Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik heb er vanmiddag nog 13K verkocht voor cake
Ik vind het andersom grappig dat de believers ook geen argumenten nodig hebben die aantonen dat wat hij zegt niet klopt. Volgens het artikel:Gelukszoekr schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:56:
[...]
Ik vind het beschamend dat een hoogleraar er niks van snapt, maar wel z'n mening klaar heeft.
Inflatie is superlaag en daarom geen sterk pro-bitcoin argument: klopt
Er draaien geen fabrieken in bitcoins. Er wordt geen voedsel verbouwd in bitcoins. Er is geen bitcoin-economie
Ook correct.
Dat het lijkt alsof de 'oude wereld' de nieuwe tech niet snapt of wil blokkeren kan ik me voorstellen, maar hoeveel echt overtuigende pluspunten voor crypto zijn er nu echt?
Ik zit heel erg in het kamp van : mooie tech, gave ontwikkelingen, heb nog nul echte oplossingen voor echte problemen gezien.
Wat zijn nu redenen om er wel zo vol voor te gaan?
Als side-note die soort berichten:
https://www.bbc.com/news/technology-56012952
Daar zakt de moed je toch van in de schoenen? En hoe past dit nou bij Elon musk.zn groene imago/plannen?
Hoe word eigenlijk bepaald welke munten hiervoor in aanmerking komen?locmorto schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:07:
Ik wacht met smart weer op nieuwe Launchpad projecten, gratis geld voor iedereen!
Was het maar zo niet alle launch activiteiten leverde wat op. DYOR maar eens op eerdere launches.locmorto schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:07:
Ik wacht met smart weer op nieuwe Launchpad projecten, gratis geld voor iedereen!
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
waar op binance kan je dat doen?Copycat schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:20:
Nu trouwens locked ADA staking op binance. 14d a 21,8%
Iedereen kan zich aanmelden bij Binance met een project en als je voldoet aan de eisen van Binance word je project op de launchpad gezet.WatcherZ schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:11:
[...]
Hoe word eigenlijk bepaald welke munten hiervoor in aanmerking komen?
Aan launchpad projecten worden wel meer eisen gesteld dan hoe het was met oude ico's.
Anders gezegd: er bestaan wel fabrieken waar euro munten en euro biljetten gemaakt worden.Fr33z schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:06:
[...]
Ik vind het andersom grappig dat de believers ook geen argumenten nodig hebben die aantonen dat wat hij zegt niet klopt. Volgens het artikel:
Er draaien geen fabrieken in bitcoins. Er wordt geen voedsel verbouwd in bitcoins. Er is geen bitcoin-economie
Ook correct.
Dat het lijkt alsof de 'oude wereld' de nieuwe tech niet snapt of wil blokkeren kan ik me voorstellen, maar hoeveel echt overtuigende pluspunten voor crypto zijn er nu echt?
Ik zit heel erg in het kamp van : mooie tech, gave ontwikkelingen, heb nog nul echte oplossingen voor echte problemen gezien.
Daar zakt de moed je toch van in de schoenen? En hoe past dit nou bij Elon musk.zn groene imago/plannen?
Is de Euro daarom betrouwbaar en de Bitcoin niet?
Crypto coins en toepassingen moeten wel een kans krijgen zich te ontwikkelen.
Daarvan zullen er een flink aantal niet slagen maar anderen wel.
Zo gaat het met alle technologische ontwikkelingen.
Veel stranden er al op de tekentafel en zullen de gebruiken nooit bereiken.
Wat een grillig koersverloop vandaag, mooi man! Twijfel of ik wil verkopen met ~40% rendement.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
https://www.binance.com/e...78307486fb3ccc26525008d54 Hier staat het nieuws artikel
In iOS app earn> fixed terms > staking
[ Voor 7% gewijzigd door mannowlahn op 10-02-2021 21:23 ]
Ik kan me niet heugen dat een binance launchpad minder dan 200% deed, WIN misschien? Op andere exchanges zijn ze minder succesvol.MrFX schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:14:
[...]
Was het maar zo niet alle launch activiteiten leverde wat op. DYOR maar eens op eerdere launches.
De tijd leert of het tij keert
snap er zelf niet veel van maar stel ik leg er 500 in krijg ik er ongeveer 600 terug na 2 weken?Copycat schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:20:
Nu trouwens locked ADA staking op binance. 14d a 21,8%
Vandaag ben ik 1 week aan het oefenen, het was hectisch :-)
Dat dacht ik eerst ook. Maar je kan max. 1000 inzetten en krijgt daar op basis van een jaar zo'n hoog percentage voor terug.Toerq schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:25:
[...]
snap er zelf niet veel van maar stel ik leg er 500 in krijg ik er ongeveer 600 terug na 2 weken?
Oftewel in twee week ongeveer 8 ADA op basis van 1000 ingezette ADA
Crap, ik had ook nooit moeten reageren.. Ik keek snel even hier. Moet ik nog inhoudelijk reageren ook zekerFr33z schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:06:
[...]
Ik vind het andersom grappig dat de believers ook geen argumenten nodig hebben die aantonen dat wat hij zegt niet klopt. Volgens het artikel:
Ook correct.
De inflatie mag momenteel laag zijn, zo'n 25% van alle euro's en dollars in omloop zijn over de afgelopen 12 maanden geprint. Hier lijkt met de huidige corona ellende ook voorlopig nog geen eind aan te komen. De schuld van de VS is sinds 1990 met 800% toegenomen. Voor mijn gevoel doen de ECB en FED er alles aan om de inflatie laag te houden maar is het een zinkend schip.
Bitcoin is in mijn beleving een long-term store of value. Vergelijk het met goud. Dit is hoe Microstrategy, en waarschijnlijk Tesla er ook naar kijken. Met als verschil dat het makkelijker en goedkoper is op te slaan. Makkelijker en goedkoper te verplaatsen. Lastiger te stelen. Niet te vervalsen.
Ik ben niet helemaal thuis in het stroom verhaal. Maar ik ben het met je eens, het past niet in de visie van Tesla.
Wim Boonstra gaat er vanuit dat Tesla even snel winst wil maken. Waarbij hij helemaal niet rekening houd met het feit dat Tesla rond een ath heeft gekocht. De eindeloze tulbenbollen vergelijking. Hoe lang gaat dat nog stand houden? Over de afgelopen 10 jaar is Bitcoin gewoon enorm gegroeid. Daarnaast zet meneer Boonstra grote miljardenbedrijven maar even weg als gokkers. Ik denk dat ze een weloverwogen besluit genomen hebben en niet zomaar zullen dumpen. Saylor en Musk zijn toch geen pannekoeken?
Maargoed. Wim zal het beter weten. Ik heb geen economie gestudeerd, ik ben maar een simpele ziel die na 3 jaar zelfstudie ervan overtuigd is dat Bitcoin here to stay is
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb ze op 0,27 & 0,47 eurocent gekocht. Het is maar dat ik ze heb gestaked, anders zou ik de verleiding ook niet kunnen weerstaan. Als ik nu ga unstaken dan duurt het 28 dagen voordat ik de tokens tot mijn beschikking heb. Nu vang ik er dagelijks 1,5 GRT voor.Jedi_Pimp schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:18:
[...]
Wat een grillig koersverloop vandaag, mooi man! Twijfel of ik wil verkopen met ~40% rendement.
GoeieToerq schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:25:
[...]
snap er zelf niet veel van maar stel ik leg er 500 in krijg ik er ongeveer 600 terug na 2 weken?
Nee, alle rentes zijn omgerekend naar x% / jaar.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Wordt per dag uitgekeerd zoals ik het lees.Toerq schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:25:
[...]
Lees net dat het toch anders zit
[ Voor 6% gewijzigd door mannowlahn op 10-02-2021 21:29 ]
blijkbaar dikke pump omdat ze partners zijn geworden met Elrond
[ Voor 24% gewijzigd door Palindrome op 10-02-2021 21:31 ]
ok, dat schiet niet op dan, ze staan dan 2 weken vast en kan je ze niet verkopen.peterhhh schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:27:
[...]
Dat dacht ik eerst ook. Maar je kan max. 1000 inzetten en krijgt daar op basis van een jaar zo'n hoog percentage voor terug.
Oftewel in twee week ongeveer 8 ADA op basis van 1000 ingezette ADA
iconx gaat als een raket omhoog zeg
Precies, is 't niet waard lijkt mij.Toerq schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:30:
[...]
ok, dat schiet niet op dan, ze staan dan 2 weken vast en kan je ze niet verkopen.
iconx gaat als een raket omhoog zeg
Je kan ze er tussentijds uithalen (zelf net meteen gedaan), maar daar moet je dan ook weer 2 dagen op wachten ofzo...
Crypto Ed heeft er net een tweetje uitgegooid meteen dikke pumpSwaha schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:30:
En eindelijk gaat ICX er nu ook goed vandoor!
The Graph lijkt een mooi project, ikzelf blijf deze nog wel een tijdje hodlen en kijk waar het schip strand (of heen vaart).Jedi_Pimp schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:18:
[...]
Het geeft Tesla nog een voordeel: waardedaling mogen ze van de omzet aftrekken, waardestijging daarna wordt bij de omzet opgeteld tot het punt dat dit weer gelijk is aan de aanschafwaarde. Stijging boven de aanschafwaarde wordt pas bij de omzet geteld na de verkoop.Gelukszoekr schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:27:
[...]
Crap, ik had ook nooit moeten reageren.. Ik keek snel even hier. Moet ik nog inhoudelijk reageren ook zeker
De inflatie mag momenteel laag zijn, zo'n 25% van alle euro's en dollars in omloop zijn over de afgelopen 12 maanden geprint. Hier lijkt met de huidige corona ellende ook voorlopig nog geen eind aan te komen. De schuld van de VS is sinds 1990 met 800% toegenomen. Voor mijn gevoel doen de ECB en FED er alles aan om de inflatie laag te houden maar is het een zinkend schip.
Bitcoin is in mijn beleving een long-term store of value. Vergelijk het met goud. Dit is hoe Microstrategy, en waarschijnlijk Tesla er ook naar kijken. Met als verschil dat het makkelijker en goedkoper is op te slaan. Makkelijker en goedkoper te verplaatsen. Lastiger te stelen. Niet te vervalsen.
Ik ben niet helemaal thuis in het stroom verhaal. Maar ik ben het met je eens, het past niet in de visie van Tesla.
Wim Boonstra gaat er vanuit dat Tesla even snel winst wil maken. Waarbij hij helemaal niet rekening houd met het feit dat Tesla rond een ath heeft gekocht. De eindeloze tulbenbollen vergelijking. Hoe lang gaat dat nog stand houden? Over de afgelopen 10 jaar is Bitcoin gewoon enorm gegroeid. Daarnaast zet meneer Boonstra grote miljardenbedrijven maar even weg als gokkers. Ik denk dat ze een weloverwogen besluit genomen hebben en niet zomaar zullen dumpen. Saylor en Musk zijn toch geen pannekoeken?
Maargoed. Wim zal het beter weten. Ik heb geen economie gestudeerd, ik ben maar een simpele ziel die na 3 jaar zelfstudie ervan overtuigd is dat Bitcoin here to stay is
Indefinite-Life Impairment:
https://courses.lumenlear...angible-asset-impairment/
Ik heb zo'n vermoeden dat deze nog wel even doorgaat, is zo'n beetje de enige die nog niet los is gegaan.
Eindelijk!. Hier spreekt een bagholder sinds 2017Swaha schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:30:
Goh wat werd die munt in dit topic veelbesproken destijds. "De Koreanen eten ICX als ontbijt"
Overigens sinds december vorig jaar weer in crypto gestapt en sindsdien al het verlies van destijds terugverdiend + winst.
Of ik moet een nieuwe setup doen met de backup Ledger, dan ook alle andere coins (ERC-20, dus duur...) overmaken en dan kan dit veilig, maar wat een gedoe.
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 10-02-2021 21:47 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
zou iemand aan het inkopen zijn voor de pump van 22:00Swaha schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:41:
[...]
Ik heb zo'n vermoeden dat deze nog wel even doorgaat, is zo'n beetje de enige die nog niet los is gegaan.
Twijfel om uit te stappen en weer terug naar INJ te gaan maar Cake deed vanmorgen wel even 6,5 euro😜
Ibyp, ik kan voor de euro slechts vinden dat 6% van GDP is geprint in 2020. Dollar heb ik niet naar gekeken, maar 't weet niet of dit een valide argument is.Gelukszoekr schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:27:
[...]
De inflatie mag momenteel laag zijn, zo'n 25% van alle euro's en dollars in omloop zijn over de afgelopen 12 maanden geprint.
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Verwijderd
Ik heb op dit moment o.a. INJ, CAKE en GRT in de holdmodus en heb dat redelijk evenredig verdeeld. Je kunt toch nooit goed gokken in deze markt, dus dan maar meerderecorneedebruin schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:48:
Ziet iemand nog wat gebeuren qua cake 🍰
Twijfel om uit te stappen en weer terug naar INJ te gaan maar Cake deed vanmorgen wel even 6,5 euro😜
Gisteravond was CAKE 5.8, toen heb ik nog 33% bijgekocht, vanochtend werd ik wakker met 6.2, toen nog 8.44 aangetikt en nu weer 6.0, dus er gebeurt toch wel heel veel
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Oh bedankt voor je bericht!
Had een zakkie GRT vanmorgen gekocht... en toen maakte hij een dipper
Voor de rest van de dag maar niet gekeken.
Chris.nl schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:48:
[...]
Ibyp, ik kan voor de euro slechts vinden dat 6% van GDP is geprint in 2020. Dollar heb ik niet naar gekeken, maar 't weet niet of dit een valide argument is.

Dit was tot oktober 2020, dus niet het gehele plaatje. Euro's btw
[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 10-02-2021 22:00 ]
Bij de "Earn" sectie, en dan Locked staking. Volgens mij is alleen 14 dagen nog beschikbaar. Max 1000 ADA.
Levert je ongeveer 8-10 ADA op in die 14 dagen is de prognose. Gratizz money.
[ Voor 25% gewijzigd door WiseGuy! op 10-02-2021 21:59 ]
we only make way for the man who boldly pushes past us
Je kan je ogen weer open doen: hij is net door de 1 EUR gegaan.Prutzertje schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:54:
[...]
Oh bedankt voor je bericht!
Had een zakkie GRT vanmorgen gekocht... en toen maakte hij een dipper![]()
Voor de rest van de dag maar niet gekeken.
Het zat er wel aan te komen opzich, even op adem komen :-) Mij hoor je nog niet klagen, ik denk dat Cake nog wel wat potentie heeft. Maar geen prijshistorie op dit punt dus puur nattevingerwerk dit :-)Taro schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:53:
[...]
Ik heb op dit moment o.a. INJ, CAKE en GRT in de holdmodus en heb dat redelijk evenredig verdeeld. Je kunt toch nooit goed gokken in deze markt, dus dan maar meerdere
Gisteravond was CAKE 5.8, toen heb ik nog 33% bijgekocht, vanochtend werd ik wakker met 6.2, toen nog 8.44 aangetikt en nu weer 6.0, dus er gebeurt toch wel heel veel
ik hodl die voor een tijd, heb verkeerd gegokt op die dus zit met een zak vol haha.Drwho1 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:57:
Enig idee wat te denken van de BTT? Is dat een hodl of toch maar verkopen en wat ADA bijkopen voor de termijn?
zit ook nog te kijken wat ik bij ga kopen, heb nog wat euro op bitvavo staan die niks staan te doen.
zit te twijfelen of dgb of vtho
Euro's boeien me niet.Ray_ schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:58:
[...]
Je kan je ogen weer open doen: hij is net door de 1 EUR gegaan.
Kijk eens naar de BTC/GRT GRT/BTC.. .
[ Voor 3% gewijzigd door Aarebe1 op 10-02-2021 22:00 ]
korte duur ging even 312% up
[ Voor 45% gewijzigd door JustC op 10-02-2021 22:01 ]
Meeste coins gaan pump-->dump-->sideways een overnieuw afgaande op sushi, uni etc. zal 15 usdtt er dan ook nog wel inzittenNomadTitan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:59:
[...]
Het zat er wel aan te komen opzich, even op adem komen :-) Mij hoor je nog niet klagen, ik denk dat Cake nog wel wat potentie heeft. Maar geen prijshistorie op dit punt dus puur nattevingerwerk dit :-)
Voor wie nog niet aan boord is https://beta.autofarm.network/ geeft nog wat meer als beefy .
Eerder ADA ;)!Ladonna schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:06:
Zou vet dan ook nog aan de beurt komen?
Vet wordt sowieso 75usdt. Heb ik gister op youtube gezienLadonna schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:06:
Zou vet dan ook nog aan de beurt komen?
Dat is lekker. Het keert ook uit in de coin die je neerzet daar?Copycat schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:04:
[...]
Voor wie nog niet aan boord is https://beta.autofarm.network/ geeft nog wat meer als beefy .
Mijn BEP20 withdrawals zijn altijd binnen de paar minuten verwerkt.
Zit er zoveel verschil in de verwerkingstijd tussen de gewone en de smart chain, of is het gewoon ff druk?
Ze hebben alleen die BTC's aangeschaft die gemined zijn met zonne- en windstroom natuurlijk, echt waar.Gelukszoekr schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:27:
Oftewel het is onzin hierover te vallen, niemand vraagt zich af wat die bank(en) en investeringsmaatschap(pijen) aan stroom verbruiken waar de meesten mee in zee gaan maar nu is het Bitcoin dus moet je spijkers op laag water zoeken, je reinste bullshit.
Natuurlijk is het goed kritisch te blijven en ik ben ook echt wel een beetje een bomenknuffelaar maar je moet niet overdrijven. Zag net een programma met twee wereldverbeterende vegans in een oude supervervuilende diesel camper... Tsja.
Als iedereen zich nou alleen bemoeid met wat voor hem of haar belangrijk is en een ander gewoon met rust en in hun waarde laat? Is dat een heel gek idee?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Geen idee. Alleen metamask en geen binance wallet. Zie dat meer en om nou weer een wallet te installeren.....Glenn Hoddle schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:13:
[...]
Dat is lekker. Het keert ook uit in de coin die je neerzet daar?
Maar jij zat hier alweer van te
https://coinmarketcap.com/currencies/auto/
Zat zelf meer naar btc te kijken. Maar das even wat anders als 100 euro aan pannenkoeken ergens te parkeren.
Heb ik iets gemist?SmartCazeX schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:15:
Je kan beter ADA nu al in je bag hebben voordat ze morgen of de 15de gaan pumpen. Uiteraard niet te greedy zijn en op tijd uitstappen
Ssb gaat ze pumpen?
Ben benieuwd
En voor welke prijs zou jij uitstappen dan? De ATH van 1,33?SmartCazeX schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:15:
Je kan beter ADA nu al in je bag hebben voordat ze morgen of de 15de gaan pumpen. Uiteraard niet te greedy zijn en op tijd uitstappen
SSB is het vooral ADA, DOGE en BTT wat de klok slaat de laatste dagen. BTT doet duidelijk aan underperforming momenteel, maar zou een hodler moet zijn volgens de glazen bollen.ApC_IcE schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:20:
[...]
Heb ik iets gemist?
Ssb gaat ze pumpen?
Ben benieuwd
Klopt heel 2020 1.1Triljoen wat 6% van GDP is. Ik zie alleen nog geen 25% zoals je zegt.Gelukszoekr schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:55:
[...]
[Afbeelding]
Dit was tot oktober 2020, dus niet het gehele plaatje. Euro's btw
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Ik heb ook moeite nog een goede bron te vinden mbt de Euro's. Over de dollars is meer bekend/geschrevenChris.nl schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:26:
[...]
Klopt heel 2020 1.1Triljoen wat 6% van GDP is. Ik zie alleen nog geen 25% zoals je zegt.
Je had het eerder moeten zeggenmannowlahn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:30:
Ada heeft moeite door die 0,88 heen te breken
Is MEW niet een optie?Taro schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:46:
Zou wel mooi zijn als Ledger een optie toevoegt om een custom ERC-20 contract address toe te kunnen voegen, net zoals bijv. MetaMask dat kan. Laatst een flinke stapel METRIC erheen gestuurd, maar die werd nog niet gesupport. Nu sta ik voor de keuze om via een ander type wallet alsnog METRIC terug te sturen, maar dan geef ik natuurlijk de 24 woorden uit handen... Met -37% vandaag een lastige keuze, maar wel +183.6% in de afgelopen 7 dagen, dat wil ik natuurlijk niet weer helemaal kwijtraken.
Of ik moet een nieuwe setup doen met de backup Ledger, dan ook alle andere coins (ERC-20, dus duur...) overmaken en dan kan dit veilig, maar wat een gedoe.
Daar kan je zelf een contract adres toevoegen en misschien ook als je connect met je Ledger.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Het is ada?LouwPost schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:32:
Wat is er met ada?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Mogelijk wel, maar dan geef ik dus de Ledger 24 woorden uit handen. Maar ik hold ze wel, hopelijk voegt Ledger ze snel toe en staat de prijs dan weer een stuk hoger.Gondor schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:31:
[...]
Is MEW niet een optie?
Daar kan je zelf een contract adres toevoegen en misschien ook als je connect met je Ledger.
Ik hoorde iets over een pump en dump van ada, ik hoop het namelijk niet...Crypts schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:34:
[...]
Het is ada?Iets meer info geven misschien?
Spac- en Stukwerken Brabant B.V.Ladonna schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:38:
Wat is ssb ?
ICX was mijn bag van 2017 verkocht op tijd maar dit is goed nieuws voor degene die hem hebben gekocht toen was zeker nodig !🥳
Inflated APY's door hun eigen AUTO token er bij te geven. Whales krijgen dus het meest in handen, ze hoeven het niet eens te kopen... En wat gebeurt er als ze stoppen met AUTO uitgeven, is er dan nog een usecase? Qua fundamentals en community dus niet een heel sterk project AFAIK. Neemt uiteraard niet weg dat je er snel veel mee kan verdienen.Glenn Hoddle schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:13:
[...]
Dat is lekker. Het keert ook uit in de coin die je neerzet daar?
Ben ik ook benieuwd naarLadonna schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:38:
Wat is ssb ?
Je kunt toch via ledger inloggen op MEW, dus gewoon door 'approve' vanuit je ledger?Taro schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:36:
[...]
Mogelijk wel, maar dan geef ik dus de Ledger 24 woorden uit handen. Maar ik hold ze wel, hopelijk voegt Ledger ze snel toe en staat de prijs dan weer een stuk hoger.
Anders kan je het ook uit github de code ophalen en op een offline systeem runnen met de 24 woorden. En vanaf daar verzend berichten ondertekenen voor de online systeem?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Satoshi street bets?Ladonna schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:38:
Wat is ssb ?
Een pagina op Reddit.com. Als je heel snel je geld kwijt wilt zijn koop je de tokens die men daar aanprijst.
radio techniek betekent het Single Side Band.Ladonna schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:38:
Wat is ssb ?
Doge werd ook gepusht daar. Toch wat mee gepakt. En verloren. En weer gewonnenmannowlahn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:43:
[...]
Een pagina op Reddit.com. Als je heel snel je geld kwijt wilt zijn koop je de tokens die men daar aanprijst.
"De inflatie is lager dan ooit."HoppyF schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:40:
Vreemd artikel in het AD.
https://www.ad.nl/tech/te...p-70-000-dollar~a45846bb/
Volgens Rabobank econoom en hoogleraar aan de VU is het maar gebakken lucht.
Hoe kun je nu een econoom bij een bank zijn èn onafhankelijk hoogleraar?
Belangenverstrengeling?
Niet echt geloofwaardig.
Meneer Rabobank heeft onlangs vast geen huis gekocht en heel veel benzine getankt om tot dergelijke conclusies te komen.
Wat een droeftoeter. Dan heb je echt geen idee wat er speelt. Iedereen ziet de inflatie toch gewoon op de kassabon en andere rekeningen?
[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 10-02-2021 23:15 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Thanks voor de tip. Flufje gekocht en dat is nu een flufje van 110,5% waard.Swaha schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:30:
Signature
Misschien wel op weg naar de $1mouzetc schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:50:
ADA door de 0.88 regio zo lijkt, richting 1 en weer terug?
Dan gaat ADA eerder dan verwacht.mouzetc schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:50:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
mouzetc schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:50:
Hexadiagonaal wellicht te overwegen, polygonen zou ik ver vandaan blijven.Menna023 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:52:
Is Matic nu polygon een inverstering Waard?
To the moon!mouzetc schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:50:
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
edit: kijkt nu naar groter timeframe en gaat weer huilen in een hoekje
[ Voor 54% gewijzigd door raq op 10-02-2021 23:00 ]
De tijd leert of het tij keert
Ik blijf nog even wakker . Hoop dat ADA nu door knalt naar de 1 dollarRaaafie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 23:01:
Is het te vroeg om te gaan slapen?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit topic is gesloten.
![]()
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/SbMAzTPtnijPBZWG10Iulb31.png?f=fotoalbum_large)