Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 233 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.911 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 12:39
BTC kijkt de 50K in de ogen, verwacht wel dat ie er zo doorheen gaat :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-09 21:23
DutchCrownNL schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:17:
BTC kijkt de 50K in de ogen, verwacht wel dat ie er zo doorheen gaat :)
Ik denk niet dat het zo makkelijk gaat, maar wie weet....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 11:04
Ben oprecht benieuwd wat 50K gaat betekenen voor BTC. Dat is toch wel een bijzondere grens. 1k, 10k, 50k..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
@Verwijderd

Meme in de aanslag, voor het volgende ultieme psychologische hoogtepunt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-09 14:22
Laten we met zn allen even ada de lucht in roepen zodat die de drempel overkan!

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Algemene sentiment hier is dat btc meteen door de 50k gaat knallen ?

Dan zet ik m'n zinnen op een 10-20% daling :+

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Op Binance krijg ik regelmatig een foutmelding bij het openen van een Long: The system doesn't have enough asset... Komt helaas steeds vaker voor. Vanaf 48.848 tot 49.503 mee kunnen pakken, daarna gesloten, maar nu opnieuw instappen lukt dus helaas niet meer... Nog meer mensen last van?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
sten123 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:24:
Mijn buurvrouw heet Ada😂 weet niet of het gewaardeerd wordt als ik roep: 'ADA GAAT DE LUCHT IN'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
sten123 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:24:
Het grote geld zal nu wel even richting BTC vloeien, als die doorbreekt (of terugvalt) zullen de alts wel weer bij trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Taro schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:25:
Op Binance krijg ik regelmatig een foutmelding bij het openen van een Long: The system doesn't have enough asset... Komt helaas steeds vaker voor. Vanaf 48.848 tot 49.503 mee kunnen pakken, daarna gesloten, maar nu opnieuw instappen lukt dus helaas niet meer... Nog meer mensen last van?
Net een long kunnen doen (net voor de pump naar 49.8k) en die ging goed, daarna niet meer geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Laatst online: 01:51
Stokstaart schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:58:
[...]

Toevallig nog iemand in LISK gestapt? @toilet_paper misschien?
Neen, hier geen LSK in de pf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Tempo maken guys, laatste keer om te kopen onder de 50k!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:56
Het is inmiddels al 6k geleden dat ik voor een groot deel uit BTC ben gestapt. Modderdikkevette spijt natuurlijk, ik dacht die Musk pompt de boel even op en we zakken wel weer. Nu maar hopen dat die 50k even tegen gaat zitten, want ik moet inmiddels al zo veel bijleggen dat ik mijn verlies ook niet echt meer ter harte neem :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ray_ schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:36:
Het is inmiddels al 6k geleden dat ik voor een groot deel uit BTC ben gestapt. Modderdikkevette spijt natuurlijk, ik dacht die Musk pompt de boel even op en we zakken wel weer. Nu maar hopen dat die 50k even tegen gaat zitten, want ik moet inmiddels al zo veel bijleggen dat ik mijn verlies ook niet echt meer ter harte neem :')
En dat wordt minder pijnlijk naarmate je langer wacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
had ik met ETH, uiteindelijk weer teruggekocht tegen 15% meer fiat..... maar is weer redelijk goed gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-09 18:09
En bij de 54k hopen dat de 60k even tegen gaat zitten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Smultie schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:37:
[...]

Als de boel daalt wel. Als het stijgt niet. Zo werkt dit allemaal een beetje he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:27
Taro schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:25:
Komt denk ik vooral door het formaat van de order, meneer whale :+

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 18:58
Iamthefish schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:26:
[...]

Mijn buurvrouw heet Ada😂 weet niet of het gewaardeerd wordt als ik roep: 'ADA GAAT DE LUCHT IN'
Ada op haar hoogtepunt? :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ray_ schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:38:
[...]

Als de boel daalt wel. Als het stijgt niet. Zo werkt dit allemaal een beetje he?
Ah ja, dalen. Dat doet BTC veel de laatste tijd ja :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZTWNksPXg7NfzEhR0a9pSsdxWpE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Sl7tJCTThTXTQE91d0aVAuo3.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:05
Smultie schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:37:
[...]

Te vroeg uitstappen is een veel gemaakte fout.
Ik ben er zelf al vaak ingetrapt. Spijt? Nee.
Je kunt het verleden toch niet veranderen.

Wat mij verder wel opvalt is dat de BTC gestaag stijgt maar de market dominance nauwelijks.
Anders gezegd, de alts profiteren nog steeds van de markt en niet alles stroomt naar de BTC ook al zou je dan misschien wel verwachten.
Geen idee waarom maar dat zie ik wel zo gebeuren.
Ik had eerder verwacht dat de BTC dominance wel op 65% ongeveer zou staan.
https://coinmarketcap.com/charts/#dominance-percentage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
DCA in, DCA uit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Stokstaart schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:39:
[...]

Komt denk ik vooral door het formaat van de order, meneer whale :+
Valt wel mee hoor :) Lukt helaas ook niet met bijv. 5 USD...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
ADA test opnieuw de 0.865 zo lijkt het, goede anderhalf uur terug dook ie door naar 0.85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
BTG ook weer wakker. 'Koop alles met de naam bitcoin-tijd' komt er weer aan boys!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
HoppyF schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:43:
[...]

Te vroeg uitstappen is een veel gemaakte fout.
Ik ben er zelf al vaak ingetrapt. Spijt? Nee.
Je kunt het verleden toch niet veranderen.
Te vroeg uitstappen is beter dan te laat uitstappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
DutchCrownNL schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:46:
ADA test opnieuw de 0.865 zo lijkt het, goede anderhalf uur terug dook ie door naar 0.85
ADA moet je lekker laten staan tot einde bullrun, voor daytraden zijn veel mooiere (volatielere) muntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Stokstaart schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:48:
[...]

ADA moet je lekker laten staan tot einde bullrun, voor daytraden zijn veel mooiere (volatielere) muntjes.
Oh ik kijk er alleen naar voor shorts/longs, mijn bags ADA zijn van de $0,20-$0,30 reeks dus dat zit wel goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik zit -15% op ADA nu.. Wil eigenlijk niet verkopen want dan ben ik het definitief kwijt.. Crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:23
Imperium schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:50:
Ik zit -15% op ADA nu.. Wil eigenlijk niet verkopen want dan ben ik het definitief kwijt.. Crap
zit er ook wat onder maar hou gewoon vast, dan maar verlies. vaak zat meegemaakt dat ik verkoop dat het stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Hier ook op 43k een plukje naar euro omgezet met dezelfde gedachte. M'n plan was dat op 50k weer te doen maar nu toch maar ff niet :X

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Hij heeft wel gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
anti elppa schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:29:
[...]

21miljoen stuks is juist groot plus punt. En verder is het uiteraard deelbaar in sats. Genoeg BTC voor iedereen. BTC is vooral een store op value, geen betaalmiddel (op grote transacties of over landsgrenzen heen dan). Dus zie het als een vervanger van goud. De usecase waar jij het over hebt zal uit de hoek van landen/ banken komen, ik zie niet in dat dat 1 of andere alt is die evalueert daarheen. Dat laten overheden nooit toe. En wellicht heb ik dat fout.....maar zie jij nu tussen die 8000 coins die ene coin die dat gaat worden? Ik niet, dus gok ik op BTC, ETH (en voor good old times op LTC en Doge)
Ik begrijp je vergelijking van bitcoin met goud. Maar als blijkt dat goud prima is voor store of value, maar als betaalmiddel onhandig en duur (traag, energiekosten, fee) gaan mensen toch op zoek naar iets waar makkelijker mee te betalen is, om naast hun pot met goud te bewaren.
Laten we altcoins zien als zilver en brons.
Als dan blijkt dat je met zilver en brons makkelijker kan betalen, het is sneller, kost minder energie, en de banken accepteren het als betaalmiddel.. dan groeit de vraag naar zilver en brons. Met die redenatie zie ik het wel gebeuren dat de altcoin gelijkwaardig wordt aan de bitcoin.

Maar inderdaad, probeer maar uit te vinden welke altcoin een volwassen betaalmiddel gaat worden.

Nogmaals, ben nieuw hierin, misschien slaat het nergens op wat ik zeg hoor. Probeer het te begrijpen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Imperium schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:50:
Toen je ADA kocht, dacht je dat de pijs zou stijgen. Nu je het hebt gekocht, en even zakt, denk je dat je je geld kwijt bent? Okee.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 14-02-2021 13:56 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
DutchCrownNL schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:50:
[...]

Oh ik kijk er alleen naar voor shorts/longs, mijn bags ADA zijn van de $0,20-$0,30 reeks dus dat zit wel goed :+
Same here (6 cent gemiddelde aankoopprijs)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Smultie schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:40:
[...]

Ah ja, dalen. Dat doet BTC veel de laatste tijd ja :+
Over een ..eh.. tijdje..
Ach, je hebt gelijk. Niet zo janken, gewoon weer kopen. Dan maar even wat minder sats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Iamthefish schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:13:
Vraag:
Ik lees hier dat sommigen geen alts aanschaffen omdat ze niet geloven in de continuiteit hiervan. Maar Bitcoin is traag, je kunt er lokaal nog niks voor kopen, drukte neemt toe op het netwerk en de techniek blijft wat achterwege en ze geven tot max 21 miljoen bitcoins uit en zitten al op 18,5 miljoen. Waarom zou een alt met een gedegen systeem dan geen kans hebben op de lange termijn? Als Bitcoin wil overleven moet er toch juist concurrentie zijn? Kan me niet voorstellen dat bedrijven Bitcoin als betaalmiddel gaan implementeren voor de lucky few die over een redelijke hoeveelheid Bitcoin beschikt. Lijkt mij logischer dat ze er dan voor kiezen om bijvoorbeeld 10 cryptomunten te accepteren. Of zeg ik nu iets doms?

Ik bezit nu sinds een paar dagen alts en nu ook bitcoin. Intentie is om er voor the long run in te investeren. Ben dus nog zoekende naar hoe alles in elkaar zit en probeer alles te begrijpen😄
Als jij voor 10,= euro iets met crypto wil kopen, maakt het dan uit of je eerst voor een tientje bitcoin koopt, of een altcoin? Zolang de fees en snelheid prima zijn, maakt dat niet uit.
Voor de winkelier maakt dat wel uit Hij wil de betrouwbaarste en veiligste crypto.
Bitcoin is het veiligst, bij die altcoin is dat nog maar de vraag hoe veilig dat ie is.

Lightning, zorgt ervoor dat bitcoin goedkoop en snel gebruikt kan worden. En daar gaan we snel steeds meer van zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:50

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Mooi mooi. Bijna de 50k.
Lekker wakker worden zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Dark Matter schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:03:
[...]

Als jij iets voor 10,= euro met crypto wil kopen, maakt het dan uit of je eerst voor een tientje bitcoin koopt, of een altcoin? Zolang de fees en snelheid prima zijn, maakt dat niet uit.
Voor de winkelier maakt dat wel uit Hij wil de betrouwbaarste en veiligste crypto.
Bitcoin is het veiligst, bij die altcoin is dat nog maar de vraag hoe veilig dat ie is.

Lightning, zorgt ervoor dat bitcoin goedkoop en snel gebruikt kan worden.
Dan zou ik eerder voor Bitcoin cash (BCH) gaan als betaalmiddel i.v.m. het aantal transacties per seconde + transactie kosten.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
Volgens mij heeft iemand bij GRT een cijfertje verkeerd ingevuld. Keigrote groene kaars (op de 1min...)!

[ Voor 8% gewijzigd door endness op 14-02-2021 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 18:38
endness schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:08:
Volgens mij heeft iemand bij GRT een cijfertje verkeerd ingevuld. Keigrote groene kaars (op de 1min...)!
Lol 10 cent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 11:55
endness schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:08:
uitzoomen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Dark Matter schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:03:
[...]

Als jij voor 10,= euro iets met crypto wil kopen, maakt het dan uit of je eerst voor een tientje bitcoin koopt, of een altcoin? Zolang de fees en snelheid prima zijn, maakt dat niet uit.

Lightning, zorgt ervoor dat bitcoin goedkoop en snel gebruikt kan worden. En daar gaan we snel steeds meer van zien.
Dit soort fundamentele discussies doen er sowieso weinig toe tijdens een bullrun. We zijn op zoek naar de nieuwe 'eerlijke waarde' van Bitcoin (en alts). Dat betekent dat we die waarde gaan overschieten en in de periode erna eronder duiken.

Discussieren over de bruikbaarheid van een cryptocurrency heeft wat mij betreft zin in een bear market zodat je kan bepalen wat je in je pf opneemt. Nu is het gewoon genieten van de fomo en stapsgewijs winst nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
Ja, uiteraard uitzoomen. Maar procentueel toch een aardige verhoging binnen 1 minuut. De vorige vergelijkbare stijging in GRT deed er ±8 minuten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Iemand nog naar ALGO aan het kijken? Volume neemt wat toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Iedereen heeft zijn eigen doelen.
Heeft niets te maken of hij gelijk heeft of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Stokstaart schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:05:
Ik heb een flufje in WAVES gestopt.

Gisteravond ook wat OCTO gekocht trouwens.

En nog een flufje in ZRX.
Iemand nog in WAVES gestapt? Hoop dat jij inderdaad all-in bent gegaan @Victor Belli ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
FIL ook coiling up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:29
Stokstaart schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:15:
[...]

Iemand nog in WAVES gestapt? Hoop dat jij inderdaad all-in bent gegaan @Victor Belli ? ;)
Hahaha shit.

Ik had de chart bekeken en het was niet zo dat 'ie niet gestegen was afgelopen dagen/weken. Aangezien ik mezelf beloofd heb niet te veel in de alts te gaan zitten, niks gekocht. Twijfel om nu alsnog te kopen, zie nog steeds wel mogelijkheden voor een écht flinke stijging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:16
3.0 staat dus voor 300$?
Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 22:45
Stokstaart schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:15:
[...]

Iemand nog in WAVES gestapt?
Jaren geleden al ingestapt op 1 euro. Sinds die tijd geleased en langzaam uitgebreid. Het is nog steeds niet veel (geen tienduizenden euro's), maar wel erg leuk dat hij vandaag de 10 euro over ging. _/-\o_
4 jaar geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Victor Belli schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:18:
[...]

Hahaha shit.

Ik had de chart bekeken en het was niet zo dat 'ie niet gestegen was afgelopen dagen/weken. Aangezien ik mezelf beloofd heb niet te veel in de alts te gaan zitten, niks gekocht. Twijfel om nu alsnog te kopen, zie nog steeds wel mogelijkheden voor een écht flinke stijging.
Denk dat $15 de eerstvolgende grote resistance zal worden (oude ATH).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Prosac schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:20:
[...]

Jaren geleden al ingestapt op 1 euro. Sinds die tijd geleased en langzaam uitgebreid. Het is nog steeds niet veel (geen tienduizenden euro's), maar wel erg leuk dat hij vandaag de 10 euro over ging. _/-\o_
4 jaar geduld hebben.
Beetje jammer dat je nu je hele bag verkoopt :+

Doe s nie ;)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Iamthefish schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:26:
[...]

'Wow! Enorme groene dildo voor ADA!'

Krijg je meteen klappen van de buurman.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Victor Belli
Stokstaart schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:21:
[...]

Denk dat $15 de eerstvolgende grote resistance zal worden (oude ATH).
De btc-chart ziet er trouwens ook niet verkeerd uit...

Ik ga ervoor. See ya at the moon. Niet langer koudegolven, maar zonnegolven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Stokstaart schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:21:
[...]

Beetje jammer dat je nu je hele bag verkoopt :+

Doe s nie ;)
Nee hoor, is voor mij zo'n munt die pas de deur uit gaat als ik een E-tron of Enyaq (fuck tesla :+) van eentje kan kopen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Prosac schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:24:
[...]

Nee hoor, is voor mij zo'n munt die pas de deur uit gaat als ik een E-tron of Enyaq (fuck tesla :+) van eentje kan kopen. :P
Skoda FTW. Join the club, @Verwijderd we zijn bijna met z'n drieën! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
Er zijn mesnen die met 3 neven een een dikke auto kopen om zo omstebeurt de bink uit te hangen. Zou zeggen ga eens gezellig bij de dealer zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 16:10

MicroWhale

The problem is choice

Stokstaart schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:29:
[...]

Wat is een enyak? Ik zat naar een Tesla te kijken...maar ik zie dat ik moet switchen?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Victor Belli
MicroWhale schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:31:
[...]

Wat is een enyak? Ik zat naar een Tesla te kijken...maar ik zie dat ik moet switchen?
1 enyaq is op dit moment bijna precies 1 btc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
BurnerT schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:31:
Er zijn mesnen die met 3 neven een een dikke auto kopen om zo omstebeurt de bink uit te hangen. Zou zeggen ga eens gezellig bij de dealer zitten :)
Ik weet niet hoeveel waves die anderen hebben, maar met mijn waves is een goede tweedehandse gezinsbak al een uitdaging. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
ADA doet even een stapje naar beneden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
BurnerT schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:31:
Dit is niet mijn auto vriend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Stevige correcties op ADA, GRT en ALGO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
DutchCrownNL schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:42:
ADA doet even een stapje naar beneden _O-
Ik zag net een post van @Verwijderd over een dikke groene dildo op ADA,
Bij het openen van blockfolio kwam ik erachter dat het over zijn buurvrouw ging :P
Ff een fib. retrace kan nooit kwaad zodat we weer door kunnen *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
elektriekert schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:45:
[...]

Ik zag net een post van @Verwijderd over een dikke groene dildo op ADA,
Bij het openen van blockfolio kwam ik erachter dat het over zijn buurvrouw ging :P
Ff een fib. retrace kan nooit kwaad zodat we weer door kunnen *O*
Denk dat ie nog wel ff verder zakt, ik gok een re-test op 0.71-0.75, dan kan ie daarna mooi door naar boven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allie74
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 13:48
DutchCrownNL schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:49:
[...]

Denk dat ie nog wel ff verder zakt, ik gok een re-test op 0.71-0.75, dan kan ie daarna mooi door naar boven :)
Heb wat gekocht op 0.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:55

knakworst

Get more sats!

0.7 euro? Ik denk dat hij nog wel verder gaat dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 16:10

MicroWhale

The problem is choice

Victor Belli schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:37:
[...]

Mooie auto! Groot ook. d:)b

Zal tzt eens kijken. :)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-09 21:23
Hoppa, ipv een test van de 50k, gelijk weer 1000 dollar eraf. Dank je wel Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
djatwork007 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:43:
Stevige correcties op ADA, GRT en ALGO.
Heeft natuurlijk niets met Ada of die andere te maken. Papa BTC dumpt even 1200 dus ja... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ray_ heb jij soms lopen kopen net?

De 50k moet nog even wachten lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Victor Belli schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:37:
[...]

Nu nog een Fabia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:54:
@Ray_ heb jij soms lopen kopen net?

De 50k moet nog even wachten lijkt het.
Hoe raad je het :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Stokstaart schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:29:
[...]

Hier binnenkort misschien ook 🙊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
leuke rode dildo's op GRT, QTUM en DOT doei profit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zag je struggles voorbij komen. Hoopte eigenlijk dat je nog ff had gewacht.

Heb er van de week zelf ook 1 gemaakt hoor. Verkocht op 44800, dag later snel terug erin op 45600.

Je moet het soms proberen denk ik...

Kutmunten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Ach ja. You win some, you lose a lot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Prachtig dat BNB, elke beweging met bescheiden inleg een vol karretje boodschappen erbij en na elke trade gaat het weer in de launchpool tot de volgende groene dildo. :D
Makkelijker kunnen we het niet maken. _O-

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:01:
Prachtig dat BNB, elke beweging met bescheiden inleg een vol karretje boodschappen erbij en na elke trade gaat het weer in de launchpool tot de volgende groene dildo. :D
Makkelijker kunnen we het niet maken. _O-
Een soort flippo's voor volwassenen maar dan compleet anders gewoon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:31
ONE daaltepunt bereikt? Misschien gaat ie vanaf nu alleen weer up?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:32
Wtf btc, je beloofde om te dalen naar instap levels. Dit is fuckin bedrog terwijl ik lekker nietswetend op het ijs aan het rammen ben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:04:
[...]

Een soort flippo's voor volwassenen maar dan compleet anders gewoon. :+
Dat is exact wat ik ook dacht idd. :+
Het is bijna te makkelijk zo. _O-

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Je kan niet in de Binance app instellen dat je standaard een melding krijgt als je iets verkocht/gekocht hebt toch? Of ik kijk er overheen. Ik zet de meldingen namelijk steeds handmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Nouja, bloody sunday voor mij, mijn alts hebben het maar lastig. Ach dag is nog niet voorbij en anders morgen weer een dag.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwikbolojabi
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-11-2021
Kraay89 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 13:00:
[...]

ADA koop je niet voor de korte termijn winst. Die komt vanzelf wel.
Was je van plan vandaag te verkopen toen je gisteren kocht?
Ja toch wel.😂😂😂
Zag mijn plukje Dash eindelijk wat niveau halen, dacht dat snel te traden met Ada en dan nog winst te pakken. Niet dus. Meteen verlies gepakt en effe lekker ouderwetse coin gezocht. Verge here i come. Waarom? Gewoon voor de fun.
Ik blijf geloven in LTC, en heb ooit stukje BTC gekocht ook. Dat zullen altijd mijn blijvertjes zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 30-09 10:47
sampoo schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:17:
[...]

Wat zijn de concrete verschillen met hoe het nu is en hebben de bestaande SXP token bezitters helemaal geen inspraak?
Ik weet het niet, maar van wat er nu bekend is worden de Slate holders er zeker niet beter van...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:31
Instappen in Doge en ONE nu? Wat denken jullie?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb al een paar dagen geklooi met de Delta app (iOS) en Binance-verbinding. Ik krijg intussen de melding "This connection is outdated and might not work as expected. Please contact support@delta.app to get this resolved safely."

Heb al een nieuwe API-key aangemaakt, maar dat helpt niet. Met Google krijg ik ook geen hits op die foutmelding.

Voordat ik ga mailen: iemand enig idee hoe dit is op te lossen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
Ik had wel een andere babe verwacht ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HzLQsjEYSS_BViXZ_ydKr8pfEXo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uZvU5xiERNf7m5WF8mlV6Clz.jpg?f=user_large

Talulah Riley O-)

Edit: wel lekker ge-Engelst van mezelf, maar je snapt het idee ;)

[ Voor 5% gewijzigd door gijsvogel op 14-02-2021 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duikerrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 17:58
Hoi, weet iemand, ah, niemand weet het precies, maar weet iemand misschien wat de meest voorhand liggende instap momenten zijn voor GRT en ADA? Misschien nog een andere coin wat ook interessant is om mee in te stappen? (of nu helemaal niet?) Bedankt!

Heb al heel wat trades gedaan, per saldo 0% winst, maar leer nu wel steeds meer en meer hiervan. Moet nog meer de theorie me eigen maken.

GRT gaat weer hard naar beneden...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:23:
Instappen in Doge en ONE nu? Wat denken jullie?
Koop gewoon XRP en wat Doge beste wat je kan doen als je van je geld af wilt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
  • Laatst online: 30-09 14:22
Duikerrr schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:30:
Hoi, weet iemand, ah, niemand weet het precies, maar weet iemand misschien wat de meest voorhand liggende instap momenten zijn voor GRT en ADA? Misschien nog een andere coin wat ook interessant is om mee in te stappen? (of nu helemaal niet?) Bedankt!

Heb al heel wat trades gedaan, per saldo 0% winst, maar leer nu wel steeds meer en meer hiervan. Moet nog meer de theorie me eigen maken.

Mijn mening instappen in ADA vandaag en dan van de week de raket naar boven meemaken!

Maar dit is natuurlijk speculeren.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Laatst online: 03:24
Ok mannen wat is er me Ada aan de hand??
Tijd om stoploss te zetten???

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Toch irritant dat ik nog niet op m'n noob TA's durf te vertrouwen, want dit zag ik dus eigenlijk aankomen :+

FIL/USDT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E_P-5GlJIuzk3DhSuWl12_44ils=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GG1gTxHHHJn3dNMOSaOTvTdS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hoi, weet iemand, ah, niemand weet het precies, maar weet iemand misschien wat de meest voorhand liggende instap momenten zijn voor GRT en ADA?
Gewoon kijken naar S/R flips. Zo kan bij GRT rond de 1.80 dollar interessant zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 18:38
Khaelos schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:35:
Ok mannen wat is er me Ada aan de hand??
Tijd om stoploss te zetten???
Kan, maar kan zo weer op de 2 dollar staan volgende week, zelfs voor GRT. De boel is gewoon even manisch.

Ik vergeet even voor het gemak dat ik GRT op 2.7 gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Laatst online: 03:24
mannowlahn schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:37:
[...]

Kan, maar kan zo weer op de 2 dollar staan volgende week, zelfs voor GRT. De boel is gewoon even manisch.

Ik vergeet even voor het gemak dat ik GRT op 2.7 gekocht heb.
Ja ok.. ik heb de bulk van m'n Ada gekocht op 58 eurocent maar wil er niet maanden mee zitten onder de aankoopwaarde.

Wel even wat DOT opgepikt :*)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts

BNB. Gewoon op dipjes inkopen, af en toe een fluffje verkopen en lager weer inkopen. Geen m00ngains maar het schiet best wel lekker op en ik zie hem ook niet meer echt dalen. Teveel use case(s). :P

Pagina: 1 ... 233 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!