Prima, dan koop ik wel gewoon een mespuntje Bitcoin bij.WiseGuy! schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:55:
[...]
Nou, gewoon geen omschrijving? Het zegt namelijk helemaal niks. Wat voor de één een 'flufje' is, is voor de ander een half jaar boodschappen. Voegt niks toe.
'Ik heb een flufje BTC gekocht', zegt net zoveel als 'Ik heb BTC gekocht'. Dus ja, wat mij betreft snel kappen met die kleuterpraat.
@Verwijderd mag niet meestemmen, want dan kopen we straks een 'kuthaar' ETH.
Ja ik ookFirestorm schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:49:
Ben ik nou de enige die jeuk krijgt van flufjes en plukjes? We zitten hier niet bij het kdv....
Waar zijn de wasmachines en tosti ijzers gebleven?Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:11:
[...]
Prima, dan koop ik wel gewoon een mespuntje Bitcoin bij.
Lol uit de envelop zekerVerwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:11:
[...]
Prima, dan koop ik wel gewoon een mespuntje Bitcoin bij.
LTO loopt lekker op inderdaad, 73% in 3 weken en nog enorm veel potentie voor meer.vrrs schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:12:
Anyhow, mijn LTO gaat overigens ook lekker. Heerlijk zo'n medium market cap coin met veel potentie.
Dan stem ik er ook voor om hoi en doei te vervangen door yássou/yássas. Kreeg er in het begin ook jeuk van maar eigenlijk bevalt het wel. Lekker eenvoudig.mannowlahn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:12:
[...]
Ja ik ookMaar ja, taal is onderhevig aan verandering he
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hij blijft het proberen. Maargoed, when in doubt, zoom out... Hij daalt in ieder geval steeds minder diep, dus er komt gewoon een punt dat hij erdoor breekt of dat hij tenminste stabiel op 1800usd blijft hangen.
Ik denk dat 2000USD wel mogelijk moet zijn binnen een paar weken.
Dinsdagochtend gestuurd met ING. Vanmiddag de ontvangstbevestiging gekregen. Reddit staat vol met dit soort berichten. Blijkbaar hebben ze het druk bij Nexo. Net alsof dat geen batch run is in de nacht.Slonzo schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:59:
Hoe lang duurt het bij jullie meestal voor fiat (EUR) top-ups aankomen op Nexo?
Heb een top-up die nu al bijna 2 dagen onderweg is... nog geen spoor van terug te vinden.
Is dat gebruikelijk?
Op naar de $100k BTC volgens dit artikel.
https://www.coinspeaker.com/bitcoin-price-prediction-100k/
https://www.coinspeaker.com/bitcoin-price-prediction-100k/
Denk wel dat het eerder gebeurt dan een paar weken in deze markt.FreakNL schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:21:
[...]
Hij blijft het proberen. Maargoed, when in doubt, zoom out... Hij daalt in ieder geval steeds minder diep, dus er komt gewoon een punt dat hij erdoor breekt of dat hij tenminste stabiel op 1800usd blijft hangen.
Ik denk dat 2000USD wel mogelijk moet zijn binnen een paar weken.
Dames en heren,
nieuw hier op het forum.
Ik moet eerlijk bekennen ik volg dit forum met betrekking tot crypto al enkele jaren.
Ik investeer nu sinds enkele jaren in bc en dergelijke sinds een jaar of 2/3.
nu toch maar besloten ook een profiel aan te maken.
Geniet ervan! Mooie dagen hebben we toch
nieuw hier op het forum.
Ik moet eerlijk bekennen ik volg dit forum met betrekking tot crypto al enkele jaren.
Wellicht. Nu die 1500eur wall......Chaes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:24:
[...]
Denk wel dat het eerder gebeurt dan een paar weken in deze markt.
Welkom maar BC? BitConnect?LaDyDaNOA schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:27:
Dames en heren,
nieuw hier op het forum.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zet je maar schrap hier...
De Telegraaf kopt ook weer even: Bitcoin door de $1000 miljard marktwaarde.
https://www.telegraaf.nl/...-1000-miljard-marktwaarde
Ja ja:
[Twitter: https://twitter.com/DocumentingBTC/status/1360265289343131648]
Meer info: https://www.macrumors.com...y-adds-apple-pay-support/
[Twitter: https://twitter.com/DocumentingBTC/status/1360265289343131648]
Meer info: https://www.macrumors.com...y-adds-apple-pay-support/
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 12-02-2021 17:33 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat benne de berichten maar dit snap ik niet zo goed:HoppyF schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:30:
Zet je maar schrap hier...
Het gaat bij deze waarde om de hele marktkapitalisatie, als ook alle aandelenopties worden uitgeoefend en alle converteerbare stukken zouden worden ingewisseld voor aandelen.
Mis ik iets of halen ze wat dingen door elkaar?
Bizar, op het moment dat ETH op uitbreken staat komt Apple met zo'n announcement... Hopen dat de alts niet rekt gaan

Bitcoin en dergelijke cryptos.
Excuseer
Even goed lezen, Apple komt met niks.Kyumia schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:35:
Bizar, op het moment dat ETH op uitbreken staat komt Apple met zo'n announcement... Hopen dat de alts niet rekt gaan
PSN/Steam: Xamsix
Ach als je hier al een tijdje meeleest weet je al wel dat je mij vooral niet serieus moet nemen.LaDyDaNOA schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:36:
[...]
Bitcoin en dergelijke cryptos.
Excuseer
LINK lijkt ook los.
Maar ja het is nu ook gewoon random coins aan de raket brandstof.
Verwijderd
Kom ik net thuis, ligt er een envelop met kaart met daarin 50 euro van mijn ouders, als felicitatie dat we morgen een jaar 'getrouwd' zijn. (Samenlevings contract)
Bedenk me ineens dat die arme boomers altijd maar hebben gespaard. Werken werken werken en sparen sparen sparen. En nu krijgen ze niets meer qua rente.
Zo bizar, hier verdampt er per 15 minuten 200 en komt er ook weer bij.
Kut fiat, kut systeem. Kolere banken, ofzo.
Wat een fucking wereld leven we in dat er zoiets is als crypto. Vaag toch.
Bedenk me ineens dat die arme boomers altijd maar hebben gespaard. Werken werken werken en sparen sparen sparen. En nu krijgen ze niets meer qua rente.
KMD heb ik nog uit 2018/2019, in BTC waarde allemaal iets van 90-95% gedaald. Zo heb ik nog een zak vol van zulke coins, dus heb mij voorgenomen om tijdig verlies (stoploss) te nemen en niet weer zo lang te hodlen met alts. BTC hodlen vind ik nog priem.Prutzertje schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:05:
[...]
Heb daar mijn mijn vingers flink aan verbrand.. Dus blijf er persoonlijk bij weg.
Maar zo te zien ziet het er naar uit dat je daar ook een leuke winst mee kan behalen.
Je bent precies op tijd om al die troep te verkopen en mee te doen met iedereen die op de Bitcoin-raket het weekend in wilKyumia schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:35:

Wat een pessimisme @Verwijderd . Neem een vrijdagmiddag-biertje, koop crypto van die 50,- en geef je ouders over een jaar de winst
In het kort, alles is kut maar zolang we eraan verdienen is het prima.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:38:
Kom ik net thuis, ligt er een envelop met kaart met daarin 50 euro van mijn ouders, als felicitatie dat we morgen een jaar 'getrouwd' zijn. (Samenlevings contract)
Who needs happiness when you can have Bitcoin?
Doe maar twee met mayo graag...Palindrome schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:39:
algo niemand ?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
En uitjes graag.
Verwijderd
Ach ja, zij kochten een 2 onder 1 kap voor 120k gulden, is nu 300k euro zo'n huis. Leven al 20 jaar hypotheek vrij.Crypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:40:
[...]
In het kort, alles is kut maar zolang we eraan verdienen is het prima.![]()
Who needs happiness when you can have Bitcoin?
Dus laat ze die Bitcoin maar lekker missen. Die boomers hebben de buit al binnen.
Als die boomers nou slim zijn dan accepteren ze bitcoin als betaling voor vastgoed. Net als die man die zijn cafe voor bitcoin verkoopt.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:43:
[...]
Ach ja, zij kochten een 2 onder 1 kap voor 120k gulden, is nu 300k euro zo'n huis. Leven al 20 jaar hypotheek vrij.
Dus laat ze die Bitcoin maar lekker missen. Die boomers hebben de buit al binnen.
Ik dacht: DOT en GRT gaan zo lekker, ik leg er nog wat bij.
Kak.
Kak.
Ja joh, dat is waarschijnlijk de generatie die de meeste welvaart heeft gekend, vanaf hier gaan we met zijn allen naar de klote.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:43:
[...]
Ach ja, zij kochten een 2 onder 1 kap voor 120k gulden, is nu 300k euro zo'n huis. Leven al 20 jaar hypotheek vrij.
Ik ook grt gekochtRay_ schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:48:
Ik dacht: DOT en GRT gaan zo lekker, ik leg er nog wat bij.
Kak.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:38:
:fill(white):strip_exif()/f/image/f3ap8VqmgSmbCUKXm585fNvF.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Hier het zelfde inderdaad. En maar hopen op een dikke vette groene kaars...xileS schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:38:
[...]
KMD heb ik nog uit 2018/2019, in BTC waarde allemaal iets van 90-95% gedaald. Zo heb ik nog een zak vol van zulke coins, dus heb mij voorgenomen om tijdig verlies (stoploss) te nemen en niet weer zo lang te hodlen met alts. BTC hodlen vind ik nog priem.
50 aan fiat ?Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:38:
hadden ze beter dit kunnen geven
:strip_exif()/f/image/db65HW9eIW6nDM28y9bg5tsS.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Ach boeiend. Lekker leven met de dag toch. Vandaag heb je, morgen kan je krijgen.Crypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:49:
[...]
Ja joh, dat is waarschijnlijk de generatie die de meeste welvaart heeft gekend, vanaf hier gaan we met zijn allen naar de klote.
Zal eerst die kleine man eens leren schaatsen morgen. Die staat al 2 dagen met zijn moeke op het ijs met een of ander kutkrukje. Fuck dat.
Of je gaat op je bek tot je tanden uit je smoel liggen, of je leert dat je niet op je bek moet gaan.
Halfslappe pedagogisch verantwoorde onzin.
Nice, ik ook net bijgekocht.
Bensimpel
Positieve meneer
Nou dan koop ik wel een el captain BTCKhaelos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:02:
Of we doen het zo en dit geld voor elke munt:
Een flufje is tussen de 0 en 0.1
Een plukje is tussen de 0.1 en 0.5
Een pukkeltje is tussen de 0.5 en 1
Een bultje is tussen de 1 en 5
Een fluf is tussen de 5 en 10
Een pluk is tussen de 10 en 25
Een pukkel is tussen de 25 en 50
Een bult is tussen de 50 en 100
Een bergje is tussen de 100 en 1000
Alles boven de 1000 is een berg
😆 - Denk ook eens om ;)
Helemaal eens! Als het geen pijn doet leer je er ook geen zak van. Weg dat krukje en ouderwetse onderbindschaatsen eronder. Geef zijn moeke ook meteen even een corrigerende tik, dat pamperen moet zo snel mogelijk afgelopen zijn want daar maak je geen echte mannen mee. Ik werd er nog gewoon op uit gestuurd met een pak kranten onder mijn jas om me warm te houden.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:57:
[...]
Ach boeiend. Lekker leven met de dag toch. Vandaag heb je, morgen kan je krijgen.
Zal eerst die kleine man eens leren schaatsen morgen. Die staat al 2 dagen met zijn moeke op het ijs met een of ander kutkrukje. Fuck dat.
Of je gaat op je bek tot je tanden uit je smoel liggen, of je leert dat je niet op je bek moet gaan.
Nog niet zolang geleden kreeg je nog een prima rendement op een saaie Rabo spaarrekening... Natuurlijk, toen betaalde je ook wel meer rendementsheffing maar alsnog kwam er gewoon best wat binnen qua ouderwetse saaie renteVerwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:38:
** En weer ontopic graag **
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 12-02-2021 18:14 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 12-02-2021 18:14 ]
Zeker! Ingestapt op 0.66Palindrome schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:39:
algo niemand ?
[ Voor 12% gewijzigd door Justevo op 12-02-2021 18:06 ]
Heel wijs, net zo wijs als een wezen far far away, long time ago, zei:Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:57:
[...]
Ach boeiend. Lekker leven met de dag toch. Vandaag heb je, morgen kan je krijgen.
Do or do not, there is no try.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 12-02-2021 18:14 ]
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
ik al sinds oktober
[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 12-02-2021 18:14 ]
Om alles een beetje in perspectief te zien.
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 12-02-2021 18:15 ]
MrFX schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:10:
Om alles een beetje in perspectief te zien.
[YouTube: Nouriel Roubini Reacting to Tesla’s Big Bitcoin Buy: SEC Should Investigate Market Manipulation]
Maar even serieus hoe lang roept die meneer al doem over crypto ?
[ Voor 7% gewijzigd door Palindrome op 12-02-2021 18:19 ]
Die hebben blijkbaar geen weet er van hoeveel Fiat er vandaag de dag wordt bijgedrukt. Waarschijnlijk denken ze dat ze hem een maand hypotheek betaald hebben, de schatten.Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:08:
[mbr]** En weer ontopic graag **[/mbr]
Congrats Jaap
ETH gaat wel lekker... zo lekker dat ik er bijna wat van wil verkopen
2.5 % in de afgelopen 24 uur.. ik hou ze nog ff ;-)Glenn Hoddle schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:29:
ETH gaat wel lekker... zo lekker dat ik er bijna wat van wil verkopen
Zooooo kinderachtig weer dit he. Zit je met z'n allen lekker naar de 1m te kijken, groene bolsius kaarsen all over the place, sellwalls die harder smelten dan Groenland, en dan meent weer iemand een berg BTC of ETH te moeten verkopen en begint het weer van voor af aan.
@WhySoSerious Ja idd, wij mogen ieder individueel natuurlijk wel winst nemen, maar anderen niet
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ja nee ok, maar doe het dan óf geleidelijk, óf wanneer wij slapen zodat we het niet meekrijgen.Taro schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:37:
@WhySoSerious Ja idd, wij mogen ieder individueel natuurlijk wel winst nemen, maar anderen niet
Ik ga nieuwe popcorn maken....
Heb je nog wat posities open staan trouwens, of ben je even aan het kijken hoe alles zich ontwikkelt?
[ Voor 13% gewijzigd door WhySoSerious op 12-02-2021 18:39 ]
Mijn plan is ETH in ieder geval hodlen totdat ik de ETH 2k babe voorbij heb zien komen. Daarna zien we wel weer verder.
Gaat lekker moonVictor Belli schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:38:
LINK lijkt ook los.

Ordinaire pump? Lijkt het wel op. Ik heb iets voor zes in ieder geval 25% even terug getrokken.
Ik zit al weer vrij lang all-in. Heb nu in volgorde van grootte:WhySoSerious schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:39:
[...]
Heb je nog wat posities open staan trouwens, of ben je even aan het kijken hoe alles zich ontwikkelt?
- BTC
- ETH
- ADA
- CAKE
- GRT
- INJ
- SNX
- NU
- 0X
- BFLY
- MILK2
- METRIC
- XRP (Inspelen op mogelijk goed nieuws)
- BNB
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Dit is de ATH voor ETH toch?
En Elon Musk heeft niet eens getweet...
Mijn bag ETH doet eindelijk ook weer waar het voor gekocht is. Nee niet voor de technologie...
2K is nog maar het begin van voor ETH.
Al een x aantal jaar. Je hoeft het niet met hem eens te zijn maar hij haalt een paar goede argumenten aan. Hopelijk opent het de ogen van een naieve crypto belegger.Palindrome schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:18:
[...]
[YouTube: The Office- Michael Scott No God No]
Maar even serieus hoe lang roept die meneer al doem over crypto ?
[ Voor 0% gewijzigd door MrFX op 12-02-2021 19:02 . Reden: typo ]
HOT is ook eens uit de winterslaap. Lekker zeg.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Yesss nu kan de hele Tweakers community commentaro geven!Taro schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:44:
[...]
Ik zit al weer vrij lang all-in. Heb nu in volgorde van grootte:Alle NuCypher sell orders zijn aangetikt, voor 50% weer lager ingestapt en de andere 50% in 0X gestoken.
- BTC
- ETH
- ADA
- CAKE
- GRT
- INJ
- SNX
- NU
- 0X
- BFLY
- MILK2
- METRIC
- XRP (Inspelen op mogelijk goed nieuws)
- BNB

Ik zie Ox, MILK, tarwe GRuT... Waar blijven die BIFI's dan?
EOS boys opgelet 
GRT hou ik ook in de gaten. Vanmiddag tot de conclusie gekomen dat support rond de 4800-4900 moet liggen of net erboven. Lijkt te kloppen.
GRT hou ik ook in de gaten. Vanmiddag tot de conclusie gekomen dat support rond de 4800-4900 moet liggen of net erboven. Lijkt te kloppen.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Wat ben ik blij dat ik daar af ben zeg, kan me niet bommen hoeveel dat ding nog stijgt.DAMAGE schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:56:
HOT is ook eens uit de winterslaap. Lekker zeg.
naja goede argumenten ?MrFX schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:55:
[...]
Al een x aantal jaar. Je hoeft het niet met hem eens te zijn maar hij haalt een paar goede argumenten aan. Hopelijk opent het de ogrn van een naieve crypto belegger.
"goud is wel gebaseerd op intrinsieke waarde" Volgens mij staat die waarde totaal niet in relatie tot die de intrinsieke waarde. Zelfde als met diamanten en of andere juwelen.
Wat mij betreft heeft crypto net zoveel intrinsieke waarde als fiat.
De een gebacked door vertrouwen in een financieel model en overheid de andere gebacked door vertrouwen in de technologie die geen vertrouwen nodig heeft voor overdracht.
@Crypts maakt sowieso niet zo veel uit wat het is of niet. Zolang je er maar procenten op pakt 👌
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Kom op ETH. Knal nou eens door die 0.04 heen en dan direct door de 0.05..
Tijd voor wat verse satoshis.
Tijd voor wat verse satoshis.
I know maar HOT is wel een van mijn grootste zeperds. In het begin ging dat pingpongen lekker maar toen hij ging dalen kwam ik er maar niet van af...DAMAGE schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:05:
@Crypts maakt sowieso niet zo veel uit wat het is of niet. Zolang je er maar procenten op pakt 👌
Ondertussen gaat mijn LTC wel lekker, even niet meer naar gekeken maar dat staat er best voor en ik denk dat daar nog wel meer in zit.
Als centrale banken digitaal gaan en -5% gaan rekenen ipv QE draaien ze volgens mij helemaal hun eigen nek om of denk jij van niet?MrFX schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:55:
[...]
Al een x aantal jaar. Je hoeft het niet met hem eens te zijn maar hij haalt een paar goede argumenten aan. Hopelijk opent het de ogen van een naieve crypto belegger.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Laatste kans om DOT te kopen onder de 30 dollar? 
ETH zet ook ff een nieuwe ATH neer...
ETH zet ook ff een nieuwe ATH neer...
Hallo iedereen, kom hier enkel om te melden dat ETH bij mij een nieuwe ATH neerzet, bij jullie ook?
Ohja, en muntje X die ik al zooo lang heb doet het ook goed vandaag zeg jeetje hele PF groen
Ohja, en muntje X die ik al zooo lang heb doet het ook goed vandaag zeg jeetje hele PF groen

Er komt weer een dag dat er zóveel verdampt dat je die 50 euro in een envelop weer gaat waarderenVerwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:38:
Ik neem aan dat hij dat ook doet, aangezien het natuurlijk niet gaat om het bedrag dat hij krijgt.emot schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:15:
[...]
Er komt weer een dag dat er zóveel verdampt dat je die 50 euro in een envelop weer gaat waarderen
ADA maakt zich klaar voor een rit omhoog....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik hoor EOS en opletten!?JT schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:58:
EOS boys opgelet
Ai grt..
Dit doet zeer naar de vreugde van vanmorgen 😅
Kijk naar het weekend wel weer
Kijk naar het weekend wel weer
[ Voor 22% gewijzigd door JustC op 12-02-2021 19:34 ]
Of een koopmomentje?corneedebruin schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:30:
Ai grt..
Over de de intrinsieke/fundamentele waarde kun je altijd discuceren maar ik doelde meer op de onderstaande punten:Palindrome schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:01:
[...]
naja goede argumenten ?
"goud is wel gebaseerd op intrinsieke waarde" Volgens mij staat die waarde totaal niet in relatie tot die de intrinsieke waarde. Zelfde als met diamanten en of andere juwelen.
Wat mij betreft heeft crypto net zoveel intrinsieke waarde als fiat.
De een gebacked door vertrouwen in een financieel model en overheid de andere gebacked door vertrouwen in de technologie die geen vertrouwen nodig heeft voor overdracht.
asset in relatie tot speculatieve karakter BTC
tether
bitcoin als betalings instrument
zijn visie m.b.t. digitale currencies (uitgegeven door overheden)
GRT tikt op zowel de 15m, 1H als 4H (nog iets lager) nu een MA aan, dus kans op een bounce is aanwezig.
Ok,ben benieuwdTaro schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:38:
GRT tikt op zowel de 15m, 1H als 4H (nog iets lager) nu een MA aan, dus kans op een bounce is aanwezig.
Tja Bitcoin als betaling instrument is voor verbetering vatbaar maar dan in diezelfde zin de altcoins allemaal als shitcoins benoemen terwijl er legio Alts zijn die juist dit probleem aanpakken.MrFX schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:37:
[...]
Over de de intrinsieke/fundamentele waarde kun je altijd discuceren maar ik doelde meer op de onderstaande punten:
asset in relatie tot speculatieve karakter BTC
tether
bitcoin als betalings instrument
zijn visie m.b.t. digitale currencies (uitgegeven door overheden)
Zij visie is nogal beperkt tot "ik houd het vertrouwen bij bestaand financiële instituten en systemen". Nogal een beperkte visie wat mij betreft.
Doet me denken aan mensen die vroeger het internet onnodig vonden want de bibliotheek is goed genoeg.
Maar goed hij verwacht dat crypto vanzelf instort en "wij" verwachten dat bestaande fiat systeem gedoemd zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Palindrome op 12-02-2021 19:45 ]
Bron?locmorto schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:53:
2K is nog maar het begin van voor ETH.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!