Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 238 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.898 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
mvds schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:34:
[...]

Ik denk dat het weten wat iemand op zijn spaarrekening heeft wel wat anders is dan weten wat iemand aan geld op zijn/haar pc heeft staan, toch? Een PC is imho toch iets toegankelijker dan een bank(rekening). Je ziet niet voor niets de digitale crime een enorme spurt maken.

[...]

Mijn auto, huis, e.d. zijn verzekerd. Maar ook voor die dingen ga ik niet roepen dat ik een Merc van 170k€ op de oprit heb staan. (is niet zo overigens, not even close)

Maar oke, ieder mag het voor zich bepalen hoor. Het was maar een tip van mijn kant :)
Een bankrekening is juist veel toegankelijker dan crypto, die gegevens worden zelfs aan 3rden doorgegeven.

Dus omdat je verzekerd bent hoef je geen zorgen te maken dat je een paar van die bondkraagjes over de vloer krijgt met een boormachine :?

Het grootste gevaar zit imo in je voorkomen auto, klokjes, huis, boot, kleding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:15
Eén zo'n simpele post en Nano vertrekt weer naar de maan. Dat zoiets uberhaupt mag/werkt :'( .

Vice president bij Mastercard zegt natuurlijk helemaal nog niks over de koers en ontwikkeling, behalve dat die man zelf ook een zakje Nano heeft.

Begin steeds vaker flashbacks te krijgen. Wanneer komen de forks en de roddels over fitties binnen teams? En wie wordt de volgende Bitconnect en waar is de Tether FUD eigenlijk gebleven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
Lekkere dip vannacht op alles, helaas was ik aan het dromen van zieke gains & lambos en heb ik niet kunnen profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:53

mvds

Totally awesome!

rda schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:37:
[...]

Staat ie not even close to de oprit bedoel je?
Haha, ik rij een beat up 208, op die manier, not even close ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus? Wat denk je dat er gaat gebeuren? De gemiddelde bankrekening heeft ECHT meer waarde dan de Crypto assets van Pietje van Tweakers.

Waarbij inbreken ook nog eens totaal zinloos is. Wel eens gehoord van 2FA? Of heb jij je crypto opgeslagen op je buroblad in CRYPTOWALLET.DAT

Als je veiligheid wilt promoten, hamer dan op 2FA en hardware wallets.

Waar we het overigens wel met elkaar eens zijn is dat het vermelden van bedragen uberhaupt niets toevoegd aan de discussie

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 15-02-2021 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-09 18:41
Sinds dit bericht is Nano wel erg groen geworden. Deze post heeft wereldwijde invloed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ducksy88 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:35:
[...]

Ummm. Of iets Peanuts is, of niet, moet niet gewogen worden tegen de koers maar naar de financiële situatie van die persoon...
Denk niet dat je hem snapt, we hebben het hier over crypto, een paar k is gewoon peanuts op 50k

Het heeft niks te maken met de financiële situatie van die persoon, wat ik al aangaf het is niet gewenst om over je exacte bedragen, winsten en bezit te praten, net zoals je niet over je salaris strookje praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:25
HoppyF schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:19:
[...]

Zou je denken maar als je al een stop loss op -3 of -4% zet vraag je hier zelf om.
Dit gedrag kun je dus tegen gaan door een stop loss niet zo strak in te stellen.
Och, misschien zetten ze die SL wel bewust en dan automatische kooporder op -6%, dan profiteer je er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:41:
[...]

Een zware jongen gaat niet zelf zitten prutsen. Die draait een boormachine in je knie en vraagt jou vriendelijk zelf even in te loggen :P
Precies. En dat werkt net zo effectief op normale bank en spaarrekeningen als op Crypto, waarbij ik dus weer terugkom op de vraag, welk risico zie je precies voor je?

Ik kan je zo een hele wijk aanwijzen waar iedereen minimaal 100k op de spaarrekeningen heeft. Sta je al bij de deur te trappelen met je schroevendraaier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Slux schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:39:
[...]
Het grootste gevaar zit imo in je voorkomen auto, klokjes, huis, boot, kleding.
Dus te koop lopen met je geld, dat doe je dan toch ook als je hier gaat roeptoeteren dat je een paar duizend euro aan crypto hebt? :?

Maar zoals ik al zei, iedereen mag zelf weten wat ie ermee doet, het was slechts een tipje van mijn kant. Laten we het vooral hebben over de handel in crypto en deze discussie beëindigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Luuk schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:41:
[...]

Een zware jongen gaat niet zelf zitten prutsen. Die draait een boormachine in je knie en vraagt jou vriendelijk zelf even in te loggen :P
Dot type zware jongen komt echter niet z'n bed uit voor "een paar K"

Het boormachine verhaal heeft een jarenlange historie in een illegaal circuit. Niet een random Dox op Tweakers ;)

Maar ik ben wel voor het handhaven van geen bedragen noemen. Het is niet handig een regel te staven naar hoe het 1 van ons wel of niet helpt, zie het in het licht van het gehele forum en huidige en toekomstige gebruikers. Ja, dan is het verstandig imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brnbtc
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-01 21:40
Koers Nano gaat ook flink omhoog...

Zou Mastercard een samenwerking aangaan met NANO?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C7kr7H3fIGKsuboK8fKnikri0C8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MdoO1diC2SPG8a03C2L5xwu4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
IK HEB 132 EURO AAN BITCOIN

yolo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:50
Speculaes schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:42:
[...]

Sinds dit bericht is Nano wel erg groen geworden. Deze post heeft wereldwijde invloed!
Ik voel FOMO aankomen haha. Misschien toch even plukje vaan mee pakken. Staat nu nog niet zo hoog. Paar dagen geleden nog op 6 euro en ver onder zijn all time high! Thx voor de tip man!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Speculaes schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:42:
[...]

Thanks, maar volgens mij wordt tweakers vooral bezocht door nederlanders hoor

<sorrynotsorry>

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Pkunk schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:46:
[...]

<sorrynotsorry>
Hij doelt ook op de post van de vice president van mastercard op twitter, niet zijn bericht op tweakers haha. Ik pak een plukje Nano mee.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Op Binance is iemand op dit moment lekker aan het cashen. Geloof dat hij/zij zijn hele PF inmiddels heeft verkocht en met pensioen gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pkunk schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:46:
[...]

<sorrynotsorry>
En Belgen en Slux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
jvp schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:47:
Op Binance is iemand op dit moment lekker aan het cashen. Geloof dat hij/zij zijn hele PF inmiddels heeft verkocht en met pensioen gaat...
Hoezo dit?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
door de hoge fee's en verschil koop en verkoop prijs bij litebit zit ik te denken om wat coins over te zetten naar
bitvavo. Is dit een goede vervangende optie? (denk dat ik het antwoord al weet) of zijn er nog betere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Check de marktactiviteiten. Momenteel alleen grote verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:12
nemesis2212 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:50:
door de hoge fee's en verschil koop en verkoop prijs bij litebit zit ik te denken om wat coins over te zetten naar
bitvavo. Is dit een goede vervangende optie? (denk dat ik het antwoord al weet) of zijn er nog betere alternatieven?
Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:01
nemesis2212 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:50:
Voor handelen gebruik ikzelf vaak Binance. Uitbetalen gebruik ik Bitvavo voor.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:50
Heb gisteravond een en ander verkocht aan GRT, BNB en LTO. Dat ging prima. Nu wil ik weer wat spul erbij halen. Zit voor de lange termijn in ADA, ETH, LSK.

Zit te denken aan Stellar. Iemand nog ander coins in de gaten gehouden die flink omlaag gaan of zijn gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

Slux schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:42:
[...]

Denk niet dat je hem snapt, we hebben het hier over crypto, een paar k is gewoon peanuts op 50k
Dus als ik 10k in crypto verlies is dat "maar Peanuts" omdat het maar 0.2BTC is.

Of is het toch een substantieel bedrag omdat het 4x netto maand salaris is en ik geen noodfonds heb en als Zzp'er geen opdrachten heb ?!

We discussiëren het belang/het nut van de regel om geen bedragen te noemen. In die discussie kan je toch niet om de financiële situatie van de user heen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Daacuso schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:51:
[...]

ja deels voor uitbetalen. gaat mij vooral reddcoin (daar zit zo 20%+ verschil tussen koop en verkoopprijs in bij litebit) en deze is niet te traden op binance vandaar

binance gebruik ik al voor traden :)

[ Voor 6% gewijzigd door nemesis2212 op 15-02-2021 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
MicroWhale schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:56:
[...]

Niet zoveel naar kijken dan.
Het heeft helemaal geen zin om te kijken, tenzij een een daytrader bent en bovenop de koers moet zitten. En dan nog maak je van zo'n klein dipje een goed moment met een short.

Als je er voor de quick-buck in zit dan is het nog een fantastische dag, omdat je alts eerst x2-10 zijn gegaan en nu 30% eraf. boehoe, nog steeds dikke winst dus. Tenzij je buy high, sell low doet.

Voor de lange termijn is het nog niet over één dag te bekijken waar we naartoe gaan. Zie post van @Taro een paar pagina's terug. En dan nog is een dip van 10% nog steeds super klein te noemen bij Bitcoin. Daarnaast zien we al vanaf januari dit soort dipjes.
Het probleem is misschien dat het voor je gevoel een grote dip lijkt omdat je teveel blindstaart op het bedrag in € dat zo is gegroeid. In dat geval kan ik je aanraden om je inleg er uit te halen (en met de winst verder te gaan) of je pf te balanceren.
Het was alleen maar een observatie.. heb de hele bear winter van 2018-2019 meegemaakt dus....
Mijn volledige inleg is er al uit en de rest zou pijnlijk zijn maar raakt me financieel niet.
Overigens zit ik maar in 2 alts: eth en een paar foute BCH.. Beide onder de 100 gekocht dus ook hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
nemesis2212 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:53:
[...]

ja deels voor uitbetalen. gaat mij vooral reddcoin (daar zit zo 20%+ tussen koop en verkoopprijs in bij litebit) en deze is niet te traden op binance vandaar

binance gebruik ik al voor traden :)
Gewoon doorsturen naar Bitvavo dus.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Daacuso schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:51:
[...]

Waarom geen uitbetaling via Binance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Maar DigiByte, wat doet u nu? :>

Wat een prachtige muntjes heb ik toch ook.

200 sats soon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:38
Zit er nog iemand in ONT? Prima volumes maar heeft nog niet een run gemaakt zoals de concurrentie.

Heb hem erbij gepakt naast NANO (en BTC, maar dat lijkt me evident) voor deze week.

[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-02-2021 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:37

WhySoSerious

Be the change.

Wat is KSM aan het doen vandaag? Binnenkort flippening?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Wo Ve schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:56:
[...]

Waarom geen uitbetaling via Binance?
Tja, nooit geprobeerd eigenlijk. Ben erg tevreden over de snelheid van uitbetaling door Bitvavo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTC100K2021 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:58:
Zit er nog iemand in ONT? Prima volumes maar heeft nog niet een run gemaakt zoals de concurrentie.

Hem hem erbij gepakt naast NANO voor deze week.
Ja als sinds 40 dollarcent ofzo. Mooi muntje, als NEO een mooie run gaat maken richting 3.0, dan verwacht ik wel dat ONT meetrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

Kleine FYI. Ik had Bitvavo gevraagd naar een DOT pair en kreeg dit als antwoord:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uMCTTMyNpu-MDJrFYRdaTP2S73I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x5aarKzi0vWEXm2YLpyG7Hv0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Bitvavo met een hele rits aan nieuwe shitcoins:
Aave AAVE
Balancer BAL
Band Protocol BAND
DFI.Money YFII
Fetch.ai FET
Kyber Network KNC
Maker MKR
Orchid OXT
Ren REN
Storj STORJ
SushiSwap SUSHI
Swipe SXP
Synthetix SNX
UMA UMA

@Ducksy88

[ Voor 30% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-02-2021 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Daacuso schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:59:
[...]

Tja, nooit geprobeerd eigenlijk. Ben erg tevreden over de snelheid van uitbetaling door Bitvavo.
Echt supersimpel.. Voor het weekend nog gedaan.. Omgezet naar euro (nog een betere koers ook haha), withdraw naar bankrekening en binnen 2 uur stond het op de rekening.. Kost je 80 euro cent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Een ledger heeft alleen zin als je er zelf ook goed mee om kan gaan, en hem dus niet kwijt raakt etc. Beginnen met een custody account is dus helemaal niet fout, en een gedeelte van het geld zal meestal wel op een exchange staan (want het geld op een ledger is cold, dus niet onmiddellijk verhandelbaar). Uiteindelijk loont het wel om er naar te kijken, want het blijft belangrijk je eigen keys te hebben.

[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 15-02-2021 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:27

MicroWhale

The problem is choice

Pkunk schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:19:
[...]

Eh? Da’s toch ook een beetje het punt? Hij heeft het over nano.
Klopt, maar als je dan een appel pakt en die met je peer vergelijkt, dan ben je toch gewoon af:

Alsof de directeur van de ECB zegt:
Goud is helemaal niet fijn als betaalmiddel. Veel te zwaar en moeilijk mee te nemen! Geef mij maar gewoon briefgeld. Lekker licht! _O-

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glockner
  • Laatst online: 10-03 16:11
BTC100K2021 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:05:
Bitvavo met een hele rits aan nieuwe shitcoins:
Aave AAVE
Balancer BAL
Band Protocol BAND
DFI.Money YFII
Fetch.ai FET
Kyber Network KNC
Maker MKR
Orchid OXT
Ren REN
Storj STORJ
SushiSwap SUSHI
Swipe SXP
Synthetix SNX
UMA UMA

@Ducksy88
In je browser staan ze al, niet handelbaar. In de app zijn ze nog niet zichtbaar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Modbreak:Op verzoek zijn een aantal berichten verwijderd waarin bedragen werden genoemd. Zoals ook in de Topicstart staat vermeld is het ivm veiligheid aan te raden om niet over de hoogte van je investering te praten of stijgingen ervan in fiat waarde uit te drukken. Gebruik in plaats daarvan percentages.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

JoebarRC schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:54:
[...]

Het was alleen maar een observatie.. heb de hele bear winter van 2018-2019 meegemaakt dus....
Mijn volledige inleg is er al uit en de rest zou pijnlijk zijn maar raakt me financieel niet.
Overigens zit ik maar in 2 alts: eth en een paar foute BCH.. Beide onder de 100 gekocht dus ook hier...
Lekker! d:)b

Bear winter klinkt wel dubbel dramatisch trouwens :/

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Taro schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:10:
[modbreak]Op verzoek zijn een aantal berichten verwijderd waarin bedragen werden genoemd. Zoals ook in de Topicstart staat vermeld is het ivm veiligheid aan te raden om niet over de hoogte van je investering te praten of stijgingen ervan in fiat waarde uit te drukken. Gebruik in plaats daarvan percentages.[/modbreak]
@Taro helemaal eens, misschien ook handig om je handtekening onder de loep te nemen. Als ik bij jou "Tesla 3 Performance" en "i am not buying BTC, selling fiat" lees plus ik zie dat jij hier veel post (zelfs mod bent) is dat voor mij als potentiële boef ook 1+1.

Eigenlijk niet normaal dat je daar over zou moeten nadenken, maar dat is helaas de realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Langzaam aan begint het shitcoin landschap al weer minder rood op 24h te kleuren... Her en der komt het groene gras alweer tevoorschijn zoals GRT.

Mijn lage bijkooporders zijn helaas niet geraakt tijdens de val.
Wie heeft wel de dip gekocht terwijl hij niet keek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:57
Ben ik.... REKT?

snel weer terug naar eergisteren. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Ducksy88 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:04:
Kleine FYI. Ik had Bitvavo gevraagd naar een DOT pair en kreeg dit als antwoord:

[Afbeelding]
Beetje off-topic maar Bitvavo schraapt wel genoeg binnen zo te zien dat ze kantoor houden in dit majestueuze grachtenpandje in Amsterdam. :P
https://www.debary.nl/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 02:54

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

gijsvogel schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:15:
Mijn lage bijkooporders zijn helaas niet geraakt tijdens de val.
Wie heeft wel de dip gekocht terwijl hij niet keek?
Nee, wel gekocht op de top 8) Een flufje. Ik weet alleen de benaming niet als het flufje afneemt of toeneemt.
Up: een grote flief, Down: een flafje? :+

Edit:
@Taro je kunt ook preventief in het schietsport topic gaan posten. Dat schrikt meer af dan wat camera's >:)

[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 15-02-2021 12:25 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
BTC100K2021 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:13:
[...]

@Taro helemaal eens, misschien ook handig om je handtekening onder de loep te nemen. Als ik bij jou "Tesla 3 Performance" en "i am not buying BTC, selling fiat" lees plus ik zie dat jij hier veel post (zelfs mod bent) is dat voor mij als potentiële boef ook 1+1.

Eigenlijk niet normaal dat je daar over zou moeten nadenken, maar dat is helaas de realiteit.
Ik ben toevallig ook topicstarter van het Tesla Model 3 topic, vandaar. Maar goed punt, zal er eens over nadenken. Hopelijk zien ze dan ook in andere topics dat ik veel beveiligingscamera's heb hangen :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 09:40
Kol Nedra schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:54:
[...]

Maar ik weet nu niet wat meer opleverd:
Je BNB insteken in launchpad of in de BNB Vault.....
Ik ben nu even aan het dubbelchecken of ik in de BNB vault evenveel LIT krijg als wanneer ik hem in de Launchpad zet. Zo ja, dan laat ik hem in de Vault staan, omdat je dan ook nog een beetje BNB als rente krijgt. Dit was 0,17%, maar zag dat dit nu 0,67% is. Nog steeds niet veel, maar alle beetjes helpen.

Zodra er weer een nieuwe launchpad/launchpool komt, zet ik vanaf moment één alles daarin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gijsvogel
sh4d0wman schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:20:
[...]

Nee, wel gekocht op de top 8) Een flufje. Ik weet alleen de benaming niet als het flufje afneemt of toeneemt.
Up: een grote flief, Down: een flafje? :+
Ach, dan heb je gewoon even in een drol gestaan... Even door het natte gras wandelen en in een plasje regenwater dan komt het er vanzelf wel weer vanaf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

Daacuso schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:59:
[...]
In r/binance waren wat topics met klachten over fiat withdrawal gepost. Daardoor getriggerd heb ik vanmorgen mijn eerste EUR van Binance naar ING met SEPA laten oversturen. Transactie is inmiddels afgehandeld door Binance. Nog niet bijgeschreven bij ING.
Transactie kost 80 eurocent, ongeachte het bedrag (dwz: ik heb een heel klein en een redelijk klein bedrag ingevuld en het bleef 80 cent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Het zal vast een foutje zijn maar ik heb op 8-2 en 12-2 een bedrag gepint bij dezelfde pinautomaat en op de tweede in eerste instantie cashback gekregen die nu ineens weer verdwenen is. Ik heb de BNB wel doorgesluisd naar mijn spot account en richting launchpad maar of het daar nog staat geen idee. Curieus wel. :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 22:04
bek schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:27:
[...]

In r/binance waren wat topics met klachten over fiat withdrawal gepost. Daardoor getriggerd heb ik vanmorgen mijn eerste EUR van Binance naar ING met SEPA laten oversturen. Transactie is inmiddels afgehandeld door Binance. Nog niet bijgeschreven bij ING.
Transactie kost 80 eurocent, ongeachte het bedrag (dwz: ik heb een heel klein en een redelijk klein bedrag ingevuld en het bleef 80 cent).
Binance hanteert gewoon instant SEPA, zelf in de weekenden binnen paar minuten op rekening... _/-\o_ :+
Bitvavo is ook aanrader, ook nooit problemen mee gehad met betalen, ook met meerdere gekoppelde reknummers... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 16:47
BoulaMouzer schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:34:
[...]

Binance hanteert gewoon instant SEPA, zelf in de weekenden binnen paar minuten op rekening... _/-\o_ :+
Bitvavo is ook aanrader, ook nooit problemen mee gehad met betalen, ook met meerdere gekoppelde reknummers... O-)
Is die instant sepa nieuw? Want ik ben altijd gewoon aan het wachten in het weekend.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob0876
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10-04-2021
Wat is dat traden toch een leuk spelletje, vanmorgen wakker en dacht oeps dat ging even mis vannacht, maar dacht ook gelijk mooie kans, van e.e.a wat bijgekocht en dankzij wat ( vind ik zelf ) slimme trades inmiddels een plusje van 2 % op de afgelopen dag ( week op plus 10 )

[ Voor 97% gewijzigd door Rob0876 op 15-02-2021 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerd29
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-05-2021
GRT begin ook weer omhoog te gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
HoppyF schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:17:
[...]

Beetje off-topic maar Bitvavo schraapt wel genoeg binnen zo te zien dat ze kantoor houden in dit majestueuze grachtenpandje in Amsterdam. :P
https://www.debary.nl/
Wat krijg ik daar een jeuk van zeg... Berg spel- en stijlfouten gratis erbij ook nog en €7,50 parkeren per uur? _O-

Volgens mij zitten ze daar ook niet als ik het goed lees maar gebruiken enkel het adres. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
ETH heeft ook eindelijk weer een mooie groene kaars op de BTC/ETH chart na vrijwel alleen maar rode dit weekend *O* opweg om terug te keren naar 0.045 BTC *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
Kijk GRT weer eens opkrabbelen dan...

Mijn hele PF klimt sowieso wel weer redelijk omhoog.
ADA, XDG, EOS, GRT en SC (siacoin) hebben me na aankoop afgelopen week nog niet teleurgesteld, vooral de laatste 2 staan tov aankoopmoment nog leuk er voor, maar het kan altijd nog stukken beter natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Pelox schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:42:
[...]

Is die instant sepa nieuw? Want ik ben altijd gewoon aan het wachten in het weekend.
Beide kanten moeten het ondersteunen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Nano is zo ziek hard geshilld op Reddit dat ik koude rillingen op m'n rug krijg als ik de naam hoor. Met het oog op het Lindy-effect van Bitcoin en de mogelijkheden van 2e en 3e lagen op het netwerk, vraag ik me af hoeveel bestaansrecht Nano in de toekomst heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 22:04
Pelox schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:42:
[...]

Geen idee, is bij mij al mogelijk van vorig jaar December, lucky me... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:40
[Knip] Verkeerde topic. Excuses!

[ Voor 95% gewijzigd door Rctworld op 15-02-2021 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:03
BoulaMouzer schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:50:
[...]

Geen idee, is bij mij al mogelijk van vorig jaar December, lucky me... :9
Heb je toevallig ING? Want die zou dit ook moeten ondersteunen, maar ik heb nog nooit gemerkt dat 't sneller ging dan een reguliere SEPA. In 't weekend gebeurt er dan ook niks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
'Prachtig' dit, sommige mensen maken zich druk om hun persoonsgegevens naar een buitenlandse exchange te sturen maar ondertussen hebben medewerkers van de GGD je zieltje al verkocht. _O-

https://www.nu.nl/tech/61...datadiefstal-bij-ggd.html

En nee het is eigenlijk niet om te lachen maar het is wel pijnlijk te zien waar het nu mis is gegaan, dat verwacht je toch niet? |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:56
Doge vanochtend gekocht en nu al +18% wajoo.

Mooie tech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Victor Belli schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:56:
Doge vanochtend gekocht en nu al +18% wajoo.

Mooie tech.
Moet niet gekker worden

https://twitter.com/elonmusk/status/1361255427669909504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Crypts schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:48:
[...]

€7,50 parkeren per uur? _O-
Beetje off topic, maar dat is in het centrum van Amsterdam eigenlijk wat aan de goedkope kant gezien de grondprijzen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:15
Taro schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:21:
[...]

Ik ben toevallig ook topicstarter van het Tesla Model 3 topic, vandaar. Maar goed punt, zal er eens over nadenken. Hopelijk zien ze dan ook in andere topics dat ik veel beveiligingscamera's heb hangen :)
Nu maar hopen dat die inbrekers geen wielrenners zijn met dat ze mijn wielrenbadge zien :X.

Heb nog altijd meer waarde in fietsen zitten dan in Bitcoin, al wordt die een alleen maar minder waard en de ander meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:16
Sjoerd29 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:43:
GRT begin ook weer omhoog te gaan
Als die 2,51 voorbij komt dan is het herstel erg snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
GRT 🚀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
Gelukkig stijgt HIVE 🚀weer, sta nu nog op ongeveer -1% verlies na de flinke dip vanacht om 3 uur.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Glenn Hoddle schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:58:
[...]

Beetje off topic, maar dat is in het centrum van Amsterdam eigenlijk wat aan de goedkope kant gezien de grondprijzen daar.
Ben al even niet meer in centrum A'dam geweest en kom net terug uit een hoofdstad waar je maximaal €3 betaald... Per DAG voor een bewaakte parkeerplaats. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Doge, echt hè 🙃

Binnenkort nieuwe coin? #ELON

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Kol Nedra schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:17:
[...]

Doge, echt hè 🙃

Binnenkort nieuwe coin? #ELON
Bestaat (helaas) al, $ELONX: https://www.dextools.io/a...819aaf534e228eca2a0d82de9

https://twitter.com/ELONX49?s=09

Bah.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Crypts schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:10:
[...]

Ben al even niet meer in centrum A'dam geweest en kom net terug uit een hoofdstad waar je maximaal €3 betaald... Per DAG voor een bewaakte parkeerplaats. :D
zo dacht ik laatst lekker veilig te parkeren in de ondergrondse parkeergarage op museumplein (bezoekje aan rijksmuseum toen het nog open was half jaar terug).

Kom ik terug in de parkeergarage om eruit te rijden zie ik letterlijk minimaal 10 dure autos waar een van de deurramen was ingeslagen. het leek er ook op dat de veiligsheidsdeur om binnen te komen in de garage was vernield en niet meer werkte. zo jammer al dat vandalisme... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 02:00
Ja bah. Keerzijde van al deze groene cijfers en altcoin-hype is ook dat je ziet dat er nog teveel aandacht (en dus "investeringen") uit gaan naar dergelijke nutteloze crypto's. Volwassenheid en serieus nemen van de real-life gebruiksscenario's voor crypto is voor het gros van de wereld nog lachwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Effe voor mijn beeld; je kan dus orders aanmaken waarmee je automatisch iets koopt als de ingestelde prijs gehaald wordt, en orders waarmee je automatisch verkoopt voor gelijke voorwaarden...

Dan is het toch heel eenvoudig om steeds orders aan te maken voor een (realistische) dip en voor een (realistische) high?

Of zie ik nu iets heel erg over het hoofd? Ga ik dan bankroet vanwege de fees die ik moet betalen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
nemesis2212 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:24:
[...]

zo dacht ik laatst lekker veilig te parkeren in de ondergrondse parkeergarage op museumplein (bezoekje aan rijksmuseum toen het nog open was half jaar terug).

Kom ik terug in de parkeergarage om eruit te rijden zie ik letterlijk minimaal 10 dure autos waar een van de deurramen was ingeslagen. het leek er ook op dat de veiligsheidsdeur om binnen te komen in de garage was vernield en niet meer werkte. zo jammer al dat vandalisme... :F
Mjah sowieso toen ik nog vanaf afstand meekeek in wat er hier gebeurde was dat heel onwerkelijk. Ook zijn er hier wat dingen gebeurd tijdens mijn afwezigheid die daar echt niet mogelijk zouden zijn. Heel eerlijk is mijn fiets daar wel gejat maar goed, die stond dan ook niet op slot dus dat was wel een beetje eigen schuld. Al met al voelde ik me daar veel veiliger dan hier... :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

mvds schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:29:
Effe voor mijn beeld; je kan dus orders aanmaken waarmee je automatisch iets koopt als de ingestelde prijs gehaald wordt, en orders waarmee je automatisch verkoopt voor gelijke voorwaarden...

Dan is het toch heel eenvoudig om steeds orders aan te maken voor een (realistische) dip en voor een (realistische) high?

Of zie ik nu iets heel erg over het hoofd? Ga ik dan bankroet vanwege de fees die ik moet betalen ofzo?
Nee hoor, je gaat niet bankroet, maar je moet A genoeg liquiditeit in je account hebben, je kan immers geen limit-buy instellen als je helemaal geen koopkracht hebt.

Daarnaast is het goed gokken van een "realistische" dip en high niet zo eenvoudig als jij het hier schetst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:19

Nee hoor, wat je hier zegt is prima mogelijk.

Sommige mensen worden echter ongeduldig als de 'realistische dip' nog ff 5% verder doorloopt, en besluiten dan maar verlies te nemen.
Of hebben bij de 'realistische high' verkocht en missen de 10% gainz die daar weer achteraan komen.

Emoties zijn het probleem.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Sterker nog. Op sommge exchanges kun je dat met één order zetten (zowel min als max prijs zetten voor buy of sell). Heet OCO op Binance volgens mij.

Je funds voor die order worden wel gereserveerd, dus je kunt niet 'vooruit plannen' met funds die je nog niet hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

kernie schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:18:
[...]

Exact hetzelfde hier, en je raadt al wie de schuld krijgt... ;)
Tik em aan ouwe d:)b

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:31:
[...]

Nee hoor, je gaat niet bankroet, maar je moet A genoeg liquiditeit in je account hebben, je kan immers geen limit-buy instellen als je helemaal geen koopkracht hebt.

Daarnaast is het goed gokken van een "realistische" dip en high niet zo eenvoudig als jij het hier schetst.
Nee, dat snap ik, als het zo eenvoudig zou zijn zou iedereen allang rijk zijn hierdoor :D
Richh schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:31:
[...]

Nee hoor, wat je hier zegt is prima mogelijk.

Sommige mensen worden echter ongeduldig als de 'realistische dip' nog ff 5% verder doorloopt, en besluiten dan maar verlies te nemen.
Of hebben bij de 'realistische high' verkocht en missen de 10% gainz die daar weer achteraan komen.

Emoties zijn het probleem.
Emoties en hebberigheid ;) Als ik een leuke profit (van x %) kan pakken zal ik niet wakker liggen als het ook x + y % had kunnen zijn. Maar ik snap je punt. Het is voor mij ook gewoon om bekend te raken met alles, ik verwacht echt geen lambo binnen 1 week :P (of, als ik kijk naar mijn bedragen, ergens binnen mijn leven :D :D ) Just for fun!
MicroWhale schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:32:
[...]

Sterker nog. Op sommge exchanges kun je dat met één order zetten (zowel min als max prijs zetten voor buy of sell). Heet OCO op Binance volgens mij.

Je funds voor die order worden wel gereserveerd, dus je kunt niet 'vooruit plannen' met funds die je nog niet hebt.
Oh, daar zit ik ook, dus ik zal eens kijken. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd29
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-05-2021
BCH goed om te investeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh help lok Bitcoinmeneer nou niet dit topic in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik zou XRP pakken als ik jou was. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Nee, nee!! BSV schijnt nog beter te zijn.

(gehoord van iemand uit dit topic)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
MicroWhale schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:50:
[...]

Nee, nee!! BSV schijnt nog beter te zijn.

(gehoord van iemand uit dit topic)
Hadden we niet afgesproken een pareltje als BSV voor onszelf te houden? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
MicroWhale schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:32:
[...]

Maar dat is niet hetzelfde. Bij oco verkoop je op een hoger punt met winst of je verkoopt met iets verlies (soort van stoplimit). Met buy oco koop je op een hoger punt (boven een resistance bv) of koop je op een lager punt hopende dat je de dip goed timed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
HIVE schijnt ook goed te zijn, en BNB, LIT, BTC 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Ik heb afgelopen weekend wat vragen gesteld betreffende het traden en al wat tips mogen ontvangen, waarvoor dank. Ik heb mij wat ingelezen over RSI, MA, candles en trend lines en zie dat het ook belangrijk is om naar het Volume te kijken. Nu ben ik al een aantal filmpjes en teksten verder, maar kom hier niet helemaal uit. Wanneer weet je nu of het volume een goede indicatie is om te kopen/verkopen? Iemand wat tips of handvatten?

[ Voor 3% gewijzigd door Geertwa op 15-02-2021 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het probleem is dat je niet weet wat een realistische dip of high is. Het kan zakken waar jij koopt en het blijft nog 3 weken zakken, laat staan langer. Of je verkoopt en het blijft stijgen waarbij er geen dip meer komt voor weken lang. Dat je automatisch orders kan uitvoeren bekend nog niet dat je ook de plekken weet waar ze moeten staan.

De fee's zijn het probleem sowieso niet want instappen en uistappen kost je 0.15% bij iets als Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:12
Als jullie op binance de winst op een munt willen incasseren, wat zijn dan de mogelijkheden?
Sommige munten kan je traden/coverten in andere crypto currency, eth/bnb/btc etc, soms rechtstreeks naar fiat.
Is er een stategie om het op een bepaalde manier te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
wokkelz schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:57:
Als jullie op binance de winst op een munt willen incasseren, wat zijn dan de mogelijkheden?
Sommige munten kan je traden/coverten in andere crypto currency, eth/bnb/btc etc, soms rechtstreeks naar fiat.
Crypto verkopen voor USDT of een andere stablecoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

PilatuS schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:57:
[...]

Het probleem is dat je niet weet wat een realistische dip of high is. Het kan zakken waar jij koopt en het blijft nog 3 weken zakken, laat staan langer. Of je verkoopt en het blijft stijgen waarbij er geen dip meer komt voor weken lang. Dat je automatisch orders kan uitvoeren bekend nog niet dat je ook de plekken weet waar ze moeten staan.

De fee's zijn het probleem sowieso niet want instappen en uistappen kost je 0.15% bij iets als Binance.
Dat snap ik :) Ik kan heel optimistisch zijn en bijv ADA kopen als ie onder de 0,70 valt en een order instellen om te verkopen wanneer ie boven de 1,40 komt wat neerkomt op een leuke winst, maar het kan best dagen/weken duren voordat ADA op dat punt komt als ie er ooit gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
wokkelz schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:57:
Ik zet winst (om) in euro naar mijn kaart en betaal daar mijn boodschappen mee, makkelijker dan dat wordt het niet. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:18
Toen ik 5 weken geleden instapte, zou vannacht echt weer een 'schok' zijn geweest en had ik slecht geslapen. Ondertussen al wat gehard, maar vooral wat meer inzicht en 'zoom-out'.

Ben al heel snel uitgegegaan van onderstaande grafiek, met zeker in t achterhoofd dat we gisteren of vandaag een enorme shakeout zouden krijgen. Wat stop-losses ingesteld (had liever wat buy-orders gehad, maar zit volledig in crypto met mijn te kunnen verliezen fiat), waarvan die bij ETH is gehit en zelfs nog 1% lager heb kunnen inkopen. Dip was dieper dan gedacht, maar toch met een goed gevoel weer gaan slapen. Terecht, blijkt nu. Momenteel komen de MA7 en MA25 samen op de 4H en de 7, 25 & 99 zelfs op de 1H. Ik verwacht komende dag dus best wat vuurwerk. Deze zou best eens naar beneden kunnen gaan, ondanks meerdere bullish signalen, gezien de ongezonde groei weer van afgelopen anderhalve week. Natuurlijk is Bitcoin een hoop in t nieuws, maar uiteindelijk controleren de whales de koers.

Naar boven zou, volgens de vlag die we aan t afmaken zijn, op de 56K kunnen afstormen, maar als we naar beneden gaan, kunnen we de 42/43K gaan testen.

Tot zover mijn beginners bevindingen!

Edit/vraag: Hoe krijg ik volumes terug in Binance? Deze per ongeluk gisteren weggeklikt en kan het niet 123 vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fw2mKEwkv7lre5x-aT5383AigkY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R18XlrjD2Wv9GHmJoAhoLB6o.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door mouzetc op 15-02-2021 14:06 ]

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
mvds schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:01:
[...]

Dat snap ik :) Ik kan heel optimistisch zijn en bijv ADA kopen als ie onder de 0,70 valt en een order instellen om te verkopen wanneer ie boven de 1,40 komt wat neerkomt op een leuke winst, maar het kan best dagen/weken duren voordat ADA op dat punt komt als ie er ooit gaat komen.
Kun je doe ja.
Dan blijven je orders weken/maanden openstaan en had je ondertussen talloze andere coins kunnen kopen/verkopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:12
Crypts schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:02:
[...]

Ik zet winst (om) in euro naar mijn kaart en betaal daar mijn boodschappen mee, makkelijker dan dat wordt het niet. :P
Maar dan eerst naar BTC/ETH en dan om naar USDT of EUR? Lang niet alles kan direct naar fiat zie ik.
Voegt Binance die mogelijkheid wel toe? Steeds meer crypto naar fiat? Of zijn ze daar niet zo happig op?
Pagina: 1 ... 238 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!