Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 221 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.926 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-10 21:14
Zitten hier ook mensen een beetje op de Binance Smart Chain te experimenteren?
Dingen met PancakeSwap e.d.

Of ergens anders staken/liquidity farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:45
Sjoerd29 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:47:
Waar denken jullie dat GRT en LINK gaan eindigen ?
Eindigen? Dat betekend dat de token obsolete is, dus in dat geval 0,0$

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
In de goot bij alle andere alts natuurlijk, vanwaar de vraag? :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:11
freshprince schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:51:
Wat denken jullie van volgend lijstje om in te investeren? Van hoog naar laag
- ada
- iota
- nano
- tron
- tether
- tezos

Ik zoek geen hype coins maar is de bedoeling voor 2j+ ergens te bewaren. En periodiek deze aan te kopen in dipjes.
Geen interesse in bitcoin & eth.

Alle meningen zijn welkom want er zijn zodanig veel coins beschikbaar...
Nu ik er over nadenk zou ik THETA ook wel aan je lijstje durven toevoegen. THETA is bezig met het stroomlijnen / optimaliseren van streaming content en heeft verschillende mega partnerships. Ik ga het niet doen, maar 1 van de weinige alts die ik wel een paar jaar vast zou durven houden.

Sinds een paar dagen hebben ze trouwens een DEX. Persoonlijk vind ik dat een beetje jammer. Schoenmaker blijf bij je leest, niet proberen van elke hype een graantje mee te pikken. Maar voor de geïnteresseerden: https://swap.thetatoken.org/

[ Voor 14% gewijzigd door Stokstaart op 12-02-2021 12:55 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 15:09
Ik ben sinds kort ook een beetje bezig en voorlopig gaat het aardig. Vooral lastig om te bepalen uit te stappen en wanneer weer in te stappen. Dat laatste lukt me vaak niet.

Gisteren flink wat winst gepakt op GRT en na het dipje niet meer in durven stappen :) Zat te twijfelen tussen NU en GRT en uiteindelijk beide niet gedaan... Beetje balen vanochtend en vanmiddag natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Pf aangepast, in volgorde:

ETH
BTC
GRT
REEF

Nog wat STX staan van een airdrop maar die doet het aardig dus laat maar staan.

We Holden nu rustig verder 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ja idd, heb direct na de aankoop 4 sell orders ingesteld, waarvan er al 3 zijn geraakt :) De laatste staat op 0,72 Euro. Daarna even kijken of ik weer opnieuw instap of verder ga naar het volgende pareltje.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
freshprince schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:20:
Krijgt Tesla trouwens niet onder hun voeten door de pers. In BTC gaan is toch allesbehalve ecologisch verantwoord lijkt me :)
De bedoeling van elec rijden is toch ook het ecologische aspect?
Nee, ze verkopen jou een goed gevoel en verdienen daar hun centjes mee. Snap ook niet dat mensen vallen over het energieverbruik van BTC die ze nu hebben aangekocht en niet gemined (daar zit het verbruik in, de coins die ze hebben gekocht waren al gemined dus whut?!?) maar het wel fantastisch vinden als er weer een raketje de hemel in wordt geschoten. (die draait echt niet op een mengsel van broccoli en bloemkool) :P

Maar goed, het is maar waar je je druk over wil maken. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:20

Chaes

#HODL

Toch een goede aankoop geweest gisteren inderdaad, dat NuCypher _/-\o_ _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:45:
[...]

Welkom!

Ik wil toch even van de gelegenheid gebruik maken om je te attenderen op het gegeven dat "fish" niet echt een cryptoterm is maar meer een pokerterm :P

[...]

Daarom verwacht ik dat ook dit weer positief uitpakt voor NANO. Ik ben overigens zelf absoluut geen NANO fanboy, maar ik vang nu al allerlei signalen op over wanneer kritiek op energiegebruik van BTC wat breder uitgemeten wordt (in het licht van de Tesla buy), dit de populariteit van NANO in de hand werkt.
Ik las ergens dat whales de grote investeerders zijn die de koers kunnen beinvloeden, dolphins de middelgrote en de particuliere, kleine investeerder 'fish'.
Maar het fish verhaal klopt dus niet? Lekker handig, dacht een goede nick te hebben gevonden _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Wel mooi trouwens dat die India ban fud geen effect meer heeft op de prijs. Vorige bullrun zag je nog een grote rode piemel naar beneden (waar het betreffende land onderin instapte naar mijn idee). En een tijdje later gingen we weer verder.

Nu staat India gewoon alleen voor lul :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:59:
Wel mooi trouwens dat die India ban fud geen effect meer heeft op de prijs. Vorige bullrun zag je nog een grote rode piemel naar beneden (waar het betreffende land onderin instapte naar mijn idee). En een tijdje later gingen we weer verder.

Hahaa, ja en velen maar stug blijven vergelijken alsof de run van 2017 hetzelfde is als 2021... :w

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:34
En wat te denken van China. Zag dat binance ook naar Malta is verplaatst tussen 2017 en nu om dus onder soepelere regulering te kunnen opereren.

Volgens mij is alles in zijn geheel daardoor minder volatiel geworden.

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:59:

+80% van de inwoners daar leeft onder de armoedegrens, die hebben wel andere dingen aan hun hoofd dan crypto. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Crypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:48:
[...]

In de goot bij alle andere alts natuurlijk, vanwaar de vraag? :P
volgens mij wat hij vraagt is: wat zal het komende jaar het hoogste punt zijn qua die coins zodat ik weet wanneer ik moet uitstappen en hoe rijk ik dan ben :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
MicroWhale schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:01:
[...]

Hahaa, ja en velen maar stug blijven vergelijken alsof de run van 2017 hetzelfde is als 2021... :w
Supercycle FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:58
Zeg het nog maare een , in 2017 ging ie 20x hoger dan de vorige ATH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd29
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-05-2021
nemesis2212 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:03:
[...]

volgens mij wat hij vraagt is: wat zal het komende jaar het hoogste punt zijn qua die coins zodat ik weet wanneer ik moet uitstappen en hoe rijk ik dan ben :>
Juist🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Palindrome schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:06:
[...]

Zeg het nog maare een , in 2017 ging ie 20x hoger dan de eborige ATH.
400k bevestigd! :P _/-\o_

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 15:02
Net nog paar honderd GRT gekocht, die gaat de laatste dagen zo lekker dat ik er maar in blijf investeren. PF is nu 40% GRT...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Crypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:01:
[...]

+80% van de inwoners daar leeft onder de armoedegrens, die hebben wel andere dingen aan hun hoofd dan crypto. 8)7
Des te belangrijker! Bank the unbanked!

Crypto is de uitgelezen kans voor de inwoners van dat soort landen om financieel onafhankelijk(er) te worden van een corrupte / falende overheid en munt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 23:51
Na een 2 dagen sideways movement zit er ook weer wat puf in CAKE :) weer op naar de $8.50 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Op het hoogtepunt van de bullrun, geen dank. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Kyumia schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:07:
Na een 2 dagen sideways movement zit er ook weer wat puf in CAKE :) weer op naar de $8.50 *O*
BAKE is ook weer los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:07:
[...]

Des te belangrijker! Bank the unbanked!

Crypto is de uitgelezen kans voor de inwoners van dat soort landen om financieel onafhankelijk(er) te worden van een corrupte / falende overheid en munt.
Met ons westerse brilletje op is het makkelijk oordelen maar ik heb er net een tijd op zitten in een land nog binnen de EU en daar had iets van 20% van de mensen geen internet/pc met een welvarendheid die niet gek veel onder die van ons ligt.
Een land als India waar dat vele malen lager ligt, infrastructuur niet kan tippen aan die van ons en velen niet eens basis dingen qua taal en andere vaardigheden machtig zijn moet je nog even niet aankomen met 'be your own bank'. Hoe gaan ze dat doen? :?

Acties:
  • +18 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeren neuken, nooit meer werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Crypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:11:
[...]

Met ons westerse brilletje op is het makkelijk oordelen maar ik heb er net een tijd op zitten in een land nog binnen de EU en daar had iets van 20% van de mensen geen internet/pc met een welvarendheid die niet gek veel onder die van ons ligt.
Een land als India waar dat vele malen lager ligt, infrastructuur niet kan tippen aan die van ons en velen niet eens basis dingen qua taal en andere vaardigheden machtig zijn moet je nog even niet aankomen met 'be your own bank'. Hoe gaan ze dat doen? :?
Ja als je geen geld hebt voor iets met een scherm heb je inderdaad niks aan een digitale oplossing.. India is in die zin ook wel een apart verhaal, het kastensysteem houdt mensen ook in een onzichtbare kooi waardoor elk vorm van eigen initiatief de kop in wordt gedrukt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:27
Ok, als Jaapio dit gaat roepen is het echt klaar...uitstappen maar. :) :+

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:34

knakworst

Get more sats!

Kyumia schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:07:
Het blijft raar bij 5,50 matige omzetten en nu een stuk hoger iedereen FOMO. Gelukkig zit ik er voor gemiddels 1,50 in want hij schommelt wel behoorlijk. Leuk voor de daytraders onder ons, ik blijf vrolijk compounden tot de 10 dollar. De vraag is of het 3 dagen, 3 weken, 3 maanden of 3 jaar kost.

[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 12-02-2021 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Xoxol schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:14:
[...]

Ok, als Jaapio dit gaat roepen is het echt klaar...uitstappen maar. :) :+
Zolang Jaapio dit soort dingen nog steeds roept maak ik me juist geen zorgen :+

Stel je voor dat hij opeens begint over serieuze dingen, dan ga ik me pas zorgen maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BNB is ook weer naar de maan aan het gaan, wat heeft CZ nu weer gezegd op Twitter?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:17:
BNB is ook weer naar de maan aan het gaan, wat heeft CZ nu weer gezegd op Twitter?
Fundus are safu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 18:07
BNB voelt voor mij wel als 1 van de veiligste alts. Puur omdat ik m'n tradingfee ermee betaal, en dus zal 'ie voor mij altijd wel een doel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
GRT is gelukkig weer op de weg terug, door 3 heen vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
mannowlahn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:19:
GRT is gelukkig weer op de weg terug, door 3 heen vandaag?
Yes please. En dan door naar 4

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
WiseGuy! schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:19:
[...]

Yes please. En dan door naar 4
Ik kneep hem wel, van egld naar GRT en zag de boel nog meer dalen :+

4$ is denk ik een utopie of is er nieuws waardoor die in eens de 3 doorkruist als of het niets is?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Ja

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:27

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
mannowlahn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:21:
[...]

Ik kneep hem wel, van egld naar GRT en zag de boel nog meer dalen :+

4$ is denk ik een utopie of is er nieuws waardoor die in eens de 3 doorkruist als of het niets is?
Als CAKE het kan, kan GRT het ook :+ Why nut?!

:9~Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/010PyjYfo9JLCZC3ptqh0CYQu6I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6eC8xSnI5dqJb1veqLHI1mxu.png?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door WiseGuy! op 12-02-2021 13:25 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Misschien wordt het tijd om ook een toevoeging te doen aan het modbericht dat: 'Waar denken jullie dat [x] gaat eindigen?' posts ook niet de bedoeling zijn.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
WiseGuy! schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:24:
[...]

Als CAKE het kan, kan GRT het ook :+ Why nut?!

[Afbeelding]

:9~
Lol, fucking cake, die heb ik helaas op 7 gekocht ja.Als grt daar heen zou gaan zou dat mijn verdriet kunnen troosten.

Gelukkig nog wle wat DOT in bezit, maar die staan nog even vast in binace earn. Hopelijk houdt die zijn momentum aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
hmr schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:24:
Misschien wordt het tijd om ook een toevoeging te doen aan het modbericht dat: 'Waar denken jullie dat [x] gaat eindigen?' posts ook niet de bedoeling zijn.
Waar denk je dat dit topic gaat eindigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:14:
[...]

Ja als je geen geld hebt voor iets met een scherm heb je inderdaad niks aan een digitale oplossing.. India is in die zin ook wel een apart verhaal, het kastensysteem houdt mensen ook in een onzichtbare kooi waardoor elk vorm van eigen initiatief de kop in wordt gedrukt..
Ik moet zeggen dat mijn tijd over de grens wel echt heel leerzaam is geweest. Toen ik een rekening wilde openen moest ik in de rij staan... Tussen mensen die simpelweg geld op wilden nemen/storten terwijl er een stortings/pinautomaat aan beide kanten naast de ingang zat. 8)7
Dan vraag ik me af hoe je dat een arme Indiër uit gaat leggen. Rekening? Ja dat is iets op jouw naam (naam? welke naam?) bij wat ze een bank noemen. (Bank? Wa's dah?) Ja die houdt centjes voor je vast. (Welke centjes en wat zijn centjes?) Centjes als in valuta, bankbiljetten en muntjes. (Bankbiljetten en muntjes? Kan ik dat eten?)

Nee joh gaat niet werken maar we willen hier graag denken dat dat wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

mannowlahn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:26:
[...]

in de g00t.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

[...]

Financieel Dagblad, in een column waar iemand gaat klagen dat internet advies slecht is en crypto's gebakken lucht zijn.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Ik denk dat er eerst nog een kline run gemaakt wordt en dat er vervolgens alleen maar rode dildo's te zien zullen zijn. Maar op lange termijn zie ik dit topic zijn ATH wel x2 te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
knakworst schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:17:
Geen idee maar ik was wel wat te vroeg met de verkoop op $135. :/ Alsnog wel een mooie winst maar mijn timing de laatste paar dagen is wel echt bizar slecht. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Met een slotje en een nieuw topic. Dat weet toch iedereen? :?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Even een beetje luchtigheid op de vrijdagmiddag.... hij blijft m'n held die Percy...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Iamthefish schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:58:
[...]

Ik las ergens dat whales de grote investeerders zijn die de koers kunnen beinvloeden, dolphins de middelgrote en de particuliere, kleine investeerder 'fish'.
Maar het fish verhaal klopt dus niet? Lekker handig, dacht een goede nick te hebben gevonden _O-
Meerendeel hier zijn allemaal shrimps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

mannowlahn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:42:
[...]

Sitting duck present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
GRT en CAKE worden niet aangeboden bij Bitvavo?
Ik vind deze niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinking ship also present

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
davy_online schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:46:
GRT en CAKE worden niet aangeboden bij Bitvavo?
Ik vind deze niet terug.
Kijk op coingecko.com, kies je token en scroll een beetje naar beneden. Dan zie je waar ze worden verhandeld :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

mannowlahn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:42:
[...]

Een paar uitzonderingen daargelaten :P 8) :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

NU 0.85$ nu, even last van wat resistance, dus volgens mij is dit het wel voor nu.

volgende grens: 0.90$ Hoop dat we vandaag de 1$ bereiken.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterblort
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2024
iVibes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:41:
Even een beetje luchtigheid op de vrijdagmiddag.... hij blijft m'n held die Percy...

[YouTube: Mijn Bitcoin en aandelen 'strategie' voor dit jaar (2021)]
:*) zalige kerel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeatrixKiddo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01-2023
berenvlaggetje? of gewoon dikke opbouw naar het volgende 49K uitprobeersel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Gisteren een beetje gekletst over wat een fijne manier was om de actuele markt te zien voor daytraden.

Bij mij werkt deze website erg fijn: https://bitscreener.com/s..._100m&o=per_1h&desc=false

Vooral de Market cap vind ik fijn en dan sorteren op 1h hour candle.

@WatcherZ @sOid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

iVibes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:41:

[YouTube: Mijn Bitcoin en aandelen 'strategie' voor dit jaar (2021)]
Ik wist niet dat 7% van 90 miljard USD gelijk is aan 1.5 miljard USD. Weer wat geleerd vandaag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 02-10 15:52
$13.37,-

Zonder dollen, verdiep je in het protocol en trek je eigen conclusies. Niemand hier heeft een glazenbol ;)

https://thegraph.com/blog/evaluating-multiblockchain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10 07:31
Chaes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:57:
[...]

Ik wist niet dat 7% van 90 miljard USD gelijk is aan 1.5 miljard USD. Weer wat geleerd vandaag _/-\o_
Mwah, verschilletje van 4,8..moet kunnen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Raaafie schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:59:
[...]

$13.37,-

Zonder dollen, verdiep je in het protocol en trek je eigen conclusies. Niemand hier heeft een glazenbol ;)

https://thegraph.com/blog/evaluating-multiblockchain
13.17??, dat wordt een deluxe big mac vanavond _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Partypsych schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:59:
[...]

Mwah, verschilletje van 4,8..moet kunnen toch?
Klein afrondingsverschilletje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:41
Crypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:27:
[...]

Ik moet zeggen dat mijn tijd over de grens wel echt heel leerzaam is geweest. Toen ik een rekening wilde openen moest ik in de rij staan... Tussen mensen die simpelweg geld op wilden nemen/storten terwijl er een stortings/pinautomaat aan beide kanten naast de ingang zat. 8)7
Dan vraag ik me af hoe je dat een arme Indiër uit gaat leggen. Rekening? Ja dat is iets op jouw naam (naam? welke naam?) bij wat ze een bank noemen. (Bank? Wa's dah?) Ja die houdt centjes voor je vast. (Welke centjes en wat zijn centjes?) Centjes als in valuta, bankbiljetten en muntjes. (Bankbiljetten en muntjes? Kan ik dat eten?)

Nee joh gaat niet werken maar we willen hier graag denken dat dat wel kan.
Die slaan het systeem van de banken straks direct over. Geen legacy en geen oude gewoontes die je moet doorbreken als je de stap moet maken naar be your own bank. Dan zijn zij ons ineens mijlenver voorbij.

Gewoon direct micro payments uitvoeren via je telefoon, zie bijvoorbeeld wat er in Afrika al gaande is: https://www.ad.nl/economi...t-hun-mobieltje~a3f3f4f4/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Chaes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:57:
[...]

Lekker belangrijk, je weet toch wat ie bedoelt... We gaan niet mierenneuken tijdens de VrijMiBo he?
:+

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

iVibes schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:04:
[...]

Lekker belangrijk, je weet toch wat ie bedoelt... We gaan niet mierenneuken tijdens de VrijMiBo he?
:+
True, gaat ook maar om een paar miljard :9B

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-10 19:15
Van de week een kort gesprek gehad met een kennis.
Daarbij nu een hard besluit gemaakt.
Eind deze maand (mede vanwege mn "ducati weddenschap met een forumlid, eerder ga ik er niet uit) ga ik een deel van mn winst cashen :Y.
Ik heb ont-zet-tend last van FOMO (stel ik haal 50% van de huidige waarde eraf en het gaat nog eens x4 dan loop ik XXX € mis), maar mijn kennis zei dat ik niet zo gierig moet zijn en daar heeft hij gelijk in :Y
Daarnaast, op het moment dat er echt een stevige correctie komt (terug naar 20K regionen voor de BTC) verdampt natuurlijk ook een deel van mijn papieren winst en ben ik daar weer pissed over :P
Ik hoop dus dat februari in ieder geval nog groen blijft en dan ga ik mijzelf van een deel van de winst een cadeau doen in de vorm van een nieuwe motor (weliswaar met inruil van mijn huidige maar ik maak weer n mooie stap :Y )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
paul-s83 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:02:
[...]

Die slaan het systeem van de banken straks direct over. Geen legacy en geen oude gewoontes die je moet doorbreken als je de stap moet maken naar be your own bank. Dan zijn zij ons ineens mijlenver voorbij.

Gewoon direct micro payments uitvoeren via je telefoon, zie bijvoorbeeld wat er in Afrika al gaande is: https://www.ad.nl/economi...t-hun-mobieltje~a3f3f4f4/
Artikel is bijna 3 jaar oud en heel eerlijk? Ik zie het niet. Je moet niet afhankelijk zijn van eigen apparatuur om betalingen te kunnen doen. Wat als mobieltje leeg is? Nummer verloopt?
Ik weet ook niet precies wat dan wel de oplossing is en of ze überhaubt een oplossing willen. Volgens mij is dat voornamelijk iets dat we hier denken, ze vinden het daar wel best volgens mij. :P
We denken hier altijd dat anderen net zo willen leven als wij maar dat valt reuze mee kan ik je vertellen. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
loewie1984 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:24:
[...]

Jargon kan ik je wel mee helpen. Afgelopen week een informele presentatie gehad over wat BTC nu is en hoe je er aan komt:
  • HODL = Hold on for Dear life
HODL is geen afkorting.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=375643.0

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
ybos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:08:
Eind deze maand (mede vanwege mn "ducati weddenschap met een forumlid, eerder ga ik er niet uit) ga ik een deel van mn winst cashen :Y.
Ik heb ont-zet-tend last van FOMO (stel ik haal 50% van de huidige waarde eraf en het gaat nog eens x4 dan loop ik XXX € mis), maar mijn kennis zei dat ik niet zo gierig moet zijn en daar heeft hij gelijk in :Y
Daarnaast, op het moment dat er echt een stevige correctie komt (terug naar 20K regionen voor de BTC) verdampt natuurlijk ook een deel van mijn papieren winst en ben ik daar weer pissed over :P
Ik hoop dus dat februari in ieder geval nog groen blijft en dan ga ik mijzelf van een deel van de winst een cadeau doen in de vorm van een nieuwe motor (weliswaar met inruil van mijn huidige maar ik maak weer n mooie stap :Y )
Je gaat die brommert van Sjoerd kopen? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-10 19:15
Crypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:11:
[...]

Je gaat die brommert van Sjoerd kopen? :P
Sjoerd riep dat we eind vd maand op 125K staan.
Daarop riep ik: als dat zo is, koop ik die duc, want als we die waarde redden deze maand zou fantastisch zijn, dan heb ik wel 3K over voor n gare duc :P
(is "nog" maar x2,5 dus wie weet :X )

edit:
Dus, wie maakt even de verlossende TA wat ons eind februari gaat brengen :?

[ Voor 14% gewijzigd door ybos op 12-02-2021 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
BeatrixKiddo schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:55:
berenvlaggetje? of gewoon dikke opbouw naar het volgende 49K uitprobeersel
Op welk timeframe zie jij een bear flag? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 12:38
Lindsey Lohan op TRX? Wtf

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:31
Ik herken dat wel, met als gevolg dat je eigenlijk nooit uitstapt en/of winst incasseert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Blik1984 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:26:
[...]

Ik herken dat wel, met als gevolg dat je eigenlijk nooit uitstapt en/of winst incasseert.
Wat prima is, op een gegeven moment staat ie gewoon weer hoger ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
* Glockner heeft een mooie GS te koop. Offroad-ready.

Betaling mag in ADA, DOT, BTC of EUR 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:31
.oisyn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:28:
[...]

totdat je zolang hebt gewacht en er weer een langdurige bearmarket is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Blik1984 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:29:
[...]

Dan staat ie daarna nog steeds hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:07

FreakNL

Well do ya punk?

ETH loopt al een tijdje tegen die 1800USD aan te schurken.. Benieuwd of hij hem een keer breekt......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:28

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Blik1984 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:29:
[...]

Dan wacht je gewoon nog wat langer tot de bull weer langs komt. Diamond hands baby 8) Maar er staat mij iets bij dat iemand dacht dat de komende berenmarkt extra lang zou zijn ofzo. Zal meneer Google nog eens raadplegen naar de gedachte daar achter,

edit: ik verkoop nog niet. Wel zet ik voor een deel van mijn BTC een stoploss neer. Als het verleden zich herhaald zitten we nu bijna halverwege een bullrun, We kunnen op kortere termijn nog een keertje 28k/30k zien maar ook vrijwel zeker de 100k (en waarschijnlijk nog wat hoger) ergens dit jaar. https://www.moonmath.win/

[ Voor 26% gewijzigd door sh4d0wman op 12-02-2021 14:38 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:41
Hier exact hetzelfde! Nu uitstappen zou een meer dan prima winst betekeken. Maar met de ETH, GRT, ADA etc. die ik heb denk ik dat er nog wel meer profits uit te peuteren is.

Soort van omgekeerde FOMO, dus FOMP (Fear Of Missing Profits) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 11:55
Beter dan LiLo op meth... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

.oisyn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:28:
[...]

*me kijkt hoopvol naar NLG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
Blik1984 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:26:
[...]

Persoonlijk zou ik pas uitstappen als ik óf het geld nodig heb óf dat het inmiddels zo substantieel is dat ik kan denken aan hele andere zaken zoals arbeidsvrijheid, een grote camper, sabbaticals etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Bwahahahaha.. lekker blijven staren. Over shitcoin gesproken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

FreakNL schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:30:
ETH loopt al een tijdje tegen die 1800USD aan te schurken.. Benieuwd of hij hem een keer breekt......
Mag wel eens een keer inderdaad. Volgens mij heeft ETH het extra lastig omdat het ook de grens is van 1500 euro. Psychologische grens heeft invloed.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Even een serieuze vraag over een onderwerp waar ik de afgelopen dagen veel over heb nagedacht maar niet veel verder in kom. We weten natuurlijk allemaal dat de gains van de afgelopen dagen niet heel lang meer door gaan zetten. Of het nou een kwestie is van weken, of een maand, maakt voor deze vraag niet heel veel uit.
Juist, laten we dan aannemen dat we binnen nu en 3 weken tegen een lokaal maximum aanlopen en een correctie van 20 tot 30 procent binnen enkele dagen hierop volgt (nogmaals: dus geen market cycle top maar meer een local top) in eerst BTC én ETH.

Wat betekent dit voor de DeFi wereld en aanverwante coins/tokens? De TVL binnen DeFi is zó ontzettend hard gestegen de laatste maanden maar vooral weken. Dit geldt ook voor het aantal wallets/holders op DeFi en uiteraard ook de waarde van de native coins. Is het realistisch om te denken dat de TVL snel meebeweegt met de waarde van BTC/ETH en in zo'n scenario dus ook binnen een week afneemt met grofweg hetzelfde %? We weten allemaal dat altcoins harder op hun sodemieter krijgen in een "crash" c.q. correctie dan BTC en ETH - zeker de relatieve new kids on the block als GRT die allen nu nog in price discovery mode zitten. Maar geldt dit ook voor de leidende DeFi native coins op dit moment - gaan die in het kielzog mee en krijgen die zoals vele alts nog een flinke trap na, of kunnen ze zich relatief sterk houden. Heeft iemand hier toevallig artikelen over of een kijk op? :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ybos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:12:
[...]

Sjoerd riep dat we eind vd maand op 125K staan.
Daarop riep ik: als dat zo is, koop ik die duc, want als we die waarde redden deze maand zou fantastisch zijn, dan heb ik wel 3K over voor n gare duc :P
(is "nog" maar x2,5 dus wie weet :X )

edit:
Dus, wie maakt even de verlossende TA wat ons eind februari gaat brengen :?
Moon, gigantische winsten, cryptosletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:46: We weten natuurlijk allemaal dat de gains van de afgelopen dagen niet heel lang meer door gaan zetten.
Dat weten we dus niet, welkom in de crypto. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Crypts schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:48:
[...]

Dat weten we dus niet, welkom in de crypto. 8)
Laat me het dan nuanceren: velen denken (ook in dit topic) dat we binnen nu en een aantal weken tegen een lokaal maximum gaan aanlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:46:
[...]

Moon, gigantische winsten, cryptosletjes.
haha cryptosletje :P
Zit je nog in fiat?

Rapapa...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:50:
[...]

Laat me het dan nuanceren: velen denken (ook in dit topic) dat we binnen nu en een aantal weken tegen een lokaal maximum gaan aanlopen :P
Dan gaan we smerig rekt.

Je moet dan ook een backup plan hebben.

Zoals een matrasje onder een brug.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ah ja mijn comments hebben vooral betrekking op Bitcoin ;)
sh4d0wman schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:31:
[...]

Dan wacht je gewoon nog wat langer tot de bull weer langs komt. Diamond hands baby 8) Maar er staat mij iets bij dat iemand dacht dat de komende berenmarkt extra lang zou zijn ofzo. Zal meneer Google nog eens raadplegen naar de gedachte daar achter,

edit: ik verkoop nog niet. Wel zet ik voor een deel van mijn BTC een stoploss neer. Als het verleden zich herhaald zitten we nu bijna halverwege een bullrun, We kunnen op kortere termijn nog een keertje 28k/30k zien maar ook vrijwel zeker de 100k (en waarschijnlijk nog wat hoger) ergens dit jaar. https://www.moonmath.win/
Hier een geprojecteerd moment van de piek, zet in je agenda :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ATR7cwVahh2XNii-JzaVhk_m2pc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KiG5cMJOGU1Pw3hyPbokVVoU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LosGieros schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:51:
[...]

haha cryptosletje :P
Zit je nog in fiat?
Nee, met het deel waarop ik uit was gestapt ben ik 24 uur later weer keihard ingefomo'd als een fucking mietje.

Paar sats op verloren. Eruit op 44800, erin op 45600. Sell low buy high.

Hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Op de 15m zie ik nu toch wel een soort van bear flag of is it just me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:37

raq

XTZ kwam voor de 5e keer in korte tijd tegen de 920sats aan, moet er een x van komen dat XTZ weer de stijgende lijn opzoekt. Volume loopt op de afgelopen dagen, zit nog onder de MA99 (1d) zit terwijl het altseason bezig is, wensdenken.
Maar doorgaans bekijk ik alles door een groene hopiumbril zonder enige TA kennis

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:45
PHPResource schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:56:
Op de 15m zie ik nu toch wel een soort van bear flag of is it just me?
die flagpole is veel te kort. Ik zie dit niet als bear flag

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:50:
[...]

Het maximum is m00n en wat is m00n precies? Niemand die het weet. Het is menselijk om in grenzen te denken, zo worden we opgevoed, zo is de maatschappij ingericht en zo worden we dus geforceerd te leven maar crypto trekt zich daar weinig van aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 22:30
.oisyn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:52:
[...]

Ah ja mijn comments hebben vooral betrekking op Bitcoin ;)

[...]

Hier een geprojecteerd moment van de piek, zet in je agenda :P

[Afbeelding]
Ik kan rond de herfst met pensioen zo te zien 8)
Pagina: 1 ... 221 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!