Nou nou, dat klopt het is nooit bedoeld als een echte afkorting. Hodl is ontstaan omdat iemand zich vertypt heeft. Daarna heeft men het omgedoopt tot Hold of for Dear Life.oisyn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:11:
[...]
HODL is geen afkorting.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=375643.0
Wel zónder AOW danJustevo schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:04:
[...]
Ik kan rond de herfst met pensioen zo te zien
we only make way for the man who boldly pushes past us
Dat is dus ook mijn gedachte. Wil binnen nu en 2 jaar verhuizen, en als dat hypotheekvrij zou kunnen gebeuren zou dat heel mooi zijn.WiseGuy! schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:39:
[...]
Persoonlijk zou ik pas uitstappen als ik óf het geld nodig heb óf dat het inmiddels zo substantieel is dat ik kan denken aan hele andere zaken zoals arbeidsvrijheid, een grote camper, sabbaticals etc.
stay strongVerwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:56:
[...]
Nee, met het deel waarop ik uit was gestapt ben ik 24 uur later weer keihard ingefomo'd als een fucking mietje.
Paar sats op verloren. Eruit op 44800, erin op 45600. Sell low buy high.
Hodl.
Rapapa...
GRT gaat de 3.00 straks vandaag nog testen...
Lijkt toch wat weerstand op 2.85 te zitten, we moeten toch een keer van de profit takers en slappe handjes af zijn zou je zeggen.
Lijkt toch wat weerstand op 2.85 te zitten, we moeten toch een keer van de profit takers en slappe handjes af zijn zou je zeggen.
[ Voor 82% gewijzigd door WiseGuy! op 12-02-2021 15:17 ]
De dichtheid mobiele telefoons in landen/werelddelen als India en Afrika is anders bizar hoog. Zelfs de meest arme mensen betalen in Afrika met apps als M-Pesa etc. (paar jaar geleden al toen ik daar was) Dat zal het probleem echt niet zijn.Crypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:11:
[...]
Met ons westerse brilletje op is het makkelijk oordelen maar ik heb er net een tijd op zitten in een land nog binnen de EU en daar had iets van 20% van de mensen geen internet/pc met een welvarendheid die niet gek veel onder die van ons ligt.
Een land als India waar dat vele malen lager ligt, infrastructuur niet kan tippen aan die van ons en velen niet eens basis dingen qua taal en andere vaardigheden machtig zijn moet je nog even niet aankomen met 'be your own bank'. Hoe gaan ze dat doen?
Verwijderd
de USD / EUR conversie op coinmarketcap werkte niet, USD is nu gelijk aan EUR en kreeg het even warm.
Ja ik zag al wel dat de opwaardse trend ingezetw as, had het rond 19:30 verwacht, maar het gaat nu wat sneller.WiseGuy! schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:14:
GRT gaat de 3.00 straks testen
Dat denk ik ook niet. Die zijn daar al grotendeels decentraal. Niet omdat ze dat willen, maar omdat de infrastructuur (vervoer, telecommunicatie, gas/water/licht) er simpelweg niet is. Voor hen is het dus een heel natuurlijk gevolg dat 'bankieren' dan ook decentraal gaat.Luuk schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:14:
[...]
De dichtheid mobiele telefoons in landen als India en Afrika is anders bizar hoog. Zelfs de meest arme mensen betalen in Afrika met apps als M-Pesa etc. (paar jaar geleden al toen ik daar was) Dat zal het probleem echt niet zijn.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik heb wat BNB, zitten er nadelen aan om deze in de BNB vault te zetten? Ik was van plan om ze te holden, dus kan ik ze net zo goed in de vault zetten en daarvan mee profiteren?
Enige wat ik zou kunnen denken is dat je ze dan niet voor fees kan gebruiken?Nivali schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:19:
Ik heb wat BNB, zitten er nadelen aan om deze in de BNB vault te zetten? Ik was van plan om ze te holden, dus kan ik ze net zo goed in de vault zetten en daarvan mee profiteren?
Dat, en vrijwel iedereen heeft daar een smartphone. Dat is ook in de 3de wereld allang geen luxe meer.MicroWhale schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:17:
[...]
Dat denk ik ook niet. Die zijn daar al grotendeels decentraal. Niet omdat ze dat willen, maar omdat de infrastructuur (vervoer, telecommunicatie, gas/water/licht) er simpelweg niet is. Voor hen is het dus een heel natuurlijk gevolg dat 'bankieren' dan ook decentraal gaat.
Nieuwe poging van ETH om door $1800 te gaan en te blijven. Hopelijk nu naar de $2000...
Wie is die "men" waar je het over hebt?loewie1984 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:06:
Daarna heeft men het omgedoopt tot Hold of for Dear Life
Ik zie het nooit gebruikt worden als afkorting, maar gewoon als verbasting voor hold.
.edit:
Folk Etymologies
HODL is sometimes explained as an acronym standing for "hold on for dear life" or some variation. While these etymologies occasionally do a good job of capturing the phrase's meaning, they are not how it originated. HODL comes from a fortuitous typo in 2013.
[ Voor 53% gewijzigd door .oisyn op 12-02-2021 15:30 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dan zal hij even door moeten schieten naar 1830/1840 USD (dan zit hij ook door de 1500 EUR heen).. Dan is het mogelijk...Chaes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:22:
Nieuwe poging van ETH om door $1800 te gaan en te blijven. Hopelijk nu naar de $2000...
Volgens die grafiek zouden we de komende 2 weken x3 of x4 moeten gaan en dan keihard rekt?.oisyn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:52:
Hier een geprojecteerd moment van de piek, zet in je agenda
[Afbeelding]
Dat zijn gemiddelden, er zijn hele regio's die amper bereik of überhaubt een dataverbinding hebben. Dan nog moet je een smartphone hebben om iets te kunnen doen en er moeten bepaalde basisvoorzieningen zijn. (electra is wel handig bijv.)Luuk schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:14:
[...]
De dichtheid mobiele telefoons in landen/werelddelen als India en Afrika is anders bizar hoog. Zelfs de meest arme mensen betalen in Afrika met apps als M-Pesa etc. (paar jaar geleden al toen ik daar was) Dat zal het probleem echt niet zijn.
In grote(re) steden wellicht niet zo'n probleem maar er buiten wel.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
??? binance is ie 0,037Kyumia schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:24:
ETH is zich weer aan het herstellenterug naar 0.045 BTC/ETH
en de 2k babe of course
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hoezo?Ypuh schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:26:
[...]
Volgens die grafiek zouden we de komende 2 weken x3 of x4 moeten gaan en dan keihard rekt?
De enige prognose die de grafiek geeft is wanneer de piek is. Namelijk een factor van het aantal dagen van het dieptepunt voor de halving, maar dan na de halving.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja, prachtige beesten en eiland. Vooral naartoe gaan als je in de buurt bent!geertjb61 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:27:
Iemand een opinie op KMD (Komodo)?
Ebbao schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:27:
[...]
Ja, prachtige beesten en eiland. Vooral naartoe gaan als je in de buurt bent!
Argh, open ik toch weer een new window met de GRTBTC ticker... en weer FOMO... ging afgelopen dagen steeds niet goed. En toch blijf ik nu opnieuw met half oog kijkenWiseGuy! schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:14:

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Nou, poging mislukt.FreakNL schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:24:
[...]
Dan zal hij even door moeten schieten naar 1830/1840 USD (dan zit hij ook door de 1500 EUR heen).. Dan is het mogelijk...
Haha mooi dat je er zo aan blijft vasthouden.ybos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:08:
Van de week een kort gesprek gehad met een kennis.
Daarbij nu een hard besluit gemaakt.
Eind deze maand (mede vanwege mn "ducati weddenschap met een forumlid, eerder ga ik er niet uit) ga ik een deel van mn winst cashen.
Ik heb ont-zet-tend last van FOMO (stel ik haal 50% van de huidige waarde eraf en het gaat nog eens x4 dan loop ik XXX € mis), maar mijn kennis zei dat ik niet zo gierig moet zijn en daar heeft hij gelijk in
Daarnaast, op het moment dat er echt een stevige correctie komt (terug naar 20K regionen voor de BTC) verdampt natuurlijk ook een deel van mijn papieren winst en ben ik daar weer pissed over
Ik hoop dus dat februari in ieder geval nog groen blijft en dan ga ik mijzelf van een deel van de winst een cadeau doen in de vorm van een nieuwe motor (weliswaar met inruil van mijn huidige maar ik maak weer n mooie stap)
*Gaat signature aanpassen
Bitcoin says no.Chaes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:22:
Red candle paradijs?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hmm blijkbaar tochanti elppa schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:59:
[...]
die flagpole is veel te kort. Ik zie dit niet als bear flag
Als we eind deze maand op 125k staan biedt ik 3.100 voor die Ducatiybos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:12:
[...]
Sjoerd riep dat we eind vd maand op 125K staan.
Daarop riep ik: als dat zo is, koop ik die duc, want als we die waarde redden deze maand zou fantastisch zijn, dan heb ik wel 3K over voor n gare duc
(is "nog" maar x2,5 dus wie weet)
edit:
Dus, wie maakt even de verlossende TA wat ons eind februari gaat brengen
Dan kan dat motorrijbewijs er ook wel af

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Op mijn chart zakt hij nu wel even door de support die vanaf 10u vanochtend was opgebouwd.WiseGuy! schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:14:
/f/image/2sRUClaY1e2pudjzBsIcxqre.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door Raaafie op 12-02-2021 15:50 ]
Uitzoomen naar de 3-daily, dan is er (nog) niets aan de hand
En weer in BNB op $131, zo schrapen we toch weer beetje bij beetje meer crypto bij elkaar.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nee klopt, maar wilde weer een long starten op ADA.WhySoSerious schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:43:
[...]
Uitzoomen naar de 3-daily, dan is er (nog) niets aan de hand
Blij dat ik even heb gewacht, hoewel die nu wel weer iets stijgt heb ik er nog geen vertrouwen in
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
ja zonde, hij ging de goede kant op.Raaafie schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:43:
[...]
Op mijn chart zakt hij nu wel even door de support die vanaf 10u vanochtend was opgebouwd.
[Afbeelding]
Als je XRP instapt en hier om advies gaat vragen wat te doenKol Nedra schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:21:
Ik twijfel met XRP, lekker erin blijven?

Volgens mij gaan we allemaal naar de klote rood is rood (bosato)
Kunnen jullie misschien stoppen met GRT zeggen? Ik moet daarvan telken aan Greet denken. En zijn coin
Hallo met Tim
Hoe lang duurt het bij jullie meestal voor fiat (EUR) top-ups aankomen op Nexo?
Heb een top-up die nu al bijna 2 dagen onderweg is... nog geen spoor van terug te vinden.
Is dat gebruikelijk?
Heb een top-up die nu al bijna 2 dagen onderweg is... nog geen spoor van terug te vinden.
Is dat gebruikelijk?
Cool, van de BTC winst koop ik n motor en die stoot ik meteen door met wat fiat winst die ik dan weer kan inleggen in BTCRichh schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:40:
[...]
Als we eind deze maand op 125k staan biedt ik 3.100 voor die Ducati![]()
Dan kan dat motorrijbewijs er ook wel af
*and repeat
Ik heb als noob ook al een tijdje datzelfde lijntje aangehouden. Ik zit ook nog een beetje te zoeken waar de volgende support moet zijnRay_ schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:45:
Ik had gister als noob nog wat lijntjes getrokken. Ja, euro's. Sorry.
Spannend momentje als mijn lijntjes kloppen.
[Afbeelding]
Ach ja, komt wel goed. Als je maar voldoende uitzoomt is er echt geen vuiltje aan de lucht.
We gaan inderdaad te @pletterpletter schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:58:

Duurde van de week 3 tot 4 werkdagen..Slonzo schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:59:
Hoe lang duurt het bij jullie meestal voor fiat (EUR) top-ups aankomen op Nexo?
Is dat gebruikelijk?
Zo te zien heeft de Geertcoin ook 'Minder! Minder! Minder!' staan schreeuwen.Pkunk schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:59:
Kunnen jullie misschien stoppen met GRT zeggen? Ik moet daarvan telken aan Greet denken. En zijn coin
Wat gaat naar de klote?pletter schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:58:
BTC?
Dan al het geld naar de alts.
Hij heeft zijn hoofd gestoten aan die resistance van 2.85 en was even zijn balans kwijt.. hij krabbelt weer op en gaat stug verder.
Ik ben benieuwd, als de drie overschreden wordt dan zie ik hem snel naar boven knallen weerRaaafie schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:02:
[...]
Hij heeft zijn hoofd gestoten aan die resistance van 2.85 en was even zijn balans kwijt.. hij krabbelt weer op en gaat stug verder.
Inderdaad, van Mars naar de maan.zwembroek schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:05:
To the moon! hahaha...gelijk stil hier...
Snap wel niet waarom die hond nog niet op de maan zit na die commercial tijdens de superbowl.
De 4H MA99 testen zou niet eens gek zijn, die ligt op 38K.zwembroek schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:05:
To the moon! hahaha...gelijk stil hier...
Ik had een mooi buy ordertje geplaatst op de 1h MA99 (damn wat staat zelfs die inmiddels al hoog
) maar dat was wat te ambitieus. Ach ik ga ook niet klagen over eerder herstel en idd zoals altijd, uitzoomen geeft je weer even een reality check.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Marketcap is niet gelijk aan al het geld wat er in de markt zit he.djatwork007 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:02:
[...]
Wat gaat naar de klote?
BTC?
Bensimpel
Positieve meneer
Hoezo gaan we naar de kloten? Heb best wel een groene en goede dag vandaag hoor
😆 - Denk ook eens om ;)
welke commercial ?djatwork007 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:09:
[...]
Snap wel niet waarom die hond nog niet op de maan zit na die commercial tijdens de superbowl.
Die hond is toch afgemaakt door een Tweakert?djatwork007 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:09:
[...]
Die is nu in de hemel...
djatwork007 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:09:
[...]

Paniek allom. Hoe wil je anders zo'n volatiliteit creeëren?Bensimpel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:14:
Hoezo gaan we naar de kloten? Heb best wel een groene en goede dag vandaag hoor
Bensimpel
Positieve meneer
Nouja, heb maar een fluffje GRT gekocht, ik bedoel The Graph.
😆 - Denk ook eens om ;)
Vraagje aan de mensen die ook Beefy gebruiken. Ik zie sinds een paar dagen vaults (of hoe je ze ook wil noemen) die geen grijze achtergrondkleur hebben maar een paarse - of geen witte maar een gele als je de dagmodus gebruikt - en die niet te gebruiken zijn. Zijn die in voorbereiding of iets dergelijks?
Krijgen we dan nu ook weer de 47K gewoon omdat het kan?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Hehe dan zakken de alts net zo harddjatwork007 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:02:
[...]
Wat gaat naar de klote?
BTC?
Heeft iemand toevallig de beschikking over een custom script/programma dat alle coins op binance in 1 keer verkoopt voor de huidige market price?
Ja dat zag ik ook. Ik dacht laat ik eens wat BUSD daar zetten maar kan niet op de approve knop drukken.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:33:
Vraagje aan de mensen die ook Beefy gebruiken. Ik zie sinds een paar dagen vaults (of hoe je ze ook wil noemen) die geen grijze achtergrondkleur hebben maar een paarse - of geen witte maar een gele als je de dagmodus gebruikt - en die niet te gebruiken zijn. Zijn die in voorbereiding of iets dergelijks?
Saai dagje zo sideways
Ligt er maar net aan waar je in zit, BNB gaat best lekker heen en weer.WiseGuy! schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:46:
Saai dagje zo sideways
Mwah, zowel DOT als BTC rommelen lekker door omhoog hoorWiseGuy! schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:46:
Saai dagje zo sideways

offtopic: heeft iemand voor de grap het vinkje "ontvang notificaties van nieuwe reacties in dit topic" wel eens aangezet?
Ben ik nou de enige die jeuk krijgt van flufjes en plukjes? We zitten hier niet bij het kdv....
Nou, niet echt een opinie ofzo. De tech is net als vrijwel alle andere crypto onbruikbaar, ik heb sowieso vaak het gevoel crypto een mooie oplossing is die nog een probleem zoekt. De currency's daar gelaten dan. Denk dat KMD de slag verloren heeft om een grote speler te worden met hun AtomicDEX enzo, je hoort niemand erover.geertjb61 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:27:
Ik heb de afgelopen maanden wel een flinke zak KMD (en XEM (airdrop mania incoming!)) opgebouwd die nu break-even staat in sats en in euro's natuurlijk op winst. Hoop dat ze snel gaan moonen, dan kan ik die bag eindelijk gaan afromen.
De tijd leert of het tij keert
Nope, ik vind t ook waardeloos, maar wat is dan wel een goeie omschrijvingFirestorm schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:49:
Ben ik nou de enige die jeuk krijgt van flufjes en plukjes? We zitten hier niet bij het kdv....
beetje
hoopje
Kansloos aantal
Fluffje! Maakt het iets meer volwassen.ybos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:51:
[...]
Nope, ik vind t ook waardeloos, maar wat is dan wel een goeie omschrijving
beetje
hoopje
Kansloos aantal![]()
Naja een flufje BTC kan best een hoop geld zijn 😅
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik stem voor kwakje.Firestorm schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:49:
Vuige whale dat je er bent.
Nou, gewoon geen omschrijving? Het zegt namelijk helemaal niks. Wat voor de één een 'flufje' is, is voor de ander een half jaar boodschappen. Voegt niks toe.ybos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:51:
[...]
beetje
hoopje
Kansloos aantal![]()
'Ik heb een flufje BTC gekocht', zegt net zoveel als 'Ik heb BTC gekocht'. Dus ja, wat mij betreft snel kappen met die kleuterpraat.
@Verwijderd mag niet meestemmen, want dan kopen we straks een 'kuthaar' ETH.
[ Voor 6% gewijzigd door WiseGuy! op 12-02-2021 16:57 ]
Laten we daar nou een systeem voor hebben:ybos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:51:
[...]
beetje
hoopje
Kansloos aantal![]()
1, 2, 3, 4, 5
of als het om BTC gaat 0.00000001 ook wel satoshi (of sats) genoemd.
Verkleinwoordjes krijg ik de rillingen van
Puistje? Een puistje BTC.
En poging 3Chaes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:22:
Of we doen het zo en dit geld voor elke munt:
Een flufje is tussen de 0 en 0.1
Een plukje is tussen de 0.1 en 0.5
Een pukkeltje is tussen de 0.5 en 1
Een bultje is tussen de 1 en 5
Een fluf is tussen de 5 en 10
Een pluk is tussen de 10 en 25
Een pukkel is tussen de 25 en 50
Een bult is tussen de 50 en 100
Een bergje is tussen de 100 en 1000
Alles boven de 1000 is een berg

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
En het kwakje dan?Khaelos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:02:
Of we doen het zo en dit geld voor elke munt:
Heb daar mijn mijn vingers flink aan verbrand.. Dus blijf er persoonlijk bij weg.geertjb61 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:27:
Maar zo te zien ziet het er naar uit dat je daar ook een leuke winst mee kan behalen.
Kwakjes dat doe je maar thuis in het weekend

Ik prefereer om dat buiten de deur te doen, mag dat ook?
Dat hier niks over de ATH van DOT gezegd wordt!!!
Die zit nu in unkwown territory. Gas op die groene dildo!

Die zit nu in unkwown territory. Gas op die groene dildo!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
DOT gaat heerlijk! 1 van de parels in mijn portfolio 😁
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Vraagje, ik krijg wat informatie terug van een help desk namelijk:
I just had a look at the CVC trade you did; you used approx X.XX BTC (approx $XXX but when you look at the 1 minute chart for CVC; the trading volume is pretty low; some candles have only 800 CVC being exchanged; so the order books are "thin" - your trade had XXX CVC.
This means when you use a Market Order or Trailing Buy to start the trade, or click the button to open the trade immediately, you'll buy up the order book and end up with slippage (and a higher Buy price for the coins putting you into slightly larger loss from the outset).
Ik begrijp hieruit dat ik 3 dingen kan doen,
- Goed op de volume op dat moment letten
- Kleinere bedragen traden
- Of gewoon munten met een grotere market cap handelen?
Ik ben een beetje lost...
I just had a look at the CVC trade you did; you used approx X.XX BTC (approx $XXX but when you look at the 1 minute chart for CVC; the trading volume is pretty low; some candles have only 800 CVC being exchanged; so the order books are "thin" - your trade had XXX CVC.
This means when you use a Market Order or Trailing Buy to start the trade, or click the button to open the trade immediately, you'll buy up the order book and end up with slippage (and a higher Buy price for the coins putting you into slightly larger loss from the outset).
Ik begrijp hieruit dat ik 3 dingen kan doen,
- Goed op de volume op dat moment letten
- Kleinere bedragen traden
- Of gewoon munten met een grotere market cap handelen?
Ik ben een beetje lost...
Friendly reminder: everyone is a genius in a bull market.
Ga niet lange termijn in shill coins zitten. Kijk maar eens naar PRL en BNTY.
Ga niet lange termijn in shill coins zitten. Kijk maar eens naar PRL en BNTY.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!