Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 226 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.923 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:23
Mooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:51:
[...]

Ik vrees dat POLS een blijvertje kan worden. Die proberen een graantje mee te pikken van het principe van de Binance chain (kickstarter van nieuwe projectn), maar dan wél gedecentraliceerd. Daar kan wel eens een gigantische shitload aan geld naar toe gaan de komende tijd. Daarom ook POLS.
Maar is niet op binance te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Weggooi24 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:27:
LTO gaat ook eindelijk mooi omhoog. Toch beetje Nederlandse trots. Zit nog veel potentie in, gezien hoeveel die al gebruikt wordt en hoe laag de mcap nog staat.
Ja, ook op ingestapt. Wil nu echt wat langer hodl en, veel goede muntjes afgelopen tijd te vroeg verkocht. Eergisteren nog GRT weg gedaan, en Cake ook al. 2x dik 100% gemist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

DarkShadow schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:28:
[...]

Maar is niet op binance te krijgen?
Komt er uiteindelijk wel, maar die gaan in zo'n vroeg stadium natuurlijk geen concurrent op hun eigen platform listen.

POLS is o.a. te pakken via Huobi en Uniswap.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Khaelos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:19:
[...]

het lijkt inderdaad elke keer wel zo dat mensen met tips komen als de coin op dat moment op een ATH staat |:(
Everybody is a genius in a bull market of hoe gaat dat alweer :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:50

Chaes

#HODL

Mooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:57:
Even een tip tussen alle low cap onzin....

Chainlink gaat binnenkort beginnen met staking. Dat gaat niet geheel ongunstig uitpakken op de prijs vermoed ik :P #understatementoftheyear

Ter info; Grote bedrijven als T-Mobile hebben al Chainlink nodes lopen.
Gaat dat beter zijn dan staken op Nexo denk je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Mooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:33:
[...]
POLS is o.a. te pakken via Huobi en Uniswap.
Bilaxy is ook vaak wel snel met listen, is in ieder geval een stuk goedkoper dan Uniswap. Ik haal daar wel een stapel, thx :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:22
Echt ongekend hoe hard mijn PF is gestegen.. :+ Ik vind het lastig want wil niet weer dezelfde fout maken als in 2016/2017 maar op dit moment gaat de waarde van mijn PF daar wel naar toe.

Verschil is alleen dat ik deze keer voor 70% in BTC zit en de rest is verdeeld onder eth, link, dot en 2 gokjes coti en nu-cypher(5%) samen.

In 2016/2017 zat ik in alle debiele coins die je maar kon bedenken.. kortom, weg winst :+

Van winst pakken is niemand armer geworden maar merk dat de ‘greadyness’ toch weer om de hoek komt kijken.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Gaat de laatste tijd wel prima met mijn investeringen. Helaas net voor de Tesla-piek uit Bitcoin gestapt en wat meer gespreid over altcoins, maar gelukkig gingen die ook flink mee omhoog. Hopelijk duurt dat nog eventjes.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@sjorremans Zet wat stop losses en sell orders (Of Binance OCO) op verschillende niveaus, dus niet alles op 1 punt. Of mee profiteren van een verdere stijging, of verlies beperken bij een daling.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
Sushi ook weer on the move

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
Taro schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:47:
@sjorremans Zet wat stop losses en sell orders (Of Binance OCO) op verschillende niveaus, dus niet alles op 1 punt. Of mee profiteren van een verdere stijging, of verlies beperken bij een daling.
Misschien wel een slim idee inderdaad, bedankt voor de tip!

Het is echt heel lang geleden dat ik een stop loss en sell order er in heb gezet, zou je eens een voorbeeld kunnen geven?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaja84
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13-01-2024
Taro schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:10:
[...]

Wat je erheen wil sturen is afhankelijk van wat je er wil kopen. ETH is sneller en vaak goedkoper dan Bitcoin. 1 of 2x omzetten kost een fee, dus heel erg afhankelijk van welke coins je wil kopen, kijk dus eerst goed welke pairs er nodig zijn om de gewenste coin te kunnen kopen.

Ik handel met BTC in een bullrun en USDT in een bearmarket.

Edit: Bovenstaande geldt alleen voor het doorsturen van bestaande crypto. Moet je nog instappen, dan zoals @HoppyF aangeeft gewoon op Binance zelf instappen, zie ook de topicstart.
Klopt, ik denk dat Link een goede investering is. Lees veel positieve ontwikkelingen.
Hieronder een bericht waarin wordt aangegeven dat het voorlopig doorstijgt.

https://cointelegraph.com...e?utm_source=thecryptoapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:49
Hoeveel ben ik kwijt als ik het volgende doe ik wil namelijk met iDeal betalen dan ipv card

van euro naar BNB/ETH/BTC

en vanuit daar direct naar USDT?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sjorremans schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:51:
[...]

Misschien wel een slim idee inderdaad, bedankt voor de tip!

Het is echt heel lang geleden dat ik een stop loss en sell order er in heb gezet, zou je eens een voorbeeld kunnen geven?
Zie de topicstart :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:55:
Hoeveel ben ik kwijt als ik het volgende doe ik wil namelijk met iDeal betalen dan ipv card

van euro naar BNB/ETH/BTC

en vanuit daar direct naar USDT?
Je kunt direct van EURO naar USDT. Maar koop altijd eerst wat BNB voor de korting op de fee's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
meeste acties gebeurt tussen 1:00 en 4:00 ik ga slapen hoor :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd29
  • Laatst online: 02-05-2021
GRT blijft rond dit hangen heel veel lager word niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd29
Omhoog of blijft rond dit lager word gwn niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 19:42
Sjoerd29 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 00:06:
Omhoog of blijft rond dit lager word gwn niet
Ja joh, neem er nog 1 ;)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd29
Inderdaad gedaan haha maar denk serieus veel langer gebeurd niet meer blijft rond de 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:46:
Even een serieuze vraag over een onderwerp waar ik de afgelopen dagen veel over heb nagedacht maar niet veel verder in kom. We weten natuurlijk allemaal dat de gains van de afgelopen dagen niet heel lang meer door gaan zetten. Of het nou een kwestie is van weken, of een maand, maakt voor deze vraag niet heel veel uit.
Juist, laten we dan aannemen dat we binnen nu en 3 weken tegen een lokaal maximum aanlopen en een correctie van 20 tot 30 procent binnen enkele dagen hierop volgt (nogmaals: dus geen market cycle top maar meer een local top) in eerst BTC én ETH.

Wat betekent dit voor de DeFi wereld en aanverwante coins/tokens? De TVL binnen DeFi is zó ontzettend hard gestegen de laatste maanden maar vooral weken. Dit geldt ook voor het aantal wallets/holders op DeFi en uiteraard ook de waarde van de native coins. Is het realistisch om te denken dat de TVL snel meebeweegt met de waarde van BTC/ETH en in zo'n scenario dus ook binnen een week afneemt met grofweg hetzelfde %? We weten allemaal dat altcoins harder op hun sodemieter krijgen in een "crash" c.q. correctie dan BTC en ETH - zeker de relatieve new kids on the block als GRT die allen nu nog in price discovery mode zitten. Maar geldt dit ook voor de leidende DeFi native coins op dit moment - gaan die in het kielzog mee en krijgen die zoals vele alts nog een flinke trap na, of kunnen ze zich relatief sterk houden. Heeft iemand hier toevallig artikelen over of een kijk op? :)
Onbeschaamd mezelf quoten, maar iemand? @Taro

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 23:51
ETH breekt dan wel af en toe z'n ath, maar dat gaat maar met 3 euro per keer lijkt het wel, wat een traag schildpad -O- zo duurt de 2k ETH babe reveal wel heel lang. Hopelijk als ie langs de $2k is schiet ie omhoog achter BTC aan *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik heb inmiddels een mooie omweg gevonden voor het versturen van ERC-20 tokens die een Ledger nog niet herkent: Koppel je Ledger aan MetaMask, importeer de token en verstuur ze. Ik ga hierna voor de zekerheid wel een nieuw Ledger account aanmaken, maar dit was toch de makkelijkste manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:29
na de mooie rally van gister heeft ADA nu echt nergens zin in.. saai.. :O :O

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EKorvemaker
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11-12-2024
Meer mensen in $ADA? Heerlijke maanden komen eraan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
EKorvemaker schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 00:28:
in Reef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume1
  • Laatst online: 28-09 22:01
Waarom denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 22:05
Er stond toch iets te gebeuren deze maand? Geen idee wat en te lui om te zoeken dus ik hou ze nog even vast

Let op: dit is natuurlijk geen (of iig vreselijk slecht) investeringsadvies!

[ Voor 12% gewijzigd door shovelhead1340 op 13-02-2021 00:35 ]

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
ja er staat iets te gebeuren rond ADA met smart contract ofzo geloof ik

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Omdat?

Zoem eens uit. Cardano (net al vele andere trouwens) groeien veel te hard. Dat gaat een slagveld worden als Bitcoin corrigeert. "Heerlijke maanden". We gaan het zien.

Deze pump is emotie en heeft niet zoveel met nieuws te maken. Maar als je nieuw erbij wilt betrekken dan is de regel; "Buy the rumor, sell the news"

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13

even voor de mensen die ervanuit gaan dat elk project wat een marketcap heeft en up gaat in $, ook waarde heeft en geen outright scam is (of falend project)

FYI, Bitconnect was #7 in marketcap toen deze video uitkwam

de tl;dw versie hiervan is do your own research :). Niet ieder project is legitiem, ook al is de usecase wel legitiem wil dat niet zeggen dat het project het goed genoeg kan uitwerken etc.

We speculeren allemaal op een relatief jonge markt waarin geen enkel bedrijf 10 jaar bestaat. Er gaan epic fails zijn.

^ Bovenstaand bericht zegt niets over mijn eigen posities momenteel. Ik ben absoluut niet bearish tov de markt op dit moment.

[ Voor 48% gewijzigd door rogier2012 op 13-02-2021 01:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 00:17:
Ik ga hierna voor de zekerheid wel een nieuw Ledger account aanmaken
Waarom?

Ik heb je hier eerder ook al zien vernoemen dat je je private key v/d Ledger uit handen zou geven door 1 of andere actie, maar tenzij je letterlijk je BIP39 woordenlijst ingetypt hebt om je wallet te reconstructen in Metamask (wat helemaal niet nodig is), is dat gewoon onmogelijk.

De Ledger is geen 'key vault' waar je private key softwarematig uitgehaald kan worden; moest dat kunnen zou het apparaat meteen waardeloos worden. Je kan er transacties mee signen m.b.v. de key die enkel intern bereikbaar is door de Ledger firmware. Unsigned transactie input > Ledger > bevestigen op Ledger > signed transactie output. Je key is op geen enkel moment exposed.

Tenzij je je ETH transactie niet nagekeken hebt op de Ledger zelf alvorens te bevestigen (en zelfs dan zou het toch al te laat zijn), zie ik echt geen reden om 'té voorzichtig' te zijn en een hoop transactiekosten te betalen om al je verschillende coins 1 of 2x over te hevelen. Moest je helemaal niets meer in je Ledger wallets hebben, tot daar aan toe, maar zelfs dan vind ik het wat overdreven.

De enige reden die ik kan bedenken is dat je bang bent dat iemand je wallet adres te pakken zou krijgen, maar als je daar bang voor bent, blijf je beter weg bij blockchains :+

En ik ben nochthans iemand die het heel nauw neemt met OpSec, tot grote frustratie van de bazin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 12:50

Chaes

#HODL

Heerlijke maanden voor wat ADA shorts inderdaad, als die bestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
XRP klimt weer :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
alemaal naar bed of wat? compleet stilgevallen net als de cryptokoersen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:36
Khaelos schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:12:
Going strong.. specifiek te kijken naar XLM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 23:51
Khaelos schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:12:
Nu wel, met deze minimale ETH movements valt iedereen toch in slaap :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Biohazzard21 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:13:
[...]

Going strong.. specifiek te kijken naar XLM
Inderdaad hij blijft maar gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
ja wow die heeft sinds gister middag even 10 eurocent gepakt van 37 naar 47. nice! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
MRDutchfreakNL schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:16:
[...]

Inderdaad hij blijft maar gaan. :)
Er is de afgelopen tijd veel nieuws omtrent adoptie geweest wbt stellar. Ten opzichte van andere alts bleef het wat achter. Lijkt nu wel de raketbrandstof te hebben gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-09 01:44
LTC is vertrokken mejongeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-10 13:21
Kyumia schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 00:12:
ETH breekt dan wel af en toe z'n ath, maar dat gaat maar met 3 euro per keer lijkt het wel, wat een traag schildpad -O- zo duurt de 2k ETH babe reveal wel heel lang. Hopelijk als ie langs de $2k is schiet ie omhoog achter BTC aan *O*
Dat zou leuk zijn. Ik heb daarstraks wat met Eth moeten doen en was tamelijk teleurgesteld over de (>70 EUR) gas fees. Die coins zijn natuurlijk leuk als speculatie, maar qua techniek biedt het niet wat het zou moeten doen (op dit moment). Daarom maar de helft van mijn eth verkocht.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
ok ook ADA heeft nog een raketlading gevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
Khaelos schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:28:
ok ook ADA heeft nog een raketlading gevonden :D
Heb ook aardig wat in de PF. Rond 1 dollar staat echter zoveel klaar. denk niet dat het daar makkelijk door heen breekt eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
zelfs op 94.5 heeft ie nu weerstand.. gister elke keer op 96 en 98..
ben benieuwd hoe lang het duurt om die 1$ te breken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ada gaat hard, maar zit er niet in helaas :/
en nu instappen is te laat

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
Kol Nedra schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:33:
Voor een quick buck wel ja.. voor lange termijn heeft ADA nog flink groeipotentieel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
Kol Nedra schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:33:
ja nu instappen lijkt me inderdaad niet heel slim :P

maar zodra die 1$ word gehit verwacht ik een giga drop met misschien wel 0.20$ o.i.d.
er staat voor 20mil USD aan sellorders op 1$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
Biohazzard21 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:41:
[...]

Voor een quick buck wel ja.. voor lange termijn heeft ADA nog flink groeipotentieel
Maar de grote correctie gaat steeds dichterbij komen. Dit kan zo niet goed blijven gaan dus als je nu nog instapt ga je REKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-10 22:16
AMARONE schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 02:34:
[...]

Maar de grote correctie gaat steeds dichterbij komen. Dit kan zo niet goed blijven gaan dus als je nu nog instapt ga je REKT
gebaseerd op wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
Gezond boerenverstand,,,,,idd, ik heb net m"n 2 grootste pakketjes verkocht . Eos en Ark , hoppa...2500 euri fiat gesteld , morgen nieuwe dag , nieuwe ronde , nieuwe kansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Helaas heeft ADA op elke hele cent een flinke muur staan, nu heeft hij eindelijk de 0.94 en 0.95 muur doorbroken, maar de volgende is te pittig en de 0.94 en 0.95 zijn weer op aan het bouwen. :/

Ik neem aan dat dit traders zijn die kopen op 0.90 en verkopen op 0.95? Dat truukje is oneindig te herhalen zoals het nu gaat...

[ Voor 25% gewijzigd door mercapto op 13-02-2021 05:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
paar dagen terug 2660 ADA verkocht op 0.8 euro , klaar mee, er is een sell wall van 20 M in $ boven 0.8 euro, gaat mij te lang duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 13:11
Oei. Gister toch wat overmoedig geworden door nog wat GRT in te slaan. Nou ja, als ik ergens bagholder van moet worden, dan maar dit muntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 09:40
sjorremans schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:44:
Echt ongekend hoe hard mijn PF is gestegen.. :+ Ik vind het lastig want wil niet weer dezelfde fout maken als in 2016/2017 maar op dit moment gaat de waarde van mijn PF daar wel naar toe.

Verschil is alleen dat ik deze keer voor 70% in BTC zit en de rest is verdeeld onder eth, link, dot en 2 gokjes coti en nu-cypher(5%) samen.

In 2016/2017 zat ik in alle debiele coins die je maar kon bedenken.. kortom, weg winst :+

Van winst pakken is niemand armer geworden maar merk dat de ‘greadyness’ toch weer om de hoek komt kijken.
Héél herkenbaar. Weet nog goed dat ik toen Electroneum (ETN) had gekocht op de ATH 8)7. Nu eigenlijk alleen maar in de munten waar ik iets van begrijp en/of vertrouwen in heb, namelijk ETH/BTC en BNB.

Zag ook de optie voor de OCO. In principe een goed idee, alleen staat de BTC en ETH op mijn ledger (toch wat minder praktisch) en BNB kan je niet staken. Maar wel een goede om eens over na te denken.

[ Voor 10% gewijzigd door Tibbi3 op 13-02-2021 07:18 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
De dag dat je wakker wordt en een 0 achter je trade vermogen mag bij schrijven.

Ik kan nu eindelijk eens een order van 100 euro plaatsen, op naar de volgende 0

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Oh en mocht je langskomen met een boormachine, zorg dan wel dat ie door ijs kan want me poten zijn echt bevroren de laatste weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
Alts gekte begint wel epische proporties aan te nemen. Waar gaat dit stoppen, bijna alles is in de vorige maand x3 tot x10 gegaan.

Btc geloof ik wel dat die verder gaat, eth ook nog wel, maar die alts kan toch niet blijven doorgaan. Ik doe nu iig wel stop losses instellen op die dingen. Aan de andere kant verkoop ik het vaker iets te vroeg, merk dat 2017 mij ook wel wat voorzichtiger heeft gemaakt. Sta qua portfolio x2, eind dec ingestapt (veeeeeel te laat, kijk sinds de dip in maart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra de stemming omslaat, wat hier in het topic al het geval lijkt de zijn, dan zal de correctie er wel aankomen.

Buiten dot topic is het nog aardig positief, dus wellicht hebben we nog een paar weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielsb
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:48
Ik las ergens dat wat grote traders rond 26e een correctie verwachten dus daar maar een beetje op proberen te anticiperen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
emielsb schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 07:44:
Ik las ergens dat wat grote traders rond 26e een correctie verwachten dus daar maar een beetje op proberen te anticiperen
En iemand anders leest weer dat Bitcoin dan juist weer naar de maan zal gaan. En iemand anders volgt het S2F model en verwacht 288k soon en iemand anders zijn kennis stapt juist op dat moment in. Met andere woorden: Dergelijke berichten zijn vaak geen reden om actie te ondernemen.
Slonzo schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 00:47:
[...]

Waarom?

Ik heb je hier eerder ook al zien vernoemen dat je je private key v/d Ledger uit handen zou geven door 1 of andere actie, maar tenzij je letterlijk je BIP39 woordenlijst ingetypt hebt om je wallet te reconstructen in Metamask (wat helemaal niet nodig is), is dat gewoon onmogelijk.

De Ledger is geen 'key vault' waar je private key softwarematig uitgehaald kan worden; moest dat kunnen zou het apparaat meteen waardeloos worden. Je kan er transacties mee signen m.b.v. de key die enkel intern bereikbaar is door de Ledger firmware. Unsigned transactie input > Ledger > bevestigen op Ledger > signed transactie output. Je key is op geen enkel moment exposed.

Tenzij je je ETH transactie niet nagekeken hebt op de Ledger zelf alvorens te bevestigen (en zelfs dan zou het toch al te laat zijn), zie ik echt geen reden om 'té voorzichtig' te zijn en een hoop transactiekosten te betalen om al je verschillende coins 1 of 2x over te hevelen. Moest je helemaal niets meer in je Ledger wallets hebben, tot daar aan toe, maar zelfs dan vind ik het wat overdreven.

De enige reden die ik kan bedenken is dat je bang bent dat iemand je wallet adres te pakken zou krijgen, maar als je daar bang voor bent, blijf je beter weg bij blockchains :+

En ik ben nochthans iemand die het heel nauw neemt met OpSec, tot grote frustratie van de bazin :+
Goed punt, was een stukje extra zekerheid omdat ik er op 21 XRP na (Die ik er nooit meer af krijg) toch niets meer op heb staan. Zie het ook even als moment om dat op te schonen (OCD ;) ).

Maar denk dat ik mij die moeite maar ga besparen, thx.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 13-02-2021 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Even een domme vraag, als ik naar (bijvoorbeeld) GRT zoek in de binance app en er staat GRT/BTC 5x, betekent dat dat ik dan ook meteen aan het leverage traden ben?
Of is er ook een normale GRT/BTC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wo Ve schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 08:04:
Even een domme vraag, als ik naar (bijvoorbeeld) GRT zoek in de binance app en er staat GRT/BTC 5x, betekent dat dat ik dan ook meteen aan het leverage traden ben?
Of is er ook een normale GRT/BTC.
Je trade standaard de normale GRT en kunt via Cross (of bij andere coins ook Isolated) margin ook bijv. met x5 traden, maar dat is niet standaard.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 13-02-2021 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 08:06:
[...]

Je trade standaard de normale GRT en kunt via Cross (of bij andere coins ook Isolated) margin ook bijv. met x5 traden, maar dat is niet standaard.
Thanks.

Yes, ik zie het, dus dit is bij spot nooit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

PWM schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:35:
[...]

Maar een centrale bank is toch wel wat anders dan een gewone bank ;)
Ok ok, en dit dan?

https://news.bitcoin.com/...work-with-national-banks/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GlZmclJtzMS8VJL4cEfES4UQoLs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYHA6ToxUa2u6tojP2nnOBrU.png?f=user_large

Ok, het is Colombia, maar een national bank is een national bank :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:02
Haha wat een bange poeperts hier zeg. Zodra wat alts +50% laten zien maar nog steeds op slechts 10% van hun ATH staan wordt hier al geroepen dat je eruit moet want 'grote correctie'.

Imo is altseason pas net begonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wo Ve schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 08:12:
[...]

Thanks.

Yes, ik zie het, dus dit is bij spot nooit mogelijk?
Klopt, Spot staat eigenlijk voor het wisselen van de ene voor de andere valuta, een transactie tussen 2 partijen dus. Tenzij de andere partij natuurlijk genoegen neemt met bijv. 5x minder dan hij/zij van jou zou moeten ontvangen ;) is een Spot transactie altijd zonder leverage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marv87
  • Laatst online: 07:28
Tibbi3 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 07:13:
[...]

Héél herkenbaar. Weet nog goed dat ik toen Electroneum (ETN) had gekocht op de ATH
ETN, die had ik ook nog ergens. Zit ineens ook hard in de lift sinds gisteren, wie weet kom ik er nog van af met winst 😳

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
r0bb schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 08:14:
Haha wat een bange poeperts hier zeg. Zodra wat alts +50% laten zien maar nog steeds op slechts 10% van hun ATH staan wordt hier al geroepen dat je eruit moet want 'grote correctie'.

Imo is altseason pas net begonnen.
Gelukkig zijn er dappere mensen zoals jij die ons door deze moeilijke tijden heen kunnen leiden. Dat geeft net dat extra beetje vertrouwen om je alts nog wat langer vast te houden, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:02
Geen probleem doe ik graag hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
Saturnus schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:35:
[...]

Ik kan het mis hebben want tijdje weggeweest, maar voorheen was in ieder geval alle “XRP” die banken gebruiken helemaal niet “XRP” maar een andere token van Ripple.
Ze gebruiken RippleNet (wat geen token is). Sterker nog, RippleNet heeft XRP als coin niet eens nodig (wat mij altijd heeft doen afvragen wat de waarde bepaald dan).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
zer0l schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:56:
[...]

Ik blijf lekker plakken hoor. GRT, AAVE, UNI for the win.
En niet BIFI en CAKE vergeten op de BSC.

Voor degene die het interessant vinden:
de boardroom van nya.cash gaat dinsdagnacht open. De NYAShares staan nog bijster laag. Ik zie kansen maar DYOR.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TQt5Cy1TboHYrYdeLXpAVSEXqLY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3WqPnIVupmCTwSN8jaWvtROt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4tcVzRNzrO_FhLv_mcajYY-9q_c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/k6YE29xJxRMlUsFCxe5yxtLr.jpg?f=user_large

Hmm. Gaat nu al een stuk sneller dan ik had gedacht... Boardroom duurt nog ruim 3 dagen. Kijken waar het schip strand.

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 01-10 16:32
emielsb schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 07:44:
Probeer daar niet teveel waarde aan te hechten. Niemand heeft die magische glazenbol. Er zijn net zoveel berichten te vinden dat het allemaal naar jupiter gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
AMARONE schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 02:34:
[...]

Bijzondere uitspraak. Gebaseerd op?

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
Ray_ schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 06:15:
Oei. Gister toch wat overmoedig geworden door nog wat GRT in te slaan. Nou ja, als ik ergens bagholder van moet worden, dan maar dit muntje.
Same! 0.01 onder ath 7(8)7

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
Net als m'n waltonchain de deur uit is schiet ie omhoog tot 1€ lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Laatst online: 20-01 22:04
Weet iemand waarom die OXT zo een pump heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
"Ada don't talk about reasons why you don't want to talk about reasons
why you don't wanna talk
Now that you got everybody you consider sharp
all alone, all together, all together in the dark
leave it all up in the air
leave it all up in the air"

Ik ben het zat! Volgende piek stap ik eruit!
Hoor je me ADA?! Ik stap er uit!

:+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel 'het einde is nabij' als 'dit is nog maar het begin' uitspraken slaan nergens op. Niemand weet hoelang dit nog doorgaat, niemand weet hoe hoog de top gaat worden. Dat er ooit een correctie gaat komen is het meest logische, maar wanneer; dat blijft speculatie.

Maar ach, op de maan is een crash altijd zachter:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h1mJ5SmvAJYf467oIj95orF07PA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RoknArantYdIfPy1crQbPFGY.gif?f=user_large

Dus wat zeuren we nou.

Succes vandaag met de muntjes traders retards, ik ga schaatsen. Tabee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:39
mercapto schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:02:
"Ada don't talk about reasons why you don't want to talk about reasons
why you don't wanna talk
Now that you got everybody you consider sharp
all alone, all together, all together in the dark
leave it all up in the air"

Ik ben het zat! Volgende piek stap ik eruit!
Hoor je me ADA?! Ik stap er uit!

:+
Ben eruit gestapt net.....nog steeds met mooie winst. Maar ik vertrouw het niet....sowieso even in fiat. Morgen of vanavond weer kijken. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
zwembroek schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:04:
[...]

Ben eruit gestapt net.....nog steeds met mooie winst. Maar ik vertrouw het niet....sowieso even in fiat. Morgen of vanavond weer kijken. :)
Wat is er met ADA mss? Waarom vertrouw je het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
De updates van ADA moeten nog komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:39
djatwork007 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:05:
[...]

Wat is er met ADA mss? Waarom vertrouw je het niet?
Mega sell walls....eerst op 1$. Maar die werd steeds niet gehaald. Dus stellen de big boys hun sell orders scherper 0.99, 0.98 etc.....er valt maar 4 cent maximaal mee te behalen op dit moment met het risico dat wanneer hij die sell order aantikt je terug valt naar 0.65. Daarna weer aan boord. :) Fijne zaterdag iedereen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djatwork007
zwembroek schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:09:
[...]

Mega sell walls....eerst op 1$. Maar die werd steeds niet gehaald. Dus stellen de big boys hun sell orders scherper 0.99, 0.98 etc.....er valt maar 4 cent maximaal mee te behalen op dit moment met het risico dat wanneer hij die sell order aantikt je terug valt naar 0.65. Daarna weer aan boord. :) Fijne zaterdag iedereen.
Ok, ik weet genoeg, nu kopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Daar gaat GRT terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 22:05
zwembroek schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:09:
[...]

Jij hebt wel n goede glazen bol!
Kun je uitleggen waarom t naar 0,65 zou terugvallen?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:44
DarkShadow schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 07:39:
Alts gekte begint wel epische proporties aan te nemen. Waar gaat dit stoppen, bijna alles is in de vorige maand x3 tot x10 gegaan.

Btc geloof ik wel dat die verder gaat, eth ook nog wel, maar die alts kan toch niet blijven doorgaan. Ik doe nu iig wel stop losses instellen op die dingen. Aan de andere kant verkoop ik het vaker iets te vroeg, merk dat 2017 mij ook wel wat voorzichtiger heeft gemaakt. Sta qua portfolio x2, eind dec ingestapt (veeeeeel te laat, kijk sinds de dip in maart)
Januari 2018 :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:42:
[...]

Gaat dat beter zijn dan staken op Nexo denk je?
Op Nexo stake je net, daar krijg je gewoon rente voor je inleg. Je ondersteunt daarmee vooral Nexo (en jezelf).
Met staken ondersteun je het netwerk om decentraler te worden. Meestal zijn staking rewards hoger dan de rente die de platforms als Nexo, Celsius en Crypto.com geven.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
shovelhead1340 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:16:
[...]

Jij hebt wel n goede glazen bol!
Kun je uitleggen waarom t naar 0,65 zou terugvallen?
Doet ie ook niet makker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:29
Kan iemand mij hier vertellen hoe ik mijn sxp uit mijn Binance account krijg door op mijn rekening te storten? Ik krijg alleen de optie om het te versturen naar een andere Crypto Wallet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 08:03:
[...]

En iemand anders leest weer dat Bitcoin dan juist weer naar de maan zal gaan. En iemand anders volgt het S2F model en verwacht 288k soon en iemand anders zijn kennis stapt juist op dat moment in. Met andere woorden: Dergelijke berichten zijn vaak geen reden om actie te ondernemen.

[...]

Goed punt, was een stukje extra zekerheid omdat ik er op 21 XRP na (Die ik er nooit meer af krijg) toch niets meer op heb staan. Zie het ook even als moment om dat op te schonen (OCD ;) ).

Maar denk dat ik mij die moeite maar ga besparen, thx.
Je kan je account op de XRP deleten, dan blijft er 5 XRP achter:
https://gatehub.net/blog/...pports-deleting-accounts/

Of het in Ledger Live software wallet kan weet ik niet.
Anders zou je het bijvoorbeeld in XUMM moeten proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Technofreakz schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:20:
Kan iemand mij hier vertellen hoe ik mijn sxp uit mijn Binance account krijg door op mijn rekening te storten? Ik krijg alleen de optie om het te versturen naar een andere Crypto Wallet?
Omzetten naar Euro.

Dus op SXP/EUR verkopen, en dan de euro's naar je rekening laten storten.

Je kunt geen cryptomunten op je bankrekening laten storten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
elektriekert schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:24:
[...]

Je kan je account op de XRP deleten, dan blijft er 5 XRP achter:
https://gatehub.net/blog/...pports-deleting-accounts/

Of het in Ledger Live software wallet kan weet ik niet.
Anders zou je het bijvoorbeeld in XUMM moeten proberen.
Ik kan het account idd deleten in Ledger Live, maar of er nou 5 of 21 op staan maakt ook niet uit. Ik vind het overigens wel prima zo hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
r0bb schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 08:21:
Geen probleem doe ik graag hoor ;)
Morgen iedereen R*KT >:) ,
Ik begin toch al wel tegen mijn eerste targets aan te lopen hoor.
Ik voel de hebzucht al wel een beetje maar ik heb me daar in de volgende Bullrun al aan gebrand.
Dat is ook niet prettig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
-Splash- schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 08:29:
[...]

Ze gebruiken RippleNet (wat geen token is). Sterker nog, RippleNet heeft XRP als coin niet eens nodig (wat mij altijd heeft doen afvragen wat de waarde bepaald dan).
Ripple heeft 400 banken aangesloten op hun RippleNet, voorheen XCurrent.
De laatste software versie is XCurrent 4.0 waarbij heel makkelijk geswitched kan worden naar ODL (On Demand Liquidity [voorheen XRapid])
RippleNet is al kosten besparend maar de settlement is nog niet direct, dus trager en duurder.

Ripple Labs Inc. Heeft zojuist ODL netwerk voor Crossborder Transacties gepatenteerd:
https://dailyhodl.com/202...ross-border-transactions/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Taro schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:26:
[...]

Ik kan het account idd deleten in Ledger Live, maar of er nou 5 of 21 op staan maakt ook niet uit. Ik vind het overigens wel prima zo hoor :)
Dat is ook weer zo, tenzij je een YouTube filmpje langs hebt zien komen waar een of andere gast van ...... Capital verwacht dat XRP ooit tussen de 10,000$ en 32,000$ waard gaat zijn.
Ik weet niet of ie hier de hyperinflatie heeft meegerekend natuurlijk B-)

Mocht je een echte Moonboy zijn dan kan die 16XRP nog aardig wat waard zijn _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

elektriekert schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:32:
[...]

Ripple heeft 400 banken aangesloten op hun RippleNet, voorheen XCurrent.
De laatste software versie is XCurrent 4.0 waarbij heel makkelijk geswitched kan worden naar ODL (On Demand Liquidity [voorheen XRapid])
RippleNet is al kosten besparend maar de settlement is nog niet direct, dus trager en duurder.

Ripple Labs Inc. Heeft zojuist ODL netwerk voor Crossborder Transacties gepatenteerd:
https://dailyhodl.com/202...ross-border-transactions/
Imo kun je veel beter in Ripple Labs investeren dan in XRP.

XRP is de melkkoe van de oprichters van Ripple Labs. De token heeft (voor alsnog) geen enkele bewezen functie in het ecosysteem van Ripple Labs. Tot nu toe fungeert XRP om het gewone volk geld afhandig te maken. Een beetje zoals het geval is bij het gros van de alt coins :)

Kijk alleen al naar die zinloze airdrop van een tijdje geleden die er puur voor bedoeld was om de prijs van XRP op te drijven.

Daarbij geeft Ripple Labs een vermogen uit aan promotie. Op vrijwel elke exchange staan XRP ads en wordt XRP uitgelicht, dit doet exchanges niet gratis :) Ze bereiken ermee dat nieuwe aanwas voor de zekerheid toch maar een flufje XRP gaat inslaan....gemanipuleerde ontwetendheid. Nee, ik ben geen XRP-fan :P

Dit artikel vat het wel een beetje samen: https://investorplace.com...-platform-more-than-coin/

[ Voor 29% gewijzigd door Mooody op 13-02-2021 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:24:
[...]

Omzetten naar Euro.

Dus op SXP/EUR verkopen, en dan de euro's naar je rekening laten storten.

Je kunt geen cryptomunten op je bankrekening laten storten :+
En gelukt.. bedankt!
Pagina: 1 ... 226 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!