Woensdag gehaktdagBensimpel schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:14:
Woensdagmiddag dipje, komt wel weer goed.
En morgen de donderdagdip nog even..Bensimpel schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:14:
Woensdagmiddag dipje, komt wel weer goed.
Zero.
Er is een verschil tussen uitstappen naar fiat en uitstappen naar andere coins die minder hard dalen in waarde he.Raaafie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:08:
Ik snap sowieso niet waarom mensen steeds in/uit de markt stappen, BTC dan. Na al die jaren is toch wel gebleken dat holden meer rendement oplevert. Niet alleen dat, maar het levert ook rust op.
Ik doe zelf dat laatste (en heb dat geautomatiseerd). De afgelopen 24 uur is mijn portfolio in dollars 3.3% gestegen maar in BTC 6.3%.
Dat laatste vind ik zelf veel belangrijker omdat ik geloof dat de waarde van BTC op termijn toch wel blijft groeien.
Voor wie denkt dat dit de correctie was, nee helaas, er komt meer aan.
Als alle alts nog op +20% staan is er weinig correctie aan. Ik deed net ritje ADA maar die is nu alweer op zijn logische piek.
Snel op naar 43K dus
Als alle alts nog op +20% staan is er weinig correctie aan. Ik deed net ritje ADA maar die is nu alweer op zijn logische piek.
Snel op naar 43K dus
Ja, want het proberen te timen van de markt gaat nooit fout.Ray_ schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:13:
[...]
Voor momenten als deze.
Als je gisteravond bent uitgestapt, mis je deze rit naar beneden. Lager instappen = 2x de rit omhoog meemaken.
Dus mits je goed timed, levert het 2x dat rendement op. Snappie?
Nou, BTC heeft gekozen, we gaan gewoon consolideren rond de 45k USD. Ook ETH lijkt niet meer verder te willen dalen.
Jij hebt jouw glazen bol er maar ff bij gepakt?PWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:19:
Nou, BTC heeft gekozen, we gaan gewoon consolideren rond de 45k USD. Ook ETH lijkt niet meer verder te willen dalen.
Ach mijn derribit options kunnen niet eens naar dollar dus dat is wel lekker. Maar als de bitcoin van 38k ineens naar 48k rent, jah ik had op 47k (te vroeg) een short geopend met de wetenschap: die gaat komende week echt nog wel een keeeeer onder de 47k.Raaafie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:19:
[...]
Ja, want het proberen te timen van de markt gaat nooit fout.
Dus vroeg of laat pak je je winst, maar dat heb je niet in een zijwaartse markt die zekerheidjes.
Kyumia schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:00:
[...]
Precies, inmiddels hebben de meesten ook wel door dat DOGE gewoon een shitcoin is die een beetje gehyped wordt. Hoe vaker hij zoiets doet hoe ongeloofwaardiger het wordt. Dat neemt niet weg dat ik hoop dat hij nog een keertje positief over ETH Tweet
Of dit met aankondiging dat superchargers voortaan met NEO werken.
Ray_ schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:13:
[...]
Voor momenten als deze.
Als je gisteravond bent uitgestapt, mis je deze rit naar beneden. Lager instappen = 2x de rit omhoog meemaken.
Je zegt het goed, mits je goed timed.time in the market beats timing the market
Bijna niemand koopt de dip en verkoopt de top elke keer.
[ Voor 11% gewijzigd door Viper® op 10-02-2021 17:28 ]
Als ik terugkijk naar mijn traden in etherium lijkt het na alle plussen minnen en fees te berekenen dat ik het goed heb gedaan. Prima plus door de inkoop en verkoop momenten te kiezen. Als ik daarna eerlijk kijk wat het was geweest als ik op 850 het tot nu gewoon had vastgehouden was mijn winst bijna 2x meer.Malarky schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:23:
[...]
Ach mijn derribit options kunnen niet eens naar dollar dus dat is wel lekker. Maar als de bitcoin van 38k ineens naar 48k rent, jah ik had op 47k (te vroeg) een short geopend met de wetenschap: die gaat komende week echt nog wel een keeeeer onder de 47k.
Dus vroeg of laat pak je je winst, maar dat heb je niet in een zijwaartse markt die zekerheidjes.
Dus timen is wel echt een vak, iig voor mij
Nou, niet als je 't goed doet dus. Ik heb ook wel fuckups gemaakt, maar ook wel wat ritjes die ik dubbel heb gemaakt of de hele dag op schommelingen mee zit te liften. Dan kan je wel HODL-quotes jatten, maar onderaan de streep hou ik meer over dan wanneer ik geen risico's had genomen.
Idd, als er iets veel 'use cases' heeft is het BNB wel, ik zie hem op lange termijn nog makkelijk richting de $500 en verder gaan.Mr_Ripple schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:44:
[...]
BNB bezitten geeft korting op handelen en aangezien er veel gehandeld wordt, wordt er dus ook meer BNB aangeschaft.
Neem daarnaast alle grappen die CZ verzint rondom BNB en je weet hoe laat het is.
BNB kan nog veel hoger komen dan nu.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Denk dat iedereen dat wel snapt, maar dat het verkopen van de top en/of het kopen van de bodem wel een vak apart is. Vandaar ook dat hodlen voor velen de beste optie is.Ray_ schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:13:
[...]
Voor momenten als deze.
Realistisch verkoop je al voor de 42k na die pump van het Tesla nieuws. De 48k timen is zo goed als onmogelijk.
Zelfde voor het instapmoment. Wie weet was dat inmiddels al weer bijna 1000 dollar geleden? Wie weet koop je nu in en zien we straks de 42k nog eens langs komen.
Daytraden is een talent en niet geschikt voor iedereen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bensimpel
Positieve meneer
Net even extra ETH ingeslagen,PWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:19:
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik heb CAKE bij Beefy gestaked, dus kan er niet mee handelen. Ik ga wel boven een x aantal CAKE's wekelijks afromen en die waarde in of BTC steken, of uitbetalen naar de rekening om het risico te minimaliseren.JohnW1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:34:
[...]
Eens, die heb ik ook gezien/vandaag meerdere keren voorbij zien komen. Gaat deze coin plaats maken voor iets anders in je PF of zit deze in de handelspot. Anyway, kan vragen blijven stellen omdat het mooi te zien is echter is het voor mij niet weggelegd, iets met discipline...
Ik hou het bij INJ
Succes!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik heb de alts overigens in lange tijd niet zoveel heen en weer zien springen als vandaag. Het vliegt echt steeds alle kanten op. En veel ook.
[ Voor 4% gewijzigd door Specy op 10-02-2021 17:41 ]
Ik vind het bestaan van Argentinië zinlozer dan BTC en ik zou het niet gek vinden als daar minder groene energie wordt verbruikt dan voor het minen van BTC.DaCoTa schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:42:
Nog even verder over het energieverbruik van bitcoin:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Waar is nu de 'beste' plek om rente op bitcoin te vangen? Met beste bedoel ik dan een goede balans tussen grote/vertrouwde partij en rente. Binance geeft bijvoorbeeld 1.2% per jaar zover ik lees en lijkt me een redelijk betrouwbare partij.
[ Voor 26% gewijzigd door Janpietertje89 op 10-02-2021 17:49 ]
Sowieso is China een prima land om groen te minen.Crypts schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:46:
[...]
Ik vind het bestaan van Argentinië zinlozer dan BTC en ik zou het niet gek vinden als daar minder groene energie wordt verbruikt dan voor het minen van BTC.
Zolang je bij de drieklovendam in de buurt zit.
XRP = trash
Per keer unstaken kost ongeveer 0.03 BNB (nu $3.80).Taro schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:37:
[...]
Ik heb CAKE bij Beefy gestaked, dus kan er niet mee handelen. Ik ga wel boven een x aantal CAKE's wekelijks afromen en die waarde in of BTC steken, of uitbetalen naar de rekening om het risico te minimaliseren.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Klopt, maar dan moet ik het nog versturen, traden en later bijv. terugsturen of via de wallet zelf omzetten wat ook weer BNB, tijd en moeite kost. Dus ook veel gedoe.Zhou schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:53:
[...]
Per keer unstaken kost ongeveer 0.03 BNB (nu $3.80).
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Kun je hier een paar regels uitleg bij geven voor mij en de andere TA-beginners?Malarky schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:42:
Het is een beetje in welk programma je de lijnen tekent. In Margin ziet het er wel weer positief uit op die 43800.
[Afbeelding]
Voor zekerheid toch al hier wat opties openen, stel je voor de trein vertrekt zonder mijZullen vast wel ooit weer bij die gele lijn uitkomen.
Ik heb het ook eens een paar maanden geprobeerd met 1 ETH gekocht op 700usd, die staat nu dus 1700+ terwijl ik zelf op 1600+ sta met regelmatig traden.bukkum schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:28:
[...]
Als ik terugkijk naar mijn traden in etherium lijkt het na alle plussen minnen en fees te berekenen dat ik het goed heb gedaan. Prima plus door de inkoop en verkoop momenten te kiezen. Als ik daarna eerlijk kijk wat het was geweest als ik op 850 het tot nu gewoon had vastgehouden was mijn winst bijna 2x meer.
Dus timen is wel echt een vak, iig voor mij
Het scheelt dus niet veel, maar met alle stress en verloren tijd erbij geteld kruip ik toch maar terug in m'n Hodl hoekje denk ik
PIII 800@804 Mhz
Zo heb ik het ook traden en 'timen' van de koers ook afgeleerd, levert niks op of ik maak verlies. HODL!Noedelsupke schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:04:
[...]
Het scheelt dus niet veel, maar met alle stress en verloren tijd erbij geteld kruip ik toch maar terug in m'n Hodl hoekje denk ik
Nog even los van de fee's die het je waarschijnlijk onzichtbaar heeft gekost?Noedelsupke schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:04:
[...]
Ik heb het ook eens een paar maanden geprobeerd met 1 ETH gekocht op 700usd, die staat nu dus 1700+ terwijl ik zelf op 1600+ sta met regelmatig traden.
Dipje? ADA staat gewoon op +26% in 24 uur...
Al zit je dat niet, dat gezemel over energieverbruik word ik af en toe echt moe van. Er zijn zo verschrikkelijk veel dingen die ik zelf onnodig vind danwel niet nodig heb en daar zeg ik ook niks over. De buurvrouw hier en haar zonnebank bijv. daar kan echt geen tintje potentiële huidkanker meer bij maar toch gaat ze stug elke dag in dat overmaatse tosti ijzer liggen, is dat mijn zaak? Nope.Mr_Ripple schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:48:
[...]
Sowieso is China een prima land om groen te minen.
Zolang je bij de drieklovendam in de buurt zit.
ADA, steady hands, bijgekocht op de dip. Learning, thank you senseis!
Waar o waar eindigt dit, en blijft het zich niets aantrekken van BTC, dan is te verklaren waarom ie op dit moment alweer bijna topt.Dumb and Dumper schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:26:
ADA, steady hands, bijgekocht op de dip. Learning, thank you senseis!
Als je hier in het zorgverzekeringsstelsel zit, is dat wel degelijk jouw zaak natuurlijk - maar dat is een andere discussie.Crypts schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:25:
[...]
De buurvrouw hier en haar zonnebank bijv. daar kan echt geen tintje potentiële huidkanker meer bij maar toch gaat ze stug elke dag in dat overmaatse tosti ijzer liggen, is dat mijn zaak? Nope.
Nexo is een betrouwbare partij en geeft hogere rente dan BinanceJanpietertje89 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:48:
Waar is nu de 'beste' plek om rente op bitcoin te vangen? Met beste bedoel ik dan een goede balans tussen grote/vertrouwde partij en rente. Binance geeft bijvoorbeeld 1.2% per jaar zover ik lees en lijkt me een redelijk betrouwbare partij.
Dat zit ik en nee, ik mag er iets van vinden maar dat mag/moet ik lekker voor me houden. We hebben allemaal het 'recht' om tot op zekere hoogte te doen wat we willen. Die buurvrouw kan het wellicht wel onzin vinden dat ik een dikke game pc heb staan of dat de buurman in het weekend lillijke 'kunstwerkjes' in elkaar zit te lassen.Glenn Hoddle schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:29:
[...]
Als je hier in het zorgverzekeringsstelsel zit, is dat wel degelijk jouw zaak natuurlijk - maar dat is een andere discussie.
Mijn punt is meer dat tegenstanders zoeken naar redenen waarom BTC onzin zou zijn en dan komen ze uiteindelijk altijd uit bij energieverbruik zonder dat ze ernaar kijken hoeveel mensen er 'gebruik' van maken of wat het al dan niet toevoegd. Mij zal het roesten verder, ik verdien er mijn centen mee en wek mijn eigen energie op dus tsja. Als je je echt druk maakt om energieverbruik dan is een project zoals ze in België hebben wel een leuke, daar verhuren voor een kleine vergoeding efficiënte koelkasten bijv. om inefficiënte oudere te vervangen zodat het beter is voor het milieu maar ook voor de portemonnee van mensen die het niet breed hebben. Dat zet veel meer zoden aan de dijk dan afgeven op BTC. Zag net ook iets voorbij komen dat je perenboompjes kan krijgen als je een oude koelkast inlevert, daar zet je stappen mee. https://radar.avrotros.nl...ude-vervuilende-koelkast/
Gek genoeg zijn de mensen met kritiek nooit degenen die proberen een oplossing te bieden, het is gewoon zeiken om het zeiken.
Kenners en gebruikers van de BSC, als ik een gokje wil wagen met een korte termijn long: BNB of CAKE?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ze gaan samenwerken met ledgerWillem Egel schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:37:
[...]
Nexo is een betrouwbare partij en geeft hogere rente dan Binance
Maar los van dat is het wel een goede partij hoor (zeg ik omdat ik mezelf moet geruststellen omdat ik daar een flufje ETH heb staan).
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Even los hiervan heb ik Binance iets hoger zitten dan Nexo maar daar moet ik ook eerlijk bij zeggen dat ik Nexo niet gebruik.
Bij mij ging het mis toen ik op 1100 ergens verkocht en op 1040 buy had ingesteld. Hij zakte maar naar 1085 en daarna in 1 rit naar 1400. Tja dan loop je alleen in die run al 300 mis. Ik dacht die zakt nog wel maar helaas. Zolang het een beetje horizontaal schommelt prima maar als ie een x doorgaat ben je te laat waarschijnlijk.Noedelsupke schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:04:
[...]
Ik heb het ook eens een paar maanden geprobeerd met 1 ETH gekocht op 700usd, die staat nu dus 1700+ terwijl ik zelf op 1600+ sta met regelmatig traden.
Je doelt op die hack bij Ledger neem ik aan? Ik heb net zo'n Ledger Nano besteld (nou ja, al even terug maar lange levertijd), is dat nog wel een goed idee of kan ik beter voor een alternatief gaan?
Ik zie allemaal dingen voorbij komen als cashbacks, kortingen, airdrops en rente over coins.
Nu hodl ik voornamelijk sinds 2017 en weet ik niet of ik gratis coins mis door bv paar vinkjes op binance niet te zetten?
Hoe ontvang je cashback, en wat is 't precies. Hoe ontvang je rente, is dat standaard over je positie op binance? En wat zijn andere benefits van het platform die je als slapende hodler misschien hebt gemist?
Nu hodl ik voornamelijk sinds 2017 en weet ik niet of ik gratis coins mis door bv paar vinkjes op binance niet te zetten?
Hoe ontvang je cashback, en wat is 't precies. Hoe ontvang je rente, is dat standaard over je positie op binance? En wat zijn andere benefits van het platform die je als slapende hodler misschien hebt gemist?
Zie ook de topicstart, over dit onderwerp heb ik laatst nog een en ander toegevoegd.Hertog_Martin schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:56:
Ik zie allemaal dingen voorbij komen als cashbacks, kortingen, airdrops en rente over coins.
Zekerlocmorto schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:21:
[...]
Jij hebt jouw glazen bol er maar ff bij gepakt?
** Pumps en dumps zijn niet toegestaan, lees de topicwaarschuwing **
[ Voor 77% gewijzigd door Taro op 10-02-2021 19:15 ]
Het werkt gegarandeerd niet. Verder behoeft het vrij weinig uitleg. Gewoon niet aan mee doen. De eigenaars van de groepen kopen lang van te voren in en jij zit met de ellende.kattapult schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:11:
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 10-02-2021 19:15 ]
Ja, en advies is om er niet aan mee te doen. De enige die er voordeel van hebben zijn de organisatoren die al van te voren een positie bemachtigen in de betreffende coin. Jij zal dan alleen maar bijdragen in hun winst.kattapult schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:11:
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 10-02-2021 19:16 ]
De database van Ledger zelf is gehackt waarmee naw gegevens zijn gestolen. Dit betrof dan gegevens van klanten die bij Ledger de Nano hebben besteld. Heb je m via Amazon, bol, Coolblue etc dan zijn gegevens niet bij Ledger bekend en dus ook niet buit gemaakt tijdens de hack. De nano zelf lijkt me nog prima veilig.sOid schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:55:
[...]
Je doelt op die hack bij Ledger neem ik aan? Ik heb net zo'n Ledger Nano besteld (nou ja, al even terug maar lange levertijd), is dat nog wel een goed idee of kan ik beter voor een alternatief gaan?
Voor wat betreft de samenwerking tussen Nexo en Ledger (waar veel mensen nu lacherig over doen) heeft alles te maken met Ledger Vault multi-signature storage solutions. Dus ik zie dit niet als gevaar dat nu Nexo ineens makkelijker te hacken zou zijn. In tegendeel zelfs. Tuurlijk heeft Ledger enorme reputatie schade opgelopen vorig jaar en is dat nu het eerste waar mensen aan denken. Aan de andere kant heeft Nexo een reputatie hoog te houden en daar vertrouw ik ze nog steeds in.
Edit; foutje
[ Voor 99% gewijzigd door Glockner op 10-02-2021 19:36 ]
Geen idee, maar een coin met zo weinig historie daar stap ik niet in. Nog weinig support en resistance levels te bepalen.Palindrome schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:33:
SFP pump incoming ?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Bensimpel
Positieve meneer
* Bensimpel deelt een glazen bol uit
Gaat ETH nog omhoog vandaag?
Gaat ETH nog omhoog vandaag?
😆 - Denk ook eens om ;)
Zit al de hele dag te wachten of ie nog naar de $7+ gaat. Maar ik denk dat ik er zo maar uitstap. Zit er met veelteveel in om het te laten staan. Of is het een munt met potentie? Volgens mij is het gewoon een crapcoin toch?NomadTitan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:42:
Even uitzoomen en allles op het grotere geheel bekijken,dan zie je opeens dat vandaag het vandaag nog niet eens zo gek is :-)
(CAKE)
[Afbeelding]
Zijn er meer mensen die deze chart in de gaten houden? Erg handig om te bepalen wanneer je absoluut profits moet gaan pakken
https://www.blockchaincenter.net/altcoin-season-index/
https://www.blockchaincenter.net/altcoin-season-index/
Ik denk wel dat het een munt met potentie, volgens mij kan je genoeg over Cake vinden ook in dit topic is vandaag al een mooie uitleg gegeven. Als je er al in zit met teveel om het te laten staan dan kan je misschien beter gaan werken met inzet waar je je veilig bij voelt. ''Speelgeld'' ik doe dat ook nml. Ik doe het omdat ik het leuk vindt, en ja ik maak wel eens wat winst en soms ook wat verlies. Als alles naar kapot crashed heb ik mijn lol gehad en lig ik er niet wakker om :-)Imperium schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:45:
[...]
Zit al de hele dag te wachten of ie nog naar de $7+ gaat. Maar ik denk dat ik er zo maar uitstap. Zit er met veelteveel in om het te laten staan. Of is het een munt Met potentie? Volgens mij is het gewoon een crapcoin toch?
Vergeet niet dat als jij je emoties kan loskoppelen ben je sneller in staat om winst te maken. Fomo, weak hands etc. dat wil je niet hebben in crypto gaat alles te snel, probeer candles te interpeteren en heb gevoel voor verhaal wat de candles tegen je zeggen.
Daarnaast zou ik ook zorgen dat je voldoende kennis hebt over de projecten waar je geld in steekt. Dat gaat nml een keer fout.
[ Voor 22% gewijzigd door NomadTitan op 10-02-2021 19:52 ]
Lees je in zou ik zeggenImperium schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:45:
[...]
Zit al de hele dag te wachten of ie nog naar de $7+ gaat. Maar ik denk dat ik er zo maar uitstap. Zit er met veelteveel in om het te laten staan. Of is het een munt met potentie? Volgens mij is het gewoon een crapcoin toch?
Goh... De ledger zal best veilig zijn maar het is natuurlijk wel een blunder van jewelste geweest... Ondanks dat er (nog) niet zo gek veel mis kan gaan zou ik als ik klant bij Nexo was toch nog eens goed overdenken of ik dat ook wel wil blijven. De hele crypto wereld is al een beetje schimmig en dit werkt niet echt mee zeg maar. Kan je nog zoveel vertrouwen in de/een techniek hebben maar je moet je er ook veilig bij voelen en dat zou ik denk niet echt hebben in dit geval. Het is ook niet dat er geen alternatieven zijn dus ik snap vanuit Nexo deze samenwerking ook niet zo.ViNOK16Bit schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:24:
[...]
De database van Ledger zelf is gehackt waarmee naw gegevens zijn gestolen. Dit betrof dan gegevens van klanten die bij Ledger de Nano hebben besteld. Heb je m via Amazon, bol, Coolblue etc dan zijn gegevens niet bij Ledger bekend en dus ook niet buit gemaakt tijdens de hack. De nano zelf lijkt me nog prima veilig.
Voor wat betreft de samenwerking tussen Nexo en Ledger (waar veel mensen nu lacherig over doen) heeft alles te maken met Ledger Vault multi-signature storage solutions. Dus ik zie dit niet als gevaar dat nu Nexo ineens makkelijker te hacken zou zijn. In tegendeel zelfs. Tuurlijk heeft Ledger enorme reputatie schade opgelopen vorig jaar en is dat nu het eerste waar mensen aan denken. Aan de andere kant heeft Nexo een reputatie hoog te houden en daar vertrouw ik ze nog steeds in.
Ik moest eerlijk gezegd ook fronsen toen ik dit hoorde. Niet heel handig van Nexo om juist deze partij uit te kiezen inderdaad..Crypts schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:51:
[...]
Goh... De ledger zal best veilig zijn maar het is natuurlijk wel een blunder van jewelste geweest... Ondanks dat er (nog) niet zo gek veel mis kan gaan zou ik als ik klant bij Nexo was toch nog eens goed overdenken of ik dat ook wel wil blijven. De hele crypto wereld is al een beetje schimmig en dit werkt niet echt mee zeg maar. Kan je nog zoveel vertrouwen in de/een techniek hebben maar je moet je er ook veilig bij voelen en dat zou ik denk niet echt hebben in dit geval. Het is ook niet dat er geen alternatieven zijn dus ik snap vanuit Nexo deze samenwerking ook niet zo.
Ik ben het met je eens hoor.Crypts schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:51:
[...]
Goh... De ledger zal best veilig zijn maar het is natuurlijk wel een blunder van jewelste geweest... Ondanks dat er (nog) niet zo gek veel mis kan gaan zou ik als ik klant bij Nexo was toch nog eens goed overdenken of ik dat ook wel wil blijven. De hele crypto wereld is al een beetje schimmig en dit werkt niet echt mee zeg maar. Kan je nog zoveel vertrouwen in de/een techniek hebben maar je moet je er ook veilig bij voelen en dat zou ik denk niet echt hebben in dit geval. Het is ook niet dat er geen alternatieven zijn dus ik snap vanuit Nexo deze samenwerking ook niet zo.
Echter, jammer dat mensen niet zo kritisch naar de overheid en ICT-systemen kijken. (Lees: GGD lek van 8 miljoen mensen)
Oh jawel hoor, ten tijde van het veranderen van het zorgstelsel werkte ik bij een factoring maatschappij en mijn God... Ook als 'klant' van de overheid heb ik voornamelijk slechte ervaringen. Mijn vertrouwen is iig nihil maar goed, wat kunnen we eraan doen?Aarebe1 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:59:
[...]
Ik ben het met je eens hoor.
Echter, jammer dat mensen niet zo kritisch naar de overheid en ICT-systemen kijken. (Lees: GGD lek van 8 miljoen mensen)
Iemand bekend met CRV?
Curve DAO token. Volgens mij een AAVE achtige coin maar met een iets minder moderne website 😅
https://www.curve.fi/
Curve DAO token. Volgens mij een AAVE achtige coin maar met een iets minder moderne website 😅
Ja, verkocht op 62 centAlpina schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:05:
Iemand bekend met CRV?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Weet iemand waar ik op binance.com de dark mode kan activeren?
Ik krijg nergens een 'maantje' gevonden of "light/dark" optie bij settings....
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Nu trouwens locked ADA staking op binance. 14d a 21,8%
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
lend.hodlhodl.comJanpietertje89 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:48:
[ Voor 5% gewijzigd door DaCoTa op 10-02-2021 20:22 ]
Volgens mijn ergens rechtsboven (wieltje als ik me niet vergis)Da_maniaC schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:18:
Weet iemand waar ik op binance.com de dark mode kan activeren?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Shit ik heb vandaag per ongeluk een buy order (limit) geplaatst waarbij ik een 0 achter de komma ben vergeten en deze is onmiddelijk uitgevoerd 😞
0.64 ipv 0.064
Ging om ca 87 euro dus nu -80 door zo een stomme fout
0.64 ipv 0.064
Verwijderd
Ja jongens dat geintje met Nexo en Ledger niet al te letterlijk nemen he.
Dat Ledger tot 2 keer toe klantgegevens op een ontiegelijk onhandige manier hebben gelekt is natuurlijk een behoorlijk puntje van kritiek, uitgerekend een bedrijf als zij hadden beter moeten weten. Je zou 2500 Bitcoins hebben en je naam en adres gegevens liggen open bloot op straat... Geen fijn gevoel.
Een Ledger als product is van wat ik weet nog steeds 1 van de veiligste manieren om je crypto in eigen handen te bewaren, dat staat verder los van de lek in de database.
Maargoed dat een Nexo dan een samenwerking aangaat en pronkt met veiligheid in een tweet... Sorry, maar dat is toch wel gewoon een beetje humor na die ontwikkelingen bij Ledger? Ik vond in ieder geval van wel
Natuurlijk gaat Nexo daardoor niet ineens de afgrond in, ze zijn juist erg goed bezig van wat ik er allemaal over lees.
Dat Ledger tot 2 keer toe klantgegevens op een ontiegelijk onhandige manier hebben gelekt is natuurlijk een behoorlijk puntje van kritiek, uitgerekend een bedrijf als zij hadden beter moeten weten. Je zou 2500 Bitcoins hebben en je naam en adres gegevens liggen open bloot op straat... Geen fijn gevoel.
Een Ledger als product is van wat ik weet nog steeds 1 van de veiligste manieren om je crypto in eigen handen te bewaren, dat staat verder los van de lek in de database.
Maargoed dat een Nexo dan een samenwerking aangaat en pronkt met veiligheid in een tweet... Sorry, maar dat is toch wel gewoon een beetje humor na die ontwikkelingen bij Ledger? Ik vond in ieder geval van wel
Natuurlijk gaat Nexo daardoor niet ineens de afgrond in, ze zijn juist erg goed bezig van wat ik er allemaal over lees.
Zonde man. Maar kan gebeuren!Steefmeister schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:23:
Shit ik heb vandaag per ongeluk een buy order (limit) geplaatst waarbij ik een 0 achter de komma ben vergeten en deze is onmiddelijk uitgevoerd 😞
0.64 ipv 0.064
Komt vanzelf goed.
Ga je nu opnieuw die 80 inleggen of ? (Nieuwsgierig
Volgens mij pakt hij dan gewoon de market price. Kijk eens bij je tradesSteefmeister schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:23:
0.64 ipv 0.064
psn drad83
Dat soort domme fouten maak ik wel helaas ook regelmatig. Ik denk dat onoplettendheid me vandaag zo een 5-8% gekost heeft. Dat is zonde. Altijd al een beetje impulsief geweest.Aarebe1 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:25:
[...]
Zonde man. Maar kan gebeuren!
Komt vanzelf goed.
Ga je nu opnieuw die 80 inleggen of ? (Nieuwsgierig)
Ik ben hier niet voor in de wieg gelegd.
Dat wilde ik eerst wel doen, maar ben er speciaal bier van gaan kopen bij de slijterij om het te verwerken. CheersAarebe1 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:25:
[...]
Zonde man. Maar kan gebeuren!
Komt vanzelf goed.
Ga je nu opnieuw die 80 inleggen of ? (Nieuwsgierig)
Indeed, mij ook wel eens gebeurtDRaD schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:27:
[...]
Volgens mij pakt hij dan gewoon de market price. Kijk eens bij je trades
Nee helaas niet bij Kraken blijkbaarDRaD schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:27:
[...]
Volgens mij pakt hij dan gewoon de market price. Kijk eens bij je trades
Verwijderd
Op welke exchange dan? Je krijgt bijna overal bij dit soort zaken de beste marketprijs als je zoiets per ongeluk doet?Steefmeister schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:23:
0.64 ipv 0.064
I'm with stupidMrFX schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:23:
[...]
Volgens mijn ergens rechtsboven (wieltje als ik me niet vergis)
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ga naar een coin toe als BTC. Dan rechtsboven het wieltje.Da_maniaC schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:29:
[...]
I'm with stupidIk zie het echt niet...
![]()
[Afbeelding]
Kraken...Steefmeister schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:28:
[...]
Nee helaas niet bij Kraken blijkbaar
Sorry ik dacht dat je de binance exchange bedoelde. Of er een algemene setting is weet ik niet.Da_maniaC schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:29:
[...]
I'm with stupidIk zie het echt niet...
![]()
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
HAH! De market schermen kunnen wel donker. Maar het hoofdmenu blijft bij mij wit.PilatuS schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:31:
[...]
Ga naar een coin toe als BTC. Dan rechtsboven het wieltje.
Soms snap ik die designs van (vaak aziatische origine) websites echt totaal niet.
** Niet verwijzen naar pumps & dumps aub, ook al was dit goed bedoeld
**
[ Voor 107% gewijzigd door Taro op 10-02-2021 21:55 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zie hier mijn moment of shame.. (dubbel want XDG)Crypts schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:31:
[...]
Kraken...Maar toch snap ik het niet helemaal, je eet toch eerst het orderbook op?
:strip_exif()/f/image/7XUKNLjx1SDbehSkvELXyshr.jpg?f=fotoalbum_large)
XDG moon?
Bij Bitvavo geeft ie dat aan als het meer dan x % scheelt met de marktprijs. Dus dat is dan wel weer mooi.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:29:
[...]
Op welke exchange dan? Je krijgt bijna overal bij dit soort zaken de beste marketprijs als je zoiets per ongeluk doet?
Zo werkt dat niet, je order wordt altijd tegen de best mogelijke prijs uitgevoerd. Dus tenzij het orderboek bijna leeg was heb je gewoon een prima prijs gekregenSteefmeister schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:23:
0.64 ipv 0.064
Een limit order die zo hoog boven de huidige koers is uitgevoerdSteefmeister schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:35:
[...]
Zie hier mijn moment of shame.. (dubbel want XDG)
[Afbeelding]
XDG moon?
Leeg orderboek?
Reef ook verkocht. Rara wat gebeurd er
Vreemd artikel in het AD.
https://www.ad.nl/tech/te...p-70-000-dollar~a45846bb/
Volgens Rabobank econoom en hoogleraar aan de VU is het maar gebakken lucht.
Hoe kun je nu een econoom bij een bank zijn èn onafhankelijk hoogleraar?
Belangenverstrengeling?
Niet echt geloofwaardig.
Belangenverstrengeling?
Niet echt geloofwaardig.
Had mijn speelpotje Ankr gisteren ingeruild voor CRV. Krijg ik net een melding dat ze samenwerken; https://mobile.twitter.com/ankr
Doet verder niks met de prijs overigens maar wel een raar momentje als je een beetje aan het zwerven bent tussen deze 2 coins.
Voorlopig hodl ik CRV even naast ETH en BTC.
(Weer puur als een gokje)
Hopelijk pakt deze beter uit dan mijn LEND aankoop in 2017 die ik al weer vrij snel verkocht 😅
Hij is bijzonder hoogleraar en dús voor een bepaalde periode aangesteld, zo iemand moet ‘van buiten’ komen. Een onbezoldigde functie die echter bijzonder veel aanzien geniet en dus -in dit geval voor de Rabobank- vaak in de tijd van de werkgever wordt gedaan. In het leven geroepen om de banden tussen de academische en bedrijfswereld aan te halen. Dit ligt sinds een jaar of twee flink onder vuur vanwege herhaaldelijke belangenverstrengeling en dit is hier wel weer een goed voorbeeld van.HoppyF schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:40:
Belangenverstrengeling?
Niet echt geloofwaardig.
De ‘oude economie’ heeft veel reikwijdte om nieuwe bedreigingen de kop in te drukken.
Vind Reef maar een lastige, een website vol beloftes maar geen usecase nog. Je koopt dus een belofte :-)
Dat kan je van ADA evengoed zeggen natuurlijk..NomadTitan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:55:
[...]
Vind Reef maar een lastige, een website vol beloftes maar geen usecase nog. Je koopt dus een belofte :-)
Ik vind het beschamend dat een hoogleraar er niks van snapt, maar wel z'n mening klaar heeft.HoppyF schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:40:
Belangenverstrengeling?
Niet echt geloofwaardig.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik trek eerder zijn partijdigheid in twijfel dan zijn intellect..Gelukszoekr schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:56:
[...]
Ik vind het beschamend dat een hoogleraar er niks van snapt, maar wel z'n mening klaar heeft.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
In dit geval was ADA wel handig om geld te verzenden tussen exchanges zonder hoge fee's. Reef daarintegen is een Ethereum token dus ADA heeft me sowieso 30 euro bespaardMisterblort schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:56:
[...]
Dat kan je van ADA evengoed zeggen natuurlijk..
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/FZg8WEMseJJq1nu6KPb2ubsv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Ijzenl44GP8Z19ofC26aCjtO.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pCY8QwzKRkKq6ZWessBQd31s.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hjnUwhdNoxhz21HIgKs1bfli.png?f=fotoalbum_large)