Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 232 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.911 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mooooody schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:36:
[...]

Als je in de bull market instroomt, zien we je in de bear market niet meer terug vrees ik :P
Oh jawel hoor, want ik zie ook wel in dat je voor de langere termijn beter in bear market kan inkopen. (Sowieso eerste bitcoin in 2012 gekocht, maar goed, toen jong en dom. Nu iets minder jong en iets minder dom ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21:48
NomadTitan schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:31:
[...]

Alts hebben een asymmetrisch groeipotentieel, zeker als je gaat shoppen in de lagere caps. x20 x30 x40 zelfs x100 zijn niet onmogelijk.
Na al het shitcoin geweld van de laatste weken maar voor elke alt die x20 of x30 gaat zijn minstens drie keer zoveel alts die door het putje gaan, of scams blijken te zijn. Nog genoeg alts die mijlen ver van de 17/18 ATH af zitten en daar waarschijnlijk ook nooit meer overheen gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:10
NomadTitan schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:31:
[...]

Alts hebben een asymmetrisch groeipotentieel, zeker als je gaat shoppen in de lagere caps. x20 x30 x40 zelfs x100 zijn niet onmogelijk.
I know, genoeg alts gehad in 2013 en 2017. Eind 2018 plan gemaakt en daar komen verder geen alts meer in voor. Leverage trading op btc is veel winstgevender en ik hoef maar 1 coin in de gaten te houden. Veel minder stress ook.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Bao_mi1 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:33:
[...]

Na al het shitcoin geweld van de laatste weken maar voor elke alt die x20 of x30 gaat zijn minstens drie keer zoveel alts die door het putje gaan, of scams blijken te zijn. Nog genoeg alts die mijlen ver van de 17/18 ATH af zitten en daar waarschijnlijk ook nooit meer overheen gaan komen.
ja ook dat. En wat me ook opvalt in dit topic dat zoveel mensen alleen naar waarde en stijging in $ kijken. Who the fuck cares wat de waarde in $ is. Als het niet stijgt in BTC heb je gewoon een kut trade te pakken. Hell, mijn dag zou gewoon fucked zijn als dat het geval zou zijn. Is gewoon keihard verlies man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duikerrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 17:58
Ik zie nu LIT best goed gaan. Nu kan je deze ook nog staken. Is het nog verstandig / heeft het nog potentieel om dit nu toch nog alsnog te doen? en hoe denken we over LIT? :-)

[ Voor 11% gewijzigd door Duikerrr op 14-02-2021 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:40
Bao_mi1 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:33:
[...]

Bitcoin kan evengoed door het putje gaan, ik heb het zien gebeuren ten tijde van Mtgox. Maargoed als we aan de vooravond staan van een nieuwe bullrun en altseason dan is het niet onmogelijk dat een groot deel van die alts zijn ATH weer kan behalen.

De reden waarom nu nog veel alts de lucht in gaan is natuurlijk omdat eerst defi projecten trending waren. Echter hebben bepaalde projecten uit 17/18 ook niet stilgezeten en zijn best in staat om meerwaarde te bieden aan het cryptoverse. Die groei is best klein ten aanzien van de totale markt, ik noem het dan eerder een correctie. Het is niet alsof we dit niet eerder hebben gezien.

Als de markt zich weer gaat herhalen zoals 17/18 dan kan je beter zorgen dat je zo min mogelijk verlies maakt nu en gewoon lekker her en der inkopen.

[ Voor 6% gewijzigd door NomadTitan op 14-02-2021 10:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Firestorm schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:32:
[...]

Inderdaad gedaan op 48750, ik verwacht nu weer een tijdje zijwaards en dan naar boven, blijkbaar is er nog steeds genoeg vraag om de prijs te stuwen. (geen enkele onderbouwing voor dit statment verder, maar iets met time in the market...).
Wat me wel opvalt is dat een klein beetje extra volume gelijk een flinke prijsschommeling veroorzaakt. Heeft iemand daar een uitleg bij?
Er staan steeds minder Bitcoins te koop, omdat er meer holders en kopers zijn, die niet willen verkopen. Daarnaast zag ik +-2 weken geleden een flow diagram waarin stond dat er meer dan 1 Miljard USD aan Bitcoin vanaf Coinbase naar losse wallets is gevloeid. De sell kant van Bitcoin is dus erg dun en met een beetje extra volume kan je dan al grote stappen maken.

Ik wilde bijv. net van INJ af, als ik ze via een market sell had verkocht had ik de prijs zelfstandig een stuk naar beneden gedrukt ivm het flinterdunne orderbook, ipv daarvan een stuk of 7-8x de limit sell orders naar beneden moeten verplaatsen voordat ze werden gehit. Bij Bitcoin zie je dat andersom, om 10 USD te stijgen hoeft er soms "maar" 1 BTC te worden gekocht via een market buy. Er zijn tijden geweest dat dat nog niet voldoende was voor een stijging van 1-5 cent.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:21
Maakt iemand zich nog zorgen over de rechtzaak m.b.t. tether of gebruikt niemand hier USDT?

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-09 21:23
MrFX schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:48:
Maakt iemand zich nog zorgen over de rechtzaak m.b.t. tether of gebruikt niemand hier USDT?
Nee, dit is een herhaling van zetten. In 2017/2018 ook soortgelijke zaken meegemaakt rondom USDT. Hoort er eenmaal bij helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-09 06:46
Ypuh schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:07:
Wie koopt er op dit punt nog (veel) Bitcoin? De prijs komt tot stand door vraag en aanbod, maar nu we al een paar dagen sideways gaan begin ik me hardop af te vragen wie vandaag denkt dat $47,700 wel een mooie prijs is om in te stappen?

Alle dipjes worden nu nog mooi opgevangen, er is al een aantal weken geen serieuze dip meer geweest. Als je 2 weken geleden geen geschikt instapmoment vond, waarom dan nu wel?

Voor de day traders zijn de marges ook erg smal en het risico op een correctie hoog. 10x 1-2% winnen om vervolgens straks een retrace naar bijv. 42-40k mee te maken, of sommige zullen hier zelfs 28k nog wel realistisch achten.
Begonnen in 2017 heb ik nu een ROI van 1000% momenteel. Om die reden koop ik niet bij omdat dat relatief veel zou zijn tov m'n originele investering.

Maar als ik nu niets had gehad aan crypto zou ik prima nu instappen op bitcoin. Dat gaat echt nog veel meer waard worden. De stap van Tesla is echt huge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 13:47

mvds

Totally awesome!

Taro schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:23:
[...]

Bij Launchpad moet je zelf de rewards claimen, bij Earn komen die dagelijks automatisch in je spotwallet terecht en je krijgt ook een enorm klein percentage rente over de BNB zelf. Daarnaast doe je via Earn met alle launchpool tokens mee ipv alleen degene die je uitkiest.
Waar kan ik die Earn vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 16:10

MicroWhale

The problem is choice

Ypuh schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:31:
[...]

Je filtert de nieuwe instappers er wel zo uit. Na een week maken ze zulke verwarrende opmerkingen niet meer.
Die nieuwe instappers gebruiken €. Iets wat we in 2017 gewoon nog niet hadden. :/

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 15:40
mvds schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:57:
[...]

Boven in het menu: Finance>>Binance Earn
Dan onder Flexible Terms klikken op BNB Vault

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mvds schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:57:
[...]

Menu item Finance -> Earn (https://www.binance.com/en/earn).

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Blik1984 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:30:
[...]

Die CBS definitie slaat nergens op, wat heb ik aan een passief inkomen voor een geminimaliseerd 1-persoonshuishouden als ik met 5 ben thuis
Daar was ik zelf ook erg verbaasd over ja. Maar ja, daar zitten statistici en die moeten een duidelijke, vaste (en dan bedoel ik vast in € uitgedrukt) definitie hebben. Anders kunnen ze niet goed rekenen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 13:47

mvds

Totally awesome!

Acidrain schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:59:
[...]
Boven in het menu: Finance>>Binance Earn
Dan onder Flexible Terms klikken op BNB Vault
Ah ja, daar was ik inderdaad al aan het kijken, en toen zag ik weer heel veel opties en dacht ik... :? Ga ik mijzelf wel een keer in verdiepen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
Vraag:
Ik lees hier dat sommigen geen alts aanschaffen omdat ze niet geloven in de continuiteit hiervan. Maar Bitcoin is traag, je kunt er lokaal nog niks voor kopen, drukte neemt toe op het netwerk en de techniek blijft wat achterwege en ze geven tot max 21 miljoen bitcoins uit en zitten al op 18,5 miljoen. Waarom zou een alt met een gedegen systeem dan geen kans hebben op de lange termijn? Als Bitcoin wil overleven moet er toch juist concurrentie zijn? Kan me niet voorstellen dat bedrijven Bitcoin als betaalmiddel gaan implementeren voor de lucky few die over een redelijke hoeveelheid Bitcoin beschikt. Lijkt mij logischer dat ze er dan voor kiezen om bijvoorbeeld 10 cryptomunten te accepteren. Of zeg ik nu iets doms?

Ik bezit nu sinds een paar dagen alts en nu ook bitcoin. Intentie is om er voor the long run in te investeren. Ben dus nog zoekende naar hoe alles in elkaar zit en probeer alles te begrijpen😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 15:02

spaceboy

Op grote hoogte

Iamthefish schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:13:
Vraag:
Ik lees hier dat sommigen geen alts aanschaffen omdat ze niet geloven in de continuiteit hiervan. Maar Bitcoin is traag, je kunt er lokaal nog niks voor kopen, drukte neemt toe op het netwerk en de techniek blijft wat achterwege en ze geven tot max 21 miljoen bitcoins uit en zitten al op 18,5 miljoen. Waarom zou een alt met een gedegen systeem dan geen kans hebben op de lange termijn? Als Bitcoin wil overleven moet er toch juist concurrentie zijn? Kan me niet voorstellen dat bedrijven Bitcoin als betaalmiddel gaan implementeren voor de lucky few die over een redelijke hoeveelheid Bitcoin beschikt. Lijkt mij logischer dat ze er dan voor kiezen om bijvoorbeeld 10 cryptomunten te accepteren. Of zeg ik nu iets doms?

Ik bezit nu sinds een paar dagen alts en nu ook bitcoin. Intentie is om er voor the long run in te investeren. Ben dus nog zoekende naar hoe alles in elkaar zit en probeer alles te begrijpen😄
Goeie vraag. Ik denk ook dat er uiteindelijk wel een alternatief moet komen om echt als nuttig betaalmiddel (voor kleinere objecten dan een Tesla van 80 mille, eh... 2 BTC) ivm transactiekosten. Ook al wil Jack Dorsey samen met Jay-Z er haast mee maken...

Ik zie BTC ondertussen een beetje als digitaal goud: je gaat er niet mee betalen, maar het is wel een relatief veilige lange-termijn investering.

Maar 10 crypto's accepteren lijkt me lastig qua technische implementatie. Dus ik gok op 1 of max 2 crypto-oplossingen (met weinig transactieoverhead). Just my 2 cents, eh... 2 sats. :+

[ Voor 4% gewijzigd door spaceboy op 14-02-2021 11:17 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
mvds schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:07:
[...]

[...]

Ah ja, daar was ik inderdaad al aan het kijken, en toen zag ik weer heel veel opties en dacht ik... :? Ga ik mijzelf wel een keer in verdiepen :D
Als je even geen zin hebt in handelen of als je aan de zijlijn staat te wachten tot alles weer in stort is dat flexible savings en bnb vault wel leuk. BNB vault kun je je bnb in gooien (en er weer uithalen wanneer je wil) om rente en launchpool coins te vangen. Die flexible savings kun je je usdt/busd in gooien tegen 6% rente of je euro's tegen net iets meer dan 3% rente (dat is een hele puist meer dan je spaarrekening doet... ) ;)
En er weer uithalen wanneer je wil.
Je kunt bij flexible savings ook bij coins auto aanvinken, dan zet binance die munt na 1 uur 's nachts automatisch in je flexible savings, dat is handig als je een bepaalde munt in je portfolio wil vergroten, je kan dan lage buy orders zetten en als die gehit worden gaan ze automatisch naar je savings om rente te trekken.

Het is een luie manier van geld vermeerderen tegen bijna geen risico (als je tenminste de stable coins gebruikt) en trekt veel meer rente dan dat dooie geld op je spaarrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaja84
  • Laatst online: 13-01-2024
Wat is jullie mening over APY.finance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 15:02

spaceboy

Op grote hoogte

Acidrain schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:18:
[...]

Als je even geen zin hebt in handelen of als je aan de zijlijn staat te wachten tot alles weer in stort is dat flexible savings en bnb vault wel leuk. BNB vault kun je je bnb in gooien (en er weer uithalen wanneer je wil) om rente en launchpool coins te vangen. Die flexible savings kun je je usdt/busd in gooien tegen 6% rente of je euro's tegen net iets meer dan 3% rente (dat is een hele puist meer dan je spaarrekening doet... ) ;)
En er weer uithalen wanneer je wil.
Je kunt bij flexible savings ook bij coins auto aanvinken, dan zet binance die munt na 1 uur 's nachts automatisch in je flexible savings, dat is handig als je een bepaalde munt in je portfolio wil vergroten, je kan dan lage buy orders zetten en als die gehit worden gaan ze automatisch naar je savings om rente te trekken.

Het is een luie manier van geld vermeerderen tegen bijna geen risico (als je tenminste de stable coins gebruikt) en trekt veel meer rente dan dat dooie geld op je spaarrekening.
Bedenk wel dat Binance (of Bitvavo) op geen enkele manier onder een garantiestelsel vallen he? Niet dat ik vermoed dat je heel veel risico loopt, maar als de tent gehackt wordt ben je je centen wél kwijt. Bij de ABN Amro krijg je dan in elk geval 100k euro's maximaal terug van de roverheid.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag:

Bitcoin is nu eigenlijk al de onderliggende waarde van de hele markt. Iedereen en zijn moeder stapt in Bitcoin.

Zullen er wat alts overleven in de long run? Vast wel.

Maar de kans is aanwezig dat er over 5 jaar een nieuw alt project start die de jouwe uit de markt drukt.

Bij Bitcoin is die kans nu eenmaal aanzienlijk kleiner.

De tip is dan ook om altijd een dominante pluk Bitcoin binnen je PF te houden.

Zolang de markt daarmee valt of staat is dat zeker een gouden Bitcoin tip.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:07
Zeg ADA, dit weekend ging je naar de 1 dollar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-09 14:22
juiced01 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:22:
Zeg ADA, dit weekend ging je naar de 1 dollar toch?
Vanaf maandag weer

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
50k poging incoming...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 16:40

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Hertog_Martin schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:50:
[...]

Begonnen in 2017 heb ik nu een ROI van 1000% momenteel. Om die reden koop ik niet bij omdat dat relatief veel zou zijn tov m'n originele investering.

Maar als ik nu niets had gehad aan crypto zou ik prima nu instappen op bitcoin. Dat gaat echt nog veel meer waard worden. De stap van Tesla is echt huge.
Die redenatie kan ik niet helemaal volgen, wat heeft je huidige ROI met je toekomstige opbrengesten te maken? In het tweede deel geef je zelfs aan dat je nog groeimogelijkheden ziet.

Voorbeeld: in 2017 zou je 10,- ingelegd hebben, nu x10 dus 100,- waard. 900% ROI).
in 2025 zou de stijging tov nu 200% zijn, maar je kiest er niet voor om nu een extra 100,- in te leggen(want dat vernaggelt je GAK). Dan loop je dus wel mooi 100,- mis. (eindresultaat 200,-+100,- cash vs 400,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 19:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Ik wacht geduldig tot de Bearwhale weer terugkomt met zijn 30K BTC sell wall :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Vraag:

21miljoen stuks is juist groot plus punt. En verder is het uiteraard deelbaar in sats. Genoeg BTC voor iedereen. BTC is vooral een store op value, geen betaalmiddel (op grote transacties of over landsgrenzen heen dan). Dus zie het als een vervanger van goud. De usecase waar jij het over hebt zal uit de hoek van landen/ banken komen, ik zie niet in dat dat 1 of andere alt is die evalueert daarheen. Dat laten overheden nooit toe. En wellicht heb ik dat fout.....maar zie jij nu tussen die 8000 coins die ene coin die dat gaat worden? Ik niet, dus gok ik op BTC, ETH (en voor good old times op LTC en Doge)

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 14-02-2021 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

*edit* laat maar... niet goed gelezen

[ Voor 88% gewijzigd door MicroWhale op 14-02-2021 11:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acidrain
spaceboy schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:21:
[...]

Bedenk wel dat Binance (of Bitvavo) op geen enkele manier onder een garantiestelsel vallen he? Niet dat ik vermoed dat je heel veel risico loopt, maar als de tent gehackt wordt ben je je centen wél kwijt. Bij de ABN Amro krijg je dan in elk geval 100k euro's maximaal terug van de roverheid.
Eens! Vandaar ook de bijna geen risico ipv geen risico ;)
Maar hier 100 euro een jaar in flexible savings gooien tegen 3,21% geeft net zo veel rente als 321000 euro bij de rabo op de spaarrekening.tegen 0,01% in een jaar.

Dus met veel minder geld zelfde rendement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iamthefish
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:21:
[...]

Bitcoin is nu eigenlijk al de onderliggende waarde van de hele markt. Iedereen en zijn moeder stapt in Bitcoin.

Zullen er wat alts overleven in de long run? Vast wel.

Maar de kans is aanwezig dat er over 5 jaar een nieuw alt project start die de jouwe uit de markt drukt.

Bij Bitcoin is die kans nu eenmaal aanzienlijk kleiner.

De tip is dan ook om altijd een dominante pluk Bitcoin binnen je PF te houden.

Zolang de markt daarmee valt of staat is dat zeker een gouden Bitcoin tip.
Ja dat is ook weer zo. Je weet niet welke alt overleeft en daardoor neem je meer risico. Bitcoin heeft zich al bewezen. Makes sense, thanks voor de uitleg!

Mn alts zijn behoorlijk de lucht in geschoten allemaal. Denk dat ik de helft van altcoins verkoop wanneer ik op 25% winst zit. Dan koop ik daarvan weer bitcoin. Wat iemand hier al eerder zei: is wel lekker rustig en overzichtelijk om weinig muntjes te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

Met name de reacties eronder 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

Wat gaat NEO lekker , die is aan een flinke opmars bezig , benieuwd waar dit heen gaat ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hij gaat gewoon door t putje heen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 19:27
Firestorm schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:25:
[...]

Die redenatie kan ik niet helemaal volgen, wat heeft je huidige ROI met je toekomstige opbrengesten te maken? In het tweede deel geef je zelfs aan dat je nog groeimogelijkheden ziet.

Voorbeeld: in 2017 zou je 10,- ingelegd hebben, nu x10 dus 100,- waard. (1000% ROI).
in 2025 zou de stijging tov nu 200% zijn, maar je kiest er niet voor om nu een extra 100,- in te leggen(want dat vernaggelt je GAK). Dan loop je dus wel mooi 100,- mis. (eindresultaat 200,-+100,- cash vs 400,-)
Een 10x is 900%.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

Aangepast,punt blijft overeind mijns inziens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Firestorm schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:40:
[...]

Aangepast,punt blijft overeind mijns inziens.
Zeker, was ook geen inhoudelijk commentaar. Meer een persoonlijke doorn in het oog omdat ik het vaker voorbij zie komen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:06
cryptore schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:32:
Wat gaat NEO lekker , die is aan een flinke opmars bezig , benieuwd waar dit heen gaat ....
Ja zeker leuk, hij heeft nog even te gaan voor een ATH (heeft 100 euro gestaan) maar dit gaat zeker de goede kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iamthefish schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:30:
[...]

Ja dat is ook weer zo. Je weet niet welke alt overleeft en daardoor neem je meer risico. Bitcoin heeft zich al bewezen. Makes sense, thanks voor de uitleg!

Mn alts zijn behoorlijk de lucht in geschoten allemaal. Denk dat ik de helft van altcoins verkoop wanneer ik op 25% winst zit. Dan koop ik daarvan weer bitcoin. Wat iemand hier al eerder zei: is wel lekker rustig en overzichtelijk om weinig muntjes te hebben.
Klopt. Maar ik heb als half gokverslaafde toch ook wel wat plezier met volatiele shitcoins nodig.

Alleen Bitcoin is ook wat saai. Momenteel ben ik weer erg blij met RLC. Die gaat omhoog in sats en dollars, en dat is toch altijd een feestelijke aangelegenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Echt bizar dit, het is nog erger dan 2017 letterlijk gratis zakken vullen met crytpto, snap niet waar het allemaal vandaan komt maar ik vind het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:33
Slux schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:50:
Echt bizar dit, het is nog erger dan 2017 letterlijk gratis zakken vullen met crytpto, snap niet waar het allemaal vandaan komt maar ik vind het best.
Dus het kan niet meer zakken als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De onderliggende techniek en waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 19:36
Ik mis alleen nog wat airdrops , deposit bonussen of online quizjes die een reward geven maar inderdaad. Het is een bijzondere run en waar het gaat eindigen als we de 50k ook weer mogen breken..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-09 01:45

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Ik ben benieuwd of BtC gelijk erop en erover knalt (50k), of dat ie eerst even proeft aan de 50k, een stukje zakt, en dan hup, richting de 100k.

Ik denk het tweede, dus het zal waarschijnlijk wel het eerste worden.

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 12:39
Imperium schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:39:
[...]

Hij gaat gewoon door t putje heen nu.
Als hij geen stijgende lijn gaat laten zien dan denk ik dat ie nog wel eens eens een stukkie meer kan zakken. Volgende resistance ligt rond de 0.82 uit m'n hoofd, met de volgende halte rond de 0.75

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Bartske schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:43:
[...]

Ja zeker leuk, hij heeft nog even te gaan voor een ATH (heeft 100 euro gestaan) maar dit gaat zeker de goede kant op!
De piek lag toch op $200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Het Fantoom schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:51:
[...]

Dus het kan niet meer zakken als ik het goed begrijp?
Ik zou er niet op in zetten, mensen hebben toch cash nodig, en als je duizenden euros winst hebt ga je toch ook wel een keer cashen lijkt mij, zo is het altijd gegaan geen reden waarom het nu anders zou zijn.

Maar waar het eindigt weet niemand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:51:
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Stokstaart schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 13:32:
Ben nu naar CELR, SC en LISK aan t kijken. Iemand toevallig aan t traden?
Toevallig nog iemand in LISK gestapt? @toilet_paper misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
DutchCrownNL schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:54:
[...]

Als hij geen stijgende lijn gaat laten zien dan denk ik dat ie nog wel eens eens een stukkie meer kan zakken. Volgende resistance ligt rond de 0.82 uit m'n hoofd, met de volgende halte rond de 0.75
Muur op 0.90 en 0.91
Koop orders op 0.85 en 0.83
De cyclus loopt langzaam steeds lager, muntje melken?
Telkens 5% pakken is toch 50 ADA per 1000.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 30-09 10:47
Oeh... ik wordt in m'n kontje geneukt door Josolito van Swipe.
https://medium.com/swipe/swipe-sxp-v2-roadmap-b435b02525f5

Complete veranderingen van de SXP token. Ik denk niet dat de markt hier goed op zal reageren. Bij deze veranderingen ga ik direct verkopen wanneer het kan.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PMach
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 30-09 13:20
Heeft m.i. weinig te maken met de onderliggende techniek en waarde maar eerder met MicroStrategy, Elon/Tesla, Grayscale, PayPal, etc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/krxw4d9dThc-CHZsW-m_AAj8RC0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7BJHNe4FphAeXssRxIAdmPDP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
ADA gekocht op 0.70 cent. Hij blijft hangen rond 71-73. Heb toch een klein winstje. Alles eruit halen en bitcoin kopen? Moeilijk moeilijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Ik heb een flufje in WAVES gestopt.

Gisteravond ook wat OCTO gekocht trouwens.

En nog een flufje in ZRX.

[ Voor 54% gewijzigd door Stokstaart op 14-02-2021 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Iamthefish schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:04:
ADA gekocht op 0.70 cent. Hij blijft hangen rond 71-73. Heb toch een klein winstje. Alles eruit halen en bitcoin kopen? Moeilijk moeilijk..
Jij en vele anderen, komt weer een flinke rode kaars aan.

edit: zo gauw ik m'n bek open trek gaat ie groen...

[ Voor 8% gewijzigd door mercapto op 14-02-2021 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

0.70 cent of 70 cent? Scheelt nogal namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
mercapto schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:06:
[...]

Jij en veel anderen, komt weer een flinke rode kaars aan.
Dat denk jij😉 misschien heb je gelijk. Heb je het over een rode ADA-kaars of over alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
VERINGTENTJE schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:07:
[...]

0.70 cent of 70 cent? Scheelt nogal namelijk...
Scherp. Bedoel 70 cent, 0.70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 12:39
ADA heeft nu aardig wat support op 0.864, benieuwd of die hem kan houden of dat ie doorbreekt

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:29
Stokstaart schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:05:
Ik heb een flufje in WAVES gestopt.

Gisteravond ook wat OCTO gekocht trouwens.

En nog een flufje in ZRX.
WAVES heb ik al een tijdje niks van gehoord. Zal dus nog wel niet gemoond hebben. All-in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
GRT lijkt steeds meer zijn support te testen op $2,20. Ik heb het gevoel dat deze straks er doorheen gat en dan is het einde zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
ADA zal 1 dollar grens weer opzoeken.. even op adem komen. ADA is in 10 dagen tijd van 0,29 naar 0,78 gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Flinke pump op de 3m bij ADA, 5 miljoen plus volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
mercapto schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:14:
Flinke pump op de 3m bij ADA, 5 miljoen plus volume.
Ook veel volume op XRP, mooi instapmomentje voor een ST trade..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

nieuws: Bitcoinwaarde bereikt hoogste niveau in zijn geschiedenis

Ik zat net even dit bericht van bijna 4 jaar geleden te lezen, en alle (Nu.nl-achtige) reacties. Ik zou toch wel 'ns willen weten hoeveel mensen die het toen uitkotsten nu zelf in de crypto zitten, of dat ze nog steeds denken dat het alleen voor criminelen/ransomware is en een tulpenmanie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-09 16:59

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Kol Nedra schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:20:
[...]

Ik heb mijn BNB nu inzitten in Launchpad (ipv vault) je krijgt dezelfde ''reward'' ervoor. Het grote verschil zie ik niet (ben nog echt een newb in crypto)
In de vault krijg je rendement in elke munt in launchpad ipv alleen het muntje waar je op ingezet hebt in launchpad. Dan hoef je dus niet te kiezen.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
VERINGTENTJE schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:17:
nieuws: Bitcoinwaarde bereikt hoogste niveau in zijn geschiedenis

Ik zat net even dit bericht van bijna 4 jaar geleden te lezen, en alle (Nu.nl-achtige) reacties. Ik zou toch wel 'ns willen weten hoeveel mensen die het toen uitkotsten nu zelf in de crypto zitten, of dat ze nog steeds denken dat het alleen voor criminelen/ransomware is en een tulpenmanie.
Misschien niet zo zeer voor BTC maar een tulpenmanie is het zeker wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 16:48

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik zit ook met verbazing te kijken. Mijn eerste NEO voor €110 gekocht tijdens de hype in 2018... daarna tegen betere koersen bijgekocht vooral ook om die eerste stomme aankoop te verdunnen. Heb nu 22 NEO @ €840 en sta gewoon op winst :o

Owjah en nog € 10,75 aan GAS :+

[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-02-2021 12:26 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Bartske schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:43:
:')

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Ik zit al dagen rond hetzelfde bedrag in mijn PF. Af en toe daalt alles, af en toe stijgt het. Traden ben ik vooralsnog waardeloos in. Holden verandert ook niet heel veel. Ik wacht nog even met het uitbreiden van het kopje vaardigheden op mijn CV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:51:
Gewoon een piramide spel toch? Waar BTC inmiddels cult status gekregen heeft en zichzelf relevant gemaakt heeft..

Ja best wel bizar als je er over nadenkt :')

Maar van de Alts valt het mee tegen dat er nog weinig praktische toepassingen zijn doorgedrongen. Ik zag echt wel potentie in het online karakter van een ledger maar veel verder dan wat gegok op willekeurige muntjes lijkt het nog niet te zijn gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g3K0TfPLcAgAI4vGl2sJhyi-KqQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PKJNa2HYrud6ZRZm9ZsvNbyS.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Slux schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:23:
[...]

Misschien niet zo zeer voor BTC maar een tulpenmanie is het zeker wel.
Ik hou sowieso niet van bloemen die je niet kan roken, dus daarom ook alleen maar sativa en indica in mijn portfolio (BtC en ETH).

De rest behoort voor mij idd tot de tulpengekte, maar zelfs met tulpen kun je momenteel niet lek gaan. Mochten we straks weer in een bearmarkt komen, dan voorzie ik weer een heleboel failliete bloemenhandelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Is het gebruikelijk dat er gedumpt wordt en de waarde van een coin significant daalt na de launch van een mainnet? Ik heb enkele dagen geleden wat $ASKO ingeslagen en ben van +250% naar +40% gegaan na de go-live van de mainnet van het platform gisteren :D

Op Reddit enkele posts gelezen die vóór de go-live al waarschuwden voor een drop (als algemene stijlregel), maar ik kan zelf geen redenen bedenken waarom zoiets gebeurt.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:41:
Is het gebruikelijk dat er gedumpt wordt en de waarde van een coin significant daalt na de launch van een mainnet? Ik heb enkele dagen geleden wat $ASKO ingeslagen en ben van +250% naar +40% gegaan na de go-live van de mainnet van het platform gisteren :D

Op Reddit enkele posts gelezen die vóór de go-live al waarschuwden voor een drop (als algemene stijlregel), maar ik kan zelf geen redenen bedenken waarom zoiets gebeurt.
Buy the rumor, sell the news.

Altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfa Novanta schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:35:
[...]

Gewoon een piramide spel toch? Waar BTC inmiddels cult status gekregen heeft en zichzelf relevant gemaakt heeft..

Ja best wel bizar als je er over nadenkt :')

Maar van de Alts valt het mee tegen dat er nog weinig praktische toepassingen zijn doorgedrongen. Ik zag echt wel potentie in het online karakter van een ledger maar veel verder dan wat gegok op willekeurige muntjes lijkt het nog niet te zijn gekomen.
Nee joh was ook een geintje, weet dat @Slux daar helemaal niets mee heeft, vandaar ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 30-09 11:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oVqBL5tu9tSq_7o48eldbHDkgwM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pHiM3FDxJS0M13Ji8HIVxbUT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Jedi_Pimp schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:41:

Dit werkt hetzelfde als aandelen. Aankondigingen zorgen voor een hype, koersstijging. Daarna komt een daling omdat de hype altijd wordt overdreven (qua koersstijging). Het is zelden anders.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:42:
[...]

Buy the rumor, sell the news.

Altijd.
Leuk, maar net iets te simpel en niet geheel toepasselijk in deze situatie imho. ASKO werd al ruim 2 weken geleden gehyped en de datum van de launch van het mainnet was al lang en breed bekend, namelijk gisteren. Buy the rumor gaat in dit geval dus niet echt op. Ben benieuwd wát er voor zorgt dat de waarde van een nieuwe coin daalt na de implementatie van een belangrijke deliverable, zeker als het inderdaad zo is dat dit vaker gebeurt.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Xamsix schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:47:
[...]

Dit werkt hetzelfde als aandelen. Aankondigingen zorgen voor een hype, koersstijging. Daarna komt een daling omdat de hype altijd wordt overdreven (qua koersstijging). Het is zelden anders.
Zou dat dan niet ingeprijsd moeten zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Jedi_Pimp schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:49:
[...]

Zou dat dan niet ingeprijsd moeten zijn?
De verwachte impact van het nieuws is ingeprijsd. Er bestaan wel wat goede filmpjes op youtube hierover!

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:29
Jedi_Pimp schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:48:
[...]

Leuk, maar net iets te simpel en niet geheel toepasselijk in deze situatie imho. ASKO werd al ruim 2 weken geleden gehyped en de datum van de launch van het mainnet was al lang en breed bekend, namelijk gisteren. Buy the rumor gaat in dit geval dus niet echt op. Ben benieuwd wát er voor zorgt dat de waarde van een nieuwe coin daalt na de implementatie van een belangrijke deliverable, zeker als het inderdaad zo is dat dit vaker gebeurt.
Precies zoals het altijd gaat. Het stijgt tot een dag voor de invoering. In de twee weken ervoor dikke pump.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:54

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Nou jongens, ik hou het voor gezien hier. Druk hem aub nog even door de $49900. Gewoon all-in, verkoop je huis, verhuur vrouw en kinderen, gebruik je kontje en je mondje. Zodra je in je Tesla/Lambo moon-buggy rond scheurt ben je dat allemaal zo weer vergeten. :+

Afbeeldingslocatie: https://101blockchains.com/wp-content/uploads/2018/06/fiat-vs-bitcoin-meme.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:43:
[...]

Nee joh was ook een geintje, weet dat @Slux daar helemaal niets mee heeft, vandaar ;)
Er is er maar 1 qua techniek en dat is NANO, en doge is voor de store of value :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17
1 miljoen usd per neo.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 30-09 11:35
Disclaimer: Ik ben nog een redelijke noob, sinds begin januari pas bezig op Binance.

Had vannacht een stop limiet gezet voor GRT.
Stop: 2.2USD
Limiet: 2.1USD

Als ik het goed begrijp (en wat Binance ook aangeeft) betekent dit dat als de prijs van GRT 2.2USD bereikt er een verkoop order geplaatst wordt met een verkoopprijs van 2.1USD. Nu zie ik dat mijn GRT vannacht verkocht is voor 2.2USD per stuk.

Geen erge ramp want ik heb ze net voor 2.15 teruggekocht :+
Maar doe ik nu iets verkeerd of is er iets mis gegaan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:48:
[...]

The rumor is mainnet launch datum. The news is daadwerkelijk launch van mainnet.

Mensen geven geen fuck om de coin en zijn mainnet.

Rumor = pump
Pump = winst
Winst = tnx, bye

Nu is er een mainnet waar niemand wat aan heeft. Want niemand denkt; 'Ik ga mijn euro's of dollars inwisselen zodat ik muntjes op een mainnet heen en weer kan sturen.'

Wachten op 2.0 pump dus.

Buy the rumor, sell the news. Altijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Raaafie schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:01:
Disclaimer: Ik ben nog een redelijke noob, sinds begin januari pas bezig op Binance.

Als ik het goed begrijp (en wat Binance ook aangeeft) betekent dit dat als de prijs van GRT 2.2USD bereikt er een verkoop order geplaatst wordt met een verkoopprijs van 2.1USD. Nu zie ik dat mijn GRT vannacht verkocht is voor 2.2USD per stuk.

Bij een stop limit bepaalt het orderboek de verkoopprijs. Op het moment dat je trigger afgaat wordt je order geplaatst voor 2.1, maar als er op dat moment een betere prijs beschikbaar is wordt hij daarvoor verkocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0HOyrKrxGfhGMK94scQHyDwTjcc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Icl06TIjnWIgn7Nee2eQo0M0.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Raaafie schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:01:

Minimaal 2.1 maar als er in het orderboek offers van 2.2 staan dan krijg je dat bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
DIA daytrading alert!

Edit: typo, geen DAI uiteraard.

[ Voor 49% gewijzigd door Stokstaart op 14-02-2021 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 30-09 11:35
Thanks voor de uitleg. Ik ging er al vanuit dat ik iets niet helemaal goed had begrepen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
anti elppa schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:37:
[...]

ja ook dat. En wat me ook opvalt in dit topic dat zoveel mensen alleen naar waarde en stijging in $ kijken. Who the fuck cares wat de waarde in $ is. Als het niet stijgt in BTC heb je gewoon een kut trade te pakken. Hell, mijn dag zou gewoon fucked zijn als dat het geval zou zijn. Is gewoon keihard verlies man
Klinkt stoer man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
Toevallig hadden mensen het hier over LISK deze week. Iemand een verklaring voor de stijging sinds gisteren 14:00, kan zelf geen posts vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Net verschenen in de Televaag:

Bitcoinhandel Nederland wordt eenvoudiger
Bron: Telegraaf | DFT Telegraaf | DFT14 februari 2021, 13:00
Cryptomunten - Toezichthouder De Nederlandsche Bank (DNB) past de voorwaarden van toelating voor handelsplatforms die in de razend populaire cryptomunten bemiddelen in Nederland aan. Een extra eis om alle kopers en verkopers van bitcoins te controleren lijkt nu van de baan.

mmm, het gevolg van de rechtzaak van Bitonic of..? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-09 21:23
Op naar de 50k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:12:
Net verschenen in de Televaag:

Bitcoinhandel Nederland wordt eenvoudiger
Bron: Telegraaf | DFT Telegraaf | DFT14 februari 2021, 13:00
Cryptomunten - Toezichthouder De Nederlandsche Bank (DNB) past de voorwaarden van toelating voor handelsplatforms die in de razend populaire cryptomunten bemiddelen in Nederland aan. Een extra eis om alle kopers en verkopers van bitcoins te controleren lijkt nu van de baan.

mmm, het gevolg van de rechtzaak van Bitonic of..? ;)
Mooi, mooi! Als ik weer eens aankoop doe ik het via Bitonic. Heb daar nog wel een account.

Wat een helden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Kyumia schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:12:
Toevallig hadden mensen het hier over LISK deze week. Iemand een verklaring voor de stijging sinds gisteren 14:00, kan zelf geen posts vinden?
Ik zag het volume omhoog gaan, geen fundamentele redenen aan mijn kant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:03:
Oeh... ik wordt in m'n kontje geneukt door Josolito van Swipe.
https://medium.com/swipe/swipe-sxp-v2-roadmap-b435b02525f5

Complete veranderingen van de SXP token. Ik denk niet dat de markt hier goed op zal reageren. Bij deze veranderingen ga ik direct verkopen wanneer het kan.
Wat zijn de concrete verschillen met hoe het nu is en hebben de bestaande SXP token bezitters helemaal geen inspraak?
Pagina: 1 ... 232 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!