3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
In algemene zin denk ik dat overheden blij zullen zijn met een invoering van een digital currency. Alles is gereguleerd en gaat via het systeem waardoor alles gecontroleerd kan worden. De effectiviteit van de belastingdiensten worden allen maar groter. De schaduw economie wordt een nek omgedraaid en de banken en enterprice corparations weten nog meer van je. PrivacyCopycat schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:11:
[...]
Als centrale banken digitaal gaan en -5% gaan rekenen ipv QE draaien ze volgens mij helemaal hun eigen nek om of denk jij van niet?

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Verwijderd
Ja sowieso, mijn ouders zijn de liefste en meest attente mensen van de planeet en omstreken.rda schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:17:
[...]
Ik neem aan dat hij dat ook doet, aangezien het natuurlijk niet gaat om het bedrag dat hij krijgt.
Doordat er een centje in de kaart zat stond ik gewoon ff stil bij het feit hoe bijzonder huidige tijden eigenlijk zijn.
Het mag nu wel duidelijk zijn dat crypto here to stay is.
Mijn RLC begint trouwens ook eindelijk eens tekenen van leven te vertonen met higher highs in sats.
Die mag wat mij betreft prima naar de 10k sats en beyond
Maarja wat pumpt er nu niet de laatste tijd? Het is echt weer een free for all. Mooie tijden, maar het went allemaal wel bizar snel, die bijzondere bedragen voor bijzondere muntjes.
Ben ergens ook wel een beetje uitgekenen op het gepump, van mij mag de wrange smaak van bloed wel weer even in de markt komen en de noobs uitdunnen.
Ik ook , hopen op die bounce nuDuikerrr schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:49:
Ik zit nu ook weer in GRT.
En anders gaan we als drie musketiers ten onder

Net na de koop ging die ineens hard testen

Nou ja, gister en vandaag 150% van inleg mee gehaald, nog nooit zoveel gepakt dus als ik nu met 10% verlies eruit moet ofzo dan is dat maar zo
[ Voor 21% gewijzigd door JT op 12-02-2021 19:55 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Don’t ask me, heb er deze week al te veel mee verloren. Steeds precies weten in te stappen op het moment dat ie hard naar beneden knalt en ik uiteindelijk m’n verlies moest pakken. Heeft me al serieus geld gekost helaas. Maar als iemand het duidelijk is dat ie weer hard omhoog gaat, hoor ik het graagDuikerrr schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:46:
Wat zou bij GRT weer het instapmoment zijn?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Tegen de tijd dat iemand het post ben je al te laat. Geen financieel advies, maar ik zou er nu instappen en anders even laten (tenzij die nu alsnog naar beneden knalt).Ruud2001 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:55:
[...]
Don’t ask me, heb er deze week al te veel mee verloren. Steeds precies weten in te stappen op het moment dat ie hard naar beneden knalt en ik uiteindelijk m’n verlies moest pakken. Heeft me al serieus geld gekost helaas. Maar als iemand het duidelijk is dat ie weer hard omhoog gaat, hoor ik het graag
Ik zag vanmiddag al dat support mogelijk rond de 4800 a 4900 ligt en Taro komt er nu zelfs mee
[ Voor 15% gewijzigd door JT op 12-02-2021 19:58 ]
Ecodan warmtepomp
Hij is misschien van de oude stempel en zit aan de negatieve kant van het spectrum.Palindrome schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:43:
[...]
Tja Bitcoin als betaling instrument is voor verbetering vatbaar maar dan in diezelfde zin de altcoins allemaal als shitcoins benoemen terwijl er legio Alts zijn die juist dit probleem aanpakken.
Zij visie is nogal beperkt tot "ik houd het vertrouwen bij bestaand financiële instituten en systemen". Nogal een beperkte visie wat mij betreft.
Doet me denken aan mensen die vroeger het internet onnodig vonden want de bibliotheek is goed genoeg.
Maar goed hij verwacht dat crypto vanzelf instort en "wij" verwachten dat bestaande fiat systeem gedoemd zijn
Lees ik tussen de regels door en er objectief naar kijk dan zitten er in het "oude systeem" aantal waarborgen die in crypto nog voor verbetering vatbaar zijn.
Defi i.c.m. smart contract is hier bv een voorbeeld van.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Daar ben ik nog 2018 bag holder van, eens in de gaten houdenStokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:56:
Nog 3 cent erbij en dan zit Vechain ook op z'n ATH uit 2018.
Ecodan warmtepomp
Dat was ergens 3 a 4 euro?Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:56:
Nog 3 cent erbij en dan zit Vechain ook op z'n ATH uit 2018.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vandaag:Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:57:
[...]
Ach boeiend. Lekker leven met de dag toch. Vandaag heb je, morgen kan je krijgen.
Zal eerst die kleine man eens leren schaatsen morgen. Die staat al 2 dagen met zijn moeke op het ijs met een of ander kutkrukje. Fuck dat.
Of je gaat op je bek tot je tanden uit je smoel liggen, of je leert dat je niet op je bek moet gaan.
Halfslappe pedagogisch verantwoorde onzin.
1. Wakker worden met weer dikke winst in GRT (80%)
2. ADA weer lager in kunnen kopen
3. Met de kleine naar het ijs, voor de eerste keer erop
4. Uitvinden dat het ijs aan de andere kant van de brug (tov gister) veeeeeeel beter is
5. Alleen een 10km schaatsen op het meer
6. Thuis een klaargezette lunch aantreffen
7. 's Middags weer met de kleine op het ijs, nu in een slootje met veel kindjes waar ze graag naartoe wou
8. Zien dat mijn EOS aankoop op +20% staat
9. GRT weer lager in kunnen kopen en stijgt nu
De dag was niet minder mooi geweest zonder 1, 2, 8 en 9
Ecodan warmtepomp
VEN 8 dollar volgens mij
Edit: en 1 VEN werd 100 VET voor de duidelijkheid.
[ Voor 13% gewijzigd door Stokstaart op 12-02-2021 20:08 ]
Ik zet een ordertje op 1,60 ongeveer, lijkt mij dat ie die nog wel even gaat pakken maar we gaan het zien.Duikerrr schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:49:

Het maakt niet uit hoeveel een muntje kost. Voor dikke gains maakt t uit hoeveel je er van koopt.Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:10:
Nog iemand een gokje gewaagd in ZEC? Verste weg van zijn ATH dus theoretisch de grootste kanshebber voor leuke gains, maar heeft op zn laagst op $17 gestaan
14004404% is 14004404%. Simpel.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ik ga er niet vanuit dat muntjes uit 2018 allemaal hun ath gaan halen of voorbij strevenStokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:10:
Nog iemand een gokje gewaagd in ZEC? Verste weg van zijn ATH dus theoretisch de grootste kanshebber voor leuke gains, maar heeft op zn laagst op $17 gestaan
Nee ik bedoel dat mijn vertrouwen in ZEC een deukje krijgt als ik zie hoe slecht hij tegen een bear market kan. Het zegt iets over het product en de community en dus over de kans dat hij ooit weer zijn ATH haalt.MicroWhale schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:12:
[...]
Het maakt niet uit hoeveel een muntje kost. Voor dikke gains maakt t uit hoeveel je er van koopt.
14004404% is 14004404%. Simpel.
wijzeringeld.nl
** Niet weer die kant op gaan aub **
[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 12-02-2021 20:21 ]
Ik ook niet, maar ZEC was in 2018 wel een project waar veel van werd verwacht. En zo'n ATH werkt in een markt als deze toch als een soort magneet.nemesis2212 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:13:
[...]
ik ga er niet vanuit dat muntjes uit 2018 allemaal hun ath gaan halen of voorbij streven
nothing stops this train
Nu nog niet!Duikerrr schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:46:
Wat zou bij GRT weer het instapmoment zijn?
Okay, succesDuikerrr schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:49:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nu zorgen dat we op tijd uit de alts stappen, dat is het moeilijkst
De tijd leert of het tij keert
Volgens mij zelfs zelfs een euro of 8
Hier mooi XLM aan het volgen
Ik heb het helaas gemerkt. Ah, was m'n eerste echte verlies hit. Ben er nu weer uit op 2,30.
Kap gewoonlocmorto schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:15:
[...]
wijzeringeld.nl
[mbr]** Niet weer die kant op gaan aub **[/mbr]

Hier ook... bagholder sinds 2017.. leuk als hij zo door de 0.50 $ heen gaatTinusvolkel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:20:
[...]
Volgens mij zelfs zelfs een euro of 8
Hier mooi XLM aan het volgen
Meende iets van 13 dollarcent bij introductie ofzo.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
ehm... als ik op Binance naar ZEC/USDT kijk dan heeft hij zijn ATH bereikt?Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:14:
[...]
Nee ik bedoel dat mijn vertrouwen in ZEC een deukje krijgt als ik zie hoe slecht hij tegen een bear market kan. Het zegt iets over het product en de community en dus over de kans dat hij ooit weer zijn ATH haalt.
Qua BTC is het dramatisch, dat wel.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Na BTC en ETH m'n grootste bag op dit moment....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Handelen jullie daar ook alleen in of in EUR/BTC/ETH/BNB of verschilt dat per keer?
nothing stops this train

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De meeste handelen hier in USDT, en kijken dus naar de dollerkoers.Kol Nedra schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:30:
(hier een newb vraag) Ik zie dat er altijd wordt gesproken in currency $$
Handelen jullie daar ook alleen in of in EUR/BTC/ETH/BNB of verschilt dat per keer?
USD(T) heeft veelal meer coins om mee te traden dan bijv EUR
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 12-02-2021 20:36 ]
ZEC zat ergens boven de 1k in 2018.. Precieze prijs weet ik niet meer.MicroWhale schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:29:
[...]
ehm... als ik op Binance naar ZEC/USDT kijk dan heeft hij zijn ATH bereikt?
Qua BTC is het dramatisch, dat wel.
:strip_exif()/f/image/4qWyBvof8cMjTNHgiDnKwy9z.jpg?f=fotoalbum_large)
Enige wat ik bij mij zie is dit;Mnup_1 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:35:
Ik probeer al een aantal dagen mijn fiat geld van mn binance account op te nemen via SEPA.. maar ik krijg telkens “Withdrawals suspended due to risk management”. Ticket gestuurd maar nog steeds geen response. Ik heb een vip 0 verified account en ook mijn adres is verified. Ik zie verder geen foutmeldingen waarom het niet lukt. Iemand een idee?
[Afbeelding]
/f/image/UPPEMZWu61k08LUcGLYU3Sp0.png?f=fotoalbum_large)
Geen idee of je meteen je hele PF wilt laten uitbetalen, maar misschien eens een test doen met een klein bedrag?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Anders gewoon omzetten naar BTC versturen naar Bitonic/BL3P exchange en dan via die weg uitcashen.Mnup_1 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:35:
Ik probeer al een aantal dagen mijn fiat geld van mn binance account op te nemen via SEPA.. maar ik krijg telkens “Withdrawals suspended due to risk management”. Ticket gestuurd maar nog steeds geen response. Ik heb een vip 0 verified account en ook mijn adres is verified. Ik zie verder geen foutmeldingen waarom het niet lukt. Iemand een idee?
[Afbeelding]
Zelf doe ik het nooit rechtstreeks via Binance
Dan hebben we nog even te gaanStokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:37:
Ik zet even naar de volumes in alts in januari 2018 te kijken, te bizar. Dan zitten we nog lang niet op dat niveau..
Zat je in de top 10 te kijken?
Verschrikkelijk inderdaad. Had nog een aantal flufjes zec, Dash en XMR over uit 2017, waarbij XMR rond de 10% van m'n pf vormde. Besloten te verkopen toen een paar maanden geleden die delist kwam en XMR zakte naar 135 USD. Pijnlijk helaas.Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:34:
[...]
ZEC zat ergens boven de 1k in 2018.. Precieze prijs weet ik niet meer.
Aan de andere kant heeft dat wel wat funds opgeleverd voor oa ETH en DOT, dus ergens ook wel goed misschien...
Crypto

Zeker wel. Vandaag nog getipt hier zelfs. En gelieerd aan Cardano dus ja, dat zit wel snor.Palindrome schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:39:
algo niemand ?
we only make way for the man who boldly pushes past us
Ik vind Satoshi ook wel lief en attent eigenlijk. Maar iets minder dan jouw ouders inderdaad, hij heeft je geen presentje gegeven...Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:47:
[...]
Ja sowieso, mijn ouders zijn de liefste en meest attente mensen van de planeet en omstreken.
Nee niet eens, gewoon WTC, KNC, ELF, dat soort muntjes.elektriekert schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:38:
[...]
Dan hebben we nog even te gaan![]()
Zat je in de top 10 te kijken?
Onlangs je wachtwoord aangepast? Of je verificatie? Of Google Authentication aan of uitgezet?Mnup_1 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:35:
[Afbeelding]
Dat is natuurlijk heel erg zonde van je geld.... en nergens voor nodig.... bankoverschrijving kost maar 80 cent op Binance...locmorto schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:37:
[...]
Anders gewoon omzetten naar BTC versturen naar Bitonic/BL3P exchange en dan via die weg uitcashen.
Zelf doe ik het nooit rechtstreeks via Binance
Ethereum is altcoin #1 en de graadmeter van de alt markt.Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:37:
Ik zit even naar de volumes in alts in januari 2018 te kijken, te bizar. Dan zitten we nog lang niet op dat niveau..
De volumes zijn toch vele malen hoger nu?

Check voor de gein ook eens het ETH/BTC pair en combineer dat met het volume. We zijn pas net begonnen.
Dat is een teken dat de markt iets meer volwassen is geworden. Laten we hopen dat het zo blijft.Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:44:
[...]
Ja voor ETH klopt dat ook wel, maar de kleinere alts die in januari 2018 vlogen zitten nog onder het niveau (volume in BTC).
[ Voor 41% gewijzigd door Mooody op 12-02-2021 20:47 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ja voor ETH klopt dat ook wel, maar de kleinere alts die in januari 2018 vlogen zitten nog onder het niveau (volume in BTC).Mooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:42:
[...]
Ethereum is altcoin #1 en de graadmeter van de alt markt.
[Afbeelding]
Check voor de gein ook eens het ETH/BTC pair en combineer dat met het volume. We zijn pas net begonnen.
** Feedback graag via DM **Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:34:
[mbr]** Spam/reclame **[/mbr]
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 12-02-2021 20:47 ]
Ik heb dat vandaag ontdekt (newbie), als je naar andere exchanges gaat ipv brokers (bitvavo) dan moet je de euro's eerst omzetten naar USDT. Die coin is in feite de default op elke exchange om via USDT weer andere coins aan te schaffen.Kol Nedra schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:30:
(hier een newb vraag) Ik zie dat er altijd wordt gesproken in currency $$
Zelf zag ik het nut ook niet, maar hoe verder je er in gaat, hoe eerder je zou wensen dat je alles in USDT had gestart
Vergelijk met het ETH pair is een beetje oneerlijk, gezien dat richting een flippening ging, wat me nu onrealistisch lijkt.Mooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:42:
[...]
Ethereum is altcoin #1 en de graadmeter van de alt markt.
[Afbeelding]
Ook was, door gebrek aan usd pairs, er ook weinig anders mogelijk. Dat is nu toch wel anders.
Kun je überhaubt wel naar fiat als je niet geverifieerd bent?Mnup_1 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:35:
[Afbeelding]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Binance hoeft niet alles van mij te weteniVibes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:42:
[...]
Onlangs je wachtwoord aangepast? Of je verificatie? Of Google Authentication aan of uitgezet?
[...]
Dat is natuurlijk heel erg zonde van je geld.... en nergens voor nodig.... bankoverschrijving kost maar 80 cent op Binance...
Dus sluis je het maar door naar een andere exchange zodat meerdere exchanges wat van je weten? Superhandiglocmorto schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:49:
[...]
Binance hoeft niet alles van mij te weten
Apart... Je verkoopt wel je ziel aan Bitonic maar de wereldwijde marktleider vertrouw je niet. Wonderlijke keuzes die mensen soms maken.locmorto schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:49:
[...]
Binance hoeft niet alles van mij te weten

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Bitonic/BL3P is een in Nederland gevestigd bedrijf en daar handel ik al vanaf dag 1 mee en ze zijn een betrouwbare partner.hsst schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:50:
[...]
Dus sluis je het maar door naar een andere exchange zodat meerdere exchanges wat van je weten? Superhandig
Good luck.Mnup_1 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:35:
[Afbeelding]
Ik had hetzelfde, maar de oorzaak kan geheel anders zijn. In totaal 36 dagen met helpdesk in conclaaf. Bleek bij hun iets misgegaan te zijn met de launchpad distributie waardoor ik omgerekend 2 eurocent te veel had gehad. Dit moest echt wel gecorrigeerd worden.
Bitonic verkoopt en koopt al BTC's sinds 2012 daarnaast staan ze tegenwoordig onder toezicht van de DNB.Crypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:52:
[...]
Apart... Je verkoopt wel je ziel aan Bitonic maar de wereldwijde marktleider vertrouw je niet. Wonderlijke keuzes die mensen soms maken.![]()
![]()
GRT mooi afgeketst op de 15m, 1H en 4H.
[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 12-02-2021 21:00 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Die is idd wel interessant. Plukje aangeschaft. Wordt ondanks z'n vrij constante spurt naar onderen (tegen BTC) ook nog op vrij veel exchanges verhandeld, geeft me ook wat meer vertrouwen.Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:24:
Ik zie DASH ook wel gaan binnenkort, veel volume.
Mjah... https://nl.trustpilot.com/review/bitonic.nllocmorto schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:56:
[...]
Bitonic verkoopt en koopt al BTC's sinds 2012 daarnaast staan ze tegenwoordig onder toezicht van de DNB.
Ik moet er niks van hebben maar ik denk dan ook wat groter dan het kleine stukje klei dat we Nederland plegen te noemen. Overigens hebben die enge buitenlandse exchanges net zo goed garanties aangezien ze fiat aanhouden bij banken in de EU. Als jij je er prettig bij voelt om veel (extra) geld af te tikken lekker blijven doen, ik vind het alleen heel erg zonde...
Verwijderd
×125 futures.rda schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:02:
[...]
En wat als de briljante trades uitblijven in een bullmarket god mode?
Ik heb m niet meer.
ik had er 36000 grofweg 6 maanden geledenLadonna schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:06:
Omg vet.. ik kan die niet meer zien hoor.
Ik heb m niet meer.
Heb ik een hele mooie oplossing voor: Open alleen de tabs van de coins die je hebt en kijk vooral niet naar overzichten met de grootste stijgers.Ladonna schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:06:
Omg vet.. ik kan die niet meer zien hoor.
Ik heb m niet meer.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Achja, als je even uitzoomt is 't nog steeds prachtig. Afgelopen maandag gekocht en staat op +137%. Had slechter gekund zullen we maar zeggen.Raaafie schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:05:
Gadverpielekes, kijk paar uurtjes niet op de charts en zie een flinke correctie op Graph (of de graph) Maargoed, continu moon kan ook niet. Mensen zullen toch profits pakken her en der.
Zoveel tabs passen niet meer op mn schermTaro schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:07:
[...]
Heb ik een hele mooie oplossing voor: Open alleen de tabs van de coins die je hebt en kijk vooral niet naar overzichten met de grootste stijgers.
De tijd leert of het tij keert
Ik handel al vanaf 2014 bij ze en heb nog nooit problemen ondervonden en van die paar euro's meer of minder lig ik niet wakker.Crypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:02:
[...]
Mjah... https://nl.trustpilot.com/review/bitonic.nl
Ik moet er niks van hebben maar ik denk dan ook wat groter dan het kleine stukje klei dat we Nederland plegen te noemen. Overigens hebben die enge buitenlandse exchanges net zo goed garanties aangezien ze fiat aanhouden bij banken in de EU. Als jij je er prettig bij voelt om veel (extra) geld af te tikken lekker blijven doen, ik vind het alleen heel erg zonde...
Binance heeft tegenwoordig de mogelijkheid om meerdere grafieken op 1 pagina te hebben. Werkt prettig!Taro schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:12:
[...]
Same here, daarom alleen de grootste holdings open.
Oeh, dat wist ik niet... Zie het nu idd, thx! Dat is comfortabel!sOid schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:14:
[...]
Binance heeft tegenwoordig de mogelijkheid om meerdere grafieken op 1 pagina te hebben. Werkt prettig!
15 tabs open op dit moment. 9 van Binance, 1 van Bitvavo, 1 van Huobi, 2 van Coinbase, 1 van Nexo en natuurlijk GoT....Taro schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:12:
[...]
Same here, daarom alleen de grootste holdings open.
Kan daddy elon nog ff een tweetje sturen?
Op cmc is een top van 889$ te vindenStokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:16:
[...]
Ik ook niet, maar ZEC was in 2018 wel een project waar veel van werd verwacht. En zo'n ATH werkt in een markt als deze toch als een soort magneet.

Crap zeg.... dan moet hij nog een kleine 6x
Hier al wel eens gekeken?iVibes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:18:
[...]
15 tabs open op dit moment. 9 van Binance, 1 van Bitvavo, 1 van Huobi, 2 van Coinbase, 1 van Nexo en natuurlijk GoT....
https://www.multicoinchar...TCUSD,BINANCE:BTCUSDT#nav
Op m'n telefoon. Dan opent ie als eerst t lijstje met hoge stijging.Taro schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:07:
[...]
Heb ik een hele mooie oplossing voor: Open alleen de tabs van de coins die je hebt en kijk vooral niet naar overzichten met de grootste stijgers.
Degene die ik heb zijn als favoriet.
Contrast met LT hodler:iVibes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:18:
[...]
15 tabs open op dit moment. 9 van Binance, 1 van Bitvavo, 1 van Huobi, 2 van Coinbase, 1 van Nexo en natuurlijk GoT....
Phone: 1 app open: Delta. Alles te zien op 1 pagina op telefoon.
Laptop: 1 tab open: Dit topic.
I'm not selling!
Jazeker..... en ook de multicharts functie van Binance ken ik.... maar wil snel orders kunnen plaatsen, cancelen, ingrijpen, etc....Biohazzard21 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:20:
[...]
Hier al wel eens gekeken?
https://www.multicoinchar...TCUSD,BINANCE:BTCUSDT#nav
En ik ben er aan gewend....
Taro schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:07:
Open alleen de tabs van de coins die je hebt

Yes, please!Richh schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:18:
Doge probeert ook uit te breken?
Kan daddy elon nog ff een tweetje sturen?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Die reviews ook, "ik heb gisteren snel gekocht om ...", oh oh oh ik wilde niet verder lezen maar heb het toch gedaan
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!