God morks in wysterious ways.
Dat snap ik, mijn punt is dat je daar in de bear market over moet nadenken / moet weten op welk paard je wedt. De bullrun duurt nog een paar maanden, in die tijd zullen echt geen fundamentele moodswings plaats vinden. Een discussie over wie beter is heeft in deze fase dus ook weinig zijn imho.Dark Matter schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:12:
[...]
Als er geen fundamentals zijn, dan is de fomo zo gedaan, waarschijnlijk zou die nog niet eens begonnen zijn. Op de langere termijn zijn de fundamentals hetgeen die je winst opleveren. In een bullrun achter iedere groene kaars aanrennen, leidt uiteindelijk tot een bag vol met waardeloze shitcoins.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Wie, wat waar? Ik zie het niet..djatwork007 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:09:
Toch wel bloedrood, ben eruit maar wnn er terug in?
Zero.
Gisteren.djatwork007 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:09:
Toch wel bloedrood, ben eruit maar wnn er terug in?
Verwijderd
Beetje offtopic, maar je kunt puur elementair zilver laten groeien als kristallen door middel van elektrolyse:ArtPhil-Flower schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:46:
https://www.thesilvermoun...ver-kopen/zilveren-munten kopen 29 euro per troy ounce
https://www.inkoopedelmet...-verkopen/zilveren-munten verkopen 24,50 per troy ounce.

Vrij simpel om zonder grote investeringen om te smelten tot hele mooie baren.
Dus als je zelf nog sterlingzilver bestek of kandelaars en wat oude koperleidingen op zolder hebt liggen en niets te doen hebt tijdens deze lockdown...
Een soort crypto staken en harvesten, maar dan anders.
** Doe maar niet **Ypuh schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:26:
Als jullie diep rood zeggen, noem dan in ieder geval even er bij welke coin het om gaat. Op wat shitcoins na staat alles gewoon in de plus (zoals het al weken doet)?
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 14-02-2021 20:48 ]
Pfff , das voor amateurs. Ik ben vandaag begonnen een put te graven 8n mijn tuin om bitcoin te minen.Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:19:
[...]
Beetje offtopic, maar je kunt puur elementair zilver laten groeien als kristallen door middel van elektrolyse:
[Afbeelding]
Vrij simpel om zonder grote investeringen om te smelten tot hele mooie baren.
Dus als je zelf nog sterlingzilver bestek of kandelaars en wat oude koperleidingen op zolder hebt liggen en niets te doen hebt tijdens deze lockdown...
Een soort crypto staken en harvesten, maar dan anders.
Zit nu op 1 meter diep, nog geen bitcoin gevonden maar ik geef niet op. Ik weet dat het aantal bitcoins afneemt, dus zal wel even duren eer ik er er eentje vind. Maar ik geef niet op, morgen graaf ik verder.
Gelukkig heb ik ze jaren geleden voor €16 gekocht (philharmoniker)ArtPhil-Flower schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:46:
https://www.thesilvermoun...ver-kopen/zilveren-munten kopen 29 euro per troy ounce
https://www.inkoopedelmet...-verkopen/zilveren-munten verkopen 24,50 per troy ounce.
Verwijderd
Zoekt, en gij zult vinden.oldgrumpy schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:27:
[...]
Pfff , das voor amateurs. Ik ben vandaag begonnen een put te graven 8n mijn tuin om bitcoin te minen.
Zit nu op 1 meter diep, nog geen bitcoin gevonden maar ik geef niet op. Ik weet dat het aantal bitcoins afneemt, dus zal wel even duren eer ik er er eentje vind. Maar ik geef niet op, morgen graaf ik verder.
Wie weet tref je wel een kistje met oude 2e wereldoorlog Ledgers en Trezors aan.
Helaas heeft elke munt wel iets wat de wereldwijde acceptatie in de weg zit.Dark Matter schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:06:
[...]
Bitcoin cash, dat is lekker veilig.
Slechts twee procent van de bitcoin hashrate is nodig, om de baas te spelen op het bitcoin cash netwerk.
Ik zie het straks nog wel gebeuren dat een stablecoin wereldwijde acceptatie verkrijgt (volledig gereguleerd door de overheid) waarbij privacy het onderspit delft
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 14-02-2021 20:48 ]
Hooguit houten bitcoinmunten jaapio, in die tijd was de kwaliteit van de materialen om 1 coin uit de mijn te hakken dermate slecht dat er genoeg houten namaakvarianten in omloop waren.Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:30:
[...]
Zoekt, en gij zult vinden.![]()
Wie weet tref je wel een kistje met oude 2e wereldoorlog Ledgers en Trezors aan.
Een fractie van de echte qua waarde maar men zei dat ook die ooit veel waard zouden worden.
Verwijderd
Bloedrood inderdaad, mn ETH staat bijvoorbeeld op -0.06% tov gisteren. Janken geblazen!
Water en brood vanavond
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 14-02-2021 20:49 ]
Zonder al teveel eigen onderzoek; waarom heeft niet iedereen er minstens 10k staan met zulke percentages? Is er ergens een overzicht van de daadwerkelijke yield (en risico’s van de exchange die ik nu nog niet zie)?
CBDC's hebben exact dat concept, dat zal het wel gaan worden inderdaad.MrFX schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:32:
[...]
Helaas heeft elke munt wel iets wat de wereldwijde acceptatie in de weg zit.
Ik zie het straks nog wel gebeuren dat een stablecoin wereldwijde acceptatie verkrijgt (volledig gereguleerd door de overheid) waarbij privacy het onderspit delft
In principe kan je een overheid ook wel vertrouwen als het om geld gaat wat je uitgeeft en dagelijks gebruikt. Een flinke inflatie is, als het om je salaris gaat en de daarop volgende uitgaven, niet zo'n drama.
Qua privacy is het natuurlijk een ding, maar daar heeft de halve aardkloot jammer genoeg niet zoveel problemen mee.
Dan resteert alleen nog een privacy minded crypto, en een store of value
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Blijf dan ook eens van die alt rommel af
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 14-02-2021 20:49 ]
Verwijderd
Die vraag heb ik ook wel, vooral bij USDT met 56% Annual Yield.Montaner schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:41:
[...]
Zonder al teveel eigen onderzoek; waarom heeft niet iedereen er minstens 10k staan met zulke percentages? Is er ergens een overzicht van de daadwerkelijke yield (en risico’s van de exchange die ik nu nog niet zie)?
USDT is pretty much een stablecoin met waarde 1USDT=1 US Dollar dus in het kort kan ik 56% rente op dollars krijgen op jaarbasis?
Iets met een addertje, aap in een mouw en allerhande slechte geurtjes
Omdat je je centjes kwijt bent als het mis gaat.Montaner schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:41:
[...]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Volgens mij is de 1D van de marketcap nog steeds hoger dan 24 uur geleden. Kijk even of de kleurinstellingen van je monitor wel goed staan, draai je monitor ondersteboven en verkoop XRP nu maar gewoon.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 14-02-2021 20:50 ]
Verwijderd
Maar dat is bij alle crypto het geval.Crypts schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:47:
[...]
Omdat je je centjes kwijt bent als het mis gaat.
Wat is hier exact het risico op "mis gaan", en wat doen ze met USDT dat ze een rentepercentage van bijna 57% kunnen geven.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2021 19:48 ]
Verwijderd
Dat zijn de voorwaarden van de gehele exchange en beschrijft niet echt specifiek deze vraag.MrFX schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:48:
Een goed stratpunt m.b.t. risico's:
https://waves.exchange/files/Terms_Of_Use_Waves.Exchange.pdf
Het is, zoals altijd, ook precies zo leesbaar als je verwacht - enkel als je een team aan advocaten hebt om het gehele document te interpreteren en uit te pluizen.
Binance geeft bijvoorbeeld maar 6% op USDT.
Dat klinkt een stuk logischer
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2021 19:52 ]
Zeg niet dat het zo is maar het grootste risico is dat het een ponzi is, ergens moet dat percentage vandaan komen.Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:48:
[...]
Maar dat is bij alle crypto het geval.
Wat is hier exact het risico op "mis gaan", en wat doen ze met USDT dat ze een rentepercentage van bijna 57% kunnen geven.
Dan heb je nog het risico dat er iets mee de stable gebeurt en het kan ook nog weleens verleidelijk worden voor de oprichters om de biezen te pakken.
Ik durf best een gokje her en der te nemen maar dit soort dingen laat ik links liggen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Volgens mij durfde zelfs Bitconnect dergelijke percentages niet aanVerwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:48:
[...]
Maar dat is bij alle crypto het geval.

Het risico op 'mis gaan' is dat ze je dingen beloven, die er niet zijn. Als duidelijk wordt dat dergelijke papieren winst niet te verzilveren is, dan blijkt dat de eigenaren met de noorderzon vertrokken zijn, en ben je natuurlijk gewoon al je geld kwijt.
Dit soort projecten drukken ook wat extra 'Tether FUD' bij, als je het mij vraagt.
Inderdaad. Geen idee waar dat 'rood' vandaan zou moeten komen.WhySoSerious schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:48:
[...]
Wat een schatje ben je toch ook!
Volgens mij is de 1D van de marketcap nog steeds hoger dan 24 uur geleden. Kijk even of de kleurinstellingen van je monitor wel goed staan, draai je monitor ondersteboven en verkoop XRP nu maar gewoon.
En met de maandag voor de deur verwacht ik dat we ook deze week weer een paar konijnen uit de hoed krijgen wat betreft nieuws van de corporate kant. Er is elke week wel wat geweest dit jaar, dus mijn voorspelmodel zegt dat we met 100% zekerheid weer mooi nieuws gaan krijgen voor Bitcoin of andere leuke muntjes.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Lijkt mij ook een gevalletje knaken pakken & biezen pakken, maar goed, ga je dan je gehele exchange (is pas 4 jaar oud, dus wellicht) in elkaar laten storten op zo'n systeem?Richh schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:04:
[...]
Volgens mij durfde zelfs Bitconnect dergelijke percentages niet aan![]()
[Afbeelding]
Het risico op 'mis gaan' is dat ze je dingen beloven, die er niet zijn. Als duidelijk wordt dat dergelijke papieren winst niet te verzilveren is, dan blijkt dat de eigenaren met de noorderzon vertrokken zijn, en ben je natuurlijk gewoon al je geld kwijt.
Dit soort projecten drukken ook wat extra 'Tether FUD' bij, als je het mij vraagt.
Dan moet er op de achtergrond al vanaf opening in 2017 geroomd en gejat zijn en uberhaupt geen cash achter de hand om nog zo'n laatste dead-grab te doen.
En het gaat over de short- mid en long-term prijs van BTC.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik heb daar ooit vastgezetten met ruim 30.000 aan wEUR en met mij vele anderen. Uiteindelijk na een lang en slopend proces mijn geld gestort gekregen via Coinomat, die toen de fiat gateways managede op het Waves Platform.Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:07:
[...]
Lijkt mij ook een gevalletje knaken pakken & biezen pakken, maar goed, ga je dan je gehele exchange (is pas 4 jaar oud, dus wellicht) in elkaar laten storten op zo'n systeem?
Dan moet er op de achtergrond al vanaf opening in 2017 geroomd en gejat zijn en uberhaupt geen cash achter de hand om nog zo'n laatste dead-grab te doen.
Vele anderen hebben uiteindelijk met veel verlies terug moeten traden naar Waves om van hun wEUR's af te komen. Omdat Coinomat weigerde uit te betalen om allerlei vage redenen.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee
De twee grootste schreeuwlelijks over crypto van youtube.. Die BitBoy pumpt alleen eigen bags.MicroWhale schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:16:
Twee van mijn favoriete kanalen in één yt filmpje.
![]()
[YouTube: INSANE $300k Bitcoin Prediction (Still Conservative in 2021)]
Ah daar ga je al en ben je laatste in de rij heb je mooi dikke pech gok ik zomaar...locmorto schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:20:
[...]
Ik heb daar ooit vastgezetten met ruim 30.000 aan wEUR en met mij vele anderen. Uiteindelijk na een lang en slopend proces mijn geld gestort gekregen via Coinomat, die toen de fiat gateways managede op het Waves Platform.
Vele anderen hebben uiteindelijk met veel verlies terug moeten traden naar Waves om van hun wEUR's af te komen. Omdat Coinomat weigerde uit te betalen om allerlei vage redenen.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee
Ik had voor een leuk bedragje litecoin op coinhouse.eu staan, maar helaas die bestaat niet meer en dus mijn centjes weg....
Wil nu voor de gijn even voor 25 euri wat kopen, dacht zelf aan Ada Cardano of iemand anders een betere suggestie?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
@Smultie mag ik nog even bij je uithuilen?Ray_ schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:57:
[...]
Over een ..eh.. tijdje..
Ach, je hebt gelijk. Niet zo janken, gewoon weer kopen. Dan maar even wat minder sats.

Edit: onee. Toch niet. Zie verderop.
[ Voor 6% gewijzigd door Ray_ op 14-02-2021 21:06 ]
Bitcoin.NL_Scratch schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:47:
Zojuist na 3 jaar uit de crypto geweest te zijn weer even een accountje aangemaakt op Bitvavo.
Ik had voor een leuk bedragje litecoin op coinhouse.eu staan, maar helaas die bestaat niet meer en dus mijn centjes weg....
Wil nu voor de gijn even voor 25 euri wat kopen, dacht zelf aan Ada Cardano of iemand anders een betere suggestie?
https://www.coinhouse.com/ en is dit hem dan niet?NL_Scratch schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:47:
Zojuist na 3 jaar uit de crypto geweest te zijn weer even een accountje aangemaakt op Bitvavo.
Veel dingen veranderd afgelopen 4 jaar maar enorm under the radar
Tijdens een bullrun is nagenoeg iedere coin overbought en die indicatie kan nog veel hoger worden / langer duren. Dus zou niet alleen op die indicator afgaan (ik kijk er persoonlijk sowieso nooit naar).Geertwa schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:16:
Ik heb een noob vraag: Al kijk je hier naar de RSI, is duidelijk te zien dat er al een poos een overbought gaande is. Zou dit plaatje dan een indicatie kunnen zijn om te verkopen?
[Afbeelding]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Nou...vooral de tokenswap heeft 'under the radar' plaatsgevonden. Ook is er nog steeds geen methode om je Stratis op je Ledger om te zetten naar STRAX, behalve een op een manier waarbij je je private key van je ledger moet exposen..Satangel schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:51:
Stratis gaat ook hard zeg, in 1 week verdubbelt qua prijs. Zie dat volgende week ook nog eens gebeuren.
Veel dingen veranderd afgelopen 4 jaar maar enorm under the radar
Daarbij is de communicatie vanuit het team echt bijzonder brak. Ik ben het vertrouwen wel kwijt

Echt bizar die trades ook die hij open heeft staan hoeveel winst daar in zit, ook die andere die hij niet laat zien in deze video. ADHDuiter is niet bang voor grote mannen met boormachines.MicroWhale schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:16:
Twee van mijn favoriete kanalen in één yt filmpje.
![]()
[YouTube: INSANE $300k Bitcoin Prediction (Still Conservative in 2021)]
:strip_exif()/f/image/4elaOjpovYY7bYKX5iY5NCgm.jpg?f=fotoalbum_large)
Klap de laptop open... niks aan de hand.
Ik had al zo veel grijze haren.
[ Voor 3% gewijzigd door Ray_ op 14-02-2021 21:02 ]
nee, helaas niet.EnderQ schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:50:
[...]
https://www.coinhouse.com/ en is dit hem dan niet?
Ik zag op mijn BTdirect account dat ik ze had verzonden en ik had coinhouse.eu bevestigingen van ontvangst. Dit was begin 2018, Echter nu blijkt dus dat die Exchange later in 2018 is gestopt...
Welkom, ik ben nu precies 1 week geleden begonnen met ''deze nieuwe hobby''Geertwa schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:59:
Dank voor je antwoord @Verwijderd Waar kan ik tijdens een bullrun of überhaupt nog meer naar kijken? Candle soorten/patronen en volume? Net begonnen met traden met 25 euro, dus sorry voor de beginnersvragen. Ik wil niet gaan daytraden, maar kijken of ik wekelijks een beetje winst kan maken.
Kan je helaas niet helpen maar er zijn er genoeg hier die goede tips geven! ik heb in deze week veel geleerd!
Succes iig
nothing stops this train
Ik vond de communicatie over de tokenswap juist héél erg helder. Ook duidelijke uitleg over de te nemen stappen.Egeau schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:56:
[...]
Nou...vooral de tokenswap heeft 'under the radar' plaatsgevonden. Ook is er nog steeds geen methode om je Stratis op je Ledger om te zetten naar STRAX, behalve een op een manier waarbij je je private key van je ledger moet exposen..
Daarbij is de communicatie vanuit het team echt bijzonder brak. Ik ben het vertrouwen wel kwijt
Ik lul ook zomaar wat
Klopt ja. Hij is ook veel beter dan iedereen en is ook gewoon open over alles.Woohooo schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:56:
[...]
Echt bizar die trades ook die hij open heeft staan hoeveel winst daar in zit, ook die andere die hij niet laat zien in deze video. ADHDuiter is niet bang voor grote mannen met boormachines.
Hij woont in een zwaar beveiligde flat in Dubai dus wat dat betreft hoef je daar ook niet bang te zijn voor mannen met boormachines....
Tijdje geleden al gedaan. Wilde vanmiddag wat Lisk vanuit de Lisk desktop app ( wel via de ledger nano) naar Bitvavo sturen om winst te nemen, maar elke keer wordt de transactie ik de app gecancelled nadat ik heb bevestig op de Ledger.Stokstaart schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:58:
[...]
Toevallig nog iemand in LISK gestapt? @toilet_paper misschien?
Ledger Firrmare en Lisk Desktop app zijn up-to-date dus ik snap ff niet wat het probleem is...
Het is opvallend rustig in dit topic overigens voordat we in ATH gebied zwermen. Stilte voor de storm, of raken we er aan gewend?
Wordt een beetje vermoeiend om bijna elke dag een nieuw ATH feestje te moeten geven.Ypuh schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:20:
Het is opvallend rustig in dit topic overigens voordat we in ATH gebied zwermen. Stilte voor de storm, of raken we er aan gewend?
Gewoon wachten op de 1k meme en op naar de volgende.
Verwijderd
Zondagavond en de crypto staat even "stil". Dwz er gaat niet elke seconde iets +150% of -1000%Ypuh schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:20:
@Ray_ Dan slaat je hartje wel een keer over als je dat ziet.
Het gaat inmiddels al bijna niet meer om het geld, de entertainmentwaarde moet ook hoog blijven anders gaan we ons al snel vervelen
Ps. Je hebt de verkeerde user getagged
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Waarom? Dit keer vals alarm maar met crypto kan dat zomaaar gebeuren. Gewoon niet druk maken, we weten allemaal welk risico we nemen.Ypuh schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:20:
Tientje doge als middelvinger, 15 voor ada in de verwachting dat die aardig gaat stijgen en nu die aardig laag staatKhaelos schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:49:
Ada staat wel aardig laag nu. je zou ook als meme Doge kunnen kopen
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Oh echt he, vanaf donderdag sta ik ook op het ijsPelox schreef op zondag 14 februari 2021 @ 17:41:
Afgelopen 4 dagen op het ijs gestaan en daardoor bijna niet naar de crypto's gekeken. Ik zag toevallig vanmiddag dat neo het goed had gedaan, verder geen idee. Check net de waarde van mijn pf.. dikke stijging sinds afgelopen vrijdag. Niets aan de hand dus.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Enerzijds gebeurt er niet zoveel, anderzijds mensen wellicht druk geweest met het mooie winterweer?Ypuh schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:20:
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Is er ergens te zien welke coin holding wat oplevert?
Ik weet dat bepaalde coins "rente" krijgen en niet altijd in dezelfde crypto.
Mijn BETH krijgt BETH rente, maar een paar dagen geleden kreeg ik inneens 24VET in mijn account, en vandaag heb ik inneens wat REEF ontvangen?
[ Voor 8% gewijzigd door Kwistnix op 14-02-2021 21:35 ]
Verwijderd
Launchpad. Iedereen die daar BNB insteekt krijgt (insert gelaunchde coin) en verdient daar 1000 tot 1400% op.Kwistnix schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:34:
Iemand trouwens een plausibele verklaring waarom BNB zo enorm hard gegaan is? Is men er als een malle mee aan't farmen gegaan op PancakeSwap of zo? En als je toch in je palantir aan't koekeloeren bent, zou dit een korte termijn dingetje zijn of zakt 'ie op korte termijn weer net zo hard in elkaar?
DeFi + low fees + Binance [launchpad/vault/etc.] = great successKwistnix schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:34:
Iemand trouwens een plausibele verklaring waarom BNB zo enorm hard gegaan is? Is men er als een malle mee aan't farmen gegaan op PancakeSwap of zo? En als je toch in je palantir aan't koekeloeren bent, zou dit een korte termijn dingetje zijn of zakt 'ie op korte termijn weer net zo hard in elkaar?
in launchpad had ik niet veel verdient, maar ik had wel een flinke winst gepakt op de LIT coin, wel iets te vroeg eruit gegaan want nu staat ie op ~11.25usdtVerwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:35:
[...]
Launchpad. Iedereen die daar BNB insteekt krijgt (insert gelaunchde coin) en verdient daar 1000 tot 1400% op.
ben benieuwd of de volgende launchpad currency ook flink gaat stijgen, ik hoop dat ik er vroeg in kan stappen en give it a try
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 14-02-2021 21:40 ]
nothing stops this train
Hoezo zoveel dan? Ik heb me niet heel erg in Launchpad verdiept maar zie APY's staan van 7-8% etc.Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:35:
[...]
Launchpad. Iedereen die daar BNB insteekt krijgt (insert gelaunchde coin) en verdient daar 1000 tot 1400% op.
In sats gezien zit BNB nog steeds 40% onder de ATH. Dus er is nog meer ruimte naar boven. BNB is nodig voor Defi LP, BSC, launchpad/launchpool, level Binance card, trading fee, enz.Kwistnix schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:34:
Iemand trouwens een plausibele verklaring waarom BNB zo enorm hard gegaan is? Is men er als een malle mee aan't farmen gegaan op PancakeSwap of zo? En als je toch in je palantir aan't koekeloeren bent, zou dit een korte termijn dingetje zijn of blijft 'ie stabiel?
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ja precies en daarom heb ik ook flink wat in BNB gestopt, denk dat ze nog flink gaan groeienZhou schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:39:
[...]
In sats gezien zit BNB nog steeds 40% onder de ATH. Dus er is nog meer ruimte naar boven. BNB is nodig voor Defi LP, BSC, launchpad/launchpool, level Binance card, trading fee, enz.
nothing stops this train
Toevallig een referralcode aan iemand gegeven?Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:34:
Binance vraag:
Is er ergens te zien welke coin holding wat oplevert?
Ik weet dat bepaalde coins "rente" krijgen en niet altijd in dezelfde crypto.
Mijn BETH krijgt BETH rente, maar een paar dagen geleden kreeg ik inneens 24VET in mijn account, en vandaag heb ik inneens wat REEF ontvangen?
Het gaat niet om de APY maar om de stijging van de coin zelf. In het begin krijg je relatief veel en dat daalt naarmate de coin meer waard wordt.Chaes schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:39:
[...]
Hoezo zoveel dan? Ik heb me niet heel erg in Launchpad verdiept maar zie APY's staan van 7-8% etc.
Komt dus aardig wat hopium bij kijkenCrypts schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:41:
[...]
Het gaat niet om de APY maar om de stijging van de coin zelf. In het begin krijg je relatief veel en dat daalt naarmate de coin meer waard wordt.
Het nut van BNB als utility token is mij wel duidelijk (ongeveer), maar zaken als liquidity pools, launchpad en kortingen op trading fees zijn niet van nu of pas toch? Ik vind de piek nog stuitend.Zhou schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:39:
In sats gezien zit BNB nog steeds 40% onder de ATH. Dus er is nog meer ruimte naar boven. BNB is nodig voor Defi LP, BSC, launchpad/launchpool, level Binance card, trading fee, enz.
Ecodan warmtepomp
Niet over nadenken maar af en toe plukjes bijkopen. BNB is er echt nog lang niet, daar zit voldoende groeipotentie in.Kwistnix schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:34:
Iemand trouwens een plausibele verklaring waarom BNB zo enorm hard gegaan is? Is men er als een malle mee aan't farmen gegaan op PancakeSwap of zo? En als je toch in je palantir aan't koekeloeren bent, zou dit een korte termijn dingetje zijn of blijft 'ie stabiel?
Recente LPs zijn de beefy.finance en pancakeswap.finance. Deze gebruiken de BSC en BNB.Kwistnix schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:43:
[...]
Het nut van BNB als utility token is mij wel duidelijk (ongeveer), maar zaken als liquidity pools, launchpad en kortingen op trading fees zijn niet van nu of pas toch? Ik vind de piek nog stuitend.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
en als je er niks mee doet met die launchpad meuk, kun je die altijd converten naar BNB die kleine hoeveelheidCrypts schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:46:
[...]
Valt mee, die launchpadmeuk brengt elke keer gewoon geld op, is een redelijk zekerheidje.
nothing stops this train
Ja precies, dat was een van de oorzaken die ook bij mij opkwam. Misschien is met recente gekte het trading volume op binance ook gewoon door 't dak gegaan en koopt iedereen BNB voor de discounts. Anders zou ik 't ook niet weten.Zhou schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:47:
[...]
Recente LPs zijn de beefy.finance en pancakeswap.finance. Deze gebruiken de BSC en BNB.
Prima dus, afsluiten en weer verder met serie meekijken.
https://untappd.com/user/OzzBier
Yup en dat stake je dan weer verder om je level voor de card op te hogen, win win win.Kol Nedra schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:47:
[...]
en als je er niks mee doet met die launchpad meuk, kun je die altijd converten naar BNB die kleine hoeveelheid
Verwijderd
Niet dat ik me kan herinneren, maar wellicht een verklaring, ik heb dat account al jaaaren.Taro schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:41:
[...]
Toevallig een referralcode aan iemand gegeven?
Maar ik weet nu niet wat meer opleverd:Crypts schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:52:
[...]
Yup en dat stake je dan weer verder om je level voor de card op te hogen, win win win.
Je BNB insteken in launchpad of in de BNB Vault.....
nothing stops this train
Metoo.Toerq schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:52:
ankr gaat er vandoor haha rest komt ook nog wel.
ben dik tevreden
Wel raar had verwacht dat hij na plotse stijging terug zou inzakken
Rejection candles. Double Tops. Bearish Divergence. Rising Wedge. Descending Triangle. Weerstand op trendlijnen, zowel horizontaal als diagonaal. Ronde bedragen. Bij een bepaalde prijs niet verder kunnen komen waarbij het volume afneemt terwijl de sellwalls maar blijven komen. Kijken wat BTC doet, want als die zakt gaat vrijwel alles mee.Geertwa schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:59:
Dank voor je antwoord @Verwijderd Waar kan ik tijdens een bullrun of überhaupt nog meer naar kijken? Candle soorten/patronen en volume? Net begonnen met traden met 25 euro, dus sorry voor de beginnersvragen. Ik wil niet gaan daytraden, maar kijken of ik wekelijks een beetje winst kan maken.
Dit en nog veel meer
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 14-02-2021 21:56 ]
Wat ik eerder al aangaf, ik heb het idee dat launchpad het meeste oplevert maar een echt vergelijk is heel lastig omdat beloningen afnemen naarmate een coin meer waard wordt.Kol Nedra schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:54:
[...]
Maar ik weet nu niet wat meer opleverd:
Je BNB insteken in launchpad of in de BNB Vault.....
Doe anders 50/50 en kijk over een weekje weer?
Je mag mij wel even uitleggen wat je allemaal opgepikt hebt als je wilt. Ik Ben nu een paar dagen bezig maar ik heb geen idee hoe het aan te pakken. Ik vind het leuk om actief bezig te zijn met kleine bedragen en tevens wat voor de lange termijn vast te zetten. Maar wat, hoe, wanneer enzo daar snap ik nog niet zoveel vanKol Nedra schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:03:
[...]
Welkom, ik ben nu precies 1 week geleden begonnen met ''deze nieuwe hobby''
Kan je helaas niet helpen maar er zijn er genoeg hier die goede tips geven! ik heb in deze week veel geleerd!
Succes iig
@Taro wellicht een apart siteje/domein beginnen met je TA en grafiekjes? Zou ik echt top vinden! @Verwijderd?
Genoeg bookmarks en sites waar je lekker kunt gluren zoals aggr.trade, maar weinig waar ik echt TA zie met patronen of MA's of waar ik zelf kan tekenen?
PS. Wat een rust hier. Saaie zijwaartse koersen of hebben de reaguurders hier serieus vrouwen en moeten ze Valentijnstijd inleveren!?
PS2. En nogmaals de vraag; Zijn er hier ook uberhaupt meiden? Of zitten we hier echt met ons sausagefest te gokken? Vrouwen zouden beter zijn in beleggen...
[ Voor 30% gewijzigd door Stan op 14-02-2021 22:27 . Reden: PS2 ]
Wat ik heb geleerd is kijk goed naar de grafieken, kijk naar de buy en sell volume. Ik let bv ook goed op de m/a op lange termijn en stel een sell stop-limit inmvds schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:05:
[...]
Je mag mij wel even uitleggen wat je allemaal opgepikt hebt als je wilt. Ik Ben nu een paar dagen bezig maar ik heb geen idee hoe het aan te pakken. Ik vind het leuk om actief bezig te zijn met kleine bedragen en tevens wat voor de lange termijn vast te zetten. Maar wat, hoe, wanneer enzo daar snap ik nog niet zoveel van
nothing stops this train
Weet iemand wat er aan de hand is met polkabridge?
Ik ben toevallig wel met een website bezig, maar heb niet de intentie er TA's op te zetten, dat kunnen anderen veel beterStan schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:15:
@Taro Taro wellicht een apart siteje/domein beginnen met je TA en grafiekjes? Zou ik echt top vinden!
Het is minder waard geworden...vortexnl1982 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:32:
...
Zie https://www.reddit.com/r/..._is_this_an_ongoing_scam/, pas maar op met PBR.vortexnl1982 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:32:
Ik dacht slim te zijn om wat polkabridge te kopen maar die is opeens 50 procent minder waard geworden na mijn aankoop..
Tof!Taro schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:33:
[...]
Ik ben toevallig wel met een website bezig, maar heb niet de intentie er TA's op te zetten, dat kunnen anderen veel beter
Als ik kan helpen of deelnemen hoor ik het graag (IT'er alsook crypto enthusiast alsook finance guy).
Ik zou GRAAG ergens (Twitter dan?) juist je TA's zien, omdat ik er te weinig tijd voor en verstand van heb. Ik zoek nu dagelijks al je posts en images door, en dat doen er vast meer. Waardevolle inzichten man, ook al is het geen glazen bol of officieel advies.
Fuck, dat is wel minder ja...Taro schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:34:
[...]
Zie https://www.reddit.com/r/..._is_this_an_ongoing_scam/, pas maar op met PBR.
Ja 50% minder las ik net ergens...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!