If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
No offence, maar "ik heb er geen tijd voor/verstand van" en dan maar blindelings de gokjes van een ander volgen is echt geen strak plan.Stan schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:37:
Ik zou GRAAG ergens (Twitter dan?) juist je TA's zien, omdat ik er te weinig tijd voor en verstand van heb. Ik zoek nu dagelijks al je posts en images door, en dat doen er vast meer. Waardevolle inzichten man, ook al is het geen glazen bol of officieel advies.
Ik twijfel er niet aan dat @Taro het allemaal goed bedoelt, maar
- Het is en blijft een onderbouwde gok, geen absolute waarheid
- Hij shillt ook gewoon maar de coins die hij zelf heeft
(doen we allemaal)
- Kwestie van tijd voor een boel mensen op de blaren mogen gaan zitten
- Al die 'ik doe gewoon wat jij hier vertelt' legt m.i. best veel druk op iemand die gewoon 'ter lering ende vermaeck' zijn inzicht verstrekt
Heb ik gezegd dat ik hem volg of naar hem handel?!Slonzo schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:51:
[...]
No offence, maar "ik heb er geen tijd voor/verstand van" en dan maar blindelings de gokjes van een ander volgen is echt geen strak plan.
Ik twijfel er niet aan dat @Taro het allemaal goed bedoelt, maar
- Het is en blijft een onderbouwde gok, geen absolute waarheid
- Hij shillt ook gewoon maar de coins die hij zelf heeft
(doen we allemaal)
- Kwestie van tijd voor een boel mensen op de blaren mogen gaan zitten
- Al die 'ik doe gewoon wat jij hier vertelt' legt m.i. best veel druk op iemand die gewoon 'ter lering ende vermaeck' zijn inzicht verstrekt
Heb ik ooit gezegd dat dit alles (inc conventioneel beleggen) niet gewoon gokken is?
En als je niet wilt dat anderen je volgen of je zelfs nadoen, post je niet wat je doet of deed, en zeker geen TA's toch?
Ik ben benieuwd, nieuwsgierig en wil graag mijn eigen gedachten en ideeën (en PF) spiegelen aan anderen.
Paar dingen die me opvielen:
- Het opzetten van een LINK node is een stuk complexer dan gewoon een BTC of ETH node in gang slingeren
- Ik schrok van hoe 'weinig' Oracles er eigenlijk zijn... reputation.link kent er 137 (en market.link zelfs maar 124)
- Van die 137 lijkt 2/3e redelijk dood te zijn, of ze krijgen in ieder geval geen calls
- Veel Oracles die gewoon de standaard adapters implementeren, dat boeit natuurlijk weinig
- ChainLayer, de 2de grootste oracle, is van NL makelij - iemand hier misschien?
- Tenzij je een unieke adapter/job kan aanbieden met een interessante use case, lijkt het bij voorbaat redelijk kansloos om een node op te zetten, want...
- Van de Oracles die up zijn, is er een relatief klein clubje dat gewoon alle calls krijgt.
- Met de huidige ETH fees is het toch onbetaalbaar om met ChainLink te integreren en er wat zinnigs mee te doen?
- Het kan voor de Oracles wel lucratief zijn; ChainLayer bijvoorbeeld heeft vandaag 72k USD/2150 LINK binnengehaald
Al vermoed ik dat de ETH fees van de callbacks daar nog af moeten + andere kosten, maar goed.

Zal m'n Solidity skills effe afstoffen
Weet niet of iemand nog wat interessants bij te dragen heeft over bovenstaande puntjes?
LINK shill @Mooooody misschien?
[ Voor 3% gewijzigd door DJ-Promo op 14-02-2021 23:20 ]
Uiteindelijk is het voor mij een hobby en dat moet het ook blijven. Ik postte ook regelmatig trades die ik maakte op het instapmoment, dus niet alleen achteraf. Als het raak is is dat mooi, maar je weet dat mensen je volgen en het gaat niet altijd goed. Als de koers de verkeerde kant op gaat creëert dat inderdaad druk. Daarom doe ik dat al een stuk minder dan enkele maanden geleden.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik heb altijd veel gehad aan de lijstjes ALTS die je wel eens stuurt. Ik snap je standpunt wat betreft teleurstellingen. Al zou het wel common sense moeten zijn om jou dat niet aan te rekenen. Volgens mij ben je ook altijd vrij duidelijk dat het geen advies is.Taro schreef op zondag 14 februari 2021 @ 23:16:
@Slonzo Klopt, goed ingeschat. Ik vind het leuk om eens in de zoveel dagen een voorspelling voor Bitcoin te delen (Voor andere crypto doe ik dit niet) op basis van MA's en patroonherkenning. Ik heb ook niet het idee dat ik er de Bitcoin koers ermee kan beïnvloeden, dus van shillen is geen sprake
Uiteindelijk is het voor mij een hobby en dat moet het ook blijven. Ik postte ook regelmatig trades die ik maakte op het instapmoment, dus niet alleen achteraf. Als het raak is is dat mooi, maar je weet dat mensen je volgen en het gaat niet altijd goed. Als de koers de verkeerde kant op gaat creëert dat inderdaad druk. Daarom doe ik dat al een stuk minder dan enkele maanden geleden.
3e? Er zijn er al een stuk of 8 geweest._Gast_ schreef op zondag 14 februari 2021 @ 23:22:
Is de DOGE hype voorbij of is de 3e kans in zicht?
/f/image/G0uAPr9mYvj8njx61uiqjc8o.png?f=fotoalbum_large)
Inderdaad. Gewoon wachten op nieuwe ATL en dan 1000 euro er tegenaan gooien.DaCoTa schreef op zondag 14 februari 2021 @ 23:31:
[...]
3e? Er zijn er al een stuk of 8 geweest.
[Afbeelding]
Dit is geen financieel advies trouwens

Ga je lambos verkopen ?Taro schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:33:
[...]
Ik ben toevallig wel met een website bezig, maar heb niet de intentie er TA's op te zetten, dat kunnen anderen veel beter
Thanks voor het delen. Ik heb PBR zojuist verkocht.Taro schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:34:
[...]
Zie https://www.reddit.com/r/..._is_this_an_ongoing_scam/, pas maar op met PBR.
Manmanman, gekkenhuis gelijk

[ Voor 38% gewijzigd door gijsvogel op 15-02-2021 00:28 ]
En de koers gaat omhoog???If major Dogecoin holders sell most of their coins, it will get my full support. Too much concentration is the only real issue imo.
— Elon Musk (@elonmusk) 14 februari 2021

[ Voor 18% gewijzigd door DaCoTa op 15-02-2021 00:28 ]
nothing stops this train
Dat volume ook meteen bij DOGEDaCoTa schreef op maandag 15 februari 2021 @ 00:28:
Het antwoord:
[Twitter]En de koers gaat omhoog???

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Doe nou niet zulke dikke rode candles voor het slapengaan joh.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
nothing stops this train
Jaja... succes.Kol Nedra schreef op maandag 15 februari 2021 @ 00:40:
zodra Doge weer stabiel is over 2 dagen stap ik weer in
Deze gezien ?: DaCoTa in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"Kol Nedra schreef op maandag 15 februari 2021 @ 00:40:
zodra Doge weer stabiel is over 2 dagen stap ik weer in
Zie wat Doge al jaren doet. Kan nog wel prima zijn voor een scalp, maar het blijft erg link. Blijven bloeden na een run is wat Doge standaard doet. Verder komen er iedere minuut 10k stuks bij, wat het op de lange termijn sowieso bagger maakt.
Full support.. Ik vroeg het al eens eerder.. Ik weet dat het een memecoin is, maar als litecoin fork functioneert het wel geloof ik. Zou Musk echt z'n zinnen op dogecoin kunnen gaan zetten en het in praktisch gebruik nemen?DaCoTa schreef op maandag 15 februari 2021 @ 00:28:
Het antwoord:
Wat je kan doen is een klein bedrag op Doge zetten en er niet aankomen, en kijk dan in 2030 of het gelukt is ^^Hertog_Martin schreef op maandag 15 februari 2021 @ 00:45:
[...]
Full support.. Ik vroeg het al eens eerder.. Ik weet dat het een memecoin is, maar als litecoin fork functioneert het wel geloof ik. Zou Musk echt z'n zinnen op dogecoin kunnen gaan zetten en het in praktisch gebruik nemen?
nothing stops this train
Meh, minder inflatie dan de dollar tochPilatuS schreef op maandag 15 februari 2021 @ 00:43:
Blijven bloeden na een run is wat Doge standaard doet. Verder komen er iedere minuut 10k stuks bij, wat het op de lange termijn sowieso bagger maakt.
En goedkope, snelle transacties.
Als ome Musk even z'n mond houdt is de koers nog vrij stabiel ook

Voor cryptogainz is het shit, dat zeker.
Maar oké, dan toch liever Litecoin.
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 15-02-2021 00:50 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Balen, ik had ze allemaal gedumpt met 7.9 cent (ja, ik zei 10 cent maar had er geen vertrouwen meer in) en een buy order net onder de 5 cent. Dat gaat weer even duren nu...gijsvogel schreef op maandag 15 februari 2021 @ 00:26:
Elontweet, daar gaat doge weer.
Manmanman, gekkenhuis gelijk
Overigens zie je dat zo'n tweet steeds minder uit haalt, alle bagholders kiezen eieren voor hun geld bij een kleine stijging.
[ Voor 15% gewijzigd door oNo op 15-02-2021 01:09 ]
Ik.Stan schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:15:
En nogmaals de vraag; Zijn er hier ook uberhaupt meiden?

Komt wel goed toch?oNo schreef op maandag 15 februari 2021 @ 01:08:
[...]
Balen, ik had ze allemaal gedumpt met 7.9 cent (ja, ik zei 10 cent maar had er geen vertrouwen meer in) en een buy order net onder de 5 cent. Dat gaat weer even duren nu...
Overigens zie je dat zo'n tweet steeds minder uit haalt, alle bagholders kiezen eieren voor hun geld bij een kleine stijging.
DOGE is inmiddels terug bij af na de zoveelste pump van onze onverbeterlijke vriend ElonDaCoTa schreef op maandag 15 februari 2021 @ 00:28:
Het antwoord:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
bloody monday zeker begonnen. wat een zakkers zeg.
[ Voor 22% gewijzigd door Toerq op 15-02-2021 03:20 ]
ja maar ben nu goed rekt op EGLD, die is zwaar getroffenToerq schreef op maandag 15 februari 2021 @ 03:27:
[...]
als je alles van te voren wist was ik ook al uitgestapt. hodl nu maar geen andere keus.
Hier -4% maar dan moet BTC verder geen gekke dingen meer gaan doen
Maar nog bedankt dames, mijn target hebben jullie gisteren niet meer waar gemaakt

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ff gauw bij bitvavo gekeken -300 euro al pff alleen ravencoin zit nog in het groen.Palindrome schreef op maandag 15 februari 2021 @ 03:29:
[...]
ja maar ben nu goed rekt op EGLD, die is zwaar getroffen
durf bij binance nu niet te bekijken haha denk dat ik slecht slaap anders
/f/image/NjkQtsY2mLoC9bGJFwUBYtzL.png?f=fotoalbum_large)
En dat is eng want want dan moeten we het van de donkerblauwe lijn hebben en die is zo stijl.... Al houden we die natuurlijk wel de eerste keer minimaal.
[ Voor 5% gewijzigd door Malarky op 15-02-2021 03:33 ]
Ik las gisteren namelijkvdat de whales bezig zijn BTC te accumuleren door alts te verkopen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Ja, same. REEF ook. Goed wat winst verdampt tijdens het slapenPalindrome schreef op maandag 15 februari 2021 @ 03:29:
[...]
ja maar ben nu goed rekt op EGLD, die is zwaar getroffen
Nou, eens kijken wat deze week te bieden heeft. EGLD heeft tot 65$ gedipt
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2021 05:55 ]
Verwijderd
Nog even dat herstel meepakken
Rode zondag/maandag? We hebben het over -3,17% vandaag he, that's all...Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:14:
Als we vergelijken met 2018 zijn we een weekje later - toen was de rode zondag/maandag op 4/5feb. Als we dat schema volgen krijgen we nog een klein herstel waarna de dump doorzet.
Nog even dat herstel meepakken
Verwijderd
-3,17% op wat? Heb je de Altmarkets al eens bekeken? -10% en -20% zijn meer regel dan uitzondering daar vanochtendWhySoSerious schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:22:
[...]
Rode zondag/maandag? We hebben het over -3,17% vandaag he, that's all...
Die zijn ook niet normaal hard gestegen afgelopen weken. En is toch wel veel gebakken lucht.Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:24:
[...]
-3,17% op wat? Heb je de Altmarkets al eens bekeken? -10% en -20% zijn meer regel dan uitzondering daar vanochtend
Uiteindelijk gaat het er gewoon om wat BTC doet
Nu is de toestroom van nieuw geld er nog steeds van bv de lockdown. Komt er nieuws dat dat opgeheven wordt kan er nog wel wat gebeuren.
Btc. M'n eigen PF zit op -4%. Dat bepaalde alts zulke klappen krijgen is niets vreemds aan, die zijn dan ook hard gestegen laatste dagen. En als BTC dan vanaf het gebied rond z'n ATH een stapje terug doet gaan alts mee. Er is hier een user die al zijn alts in BTC omzet wanneer deze rond ATH beweegt, en precies dit is de reden waarom. CleverVerwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:24:
[...]
-3,17% op wat? Heb je de Altmarkets al eens bekeken? -10% en -20% zijn meer regel dan uitzondering daar vanochtend
Stukje uitzoomen relativeert eea. Binnen no time is dit weer weggepoetst
Euhm.. van 49707 naar 45570 is echt geen 3.17%.. Van zondag middag naar de low van de dump is bijna 10% en bij deze getallen is dat echt wel even slikken.WhySoSerious schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:22:
[...]
Rode zondag/maandag? We hebben het over -3,17% vandaag he, that's all...
Maar belangrijker.. BTC is nu onder een belangrijke support gekomen en lijkt daar al voor het derde uur te willen blijven... persoonlijk vind ik het er nu even niet goed uitzien..
ELON!!!!
Verwijderd
Daar verschillen we van mening - het is een duidelijke cycle trigger.WhySoSerious schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:28:
[...]
Btc. M'n eigen PF zit op -4%. Dat bepaalde alts zulke klappen krijgen is niets vreemds aan, die zijn dan ook hard gestegen laatste dagen. En als BTC dan vanaf het gebied rond z'n ATH een stapje terug doet gaan alts mee. Er is hier een user die al zijn alts in BTC omzet wanneer deze rond ATH beweegt, en precies dit is de reden waarom. Clever
Over een paar weken weten we wie er gelijk had
Praktisch alles is gebakken lucht. De enige reden dat crypto populair is, is omdat het een belegging is waarmee je absurde (vergeleken met praktisch al het andere) winsten kan behalen. En dan geen winsten over maanden of jaren, maar zelfs enorme winsten (lees: verdubbelingen) in uren.Victor Belli schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:27:
[...]
Die zijn ook niet normaal hard gestegen afgelopen weken. En is toch wel veel gebakken lucht.
Hierdoor trekt het nog meer mensen aan en blijft de prijs gestaag en gestaag stijgen. Komen nieuwe muntjes (nog steeds) als paddenstoelen uit de grond en blijf men maar use cases "zoeken" voor de blockchain en waarom ze überhaupt een muntje moeten hebben. Waarom eigenlijk een muntje, als het om de techniek er achter gaat?
Nu kunnen we met z'n allen vinden wat we er van willen vinden, maar ga het hele gebeuren niet mooier maken en meer eer geven dan het verdient. Ook bitcoin moet het al jaren hebben van 1 simpel feit: vraag en aanbod en de steeds hoger wordende prijs. In de techniek er achter is 99% van de mensen (en misschien wel 99,9% van die er grootschalig in handelen en grof geld mee verdienen) helemaal niet meer geïnteresseerd.
Als bleek dat ingevroren poep ook enorm in waarde zou stijgen en we dit massaal zouden verhandelen, zouden we massaal onze poep in een bakje opvangen en in de vriezer stoppen. Niet vanwege 1 of ander vage ideologie of de riolering (gedeeltelijk) ontzien. Nee, omdat het simpelweg geld oplevert en dit ook nog eens kinderlijk eenvoudig is!
De manier waarop de markt te beïnvloeden is (zoals tweets van Elon) laat ook nog eens duidelijk zien dat het nog lang geen volwassen markt is en zeer, zeer gevoelig is voor markt manipulatie. In de "echte" wereld zou in zo'n geval de aandelenmarkt stilgelegd worden er onderzoeken uitgevoerd worden en er mogelijke rechtszaken komen (kan iemand die "andere" tweet van Elon nog herinneren over Tesla met als gevolg een flink gewijzigde aandelenkoers -> onderzoek marktmanipulatie door de SEC).
En het zou mij echt niets verbazen als we 1 dezer dagen gewoon weer een correctie zoals begin 2018 krijgen; waar men even het gevoel van realiteitszin terug lijkt te krijgen, om vervolgens langzaam weer in het oude gedrag te vervallen...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Beurzen lijken wel weer positief.
M’n alts zorgen voor al snel -15% op m’n portfolio, gisteren nog ath. Valt me op dat het vaker zondag gedonder is.
Het lastige is dat om het goed te maken je ook weer vast zit aan alts, omdat btc trager beweegt.
Maar was dit de bodem of gaan we gewoon 42k weer testen.
Ontzettend jammer dat ik niet naar m’n gevoel heb geluisterd en even fiat was gegaan.
Je ziet nu ook meteen of je coin een goede lt hold is of niet. Meer dan 20% eraf: alleen kt traden, snel winst pakken en verder.
(Btw die 20% is niet fixed. Je kunt op deze dagen op zoek naar coins die relatief gezien tov elkaar meer/minder dalen.)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verwijderd
Dit is inderdaad goed advies om je mentale positie in dit soort dagen te ondersteunen.MicroWhale schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:49:
sterk aanraden wat meer te balanceren richting btc en/of eth.
Hoewel ik een paar ALTS heb die goed onderuit zijn gegaan (maar ook langzaam weer opkrabbelen) is mijn sterkere ETH positie toch goed om het gemiddelde verlies op mijn pf vrij laag te houden.
Maar ook voor BTC en ETH geldt - dit kan zo niet voor altijd doorgaan, en denken "deze keer is het anders!" is DE manier om REKT te gaan op de cycle.
Verwijderd
Daar heb ik geen functie voor gezien. Alleen op market nivo.Khaelos schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:56:
Gekke vraag maar waar kan je in binance zien hoeveel je PF gedaald/gestegen is?
Mijn winst is gehalveerd, maar is nog steeds winst, we hodlen dus lekker verder
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Beetje DOGEzwembroek schreef op maandag 15 februari 2021 @ 07:15:
Fuck zeg. Ik voel me nu een kind in de snoepwinkel. Welke gaan we nu lekker bijkopen....
Hahahaha nahh
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Vanmiddag toch weer voorbij, hopelijk code groen danoNo schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:42:
Er was voor vandaag ook code rood voorspeld!
Bron: KNMI
Nou. M'n buy order van 4.9 cent is mooi geraakt. Na de tweet van Elon gisteren had ik er weinig vertrouwen in dat het ging zakken. Plan was om ze boven de 10 cent te verkopen. Maar bij 7.9 verkopen en 4.9 terugkopen kan ook. Dus bij 7 cent target gehaald 😁
En oa MATIC gekocht met fiat vanmorgen, nu al op 15%. Volg het muntje al heel lang, dus een vrij veilige shitcoin voor me. Nu al 15%, de fout om geen stop loss in te stellen op m'n risico potje gaat al redelijk weg.
[ Voor 21% gewijzigd door oNo op 15-02-2021 07:34 ]
Heet dit nou een Stag Market? Kopen-verkopen-kopen-verkopen, etc?
Nou ja, even 40k minder is toch best wel wat hoorWhySoSerious schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:28:
[...]
Btc. M'n eigen PF zit op -4%. Dat bepaalde alts zulke klappen krijgen is niets vreemds aan, die zijn dan ook hard gestegen laatste dagen. En als BTC dan vanaf het gebied rond z'n ATH een stapje terug doet gaan alts mee. Er is hier een user die al zijn alts in BTC omzet wanneer deze rond ATH beweegt, en precies dit is de reden waarom. Clever
Zero.
Bitcoin op de 1W: Bullish, al is er een kans dat de MA7 binnenkort weer wordt aangetikt. Deze ligt nu op 37,100 USD, maar stijgt iedere week dat het langer duurt verder en dat gaat ook wel met een mooie snelheid.
/f/image/3iSn1Gr1wAFQL4ilzLVlD9m0.png?f=fotoalbum_large)
1D: MA7 aangetikt, mogelijke bounce vanaf hier. Anders 38-40k next stop.
/f/image/zdwADMVvq3gtkcMjC3uAlGqH.png?f=fotoalbum_large)
4H: De MA25 weet het net te houden, maar het spant erom... Pas op. Bullish als dat lukt, anders schat ik +-43k in als next stop.
/f/image/YDB2DGaXVkTV3EnBcfwZ6Snm.png?f=fotoalbum_large)
Als het huidige niveau het houdt, dan acht ik de kans op >50k groot. Mocht dit niveau het niet houden, dan zou volgens deze MA's 38-41k een mogelijke volgende stop zijn. Maar ivm het bullish sentiment acht ik die kans vrij klein. Mocht je nu wakker worden en de huidige koersen zien en daar van schrikken: Ik persoonlijk zou op dit punt waarschijnlijk niet meer verkopen (dat had je dan gisteren moeten doen om nu bijv. in te stappen, buy low -> sell high), maar iets lager, de kans dat er vanaf hier een bounce volgt is aanwezig.
En dit is geen financieel advies...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik denk de aankondiging dat als btc niet stabiliseert of weer wat gaat klimmen de komende uren, de alts verder rekt gaan.Pelox schreef op maandag 15 februari 2021 @ 07:43:
Zo dan.. dat was een flinke klapper vannacht, gelukkig ziet het er al iets beter uit nu. Is er nog nieuws vandaag met crypto? Aankondiging van aan aankondiging of zoiets?
Nevâh.WhySoSerious schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:21:
Ok, misschien moeten we @djatwork007 toch als orakel gaan aanschouwen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nee maar wel op de reguliere beurzen, met o.a. Aflen kan er wat vuurwerk ontstaan.Pelox schreef op maandag 15 februari 2021 @ 07:43:
Zo dan.. dat was een flinke klapper vannacht, gelukkig ziet het er al iets beter uit nu. Is er nog nieuws vandaag met crypto? Aankondiging van aan aankondiging of zoiets?
Koud onder de brug? Je bent er weer vroeg bij kerel.Slux schreef op maandag 15 februari 2021 @ 07:46:
[...]
Nee maar wel op de reguliere beurzen, met o.a. Aflen kan er wat vuurwerk ontstaan.
Aan andere kant wel mooi moment om ergens in te stappen? Maar wat 🤔
nothing stops this train
Het valt mee begint wat warmer te worden hierCrypts schreef op maandag 15 februari 2021 @ 07:49:
[...]
Koud onder de brug? Je bent er weer vroeg bij kerel.
btcKol Nedra schreef op maandag 15 februari 2021 @ 07:52:
Wow dat is niet leuk wakker worden 🤪
Aan andere kant wel mooi moment om ergens in te stappen? Maar wat 🤔
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat klinkt niet best man... Zo ga je weer richting een kleine sabatical. Ik ben juist weer aan het afbouwen, van 8 uur per dag naar af en toe een momentje. Vannacht wat plukjes BNB opgepikt voor weinig. Ben nog niet waar ik wil zijn maar het komt dichterbij.Slux schreef op maandag 15 februari 2021 @ 07:53:
[...]
Het valt mee begint wat warmer te worden hierIk slaap niet zoveel de laatste weken ben weer als vanouds aan het traden met +/- 18 uur per dag
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:24:
[...]

Hoe sneller de groei, hoe harder de dump. Zit nu eenmaal veel tradegeld in dat soort alts.
Waar instappen? Ik zou zeggen BED maar die luxe heb ik hier. Truste mannen en vrouwen.
[ Voor 10% gewijzigd door sanntje op 15-02-2021 08:21 ]
HODL (let op, dit is geen financieel adviessanntje schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:12:
Op .69 voor 200,- ada gekocht. Long term hodlen vermoed ik?
Tip, ik zou persoonlijk geen bedragen en aantallen noemen hier of waar dan ook op internet. Just in case
Nog niet. Over en jaartje of wat wel. Maar dan maakt dat kleine dipje van vannacht ook niet veel uit eigenlijk.jellybrah schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:13:
hmm beetje tegenvallende dip. "Goedkoop" inkopen zou ik dit allemaal niet noemen.
Netto resultaat: €0 en veel stress
Ik heb nog een plukje FILDOWN en de rest maar ff in fiat laten staan, kijken of we over de $50k gaan deze week en wat er dan gebeurd.
- zaterdag ochtend 0,46% bij kunnen schrijven
- zondag ochtend 0,51% bij kunnen schrijven
- maandag ochtend 0,59% bij kunnen schrijven
Toch lekker om zo in een rood weekend en zonder te traden toch mijn cake stack te vergroten met 1,56%.
https://untappd.com/user/OzzBier
Ypuh schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:21:
Vannacht een keer een short die wél goed uitpakte (ik doe tegenwoordig gewoon het tegenovergestelde van wat @Taro adviseert). Vorige week daardoor een keer goed nat gegaan (-15-20%) en afgelopen nacht een keer leuk gescoord (+15-20%).
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Had het ook niet anders verwachtTaro schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:24:
[...]
Heb de 3x long gisteravond gesloten, die laat ik nooit lang openstaan.
Mijn analyse op jouw analyses is dat je het vaak bij het juiste eind hebt, maar met véél kleinere marges/korter trade dan ik dat doe. Ik moet ook echt leren met minder genoegen te nemen en eerder in-/uit te stappen, maar daarvoor moet je ook wel echt met je handen bij de knoppen zitten.
Ik heb nu te vaak dat ik op een oké moment inkoop, het vervolgens nog iets verder stijgt, wel weer hersteld, maar net onder het punt dat ik mijn sell order gezet had. Heb niet de illusie dat ik de top/bodem kan timen, maar door met stop losses en kleinere marges (nu vaak 2-5%) te gaan werken, is er wel meer mogelijk.
O ja; en niet vol tegen de trend in gaan. Als alles met dubbele cijfers omhoog gaat, ga dan niet short en vice versa

Dit is imo nog niets als je goedkoop wil bijkopen. Het bloed loopt nog lang niet door de straten.zwembroek schreef op maandag 15 februari 2021 @ 07:15:
Fuck zeg. Ik voel me nu een kind in de snoepwinkel. Welke gaan we nu lekker bijkopen....
Insert fiat hodl meme.
Verwijderd
Stokstaart schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:25:
Het is weer 'we pump, China dumps' tijd begrijp ik?
:strip_exif()/f/image/GCSXD3hB32v0Le8kbXOmNZbx.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!