Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 242 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.887 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:51
Zitten we er allemaal klaar voor? BTC wil weer de 49k gaan proberen. Hopelijk een weer extra 15% korting op alts vannacht. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 15-02-2021 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Voetbal Inside oid? Geen idee mbt Nederlandse programma's meer. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-09 12:00
Zijn hier ook volgens/haters van YouTube: YouTube ?

Lijkt een goede no-b*llsh*t visie op de hele markt te hebben..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:28
Dogecoin, het keldert, optijd kopen en wachten op Elon's twitter dinsdag/woensdag :+

let op, geen advies!

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 15-02-2021 22:17 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 08:56
VTHO doet het ook best leuk vandaag, toch weer een gratis happy meal :9

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Ik blijf wijzen op het grote verschil tussen de "ETH killers" Polkadot en Cardano.

Polkadot laat zien dat het razendsnel adoptie heeft verkregen, simpelweg omdat het een verlengde van Ethereum is. Polkadot is Ethereum 2.0 totdat Ethereum 2.0 er is. Negeer dit niet, zou jammer zjin.

Cardano is net zoveel waard volgens de beleggers (dat zijn wij), maar moet nog haar eerste projectje lanceren. Hopelijk in 2022? Herken dat verschil in waarde en reflecteer dat naar de huidige markt om te zien waar de gains nu liggen.

Je geld kan nu renderen in het DOT ecosysteem of "on hold" staat in het ADA ecosysteem(pje), totdat Charles eindelijk iets op de markt gooit.

Ga waar de adoptie nu is en niet waar het zou kunnen gaan zijn. Je bent waarschijnlijk nog ruim op tijd om te switchen als markt er om vraagt.

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 15-02-2021 22:26 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:47

mvds

Totally awesome!

Luca schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:11:
Zitten we er allemaal klaar voor? BTC wil weer de 49k gaan proberen. Hopelijk een weer extra 15% korting op alts vannacht. 8)
BTC kan zoveel willen maar ik zie alleen maar kleine schommelingen. De stijging van vandaag was net genoeg om het dipje van afgelopen nacht te compenseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Crypts schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:12:
[...]

Voetbal Inside oid? Geen idee mbt Nederlandse programma's meer. :D
Inderdaad :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:21
corneedebruin schreef op maandag 15 februari 2021 @ 21:43:
Voor de reef coin bezitters:

Er worden ineens heel veel coins los gelaten

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Best wel zorgwekkend iedereen die er naar vraagt op de discord of telegram word meteen gebanned.
Ik heb de TG wat in de gaten gehouden en ook wat naar boven gescrolled.
2 dagen geleden is al gevraagd waarom er bulk coin bij waren gekomen. Dat is redelijk beantwoord met 'wacht maar af er komt iets groots aan', zegt nog steeds niets tuurlijk.

Vragen over de toename van coin aantal worden niet verwijderd, alleen als je daaraan conclusies bindt.
Geen 1 bericht zou verwijderd moeten worden maar ik vind het minder erg uitzien dan in dat Reddit topic wordt geschetst.

Misschien is het voor mij makkelijker wachten omdat het geen winst wordt en geen verlies gezien ik alleen reef via de launchpool heb.

Dit was de reactie van een mod 2 dagen geleden over de coin aantal toename:
There are multiple things happening in the background. Reef is expanding and will become a parachain as well (not just a layer on top of other parachains). There will be a stablecoin backed by the token as well. Some things are still being finalized and we cant announce until we are ready. As you could see the supply increase was not affecting the price (also, price discussions should be in the traders group). Additionally, we are in discussions with the best VCs on this planet (again cant talk yet about anything until things are finalized)
Ik persoonlijk wacht of, maar heb dan ook gratis reef te verliezen.

Ik heb er te weinig van om een dansje te doen of om bezorgd te zijn.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
DutchCrownNL schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:17:
VTHO doet het ook best leuk vandaag, toch weer een gratis happy meal :9
HODL al best aardig lang VET(coin en real life) en zag dat ik maandelijks VTHO kreeg tm afgelopen december.

Ik heb vast iets gemist, maar of ik krijg ze niet meer of Binance wilt zeker dat ik het ergens vast zet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 08:56
xileS schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:40:
[...]

HODL al best aardig lang VET(coin en real life) en zag dat ik maandelijks VTHO kreeg tm afgelopen december.

Ik heb vast iets gemist, maar of ik krijg ze niet meer of Binance wilt zeker dat ik het ergens vast zet ofzo?
Dat weet ik niet, weet wel dat VTHO ook gewoon op binance met USDT te krijgen is.
Geen idee of het echt gaat uitbreken zoals VET (die heeft de naam), maar als ie het doet kan het een leuk centje opleveren :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik klaag iig niet, dat zijn de enige gratis coins die tot nu toe iets waard zijn ineens xD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Be your own bank they said. It'll be fun they said.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Us0P27nCzqEkannCHTcovfHb3Qs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gak7KBOQnTOYsmDGaWXVlEqg.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:25
Het is me lang gelukt maar ook ik ga toch maar wat alts aan mijn al 4 jaar uit eth/btc bestaande portfolio toevoegen. Heb nu wat INJ, XLM en BNB aangeschaft😊
Dan ‘mis’ ik nog een dot/ada achtige coin en misschien iets als link om een beetje in de verschillende alt coin categorieën vertegenwoordigd te zijn geloof ik. Eens zien wat daar evt instap momenten zouden kunnen zijn.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:45:

[Afbeelding]
Als ik sommige verhalen voorbij zie komen, denk ik dat veel mensen beter af zijn met hun crypto op een exchange.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:45:

[Afbeelding]
Engliss lernen miesgien? :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
zo,me uitkering is gestort vandaag. wacht ff op wat de nacht doet om mischien wat inkopen te doen. hoop weer wat rood natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:06
[...]

Als je je VET coins in je Vechain Thor wallet zet genereer je VTHO.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3_19WB4FXYvBzUrMYtf_jb97pt4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u3UMZRb6nkyCp8KoCU2QEk8V.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:24
Toerq schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:48:
zo,me uitkering is gestort vandaag. wacht ff op wat de nacht doet om mischien wat inkopen te doen. hoop weer wat rood natuurlijk.
_O-

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
ETH blijft wel continue op de weerstand van 1800 zitten, dat is wel mooi voor de aankoop.
Dus daar weer bij kopen en dan op de berichten van 2000+ wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Wauw! Kan twee keer hetzelfde advies geven in een paar minuten. Doe even taalcursusje Nederlands, zelfs dat van mij is nog niet zo beroerd nadat ik het ruim een jaar niet gesproken heb. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
Graag gedaan ;(

on topic: ik moet eens leren vertrouwen op mijn eigen TA's. Nu al een paar keer goed gehad maar niet gehandeld ernaar :+

[ Voor 19% gewijzigd door Raaafie op 15-02-2021 22:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kpraat
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-07 15:03
[...]

Klopt, bij binance earn en dan flexibele savings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Nu online
Crypts schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:50:
[...]

Wauw! Kan twee keer hetzelfde advies geven in een paar minuten. Doe even taalcursusje Nederlands, zelfs dat van mij is nog niet zo beroerd nadat ik het ruim een jaar niet gesproken heb. :D
wat nu weer, iets niet goed geschreven ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Toerq schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:51:
[...]

wat nu weer, iets niet goed geschreven ?
Geeft niks, zie nu dat je een Toerq bent al kunnen de meesten wel beter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Lekker rood weer, ga eens omhoog koers.

Ach misschien dat ik morgen wakker wordt met veel groen ofzo. :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

xileS schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:47:
[...]

Als ik sommige verhalen voorbij zie komen, denk ik dat veel mensen beter af zijn met hun crypto op een exchange.
Als ik sommige verhalen voorbij zie komen denk ik dat veel mensen beter af zijn met budget beheer op hun inkomen en een LOI cursus typen op moderne touchscreens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Nu online
Crypts schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:54:
[...]

goed gezien maar ik denk dat ik beter nederlands spreek/schrijf dan welke toerq dan ook, snap ook nog steeds niet wat ik verkeerd deed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bytemaester
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-03-2021
me = mijn of m'n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:57:
[...]

Als ik sommige verhalen voorbij zie komen denk ik dat veel mensen beter af zijn met budget beheer op hun inkomen en een LOI cursus typen op moderne touchscreens.
Vergeet begeleide toegang en afgeschermd internet niet. Er is nog een hoop te verbeteren in de wereld. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:13
[...]

Wat een rare opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Bensimpel schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:55:
Lekker rood weer, ga eens omhoog koers.

Ach misschien dat ik morgen wakker wordt met veel groen ofzo. :P
Haha ik voel wat je bedoelt, maar als je ons twee weken geleden had verteld dat de prijs op 48,2k zou staan, had ik er zo voor getekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

En alles gaat weer flink omlaag... voorbode op de bear market?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Toerq schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:59:
[...]

goed gezien maar ik denk dat ik beter nederlands spreek/schrijf dan welke toerq dan ook, snap ook nog steeds niet wat ik verkeerd deed.
Zo, me mijn uitkering is gestort vandaag. Ik wacht ff op wat de nacht doet om misschien wat inkopen te doen. Ik hoop op weer wat rood natuurlijk.
Zoiets ;)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Kpraat schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:51:
[...]

Klopt, bij binance earn en dan flexibele savings
Hmm dacht al gekeken te hebben, kon zo direct niet vinden. Zal nog eens kijken.

Is toch weer wat stappen extra. Vond het wel makkelijk geregeld eerst, dat het lekker automatisch ging.

Denk dat enige nadeel dan is dat het waarschijnlijk uit de spot Wallet gaat en dus geen orders voor kunt openen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Want? Ik heb mijn maat @Ali Baba 1001 vrij hoog zitten en zie hem zelden een fout maken terwijl hij toch echt uit het prachtige Limburg komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:51
Gondor schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:30:
[...]

Ik heb de TG wat in de gaten gehouden en ook wat naar boven gescrolled.
2 dagen geleden is al gevraagd waarom er bulk coin bij waren gekomen. Dat is redelijk beantwoord met 'wacht maar af er komt iets groots aan', zegt nog steeds niets tuurlijk.

Vragen over de toename van coin aantal worden niet verwijderd, alleen als je daaraan conclusies bindt.
Geen 1 bericht zou verwijderd moeten worden maar ik vind het minder erg uitzien dan in dat Reddit topic wordt geschetst.

Misschien is het voor mij makkelijker wachten omdat het geen winst wordt en geen verlies gezien ik alleen reef via de launchpool heb.

Dit was de reactie van een mod 2 dagen geleden over de coin aantal toename:

[...]

Ik persoonlijk wacht of, maar heb dan ook gratis reef te verliezen.

Ik heb er te weinig van om een dansje te doen of om bezorgd te zijn.
Er gebeurt toch ook al de hele dag vrij weinig bijzonders met de koers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Nu online
Sja, hij zal wel gegoogeld hebben op toerq en op mijn facebook gezien dat ik dat zelf erbij heb staan.
Je kan ook ff naar me voortuin kijken op google maps btw.
Die groene kangoo staat in de tuin, heb een nieuwe nu. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Elrond wat doe je nou weer 8)7

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Bensimpel schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:02:
Als ik kon downvoten, zou ik het doen.

Zoom uit en zie dat BTC in 1 maand van $36k naar $48k is gegaan.
Gaat het volgende maand van $48k naar $36k, dan is nog vrij weinig aan de hand.

Jij hebt het over je alt-portfolio denk ik :) Die gaat dan -60% als je geluk hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 15-02-2021 23:09 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Toerq schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:05:
[...]

Sja, hij zal wel gegoogeld hebben op toerq en op mijn facebook gezien dat ik dat zelf erbij heb staan.
Je kan ook ff naar me voortuin kijken op google maps btw.
Die groene kangoo staat in de tuin, heb een nieuwe nu. :)
WTF?!? Totaal niet in geïnteresseerd en nee niet gegoogled of ook maar aan gedacht. Kan mijn tijd wel beter besteden. :D
Je zal vast een kangoo hebben of een voortuin of op Google maps staan, geen idee. Mijn advies wordt daar niet anders van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Nu online
Crypts schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:09:
[...]

WTF?!? Totaal niet in geïnteresseerd en nee niet gegoogled of ook maar aan gedacht. Kan mijn tijd wel beter besteden. :D
Je zal vast een kangoo hebben of een voortuin of op Google maps staan, geen idee. Mijn advies wordt daar niet anders van. :+
Wat voor advies? Dat ik abn moet gaan typen hier. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Mooooody schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:08:
[...]

Zoom uit en zie dat BTC in 1 maand van $36k naar $48k is gegaan.
Gaat het volgende maand van $48k naar $36k, dan is nog vrij weinig aan de hand.

Jij hebt het over je alt-portfolio denk ik :)
Ja, hoppa 20% van mn portfolio down ;(

Maar komt wel goed. O+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:24
Haha blijft bizar dat alles ineens zo in kan zakken.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:47
Mijn pf is aardig aan het bloeden nu hoor.. ik ga bij de eerste beste groene candle van INJ toch echt afscheid nemen, dat ding gaat bij mij echt slecht. Misschien toch weer wat flufjes van de shitcoins verpatsen..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:38

oNo

Pfff... die ging lekker weer terug. Het is m'n HODL pot en heb er best veel. Dus dat swingt er wat af deze dagen... :o
En het herstel van ADA en VET was ook maar van korte duur... :X

Ik had begin van de avond alle shitcoins geloosd en m'n winst gepakt na de buy in van vanmorgen. Gewoon puur op de gok. Ik denk er sterk aan om dit even in fiat te laten staan en een goed moment te zoeken om het om te zetten naar BTC of ETH. Komende week mooi weer en dan weer lekker naar buiten met de sup en/of fiets. Dan wil ik geen koersen zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Bensimpel schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:10:
[...]

Ja, hoppa 20% van mn portfolio down ;(

Maar komt wel goed. O+
Geen idee in welke altcoins je zit, maar het komt nooit vanzelf goed.
Ga een mooie basis in BTC en ETH sparen en begin daarna aan altcoins. Dan ga je beter slapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
En straks weer overvolle dierenasiels, man man man. Ben ook benieuwd naar de babyboom komend jaar door al het geneuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Toerq schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:10:
[...]

Wat voor advies? Dat ik abn moet gaan typen hier. 8)7
Je geeft aan dat je niet snapt wat je verkeerd schreef en ik raadde je een cursus Nederlands aan, dat is wellicht wat overdreven maar je kunt daar wel je eigen conclusies aan onttrekken. ;)
Ik ben ook zeker niet heilig hoor, met name in het Grieks maar ook Russisch krijgen native speakers soms echt kippenvel van mijn creaties. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Prachtige daling, mijn Bitcoin 3x long staat mooi diep in het rood. Gelukkig compenseert POLS dat vooralsnog. Ik sluit de long niet voor de nacht, maar plaats wel een stop loss. >50k soon.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:36
[...]

Heb jij stiekem wat sentimenten van je mede-eilandbewoners opgepikt? ;)

@Ali Baba 1001 zijn nederlands is inderdaad om door een ringetje te halen..

[ Voor 12% gewijzigd door Stokstaart op 15-02-2021 23:15 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:11:
Mijn pf is aardig aan het bloeden nu hoor.. ik ga bij de eerste beste groene candle van INJ toch echt afscheid nemen, dat ding gaat bij mij echt slecht. Misschien toch weer wat flufjes van de shitcoins verpatsen..
Jonge, doe eens ff rustig. Je doet alsof je deze week bent ingestapt.

BTC doet een scheetje, de rest doet een broekpoepje.

Ik ga morgen INJ bijkopen als de prijs blijft zakken.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 15-02-2021 23:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:50
Ik zat dus, gezien videokaarten nu zo bizar duur zijn, te overwegen om mijn paar jaar oude AMD RX Vega 64 te verkopen :+
Ik game tegenwoordig vrijwel niet meer op PC.

Ter info: ik heb dit ding dus een jaar of 4 geleden gekocht (toen de prijzen ook zo bizar hoog waren) en er destijds wat ETH mee zitten minen waarmee die kaart zich ongeveer voor de helft heeft terugverdiend in een paar maanden. Als ik hem nu verkoop heeft het geld opgeleverd, en een paar jaar graties gameplezier.

Maargoed. Voordat ik hem verkoop, toch effe checken wat Nicehash er mee kan...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aI2uvN_dFigUWxZ_6wOyAPBOpA8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oEwKzYtuIUqcJkEImWFPeJdN.png?f=fotoalbum_large
Ja ja: $4,72 per dag!
Edit: nu $5,63 _/-\o_

Energieverbruik is GPU only, en daar wil ik nog wat af tunen. Ik heb wat powerplugs, dus ik kan straks precies het stroomverbruik wegstrepen tegenover de opbrengsten. Oh, en ik hoef de verwarming niet meer aan te doen :+

Even grofweg gerekend levert zelfs deze 'bejaarde' kaart me nog realistisch 50 euro per maand op na aftrek van nog ruim gerekende stroomkosten.

Da's fors meer dan mijn daytrade potje oplevert _O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:21
Justevo schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:04:
[...]

Er gebeurt toch ook al de hele dag vrij weinig bijzonders met de koers?
Ik volg de koers niet maar dat zou in de lijn zijn met wat gezegd/geklaagd wordt over de dump, dat het de prijs drukt.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:31

Chaes

#HODL

Daling van niks dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-09 01:44
Richh schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:15:
Ik zat dus, gezien videokaarten nu zo bizar duur zijn, te overwegen om mijn paar jaar oude AMD RX Vega 64 te verkopen :+
Ik game tegenwoordig vrijwel niet meer op PC.

Ter info: ik heb dit ding dus een jaar of 4 geleden gekocht (toen de prijzen ook zo bizar hoog waren) en er destijds wat ETH mee zitten minen waarmee die kaart zich ongeveer voor de helft heeft terugverdiend in een paar maanden. Als ik hem nu verkoop heeft het geld opgeleverd, en een paar jaar graties gameplezier.

Maargoed. Voordat ik hem verkoop, toch effe checken wat Nicehash er mee kan...

[Afbeelding]
Ja ja: $4,72 per dag!

Energieverbruik is GPU only, en daar wil ik nog wat af tunen. Ik heb wat powerplugs, dus ik kan straks precies het stroomverbruik wegstrepen tegenover de opbrengsten. Oh, en ik hoef de verwarming niet meer aan te doen :+

Even grofweg gerekend levert zelfs deze 'bejaarde' kaart me nog realistisch 50 euro per maand op na aftrek van nog ruim gerekende stroomkosten.

Da's fors meer dan mijn daytrade potje oplevert _O-
Afgezien van het niet meer aanzetten van de kachel... Ook wat ambiance in de woonkamer?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Zit hier nou een metafoor in? 😅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zKWeWcP3cwsZWQkM_lVX1a_wSx4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FJv6AqlqHyuZRAaASOux1ait.jpg?f=user_large

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
Ik ga pitten morgen weer een dag...........

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Mooooody schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:14:
[...]

Jonge, doe eens ff rustig. Je doet alsof je deze week bent ingestapt.

BTC doet een scheetje, de rest doet een broekpoepje.
:? Oke..

Als ik 2000 euro zie verdampen in 30 min dan voel ik dat.. en als dat voornamelijk door shitcoins komt dan is dat een constatering.. en als ik dan aangeef dat ik wellicht wat van die shitcoins ga verkopen bij een nieuwe groene kaars is dat een keuze.. mag toch?

Ben best rustig verder eigenlijk.. en een jongen ben ik al heel wat jaartjes niet meer ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 15-02-2021 23:20 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Dhr. Satoshi schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:16:
[...]

Afgezien van het niet meer aanzetten van de kachel... Ook wat ambiance in de woonkamer?
Als je met 'ambiance in de woonkamer' bedoelt dat het nu een stuk gezelliger is in de woonkamer, omdat ik in een ander kamertje nu met mijn magic internet money en vage console streams aan het spelen ben, en mijn vriendin dus geen last van mij heeft...

:Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:36
Daar lusten de honden geen brood van..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:18
Bensimpel schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:02:
BTC staat op -1.7% van z'n ATH van gister.

Oh sweet boy, it's gonna hurt some day soon :(:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Volgens mij klimt bij de meeste nu alweer, klein dipje :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:14:
[...]

Heb jij stiekem wat sentimenten van je mede-eilandbewoners opgepikt? ;)

@Ali Baba 1001 zijn nederlands is inderdaad om door een ringetje te halen..
Ab-so-luut niet. Heb helaas maar 2 keer de mogelijkheid gehad om het Turkse deel te bezoeken en dat vind ik nog steeds oprecht jammer. Had echt zo graag nog een paar keer naar bijv. Kyrenia willen gaan. Ja veel wind maar mijn vriendin is helemaal weg van surfen en wakeboarden en is er ook behoorlijk goed in dus ja... Heel erg jammer.
Wel blij dat ik Famagusta van die kant heb kunnen zien en zelfs in verboden gebied ben geweest, dat liep alleen niet al te vriendelijk af maar goed. Ik ben weer thuis en alles doet het nog dus het valt mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Kol Nedra schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:19:
Volgens mij klimt bij de meeste nu alweer, klein dipje :)
Continue the dump :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toerq
  • Nu online
Crypts schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:13:
[...]

Je geeft aan dat je niet snapt wat je verkeerd schreef en ik raadde je een cursus Nederlands aan, dat is wellicht wat overdreven maar je kunt daar wel je eigen conclusies aan onttrekken. ;)
Ik ben ook zeker niet heilig hoor, met name in het Grieks maar ook Russisch krijgen native speakers soms echt kippenvel van mijn creaties. :D
Denk dat ik te lang met wat gasten van het kamp ben omgegaan, die praten allemaal zo. Me wageh :)

Of komt het door me lage cijfers heel lang geleden. Zal wel niet goed opgelet hebben dan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLFlMYJTFuWloIuHUu9pDH4tVhY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/26kpgQymVqFUtGQiFIptXUSk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
Richh schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:18:
[...]

Als je met 'ambiance in de woonkamer' bedoelt dat het nu een stuk gezelliger is in de woonkamer, omdat ik in een ander kamertje nu met mijn magic internet money en vage console streams aan het spelen ben, en mijn vriendin dus geen last van mij heeft...

:Y
Bedoelde meer de teringherrie die een miner produceert :9 . Gezien de kachel uit kon ging ik er vanuit dat hij in je woonkamer staat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:18:
[...]

:? Oke..

Als ik 2000 euro zie verdampen in 30 min dan voel ik dat.. en als dat voornamelijk door shitcoins komt dan is dat een constatering.. en als ik dan aangeef dat ik wellicht wat van die shitcoins ga verkopen bij een nieuwe groene kaars nis dat een keuze.. mag toch?
Ja tuulk, jouw geld :)

Maar je moet je afvragen of het juiste moment om te verkopen is wanneer je je geld live ziet verdampen.
Meestal is dat het namelijk niet. Je handelt naar de minute candles.

Ik vraag me wel af waarom je bijv. INJ hebt gekocht. Denk je dat het project iets kan gaan doen de komende maanden of zat je er alleen in om snel geld te verdienen? Dat laatste is vrij lastig bij een project dat nog niet eens live is namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:16
Ypuh schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:18:
[...]

BTC staat op -1.7% van z'n ATH van gister.

Oh sweet boy, it's gonna hurt some day soon :(:).
Ja in zekere zin kijk ik soms uit naar de blowoff top die gaat komen over een paar maanden....en het bloedbad wat hier opvolgt. Kan me de vorige keren nog herinneren als de dag van gisteren

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mooooody schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:21:
[...]

Ja tuulk, jouw geld :)

Maar je moet je afvragen of het juiste moment om te verkopen is wanneer je je geld live ziet verdampen.
Meestal is dat het namelijk niet. Je handelt naar de minute candles.

Ik vraag me wel af waarom je bijv. INJ hebt gekocht. Denk je dat het project iets kan gaan doen de komende maanden of zat je er alleen in om snel geld te verdienen? Dat laatste is vrij lastig bij een project dat nog niet eens live is namelijk.
Ik verkoop nu niks. Inj staat op een aardige winst en ik zit er aan te denken om die winst veilig te stellen. Dat is het eigenlijk. De laatste dagen/week is het alleen de slechts presterende alt in mijn pf. Vandaar.

Miaschien verwoord ik het wat overdreven, bedoel er niks mee verder of zo.

Inj heb ik trouwens gekocht als short term handel coin, niet voor de hodl.

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 15-02-2021 23:25 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Bitcoin ziet er op de 1W, 1D, 4H, 1H nog steeds prima uit. Op de 3D is echter na 6 groene candles een eerste rode candle zichtbaar en op de 1W ook... De bounce was na vanochtend zoals verwacht prima, ook nu bounced Bitcoin weer mooi, maar pas op met al die alts. Als Bitcoin een >50k move maakt of als Bitcoin besluit dat dit het was, dan gaan de alts rood kleuren. Blijf dus erg voorzichtig en word geen bagholder, daar zijn er al genoeg van.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9bxcqBAQ2_0zkA73pBIOQTvn5rQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ySlMXCsTwzv4H6qVxXcR1Dyn.png?f=fotoalbum_largeIemand een verklaring voor de 2 groene staven bij Avax rond kwart over 11? Zou dit een fout in het systeem van Binance kunnen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Dhr. Satoshi schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:21:
[...]

Bedoelde meer de teringherrie die een miner produceert :9 . Gezien de kachel uit kon ging ik er vanuit dat hij in je woonkamer staat...
Haha :P

Voordeel aan die Vega 64 is dat het een ontiegelijk dikke kaart is met een flink koelblok om die GPU een beetje koel te houden. De GPU is vrij inefficient.
Alleen bij mining is het vooral memory wat het verschil maakt. Vega's hebben HBM-memory wat recht tegen de GPU aanligt, ipv losse GDDR5/6 geheugenchips. Dat HBM memory wordt ook direct gekoeld door dat enorme koelblok :)

Ergo: zo'n Vega 64 maakt helemaal geen teringherrie als je aan het minen bent :) 4 jaar geleden stond ie gewoon op m'n slaapkamer waar ik lag te slapen.

Ik werk verder thuis, dus de kachel kan overdag uit zolang ik in mn kantoorhok blijf :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
anti elppa schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:22:
[...]

Ja in zekere zin kijk ik soms uit naar de blowoff top die gaat komen over een paar maanden....en het bloedbad wat hier opvolgt. Kan me de vorige keren nog herinneren als de dag van gisteren
Ik heb nog steeds een dikke rode dildo in m'n Binance PNL overzicht staan van 21 januari. Ben blij als die volgende week uit beeld is. Verder staat er nog een mooie rode dildo van de dag dat ik leveraged trading ontdekt had :/.

Maar niets gaat boven die mooie rode dagen dat we collectief naar de getver gaan en het bloed (figuurlijk) door de straten loopt. Die blinde paniek, afgunst, ineen gestorte dromen, rage quits en je jezelf afvraagt of je ziekmelden omwille van crypto een geldige reden kan zijn. Dat zijn de mooie dagen dat je voelt dat je nog leeft (want verder beleef ik vrij weinig momenteel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:16
Taro schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:26:
Bitcoin ziet er op de 1W, 1D, 4H, 1H nog steeds prima uit. Op de 3D is echter na 6 groene candles een eerste rode candle zichtbaar... De bounce was na vanochtend zoals verwacht prima, ook nu bounced Bitcoin weer mooi, maar pas op met al die alts. Als Bitcoin een >50k move maakt of als Bitcoin besluit dat dit het was, dan gaan de alts rood kleuren. Blijf dus erg voorzichtig en word geen bagholder, daar zijn er al genoeg van.
Aha dus either way alts zijn fucked. Ik hoop dan maar dat GRT nog even een sprintje trekt voor die tijd, maar denk dat BTC al eerder een keuze gemaakt heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Capsaicin schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:28:
[Afbeelding]Iemand een verklaring voor de 2 groene staven bij Avax rond kwart over 11? Zou dit een fout in het systeem van Binance kunnen zijn?
Grote orders met een dun orderboek, meer niet. Is geen fout dit. Als er tot 10% hoger voor zeg 20k staat en iemand koopt 22k, dan wordt het hele orderboek voor 10% en meer gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
Richh schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:28:
[...]

Haha :P

Voordeel aan die Vega 64 is dat het een ontiegelijk dikke kaart is met een flink koelblok om die GPU een beetje koel te houden. De GPU is vrij inefficient.
Alleen bij mining is het vooral memory wat het verschil maakt. Vega's hebben HBM-memory wat recht tegen de GPU aanligt, ipv losse GDDR5/6 geheugenchips. Dat HBM memory wordt ook direct gekoeld door dat enorme koelblok :)

Ergo: zo'n Vega 64 maakt helemaal geen teringherrie als je aan het minen bent :) 4 jaar geleden stond ie gewoon op m'n slaapkamer waar ik lag te slapen.

Ik werk verder thuis, dus de kachel kan overdag uit zolang ik in mn kantoorhok blijf :*)
Hmm klinkt als een leuk apparaat. Dus als ik het goed begrijp een beetje inefficiëntie in ruil voor een hoop rust. Leuk dat je op die manier thuis wat kunt minen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatsuMatsu85
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:26
Bedankt voor je uitgebreide reactie, wordt erg gewaardeerd. INJ is voor mij idd lang term hodl, absoluut niet voor quick wins. Heb nog steeds al leuke winst, ondanks de tegenvaller van vandaag, ik zal geduld hebben, volgens mij staat er nog een hoop moois te gebeuren. En heb geleerd van mijn eerdere beginners fouten door coins veel te snel te verkopen, omdat ik te ongeduldig was. En nadat ik ze verkocht had sky high gingen. ETH en XLM waren daar voorbeelden van. ETH nog op 500 euro gekocht en XLM op 0,10 cent hahaha en kijk nu. Dus komt goed deze keer :)
Mooooody schreef op maandag 15 februari 2021 @ 21:30:
[...]

Geduld, geduld.....
Heb dezelfde gedachte. Dit is een prima instapmomentje voor nieuwe kopers imo.

1) Decentraal aandelen handelen (momenteel al Tesla, Amazon e.d.)
2) Vrijwel de enige dex op layer 2, dus supersnel en praktisch geen gas fees
3) Mainnet kom er aan (Q1)
4) Staking komt er aan (Q2)
5) Backed by Binance
6) Injective is een protocol, dus kan geintegreerd worden in andere projecten
7) Vergelijkbaar project als Synthetix gaat nuts qua prijs, maar is geen protocol en werkt ook niet op layer 2.

INJ kan niet verkeerd gaan, het voldoet aan alle eisen om straks een mooie run te gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mooooody schreef op maandag 15 februari 2021 @ 21:30:
[...]

Geduld, geduld.....
Heb dezelfde gedachte. Dit is een prima instapmomentje voor nieuwe kopers imo.

1) Decentraal aandelen handelen (momenteel al Tesla, Amazon e.d.)
2) Vrijwel de enige dex op layer 2, dus supersnel en praktisch geen gas fees
3) Mainnet kom er aan (Q1)
4) Staking komt er aan (Q2)
5) Backed by Binance
6) Injective is een protocol, dus kan geintegreerd worden in andere projecten
7) Vergelijkbaar project als Synthetix gaat nuts qua prijs, maar is geen protocol en werkt ook niet op layer 2.

INJ kan niet verkeerd gaan, het voldoet aan alle eisen om straks een mooie run te gaan maken.
Oke.. ik hodl ze nog even ;)

Ondertussen ook wat Pols bijgekocht vandaag.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nathan21 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 19:06:
Is Dell nu serieus IOTA aan het pluggen?
Yep

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
Het wordt weer eens tijd voor een gedicht van Jaapio over Digibyte die te keer gaat met alle moonboys op Reddit, over de uitkeringen die in crypto worden gepompt, over Tweakers die zweten bij -2% en @Richh , die van dikke koelblokken houdt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

elektriekert schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:42:
Het wordt weer eens tijd voor een gedicht van Jaapio over Digibyte die te keer gaat met alle moonboys op Reddit, over de uitkeringen die in crypto worden gepompt, over Tweakers die zweten bij -2% en @Richh , die van dikke koelblokken houdt.
Dit geneuzel of gewoon een mooie 50k babe morgen.

Mag de 50k babe gewoon Doutzen zijn aub?

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 15-02-2021 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mooooody schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:45:
[...]

die haalt zeker wle de 50k maar morgen al denk je? mijn schatting is donderdag ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
50k of dikke koelblokken? Het maakt mij niet uit maar morgen wordt sowieso een mooie dag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
Mooooody schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:45:
[...]

Mag de 50k babe gewoon Doutzen zijn aub?
dat digibijte 8 cent heeft gehaald boggles my mind

overigens zou reef een scam kunnen zijn. voorzichtig dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Richh schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:48:
50k of dikke koelblokken? Het maakt mij niet uit maar morgen wordt sowieso een mooie dag _/-\o_
Ja dinsdag is sushidag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Dikke grijns:
Does Elon Musk Own $3 Billion In Dogecoin?
Afbeeldingslocatie: https://zh-prod-1cc738ca-7d3b-4a72-b792-20bd8d8fa069.storage.googleapis.com/s3fs-public/styles/inline_image_mobile/public/inline-images/2021-02-15_7-31-51.jpg?itok=3rLPfMjq

Bron, voor de liefhebbers: https://www.zerohedge.com...sk-own-3-billion-dogecoin
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Taro schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:26:
maar pas op met al die alts. Als Bitcoin een >50k move maakt of als Bitcoin besluit dat dit het was, dan gaan de alts rood kleuren. Blijf dus erg voorzichtig en word geen bagholder, daar zijn er al genoeg van.
Vind het momenteel erg moeilijk om te bepalen of ik 's nachts stop losses zet of niet...

Ben blij dat ik afgelopen nacht op 1 na géén stop losses gezet had of ik was een hoop kwijt. Maar zoals je zegt, het kan nu alle kanten uit met BTC en geen enkele kant is (korte termijn) goed voor de alts... Het hele "als Jip & Janneke over Bitcoin beginnen..." verhaal maakt me ook een beetje zenuwachtig, ondanks al de bullish projecties. Ik logde zonet voor het eerst sinds laaaaang nog eens in op Kucoin, en daar vond ik nog een paar zakjes NANO/REQ/VET/VTHO, dus het 2k17/18 gevoel zit er ook weer heel vers in _O-

Misschien moet ik maar eens stoppen met greedy zijn en gewoon een hoop verkopen. En om zoals bij BTC/ETH/DOT many ragrets te hebben dat ik te vroeg verkocht heb + er hoger weer in te FOMO'en :P

Moesten die verdomde ETH fees niet zo belachelijk zijn had ik de HODLbare coins al lang op m'n Ledger gegooid om niet meer in de verleiding te komen om te verkopen. Het hele fee verhaal is voor mij trouwens een heel grote reden om nu en in de toekomst meer in te zetten op BSC dan op ETH. Met BSC geen centje pijn, ik kijk zelfs niet meer naar de fees. Terwijl ik bij ETH een hoop token-dust heb die wel wat waard is in fiat, maar waar ik geen kant mee op kan omdat ik verlies maak door ze naar een exchange/wallet te krijgen 7(8)7 Slaat toch echt nergens op...

Geen idee waarom ik dit hele verhaal hier trouwens zit te typen, voegt niets toe, jullie zijn vandaag gewoon even het dagboek dat ik nooit gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Slonzo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:03:
[...]

Vind het momenteel erg moeilijk om te bepalen of ik 's nachts stop losses zet of niet...

Ben blij dat ik afgelopen nacht op 1 na géén stop losses gezet had of ik was een hoop kwijt. Maar zoals je zegt, het kan nu alle kanten uit met BTC en geen enkele kant is (korte termijn) goed voor de alts... Het hele "als Jip & Janneke over Bitcoin beginnen..." verhaal maakt me ook een beetje zenuwachtig, ondanks al de bullish projecties. Ik logde zonet voor het eerst sinds laaaaang nog eens in op Kucoin, en daar vond ik nog een paar zakjes NANO/REQ/VET/VTHO, dus het 2k17/18 gevoel zit er ook weer heel vers in _O-

Misschien moet ik maar eens stoppen met greedy zijn en gewoon een hoop verkopen. En om zoals bij BTC/ETH/DOT many ragrets te hebben dat ik te vroeg verkocht heb + er hoger weer in te FOMO'en :P

Moesten die verdomde ETH fees niet zo belachelijk zijn had ik de HODLbare coins al lang op m'n Ledger gegooid om niet meer in de verleiding te komen om te verkopen. Het hele fee verhaal is voor mij trouwens een heel grote reden om nu en in de toekomst meer in te zetten op BSC dan op ETH. Met BSC geen centje pijn, ik kijk zelfs niet meer naar de fees. Terwijl ik bij ETH een hoop token-dust heb die wel wat waard is in fiat, maar waar ik geen kant mee op kan omdat ik verlies maak door ze naar een exchange/wallet te krijgen 7(8)7 Slaat toch echt nergens op...

Geen idee waarom ik dit hele verhaal hier trouwens zit te typen, voegt niets toe, jullie zijn vandaag gewoon even het dagboek dat ik nooit gehad heb.
Te greedy zijn is naar mijn mening nooit goed.. je kan eventueel iets verkopen en wat winst pakken en daarmee een dagboek kopen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Pelox schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:06:
Te greedy zijn is naar mijn mening nooit goed.. je kan eventueel iets verkopen en wat winst pakken en daarmee een dagboek kopen.
Maar ik wil geen dagboek, ik wil een gifgroene Lambo die je 7 straten verder nog steeds hoort, zodat iedereen lekker kan meegenieten van mijn gainz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
als BTC de 49000 raakt zal die dan niet eerst flink zakken? (hoog volume op 49000)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
Slonzo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:11:
[...]

Maar ik wil geen dagboek, ik wil een gifgroene Lambo die je 7 straten verder nog steeds hoort, zodat iedereen lekker kan meegenieten van mijn gainz.
Klinkt ''Dagboek van een herdersdhond '' je bekend in de oren ? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Pelox schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:06:
[...]

Dagboek is ook niet altijd een goed idee denk ik. Klinkt wellicht heel vreemd maar ik zit naar mogelijkheden om te investeren te kijken en er komt eea voorbij qua evenementen en ja ik weet dat dat nog niet kan. Ik zie ook voornamelijk het meeste potentie in de meer 'energieke' muziekstijlen omdat mensen zometeen weer wat energie kwijt willen/moeten maar ik kwam echt serieus filmpjes van nazi's tegen...
We leven in rare tijden.

Ik ga maar slapen denk ik, hier wordt een mens echt niet vrolijk van.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mNcPUbebUfZyx2OaTV8HOG8GlpU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/e3uSWUbn5VtXo2V5SYON2jYw.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
Lol. Ik zal het wel nooit begrijpen, maar waarom is zo’n beetje ieders endgame een koekblik van bedenkelijke makelij? Uberhaupt een auto.

Ik ben zelf iemand die van auto’s houdt en helemaal into de racerij is, maar zal echt niet begrijpen dat - stel je voor - als je 3 ton ‘wint’ hier met de cryptobingo je dan met een lambo door de vinex wil blazen. Wat een sad outlook.

Enfin, trusten!

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
WiseGuy! schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:30:
Lol. Ik zal het wel nooit begrijpen, maar waarom is zo’n beetje ieders endgame een koekblik van bedenkelijke makelij? Uberhaupt een auto.

Ik ben zelf iemand die van auto’s houdt en helemaal into de racerij is, maar zal echt niet begrijpen dat - stel je voor - als je 3 ton ‘wint’ hier met de cryptobingo je dan met een lambo door de vinex wil blazen. Wat een sad outlook.

Enfin, trusten!
Hier niet en ik snap het ook niet. Heb een leuke auto en een lambo wil ik niet. Geen idee maarre weltrusten. :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
WiseGuy! schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 00:30:

Enfin, trusten!
Het is voor vrijwel niemand een endgame om een Lambo te kopen. Het is gewoon een meme voor een hoop geld verdienen met crypto. Al had ik een miljard zou ik nog geen Lambo kopen.

Stel je verdient 3 ton en koopt een Lambo, dan ben je al helemaal achterlijk. Met 3 miljoen kan je er over na gaan denken.
Pagina: 1 ... 242 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!