En die kan je niet via de BSC overzetten?Slonzo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:03:
[...]
Terwijl ik bij ETH een hoop token-dust heb die wel wat waard is in fiat, maar waar ik geen kant mee op kan omdat ik verlies maak door ze naar een exchange/wallet te krijgenSlaat toch echt nergens op...
Geen idee waarom ik dit hele verhaal hier trouwens zit te typen, voegt niets toe, jullie zijn vandaag gewoon even het dagboek dat ik nooit gehad heb.
Jij bent echt zo serieus. Relax man. Denk niet teveel na en probeer te genieten voor zover dat kan.PilatuS schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:35:
[...]
Het is voor vrijwel niemand een endgame om een Lambo te kopen. Het is gewoon een meme voor een hoop geld verdienen met crypto. Al had ik een miljard zou ik nog geen Lambo kopen.
Stel je verdient 3 ton en koopt een Lambo, dan ben je al helemaal achterlijk. Met 3 miljoen kan je er over na gaan denken.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Laten we anders weer terug gaan naar het eeuwige 'hypotheek aflossen'...WiseGuy! schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:30:
Lol. Ik zal het wel nooit begrijpen, maar waarom is zo’n beetje ieders endgame een koekblik van bedenkelijke makelij? Uberhaupt een auto.
Ik ben zelf iemand die van auto’s houdt en helemaal into de racerij is, maar zal echt niet begrijpen dat - stel je voor - als je 3 ton ‘wint’ hier met de cryptobingo je dan met een lambo door de vinex wil blazen. Wat een sad outlook.
Enfin, trusten!

Die dikke vette gekleurde Lambo's maken dit topic toch wat leuker
Eens. Maar die brommer van @WhySoSerious zou ik dan wel kopen.PilatuS schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:35:
Al had ik een miljard zou ik nog geen Lambo kopen.
[ Voor 13% gewijzigd door Richh op 16-02-2021 00:44 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ehm, ik geef een reactie op iemand die dat volgens mij serieus bedoelt, mag dat niet ?Crypts schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:41:
[...]
Jij bent echt zo serieus. Relax man. Denk niet teveel na en probeer te genieten voor zover dat kan.
Ik heb al zo'n brommer, nog geen leuke auto alleen.Richh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:41:
[...]
Eens. Maar die brommer van @WhySoSerious zou ik dan wel kopen.
Nog steeds edgy. Relax man. Van mij mag je alles, je lijkt alleen op spanning te staan en dat hoeft niet. De wereld is al naar de klote dus maak je daar niet druk over.PilatuS schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:44:
[...]
Ehm, ik geef een reactie op iemand die dat volgens mij serieus bedoelt, mag dat niet ?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Omdat er niks beters is dan met een wapperend coronakapsel in/op een dinosap slurpend moordwapen wat vliegen te happen terwijl je met je rechtervoet de pony's kietelt zodat het bloed naar de achterkant van je hersenpan geknald wordt en je spontaan zowel een auditief orgasme krijgt door trommelvliesstimulatie alswel je ballen 2cm verder uitzakken doordat je alfa-klieren in werking beginnen te treden wanneer je met +1g lateraal langs de aardkorst gekatapulteerd wordt. Beste gevoel in de wereld. En omdat er maar 2 dingen zeker zijn in crypto: moon & lambo, maar naar de maan kan je nog niet rijden.WiseGuy! schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:30:
Lol. Ik zal het wel nooit begrijpen, maar waarom is zo’n beetje ieders endgame een koekblik van bedenkelijke makelij? Uberhaupt een auto.
Ik ben zelf iemand die van auto’s houdt en helemaal into de racerij is, maar zal echt niet begrijpen dat - stel je voor - als je 3 ton ‘wint’ hier met de cryptobingo je dan met een lambo door de vinex wil blazen. Wat een sad outlook.
Enfin, trusten!
Misschien dat jij mijn reactie als edgy ziet, maar zo was ie niet bedoelt. Als ik mij druk zou maken of iets wat iemand op het internet zou schrijven dan zou ik een probleem hebben. Ik sla iedere dag tig posts over in dit topic waar ik edgy over zou kunnen zijnCrypts schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:51:
[...]
Nog steeds edgy. Relax man. Van mij mag je alles, je lijkt alleen op spanning te staan en dat hoeft niet. De wereld is al naar de klote dus maak je daar niet druk over.
Nee, helaas, dat werkt niet van/naar een Ledger, da's ETH only.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:40:
En die kan je niet via de BSC overzetten?
Daarnet voor de eerste keer wel (gratis!) wat USDT tussen exchanges overgezet via Tron.
Dat was spannend.
Hmm, nee. WIki vertelt mij dat het een NL serie eind de jaren '70 is?Peterre schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:16:
Klinkt ''Dagboek van een herdersdhond '' je bekend in de oren ?
Die is volgens mij nooit overgewaaid tot in BE.
[ Voor 31% gewijzigd door Slonzo op 16-02-2021 00:58 ]
Helaas is de beste man overleden. Ooit succesvol kickboxer en DJ. En tevens mede-producer van:
Na een periode van crack/cocaine in de psychiatrie beland. Mijn financieel advies: investeer niet in dergelijke genotsmiddelen. Moge hij rusten in vrede...
[ Voor 22% gewijzigd door Dhr. Satoshi op 16-02-2021 00:59 ]
Prima toch? Ik ben alleen even aan het peilen waar mensen zometeen behoefte aan hebben wellicht. Ik heb geen idee. Mijn beste gok is een hardstyle evenement in NL en Australië voor wat snelle euro's. Verder geen idee. In griekenland uit eten volgens mijn maatje Dimitris maar ik weet nog niet hoe ik dat ga doen. Cyprus geen idee, iedereen eet thuis. Wat een kut tijd.PilatuS schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:54:
[...]
Misschien dat jij mijn reactie als edgy ziet, maar zo was ie niet bedoelt. Als ik mij druk zou maken of iets wat iemand op het internet zou schrijven dan zou ik een probleem hebben. Ik sla iedere dag tig posts over in dit topic waar ik edgy over zou kunnen zijn
Als ik naar de huidige koers kijk is even in fiat zitten niet zo gek
in de laaste week gebeurt er niet veel met bitcoin 2000 up en down het werd tijd dat whales en miners hun bitcoin begin te dumpen
Niet kijken, niet kijken, niet kijken.
Goedemorgen mijn cryptosletjes, hier is Azie weer!
* sh4d0wman rent snel weg.....
* sh4d0wman rent snel weg.....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Volgens mij weer een goede bounce, maar krijg steeds minder vertrouwen.
/f/image/Kppw7UQUR4sbQuQbqwtdzdam.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door mouzetc op 16-02-2021 01:55 ]
Signature
Was er niet een dip eerder deze avond?

Sorry, ik vond nog wat kleingeld dus even omzetten in Bitcointjes
We dumpen wel weer voordat jullie wakker zijn
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Denk je dat we zo de 50K aantikken?sh4d0wman schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 04:25:
Sorry, ik vond nog wat kleingeld dus even omzetten in BitcointjesWe dumpen wel weer voordat jullie wakker zijn
Het is wel weer een voorbeeld van organische groei dit...
Nee, want ik heb een sellorder staan op 49900 dus die halen we natuurlijk steeds net nietWhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 04:29:
[...]
Denk je dat we zo de 50K aantikken?
Het is wel weer een voorbeeld van organische groei dit...
Ik denk het wel maar kietelen we de 50k of blazen we er door is de vraag
Het is wel full-speed. Kwam net een market buy van 45 btc op 49,5K langs lol.
Mooooon
Ff door die 50k heen, kom op
Ff door die 50k heen, kom op
BTC heeft stiekempjes niet ff op mij gewacht, en een ATH-tje gezet op 50240 (BTCUSD Bybit) terwijl ik lag te pitten...
Maar nog geen significante uitbraak (gelukkig)...
Binance BTCUSD $50.096
Binance BTCUSDT $49.998
Coinbase BTCUSD $49.872
Bitmex XBTUSD $50.267
Bitstamp BTCUSD $49.938
Bitfinex $49.974
...
We zijn er ook nog niet helemaal lekker door zie ik.
Als ie nu kan blijven drukken en higher lows weet te zetten tot 'n lekker rising puntje, dat kan het wel es vuurwerk worden komende dag/dagen.
Beetje dit idee zeg maar:
Maar nog geen significante uitbraak (gelukkig)...
Binance BTCUSD $50.096
Binance BTCUSDT $49.998
Coinbase BTCUSD $49.872
Bitmex XBTUSD $50.267
Bitstamp BTCUSD $49.938
Bitfinex $49.974
...
We zijn er ook nog niet helemaal lekker door zie ik.
Als ie nu kan blijven drukken en higher lows weet te zetten tot 'n lekker rising puntje, dat kan het wel es vuurwerk worden komende dag/dagen.
Beetje dit idee zeg maar:
:strip_exif()/f/image/u7E7VK8AzO6CFooCy1AJUrPb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 98% gewijzigd door toilet_paper op 16-02-2021 06:42 ]
Op Binance 49,998. Sell Order op de dollar geraakt
Benieuwd wat vandaag ons brengt
Benieuwd wat vandaag ons brengt
Dat is dus precies het lastige, als btc dumpt, dumpen de Alts harder, als btc dr 50k voorbij raast duurt het even voordat de Alts bijbenen en misschien gaat het dan wel zo hard dat ze dat niet meer doen.Taro schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:26:
Bitcoin ziet er op de 1W, 1D, 4H, 1H nog steeds prima uit. Op de 3D is echter na 6 groene candles een eerste rode candle zichtbaar en op de 1W ook... De bounce was na vanochtend zoals verwacht prima, ook nu bounced Bitcoin weer mooi, maar pas op met al die alts. Als Bitcoin een >50k move maakt of als Bitcoin besluit dat dit het was, dan gaan de alts rood kleuren. Blijf dus erg voorzichtig en word geen bagholder, daar zijn er al genoeg van.
Als btc een bodem vind op 42k, dan zijn alts wel weer heel fijn.
Vergeet niet dat vrijwel iedere alt de afgelopen maand veel dikkere gains heeft gemaakt dan btc, vooral de defi shit. In m’n bag holder angst heb ik ze vaak te vroeg verkocht (cake op 4 dollar, GRT op 1, ksm op 100)
Bij Dell kon je 'vroeger' al je pc'tje afrekenen met bitcoin. Die club vindt crypto wel interessant volgens mij.
Echte crypto traders rijden in een cantaWiseGuy! schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:30:
Enfin, trusten!
Die van mij staat te koop trouwens, dus mocht je interesse hebben, hij mag voor een tweaker prijsje weg
Heeft iemand van jullie ervaring als webshop die btc accepteert? Ik run er eentje als bijverdienste en accepteerde al een tijd btc via bitpay. Dat was makkelijk, plugin, bitpay login, api code en gaan. Eerst altijd meteen btc-euro omzetten maar laatste jaar gewoon in btc naar mijn wallet laten overzetten.
Nu begon een maand geleden bitpay te zeuren dat ze geen btc meer mochten uitkeren tot nader order.
Wat zou nu een goede manier zijn om btc te accepteren? Ik moet er nog induiken maar misschien dat er hier al goede suggesties naar boven komen voor een shortlist van makkelijke en veilige manieren
Het betreft een woocommerce shop, zelf geen programmeer kennis dus het zal een plugin oplossing worden denk ik.
Nu begon een maand geleden bitpay te zeuren dat ze geen btc meer mochten uitkeren tot nader order.
Wat zou nu een goede manier zijn om btc te accepteren? Ik moet er nog induiken maar misschien dat er hier al goede suggesties naar boven komen voor een shortlist van makkelijke en veilige manieren
Het betreft een woocommerce shop, zelf geen programmeer kennis dus het zal een plugin oplossing worden denk ik.
BTC schiet niet echt op om als betaal middel te gebruiken, dan kan je beter een Bcash/Litecoin pakken.MantaMaartuh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:00:
Heeft iemand van jullie ervaring als webshop die btc accepteert? Ik run er eentje als bijverdienste en accepteerde al een tijd btc via bitpay. Dat was makkelijk, plugin, bitpay login, api code en gaan. Eerst altijd meteen btc-euro omzetten maar laatste jaar gewoon in btc naar mijn wallet laten overzetten.
Ik heb jaren terug 1 keer een factuur in LTC betaald gekregen en dat was omdat ik die persoon ook kon, 99% betaald gewoon met euro's, nou moet ik er wel bij zeggen dat ik al jaren niet meer werk dus het zou nu anders kunnen zijn
ah de ufo piloot. Idd spijtig hoe het met hem gegaan isDhr. Satoshi schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:57:
[YouTube: Straatdichter Imro over zijn Lamborghini]
Helaas is de beste man overleden. Ooit succesvol kickboxer en DJ. En tevens mede-producer van:
[YouTube: Android - Skydancer]
Na een periode van crack/cocaine in de psychiatrie beland. Mijn financieel advies: investeer niet in dergelijke genotsmiddelen. Moge hij rusten in vrede...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
PayPal Europe accepteert het binnenkort.MantaMaartuh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:00:
Ik denk dat je Binance pay ook in de gaten moet houden, dat wordt een hele grote.
Eens als het voor een kopje koffie op een terras is, maar dit ging om vrije tijds artikelen. dat de confirmation even duurt was geen probleem.Slux schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:05:
[...]
BTC schiet niet echt op om als betaal middel te gebruiken, dan kan je beter een Bcash/Litecoin pakken.
Ik heb jaren terug 1 keer een factuur in LTC betaald gekregen en dat was omdat ik die persoon ook kon, 99% betaald gewoon met euro's, nou moet ik er wel bij zeggen dat ik al jaren niet meer werk dus het zou nu anders kunnen zijn
De order bleef even als onbetaald staan: meestal was het dezelfde dag akkoord en werd de order als betaald gemarkeerd na de confirmations.
Andere crypto accepteren is een pre hoor maar btc sowieso
tnx, paypall wordt hem niet denk ik want die rekenen normaal al een enorme fee. de marges in "mijn" markt zijn al niet echt dikknakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:12:
[...]
PayPal Europe accepteert het binnenkort.
Ik denk dat je Binance pay ook in de gaten moet houden, dat wordt een hele grote.
binance pay ga ik bekijken!
[ Voor 20% gewijzigd door MantaMaartuh op 16-02-2021 08:17 ]
Zo vervelend als mensen hun zin nietSlux schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:05:
[...]
... en dat was omdat ik die persoon ook kon..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Waar blijft die dikke groene dildo voor ADA, tevens mijn buurvrouw, die voorspeld was?
Hey ik ben werkeloos en woon niet voor niets onder een brug, beetje sympathie zou wel fijn zijn.
Hij kon die nog van vroeger.
Haha zeker een West-Fries of niet? Noh van wie ben jaiderien?
Hillegaar nie! Slux woont veul te zuidelijk.mannowlahn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:33:
[...]
Hij kon die nog van vroeger.
Haha zeker een West-Fries of niet? Noh van wie ben jaiderien?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Kan iemand BTC uit het dalende trendkanaaltje naar boven pushen. Ik ben wel toe aan 60k babes.
Die gaat wel komen zodra Coinbase ADA gaat aanbieden, die geruchten zijn heel sterk op dit moment, alleen niemand weet wanneerIamthefish schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:25:
Waar blijft die dikke groene dildo voor ADA, tevens mijn buurvrouw, die voorspeld was?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Is op zich niet gek natuurlijk voor een Nederlander. Alhoewel ik met mijn Arabische naam, Perzische sprookjes en Turkse roots wonende tegen zowel de Duitse als de Belgische grens, werkend in het Engels, niet zoveel met het concept nationaliteit heb...Stokstaart schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:14:
[...]
Heb jij stiekem wat sentimenten van je mede-eilandbewoners opgepikt?
@Ali Baba 1001 zijn nederlands is inderdaad om door een ringetje te halen..
Gelukkig is bitcoin ook niet erin geinteresseerd
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
1. Coinbase list in de regel alleen projecten met een werkend product. Ik denk dat ze "moeten" wachten totdat Cardano de smart contracts heeft geimplementeerd.DutchCrownNL schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:46:
[...]
Die gaat wel komen zodra Coinbase ADA gaat aanbieden, die geruchten zijn heel sterk op dit moment, alleen niemand weet wanneer
2. Coinbase zit vrij dik in Tezos, dus het komt ze ook niet verkeerd uit om een concurrend project zo lang mogelijk te weren.
3. Charles Hoskinson ligt niet lekker in het wereldje. Het kan ook zijn dat ze hem de extra duw in de rug nog niet gunnen. Maar dit is puur speculatie van mijn kant
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zo. Verder nog iets?knakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:45:
Kan iemand BTC uit het dalende trendkanaaltje naar boven pushen. Ik ben wel toe aan 60k babes.
Nou, heerlijk geslapen met de opzij gezette winst van de shitcoins. Nu alleen nog wat high cap shitcoins in m'n HODL pot. Eens kijken of ik die op een goed moment tijdens de bullrun om kan zetten naar BTC/ETC.
EGLD hou ik gewoon naast BTC/ETC, die gaat nog naar de 1000
(of 10)
Daarna ga ik een tijdje "offline" en vissen ofzo...
EGLD hou ik gewoon naast BTC/ETC, die gaat nog naar de 1000
Daarna ga ik een tijdje "offline" en vissen ofzo...
Dat roepen ze al 7 maandenDutchCrownNL schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:46:
[...]
Die gaat wel komen zodra Coinbase ADA gaat aanbieden, die geruchten zijn heel sterk op dit moment, alleen niemand weet wanneer

Geduld is een schone zaak in cryptowereld. Ik zit ook als een krankzinnige de koersen te checken. Hoop dat er een tijd komt dat ik m'n cryptocoins 'vergeet' en dat ik dan 10 jaar later lees dat ADA 3000 keer over de kop is gegaan. En dat ik dan het wachtwoord van m'n wallet nog weet.
top, heb een halve eth gestaked daar, ben benieuwd naar morgen.
Ik heb die van 50K nog niet eens gezienknakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:45:
Ik voel ook een bepaalde mate van plichtsverzuim bij @Verwijderd. Leefde in de illusie dat ze al klaar stonden, maar dat was dan fake news misschien.
Binance was toch de maatstaf?
Verwijderd
De 48k en 49k zijn lichtjaren geleden al gepostYpuh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:21:
Ik voel ook een bepaalde mate van plichtsverzuim bij @Verwijderd. Leefde in de illusie dat ze al klaar stonden, maar dat was dan fake news misschien.
De 50k is echt bizar mooi.

Hopen dat we er vandaag achterkomen danVerwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:25:
[...]
De 48k en 49k zijn lichtjaren geleden al gepost![]()
De 50k is echt bizar mooi.
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Eigenlijk vind ik dit preciés de sleutel waar ik ook naar op zoek ben. Lijkt me heerlijk. De meesten hier in dit topic hebben al wel e.e.a. geïnvesteerd (of "gegokt" zo je wilt). Maar het is een soort "evil" waardoor je er steeds semi-obsessief mee bezig bent. Je besef van geld wordt anders (een "waarom zou ik eigenlijk nog een baan hebben als het ook zó makkelijk kan?") en een (naar mijn mening onterecht) gevoel krijgt dat het alleen maar omhoog kan.Iamthefish schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:01:
[...]
...Hoop dat er een tijd komt dat ik m'n cryptocoins 'vergeet' en dat ik dan 10 jaar later lees dat ADA 3000 keer over de kop is gegaan. En dat ik dan het wachtwoord van m'n wallet nog weet.
Dus de hamvraag: hoe zorg je dat de hebzucht onder controle blijft en hoe krijg je de grip weer iets meer terug op je leven. Ik klink nu al een zwaar problematische impulsieve gokverslaafde. Dat valt gelukkig mee. Maar mijn motto is "beter voorkomen dan genezen". Psychologisch advies is serieus welkom. (en ik vermoed dat ik dit ook namens anderen in dit topic vraag: wie de schoen past, trekke hem aan)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Eens, en daar kwamen we niet verder dan 49.998 op het USDT pair. Hopelijk straks weer een nieuwe aanval, nog 870 USDT te gaan.WhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:22:
Binance was toch de maatstaf?
Door een plan te hebben en je daar aan te houden. Dat neemt emotie voor een groot gedeelte weg. Overigens geldt dit voor alle investeringen hoor.spaceboy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:28:
[...]
Eigenlijk vind ik dit preciés de sleutel waar ik ook naar op zoek ben. Lijkt me heerlijk. De meesten hier in dit topic hebben al wel e.e.a. geïnvesteerd (of "gegokt" zo je wilt). Maar het is een soort "evil" waardoor je er steeds semi-obsessief mee bezig bent. Je besef van geld wordt anders (een "waarom zou ik eigenlijk nog een baan hebben als het ook zó makkelijk kan?") en een (naar mijn mening onterecht) gevoel krijgt dat het alleen maar omhoog kan.
Dus de hamvraag: hoe zorg je dat de hebzucht onder controle blijft en hoe krijg je de grip weer iets meer terug op je leven. Ik klink nu al een zwaar problematische impulsieve gokverslaafde. Dat valt gelukkig mee. Maar mijn motto is "beter voorkomen dan genezen". Psychologisch advies is serieus welkom. (en ik vermoed dat ik dit ook namens anderen in dit topic vraag: wie de schoen past, trekke hem aan)
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik soms ook wat slechter begin te slapen.
Goed geformuleerdspaceboy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:28:
[...]
Eigenlijk vind ik dit preciés de sleutel waar ik ook naar op zoek ben. Lijkt me heerlijk. De meesten hier in dit topic hebben al wel e.e.a. geïnvesteerd (of "gegokt" zo je wilt). Maar het is een soort "evil" waardoor je er steeds semi-obsessief mee bezig bent. Je besef van geld wordt anders (een "waarom zou ik eigenlijk nog een baan hebben als het ook zó makkelijk kan?") en een (naar mijn mening onterecht) gevoel krijgt dat het alleen maar omhoog kan.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
@jedi_Pimp use the FOMO force. These are not the ALTS you are looking for.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:38:
[...]
Goed geformuleerd. Ik ben pas net begonnen en reageer vrij kalm op een portfolio aan shitcoins dat +100% staat na 3 weken. Ik weet niet hoe ik zal reageren als ik op -60% sta. Nu lijkt alles zo gemakkelijk te gaan en elke "OMG this is the next 100x DON'T miss out on this!!!11" post triggert toch een beetje mijn aandacht.
En dat plan ook te combineren met wat spreiding van je portofolio, niet al je geld in crypto.WhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:29:
[...]
Door een plan te hebben en je daar aan te houden. Dat neemt emotie voor een groot gedeelte weg. Overigens geldt dit voor alle investeringen hoor.
Als er dan wat fluctuatie komt, is het vaak maar een deel van je portofolio. Dat geeft ook wat rust
De koers van BTC lijkt op dit soort niveaus als een katapult te werken: Hij blijft er heel lang net onder hangen alsof iemand het steentje (BTC in dit geval) vasthoudt en de katapult op spanning brengt. Als hij dan op een gegeven moment losgelaten wordt, knalt hij er dwars doorheen.knakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:45:
Ik verwacht dus dat dat steentje nog eventjes vlak onder de 50k grens blijft hangen, om vervolgens snel 5-10% te gaan maken. Dat zou ergens tussen de 52.5 en 55k betekenen. Daarna zakt hij wel weer wat terug, maar de grens zijn we dan in ieder geval voorbij.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
In alle boeken over investeren staat altijd, handel niet uit emoties. Dus verwacht niet dat je binnen 1 week miljoenen hebt. Kijk over een lange periode, koop wel aandelen, coins, etf, etc waar je iets van weet en niet op basis dat iemand roept dat je het moet kopen. Zie Elon nu met Doge coin, voorheen John McAfee met zijn coin of the day. Je loopt altijd achter dan. En als je merkt dat je te vaak kijkt gooi de app eraf.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:38:
[...]
Goed geformuleerd. Ik ben pas net begonnen en reageer vrij kalm op een portfolio aan shitcoins dat +100% staat na 3 weken. Ik weet niet hoe ik zal reageren als ik op -60% sta. Nu lijkt alles zo gemakkelijk te gaan en elke "OMG this is the next 100x DON'T miss out on this!!!11" post triggert toch een beetje mijn aandacht.
Denk altijd in long term, lees dit topic door. Aantal tweakers delen hier hun portfolio en vertellen waarom ze ervoor kiezen om juist in een coin te investeren of juist eraf te blijven.
[ Voor 9% gewijzigd door Xoxol op 16-02-2021 09:47 . Reden: typo's en aanvulling ]
V-Strom 650
en @ @spaceboyJedi_Pimp schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:38:
[...]
Geen psychologisch advies, maar je gaat er wel beter van slapen:
PAK REGELMATIG JE WINST EN ZET DIE DESNOODS TERUG NAAR FIAT ZODAT JE ER VAN KAN GENIETEN!!!
... snap als je dit niet opvolgt, want daar luisterde ik in 2017 ook niet naar.
Ter illustratie:
- ADHDuitser (MMCRypto op YT is een LT trader. Die maakt trades van een aantal maanden. Hij is er zeer goed in en als hij winst pakt (alleen BTC) dan is het vaak >1 mil)
- Bitboy (ook YT) heeft weakhands zit in veel alts (whatever he can find) en maakt veel korte termijn trades. Hij stapt bij 30-40% winst uit en ziet het daarna doorstijgen en baalt.... MAARRRRR hij neemt wel elke keer zijn winst en verzamelt zo veel BTC/fiat.
[ Voor 23% gewijzigd door MicroWhale op 16-02-2021 09:51 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Denk dat inderdaad een van de meest waardevolle tips is, leren te genieten van de +60% die je gewonnen hebt. In plaats van balen dat je die extra 120% niet hebt meegepakt. Je hebt nog steeds 60% winst gepakt.MicroWhale schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:48:
[...]
en @ @spaceboy
Geen psychologisch advies, maar je gaat er wel beter van slapen:
PAK REGELMATIG JE WINST EN ZET DIE DESNOODS TERUG NAAR FIAT ZODAT JE ER VAN KAN GENIETEN!!!
... snap als je dit niet opvolgt, want daar luisterde ik in 2017 ook niet naar.![]()
Toch vind ik dit tricky. Hoe ga je hiermee om als je heel bewust nog aan het opbouwen bent? Ik heb nu een heel vast doel om elke maand X euro in te leggen. Die strategieën zijn dan eignelijk niet te verenigen.MicroWhale schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:48:
[...]
Meer mensen die daar over nagedacht hebben?
Dan koop je voor de lange termijn en boeit de dagelijkse fluctuatie nietKraay89 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:51:
[...]
Toch vind ik dit tricky. Hoe ga je hiermee om als je heel bewust nog aan het opbouwen bent? Ik heb nu een heel vast doel om elke maand X euro in te leggen. Die strategieën zijn dan eignelijk niet te verenigen.
Absoluut mee eens! Daarom heb ik ook een DCA strategie voor BTC & ETH. Ergens volgende maand zal de eerste batch naar de Ledger gestuurd worden. Op Kraken heb ik verder wat coins waar ik "in geloof" en daar lekker laat staan de komende maanden, wat er ook gebeurt (ADA, LINK, NANO, XLM).Xoxol schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:45:
[...]
In alle boeken over investeren staat altijd, handel niet uit emoties. Dus verwacht niet dat je binnen 1 week miljoenen hebt. Kijk over een lange periode, koop wel aandelen, coins, etf, etc waar je iets van weet en niet op basis dat iemand roept dat je het moet kopen. Zie Elon nu met Doge coin, voorheen John McAfee met zijn coin of the day. Je loopt altijd achter dan. En als je merkt dat je te vaak kijkt gooi de app eraf.
Denk altijd in long term, lees dit topic door. Aantal tweakers delen hier hun portfolio en vertellen waarom ze ervoor kiezen om juist in een coin te investeren of juist eraf te blijven.
Mijn MetaMask met shitcoins moet echter niet te groot gaan worden en uit verhouding zijn met bovengenoemde nominale fiat waarden. Daar ligt denk ik de uitdaging voor de komende weken, omdat die verhouding nu al behoorlijk skewed is
Ik geloof oprecht dat er een aantal 4channers (/biz/) en Redditors stinkend rijk zijn geworden de afgelopen weken met moonshots, echter zijn zij er waarschijnlijk dag en nacht mee bezig en ik als amateur retail crypto belegger niet.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dat is dus wat eerder is gezegd. Wat is je doel? Stel die voor jezelf vast. En houd je er ook aan. In verleden dacht ik altijd KAN hoger!!!! Achteraf veel winst op papier verdwenen, bleef wel coins kopen die potentie hadden (ingelezen in projecten). En nu groeien ze door en heb, wederom op papier, meer winst.Kraay89 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:51:
[...]
Toch vind ik dit tricky. Hoe ga je hiermee om als je heel bewust nog aan het opbouwen bent? Ik heb nu een heel vast doel om elke maand X euro in te leggen. Die strategieën zijn dan eignelijk niet te verenigen.
V-Strom 650
Een plan hebben is 1.. je daaraan houden in een dikke bullmarket is 2. Stel een aantal doelen op. Bij een bepaald percentage winst pakken bijvoorbeeld.spaceboy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:28:
[...]
Dit blijft zo niet doorgaan, niet in deze mate in ieder geval. Op korte termijn zie ik het ook weer niet instorten, maar je kan maar beter de dip voor zijn denk ik dan. Ik heb de laatste weken al diverse keren wat winst gepakt. Mijn inleg is er dus al ruim uit en dat geeft echt wel rust.
Bij een bepaalde waarde van mijn pf verkoop ik weer een deel. Wat betreft de alts, maken ze een flinke stijging mee dan zet ik een deel om in btc en de rest laat ik of staan of zet ik om in euro. Beetje afhankelijk van het moment.
Zero.
Ik heb er ooit in 2017 wat geld tegenaan gegooid en mijn inleg er weer uitgehaald. Nu handel ik dagelijks een beetje met bots en zelf af en toe nog wat trades. Met als basecurrency BTC.spaceboy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:28:
[...]
Het is misschien gek, maar sinds dat ik mijn inleg eruit gehaald heb, heb ik veel meer rust. Het is 'gratis' geld, als het allemaal door het putje gaat dan was ik er in ieder geval bij. Heb ik een leuke hobby gehad en een leuke tijd gehad, meer niet.
Hoe krijg je de grip weer terug in je leven? Dat is bij mij surfen (in de zee), sporten en genieten van andere dingen dan achter je computer zitten. Het zijn uiteindelijk gewoon stofjes in mijn hersenen die niet in balans zijn, als ik ga sporten merk ik dat ik weer in balans kom.
En mijn wijze Opa zei altijd 'Het moet wel leuk blijven, hé'. Daarom ben ik ook in crypto's begonnen, omdat ik het allemaal heel erg leuk vind, op het moment dat ik het eventjes niet meer leuk vind ga ik dus naar buiten.
Precies dat, day traden moet je hobby/ beroep zijn. Als je dat ernaast doet dan beter in stable coins aan te houden en af en toe een uitstapje is leuk.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:53:
[...]
Absoluut mee eens! Daarom heb ik ook een DCA strategie voor BTC & ETH. Ergens volgende maand zal de eerste batch naar de Ledger gestuurd worden. Op Kraken heb ik verder wat coins waar ik "in geloof" en daar lekker laat staan de komende maanden, wat er ook gebeurt (ADA, LINK, NANO, XLM).
Mijn MetaMask met shitcoins moet echter niet te groot gaan worden en uit verhouding zijn met bovengenoemde nominale fiat waarden. Daar ligt denk ik de uitdaging voor de komende weken, omdat die verhouding nu al behoorlijk skewed is![]()
Ik geloof oprecht dat er een aantal 4channers (/biz/) en Redditors stinkend rijk zijn geworden de afgelopen weken met moonshots, echter zijn zij er waarschijnlijk dag en nacht mee bezig en ik als amateur retail crypto belegger niet.
V-Strom 650
Het geldt natuurlijk voor veel coins, maar DOT is vanochtend door zijn ath in dollarwaarde gegaan 👍
In sats trouwens ook!
In sats trouwens ook!
[ Voor 10% gewijzigd door Ebbao op 16-02-2021 10:01 ]
Elke maand inleggen betekent in mijn ogen lange-termijn (LT) beleggen. Dat werkt precies hetzelfde, alleen dan met een langere horizon. Daar horen echter ook muntjes bij waar je echt lange termijn potentie in ziet (BTC/ETH/ADA/DOT/... dat soort muntjes) Geen riskante lowcaps die 100-en procenten kunnen stijgen in 2 minuten, om vervolgens te verdampen.Kraay89 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:51:
[...]
Daar HOEF je geen koersdoel bij te hebben, maar het is wel handig voor je gemoedsrust. Wat je altijd kan doen is er bij een 2x de helft uit halen. Dan rijdt de rest op je winst mee en kun je de inleg weer gebruiken voor een ander doel.
Maar je aan dat plan houden is ook lastigWhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:29:
[...]
Door een plan te hebben en je daar aan te houden. Dat neemt emotie voor een groot gedeelte weg. Overigens geldt dit voor alle investeringen hoor.

FOMO is a bitch.
Ik heb al 2 keer een plan met mezelf afgesproken en dat is 2 keer niet gebeurd
Nu plan 3 en dat heb ik bewust hier en aan een vriend gedeeld, die helpt mij wel herinneren.
Ik ben zelfs al voor gierig uitgemaakt
Enne: GO DOT
LINK loopt ook wel mooi op, benieuwd waar dat heengaat. Een sloot gekocht destijds op €10
Tsja, discipline is een ding wat je hebt of nietybos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:59:
[...]
Maar je aan dat plan houden is ook lastig
FOMO is a bitch.
Ik heb al 2 keer een plan met mezelf afgesproken en dat is 2 keer niet gebeurd
Nu plan 3 en dat heb ik bewust hier en aan een vriend gedeeld, die helpt mij wel herinneren.
Ik ben zelfs al voor gierig uitgemaakt
Enne: GO DOT
Verwijderd
Ben je begonnen met opbouwen in de run omhoog? Of ook al toen de koersen laag stonden en geen hond crypto wilde kopen?Kraay89 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:51:
[...]
Want dat zijn de momenten om te accumuleren. Als iedereen denkt: dat wordt nooit meer wat.
Wat vaker voorbij komt is dat mensen aanzienlijke bedragen in gaan leggen op de momenten dat alles al kneiter hoog staat en je eigenlijk al 36-0 achter staat in de 1e tien minuten van de 2e helft.
Dat werkt natuurlijk niet lekker tussen de oren.
Je moet ook van het spelletje kunnen genieten, als het alleen maar stress is omdat je er meer centen uit wilt halen dan er in zijn gegaan, tja... Is het dan de moeite waard?
Dat is ook hier een beetje de gedachte, maar het gevoel van de boot (potentie BTC) te missen blijft groot. Door jouw post heb ik een week geleden de helft van m'n inleg er uit gehaald (conform plan), daarvan een beetje gestald op Nexo (in EUR), maar de rest staat nu door inflatie te verdampenMicroWhale schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:56:
[...]
Elke maand inleggen betekent in mijn ogen lange-termijn (LT) beleggen. Dat werkt precies hetzelfde, alleen dan met een langere horizon. Daar horen echter ook muntjes bij waar je echt lange termijn potentie in ziet (BTC/ETH/ADA/DOT/... dat soort muntjes) Geen riskante lowcaps die 100-en procenten kunnen stijgen in 2 minuten, om vervolgens te verdampen.
Daar HOEF je geen koersdoel bij te hebben, maar het is wel handig voor je gemoedsrust. Wat je altijd kan doen is er bij een 2x de helft uit halen. Dan rijdt de rest op je winst mee en kun je de inleg weer gebruiken voor een ander doel.
DOT gaat er ook weer aardig vandoor, 30 dollar gepasseerd ondertussen!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Guilty.WhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:29:
[...]
Maar ik heb nu met CAKE een strategie die mij een hoop rust geeft. Gewoon lekker laten compounden. Bij 10 USD de inleg eruit trekken of als de APY onder de 40% komt. Zodra de 10 USD bereikt is, inleg eruit is, en zolang de APY boven 40% blijft, ga ik met het restant elke dag harvesten en in BNB omzetten.
Ook heb ik een tabel gemaakt waarin ik iedere ochtend het aantal CAKE invoer wat ik heb (iedere dag een flufje meer), de prijs, de APY, de aankoopprijs, en de gemiddelde aankoopkoers. Doordat de CAKE toeneemt, daalt de aankoopkoers. Dit geeft ongelooflijk veel rust, de aankoopkoers daalt zo rap in de tijd, het is echt choquerend. Hierdoor leer je een koersdaling van 8,5 naar 5 zonder problemen te dealen.
Mwoh, in dit geval niet helemaal eens. Ik noem het voortschrijdend inzichtskai21 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:01:
[...]
Tsja, discipline is een ding wat je hebt of niet
Het blijft een "spel" met geld dat gemist kan worden, alhoewel het wel om aardig geld begint te gaan... Om dan een voorgenomen plan niet uit te voeren kan zuur zijn of zeer zoet. Die keuze maak ik zelf en hoe het ook uitpakt, dat heeft geen impact op gezin of whatever...
Als het serieuze impact op gezin/leefomgeving zou hebben, dan gaat het naar mijn mening meer om gebrek aan discipline.
Is iets uitgebreider dat wat jij doet, maar yieldwatch.net geeft mij ook altijd een fijn overzichtje.knakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:06:
[...]
Guilty.
Maar ik heb nu met CAKE een strategie die mij een hoop rust geeft. Gewoon lekker laten compounden. Bij 10 USD de inleg eruit trekken of als de APY onder de 40% komt. Zodra de 10 USD bereikt is, inleg eruit is, en zolang de APY boven 40% blijft, ga ik met het restant elke dag harvesten en in BNB omzetten.
Ook heb ik een tabel gemaakt waarin ik iedere ochtend het aantal CAKE invoer wat ik heb (iedere dag een flufje meer), de prijs, de APY, de aankoopprijs, en de gemiddelde aankoopkoers. Doordat de CAKE toeneemt, daalt de aankoopkoers. Dit geeft ongelooflijk veel rust, de aankoopkoers daalt zo rap in de tijd, het is echt choquerend. Hierdoor leer je een koersdaling van 8,5 naar 5 zonder problemen te dealen.
Edit: BTW, zit je al in de nieuwste Cake pool van beefy.finance?

[ Voor 3% gewijzigd door mjoaris op 16-02-2021 10:16 ]
Yup, ik kon maar $50 missen, die zit nu in 2 munten en zijn nu $70 waard, go me!
Same here. Eind van de maand ga ik een deel cashen, maar wat doe ik danknakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:06:
[...]
Guilty.
DOT heeft leuke staking vergoeding en wellicht potentie om nog flink door te groeien.
BTC heeft volgens de geleerden sowieso potentie om nog keer 4 of 5 te gaan.
Waar dan de winst pakken, ook weer lastig. Ik denk maar gewoon 50-50, ook soort van DCA
Ik ben zelf ook pas recent begonnen en door het in de gaten houden van een paar crypto's kan ik nu ook een beetje inschatten hoe het koersverloop ongeveer verloopt. O.a. Ada en BNB zijn daar goede voorbeelden van vind ikzelf.
De uitdaging voor mij is, als recente starter, dat ik nog niet goed weet wat hoog en laag staat, maar wat ik wel altijd doe is dat ik in de dip koop zodat ik in ieder geval wat opgaand potentieel heb. Tips van o.a. Taro geven me hierin ook erg veel houvast. Bedankt Taro en iedereen die dat ook doen! :-)
Nu huidige stand -5%, dus doe het nog niet zo goed, maar ben denk ik te voorzichtig. Komt goed :-)
De uitdaging voor mij is, als recente starter, dat ik nog niet goed weet wat hoog en laag staat, maar wat ik wel altijd doe is dat ik in de dip koop zodat ik in ieder geval wat opgaand potentieel heb. Tips van o.a. Taro geven me hierin ook erg veel houvast. Bedankt Taro en iedereen die dat ook doen! :-)
Nu huidige stand -5%, dus doe het nog niet zo goed, maar ben denk ik te voorzichtig. Komt goed :-)
Zeker, ik ben op dat gebied wss stricter dan andere.ybos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:08:
[...]
Mwoh, in dit geval niet helemaal eens. Ik noem het voortschrijdend inzicht![]()
![]()
Het blijft een "spel" met geld dat gemist kan worden, alhoewel het wel om aardig geld begint te gaan... Om dan een voorgenomen plan niet uit te voeren kan zuur zijn of zeer zoet. Die keuze maak ik zelf en hoe het ook uitpakt, dat heeft geen impact op gezin of whatever...
Als het serieuze impact op gezin/leefomgeving zou hebben, dan gaat het naar mijn mening meer om gebrek aan discipline.
Idd saai om naar te kijken, staat al een paar dagen op z'n plek te schuifelen met (over 24H genomen) gemiddeld steeds een procentje omhoog of omlaag en dat was het dan ook wel...knakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:45:

Zoom eens uit en trek dan je conclusie.mvds schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:22:
[...]
Idd saai om naar te kijken, staat al een paar dagen op z'n plek te schuifelen met (over 24H genomen) gemiddeld steeds een procentje omhoog of omlaag en dat was het dan ook wel...
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/
Ik weet hetHoppyF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:28:
[...]
Zoom eens uit en trek dan je conclusie.
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/
maart 2018 tot november 2020 was pas saaimvds schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:29:
[...]
Ik weet hetAls je over langere termijn kijkt zit er ook wel een stijgende lijn in maar de afgelopen dagen is het gewoon saai
Lol, dot compenseert mijn verliezen met GRT elke dag weer.sjorremans schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:05:
DOT gaat er ook weer aardig vandoor, 30 dollar gepasseerd ondertussen!
Dat kan.mvds schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:29:
[...]
Ik weet hetAls je over langere termijn kijkt zit er ook wel een stijgende lijn in maar de afgelopen dagen is het gewoon saai
Gebeurt heel vaak want je kunt niet met 5 of 20% per dag blijven stijgen of dalen.
De veranderingen gaan soms geleidelijk en dat moet ook.
Eerlijk gezegd vind ik de BTC heel goed op koers liggen.
De alt komen er vaker pas later achteraan kakken.
Een deel daarvan doet zelfs niet eens mee.
wel lekker stress vrij. gewoon elke maand kopen en niet kijken. Dit deel van de run kost veel meer tijd en energie. Vind het machtig mooi hoor, maar soms kijk ik al uit naar nieuwe bearnemesis2212 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:33:
[...]
maart 2018 tot november 2020 was pas saai

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verdorie, gaan al die alts weer naar de maan
Zo krijgen we BTC toch nooit over die 50k grens heen 
Op Binance zaten we er maar 2 USD vanaf. Acht het zeker niet onmogelijk dat we daar later vandaag toch nog overheen kunnen
Op Binance zaten we er maar 2 USD vanaf. Acht het zeker niet onmogelijk dat we daar later vandaag toch nog overheen kunnen
Verwijderd
Hahah 100% eensanti elppa schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:35:
[...]
wel lekker stress vrij. gewoon elke maand kopen en niet kijken. Dit deel van de run kost veel meer tijd en energie. Vind het machtig mooi hoor, maar soms kijk ik al uit naar nieuwe bear

Ik slaap er niet een seconde minder om maar het laatste wat ik doe voor het slapen gaan is even snel de koers spieken en ook het eerste wat ik doe zodra de oogjes open zijn.
Maar die bearmarket komt vanzelf wel weer eens.
Daarnaast heb ik het momenteel ook druk op het werk en thuis ook een stuk drukker door al die corona maatregelen en mijn vrouw haar nieuwe werkschema. Dus komt allemaal erg lekker uit ook

Maarja dat is hoe het met veel dingen werkt. Altijd rennen of stilstaan.
Er is één of andere ZEE-BNB liquidity pool bijgekomen met giga apy. Ook uit de Cake syrup pool zijn hierdoor een heleboel CAKE weggetrokken waardoor de APY ineens van 142 naar 155% is gestegen. Dit klinkt weinig maar is niet compounded dus op dagbasis een enorm verschil.keepitfrosty schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:29:
Cake zit ook weer in de oven
Ja en de Berry IFO is geweest en daar komt straks ook een LP farm en Pool van beschikbaar.knakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:46:
[...]
Er is één of andere ZEE-BNB liquidity pool bijgekomen met giga apy. Ook uit de Cake syrup pool zijn hierdoor een heleboel CAKE weggetrokken waardoor de APY ineens van 142 naar 155% is gestegen. Dit klinkt weinig maar is niet compounded dus op dagbasis een enorm verschil.
Even een vraagje ivm de Binance credit card.
Ik heb m al een tijdje in bezit en wil hem nu eindelijk eens in gebruik nemen. Kan ik gewoon een deel van mijn crypto omzetten in Euro en dat op de card zetten zodat ik er betalingen mee kan doen?
Weinig zin om continue te gaan zitten stappen/staken/what ever.. Wil gewoon iets kopen met de winst en het liefste met die card zodat het cirkeltje eindelijk rond is
Ik heb m al een tijdje in bezit en wil hem nu eindelijk eens in gebruik nemen. Kan ik gewoon een deel van mijn crypto omzetten in Euro en dat op de card zetten zodat ik er betalingen mee kan doen?
Weinig zin om continue te gaan zitten stappen/staken/what ever.. Wil gewoon iets kopen met de winst en het liefste met die card zodat het cirkeltje eindelijk rond is

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!