Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 219 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.934 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Marshallroady schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:14:
Lekker hoor deze koersen! Vergeet niet dat BTC de koning is en alts gewoon weg volgen wat die doet.

Blijft grappig dat we sinds de vorige ath een x2,5 hebben gedaan en dat nu al “normaal” is.

Van huidige prijs x2 brengt ons op de 100k$
BTC is helemaal niet koning, BSV is de enige echte bitcoin en ook koning.
Sinds de implementatie van seg-wit en lightning network is BTC een (alt/shit)coin geworden en naast speculeren met BTC kun je er helemaal niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 10:02
Realtec schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:22:
[...]

Sinds de implementatie van seg-wit en lightning network is BTC een (alt/shit)coin geworden en naast speculeren met BTC kun je er helemaal niets mee.
Waarom hebben mensen het in godsnaam over bitcoin, ADA of wat dan ook?

De enige coin die naar de moon gaat is en blijft DOGE _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 14:21
[...]

De markt vind van niet

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
WiseGuy! schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:19:
Pfoeh, die GRT... begin januari klein ingekocht op 0,35.. niet meer bijgekocht. Nu ik die enorm groene kaars zo zie vind ik dit niet een heel slim moment om nog groter in te stappen. Dit kan de komende week alleen maar een dikke correctie worden. Teveel 2018 flashbacks hier, ook al is de markt heel anders.
In het kader van 'deel ook je mindere acties': note to self: luister beter naar jezelf!

Toch bijgekocht op ATH |:( Letterlijk 3 minuten later stort de boel in. Dat had ik dus niet moeten doen. Verrekte fomo ook.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:19
mugenmarco schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:24:
[...]

Waarom hebben mensen het in godsnaam over bitcoin, ADA of wat dan ook?

De enige coin die naar de moon gaat is en blijft DOGE _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ja naar de maan ja, zoals de Starship raket van Space X. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Denk dat ie sarcastisch is.

Toch :?

Anders zit er echt iets niet goed bij hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:25
[...]

Als BSV een blauw logo had gehad was ik het met je eens geweest!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
[...]

Ok BSV is koning.
Maken we van BTC de keizer.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Het maakt niet uit wat de markt vind, bij bitcoin gaat het om de techniek.
Lage transactie kosten, hoge volumes, vast protocol en adoptie.

BSV heeft het allemaal en vooral dat laatste gaat de komende tijd veel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
mugenmarco schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:24:
[...]

Elon zou het Doge logo op de raket / capsule moeten plakken wanneer ze die roundtrip naar te maan gaan doen :D

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Slux schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:25:
[...]

Denk dat ie sarcastisch is.

Toch :?

Anders zit er echt iets niet goed bij hem :P
Ik twijfel omdat hij met inhoudelijke argumenten komt zoals segwit en lightning. Of ik ben te naief, ook goed mogelijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:21
Mogge folks,

ik lees niet alles meer mee, dus wellicht al gepost, maar er zit een sterke bearish divergence in de daily BTCUSD chart; zie de rode lijnen in de afbeelding.
(Groen lijntjes was hidden bullish divergence, die heeft inmiddels mooi uitgespeeld.)
Dus een fatsoenlijke correctie kan wel es aanstaande zijn. Kan best nog een stukkie doorstijgen, maar 't zou me niet verbazen als BTC binnenkort weer es ff goed met de pootjes op de grond wordt gezet.
(20k is een mooie bodem zou ik zeggen :P )
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HxPnVQR9HweSZvv14eimUL4avug=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x0igKaOUVEPr9ODFNWsGdUG4.jpg?f=user_large
Divergence is bij ETH overigens ook goed te onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

Slux schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:12:
[...]

Mooi verhaal lekker kort ook :X

Ik zie zelf de toegevoegde waarde niet, leuk concept voor de rest maar met een simpele database is het veel efficiënter dan de blockchain, zou ook niet weten waarom je dat op een blockchain tot einde der tijden zou willen opslaan.

Project heeft meer kans van slagen als ze coin eraf halen en focussen op het product zelf en niet een cmc cointje.

En schaarste creëren slaat helemaal nergens op, als er een miljard miljoen kaartjes verkocht zijn blijft er weinig GET over, betekend, geen hardcap of ze komen met een 2.0

Neem een voorbeeld als een ticketmaster, die hebben gewoon een crypto bedrijfje overgenomen en zijn echt bezig met het product, geen speculatief muntje nodig.

Denk zelf dat ze helemaal geen blockchian zullen gebruiken en gewoon een database zullen gebruiken.

Nu is het gewoon een pure pump en dump show, er worden geen tickets verkocht komt geen geld binnen dus pumpen ze hun coin maar :F
Ik sta volledig achter deze post.

Goed en nobel idee om fraude met tickets tegen te gaan. Dat wel. Dit soort projecten (zeker met koop/verkoop van tickets) kan echter veel efficiënter in een database geregeld worden. Punt.

Dat gezegd hebbende, het was wel één van de eerste munten die tokenomics toepasten op hun munt. Ze lieten de munt steeds schaarser worden. Oeee, geld verdienen1!!!

Het idee, snelheid van implementeren en de tokenomics zijn waarom veel mensen en artiesten er mee begonnen zijn.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Realtec schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:27:
[...]

BSV heeft het allemaal en vooral dat laatste gaat de komende tijd veel gebeuren.
Dus je was wel serieus.

De beste techniek wint niet altijd de wedstrijd van adoptie. De bitcoin dominantie is een belangrijk gegeven dat nu er voor zorgt dat juist hier de aandacht naar toe gaat.

Maar als de tech voor jou zo belangrijk is, waarom dan geen Nano?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:08
[...]

Lol. Adoptie is júist alles in deze markt. En volgens mij zien we dat nu gebeuren voor BTC.
De techniek volgt wel.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Weinig GRT comments meer, iedereen eruit?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

toilet_paper schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:29:
Mogge folks,

ik lees niet alles meer mee, dus wellicht al gepost, maar er zit een sterke bearish divergence in de daily BTCUSD chart; zie de rode lijnen in de afbeelding.
(Groen lijntjes was hidden bullish divergence, die heeft inmiddels mooi uitgespeeld.)
Dus een fatsoenlijke correctie kan wel es aanstaande zijn. Kan best nog een stukkie doorstijgen, maar 't zou me niet verbazen als BTC binnenkort weer es ff goed met de pootjes op de grond wordt gezet.
[Afbeelding]
Laten we in godsnaam een flinke correctie krijgen. Dan stijgt de kwaliteit van de posts hier weer een beetje :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 15:12

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

WiseGuy! schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:25:
[...]

In het kader van 'deel ook je mindere acties': note to self: luister beter naar jezelf!

Toch bijgekocht op ATH |:( Letterlijk 3 minuten later stort de boel in. Dat had ik dus niet moeten doen. Verrekte fomo ook.
Ik heb het schermp met de koers van GRT maar gewoon dicht geklikt... werd er te onrustig van.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
toilet_paper schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:29:
Mogge folks,

[Afbeelding]
Zeker een mogelijkheid, maar in deze markt ben ik toch geneigd om wat minder naar RSI te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 11:42
[...]

Jij dacht dat grote marktpartijen (tesla, mastercard, uber, banken etc) alles wisten van de techniek van crypto en BTC in het bijzonder? Men ziet dat anderen het doen en beginnen er in te geloven. Ze willen met name hun positie verstevigen en niet de laatste zijn die crypto omarmt. Gaat dus veel meer om adoptie en BTC is daarin nog mijlen voor op wat voor coin dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Mooooody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:36:
[...]

Laten we in godsnaam een flinke correctie krijgen. Dan stijgt de kwaliteit van de posts hier weer een beetje :)
Hoezo? ik lees niks anders dan zeer slimme berichten dus wat praat je raar?

DOGE zal over een paar dagen de 1000 euro aan tikken ik weet het zeker _/-\o_

(sarcasm modus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 11:55
JohnW1 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:35:
Gister de eerste gekocht op €1,50, maar mijn lagere buyorders triggerden niet meer. Heb nu nog wat buys staan op 1,80. Niet gebasseerd op enige TA, maar gewoon omdat ik niet op de lucht wil instappen. Laat hem dus nog maar ff zakken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Hahahahahahaha :D :D :D :D :D

Beste uitspraak ever.

Bij Bitcoin gaat het helemaal niet om de techniek. Het was een proof-of-concept.
Nu is dat PoC een beetje uit de hand gelopen en dichten we waarde aan zijn muntjes.

BSV moet zogenaamd de Visie van Satoshi zijn.
van de website:
Bitcoin SV is intended to provide a clear choice for miners and allow businesses to build applications and websites on it reliably
Satoshi heeft helemaal niks gezegd over de "belangen of keuzes van miners" en al helemaal niet over "applicaties op de blockchain". Dat is allemaal later gekomen. 8)7 Oftewel over de rug van Satoshi een shitcoin fork van BTC maken om je eigen belangen te bevredigen. Zo zijn er nog 8000 andere vormen van greed, maar dan anders gespeld. Net als BSV.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Zitten er mensen nog steeds met dogecoins hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
roflexx schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:40:
Het hodlen van DOGE is een verplichting. Anders krijg je pek en veren in dit forum.

Of sturen we de doges op je af.

[ Voor 6% gewijzigd door Stokstaart op 12-02-2021 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:41

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7jfGbsjXsxBr7qQFpEjAlzydZ5c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v4bs5C6KPIoM3AdhVRcBzrFp.jpg?f=fotoalbum_large

Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 15:20
roflexx schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:40:
Nee waarom zou je een waardeloze coin aanhouden met unlimited supply, nul functie en waarvan er 14miljoen per dag worden bijgedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

5 tal collega's weten te overtuigen om ook een coinbase pro account aan te maken en geld in bitcoin te stoppen. Collega's willen ook eerder met pensioen :+

NU gaat lekker omhoog nu, mijn geduld wordt beloond :D

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Stokstaart schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:41:
[...]

Het hodlen van DOGE is een verplichting. Anders krijg je pek en veren in dit forum.

Of sturen we de doges op je af.
@roflexx hetzelfde geldt voor het hebben van een logo dat niet blauw is. Je bent gewaarschuwd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 11:55
Mirved schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:42:
[...]

Nee waarom zou je een waardeloze coin aanhouden met unlimited supply, nul functie en waarvan er 14miljoen per dag worden bijgedrukt?
Voor de overhyped moonshot ritjes die Elon creert. Verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 11:49
mannowlahn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:17:
[...]

op hoeveel exchanges zit jij dan wel niet?

Kan je niet in je mail terug vinden dat er een succesvolle deposit is gedaan?
Ik zie dat ik (ooit) account heb aangemaakt op deze exchanges. Is allemaal 3 jaar terug... haha

- Coinhouse.eu --> nu Coinhouse.com?
- Coinscontrol --> down?
- Poloniexq --> Lijkt niks te staan in de wallet, zie ook geen transacties
- Binance --> Staat niks in het account, zie ook geen transacties
- Nocks --> bestaat helemaal niet meer, hier had ik wat guldens...

ik wil gerust een transactie delen in een PB? wellicht dat iemand kan achterhalen waar het is heen gegaan, want ik kom er niet achter vanuit div. tracking site's.

[ Voor 11% gewijzigd door NL_Scratch op 12-02-2021 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Nee hoor HODL to the top!
Ruud2001 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:36:
[...]

Ik heb het schermp met de koers van GRT maar gewoon dicht geklikt... werd er te onrustig van.
Verstandig... koers staren is niet altijd goed voor je :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
Bensimpel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:42:
5 tal collega's weten te overtuigen om ook een coinbase pro account aan te maken en geld in bitcoin te stoppen. Collega's willen ook eerder met pensioen :+

En als het straks mogelijk halveert wie denk je dat ze dan aankijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezer818
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-09 13:48
En toch zie je op de DOGE 4U chart een cyclus van 4 dagen waarin een pump heeft plaatsgevonden. 31-jan, 4-feb, 8-feb, ... vandaag de 12e? Ben er zelf optijd uitgestapt maar wellicht interessant voor de mensen die het nog hebben staan.

"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
Kraay89 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:42:
[...]

Voor de overhyped moonshot ritjes die Elon creert. Verder niet.
Dus gokken. Dan gok ik liever op zaken die iets meer inhoud hebben en die niet ieder moment weer naar 0 kan inzakken. Maarja daarom zit ik ook ik niks anders dan ETH/BTC.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dehardstyler
Bensimpel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:42:

Nu is alles nog mooi, totdat BTC zomenteen naar 40k gaat of zelfs 30k. Dan komen ze allemaal bij jou uithuilen. Ik geef sinds 2018 in ieder geval geen advies meer aan random collega's / kennissen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:36
Mirved schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:42:
[...]

Ik blijf het herhalen maar banano is de superieure meme coin. (nano fork)
https://banano.cc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Mirved schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:44:
[...]

En als het straks mogelijk halveert wie denk je dat ze dan aankijken?
* Bensimpel geeftgeen financieel advies :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

dehardstyler schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:46:
[...]

Nu is alles nog mooi, totdat BTC zomenteen naar 40k gaat of zelfs 30k. Dan komen ze allemaal bij jou uithuilen. Ik geef sinds 2018 in ieder geval geen advies meer aan random collega's / kennissen. :P
Of hij knalt door en het volgende rondje zodra het weer mag is van mijn collega's.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
Bensimpel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:46:
[...]

* Mirved geeftgeen financieel advies :P
jawel want je zegt letterlijk "weten te overtuigen om ook een coinbase pro account aan te maken en geld in bitcoin te stoppen."

Dus jij hebt hun actief over gehaald dan ben jij dus ook deels verantwoordelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
Biohazzard21 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:38:
[...]

Jij dacht dat grote marktpartijen (tesla, mastercard, uber, banken etc) alles wisten van de techniek van crypto en BTC in het bijzonder? Men ziet dat anderen het doen en beginnen er in te geloven. Ze willen met name hun positie verstevigen en niet de laatste zijn die crypto omarmt. Gaat dus veel meer om adoptie en BTC is daarin nog mijlen voor op wat voor coin dan ook.
Jij denkt dat als een bedrijf een miljard gaat uitgeven dat ze geen onderzoek doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 13:53
DOGE is toch vooral een meme coin die in de schaduw van GME benen heeft gekregen, maar de interesse er voor zal toch binnenkort wel inkakken, net als voor GME?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Kwistnix schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:47:
DOGE is toch vooral een meme coin die in de schaduw van GME benen heeft gekregen, maar de interesse er voor zal toch binnenkort wel inkakken, net als voor GME?
Heb het gevoel dat de Elon tweets wel in kracht aan het afnemen zijn idd.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hoe was het ook alweer ?

We informeren alleen en adviseren niet :P

Adviseren om in crypto te stappen is het zelfde als geld uitlenen aan vrienden of familie het werkt niet, je blijft altijd met een naar gevoel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 02-10 15:52
Ik zit er nog in en wacht rustig af wat 'ie gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Iets zegt mij dat er een aardige dip aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
Waarschijnlijk omdat iedereen aan het HODL-en is, dus geen commentaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:14
mugenmarco schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:50:
Iets zegt mij dat er een aardige dip aan zit te komen.
Iets in mij zegt dat we vandaag en morgen nog gaan knallen daarna bloody Sunday en Monday om vervolgens weer lekker omhoog te knallen. Nergens op gebaseerd. Ondertussen gaat ADA alweer omhoog. Tijd om in te stappen naar de jacht op 1 dollar.

[ Voor 11% gewijzigd door zwembroek op 12-02-2021 10:56 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Slux schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:49:
Hoe was het ook alweer ?

We informeren alleen en adviseren niet :P

Adviseren om in crypto te stappen is het zelfde als geld uitlenen aan vrienden of familie het werkt niet, je blijft altijd met een naar gevoel zitten.
Dit, ik heb alleen het laatste zetje gegeven omdat ik er toch al inzit. Collega's waren toch al aan het kijken om in te stappen ;)

Bitcoin is nu wel opeens een converstation starter geworden inplaatst van een conversation killer :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 12:00
Alles zakt volgens mij een beetje in als ik zo naar binance kijk.

Twijfel dan altijd om naar fiat te gaan en af te wachten maar dat heeft nog nooit erg goed afgelopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Met aan het roer die oplichter/pathologisch leugenaar Craig Wright aka Faketoshi. _O- :')
Dat er nog mensen zijn die daarin geloven. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
SmartCazeX schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:51:
[...]

Waarschijnlijk omdat iedereen aan het HODL-en is, dus geen commentaar ;).
Ik blijf lekker plakken hoor. GRT, AAVE, UNI for the win.
En niet BIFI en CAKE vergeten op de BSC.

Voor degene die het interessant vinden:
de boardroom van nya.cash gaat dinsdagnacht open. De NYAShares staan nog bijster laag. Ik zie kansen maar DYOR.

[ Voor 20% gewijzigd door zer0l op 12-02-2021 10:57 ]

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheda
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 18-09 13:14
corneedebruin schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:53:

Twijfel dan altijd om naar fiat te gaan en af te wachten maar dat heeft nog nooit erg goed afgelopen :)
Een deel van je winst in fiat omzetten is nooit een slecht idee. ;)

Als btc rond de 50k komt zal het (tijdelijk) een klap terug krijgen. De alts reageren daar een stuk heftiger op.

|  MacBook Pro 13' 2018 |  iMac 27' 2017 |  TV 4K |  iPhone XS Max |  AirPods |  HomePod | Phillips Hue |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
ADA lijkt weer heerlijk in oude gewoontes te vervallen :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 10:27
Er zijn veel posts gekomen over uitstappen of niet etc. Voor mensen die nieuw zijn, lees ajb TS. Daarnaast is het altijd goed om extra huiswerk te doen over financiën, zoals niet handelen uit emotie (ohh hij zakt ik ga verkopen om daarna goedkoper in te kopen). Niet doen. Als je wat kan leren is het van mensen die vanaf 2013, 2017 in crypto zijn gestapt. Kopen en afblijven, markt timen gaat niet. Mensen die niks hebben gedaan (hodl) profiteren op langere termijn.

Wil je traden dan is dat m.i. een dagelijkse bezigheid.

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:41

WhySoSerious

Be the change.

corneedebruin schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:53:

BTC zal zo wel een sprongetje naar boven maken en vervolgens in Titanic-style droppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd29
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-05-2021
0.60 gekocht GRT maar heb het gevoel dat die gewoon blijft stijgen of niet veel gaat zakken meer wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:14
Glockner schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:58:
ADA lijkt weer heerlijk in oude gewoontes te vervallen :9
Klopt gaat gewoon weer omhoog om de 1$ te testen zoals verwacht.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 11:30
Luuk schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:54:
[...]

Met aan het roer die oplichter/pathologisch leugenaar Craig Wright aka Faketoshi. _O- :')
Dat er nog mensen zijn die daarin geloven. 8)7
En wat als die straks satoshi blijkt te zijn door de kleiman rechtzaak ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 11:49
mannowlahn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:17:
[...]

op hoeveel exchanges zit jij dan wel niet?

Kan je niet in je mail terug vinden dat er een succesvolle deposit is gedaan?
Net in de mail gedoken, ik zie dat de Deposits op coinhouse.eu zijn geweest.
Het lijkt erop dat coinhouse.eu dus niet meer bestaat...weg litecoins :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Eerste scheurtjes in zicht
https://www.forbes.com/si...-squeeze/?sh=54c371ef219e
Eigenlijk alleen gekocht voor de short squeeze, omdat ze eigen bedrijf jaren lang geshort is

Dan heb ik het nog niet over DOGE gehad, daar gaan echt een hoop mensen geld verliezen nog meer dan XRP vermoed ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Slux op 12-02-2021 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Patientzero schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:06:
[...]

En wat als die straks satoshi blijkt te zijn door de kleiman rechtzaak ?
Geloof ik niks van. Die man heeft al jaren de kans gehad om te bewijzen dat hij het is, als hij het echt is was dat allang uitgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Laatst online: 02-10 15:27
Sjoerd29 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:03:
0.60 gekocht GRT maar heb het gevoel dat die gewoon blijft stijgen of niet veel gaat zakken meer wat denken jullie?
Killer coin man.. ik heb zo veel spijt dat ik deze verkocht heb op 0.66 euro (ingekocht op 0.21). Puur uit angst uit 2018. Maar nuchter geanalyseerd zat ik er dusdanig laag in dat een -50% of -70% zelfs op dat moment niet het einde van de wereld was.

Waar deze gaat eindigen is lastig te voorspellen aangezien de supply wel behoorlijk hoog is. Een aantal maanden geleden heb ik geroepen GRT naar € 20,- binnen nu en drie jaar, maar dat was nergens op gebaseerd haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

NU 0.71 $ aangetikt, next up 0.80 $

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menna023
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-10-2024
Eindelijk dia on the move

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
Als ADA even naar de 2euro gaat ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Slux schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:07:
Eerste scheurtjes in zicht
https://www.forbes.com/si...-squeeze/?sh=54c371ef219e
Eigenlijk alleen gekocht voor de short squeeze, omdat ze eigen bedrijf jaren lang geshort is

Dan heb ik het nog niet over DOGE gehad, daar gaan echt een hoop mensen geld verliezen nog meer dan XRP vermoed ik.
Ahjoh weer een beetje nietszeggende FUD.
Hij heeft toch niks getweet over Bitcoin, dus geen probleem lijkt me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
Sjoerd29 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:03:
Persoonlijk zou ik het gewoon aanhouden. Mijn aankoopprijs was 0,27 eurocent en later op 0,47 nog bijgekocht. Ik ben ze nu aan het staken en krijg gemiddeld 1,5 GRT per dag. Desnoods kan je een stop limit order opgeven om je winst veilig(er) te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Helaas zitten die van mij vast in Kucoin.
Wat is dat toch een verschrikkelijke exchange, helaas de enige met DIA aan het begin.

Die vragen gewoon even 6,25 DIA voor een withdrawel = 20 dollar
En ze houden de prijs kunstmatig laag, want DIA blijft daar $2,90, ondanks de stijging bij Binance bijvoorbeeld.
Er is zo weinig volume dat je alleen maar Kucoin bots ziet handelen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PHPResource schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:19:
[...]

Niet direct maar wel in ze bio vermeld, ik denk zelf dat het ook de enigste reden is geweest om btc te kopen.

Maar we gaan het zien, denk zelf dat dit echt wel een staartje gaat krijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• applelov3r
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-06-2022
PHPResource schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:19:
[...]

Deze tweet plaatse hij al op 4 feb

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OsG82rlBKs_4nxIyQh3hx9q2zx0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uuyw1Qh8suaqUWa7q4og6POn.png?f=user_large

Hij wist wel degelijk dat zodra het SEC document zou verschijnen er een probleem zou ontstaan voor de shorters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Nope, domme fomo actie gedaan vanochtend, waardoor ik nu even met de handen op de rug zit. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 23:51
applelov3r schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:23:
[...]

Deze tweet plaatse hij al op 4 feb

[Afbeelding]

Hij wist wel degelijk dat zodra het SEC document zou verschijnen er een probleem zou ontstaan voor de shorters.
Dat had ook deels te maken met het feit dat hij over GME tweette waardoor deze stock enorm steeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Hmm ik betwijfel het. Ze moeten toch hard kunnen maken dat hij mensen daadwerkelijk overtuigd om een long te openen/te kopen. Zulke korte tweets zijn mijns inziens juridisch niet houdbaar als argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Voor al die GRT veteranen hier. Jullie hebben natuurlijk een goede strategie. De long term (5-10 jaar) hold gebaseerd op het fundament. Goed ingelezen. Een goed inkoop moment gekozen gebaseerd op eerdere supportlijnen enzovoorts.

Nee, natuurlijk niet. GRT is pas 2 maanden op de markt. Het is nog een totaal circus, er valt geen fatsoenlijke TA op los te laten volgens mij. Totale retailhype als je het mij vraagt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• applelov3r
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-06-2022
PHPResource schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:24:
Hmm ik betwijfel het. Ze moeten toch hard kunnen maken dat hij mensen daadwerkelijk overtuigd om een long te openen/te kopen. Zulke korte tweets zijn mijns inziens juridisch niet houdbaar als argument.
Ik verwacht inderdaad niet dat dit juridische gevolgen gaat hebben voor hem, ook al zou er een class-action lawsuit komen. BTC is vooralsnog een speculatieve en onreguleerde asset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PHPResource schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:24:
Heeft ie ook gedaan door eerst DOGE te pumpen en vervolgens wat woordjes BTC te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:22
applelov3r schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:26:
[...]

Ik verwacht inderdaad niet dat dit juridische gevolgen gaat hebben voor hem, ook al zou er een class-action lawsuit komen. BTC is vooralsnog een speculatieve en onreguleerde asset.
Gaat ze nooit lukken idd. Kijk toen met Tesla hadden ze een punt. hij mag dat niet doen als groot aandeelhouder. Bij BTC of Doge mag ie doen wat ie wil aangezien dat geen bedrijven zijn en van niemand is. Net als dat jij en ik dat gewoon mogen (0 invloed natuurlijk)

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Laatst online: 02-10 16:29
Bensimpel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:11:
NU 0.71 $ aangetikt, next up 0.80 $
Ook maar eens een flufje aangekocht in de hoop op een listing op een andere exchange

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 14:10
Het is nu wachten tot elon z'n winst pakt op btc
Als ie nu verkoopt heeft ie meer verdiend met btc dan in de afgelopen jaren met Tesla alles bij elkaar 😂
En als ie dat doet zien we de grootste rode candle ooit

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
applelov3r schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:26:
[...]

Misschien niet voor hem maar kan wel grote gevolgen hebben doordat het ongereguleerd is en daarom ook niet op een balans mag staan, geen idee hoe ver ze daar in gaan en kunnen gaan hoor.

Echt positief vind ik het niet voor bitcoin

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 12-02-2021 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd29
Xoxol schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:58:
Er zijn veel posts gekomen over uitstappen of niet etc. Voor mensen die nieuw zijn, lees ajb TS. Daarnaast is het altijd goed om extra huiswerk te doen over financiën, zoals niet handelen uit emotie (ohh hij zakt ik ga verkopen om daarna goedkoper in te kopen). Niet doen. Als je wat kan leren is het van mensen die vanaf 2013, 2017 in crypto zijn gestapt. Kopen en afblijven, markt timen gaat niet. Mensen die niks hebben gedaan (hodl) profiteren op langere termijn.

Wil je traden dan is dat m.i. een dagelijkse bezigheid.
H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben_Beton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 08:59
Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:26:
Voor al die GRT veteranen hier. Jullie hebben natuurlijk een goede strategie. De long term (5-10 jaar) hold gebaseerd op het fundament. Goed ingelezen. Een goed inkoop moment gekozen gebaseerd op eerdere supportlijnen enzovoorts.

Nee, natuurlijk niet. GRT is pas 2 maanden op de markt. Het is nog een totaal circus, er valt geen fatsoenlijke TA op los te laten volgens mij. Totale retailhype als je het mij vraagt :P
Zoals alles in kapitalisme, je moet er maar in geloven. Op grond van onder meer deze video(YouTube: The GRAPH - Google Of Blockchains? GRT Token Explained) leek het me wél een nuttige investering en dus geen gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10 00:17

Mooie TA's bestaan idd niet voor dit soort onberekenbare stijgingen. Echter als ik de 4u bekijk, dan zie ik dat GRT al een dag of 2 recht omhoog gaat, das leuk, maar zal niet dagen kunnen aanhouden.

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 23:51
Khaelos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:29:
Het is nu wachten tot elon z'n winst pakt op btc
Als ie nu verkoopt heeft ie meer verdiend met btc dan in de afgelopen jaren met Tesla alles bij elkaar 😂
En als ie dat doet zien we de grootste rode candle ooit
Ik denk dat het een investering is voor de lange termijn. Elon koopt niet zomaar $1.5b aan BTC om even te daytraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd29
Steefmeister schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:08:
[...]

Killer coin man.. ik heb zo veel spijt dat ik deze verkocht heb op 0.66 euro (ingekocht op 0.21). Puur uit angst uit 2018. Maar nuchter geanalyseerd zat ik er dusdanig laag in dat een -50% of -70% zelfs op dat moment niet het einde van de wereld was.

Waar deze gaat eindigen is lastig te voorspellen aangezien de supply wel behoorlijk hoog is. Een aantal maanden geleden heb ik geroepen GRT naar € 20,- binnen nu en drie jaar, maar dat was nergens op gebaseerd haha.
Haha laten we het hopen maar heb gevoel dat die gewoon een beetje rond de 2 blijft hangen komende tijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!

Je punt is? Dat je alleen instapt als je er een gedegen meerjarenanalyse op los hebt kunnen laten?

Verder wel met je eens hoor, dat het een circus is momenteel. Maar het is wel het enige circus waar je momenteel een kaartje voor kan kopen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kyumia schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:31:
[...]

Ik denk dat het een investering is voor de lange termijn. Elon koopt niet zomaar $1.5b aan BTC om even te daytraden.
Denk jij dat de huidige koers van Tesla houdbaar is ? ze beginnen al aardig achter te lopen op de concurrentie qua techniek en verkopen, alleen met hun zelf rijdend systeem lopen ze jaren voor maar dat gaat nog jaren duren voordat het überhaupt echt gebruikt mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 13:53
LouwPost schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:18:
Als ADA even naar de 2euro gaat ben ik tevreden.
Stap je uit bij 2 euro dan? Ik zit ook in ADA en heb op zich wel vertrouwen in lange termijn. Ook in DOT om dezelfde reden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:57
Mazzeltje, dankzij waywayback machine een oude versie van multibit kunnen downloaden. Wallet bestand (uit 2014) teruggeplaatst, export private key en nog even 200 usd collecteren :D daar zat nog 0.0043 btc in. Toen geen klap waard natuurlijk, maar nu ja toch ff 200 usd.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezer818
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-09 13:48
Ik vraag me eigenlijk af hoe zo'n transactie van Tesla eruit ziet. De nieuwsberichten laten het natuurlijk lijken alsof meneer Musk een accountje op BTCdirect heeft aangemaakt en via Ideal $1.5 miljard heeft overgemaakt.. Dit zal natuurlijk over meerdere transacties verspreid moeten zijn maar welke partij heeft er zóveel BTC in zijn bezit om te kunnen verkopen?
Of heeft Tesla de BTC niet zelf in bezit maar wordt dit beheerd door een externe partij?

"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Fijne cryptocast weer :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Laatst online: 25-09-2023
Eens kijken of we dit upwards channel [ADAUSDT] kunnen aanhouden. De bottom heeft al wel heel erg vaak als support dienst gedaan, top reeds meerdere malen als weerstand.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8JGMKSqofwFhoJBaL0qSL071Flw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MPruAwqI0PUHtLU0ElmcrmnK.png?f=fotoalbum_large

irony > *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Slux schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:34:
[...]

Denk jij dat de huidige koers van Tesla houdbaar is ? ze beginnen al aardig achter te lopen op de concurrentie qua techniek en verkopen, alleen met hun zelf rijdend systeem lopen ze jaren voor maar dat gaat nog jaren duren voordat het überhaupt echt gebruikt mag worden.
Tesla is wel wat meer dan alleen een koets met een accu. De koets is niet eens indrukwekkend, maar eerder slecht afgewerkt. Waar Tesla het echt anders doet is natuurlijk buiten conventionele paden treden, interessante joint ventures aangaan en het verdiende geld weer herinvesteren naar bijvoorbeeld missies naar Mars of BTC.

De eerstvolgende echte revolutie voor auto's zou zijn als ze een alternatief voor de wielen verzinnen. Ik zie een Tesla dat eerder doen dan de rest.

Dát zie ik Volkswagen :O en andere hopeloos traditionele automerken niet doen. Dat zijn straks - weliswaar goede - hele gewone auto's van hele gewone autofabrikanten. Dus +1 voor Tesla en de ballen van Elon.

[ Voor 7% gewijzigd door WiseGuy! op 12-02-2021 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd29
GRT blijft nu ook weer aardig door lopen 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Freezer818 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:35:
Ik vraag me eigenlijk af hoe zo'n transactie van Tesla eruit ziet. De nieuwsberichten laten het natuurlijk lijken alsof meneer Musk een accountje op BTCdirect heeft aangemaakt en via Ideal $1.5 miljard heeft overgemaakt.. Dit zal natuurlijk over meerdere transacties verspreid moeten zijn maar welke partij heeft er zóveel BTC in zijn bezit om te kunnen verkopen?
Of heeft Tesla de BTC niet zelf in bezit maar wordt dit beheerd door een externe partij?
Die aankoop was al in Januari, dat is gewoon OTC gegaan daarom had het geen invloed op de koers.
Pas toen het nieuws naar buiten kwam zijn de henk en ingrids ingestapt door de fomo maar eigenlijk is het een sell de news verhaaltje als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Sjoerd29 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:37:
Buy ze diep!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickelodeon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 19:19
Sjoerd29 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:37:
Hopelijk weer de weg omhoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:45

knakworst

Get more sats!

applelov3r schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:23:
[...]

Helemaal mee eens en echt niet etisch. Maar hij heeft ook JAREN moeten vechten tegen shorters, niet alleen omdat 'zijn' Tesla geshort werd, maar al die shorters ook nonsens verspreiden op social media. Nu doet hij het een beetje terug. Ik vind het in de categorie wie de bal kaatst, ... Maar Elon is wel een meester in het opzoeken en overschrijden van de grenzen. Genereert wel een hoop publiciteit, in plaats van Lambo zijn we grotendeels geswitcht naar Tesla >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Freezer818 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:35:
Ik las daar laatst iets over. Iets met een bot die heel veel kleine periodieke orders uitvoerde, maar grotere tijdens dips. Komt uit het playbook van Michael Saylor van MicroStrategy.

Had zelf gewoon OTC deals verwacht eerlijk gezegd. Wat overigens niet uitsluit dat dat niet alsnog ook gedaan is.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 219 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!