Ik zie BTC al gelijk stijgenWhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:44:
[...]
Ok, ok, een poging vanuit mij dan.
[Afbeelding]
50K was wel één van de moeilijkste deze paar maand heb ik de indruk
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik zie BTC al gelijk stijgenWhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:44:
[...]
[Afbeelding]
The king is dead, long live the kingWhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:44:
[...]
[Afbeelding]
Verwijderd
Bitcoin:Ray_ schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:44:
Iedereen zit te pushen om die 50K-babe te zien. Is het eindelijk zo ver, denkt @Verwijderd grappig te doen met zo'n gifje. Ja, dan is zo'n terugval ook niet zo gek.
Dit wordt een dikke bearmarket. Huilende Tweakers die op de vloer stampen. Bedankt @Verwijderd. Over een jaar zien we wel weer of we dit niveau uberhaupt weer bereiken.
Lijkt een beetje te 3D renderachtig hahaWhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:44:
[...]
[Afbeelding]
God morks in wysterious ways.
Gelukkig zijn er hier nog mensen zoals jij... Ik ben weer helemaal in mijn nopjes met de leuke dopjesWhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:44:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door sh4d0wman op 16-02-2021 13:48 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dat zal vooral psychologisch zijn. Het mooie is dat als hij boven de 50k blijft de weg richting 100k niet zo heel gek moeilijk zal verlopen.wdbtje schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:45:
[...]
Ik zie BTC al gelijk stijgen![]()
50K was wel één van de moeilijkste deze paar maand heb ik de indruk
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
[ Voor 9% gewijzigd door Palindrome op 16-02-2021 13:49 ]
Same here.locmorto schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:50:
Die 50K doet me toch winder dan toen we in 2017 doorschoten naar de 20K
Dan zal je inmiddels wat meer schaapjes op het droge hebben?locmorto schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:50:
Die 50K doet me toch winder dan toen we in 2017 doorschoten naar de 20K
we only make way for the man who boldly pushes past us
bijkopen waarschijnlijkWhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:51:
[...]
Same here.
Gek hoe dat werkt eigenlijk. Wellicht dat we zijn afgestompt door al die babes.
Maar misschien worde we morgen wakker op 35K USD. Kijken wat dát ons doet
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Zo'n 2 maanden aan inkomsten.WiseGuy! schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:51:
[...]
Dan zal je inmiddels wat meer schaapjes op het droge hebben?
[ Voor 11% gewijzigd door WiseGuy! op 16-02-2021 13:54 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
GRT op ~2800 verkochtWiseGuy! schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:53:
Momenteel kijk ik maar naar 1 ding en dat is hoe ik mijn domme call om GRT op ATH in te kopen enigszins kan herstellen. En nee, had geen stoploss ingesteld. Doh!
Zelf heb ik nu wel veel meer veilig gesteld maar grappig is het wel, eind 2017 was ik nog blij met een eenmalige moonshot van ter waarde van een maandsalaris, nu heb ik dat al een paar keer om de dag binnen zien komen en word ik er niet direct meer warm van.WiseGuy! schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:51:
[...]
Dan zal je inmiddels wat meer schaapjes op het droge hebben?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Is ook niet gek, procentueel gezien was dat een veel grotere stijging met een potentieel grotere impact op je vermogenlocmorto schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:50:
Die 50K doet me toch wat minder dan toen we in 2017 doorschoten naar de 20K
Toen kon je iedereen om je heen nog lekker omhelsen en savonds de kroeg induiken om vervolgens via de piepshow in een of andere illegare bordeel....anyway, ik was er niet bij, maar lijkt me ook wel een verschil.locmorto schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:50:
Die 50K doet me toch wat minder dan toen we in 2017 doorschoten naar de 20K
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Hee, ga jij je marginale 13-uit-een-dozijn shitcoin eens ergens anders shillenknakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:58:
Laatste mogelijkheid om BTC onder de 50k te kopen! Eenmaal andermaal.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Volgens mij maakt het niet uit maar ik snap ook nog steeds dat hele moeten claimen niet...mvds schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:59:
Effe wat anders... als je gebruik maakt van de Launchpool kan je de rewards claimen, kan je die gewoon laten staan of is het slim om die zo vaak mogelijk te claimen?
Dat, maar de 20K ging ook in een ruk door naar de 23K.Blik1984 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:58:
[...]
Is ook niet gek, procentueel gezien was dat een veel grotere stijging met een potentieel grotere impact op je vermogen
haha same hgere en ik zit nu de hele tijd te overwegen om verlies te nemen en mijn grt om te zetten naar btc.WiseGuy! schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:53:
Momenteel kijk ik maar naar 1 ding en dat is hoe ik mijn domme call om GRT op ATH in te kopen enigszins kan herstellen. En nee, had geen stoploss ingesteld. Doh! Zit ik hier te kijken zonder liquiditeit.
Zodra je die GRT weg doet schieten ze omhoog. I guarantee it!mannowlahn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:05:
[...]
haha same hgere en ik zit nu de hele tijd te overwegen om verlies te nemen en mijn grt om te zetten naar btc.
Dan hoop ik maar dat 'ie ze snel weg doet, ik zit in een vergelijkbaar schuitje.veertje schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:07:
[...]
Zodra je die GRT weg doet schieten ze omhoog. I guarantee it!
Ja precies, take one for the team @mannowlahnendness schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:08:
[...]
Dan hoop ik maar dat 'ie ze snel weg doet, ik zit in een vergelijkbaar schuitje.
Ik ken het hoor, zit in iets vergelijkbaars met EGLD. Wat een troep.endness schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:08:
[...]
Dan hoop ik maar dat 'ie ze snel weg doet, ik zit in een vergelijkbaar schuitje.
Hier 1INCHveertje schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:10:
[...]
Ik ken het hoor, zit in iets vergelijkbaars met EGLD. Wat een troep.
Het is nu een simpele berekening, als ik nu uitstap heb ik 18 % verlies, Zie ik GRT op korte termijn bijtrekken of zie ik btc in hetzelfde termijn 18 % omhoog gaan? Ik heb het gevoel dat BTC eerder de 60K aantikt dan GRT weer zijn ATH.veertje schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:07:
[...]
Zodra je die GRT weg doet schieten ze omhoog. I guarantee it!
Ik heb eerst mijn verlies genomen in EGLD en toen alles in GRT gestoptveertje schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:10:
[...]
Doe het 50/50 dan. Heralloceren van assets is niet per se verlies nemen. Je moet naar de toekomst kijken, sommige trades zijn gewoone een sunk cost.mannowlahn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:12:
[...]
Het is nu een simpele berekening, als ik nu uitstap heb ik 18 % verlies, Zie ik GRT op korte termijn bijtrekken of zie ik btc in hetzelfde termijn 18 % omhoog gaan? Ik heb het gevoel dat BTC eerder de 60K aantikt dan GRT weer zijn ATH.
Maar ik heb nu al zoveel domme moves gemaakt, dat ik nu het even niet aandurf.
Ik merk dat mensen hier vaak compleet in-of-uitstappen. Ik zelf doe dat meestal in stapjes. Je kan ook gewoon de helft naar BTC omzetten.mannowlahn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:12:
[...]
Het is nu een simpele berekening, als ik nu uitstap heb ik 18 % verlies, Zie ik GRT op korte termijn bijtrekken of zie ik btc in hetzelfde termijn 18 % omhoog gaan? Ik heb het gevoel dat BTC eerder de 60K aantikt dan GRT weer zijn ATH.
En als je de helft eruit haalt en in BTC stopt?mannowlahn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:12:
[...]
18% verlies?mannowlahn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:12:
[...]
Ik denk dat als je elke Henkie meeneemt die in 2017 voor 50 euro op Coinbase BCH heeft gekocht, dat getal redelijk klopt.HoppyF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:10:
De Telegraaf kopt ook weer eens over de BTC.
Volgens het artikel zouden een half miljoen Nederlanders in BTC beleggen.
Lijkt mij een onwaarschijnlijk hoog getal.
Het topic hier zou dan over moeten stromen van een klein deel van deze half miljoen.
https://www.telegraaf.nl/...bitcoinprijs-boven-50-000
Buiten dat goed dat er meer instroom komt.
Gekocht op 2,70$ en 10% extra bij gekocht op 1,90.HoppyF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:15:
[...]
18% verlies?
Hoe kan dat?
Bedoel je misschien minder winst dan je had kunnen hebben?
Sommige mensen beschouwen dat ook als “verlies”.
Zoals heel vaak blijven de alts achterlopen als de BTC een run maakt zeker als het een nieuwe ATH betreft.
Hoort erbij. Ze trekken later bij in het kielzog van de BTC.
Alles hangt toch min of meer aan elkaar.
Ja dat is ook een optie iddIamthefish schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:14:
[...]
En als je de helft eruit haalt en in BTC stopt?
Bij kleinere bedragen heb ik ook vaker de neiging om er gewoon alles uit te trekken, omdat het (voor mij) de moeite niet waard is om weer een extra coin te moeten gadeslaan/managen... Gewoon doen waar je jezelf best bij voeltveertje schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:14:
Ik merk dat mensen hier vaak compleet in-of-uitstappen. Ik zelf doe dat meestal in stapjes. Je kan ook gewoon de helft naar BTC omzetten.
De kans zit er dik in dat er heel veel geld uit de alts naar BTC gaat vloeien nu we door de psychologische grens van 50k zijn.HoppyF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:15:
Zoals heel vaak blijven de alts achterlopen als de BTC een run maakt zeker als het een nieuwe ATH betreft.
Verwijderd
No hard feelings tussen ons dat ik de in opstand geraakte community even tevreden heb moeten stellen Jaap?Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:20:
Bitcoin is toch juist heerlijk bezig? Een mooi lesje shitcoinschappijleer.
Maargoed. When 50k zullen jullie met hopium doordrenkte pubers denken?
Nou, omdat ik me toch wat schuldig voel en heel wat mensen heb teleurgesteld met de fake out meme die ik als helderziend orakel natuurlijk allang zag aankomen, krijgen jullie bij de volgende echte stijging over de 50k ook de echte 50k babe.
In motion baby.
Ik vond de dubbele teleurstelling toch iets te veel van het goede, vooral voor de nieuwkomers.
Dus dump uwer shitcoins nu u de kans nog krijgt, en join de Bitcoin community.
Verwijderd
Nee zeker niet, good job, good job.WhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:22:
[...]
No hard feelings tussen ons dat ik de in opstand geraakte community even tevreden heb moeten stellen Jaap?![]()
PFFFF een goeie grap (in dit geval goei plaatjeWhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:22:
[...]
No hard feelings tussen ons dat ik de in opstand geraakte community even tevreden heb moeten stellen Jaap?![]()
Je hebt me overtuigd, ik heb tegen een enorm fee mijn ledger leeggepompt en verkocht en stap pas na posting van een serieuze babe weer in.. Waarschijnlijk kost me dat een maandloon maar ach, hoge verwachtingen heVerwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:20:
Bitcoin is toch juist heerlijk bezig? Een mooi lesje shitcoinschappijleer.
Maargoed. When 50k zullen jullie met hopium doordrenkte pubers denken?
Nou, omdat ik me toch wat schuldig voel en heel wat mensen heb teleurgesteld met de fake out meme die ik als helderziend orakel natuurlijk allang zag aankomen, krijgen jullie bij de volgende echte stijging over de 50k ook de echte 50k babe.
In motion baby.
Ik vond de dubbele teleurstelling toch iets te veel van het goede, vooral voor de nieuwkomers.
Dus dump uwer shitcoins nu u de kans nog krijgt, en join de Bitcoin community.
Wel met winst mag ik hopen?
Ah fijn,
Dat gelukkig wel. Krappe 15%. Maar had natuurlijk 100% kunnen zijn.WiseGuy! schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:24:
[...]
Wel met winst mag ik hopen?
Ik moet gewoon even op de blaren zitten en zonder liquiditeit deze week uitzitten. Balen.
Wat wel hoopvol is dat ik een BEHOORLIJK leuke bullflag zie voor GRT op 4h.Daar hou ik me voor nu maar even aan vast.
[Afbeelding]
Even iets uitzoomen, op 1 uur bv en doe dan je analyse ;-)veertje schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:10:
[...]
Dat niet als verlies zien helpt heel erg voor je gemoedsrust.HoppyF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:15:
[...]
18% verlies?
Hoe kan dat?
Bedoel je misschien minder winst dan je had kunnen hebben?
Sommige mensen beschouwen dat ook als “verlies”.
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Bij Rutte komt dat duidelijk door zijn enorme kapsel. Bij Grapperhaus heb ik er geen verklaring voor.Crypts schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:30:
BTC is net zo aan het zwalken als Rutte & Grapperhaus op het moment.
Wij gaan nu toch geen corona kapsels haten he?knakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:31:
[...]
Bij Rutte komt dat duidelijk door zijn enorme kapsel. Bij Grapperhaus heb ik er geen verklaring voor.
Moet wel lachen om de bedragen. tientje hier, 25 euro daarnemesis2212 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:27:
het is wel grappig om te zien dat er opeens veel btc word gekocht op https://www.litebit.eu/nl/volumes
de fomo lijkt groot te zijn bij al die mensen nu de 50k geraakt is.
ja idd naast dat litebit duur is (wil ook wat coins verplaatsen naar bitvavo ofzo) snap ik ook niet dat mensen een 25 euro btc kopen. Als je het naar binance stuurt en wilt traden dan snap ik het wel, maar met 25 euro btc word je niet rijk. al zou btc ooit 200k worden dan heb je 100 euro over, is nog niet veelybos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:33:
[...]
Moet wel lachen om de bedragen. tientje hier, 25 euro daar
Al zag ik ook ff een aanschaf van 10K in bitcoin.
Snap niet dat je met dat soort bedragen niet iets meer onderzoek doet, want je betaald je bij Litebit natuur scheel aan fees.
Denk dat ze dat best wel weten hoor maar het is Nederlands en sommigen denken heel erg klein.ybos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:33:
[...]
Al zag ik ook ff een aanschaf van 10K€ in bitcoin.
Snap niet dat je met dat soort bedragen niet iets meer onderzoek doet, want je betaald je bij Litebit natuurlijk scheel aan fees.
Hoeveel Doge wordt daar verhandelt joh.ybos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:33:
[...]
Snap niet dat je met dat soort bedragen niet iets meer onderzoek doet, want je betaald je bij Litebit natuurlijk scheel aan fees.
Kunnen we weer goedkoper bijkopen op LitebitRien43 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:38:
En we zijn weer terug bij af....
But not really, veel 50k sell walls zijn gebroken en weg. Dus zeker niet terug bij af.Rien43 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:38:
En we zijn weer terug bij af....
PSN/Steam: Xamsix
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Xamsix schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:41:
[...]
But not really, veel 50k sell walls zijn gebroken en weg. Dus zeker niet terug bij af.
Mooi goedkoop, dus veel muntjes voor n euro, dus grotere kans op stijging!
[ Voor 45% gewijzigd door ybos op 16-02-2021 14:47 ]
Tja, ik had in maart dit jaar met m'n creditcard via Coinbase een aantal ETH gekocht. Volgens mij iets van .. euro extra kosten. Was wel veel op het moment vond ik.ybos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:33:
[...]
Maart dit jaar is in de toekomst heoNo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:50:
[...]
Tja, ik had in maart dit jaar met m'n creditcard via Coinbase een aantal ETH gekocht. Volgens mij iets van 40 euro extra kosten. Was wel veel op het moment vond ik.
Maarja, long term, 14x istie nu. Dan valt die fee wel mee
Dus hij gaat x14?
Ono is van de toekomst i tell you!
Dat sentiment is volgens mij wel een beetje gevaarlijk. Hele volksstammen hebben geen boodschap meer aan de kosten omdat ze toch enorme waardestijging hebben gezien.oNo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:50:
[...]
Tja, ik had in maart dit jaar met m'n creditcard via Coinbase een aantal ETH gekocht. Volgens mij iets van 40 euro extra kosten. Was wel veel op het moment vond ik.
Maarja, long term, 14x istie nu. Dan valt die fee wel mee
Alleen nog maar bij 10% increments.Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:34:
Misschien is het een idee om vanaf de 50k elke 5k een babe te maken? Zo kan Jaapio het bijhouden. En is 1$ op $50k nog écht noemenswaardig?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Me net even aan de comments op nu.nl gewaagd. Weer tijd verspild.DW23 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:55:
De MSM doet weer berichtgeving over Bitcoin!! MOOOOOOOOON
nieuws: Bitcoin is 50.000 dollar waard
Yes werkt best goed eigenlijk, en ook DAPP ondersteuning op iOS.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:55:
Heeft iemand hier trouwens de SafePal wallet, en zo ja, werkt-ie lekker?
Klopt, dat moment (de enorme beurscrash) was ook wel een must buy no brainer voor de HODL.lasharor schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:55:
[...]Dat sentiment is volgens mij wel een beetje gevaarlijk. Hele volksstammen hebben geen boodschap meer aan de kosten omdat ze toch enorme waardestijging hebben gezien.
Ook al zou bitcoin over 50 jaar de world currency zijn, dan nog staan de nu.nl comments vol bubbel en tulpenbollen comments waarschijnlijk en zullen de RTLz beurs "experts" er nog steeds niet in geloven.WhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:56:
[...]
Me net even aan de comments op nu.nl gewaagd. Weer tijd verspild.
*Opent de 1M-chart weer.
[ Voor 19% gewijzigd door Luuk op 16-02-2021 15:13 ]
Buiten dat hou je op die manier dat geroof van dergelijke partijen ook in stand...lasharor schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:55:
[...]
Dat sentiment is volgens mij wel een beetje gevaarlijk. Hele volksstammen hebben geen boodschap meer aan de kosten omdat ze toch enorme waardestijging hebben gezien.
Tegen die tijd koop ik RTL Z gewoon op voor een paar Satoshi, puur om die experts met vervroegd pensioen te sturen.Luuk schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:02:
[...]
Ook al zou bitcoin over 50 jaar de world currency zijn, dan nog staan de nu.nl comments vol bubbel en tulpenbollen comments waarschijnlijk en zullen de RTLz beurs "experts" er nog steeds niet in geloven.
Ik kan er slechts om gniffelen.
zie ook een order van 313.000 DOGE voor 15.000 euroybos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:33:
[...]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dat was ik, heb gelezen dat ome Elon alle whales gaat uitkopen dus ik dacht die gaat moon. Helaas gaat alles REKT momenteel.Khaelos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:03:
[...]
zie ook een order van 313.000 DOGE voor 15.000 euro![]()
![]()
Nee joh, gewoon Harry Mens een contract geven en daar een praatprogramma van maken. Uizending maandagochtend on 05:00, 2 uur lang. En ze houden aan hun contractWhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:03:
[...]
Tegen die tijd koop ik RTL Z gewoon op voor een paar Satoshi, puur om die experts met vervroegd pensioen te sturen.
alles lijkt REKT te gaan.. ETH/DOGE/ADA/DOTknakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:06:
[...]
Dat was ik, heb gelezen dat ome Elon alle whales gaat uitkopen dus ik dacht die gaat moon. Helaas gaat alles REKT momenteel.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Klopt, allemaal DRIE hele procenten naar beneden.Khaelos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:07:
[...]
alles lijkt REKT te gaan.. ETH/DOGE/ADA/DOT
Ter verduidelijking, dat is dus het fysieke ding in combinatie met de app? (Of kan die app ook zelfstandig draaien?)keepitfrosty schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:57:
[...]
Yes werkt best goed eigenlijk, en ook DAPP ondersteuning op iOS.
all fucking in!
Een kind kan de was doen.oisyn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:56:
[...]
Alleen nog maar bij 10% increments.
Dus 50k, 55k, 60,5k, 66,55k, 73,205k, etc.
Oftewel bij elke 50∙1,1n; n ∈ [font size=16]ℤ[/]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zoom eens uit.Khaelos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:07:
[...]
rekt? het gaat gewoon sideways, beetje heen en weer.Khaelos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:07:
[...]
Koop dan deze clowns ajb ook: https://www.intermediair....r-dit-kun-je-daarmee-doenWhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:03:
[...]
Tegen die tijd koop ik RTL Z gewoon op voor een paar Satoshi, puur om die experts met vervroegd pensioen te sturen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq