LTO gaat ook eindelijk mooi omhoog. Toch beetje Nederlandse trots. Zit nog veel potentie in, gezien hoeveel die al gebruikt wordt en hoe laag de mcap nog staat.
Verwijderd
Nou dat klinkt veelbelovend 😂knakworst schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:54:
[...]
Good luck.
Ik had hetzelfde, maar de oorzaak kan geheel anders zijn. In totaal 36 dagen met helpdesk in conclaaf. Bleek bij hun iets misgegaan te zijn met de launchpad distributie waardoor ik omgerekend 2 eurocent te veel had gehad. Dit moest echt wel gecorrigeerd worden.
Even de live-support contacten, dat werkt meestal beter dan een ticket....
...duurt ff maar dan helpen ze je vaak wel goed...
Ken jij m'n vrouw?BMJ1971 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:33:
Goedenavond big spenders
[ Voor 22% gewijzigd door iVibes op 12-02-2021 21:34 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
BTC weet ook niet wat hij wilt he.. UP - DOWN - UP - DOWN... Lijkt wel een cheatcode op de PS1

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zo, ETH heeft lang genoeg mogen spelen van BTC, nu gaat laatstgenoemde even.
Wat een bizar vlakke koers daarnet zeg, leek wel een bearmarket
Wat een bizar vlakke koers daarnet zeg, leek wel een bearmarket
/f/image/1edqmcxZZbc6bQLHoyuyUMDQ.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben wat aan het testen met orders, maar na vele pogingen behaal ik nog niet mijn doel. Maar je ziet de rode lijn eronder door zakken maar toch verkoopt hij niet.
Wat mis ik nu?
[ Voor 21% gewijzigd door stormfly op 12-02-2021 21:52 ]
Kan je vanuit dat multi chart scherm op Binance ook snel 1 van de betreffende coins in een eigen scherm openen? Voor het ingrijpen/handelen wel zo handig.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Geen idee is die multi chart überhaupt beschikbaar in de binance Windows app ?Taro schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:40:
Kan je vanuit dat multi chart scherm op Binance ook snel 1 van de betreffende coins in een eigen scherm openen? Voor het ingrijpen/handelen wel zo handig.
Niet meer in de App volgens mij, maar dus wel op de website. Via instellingen optie rechtsboven.Palindrome schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:42:
[...]
Geen idee is die multi chart überhaupt beschikbaar in de binance Windows app ?
Edit: Nu maar zo opgelost: Pair in drop down opgezocht, rechts klikken -> Nieuwe tab.
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 12-02-2021 21:46 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Prima toch? Als je klein handelt maakt het ook niet gek veel uit. Mijn volumes zijn alleen wat groter dus dan heb je het over serieuze bedragen die je makkelijk kunt besparen door een normale exchange te gebruiken.locmorto schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:09:
[...]
Ik handel al vanaf 2014 bij ze en heb nog nooit problemen ondervonden en van die paar euro's meer of minder lig ik niet wakker.
Ik heb overigens met Bitstamp, Binance en Coinbase ook nooit problemen gehad.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zijn er nog mensen hier die in NXT zitten?
[ Voor 3% gewijzigd door locmorto op 12-02-2021 21:45 ]
Omdat ik helemaal nuts ging in 2017, mocht ik van mezelf max. 12 coins hebben. Dat is door de toevoeging van INJ een tijd geleden 13 geworden. Dat heb ik opgelost door te zeggen; BTC + 12 alts. Daar kwam ik prima mee weg bij mezelf.
Nu moet ik van mezelf POLS toevoegen, anders ga ik simpelweg teveel gains missen.
Hoe ga ik dit mezelf uitleggen? Iemand advies in deze???
Nu moet ik van mezelf POLS toevoegen, anders ga ik simpelweg teveel gains missen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik quote: "Zcash all-time high is $3,191.93"MicroWhale schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:19:
[...]
Op cmc is een top van 889$ te vinden![]()
Crap zeg.... dan moet hij nog een kleine 6x
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
die is hartstikke deaud.. toch?locmorto schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:44:
Zijn er nog mensen hier die in NXT zitten?
@Taro die GRT had jij wel flink gehit zeg gisteren!
Was flink doorgestegen, netjes!
Was flink doorgestegen, netjes!
BTC + 12 Alts + 1 lichaamsdeel. Daar is ook zeker handel in.Mooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:46:
Omdat ik helemaal nuts ging in 2017, mocht ik van mezelf max. 12 coins hebben. Dat is door de toevoeging van INJ een tijd geleden 13 geworden. Dat heb ik opgelost door te zeggen; BTC + 12 alts. Daar kwam ik prima mee weg bij mezelf.
Voeg deze dan gewoon tijdelijk toe. De eerste in je portfolio die vanaf nu een 100% doet gaat eruit wachtend op de pullback ofzoMooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:46:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
FATALITY!DutchCrownNL schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:33:
BTC weet ook niet wat hij wilt he.. UP - DOWN - UP - DOWN... Lijkt wel een cheatcode op de PS1
Hij gaat! Hij gaat!Richh schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:18:
Doge probeert ook uit te breken?
Kan daddy elon nog ff een tweetje sturen?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Komaan fellow btc hodler.Mooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:46:
12 ('n dozijn) coins.. Dit zijn rookie fouten..
Waar kan ik het verkopen? Heb ooit in 2017/2018 500 stuks gekocht, is geen drol meer waard tegenwoordig.locmorto schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:44:
Zijn er nog mensen hier die NXT zitten?
Ook net eruit gegaan, eerstvolgende support is ver weg. Niet gezegd dat die niet eerder bouncet, maar na de stijging van gister vind ik het risky nu te gaan afwachten. Die stijging naar 5000 was al een beetje twijfelachtig vond ik, hoe die daarna naar beneden ging ook. Denk dat ik er voorlopig vanaf blijf tenzij die nu heel hard naar beneden gaat en een duidelijke dipbodem gaat vertonen.
[ Voor 25% gewijzigd door JT op 12-02-2021 21:51 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Toch niet op €1,60SmartCazeX schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:49:
[...]
Waar kan ik het verkopen? Heb ooit in 2017/2018 500 stuks gekocht, is geen drol meer waard tegenwoordig.
Ik vrees dat POLS een blijvertje kan worden. Die proberen een graantje mee te pikken van het principe van de Binance chain (kickstarter van nieuwe projectn), maar dan wél gedecentraliceerd. Daar kan wel eens een gigantische shitload aan geld naar toe gaan de komende tijd. Daarom ook POLS.Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:49:
[...]
Voeg deze dan gewoon tijdelijk toe. De eerste in je portfolio die vanaf nu een 100% doet gaat eruit wachtend op de pullback ofzo
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 12-02-2021 21:52 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Die bounce komt pas bij de 2 dollar...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ew0FvR6TVm7AiKapfkZDPyyD.gif?f=user_large)
Hellup, ik moet op m´n handen zitten om m´n bags in XLM niet te vergroten tgv FOMO
Waarom denk je 2 dollar? Of is dat meer de hoop?iVibes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:52:
[...]
Die bounce komt pas bij de 2 dollar...
![]()
[Afbeelding]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
13 is een ongeluks getal ?Mooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:46:
No sweat. BTC is mijn precious.Aarebe1 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:49:
[...]
Komaan fellow btc hodler.
12 ('n dozijn) coins.. Dit zijn rookie fouten..![]()
Maar ik geloof ook in het bestaansrecht de toekomst van blockchain. Dat is mijn "zwakte". Ik spot niet vaak een nieuwe parel, maar als ik er eentje spot ga ik los. Deed ik eerder bij Chainlink, REN, INJ en GRT. Meestal neem ik dan ook een flink risico. Ben blij dat mijn vrouw dit niet leest.
Ik denk erover om dat nu te gaan doen bij POLS. Ik hak de knoop morgen door.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 12-02-2021 21:58 ]
POLS zit toch bij Polkadot ipv BSC?Mooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:51:
[...]
Ik vrees dat POLS een blijvertje kan worden. Die proberen een graantje mee te pikken van het principe van de Binance chain (kickstarter van nieuwe projectn), maar dan wél gedecentraliceerd. Daar kan wel eens een gigantische shitload aan geld naar toe gaan de komende tijd. Daarom ook POLS.
Bij dezen: Op1 d.d. 11/02/2021 - Techjournalist Wouter van Noort en bitcoinhandelaar Michaël van de Poppeover de fenomenen bitcoin en Elon MuskVictor Belli schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:14:
Nou als iemand een linkje heeft van het Op1 fragment houd ik me aanbevolen.
Maar dit is natuurlijk Jort die ook al lang en breed wat bitcoin heeft ingeslagen.
Het is allemaal doorgestoken kaart!1!!
POLS is de kickstarter van het Polkadot ecosysteem, maar eigenlijk ook dus van het hele Ethereum ecosysteem.
Vinger aan de pols dusMooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:51:
[...]
Ik vrees dat POLS een blijvertje kan worden. Die proberen een graantje mee te pikken van het principe van de Binance chain (kickstarter van nieuwe projectn), maar dan wél gedecentraliceerd. Daar kan wel eens een gigantische shitload aan geld naar toe gaan de komende tijd. Daarom ook POLS.
Volgens mij had ik er 350 euro voor betaald, nu is het wellicht 15 euro waard

Daar zit keiharde support....JT schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:55:
[...]
Waarom denk je 2 dollar? Of is dat meer de hoop?
May day may day.. we're going down.
Hodl! Oh, GRT trouwens. Wie zit er nog in? Iemand die mij geestelijk kan bijstaan?
Hodl! Oh, GRT trouwens. Wie zit er nog in? Iemand die mij geestelijk kan bijstaan?
Nooi van gehoordStokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:42:
[...]
Nee niet eens, gewoon WTC, KNC, ELF, dat soort muntjes.

Nope, met mooie winst uitgestapt.Raaafie schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:01:
Koop bij <4000 wel weer in.
Een POLS is een lichaamsdeel. Zonder POLS wordt je stijf en beweeg je een stuk minder flexibel. Volgens mij moet je flexibel zijn om te kunnen handelen in crypto dus heb je POLS nodig...Mooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:46:
Zo, nog meer wereldse problemen? Ik los ze op
Zit er nog vol in... elke keer als ik uit stap ergens schiet hij paar uur later weer vol terug.
looking at you doge 😅
looking at you doge 😅
Ik helaas, afgelopen weken beuken die koersen alle kanten op dus ik temper mijn weak hands. Afgelopen weken al te vaak te snel geacteerd. Gok er op dat het volgende week weer bij getrokken isRaaafie schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:01:
Net weer 1K gekocht op 1,93, als het blijft dalen dan ga ik het stakenRaaafie schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:01:
Geen GRT verkocht sinds december. Kan ook niet, want de boel staat in stake, wel zo veiligRaaafie schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:01:
Hodl on, het is een van de hypes van de komende cycle. Staat op de voorpagina's van Coinbase en Binance. Youtubers bevechten elkaar wie GRT eerder had gespot. Pas als we weer richting bear market gaat, zou je je winsten moeten verzilveren....
klikSmartCazeX schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:49:
[...]
Waar kan ik het verkopen? Heb ooit in 2017/2018 500 stuks gekocht, is geen drol meer waard tegenwoordig.
Volgens mij heb jij een vrij gespierde rechterpols als ik het zo lees....jvp schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:04:
[...]
Een POLS is een lichaamsdeel. Zonder POLS wordt je stijf en beweeg je een stuk minder flexibel. Volgens mij moet je flexibel zijn om te kunnen handelen in crypto dus heb je POLS nodig...
Zo, nog meer wereldse problemen? Ik los ze op
Sorry, de 2017/2018 crash is me nog te vers in het geheugen..Mooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:05:
[...]
Pas als we weer richting bear market gaat, zou je je winsten moeten verzilveren....
Poeh, ken de exchanges allemaal niet. Om voor die 15 euro al die moeite te doen...
Niet alleen rechts...Mooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:06:
[...]
Volgens mij heb jij een vrij gespierde rechterpols als ik het zo lees....

Toen kon je ook nog heel rustig in de trend naar beneden je winsten verzilveren. Het ging niet in 1 dag omhoog en de volgende dag naar 0Aarebe1 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:06:
[...]
Sorry, de 2017/2018 crash is me nog te vers in het geheugen..
De trend laat nu nog geen zwaktes zien. BTC gaat van ATH naar ATH. ETH volgt netjes.
Geen enkele reden om zenuwachtig te worden nog. Data is je vriend.
Mooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:57:
[...]
No sweat. BTC is mijn precious.
Maar ik geloof ook in het bestaansrecht de toekomst van blockchain. Dat is mijn "zwakte". Ik spot niet vaak een nieuwe parel, maar als ik er eentje spot ga ik los. Deed ik eerder bij Chainlink, REN, INJ en GRT. Meestal neem ik dan ook een flink risico. Ben blij dat mijn vrouw dit niet leest.
Ik denk erover om dat nu te gaan doen bij POLS. Ik hak de knoop morgen door.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8lt6oM2KfqxnOoEUMIIr7ng9.gif?f=user_large)
Dit was een achterlijke move.ScuL schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:50:
Ik had een long trade staan op ETH maar de koers is echt nukkig op het moment. Zojuist gesloten met minimale winst. Ik heb eigenlijk het gevoel dat we dit weekend een dip krijgen omdat crypto de afgelopen week te snel te hard is gestegen en geen zin om liquidated te worden haha
Heb ook het idee dat ETH langzamer loopt door het hoge fees probleem wat deze week enorm vaak de kop opstak
Ik denk nog steeds dat we deze maand wel 2K gaan zien maar wellicht komt de pump volgende week

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ff een vraagje over Binance welke kleuren hebben de MACD-lijn, de signaallijn en de histogram?
Naar aanleiding van deze info:
EOS, once one of the crypto-market’s mainstays, has fallen significantly on the rankings over the past year. However, like DOT, the last few weeks have been very bullish and productive for the cryptocurrency. Ranked 17th on CoinMarketCap, EOS surged by over 50% in the last 7 days, with the crypto now trading at a level last seen back in February 2020.
Here, it should also be noted that EOS’s aforementioned hike was backed by substantial trading volume.
The bullishness in the crypto’s recent performance was evidenced by its technical indicators as the Parabolic SAR’s dotted markers were well below the price candles, the MACD line was hovering well above the Signal line on the charts.
The cryptocurrency was in the news recently after pNetwork announced that it would be launching wrapped EOS on Ethereum.
Wil ik dat namelijk weten.
EOS, once one of the crypto-market’s mainstays, has fallen significantly on the rankings over the past year. However, like DOT, the last few weeks have been very bullish and productive for the cryptocurrency. Ranked 17th on CoinMarketCap, EOS surged by over 50% in the last 7 days, with the crypto now trading at a level last seen back in February 2020.
Here, it should also be noted that EOS’s aforementioned hike was backed by substantial trading volume.
The bullishness in the crypto’s recent performance was evidenced by its technical indicators as the Parabolic SAR’s dotted markers were well below the price candles, the MACD line was hovering well above the Signal line on the charts.
The cryptocurrency was in the news recently after pNetwork announced that it would be launching wrapped EOS on Ethereum.
Als je de tradingview layout voor je charts kiest op Binance kan je zelf de kleuren kiezen....BMJ1971 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:16:
Ff een vraagje over Binance welke kleuren hebben de MACD-lijn, de signaallijn en de histogram?
Maar zie de relatie van de kleuren niet echt met het artikel...
https://www.binance.com/nl/trade/BTC_USDT?layout=pro
[ Voor 6% gewijzigd door iVibes op 12-02-2021 22:23 ]
WTF ADA?
Ik let 1x even niet op...
Ik let 1x even niet op...

Je moet de GRTBTC op 30m zetten en dan is er wellicht een support op 4000, maar ik ga er m’n handen niet meer aan branden (vandaag).Palindrome schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:18:
GRT even uitgeput ?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Wat gebeurt er dan? Of ik mis iets of zit je op de 1m chart te kijken?
Ik keek inderdaad even op de 1m chart omdat ik een long wilde starten, maar hij schoot behoorlijk door de 0.920 heen. Inmiddels weer tikkie-takkie aan het spelentoilet_paper schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:26:
[...]
ik gok van wel, ADA pakt 0.7 cent in 3 minutentoilet_paper schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:26:
[...]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Helaas weer te GReTig geweest met mijn aankoop op 0,65 cent. Gaat weer aardig door het putje nu.
Wat zijn de (beste) bonussen en referral constructies bij Binance, mocht ik me daar willen aanmelden (of iemand mij willen aanmelden)?
En tweede vraag:
Waarom zitten we hier -naast Binance- allemaal op relatief kleine exchanges (Kraken en Coinbase Pro etc) in plaats van op de enorme bedrijven in bijvoorbeeld de (volume) top 10?
En tweede vraag:
Waarom zitten we hier -naast Binance- allemaal op relatief kleine exchanges (Kraken en Coinbase Pro etc) in plaats van op de enorme bedrijven in bijvoorbeeld de (volume) top 10?
De EAT coin levert veel VET op...Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:36:
Is er een of andere coin die VET oplevert? Ik heb inneens 24VET in mn binance account
Dat is 1 euro ongeveer dus dat zal vast een restantje ergens van zijnVerwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:36:
Is er een of andere coin die VET oplevert? Ik heb inneens 24VET in mn binance account
Verwijderd
Het is geen restantje. Een uur geleden was er niets, nu is er 24VETJustevo schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:41:
[...]
Dat is 1 euro ongeveer dus dat zal vast een restantje ergens van zijn
Bitcoin breakout op de 5m, en door de 48k heen. We we have a liftoff 
Tijd om de stoploss op DOGE verder op te hogen en als het vrijkomt weer meer BTC kopen
Edit: klote whale die weer van z'n 1000 btc af wil.
Tijd om de stoploss op DOGE verder op te hogen en als het vrijkomt weer meer BTC kopen
Edit: klote whale die weer van z'n 1000 btc af wil.
[ Voor 14% gewijzigd door Richh op 12-02-2021 22:47 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
EAT is op dieet zo te zien

Niet meer zoveel VET op de botten
[ Voor 7% gewijzigd door Gelukszoekr op 12-02-2021 22:47 ]
Aanval mislukt. Nieuwe poging of rekt?applelov3r schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:34:
ATH BTC incoming
Nee EAT doe je oa bij McDonalds
Volume was enorm hoog bij de eerste keer. Vooralsnog nu een stuk minder. Toch verwacht ik >49K vanavond/vannacht
Toch wel lekker hoor 2,5 uur aan Satoshi radio.
Ik ga ook zeker niet fiat, half eth half btc eentje zal toch wel mogen stijgenapplelov3r schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:49:
[...]
Volume was enorm hoog bij de eerste keer. Vooralsnog nu een stuk minder. Toch verwacht ik >49K vanavond/vannacht
Even een tip tussen alle low cap onzin....
Chainlink gaat binnenkort beginnen met staking. Dat gaat niet geheel ongunstig uitpakken op de prijs vermoed ik
#understatementoftheyear
Ter info; Grote bedrijven als T-Mobile hebben al Chainlink nodes lopen.
Chainlink gaat binnenkort beginnen met staking. Dat gaat niet geheel ongunstig uitpakken op de prijs vermoed ik
[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 12-02-2021 22:59 ]
Ook net wat verzilverd (GRT, INJ, TRX en HBAR). Allemaal stop-limits die getriggered werden.
Vorige week pas ingestapt. Was eigenlijk plan voor longterm, maar ga eens opnieuw proberen als het wat rustiger is.
Zou XRP nu nog uitbreken? https://www.binance.com/en/trade/XRP_EUR
Vorige week pas ingestapt. Was eigenlijk plan voor longterm, maar ga eens opnieuw proberen als het wat rustiger is.
After reaching a local high at $0.75, XRP was forced back to $0.4 hours later. The sellers were halted at the $0.36 mark, and bulls slowly flipped the 50% retracement level of the upward surge at $0.43 to support.
The climb past $0.49-$0.51 was steady, and the Supertrend indicator flipped to give a buy signal. The Parabolic SAR also gave a buy signal, and either indicator can be used to set stop-losses as well.
The momentum was in favor of the bulls, but the trading volume was not. The $0.57 can pose some resistance to the price and force a dip back to the $0.536 mark.
Over XRP van: https://ambcrypto.com/xrp...ice-analysis-12-february/
The climb past $0.49-$0.51 was steady, and the Supertrend indicator flipped to give a buy signal. The Parabolic SAR also gave a buy signal, and either indicator can be used to set stop-losses as well.
The momentum was in favor of the bulls, but the trading volume was not. The $0.57 can pose some resistance to the price and force a dip back to the $0.536 mark.
Hier staat dus: “Het kan omhoog gaan, of omlaag gaan”BMJ1971 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:02:
After reaching a local high at $0.75, XRP was forced back to $0.4 hours later. The sellers were halted at the $0.36 mark, and bulls slowly flipped the 50% retracement level of the upward surge at $0.43 to support.
Prijs is wel erg hoog nu helaas..Mooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:57:
Even een tip tussen alle low cap onzin....
Chainlink gaat binnenkort beginnen met staking. Dat gaat niet geheel ongunstig uitpakken op de prijs vermoed ik#understatementoftheyear
XRP whatever. Overal valt er geld te verdienen, dan ga je je geld toch niet in een token steken die al erg hoog staat en waarbij ook nog onzekerheid is over het voortbestaan?ShadowrunR schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:59:
Ook net wat verzilverd (GRT, INJ, TRX en HBAR). Allemaal stop-limits die getriggered werden.
Als XRP 200% mag doen, moet BTC op 80k staan. Kies dan een kleinere coin die veel eenvoudiger die 200% voor je kan pakken.
Ik ben net weer een beetje begonnen met crypto’s nu op bitvavo maar wil graag ook met binance aan de gang.
Wat is nu de handigste (en goedkoopste) manier om daar crypto naar te sturen?
Gewoon BTC of ETH van bitvavo naar binance sturen?
En waar handelen jullie op binance mee? Met BTC USDT ?
Volgens mij stijgt Chainlink redelijk gestaag door zonder uitschieters. Dat is al 2 jaar het geval.
Ik zou dat een fijnere investering vinden dan je geld te stoppen in iets dat net 200% is gegaan in een week
Je moet kijken naar de market cap. Die van Chainlink is bijv. lager dan die van Litecoin, XRP en Cardano.
Ik verwacht wel een mooie move binnenkort. Maar nee, het gaat je niet rijk maken met flufjes, dat is zeker.
[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 12-02-2021 23:10 ]
Wat je erheen wil sturen is afhankelijk van wat je er wil kopen. ETH is sneller en vaak goedkoper dan Bitcoin. 1 of 2x omzetten kost een fee, dus heel erg afhankelijk van welke coins je wil kopen, kijk dus eerst goed welke pairs er nodig zijn om de gewenste coin te kunnen kopen.ComTech schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:05:
Ik ben net weer een beetje begonnen met crypto’s nu op bitvavo maar wil graag ook met binance aan de gang.
Ik handel met BTC in een bullrun en USDT in een bearmarket.
Edit: Bovenstaande geldt alleen voor het doorsturen van bestaande crypto. Moet je nog instappen, dan zoals @HoppyF aangeeft gewoon op Binance zelf instappen, zie ook de topicstart.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 12-02-2021 23:13 ]
Mij geeft deze tekst een negatieve lading aan de coin, er wordt meer gesproken over dalen dan stijgen.elektriekert schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:03:
[...]
Hier staat dus: “Het kan omhoog gaan, of omlaag gaan”
Alleen als hij boven de 0,51 gaat dan is er een koopsignaal.
[ Voor 9% gewijzigd door BMJ1971 op 12-02-2021 23:11 ]
Niet.ComTech schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:05:
Je kunt beter meteen met Euro’s op Binance zelf kopen bv met iDeal of SEPA overboeking.
Je hoeft dan niets heen en weer te sturen tussen de Exchanges.
De kosten zijn laag op Binance zeker als je met traden BNB’s gebruikt.
Schaf daar dus een klein beetje BNB aan.
Het is uiteindelijk een voorspelling hè, toevallig al eens op Tradingview gekeken?BMJ1971 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:10:
[...]
Mij geeft deze tekst een negatieve lading aan de coin, er wordt meer gesproken over dalen dan stijgen.
De ene zegt dat een bepaalde coin omhoog gaat, de andere omlaag.
Niet iedereen doet de TA ook hetzelfde, en het blijft crypto natuurlijk.
Rollercoaster Tycoon is er niets bij!
Vooralsnog heb ik me de afgelopen weken laten leiden door deze site en dat gaat prima.
Zojuist nog LTC gekocht, vanwege deze analyse: https://ambcrypto.com/litecoin-price-analysis-12-february/
Zojuist nog LTC gekocht, vanwege deze analyse: https://ambcrypto.com/litecoin-price-analysis-12-february/
Ik snap dat dat beter is maar toch vind ik het niet fijn om je hele id gegevens naar een niet nederlandse site te moeten uploaden.HoppyF schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:11:
[...]
Niet.
Je kunt beter meteen met Euro’s op Binance zelf kopen bv met iDeal of SEPA overboeking.
Je hoeft dan niets heen en weer te sturen tussen de Exchanges.
De kosten zijn laag op Binance zeker als je met traden BNB’s gebruikt.
Schaf daar dus een klein beetje BNB aan.
Vandaar dat ik het zo wilde doen.
Misschien ga ik het toch wel overwegen
het lijkt inderdaad elke keer wel zo dat mensen met tips komen als de coin op dat moment op een ATH staat

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verificatie op Binance gaat verder prima.ComTech schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:17:
[...]
Ik snap dat dat beter is maar toch vind ik het niet fijn om je hele id gegevens naar een niet nederlandse site te moeten uploaden.
Vandaar dat ik het zo wilde doen.
Misschien ga ik het toch wel overwegen
Het is ook geen vage Exchange maar eentje met een goede reputatie.
Blijft wel een feit dat je vaak je ID e.d. moet opgeven ivm de vrij strenge regelgeving.
Ik zit alweer de hele avond naar de rustgevende Willem te luisteren
YouTube: WILLEM MIDDELKOOP over THE GREAT RESET, BITCOINS, DOLLAR en GOUD | E...
Zoals ik in een youtube comment ergens las "Gooi er een kwartje in en hij blijft eindeloos lullen"
YouTube: WILLEM MIDDELKOOP over THE GREAT RESET, BITCOINS, DOLLAR en GOUD | E...
Zoals ik in een youtube comment ergens las "Gooi er een kwartje in en hij blijft eindeloos lullen"
[ Voor 191% gewijzigd door Gelukszoekr op 12-02-2021 23:23 ]
Koop NXTKhaelos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:19:
[...]
het lijkt inderdaad elke keer wel zo dat mensen met tips komen als de coin op dat moment op een ATH staat
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!