Bitcoin deed gewoon een Daytona'tje
Voor 200 euro kan het nog niet eens uit om je boor te laten slijpenjellybrah schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:15:
[...]
HODL (let op, dit is geen financieel advies)
Tip, ik zou persoonlijk geen bedragen en aantallen noemen hier of waar dan ook op internet. Just in case
het probleem is, ik heb al zeker 10 willen verkopen om m'n stack te vergroten in deze schommelingen, je weet dat er resistance is op de 50k en je weet dat er support is tussen de 46 a 47k. het probleem is (voor mij) de FOMO, want ik weet, net als ik dit ga doen schiet hij door de 50k. en dat wil ik jullie niet (alleen) gunnen, ik wil ook mee op te trein
Goedemorgen,
Ik lees al even mee op dit topic (en de voorgaande, met 'slowchat').
Na de rode nacht toch maar eens experimenteren met *UP op Binance. Voor nu EOSUP. Dat lijkt me een vereenvoudigde versie tov leverage via futures. Meer fee per transactie, en fee per dag.
Anderen ervaring met *UP (of *DOWN), en misschien wat tips?
Na de rode nacht toch maar eens experimenteren met *UP op Binance. Voor nu EOSUP. Dat lijkt me een vereenvoudigde versie tov leverage via futures. Meer fee per transactie, en fee per dag.
Respectfully, TTB.
haha, zeer zeker niet. Maar.. als je hodlt sla je er wellicht €50 euro uit en is het wel mogelijkybos schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:49:
[...]
Voor 200 euro kan het nog niet eens uit om je boor te laten slijpen
Exact dit. Heb de order op een kleine 50K al 5x geplaatst en weer verwijderd. Aan de ene kant weet je dat het vrij waarschijnlijk is dat ie daar nog een aantal keer rejected wordt, maar ben altijd bang dat ie dan toch doorschiet als ik dat doe. Is me namelijk al een aantal keer overkomen, wordt ondertussen al een aardig bedrag wat ik daardoor gemist heb. Daarom maar gewoon aan het oorspronkelijke uitstapplan houden, tenzij de pleuris echt los breekt.mathiasc schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:56:
het probleem is, ik heb al zeker 10 willen verkopen om m'n stack te vergroten in deze schommelingen, je weet dat er resistance is op de 50k en je weet dat er support is tussen de 46 a 47k. het probleem is (voor mij) de FOMO, want ik weet, net als ik dit ga doen schiet hij door de 50k. en dat wil ik jullie niet (alleen) gunnen, ik wil ook mee op te trein
Ik had hier volgend jaar miljonair willen zijnjellybrah schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:58:
[...]
haha, zeer zeker niet. Maar.. als je hodlt sla je er wellicht €50 euro uit en is het wel mogelijk
Af en toe een plukje verkopen kan nooit kwaad, beetje winst pakken is lekker joh.hsst schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:00:
[...]
Exact dit. Heb de order op een kleine 50K al 5x geplaatst en weer verwijderd. Aan de ene kant weet je dat het vrij waarschijnlijk is dat ie daar nog een aantal keer rejected wordt, maar ben altijd bang dat ie dan toch doorschiet als ik dat doe. Is me namelijk al een aantal keer overkomen, wordt ondertussen al een aardig bedrag wat ik daardoor gemist heb. Daarom maar gewoon aan het oorspronkelijke uitstapplan houden, tenzij de pleuris echt los breekt.
Zero.
amenhsst schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:00:
[...]
Exact dit. Heb de order op een kleine 50K al 5x geplaatst en weer verwijderd. Aan de ene kant weet je dat het vrij waarschijnlijk is dat ie daar nog een aantal keer rejected wordt, maar ben altijd bang dat ie dan toch doorschiet als ik dat doe. Is me namelijk al een aantal keer overkomen, wordt ondertussen al een aardig bedrag wat ik daardoor gemist heb. Daarom maar gewoon aan het oorspronkelijke uitstapplan houden, tenzij de pleuris echt los breekt.
Doe ik ook wel, inleg is er al weer uit. Die sellorder vlak voor 50K zou dan zijn met als doel lager weer in te kopen, traden dus. Gaat bij mij echter meestal fout.Pelox schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:02:
[...]
Af en toe een plukje verkopen kan nooit kwaad, beetje winst pakken is lekker joh.
Sell the news van gister, buy the dip. Wat lekker om maandagochtend met een schone lei en een volle cryptobag te beginnen. Bijna al mijn buy-orders geraakt, waaronder LTC op €157,10, in het dipje om 3:20 die niet verder ging dan 156,8 
Lets gooo, LTC had een goeie run dit weekend om beetje te herstellen van de rest. Veel supportlijnen rond dit BTC bedrag, dus verwacht niet dat hij er doorheen gaat naar beneden. Dan is de bodem vrij ver weg.
Lets gooo, LTC had een goeie run dit weekend om beetje te herstellen van de rest. Veel supportlijnen rond dit BTC bedrag, dus verwacht niet dat hij er doorheen gaat naar beneden. Dan is de bodem vrij ver weg.
Voor het eerst zondag wat DCA toegepast waardoor mijn PF niet zo hard gehit is als ik verwacht had sta eigenlijk precies quitte nu ipv dik rood 
Dankjewel voor alle tips in dit forum !
Dankjewel voor alle tips in dit forum !
Ja, niet te lang vasthouden. Heeft te maken met fees welke je per dag betaald over deze coins.ttb_82 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:58:
Goedemorgen,
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Je kan nu wel een goed onderscheid maken welke altcoins een degelijke positie hebben nu, de meeste zijn hersteld al naar het niveau van voor de dip van vannacht. Dan heb je weinig om je zorgen over te maken.
Meeste staan op de 24h nog in het rood.Justevo schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:18:
Je kan nu wel een goed onderscheid maken welke altcoins een degelijke positie hebben nu, de meeste zijn hersteld al naar het niveau van voor de dip van vannacht. Dan heb je weinig om je zorgen over te maken.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
En afgelopen 7 dagen / 31 dagen? Echt niks aan de hand
Nee joh, weak hands er uit en weer doorJustevo schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:21:
[...]
En afgelopen 7 dagen / 31 dagen? Echt niks aan de hand
ik verwacht eigenlijk dat elke coin die ik heb minimaal 100%+ doet elke dag. anders schiet het miljonair gevoel niet op!Smultie schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:21:
Jongens, verwachten jullie dag in dag uit minimaal 6% in de plus te staan op de 24h ofzo? Jeez.
Hier gedurende het weekend toch een aanzienlijke downtrend vanwege een veel te grote positie in SNX en Hodl modus.
Upside: zowel in € als btc een betere positie dan vorige week (tm donderdag)
Upside: zowel in € als btc een betere positie dan vorige week (tm donderdag)
Bensimpel
Positieve meneer
Where lambonemesis2212 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:22:
[...]
ik verwacht eigenlijk dat elke coin die ik heb minimaal 100%+ doet elke dag. anders schiet het miljonair gevoel niet op!
😆 - Denk ook eens om ;)
When moon
Ik schrok vanmorgen ook even van -8%, maar als ik kijk ten opzichte van een maand geleden is het helemaal niet onlogisch dat er ook een keertje dit gebeurde.Smultie schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:21:
Jongens, verwachten jullie dag in dag uit minimaal 6% in de plus te staan op de 24h ofzo? Jeez.
Enige waar ik van baal is dat ik de buy order bij SNX vergeten ben, hopelijk komt die nog een keer langs
Nog maar 4% in de min hier t.o.v. 24u geleden, gaat best wel vlot omhoog weer.
[ Voor 13% gewijzigd door Chaes op 15-02-2021 09:36 ]
8% is nog niks, wacht maar tot je 30% correctie krijgt. Zit hier het hele topic weer vol met huilende kidsProsac schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:32:
[...]
Ik schrok vanmorgen ook even van -8%, maar als ik kijk ten opzichte van een maand geleden is het helemaal niet onlogisch dat er ook een keertje dit gebeurde.

Dan moet je ook wel ongeveer de slechtste trader uit de Bitcoin geschiedenis zijn als je het presteert om op de ATH te kopen en een paar uur later op het laagste punt van de dag te verkopen.JoebarRC schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:34:
Euhm.. van 49707 naar 45570 is echt geen 3.17%.. Van zondag middag naar de low van de dump is bijna 10% en bij deze getallen is dat echt wel even slikken.
Wie dan 'even moet slikken' is gewoon niet goed bezig nadat BTC afgelopen maanden +300% gegaan is.
Verwijderd
Haha ik ben al popcorn en memes aan het hoarden voor deze tijden.Daacuso schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:36:
[...]
8% is nog niks, wacht maar tot je 30% correctie krijgt. Zit hier het hele topic weer vol met huilende kids
Ik heb 2017 nog meegemaakt, dit is niks.Daacuso schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:36:
[...]
8% is nog niks, wacht maar tot je 30% correctie krijgt. Zit hier het hele topic weer vol met huilende kids
Dit is altijd zo, paniekreacties als het ook maar een beetje dieper gaat dan -3% langer dan een uur.
Wel was ik maar wat blij dat ik mijn inleg + beetje winst er indertijd uitgetrokken had en alleen nog maar handelde met winst.
Het gaat gewoon harstikke goed. +1,77 euro t.o.v. gisteren. Topdag, op m'n spaarrekening haal ik dat niet.
Met een Elon in de markt met z'n opvliegers zie ik een 50% correctie er ook wel in zitten als hij even achter de oren krapt en zijn doge verkoopt.
als er een crypto is waar je echt wel zonder zorgen kan laten staan is het BTC wel, zelfs als die nu naar beneden pleurt naar de 30k weet je dat je over 2 jaar weer tegen 75 k aankijkt.Ypuh schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:37:
[...]
Dan moet je ook wel ongeveer de slechtste trader uit de Bitcoin geschiedenis zijn als je het presteert om op de ATH te kopen en een paar uur later op het laagste punt van de dag te verkopen.
Wie dan 'even moet slikken' is gewoon niet goed bezig nadat BTC afgelopen maanden +300% gegaan is.
Dat zijn de mooiste dagen als je het mij vraagt. Er kan geen achtbaan ter wereld op tegen het gevoel dat -30% in enkele minuten/uren je geeft. De gedachte 'dit kan niet zo snel, het is gewoon niet mogelijk' komt dan tig keer voorbij in je hoofd, terwijl de koers in die paar seconden weer $1.000 lager staat en het op één na beste moment om te verkopen 30 seconden geleden was.Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:38:
[...]
Haha ik ben al popcorn en memes aan het hoarden voor deze tijden.
* Ypuh is ramptoerist
Ach ja... de achtbaan.
Beste aankoop afgelopen weken:
ANKR (+150%)
Slechte aankoop:
GRT (-25%)
Helaas is het aandeel GRT in mijn PF 14x hoger.
ANKR (+150%)
Slechte aankoop:
GRT (-25%)
we only make way for the man who boldly pushes past us
GRT is weer langzaam uit z’n grafje aan het opstijgen vandaag.WiseGuy! schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:50:
Ach ja... de achtbaan.
ANKR (+150%)
Slechte aankoop:
GRT (-25%)
Geduld dus....
Vraag me overigens wel af wat de reden van de BTC dip afgelopen nacht was.
Je ziet dit soort dips vaker en het hoort erbij maar toch?
Belangrijker is het snelle herstel na een dip(je). Dit geeft de veerkracht van de markt wel weer.
Deze vraag ook gesteld afgelopen week en kreeg het volgende antwoord. Aangezien ik liever m'n vingers brand voor ik tot een bepaald inzicht kom, kwam ik tot de volgende conclusie.ttb_82 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:58:
Goedemorgen,
Disclaimer: Die tokens gaan hard, erg hard op koersschommelingen en anders lopen ze leeg. Was in één nacht zo'n 15% van m'n PF waarde kwijt en zat niet eens all-in. Na enkele dagen sideways dit afgelopen nacht op dezelfde manier weer weten te herstellen, maar heb er weinig van genoten deze dagen

Mijn advies is inmiddels hetzelfde als die van Pelox, hou ze aan voor maximaal een paar uur en wees bereid (flink) te verliezen. Ik zou het eerst een paar dagen uitproberen met een paar tientjes i.p.v. er direct een paar duizend in te zetten. DCA'en etc. werkt ook echt anders met leveraged tokens, waarbij BTC je gewoon bedag X + bedrag Y gedeeld door 2 kunt doen, geldt dat niet bij x4 leverage die dagelijks gerebalanced worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 15-02-2021 10:04 ]
Niet zoveel naar kijken dan.JoebarRC schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:34:
[...]
Euhm.. van 49707 naar 45570 is echt geen 3.17%.. Van zondag middag naar de low van de dump is bijna 10% en bij deze getallen is dat echt wel even slikken.
Maar belangrijker.. BTC is nu onder een belangrijke support gekomen en lijkt daar al voor het derde uur te willen blijven... persoonlijk vind ik het er nu even niet goed uitzien..
ELON!!!!
Het heeft helemaal geen zin om te kijken, tenzij een een daytrader bent en bovenop de koers moet zitten. En dan nog maak je van zo'n klein dipje een goed moment met een short.
Als je er voor de quick-buck in zit dan is het nog een fantastische dag, omdat je alts eerst x2-10 zijn gegaan en nu 30% eraf. boehoe, nog steeds dikke winst dus. Tenzij je buy high, sell low doet.
Voor de lange termijn is het nog niet over één dag te bekijken waar we naartoe gaan. Zie post van @Taro een paar pagina's terug. En dan nog is een dip van 10% nog steeds super klein te noemen bij Bitcoin. Daarnaast zien we al vanaf januari dit soort dipjes.
Het probleem is misschien dat het voor je gevoel een grote dip lijkt omdat je teveel blindstaart op het bedrag in € dat zo is gegroeid. In dat geval kan ik je aanraden om je inleg er uit te halen (en met de winst verder te gaan) of je pf te balanceren.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Op reddit zie ik dit voorbij komen:HoppyF schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:55:
[...]
GRT is weer langzaam uit z’n grafje aan het opstijgen vandaag.
Geduld dus....
Belangrijker is het snelle herstel na een dip(je). Dit geeft de veerkracht van de markt wel weer.
Over the space of about 10 minutes, someone dropped $100M in BTC and $60M in ETH on the market causing BTC and ETH to drop.
Ondanks het feit dat mijn mijn GRT investering op -25% staat durf ik wel te stellen dat het feit hij nu boven de $2 bungelt eigenlijk best wel sterk is. Was ik in EGLD blijven hangen, dan stond mijn PF nu op -30 $, en ook die zal straks wel weer terug komen. Zolang een daling geen 50% is, is het op zich nog allemaal prima te doen.
Bensimpel
Positieve meneer
Crypto is binnen 3 - 6 maanden verboden in India, dus misschien een paar whales die alvast gaan dumpen? *speculatiesHoppyF schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:55:
[...]
Geduld dus....
😆 - Denk ook eens om ;)
Zou goed kunnen.Speculaes schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:58:
[...]
Op reddit zie ik dit voorbij komen:
Over the space of about 10 minutes, someone dropped $100M in BTC and $60M in ETH on the market causing BTC and ETH to drop.
Wat ik dan nooit begrepen heb is waarom zulke grote whales in één keer zoveel BTC kopen of verkopen.
Waarom doen ze niet 100x 1M ipv 1x 100M? Of 1000x 100K?
Dit valt minder of niet op en verstoort de zaak dan ook niet.
Dit doen ze om mensen eruit te shaken, stop losses te triggeren.. Zo kunnen hun op de top verkopen en de rest dondert vanzelf in elkaar en kunnen ze flink lager terug kopen..HoppyF schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:07:
[...]
Zou goed kunnen.
Wat ik dan nooit begrepen heb is waarom zulke grote whales in één keer zoveel BTC kopen of verkopen.
Waarom doen ze niet 100x 1M ipv 1x 100M? Of 1000x 100K?
Dit valt minder of niet op en verstoort de zaak dan ook niet.
Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/
Wat niet ? pas op met dat VTHO die gaat meesstal nadat VET een run heeft gehad, als die niet doorzet zal VTHO hard zakkenGeertwa schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:14:
VTHO is prima aan het stijgen
Zou je denken maar als je al een stop loss op -3 of -4% zet vraag je hier zelf om.verstappen33 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:09:
[...]
Dit doen ze om mensen eruit te shaken, stop losses te triggeren.. Zo kunnen hun op de top verkopen en de rest dondert vanzelf in elkaar en kunnen ze flink lager terug kopen..
Dit gedrag kun je dus tegen gaan door een stop loss niet zo strak in te stellen.
We zijn gewoon bagholders gewordenmannowlahn schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:02:
Ondanks het feit dat mijn mijn GRT investering op -25% staat durf ik wel te stellen dat het feit hij nu boven de $2 bungelt eigenlijk best wel sterk is. Was ik in EGLD blijven hangen, dan stond mijn PF nu op -30 $, en ook die zal straks wel weer terug komen. Zolang een daling geen 50% is, is het op zich nog allemaal prima te doen.
vergeet ff de longs niet.....als je x25 zit is zo'n drop al genoeg om een mailtje van ome Arthur te krijgenHoppyF schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:19:
[...]
Zou je denken maar als je al een stop loss op -3 of -4% zet vraag je hier zelf om.
Dit gedrag kun je dus tegen gaan door een stop loss niet zo strak in te stellen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wellicht is de teleurstelling niet zozeer door de daling van je PF, maar vooral door de enorme gemiste kans om er meer uit te halen. Althans, dat heb ik.
M'n EGLD pot bijvoorbeeld. Die heeft al zo veel grote veranderingen meegemaakt. Inleg x veel inmiddels. Maar met een beetje safe traden had dat ook prima inleg x 4 x veel kunnen zijn!
M'n EGLD pot bijvoorbeeld. Die heeft al zo veel grote veranderingen meegemaakt. Inleg x veel inmiddels. Maar met een beetje safe traden had dat ook prima inleg x 4 x veel kunnen zijn!
[ Voor 3% gewijzigd door oNo op 15-02-2021 12:42 ]
Boeit weinig.Bensimpel schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:06:
[...]
Crypto is binnen 3 - 6 maanden verboden in India, dus misschien een paar whales die alvast gaan dumpen? *speculaties
India is weliswaar een groot land maar de (financiële) wereld is veel groter dan India.
Rijke Indiërs zullen hun geld ongetwijfeld al weggesluisd hebben als hun regering niet meewerkt.
Ja, dat denk ik ook, echter zijn de volumes wel wat laag. Puntje van zorg.HoppyF schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:55:
[...]
Geduld dus....
Zal waarschijnlijk hetzelfde gebeuren als in China, eerst zogenaamd verbieden en dan gewoon toestaan.Bensimpel schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:06:
[...]
Crypto is binnen 3 - 6 maanden verboden in India, dus misschien een paar whales die alvast gaan dumpen? *speculaties
Inderdaad.elektriekert schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:24:
[...]
Zal waarschijnlijk hetzelfde gebeuren als in China, eerst zogenaamd verbieden en dan gewoon toestaan.
De lobbyisten (met geld!) zijn machtig.
Of zoals in NL, eerste extreme kyc eisen waarbij je eigenaarschap van je adres moet bewijzen. En dan nu met terugwerkende kracht in een brief doen alsof dat nooit een harde eis is geweest.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Nou?WiseGuy! schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:22:
[...]
Ja, dat denk ik ook, echter zijn de volumes wel wat laag. Puntje van zorg.
Het trading volume per 24 uur is juist met 40% gestegen.
https://coinmarketcap.com/currencies/the-graph/
Op de 4h heeft doge de MA99 aangetikt en lijkt het alsof hij er weer vanaf stuitert.
Is natuurlijk een beetje wetenschap van de koude grond omdat bijna alles dezelfde beweging maakt boven die lijn, maar voor een doge die overhyped is de laatste 2 weken zie ik het maar even als een positieve ontwikkeling en een kans op een nog grotere organische groei de aankomende week.
Is natuurlijk een beetje wetenschap van de koude grond omdat bijna alles dezelfde beweging maakt boven die lijn, maar voor een doge die overhyped is de laatste 2 weken zie ik het maar even als een positieve ontwikkeling en een kans op een nog grotere organische groei de aankomende week.
In China is het nooit verboden geweest om crypto te bezitten, alleen exchanges zijn verboden.elektriekert schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:24:
[...]
Zal waarschijnlijk hetzelfde gebeuren als in China, eerst zogenaamd verbieden en dan gewoon toestaan.
Geen financieel advies, ik heb geen idee wat ik aan het doen ben.
We volgen nog steeds netjes EW in bitcoin
.
/f/image/o4I039pM7Hsu1nTGWm9ocTte.png?f=fotoalbum_large)
EW voor EGLD lijkt ook goed te werken maar blijft nog speculatief of dat zich volhoudt als er een echte bearmarket komt. Net weer ingestapt die kan nog x3-x4 doen in wave 3.
Het valt mij op hoe snel sommige mensen hier in paniek raken als de market ook maar iets dropt. Ik mag hopen (lol) dat jullie van tevoren een exit strategie hebben voor jullie posities en niet willekeurig wat doen.
We volgen nog steeds netjes EW in bitcoin
/f/image/o4I039pM7Hsu1nTGWm9ocTte.png?f=fotoalbum_large)
EW voor EGLD lijkt ook goed te werken maar blijft nog speculatief of dat zich volhoudt als er een echte bearmarket komt. Net weer ingestapt die kan nog x3-x4 doen in wave 3.
Het valt mij op hoe snel sommige mensen hier in paniek raken als de market ook maar iets dropt. Ik mag hopen (lol) dat jullie van tevoren een exit strategie hebben voor jullie posities en niet willekeurig wat doen.
Nee joh, komt wel goed. geef het een paar weken en dan is de boel wel weer bij getrokken. Zo niet dan is dat ook part of the game he.
Nou doe ik dat alleen als we binnen 1.5% van de piek zitten, en dat zaten we vannacht niet. Maar gelukkig bouncen de alts deze keer behoorlijk hard, waardoor ik in alts toch op een heel klein beetje winst sta sinds gisterenavond (toen ik wakker werd was het nog verlies).WhySoSerious schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:28:
[...]
Btc. M'n eigen PF zit op -4%. Dat bepaalde alts zulke klappen krijgen is niets vreemds aan, die zijn dan ook hard gestegen laatste dagen. En als BTC dan vanaf het gebied rond z'n ATH een stapje terug doet gaan alts mee. Er is hier een user die al zijn alts in BTC omzet wanneer deze rond ATH beweegt, en precies dit is de reden waarom. Clever
Stukje uitzoomen relativeert eea. Binnen no time is dit weer weggepoetst
Thanks voor de info, dat was niet meer blijven hangen bij mijSlux schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:29:
[...]
In China is het nooit verboden geweest om crypto te bezitten, alleen exchanges zijn verboden.

Jezus. Wat deprimerend. Niet alleen het weer en het ijs dat nu weg is
Maar ook toen ik toenet even goed naar de markt keek. Vanochtend wat BAT en HNT weer gekocht. Maar ik ben er ziek van. De dip? Nee, dat ik niet wakker was rond 02:45. Want ik had fucking half Binance leeg gekocht op diverse alts. GRT op 36xx sats en ONT op 190 gemist
Ik had vet veel alts gekocht en vanmiddag weer de deur uit gedaan, cheap profit
Nu ben ik alweer bijna te laat en komen alts weer op het punt dat ze meer een risico worden.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Sorry voor de drop mensen...
Mijn vriendin is ook ingestapt gisteravond... en toen dipte de boel gelijk.
Mijn welgemeende excuses.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
oh jij bent de schuldige van de drop!FijneKerst schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:41:
Ik denk dat zijn vriendin hem daar ook het best bij kan helpen.nemesis2212 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:42:
[...]
oh jij bent de schuldige van de drop!wil je de boel weer even laten stijgen? kktnx
Heeft iedereen altijd een zooitje fiat over voor buy orders?
Ik kan namelijk geen buy order doen als mijn stop-losses nog niet gehit zijn.
Nu heb ik XLM lager kunnen inkopen met de drop van vannacht, maar bij anderen had ik dat ook niet erg gevonden.
Overigens sta ik, uiteraard, wel in de min tov gisteren. Geen ramp, het gaat om ongeveer 5% denk ik, maar toch zonde. Helemaal omdat ik het niet voor elkaar krijg m die 100-200-10^9 % winst te behalen die ik van iedereen lees.
Komt voor elkaar.nemesis2212 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:42:
[...]
oh jij bent de schuldige van de drop!wil je de boel weer even laten stijgen? kktnx
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Bensimpel
Positieve meneer
Paar weken? Denk dat we vandaag wel weer in het groen zitten.mannowlahn schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:35:
[...]
Nee joh, komt wel goed. geef het een paar weken en dan is de boel wel weer bij getrokken. Zo niet dan is dat ook part of the game he.
😆 - Denk ook eens om ;)
dat is een stijging van 25% dan voor GRT, aannemend dat je ook op 2,70 gekocht hebt. Tot nu toe zie ik nog geen aanleiding om deze stijging te verwachten, waarom denk jij van wel dan>Bensimpel schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:48:
[...]
Paar weken? Denk dat we vandaag wel weer in het groen zitten.
Verwijderd
mannowlahn schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:52:
[...]
dat is een stijging van 25% dan voor GRT, aannemend dat je ook op 2,70 gekocht hebt. Tot nu toe zie ik nog geen aanleiding om deze stijging te verwachten, waarom denk jij van wel dan>
:fill(white):strip_exif()/f/image/wM0VpQpIVQReoMHEz0XNqUL6.png?f=user_large)
Hoop waarschijnlijk. Correction wave zou ook zomaar nog tot 1.25 kunnen duren maar met nieuwe altcoins weet je eigenlijk nooit echt precies wat ze doen.mannowlahn schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:52:
[...]
dat is een stijging van 25% dan voor GRT, aannemend dat je ook op 2,70 gekocht hebt. Tot nu toe zie ik nog geen aanleiding om deze stijging te verwachten, waarom denk jij van wel dan>
Als je een whale bent in een land als India verkoop je natuurlijk niet je crypto. Dan vertrek je uit India.Bensimpel schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:06:
[...]
Eigenlijk moet je gewoon op een dag als vandaag als je alleen in BTC zit en HODL strategie volgt gewoon alle tabbladen met koersen dicht flikkeren. :-)
Verwijderd
Haha precies.Glenn Hoddle schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:57:
[...]
Als je een whale bent in een land als India verkoop je natuurlijk niet je crypto. Dan vertrek je uit India.
'Kutzooi, Bitcoin wordt verboden nu. Laat ik als early adopter die niet gelooft in banken, fiat, en de rest van het financiële systeem maar snel mijn 40.000 Bitcoins dumpen voor Roepies.'
"Vroeger" werkte dit veel beter... maar nu zie je dat 100M een pisbedrag is als hij maar -3% gaat... daarnaast wordt de boel snel weer opgekocht, waardoor dit soort acties niet echt denderend meer werken. Iets met vraag groter dan aanbod.verstappen33 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:09:
[...]
Dit doen ze om mensen eruit te shaken, stop losses te triggeren.. Zo kunnen hun op de top verkopen en de rest dondert vanzelf in elkaar en kunnen ze flink lager terug kopen..
Fijn om te zien dat dit soort acties weinig effect hebben. Dit versterkt mijn bullishness.
Nee. Mensen die BTC als betaalmiddel zien, snappen het niet en zijn sowieso direct gediskwalificeerd.Pkunk schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:56:
Dit is wel interessant, toch?
[Afbeelding]
https://www.linkedin.com/...-6766596638078316544-0rQ4
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wist je dat NLG ontvangen en versturen ook heel weinig kost?Pkunk schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:56:
[Afbeelding]
Net als je denkt ik moet die shitcoin ETH inwisselen voor BTC doet ETH een stuk beter. Laat ik ETH nog maar een kans geven dan.
[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 15-02-2021 11:08 ]
Succesvol traden is ook wat ingewikkelder dan leren fietsen en zelfs dat laatste lukt niet iedereen binnen enkele dagen/weken.rda schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:47:
[...]
Ik denk dat zijn vriendin hem daar ook het best bij kan helpen.
Heeft iedereen altijd een zooitje fiat over voor buy orders?
Ik kan namelijk geen buy order doen als mijn stop-losses nog niet gehit zijn.
Nu heb ik XLM lager kunnen inkopen met de drop van vannacht, maar bij anderen had ik dat ook niet erg gevonden.
Overigens sta ik, uiteraard, wel in de min tov gisteren. Geen ramp, het gaat om ongeveer 5% denk ik, maar toch zonde. Helemaal omdat ik het niet voor elkaar krijg m die 100-200-10^9 % winst te behalen die ik van iedereen lees.
Net als bij casino's, alleen de winsten worden gedeeld (en vaak nog wel iets rooskleuriger voorgedaan dan de werkelijkheid). De verliezers zie je hier vaak niet meer want die doen gewoon een rage-quit.
Verder is het natuurlijk gewoon belachelijk dat wanneer jij of ik iets kopen, de markt niet als een raket omhoog schiet. Ik ben al een tijdje aan het zoeken waar ik mijn klachten hierover deponeren kan, maar komt helaas ook niet veel verder dan het Crypto topic op Tweakers.
Voor alle ADA haters en newtimers die überhaupt niet weten waar ze het over hebben, een video van Charles:
Ik heb er al jaren vertrouwen in. Go ADA!
Ik heb er al jaren vertrouwen in. Go ADA!

[ Voor 12% gewijzigd door WiseGuy! op 15-02-2021 11:10 ]
In 2017 werkten sommige NL winkeliers met DGB om hun (buitenlandse) leveranciers te betalen.knakworst schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:04:
[...]
Wist je dat NLG ontvangen en versturen ook heel weinig kost?
Even een onbeschaamde "told you so"Pkunk schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:56:
[Afbeelding]
Jedi_Pimp in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Exact hetzelfde hier, en je raadt al wie de schuld krijgt...FijneKerst schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:41:
PS5
Eh? Da’s toch ook een beetje het punt? Hij heeft het over nano.MicroWhale schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:03:
[...]
Nee. Mensen die BTC als betaalmiddel zien, snappen het niet en zijn sowieso direct gediskwalificeerd.
Hallo met Tim
Staan toch geen exacte bedragen ? niks mis mee als je mij vraagt.mvds schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:17:
[...]
Als het niet alleen; "even stoer doen" is, dan zou ik echt even de bedragen weghalen!
Om te zeggen wat je precies per trade verdiend of wat je inleg is, is misschien niet zo slim, dat kan je beter in % doen.
Het is meer uit respect voor andere die niet zoveel te besteden hebben in crypto, dan de boormachine verhalen.
Beetje het zelfde verhaal als je salaris kenbaar te maken.
Pkunk in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"Jedi_Pimp schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:16:
[...]
Even een onbeschaamde "told you so"
Jedi_Pimp in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"
Hallo met Tim
Nou, ik ben pas net een paar dagen bezig en mijn portefeuille is echt peanuts maar een van de eerste dingen die ik gedaan heb ik toch echt een hw wallet aanschaffen. Voor die investering van een paar tientjes heb ik echt zoiets van, waarom zou ik het risico willen lopen dat mijn crypto verhaal eindigt met het kwijtraken van mijn wallet aan een profiteur?SideShow schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:14:
Hebben jullie allemaal zo een aparte "offline" ledger? Hoe groot is de kans dat coinbase of welke site je ook gebruikt, gehackt wordt en je je online portefeuille verliest? Zijn er reeds voorbeelden hier van? Maar het gevaar gaat wellicht meer over zelf, prive dus, gehackt worden? Iemand hacked bvb mijn PC? Iemand hier al tegen de lamp gelopen?
Verwijderd
Het punt is dat je niet kan "handelen" met je crypto in een HW wallet. Voor de HODL natuurlijk geen probleem en een slim idee.mvds schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:23:
[...]
Nou, ik ben pas net een paar dagen bezig en mijn portefeuille is echt peanuts maar een van de eerste dingen die ik gedaan heb ik toch echt een hw wallet aanschaffen. Voor die investering van een paar tientjes heb ik echt zoiets van, waarom zou ik het risico willen lopen dat mijn crypto verhaal eindigt met het kwijtraken van mijn wallet aan een profiteur?
Er stonden wel bedragen en die zouden best wel eens voor iemand een reden kunnen zijn tot een bezoekje, waarom op zo'n manier een spandoek uithangen en jezelf een doelwit maken?Slux schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:21:
[...]
Staan toch geen exacte bedragen ? niks mis mee als je mij vraagt.
Om te zeggen wat je precies per trade verdiend of wat je inleg is, is misschien niet zo slim, dat kan je beter in % doen.
Het is meer uit respect voor andere die niet zoveel te besteden hebben in crypto, dan de boormachine verhalen.
Ik zie het ook graag als een stukje bescherming van instappers. Als je overal verhalen hoort dat "paar duiZend" nog steeds maar Peanuts is ben je mssn geneigd meer in te zetten omdat je denkt dat dat is "hoe het werkt". (Kijk op Reddit eens naar de hoeveelheid vragen "Can I buy only part of a Bitcoin?" )Slux schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:21:
[...]
Verwijderd
De alu-cryptohoedjes komen ook weer uit de kast.mvds schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:26:
[...]
Er stonden wel bedragen en die zouden best wel eens voor iemand een reden kunnen zijn tot een bezoekje, waarom op zo'n manier een spandoek uithangen en jezelf een doelwit maken?
Als iemand verteld wat ie op zn spaarrekening heeft ga je hem dan ook aanraden om achter het gordijn te verstoppen?
Soms is het wel overdreven hoor.
Beetje ver gezocht vind je niet.mvds schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:26:
[...]
Er stonden wel bedragen en die zouden best wel eens voor iemand een reden kunnen zijn tot een bezoekje, waarom op zo'n manier een spandoek uithangen en jezelf een doelwit maken?
Ik zou me eerder druk maken over je auto, huis en levensstijl want zegt meer over een persoon dan iemand die ''anoniem'' op een forum zit.
Gisteren ingestapt met geld dat gemist kan worden. Gedeelte voor HODL gekocht en een gedeelte om mee te spelen. Zat me al in te lezen voor een HW-wallet. Dus die even aanschaffen voor het HODL gedeelte.
Ben benieuwd of het wat wordt voor me
Ben benieuwd of het wat wordt voor me
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat ook ja, een van de belangrijkste "regels" is dat je alleen moet gokken met geld wat je bereid bent te verliezen, maar ja, de hebzucht van mensen is niet te onderschatten denk ikDucksy88 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:26:
[...]
Ik zie het ook graag als een stukje bescherming van instappers. Als je overal verhalen hoort dat "paar duiZend" nog steeds maar Peanuts is ben je mssn geneigd meer in te zetten omdat je denkt dat dat is "hoe het werkt". (Kijk op Reddit eens naar de hoeveelheid vragen "Can I buy only part of a Bitcoin?" )
Je hebt natuurlijk gelijk. Ik vind het ook niet erg. Het is wel jammer, uiteraard. Uiteindelijk heb ook ik enige winst gemaakt, dus als het straks weer zomer is kan ik (vandaag nog dan) een extra zak ijslolly's halen. Of pizza. Pizza is altijd een goed idee.Ypuh schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:08:
[...]
Succesvol traden is ook wat ingewikkelder dan leren fietsen en zelfs dat laatste lukt niet iedereen binnen enkele dagen/weken.
Net als bij casino's, alleen de winsten worden gedeeld (en vaak nog wel iets rooskleuriger voorgedaan dan de werkelijkheid). De verliezers zie je hier vaak niet meer want die doen gewoon een rage-quit.
Verder is het natuurlijk gewoon belachelijk dat wanneer jij of ik iets kopen, de markt niet als een raket omhoog schiet. Ik ben al een tijdje aan het zoeken waar ik mijn klachten hierover deponeren kan, maar komt helaas ook niet veel verder dan het Crypto topic op Tweakers.
Met een bitcoin die op bijna 50k staat is een paar k ook maar peanuts.Ducksy88 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:26:
[...]
Ik zie het ook graag als een stukje bescherming van instappers. Als je overal verhalen hoort dat "paar duiZend" nog steeds maar Peanuts is ben je mssn geneigd meer in te zetten omdat je denkt dat dat is "hoe het werkt". (Kijk op Reddit eens naar de hoeveelheid vragen "Can I buy only part of a Bitcoin?" )
Als iemand in crypto stapt ga je er vanuit dat ie toch wel iets aan verstand heeft.
Verwijderd
En tegelijkertijd willen we graag dat iedereen en zn moeder in Crypto stapt.Slux schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:32:
[...]
Als iemand in crypto stapt ga je er vanuit dat ie toch wel iets aan verstand heeft.
dat "iets aan verstand" komt meestal te laat
Ik denk dat het weten wat iemand op zijn spaarrekening heeft wel wat anders is dan weten wat iemand aan geld op zijn/haar pc heeft staan, toch? Een PC is imho toch iets toegankelijker dan een bank(rekening). Je ziet niet voor niets de digitale crime een enorme spurt maken.Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:27:
[...]
De alu-cryptohoedjes komen ook weer uit de kast.
Als iemand verteld wat ie op zn spaarrekening heeft ga je hem dan ook aanraden om achter het gordijn te verstoppen?
Soms is het wel overdreven hoor.
Mijn auto, huis, e.d. zijn verzekerd. Maar ook voor die dingen ga ik niet roepen dat ik een Merc van 170k€ op de oprit heb staan. (is niet zo overigens, not even close)Slux schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:28:
[...]
Beetje ver gezocht vind je niet.
Ik zou me eerder druk maken over je auto, huis en levensstijl want zegt meer over een persoon dan iemand die ''anoniem'' op een forum zit.
Maar oke, ieder mag het voor zich bepalen hoor. Het was maar een tip van mijn kant
Ummm. Of iets Peanuts is, of niet, moet niet gewogen worden tegen de koers maar naar de financiële situatie van die persoon...Slux schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:32:
[...]
Met een bitcoin die op bijna 50k staat is een paar k ook maar peanuts.
Wellicht vinden sommigen het hier interessant, een half uur over BTC door Beleggersbelangen, die langzaamaan de wereld van crypto ook beginnen te verkennen:
https://www.beleggersboulevard.nl/live/
https://www.beleggersboulevard.nl/live/
Verwijderd
Geld op mijn PC?mvds schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:34:
[...]
Ik denk dat het weten wat iemand op zijn spaarrekening heeft wel wat anders is dan weten wat iemand aan geld op zijn/haar pc heeft staan, toch? Een PC is imho toch iets toegankelijker dan een bank(rekening). Je ziet niet voor niets de digitale crime een enorme spurt maken.
[...]
Je mag gerust weten dat ik een paar duizend euro aan Crypto heb, en daar bij komen zal je evenveel moeite kosten als bij mijn normale spaarrekening komen. Misschien zelfs meer omdat de gemiddelde crimineel weinig weet heeft van de werking van Crypto.
Welk risico zie je precies voor je?
Met alle mobiele apps voor bankieren etc is het risico echt precies gelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2021 11:36 ]
Staat ie not even close to de oprit bedoel je?mvds schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:34:
[...]
Ik denk dat het weten wat iemand op zijn spaarrekening heeft wel wat anders is dan weten wat iemand aan geld op zijn/haar pc heeft staan, toch? Een PC is imho toch iets toegankelijker dan een bank(rekening). Je ziet niet voor niets de digitale crime een enorme spurt maken.
[...]
Mijn auto, huis, e.d. zijn verzekerd. Maar ook voor die dingen ga ik niet roepen dat ik een Merc van 170k€ op de oprit heb staan. (is niet zo overigens, not even close)
Maar oke, ieder mag het voor zich bepalen hoor. Het was maar een tip van mijn kant
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!