Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 230 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.350 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:23
Luca schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:15:
Was ik inderdaad. :) Heb zelf nog niet echt nagedacht over uitcashen moet ik zeggen, het farmen middels de liquidity pool levert je (als je er net genoeg in stopt) een heel leuk rendement op, vooral als de prijs $1 wordt. Dan heb je mooi passief inkomen.
Ik was wat later, maar heb ook maar ff wat ingeslagen. Thx dus 8)
Maar een passief inkomen noem ik 11 WASP á $1 per week nog niet echt :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Nnoitra schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:27:
[...]

Passief inkomen is geld dat naar je toe komt zonder dat je er iets voor moet doen. Dat jij niet blij bent met 4 gratis lollies per week doet daar niks aan af. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:29:
[...]

Passief inkomen is geld dat naar je toe komt zonder dat je er iets voor moet doen. Dat jij niet blij bent met 4 gratis lollies per week doet daar niks aan af. :P
Om 't een inkomen te noemen, daar vind ik 't nog wat te weinig voor :P
Maar gratis lollie-geld is altijd welkom ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Nnoitra op 13-02-2021 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Benieuwd of LINK door de 80.000 sats (1W MA25) heen kan breken, dan kan dat nog weleens een feestje worden :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:43
Gevoel dat ik nu te laat ben voor die POLS en PBR, durf niet in te stappen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:09

YES

Moderator General Chat
veertje schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:34:
Heb dat gevoel met LINK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Nnoitra schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:31:
[...]

Om 't een inkomen te noemen, daar vind ik 't nog wat te weinig voor :P
Maar gratis lollie-geld is altijd welkom ;)
Wellicht ben ik iets te lang in het buitenland geweest en de taal wat verleerd maar inkomen is toch geld dat binnen komt? Ook een euro per maand kan inkomen zijn. Jij schept de indruk te refereren naar bedragen die gelijk zijn aan een salaris, dat is iets anders imho. Of ben ik nou abuis? :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
veertje schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:34:
Ik heb vandaag beide nog bijgekocht. Geen garantie uiteraard voor een stijging, maar is verder nog weinig gelist en heeft nagenoeg geen aandacht gehad. Hangt er ook vanaf waar je in zou stappen, op een exchange kan je altijd een stop loss zetten en is de fee laag, op Uniswap heb je geen stop loss en hoge fee's.

En je hoeft ook niet volledig in te stappen, beginnen met bijv. 10% kan ook.

Ik volg ze via https://bilaxy.com/trade/POLS_ETH en https://bilaxy.com/trade/PBR_ETH.

Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:37:
[...]

Wellicht ben ik iets te lang in het buitenland geweest en de taal wat verleerd maar inkomen is toch geld dat binnen komt? Ook een euro per maand kan inkomen zijn. Jij schept de indruk te refereren naar bedragen die gelijk zijn aan een salaris, dat is iets anders imho. Of ben ik nou abuis? :P
Met een passief inkomen bedoelt men doorgaans een volledig inkomen. Krijg je een paar Euro per maand binnen zonder je ervoor in te zetten, dan is dat leuk om wat boodschappen te betalen, meer niet. Daar zit denk ik het verschil in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:40:
[...]

Met een passief inkomen bedoelt men doorgaans een volledig inkomen. Krijg je een paar Euro per maand binnen zonder je ervoor in te zetten, dan is dat leuk om wat boodschappen te betalen, meer niet. Daar zit denk ik het verschil in.
Passief inkomen is toch gewoon geld dat je iedere maand ontvangt zonder er voor te hoeven werken ? Of het nou een deel van je inkomen is maakt dat toch niet anders ? Stel je ontvangt iedere maand 400 euro door iets dat in je in de verhuur hebt waarbij een andere partij alles regelt, dan is dat toch gewoon passief inkomen ? Een volledig passief inkomen is weer iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:37:
[...]

Jij hebt gelijk hoor; officieel is het inkomen :)
Het is puur persoonlijk / mijn mening dat ik $11 per week net iet wat te weinig vind om het "inkomen" te noemen, laat staan de $2,32 die het nu is. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:40:
[...]

Ik zie passief inkomen als geld waar je niks voor hoeft te doen en dat kan een volledig inkomen zijn maar ook aanvullend om bijv. een dag minder te gaan werken.
Sowieso verschilt een volledig inkomen van persoon tot persoon, wat is een volledig inkomen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yori1989
  • Laatst online: 25-07 10:20
Ai ai ik krijg bijna FOMO van al die leuke coins die voorbij komen. Voor nou hou ik nog maar even vast aan mijn CAKE. Toch ruim 200% winst op behaald maar ik zie hem op zeer korte termijn weer knallen. Daarna steek ik weer wat centjes in wat anders. :*)

[ Voor 8% gewijzigd door yori1989 op 13-02-2021 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:03
XRP!

twijfel nu, zal ik sellen of gewoon doorgaan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-07 20:57

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik was helemaal in de vakantiestemming. Maar zag nog een flufje omg staan op de ledger. Die gaat niet slecht. Stmx maakt ook een sprong.

Linksom rechtsom had ik alles net zo goed niet hoeven te traden en was ik passief met xrp ook bijna gekomen waar ik nu ben. Alleen was het een stuk minder leuk. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door ApC_IcE op 13-02-2021 22:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Kol Nedra schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:47:
XRP!

twijfel nu, zal ik sellen of gewoon doorgaan ^^
Vasthouden aan poep gaat alleen maar meer stinken, waarom geen XLM als je een dergelijke coin wil? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:50:
[...]

Vasthouden aan poep gaat alleen maar meer stinken, waarom geen XLM als je een dergelijke coin wil? :)
Waarom is iedereen zo anti XRP?
Elke shitcoin met stijging is leuk. Dat ie net even anders is boeit niet. Dat is doge en nog 100 shitcoins ook.
XRP “samenwerking met banken” boeit me niks. Als ie maar x1000 gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 25-07 13:19

Chaes

#HODL

LINK 🚀🚀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
yori1989 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:45:
Ai ai ik krijg bijna FOMO van al die leuke coins die voorbij komen. Voor nou hou ik nog maar even vast aan mijn CAKE. Toch ruim 200% winst op behaald maar ik zie hem op zeer korte termijn weer knallen. Daarna steek ik weer wat centjes in wat anders. :*)
Ik heb ze afgelopen week verkocht, ook hele mooie winst op gehaald. Maar waarom verwacht jij dat hij weer gaat knallen? Zit er nieuws of iets dergelijks aankomen waar het een boost van krijgt of iets dergelijks? Of gewoon een gevoel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ApC_IcE schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:52:
[...]

Elke shitcoin met stijging is leuk. Dat ie net even anders is boeit niet. Dat is doge en nog 100 shitcoins ook.
Crypto is in de basis juist van de banken af zijn waar XRP een coin voor banken zou moeten zijn. Puur op dat punt is het al bagger voor veel mensen. Dan kan je nog langer door gaan over het dumpen van XRP en de hoeveelheid bagholders die genaait zijn, maar daar hoef je niet eens heen om het shit te vinden. Doge is natuurlijk ook pure shit, maar op een andere manier :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Precies op het moment dat jij dit post een dikke rode staaf op de 5min chart. Niet meer doen ajb :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:42:
[...]

Passief inkomen is toch gewoon geld dat je iedere maand ontvangt zonder er voor te hoeven werken ? Of het nou een deel van je inkomen is maakt dat toch niet anders ? Stel je ontvangt iedere maand 400 euro door iets dat in je in de verhuur hebt waarbij een andere partij alles regelt, dan is dat toch gewoon passief inkomen ? Een volledig passief inkomen is weer iets anders.
Klopt, maar, als je bijv. 25 Euro per maand ontvangt is dat naar mijn idee geen passief inkomen en in die context niet noemenswaardig, dat is gerommel in de marge tov alle maandelijkse lasten. Inkomen is voor mij persoonlijk iets anders dan ergens een paar Euro aan overhouden, al is het strikt gezien wel inkomen, eens hoor. Als iemand zegt dat hij een passief inkomen heeft en het betreft 10-25 Euro per maand, dan voelt dat voor mij niet zo. Boven bijv. 250 Euro vind ik het noemenswaardig als "passieve inkomsten".

Maar strikt gezien is 0,01 Euro per maand ontvangen zonder er iets voor te doen al passief inkomen, dus het gaat voornamelijk om de persoonlijke interpretatie ervan.

Edit: Met "noemenswaardig" bedoel ik het als "passieve inkomsten" kunnen benoemen. Niet dat 25 of 250 Euro geen groot of noemenswaardig bedrag is.

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 14-02-2021 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-07 22:23

rda

Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:50:
[...]

Als je poep lang genoeg vasthoudt, stinkt het ook niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sOid schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:53:
[...]

Precies op het moment dat jij dit post een dikke rode staaf op de 5min chart. Niet meer doen ajb :/
Even de 3 minute MA7 opzoeken, is gezond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
YES schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:53:
[...]

Ik heb ze afgelopen week verkocht, ook hele mooie winst op gehaald. Maar waarom verwacht jij dat hij weer gaat knallen? Zit er nieuws of iets dergelijks aankomen waar het een boost van krijgt of iets dergelijks? Of gewoon een gevoel?
Geen idee of er nieuws aan komt of iets degelijks, ik kijk puur naar de candles, 11 feb reject geweest $5.59 en sindsdien gestaag omhoog in een bullish pattern. Nu is zijn de candles aan het compressen dus ik verwacht een koers omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
ApC_IcE schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:52:
[...]

Wat ik al aangaf, met XLM is/was meer te pakken en dan heb je een soortgelijke coin te pakken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Morgan Stanley:

Morgan Stanley May Bet on Bitcoin in $150 Billion Bitcoin investment.
Staat op Bloomberg.

Misschien al genoemd maar door tijdverschil lees ik niet alles.

[ Voor 26% gewijzigd door ApC_IcE op 13-02-2021 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:55:
[...]

Wat ik al aangaf, met XLM is/was meer te pakken en dan heb je een soortgelijke coin te pakken. :)
Ah ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
yori1989 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:55:
[...]

Geen idee of er nieuws aan komt of iets degelijks, ik kijk puur naar de candles, 11 feb reject geweest $5.59 en sindsdien gestaag omhoog in een bullish pattern. Nu is zijn de candles aan het compressen dus ik verwacht een koers omhoog.
Ik ben veel te onervaren en niet bezig met dergelijke patronen om dat te kunnen zien, haha. Nu ga ik weer twijfelen of ik er toch niet nog even weer in moet stappen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ApC_IcE schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:55:
Morgan Stanley:

Morgan Stanley May Bet on Bitcoin in $150 Bitcoin investment.
Staat op Bloomberg.

Misschien al genoemd maar door tijdverschil lees ik niet alles.
150 Dollar in Bitcoin investeren is natuurlijk wel huge :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:56:
[...]

150 Dollar in Bitcoin investeren is natuurlijk wel huge :)
Shit.
Op de telefoon uit de bloomberg app geknipt.

Morgan Stanley May Bet on Bitcoin in $150 Billion Investment Arm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Eens wat mana (decentraland) ingekocht, heeft wel zeker potentie. hoop dat die binnenkort x10 doet. :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-07 19:41
GRT breekt uit?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CFY-3GOzJbyWT9jc82XDYCqYcyg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/n4IZrWoqONLaMHftgmAahIOR.png?f=user_large

Edit: nvm, GRT heeft schijt :+

[ Voor 7% gewijzigd door Raaafie op 13-02-2021 23:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

sOid schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:53:
[...]

Ik zal het noooit meer doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yori1989
YES schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:56:
[...]

Ik ben veel te onervaren en niet bezig met dergelijke patronen om dat te kunnen zien, haha. Nu ga ik weer twijfelen of ik er toch niet nog even weer in moet stappen :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WGWq5SoV7_6hAMwcLXqd7qOg_2o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xIsYwC5w57d6pdzwLpNSBOyv.png?f=fotoalbum_large

Nou over het algemeen ben ik niet zo van de lijntjes tekenen maar er is wel wat compressie naar boven toe, voor mij geeft dit aan dat de koers waarschijnlijk gaat stijgen. Maargoed ik kan de toekomst niet voorspellen natuurlijk dus hij kan evengoed zakken. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ApC_IcE schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:57:
[...]

Shit.
Op de telefoon uit de bloomberg app geknipt.

Morgan Stanley May Bet on Bitcoin in $150 Billion Investment Arm
alweer investeringen in BTC, moet toch maar denk wat meer BTC kopen ^^

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:54:
[...]

Klopt, maar, als je bijv. 25 Euro per maand ontvangt is dat naar mijn idee geen passief inkomen en niet noemenswaardig, dat is gerommel in de marge. Inkomen is voor mij persoonlijk iets anders dan ergens een paar Euro aan overhouden, al is het strikt gezien wel inkomen, eens hoor. Als iemand zegt dat hij een passief inkomen heeft en het betreft 10-25 Euro per maand, dan voelt dat voor mij niet zo. Boven bijv. 250 Euro vind ik het noemenswaardig.

Maar strikt gezien is 0,01 Euro per maand ontvangen zonder er iets voor te doen al passief inkomen, dus het gaat voornamelijk om de persoonlijke interpretatie ervan.
€250 is meer dan 25% van de bijstandsnorm en nee mensen in de bijstand mogen niks bijverdienen maar desondanks is het in hun ogen best wat geld. €25 kan net een schoolreisje voor hun kind zijn of niet. Dat jij het gerommel in de marge vindt zegt meer iets over jouw positie dan die van een hele bevolkingsgroep.
No offence maar iets meer realiteitszin zou voor een mod wellicht wenselijk zijn. Ondanks dat ik het goed heb weet ik ook hoe het anders kan zijn en heb ik niet het idee dat jij diezelfde ervaring hebt of weet hoe leven aan de onderkant van de maatschappijg is.

Hoe langer ik erover nadenk hoe ongepaster ik het vind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:58
ligt het aan mij of is de 1$ resistance van ADA verruilt voor 0.90$ resistance? :?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:23:
[...]

SNX zojuist verkocht richting BTC, afgelopen uurtjes mooi gestegen.

Verder POLS en PBR, die gaan lekker.

Vanochtend DOT ingeslagen, zojuist LINK.

XRP orders ook geraakt, maar nog wat over:
[Afbeelding]
Wanneer was je ingestap in XRP?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:09:
[...]

€250 is meer dan 25% van de bijstandsnorm en nee mensen in de bijstand mogen niks bijverdienen maar desondanks is het in hun ogen best wat geld. €25 kan net een schoolreisje voor hun kind zijn of niet. Dat jij het gerommel in de marge vindt zegt meer iets over jouw positie dan die van een hele bevolkingsgroep.
No offence maar iets meer realiteitszin zou voor een mod wellicht wenselijk zijn. Ondanks dat ik het goed heb weet ik ook hoe het anders kan zijn en heb ik niet het idee dat jij diezelfde ervaring hebt of weet hoe leven aan de onderkant van de maatschappijg is.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het @Taro om de specifiek genoemde bedragen an sich gaat. Deze bedragen zijn natuurlijk arbitrair en dienen meer om zijn punt te maken dat je spreekt van passief inkomen wanneer de cashflow van dusdanige significantie is, dat het een materieel aandeel is van je totale inkomen. Hier spelen uitgaven natuurlijk ook een grote rol. Als je woonlasten hebt van 1500 euro per maand, is 25 euro wellicht relatief te marginaal om te spreken van passief inkomen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:36
Khaelos schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:11:
ligt het aan mij of is de 1$ resistance van ADA verruilt voor 0.90$ resistance? :?
Daar lijkt het voor nu wel op, alleen op de 1.02 zie ik een hogere resistance dan 1.00.
Dat gezegd hebbende, hij klopt nu weer op de deur bij 0.90, ben benieuwd of ie er doorheen schiet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UfTn9djVgZv6GXPgnUschtb32_I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/neOyiIjBMgrxmRVUKPsVgKi3.png?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door DutchCrownNL op 13-02-2021 23:19 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:09:
[...]

Ik denk dat we beide iets anders bedoelen. Ik zie een passief inkomen als een way of life waardoor je niet meer hoeft te werken, zoals ik hierboven al aangeef is 0,01 Euro strikt gezien al passieve inkomsten. Ik zeg niet dat 25 of 250 Euro weinig geld is, maar het is geen volledig inkomen waardoor je niet meer hoeft te werken, omdat je er niet je volledige maandelijkse lasten mee kunt bekostigen. Dus het gaat om de definitie. Je trekt er conclusies uit die ik niet zo bedoel.

Edit: Wat @Jedi_Pimp zegt idd.

Edit 2: Misschien ook goed om te vermelden: Ik sponsor de lokale voedselbank en mijn vader heeft deze zelfs opgericht. Ik werk al sinds mijn 12e en werk meer dan 50 uur per week. Ik heb het inderdaad goed, maar dat besef ik mij erg goed, ik werk er ook hard voor en ik help mensen om mij heen die het minder hebben. Je hoeft mij niet uit te leggen hoe slecht sommige mensen het kunnen hebben. Ik kijk echt niet op iemand neer, sterker nog, ik help regelmatig mensen die het slecht(er) hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 13-02-2021 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-07 20:20
Nnoitra schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:27:
[...]

WASP op 1$ en het is al een tientje per week :P Dat is toch het ultieme doel, geld verdienen terwijl je slaapt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:14:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het @Taro om de specifiek genoemde bedragen an sich gaat. Deze bedragen zijn natuurlijk arbitrair en dienen meer om zijn punt te maken dat je spreekt van passief inkomen wanneer de cashflow van dusdanige significantie is, dat het een materieel aandeel is van je totale inkomen. Hier spelen uitgaven natuurlijk ook een grote rol. Als je woonlasten hebt van 1500 euro per maand, is 25 euro wellicht relatief te marginaal om te spreken van passief inkomen.
Dat idee heb ik dus niet vanwege de manier waarop hij eea post. Daarom reageeer ik daar op. Passief inkomen is iets dat niet afhankelijk is van bedragen, hij en jij hangen daar bedragen aan. Inkomen is inkomen. Mij maakt het verder weinig want ik 'voldoe' ruim aan Taro's 'vereisten' maar dat maakt niet dat het in mijn ogen een foutieve benadering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Heb ook maar even 100 link i geslagen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De hoeveelheid inkomen maakt opzich niet uit. 100 euro in de maand zou geen passief inkomen zijn, maar 30x 100 euro in de maand van 30 verschillende bronnen wel. Passief inkomen is passief inkomen, geld dat je ontvangt zonder er actief mee bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

zwembroek schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:21:
Heb ook maar even 100 link i geslagen.
Omdat?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

PilatuS schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:21:
De hoeveelheid inkomen maakt opzich niet uit. 100 euro in de maand zou geen passief inkomen zijn, maar 30x 100 euro in de maand van 30 verschillende bronnen wel. Passief inkomen is passief inkomen, geld dat je ontvangt zonder er actief mee bezig te zijn.
+ totaal situatie afhankelijk, met 250 euro per maand zou je prima kunnen leven in sommige landen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-07 15:05
Ondertussen doet Neo weer een +12,5%

Steeds dichterbij die 1 miljoen usd!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ook gelijk 100 ^^
met zoveel speel ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 09:49

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:16:
[...]

Ik denk dat we beide iets anders bedoelen. Ik zie een passief inkomen als een way of life waardoor je niet meer hoeft te werken, zoals ik hierboven al aangeef is 0,01 Euro strikt gezien al passieve inkomsten. Ik zeg niet dat 25 of 250 Euro weinig geld is, maar het is geen volledig inkomen waardoor je niet meer hoeft te werken, omdat je er niet je volledige maandelijkse lasten mee kunt bekostigen. Dus het gaat om de definitie. Je trekt er conclusies uit die ik niet zo bedoel.

Edit: Wat @Jedi_Pimp zegt idd.

Edit 2: Misschien ook goed om te vermelden: Ik sponsor de lokale voedselbank en mijn vader heeft deze zelfs opgericht. Ik werk al sinds mijn 12e en werk meer dan 50 uur per week. Ik heb het inderdaad goed, maar dat besef ik mij erg goed en ik help mensen om mij heen die het minder hebben. Je hoeft mij niet uit te leggen hoe slecht sommige mensen het kunnen hebben. Ik kijk echt niet op ze neer, sterker nog, ik help regelmatig mensen die het slecht hebben.
Dat klopt: Passief inkomen is inkomen waarvoor je niet actief hoeft te werken. Dus alles vanaf 0,01 Euro waarvoor je niet actief hoeft te werken, is passief inkomen. Dat betekent dat iemand die 25 (of X) euro passief verdient, die 25 (of X) euro dus niet actief meer hoeft te verdienen.
Die "Way of life" van jou bouw je daarnaast op. Je begint dus met 1, 2, 4 of 25 euro en groeit langzaam naar bedragen die een groter deel van je uitgaven dekken. Misschien zeg je bovenstaande omdat je zelf al wat verder bent daarin, maar je bent toch zelf ook niet meteen met 250+ passief inkomen begonnen?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:57
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:19:
[...]

Dat idee heb ik dus niet vanwege de manier waarop hij eea post. Daarom reageeer ik daar op. Passief inkomen is iets dat niet afhankelijk is van bedragen, hij en jij hangen daar bedragen aan. Inkomen is inkomen. Mij maakt het verder weinig want ik 'voldoe' ruim aan Taro's 'vereisten' maar dat maakt niet dat het in mijn ogen een foutieve benadering is.
Je hebt gelijk. Passief inkomen is niet afhankelijk van bedragen. Tegelijkertijd snap ik de heren wel, het ultime doel is een passief inkomen te genereren dat je salaris kan vervangen. Ik heb zonnepanelen, je zou kunnen zeggen dat die zorgen voor passief inkomen. Voor mij is het terugverdienen van een investering. Geef het beestje een naam.

Maar @taro s vereisten? Dat lees ik lergens terug.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:19:
[...]

Ik heb geen "vereisten". Het gaat puur om de definitie van "passieve inkomsten" zoals ik al heb aangegeven. Het is maar net door welke bril je mijn berichten leest, lees ze eens terug en probeer ze vanuit een ander standpunt te benaderen, volgens mij zitten we redelijk op één lijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Oh ja dat.
Lachen hoe dat gaat. Maandenlang lang zit ik hier LINK te shillen voor onder $1, daarna rond $2. Vrijwel geen reacties.

Nu staat-ie op $30, dus nu moet LINK wel goed zijn 8)7

Zelfde met The Graph. Mis dat niet, al zijn deze prijzen niet meer grappig gezien de supply die nog op de markt wordt gegooid.

[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 13-02-2021 23:30 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Omdat het kan. Nee zonder gekheid. Ik wist niks van Link. Maar vooral die geleidelijke groei ziet er goed uit. Link had al een redelijke waarde in augustus. Daarna geleidelijk aan gestegen. En ik ben wel klaar met al die grote schommelingen. Krijg er stress van. Nu gewoon even vasthouden en niet te vaak kijken. Ook al kan deze natuurlijk naar beneden flikkeren.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooooody schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:26:
[...]

Oh ja dat.
Lachen hoe dat gaat. Maandenlang lang zit ik hier LINK te shillen voor onder $1, daarna rond $2. Vrijwel geen reacties.

Fact of life :)

Zelf gelukkig ingestapt rond 7$, dus prima rendement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
Kol Nedra schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:25:
ook gelijk 100 ^^
met zoveel speel ik niet :)
dat is 2700 euro :o

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-07 14:11

WhySoSerious

Be the change.

Een flufje dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
stelletje high rollers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

zwembroek schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:27:
[...]

Omdat het kan. Nee zonder gekheid. Ik wist niks van Link. Maar vooral die geleidelijke groei ziet er goed uit. Link had al een redelijke waarde in augustus. Daarna geleidelijk aan gestegen. En ik ben wel klaar met al die grote schommelingen. Krijg er stress van. Nu gewoon even vasthouden en niet te vaak kijken. Ook al kan deze natuurlijk naar beneden flikkeren.
Vooral bijkopen en binnenkort staken.
Geen financieel advies uiteraard :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
[...]

Oh ja dat.

Zelfde met The Graph. Mis dat niet, al zijn deze prijs niet meer grappig gezien de supply die nog op de markt wordt gegooid.
zolang die niet op 100 staat koop ik niet :( :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
[...]

Oh ja dat.

Zelfde met The Graph. Mis dat niet, al zijn deze prijs niet meer grappig gezien de supply die nog op de markt wordt gegooid.
Niet iedereen hangt al maanden in dit topic natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:25:
[...]

Ik heb geen "vereisten". Het gaat puur om de definitie van "passieve inkomsten" zoals ik al heb aangegeven. Het is maar net door welke bril je mijn berichten leest, lees ze eens terug en probeer ze vanuit een ander standpunt te benaderen, volgens mij zitten we redelijk op één lijn.
Als we op 1 lijn zitten kunnen we dus ook stellen dat passieve inkomsten alles van 1 cent tot 1 miljoen euro of meer is waar je niks voor hoeft te doen. :)
Passief is passief, daar is niet zo gek veel aan te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-07 23:01
Een tradefeetje op binance

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:29:
[...]

Als we op 1 lijn zitten kunnen we dus ook stellen dat passieve inkomsten alles van 1 cent tot 1 miljoen euro of meer is waar je niks voor hoeft te doen. :)
Kinderen groeien op met passief inkomen: zakgeld :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MicroWhale schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:25:
[...]

Dat klopt: Passief inkomen is inkomen waarvoor je niet actief hoeft te werken. Dus alles vanaf 0,01 Euro waarvoor je niet actief hoeft te werken, is passief inkomen. Dat betekent dat iemand die 25 (of X) euro passief verdient, die 25 (of X) euro dus niet actief meer hoeft te verdienen.
Die "Way of life" van jou bouw je daarnaast op. Je begint dus met 1, 2, 4 of 25 euro en groeit langzaam naar bedragen die een groter deel van je uitgaven dekken. Misschien zeg je bovenstaande omdat je zelf al wat verder bent daarin, maar je bent toch zelf ook niet meteen met 250+ passief inkomen begonnen?
Volgens mij zijn we het helemaal eens. Maar het gaat om de interpretatie van "passieve inkomsten":
  1. Een bijdrage in het betalen van de maandelijkse lasten
  2. Helemaal niet meer, of veel minder hoeven te werken
Daar zit het verschil van de definitie in. 20 USD per maand met CAKE verdienen valt voor mij onder #1, 1500 USD per maand met CAKE verdienen valt voor mij onder #2.

Misschien geeft dat beter weer wat ik ermee bedoel?
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:29:
[...]

Klopt, zoals ik aangaf is 0,01 Euro per maand eigenlijk al passief inkomen. Maar het gaat om de definitie van "passief inkomen" en daar heb je volgens mij 2 smaken in, zie hierboven.

Laatst gaf iemand hier aan dat hij dmv CAKE zijn hypotheek kon betalen, dat zijn overduidelijk passieve inkomsten. Stel dat hij er 5 USD per maand uit zou halen, dan zijn dat officieel nog steeds passieve inkomsten, maar, hebben ze minder invloed op je levensstijl. Dat is wat ik bedoel.

Afijn, je kunt uren discussiëren over definities. Laatst ging het over "life changing" opbrengsten met crypto hebben. Ook daar kan je flink over discussiëren. Dat is voor iedereen anders. Wat ik in ieder geval niet fair vind is dat je mij als "mod" er op aanspreekt, ik hoop dat we hier gewoon een gezonde inhoudelijke discussie kunnen voeren zo lang het maar ontopic is.

@Crypts Ik heb in mijn post hierboven voor de volledigheid nog even het volgende toegevoegd:
Met "noemenswaardig" bedoel ik het als "passieve inkomsten" kunnen benoemen. Niet dat 25 of 250 Euro geen groot of noemenswaardig bedrag is.

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 13-02-2021 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-07 12:08
Iemand bereid om 1,5 miljard in DOT te steken? Ik zie Elon constant dots gebruiken in zijn tweets. Maar pumpen ho maar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

sOid schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:29:
[...]

Niet iedereen hangt al maanden in dit topic natuurlijk ;)
Klopt. De meeste komen komen erbij als de bear market voorbij is en er geld te ruiken valt.

In de bear market valt het geld te verdienen. Jammer dat het toen zo uitgestorven was hier :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 13-02-2021 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Mooooody schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:32:
[...]

Klopt. De meeste komen komen erbij als de bear market voorbij is.

In de bear market valt het geld te verdienen. Jammer dat het toen zo uitgestorven was hier :)
Was tijdens vrijwel de hele bear market bezig met verbouwen van huis, naast fulltime baan. Dan blijft er niet bijzonder veel tijd over voor andere dingen kan ik je vertellen :+

Nu wel van plan om te blijven, ook in de bear market!

Goede nacht allen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

Jammer dat het toen zo uitgestorven was hier :)
Jammer? Ik vond het wel gezellig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

sOid schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:34:
[...]

Was tijdens vrijwel de hele bear market bezig met verbouwen van huis, naast fulltime baan. Dan blijft er niet bijzonder veel tijd over voor andere dingen kan ik je vertellen :+

Nu wel van plan om te blijven, ook in de bear market!

Goede nacht allen!
Als je in de bull market instroomt, zien we je in de bear market niet meer terug vrees ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
sOid schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:31:
[...]

Kinderen groeien op met passief inkomen: zakgeld :+
Zakgeld deed ik klusjes voor.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
In een bearmarket is dit topic een stuk beter met de mensen die er dan nog zijn. Veel minder onzin, onliners en vragen die met 3 seconden Google te beantwoorden zijn. Veel meer langere posts met inhoud en dus 90% minder nutteloze meuk. Zo heel rustig was het niet eens vind ik eigenlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
Luca schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:17:
[...]

WASP op 1$ en het is al een tientje per week :P Dat is toch het ultieme doel, geld verdienen terwijl je slaapt. 8)
Geld verdienen terwijl je slaapt heb ik sowieso al 1 week per maand; en dat is dan €4,- bruto per uur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-05 03:23
Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:31:
[...]

Volgens mij zijn we het helemaal eens. Maar het gaat om de interpretatie van "passieve inkomsten":
  1. Een bijdrage in het betalen van de maandelijkse lasten
  2. Helemaal niet meer, of veel minder hoeven te werken
Daar zit het verschil van de definitie in. 20 USD per maand met CAKE verdienen valt voor mij onder #1, 1500 USD per maand met CAKE verdienen valt voor mij onder #2.

Misschien geeft dat beter weer wat ik ermee bedoel?
Voor mijn gevoel gaat het ook een beetje erom dat we in een investeringstopic zitten. Als je dan 25 euro telt als "inkomen", in welke hoedanigheid dan ook, dan twijfel ik of je uberhaupt wel geld in crypto hoort te investeren. Dus ja, ik snap wel dat er in dit topic, terwijl bitcoin bijna 50.000 dollar raakt, er raar wordt opgekeken als iemand 25 euro per maand inkomen noemt.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Stokstaart schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:36:
[...]

Jammer? Ik vond het wel gezellig..
Och wat een mooie tijd was dat. Elkaars wonden likken en schouderklopjes geven als een trade winstgevend was _/-\o_ Het lijkt nog zo kort geleden.

Tijd voor een flinke correctie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:31:
Maar het gaat om de definitie van "passief inkomen" en daar heb je volgens mij 2 smaken in, zie hierboven.
Passief inkomen is passief inkomen. Het is wat het is. Jammer wel dat je er je persoonlijke omstandigheden over projecteert. Jouw leven is niet mijn leven of dat van een ander. Jouw definitie van passief inkomen is niet die van een ander, welkom in de wereld. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raaafie
Ik zie het zo:

1) Passieve inkomsten: Geld dat je ontvangt zonder er actief voor te hoeven werken.
2) Passief inkomen: verzameling van passieve inkomsten substanstieel genoeg om het financieel comfortabeler te hebben. Dit zal dus per persoon verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:57
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:37:
[...]

Zakgeld deed ik klusjes voor.
Ik kan me ook niet herinneren dat ik lang zakgeld heb gehad. Het was vanaf m'n 14e folders en kranten bezorgen

Wat ik me nog wel goed herinner dat ik tot 2 maal toe door een bedrijf ben uitgebuit. Na fulltime stage's van 6 maanden een week voor het einde ontslagen worden zodat ze niet aan een contractuele verplichting hoefden te voldoen. Dat was letterlijk een jaar werken voor €0 salaris....

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Mooooody schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:40:
[...]

Och wat een mooi tijd was dat. Elkaars wonden likken en schouderklopjes geven als een trade winstgevend was _/-\o_ Het lijkt nog zo kort geleden.

Tijd voor een flinke correctie!
Helemaal verguld zijn als je 10% pakte op je pf :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:42:
[...]

Passief inkomen is passief inkomen. Het is wat het is. Jammer wel dat je er je persoonlijke omstandigheden over projecteert. Jouw leven is niet mijn leven of dat van een ander. Jouw definitie van passief inkomen is niet die van een ander, welkom in de wereld. :+
Ik heb hierboven al aangegeven dat ik dit als aanvulling heb gepost:
Met "noemenswaardig" bedoel ik het als "passieve inkomsten" kunnen benoemen. Niet dat 25 of 250 Euro geen groot of noemenswaardig bedrag is.
Lees mijn berichten nog eens goed terug, je interpreteert ze niet zoals ik ze bedoel. Wat mij betreft voldoende besproken, ik laat het verder rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-07 20:20
Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:54:
[...]

Klopt, maar, als je bijv. 25 Euro per maand ontvangt is dat naar mijn idee geen passief inkomen en niet noemenswaardig, dat is gerommel in de marge. Inkomen is voor mij persoonlijk iets anders dan ergens een paar Euro aan overhouden, al is het strikt gezien wel inkomen, eens hoor. Als iemand zegt dat hij een passief inkomen heeft en het betreft 10-25 Euro per maand, dan voelt dat voor mij niet zo. Boven bijv. 250 Euro vind ik het noemenswaardig.

Edit: Met "noemenswaardig" bedoel ik het als "passieve inkomsten" kunnen benoemen. Niet dat 25 of 250 Euro geen groot of noemenswaardig bedrag is.
Met passief inkomen bedoelde ik daadwerkelijk iets wat inkomsten van werk zou overstijgen. Niet iedereen heeft dat geluk. Is overigens wel altijd mijn doel geweest, dus we hopen op het beste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Raaafie schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:43:
Ik zie het zo:

1) Passieve inkomsten: Geld dat je ontvangt zonder er actief voor te hoeven werken.
2) Passief inkomen: verzameling van passieve inkomsten substanstieel genoeg om het financieel comfortabeler te hebben. Dit zal dus per persoon verschillen.
Mjah laten we dan maar stellen dat een passief inkomen begint op €5.000.000. Alles minder is wisselgeld toch? 8)
Even voor de duidelijkheid, per maand dus. €5.000.000 per maand, de rest is gerommel in de marge en dus bullshit. :P

Dus hoppa. Aan het werk mongloids

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Passief inkomen is dat je je vrouw de creditcard geeft en zegt van, prima koop maar wat je wilt :+

Toch? :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07 21:46
Tijdens de Bear market was ik Steam Trading Cards aan het traden, zat veel meer geld in toen :P
Helaas is die markt kapot en schijnt dat bitcoin gebeuren ineens wel wat waard, rare wereld :o :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Misschien moeten we het hier eens over een "passief inkomen" hebben voor de verandering.
Wel een beetje een ondergesneeuwd onderwerp de laatste tijd...
:+

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:49:
[...]

Mjah laten we dan maar stellen dat een passief inkomen begint op €5.000.000. Alles minder is wisselgeld toch? 8)
Even voor de duidelijkheid, per maand dus. €5.000.000 per maand, de rest is gerommel in de marge en dus bullshit. :P

Dus hoppa. Aan het werk mongloids
Laten we het er maar op houden dat ik gewoon een kantoorbaan heb van 40u per week en het best wat comfortabeler mag :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-07 12:08
Hou het gezellig mejongeren.

"Passief inkomen
Vertaald uit het Engels-Passief inkomen is een inkomen dat weinig tot geen moeite kost om te verdienen en te behouden. Het wordt progressief passief inkomen genoemd wanneer de verdiener weinig moeite doet om het inkomen te laten groeien."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Aanval op het $0.90 ADA bastion, kijken of de muur het houdt, anders door naar 0.91 and beyond!? :P
Centen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Bensimpel schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:51:
Passief inkomen is dat je je vrouw de creditcard geeft en zegt van, prima koop maar wat je wilt :+

Toch? :P
Nee, dat is passief verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Als ik mee "mag" is het passief toekijken hoe m'n geld verdampt, en actief tasjes dragen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Raaafie schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:53:
[...]

Laten we het er maar op houden dat ik gewoon een kantoorbaan heb van 40u per week en het best wat comfortabeler mag :+
Ik ook maar het moet niet veel comfortabeler worden. Heb sinds Maart 2020 geen kantoor meer gezien. Wel dolfijnen achter mn laptop langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mercapto schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:57:
[...]

Als ik mee "mag" is het passief toekijken hoe m'n geld verdampt, en actief tasjes dragen :/
Kort vertaald, actief verlies ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:36
mercapto schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:55:
Aanval op het $0.90 ADA bastion, kijken of de muur het houdt, anders door naar 0.91 and beyond!? :P
Centen
Hij is net door de $0.90, grootste obstakels liggen er tot $0.94, daarna redelijk vrij aldus order boek.
Denk niet dat hij hem nu al kan doorbreken tot de $0,94+ overigens

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:45:
Lees mijn berichten nog eens goed terug, je interpreteert ze niet zoals ik ze bedoel. Wat mij betreft voldoende besproken, ik laat het verder rusten.
Is het mijn probleem hoe ik ze interpreteer of hoe jij ze besproken hebt? Oh wacht, je laat het rusten dus je neemt gewoon je gelijk ook al heb je dat wellicht niet? |:(
Prachtig wel maar ik vind je geen leuker persoon sinds je mod bent geworden. Als ik eerlijk ben weet ik ook niet of die keuze een goede is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
iVibes schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:52:
Misschien moeten we het hier eens over een "passief inkomen" hebben voor de verandering.
Wel een beetje een ondergesneeuwd onderwerp de laatste tijd...
:+
Koop vastgoed ;)
Pagina: 1 ... 230 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!