50k wat? Geen 50k€ volgens mij want daar is ie (= de waarde/koers) nog niet in de buurt geweest toch?Richh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:45:
Verdorie, gaan al die alts weer naar de maanZo krijgen we BTC toch nooit over die 50k grens heen
Op Binance zaten we er maar 2 USD vanaf. Acht het zeker niet onmogelijk dat we daar later vandaag toch nog overheen kunnen
hahah nou slapen doe ik toch wel. Vrij weinig wat mijn slaap beinvloed gelukkigVerwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:45:
[...]
Hahah 100% eens![]()
Ik slaap er niet een seconde minder om maar het laatste wat ik doe voor het slapen gaan is even snel de koers spieken en ook het eerste wat ik doe zodra de oogjes open zijn.
Maar die bearmarket komt vanzelf wel weer eens.
Daarnaast heb ik het momenteel ook druk op het werk en thuis ook een stuk drukker door al die corona maatregelen en mijn vrouw haar nieuwe werkschema. Dus komt allemaal erg lekker uit ook![]()
Maarja dat is hoe het met veel dingen werkt. Altijd rennen of stilstaan.
2017 was ik erg druk met verbouwen. Wel minder stress omdat ik minder tijd had, maar niet het maximale eruit gehaald (en 2013 was totaal gepruts van mijn kant). Nu vrij veel tijd ivm geen kinderen, geen verbouwing en thuiswerken.........
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
USD staat ermvds schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:50:
[...]
50k wat? Geen 50k€ volgens mij want daar is ie (= de waarde/koers) nog niet in de buurt geweest toch?
De meeste gebruiken idd USD of USDT als ze het over een waarde hebben (of sats, dat ook). Maakt het makkelijker in de communicatiemvds schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:50:
[...]
50k wat? Geen 50k€ volgens mij want daar is ie (= de waarde/koers) nog niet in de buurt geweest toch?
Dat kan gewoon, vanuit spot naar cardwallet, wel even de card selecteren...D-Ed schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:49:
Even een vraagje ivm de Binance credit card.
Ik heb m al een tijdje in bezit en wil hem nu eindelijk eens in gebruik nemen. Kan ik gewoon een deel van mijn crypto omzetten in Euro en dat op de card zetten zodat ik er betalingen mee kan doen?
Weinig zin om continue te gaan zitten stappen/staken/what ever.. Wil gewoon iets kopen met de winst en het liefste met die card zodat het cirkeltje eindelijk rond is
Je kunt ook auto top-up selecteren,
$50k.mvds schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:50:
[...]
Crypto wordt altijd teruggerekend naar $ niet naar €.
Verwijderd
Er wordt hier altijd gesproken over Dollars.mvds schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:50:
[...]
mvds schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:50:
[...]
Richh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:45:
Verdorie, gaan al die alts weer naar de maanZo krijgen we BTC toch nooit over die 50k grens heen
Op Binance zaten we er maar 2 ==>> USD <<== vanaf. Acht het zeker niet onmogelijk dat we daar later vandaag toch nog overheen kunnen
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Euro kan er ook op maar dat vind ik niet helemaal het idee van een cryptocard. De sport is om goedkoper crypto aan te kopen dan wanneer ik de uitgave doe. Ik heb zelf de volgorde ETH, BTC en BNB ingesteld. BNB onderaan en de BNB cashback laten staan. Dat levert spectaculaire resultaten. Aankopen van 500 euro heb ik een hele BNB cashback op gekregen. Dat is nu omgerekend meer dan 20% cashback door de stijging van BNB. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.D-Ed schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:49:
Ik heb m al een tijdje in bezit en wil hem nu eindelijk eens in gebruik nemen. Kan ik gewoon een deel van mijn crypto omzetten in Euro en dat op de card zetten zodat ik er betalingen mee kan doen?
Weinig zin om continue te gaan zitten stappen/staken/what ever.. Wil gewoon iets kopen met de winst en het liefste met die card zodat het cirkeltje eindelijk rond is
Aha, tja, maar ik betaal alles in € en niet in $
Verwijderd
Het hele punt van de Binance kaart is dat je Crypto gebruikt om te betalen.D-Ed schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:49:
Als je ouderwetse stoffige euro's wilt kan je bij je bank terecht voor een CC
Meestal hebben we het in dit topic over dollars, tenzij anders aangegeven. Wereldwijd gezien is BTC/USD (of een stablecoin afgeleid van USD) het meest verhandeld.mvds schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:50:
[...]
Op Binance is een paar uur geleden $49998 geraakt.
Edit: ik zie nu dat anderen ook al hadden geantwoord

@Verwijderd Whoops, idd
[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 16-02-2021 10:57 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wacht even, zit je niet met je CAKE bij beefy.finance dan?knakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:46:
[...]
Er is één of andere ZEE-BNB liquidity pool bijgekomen met giga apy. Ook uit de Cake syrup pool zijn hierdoor een heleboel CAKE weggetrokken waardoor de APY ineens van 142 naar 155% is gestegen. Dit klinkt weinig maar is niet compounded dus op dagbasis een enorm verschil.
Verwijderd
Richh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:55:
[...]
Meestal hebben we het in dit topic over dollars, tenzij anders aangegeven. Wereldwijd gezien is BTC/USD (of een stablecoin afgeleid van USD) het meest verhandeld.
Op Binance is een paar uur geleden $48998 49998 geraakt.
Nee bij Pancakeswap, en iedere ochtend handmatig éénmalig compounden. beefy.finance is me iets te dodgy, Pancakeswap is een CZ verzinsel dus daar heb ik tot op zekere hoogte vertrouwen in.mjoaris schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:55:
[...]
Wacht even, zit je niet met je CAKE bij beefy.finance dan?
Verwijderd
Maar de Dollar is de wereldmunt op dit moment en USDT (stablecoin die het meeste volume genereert en dus de grootste invloed heeft op de koersen) is gelinkt aan de Dollar.
Ga je in Euro kijken zit je al snel continu terug te rekenen, aangezien de grootste exchanges bijna alles standaard weergeven in Dollars.
Makkelijkste voor jezelf is om dit te omarmen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:57:
[...]
Maar de Dollar is de wereldmunt op dit moment en USDT (stablecoin die het meeste volume genereert en dus de grootste invloed heeft op de koersen) is gelinkt aan de Dollar.
Ga je in Euro kijken zit je al snel continu terug te rekenen, aangezien de grootste exchanges bijna alles standaard weergeven in Dollars.

YouTube: Blof - Omarm me + lyrics
Die songtekst past ook echt veel te goed in deze ravage van een bullmarket
"Hoever je gaat
Heeft met afstand niks te maken
Hoogstens met de tijd
En ik weet niet hoe 't komt dat ik weg wil
Maar 't treft me hard en zuiver en het houdt hardnekkig stand"
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2021 11:01 ]
Je snapt dat beefy.finance niets anders doet dan pancakeswap gebruiken en daar tig keer per dag compound en de fees verdeeld over alle vault users? Wat is daar dodgy aan? Het doet gewoon iets wat jij ook kan doen alleen dan veel efficiënterknakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:57:
[...]
Nee bij Pancakeswap, en iedere ochtend handmatig éénmalig compounden. beefy.finance is me iets te dodgy, Pancakeswap is een CZ verzinsel dus daar heb ik tot op zekere hoogte vertrouwen in.

Op Binance kan ik mijn view toch gewoon op € zetten, dan laat ie de koersen toch ook in € zien of niet?Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:57:
[...]
Maar ik kijk al sinds het begin (wat pas een paar dagen terug was) naar de waarde van mijn wallet in € dus dat maakt weinig uit.
Ik doe toch iets op een vage site dus ik geef mijn crypto uit handen. Ik twijfel op zich niet aan de legitimiteit maar het is toch een aanzienlijk bedrag geworden en ik volg mijn gevoel en compound zelf dagelijks op pancakeswap. Dat kost gemiddeld 16 dollarcent, het gemiste rendement is verwaarloosbaar, en ik vul tegelijk mijn excel-sheet in, ritueel compleet. Dan weet ik ook of ik eventueel moet bijsturen.mjoaris schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:00:
[...]
Je snapt dat beefy.finance niets anders doet dan pancakeswap gebruiken en daar tig keer per dag compound en de fees verdeeld over alle vault users? Wat is daar dodgy aan? Het doet gewoon iets wat jij ook kan doen alleen dan veel efficiënter
Dat veel efficienter valt dus behoorlijk tegen. Het auto compounden tov afhankelijk van je hoeveelheid cake 1 a 2 keer compounden per dag geeft niet een enorm verschil. Helemaal nu pcs ook een compound knop heeft waardoor je niet 2 transacties meer doet. cakecalc.herokuapp.com laat ook netjes zien wat de optimale compound tijd is om zoveel mogelijk cake te harken. Teven is beefy niet audited en pcs wel. Niet dat dit heilig is maar toch.mjoaris schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:00:
[...]
Je snapt dat beefy.finance niets anders doet dan pancakeswap gebruiken en daar tig keer per dag compound en de fees verdeeld over alle vault users? Wat is daar dodgy aan? Het doet gewoon iets wat jij ook kan doen alleen dan veel efficiënter
Verwijderd
Dat mag je natuurlijk zelf weten. Ik kijk in het totaalplaatje van de PF ook naar Euro, de Bitcoin koers echter altijd in USD(T). En voor de alts kijk ik alleen naar Bitcoin waarde (sats), omdat ik Bitcoin pairs trade om zo te proberen langzaam maar zeker meer Bitcoin te vergaren.mvds schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:00:
[...]
Op Binance kan ik mijn view toch gewoon op € zetten, dan laat ie de koersen toch ook in € zien of niet?
Maar ik kijk al sinds het begin (wat pas een paar dagen terug was) naar de waarde van mijn wallet in € dus dat maakt weinig uit.En ik zie daar maar weinig verschil in de afgelopen dagen
Edit: mijn stack op Binance waar ik al mijn trades doe bekijk ik ook in Bitcoin. Omdat het me in de eerste instantie niet heel veel boeit wat het doet tegenover fiat. Zolang de Bitcoin waarde groeit is het goed, dat is mijn doel op Binance. Maar dat is omdat ik verwacht dat Bitcoin over de lange termijn gezien nog lang niet op zijn hoogst staat.
Dusja misschien zit ik zelf wel gewoon moeilijk te doen

Maar ben er inmiddels zo aan gewend dat het vanzelfsprekend is geworden.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2021 11:13 ]
Nou ADA, muurtje van 1 miljoen staat op de volgende cent
Ik snap je punt. Ik houd ook niet zo van cross currency verliezen zeker nu de dollar op max bijdrukken staat en er een vreemd luchtje hangt aan USDT.mvds schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:00:
[...]
Op Binance kan ik mijn view toch gewoon op € zetten, dan laat ie de koersen toch ook in € zien of niet?
Maar ik kijk al sinds het begin (wat pas een paar dagen terug was) naar de waarde van mijn wallet in € dus dat maakt weinig uit.En ik zie daar maar weinig verschil in de afgelopen dagen
Maar wil je in altcoins investeren dan ontkom je er bijna niet aan.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
ADA en DOT gingen even lekkermercapto schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:12:
Nou ADA, muurtje van 1 miljoen staat op de volgende cent

Nou ja, zit er toch in voor de HODL dus mij boeit het niet perse heel veel.
Bedankt die kende ik nog niet. Ik zou iedere 16 uur moeten compounden. Ik denk dat ik dan met 24 uur niet heel veel misloop. Maar idealiter houd ik dus het schema aan:keepitfrosty schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:04:
[...]
Dat veel efficienter valt dus behoorlijk tegen. Het auto compounden tov afhankelijk van je hoeveelheid cake 1 a 2 keer compounden per dag geeft niet een enorm verschil. Helemaal nu pcs ook een compound knop heeft waardoor je niet 2 transacties meer doet. cakecalc.herokuapp.com laat ook netjes zien wat de optimale compound tijd is om zoveel mogelijk cake te harken. Teven is beefy niet audited en pcs wel. Niet dat dit heilig is maar toch.
Dag 1 23 uur
Dage 2 14 uur
Dag 3 7 uur en 23 uur
4 keer compounden in 3 dagen. Zal er over nadenken.
knakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:04:
[...]
Ik doe toch iets op een vage site dus ik geef mijn crypto uit handen. Ik twijfel op zich niet aan de legitimiteit maar het is toch een aanzienlijk bedrag geworden en ik volg mijn gevoel en compound zelf dagelijks op pancakeswap. Dat kost gemiddeld 16 dollarcent, het gemiste rendement is verwaarloosbaar, en ik vul tegelijk mijn excel-sheet in, ritueel compleet. Dan weet ik ook of ik eventueel moet bijsturen.
Oi oi oi, gemist rendement verwaarloosbaar, geen enorm verschil? Wat is de APY van Pancakeswap, 158% nu? Op beefy.finance is dat in hun eigen Cake Smart vault 340% en je betaalt ook de nihile fees niet (die als je het toch iedere dag zelf doet toch zo een paar tientjes worden). Het mooie is dat beefy.finance nu zelfs de Cake vault van hun copy-paste concurrent autofarm.network gebruikt. Autofarm geeft gratis hun Auto token weg als onderdeel van hun distributie als je daar je tokens stalt, echter wat beefy nu doet is hun tokens harvesten en verkopen om nog meer Cake te kunnen uitkeren. Resultaat: Cake x Auto vault van ruim 680% APY. Vertel mij nu maar dat je beter zelf je tijd en moeite in het compounden van je Cakes kan staken. De smart contracts zijn openbaar en talloze mensen maken er al gebruik van. Als je het nog niet vertrouwd kan ik daar prima mee leven maar mijn inziens ben je een dief van je eigen portemonnee.keepitfrosty schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:04:
[...]
Dat veel efficienter valt dus behoorlijk tegen. Het auto compounden tov afhankelijk van je hoeveelheid cake 1 a 2 keer compounden per dag geeft niet een enorm verschil. Helemaal nu pcs ook een compound knop heeft waardoor je niet 2 transacties meer doet. cakecalc.herokuapp.com laat ook netjes zien wat de optimale compound tijd is om zoveel mogelijk cake te harken. Teven is beefy niet audited en pcs wel. Niet dat dit heilig is maar toch.
Beefy.finance is geaudit door DefiYield (te vinden hier op hun medium https://medium.com/beefyf...egrate-pools-b34819578281) en CertiK audit is in the works @keepitfrosty . Ze zijn ook met Binance in gesprek hierover en Binance helpt ze hierbij.
Je snapt het nog steeds niet. De APY op PCS is zonder dat je zelf nog een keer compound. Ga je dus zelf compounden zoals de cakecalc laat zien dan kom je op dezelfde APY als beefy. Ik zeg niet dat beefy helemaal niks is maar je haalt steeds die APY van PCS erbij die een percentage laat zien zonder dat je zelf compound. De APY is dus veel hoger wanneer je dat wel doet.mjoaris schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:17:
[...]
[...]
Oi oi oi, gemist rendement verwaarloosbaar, geen enorm verschil? Wat is de APY van Pancakeswap, 158% nu? Op beefy.finance is dat in hun eigen Cake Smart vault 340% en je betaalt ook de nihile fees niet (die als je het toch iedere dag zelf doet toch zo een paar tientjes worden). Het mooie is dat beefy.finance nu zelfs de Cake vault van hun copy-paste concurrent autofarm.network gebruikt. Autofarm geeft gratis hun Auto token weg als onderdeel van hun distributie als je daar je tokens stalt, echter wat beefy nu doet is hun tokens harvesten en verkopen om nog meer Cake te kunnen uitkeren. Resultaat: Cake x Auto vault van ruim 680% APY. Vertel mij nu maar dat je beter zelf je tijd en moeite in het compounden van je Cakes kan staken. De smart contracts zijn openbaar en talloze mensen maken er al gebruik van. Als je het nog niet vertrouwd kan ik daar prima mee leven maar mijn inziens ben je een dief van je eigen portemonnee.
Beefy.finance is geaudit door DefiYield (te vinden hier op hun medium https://medium.com/beefyf...egrate-pools-b34819578281) en CertiK audit is in the works @keepitfrosty . Ze zijn ook met Binance in gesprek hierover en Binance helpt ze hierbij.
[ Voor 5% gewijzigd door keepitfrosty op 16-02-2021 11:19 ]
Tja, tijd + moeite = ook weer geld in mijn ogen. Bovendien, als je zelf op pancakeswap zit krijg jij dan Auto tokens die je kunt omruilen voor nog weer meer cake?keepitfrosty schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:18:
[...]
Je snapt het nog steeds niet. De APY op PCS is zonder dat je zelf nog een keer compound. Ga je dus zelf compounden zoals de cakecalc laat zien dan kom je op dezelfde APY als beefy.
De compounded APY van Pancakeswap is tegen de 400%, de 158% is uncompounded annual. Er komt binnenkort een calculator, bij de liquidity pools staat die er al. Ik heb dit vaak herhaald in dit topic, ik heb bank en financiën gestudeerd, bereken het in een spreadsheet. de 158% is uncompounded. Echt waar.mjoaris schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:17:
[...]
[...]
Oi oi oi, gemist rendement verwaarloosbaar, geen enorm verschil? Wat is de APY van Pancakeswap, 158% nu? Op beefy.finance is dat in hun eigen Cake Smart vault 340% en je betaalt ook de nihile fees niet (die als je het toch iedere dag zelf doet toch zo een paar tientjes worden).
Nee als je op compound drukt komen die CAKE er meteen bij. That's it.mjoaris schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:19:
[...]
Tja, tijd + moeite = ook weer geld in mijn ogen. Bovendien, als je zelf op pancakeswap zit krijg jij dan Auto tokens die je kunt omruilen voor nog weer meer cake?
En alle anderen, bedankt voor de input. Op mijn eerste aanname is dus nog wel wat af te dingen, maar het bevat ook een kern van waarheid.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:01:
[...]
Ben je begonnen met opbouwen in de run omhoog? Of ook al toen de koersen laag stonden en geen hond crypto wilde kopen?
Want dat zijn de momenten om te accumuleren. Als iedereen denkt: dat wordt nooit meer wat.
Wat vaker voorbij komt is dat mensen aanzienlijke bedragen in gaan leggen op de momenten dat alles al kneiter hoog staat en je eigenlijk al 36-0 achter staat in de 1e tien minuten van de 2e helft.
Dat werkt natuurlijk niet lekker tussen de oren.
Je moet ook van het spelletje kunnen genieten, als het alleen maar stress is omdat je er meer centen uit wilt halen dan er in zijn gegaan, tja... Is het dan de moeite waard?
Ik heb zowel in de slechte tijd als nu wel wat ingelegd. Nu een beetje meer dan eerder. Ik probeer een goede balans te houden tusssen moonshot kansen en lange termijn vertrouwen.
En gezonder idee zou mogelijk zijn "om winst te nemen' door minder in te leggen. Andere mogelijkheid is om winsten uit de moonshot potjes over te hevelen naar de LT potjes. Ik ben er nog niet uit, dat hoeft ook niet op stel en sprong, maar erover nadenken is een begin.
Moet je het wel zelf doen iedere dag. Anyways 680% > 400%.knakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:20:
[...]
Nee als je op compound drukt komen die CAKE er meteen bij. That's it.
Dit topic begint steeds meer op heel Holland bakt te lijken...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Zou André van Duin Satoshi zijn?zwembroek schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:24:
Dit topic begint steeds meer op heel Holland bakt te lijken...
Is geen toeval dat de befaamde aankoop met BTC een pizza is:
Je hebt gelijk hierover trouwens. Ik meen mij te herinneren dat ze enkele weken terug APY in de tekst hadden staan maar nu is het inderdaad APR. Ik blijf echter bij mijn overige argumenten: 680% zonder gedoe > 400% + tijd + moeite + fees.knakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:19:
[...]
De compounded APY van Pancakeswap is tegen de 400%, de 158% is uncompounded annual. Er komt binnenkort een calculator, bij de liquidity pools staat die er al. Ik heb dit vaak herhaald in dit topic, ik heb bank en financiën gestudeerd, bereken het in een spreadsheet. de 158% is uncompounded. Echt waar.
Dan gaat ie vast zo door zijn dak als Bitcoin door de 100k gaat.....en ik ook trouwens.... YouTube: Sufrin' Bird Dance
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
POLS gaat ook weer lekker vandaag.
Hopen dat Polkadot even mooie meters blijft maken, dan gaat POLS vanzelf wel mee.
Hopen dat Polkadot even mooie meters blijft maken, dan gaat POLS vanzelf wel mee.
Gaan bank transfers naar en van Nexo een beetje makkelijk?WhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:01:
[...]
Dat is ook hier een beetje de gedachte, maar het gevoel van de boot (potentie BTC) te missen blijft groot. Door jouw post heb ik een week geleden de helft van m'n inleg er uit gehaald (conform plan), daarvan een beetje gestald op Nexo (in EUR), maar de rest staat nu door inflatie te verdampen
de CAKE x Auto op beefy is trouwens weer open!knakworst schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:06:
[...]
Guilty.
Maar ik heb nu met CAKE een strategie die mij een hoop rust geeft. Gewoon lekker laten compounden. Bij 10 USD de inleg eruit trekken of als de APY onder de 40% komt. Zodra de 10 USD bereikt is, inleg eruit is, en zolang de APY boven 40% blijft, ga ik met het restant elke dag harvesten en in BNB omzetten.
Ook heb ik een tabel gemaakt waarin ik iedere ochtend het aantal CAKE invoer wat ik heb (iedere dag een flufje meer), de prijs, de APY, de aankoopprijs, en de gemiddelde aankoopkoers. Doordat de CAKE toeneemt, daalt de aankoopkoers. Dit geeft ongelooflijk veel rust, de aankoopkoers daalt zo rap in de tijd, het is echt choquerend. Hierdoor leer je een koersdaling van 8,5 naar 5 zonder problemen te dealen.
Begin er maar even niet overGlenn Hoddle schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:48:
[...]
de CAKE x Auto op beefy is trouwens weer open!
Jammer dat er geen uitleg bij staat. Ik ken die auto's niet. Zijn het wel lambo's?Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:48:
[...]
de CAKE x Auto op beefy is trouwens weer open!
Vraag ik me ook af..Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:47:
[...]
Gaan bank transfers naar en van Nexo een beetje makkelijk?
Als je Euro wilt storten moet het minimaal €1000 zijn.
Niet echt weinig.
Als je bv 0,1 ETH wilt storten kost het je al een vermogen aan fees, dat weegt nooit op tegen de 5/8/10% rente die je zou kunnen krijgen.
Zo gaat het dus niets opleveren vrees ik.
Transfer naar was binnen 2 werkdagen daar verwerkt. Las eerder in het topic dat ze het wat drukker hadden.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:47:
[...]
Gaan bank transfers naar en van Nexo een beetje makkelijk?
Crypto storten een aantal weken geleden was ook zeer snel geregeld.
Zie mjoaris in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"veertje schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:54:
[...]
Jammer dat er geen uitleg bij staat. Ik ken die auto's niet. Zijn het wel lambo's?
Dat staat er wel, maar hoeft niet. Ik had als test 50 euro gestort, en dat kwam ook gewoon doorHoppyF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:54:
[...]
Vraag ik me ook af..
Niet echt weinig.
Als je bv 0,1 ETH wilt storten kost het je al een vermogen aan fees, dat weegt nooit op tegen de 5/8/10% rente die je zou kunnen krijgen.
autofarm was wel al bezig voordat beefy live ging, dat lijkt me geen ctrl-c-v-concurrent. Sterker, autofarm voelt m.i. in veel dingen wat degelijker aan.mjoaris schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:17:
[...]
[...]
Het mooie is dat beefy.finance nu zelfs de Cake vault van hun copy-paste concurrent autofarm.network gebruikt.
auto is de token van autofarm.finance. Maar ipv de token uit te keren zoals autofarm doet, zet beefy deze weer om in meer CAKE. Overigens is die AUTO-token potentieel ook niet verkeerd om uitgekeerd te krijgen.veertje schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:54:
[...]
Jammer dat er geen uitleg bij staat. Ik ken die auto's niet. Zijn het wel lambo's?
De top is in zicht als ik dit soort berichten lees.
:fill(white):strip_exif()/f/image/L8ZDEdJllY5jILuCQZ8YrFru.png?f=user_large)
Mmmm, heel apart wel.WhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:55:
[...]
Dat staat er wel, maar hoeft niet. Ik had als test 50 euro gestort, en dat kwam ook gewoon door
Maar hoe zit het dan met het storten van crypto?
Als ik bv op Coinbase wat ETH heb staan en deze naar Nexo zou willen verplaatsen kost mij dit meer dan dat het in een jaar aan rente zou gaan opleveren.
Eerst ETH gaan verkopen en de Euro’s storten is ook niet handig.
het schijnt dat die genoemd €1000 meer is om mensen af te schrikken kleine bedragen te storten, en dat ook bijvoorbeeld €50 gewoon werkt.HoppyF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:54:
[...]
Vraag ik me ook af..
Niet echt weinig.
Die ETH-fees zijn momenteel gestoord, je zou wel die 0,1 eth kunnen omzetten naar bijvoorbeeld LTC, LTC bijna gratis op Nexo storten en dan de LTC weer in hun in-app swap omruilen voor ETH. De koersen daar zijn erg netjes, dus dat lijkt me prima kunnen.
En dat soort posts was er 1, 2, 3 en 4 maanden geleden niet?MrFX schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:58:
De top is in zicht als ik dit soort berichten lees.
[Afbeelding]
Beefy finance ging live op 22 sept 2020 en autofarm pas 15 december. De strategieën zijn identiek, los van het feit dat ze gratis auto weggeven om hun apy omhoog te krikken. Mee eens dat de UI wat degelijker werkt op dit moment.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:56:
[...]
autofarm was wel al bezig voordat beefy live ging, dat lijkt me geen ctrl-c-v-concurrent. Sterker, autofarm voelt m.i. in veel dingen wat degelijker aan.
Wat voor usecase heeft die AUTO-token?Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:57:
[...]
auto is de token van autofarm.finance. Maar ipv de token uit te keren zoals autofarm doet, zet beefy deze weer om in meer CAKE. Overigens is die AUTO-token potentieel ook niet verkeerd om uitgekeerd te krijgen.
Ongetwijfeld maar als je om je heen kijkt zie je het steeds meer. TV programma 's, reclames mensen om je heen dan doet dat bij mijn als belegger de alarmbellen lichtelijk rinkelenSmultie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:02:
[...]
En dat soort posts was er 1, 2, 3 en 4 maanden geleden niet?
Zit al een paar jaar in crypto, maar hier mis ik toch echt wel wat informatie.. Geloof dat ik me moet inlezenkeepitfrosty schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:18:
[...]
Je snapt het nog steeds niet. De APY op PCS is zonder dat je zelf nog een keer compound. Ga je dus zelf compounden zoals de cakecalc laat zien dan kom je op dezelfde APY als beefy. Ik zeg niet dat beefy helemaal niks is maar je haalt steeds die APY van PCS erbij die een percentage laat zien zonder dat je zelf compound. De APY is dus veel hoger wanneer je dat wel doet.
Nou papa Elon, stuur eens een Twittertje over Doge? Ik ben er klaar voor 😅
nothing stops this train
Van mij mag het ook een BTC tweetje zijn. We hebben ff iets nodig om die slome lul over die $50K te tillen.Kol Nedra schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:09:
Nou papa Elon, stuur eens een Twittertje over Doge? Ik ben er klaar voor 😅
nog 2 weken, dan mag t klappenMrFX schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:07:
[...]
Ongetwijfeld maar als je om je heen kijkt zie je het steeds meer. TV programma 's, reclames mensen om je heen dan doet dat bij mijn als belegger de alarmbellen lichtelijk rinkelen
Om nog even te profiteren van de stijging?
Ik heb via SEPA Euros naar Nexo gestuurd, duurde 4 werkdagen voordat het op mn account stond. Ik heb geen zin om USDT te staken en vervolgens einde jaar mn winst via de wisselkoers te zien verdampen. Mn BTC deposit stond er trouwens binnen een uur op.HoppyF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:58:
[...]
Mmmm, heel apart wel.
Maar hoe zit het dan met het storten van crypto?
Als ik bv op Coinbase wat ETH heb staan en deze naar Nexo zou willen verplaatsen kost mij dit meer dan dat het in een jaar aan rente zou gaan opleveren.
Eerst ETH gaan verkopen en de Euro’s storten is ook niet handig.
Staat lekker te knallen tegen 10%, hopelijk mn bag alts goed verkoop timen in Mei en ook richting Nexo.
Nee, dan is onze deal voorbijWhySoSerious schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:20:
[...]
Om nog even te profiteren van de stijging?
Als ik dat nu doe en de boel blaast ineens omhoog loop ik de winst mis die ik nodig heb om de duc te kopen
Die 50k als die gehaald wordt komt BTC meer in de mainstream media, deze "reclame" zou positief effect geven dat er nieuwe mensen beginnen aan crypto (denk ik)
75k+ aan einde van het jaar? 🤗
75k+ aan einde van het jaar? 🤗
nothing stops this train
Verwijderd
Of niet.JoebarRC schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:09:
[...]
Zit al een paar jaar in crypto, maar hier mis ik toch echt wel wat informatie.. Geloof dat ik me moet inlezen
Als je prima winsten pakt met ouderwets traden heb je die hele DeFi APY niet nodig in mijn optiek.
Is wel erg leuk om eens mee te spelen, gister ook even gedaan en alles wat schuiven via Binance en Trust wallet in combinatie met die pool sites, het werkt allemaal prima. Best grappig om eens te proberen, en de fee's op Binance Smart Chain laten dat zeker toe. Ethereum is momenteel een ander verhaal.
Maar zelf vind ik het geen fijn gevoel om volatiele tokens die nu erg hoog staan in smart contracts te drukken.
Vooral als straks de pleuris eens uitbreekt en je door je hoge instap weinig marge hebt om met winst uit te stappen, terwijl je toch wel wat handelingen moet verrichten op een chain met vermoedelijk hoog verkeer op dat moment. Vind ik persoonlijk te riskant om nu echte bedragen in te leggen die leuk rendement ook echt lonend maken, voelt voor mij als iets te weinig controle op 1 of andere manier.
Maargoed ik ben daarin gewoon een boomer denk ik

Altcoins zou je altijd in sats moeten bekijken. Dat is de enige manier om te zien hoe die coin an sich presteert. Als je naar altcoin/fiat zit te kijken, heb je altijd de bitcoin movement erbij in zitten. Anders zou je met arbitrage trading steenrijk worden.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:08:
[...]
Dat mag je natuurlijk zelf weten. Ik kijk in het totaalplaatje van de PF ook naar Euro, de Bitcoin koers echter altijd in USD(T). En voor de alts kijk ik alleen naar Bitcoin waarde (sats), omdat ik Bitcoin pairs trade om zo te proberen langzaam maar zeker meer Bitcoin te vergaren.
Edit: mijn stack op Binance waar ik al mijn trades doe bekijk ik ook in Bitcoin. Omdat het me in de eerste instantie niet heel veel boeit wat het doet tegenover fiat. Zolang de Bitcoin waarde groeit is het goed, dat is mijn doel op Binance. Maar dat is omdat ik verwacht dat Bitcoin over de lange termijn gezien nog lang niet op zijn hoogst staat.
Dusja misschien zit ik zelf wel gewoon moeilijk te doen![]()
Maar ben er inmiddels zo aan gewend dat het vanzelfsprekend is geworden.
Zie bijvoorbeeld op twitter heel veel influencers constant de dollarkoers van een altcoin gebruiken voor TA, aangeven dat een coin aan het moonen is, terwijl de coin zelf op dat moment geen zak doet. Alle beweging is op dat moment van bitcoin. Heel simpel gezegd: Als jouw altcoin -10% tov bitcoin en bitcoin doet +20% naar de dollar, dan lijkt jouw altcoin +10% tov de dollar te doen. Echter als je in bitcoin had gezeten ipv je altcoin had je 20% gepakt. Dus in dit geval doet jouw altcoin het helemaal niet zo goed.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik heb het al een keer eerder gevraagd en toen kreeg ik geen reacties, maar hoe kijk jij naar de correlatie TVL (total value locked) in diverse DeFi platforms en eventuele retracements van BTC en ETH? De TVL is dusdanig hard gestegen de laatste tijd (vertweevoudigd sinds begin dit jaar) tot een aanzienlijk bedrag van ~40 miljard USD. Denken we dat men massaal hun assets unstaken wanneer er een correctie komt op de twee grote jongens?Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:23:
[...]
Of niet.
Als je prima winsten pakt met ouderwets traden heb je die hele DeFi APY niet nodig in mijn optiek.
Is wel erg leuk om eens mee te spelen, gister ook even gedaan en alles wat schuiven via Binance en Trust wallet in combinatie met die pool sites, het werkt allemaal prima. Best grappig om eens te proberen, en de fee's op Binance Smart Chain laten dat zeker toe. Ethereum is momenteel een ander verhaal.
Maar zelf vind ik het geen fijn gevoel om volatiele tokens die nu erg hoog staan in smart contracts te drukken.
Vooral als straks de pleuris eens uitbreekt en je door je hoge instap weinig marge hebt om met winst uit te stappen, terwijl je toch wel wat handelingen moet verrichten op een chain met vermoedelijk hoog verkeer op dat moment. Vind ik persoonlijk te riskant om nu echte bedragen in te leggen die leuk rendement ook echt lonend maken, voelt voor mij als iets te weinig controle op 1 of andere manier.
Ik heb het idee dat naarmate de TVL groter wordt, de intrinsieke waarde van DeFi coins/tokens minder correleert met de koers van BTC & ETH. Maar dat kan ook ijdele hoop zijn
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja, met bezig bedoelde ik dat ze al wel dingen aan het doen waren. Het komt mij eerder over als 2 teams met een soortgelijk idee - dat an sich natuurlijk ook niet bijster origineel was.mjoaris schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:07:
[...]
Beefy finance ging live op 22 sept 2020 en autofarm pas 15 december. De strategieën zijn identiek, los van het feit dat ze gratis auto weggeven om hun apy omhoog te krikken. Mee eens dat de UI wat degelijker werkt op dit moment.
[...]
Wat voor usecase heeft die AUTO-token?
AUTO is voor Autofarm wat Bifi voor Beefy is: ongeveer een governance token dat een deel van de winst afroomt met een hard cap. Met dus het verschil dat je die Auto krijgt als deel van je rente en Bifi niet.
Marques Brownlee doet ook al mee met doge hype 🤪
nothing stops this train
Verwijderd
Dat hangt er van af. Als je ze koopt om meer Bitcoin te vergaren met de tijd, ja dan wel. Als je bijvoorbeeld scalpt zoals sommigen hier, dan niet. Dan heb je het over trades van nog geen uur of zelfs minuten. Dan doet het er weinig toe wat van de betreffende coin ooit de waarde in sats was.thunder8 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:29:
[...]
Altcoins zou je altijd in sats moeten bekijken. Dat is de enige manier om te zien hoe die coin an sich presteert. Als je naar altcoin/fiat zit te kijken, heb je altijd de bitcoin movement erbij in zitten. Anders zou je met arbitrage trading steenrijk worden.
Zie bijvoorbeeld op twitter heel veel influencers constant de dollarkoers van een altcoin gebruiken voor TA, aangeven dat een coin aan het moonen is, terwijl de coin zelf op dat moment geen zak doet. Alle beweging is op dat moment van bitcoin. Heel simpel gezegd: Als jouw altcoin -10% tov bitcoin en bitcoin doet +20% naar de dollar, dan lijkt jouw altcoin +10% tov de dollar te doen. Echter als je in bitcoin had gezeten ipv je altcoin had je 20% gepakt. Dus in dit geval doet jouw altcoin het helemaal niet zo goed.
Ligt er maar net aan hoe je er naar kijkt.Tominatie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:15:
[...]
Van mij mag het ook een BTC tweetje zijn. We hebben ff iets nodig om die slome lul over die $50K te tillen.
Gister waren er nog 700+ bitcoin t/m 50.000 USD op bitstamp.
Vanmorgen nog 550 en nu nog 350.
:fill(white):strip_exif()/f/image/WXWI3wGXzL3dVA6wNwdbYj07.png?f=user_large)
Verwijderd
Geen idee, valt weinig over te zeggen denk ik. Als je bijvoorbeeld stablecoins staked is het risico veel lager, je bent dan niet zo afhankelijk van de Bitcoin koers.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:29:
[...]
Ik heb het al een keer eerder gevraagd en toen kreeg ik geen reacties, maar hoe kijk jij naar de correlatie TVL (total value locked) in diverse DeFi platforms en eventuele retracements van BTC en ETH? De TVL is dusdanig hard gestegen de laatste tijd (vertweevoudigd sinds begin dit jaar) tot een aanzienlijk bedrag van ~40 miljard USD. Denken we dat men massaal hun assets unstaken wanneer er een correctie komt op de twee grote jongens?
Ik heb het idee dat naarmate de TVL groter wordt, de intrinsieke waarde van DeFi coins/tokens minder correleert met de koers van BTC & ETH. Maar dat kan ook ijdele hoop zijn
Maar met volatiele tokens is dat natuurlijk een ander verhaal, ik denk persoonlijk dat daar niet veel van over blijft als Bitcoin echt weer crasht.
Als je het hebt over de usecase van platform inkomsten uitkeren aan holders gaat het over beefy, dat doet Auto toch niet? Auto geeft z'n tokens gratis weg (waarbij het grootste gedeelte in de handen van whales beland). Dit weggeven duurt tot aan oktober ongeveer, daarna is die "usecase" weg...Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:30:
[...]
Ja, met bezig bedoelde ik dat ze al wel dingen aan het doen waren. Het komt mij eerder over als 2 teams met een soortgelijk idee - dat an sich natuurlijk ook niet bijster origineel was.
AUTO is voor Autofarm wat Bifi voor Beefy is: ongeveer een governance token dat een deel van de winst afroomt met een hard cap. Met dus het verschil dat je die Auto krijgt als deel van je rente en Bifi niet.
Ik denk dat Bitcoin voorlopig nog niet zal crashen, het komt steeds meer in het nieuws!
Maargoed mijn glazen bol is helaas stuk 😋
Maargoed mijn glazen bol is helaas stuk 😋
nothing stops this train
Best interessant voorstel van Elon om whales uit te kopen en hun invloed dus terug te schroeven.
Niet alleen voor DOGE maar in het algemeen.
https://news.bitcoin.com/...gecoin-whales-dump-coins/
Ik ben zelf ook van de 'oude stempel' en kijk ook vaak naar de ALT/BTC pairs in plaats van de ALT/FIAT pairs. Aan de ene kant klopt het wat je zegt, maar aan de andere kant kun je ook elke coin als een aandeel zien. Elke coin is een anders: "Tja, als ik TSLA stocks ipv AAPL stocks had gekocht dan had ik nu meer fiat gehad". Je kan het wel zeggen, maar het zijn 2 verschillende aandelen, elke coin dus ook.thunder8 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:29:
[...]
Altcoins zou je altijd in sats moeten bekijken. Dat is de enige manier om te zien hoe die coin an sich presteert. Als je naar altcoin/fiat zit te kijken, heb je altijd de bitcoin movement erbij in zitten. Anders zou je met arbitrage trading steenrijk worden.
De waarden zijn inderdaad een beetje scheefgetrokken. Ook op Coinmarketcap worden de prijzen wel in fiat weergegeven, maar de stijging in BTC wordt hier niet in gecorrigeerd en wordt puur en alleen naar de fiat waarde gekeken in het overzicht. Het zou ze sieren om hier ook een kolom van te maken in het overzicht. Dat laatste voorbeeld van jou gaat hierin ook op.
Ik had alle 3700 Sushi een tijd geleden nog verkocht op $4. Die staat nu op $16. Wtf!
Fuck.
3700*16 = $59200. Oei oei oei, zonde.
Daarom SXP gewoon voorlopig hold tot $10.
Alts blijven maar pumpen joh. Hoelang blijft dat nog doorgaan vraag je je af. D'r zullen wel weer heel veel slachtoffers vallen in de bubbel pop. Als ik dan na 2 dagen weer het forum open hier, zie ik in de eerste paar pagina's die ik lees ook weer de gekste shitcoins voorbij komen met erg vreemde namen. Allen beloven enorme rendementen en gouden bergen, 2017 all over again.
Wees verstandig en hold gewoon bitcoin, alts zijn er alleen om te traden! #wijsheidje.
Grapje. Lekker CAKE blijven bakken. Dikke moon.
POLS ook een goeie crypto zie ik. Nu heb ik al 2 polsen zelf, maar een paar extra kan geen kwaad denk ik.

Fuck.
Daarom SXP gewoon voorlopig hold tot $10.
Alts blijven maar pumpen joh. Hoelang blijft dat nog doorgaan vraag je je af. D'r zullen wel weer heel veel slachtoffers vallen in de bubbel pop. Als ik dan na 2 dagen weer het forum open hier, zie ik in de eerste paar pagina's die ik lees ook weer de gekste shitcoins voorbij komen met erg vreemde namen. Allen beloven enorme rendementen en gouden bergen, 2017 all over again.
Wees verstandig en hold gewoon bitcoin, alts zijn er alleen om te traden! #wijsheidje.
Grapje. Lekker CAKE blijven bakken. Dikke moon.
POLS ook een goeie crypto zie ik. Nu heb ik al 2 polsen zelf, maar een paar extra kan geen kwaad denk ik.
Als je trade tegen een USDT pair heb je dus nooit enig idee waar de daling of stijging vandaan komt..Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:32:
[...]
Dat hangt er van af. Als je ze koopt om meer Bitcoin te vergaren met de tijd, ja dan wel. Als je bijvoorbeeld scalpt zoals sommigen hier, dan niet. Dan heb je het over trades van nog geen uur of zelfs minuten. Dan doet het er weinig toe wat van de betreffende coin ooit de waarde in sats was.
Klopt, maar dit soort shorttrading heeft niets met de coin an sich te maken, puur met alleen meer geld pakken in korte tijd. Dan maakt het inderdaad niet uit of je coin x, y of z pakt, winst is winst. Hoewel je in die korte periode in mijn voorbeeld met btc meer winst had gepakt dan met coin X.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:32:
[...]
Dat hangt er van af. Als je ze koopt om meer Bitcoin te vergaren met de tijd, ja dan wel. Als je bijvoorbeeld scalpt zoals sommigen hier, dan niet. Dan heb je het over trades van nog geen uur of zelfs minuten. Dan doet het er weinig toe wat van de betreffende coin ooit de waarde in sats was.
Het gaat mij erom dat als je daadwerkelijk met een coin bezig bent en gelooft in een project, dat dan de fiat waarde een vertekend beeld geeft, omdat btc hier een (vertekende) rol kan spelen. Zolang btc redelijk stabiel is, is dat geen probleem. Maar met grote swings up of down, ga je hele andere grafieken zien, die het juiste beeld niet weergeven. Vooral als men op basis van die altcoin/dollar grafiek wil bepalen of een coin een bepaalde trend laat zien, waarmee de toekomstige koers voorspeld kan worden.
ik ben benieuwd welk percentage van mensen die crypto heeft, "gelooft in een project".thunder8 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:44:
[...]
Klopt, maar dit soort shorttrading heeft niets met de coin an sich te maken, puur met alleen meer geld pakken in korte tijd. Dan maakt het inderdaad niet uit of je coin x, y of z pakt, winst is winst. Hoewel je in die korte periode in mijn voorbeeld met btc meer winst had gepakt dan met coin X.
Het gaat mij erom dat als je daadwerkelijk met een coin bezig bent en gelooft in een project, dat dan de fiat waarde een vertekend beeld geeft, omdat btc hier een (vertekende) rol kan spelen. Zolang btc redelijk stabiel is, is dat geen probleem. Maar met grote swings up of down, ga je hele andere grafieken zien, die het juiste beeld niet weergeven. Vooral als men op basis van die altcoin/dollar grafiek wil bepalen of een coin een bepaalde trend laat zien, waarmee de toekomstige koers voorspeld kan worden.
Gros zit er gewoon in met de hoop op gratis geld...
(guilty hier

Welke exchange kan iemand me aanraden voor POLS? Alvast bedankt. -> Na lezen in dit topic ben ik tot de conclusie gekomen: Huobi
[ Voor 33% gewijzigd door Duikerrr op 16-02-2021 16:06 ]
Als ik zou geloven in een project had ik wel Ripple.ybos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:46:
[...]
ik ben benieuwd welk percentage van mensen die crypto heeft, "gelooft in een project".
(guilty hier)
blijkbaar op dat moment een mooie verkoop prijsTominatie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:42:
Ik had alle 3700 Sushi een tijd geleden nog verkocht op $4. Die staat nu op $16. Wtf!![]()
Fuck.
Gelukkig staat mijn DOT sinds 4 feb vast in de binance earn, misschien straks geen klap waard op 4 maart, of ik kan dik cashen
Maar dat is zeker een flink bedrag ja
Dat kan ook hand in hand gaan.ybos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:46:
[...]
ik ben benieuwd welk percentage van mensen die crypto heeft, "gelooft in een project".
(guilty hier)
Ja ik wacht ook nog op een telefoontje van hem.HoppyF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:39:
Best interessant voorstel van Elon om whales uit te kopen en hun invloed dus terug te schroeven.
Verwijderd
In alts verdiep ik me sowieso zo weinig mogelijk. Allemaal prachtige verhalen en heel veel potentie, hoe dieper je erin mee gaat hoe groter je oogkleppen worden.thunder8 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:44:
[...]
Klopt, maar dit soort shorttrading heeft niets met de coin an sich te maken, puur met alleen meer geld pakken in korte tijd. Dan maakt het inderdaad niet uit of je coin x, y of z pakt, winst is winst. Hoewel je in die korte periode in mijn voorbeeld met btc meer winst had gepakt dan met coin X.
Ik doe daar niet meer aan mee.
Mooi logo en staat laag in sats? Dan gokje dat hij pumpt voor meer sats.
Niets meer, niets minder.
Thanks Jaapio en als jij al een boomer bentVerwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:23:
[...]
Of niet.
Ik heb vertrouwen in bitcoin!ybos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:46:
[...]
(guilty hier)
Zit nog volop in INJ maar het is wel lastig te zien dat alle alts zo lekker omhoog gaan en INJ blijft lekker staan waar die op stond 
Wel aan het twijfelen het ergens in te stoppen maar zie gewoon door de bomen het bos niet meer.. hoe meer ik lees op reddit , youtube en google des te vermoeiender het word.
Heb om en na bij 1.3K erop staan dus als iemand nog een leuke tip heeft over de komende tijd ?
Wel aan het twijfelen het ergens in te stoppen maar zie gewoon door de bomen het bos niet meer.. hoe meer ik lees op reddit , youtube en google des te vermoeiender het word.
Heb om en na bij 1.3K erop staan dus als iemand nog een leuke tip heeft over de komende tijd ?
Nog gelovers in XVG hier?
The past 200 days worth of $XVG transaction history just vanished.
— Lucas Nuzzi (@LucasNuzzi) 15 februari 2021
This is likely the deepest reorg that has ever taken place in a "top 100" cryptocurrency. https://t.co/ItFNBVZqbp
Dit inderdaadVerwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:53:
[...]
In alts verdiep ik me sowieso zo weinig mogelijk. Allemaal prachtige verhalen en heel veel potentie, hoe dieper je erin mee gaat hoe groter je oogkleppen worden.
[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 16-02-2021 12:58 ]
Moet ik uitleggen waarom een reorg van 200 dagen slecht is?Kyumia schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:57:
[...]
"Gelover" is een groot woord, bagholder past beter(waarom is die Tweet goed/slecht)?
@corneedebruin Zolang Bitcoin nog geen duidelijke move up of down maakt zou ik even wachten. In beide gevallen bloeden de alts eerst even en dan heb je een beter koop momentje. Ik heb dankzij de leuke pump vanmorgen mijn zakje USDT ook weer vrij maar wacht nog even af aan de zijlijn (mij hodl pot zit er gewoon nog vol in).
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja idd, een beetje een Greg Schoen momentje voor mij, maar dan met Sushi ipv Bitcoin.mannowlahn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:50:
[...]
blijkbaar op dat moment een mooie verkoop prijsEn daarom zijn al die mensen die vroeger bitcoins hadden nu niet dik miljonair, je verkoopt toch wel op den duur.
Gelukkig staat mijn DOT sinds 4 feb vast in de binance earn, misschien straks geen klap waard op 4 maart, of ik kan dik cashen![]()
Maar dat is zeker een flink bedrag ja

tja meesten moeten gewoon 1x een altseason bull markt mee pakken. Na een tijdje raak je dan helemaal verdoofd door alle winsten......totdat die bull ineens de benen genomen heeft en er een ander beest op de gang staat. Daarna ben je meestal wel genezen en pak je het de volgende bullrun wel anders aanVerwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:53:
[...]
In alts verdiep ik me sowieso zo weinig mogelijk. Allemaal prachtige verhalen en heel veel potentie, hoe dieper je erin mee gaat hoe groter je oogkleppen worden.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Enieg waar ik in geloof is dat BTC over 3 jaar het dubbele waard is. ETH begin ik steeds minder in te geloven eigenlijk.ybos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:46:
[...]
(guilty hier)
Voor de rest kunnen e allemaal fantastische verhalen en ideen hebben, maar we zien toch eigenlijk weinig gebeuren op de blockchain tot nu toe, dus wat heb je er aan. beetje zoals Layer wat je ooit op je mobiel had, vette augemented reality, oplossing voor een probleem die niemand heeft.
Als je dan toch ergens in moet geloven, dan een utility token van een exchange die je lekker uitbetaald, daar heb je nog wat aan.
Maar goed, aan de andere kant maakt het deze wereld ook compleet kansloos als je eigenlijk erkend dat je in principe niet geloofd in de verhalen. Dan rest alleen nog, geld verdienen op basis van gebakken lucht. Beetje als of je bij Astro TV gaat zitten.
Die reactie kwam bij mij over alsof XVG nu ineens weer een goede coin was, daarom was ik benieuwd naar zijn onderbouwing.DaCoTa schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:58:
[...]
Moet ik uitleggen waarom een reorg van 200 dagen slecht is?
Ik word echt beetje moe van deze gast hij moet zich zelf niet zo gaan overschatten.HoppyF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:39:
Die gast wil ineens de "godfather" van crypto gaan spelen
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!