de cryptomarkt hier?
Elke keer open ik de app en denk “wat is er aan de hand dan?” Oftewel: Niks.
Verwijderd
Een veilige techniek is het volgen van de Cycle. Dat we eerdaags hard naar beneden gaan is een gegeven. Dan weer 2-3jaar inkopen, en dan de vruchten plukken. Rinse and repeat.anti elppa schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:19:
[...]
Ik zit al 2013.....gewoon blijven zitten. Ga voorlopig nog niets uit de hodl pot sellen. Dit is pas het begin.
AmenVerwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:22:
[...]
Een veilige techniek is het volgen van de Cycle. Dat we eerdaags hard naar beneden gaan is een gegeven. Dan weer 2-3jaar inkopen, en dan de vruchten plukken. Rinse and repeat.
Blijf ajb weg bij die "goedkope glazenbolen" van de aldi, blokker, ali express of bol.com etc etc die kosten alleen maar geld. Zo onnauwkeurig als de pest.
Ik heb laatst op aanraden van een broer van een forumlid (khaelos) een handgemaakte uit murano besteld. Kost een godsvermogen maar je hebt binnen no-time een Lambo
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Een gegeven? Waar is dat op gebaseerd? Bepaal jij als enige de koers?Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:22:
[...]
Een veilige techniek is het volgen van de Cycle. Dat we eerdaags hard naar beneden gaan is een gegeven. Dan weer 2-3jaar inkopen, en dan de vruchten plukken. Rinse and repeat.
Er is ook niks maar men reageert buitenproportioneel op kleine veranderingen van 1 of 2%.ApC_IcE schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:20:
Ik heb al Binance 3x geopend omdat ik hier paniek lees.
Zijn er veel newbies bij in de cryptomarkt hier?
Elke keer open ik de app en denk “wat is er aan de hand dan?” Oftewel: Niks.
Gaat nergens over maar je ziet altijd nà een nieuw ATH dat er een terugval komt.
De verwachting op een nieuw ATH is hoog terwijl het niet meer dan een rond getal is.
Er zijn ook mensen die denken dat dit opeens de allerlaatste ATH ooit is.
We weten dat dit onjuist is maar het is toch wat psychologisch effect.
Zo werkt de markt nou eenmaal.Rien43 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:23:
[...]
Een gegeven? Waar is dat op gebaseerd? Bepaal jij als enige de koers?
Eens, alleen neem ik dat eerdaags met een korreltje zout. De rek is er nog niet uit naar mijn idee. De realistische waarde ligt nu rond de 25-30k naar mijn gevoel en een 50% correctie vind ik persoonlijk niet realistisch.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:22:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik hoop op een hele dikke dip. Kan ik weer inkopen.HoppyF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:23:
[...]
Er is ook niks maar men reageert buitenproportioneel op kleine veranderingen van 1 of 2%.
Gaat nergens over maar je ziet altijd nà een nieuw ATH dat er een terugval komt.
De verwachting op een nieuw ATH is hoog terwijl het niet meer dan een rond getal is.
Er zijn ook mensen die denken dat dit opeens de allerlaatste ATH ooit is.
We weten dat dit onjuist is maar het is toch wat psychologisch effect.
Ben met XFLR uitgestapt om lager weer in te kopen. Maar die zakt niet zo snel.
Als BTC nu even de 43k aan tikt dat zou mooi zijn.
Volgens die cycle is het nu nog te vroeg voor de "echte" bullrun en is 50k te laag.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:22:
[...]
Sell order geplaatst op 55000
Buy order geplaatst op 43000
Kan ik rustig slapen vanavond
Zit nu gewoon op ~0, dus niets te verliezen.
[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 16-02-2021 19:46 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
- gaan we sideways->boring.
- gaan we naar beneden->REKT!!!!
- gaan we omhoog->mag wel weer wat lager zodat ik weer in kan kopen.
Het is gofferdo ook nooit goed he?
1tje met een """Bitcoin Wiki""" vol onzin: btcwiki.nl
Daar lees je onder andere dit pareltje:
Hoe verzin je die zelfsDe meeste elektriciteit gaat zitten in het creëeren van bitcoins, dit effect zal afnemen als de meeste coins gedolven zijn (99% in 2032). Denk aan goud: het delven kost veel energie, maar daarna is het duizenden jaren als geld/ruilmiddel te gebruiken. Idem Bitcoin!

Dan gaat er eentje aan de slag met hun uit de mouw geschudde cijfers, rekent 'ie d'r ook nog eens een factor 100 naast...
Je hebt toch vorig jaar tijd genoeg gehad om in te stappen?ApC_IcE schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:28:
[...]
Ik hoop op een hele dikke dip. Kan ik weer inkopen.
Ben met XFLR uitgestapt om lager weer in te kopen. Maar die zakt niet zo snel.
Als BTC nu even de 43k aan tikt dat zou mooi zijn.
Ik begrijp nooit zo goed dat mensen rond een ATH klagen dat er geen flinke dip komt.
Er komen dips maar minder diep.
De echte grote dips liggen achter ons, voorlopig dan.
Alsof het over het overmaken van €10 zakgeld gaat...tomcoin schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:14:
[...]
Inderdaad, als het even kan maak ik per 9500 over... Nooit iets te vragen gehad.

Ach was je 1 januari ingestapt op BTC stond je nu bijna op 2x, waarom mensen dat toen dan niet gedaan hebben maar nu hopen op een dip is mij ook een raadsel. Als je toen niet ingestapt bent doe je dat nu bij een dip ook niet.HoppyF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:45:
[...]
Je hebt toch vorig jaar tijd genoeg gehad om in te stappen?
Ik begrijp nooit zo goed dat mensen rond een ATH klagen dat er geen flinke dip komt.
Er komen dips maar minder diep.
De echte grote dips liggen achter ons, voorlopig dan.
Kunnen we dit soort opmerkingen misschien achterwege laten?HoppyF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:45:
Je hebt toch vorig jaar tijd genoeg gehad om in te stappen?
Het voegt absoluut niks toe, en als mensen ook niet tegen/rond ATH kopen, is er ook geen markt.
Nog even en dan keert de rust weer terugCrypts schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:45:
Blijft toch grappig hier, er zijn eigenlijk maar 3 soorten reacties:
Mooooody schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:16:
Heb zojuist mijn positie INJ met 50% vergroot. Mainnet is om de hoek, dus ik gok op wat hype.
De koers is veel te lafjes nu, dat moet een keer veranderen.
No guts no glory
Die 'laat maar dippen zodat ik in kan kopen' posts ook niet. Verder met je eens, de winst moet toch bij deze mensen vandaan komen dus in dat opzicht fijn dat ze bestaan.Slonzo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:54:
[...]
Kunnen we dit soort opmerkingen misschien achterwege laten?
Het voegt absoluut niks toe, en als mensen ook niet tegen/rond ATH kopen, is er ook geen markt.
- Wat vinden jullie hiervan?
- Is het een goede investering?
- Hoe kunnen de APR zo hoog zijn?
Nee joh, vandaag eerste keer 50k, dat grapje doen we nog twee keer en dan richting 100k. Zodra we de 100k naderen zal er wel weer even de rek uit zijn.
Kun je aub ff iets van een tekening plaatsten mét een ‘U bent nu hier’ in die cycle? Maakt het allemaal wat overzichtelijker, dank!Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:22:
[...]
De menstruatiecyclus is een periodieke verandering in het lichaam van de geslachtsrijpe vrouw tussen de puberteit en de menopauze. De cyclus heeft te maken met de eicelrijping en het klaarmaken van het lichaam voor mogelijke zwangerschap. De menstruatiecyclus heeft dus te maken met de vruchtbaarheid van de vrouw.D-Ed schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:05:
[...]
Kun je aub ff iets van een tekening plaatsten mét een ‘U bent nu hier’ in die cycle? Maakt het allemaal wat overzichtelijker, dank!
Het moeilijkste tot nu toe is leren aanvaarden dat ik vorig jaar niet ingestapt ben en bvb wat btc had gekocht.
Een vriend van me had het me nochtans aangeraden maar ik had het genegeerd. De voornaamste reden was omdat ik geen zin had om me elke dag druk te maken over geld, te kijken naar percentages en grafiekjes.
Nu ben ik dus toch begonnen, maar klaarblijkelijk veel te laat, want die extreme groei (1000% per jaar en zo) is er wellicht wel uit, voor goed (?). En nu maak ik me druk om geld, net zoals ik vorig jaar voorspeld had.
Zou je toch nog wel moeten weten van de vorige keer, grafiekjes bedragen zeggen niks, gewoon media, forums volgen dan zie je hem vanzelf wel, een goede indicatie is de kapper en bakker.D-Ed schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:05:
[...]
Kun je aub ff iets van een tekening plaatsten mét een ‘U bent nu hier’ in die cycle? Maakt het allemaal wat overzichtelijker, dank!
Verwijderd
Neuh, ik volg de koers. Ik bepaal hem niet. Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor, de charts spreken voor zich.Rien43 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:23:
[...]
Een gegeven? Waar is dat op gebaseerd? Bepaal jij als enige de koers?
De cycle heeft mensen zoals jou ook nodig. Winst moet uit iemands zak komen.
Buy when there’s is blood in the street...?WhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:09:
[...]
De menstruatiecyclus is een periodieke verandering in het lichaam van de geslachtsrijpe vrouw tussen de puberteit en de menopauze. De cyclus heeft te maken met de eicelrijping en het klaarmaken van het lichaam voor mogelijke zwangerschap. De menstruatiecyclus heeft dus te maken met de vruchtbaarheid van de vrouw.

Als relatief noob zijnde ben ik in de veronderstelling dat Pancakeswap een gedecentraliseerde exchange is vergelijkbaar met Uniswap maar dan gebaseerd op Binance Smart Chain. Als ik het goed begrijp komen hier lagere transactiekosten/fees bij kijken. Als ik zo kijk naar de marketcap van Cake heb ik er wel vertrouwen in dat deze nog 2x kan gaan op relatief korte termijn (hoop ik).johants schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:56:
Zou iemand mij meer kunnen vertellen over Pancakeswap?
- Wat vinden jullie hiervan?
- Is het een goede investering?
- Hoe kunnen de APR zo hoog zijn?
Verwijderd
Tip: kijk over 3 maanden nog eens. De greed/fear meter is ook een idee.SideShow schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:09:
Ik ben de laatste weken zo af en toe bezig met prutsen, als beginner...
Het moeilijkste tot nu toe is leren aanvaarden dat ik vorig jaar niet ingestapt ben en bvb wat btc had gekocht.
Een vriend van me had het me nochtans aangeraden maar ik had het genegeerd. De voornaamste reden was omdat ik geen zin had om me elke dag druk te maken over geld, te kijken naar percentages en grafiekjes.
Nu ben ik dus toch begonnen, maar klaarblijkelijk veel te laat, want die extreme groei (1000% per jaar en zo) is er wellicht wel uit, voor goed (?). En nu maak ik me druk om geld, net zoals ik vorig jaar voorspeld had.
No worries, ik heb in drie jaar m’n potje bij elkaar kunnen handelenSlux schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:10:
[...]
Zou je toch nog wel moeten weten van de vorige keer, grafiekjes bedragen zeggen niks, gewoon media, forums volgen dan zie je hem vanzelf wel, een goede indicatie is de kapper en bakker.
Ik irriteer me alleen een beetje aan de stelligheid van sommige uitspraken
Whaha dit is echt accuraat as hell.Crypts schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:45:
Blijft toch grappig hier, er zijn eigenlijk maar 3 soorten reacties:
Overigens zodra het dan is gezakt, zoals velen wilden dan wordt er alsnog niks gekocht
Verwijderd
Heb je een computer en internet?D-Ed schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:05:
[...]
Probeer coinmarketcap eens. Kijk naar de emotie in de crypto fora. Is het druk? Ja. Algemene indruk? Positief maar als een stuk minder dan 2 weken geleden. De vragen komen op. Twijfels zijn een groter onderwerp.
Meer moet je toch echt zelf uitzoeken. Ben geen financieel adviseur en voornamelijk uit op eigen gewin
Lekker rekt gaan met zn allen.
Verwijderd
Pardon als ik deel van die stellige opmerkingen ben. Ieder zn eigen theorien!D-Ed schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:14:
[...]
No worries, ik heb in drie jaar m’n potje bij elkaar kunnen handelen
Ik irriteer me alleen een beetje aan de stelligheid van sommige uitspraken
Eigenlijk lijk je gewoon op een over het paard getilde noob maar gezien je oprechte trots (arrogantie?) zal dat wel nietVerwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:17:
[...]
Heb je een computer en internet?
Probeer coinmarketcap eens. Kijk naar de emotie in de crypto fora. Is het druk? Ja. Algemene indruk? Positief maar als een stuk minder dan 2 weken geleden. De vragen komen op. Twijfels zijn een groter onderwerp.
Meer moet je toch echt zelf uitzoeken. Ben geen financieel adviseur en voornamelijk uit op eigen gewin![]()
Lekker rekt gaan met zn allen.
Happy trading en dank voor je advies

Sowieso en is ook primaVerwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:19:
[...]
Pardon als ik deel van die stellige opmerkingen ben. Ieder zn eigen theorien!
Verwijderd
Ohno! Dat komt anders over dan mn bedoeling. Ik ben zo'n grijze opa die met Radeon 5900 series begon te minen.D-Ed schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:20:
[...]
Eigenlijk lijk je gewoon op een over het paard getilde noob maar gezien je oprechte trots (arrogantie?) zal dat wel niet![]()
Happy trading en dank voor je advies
Ik word soms nog steeds wakker met nachtmerries van opstijgende 6990's in mijn 35m2 appartmentje.
(De nachtmerries zijn de herrie niet het appartement)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2021 20:28 ]
Je poneert een mening als feit en daar mag best wel iets van gezegd worden. Met een 'ik denk dat' of een 'ik zie gelijkenissen met' zou het al heel beter overkomen, nu bereik je je doel niet met het verkondigen van je mening maar gaan wel de hakken in het zand.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:19:
[...]
Pardon als ik deel van die stellige opmerkingen ben. Ieder zn eigen theorien!
Okee mijn aandeel, ik denk dat we er nog niet zijn. Dat baseer ik puur op het testen van de 50k want dat was toch wel een belangrijk punt. We weten nu dat het kan dus wat mij betreft ligt de weg naar boven nog steeds open.
Klopt want het kan nog lager en als het dan weer stijgt dan mag het weer dippen want ze zitten er nog niet in, net een plaat die blijft hangen. Stelletje wijven.PHPResource schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:16:
[...]
Whaha dit is echt accuraat as hell.
Overigens zodra het dan is gezakt, zoals velen wilden dan wordt er alsnog niks gekocht
Bovenstaande bedoel ik niet verkeerd naar het deel van de mensheid dat het geslacht vrouw heeft.
Verwijderd
Je hebt gelijk. Ik impliceerde mijn mening maar het leest anders weg begrijp ik.Crypts schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:28:
[...]
Je poneert een mening als feit en daar mag best wel iets van gezegd worden. Met een 'ik denk dat' of een 'ik zie gelijkenissen met' zou het al heel beter overkomen, nu bereik je je doel niet met het verkondigen van je mening maar gaan wel de hakken in het zand.![]()
Okee mijn aandeel, ik denk dat we er nog niet zijn. Dat baseer ik puur op het testen van de 50k want dat was toch wel een belangrijk punt. We weten nu dat het kan dus wat mij betreft ligt de weg naar boven nog steeds open.
Kwa BTC kan ik het best met je eens zijn. Kwa alts denk ik dat voorzichtigheid geboden is. De Henk en Ingrids die de afgelopen week(en) zijn ingestapt beginnen inmiddels zweethandjes en zweettoetsenbordjes te krijgen.
Maar goed, eens zien wat er gebeurd en wellicht als het op springen staat me even veilig terugtrekken in fiat, om vervolgens weer lager in te kopen. Mocht het zover komen.
Als ik jullie veteranen hier moet geloven is de bearmarket een veel interessantere tijd dus ik ben benieuwd!
Zit nu een beetje terug te scrollen en zie veel rekt, bloed en angst.
Vervolgens kijk ik naar m'n PF en daar is het mak.
Hebben deze mensen nou een slecht PF of waren ze wel erg snel in paniek?
Dalingen zie ik namelijk niet echt op de BTC chart..
Sterker nog, een ATH...
Wel mag er wat mij betreft een referendum met terugwerkende kracht worden georganiseerd mbt de 50k 'babe'. Wij zijn lekker gemaakt met een mooie 50k-babe, vervolgens krijgen we een dronken vent die uit een taart springt.. Het lijken wel politici in verkiezingstijd..
Ben ik het redelijk met je eens al denk ik niet dat we al van Henk en Ingrid kunnen spreken op dit moment, ik zou zeggen de Spijker en Bloem die op tweakers komen om het wat duiding te geven waar we imho zitten. We hebben nog niet genoeg posts over Litebit/Bitonic/Blox nog.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:32:
[...]
Je hebt gelijk. Ik impliceerde mijn mening maar het leest anders weg begrijp ik.
Kwa BTC kan ik het best met je eens zijn. Kwa alts denk ik dat voorzichtigheid geboden is. De Henk en Ingrids die de afgelopen week(en) zijn ingestapt beginnen inmiddels zweethandjes en zweettoetsenbordjes te krijgen.
Verwijderd
Ik heb al minimaal 3 posts over gestolen BTC en ETH voorbij zien komen. Das ook een belangrijke graadmeter. De "ik steek er xduizend in maar heb het net zo goed beveiligd als mijn 1996 MSN account' warning flagsCrypts schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:37:
[...]
Ben ik het redelijk met je eens al denk ik niet dat we al van Henk en Ingrid kunnen spreken op dit moment, ik zou zeggen de Spijker en Bloem die op tweakers komen om het wat duiding te geven waar we imho zitten. We hebben nog niet genoeg posts over Litebit/Bitonic/Blox nog.
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!