Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 229 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.323 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
lasharor schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:21:
[...]

Denk dat ik dit maar ga doen, ik liep hier ook mee rond toen mijn investering -2000% stond dus dan heb ik in ieder geval een beetje rust en op dit moment is het ivm de huidige ROI toch niet zo'n groot deel van de muntjes (dus iets minder dan 10%).
Belangrijkste is imho om er iets leuks mee te doen anders heb je zo weer spijt als de boel wel omhoog knalt. Is er niks wat een nice to have zou zijn? :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lgceTsxEcPpFVoOiuiDjzfZ_nUg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QJuK6ydfLGMBZ0axV2eXcaZx.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
POLS gaat lekker @Mooooody! Gisteren een mooie stapel aangeschaft en staat nu op +39,8%, thx!

Heb Metric, MILK2 en wat andere coins ook naar POLS omgezet en hem zelf naar +44,6% geholpen :)

BFLY hou ik nog maar even.

[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 13-02-2021 16:43 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+22 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 15:23

lasharor

7 december 2004

Kain_niaK schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:24:
[...]

Hoe kom je op -2000%

Heb je iemand 20 keer je eigen inleg schuldig of zo? Heb je 100 euro geleend moet je er nu 20 000 terug betalen?
Sorry, mijn inleg was 20x minder waard :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

ONT ook een euro nu :) lekker man. Zie dat Litecoin nu ook goed vertrokken is.

DGB en RLC doen het ook niet slecht.

Zelfs mijn verloren hoopje ETN doet even 75%.

Kortom, mijn crapfolio is de goede kant op aan het fermenteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
lasharor schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:38:
[...]

Sorry, mijn inleg was 20x minder waard :P
Dus van 100 dollar naar -2000 dollar ?

Je zal toch echt met iets als -90% moeten komen wil iemand een idee hebben van hoe het nou zit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:45:
[...]

Dus van 100 dollar naar -2000 dollar ?

Je zal toch echt met iets als -90% moeten komen wil iemand een idee hebben van hoe het nou zit :P
De twee tientjes inleg waren nog maar een eurootje waard, zoiets denk ik. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:44:

LTC gaat idd lekker, XLM nog beter. Grappig dat wat gratis gekregen coins nu ruim €65 waard zijn. ETN heb ik ook nog op een telefoon staan maar die zit vast in een boot loop, is weer een andere manier van hodl. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-07 15:55
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:44:

Hopelijk blijft ETN zo blijft aangezien het een eeuwigheid duurt voordat ik een account bij een exchange heb waar ik ze zou kunnen wisselen. Gelukkig wallet up to date ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik ben met MetaMask aan het klooien en snap twee dingen niet helemaal.

- Als ik de swap-optie wil gebruiken, wordt er een 'estimated network fee' berekend. Maar klopt dit wel? Bij wijze van voorbeeld 0.05 ETH (90.94usd) swappen voor LINK (30.30usd). Dan krijg ik via MetaMask te zien dat het 2.96 LINK wordt, met een network fee van ~49usd. Maar klopt dat wel? Want 90/2.96=30.4 (decimalen allemaal bij benadering). Interpreteer ik dit nou verkeerd en krijg ik dus eigenlijk maar 1.3 LINK? (90.94usd-49usd/30.30usd=1.3 LINK).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nUWYidou7LqIxwaP0UXgyGKntQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/04xy6VGnjOki10Rlch8krNhk.jpg?f=fotoalbum_large

- Zitten er nadelen aan het koppelen van MetaMask aan Ledger? Alleen maar voordelen ivm dubbele bevestiging bij transacties toch, of kijk ik ergens overheen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

BurnerT schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:53:
[...]

Hopelijk blijft ETN zo blijft aangezien het een eeuwigheid duurt voordat ik een account bij een exchange heb waar ik ze zou kunnen wisselen. Gelukkig wallet up to date ^^
Ik heb ze al op KuCoin staan voor het geval dat er nog wat spectaculairs gebeurd. Dat duurde ook best lang, uurtje of 3.

Bagger blockchain _O-

Mooi project ook. Starten als privacycoin en een jaar later verplichte KYC _O-

Zo kansloos. Maar hey als het pumpt, pumpt het. Had eerder al een aantal gedumpt voor Bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-07 14:09
Gister besloot ik nog al mijn altcoins minus ETH de deur uit te doen, en alleen DOT en GRT over te houden.
Nou, dat pakt toch niet zo best uit vandaag :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@sOid Je kunt LINK en anderen beter via exchanges aanschaffen, daarmee voorkom je die enorme fee. Je Ledger koppelen aan MetaMask kan geen kwaad (Zie een eerder bericht van vandaag).

MetaMask moet je eigenlijk alleen gebruiken voor nieuwe exotische ERC-20 coins en check dan bijv. eerst Bilaxy.com om te zien of ze daar ook op staan. Uniswap en al die Swap opties kosten je een fortuin aan ETH fee's.

Ik heb laatst een Bilaxy account aangemaakt, er ETH heen gestuurd en koop veel van die exotische coins daar. Stuur ze daarna niet naar je Ledger en weer terug (been there, done that), want dan ben je dus per stuk 2x50 USD armer. Gewoon holden, tenzij het bedrag per stuk te hoog wordt. Dan kan je ze wel naar je Ledger sturen, de Ledger aan MetaMask koppelen, het custom contract token address toevoegen en ze alsnog beheren en terugsturen.

[ Voor 35% gewijzigd door Taro op 13-02-2021 17:03 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+22 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
** Geen pumps en dumps aankondigen aub **

[ Voor 100% gewijzigd door Taro op 13-02-2021 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:12

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ruud2001 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:54:
Zag in m'n blockfolio plots een forse stijging van de LGO token.

Heb destijds meegedaan aan de ICO en nooit meer naar omgekeken. Dacht eerlijk gezegd ook dat ik het kwijt was, omdat ik het naar ETH address in Jaxx had overgemaakt. Door de stijging toch maar eens gekeken of ik er op een of andere manier nog bij kan, en zojuist via MetaMask gelukt om ze weer te zien. Hiermee dan ook de mogelijkheid om een swap te doen, en om te zetten naar iets waar ik wat mee kan.

Iemand enig idee waarom de koers van de LGO token nu uberhaupt omhoog gaat? Deze kun je toch nergens meer gebruiken, want als ik het goed heb is Legolas Exchange opgegaan in Voyager.
Ben inmiddels zelf wat wijzer geworden. Er is eindelijk meer duidelijkheid over de token swap van LGO naar VGX (of BGX zoals ie op Binance heet).
  • Verhouding 6,7 LGO : 1 VGX
  • Voor non US based komt er een web portal waar je de swap kunt doen.
  • Swap mogelijkheid komt binnen max 60 dagen vanaf 12-feb, dus uiterlijk 12 april.
  • LGO token holders krijgen minimaal 15% bonus, 3 maanden nadat de swap is uitgevoerd. Bonus percentage stijgt afhankelijk van het aantal tokens dat binnen 3 maanden wordt geswapped
Op basis van huidige koers van VGX (BGX) toch maar besloten om geen Uniswap met mijn LGO tokens te doen en te wachten op de token swap.

Zou mooi zijn als ik uiteindelijk toch nog iets aan deze ICO over houdt :)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 08:42
ybos schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:26:
[...]

Als dat zo was, zou iedereen miljonair zijn natuurlijk...
Nu ik mijn vraag opnieuw lees dat is dit inderdaad eentje in de categorie 8)7

DCA is dan inderdaad de meest voor de hand liggend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BurnerT
  • Laatst online: 23-07 15:55
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:59:
[...]

Ik heb ze al op KuCoin staan voor het geval dat er nog wat spectaculairs gebeurd
Dat dacht ik destijds ook op cryptopia. Laat ze wel nog even veilig staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Maar eens een inhoudelijke vraag van mijn kant. Ik draai een wallet van een PIVX kloon (maar moet niet gek veel uitmaken, onderliggend is het allemaal gebaseerd op BTC) en die crashed nog weleens. In de helft van de gevallen is daarna de database corrupt en moet ik middels een bootstrap weer synchroniseren, is dat te voorkomen op een of andere manier? :?
Het gebeurt nu meerdere keren per dag en dat 'kost' me geld aangezien ik hem draai voor de staking rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:01:
@sOid Je kunt LINK en anderen beter via exchanges aanschaffen, daarmee voorkom je die enorme fee. Je Ledger koppelen aan MetaMask kan geen kwaad (Zie een eerder bericht van vandaag).

MetaMask moet je eigenlijk alleen gebruiken voor nieuwe exotische ERC-20 coins en check dan bijv. eerst Bilaxy.com om te zien of ze daar ook op staan. Uniswap en al die Swap opties kosten je een fortuin aan ETH fee's.
Yes, weet ik :) LINK heb ik al en indd gewoon via Binance gekocht. Misschien had ik een ander voorbeeld moeten gebruiken! Ging me dus vooral om het principe: klopt het dat bij dit voorbeeld ~50% van de kosten worden 'weggegooid' door transaction fees?
Ik heb laatst een Bilaxy account aangemaakt, er ETH heen gestuurd en koop veel van die exotische coins daar. Stuur ze daarna niet naar je Ledger en weer terug (been there, done that), want dan ben je dus per stuk 2x50 USD armer. Gewoon holden, tenzij het bedrag per stuk te hoog wordt. Dan kan je ze wel naar je Ledger sturen, de Ledger aan MetaMask koppelen, het custom contract token address toevoegen en ze alsnog beheren en terugsturen.
Goede tip!

Edit: sommige coins zoals USDT blijken het TRX-netwerk te ondersteunen voor transacties. Met nul fee. What's the catch? Maand wachten?

[ Voor 5% gewijzigd door sOid op 13-02-2021 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sOid schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:17:
[...]
Ging me dus vooral om het principe: klopt het dat bij dit voorbeeld ~50% van de kosten worden 'weggegooid' door transaction fees?
Ja, het ERC-20 (ETH) gebeuren is op dit moment dusdanig veel in gebruik dat de fee's oplopen. Daarom is ETH-scaling ook een actueel onderwerp. Voor mij een reden om terughoudend te zijn met bijv. via Uniswap DPI (Defi Pulse Index) aanschaffen en gewoon de onderliggende coins op een exchange in mijn wallet te gooien wat veel goedkoper is. Voor die 100 USD aan fee's kan je bijv. beter extra UNI, AAVE of een andere onderliggende coin aanschaffen.

En ERC-20 coins stuur ik niet meer naar de Ledger, die laat ik op de exchanges staan.
sOid schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:17:
[...]
Edit: sommige coins zoals USDT blijken het TRX-netwerk te ondersteunen voor transacties. Met nul fee. What's the catch? Maand wachten?
Kan je vergelijken met bijv. Binance Smart Chain, je ziet heel veel andere blockchains die proberen het stokje van ETH/ERC-20 over te nemen, maar dan met lagere fee's. Als je goed oplet dat je zowel aan de kant van het verzenden als ontvangen hetzelfde protocol kiest kan er niet zoveel verkeerd gaan.

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 13-02-2021 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-07 15:14
Ruud2001 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:07:
[...]

Ben inmiddels zelf wat wijzer geworden. Er is eindelijk meer duidelijkheid over de token swap van LGO naar VGX (of BGX zoals ie op Binance heet).
  • Verhouding 6,7 LGO : 1 VGX
  • Voor non US based komt er een web portal waar je de swap kunt doen.
  • Swap mogelijkheid komt binnen max 60 dagen vanaf 12-feb, dus uiterlijk 12 april.
  • LGO token holders krijgen minimaal 15% bonus, 3 maanden nadat de swap is uitgevoerd. Bonus percentage stijgt afhankelijk van het aantal tokens dat binnen 3 maanden wordt geswapped
Op basis van huidige koers van VGX (BGX) toch maar besloten om geen Uniswap met mijn LGO tokens te doen en te wachten op de token swap.

Zou mooi zijn als ik uiteindelijk toch nog iets aan deze ICO over houdt :)
VGX maakt een mooie opmars omdat ze de afgelopen dagen/weken veel publiek hebbem getrokken toen RobinHood geen dogecoin meer verkocht en Voyager wel.

Om antwoord te geven op de vraag waarom LGO nu ineens nog stijgt, omdat de swap naar VGX een fixed rato heeft en VGX in waarde stijgt, loont het dus om nog goedkoop LGO aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-07 13:01

zeroday

There is no alternative!

Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:49:
[...]

LTC gaat idd lekker, XLM nog beter. Grappig dat wat gratis gekregen coins nu ruim €65 waard zijn. ETN heb ik ook nog op een telefoon staan maar die zit vast in een boot loop, is weer een andere manier van hodl. :+
Begin deze week weer in XLM en naar CVC gestapt .. .. niet verkeerd ..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

funkeey schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:25:
[...]

VGX maakt een mooie opmars omdat ze de afgelopen dagen/weken veel publiek hebbem getrokken toen RobinHood geen dogecoin meer verkocht en Voyager wel.

Om antwoord te geven op de vraag waarom LGO nu ineens nog stijgt, omdat de swap naar VGX een fixed rato heeft en VGX in waarde stijgt, loont het dus om nog goedkoop LGO aan te schaffen.
Jammer dat de tijdlijn voor de token swap nu nog zo ruim is, ergens tussen 12-02-2021 en 12-04-201... want anders zou het zeer luceratief zijn om nu een paar ETH via uniswap om te zetten naar LGO (volgens mij is er geen andere manier om nog aan LGO te komen), en dan na de swap weer verpatsen.

1 ETH is volgens Uniswap op dit moment +/- 4980 LGO.
4980 LGO / 6,7 = 743 VGX
Op basis van huidige ETH - BQX koers Binance, kom je dan op 743 * 0,0022060 = 1,639 ETH :D

Ok, daar moet dan nog wat geld vanaf voor de uniswap fee, maar dan nog... serieuze stijging.

[ Voor 4% gewijzigd door Ruud2001 op 13-02-2021 17:39 ]

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:12
@Stokstaart
DashBTC gaat aardig door.
2e takeprofit is ook gehit inmiddels, weer 25% eruit.
Dus nog 50% van de oorspronkelijke pluk erin.
Op naar de volgende tp 8)
Zat je zelf ook in positie eigenlijk?

(Edit: tp 3 inmiddels gehit, stond op 5797)

[ Voor 9% gewijzigd door toilet_paper op 13-02-2021 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 23-07 15:15
Binance lijkt een beetje te kraken, alle koersen staan vastgeroest.. Windows app werkte nog wel even maar inmiddels ook vast. Meer mensen hier last van?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
zeroday schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:32:
[...]

Begin deze week weer in XLM en naar CVC gestapt .. .. niet verkeerd ..
Zo goed als alles staat in het groen dus het maakt niet gek veel uit waar je in zit. Dit went alleen veel te snel. :P

Net thuis server even aangeslingerd en twee wallets met shitcoins teruggevonden die ik helemaal vergeten was. :D Is 'maar' een paar honderd € bij elkaar maar toch leuk, hebben die niet voor niets staan te staken al die tijd. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:08
DutchCrownNL schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:51:
Binance lijkt een beetje te kraken, alle koersen staan vastgeroest.. Windows app werkte nog wel even maar inmiddels ook vast. Meer mensen hier last van?
De markt is gewoon een beetje ambivalent de laatste 2/3 dagen. Iedereen is een beetje aan het wachten op de volgende move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
DutchCrownNL schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:51:
Met de API heb ik vandaag een prima handelsdagje, veel uit ALPHA gehaald ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Justevo schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:01:
[...]
De markt is gewoon een beetje ambivalent de laatste 2/3 dagen. Iedereen is een beetje aan het wachten op de volgende move.
Oh ja dat zeker, maar de orderboeken stonden ook stil en het icoontje van verbinding bleef ook hangen op (re(connecting vandaar ;) .
Inmiddels loopt het weer door

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-07 12:35
Saaie dag qua koersen..

Dan ga ik maar eens beginnen aan "The Bitcoin standard".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Raaafie schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:10:
Saaie dag qua koersen..

Tenzij je POLS hebt :)

Die moet ik ook nog eens lezen idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:13:
[...]

Omdat @Mooooody een dikke eindbaas met gouden handjes is, en jij een serieuze succesvolle investeerder, heb ik besloten ook wat POLS te kopen. Vingers aan de pols dus!

POLS to the moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-07 17:40
India bant crypto nu officieel. Misschien de PundiX die hier last van gaat vinden, rest zal niet spannend reageren gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:35
BurnerT schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:14:
[...]

Dat dacht ik destijds ook op cryptopia. Laat ze wel nog even veilig staan. :)
cryptopia :'(
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:49:
[...]
ETN heb ik ook nog op een telefoon staan maar die zit vast in een boot loop
In die electroneum app?

[ Voor 34% gewijzigd door Nnoitra op 13-02-2021 18:21 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:13
Wat is eigenlijk het grootste verschil in Binance Launchpad en BNB Vault? Ik zie dat de rewards hetzelfde zijn?
Ik ben nog niet echt thuis hierin (wil toch mijn BNB HODL)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Kol Nedra schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:28:
Wat is eigenlijk het grootste verschil in Binance Launchpad en BNB Vault? Ik zie dat de rewards hetzelfde zijn?
Ik kreeg het idee dat de rewards uit de launchpool beter zijn en je kan dan zelf kiezen in welke coin je zit. Bij de vault bepaald Binance dat voor je en dan kan je dus ineens de 'trotse' bezitter zijn van AS Roma tokens oid. |:(
Als je er helemaal niet naar om wil kijken is de vault wel handig, de launchpool loopt voor een bepaalde tijd dus daar moet je af en toe wel naar omkijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:28:
Launchpad = Alles op 1 coin, Vault = verdeeld over alle coins. Vault = automatisch iedere dag de rewards in je spot wallet, launchpad = handmatig claimen.

Ik ben van nature vrij lui en van het gemak, vandaar vault. Al vermoed ik dat je met launchpad beter op ROI kunt sturen dan met vault, maar dat neem ik voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

ybos schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:26:
[...]

Als dat zo was, zou iedereen miljonair zijn natuurlijk...
Hype coins die gepumpt worden door mensen zoals Elon Musk en de pump and dump groups.

Zoals Dogecoin and XRP. Nadat die een paar dagen zwaar gepompt zijn, gaan ze altijd ook weer flink naar beneden. Dus daar kun je zeker af en toe eens 20 of 30% gains krijgen door te shorten.

Je moet wel gedult hebben want je weet nooit hoe hoog een pomp gaat. Bij dogecoin weet je dat er tegen 10 000 dogecoins per minuut gepompt moet worden, dus die valt heel heel heel erg moeilijk tot 1 dollar gepumpt en om hem daar te houden zal nog lastiger zijn.

XRP heeft dit niet, maar meer dan 50% van de supply is in handen van een organisatie. Dus die kunnen liquiditeit zo doen verdrogen of omhoog doen gaat.

XRP kan dus makkelijk 200% up in een week doen en dan weer 60 of 70% naar beneden.

XRP is de hyper bart coin. Die maakt alleen maar barts op de graphiek.

3 dolllar zal ie wel nooit meer halen. Maar zodra die tegen de 1 dollar of zo aan zit, misschien zelfs 80 cent is het toch een ideale coin om te shorten

Je weet nooit wanneer iets pompt, maar na een pomp kun je er wel achter komen waaarom het pompt. En dan kan het zijn dat je er dus vrij zeker van kunt zijn dat het weer dumpt.

En daar verdien ik momenteel het meeste geld aan met het minste risico.

:)

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:13:
[...]

Trotse bezitter van POLS represent. Heb jij ook Polkabridge (PBR)? Ik niet helaas, zit te twijfelen om alsnog in te stappen ondanks de +700% vergeleken met week geleden. Huidige market cap biedt nog wel wat upside potentie.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:47:
[...]

Trotse bezitter van POLS represent. Heb jij ook Polkabridge (PBR)? Ik niet helaas, zit te twijfelen om alsnog in te stappen ondanks de +700% vergeleken met week geleden. Huidige market cap biedt nog wel wat upside potentie.
Nee, die heb ik nog niet. Maar ik begin weer 2017 gevoelens te krijgen en het overzicht te verliezen :)

* Taro stuurt nog wat extra ETH naar Bilaxy om PBR aan te schaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:49:
[...]

Nee, die heb ik nog niet. Maar ik begin weer 2017 gevoelens te krijgen en het overzicht te verliezen :)
Hier ook ook al koop ik niets bij, ben juist meuk aan het verkopen want oh mijn God wat zitten er shitcoins tussen zeg... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Currry schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:20:
India bant crypto nu officieel. Misschien de PundiX die hier last van gaat vinden, rest zal niet spannend reageren gok ik.
Maar waarom doen ze dit? Willen ze belasting kunnen blijven heffen? Juist voor een land zoals India zou crypto erg goed zijn. Een hele grote groep heeft zelfs geen bank rekening daaro. Is de Indiaanse overheid bang?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:52:
[...]

Hier ook ook al koop ik niets bij, ben juist meuk aan het verkopen want oh mijn God wat zitten er shitcoins tussen zeg... :/
Valt hier nog wel mee, naast deze nog maar 4-5 andere :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3svOV_y0iImfc6PBNroeWy4V49g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ezEO1Y2NrNsKR5CkOFktJSIE.png?f=user_large

Bij mij eindigt dit meestal met een enorme Bitcoin stijging waardoor de alts door het putje gaan. Dan besef ik weer dat ik teveel BTC en ETH in shitcoins heb gestoken en daarna gebeurt het opnieuw :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Crash incoming?? Alles begint rood te kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
djatwork007 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:56:
Je bedoeld de 2 halen 1 betalen actie? Ik zit er klaar voor :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29
Zit je op de 1min? :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:34
Eerlijk gezegd zou ik er niet vies van zijn.
Zit steeds veel te weinig risico te nemen. Maar heb daardoor denk ipv 1000% plus sinds ik ooit begon pas 10% plus.

LTC ook weer. Net alle verkocht schiet die nog eens een goede 30 dollar omhoog.

Ach ja. Hoort erbij.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
ik zie niks dubbel decimaal :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:21
Daar is bij ICX weinig van te zien.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Vtho nog niet gezien?
Die had ik nog. 135% omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Zoo...ff een stuk ADA terug in fiat.
Kom maar op terug naar de 0.55 ct jongens. :7

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ltc had ik eigenlijk willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
Heb twee weken terug waltonchain voor 0.3 gekocht, voor rond de 0.65 weggedaan, stond straks op 1.5€ 😅 vaak buj te bang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Laatst online: 22:39
Hermans123 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:10:
Heb twee weken terug waltonchain voor 0.3 gekocht, voor rond de 0.65 weggedaan, stond straks op 1.5€ 😅 vaak buj te bang..
of ongeduldig ;). Ik zie veel mensen klagen dat alles stilstaat terwijl ze twee dagen geleden nog een 150% move hebben meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51

oNo

Ladonna schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:08:
Ltc had ik eigenlijk willen kopen.
Gelukkig in m'n HODL pot gehouden. Na de mooie jumps van EGLD, BNB, ADA en VET (mooi nat elkaar) blijven die wat steken. Nu trekt LTC de kar.
De shitcoins uit m'n risico potje zijn weg, zit nu in BTC te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nee, het kon toch niet lager?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-07 14:39

MicroWhale

The problem is choice

Saaie dag qua koersen..

Mocht je meer in-depth willen weten waarom het huidige systeem niet werkt, dan is "The Origin of Wealth" ook een aanrader.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Saaie dag qua koersen..

Niet slecht geschreven maar het kon mijn aandacht niet vasthouden, 3 keer aan begonnen en heb het nu maar opgegeven. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yori1989
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:22
CAKE kruipt ook wel lekker weer rustig omhoog afgelopen 2 dagen, ben benieuwd als die niet lager dan 7 dollar wil zakken dan voorzie ik wel weer een uitbraak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:58

raq

Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:55:
[...]

Valt hier nog wel mee, naast deze nog maar 4-5 andere :)
[Afbeelding]

Bij mij eindigt dit meestal met een enorme Bitcoin stijging waardoor de alts door het putje gaan. Dan besef ik weer dat ik teveel BTC en ETH in shitcoins heb gestoken en daarna gebeurt het opnieuw :F
Herkenbaar, vaak blijf ik dan ook nog veel te lang hangen in de alts en zelfs dca toepassen 8)7
Maar dit x gaat het anders, heus waar. Geen nieuwe alts aankopen meer nu, bestaande alts omzetten naar BTC komende week en dan rustig wachten op een dip. De alts die nog geen 100% gedaan hebben als laatste eruit doen, je weet maar nooit.

De XEM airdrop (Symbol) is in januari, februari maart waarschijnlijk, ik hoop dat de altseason dan nog aan is...

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 03:26
Heb al jaren bakken met $VET. Laatste tijd gaat ie erg lekker. De vtho die hij genereerde was ik wat mee aan het daytraden. Paar dagen 10/20% winst gepakt door hevige schommelingen. Gisteravond had ik weer een sell order staan met 20% winst. Werd gehit maar daarna knalde hij nog 80% omhoog. Dus nu heb ik geen Vtho meer.. Als ie zakt koop ik het weer terug naar hij houd het nu al hele dag vol waarbij meestal bij een 100%+ increase ook wel weer een dipje komt maar die was erg minimaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:00
Ladonna schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:06:
Vtho nog niet gezien?
Die had ik nog. 135% omhoog.
360% in een week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-07 20:20
WASP inmiddels al 450% gegaan binnen 9 dagen, staat niet op grote exchanges, nog geen actieve CMC listing en market cap van nog maar 13 mil. Als CAKE, SUSHI en UNI de competitie is, dan is dat nog een x100 vanaf hier. _O-

Moonbag. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-07 16:18
Ik zie hier nog weinig over Orion Protocol (ORN) voorbij komen. In mijn ogen een project waar traders straks echt profijt van gaan hebben. Een terminal waar alle exchanges aan gekoppeld zijn, waarbij je altijd voor de beste prijs een coin kan aanschaffen. Daarnaast heb je je coins in eigen beheer doordat je je eigen wallet koppelt aan de terminal. En dit alles gaat draaien op Elrond, waardoor hoge gas fees verleden tijd zijn.

www.orionprotocol.io

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Understanding bitcoin public and private keys.

Top uitgelegd!

https://armantheparman.com/public-and-private-keys/

[ Voor 9% gewijzigd door Dark Matter op 13-02-2021 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Laatst online: 21:06
Rien43 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:09:
Ik zie hier nog weinig over Orion Protocol (ORN) voorbij komen. In mijn ogen een project waar traders straks echt profijt van gaan hebben. Een terminal waar alle exchanges aan gekoppeld zijn, waarbij je altijd voor de beste prijs een coin kan aanschaffen. Daarnaast heb je je coins in eigen beheer doordat je je eigen wallet koppelt aan de terminal. En dit alles gaat draaien op Elrond, waardoor hoge gas fees verleden tijd zijn.

www.orionprotocol.io
Hier staat in inde favo lijst hoor, ind vanwege Elrond.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:37:
POLS gaat lekker @Mooooody! Gisteren een mooie stapel aangeschaft en staat nu op +39,8%, thx!

Heb Metric, MILK2 en wat andere coins ook naar POLS omgezet en hem zelf naar +44,6% geholpen :)

BFLY hou ik nog maar even.
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:17:
[...]

Omdat @Mooooody een dikke eindbaas met gouden handjes is, en jij een serieuze succesvolle investeerder, heb ik besloten ook wat POLS te kopen. Vingers aan de pols dus!

POLS to the moon!
Ja graag gedaan enzo, maar ik ben gisteren zelf vergeten in te stappen :|

Even een inkoopmomentje zoeken 8)7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:17:
[...]

POLS to the moon!
Vinger aan de groene POLS, ik heb mij ook aangesloten bij de grote jongens!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Beter dat ze CZ even aan de POLS voelen, om POLShoogte te nemen voor een eventuele listing.

CZ list zo'n volume monster vast even uit de losse POLS.

Maargoed, laten we niet te ver vooruitlopen, men moet immers niet verder springen dan de POLS lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooooody schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:19:
[...]
Even een inkoopmomentje zoeken 8)7
Gewoon market buyen, ik en een aantal anderen zijn je dankbaar :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:36:
[...]

Gewoon market buyen, ik en een aantal anderen zijn je dankbaar :)
Zou je je dankbaarheid kunnen tonen met een flufje POLS? :+

Groetjes,
Polsloze Moody

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 13-02-2021 20:38 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Mooooody schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:38:
[...]

Groetjes,
Polsloze Moody
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0K0XJuwUROfH-yIHkRbRZ452eV8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fAfyRXwLOkg24701BuISCILS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooooody schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:38:
[...]

Groetjes,
Polsloze Moody
Nee, sorry, dan kunnen we hier de huur niet betalen. Je mag wel mijn dust op Bilaxy hebben als ze ooit een optie inbouwen om dat om te zetten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6GUMRRAdrp400KT1Y7vl3egrkMc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dV2ZbQbIa3Z9dfmCwXlqVELc.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
in het AD:
Wereldkampioen Kai Verbij: ‘Het zou mooi zijn als ik een bitcoin kon zijn’

,,Ik vind het fijn dat ik drie wedstrijden achter elkaar niveau laat zien. Het doet goed, en geeft veel zelfvertrouwen naar volgend jaar. Een jaar waarin hij definitief geen assassin meer is, liefst. Maar ook geen cryptomunt. Verbij: ,,Of de crypto van de toekomst. Een die wel zijn waarde vasthoudt, niet in een keer gaat kelderen.” Overpeinzend: ,,Of, nou ja, het zou mooi zijn als ik een bitcoin kan zijn. Dan heb ik in ieder geval veel groeipotentie.”
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Het zou mooi zijn als NOCNSF een eigen munt/token uitbrengt voor o.a. toegangspas kopen, meet and greet, handtekeningen, specials, VIP. Het mag wel iets commerciëler goed voor de inkomsten van de sporters.

De bonus krijgen de sporters in NOCNSF munt uitbetaald en we mogen ook rechtstreeks doneren.

Edit: te mooi om waar te zijn, de belastingdienst wilt ook een stuk cake.

[ Voor 7% gewijzigd door Zhou op 13-02-2021 21:07 ]

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bytemaester
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-03-2021
Luca schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:07:
WASP inmiddels al 450% gegaan binnen 9 dagen, staat niet op grote exchanges, nog geen actieve CMC listing en market cap van nog maar 13 mil. Als CAKE, SUSHI en UNI de competitie is, dan is dat nog een x100 vanaf hier. _O-

Moonbag. O-)
Ik was nog niet klaar met accumulaten, maar hij is inderdaad al flink gestegen. Hoe ga jij uitcashen? Naar WanChain converten en dan verkopen? Bedankt voor de tip in ieder geval (volgens mij was jij dat eerder deze week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Bron?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:21
Zhou schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:02:
[...]

Het zou mooi zijn als NOCNSF een eigen munt/token uitbrengt voor o.a. toegangspas kopen, meet and greet, handtekeningen, specials, VIP. Het mag wel iets commerciëler goed voor de inkomsten van de sporters.

De bonus krijgen de sporters in NOCNSF munt uitbetaald en we mogen ook rechtstreeks doneren.

Edit: te mooi om waar te zijn, de belastingdienst wilt ook een stuk cake.
Ik zie de prijsuitreikingen van de toekomst al voor me:

3e plaats: zilver
2e plaats: goud
1e plaats: bitcoin

_O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-07 13:49

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:36

Secsytime

Automagisch

ETC what is going on?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-07 16:31
Richh schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:13:
[...]

Ik zie de prijsuitreikingen van de toekomst al voor me:

3e plaats: zilver
2e plaats: goud
1e plaats: bitcoin

_O-
Wordt de ranglijst dan vastgelegd in de Blockchain? Is dat ook meteen transparant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Thanks, misschien lees ik erover heen maar ik waar staat dat het al ‘officieel’ is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
pumpinG rommel coins ETC LTC :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-07 14:39

MicroWhale

The problem is choice

Crawl NL schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:24:
[...]

Thanks, misschien lees ik erover heen maar ik waar staat dat het al ‘officieel’ is?
Dat staat nergens. Er staat 'is said to be'. In de eerste 5 echte woorden van het artikel. Dat zegt genoeg over dat het niet officieel is.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-07 12:34
Wie weet waarom je in bitvavo geen 2 verkoop stop limit orders kan plaatsen?
Ik wil iets verkopen als hij onder een prijs komt en als hij boven een prijs komt.
Als ik er 1 aanmaak gaat het goed bij de 2e krijg ik error InsufficientBalance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-07 17:30

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Het gaat er niet om dat het te googlen is, maar dergelijke statements of nieuwsberichten is wel handig om te onderbouwen. De link die je plaatst is alleen 'hear-say'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ComTech schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:31:
Wie weet waarom je in bitvavo geen 2 verkoop stop limit orders kan plaatsen?
Ik wil iets verkopen als hij onder een prijs komt en als hij boven een prijs komt.
Als ik er 1 aanmaak gaat het goed bij de 2e krijg ik error InsufficientBalance
Je kunt je funds maar 1x inzetten, dus 2x50% orders instellen.

Op Binance heb je daarvoor wel een optie: OCO order.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 13-02-2021 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:15
Stukje uit 1 vd sessies van microstategy van vorige week. Word je toch mega bull van :p

YouTube: Bitcoin: 5600 corporate executives just heard this!!🤯🚀 Microstrategy...

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:36

Secsytime

Automagisch

If you say so ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
  • Laatst online: 21-07 16:18
Op de 4H lijkt bitcoin dicht bij een uitbraak te zitten. Naar boven of naar beneden, dat is de grote vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Laatst online: 16-07 13:49
Firestorm schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:31:
[...]

Het gaat er niet om dat het te googlen is, maar dergelijke statements of nieuwsberichten is wel handig om te onderbouwen. De link die je plaatst is alleen 'hear-say'
Ik heb ook niet gesteld dat het official is. Ik heb alleen even meegezocht en kwam (oa) bij dit artikel uit.
Mijn conclusie is dat er wel een voorstel is, maar dat dat zeker nog niet aangenomen kan zijn.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:15
Ltc is stuk betere coin dan 99% van alle shit coins. Riep 2 dagen terug nog dat chickun binnenkort zou pumpen.

Geen usecase of mooie tech.....heb je ook niets aan. Goede trackrecord, overleven van 2 bear markets.....nuf said

[ Voor 17% gewijzigd door anti elppa op 13-02-2021 21:51 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
MrMrq schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:42:
[...]

Ik heb ook niet gesteld dat het official is. Ik heb alleen even meegezocht en kwam (oa) bij dit artikel uit.
Mijn conclusie is dat er wel een voorstel is, maar dat dat zeker nog niet aangenomen kan zijn.
Klopt, en bedankt daarvoor.
Hier werd gemeld dat het ‘officieel’ zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:13
LIT schiet omhoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lByiQg2N0y1t0-pSAXxN77OMy1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1WBljNCTXD2T33QdI0NEfQcF.jpg?f=fotoalbum_large.

Mensen hier deze serie gezien op amazon prime ? Aflevering 7 gaat over Fiat,crypto,doge :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaja84
  • Laatst online: 13-01-2024
Link blijft erg stabiel oplopen, zelfs als de grote speler's minder presteren. Lijkt een grote te worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:58

raq

Victor Belli schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:14:
[...]

Wordt de ranglijst dan vastgelegd in de Blockchain? Is dat ook meteen transparant.
Nee, niet handig bij wielrennen

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-07 20:20
Bytemaester schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:08:
[...]

Ik was nog niet klaar met accumulaten, maar hij is inderdaad al flink gestegen. Hoe ga jij uitcashen? Naar WanChain converten en dan verkopen? Bedankt voor de tip in ieder geval (volgens mij was jij dat eerder deze week).
Was ik inderdaad. :) Heb zelf nog niet echt nagedacht over uitcashen moet ik zeggen, het farmen middels de liquidity pool levert je (als je er net genoeg in stopt) een heel leuk rendement op, vooral als de prijs $1 wordt. Dan heb je mooi passief inkomen.

Hoe je kan uitstappen hangt ook af van of WASP naar een CEX als Binance komt, dan zou je het direct naar Binance kunnen sturen i.p.v. conversie. Op dit moment zou je dan idd WASP -> WAN -> Exchange moeten doen als je het wil omzetten naar fiat. Gelukkig $0 fees. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-07 12:35
CAKE en GRT mooi stabiel de laatste paar uur. Laat ze maar mooi even zijwaarts gaan en daarna een mooie lift naar boven >:)

Jullie nog andere spannende coins op het moment? ZIL heeft ook een mooi dagje gehad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Raaafie schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:19:
Jullie nog andere spannende coins op het moment? ZIL heeft ook een mooi dagje gehad.
SNX zojuist verkocht richting BTC, afgelopen uurtjes mooi gestegen.

Verder POLS en PBR, die gaan lekker.

Vanochtend DOT ingeslagen, zojuist LINK.

XRP orders ook geraakt, maar nog wat over:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8_A5VvcneV7bj78MRocqDtLlQMI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BfQQTzJRqLgbxodqAZCkTBlx.png?f=user_large

[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 13-02-2021 22:26 ]

Pagina: 1 ... 229 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!