Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 218 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.937 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
JT schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:36:
[...]

Ben eruit, zo met de kleine voor het eerst het ijs op, wil er geen spanning van hebben dat die omlaag duikelt :+
De kleine of GRT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:54
datadevil schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:36:
[...]

dat is wel goed om te weten. Inmiddels elders onderdak gevonden maar voor anderen of wellicht in de toekomst voor mezelf, bedankt!
Waar ben jij uitgekomen, ik deel je zorg namelijk wel over het klakkeloos delen van ID's. Het brengt je wat op maar bij een hack kan het je ook veel kosten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-10 18:03
stormfly schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:38:
[...]

Waar ben jij uitgekomen, ik deel je zorg namelijk wel over het klakkeloos delen van ID's. Het brengt je wat op maar bij een hack kan het je ook veel kosten 8)7
kraken, nog steeds vervelend dat je je ID afgeeft maar ik had wat meer vertrouwen in de opslag daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:45

JT

VETAK y0

De laatste kan ik voorkomen dus die :+

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Dit geloof je niet. Zet ik een sell order in voor QTUM op 5.96 EUR. Wordt hij om 01:37u al gehit nog voordat de snapshot wordt gemaakt om 04:00u. En jawel hoor... een dip maar ook exact naar 5.96 EUR.
Snapshot = 0 QTUM. 8)7
Wel 220% gedaan op de inzet (ook al waren het maar een paar coins)... maar toch. :')

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:10

Chaes

#HODL

Ja ja, geduld wordt beloond want BAND heeft een nieuw ATH bereikt à $18.20.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaes op 12-02-2021 08:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Slux schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:36:
Gefeliciteerd voor de NANO holders, die gaat erg goed d:)b
Op naar de $10. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-09 15:05

S1W

elektriekert schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:18:
[...]

Ja dat klopt, is er iets bekend over de tijdlijn van het netwerk?
Nu is het een wedstrijd aan het worden tussen verschilde crypto’s
Matic/Polygon brengt volgende maand de nieuwe SDK uit met daarin zowel Plasma en Snark scaling oplossingen. Ze zeggen zelf de eerste te worden die alle nu bekende ETH scaling in éen SDK gaan aanbieden. De hoop is dan ook dat vele DAPPS overstappen op Matic/Polygon voor hun scaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 12:51

spaceboy

Op grote hoogte

Ik wil bij Bitvavo nu wat stop-loss (limit) orders zetten. Gewoon, om er even wat rust in te bouwen. Maar, als ik een SELL-order plaats die te ver van de huidige prijs af ligt krijg ik deze melding:

Warning: The sell order price you have entered is 10% lower than the mid price. Please confirm this is intentional.

Alleen: mijn "Confirm" knop blijft inactief. Ook na een wachttijd ofzo. Is dit een bug? Of kan Bitvavo gewoon geen sell-orders plaatsen meer dan 10% onder de huidige prijs?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:14
Verdorie, vannacht precies voor de run mijn stop loss op GRT gehit :( nu maar 2% ipv 50% verdiend :(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Richh schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:03:
Verdorie, vannacht precies voor de run mijn stop loss op GRT gehit :( nu maar 2% ipv 50% verdiend :(
Story of my life in begin 2018. Gaat nu toch vrolijk verder na ik eruit ging, fomo :+ Maar ik ga het maar niet weer proberen. Wacht wel even op weer een echte dip.

[ Voor 21% gewijzigd door JT op 12-02-2021 09:06 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:38
Vanochtend BAT verkocht, 170% in een maand. De FOMO is wat extreem aan het worden, wow.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 22:54
datadevil schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:44:
[...]

kraken, nog steeds vervelend dat je je ID afgeeft maar ik had wat meer vertrouwen in de opslag daar.
Ja snap je, die site is zo traag, die hebben een hoop load.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:26
Heb hier nog 6700 Myriadcoin staan die ik in 2018 heb gekocht voor 25 euro. Zijn nu weer 25 euro waard...

Nu wil het geval dat die bij Litebit staat en ik daar weg wil. Zijn er nog fatsoenlijke exchanges met normale fees die Myriadcoin verhandelen? Het is of verhuizen naar een fatsoenlijke exchange, of incasseren nu ze nog 25 euro zijn (Litebit heeft minimum order waarde van 25 euro :X).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Incasseren en weg bij litebit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:36
_JGC_ schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:08:
Heb hier nog 6700 Myriadcoin staan die ik in 2018 heb gekocht voor 25 euro. Zijn nu weer 25 euro waard...

Nu wil het geval dat die bij Litebit staat en ik daar weg wil. Zijn er nog fatsoenlijke exchanges met normale fees die Myriadcoin verhandelen? Het is of verhuizen naar een fatsoenlijke exchange, of incasseren nu ze nog 25 euro zijn (Litebit heeft minimum order waarde van 25 euro :X).
Dat kun je gewoon zelf opzoeken: https://www.coingecko.com/en/coins/myriad#markets
Voor het makkelijke: Bittrex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Th1x4nG schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:05:
Vanochtend BAT verkocht, 170% in een maand. De FOMO is wat extreem aan het worden, wow.
Zat bij 650 te twijfelen in te stappen. Niet gedaan maar nadat die de 900 was gepasseerd een paar swings op gepakt met enkele tientallen procenten per keer :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:23

oNo

Zo, m'n PF even wat gewijzigd. Het aandeel volatiele shitcoins verkleind tot heel weinig en omgezet naar wat stabielere *ahum* coins met hoog volume.

MATIC en ENJ wel iets te vroeg de deur uitgedaan. 8)7

Nu lekker rustig zitten en HODLen.

[ Voor 8% gewijzigd door oNo op 12-02-2021 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 10:02
De crypto markt gaat wel erg hard zeg. Door wat domme fouten had ik tot vandaag verlies maar sta sinds vandaag +2 winst heuj.

Ik zit overigens in XRP, daar zit echt potentie in ook al zeggen veel mensen van niet.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Xrp zit geen potentie in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:14
Vannacht alles in BTC gezet...met wat verlies. Maarr wel ADA terug kunnen kopen en meer dan gisteravond toen ik eruit ging. Dus minder euro meer ADA. :) Vandaag maar weer proberen de dollar te breken.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:10

raq

XTZ op uitbreken, werd ook eens tijd

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Dat zeg jij :-) Zodra ze de SEC rechtszaak winnen schiet die koers omhoog (is mijn verwachting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hampeleman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:12
Ben relatief nieuw op de cryptomarkt. Heb wel wat geïnvesteerd in Ada en bat en lekker hodl gedaan.
Nu wil ik me wat meer verdiepen in de markt etc. Hebben jullie nog tips of websites waar ik me wat meer kan verdiepen in de markt(heb natuurlijk wel Google gebruikt om te zoeken maar zoveel hits.) Waar vind je relatief eenvoudig meer info over de werking etc en waar welke coin voor staat. Wil instappen met een relatief klein bedrag om wat te "spelen".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:55
Afgelopen nacht toch maar de helft BTT de deur uit gedaan met een klein verlies. Effe kijken of ik toch niet wat ADA bijkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:26
Zijn er nog mensen die sinds vandaag problemen hebben met de PnL op Binance?
Mijn zogezegde winst gisteren is drie maal hoger dan de totale waarde van mijn portfolio 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

mugenmarco schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:12:
De crypto markt gaat wel erg hard zeg. Door wat domme fouten had ik tot vandaag verlies maar sta sinds vandaag +2 winst heuj.

Ik zit overigens in XRP, daar zit echt potentie in ook al zeggen veel mensen van niet.
XRP heeft geen potentie EN een onderzoek aan de broek. Niet voor niets dat ze een stuk gekelderd zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
mugenmarco schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:18:
[...]

Dat zeg jij :-) Zodra ze de SEC rechtszaak winnen schiet die koers omhoog (is mijn verwachting).
XRP heeft echt al jaren en jaren de tijd gehad om zich te bewijzen er komt echt niks uit.

Kijk maar eens hoeveel coins ze de laatste jaren op de markt hebben gedumpt en ze zitten niet eens op de helft

Gewoon een piramide crap coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ik werk met RFIDs en heb zodoende Waltonchain ‘ontdekt’. Shitcoin of niet, ik moest een flufjetje kopen :) kijken of ik er een extra happy meal uit kan slepen :D

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Slux schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:24:
[...]

XRP heeft echt al jaren en jaren de tijd gehad om zich te bewijzen er komt echt niks uit.

Kijk maar eens hoeveel coins ze de laatste jaren op de markt hebben gedumpt en ze zitten niet eens op de helft

Gewoon een piramide crap coin.
Oke.

Maar welke coins hebben dan WEL potentie? svp geen bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:14
mugenmarco schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:25:
[...]

Oke.

Bitcoin.

Oke, misschien ETH en DOT?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:26
Inmiddels gedaan. Kostte me na verkoop nogmaals 40 cent om de euro's weg te krijgen, maar het is goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:21:
[...]

XRP heeft geen potentie EN een onderzoek aan de broek. Niet voor niets dat ze een stuk gekelderd zijn.
De potentie zit hem vooral in de aanloop naar de uitspraak. Of het nu geweldige tech is, great reset, in de toekomst gaat alles via XRP, dollar gaat verdwijnen, XRP wordt de shit enz enz: de uitspraak gaat ervoor zorgen dat hij gaat vliegen of naar de donkerste krochten wordt verbannen.

En dat is wel interessant natuurlijk. Alles eromheen lijkt erg gevoelig voor pump&dump (zie uitspraken rondom SEC), door die volhardende army bagholders (enige wat men roept is ''bijkopen!'') blijft de koers nog enigzins stabiel.

Maar als nieuwe cryptogebruiker en niet-trader (klinkt als een verslaving :P ), wat bezielt men om XRP te stappen? Ik begrijp dat gewoon niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
[...]

Oke.

ADA natuurlijk

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Mijn bots 3commas bots hebben een prima nachtje gedraaid, net een flufje ingezet op XTZ. Nog meer stijgende altcoins vandaag denken jullie? (Glazen bol vraag, I know).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Willem Egel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:27:
[...]

De potentie zit hem vooral in de aanloop naar de uitspraak. Of het nu geweldige tech is, great reset, in de toekomst gaat alles via XRP, dollar gaat verdwijnen, XRP wordt de shit enz enz: de uitspraak gaat ervoor zorgen dat hij gaat vliegen of naar de donkerste krochten wordt verbannen.

En dat is wel interessant natuurlijk. Alles eromheen lijkt erg gevoelig voor pump&dump (zie uitspraken rondom SEC), door die volhardende army bagholders (enige wat men roept is ''bijkopen!'') blijft de koers nog enigzins stabiel.

Maar als nieuwe cryptogebruiker en niet-trader (klinkt als een verslaving :P ), wat bezielt men om XRP te stappen? Ik begrijp dat gewoon niet.
Precies dit. Ik verwacht een extreme stijging als ze die zaak winnen, een grote Japanse bank heeft naast bitcoin nu ook XRP in hun systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-10 08:06
[...]

Oke.

ADA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Willem Egel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:27:
[...]

Dollar gaat verdwijnen en alles gaat naar XRP, ja? :F

Soms is het gehalte echt te laag hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Wat denkt men hier, ADA inkoopmoment of beter nog even wachten? :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Iedereen heeft het schijnbaar over ADA maar niemand kan de toekomst van crypto bepalen dus waarom wel ADA aanraden if i may ask?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem Egel
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:28:
[...]

Dollar gaat verdwijnen en alles gaat naar XRP, ja? :F

Soms is het gehalte echt te laag hier
Misschien verwoordde ik het niet goed. Dat is de algehele tendens vanuit het XRP army perspectief ;) . En ja geloof me, er zijn er genoeg die dat zo willen zien en daarin volharden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

raq schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:15:
XTZ op uitbreken, werd ook eens tijd
Hoezo denk je dat?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misterblort
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2024
Wel blij dat ik ADA op 25ct gekocht heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Bitcoin Cash krijgt momenteel echt alle overflow van ETH en Bitcoin, doet momenteel 17 transacties per seconde!

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mugenmarco
Kain_niaK schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:33:
Bitcoin Cash krijgt momenteel echt alle overflow van ETH en Bitcoin, doet momenteel 17 transacties per seconde!
We weten allemaal dat je non stop bitcoin cash zit te promoten, dat doe je al jaren ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

mugenmarco schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:33:
[...]

We weten allemaal dat je non stop bitcoin cash zit te promoten, dat doe je al jaren ;w
Als sinds 2011! Kom op man, wees nu eens blij voor mij. Al 4 jaar lang keihard aan het bouwen en dan nu opeens die explosie van nieuwe users. Het is echt schitterend _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Kain_niaK op 12-02-2021 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
mugenmarco schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:28:
[...]

Precies dit. Ik verwacht een extreme stijging als ze die zaak winnen, een grote Japanse bank heeft naast bitcoin nu ook XRP in hun systeem.
Ik kan het mis hebben want tijdje weggeweest, maar voorheen was in ieder geval alle “XRP” die banken gebruiken helemaal niet “XRP” maar een andere token van Ripple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Wat is dat toch met grt .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menna023
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-10-2024
Ik ben ook in xrp gestapt puur om de uitspraak. Als de uitspraak goed word , wat een grote kans is .dan weet iedereen de uitkomst wel . Dan vliegt ie naar 2-3 dollar makkelijk . En mischien wel meer . Daarom
Ben k in xrp gestapt . Tis en blijft een gok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willem Egel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:31:
[...]

Misschien verwoordde ik het niet goed. Dat is de algehele tendens vanuit het XRP army perspectief ;) . En ja geloof me, er zijn er genoeg die dat zo willen zien en daarin volharden.
Aah, pardon :P Ik las het alsof het jou mening was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
mugenmarco schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:33:
[...]

Ga je gang, BCH to the moon ... ik heb er 3 hahaha en extra boodschappen geld is altijd meegenomen :) :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
mugenmarco schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:31:
Iedereen heeft het schijnbaar over ADA maar niemand kan de toekomst van crypto bepalen dus waarom wel ADA aanraden if i may ask?
Uncle_Charles schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:23:
Ik zie ADA hier de laatste dagen logischerwijze regelmatig de revue passeren, helaas al te vaak zonder enige onderbouwing.

Daarom mijn 5 cent waarom ik denk dat ADA op (middel)lange de huidige ATH van 1.33$ vlotjes gaat breken. Volgende zaken zijn onlangs geimplementeerd of zitten er (mogelijks) aan te komen:
  • d-parameter die 0 zal zijn tegen eind maart. Alle blocks zullen dan door stakepools gemaakt (= 100% decentralization) / link
  • Mary HFC is gepland voor 22 februari, hierdoor zal Cardano native tokens (first class citizens in tegenstelling tot op Ethereum) ondersteunen. / link
  • ERC20 convertor welke het voor tokens Ethereum makkelijk maakt de overstap naar Cardano te maken / demo
  • Smart contracts die er ein-de-lijk aankomen / link + must see video
  • SingulariyNet (AGI) die overstap maken van Ethereum naar Cardano / link
  • Celcius (CEL) gaat gebruik maken van Cardano / link
  • Eerste stappen voor Voltaire worden gezet, Fund3 is reeds 500k$ / link
  • Atala Prism als identity solution voor meerdere landen in Afrika / video clip + link + demo
  • Oracles dmv samenwerking met Wolfram Alpha (DE referentie) / link
Zijn uiteraard nog meer zaken (bv Coinbase gerucht (Rosetta anyone?), LiqwidFinance, EUTXO, ...) maar dat is voor een volgende keer.

Oh, ik ben geen trader. Een dip die er ongetwijfeld nogmaals gaat komen richting nieuwe ATH neem ik er dus gewoon bij.

Doe er je voordeel mee! Good luck!

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Oke.

Dat is makkelijk

NANO en Litecoin :+

En de grootste uitblinker is natuurlijk
DOGE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Menna023 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:36:
Ik ben ook in xrp gestapt puur om de uitspraak. Als de uitspraak goed word , wat een grote kans is .dan weet iedereen de uitkomst wel . Dan vliegt ie naar 2-3 dollar makkelijk . En mischien wel meer . Daarom
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 10:45
die zakt nu behoorlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

[...]

Oke.

ETH, LINK, DOT, REN, NANO, NEXO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 22:46
Menna023 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:36:
Ik ook. Heb het al een tijdje en ik hou het nu gewoon vast tot na de uitspraak. Misschien haal ik er nog wat bij. Heb daarnaast nog een paar andere coins puur ter speculatie. The Graph, LTO, LSK, XRP.

Zit in Cardano en ETH omdat ik er echt in geloof.

Iedereen speelt dit spel op zijn eigen manier. Lekker boeiend wat andere vinden van jouw spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:44
Nou dat is leuk wakker worden vandaag.
Gisteren heb ik toch maar weer wat GRT gekocht. Ooit gekocht voor minder dan €0,50 en met een klein beetje winst verkocht.
Zat op ADA te wachten maar die bleef maar hangen.
ADA toch gewoon aangehouden en GRT gekocht voor € 1,71.
Nog duur en dat bleek wel want prompt stortte deze met 15 cent in....
Kijk ik vanmorgen schrik me rot want hij staat opeens boven de €2.
ADA heeft weinig gedaan.
Zo komen de verwachtingen compleet 180 graden anders uit dan je verwacht.
Hierop is dus niet te handelen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem Egel
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:37:
[...]

Aah, pardon :P Ik las het alsof het jou mening was.
Dat zijn geen grappen :P.

Maar om die reden wel een reden om er een flufje in te rammen. Maar het hele gebeuren weerhoudt me gewoon. Ook geen idee wanneer die uitspraak zal zijn, misschien duurt het nog wel een jaar. Moet je daar dan op gaan wachten is de vraag? Of is het wel al bekend (kan het nergens vinden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Wel leuk om te zien dat iedereen hun eigen bags promoot :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem Egel
Slux schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:44:
Promoot jij anders ff wat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
what else is new ;)

Uncle_charles die bullish is op ADA, had ook niet echt anders verwacht.. ^^

Zal ik een poging doen om BSV te shillen? Dan moet ik toch best mn best gaan doen gezien t afgelopen jaar vooral gedaald is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
  • Laatst online: 23-08 19:58
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:24:
Ik werk met RFIDs en heb zodoende Waltonchain ‘ontdekt’. Shitcoin of niet, ik moest een flufjetje kopen :) kijken of ik er een extra happy meal uit kan slepen :D
Jij gaat hier toch al een tijdje mee? Dan zou je weten dat Waltonchain niks is ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:46
Zo zie je maar dat sommigen hun kindertijd nog niet uit zijn :p Heel je leven flippo's hodlen omdat ze ooit nog wat waard worden ^^

Maar sws speltip 9. Spreid je winkansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewF
  • Laatst online: 25-09 13:19
Op Kucoin kan je "lending" doen van tokens en daar een interest op krijgen. Die is heel hoog voor USDT (~0.2% per dag, aka 73% per jaar).

Bij geld uitlenen loop je altijd een risico, maar wat mij niet duidelijk is, is welk risico je hier precies loopt. Als die individuele user zijn lening niet terugbetaalt, of enkel als Kucoin zelf overkop gaat?

Bij andere tokens is de interest een stuk "normaler", bvb 2.5% per jaar voor btc.

Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Willem Egel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:44:
[...]

Dat zijn geen grappen :P.

Maar om die reden wel een reden om er een flufje in te rammen. Maar het hele gebeuren weerhoudt me gewoon. Ook geen idee wanneer die uitspraak zal zijn, misschien duurt het nog wel een jaar. Moet je daar dan op gaan wachten is de vraag? Of is het wel al bekend (kan het nergens vinden)
Gaat nog wel even duren, de eerste zaak is op 22 Februari.

Op basis daarvan krijgt men een beeld van hoe het zit, ook al verliezen ze dan blijven ze door gaan maar dan niet meer in de USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:41
ATH en all, maar voor mijn gevoel gebeurt er al 2 dagen vrijwel helemaal niets? Mijn alts lijken wel stable coins geworden. Alleen YFI die ik 3 maanden vastgehouden heb begint te moonen een paar dagen nadat ik deze verkocht heb.

[ Voor 29% gewijzigd door Ypuh op 12-02-2021 09:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• veertje
  • Laatst online: 01:36
Slux schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:36:
Gefeliciteerd voor de NANO holders, die gaat erg goed d:)b
Bedankt, bedankt. Ik heb bijna 2 nano. Dus ik heb dat voor me gaande, wat fijn is.
Ik heb getallen genoemd, kom maar met die boormachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
  • Laatst online: 23-08 19:58
Taro schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:53:
[...]
Nee, heb alleen Cake gestaked staan.
Gestaked, maar niet vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hampeleman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:12
Ben relatief nieuw op de cryptomarkt. Heb wel wat geïnvesteerd in Ada en bat en lekker hodl gedaan.
Nu wil ik me wat meer verdiepen in de markt etc. Hebben jullie nog tips of websites waar ik me wat meer kan verdiepen in de markt(heb natuurlijk wel Google gebruikt om te zoeken maar zoveel hits.) Waar vind je relatief eenvoudig meer info over de werking etc en waar welke coin voor staat. Wil instappen met een relatief klein bedrag om wat te "spelen".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mugenmarco
hampeleman schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:50:
www.google.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
mjoaris schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:46:
[...]

Jij gaat hier toch al een tijdje mee? Dan zou je weten dat Waltonchain niks is ...
Het is volgens mij 40x niks :)
Soms doet een man nou eenmaal rare dingen. Daarom zijn we man, wel de eer van ons geslacht hooghouden he.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-10 08:36
Goedemorgen, even een noob vraag:

de eth en erc20 tokens die op mijn metamask staan, zijn die gekoppeld aan mijn account (aldus inloggegevens) of zijn die gekoppeld aan mijn fysieke computer (alsdus browser?)

Mijn ledger live wil namelijk niet meer werken waardoor ik mijn ledger hardware wallet niet kan koppelen..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Laatst online: 01:36
Via coinbase earn krijg je video's over bepaalde coins en krijg je na een quiz ook nog uitbetaald in desbetreffende coin.

Verder kan je natuurlijk de whitepapers van de top20 coins gaan lezen. (behalve XRP negeer die)

[ Voor 6% gewijzigd door veertje op 12-02-2021 09:54 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 22:46
Er zijn veel dingen die je kunt doen. Ik deed vroeger wel zoeken naar de juiste Telegram of Discord groepen. Daar zijn groepen bij die pretenderen heel exclusief te zijn met allerlei bots die zeggen dat je moet kopen of niet moet kopen en weet ik veel wat allemaal.

Je kunt ook gewoon (dat doe ik nu) een beetje dit topic in de gaten houden en dan Google je de afkortingen die gebruikt worden hier. Dan kom je vaak coins tegen, die zoek ik dan op qua website en qua whitepaper. Probeer ik een beetje in te schatten of het wat is en daar doe ik dan weer verder onderzoek naar.

Maar joh, waarom zou je onderzoek doen als een coin als Doge zo gaat als nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
BurnerT schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:46:
[...]

Maar sws speltip 9. Spreid je winkansen.
Nee man. Groene kaars + upward trend = All in op die coin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 03-10 14:21
hampeleman schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:19:
Als iemand deze man had geantwoord dan hadden we geen dubbelposts gehad hier ;)

Ik denk dat je alle informatie grofweg kan opsplitsen in 2 dingen
* Fundamentele analyses
* Technische analyses

Het fundament van een munt gaat over wat het bedrijf wil oplossen. Welke methode gebruiken ze. Hoe verdelen ze de tokens. Hoe worden te tokens gemaakt. enzovoorts. Wil je meer inhoudelijke informatie over een munt zoek dan eerst naar een review van youtuber "CoinBureau"

Een technische analyse gaat over het lezen van de grafiek. Wat is support, resistance. Wat zijn goede pricetargets. Taro is hier dagelijks druk mee en post met enige regelmaat updates. Het kanaal van "Bitcoin magazine" post op youtube op werkdagen updates over de technische analye op Bitcoin. Bitcoin is in deze markt erg belangrijk. Bitcoin bepaalt over het algemeen het sentiment van de gehele markt.

Wil je actie, een beetje spelen en mogelijk snel winst maken. Dan is het technische verhaal belangrijk. Wil je voor een langere tijd ergens in investeren, dan is het fundamentele verhaal belangrijker

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 12-02-2021 09:59 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewF
De laatste 2 keren dat er veel nieuwe mensen op crypto vlogen barstte de bubbel niet lang erna :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:56:
[...]

[...]

Als hij niet zo ongeduldig was hadden we geen dubbelpost gehad hier ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
AndrewF schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:57:
De laatste 2 keren dat er veel nieuwe mensen op crypto vlogen barstte de bubbel niet lang erna :|
Toen vlogen er geen grote bedrijven op crypto, nu wel. Groot verschil mijns inziens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 00:07

YES

Moderator General Chat
AndrewF schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:57:
Goed in de gaten houden dus. Net voor ie knapt verkopen en een paar weken/maanden later weer inkopen. Als er iets is wat ik geleerd heb van hier meelezen is dat het wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

JoebarRC schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:38:
[...]

Ga je gang, BCH to the moon ... ik heb er 3 hahaha en extra boodschappen geld is altijd meegenomen :) :)
Daar gaat het niet eens om. Het gaat erop dat ik zo snel mogelijk bij mijn lokale supermarkt met Bitcoin Cash will kunnen betalen. Dan hoef ik nooit meer in fiat te zitten, kan mijn bankrekening dicht en ben ik financieel vrijer dan ik ooit geweest ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewF
YES schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:58:
[...]

Goed in de gaten houden dus. Net voor ie knapt verkopen en een paar weken/maanden later weer inkopen. Als er iets is wat ik geleerd heb van hier meelezen is dat het wel :+
Net voor ie knapt, zou prachtig zijn :) maar als je daar een goede manier voor vind, dan zijn we allemaal rijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
rogier2012 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:46:
[...]

what else is new ;)

Uncle_charles die bullish is op ADA, had ook niet echt anders verwacht.. ^^
:9~

irony > *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Taro schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:14:

Nou vooruit, genoeg geshilled en volgens mij heeft @Pelox ze ook al regelmatig genoemd, dus heb ze zojuist via Coinbase ook met verse fiat aangeschaft :)
Goede zet geweest :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ernstk
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-03-2024
Slux schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:09:
[...]

Alles heeft zijn weg omhoog gevonden maar als er dit bij het volume staat zou ik er toch ver vandaan blijven

Volume
24h
$229,050
GET Protocol heeft idd een vrij beperkt volume als je het vergelijkt met de top 250 cryptoprojecten. Dat zal komen omdat het een weinig speculatieve munt is geweest (mede omdat er vanuit het project is besloten om de ICO funds aan development te besteden ipv aan crypto-marketing) en de munt daarnaast (nog) niet beschikbaar is op een toegankelijke CEX. Het is echter ook geen volume (normaal dagelijks tussen 60k a 100k) waarbij het onmogelijk is om je uit een project terug te trekken als je dat zou willen.

Ik kijk vooral naar het project zelf;

Hebben ze een werkend product?
Ja, tot nu toe al 600k smart tickets verkocht waarbij er (voor zover bekend is) geen één op de zwarte markt verkocht is

Is het product levensvatbaar?
Ja, ondanks corona is de verkoop van tickets (via GUTS ticketbedrijf) die gebruik maken v/h protocol (mede door een switch naar livestreams) gestegen t.o.v. 2019. Vrijwel alle ticketbedrijven laten juist een forse daling van ticketverkoop zien t.o.v. 2019. Daarnaast zijn er, naast GUTS tickets, inmiddels diverse buitenlandse ticketing bedrijven aangesloten op het protocol, en is dmv een whitelabel oplossing ook eenvoudig voor artiesten/organisatoren om een eigen ticketshop op te zetten zodat de gehele ticketverkoop in eigen beheer blijft.

Hoe staat het met de concurrentie?
Vergelijkbare projecten zoals Blocktix en Blockparty zijn (door het ontbreken van een fatsoenlijk product) inmiddels ter ziele gegaan. Er is wel een aantal internationale ticket bedrijven dat zegt gebruik te maken van blockchain maar dit zijn private chains die niet inzichtelijk zijn (als ze uberhaupt al gebruikt worden) waardoor het lijkt alsof ze voornamelijk willen meeliften op de blockchain hype.

In hoeverre is de inzet van blockchain nodig om het probleem dat ze willen tackelen, op te lossen?
Blockchain geeft inzicht in de status v tickets van events; een organisator kan daardoor niet meer liegen over het aantal kaarten dat verkocht is / meer kaarten verkopen dan gecommuniceerd wordt.

Wat is de rol v/d coin in het project?
Ticketbedrijf betalen ($GET of Euro's waarvan dan $GET wordt gekocht) om gebruik te mogen maken van het protocol. Voor elk smart ticket is
0,28 EUR aan $GET nodig welke teruggekocht moet worden van exchanges. Deze $GET zal (nadat een smart ticket de hele life cyclus doorlopen heeft) verbrand worden. M.a.w.; de beschikbare hoeveelheid $GET zal alleen maar afnemen waardoor het steeds schaarser wordt en 1 $GET daardoor steeds meer waard zal worden.

Zit er komende tijd nog iets interessants in de pipeline?
In Q1 zullen tickets als NFT's worden geregistreerd binnen de Binance Smart Chain.

Voor mij wordt vooral Q2 interessant. Vanaf dan zal het mogelijk zijn om evenementen te pre-financen. Artiesten/organisatoren hebben vaak moeite om investeerders te vinden om een concert of festival voor te financieren. Je zal dus in evenementen kunnen gaan investeren en rente op je investering kunnen gaan ontvangen.

Daarnaast zal de ticketverkoop alleen maar gaan toenemen nu de corona maatregelen beetje bij beetje versoepeld worden en (grote) evenementen weer mogen opstarten.

Ik kan me zodoende niet voorstellen dat de waarde GET de komende tijd weer terug zal vallen naar een waarde van 0,30 - 0,40 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:01

jvp

Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:56:
[...]

[...]

Poeh! 30 min gewacht op een gedegen antwoord maar nooit een reactie gekregen 8)7 . Vroeger was geduld nog een schone zaak.... Tegenwoordig is ook lastig om zelf even op onderzoek uit te gaan.

Google? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo, wat is er met ANT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 00:07

YES

Moderator General Chat
AndrewF schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:59:
[...]

Net voor ie knapt, zou prachtig zijn :) maar als je daar een goede manier voor vind, dan zijn we allemaal rijk!
Als ik daar een goede manier voor vind zeg ik dat niet want anders knapt ie eerder doordat iedereen denkt te weten dat ie gaat knappen en is niemand rijk! Dus allemaal: nothing to do here, keep buying, keep buying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWagenaar
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-06-2024
Volgens mij ook al eens eerder benoemd, maar hebben jullie enig idee waarom BTC Direct support totaal onbereikbaar is? Regeren niet op email, telefoon wordt niet beantwoord. Ondertussen wel gewoon op sociale media actief met nieuwsberichten. Maar klantenservice :?

Staan nog steeds coins op hun rekening. Nu al een week wachten op een reactie. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 03-10 14:21
jvp schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:03:
[...]

Poeh! 30 min gewacht op een gedegen antwoord maar nooit een reactie gekregen 8)7 . Vroeger was geduld nog een schone zaak.... Tegenwoordig is ook lastig om zelf even op onderzoek uit te gaan.

Google? :?
Ja. Je hebt ook wel gelijk. Maar google naar Bitcoin geeft niet altijd de meest nuttige informatie toch?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:14
GWagenaar schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:06:
Volgens mij ook al eens eerder benoemd, maar hebben jullie enig idee waarom BTC Direct support totaal onbereikbaar is? Regeren niet op email, telefoon wordt niet beantwoord. Ondertussen wel gewoon op sociale media actief met nieuwsberichten. Maar klantenservice :?

Staan nog steeds coins op hun rekening. Nu al een week wachten op een reactie. :(
Ik denk zoiets: YouTube: Hey hey heyyyy wasu wasu wasuuup Bitconnect ft Carlos NY hilarious ...

[ Voor 14% gewijzigd door zwembroek op 12-02-2021 10:10 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp
  • Laatst online: 23:01

jvp

Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:06:
[...]

Ja. Je hebt ook wel gelijk. Maar google naar Bitcoin geeft niet altijd de meest nuttige informatie toch?
Mee eens maar je zou kunnen proberen hier een start te maken. Voor de rest zou je ook de openingspost kunnen lezen, maar het is natuurlijk veel makkelijker om te posten en dan te verwachten dat iemand anders je "huiswerk" wel even maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem Egel
Er was hier ooit iemand die dagelijks dat GET aan het promoten was. Ben de naam even kwijt, maar zat wel dagelijks op het forum. Raad de user, win een portie KEBAB die je kunt verzilveren met GET op Lowlands.

Wie o Wie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mooi verhaal lekker kort ook :X

Ik zie zelf de toegevoegde waarde niet, leuk concept voor de rest maar met een simpele database is het veel efficiënter dan de blockchain, zou ook niet weten waarom je dat op een blockchain tot einde der tijden zou willen opslaan.

Project heeft meer kans van slagen als ze coin eraf halen en focussen op het product zelf en niet een cmc cointje.

En schaarste creëren slaat helemaal nergens op, als er een miljard miljoen kaartjes verkocht zijn blijft er weinig GET over, betekend, geen hardcap of ze komen met een 2.0

Neem een voorbeeld als een ticketmaster, die hebben gewoon een crypto bedrijfje overgenomen en zijn echt bezig met het product, geen speculatief muntje nodig.

Denk zelf dat ze helemaal geen blockchian zullen gebruiken en gewoon een database zullen gebruiken.

Nu is het gewoon een pure pump en dump show, er worden geen tickets verkocht komt geen geld binnen dus pumpen ze hun coin maar :F

[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 12-02-2021 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshallroady
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-12-2022
Lekker hoor deze koersen! Vergeet niet dat BTC de koning is en alts gewoon weg volgen wat die doet.

Blijft grappig dat we sinds de vorige ath een x2,5 hebben gedaan en dat nu al “normaal” is.

Van huidige prijs x2 brengt ons op de 100k$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Laatst online: 22:36
Keek vanochtend naar de lijst coins 101 tot 200. Op 7 dagen zag ANT er wel uit alsof die nog niet echt gevlogen is zoals de rest. Niet ingestapt natuurlijk :S. Andere die ik zag was UBT. Ook niet gekocht :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Laatst online: 01-10 11:49
Ik heb in Januari bij BTCdirect LTC gekocht.
Deze heb ik ergens naar toe gebracht, alleen ik heb geen idee meer naar welke exchange.

Iemand een idee hoe ik dit kan achterhalen? Ik zie de 3 transacties nog wel in BTCdirect, maar waar ze nu staan....(toch maar documenteren voortaan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 10:45
NL_Scratch schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:16:
Deze heb ik ergens naar toe gebracht, alleen ik heb geen idee meer naar welke exchange.

Iemand een idee hoe ik dit kan achterhalen? Ik zie de 3 transacties nog wel in BTCdirect, maar waar ze nu staan....(toch maar documenteren voortaan...)
op hoeveel exchanges zit jij dan wel niet?

Kan je niet in je mail terug vinden dat er een succesvolle deposit is gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:25
NL_Scratch schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:16:

Gewoon even bij elke exchange waar je een account hebt inloggen? LIjkt me het makkelijkste? En anders kijken of je de LTC op de blockchain kan traceren naar een cold wallet van een exchange (die zijn gewoon bekend)
Pagina: 1 ... 218 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!