Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 231 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.916 views

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

passief inkomen =

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5lur1vBZ9P0G8WoJCPhBAg0Zhnc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jEx5agudsTcSyeFP0Ve5hkw8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SbOEIMwyX8eJOsFQrvrMQO6ef98=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Je57AIL6qfhOXfZUUEhSOKnx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door iVibes op 14-02-2021 00:02 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
DutchCrownNL schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:59:
[...]

Hij is net door de $0.90, grootste obstakels liggen er tot $0.94, daarna redelijk vrij aldus order boek.
Denk niet dat hij hem nu al kan doorbreken tot de $0,94+ overigens
Het is opvallend hoe hij in seconden de 500.000 van 0.90 doorbrak, om vervolgens niet de 80.000 van 0.901 te kunnen slechten in de volgende 5 minuten...en weer naar 0.899-8-9-8-9-8....
Lijkt nog steeds op actief muren bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
iVibes schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:52:
Misschien moeten we het hier eens over een "passief inkomen" hebben voor de verandering.
Wel een beetje een ondergesneeuwd onderwerp de laatste tijd...
:+
Waarom niet?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 12:39
mercapto schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:01:
[...]

Het is opvallend hoe hij in seconden de 500.000 van 0.90 doorbrak, om vervolgens niet de 80.000 van 0.901 te kunnen slechten in de volgende 5 minuten...en weer naar 0.899-8-9-8-9-8....
Lijkt nog steeds op actief muren bouwen.
Jup zeker als je hem op 0.0001 zet, dan zijn het echt geen grote aantallen

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mercapto
Moet nog even een Tesla-in-space in geshopped worden... :)

edit: oh, een edit zien ik :P

[ Voor 7% gewijzigd door mercapto op 14-02-2021 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 30-09 11:35
Ik heb voor GRT maar een stop limit gezet voor het geval hij naar onder uitbreekt.. We zullen zien morgenochtend. Kijken of de Aziaten nog voor vuurwerk gaan zorgen straks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1S_pALCCv1lf_GRH-6Es163Qbnc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Mqvzk5weUmtYr0voJQCNF65c.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:48
Modbreak op de discussie over de definitie van passief inkomen?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03:24
en hij is er dooor! :D

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ik heb er nog eens over nagedacht (lees: mijn trades uitgeplozen) en de algemene tendens is: Geld in crypto steken: Dikke winst! Actief traden: magere winst.

Had ik mn inzet gewoon met rust gelaten, had ik net zoals 90% hier, meer winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:48
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:06:
Jongens, ik heb er nog eens over nagedacht (lees: mijn trades uitgeplozen) en de algemene tendens is: Geld in crypto steken: Dikke winst! Actief traden: magere winst.

Had ik mn inzet gewoon met rust gelaten, had ik net zoals 90% hier, meer winst.
Of ben je gewoon een slechte trader? :+

Sorry, inkoppertje

Ik kies trouwens de middenweg. 90% hodl, tradepot is ongeveer 10%

[ Voor 7% gewijzigd door Stokstaart op 14-02-2021 00:09 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:26
gas price to moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:07:
[...]

Of ben je gewoon een slechte trader? :+

Sorry, inkoppertje
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, de resultaten spreken voor zich.

Mijn punt was: Al dat traden van/naar/diagonaal maakt je uiteindelijke winst niet persee hoger. Maar dat zie je pas als je door je traderesultaten gaat maar ook berekend wat pasiviteit je had opgelevert.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2021 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-09 01:44
Stokstaart schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:05:
Modbreak op de discussie over de definitie van passief inkomen?
Ben bang dat we Crypts dan kwijt zijn. Sowieso zijn er sinds de nieuwe regels al een hoop oude leden vertrokken.. Hopelijk komen ze er op een volwassen manier uit. Eventueel via PB ofzo.

Ontopic:
DOT when MOON?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 17:50
thomassie12 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:47:
Zitten hier ook mensen een beetje op de Binance Smart Chain te experimenteren?
Dingen met PancakeSwap e.d.

Of ergens anders staken/liquidity farmen?
Ik ben vandaag met het PancakeSwap experiment begonnen voor een bedrag van ongeveer 20 euro. Ik moet zeggen dat ik het allemaal nog erg vaag vind. Bijvoorbeeld de farm CAKE-BNB-LP heeft nu een APY van 153% en de pool "CAKE Pool" heeft een APR van 142% en een tweede "CAKE Pool", met een ietwat ander logo, met een APR van 202%. Ik heb ben zelf voor "CAKE-BNB-LP" gegaan, maar wellicht dat een pool geschikter zou zijn :?. Daarnaast snap ik niet exact wat alle kosten zijn. In veel stappen zijn er wat kosten verbonden, volgens mij zijn alle kosten bij elkaar iets van 0,50-1,00 euro dus dat valt mee, maar op 20 euro zal het wel even duren voordat dat rendabel gaat zijn (mocht het ooit rendabel worden ;) ).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dhr. Satoshi schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:09:
[...]
Sowieso zijn er sinds de nieuwe regels al een hoop oude leden vertrokken..
Hoeft niet door de regels te zijn natuurlijk. Sinds alles dik omhoog gaat is dit topic ook niet meer wat het was. Na het slapen ga ik echt geen 20 pagina's lezen om te lezen coin X 4% omhoog gaat en coin Y 3% omlaag wat 6x vemeld moeten worden, samen met 3x de vraag waarom gaat coin Z omhoog gaat. Af en toe lees ik nog wel eens wat, maar met 100'en berichten per dag waarvan het grootste deel totaal niet interessant is om te lezen heeft het weinig nut hier nog veel te zijn. Wat meer richting de nacht is het vaak wel beter, maar overdag is er veel te veel nutteloze onzin om alles te gaan lezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Die hele pannekoekenbende en bifi-worstjes geneuzel laat ik aan me voorbij gaan... ik kan dat gewoon niet serieus nemen.
Ik stake wat op Binance & Bitvavo en trek wat rente op Nexo. Dat zijn voor mij betrouwbare partijen en daar laat ik het bij...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Dhr. Satoshi schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:09:
[...]

Ben bang dat we Crypts dan kwijt zijn. Sowieso zijn er sinds de nieuwe regels al een hoop oude leden vertrokken.. Hopelijk komen ze er op een volwassen manier uit. Eventueel via PB ofzo.
Ik ben schuldhulpverlener en niet als beroep maar omdat ik dat wil en in mijn eigen vrije tijd. Maakt verder niet uit. Er zijn al veel leden vertrokken maar 'taro's' blijven hier dus geen probleem toch?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
Crypts schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:24:
[...]

Ik ben schuldhulpverlener en niet als beroep maar omdat ik dat wil en in mijn eigen vrije tijd. Maakt verder niet uit. Er zijn al veel leden vertrokken maar 'taro's' blijven hier dus geen probleem toch?
Ik vind jullie beide een meerwaarde voor dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Pliatus is een OG als ik het zo lees? :D
dit was te verwachten met de bredere interesse die er nu voor Crypto is

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
Crypts schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:24:
[...]

waar waarschuw je als eerste voor? "ga niet zomaar in crypto beleggen?" :7 :7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Tjonge, zijn flufjes, tosti-ijzers, wasdrogers en '800 euro per dag' nog steeds niet voldoende om mee op te scheppen over je gainz?
Gaan we nu zelfs naar een passief inkomen!?

Ik ken alleen maar passieve uitgaven :'(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mercapto
Ik lees alles en strooi met bookmarks, de oude rotten in de thread zullen waarschijnlijk filteren op foto's en alleen Jaapio's babes nog bookmarken, ooit hoop ik ook zo alwetend te zijn. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:14
Het is altijd nog 100x beter dat het topic op Fok!. Reddit vond ik ook niks...

Maar jammer dat oude leden vertrekken. En waar dan naar toe? Of ik ben ook een ongewenste nieuwkomer, kan ook natuurlijk

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 14-02-2021 00:33 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Dhr. Satoshi schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:27:
[...]

Ik vind jullie beide een meerwaarde voor dit topic.
Bedankt maar ik trek me terug. Mijn 'werk' kan ik ook buiten de buhne doen, geeft me veel meer voldoening. Ik help mensen letterlijk. Die idioterie van Tweakers snap ik echt niet meer. Ik ben geen Belg maar mag ik dit toch even zeggen, wat een zotheid, ocherme. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Sjonge jonge, wat maakt het ook uit of een ander 2, 20, 200 of 2000 eurooten de moeite vindt? Laten we vooral niet in elkaars nek lopen te hijgen en pagina's lange semantische discussies gaan voeren omdat iemand ergens een "gevoel" uit een post op z'n eigen kader gaat projecteren.

Buiten de enkelingen die zichzelf wijsmaken dat ze hier zitten voor de interessante technologie, is er maar 1 reden om hier te zijn: dikke vette moon gainz en lambo's, die koop je niet met 20 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Khaelos schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:28:
Pliatus is een OG als ik het zo lees? :D
dit was te verwachten met de bredere interesse die er nu voor Crypto is
Er lopen hier genoeg mensen rond die voor 2017 al met crypto bezig waren. Zat mensen hebben voor het eerst Bitcoin gekocht in 2016 of nog eerder. Genoeg mensen hebben de hele bearmarket meegemaakt van 2018 tot de 3k en weer omhoog. Niet dat het iets uitmaakt hoe lang iemand er al mee bezig is, maar de kwaliteit van posts wordt er niet beter op met een nieuwe bullmarket. Dit is ook inderdaad te verwachten net zoals het in 2017 ging toen iedereen ineens moest kopen.
Slonzo schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:34:
Sjonge jonge, wat maakt het ook uit of een ander 2, 20, 200 of 2000 eurooten de moeite vindt?
Dat valt hier gelukkig wel mee hoor. 5% is 5%, of dat nou over 100 euro is of over 100k. Het ging puur even over de discussie wat betreft passief inkomen want over het algemeen gaat het om percentages en maakt het vrijwel niemand uit over welke bedragen het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Sjonge jonge, wat maakt het ook uit of een ander 2, 20, 200 of 2000 eurooten de moeite vindt? Laten we vooral niet in elkaars nek lopen te hijgen en pagina's lange semantische discussies gaan voeren omdat iemand ergens een "gevoel" uit een post op z'n eigen kader gaat projecteren.

Buiten de enkelingen die zichzelf wijsmaken dat ze hier zitten voor de interessante technologie, is er maar 1 reden om hier te zijn: dikke vette moon gainz en lambo's, die koop je niet met 20 euro.
https://www.bol.com/nl/p/...uurauto/9200000129694113/

als je deze koopt dan weet je iig waar je het voor doet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts

Het probleem is dus dat we dat wel een probleem vinden. Mij maakt het geen zak uit maar de meesten dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Bumpy_NL schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:10:
Ik ben vandaag met het PancakeSwap experiment begonnen voor een bedrag van ongeveer 20 euro. Ik moet zeggen dat ik het allemaal nog erg vaag vind. Bijvoorbeeld de farm CAKE-BNB-LP heeft nu een APY van 153% en de pool "CAKE Pool" heeft een APR van 142% en een tweede "CAKE Pool", met een ietwat ander logo, met een APR van 202%. Ik heb ben zelf voor "CAKE-BNB-LP" gegaan, maar wellicht dat een pool geschikter zou zijn :?. Daarnaast snap ik niet exact wat alle kosten zijn. In veel stappen zijn er wat kosten verbonden, volgens mij zijn alle kosten bij elkaar iets van 0,50-1,00 euro dus dat valt mee, maar op 20 euro zal het wel even duren voordat dat rendabel gaat zijn (mocht het ooit rendabel worden ;) ).
De LP (Liquidity Provider) pools hebben over het algemeen inderdaad een hogere APY dan de 'gewone' pools waarbij je enkel CAKE gaat staken. ALS LP loop je meer risico als ik het goed begrijp.

Van de CAKE pools wil je de CAKE Smart, niet de gewone CAKE pool. Er is inderdaad ook nog een nieuwe (tot nu toe geblokkeerde) pool CAKE x AUTO, waarbij je dus CAKE gaat staken en eveneens AUTO uitgekeerd krijgt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
Crypts schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:33:
[...]

Bedankt maar ik trek me terug. Mijn 'werk' kan ik ook buiten de buhne doen, geeft me veel meer voldoening. Ik help mensen letterlijk. Die idioterie van Tweakers snap ik echt niet meer. Ik ben geen Belg maar mag ik dit toch even zeggen, wat een zotheid, ocherme. :+
Het kan aan mij liggen hoor, maar vokgens mij interpreteer je de woorden van Taro heel anders dan dat hij ze bedoelt.
25 euro is, in de context van dit topic, toch inderdaad niet ontzettend veel geld? Ik lees daar verder geen waarde oordeel onder.

Er loopt hier voldoende volk rond wat net iets te trots is op, om iets te noemen van deze week, het melken van studenten en dergelijke... Ik denk niet dat je hem diezelfde hoek kan zetten.

Ik vind het in ieder geval jammer dat er steeds meer users verdwijnen. Nu snap ik het wel gezien de drukte / spam. Maar om deze reden? Dan rust het volgens mij echt op een misverstand en dat lijkt me zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Richh schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:42:
[...]

Het kan aan mij liggen hoor, maar vokgens mij interpreteer je de woorden van Taro heel anders dan dat hij ze bedoelt.
25 euro is, in de context van dit topic, toch inderdaad niet ontzettend veel geld. Ik lees daar verder geen waarde oordeel onder.

Er loopt hier voldoende volk rond wat net iets te trots is op, om iets te noemen van deze week, het melken van studenten en dergelijke... Ik denk niet dat je hem diezelfde hoek kan zetten.

Ik vind het in ieder geval jammer dat er steeds meer users verdwijnen. Nu snap ik het wel gezien de drukte / spam. Maar om deze reden? Dan rust het volgens mij echt op een misverstand en dat lijkt me zonde...
Ik werk met mensen die net een euro of minder per week te besteden hebben. Ik gooi hem nogmaals op, schuldhulpverlening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Laatst online: 14:22
BTC zit toch mooi tegen de 50k USD omhoog te drukken moet ik zeggen.
Begint een aardig mooi resistance level te vormen.
Ik had eigenlijk al wel een fatsoenlijke pullback verwacht naar 30k regionen of zelfs lager (en er stiekem een beetje op gehoopt), vanwege frontrunners die net onder de 50k hun winst pakken. maar die correctie lijkt uit te blijven.
Alhoewel, we zijn nog niet aan 50k natuurlijk.
Maar gezien de hype die er momenteel lijkt te bestaan onder grotere investeerders, en het feit dat iedereen die zou willen verkopen op dit niveau, dat waarschijnlijk al wel zou hebben gedaan inmiddels, word ik toch weer enigszins bullish.
Ik zat vnl naar shorts te kijken toen we net op dit niveau aankwamen een paar dagen terug, maar nu betrap ik mezelf erop dat ik toch weer naar een long entry zit te koekeloeren.
Ik denk dat als de 50k doorbroken wordt, dat we maar zo binnen 1 of 2 weken op 60k kunnen staan.

Let's hope so. Ik zit de komende tijd iig aan de knoppen.
Dat thuiswerken heeft ook zo z'n voordelen.

Ook nadelen echter, want regelmatig moet ik enkele uurtjes buiten 'reguliere kantooruren' spenderen om de overdag verloren tijd goed te maken. Ach ja, schermpje ernaast met de charts, biertje ernaast, dan is dat zeker geen straf. 't Is zelfs een argument om er nog es ff voor te gaan zitten :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Crypts schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:47:
[...]

Ik werk met mensen die net een euro of minder per week te besteden hebben. Ik gooi hem nogmaals op, schuldhulpverlening.
Dat begrijp ik.

Ik bedoel alleen maar: er zit echt wel een gat tussen de Prins Bernhards van deze wereld, de CEO's van big pharma en oliebedrijven... en iemand die 25 euro, in een toch andere context, 'niet heel veel' vind.
Volgens mij kan je daar met elkaar hier prima over discussiëren en kan je er best samen uit komen...

Ik vind zelf de opmerking niet helemaal in relatie staan tot het volledig verlaten van het topic.
Denk dat juist precies jouw realiteitszin soms belangrijk is hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Fijn, goede daad van jou. Maar ik snap nog altijd niet wat je punt is? Je strooit met contextloze zinnen zodat het lijkt alsof je enkel whataboutism keet wil schoppen over iemand die zegt dat je 20 euro per maand niet voelt op het einde van de rit? "Maar er zijn ook arme mensen!!1!!one!!"? Niemand heeft waardeoordelen geveld, iedereen spreek uit zijn eigen kader, voor zijn eigen portemonee. En daar is niks mis mee. Dat jij er anders over denkt, daar is ook niets mis mee. Geen idee wat daar verder over te zeggen valt? Laten we hier niet ontaarden in 'murica toestanden waar iedereen overloopt van entitlement en de whitest SJW knight of the block probeert te zijn ;(
toilet_paper schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:50:
Wel vervelend als je in een teams meeting zit en BTC beslist opeens te moonen naar een nieuwe ATH.
"Eeeeeeeeh kan je ff herhalen, ik was even afgeleid?" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
toilet_paper schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:50:
BTC zit toch mooi tegen de 50k USD omhoog te drukken moet ik zeggen.
Begint een aardig mooi resistance level te vormen.
Ik had eigenlijk al wel een fatsoenlijke pullback verwacht naar 30k regionen of zelfs lager (en er stiekem een beetje op gehoopt), vanwege frontrunners die net onder de 50k hun winst pakken. maar die correctie lijkt uit te blijven.
Alhoewel, we zijn nog niet aan 50k natuurlijk.
Maar gezien de hype die er momenteel lijkt te bestaan onder grotere investeerders, en het feit dat iedereen die zou willen verkopen op dit niveau, dat waarschijnlijk al wel zou hebben gedaan inmiddels, word ik toch weer enigszins bullish.
Ik zat vnl naar shorts te kijken toen we net op dit niveau aankwamen een paar dagen terug, maar nu betrap ik mezelf erop dat ik toch weer naar een long entry zit te koekeloeren.
Ik denk dat als de 50k doorbroken wordt, dat we maar zo binnen 1 of 2 weken op 60k kunnen staan.

Let's hope so. Ik zit de komende tijd iig aan de knoppen.

Ook nadelen echter, want regelmatig moet ik enkele uurtjes buiten 'reguliere kantooruren' spenderen om de overdag verloren tijd goed te maken. Ach ja, schermpje ernaast met de charts, biertje ernaast, dan is dat zeker geen straf. 't Is zelfs een argument om er nog es ff voor te gaan zitten :P .
Mmm, ik mis die dip eigenlijk ook.
Wat zijn jouw verwachtingen van de alts als Bitcoin weer gaat moonen richting 100K.
Blijven ze dan achter of gaan ze gewoon net zo moonen...of nog harder?
Zelf denk ik dat ze behoorlijk achter zullen blijven. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Richh schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:42:
[...]

...
Voel me aangesproken.
Ik was degene die begon over studenten melken.
Voorop: Het boeit me niet zoveel wat jullie er van vinden.
Het gaat hier vanavond blijkbaar om passief inkomen. (Heb even teruggelezen want was de hele dag op het ijs)
Een woonhuis verbouwen en dat aan studenten verhuren is nou eenmaal een passief inkomen.
Studenten melken was wellicht wat gechargeerd want ik bied oprecht goede huurprijzen in 1 van de 4 grote steden. Nooit heb ik klachten van huurders (studenten). Daarnaast regel 1 als verhuurder: Ga gewoon mee met die student die rechten studeert en klaagt. Klaagt hij over een paar tientjes per maand? Prima, ik geef je gelijk.

Ik typ dit wel weer in een bui waarvan ik denk: daaar gaan vast weer wat moraalridders overheen vallen.
Ik hou het graag kort en bondig.
Oh ja, ik ben onderklasse samenleving. Hard werken loont.

Net als de volgende keer zeg ik hierbij direct de discussie op.
Niet omdat ik hem niet wil aangaan maar omdat ik gewoon ga slapen. (Zelfde als de vorige keer)

;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Gelukszoekr schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:32:
Het is altijd nog 100x beter dat het topic op Fok!. Reddit vond ik ook niks...

Maar jammer dat oude leden vertrekken. En waar dan naar toe? Of ik ben ook een ongewenste nieuwkomer, kan ook natuurlijk
Fok was in 2012 de kickstart voor mijn crypto carrière en voor vele andere waaronder ook Crypto Edje.

Waar het in het begin nog vooral ging om het minen van BTC, voor jawel passief inkomen via een huis, tuin en keuken pc. Wat je toen tussen de €150 a €200 per maand opleverde.

Leukste periode was toch echt wel Bitcointalk, NXT Platform en de slack project communities die daar uit voortkwamen. Die uiteindelijk allemaal uit elkaar vielen in eerste helft van 2018 na de grote bull run aan het eind van 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
RaptorXS schreef op zondag 14 februari 2021 @ 01:00:
[...]

Wat zijn jouw verwachtingen van de alts als Bitcoin weer gaat moonen richting 100K.
Zelf denk ik dat ze behoorlijk achter blijven. :)
Ik denk dat er afgelopen 10 jaar veel meer bekendheid is gegeven
aan het woord altcoins en de relatieve waarde hiervan t,o,v, Bitcoin zelf .
Door deze bewustwording zijn er minder investeerders in altcoins, maar goed , dat is mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[quote]Slonzo schreef op zondag 14 februari 2021 @ 01:00:
[...]

Fijn, goede daad van jou. Maar ik snap nog altijd niet wat je punt is? Je strooit met contextloze zinnen zodat het lijkt alsof je enkel whataboutism keet wil schoppen over iemand die zegt dat je 20 euro per maand niet voelt op het einde van de rit? "Maar er zijn ook arme mensen!!1!!one!!"? Niemand heeft waardeoordelen geveld, iedereen spreek uit zijn eigen kader, voor zijn eigen portemonee. En daar is niks mis mee. Dat jij er anders over denkt, daar is ook niets mis mee. Geen idee wat daar verder over te zeggen valt? Laten we hier niet ontaarden in 'murica toestanden waar iedereen overloopt van entitlement en de whitest SJW knight of the block probeert te zijn ;(

[/quo
Ik wil mensen helpen zonder inkomen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
DOT liftoff, op de 5m chart althans uitgebroken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
DOT is zojuist gestart met moonen mejongeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
En GRT met un-moonen. De Aziaten zijn vroeg wakker voor een zondag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Laatst online: 14:22
RaptorXS schreef op zondag 14 februari 2021 @ 01:00:
[...]

Zelf denk ik dat ze behoorlijk achter zullen blijven. :)
Alts gedragen zich niet allemaal hetzelfde. Ze zijn een beetje in groepjes te onderverdelen. Sommigen, zoals ETH en LTC, zullen nagenoeg gelijkertijd met BTC omhoog gaan, de een wat harder dan de ander.
Anderen komen er wat achteraan.
Weer anderen zijn minder afhankelijk van wat BTC doet.
Je kunt aan de grafieken prima zien welk gedrag diverse alts vertonen/hebben vertoond bij grote(re) fluctuaties in BTC.
Voor de meeste alts verwacht ik echter dat je dan weer een beetje dat elastiek principe krijgt, dat de kleinere alts (over het algemeen) eerst ff achterblijven en misschien zelfs wat wegzakken, maar als BTC dan enigszins weer stabiliseert, daarna ook weer bijtrekken.
Maar het is sowieso wel goed om te kijken welke soorten alts passen in een bepaald 'hokje' qua gedrag, om zodoende te kunnen nagaan dat je niet op 2 soortgelijke paarden zit te wedden, of met de poet gaat zitten schuiven tussen alts die zich hetzelfde gedragen. maar juist beter kunt inschatten welke groep wat wanneer gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:00
Zie LIT gaan 🥳
Ik zit erin bij 10.6

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raaafie
Kol Nedra schreef op zondag 14 februari 2021 @ 01:59:
Zie LIT gaan 🥳
Ik zit erin bij 10.6
Nice! Mijn 0.00021 LIT wordt misschien nog iets waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 21:01

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Raaafie schreef op zondag 14 februari 2021 @ 01:29:
Daar gaat morgenvroeg ook wat gebeuren verwacht ik. Is al een paar keer tegen de 2.02 euro aangekomen en de lows waren 1.70 , 1.80 en 1.90 op de 1 uur charts.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens het is gewoon heel simpel.

Actief inkomen = geld dat je vrouw uitgeeft en dat jij hebt verkregen door arbeid of tijd.

Passief inkomen = geld dat je vrouw uitgeeft en waar jij niets voor hebt hoeven doen.

Dus hoeveel het ook is, maakt niet uit.

Je vrouw spend je toch wel de soos in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:40
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 06:32:
Jongens het is gewoon heel simpel.

Actief inkomen = geld dat je vrouw uitgeeft en dat jij hebt verkregen door arbeid of tijd.

Passief inkomen = geld dat je vrouw uitgeeft en waar jij niets voor hebt hoeven doen.

Dus hoeveel het ook is, maakt niet uit.

Je vrouw spend je toch wel de soos in.
Jaapio wanneer kan ik tegeltjes kopen met deze wijsheden erop ?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bitcoin lijkt er voor te gaan.

Iedereen zijn portfolio er klaar voor?

Don't lose sats in the next legup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:16

WhySoSerious

Be the change.

Op naar de 50K!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 11:25
BTC zojuist boven de 40k!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 06:52:
Bitcoin lijkt er voor te gaan.

Iedereen zijn portfolio er klaar voor?

Don't lose sats in the next legup.
Alle alts rood haha

Acties:
  • +25 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MxLA2a_yDXUCYyTlyBReHC1U_eU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TnOVLgAF2UG3dGD1J03hZJDD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09 22:38
€, en bijna 50k $

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
$ lijkt me eerder de referentie kwa resistance dan € of ben ik mis? :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09 22:38
Scifo83 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 07:08:
[...]

$ lijkt me eerder de referentie kwa resistance dan € of ben ik mis? :p
Absoluut. Daarom noemde ik dat kcb over Euro's postte.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-09 21:23

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:03

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:31:
[...]

Volgens mij zijn we het helemaal eens. Maar het gaat om de interpretatie van "passieve inkomsten":
  1. Een bijdrage in het betalen van de maandelijkse lasten
  2. Helemaal niet meer, of veel minder hoeven te werken
[...]

Klopt, zoals ik aangaf is 0,01 Euro per maand eigenlijk al passief inkomen. Maar het gaat om de definitie van "passief inkomen" en daar heb je volgens mij 2 smaken in, zie hierboven.

[...]
Ik snap je post helemaal en ben het grotendeels met je eens. Alleen niet met die tweede definitie. Daar heb ik namelijk een andere term voor: Financiële onafhankelijkheid. ... en ook daar kun je over discussiëren...

De officiële (CBS definitie) luidt:
Situatie waarbij het persoonlijke inkomen uit primaire inkomensbronnen alsmede uit sociale verzekeringen hoger is dan de door het CBS gehanteerde lage-inkomensgrens voor een eenpersoonshuishouden.
De definitie van de FIRE beweging luidt:
Financiële onafhankelijkheid houdt in dat uw netto inkomsten, waar u niet voor hoeft te werken, groter zijn dan uw maandlasten.
En daar hebben we hier ook een heel leuk topic voor met een groot aantal fanatici. :)

Om het kort samen te vatten: Ik ben bezig om mijn doel van financiële onafhankelijkheid te bereiken via passief inkomen. :+

In ieder geval bedankt voor je uitleg. Nu weet ik in ieder geval hoe jij die term gebruikt en interpreteert. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:03

MicroWhale

The problem is choice

Zoooo verwarrend dit hè jongens!!!! 8)7

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
Tussen al het BTC-geweld even een tip: Spiffcoin lijkt komende dagen sterk uit te breken, volgens bronnen rond de gamestop-pump. Vrij nieuwe munt, zit nu rond de 300 euro. Vind persoonlijk zoiets interessanter: van 300 naar ~3000 (i.p.v. btc van 40k naar 50k).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MicroWhale schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:23:
[...]

[...]

Dit noemen ze gewoon volatiel.

Straks m'n vader ontoerekeningsvatbaar verklaren en kamers verhuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:41
MicroWhale schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:21:
[...]

Ik snap je post helemaal en ben het grotendeels met je eens. Alleen niet met die tweede definitie. Daar heb ik namelijk een andere term voor: Financiële onafhankelijkheid. ... en ook daar kun je over discussiëren...

De officiële (CBS definitie) luidt:

[...]

De definitie van de FIRE beweging luidt:

[...]

En daar hebben we hier ook een heel leuk topic voor met een groot aantal fanatici. :)

Om het kort samen te vatten: Ik ben bezig om mijn doel van financiële onafhankelijkheid te bereiken via passief inkomen. :+

In ieder geval bedankt voor je uitleg. Nu weet ik in ieder geval hoe jij die term gebruikt en interpreteert. d:)b
Die CBS definitie slaat nergens op, wat heb ik aan een passief inkomen voor een geminimaliseerd 1-persoonshuishouden als ik met 5 ben thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:48
MicroWhale schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:23:
[...]

[...]

Je filtert de nieuwe instappers er wel zo uit. Na een week maken ze zulke verwarrende opmerkingen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:11
Boven de 40k is toch ook onderweg naar 50k? 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 11:25
Ypuh schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:31:
[...]

Je filtert de nieuwe instappers er wel zo uit. Na een week maken ze zulke verwarrende opmerkingen niet meer.
Wat een hooghartige en onnodige reactie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tja zolang de Dollar nog wereldmunt is en de markten leidt...

Kunnen we die euro's wel in de kontzak laten.

Maar maakt ook niet veel uit. Straks is het toch allemaal in Bitcoin 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:12
Haha crazy shit! Ik zag net Vertcoin 500% omhoog knallen in paar minuten. En binnen 30 seconden weer terug op 250%.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:40:
Tja zolang de Dollar nog wereldmunt is en de markten leidt...

Kunnen we die euro's wel in de kontzak laten.

Maar maakt ook niet veel uit. Straks is het toch allemaal in Bitcoin 8)
Kun je al een tipje van de sluier oplichten voor de 50K-babe?

Dat wordt ten slotte een jubileum :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Bumpy_NL schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:10:
[...]

@thomassie12 check out beefy.finance als jullie een beetje into de binance smart chain zijn! Daar vallen nagenoeg alle kosten weg omdat je die deelt met je mede vault users. T is een yield farming optimiser dus je kan er de hoogste APY's verwachten (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
EXCalibur_EeK schreef op zondag 14 februari 2021 @ 03:41:
[...]

Daar gaat morgenvroeg ook wat gebeuren verwacht ik. Is al een paar keer tegen de 2.02 euro aangekomen en de lows waren 1.70 , 1.80 en 1.90 op de 1 uur charts.
:'(

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:15

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

WhySoSerious schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:46:
[...]

Instaban als hij er een gedrocht van maakt! :o

@Verwijderd is het een flufje dames ipv de gebruikelijke single dame? :9 8)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 29-09 12:39
zwembroek schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:45:
Haha crazy shit! Ik zag net Vertcoin 500% omhoog knallen in paar minuten. En binnen 30 seconden weer terug op 250%.
Nice daar had ik er ook nog een paar van, en lijkt maar door te stijgen :D

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:48
Wie koopt er op dit punt nog (veel) Bitcoin? De prijs komt tot stand door vraag en aanbod, maar nu we al een paar dagen sideways gaan begin ik me hardop af te vragen wie vandaag denkt dat $47,700 wel een mooie prijs is om in te stappen?

Alle dipjes worden nu nog mooi opgevangen, er is al een aantal weken geen serieuze dip meer geweest. Als je 2 weken geleden geen geschikt instapmoment vond, waarom dan nu wel?

Voor de day traders zijn de marges ook erg smal en het risico op een correctie hoog. 10x 1-2% winnen om vervolgens straks een retrace naar bijv. 42-40k mee te maken, of sommige zullen hier zelfs 28k nog wel realistisch achten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ypuh schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:07:
Wie koopt er op dit punt nog (veel) Bitcoin? De prijs komt tot stand door vraag en aanbod, maar nu we al een paar dagen sideways gaan begin ik me hardop af te vragen wie vandaag denkt dat $47,700 wel een mooie prijs is om in te stappen?
Ik vermoed voornamelijk veel bots en fomo'ers en nieuwe instappers. Want na die 50k kan het weleens snel omhoog gaan ivm de psychologische grens.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Alle dipjes worden nu nog mooi opgevangen, er is al een aantal weken geen serieuze dip meer geweest. Als je 2 weken geleden geen geschikt instapmoment vond, waarom dan nu wel?

Voor de day traders zijn de marges ook erg smal en het risico op een correctie hoog. 10x 1-2% winnen om vervolgens straks een retrace naar bijv. 42-40k mee te maken, of sommige zullen hier zelfs 28k nog wel realistisch achten.
Multinationals die hun cash reserves op de balans omzetten in bitcoin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:15

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Gewoon een HODL en tradepot hebben. Ja, ik koop nog op deze prijs maar zet dan ook gelijk een verkooporder en stoploss neer. Als we dan weer 1000 omhoog of naar beneden (indien je short) bewegen maak je winst. Maar ik ben er dan vaak wel dezelfde of de volgende dag weer uit. :P In het ergste geval koop je op de top, dan zet ik die trade long term HODL weg.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

TINA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
sh4d0wman schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:11:
Gewoon een HODL en tradepot hebben. Ja, ik koop nog op deze prijs maar zet dan ook gelijk een verkooporder en stoploss neer. Als we dan weer 1000 omhoog of naar beneden (indien je short) bewegen maak je winst. Maar ik ben er dan vaak wel dezelfde of de volgende dag weer uit. :P In het ergste geval koop je op de top, dan zet ik die trade long term HODL weg.
Same, beetje handelen binnen de marge, meestal zelfde dag eruit, nu wel één deal -5% in ALPHA.

Ik gebruik BTC als base currency, maakt mij niet uit of het naar beneden knalt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:39
Raaafie schreef op zondag 14 februari 2021 @ 01:29:
Ja die draaft heel stabiel naar beneden helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
The Redman schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:16:
Misschien koop ik wat BCH. Die is wel flink rekt gegaan zeg.
Veel te vroeg weer verkocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Laatst online: 13-07-2022
VTHO ook in een vrije val.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
The Redman schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:38:
[...]

Veel te vroeg weer verkocht :+
Join the club laatst rond 400 euro de deur uit gedaan :(

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Intussen staat mijn (kleine) ETH tx van gisteravond (gas price 20 gwei) nog steeds in de wacht. Spannend of ie ooit nog gemined wordt.

Verschijnt niet eens in explorers 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door The Redman op 14-02-2021 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

"Vrije val".

-11% t.o.v. gisteren. Overdrijven is ook een vak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dus inderdaad weer teveel in alts gaan zitten, niet positief geweest voor de BTC waarde van de pf. Ben nu langzaam wat richting BTC aan het schuiven, want als die door de 50k heen gaat, dan verwacht ik dat de alts nog verder gaan bloeden.

@The Redman Mooi probeersel, 20 Gwei kan je in bijv. Ledger op dit moment niet eens instellen. En anders kan je de transactie alsnog meer fee meegeven of komt die binnen een week of 2 vanzelf terug. Er is vast wel ergens een rustig moment de komende dagen :)

[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 14-02-2021 09:53 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:46:
[...]

Het is een bewegende gif :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbao
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 09:58
Taro schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:52:
Dus inderdaad weer teveel in alts gaan zitten, niet positief geweest voor de BTC waarde van de pf. Ben nu langzaam wat richting BTC aan het schuiven, want als die door de 50k heen gaat, dan verwacht ik dat de alts nog verder gaan bloeden.

@The Redman Mooi probeersel, 20 Gwei kan je in bijv. Ledger op dit moment niet eens instellen. En anders kan je de transactie alsnog meer fee meegeven of komt die binnen een week of 2 vanzelf terug. Er is vast wel ergens een rustig moment de komende dagen :)
Hier hetzelfde, teveel in alts, dollarwaarde in pf is prima meegegaan maar bitcoinwaarde omlaag :(. Verwacht je niet dat BTC nu een op dit prijsniveau blijft hangen(en dus alts een beetje herstellen) alvorens we de stap wagen naar 50k+?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ebbao schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:03:
[...]

Hier hetzelfde, teveel in alts, dollarwaarde in pf is prima meegegaan maar bitcoinwaarde omlaag :(. Verwacht je niet dat BTC nu een op dit prijsniveau blijft hangen(en dus alts een beetje herstellen) alvorens we de stap wagen naar 50k+?
Dat zou maar zo kunnen, maar, ik hou liever dezelfde hoeveelheid BTC door een stijging van de alts te missen, dan minder BTC te hebben door een daling van de alts mee te pakken. Ik neem het zekere voor het onzekere.

Zojuist CAKE van Beefy afgehaald en op Binance omgezet naar BNB. Die gaat weer de Earn vault in. Cake heeft het tov BNB prima gedaan, dus geen verkeerde zet geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Precies, afgelopen dag -0,6% in BTC, maar +2,42% in EUR.

[ Voor 5% gewijzigd door WhySoSerious op 14-02-2021 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
Taro schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:07:
[...]

Dat zou maar zo kunnen, maar, ik hou liever dezelfde hoeveelheid BTC door een stijging van de alts te missen, dan minder BTC te hebben door een daling van de alts mee te pakken. Ik neem het zekere voor het onzekere.

Zojuist CAKE van Beefy afgehaald en op Binance omgezet naar BNB. Die gaat weer de Earn vault in. Cake heeft het tov BNB prima gedaan, dus geen verkeerde zet geweest.
Ik heb mijn BNB nu inzitten in Launchpad (ipv vault) je krijgt dezelfde ''reward'' ervoor. Het grote verschil zie ik niet (ben nog echt een newb in crypto)

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:04

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/f7hk3hi27bh61.jpg?width=640&height=450&crop=smart&auto=webp&s=ed453e53dc34abda27fdb00ba84e6fbe9051a149

Gisteravond uitgestapt omdat ik strontnerveus werd van de zijwaardse beweging van BTC. Ik denk dat ik toch eens serieus moet gaan kijken naar het spul laten staan met een stoploss oid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:20:
[...]

Ik heb mijn BNB nu inzitten in Launchpad (ipv vault) je krijgt dezelfde ''reward'' ervoor. Het grote verschil zie ik niet (ben nog echt een newb in crypto)
Bij Launchpad moet je zelf de rewards claimen, bij Earn komen die dagelijks automatisch in je spotwallet terecht en je krijgt ook een enorm klein percentage rente over de BNB zelf. Daarnaast doe je via Earn met alle launchpool tokens mee ipv alleen degene die je uitkiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Firestorm schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:22:
[Afbeelding]

Gisteravond uitgestapt omdat ik strontnerveus werd van de zijwaardse beweging van BTC. Ik denk dat ik toch eens serieus moet gaan kijken naar het spul laten staan met een stoploss oid.
Je kunt nog snel instappen nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Slonzo schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:40:
[...]

De LP (Liquidity Provider) pools hebben over het algemeen inderdaad een hogere APY dan de 'gewone' pools waarbij je enkel CAKE gaat staken. ALS LP loop je meer risico als ik het goed begrijp.

Van de CAKE pools wil je de CAKE Smart, niet de gewone CAKE pool. Er is inderdaad ook nog een nieuwe (tot nu toe geblokkeerde) pool CAKE x AUTO, waarbij je dus CAKE gaat staken en eveneens AUTO uitgekeerd krijgt.
Die laatste valt wel op autofarm.network te vinden. Met het verschil dat Beefy de AUTO meteen weer omzet in meer CAKE, autofarm zelf niet. Oh, en het verschil dat die laatste wel werk. Die pool op Beefy is wel even open geweest, ik heb er wat CAKE in zitten namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:59
Taro schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:07:
[...]

same here. Vroeger probeerde ik ook veel meer met alts. soort van ongeduldig was ik= emotie, tel daar het grillige karakter van alts bij op= rekt (minder BTC dan waar je mee start, wel meer $ maar dat voelt als verlies).
nu doe ik op eth, ltc en doge 0,0 met alts, heerlijk, veel tijd over en door af en toe een long te openen op btc (tussen de x3 en x10) weet ik redelijk zeker dat ik vele malen meer binnen hark op de lange termijn, dan kloten met alts en de ene dag met +100% te zitten en dag erna met een dubbel en dwars verlies.....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12:29
Ik snap je vraag en koop zelf ook niet meer bij, maar vergeet ook niet dat genoeg mensen hier aan dollar cost averaging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Als vrijwilligerswerk, georganiseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:40
anti elppa schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:26:
[...]

same here. Vroeger probeerde ik ook veel meer met alts. soort van ongeduldig was ik= emotie, tel daar het grillige karakter van alts bij op= rekt (minder BTC dan waar je mee start, wel meer $ maar dat voelt als verlies).
nu doe ik op eth, ltc en doge 0,0 met alts, heerlijk, veel tijd over en door af en toe een long te openen op btc (tussen de x3 en x10) weet ik redelijk zeker dat ik vele malen meer binnen hark op de lange termijn, dan kloten met alts en de ene dag met +100% te zitten en dag erna met een dubbel en dwars verlies.....
Alts hebben een asymmetrisch groeipotentieel, zeker als je gaat shoppen in de lagere caps. x20 x30 x40 zelfs x100 zijn niet onmogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:04

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

WhySoSerious schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:23:
[...]

Je kunt nog snel instappen nu...
Inderdaad gedaan op 48750, ik verwacht nu weer een tijdje zijwaards en dan naar boven, blijkbaar is er nog steeds genoeg vraag om de prijs te stuwen. (geen enkele onderbouwing voor dit statment verder, maar iets met time in the market...).
Wat me wel opvalt is dat een klein beetje extra volume gelijk een flinke prijsschommeling veroorzaakt. Heeft iemand daar een uitleg bij?
Pagina: 1 ... 231 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!