Is goed, zoek nog iemand om de was te doen.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:11:
[...]
Koop dan deze clowns ajb ook: https://www.intermediair....r-dit-kun-je-daarmee-doen
jaja i know het valt allemaal maal mee.. jullie zijn net een stel pacman's haphaphap
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
REEEEEKT! -50% is REKT.Khaelos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:07:
[...]
alles lijkt REKT te gaan.. ETH/DOGE/ADA/DOT
Dan blijf je kopenGlenn Hoddle schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:11:
[...]
Koop dan deze clowns ajb ook: https://www.intermediair....r-dit-kun-je-daarmee-doen
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Of jij bent een schreeuwer om aandachtKhaelos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:14:
[...]
jaja i know het valt allemaal maal mee.. jullie zijn net een stel pacman's haphaphap

Heeft je broer nog interessante inzichten? Ik ben all-in gegaan nadat je hier postte dat je broer tipte dat BTC zou gaan piekenKhaelos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:14:
[...]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Inderdaad, dit dusTominatie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:10:
[...]
rekt? het gaat gewoon sideways, beetje heen en weer.
Rekt gaan is een ETH die weer richting de $600 dondert. Een ADA die weer richting de $0.20 pleurt ofzo.
Een doge die weer richting de $0.005 gaat.
De altcoin-bubbel zal snel genoeg barsten denk ik. Op de lange termijn hou ik wel het vertrouwen in bitcoin.
En altcoins gaan vast weer een keer kelderen, maar ik denk dat dit nog wel even duurt hoor, veel te veel hype op dit moment rondom crypto.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Die nu.nl reacties zijn goud waard als het om crypto gaat.

Charles de verlosser en bouwer van ons nieuwe financiële systeem.
Charles een vent waar multinationals veel van kunnen leren.
In dat kader heb ik m'n profielfoto maar even veranderd. Praise the lord, praise Charles.
Vitalik is oud nieuws en ETH een faal.
ADA is de toekomst.

In dat kader heb ik m'n profielfoto maar even veranderd. Praise the lord, praise Charles.
ADA is de toekomst.
GeenStijl doet ook gezellig mee: https://www.geenstijl.nl/...-50k-bijna-iedereen-rijk/
Nee de app is zelfstandig. Ze hebben inderdaad ook een hardware wallet.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:09:
[...]
Ter verduidelijking, dat is dus het fysieke ding in combinatie met de app? (Of kan die app ook zelfstandig draaien?)
Dat ETH een epic fail is, is toch algemeen bekend? Kwestie van tijd tot dat obsolete is.Tominatie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:20:
Die nu.nl reacties zijn goud waard als het om crypto gaat.
[Afbeelding]
ADA is de toekomst.
we only make way for the man who boldly pushes past us
nee dat ging volgens mij om ETH maar goed ik zal niet meer REKT roepen tenzij we daadwerkelijk -20%+ ofzo gaanJedi_Pimp schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:19:
[...]
Heeft je broer nog interessante inzichten? Ik ben all-in gegaan nadat je hier postte dat je broer tipte dat BTC zou gaan pieken

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Wacht maar tot ETH 2.0 ready is over 2 4 6 10 50 jaarWiseGuy! schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:24:
[...]
Dat ETH een epic fail is, is toch algemeen bekend? Kwestie van tijd tot dat obsolete is.
Ik ga normaal niet gauw in op een advies van een ander. Maar ik ben blij dat ik het toen wel gedaan heb.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:19:
[...]
Heeft je broer nog interessante inzichten? Ik ben all-in gegaan nadat je hier postte dat je broer tipte dat BTC zou gaan pieken
:fill(white):strip_exif()/f/image/uckt70vv3iGkFf8Mb9zMDaRD.png?f=user_large)
Had je dit geloof vorige week ook al? Of zat je toen nog niet in cryptomannowlahn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:59:
[...]
Enieg waar ik in geloof is dat BTC over 3 jaar het dubbele waard is. ETH begin ik steeds minder in te geloven eigenlijk.
MrFX schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:27:
[...]
Ik ga normaal niet gauw in op een advies van een ander. Maar ik ben blij dat ik het toen wel gedaan heb.
[Afbeelding]

Dit is wel goud.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
vorige week ook al, alleen alts zie ik als quick gains (en quick lossesYpuh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:28:
[...]
Had je dit geloof vorige week ook al? Of zat je toen nog niet in crypto?
zal ik mijn broer nog eens vragen in zn glazen bol te kijken?
mocht het geen geld op leveren dan toch leuke meme's
mocht het geen geld op leveren dan toch leuke meme's

Beetje jammer van die cardano shill op het eind. 'nog wél betaalbaar' Ja gek he met een supply van 45 miljardMarv87 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:21:
GeenStijl doet ook gezellig mee: https://www.geenstijl.nl/...-50k-bijna-iedereen-rijk/
Laten we dat hopen, deze zit al bijna 2 weken tussen dezelfde lijnen te bouncen. Tijd voor een ETH-moonPelox schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:29:
Waarom altijd zo negatief over Eth? Die staat over een weekje gewoon boven de 2000 usd hoor.

Goedemiddag.
Al een tijdje aan het kijken naar crypto en een week of 3 geleden ingestapt via Blox.
Nu heb ik hier even in het topic gezocht en er is nogal wat antipathie tegen Blox, blijkbaar, maar ik kom er niet helemaal achter waarom. Kan iemand mij dat uitleggen?
Ik snap dat je (idealiter) een eigen wallet wil hebben (en daar ben ik ook naar aan het kijken, hoe dat te doen, welke handig is, etc), maar qua laagdrempeligheid was dit wel praktisch.
Al een tijdje aan het kijken naar crypto en een week of 3 geleden ingestapt via Blox.
Nu heb ik hier even in het topic gezocht en er is nogal wat antipathie tegen Blox, blijkbaar, maar ik kom er niet helemaal achter waarom. Kan iemand mij dat uitleggen?
Ik snap dat je (idealiter) een eigen wallet wil hebben (en daar ben ik ook naar aan het kijken, hoe dat te doen, welke handig is, etc), maar qua laagdrempeligheid was dit wel praktisch.
Het zal -Blox- niets te maken heb-Bloxen met dat Blox mensen Blox te pas en te on-Blox nogal promoten. Blox. Blox. Blox. <Blox>Ben.Hahlen schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:39:
Goedemiddag.
<Blox>
Normaal gesproken Blox, heb ik niet zoveel Blox tegen Blox, maar die Blox'ers duiken wel overal op om Blox te promoten. Blox.
Edit: Blox dus.
Edit 2: Gratis geld bij Blox, had ik dat al genoemd? Blox?
[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 16-02-2021 15:47 . Reden: Blox ]
Blox werkt vaak niet, vooral op drukke momenten dat je juist wel wilt dat het werkt. Veder kan Blox niks behalve kopen en verkopen. Je kan je cryptos niet eens verplaatsen naar een wallet of exchange.
Verder is het wel makkelijk ja....
Komt dat allemaal uit je Bloxnotje?
Hoge fees, weinig mogelijkheden en werkt vaak niet maar als jij er wel blij van wordt prima toch?Ben.Hahlen schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:39:
Goedemiddag.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
- Blox is vergelijkbaar met Etoro: je koopt niet het daadwerkelijke product maar een soort IOU.Ben.Hahlen schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:39:
Goedemiddag.
- Net als Etoro is Blox een broker. Dat betekent dus dat zij tegen een premium verkopen (een hogere prijs dan je op een exchange zou betalen).
Met andere woorden: voor dat stukje gebruiksgemak betaal je flink meer dan op Coinbase Pro / Binance / Kucoin / etc. Het gebruiksgemak houdt ook onmiddelijk op na het kopen want vervolgens kan je je eigen muntjes niet eens naar een hardware wallet verplaatsen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik moet altijd bij IOU's aan de episode van Cow and Chicken denkenStokstaart schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:01:
[...]
- Blox is vergelijkbaar met Etoro: je koopt niet het daadwerkelijke product maar een soort IOU.
Kijk, hier heb ik wat aanStokstaart schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:01:
[...]
- Blox is vergelijkbaar met Etoro: je koopt niet het daadwerkelijke product maar een soort IOU.
- Net als Etoro is Blox een broker. Dat betekent dus dat zij tegen een premium verkopen (een hogere prijs dan je op een exchange zou betalen).
Met andere woorden: voor dat stukje gebruiksgemak betaal je flink meer dan op Coinbase Pro / Binance / Kucoin / etc. Het gebruiksgemak houdt ook onmiddelijk op na het kopen want vervolgens kan je je eigen muntjes niet eens naar een hardware wallet verplaatsen.
Dan me maar eens wat meer verdiepen in Coinbase Pro/Binance (die zien er interessant uit).
Ik heb (nog) niet gehad dat het niet werkte. Ja, toen ik gisteren geld wilde storten, maar dat lag aan een storing bij ABN, niet bij Blox.veertje schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:46:
Blox werkt vaak niet, vooral op drukke momenten dat je juist wel wilt dat het werkt. Veder kan Blox niks behalve kopen en verkopen. Je kan je cryptos niet eens verplaatsen naar een wallet of exchange.
Nuttige info verder! Dank!
Om mee te beginnen idd prima, maar ik snap de fees-opmerking wel. Dank!Crypts schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:58:
[...]
Hoge fees, weinig mogelijkheden en werkt vaak niet maar als jij er wel blij van wordt prima toch?
Ypuh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:45:
[...]
Het zal -Blox- niets te maken heb-Bloxen met dat Blox mensen Blox te pas en te on-Blox nogal promoten. Blox. Blox. Blox. <Blox>
<Blox>
Normaal gesproken Blox, heb ik niet zoveel Blox tegen Blox, maar die Blox'ers duiken wel overal op om Blox te promoten. Blox.
Edit: Blox dus.
Edit 2: Gratis geld bij Blox, had ik dat al genoemd? Blox?
Bartje-bart schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:46:
Komt dat allemaal uit je Bloxnotje?
Ik aan Dumb & Dumber (die trouwens ook een lambo kochten).keepitfrosty schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:05:
[...]
Ik moet altijd bij IOU's aan de episode van Cow and Chicken denken
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik denk ook dat men misschien wel ten rade moet gaan bij zichzelf, als bv een willekeurige exchange app te moeilijk is, misschien is crypto kopen dan beter van niet. Klinkt misschien wel hard, maar een klein beetje technische kennis hoe het werkt kan geen kwaad. Het is geen kraslot he.
Anyway, mand, blox is net zoals Robin Hood, zie er het nut totaal niet van in als je met crypto aan de gang gaat.
Anyway, mand, blox is net zoals Robin Hood, zie er het nut totaal niet van in als je met crypto aan de gang gaat.
Heb zojuist mijn positie INJ met 50% vergroot. Mainnet is om de hoek, dus ik gok op wat hype.
De koers is veel te lafjes nu, dat moet een keer veranderen.
No guts no glory
No guts no glory
[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 16-02-2021 16:16 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Volledig uit BTC gestapt op 50K, waarom? Geen idee, voorgevoel. Winst is winst. En nog wat dooddoeners.
Eerdere opmerkingen over echt gaan voor alt project en alleen voor winst of beide.
Je hebt de kennis niet echt nodig als je ritjes pakt, een betrouwbaar stabiel goede reputatie en sterke partners team geeft wel meer zekerheid, zeker als je langere periode wil hodlen. Verder denk ik dat alle coins die btc paar hebben toch het slaafje zullen blijven van de btc trend bear of bull btc bepaald alles. Dus aan het einde van de bull rit als je binnen 5 a10% van de top btc je alts verkoopt kun je zo’n jaar later er veel meer terug kopen.
Je hebt de kennis niet echt nodig als je ritjes pakt, een betrouwbaar stabiel goede reputatie en sterke partners team geeft wel meer zekerheid, zeker als je langere periode wil hodlen. Verder denk ik dat alle coins die btc paar hebben toch het slaafje zullen blijven van de btc trend bear of bull btc bepaald alles. Dus aan het einde van de bull rit als je binnen 5 a10% van de top btc je alts verkoopt kun je zo’n jaar later er veel meer terug kopen.
Waarom stap je niet voor 50% uit. Dan profiteer je van een move naar boven én naar beneden?Justevo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:18:
Volledig uit BTC gestapt op 50K, waarom? Geen idee, voorgevoel. Winst is winst. En nog wat dooddoeners.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Maareh, hoe ver is die hoek nog dan?Mooooody schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:16:
Heb zojuist mijn positie INJ met 50% vergroot. Mainnet is om de hoek, dus ik gok op wat hype.
No guts no glory
Geen datum bekend dacht ik.
Maar was sowieso niet van plan uit te stappen. Heb al een mooi ritje gemaakt, maar denk dat er nog wel meer in zit. Continu switchen van coins is gedoe
Tsja, daar heb je een punt. Maar het was ook alleen maar gebaseerd op een gevoel. Ik was bij 27k ingestapt en ik krijg het gevoel dat er nog een correctie aankomt richting de laag in de 30k. Dus ik dacht; ik pak gewoon m'n winst en ik zie wel.Mooooody schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:19:
[...]
Waarom stap je niet voor 50% uit. Dan profiteer je van een move naar boven én naar beneden?
Als ie steady boven de 50k blijft komende dagen/weken dan stap ik wel weer in hoor. Voor mijn winstbedrag dan welteverstaan, dat betekent dan uiteindelijk 0 verlies.
Ik ben geen echte trader, ik kijk naar wat lijntjes en doe verder wat m'n gevoel zegt
Het is ooit op 2021Q2 gezet zie ik. Geen idee hoe oud die roadmap is en of dat nog actueel is.Mooooody schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:21:
[...]
Geen datum bekend dacht ik.
Maar was sowieso niet van plan uit te stappen. Heb al een mooi ritje gemaakt, maar denk dat er nog wel meer in zit. Continu switchen van coins is gedoe
https://i.redd.it/hkkzkzgs45961.jpg
Helemaal eens met je laatste opmerking
[ Voor 4% gewijzigd door Ebbao op 16-02-2021 16:24 ]
Gewaagd... Je zou maar een hypotheek afsluiten boven op een bestaande en dan all-in in Bitcoin gaan
.
Had Jaapio al zijn meid gepost voor de 50k? (er zijn mij net te veel posts om terug te lezen)
Had Jaapio al zijn meid gepost voor de 50k? (er zijn mij net te veel posts om terug te lezen)
Er was een post, maar het was geen meid...Qunix schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:40:
Gewaagd... Je zou maar een hypotheek afsluiten boven op een bestaande en dan all-in in Bitcoin gaan.
Ik heb Didi Taihuttu ook al overal weer gespotQunix schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:40:
Gewaagd... Je zou maar een hypotheek afsluiten boven op een bestaande en dan all-in in Bitcoin gaan.
Daar is dat knopje met die berg toch voor..?Qunix schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:40:
:fill(white):strip_exif()/f/image/8lqugsuSx47EjEqJUqV8JY4V.png?f=user_large)
Dan hoef ik het niet te zien.WhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:42:
[...]
Er was een post, maar het was geen meid...
En nu lekker zitten in Portugal met zon en geen verplichtingen.Prosac schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:42:
[...]
Ik heb Didi Taihuttu ook al overal weer gespot
Oh ja!Ebbao schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:44:
[...]
Daar is dat knopje met die berg toch voor..?
[Afbeelding]

Edit: toch maar snel uitgezet.

Wat een dag .
Heb er vrij weinig van meegekregen want was aan het werk.
Nu snel naar huis racen en terugscrollen opzoek naar de 50k babe!!!!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ADA blijft lekker stabiel ondanks BTC naar 50K is gegaan. 😊
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik zou lekker de tijd nemen, tenzij je heel nodig naar "kantoor" moetAarebe1 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:50:
Wat een dag .
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
yepe beste babe ooitAarebe1 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:50:
Wat een dag .
Hij werd voor gek verklaard, werd uitgelachen toen BTC terugzakte naar 5000/6000 dollar in 2018 (terwijl hij toen nog steeds gewoon op dikke winst stond) en nu wil iedereen hem weer voor de camera omdat hij toch gelijk blijkt te hebben.Qunix schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:46:
[...]
En nu lekker zitten in Portugal met zon en geen verplichtingen.
Het is dat ik financieel ook zorgen heb voor een gezin met jonge kinderen EN niet zijn lef heb, want ik heb niet mijn spaargeld in BTC gestopt.
Dappere keuze, maar blijft voor mij toch altijd min of meer gokken. Al toont 10+ jaar BTC aan, dat dat geen gok meer is.
is dat om een extra bullrun te activeren of betekent dat plaatje hoe straks alles na de top weer naar piep gaat?Ebbao schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:44:
[...]
Daar is dat knopje met die berg toch voor..?
[Afbeelding]
Prima, edoch zie ik elk minuut zowat een post met een koersprijs (of gerelateerd aan), wat eigenlijk ook geen toegevoegde waarde heeft. Dan bedoel ik vooral de kleine schommelingen in percentages, een onbewezen TA mening, etc..oisyn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:50:
[modbreak]Even wat trollposts verwijderd.
Mensen, ik snap best dat jullie onderling best snappen wat jullie echt bedoelen, maar je moet echt enorm oppassen met sarcastische financiele adviezen. Plaats het gewoon niet.[/modbreak]
Desalniettemin, 'k vind het allemaal prima.
Leuk zo’n artikel op de FP van Tweakers maar een aantal reacties eronder verbazen mij toch wel.
Ik wist niet dat er Tweakers waren die zo slecht geïnformeerd waren.
Er valt op dit gebied veel te leren maar sommige reacties zijn echt tenenkrommend.
Er is nog veel werk aan de winkel, dat blijkt wel weer.
Er valt op dit gebied veel te leren maar sommige reacties zijn echt tenenkrommend.
Nou ja, hij had ook een gezin met jonge kinderenProsac schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:55:
[...]
Hij werd voor gek verklaard, werd uitgelachen toen BTC terugzakte naar 5000/6000 dollar in 2018 (terwijl hij toen nog steeds gewoon op dikke winst stond) en nu wil iedereen hem weer voor de camera omdat hij toch gelijk blijkt te hebben.
Het is dat ik financieel ook zorgen heb voor een gezin met jonge kinderen EN niet zijn lef heb, want ik heb niet mijn spaargeld in BTC gestopt.
Het grote verschil is, het is een nomaden-familie. Ze hadden dan weliswaar een huis in NL, maar ze waren al behoorlijk lang aan het rondtrekken over de gehele wereld. Ze hadden simpelweg niets nodig. De keuze om dat huis in NL, wat je toch niet gebruikt, dan maar te verkopen en alles in BTC te stoppen is dan natuurlijk een stuk makkelijker gemaakt. Als de boel was ingestort was dat natuurlijk balen geweest, maar dat had niet veel impact gehad op hun levensstijl
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja ik heb ook een goed gevoel hierover, BNB ookDa_maniaC schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:52:
ADA blijft lekker stabiel ondanks BTC naar 50K is gegaan. 😊
Maar je moet naar jezelf kijken, blijft een gok!
nothing stops this train
Hier gingen veel mensen rond die tijd er met best wel behoorlijke bedragen in (en de meeste daarvan zijn vooral geld kwijtgeraakt). Een persoon die ik ken had op een gegeven moment iets van 80.000 euro in Hexabot zitten, en toen was de Hexabot-site ineens weg en bleek het een scam te zijn (goh, wie zou dat nu verwachten met gegarandeerd 23% rendement per maand). Die hebben we toen nog flink uitgelachen...DW23 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:16:
[...]
Ik denk dat als je elke Henkie meeneemt die in 2017 voor 50 euro op Coinbase BCH heeft gekocht, dat getal redelijk klopt.
Disclaimer: niets tegen Henkies, we love Henkies
Ik had op 1800 een fuck it momentje en weer alle fiat omgezet naar eth.... En dan had ik het kunnen wetenJustevo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:18:

jezus daar ben je dan wel even ziek van zegSpecy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:18:
[...]
Hier gingen veel mensen rond die tijd er met best wel behoorlijke bedragen in (en de meeste daarvan zijn vooral geld kwijtgeraakt). Een persoon die ik ken had op een gegeven moment iets van 80.000 euro in Hexabot zitten, en toen was de Hexabot-site ineens weg en bleek het een scam te zijn (goh, wie zou dat nu verwachten met gegarandeerd 23% rendement per maand). Die hebben we toen nog flink uitgelachen...

Klopt, erg jammer. Ik probeer er af en toe op te reagerenHoppyF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:13:
Leuk zo’n artikel op de FP van Tweakers maar een aantal reacties eronder verbazen mij toch wel.
Waar nog bij komt dat het verkopen van alles en daar Bitcoin voor kopen natuurlijk een gigantische PR-stunt is, waar ze ook nog eens enorm goed op konden boeren.oisyn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:15:
[...]
Nou ja, hij had ook een gezin met jonge kinderen
Het grote verschil is, het is een nomaden-familie. Ze hadden dan weliswaar een huis in NL, maar ze waren al behoorlijk lang aan het rondtrekken over de gehele wereld. Ze hadden simpelweg niets nodig. De keuze om dat huis in NL, wat je toch niet gebruikt, dan maar te verkopen en alles in BTC te stoppen is dan natuurlijk een stuk makkelijker gemaakt. Als de boel was ingestort was dat natuurlijk balen geweest, maar dat had niet veel impact gehad op hun levensstijl
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Erg volwassen om iemand uit te lachen om zijn verliesSpecy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:18:
[...]
Hier gingen veel mensen rond die tijd er met best wel behoorlijke bedragen in (en de meeste daarvan zijn vooral geld kwijtgeraakt). Een persoon die ik ken had op een gegeven moment iets van 80.000 euro in Hexabot zitten, en toen was de Hexabot-site ineens weg en bleek het een scam te zijn (goh, wie zou dat nu verwachten met gegarandeerd 23% rendement per maand). Die hebben we toen nog flink uitgelachen...

Jammer dat je geen minpunten kan geven. Hoe voelde je jezelf, toen je die persoon uitlachte om het verlies dat geleden is?Specy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:18:
[...]
Een flinke kerel denk ik.WiseGuy! schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:24:
[...]
Jammer dat je geen minpunten kan geven. Hoe voelde je jezelf, toen je die persoon uitlachte om het verlies dat geleden is?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Het aantal pluspunten dat jij krijgt is gelijk aan het aantal minpunten dat die andere dude krijgt. :-)WiseGuy! schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:24:
[...]
Jammer dat je geen minpunten kan geven. Hoe voelde je jezelf, toen je die persoon uitlachte om het verlies dat geleden is?
Het is niet dat we 'm niet met heel veel man al gewaarschuwd hadden. En overigens zaten we er met veel mensen allemaal in... maar hij met een heel dik bedrag dus.
Verwijderd
Heb zojuist mijn gallerij geupdate, daar staan ze allemaal weer nuAarebe1 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:50:
Wat een dag .
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!Specy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:27:
Het is niet dat we 'm niet met heel veel man al gewaarschuwd hadden. En overigens zaten we er met veel mensen allemaal in... maar hij met een heel dik bedrag dus.

Zo heb ik in 2014 een bitcoin gekocht voor 300 euro en was erg blij met de verkoop voor 600 euro

de 47000 babe mist in je gallerij.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:27:
[...]
Heb zojuist mijn gallerij geupdate, daar staan ze allemaal weer nu
Wat is jullie mening over PancakeSwap (CAKE) en de forks daarvan? Ik lees en hoor de laatste dagen veel over GooseFinance (EGG). Als ik zie hoe hoog CAKE staat op coinmarketcap, ben ik benieuwd of een fork daar in de buurt van kan komen.
tja, ik denk dat dat voor vele geld. zodra we een mooi bedrag zien word de greed te hoog en willen we een deel of alles verkopen. Ik denk niet dat iedereen 5 jaar wil hodlen terwijl we weten dat de kans groot is dat alle muntjes die we nu hebben veeeeel meer waard zijn.wokkelz schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:29:
Zo heb ik in 2014 een bitcoin gekocht voor 300 euro en was erg blij met de verkoop voor 600 euro
Mjah uitlachen was het ook niet echt... (Ik zat er zelf trouwens ook in met 1000 euro of zo).mannowlahn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:21:
[...]
jezus daar ben je dan wel even ziek van zeg![]()
Uitlachen is misschien dan ook wel een beetje bruut.
Owh .... in dat gevalSpecy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:27:
is het nog steeds niet goed te praten. We houden er over op en jij beloofd beterschap

BTCST is vandaag vertrokken +43%. Dat beetje stake in BTC is eigenlijk niet meer nodig.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Hmn... lijkt erop dat GRT de minimale support op $ 2.10 weer aan het testen is... Closen hieronder op de 4U is niet heel wenselijk...
Ik ga me wel even in een hoekje zitten schamen...
Maar goed, het advies voor nu is gewoon HODL, of toch verkopen ?
(Ben pas begonnen aan deze spannende crypto-wereld)
Verwijderd
Ik had ze gisteravond al gedumpt en in POLS gestoken.Zhou schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:33:
BTCST is vandaag vertrokken +43%. Dat beetje stake in BTC is eigenlijk niet meer nodig.
Graag gedaan, het kan alleen pumpen zonder mij erin
Yep, het advies is nu gewoon HODL, of toch verkopen.Nostalgist schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:39:
Maar goed, het advies voor nu is gewoon HODL, of toch verkopen ?![]()
🤔😁
Zelfde situatie hier, maar ga voor de ....
Specy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:34:
Ik ga me wel even in een hoekje zitten schamen...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SkPWS25UeZESGU8xqsstFDko.jpg?f=user_large)
Gratis marketing voor pBTC35A (Poolin is de miner) en hun mining token: MARS.
https://twitter.com/MarsP...tatus/1361713817533743113
https://twitter.com/MarsP...tatus/1361713817533743113
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Dit vind ik dus wel een serieus risico voor ETH - leuke dat men het ineens 'de digitale olie' is gaan noemen, maar in die analogie is het meer dat Vitalik de benzinemotor heeft uitgevonden, maar z'n busje wel ongeveer 1 op 2 rijdt met een topsnelheid van 10 km/h. Als het niet opschiet met ETH 2.0 zal uiteindelijk iedereen toch wel ergens anders op overstappen.Tominatie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:26:
[...]
Wacht maar tot ETH 2.0 ready is over 2 4 6 10 50 jaar
Ben volledig uitgestapt.
Ik ga het even aanzien van de zijlijn.
Misschien mis ik hierdoor wat winst maar ik betrouw de situatie even niet meer.
Wil niet meer zelfde meemaken als in 2018
Ik ga het even aanzien van de zijlijn.
Misschien mis ik hierdoor wat winst maar ik betrouw de situatie even niet meer.
Wil niet meer zelfde meemaken als in 2018
Ik begrijp niet geheel waar deze "minidump" nou vandaan komt. Te lange stabilisatie en dus maar even eruit?
Verwijderd
Het maakt allemaal toch niets meer uit. De berenmarkt is hier.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:50:
[...]
Dit vind ik dus wel een serieus risico voor ETH - leuke dat men het ineens 'de digitale olie' is gaan noemen, maar in die analogie is het meer dat Vitalik de benzinemotor heeft uitgevonden, maar z'n busje wel ongeveer 1 op 2 rijdt met een topsnelheid van 10 km/h. Als het niet opschiet met ETH 2.0 zal uiteindelijk iedereen toch wel ergens anders op overstappen.
Op naar de hellgates.
Riemen vast
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Want? Beetje onderbouwing kan ook geen kwaad
Of zit men weer te trollen?
Ik baalde dat vannacht mijn stoploss gehit was op ETH op 1465 euro maar ik vind het nu wel Ff prima
Gelukkig zit ik all in Bitcoin.FreakNL schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:05:
Ik baalde dat vannacht mijn stoploss gehit was op ETH op 1465 euro maar ik vind het nu wel Ff prima
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Vandaar mijn toevoeging "EN zijn lef".oisyn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:15:
[...]
Nou ja, hij had ook een gezin met jonge kinderen
Ik speel liever wat meer op zekerheid.
Nog niets ernstigs aan de hand toch? Grote kans dat we nog even doordippen. Vraag is alleen wat we tegen t einde van deze trechter gaan doen..
/f/image/TnVoNSZklL4iJnHTawBwKEIM.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door mouzetc op 16-02-2021 18:07 ]
Signature
Nou inderdaad, ik begrijp al na een aantal dagen dat het hier wat meer oude jongens krentenbrood is, en dat is prima. Maar als beginner heb ik erg veel moeite om de sarcastische posts eruit te filteren.Raaafie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:04:
Want? Beetje onderbouwing kan ook geen kwaadOf zit men weer te trollen?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
waarom doen sommigen zo paniekerig en pessimistisch ?
Staking ICX, is dat wat? Wel prima yield
nothing stops this train
Verwijderd
Ok ok sorry.
De koers zakt een beetje in, ik HODL gewoon, geen idee of dat het juiste besluit is.
Maar het werkt al 3 jaar
De koers zakt een beetje in, ik HODL gewoon, geen idee of dat het juiste besluit is.
Maar het werkt al 3 jaar
Als je lang genoeg in crypto zit krijg je vanzelf littekens op je ziel.St@m schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:07:
[...]
Nou inderdaad, ik begrijp al na een aantal dagen dat het hier wat meer oude jongens krentenbrood is, en dat is prima. Maar als beginner heb ik erg veel moeite om de sarcastische posts eruit te filteren.
Note: Ook niet alles te serieus nemen. Ik zit sinds 2 minuten ook met m'n laatste 10% volledig in fiat. Ben nog aan het uitpuffen van de dag dat ik leveraged trading ontdekt heb en inmiddels eindelijk weten te herstellen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!