Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 205 ... 283 Laatste
Acties:
  • 897.730 views

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11-2025

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Veel resistance op 0.85 USD. voor ADA zo lijkt het. Ben benieuwd of we vannacht door de 0.90 heen gaan.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:35
Paar dagen terug hier mensen die EOS kochten. Ik doe nu ook mee met een bag. Lets gooo.

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-01 11:50
Daacuso schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:39:
Reef ook verkocht. Rara wat gebeurd er ;w
Ik heb er vanmiddag nog 13K verkocht voor cake :) ;w

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:23
Gelukszoekr schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:56:
[...]

Ik vind het beschamend dat een hoogleraar er niks van snapt, maar wel z'n mening klaar heeft.
Ik vind het andersom grappig dat de believers ook geen argumenten nodig hebben die aantonen dat wat hij zegt niet klopt. Volgens het artikel:

Inflatie is superlaag en daarom geen sterk pro-bitcoin argument: klopt

Er draaien geen fabrieken in bitcoins. Er wordt geen voedsel verbouwd in bitcoins. Er is geen bitcoin-economie

Ook correct.

Dat het lijkt alsof de 'oude wereld' de nieuwe tech niet snapt of wil blokkeren kan ik me voorstellen, maar hoeveel echt overtuigende pluspunten voor crypto zijn er nu echt?

Ik zit heel erg in het kamp van : mooie tech, gave ontwikkelingen, heb nog nul echte oplossingen voor echte problemen gezien.

Wat zijn nu redenen om er wel zo vol voor te gaan?

Als side-note die soort berichten:
https://www.bbc.com/news/technology-56012952

Daar zakt de moed je toch van in de schoenen? En hoe past dit nou bij Elon musk.zn groene imago/plannen?

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Ik wacht met smart weer op nieuwe Launchpad projecten, gratis geld voor iedereen!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
GRT nieuwe ATH

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nsG4IsZ-ubf7kmJfeW1jByNXyig=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SbMAzTPtnijPBZWG10Iulb31.png?f=fotoalbum_large

• WatcherZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:43
locmorto schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:07:
Ik wacht met smart weer op nieuwe Launchpad projecten, gratis geld voor iedereen!
Hoe word eigenlijk bepaald welke munten hiervoor in aanmerking komen?

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:06
locmorto schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:07:
Was het maar zo niet alle launch activiteiten leverde wat op. DYOR maar eens op eerdere launches.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Copycat schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:20:
Nu trouwens locked ADA staking op binance. 14d a 21,8%
waar op binance kan je dat doen?

• locmorto
WatcherZ schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:11:
[...]

Hoe word eigenlijk bepaald welke munten hiervoor in aanmerking komen?
Iedereen kan zich aanmelden bij Binance met een project en als je voldoet aan de eisen van Binance word je project op de launchpad gezet.

Aan launchpad projecten worden wel meer eisen gesteld dan hoe het was met oude ico's.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:57
Fr33z schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:06:
[...]

Ik vind het andersom grappig dat de believers ook geen argumenten nodig hebben die aantonen dat wat hij zegt niet klopt. Volgens het artikel:

Er draaien geen fabrieken in bitcoins. Er wordt geen voedsel verbouwd in bitcoins. Er is geen bitcoin-economie

Ook correct.

Dat het lijkt alsof de 'oude wereld' de nieuwe tech niet snapt of wil blokkeren kan ik me voorstellen, maar hoeveel echt overtuigende pluspunten voor crypto zijn er nu echt?

Ik zit heel erg in het kamp van : mooie tech, gave ontwikkelingen, heb nog nul echte oplossingen voor echte problemen gezien.

Daar zakt de moed je toch van in de schoenen? En hoe past dit nou bij Elon musk.zn groene imago/plannen?
Anders gezegd: er bestaan wel fabrieken waar euro munten en euro biljetten gemaakt worden.
Is de Euro daarom betrouwbaar en de Bitcoin niet? :?
Crypto coins en toepassingen moeten wel een kans krijgen zich te ontwikkelen.
Daarvan zullen er een flink aantal niet slagen maar anderen wel.
Zo gaat het met alle technologische ontwikkelingen.
Veel stranden er al op de tekentafel en zullen de gebruiken nooit bereiken.

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:58
nemesis2212 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:14:
[...]

naar finance gaan dan binance earn en bij Fixed Terms zie je het staan

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Wat een grillig koersverloop vandaag, mooi man! Twijfel of ik wil verkopen met ~40% rendement.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:37
[...]

https://www.binance.com/e...78307486fb3ccc26525008d54 Hier staat het nieuws artikel

In iOS app earn> fixed terms > staking

[ Voor 7% gewijzigd door mannowlahn op 10-02-2021 21:23 ]

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:59

raq

MrFX schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:14:
[...]

Was het maar zo niet alle launch activiteiten leverde wat op. DYOR maar eens op eerdere launches.
Ik kan me niet heugen dat een binance launchpad minder dan 200% deed, WIN misschien? Op andere exchanges zijn ze minder succesvol.

De tijd leert of het tij keert

• Toerq
Copycat schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:20:
Nu trouwens locked ADA staking op binance. 14d a 21,8%
snap er zelf niet veel van maar stel ik leg er 500 in krijg ik er ongeveer 600 terug na 2 weken?

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Ben eens benieuwd wanneer ETH nog eens opgang trekt.

Vandaag ben ik 1 week aan het oefenen, het was hectisch :-)

• peterhhh
  • Laatst online: 30-11-2025
Toerq schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:25:
[...]

snap er zelf niet veel van maar stel ik leg er 500 in krijg ik er ongeveer 600 terug na 2 weken?
Dat dacht ik eerst ook. Maar je kan max. 1000 inzetten en krijgt daar op basis van een jaar zo'n hoog percentage voor terug.

Oftewel in twee week ongeveer 8 ADA op basis van 1000 ingezette ADA

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:13
Fr33z schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:06:
[...]

Ook correct.

Crap, ik had ook nooit moeten reageren.. Ik keek snel even hier. Moet ik nog inhoudelijk reageren ook zeker :P

De inflatie mag momenteel laag zijn, zo'n 25% van alle euro's en dollars in omloop zijn over de afgelopen 12 maanden geprint. Hier lijkt met de huidige corona ellende ook voorlopig nog geen eind aan te komen. De schuld van de VS is sinds 1990 met 800% toegenomen. Voor mijn gevoel doen de ECB en FED er alles aan om de inflatie laag te houden maar is het een zinkend schip.

Bitcoin is in mijn beleving een long-term store of value. Vergelijk het met goud. Dit is hoe Microstrategy, en waarschijnlijk Tesla er ook naar kijken. Met als verschil dat het makkelijker en goedkoper is op te slaan. Makkelijker en goedkoper te verplaatsen. Lastiger te stelen. Niet te vervalsen.

Ik ben niet helemaal thuis in het stroom verhaal. Maar ik ben het met je eens, het past niet in de visie van Tesla.

Wim Boonstra gaat er vanuit dat Tesla even snel winst wil maken. Waarbij hij helemaal niet rekening houd met het feit dat Tesla rond een ath heeft gekocht. De eindeloze tulbenbollen vergelijking. Hoe lang gaat dat nog stand houden? Over de afgelopen 10 jaar is Bitcoin gewoon enorm gegroeid. Daarnaast zet meneer Boonstra grote miljardenbedrijven maar even weg als gokkers. Ik denk dat ze een weloverwogen besluit genomen hebben en niet zomaar zullen dumpen. Saylor en Musk zijn toch geen pannekoeken?

Maargoed. Wim zal het beter weten. Ik heb geen economie gestudeerd, ik ben maar een simpele ziel die na 3 jaar zelfstudie ervan overtuigd is dat Bitcoin here to stay is

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02-2025
Jedi_Pimp schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:18:
[...]

Wat een grillig koersverloop vandaag, mooi man! Twijfel of ik wil verkopen met ~40% rendement.
Ik heb ze op 0,27 & 0,47 eurocent gekocht. Het is maar dat ik ze heb gestaked, anders zou ik de verleiding ook niet kunnen weerstaan. Als ik nu ga unstaken dan duurt het 28 dagen voordat ik de tokens tot mijn beschikking heb. Nu vang ik er dagelijks 1,5 GRT voor.

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

[...]

Goeie :+

Nee, alle rentes zijn omgerekend naar x% / jaar.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• mannowlahn
[...]

Wordt per dag uitgekeerd zoals ik het lees.

Lees net dat het toch anders zit

[ Voor 6% gewijzigd door mannowlahn op 10-02-2021 21:29 ]

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:13
zat naar ctsi te kijken toen die pumpte naar 0.12 maar dacht ik moet geen fomo doen en pump chasen.

:X

blijkbaar dikke pump omdat ze partners zijn geworden met Elrond

[ Voor 24% gewijzigd door Palindrome op 10-02-2021 21:31 ]

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
En eindelijk gaat ICX er nu ook goed vandoor!

• Toerq
peterhhh schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:27:
[...]

Dat dacht ik eerst ook. Maar je kan max. 1000 inzetten en krijgt daar op basis van een jaar zo'n hoog percentage voor terug.

Oftewel in twee week ongeveer 8 ADA op basis van 1000 ingezette ADA
ok, dat schiet niet op dan, ze staan dan 2 weken vast en kan je ze niet verkopen.

iconx gaat als een raket omhoog zeg

• peterhhh
  • Laatst online: 30-11-2025
Toerq schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:30:
[...]

ok, dat schiet niet op dan, ze staan dan 2 weken vast en kan je ze niet verkopen.

iconx gaat als een raket omhoog zeg
Precies, is 't niet waard lijkt mij.

Je kan ze er tussentijds uithalen (zelf net meteen gedaan), maar daar moet je dan ook weer 2 dagen op wachten ofzo...

• locmorto
Swaha schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:30:
Crypto Ed heeft er net een tweetje uitgegooid meteen dikke pump :+

• Raaafie
Jedi_Pimp schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:18:
[...]

The Graph lijkt een mooi project, ikzelf blijf deze nog wel een tijdje hodlen en kijk waar het schip strand (of heen vaart).

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
icx klapt even lekker door de 1 dollar. *O*

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Gelukszoekr schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:27:
[...]

Crap, ik had ook nooit moeten reageren.. Ik keek snel even hier. Moet ik nog inhoudelijk reageren ook zeker :P

De inflatie mag momenteel laag zijn, zo'n 25% van alle euro's en dollars in omloop zijn over de afgelopen 12 maanden geprint. Hier lijkt met de huidige corona ellende ook voorlopig nog geen eind aan te komen. De schuld van de VS is sinds 1990 met 800% toegenomen. Voor mijn gevoel doen de ECB en FED er alles aan om de inflatie laag te houden maar is het een zinkend schip.

Bitcoin is in mijn beleving een long-term store of value. Vergelijk het met goud. Dit is hoe Microstrategy, en waarschijnlijk Tesla er ook naar kijken. Met als verschil dat het makkelijker en goedkoper is op te slaan. Makkelijker en goedkoper te verplaatsen. Lastiger te stelen. Niet te vervalsen.

Ik ben niet helemaal thuis in het stroom verhaal. Maar ik ben het met je eens, het past niet in de visie van Tesla.

Wim Boonstra gaat er vanuit dat Tesla even snel winst wil maken. Waarbij hij helemaal niet rekening houd met het feit dat Tesla rond een ath heeft gekocht. De eindeloze tulbenbollen vergelijking. Hoe lang gaat dat nog stand houden? Over de afgelopen 10 jaar is Bitcoin gewoon enorm gegroeid. Daarnaast zet meneer Boonstra grote miljardenbedrijven maar even weg als gokkers. Ik denk dat ze een weloverwogen besluit genomen hebben en niet zomaar zullen dumpen. Saylor en Musk zijn toch geen pannekoeken?

Maargoed. Wim zal het beter weten. Ik heb geen economie gestudeerd, ik ben maar een simpele ziel die na 3 jaar zelfstudie ervan overtuigd is dat Bitcoin here to stay is
Het geeft Tesla nog een voordeel: waardedaling mogen ze van de omzet aftrekken, waardestijging daarna wordt bij de omzet opgeteld tot het punt dat dit weer gelijk is aan de aanschafwaarde. Stijging boven de aanschafwaarde wordt pas bij de omzet geteld na de verkoop.
Indefinite-Life Impairment:
https://courses.lumenlear...angible-asset-impairment/

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Luuk schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:31:
icx klapt even lekker door de 1 dollar. *O*
Ik heb zo'n vermoeden dat deze nog wel even doorgaat, is zo'n beetje de enige die nog niet los is gegaan.
8)

• JurriaanA
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-04-2021
Eindelijk!. Hier spreekt een bagholder sinds 2017 8)7

Goh wat werd die munt in dit topic veelbesproken destijds. "De Koreanen eten ICX als ontbijt" :+ , kan ik me nog een mooie quote van iemand hier herinneren. Nadat de boel volledig in elkaar donderde heb ik ze maar geHODL. Wie weet gaan ze nu jaren later toch nog wat opleveren...

Overigens sinds december vorig jaar weer in crypto gestapt en sindsdien al het verlies van destijds terugverdiend + winst. :) Nu overal ook een stop loss ingesteld, wil niet weer als bagholder eindigen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Zou wel mooi zijn als Ledger een optie toevoegt om een custom ERC-20 contract address toe te kunnen voegen, net zoals bijv. MetaMask dat kan. Laatst een flinke stapel METRIC erheen gestuurd, maar die werd nog niet gesupport. Nu sta ik voor de keuze om via een ander type wallet alsnog METRIC terug te sturen, maar dan geef ik natuurlijk de 24 woorden uit handen... Met -37% vandaag een lastige keuze, maar wel +183.6% in de afgelopen 7 dagen, dat wil ik natuurlijk niet weer helemaal kwijtraken.

Of ik moet een nieuwe setup doen met de backup Ledger, dan ook alle andere coins (ERC-20, dus duur...) overmaken en dan kan dit veilig, maar wat een gedoe.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 10-02-2021 21:47 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Toerq
Swaha schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:41:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat deze nog wel even doorgaat, is zo'n beetje de enige die nog niet los is gegaan.
8)
zou iemand aan het inkopen zijn voor de pump van 22:00

• JustC
Ziet iemand nog wat gebeuren qua cake 🍰

Twijfel om uit te stappen en weer terug naar INJ te gaan maar Cake deed vanmorgen wel even 6,5 euro😜

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[...]
De inflatie mag momenteel laag zijn, zo'n 25% van alle euro's en dollars in omloop zijn over de afgelopen 12 maanden geprint.
Ibyp, ik kan voor de euro slechts vinden dat 6% van GDP is geprint in 2020. Dollar heb ik niet naar gekeken, maar 't weet niet of dit een valide argument is.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

Verwijderd

De DonderDip was vroeg & niet zo heftig. Eens zien wat chinees nieuwjaar met de koersen doet!

• Palindrome
Gaat PERL ook CTSI volgen ?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
corneedebruin schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:48:
Ziet iemand nog wat gebeuren qua cake 🍰

Twijfel om uit te stappen en weer terug naar INJ te gaan maar Cake deed vanmorgen wel even 6,5 euro😜
Ik heb op dit moment o.a. INJ, CAKE en GRT in de holdmodus en heb dat redelijk evenredig verdeeld. Je kunt toch nooit goed gokken in deze markt, dus dan maar meerdere :)

Gisteravond was CAKE 5.8, toen heb ik nog 33% bijgekocht, vanochtend werd ik wakker met 6.2, toen nog 8.44 aangetikt en nu weer 6.0, dus er gebeurt toch wel heel veel :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Oh bedankt voor je bericht!

Had een zakkie GRT vanmorgen gekocht... en toen maakte hij een dipper :F
Voor de rest van de dag maar niet gekeken.

• Gelukszoekr
Chris.nl schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:48:
[...]

Ibyp, ik kan voor de euro slechts vinden dat 6% van GDP is geprint in 2020. Dollar heb ik niet naar gekeken, maar 't weet niet of dit een valide argument is.
Afbeeldingslocatie: https://www.trustnodes.com/wp-content/uploads/2020/10/ecb-balance-sheet-oct-2020.png
Dit was tot oktober 2020, dus niet het gehele plaatje. Euro's btw

• Palindrome
** Niet naar P&D's verwijzen aub, blijven alleen maar meer bagholders achter **

[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 10-02-2021 22:00 ]

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:08
Enig idee wat te denken van de BTT? Is dat een hodl of toch maar verkopen en wat ADA bijkopen voor de termijn?

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01 10:32
[...]

Bij de "Earn" sectie, en dan Locked staking. Volgens mij is alleen 14 dagen nog beschikbaar. Max 1000 ADA.

Levert je ongeveer 8-10 ADA op in die 14 dagen is de prognose. Gratizz money.

[ Voor 25% gewijzigd door WiseGuy! op 10-02-2021 21:59 ]

we only make way for the man who boldly pushes past us

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-01 10:36
Prutzertje schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:54:
[...]

Oh bedankt voor je bericht!

Had een zakkie GRT vanmorgen gekocht... en toen maakte hij een dipper :F
Voor de rest van de dag maar niet gekeken.
Je kan je ogen weer open doen: hij is net door de 1 EUR gegaan.

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-01 20:30
Taro schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:53:
[...]

Ik heb op dit moment o.a. INJ, CAKE en GRT in de holdmodus en heb dat redelijk evenredig verdeeld. Je kunt toch nooit goed gokken in deze markt, dus dan maar meerdere :)

Gisteravond was CAKE 5.8, toen heb ik nog 33% bijgekocht, vanochtend werd ik wakker met 6.2, toen nog 8.44 aangetikt en nu weer 6.0, dus er gebeurt toch wel heel veel :)
Het zat er wel aan te komen opzich, even op adem komen :-) Mij hoor je nog niet klagen, ik denk dat Cake nog wel wat potentie heeft. Maar geen prijshistorie op dit punt dus puur nattevingerwerk dit :-)

• Toerq
Drwho1 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:57:
Enig idee wat te denken van de BTT? Is dat een hodl of toch maar verkopen en wat ADA bijkopen voor de termijn?
ik hodl die voor een tijd, heb verkeerd gegokt op die dus zit met een zak vol haha.

zit ook nog te kijken wat ik bij ga kopen, heb nog wat euro op bitvavo staan die niks staan te doen.

zit te twijfelen of dgb of vtho

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Ray_ schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:58:
[...]

Je kan je ogen weer open doen: hij is net door de 1 EUR gegaan.
Euro's boeien me niet.
Kijk eens naar de BTC/GRT GRT/BTC.. . ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Aarebe1 op 10-02-2021 22:00 ]

• JustC
MDA pump zo te zien

korte duur ging even 312% up

[ Voor 45% gewijzigd door JustC op 10-02-2021 22:01 ]

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
Wauw ICX! Dat heeft lang geduurd. Eindelijk weer een sell-ordertje de deur uit.

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

NomadTitan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:59:
[...]

Het zat er wel aan te komen opzich, even op adem komen :-) Mij hoor je nog niet klagen, ik denk dat Cake nog wel wat potentie heeft. Maar geen prijshistorie op dit punt dus puur nattevingerwerk dit :-)
Meeste coins gaan pump-->dump-->sideways een overnieuw afgaande op sushi, uni etc. zal 15 usdtt er dan ook nog wel inzitten :9~

Voor wie nog niet aan boord is https://beta.autofarm.network/ geeft nog wat meer als beefy .

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04-2025
Zou vet dan ook nog aan de beurt komen?

• SmartCazeX
Ladonna schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:06:
Eerder ADA ;)!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Ladonna schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:06:
Vet wordt sowieso 75usdt. Heb ik gister op youtube gezien :+

• Ladonna
Ik zie buiten ada allemaal coins waar ik nooit van gehoord heb die ineens zo stijgen.

• Ladonna
Wan..ooit 3,50 :) nu 0.60

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Copycat schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:04:
[...]

Voor wie nog niet aan boord is https://beta.autofarm.network/ geeft nog wat meer als beefy .
Dat is lekker. Het keert ook uit in de coin die je neerzet daar?

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Hmmm... ik heb een BEP2 withdrawal bij Binance die al 20 minuten op processing staat.
Mijn BEP20 withdrawals zijn altijd binnen de paar minuten verwerkt.
Zit er zoveel verschil in de verwerkingstijd tussen de gewone en de smart chain, of is het gewoon ff druk?

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ze hebben alleen die BTC's aangeschaft die gemined zijn met zonne- en windstroom natuurlijk, echt waar. :P
Oftewel het is onzin hierover te vallen, niemand vraagt zich af wat die bank(en) en investeringsmaatschap(pijen) aan stroom verbruiken waar de meesten mee in zee gaan maar nu is het Bitcoin dus moet je spijkers op laag water zoeken, je reinste bullshit.
Natuurlijk is het goed kritisch te blijven en ik ben ook echt wel een beetje een bomenknuffelaar maar je moet niet overdrijven. Zag net een programma met twee wereldverbeterende vegans in een oude supervervuilende diesel camper... Tsja. :/

Als iedereen zich nou alleen bemoeid met wat voor hem of haar belangrijk is en een ander gewoon met rust en in hun waarde laat? Is dat een heel gek idee? :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• SmartCazeX
Je kan beter ADA nu al in je bag hebben voordat ze morgen of de 15de gaan pumpen. Uiteraard niet te greedy zijn en op tijd uitstappen

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Glenn Hoddle schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:13:
[...]

Geen idee. Alleen metamask en geen binance wallet. Zie dat meer en om nou weer een wallet te installeren..... :O

Maar jij zat hier alweer van te :9~
https://coinmarketcap.com/currencies/auto/

Zat zelf meer naar btc te kijken. Maar das even wat anders als 100 euro aan pannenkoeken ergens te parkeren. :P

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:28

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

SmartCazeX schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:15:
Je kan beter ADA nu al in je bag hebben voordat ze morgen of de 15de gaan pumpen. Uiteraard niet te greedy zijn en op tijd uitstappen
Heb ik iets gemist?
Ssb gaat ze pumpen?
Ben benieuwd

• Marcjah
  • Laatst online: 17-03-2025
SmartCazeX schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:15:
En voor welke prijs zou jij uitstappen dan? De ATH van 1,33?

• Drwho1
ApC_IcE schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:20:
[...]

Heb ik iets gemist?
Ssb gaat ze pumpen?
Ben benieuwd
SSB is het vooral ADA, DOGE en BTT wat de klok slaat de laatste dagen. BTT doet duidelijk aan underperforming momenteel, maar zou een hodler moet zijn volgens de glazen bollen.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:55:
[...]

[Afbeelding]
Dit was tot oktober 2020, dus niet het gehele plaatje. Euro's btw
Klopt heel 2020 1.1Triljoen wat 6% van GDP is. Ik zie alleen nog geen 25% zoals je zegt.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-01 15:01
Hier komt Ada!

• Gelukszoekr
Chris.nl schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:26:
[...]

Klopt heel 2020 1.1Triljoen wat 6% van GDP is. Ik zie alleen nog geen 25% zoals je zegt.
Ik heb ook moeite nog een goede bron te vinden mbt de Euro's. Over de dollars is meer bekend/geschreven

• mannowlahn
Ada heeft moeite door die 0,88 heen te breken

• Drwho1
mannowlahn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:30:
Ada heeft moeite door die 0,88 heen te breken
Je had het eerder moeten zeggen :+

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:35
Taro schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:46:
Zou wel mooi zijn als Ledger een optie toevoegt om een custom ERC-20 contract address toe te kunnen voegen, net zoals bijv. MetaMask dat kan. Laatst een flinke stapel METRIC erheen gestuurd, maar die werd nog niet gesupport. Nu sta ik voor de keuze om via een ander type wallet alsnog METRIC terug te sturen, maar dan geef ik natuurlijk de 24 woorden uit handen... Met -37% vandaag een lastige keuze, maar wel +183.6% in de afgelopen 7 dagen, dat wil ik natuurlijk niet weer helemaal kwijtraken.

Of ik moet een nieuwe setup doen met de backup Ledger, dan ook alle andere coins (ERC-20, dus duur...) overmaken en dan kan dit veilig, maar wat een gedoe.
Is MEW niet een optie?
Daar kan je zelf een contract adres toevoegen en misschien ook als je connect met je Ledger.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
Wat is er met ada?

• Crypts
Het is ada? :? Iets meer info geven misschien?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gondor schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:31:
[...]

Is MEW niet een optie?
Daar kan je zelf een contract adres toevoegen en misschien ook als je connect met je Ledger.
Mogelijk wel, maar dan geef ik dus de Ledger 24 woorden uit handen. Maar ik hold ze wel, hopelijk voegt Ledger ze snel toe en staat de prijs dan weer een stuk hoger.

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
Crypts schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:34:
[...]

Het is ada? :? Iets meer info geven misschien?
Ik hoorde iets over een pump en dump van ada, ik hoop het namelijk niet...

• Ladonna
Wat is ssb ?

• Crypts
Spac- en Stukwerken Brabant B.V. :+

• JustC
Satoshi street bets reddit

ICX was mijn bag van 2017 verkocht op tijd maar dit is goed nieuws voor degene die hem hebben gekocht toen was zeker nodig !🥳

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-01 21:47
Glenn Hoddle schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:13:
[...]

Inflated APY's door hun eigen AUTO token er bij te geven. Whales krijgen dus het meest in handen, ze hoeven het niet eens te kopen... En wat gebeurt er als ze stoppen met AUTO uitgeven, is er dan nog een usecase? Qua fundamentals en community dus niet een heel sterk project AFAIK. Neemt uiteraard niet weg dat je er snel veel mee kan verdienen.

• Dappzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:38
Ben ik ook benieuwd naar

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:35
Taro schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:36:
[...]

Mogelijk wel, maar dan geef ik dus de Ledger 24 woorden uit handen. Maar ik hold ze wel, hopelijk voegt Ledger ze snel toe en staat de prijs dan weer een stuk hoger.
Je kunt toch via ledger inloggen op MEW, dus gewoon door 'approve' vanuit je ledger?

Anders kan je het ook uit github de code ophalen en op een offline systeem runnen met de 24 woorden. En vanaf daar verzend berichten ondertekenen voor de online systeem?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• ApC_IcE

ApC_IcE

Satoshi street bets?

• mannowlahn
Een pagina op Reddit.com. Als je heel snel je geld kwijt wilt zijn koop je de tokens die men daar aanprijst.

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
radio techniek betekent het Single Side Band. :P

• ApC_IcE

ApC_IcE

mannowlahn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:43:
[...]

Een pagina op Reddit.com. Als je heel snel je geld kwijt wilt zijn koop je de tokens die men daar aanprijst.
Doge werd ook gepusht daar. Toch wat mee gepakt. En verloren. En weer gewonnen :')

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
HoppyF schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:40:
Vreemd artikel in het AD.
https://www.ad.nl/tech/te...p-70-000-dollar~a45846bb/
Volgens Rabobank econoom en hoogleraar aan de VU is het maar gebakken lucht.
Hoe kun je nu een econoom bij een bank zijn èn onafhankelijk hoogleraar?
Belangenverstrengeling?
Niet echt geloofwaardig.
"De inflatie is lager dan ooit."

Meneer Rabobank heeft onlangs vast geen huis gekocht en heel veel benzine getankt om tot dergelijke conclusies te komen.

Wat een droeftoeter. Dan heb je echt geen idee wat er speelt. Iedereen ziet de inflatie toch gewoon op de kassabon en andere rekeningen?

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 10-02-2021 23:15 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:19

WhySoSerious

Be the change.

Thanks voor de tip. Flufje gekocht en dat is nu een flufje van 110,5% waard.

:9B

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-01 22:07
ADA door de 0.88 regio zo lijkt, richting 1 en weer terug?

Signature

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:57
mouzetc schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:50:
Misschien wel op weg naar de $1 :P .

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Dan gaat ADA eerder dan verwacht.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• juiced01
  • Laatst online: 00:25

• Menna023
  • Laatst online: 04-10-2024
Is Matic nu polygon een inverstering Waard?

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:19

WhySoSerious

Be the change.

Menna023 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:52:
Is Matic nu polygon een inverstering Waard?
Hexadiagonaal wellicht te overwegen, polygonen zou ik ver vandaan blijven.

• SmartCazeX
Mijn sell order van ADA staat op 0,98 eurocent, net voor de psychologische grens van 1 euro

• Menna023
  • Laatst online: 04-10-2024
Top , thanks

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11-2025

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

To the moon! :7

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Lijkt erop dat het kapitaal roteert naar de 2017 alts. Finallyyy

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:59

raq

KMD, eindelijk? Nu doorzetten!

edit: kijkt nu naar groter timeframe en gaat weer huilen in een hoekje

[ Voor 54% gewijzigd door raq op 10-02-2021 23:00 ]

De tijd leert of het tij keert

• Raaafie
Is het te vroeg om te gaan slapen?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Heb nog wat ADA buy orders openstaan boven in de 19xx sats regionen voor een eventuele terugval en benieuwd wat er vannacht al wordt geraakt van de sell orders...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3DBM--WUQgQAuUpSzjusORfwHTQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ibpmzUDUMT8IWuF7hra6bvHc.png?f=user_large

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Raaafie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 23:01:
Is het te vroeg om te gaan slapen?
Ik blijf nog even wakker . Hoop dat ADA nu door knalt naar de 1 dollar

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Pagina: 1 ... 205 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!