Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 227 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.923 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:44
Mooooody schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:38:
[...]

Imo kun je veel beter in Ripple Labs investeren dan in XRP.

XRP is de melkkoe van de oprichters van Ripple Labs. De token heeft (voor alsnog) geen enkele bewezen functie in het ecosysteem van Ripple Labs. Tot nu toe fungeert XRP om het gewone volk geld afhandig te maken. Een beetje zoals het geval is bij het gros van de alt coins :)

Kijk alleen al naar die zinloze airdrop van een tijdje geleden die er puur voor bedoeld was om de prijs van XRP op te drijven.

Daarbij geeft Ripple Labs een vermogen uit aan promotie. Op vrijwel elke exchange staan XRP ads en wordt XRP uitgelicht, dit doet exchanges niet gratis :) Ze bereiken ermee dat nieuwe aanwas "voor de zekerheid" toch maar sowieso een flufje XRP gaat inslaan. Waarom? Zo werkt manipulatie :)

Dit artikel vat het wel een beetje samen: https://investorplace.com...-platform-more-than-coin/
Staat genoteerd ;) , ik weet dat je anti Ripple / XRP bent.

Voor zover ik weet is Ripple Labs Inc. nog steeds privaat?

Ik geloof nog steeds dat XRP groot kan gaat worden, als dat niet het geval is heb ik pech.
Ik sta in ieder geval in de plus, ook met XRP.
Haal ik mijn sell target(s) dan ga ik afromen.
Variërend vanaf 1$ en een beetje en dan trapsgewijs omhoog.

Knalt XRP de grond in, jammer van het FIAT geld, maar dat trek ik sowieso recht met de rest van mijn PF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:34

oNo

zwembroek schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:09:
[...]

Mega sell walls....eerst op 1$. Maar die werd steeds niet gehaald. Dus stellen de big boys hun sell orders scherper 0.99, 0.98 etc.....er valt maar 4 cent maximaal mee te behalen op dit moment met het risico dat wanneer hij die sell order aantikt je terug valt naar 0.65. Daarna weer aan boord. :) Fijne zaterdag iedereen.
En ineens zijn de sell walls weg. ADA knalt over de 1 USD een heel veel limit orders gaan af. Nog wat FOMO er bij en dan boven de 1 USD komt een dikke correctie naar ruim onder de 1 USD.
Daarna gaan we weer rustig verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
oNo schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:55:
[...]

En ineens zijn de sell walls weg. ADA knalt over de 1 USD een heel veel limit orders gaan af. Nog wat FOMO er bij en dan boven de 1 USD komt een dikke correctie naar ruim onder de 1 USD.
Die sell Walls voegen ook helemaal niets toe, behalve dat ze traders op het foute spoor kunnen brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
oNo schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:55:
[...]

Ik verwacht eenmaal boven $ 1 niet direct een dikke correctie eigenlijk. Daar is het te gestaag voor gegaan.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duikerrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 17:58
Is er misschien alweer een goed instappunt voor GRT? of misschien is er een andere coin wat nu aan te bevelen is? :-)

[ Voor 39% gewijzigd door Duikerrr op 13-02-2021 10:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

elektriekert schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:51:
[...]

Staat genoteerd ;) , ik weet dat je anti Ripple / XRP bent.
Ben alleen anti-XRP wat dat betreft. En ben niet de enige in dit topic naar mijn weten :)

Ripple Labs is gewoon een legitiem bedrijf dat geld wil verdienen (zoals bedrijven dat altijd willen).
Ik vind het erg discutabel hoe ze de token XRP gebruiken om het bedrijf te verrijken. Dat je goed geld met het traden van XRP kan verdienen staat hier natuurlijk buiten.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 13-02-2021 10:09 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Wat een hoop FUD hier.

Hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
Ik zit dik in ADA, lees over de sellwalls en vraag me nu af wat ik al die tijd heb gedaan! Ohja, dikke winst gemaakt 8)7

Zal me er vandaag eens goed in verdiepen en wellicht concluderen dat het beter is om ADA (grotendeels) te verkopen en op een ander paard te gokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Mooooody schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:05:
[...]

Ben alleen anti-XRP wat dat betreft :)

Ripple Labs is gewoon een legitiem bedrijf dat geld wil verdienen (zoals bedrijven dat altijd willen).
Ik vind het erg discutabel hoe ze de token XRP gebruiken om het bedrijf te verrijken. Dat je goed geld met het traden van XRP kan verdienen staat hier natuurlijk buiten.
Excuus voor mijn foute interpretatie. O+

Je hebt inderdaad een punt dat het enigzins discutabel is.
Vooralsnog hoop ik dat het alleen is geweest om het systeem op te kunnen bouwen.
Wellicht dat er verduidelijking aan het licht komt met de SEC lawsuit.

Gelukkig valt er in de wereld altijd wel iets of iemand af te kopen waarna ze weer door kunnen :Y
(Pure speculatie natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:19
BTC doet weer een ritje zijwaarts, als hij dan een herhaling van gister doet gaan we daarna weer naar boven :Y

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:02
DutchCrownNL schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:12:
BTC doet weer een ritje zijwaarts, als hij dan een herhaling van gister doet gaan we daarna weer naar boven :Y
ja dit is enorm bullish dat ie zo zijwaarts gaat vlak onder de ath. Laat hem dat nog maar ff een weekje of wat doen. Te snel door geeft alleen maar een stuk lagere blowoff top straks

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:52
elektriekert schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:26:
[...]

Morgen iedereen R*KT >:) ,
Ik begin toch al wel tegen mijn eerste targets aan te lopen hoor.
Ik voel de hebzucht al wel een beetje maar ik heb me daar in de volgende Bullrun al aan gebrand.
Dat is ook niet prettig :X
Het einde van een bullrun is een heel psychologisch spelletje waar het positieve momentum het verliest van het negatieve momentum. Sentiment enzo. Je zag het ook na de jaarwisseling toen BTC wel heel hard steeg.

Ik vind de vergelijking met 2017 lastig. Ja ik heb toen ook mn kop gestoten, echter vooral voor de altsmarket was er gewoon helemaal geen praktische toepassing. Coins als XVG en BQX waren voorbeelden van enorme bubbles met persconferenties op zolderkamertjes.

Als je nu echter kijkt naar de money inflow op BTC, vele altcoins die sterke producten hebben waarmee ze conventionele marketen een hak zetten als NEXO zie ik niet opeens een plotsklaps afscheid zoals begin 2018 gebeuren.

Wat ik wél heb geleerd is dat het al-tijd anders loopt dan verwacht. Dus de geplotte cycle dit jaar tm oktober zal vast anders verlopen :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8DtfMSkuIhHBY31Lgukd2giK6lk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6QUWLs4ZnHu316pr1vkMZFgR.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:30
Wel mooi om te zien dat nu plots mensen uitstappen uit ADA. De update moet nog komen maar gebaseerd op gevoel eruit stappen want je denkt dat hij te hoog staat en flink gaat corrigeren.

Imo dan heb je wat mij betreft al veels te hoog ingekocht.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 22:45
emielsb schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 07:44:
Ik las ergens dat wat grote traders rond 26e een correctie verwachten dus daar maar een beetje op proberen te anticiperen
Hahaha, is er een poll geweest tussen alle traders wanneer D-Day plaats gaat vinden? Of bedoel je dat grafiekje wat in de rondte gaat waar weer iemand een patroontje heeft weten te herkennen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 10:19
Dark Master schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:22:
Wel mooi om te zien dat nu plots mensen uitstappen uit ADA. De update moet nog komen maar gebaseerd op gevoel eruit stappen want je denkt hij is te hoog staat en flink gaat corrigeren.

Snap het wel als je hoog hebt ingekocht, mijn ADA pf staat op ruim 300% in het groen dus geen haar op m'n hoofd die denkt ik stap eruit. Alleen als ik speel met wat longs stap ik eruit maar dat is logisch :P

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glockner
Wel mooi om te zien dat nu plots mensen uitstappen uit ADA. De update moet nog komen maar gebaseerd op gevoel eruit stappen want je denkt hij is te hoog staat en flink gaat corrigeren.

In mijn geval wel laag ingekocht maar simpelweg zien dat ie nu al vier dagen zonder winst om hetzelfde punt dartelt terwijl andere munten op die termijn veel meer rendement opleveren.

Kortzichtige greed? Tuurlijk. Ik zit er in voor de winst en voel een prettige verslaving voor het volgen van de PF-grafiek op Bitvavo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
DutchCrownNL schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:24:
[...]

Snap het wel als je hoog hebt ingekocht, mijn ADA pf staat op ruim 300% in het groen dus geen haar op m'n hoofd die denkt ik stap eruit. Alleen als ik speel met wat longs stap ik eruit maar dat is logisch :P
Precies dit, hier ook 1 grote groene kaars naar boven. Nu zit ik er ook al een tijdje in. Toch grappig het psychologische spelletje, diezelfde mensen roepen een dag vantevoren nog dat hij nog wel 4 keer over de kop gaat.

Achja winst is winst. Some people aren’t build for crypto. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Wel mooi om te zien dat nu plots mensen uitstappen uit ADA. De update moet nog komen maar gebaseerd op gevoel eruit stappen want je denkt dat hij te hoog staat en flink gaat corrigeren.

Wat er de laaste weken is gebeurd met de prijs is vrij onnatuurlijk. Dit is gewoon een gezonde correctie, mag nog wel wat dubbeltjes lager.

Daarbij: Buy the rumor, sell the news.
Veel slimme gasten nemen vaak winst voordat de aankondiging komt.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Duikerrr schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:03:
Is er misschien alweer een goed instappunt voor GRT? of misschien is er een andere coin wat nu aan te bevelen is? :-)
Is nu 2 euries waard. Kijken oftie er door heen knalt en dan zie ik het positief in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
r0bb schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:15:
[...]

Ik vind de vergelijking met 2017 lastig. Ja ik heb toen ook mn kop gestoten, echter vooral voor de altsmarket was er gewoon helemaal geen praktische toepassing. Coins als XVG en BQX waren voorbeelden van enorme bubbles met persconferenties op zolderkamertjes.
Ik ben wel in de jaren erna gaan DCA-en in de coins waar ik wel potentie in zag, zoals ADA bijvoorbeeld
Als je nu echter kijkt naar de money inflow op BTC, vele altcoins die sterke producten hebben waarmee ze conventionele marketen een hak zetten als NEXO zie ik niet opeens een plotsklaps afscheid zoals begin 2018 gebeuren.
Klopt, de markt begint wat meer volwassen te worden maar toch wil ik die oude wond niet weer opentrekken.
Uiteindelijk: Winst is winst!
Aangezien ik niet kan traden heb ik maar targets gezet om te gaan verkopen.
Ik wil emotie zoveel mogelijk er buiten houden. 8)7
Wat ik wél heb geleerd is dat het al-tijd anders loopt dan verwacht. Dus de geplotte cycle dit jaar tm oktober zal vast anders verlopen :)
Precies, altijd als je verkoopt zul je net een sterke stijging zien.
Het zou mooi zijn als je ff 10 minuten kan internetten in 2026 (ff tijdreizen) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Mooooody schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:27:
[...]

Wat er de laaste weken is gebeurd met de prijs is vrij onnatuurlijk. Dit is gewoon een gezonde correctie, mag nog wel wat dubbeltjes lager.

Daarbij: Buy the rumor, sell the news.
Veel slimme gasten nemen vaak winst voordat de aankondiging komt.
Je weet het inderdaad nooit. Maar dat paniekerige gedrag. Stap dan gewoon uit en kijk niet meer achterom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:29
over ADA gesproken.. dit is de 3e of 4e dag op rij waarop ik zit te wachten wanneer ie nou eindelijk eens door die 1$ heen gaan en dan of door knalt of naar beneden knalt met een dikke rode dildo :7

maar het lijkt wel alsof ie bewust tussen de 0.94$ en 0,98$ word gehouden ofzo :?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-10 15:02
elektriekert schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:33:

[...]

Het zou mooi zijn als je ff 10 minuten kan internetten in 2026 (ff tijdreizen) :+
Liever naar 2009 dan :+

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 01-10 22:24
Khaelos schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:38:
over ADA gesproken.. dit is de 3e of 4e dag op rij waarop ik zit te wachten wanneer ie nou eindelijk eens door die 1$ heen gaan en dan of door knalt of naar beneden knalt met een dikke rode dildo :7

maar het lijkt wel alsof ie bewust tussen de 0.94$ en 0,98$ word gehouden ofzo :?
Daar zit iedereen op te wachten....
Je ziet inderdaad een patroon dat ADA keurig op de €0,76 blijft hangen.
Beetje hetzelfde met GRT. Ook zo’n patroon maar iets onrustiger daar.
Je ziet niet dat er massaal uitgestapt wordt, wel dat men afwacht.
Hoort erbij zullen we maar denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Voor mij is het heel simpel.
Ik heb maar heel weinig geld in 2 coins zitten, en wil ze allebei hodlen, dan is het erg irritant als iedereen aan het cashen is terwijl ADA tussen de 89ct en 98ct zweeft :P
Dus of ik kan doorbijten, of stapsgewijs traden, of overstappen op iets anders met het risico dat ik hoog inkoop.
Dus....ik kijk het nog even aan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 01-10 22:24
mercapto schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:45:
Voor mij is het heel simpel.
Ik heb maar heel weinig geld in 2 coins zitten, en wil ze allebei hodlen, dan is het erg irritant als iedereen aan het cashen is terwijl ADA tussen de 89ct en 98ct zweeft :P
Dus of ik kan doorbijten, of stapsgewijs traden, of overstappen op iets anders met het risico dat ik hoog inkoop.
Dus....ik kijk het nog even aan :)
Je moet soms geduld hebben en niet te snel willen verkopen.
Ik ben daar zelf al diverse malen ingetrapt. Gelukkig heb ik maar een kleine PF want ik zit hier nog steeds om ervan te leren en niet om mijn zakken te vullen.
Paar weken terug verkocht ik wat ADA voor 970 stats.
Dom natuurlijk want ze zijn inmiddels verdubbeld. Zo zie je maar dat te snel verkopen niet slim is.
Daarna heb ik ze weer opnieuw gekocht maar dit was achteraf gezien niet nodig geweest.
Achteraf is het natuurlijk altijd makkelijk praten maar ik weet wel dat geduld loont en “coin hoppen” zeker niets oplevert.
Wellicht wel voor (ervaren) daytraders maar voor de meeste mensen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Ff 50€ erin gooien, of 500€

Edit: En dan ik 2020 erachter komen dat je wallet.dat /private key kwijt is :'(

[ Voor 19% gewijzigd door elektriekert op 13-02-2021 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-09 21:23
Ik zie op meerdere timeframes (1H, 4H, 1D) dat Bitcoin goede support vindt op de MA. Geeft wel vertrouwen voor een verdere stijging. Of zien jullie dit anders?

[ Voor 4% gewijzigd door Rien43 op 13-02-2021 11:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:12
Zilliqa:

$10M Investment From Dubai Bank - Further $20-25M Planned

https://dailybreakingsnew...liqa-worth-us-10-million/

[ Voor 36% gewijzigd door MrMrq op 13-02-2021 11:24 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 22:18

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Probeerde gisteren wat shitcoins naar mijn ledger te verplaatsen, maar de gasprice is meer dan wat de coins waard zijn....pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
Rien43 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:59:
Ik zie op meerdere timeframes (1H, 4H, 1D) dat Bitcoin goede support vindt op de MA. Geeft wel vertrouwen voor een verdere stijging. Of zien jullie dit anders?
Bitcoin doet wat Bitcoin doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
keepitfrosty schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:04:
[...]

Bitcoin doet wat Bitcoin doet.
En zo is het meneer Cruijff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
EXCalibur_EeK schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:03:
Probeerde gisteren wat shitcoins naar mijn ledger te verplaatsen, maar de gasprice is meer dan wat de coins waard zijn....pfff
Tip: WASP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Als je de 4h Chart ziet durf je bijna nergens meer in te stappen. Maar VET & ADA ziet er ingezoomd toch wel interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
Bitcoin heeft op de 4H tweemaal een support gevonden op de 25MA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illus!0n
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09 17:12
Wie wil er zijn mogelijke moonshots delen.
Ik heb er eentje voorlopig in mijn portfolio: FunFair.
Je weet nooit ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:33
Misschien koop ik wat BCH. Die is wel flink rekt gegaan zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

MicroWhale

The problem is choice

illus!0n schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:11:
Wie wil er zijn mogelijke moonshots delen.
Ik heb er eentje voorlopig in mijn portfolio: FunFair.
Je weet nooit ;) .
Die ken ik nog uit 2017... heeft toen een leuke pump gehad. top was 18 cent. En hij heeft al een 10x achter de rug.

Ik hoop dat mijn PHB (redpulse phoenix nieuw) en mijn TKY nog iets gaan doen. oOo
Of anders mijn HTML, ZLA, MCT, NCASH of SHIP. _O-

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Jay-Z is een Bitcoin fonds begonnen. Om het als online betaalmethode te promoten.

Ik voel een dikke rode -30% kaars aankomen binnenkort...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
Gelukszoekr schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:18:
Jay-Z is een Bitcoin fonds begonnen. Om het als online betaalmethode te promoten.

Ik voel een dikke rode -30% kaars aankomen binnenkort...
Het is idd wel erg hard gegaan de afgelopen 2 weken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tryharder
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 17:48
Dus Reddcoin gaat omhoog vanwege een usdt tradingpair op Bittrex? Kan dat al voldoende zijn voor zo'n gain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
EXCalibur_EeK schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:03:
Dan zou ik ze gewoon lekker laten staan als de hoogte van het bedrag meevalt. Ik heb overigens gisteravond meerdere coins verstuurd met <110 Gwei en die waren vanochtend netjes binnen. Speel dus even wat met die waarde, je hebt immers toch geen haast, dan mag het ook wel wat langer duren door een lagere fee mee te geven.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Tryharder schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:22:
Dus Reddcoin gaat omhoog vanwege een usdt tradingpair op Bittrex? Kan dat al voldoende zijn voor zo'n gain?
Ja, een naamsverandering, een fork, netwerkupgrade, aankondiging van een aankondiging van een aankondiging, een partnerschap (Lees: Ze nemen Office 365 af, dus hebben een samenwerking met Microsoft), een oud-schoonmaakster van Alibaba joined the board, Elon Musk roeptoetert iets, Trump die aftreedt, een belangrijk iemand die langs het pand van Ripple is gelopen, de moeder van Craig Wright die overleden is, het kan allemaal tot een koersstijging leiden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 19:42
toilet_paper schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:01:
[...]

Die is idd wel interessant. Plukje aangeschaft. Wordt ondanks z'n vrij constante spurt naar onderen (tegen BTC) ook nog op vrij veel exchanges verhandeld, geeft me ook wat meer vertrouwen.
Plukje al verkocht?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
Eindelijk een doorbraak steun BNB/EUR op de H4 chart????

Let's hope so :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3HBPumCSV-Hq_eRl9S8CxHuKEdU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/p4pOsFd1C4RZSUfQmOAOImjb.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

MicroWhale

The problem is choice

MrFX schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:30:
Eindelijk een doorbraak steun BNB/EUR op de H4 chart????

Let's hope so :)

[Afbeelding]
Naar beneden dan hoop ik. :*)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Laatst online: 11:07
Mijn eerste takeprofit leveltje is idd geraakt, 25% sell op 4197 (was ingestapt op 3442).
2e sell van 25% staat op 4949, daar zijn we nog niet :-)
Maar sowieso nice call van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
net nog even een kwakje ADA bijgekocht op 0.75 eurocent in de hoop dat ie toch nog wat gaat stijgen.. :F

ok heeft ADA een baksteen opgevreten ofzo?? :o

[ Voor 19% gewijzigd door Khaelos op 13-02-2021 11:45 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:23
Khaelos schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:41:
net nog even een kwakje ADA bijgekocht op 0.75 eurocent in de hoop dat ie toch nog wat gaat stijgen.. :F

ok heeft ADA een baksteen opgevreten ofzo?? :o
Ik zit ook nog met een behoorlijk lozing aan GRT, ben benieuwd wanneer ik die kan legen. Ook gekocht op $2,70 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 09:40
Heb (denk ik) een verstandig besluit genomen door om het grootste deel van mijn BNB te verkopen wanneer de koers onder de $ 114 zakt. Dan is deze onder de support gezakt en pak ik toch nog een mooie winst.

Hopelijk haalt ie dit niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
waar blijven die solden dagen -O- -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Laatst online: 11:11

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Laat BTC voorlopig maar 'in the box' zitten. pak toch 2-2,5% per trade tussen ~46700 en ~47900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:05
Ada zakt, mooie tijd om in te kopen, verwacht wel dat Ada terug gaat naar 0.95+ cent

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• straightsix
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-05-2023
Ik ga echt helemaal stuk hoe jullie na al die jaren nog steeds over dezelfde shitcoins praten en er niets van leren haha.

ADA haha, laat me niet lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duikerrr
Nah, ik wacht even met Ada kopen. Net op tijd verkocht. Lijkt me zo'n GRT actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrgrind
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 31-07 16:48
straightsix schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:10:
Ik ga echt helemaal stuk hoe jullie na al die jaren nog steeds over dezelfde shitcoins praten en er niets van leren haha.

ze gaan met het grote geld mee om kleine winstjes te pakken
ik zie liever nieuwere altcoins bv zillqia . npxs en nog meerderen waar mensen in investeren en dan meer winst mee behalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
straightsix schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:10:

same here. Zeg er alleen niet teveel meer van. Klap komt toch binnen 6 maanden en aantal bagholders shit zal weer enorm zijn (99% van de mensen die er mee bezig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
ADA aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 30-09 11:35
Alles is in de aanbieding, m'n hele portfolio zakt 10-15% in een paar minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-09 12:00
anti elppa schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:13:
[...]

same here. Zeg er alleen niet teveel meer van. Klap komt toch binnen 6 maanden en aantal bagholders shit zal weer enorm zijn (99% van de mensen die er mee bezig is)
Nog enige vorm van onderbouwing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:55
Kan iemand de supportlijn bellen?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duikerrr
Toch weer een plukje Ada gekocht :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:07

mvds

Totally awesome!

Rien43 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:11:
Bitcoin heeft op de 4H tweemaal een support gevonden op de 25MA.
Ehhh say what? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

Richh schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:16:
Kan iemand de supportlijn bellen?
555-46200

Er zit echt wel wat als je het orderboek bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straightsix
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-05-2023
[...]

Ja klopt, er zijn genoeg next-gen alts die al flinke klappers hebben gemaakt en nog steeds in de kinderschoenen staan, met echte corporate usecases i.p.v. een blabla verhaal of alleen een stukje code, dat ze al 3-4 jaar ophangen.

Iets met ezels enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
peterhhh schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:15:
[...]

heb zelf nog wat littekens uit 2013, 2017 had ik het al beter onder de knie en nu blijf ik extreem ver weg van die troep.....en PF heeft het nog nooit beter gedaan. Met mij overigens vele anderen in mijn omgeving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
Nog steeds het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
gasten what the fuckkk ADA kom op zeggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
[...]

Mja als je niet aan risico en money management doet in dit spelletje dan vraag je er ook een beetje om en is het gewoon gokken.

Maar goed de meeste mensen lijken een beetje willekeurig in en uit te stappen :P.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
peterhhh schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:15:
[...]

Nah, het is nu even lachen omdat ze er waarschijnlijk zelf eerder in zijn gestonken en als bagholder achter zijn gebleven. Nu zien ze dat een klein groepje mensen er wat aan verdient maar de 'massa' er weer instinkt omdat ze denken dat een goed verhaal en een wat oudere coin vast wel goed moet gaan. Niemand die het weet alleen en ik vind het ook een beetje misplaatst als ik eerlijk ben. Ik gun iig iedereen zijn winst en hoop dat niemand als bagholder achter blijft. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:23

Liberteh

All your base belong to me

Mrgrind schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:12:
[...]

ze gaan met het grote geld mee om kleine winstjes te pakken
ik zie liever nieuwere altcoins bv zillqia . npxs en nog meerderen waar mensen in investeren en dan meer winst mee behalen
Lol... ik denk dat er om spant welke coin ouder is.. ZIL of ADA.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:19:
[...]

... Ik gun iig iedereen zijn winst en hoop dat niemand als bagholder achter blijft. :)
En dat kan dus niet ;)
Uiteindelijk is de winst van de één het verlies van de ander. De lachende derde is de broker/exchange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrgrind
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 31-07 16:48
Liberteh schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:21:
[...]

Lol... ik denk dat er om spant welke coin ouder is.. ZIL of ADA.
qua waarde dan.. zil komt nu in het veel in het nieuws

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
Dip gekocht, want dat is het plan toch?

ADA op 0,71 eur en BTC op 38757...... mijn duurste stukje btc ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Firestorm schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:22:
[...]

En dat kan dus niet ;)
Uiteindelijk is de winst van de één het verlies van de ander. De lachende derde is de broker/exchange...
I know maar hopen mag toch? Ik ben en wordt iig geen bagholder dus het is makkelijk praten. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:55
QA123 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:23:
Dip gekocht, want dat is het plan toch?
Heb ook de eerste BTC dip gekocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dVkk-z26riFWiZg-cn6FB1rqGjo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jpAxDSP9uahJT2JHINFVbg64.png?f=user_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peterhhh
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:19:
[...]

Nah, het is nu even lachen omdat ze er waarschijnlijk zelf eerder in zijn gestonken en als bagholder achter zijn gebleven. Nu zien ze dat een klein groepje mensen er wat aan verdient maar de 'massa' er weer instinkt omdat ze denken dat een goed verhaal en een wat oudere coin vast wel goed moet gaan. Niemand die het weet alleen en ik vind het ook een beetje misplaatst als ik eerlijk ben. Ik gun iig iedereen zijn winst en hoop dat niemand als bagholder achter blijft. :)
Misschien ben ik een simpele ziel, maar als ik bijv. kijk naar alle papers i.c.m. wat Cardano beloofd en laat zien: dan denk ik niet perse “wat een leugens, wat een shitcoin”. De hele aanpak van rustig maar gestaag bouwen bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Richh schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:25:
[...]

Heb ook de eerste BTC dip gekocht.

[Afbeelding]
:-( FOMO slaat weer toe altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:23
Raaafie schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:14:
Alles is in de aanbieding, m'n hele portfolio zakt 10-15% in een paar minuten :)
Exact, ik zeg tegen iedereen die vraagt hoe het werkt met crypto om niet te snel te verkopen en genoegen nemen met winsten van 20%

Sinds gisteren heb ik al wel 5 keer gedacht, fuck die GRT, pak je verlies en pleur het in BTC want dat komt altijd wel goed. Even 25% van je investering compleet weg, maar ja dat hoort erbij als je gokt op 40% winst. Leuk hè, wel weten hoe je er mee om moet gaan maar aan de andere kant gewoon weak hands hebben.

Maar ergens geef het het ook wel even wat rust om te zien dat het meerendeel gewoon even wat naar beneden gaat.

Gelukkig staat mijn pf nu op -3%, ETH compenseert het gelukkig nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
peterhhh schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:25:
[...]

Misschien ben ik een simpele ziel, maar als ik bijv. kijk naar alle papers i.c.m. wat Cardano beloofd en laat zien: dan denk ik niet perse “wat een leugens, wat een shitcoin”. De hele aanpak van rustig maar gestaag bouwen bevalt me wel.
Tip van flip... Het verhaal maakt geen zak uit, in dit shitcoin casino weet niemand welke coin, wanneer en welke kant het uit gaat. TA kan een beetje helpen maar uiteindelijk maakt het geen fluit uit hoe goed of slecht het verhaal van een coin ook is. Het is allemaal bullshit en alleen BTC zal op de lange termijn stijgen. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• peterhhh
Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:32:
[...]

Tip van flip... Het verhaal maakt geen zak uit, in dit shitcoin casino weet niemand welke coin, wanneer en welke kant het uit gaat. TA kan een beetje helpen maar uiteindelijk maakt het geen fluit uit hoe goed of slecht het verhaal van een ook coin is. Het is allemaal bullshit en alleen BTC zal op de lange termijn stijgen. :)
Je zegt dit met zoveel stelligheid, dat ik het daarom eigenlijk niet serieus kan nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:21
Zodra het toilet papier met 5 % zakt vliegt toch ook niet iedereen direct naar de supermarkt om te hamsteren? Je speelt toch enkel met geld dat je bereid bent te verliezen :) Kalm aan dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

[...]

Tip van flip... Het verhaal maakt geen zak uit, in dit shitcoin casino weet niemand welke coin, wanneer en welke kant het uit gaat. TA kan een beetje helpen maar uiteindelijk maakt het geen fluit uit hoe goed of slecht het verhaal van een ook coin is. Het is allemaal bullshit en alleen BTC zal op de lange termijn stijgen. :)
* Bensimpel wacht nogsteeds op ETH, als bitcoin stijgt, stijgt ETH ook mee.

Als het goed is..
Als het goed is....
offtopic:
als het goed is....

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

[...]

Btc is een van de grootse shitcoins, maakt Satoshi zijn probleen erger ipv het op te lossen.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 12:31
Het is ook niet zo gek dat het nu allemaal een beetje zijwaarts gaat en wat kleine correcties. De stijgingen van de afgelopen weken waren enorm, je kon een willekeurige coin uit de top 100 kiezen en hij zou wel gaan stijgen. Wees blij dat het zijwaarts gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 30-09 11:35
mannowlahn schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:30:
[...]

Exact, ik zeg tegen iedereen die vraagt hoe het werkt met crypto om niet te snel te verkopen en genoegen nemen met winsten van 20%

Sinds gisteren heb ik al wel 5 keer gedacht, fuck die GRT, pak je verlies en pleur het in BTC want dat komt altijd wel goed. Even 25% van je investering compleet weg, maar ja dat hoort erbij als je gokt op 40% winst. Leuk hè, wel weten hoe je er mee om moet gaan maar aan de andere kant gewoon weak hands hebben.

Maar ergens geef het het ook wel even wat rust om te zien dat het meerendeel gewoon even wat naar beneden gaat.

Gelukkig staat mijn pf nu op -3%, ETH compenseert het gelukkig nog.
GRT heb ik ook gedacht om te verkopen toen ie op $2.70 zat, maar toch maar niet gedaan. Inmiddels staat ie aardig wat lager maar denk dat geduld een schone zaak is. De stijging is ook wel erg rap gegaan.
Moet wel zeggen dat de greed vaak de overhand heeft, winst pakken vind ik tot nu toe moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glockner
Sjesus, mijn SL van Ada is geraakt op.... 0.574EU... 8)7 Wat een tyfuszooi.

* Glockner gaat aan de herfstbok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
Glockner schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:37:

welke exchange?

Bitvavo zeker

[ Voor 3% gewijzigd door MrFX op 13-02-2021 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
peterhhh schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:33:
[...]

Je zegt dit met zoveel stelligheid, dat ik het daarom eigenlijk niet serieus kan nemen.
Prima toch? Ik betaal er mijn rekeningen en boodschappen van. Des te meer mensen dit niet geloven des te sneller hark ik mijn centjes binnen. :)

Okee kleine nuance, er blijven naast BTC enkele kleinere coins over wellicht maar enkel BTC is echt waardevast. Maak lekker een gokje maar zorg dat je long term ook wat BTC aan houdt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Glockner schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:37:

Gecondoleerd....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Kain_niaK schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:35:
[...]

Btc is een van de grootse shitcoins, maakt Satoshi zijn probleen erger ipv het op te lossen.
En wat is de oplossing? BCH? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glockner
MrFX schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:39:
[...]

welke exchange?

Bitvavo zeker
Bitvavo ja.

Was er voor gewaarschuwd, maar wist niet dat het zó extreem kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:49
MrFX schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:39:
[...]

welke exchange?

Bitvavo zeker
Kan je uitleggen waarom je het vraagt, zit daar onderling verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:07

mvds

Totally awesome!

Duuuuuude, ik heb werkelijk geen idee wat je zei :D Het had net zo goed Chinees kunnen zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
Glockner schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:41:
[...]

Bitvavo ja.

Was er voor gewaarschuwd, maar wist niet dat het zó extreem kon zijn.
Aan de eene is het vreemd bitvavo heeft meer liquidity voor EUR/ADA dan Binance volgens coinmarketcap

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_siPBOSdqV3suirmlwllTfp2IMg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uAaDCl5G6Yrrbq2qdDz0aIoy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:40:
[...]

Prima toch? Ik betaal er mijn rekeningen en boodschappen van. Des te meer mensen dit niet geloven des te sneller hark ik mijn centjes binnen. :)

Okee kleine nuance, er blijven naast BTC enkele kleinere coins over wellicht maar enkel BTC is echt waardevast. Maak lekker een gokje maar zorg dat je long term ook wat BTC aan houdt. ;)
Agree to disagree.

Er zijn genoeg goed projecten die nu al meer usecases hebben dan BTC, die er maar 1 heeft.
ADA, MIOTA, ETH, DOT om er maar een paar te noemen.
Die gaan de komende jaren alleen maar verder geïntegreerd raken in echte gebruikers usecases.
Ok, ze zijn geen tienduizenden euro's waard, maar zeker wel waardevast. Ze zullen niet weggereguleerd worden, of verboden omdat ze teveel energie verbruiken, of omdat de banken en overheden er een stokje voor steken.
Allemaal valkuilen voor BTC..... niet voor deze Alts...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
stormfly schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:43:
[...]

Kan je uitleggen waarom je het vraagt, zit daar onderling verschil in?
Zo te zien werd 9,6M gedumpt op die exchange en bij Binance een stuk minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
ADA nu bijna onder de 70 cent.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

PANIEK PEEUW!!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Pagina: 1 ... 227 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!