Zitten hier ook mensen een beetje op de Binance Smart Chain te experimenteren?
Dingen met PancakeSwap e.d.
Of ergens anders staken/liquidity farmen?
Dingen met PancakeSwap e.d.
Of ergens anders staken/liquidity farmen?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Eindigen? Dat betekend dat de token obsolete is, dus in dat geval 0,0$Sjoerd29 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:47:
Waar denken jullie dat GRT en LINK gaan eindigen ?
In de goot bij alle andere alts natuurlijk, vanwaar de vraag?Sjoerd29 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:47:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nu ik er over nadenk zou ik THETA ook wel aan je lijstje durven toevoegen. THETA is bezig met het stroomlijnen / optimaliseren van streaming content en heeft verschillende mega partnerships. Ik ga het niet doen, maar 1 van de weinige alts die ik wel een paar jaar vast zou durven houden.freshprince schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:51:
Wat denken jullie van volgend lijstje om in te investeren? Van hoog naar laag
- ada
- iota
- nano
- tron
- tether
- tezos
Ik zoek geen hype coins maar is de bedoeling voor 2j+ ergens te bewaren. En periodiek deze aan te kopen in dipjes.
Geen interesse in bitcoin & eth.
Alle meningen zijn welkom want er zijn zodanig veel coins beschikbaar...
[ Voor 14% gewijzigd door Stokstaart op 12-02-2021 12:55 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ja idd, heb direct na de aankoop 4 sell orders ingesteld, waarvan er al 3 zijn geraakt
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Nee, ze verkopen jou een goed gevoel en verdienen daar hun centjes mee. Snap ook niet dat mensen vallen over het energieverbruik van BTC die ze nu hebben aangekocht en niet gemined (daar zit het verbruik in, de coins die ze hebben gekocht waren al gemined dus whut?!?) maar het wel fantastisch vinden als er weer een raketje de hemel in wordt geschoten. (die draait echt niet op een mengsel van broccoli en bloemkool)freshprince schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:20:
Krijgt Tesla trouwens niet onder hun voeten door de pers. In BTC gaan is toch allesbehalve ecologisch verantwoord lijkt me
De bedoeling van elec rijden is toch ook het ecologische aspect?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik las ergens dat whales de grote investeerders zijn die de koers kunnen beinvloeden, dolphins de middelgrote en de particuliere, kleine investeerder 'fish'.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:45:
[...]
Welkom!
Ik wil toch even van de gelegenheid gebruik maken om je te attenderen op het gegeven dat "fish" niet echt een cryptoterm is maar meer een pokerterm![]()
[...]
Daarom verwacht ik dat ook dit weer positief uitpakt voor NANO. Ik ben overigens zelf absoluut geen NANO fanboy, maar ik vang nu al allerlei signalen op over wanneer kritiek op energiegebruik van BTC wat breder uitgemeten wordt (in het licht van de Tesla buy), dit de populariteit van NANO in de hand werkt.
Hahaa, ja en velen maar stug blijven vergelijken alsof de run van 2017 hetzelfde is als 2021...Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:59:
Wel mooi trouwens dat die India ban fud geen effect meer heeft op de prijs. Vorige bullrun zag je nog een grote rode piemel naar beneden (waar het betreffende land onderin instapte naar mijn idee). En een tijdje later gingen we weer verder.
Nu staat India gewoon alleen voor lul
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
+80% van de inwoners daar leeft onder de armoedegrens, die hebben wel andere dingen aan hun hoofd dan crypto.Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:59:
Wel mooi trouwens dat die India ban fud geen effect meer heeft op de prijs. Vorige bullrun zag je nog een grote rode piemel naar beneden (waar het betreffende land onderin instapte naar mijn idee). En een tijdje later gingen we weer verder.
Nu staat India gewoon alleen voor lul
volgens mij wat hij vraagt is: wat zal het komende jaar het hoogste punt zijn qua die coins zodat ik weet wanneer ik moet uitstappen en hoe rijk ik dan benCrypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:48:
[...]
In de goot bij alle andere alts natuurlijk, vanwaar de vraag?
Supercycle FTWMicroWhale schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:01:
[...]
Hahaa, ja en velen maar stug blijven vergelijken alsof de run van 2017 hetzelfde is als 2021...
Zeg het nog maare een , in 2017 ging ie 20x hoger dan de vorige ATH.
Juist🤓nemesis2212 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:03:
[...]
volgens mij wat hij vraagt is: wat zal het komende jaar het hoogste punt zijn qua die coins zodat ik weet wanneer ik moet uitstappen en hoe rijk ik dan ben
400k bevestigd!Palindrome schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:06:
[...]
Zeg het nog maare een , in 2017 ging ie 20x hoger dan de eborige ATH.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Des te belangrijker! Bank the unbanked!Crypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:01:
[...]
+80% van de inwoners daar leeft onder de armoedegrens, die hebben wel andere dingen aan hun hoofd dan crypto.
Op het hoogtepunt van de bullrun, geen dank.
BAKE is ook weer losKyumia schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:07:
Na een 2 dagen sideways movement zit er ook weer wat puf in CAKEweer op naar de $8.50
Met ons westerse brilletje op is het makkelijk oordelen maar ik heb er net een tijd op zitten in een land nog binnen de EU en daar had iets van 20% van de mensen geen internet/pc met een welvarendheid die niet gek veel onder die van ons ligt.Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:07:
[...]
Des te belangrijker! Bank the unbanked!
Crypto is de uitgelezen kans voor de inwoners van dat soort landen om financieel onafhankelijk(er) te worden van een corrupte / falende overheid en munt.
Ja als je geen geld hebt voor iets met een scherm heb je inderdaad niks aan een digitale oplossing.. India is in die zin ook wel een apart verhaal, het kastensysteem houdt mensen ook in een onzichtbare kooi waardoor elk vorm van eigen initiatief de kop in wordt gedrukt..Crypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:11:
[...]
Met ons westerse brilletje op is het makkelijk oordelen maar ik heb er net een tijd op zitten in een land nog binnen de EU en daar had iets van 20% van de mensen geen internet/pc met een welvarendheid die niet gek veel onder die van ons ligt.
Een land als India waar dat vele malen lager ligt, infrastructuur niet kan tippen aan die van ons en velen niet eens basis dingen qua taal en andere vaardigheden machtig zijn moet je nog even niet aankomen met 'be your own bank'. Hoe gaan ze dat doen?
Ok, als Jaapio dit gaat roepen is het echt klaar...uitstappen maar.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:13:
Hoeren neuken, nooit meer werken!
V-Strom 650
Het blijft raar bij 5,50 matige omzetten en nu een stuk hoger iedereen FOMO. Gelukkig zit ik er voor gemiddels 1,50 in want hij schommelt wel behoorlijk. Leuk voor de daytraders onder ons, ik blijf vrolijk compounden tot de 10 dollar. De vraag is of het 3 dagen, 3 weken, 3 maanden of 3 jaar kost.Kyumia schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:07:
Na een 2 dagen sideways movement zit er ook weer wat puf in CAKEweer op naar de $8.50
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 12-02-2021 13:16 ]
Zolang Jaapio dit soort dingen nog steeds roept maak ik me juist geen zorgenXoxol schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:14:
[...]
Ok, als Jaapio dit gaat roepen is het echt klaar...uitstappen maar.![]()
Verwijderd
Fundus are safu.knakworst schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:17:
BNB is ook weer naar de maan aan het gaan, wat heeft CZ nu weer gezegd op Twitter?
Yes please. En dan door naar 4mannowlahn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:19:
GRT is gelukkig weer op de weg terug, door 3 heen vandaag?
we only make way for the man who boldly pushes past us
Ik kneep hem wel, van egld naar GRT en zag de boel nog meer dalen
JaSjoerd29 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:47:
In retrospect, it was inevitable
Hahhaha
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als CAKE het kan, kan GRT het ookmannowlahn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:21:
[...]
Ik kneep hem wel, van egld naar GRT en zag de boel nog meer dalen![]()
4$ is denk ik een utopie of is er nieuws waardoor die in eens de 3 doorkruist als of het niets is?
[ Voor 9% gewijzigd door WiseGuy! op 12-02-2021 13:25 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Lol, fucking cake, die heb ik helaas op 7 gekocht ja.Als grt daar heen zou gaan zou dat mijn verdriet kunnen troosten.WiseGuy! schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:24:
[...]
Als CAKE het kan, kan GRT het ookWhy nut?!
[Afbeelding]
Waar denk je dat dit topic gaat eindigen?hmr schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:24:
Misschien wordt het tijd om ook een toevoeging te doen aan het modbericht dat: 'Waar denken jullie dat [x] gaat eindigen?' posts ook niet de bedoeling zijn.
Ik moet zeggen dat mijn tijd over de grens wel echt heel leerzaam is geweest. Toen ik een rekening wilde openen moest ik in de rij staan... Tussen mensen die simpelweg geld op wilden nemen/storten terwijl er een stortings/pinautomaat aan beide kanten naast de ingang zat.Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:14:
[...]
Ja als je geen geld hebt voor iets met een scherm heb je inderdaad niks aan een digitale oplossing.. India is in die zin ook wel een apart verhaal, het kastensysteem houdt mensen ook in een onzichtbare kooi waardoor elk vorm van eigen initiatief de kop in wordt gedrukt..
in de g00t.mannowlahn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:26:
[...]
Waar denk je dat dit topic gaat eindigen?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Financieel Dagblad, in een column waar iemand gaat klagen dat internet advies slecht is en crypto's gebakken lucht zijn.mannowlahn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:26:
[...]
Ik denk dat er eerst nog een kline run gemaakt wordt en dat er vervolgens alleen maar rode dildo's te zien zullen zijn. Maar op lange termijn zie ik dit topic zijn ATH wel x2 te doen.
Geen idee maar ik was wel wat te vroeg met de verkoop op $135.knakworst schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:17:
BNB is ook weer naar de maan aan het gaan, wat heeft CZ nu weer gezegd op Twitter?
Met een slotje en een nieuw topic. Dat weet toch iedereen?mannowlahn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:26:
[...]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Meerendeel hier zijn allemaal shrimpsIamthefish schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:58:
[...]
Ik las ergens dat whales de grote investeerders zijn die de koers kunnen beinvloeden, dolphins de middelgrote en de particuliere, kleine investeerder 'fish'.
Maar het fish verhaal klopt dus niet? Lekker handig, dacht een goede nick te hebben gevonden
Kijk op coingecko.com, kies je token en scroll een beetje naar beneden. Dan zie je waar ze worden verhandelddavy_online schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:46:
GRT en CAKE worden niet aangeboden bij Bitvavo?
Ik vind deze niet terug.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Een paar uitzonderingen daargelaten
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
iVibes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:41:
Even een beetje luchtigheid op de vrijdagmiddag.... hij blijft m'n held die Percy...
[YouTube: Mijn Bitcoin en aandelen 'strategie' voor dit jaar (2021)]
Ik wist niet dat 7% van 90 miljard USD gelijk is aan 1.5 miljard USD. Weer wat geleerd vandaagiVibes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:41:
Even een beetje luchtigheid op de vrijdagmiddag.... hij blijft m'n held die Percy...
[YouTube: Mijn Bitcoin en aandelen 'strategie' voor dit jaar (2021)]
$13.37,-Sjoerd29 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:47:
Mwah, verschilletje van 4,8..moet kunnen toch?Chaes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:57:
[...]
Ik wist niet dat 7% van 90 miljard USD gelijk is aan 1.5 miljard USD. Weer wat geleerd vandaag
13.17??, dat wordt een deluxe big mac vanavondRaaafie schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:59:
[...]
$13.37,-
Zonder dollen, verdiep je in het protocol en trek je eigen conclusies. Niemand hier heeft een glazenbol![]()
https://thegraph.com/blog/evaluating-multiblockchain
Klein afrondingsverschilletjePartypsych schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:59:
[...]
Mwah, verschilletje van 4,8..moet kunnen toch?
Die slaan het systeem van de banken straks direct over. Geen legacy en geen oude gewoontes die je moet doorbreken als je de stap moet maken naar be your own bank. Dan zijn zij ons ineens mijlenver voorbij.Crypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:27:
[...]
Ik moet zeggen dat mijn tijd over de grens wel echt heel leerzaam is geweest. Toen ik een rekening wilde openen moest ik in de rij staan... Tussen mensen die simpelweg geld op wilden nemen/storten terwijl er een stortings/pinautomaat aan beide kanten naast de ingang zat.![]()
Dan vraag ik me af hoe je dat een arme Indiër uit gaat leggen. Rekening? Ja dat is iets op jouw naam (naam? welke naam?) bij wat ze een bank noemen. (Bank? Wa's dah?) Ja die houdt centjes voor je vast. (Welke centjes en wat zijn centjes?) Centjes als in valuta, bankbiljetten en muntjes. (Bankbiljetten en muntjes? Kan ik dat eten?)
Nee joh gaat niet werken maar we willen hier graag denken dat dat wel kan.
Lekker belangrijk, je weet toch wat ie bedoelt... We gaan niet mierenneuken tijdens de VrijMiBo he?Chaes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:57:
[...]
Ik wist niet dat 7% van 90 miljard USD gelijk is aan 1.5 miljard USD. Weer wat geleerd vandaag
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
True, gaat ook maar om een paar miljardiVibes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:04:
[...]
Lekker belangrijk, je weet toch wat ie bedoelt... We gaan niet mierenneuken tijdens de VrijMiBo he?
Artikel is bijna 3 jaar oud en heel eerlijk? Ik zie het niet. Je moet niet afhankelijk zijn van eigen apparatuur om betalingen te kunnen doen. Wat als mobieltje leeg is? Nummer verloopt?paul-s83 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:02:
[...]
Die slaan het systeem van de banken straks direct over. Geen legacy en geen oude gewoontes die je moet doorbreken als je de stap moet maken naar be your own bank. Dan zijn zij ons ineens mijlenver voorbij.
Gewoon direct micro payments uitvoeren via je telefoon, zie bijvoorbeeld wat er in Afrika al gaande is: https://www.ad.nl/economi...t-hun-mobieltje~a3f3f4f4/
HODL is geen afkorting.loewie1984 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:24:
[...]
Jargon kan ik je wel mee helpen. Afgelopen week een informele presentatie gehad over wat BTC nu is en hoe je er aan komt:
- HODL = Hold on for Dear life
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Je gaat die brommert van Sjoerd kopen?ybos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:08:
Van de week een kort gesprek gehad met een kennis.
Daarbij nu een hard besluit gemaakt.
Eind deze maand (mede vanwege mn "ducati weddenschap met een forumlid, eerder ga ik er niet uit) ga ik een deel van mn winst cashen.
Ik heb ont-zet-tend last van FOMO (stel ik haal 50% van de huidige waarde eraf en het gaat nog eens x4 dan loop ik XXX € mis), maar mijn kennis zei dat ik niet zo gierig moet zijn en daar heeft hij gelijk in
Daarnaast, op het moment dat er echt een stevige correctie komt (terug naar 20K regionen voor de BTC) verdampt natuurlijk ook een deel van mijn papieren winst en ben ik daar weer pissed over
Ik hoop dus dat februari in ieder geval nog groen blijft en dan ga ik mijzelf van een deel van de winst een cadeau doen in de vorm van een nieuwe motor (weliswaar met inruil van mijn huidige maar ik maak weer n mooie stap)
Sjoerd riep dat we eind vd maand op 125K staan.
[ Voor 14% gewijzigd door ybos op 12-02-2021 14:17 ]
Op welk timeframe zie jij een bear flag?BeatrixKiddo schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:55:
berenvlaggetje? of gewoon dikke opbouw naar het volgende 49K uitprobeersel
Schiet tussen de palen en je scoort!
Ik herken dat wel, met als gevolg dat je eigenlijk nooit uitstapt en/of winst incasseert.ybos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:08:
Eind deze maand (mede vanwege mn "ducati weddenschap met een forumlid, eerder ga ik er niet uit) ga ik een deel van mn winst cashen.
Ik heb ont-zet-tend last van FOMO (stel ik haal 50% van de huidige waarde eraf en het gaat nog eens x4 dan loop ik XXX € mis), maar mijn kennis zei dat ik niet zo gierig moet zijn en daar heeft hij gelijk in
Daarnaast, op het moment dat er echt een stevige correctie komt (terug naar 20K regionen voor de BTC) verdampt natuurlijk ook een deel van mijn papieren winst en ben ik daar weer pissed over
Ik hoop dus dat februari in ieder geval nog groen blijft en dan ga ik mijzelf van een deel van de winst een cadeau doen in de vorm van een nieuwe motor (weliswaar met inruil van mijn huidige maar ik maak weer n mooie stap)
Wat prima is, op een gegeven moment staat ie gewoon weer hogerBlik1984 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:26:
[...]
Ik herken dat wel, met als gevolg dat je eigenlijk nooit uitstapt en/of winst incasseert.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
* Glockner heeft een mooie GS te koop. Offroad-ready.ybos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:08:
totdat je zolang hebt gewacht en er weer een langdurige bearmarket is.oisyn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:28:
[...]
Wat prima is, op een gegeven moment staat ie gewoon weer hoger
Dan staat ie daarna nog steeds hogerBlik1984 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:29:
[...]
totdat je zolang hebt gewacht en er weer een langdurige bearmarket is
Dan wacht je gewoon nog wat langer tot de bull weer langs komt. Diamond hands babyBlik1984 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:29:
[...]
totdat je zolang hebt gewacht en er weer een langdurige bearmarket is
[ Voor 26% gewijzigd door sh4d0wman op 12-02-2021 14:38 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hier exact hetzelfde! Nu uitstappen zou een meer dan prima winst betekeken. Maar met de ETH, GRT, ADA etc. die ik heb denk ik dat er nog wel meer profits uit te peuteren is.ybos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:08:
Beter dan LiLo op meth...xzaz schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:26:
Lindsey Lohan op TRX? Wtf
*me kijkt hoopvol naar NLG..oisyn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:28:
[...]
Wat prima is, op een gegeven moment staat ie gewoon weer hoger
Persoonlijk zou ik pas uitstappen als ik óf het geld nodig heb óf dat het inmiddels zo substantieel is dat ik kan denken aan hele andere zaken zoals arbeidsvrijheid, een grote camper, sabbaticals etc.Blik1984 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:26:
[...]
Ik herken dat wel, met als gevolg dat je eigenlijk nooit uitstapt en/of winst incasseert.
Bensimpel
Positieve meneer
Mag wel eens een keer inderdaad. Volgens mij heeft ETH het extra lastig omdat het ook de grens is van 1500 euro. Psychologische grens heeft invloed.FreakNL schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:30:
ETH loopt al een tijdje tegen die 1800USD aan te schurken.. Benieuwd of hij hem een keer breekt......
😆 - Denk ook eens om ;)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Moon, gigantische winsten, cryptosletjes.ybos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:12:
[...]
Sjoerd riep dat we eind vd maand op 125K staan.
Daarop riep ik: als dat zo is, koop ik die duc, want als we die waarde redden deze maand zou fantastisch zijn, dan heb ik wel 3K over voor n gare duc
(is "nog" maar x2,5 dus wie weet)
edit:
Dus, wie maakt even de verlossende TA wat ons eind februari gaat brengen
Dat weten we dus niet, welkom in de crypto.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:46: We weten natuurlijk allemaal dat de gains van de afgelopen dagen niet heel lang meer door gaan zetten.
Laat me het dan nuanceren: velen denken (ook in dit topic) dat we binnen nu en een aantal weken tegen een lokaal maximum gaan aanlopenCrypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:48:
[...]
Dat weten we dus niet, welkom in de crypto.
haha cryptosletjeVerwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:46:
[...]
Moon, gigantische winsten, cryptosletjes.
Rapapa...
Verwijderd
Dan gaan we smerig rekt.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:50:
[...]
Laat me het dan nuanceren: velen denken (ook in dit topic) dat we binnen nu en een aantal weken tegen een lokaal maximum gaan aanlopen
Ah ja mijn comments hebben vooral betrekking op Bitcoin
Hier een geprojecteerd moment van de piek, zet in je agendash4d0wman schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:31:
[...]
Dan wacht je gewoon nog wat langer tot de bull weer langs komt. Diamond hands babyMaar er staat mij iets bij dat iemand dacht dat de komende berenmarkt extra lang zou zijn ofzo. Zal meneer Google nog eens raadplegen naar de gedachte daar achter,
edit: ik verkoop nog niet. Wel zet ik voor een deel van mijn BTC een stoploss neer. Als het verleden zich herhaald zitten we nu bijna halverwege een bullrun, We kunnen op kortere termijn nog een keertje 28k/30k zien maar ook vrijwel zeker de 100k (en waarschijnlijk nog wat hoger) ergens dit jaar. https://www.moonmath.win/
Verwijderd
Nee, met het deel waarop ik uit was gestapt ben ik 24 uur later weer keihard ingefomo'd als een fucking mietje.
XTZ kwam voor de 5e keer in korte tijd tegen de 920sats aan, moet er een x van komen dat XTZ weer de stijgende lijn opzoekt. Volume loopt op de afgelopen dagen, zit nog onder de MA99 (1d) zit terwijl het altseason bezig is, wensdenken.
De tijd leert of het tij keert
die flagpole is veel te kort. Ik zie dit niet als bear flagPHPResource schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:56:
Op de 15m zie ik nu toch wel een soort van bear flag of is it just me?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het maximum is m00n en wat is m00n precies? Niemand die het weet. Het is menselijk om in grenzen te denken, zo worden we opgevoed, zo is de maatschappij ingericht en zo worden we dus geforceerd te leven maar crypto trekt zich daar weinig van aan.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:50:
[...]
Laat me het dan nuanceren: velen denken (ook in dit topic) dat we binnen nu en een aantal weken tegen een lokaal maximum gaan aanlopen
Ik kan rond de herfst met pensioen zo te zien.oisyn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:52:
[...]
Ah ja mijn comments hebben vooral betrekking op Bitcoin
[...]
Hier een geprojecteerd moment van de piek, zet in je agenda
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq