Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 239 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.896 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:53

mvds

Totally awesome!

mouzetc schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:04:
Toen ik 5 weken geleden instapte, zou vannacht echt weer een 'schok' zijn geweest en had ik slecht geslapen. Ondertussen al wat gehard, maar vooral wat meer inzicht en 'zoom-out'.

Ben al heel snel uitgegegaan van onderstaande grafiek, met zeker in t achterhoofd dat we gisteren of vandaag een enorme shakeout zouden krijgen. Wat stop-losses ingesteld (had liever wat buy-orders gehad, maar zit volledig in crypto met mijn te kunnen verliezen fiat), waarvan die bij ETH is gehit en zelfs nog 1% lager heb kunnen inkopen. Dip was dieper dan gedacht, maar toch met een goed gevoel weer gaan slapen. Terecht, blijkt nu. Momenteel komen de MA7 en MA25 samen op de 4H en de 7, 25 & 99 zelfs op de 1H. Ik verwacht komende dag dus best wat vuurwerk. Deze zou best eens naar beneden kunnen gaan, ondanks meerdere bullish signalen, gezien de ongezonde groei weer van afgelopen anderhalve week. Natuurlijk is Bitcoin een hoop in t nieuws, maar uiteindelijk controleren de whales de koers.

Naar boven zou, volgens de vlag die we aan t afmaken zijn, op de 56K kunnen afstormen, maar als we naar beneden gaan, kunnen we de 42/43K gaan testen.

Tot zover mijn beginners bevindingen!

Edit/vraag: Hoe krijg ik volumes terug in Binance? Deze per ongeluk gisteren weggeklikt en kan het niet 123 vinden.

[Afbeelding]
Zou iemand deze post voor mij naar het Nederlands (Jip&Janneke taal dus) willen vertalen? Geen grapje overigens want ik zou graag willen begrijpen wat hier allemaal gezegd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

HoppyF schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:05:
[...]

Kun je doe ja.
Dan blijven je orders weken/maanden openstaan en had je ondertussen talloze andere coins kunnen kopen/verkopen. :P
Ik ben nog mega n00b dus ik hou het even beperkt qua aantal coins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
wokkelz schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:07:
[...]

Maar dan eerst naar BTC/ETH en dan om naar USDT of EUR? Lang niet alles kan direct naar fiat zie ik.
Voegt Binance die mogelijkheid wel toe? Steeds meer crypto naar fiat? Of zijn ze daar niet zo happig op?
Er zijn genoeg trading pairs beschikbaar.
Niet alles is in EUR maar dat hoeft ook niet.
Kies gewoon de combinatie uit die je wilt. Let ook op de volumes.
Pairs in Euro hebben meestal een lager volume dan in USDT of BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
mvds schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:09:
[...]

Ik ben nog mega n00b dus ik hou het even beperkt qua aantal coins :)
Verstandig!
Probeer niet te gaan “coin hoppen” door snel van de ene naar de andere coin te schakelen omdat die andere het misschien net wat beter lijkt te doen.
Het zijn vaak moment opnames waar je naar kijkt. Neem dus wat afstand en zoom niet teveel in op de details.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Thommie.nl schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:09:
[...]

Ze noemen me niet voor niets Thommie met de gouden handjes hier, omdat ik de koop vooraf vertel ipv dat ik achteraf nep loop te doen als ik een X 2 of X 3 voorspel...... Ik voel me net Jomanda....

En nu zeg ik je, watch Ankr....
Die gaat me straks een partij pompen daar wordt je niet goed van.

*Risico voor jezelf.
Eerst HNT X 2,5 daarna vol in Ankr zoals gezegd met me hele Stack..... En ja ja dat was de X 3.5 vandaag.
In een maadnje tijd vanaf mijn initieele inleg X 10 Oh oh wat lekker.

Ik heb mijn volgende komeet al weer op het oog.

En zeg niet dat ik het niet heb gezegd
*O* *O* *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
wokkelz schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:07:
[...]

Maar dan eerst naar BTC/ETH en dan om naar USDT of EUR? Lang niet alles kan direct naar fiat zie ik.
Voegt Binance die mogelijkheid wel toe? Steeds meer crypto naar fiat? Of zijn ze daar niet zo happig op?
Ik handel op het moment alleen in euro paren omdat geen fees en het blijft lekker overzichtelijk. Voor de winst maakt het weinig uit en ik zou zelfs zeggen dat die veel stabieler is. Ja je kunt een keer een ritje op een shitcoin meepakken in een BTC danwel ETH paar oid maar dat blijft dom geluk en je moet ook echt de vinger aan de pols houden. Dit is een stuk relaxter aangezien ik redelijk 'weet' wat bijv. een BNB/EUR doet. :)
Ik zat in het begin ook in allerlei shitcoins maar buiten dat het echt tijd vreet levert het lang niet altijd meer winst op. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:14
Crypts schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:52:
[...]

Hadden we niet afgesproken een pareltje als BSV voor onszelf te houden? :X
Nee dat was Bitcoin Gold

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
mouzetc schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:04:

Edit/vraag: Hoe krijg ik volumes terug in Binance? Deze per ongeluk gisteren weggeklikt en kan het niet 123 vinden.
Technical indicator, helemaal rechts naast je tijdsinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
mvds schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:01:
[...]

Dat snap ik :) Ik kan heel optimistisch zijn en bijv ADA kopen als ie onder de 0,70 valt en een order instellen om te verkopen wanneer ie boven de 1,40 komt wat neerkomt op een leuke winst, maar het kan best dagen/weken duren voordat ADA op dat punt komt als ie er ooit gaat komen.
Als ie er ooit gaat komen is inderdaad het probleem. Je kan ook op 70 cent kopen en het blijft zakken naar 20 cent. Tuurlijk kan je gewoon coins gaan kopen en later weer verkopen, dat doet iedereen, maar simpel is het helaas niet en je zal altijd risico's moeten nemen. Wat doe je als je op 70 cent koopt en het blijft maar zakken ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:13:
[...]

Als ie er ooit gaat komen is inderdaad het probleem. Je kan ook op 70 cent kopen en het blijft zakken naar 20 cent. Tuurlijk kan je gewoon coins gaan kopen en later weer verkopen, dat doet iedereen, maar simpel is het helaas niet en je zal altijd risico's moeten nemen. Wat doe je als je op 70 cent koopt en het blijft maar zakken ?
Als trader sluit je je positie en neemt je verlies, als bagholder doe je niks en ga je huilend in een hoekje zitten. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

[...]

Het korte antwoord; balen!

Iets langere antwoord, wachten en hopen dat ie toch weer een keer gaat stijgen... Of mijn verlies pakken en het ergens anders nog een keer proberen, maar ik denk dan toch het eerste, dus wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Heb nu al een tijdje Mana (Decentraland). Had mij hier in verdiept en denk dat het echt wel potentie heeft. Spel bestaat al een tijdje maar is de afgelopen tijd echt flink geupdated. De devs zijn nu ook wat serieuzer geworden. Het is een soort second life maar dan dat iedere server / node bij de spelers zelf staan. Iedere node heeft dan ook zijn eigen beheer en eigen regels.

Loopt allemaal via de Etherium blockchain. Ik heb zelf het idee dat de crypto zelf erg veel getraded wordt gedurende US tijden. (je kunt Mana ook alleen in USDC krijgen). Maar vooralsnog erg interessant, hoop dat de crypto in waarde gaat stijgen. Volgens mij heeft Decentraland nu zo'n 12000 spelers. Dat is dus nog helemaal niets in game land.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:38
NANO is lekker bezig, the flippening is aanstaande! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
mvds schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:18:
[...]

Het korte antwoord; balen!

Iets langere antwoord, wachten en hopen dat ie toch weer een keer gaat stijgen... Of mijn verlies pakken en het ergens anders nog een keer proberen, maar ik denk dan toch het eerste, dus wachten.
Dan kan je dus 3 jaar lang op -90% komen te staan en zelfs naar -99% gaan. Stel er komt over 1 uur een bericht uit dat coin X gehacked is of ze stoppen met ontwikkelen, dan gaat er 40% af in een half uur en bloed een coin langzaam dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:39
Thommie.nl schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:12:
[...]

Eerst HNT X 2,5 daarna vol in Ankr zoals gezegd met me hele Stack..... En ja ja dat was de X 3.5 vandaag.

*O* *O* *O* *O*
En welke komeet heb je deze keer op het oog, toch geen doge he :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 02:00
PilatuS schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:21:
[...]

Dan kan je dus 3 jaar lang op -90% komen te staan en zelfs naar -99% gaan. Stel er komt over 1 uur een bericht uit dat coin X gehacked is of ze stoppen met ontwikkelen, dan gaat er 40% af in een half uur en bloed een coin langzaam dood.
Tenzij je Ethereum Classic heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:50
BTC100K2021 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:21:
NANO is lekker bezig, the flippening is aanstaande! :)
Wie gaat er flippen dan... :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:27

MicroWhale

The problem is choice

PHPResource schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:55:
[...]

Maar dat is niet hetzelfde. Bij oco verkoop je op een hoger punt met winst of je verkoopt met iets verlies (soort van stoplimit). Met buy oco koop je op een hoger punt (boven een resistance bv) of koop je op een lager punt hopende dat je de dip goed timed
Hij vraagt of je vooraf orders kan zetten om dingen met winst te verkopen of je verlies te beperken.

OCO is daar imo wel geschikt voor omdat je dan met bijvoorbeeld 0.1 BTC tegelijk een winstpunt kan triggeren of (in geval van daling) een stop-loss kan triggeren. Als je daar 2 orders voor zet, moet je de 0.1 BTC opdelen of 2x 0.1 BTC hebben.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Crypts schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:15:
[...]

Als trader sluit je je positie en neemt je verlies, als bagholder doe je niks en ga je huilend in een hoekje zitten. :+
Traden / Tranen
Slechts een letter verschil, komt mij te dichtbij.
Ali Baba huilt niet (echt wel, maar dat hoeven jullie niet te weten)

Vannacht pf op -12% geweest tov top gisteren, nu nog maar -4% of zo. Hodl to the mtf moon.
Ik wil er eerder zijn dan de eerste Turkse astronaut :*)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

DutchCrownNL schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:23:
[...]

En welke komeet heb je deze keer op het oog, toch geen doge he :+
:D

Ik wilde het net vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Thommie.nl schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:12:
[...]

*O* *O* *O* *O*
Rot oppppp, ik voelde me stoer met me 100%.

Lekker bezig! Maandje van 50k 500k maken is niet gek!

[ Voor 3% gewijzigd door green-tea op 15-02-2021 14:31 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:08

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Dat was ook de hele bedoeling van zijn post 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:35
De rits met nieuw geliste muntjes op Bitvavo staan inmiddels ook in de app.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel waar Thommie met de gouden handjes straks in gaat stappen;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0iggPyI5lGdooEbDPbLov_ntNhQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/L572mk7b4UPCic59jrXBB93v.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Partypsych schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:36:
De rits met nieuw geliste muntjes op Bitvavo staan inmiddels ook in de app.
Holy crap, ik zie het. Wat een dikke bult shitcoins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:41:
[...]

Niet alleen dat, maar ook het moment van de listings. De meeste zijn al x10+ gegaan de afgelopen weken, nu mag het kanonnenvoer snuffelen aan de grootste shitcoins ter wereld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:39:

[Afbeelding]
Blauw, dus wat is het probleem? Dash is ook flink gegaan laatste tijd en het lijkt erop :)

En het vogeltje dat mij KSM influisterde krijgt extra nootjes vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

BTC100K2021 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:42:
[...]

Niet alleen dat, maar ook het moment van de listings. De meeste zijn al x10+ gegaan de afgelopen weken, nu mag het kanonnenvoer snuffelen aan de grootste shitcoins ter wereld.
Slecht beleid is dat inderdaad. Ik zou als exchange sowieso de meeste coins uit de top 50 willen hebben.... en daar komen ze dan zo laat mee. Daarnaast hebben ze DOT nog niet eens. :X

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-09 21:23
https://twitter.com/BTC_Archive/status/1361303934871216133

De gelijkenissen tussen 2017 en 2021 zijn vooralsnog overduidelijk. Laten we hopen dat de trend van 2017 zicht voortzet in 2021 :). Als dit zo is dan komen we redelijk in de buurt van de 288k conform het S2FX model.

[ Voor 23% gewijzigd door Rien43 op 15-02-2021 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:35
Ali Baba 1001 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:50:
[...]

Dash is ook flink gegaan laatste tijd en het lijkt erop :)
De was is er jaren schoon mee geworden, toch maar het voordeel van de twijfel geven?

[ Voor 16% gewijzigd door Partypsych op 15-02-2021 14:52 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OOL2G-gFYpKc2nWrzEsiX-CX3Fg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EVWI7UcxrEMYxvziow2wYzaG.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Partypsych schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:52:
[...]

De was is er jaren schoon mee geworden, toch maar het voordeel van de twijfel geven?
Dat logo is van Digibyte. Speciaal voor digibeten. Ik twijfel of het je voordeel gaat opleveren :)
Maar niet geschoten is sowieso mis :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/wkhnnkqjvlh61.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=e532c201230d8a1318975e16d53bf4115f491777

:D

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakedd
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 28-12-2023
Waar en hoe houden jullie de koersen bij? Op bijvoorbeeld BInance zelf of via CoinMarketCap?

Het vervelende vind ik aan CMC is dat het een verandering laat zien en niet puur de stijging of daling bij het percentage..

Hebben jullie nog tips om de markt in de gaten te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Tweakedd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:59:
Waar en hoe houden jullie de koersen bij? Op bijvoorbeeld BInance zelf of via CoinMarketCap?

Het vervelende vind ik aan CMC is dat het een verandering laat zien en niet puur de stijging of daling bij het percentage..

Hebben jullie nog tips om de markt in de gaten te houden?
Delta app

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:24
[...]

Zolang ze niet Dogecoin aanbieden kan ik ze niet serieus nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:35

[Afbeelding]
Ah ja, mijn eerste crypto munt ever in 2017, heb deze zien doodbloeden tot -90% investeer waarde.
Trouw geHÖDLed, nu 320% in de plus.
Volgens alle nieuwkomers in de subreddit is dit een slapende gigant :X

Nou, ik sta klaar om te verkopen hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

elektriekert schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:04:
[...]

Ah ja, mijn eerste crypto munt ever in 2017, heb deze zien doodbloeden tot -90% investeer waarde.

Hahaha heerlijk. Dikke shitcoin idd, ook 1 van de eerste muntjes die ik had. Na Bitshares.

Maargoed, heeft nog geen noemenswaardige run gehad, en ATH 2018 ligt op $0.13

Ik zie hem de 300 sats nog wel halen ook. Echt zo'n Henk en Ingrid muntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24

[Afbeelding]
Ik heb @Thommie.nl hier al een tijdje niet gespot trouwens...

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:37
elektriekert schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:04:
[...]

Doet me denken aan Stratis, destijds 20% van mn inleg ingestopt, slechtste beslissing ooit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
Wordt trouwens tijd dat er weet wat gratis geld op de Binance Launchpad geïntroduceerd wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door WiseGuy! op 15-02-2021 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Vraagje: stel ik wil wat BIFI kopen via pancakeswap... ik heb BNB in m'n Binance Wallet, en kan die dan ruilen voor BIFI. Dit snap ik. Maar die Binance Wallet lijkt vervolgens BIFI niet te ondersteunen. Weet iemand hoe dit gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiseGuy! schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:10:
[...]

Ik heb @Thommie.nl hier al een tijdje niet gespot trouwens...
Haha even een post of 15 teruglezen. Hij is x10 gegaan.

En nu post hij een positie cliffhanger...

Altijd spannend met die jongen. Een echte waaghals, zoals ze vroeger zouden schrijven in de boeken van Dik Trom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:01
Rien43 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:51:
https://twitter.com/BTC_Archive/status/1361303934871216133

De gelijkenissen tussen 2017 en 2021 zijn vooralsnog overduidelijk. Laten we hopen dat de trend van 2017 zicht voortzet in 2021 :). Als dit zo is dan komen we redelijk in de buurt van de 288k conform het S2FX model.
Inclusief dikke meltdown zoals in 2018?

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:59
Glenn Hoddle schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:12:
Vraagje: stel ik wil wat BIFI kopen via pancakeswap... ik heb BNB in m'n Binance Wallet, en kan die dan ruilen voor BIFI. Dit snap ik. Maar die Binance Wallet lijkt vervolgens BIFI niet te ondersteunen. Weet iemand hoe dit gaat?
Wallet gebruiken die het ondersteund. Anders zul je ze niet zien. Trust Wallet ondersteund het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:31

knakworst

Get more sats!

Glenn Hoddle schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:12:
Deze worst zegt dat je die worst via de binance smart chain in je trust wallet moet ruilen. Die bifi is zo'n shitcoin dat die zelfs niet op binance verhandelbaar is. Snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:08:
[...]

Hahaha heerlijk. Dikke shitcoin idd, ook 1 van de eerste muntjes die ik had. Na Bitshares.

Maargoed, heeft nog geen noemenswaardige run gehad, en ATH 2018 ligt op $0.13

Ik zie hem de 300 sats nog wel halen ook. Echt zo'n Henk en Ingrid muntje.
Met een blocktime van 15seconden zijn ze wel snel voor paukenist payments, maar ik meen dat ze zich richtten op digital security :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
Daacuso schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:13:
[...]

Dat neem ik dan op de koop toe (lees: dan ben ik al lang en breed uitgestapt).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
|:( wel een mooi Logo!
Maar nee haha ik stap in de Euro, op mijn bankrekening.
Mijn gevoel zegt me dat er binnen niet afzienbare tijd een hele dikke vette dump gaat komen en er een retest komt van de 20.000, wellicht zelfs lager richting de 17500.
Op dat moment kijk ik even welke het hardste is gedumpt en gezakt, maar dan koop ik me wel weer in.

[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 15-02-2021 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

elektriekert schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:16:
[...]

Met een blocktime van 15seconden zijn ze wel snel voor paukenist, maar ik meen dat ze zich richtten op digital security :|
Haha ik weet niet eens wat ze tegenwoordig uitspoken, vast prima pumpamentals. Maakt ook allemaal niets uit. Zolang het mijn PF omhoog helpt in sats gaat het goed :+

Het voordeel van die oudere muntjes is dat je weet dat ze niet zomaar een exitscam ofzo doen. Dan was dat in 2017/2018 wel gebeurd. En je hebt een klein beetje een referentie kader wat ze in vorige runs gedaan hebben, al zegt dat natuurlijk niet veel.

Ze pumpen dan misschien niet zo snel als de nieuwe hypecoins, maar ach dat hoeft ook niet.

Laat het maar gestaag omhoog kruipen in sats, ik heb geen haast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Laatst online: 19:35
Ik vind het wel lekker zulke dagen, gewoon even disconnecten en wat ander staan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanntje
  • Laatst online: 13-02 10:01
ada is lekker bezig zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:21:
[...]

Haha ik weet niet eens wat ze tegenwoordig uitspoken, vast prima pumpamentals. Maakt ook allemaal niets uit. Zolang het mijn PF omhoog helpt in sats gaat het goed :+

Het voordeel van die oudere muntjes is dat je weet dat ze niet zomaar een exitscam ofzo doen. Dan was dat in 2017/2018 wel gebeurd. En je hebt een klein beetje een referentie kader wat ze in vorige runs gedaan hebben, al zegt dat natuurlijk niet veel.

Ze pumpen dan misschien niet zo snel als de nieuwe hypecoins, maar ach dat hoeft ook niet.

Gelijk heb je, soms denk ik nu weleens, al die DeFi hypecoins gaan echt hard waar ik niet echt iets van heb, anderzijds doen de wat oudere coins het ook prima, het is dan wel geen 50x maar ik mag niet klagen.

Ook uitcashen is er in deze bullrun bij :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:53

oNo

mvds schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:29:
Effe voor mijn beeld; je kan dus orders aanmaken waarmee je automatisch iets koopt als de ingestelde prijs gehaald wordt, en orders waarmee je automatisch verkoopt voor gelijke voorwaarden...

Dan is het toch heel eenvoudig om steeds orders aan te maken voor een (realistische) dip en voor een (realistische) high?

Of zie ik nu iets heel erg over het hoofd? Ga ik dan bankroet vanwege de fees die ik moet betalen ofzo?
Je hebt al antwoord maar nog even aanvullend.

Op een gegeven moment denk je dat je een mooi instapmoment hebt, dan koop je.

Vervolgens kan je 2 OCO orders instellen. Een wat strakkere en een wat ruimere. Soms heb je pech dat je net je stop limit wordt geraakt en dan schiet het omhoog. Dan pak je met je andere OCO order misschien de winst. Je kan natuurlijk ook 2x pech hebben, maar ik ga uit van je research dat je je kansen goed inschat.

Heb je wat winst, dan kan je eenzelfde nog een keer doen met iets ruimere marges aan de onderkant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Thommie.nl schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:18:
[...]

|:( wel een mooi Logo!
Maar nee haha ik stap in de Euro, op mijn bankrekening.
Mijn gevoel zegt me dat er binnen niet afzienbare tijd een hele dikke vette dump gaat komen en er een retest komt van de 20.000, wellicht zelfs lager richting de 17500.
Op dat moment kijk ik even welke het hardste is gedumpt en gezakt, maar dan koop ik me wel weer in.
Gefeliciteerd met de mooie winsten d:)b en we zien je zeker wel weer terug.

Een vos verliest wel zijn haren... Maar niet zijn euro's ;)

Mocht je mij halfsmoor aantreffen in de goot als het bloed weer eens door de straten loopt, werp me dan een sat of 2 toe voor een pakje sigaretten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:19
Dgb was voorbije dagen een topmanier om je btc potje te vermenigvuldigen met swingtrades. De dip richting de 100sats werd voor mezelf een liftoff confirmatie. Love it.

[ Voor 5% gewijzigd door Spacewide op 15-02-2021 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28
Zie HIVE gaan, en ik zit erin vanaf 0.232 🚀🥳

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
bear flag/ pennant....zou zo wel eens kunnen breken. be prepared

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Rien43 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:18:
[...]

Dat neem ik dan op de koop toe (lees: dan ben ik al lang en breed uitgestapt).
Dan zit je in je laatste week dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Laatst online: 27-09 21:10

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

anti elppa schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:38:
bear flag/ pennant....zou zo wel eens kunnen breken. be prepared
Op welke timescale kijk je dan? Of kun je anders een screenshot sturen waar je dit ziet?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
WiseGuy! schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:39:
[...]

Dan zit je in je laatste week dus?
Nee, in het vergelijk is het einde van de grafiek uit 2017 ergens in september (+/- 4000 dollar) en de grafiek uit 2021 nu (48000 dollar). Wetende dat de bullrun uit 2017 in december 2017 op z'n hoogtepunt was (20000 dollar), zitten er nu nog mooie maanden aan te komen. Als de geschiedenis zich herhaalt komen we uit op ongeveer 240.000 dollar.

[ Voor 7% gewijzigd door Rien43 op 15-02-2021 15:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
Daacuso schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:13:
[...]

Bitcoin heeft tot nu toe elke cyclus het volgende gedaan:

Halving -> Bullrun -> Dikke vette bubbel -> crash.

Sommigen beweren dat door het instappen van institutioneel geld en het meer 'mainstream' worden van crypto, de crashes minder heftig worden. Zelf vertrouw ik op een herhaling van de geschiedenis, en verwacht ik en aantal pullbacks van 30-40% en uiteindelijk ook nu weer een 80-90% crash :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Ruud2001 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:47:
[...]

Op welke timescale kijk je dan? Of kun je anders een screenshot sturen waar je dit ziet?
15min, maar die zie je ook wel op de 1h. kan ff geen screen delen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Richh schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:48:
[...]

Bitcoin heeft tot nu toe elke cyclus het volgende gedaan:

Halving -> Bullrun -> Dikke vette bubbel -> crash.

Sommigen beweren dat door het instappen van institutioneel geld en het meer 'mainstream' worden van crypto, de crashes minder heftig worden. Zelf vertrouw ik op een herhaling van de geschiedenis, en verwacht ik en aantal pullbacks van 30-40% en uiteindelijk ook nu weer een 80-90% crash :P
Ik denk juist dat het nu anders gaat en niet zozeer door institutioneel maar meer omdat we nu ook andere dingen aan ons hoofd hebben en we een behoorlijke economische krimp doormaken. Buiten dat krijg ik in het algemeen nu minder het gevoel dat BTC puur en alleen voor speculeren gebruikt wordt. Ken toch wel wat mensen die er uit voorzorg wat centjes voor later ingedrukt hebben ergens vorig jaar en sommigen doen dat nog steeds. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
anti elppa schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:50:
[...]

15min, maar die zie je ook wel op de 1h. kan ff geen screen delen
Mwah, is de steel daar niet wat te kort voor? Dit is de 15m chart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MppyiRYh2VlNmR-zc-saOojwxPg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VCskB1xSokcoZDOeNIVIN8t9.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 12:00
GRT maar verkocht met 20% winst en weer terug naar mijn vertrouwde INJ en Reef en hopen dat deze ooit een keer gaan moonen :)

Ben het een beetje zat constant te kijken op mijn binance account en GRT deed het leuk maar verwacht persoonlijk niet (nergens op gebasseerd) dat deze nog veel hoger gaat eindigen.

Hopelijk heb ik het voor degene die het dan nog wel hebben mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
corneedebruin schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:56:
GRT maar verkocht met 20% winst en weer terug naar mijn vertrouwde INJ en Reef en hopen dat deze ooit een keer gaan moonen :)

Ben het een beetje zat constant te kijken op mijn binance account en GRT deed het leuk maar verwacht persoonlijk niet (nergens op gebasseerd) dat deze nog veel hoger gaat eindigen.

Hopelijk heb ik het voor degene die het dan nog wel hebben mis.
Dat hoop ik ook, want staat bij mij nog op -20%. Helaas is hoop geen strategie :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
WiseGuy! schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:55:
[...]

Mwah, is de steel daar niet wat te kort voor?

[Afbeelding]
tis een bull flag, had niet pennant moeten noemen. wat jij tekent bedoel ik niet
[...]

bedoel een pennant

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mE21IeKg4LOgcl6qd1C4MmzeYU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0L2sJ8ZdABSCn233TiBkeEC4.jpg?f=user_large

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
anti elppa schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:58:
[...]

tis een bull flag, had niet pennant moeten noemen. wat jij tekent bedoel ik niet
[...]
Hmn... ja. I see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knakworst schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:16:
[...]

Deze worst zegt dat je die worst via de binance smart chain in je trust wallet moet ruilen. Die bifi is zo'n shitcoin dat die zelfs niet op binance verhandelbaar is. Snap je?
Alleen wil mijn Trust Wallet niet koppelen aan pancakeswap omdat het daar een shitzooi is qua code kloppen blijkbaar. Dus dan kan het gewoon niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Ik heb afgelopen weekend mijn stablecoins uit beefy.finance gehaald en heb hiervoor pBTC35A gehaald. Ik heb al BTCST en nu dus de andere hashrate token. BTCST ga ik wegdoen zodra die weer wat hoger staat. Met pBTC35A krijg ik dagelijks ongeveer 500sats (veranderd dagelijks) per token en ook nog de MARS token.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:20
Je vraagt je toch af waar die dip van vannacht goed voor was, enkele om geld te verdienen? Het staat allemaal weer bijna op het niveau van gisteren. Straks voor de zekerheid maar wat buy orders instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
Justevo schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:06:
Je vraagt je toch af waar die dip van vannacht goed voor was, enkele om geld te verdienen? Het staat allemaal weer bijna op het niveau van gisteren. Straks voor de zekerheid maar wat buy orders instellen.
Was een correctie. Nergens goed voor inderdaad, want we willen alleen maar stijgen. Heuj!

[ Voor 9% gewijzigd door Rien43 op 15-02-2021 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Justevo schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:06:
Mwah, zie het de komende uren wel weer kelderen eigenlijk. Beetje twijfelend sentiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Zhou schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:03:
Ik heb afgelopen weekend mijn stablecoins uit beefy.finance gehaald en heb hiervoor pBTC35A gehaald. Ik heb al BTCST en nu dus de andere hashrate token. BTCST ga ik wegdoen zodra die weer wat hoger staat. Met pBTC35A krijg ik dagelijks ongeveer 500sats (veranderd dagelijks) per token en ook nog de MARS token.
Dit klinkt echt als hogere wiskunde.

Wat is pBTC35A? Zijn er manieren om hetzelfde te bereiken met een eenvoudiger product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:31

knakworst

Get more sats!

Glenn Hoddle schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:00:
[...]

Alleen wil mijn Trust Wallet niet koppelen aan pancakeswap omdat het daar een shitzooi is qua code kloppen blijkbaar. Dus dan kan het gewoon niet?
Apple zeker. Met een android telefoon gebeurt het allemaal automagisch vanuit de trust wallet app als je op DApps klikt onderin het scherm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
via WallstreetBets.

"Can anyone guess when I discovered options trading?"
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/l2iqys88ahh61.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-02-2021 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knakworst schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:10:
[...]

Apple zeker. Met een android telefoon gebeurt het allemaal automagisch vanuit de trust wallet app als je op DApps klikt onderin het scherm.
Nee, apple, bah. Met Trust Wallet kan het trouwens ook via de DEX zie ik nu. Nu alleen nog die BNB uit m'n Binance Wallet halen, dan wel die naar Trust importeren als dat kan.

Blijft wel de vraag waarom Pancakeswap in een gewone browser met een gewone QR-code niet wil koppelen aan Trust. Wat voor clowns werken daar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
MicroWhale schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:09:
[...]

Dit klinkt echt als hogere wiskunde.

Wat is pBTC35A? Zijn er manieren om hetzelfde te bereiken met een eenvoudiger product?
Hashrate tokens hebben een onderliggende assets. Deze assets zijn de BTC miners. Je kan het vergelijken als huren van cloud mining, maar dan zonder een echte harde einddatum. Je koopt een token en iedere token heeft een hash rate van 1TH/s. Van de opbrengst krijg je BTC en MARS minus de elektriciteitskosten en service fee van 2.5%.Vandaag is het dus 534sat per token.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kUePwWmh7_5qpHW7qPlUSqY2XLE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QznkHz7e6jUWlBV2gB9BvNSk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Zhou schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:18:
[...]

Hashrate tokens hebben een onderliggende assets. Deze assets zijn de BTC miners. Je kan het vergelijken als huren van cloud mining, maar dan zonder een echte harde einddatum. Je koopt een token en iedere token heeft een hash rate van 1TH/s. Van de opbrengst krijg je BTC en MARS minus de elektriciteitskosten en service fee van 2.5%.Vandaag is het dus 534sat per token.

[Afbeelding]
Hoe lang duurt het voordat zoiets winstgevend is als je nu instapt?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:27

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Glenn Hoddle schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:17:
[...]

Nee, apple, bah. Met Trust Wallet kan het trouwens ook via de DEX zie ik nu. Nu alleen nog die BNB uit m'n Binance Wallet halen, dan wel die naar Trust importeren als dat kan.

Blijft wel de vraag waarom Pancakeswap in een gewone browser met een gewone QR-code niet wil koppelen aan Trust. Wat voor clowns werken daar?
Connectwallet gebruiken. Of was het walletconnect. Haha.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:15
Spacewide schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:29:
Dgb was voorbije dagen een topmanier om je btc potje te vermenigvuldigen met swingtrades. De dip richting de 100sats werd voor mezelf een liftoff confirmatie. Love it.
Is dit een beetje Bitcoin versie van kantoortaal anno 2021?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

[Afbeelding]
Wauw, nooit geweten! Interessant hoe die wereld achter het minen in elkaar zit en hoe dit allemaal werkt.

Dank voor het delen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
BTC100K2021 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:11:
via WallstreetBets.

"Can anyone guess when I discovered options trading?"
[Afbeelding]
Vergelijkbaar met mijn eerste ervaring met leveraged trading :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:21:
[...]

Daarom van de week in Link gestapt. Mocht het klappen dan ga ik hopelijk niet volledig rekt. Dat is wat mij betreft namelijk er eentje die een mooie organische groei heeft laten zien zonder al te veel gekke ups en downs.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:37

WhySoSerious

Be the change.

Had ik al over KSM gepost vandaag?

+40% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Laatst online: 27-09 21:10

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

[...]

[Afbeelding]
Klinkt als een interessant product, maar is nieuw ofzo? Ik zie namelijk een hele vreemde prijsgrafiek op coinmarketcap voor MARS: https://coinmarketcap.com/currencies/marscoin/

1 BTC = 100.000.000 Satoshis
Dus stel dat je 534 per pBTC35A token krijgt, een jaar lang, dan kom je op 194.940 Satoshis
Met een koers van 40K EUR kom je dan op €77,96 per pBTC35A token.
En zo'n token kost volgens coinmarketcap nu €94.32.

Dan ben je nog wel ff bezig om hier winst op te maken, of mis ik iets? :?
Of zit de truc in de MARS coins die je (ook?) krijgt?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
djatwork007 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:35:
[...]

Waarom blijf jij bij die KSM??
_O-

Wel jammer dat ik hem niet meer heb, maar dat is detail 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Daacuso op 15-02-2021 16:38 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ypuh schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:31:
[...]

"Psst meisje, zullen we liquidiy swappen? Ik heb een 1INCH BIFI."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:37

WhySoSerious

Be the change.

Ali Baba 1001 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:50:
[...]

En het vogeltje dat mij KSM influisterde krijgt extra nootjes vandaag :)
Ik? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28
HIVE 🚀🚀🥳

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Da_maniaC schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:28:
[...]

Hoe lang duurt het voordat zoiets winstgevend is als je nu instapt?
Voor vandaag is de APY 101% + tokens van MARS. Als je in de LP stopt is de APY een stuk hoger want dan krijg je een beetje meer BTC en veel meer MARS (LP heeft altijd een hoger risico). Dit zijn de stake beloning. Daarnaast kan de koers nog hoger stijgen of dalen. pBTC35A is lang niet zo bekend dan BTCST die een slechter APY heeft (vandaag 51%).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Geef hem maar beetje dinosap voor zijn Duc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
Toch lang geleden dat Bitcoin meer dan 15 minuten aan het slingeren was op een range van slechts 50 dollar :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
[...]

Van te voren bepalen wat je maximale investering gaat zijn in die coin. Via TA/fundamentals/whatever je wil gebruiken een maximaal risico bepalen dit afzetten tegenover je portfolio en een uitstap moment plannen en dan daaraan houden.

Sowieso zou ik nooit blind in een coin stappen maar dit altijd op basis van TA doen en duidelijk voor jezelf definiëren waar je take profit target(s) zijn en welk verlies je maximaal wil/kan verdragen op de gehele coin of door middel van een stoploss.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:50
NANO is nu aardig aan het opstomen. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
WhySoSerious schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:36:
Had ik al over KSM gepost vandaag?

+40% :D
Zullen we afspreken dat je dit soort meldingen voortaan alleen nog vooraf mag doen? Nu kopen we er niets voor Sjoerd. Staat die Duc nog langer in je schuur zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Laatst online: 19:53
[...]

[Afbeelding]
Op je andere plaatje (snel ff screenshot genomen) zag je ook enige (hidden) bearish divergentie obv top rsi vs de candles. Mja voor wat het waard is op de 15min natuurlijk. Vwb de rsi mag het haast geen naam hebben. Op een groter overzicht vind ik het eigenlijk helemaal niet zo overduidelijk.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/c1bKtYd/Screenshot-6.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Aardwolf op 15-02-2021 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ypuh schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:46:
[...]

Zullen we afspreken dat je dit soort meldingen voortaan alleen nog vooraf mag doen? Nu kopen we er niets voor Sjoerd. Staat die Duc nog langer in je schuur zo.
Lijkt me eerder dat we gewoon naar hem moeten luisteren (want hij heeft t gezegd) en all-in moeten gaan op die munt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
Ypuh schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:31:
[...]

Geen idee waarover jij het hebt, hier in de Kempen denken wij niet na over zulke dingen. Groeten
Pagina: 1 ... 239 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!