Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 197 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.255 views

Verwijderd

Malarky schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 06:01:
[...]

LTC/ETH en LTC/BTC staan nog heel laag: lijkt me een valide reden voor een pump. Want: laag.

;)

Ik denk persoonlijk dat veel afhangt van de Tesla beurskoers. Als Tesla eindelijk corrigeert dan zal met de crypto’s vast hetzelfde gebeuren.

Is daar een goede reden voor? Nee: maar emotie. En Elon heeft nu eenmaal met beiden te maken.

Want laten we wel zijn: als Tesla morgen 25% dipt wie verkoopt dan niet “voor de zekerheid” even zijn Doge? Dat dus...

Verder: ik was begin 2018 erg jaloers op alle bagholders die door weer en wind hun ONT en OMG en nu dus AAVE blijven hodlen.

Tot ik eind 2018 op Tweakers en elders leerde dat diezelfde kracht van hodlers ook hun zwakte was: ze pakten nooit hun winst. En vele coins van toen zijn nu vrijwel dood en begraven.
En andere coins van toen staan nu nog veel hoger dan in 2018. Het is maar net wat je hold.

Wie heeft er een goed gevoel voor coin (noemmaarwat) vandaag? Mijn EOS is vanacht verkocht. Dat geld moet ergens heen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2021 06:17 ]

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-11 18:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 06:16:
[...]

En andere coins van toen staan nu nog veel hoger dan in 2018. Het is maar net wat je hold.

Wie heeft er een goed gevoel voor coin (noemmaarwat) vandaag? Mijn EOS is vanacht verkocht. Dat geld moet ergens heen :+
Jup, al staan veel oude coins in BTC waarde nog wel op zwaar verlies. En: als je ook deze hype weer door hodled van je coin waar allang geen developpers meer druk mee bezig zijn, hou je em dan tot die echt gedelisted wordt of pakken zulke hodlers ooit wel hun winst.

Achjah, het verschil met toen is dat je nu wel in elke alt zowat short kan. En dat geeft in een krach een enorme neerwaartse druk. Immers als 75% hodled gaat de koers nauwelijks naar beneden. Maar als pro-traders op elke coin enorme posities gaan verkopen die ze niet hebben (short gaan) dan kan het veel harder gaan.

Denk dat dat het grote verschil deze keer is.

Ik kan ook niet wachten om te shorten op AAVE en al die anderen. Maar dan is er wel slecht nieuws nodig.

En ja, short gaan is risicovol gebleken in de stockmarket, maar dat komt mede doordat we in een hype markt zitten, je vecht tegen de trend. Maar als de paniek van het onbeperkt gratis geld bijdrukken de reeele economie raakt en de gemiddelde Reddit lezer moet vrezen voor beleg op zijn brood volgende week: dan wil ik nog wel eens het spelletje long vs shorts zien.

[ Voor 42% gewijzigd door Malarky op 10-02-2021 06:32 ]

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10 16:26
Cake nog niet moe... poh wat gaat die lekker al bijna 200% winst.
Ik dacht gisteren dat er nog wel een correctie zou komen, maar aan de 2h candles te zien hadden de bulls nog wel zin in een plakje cake :+

[ Voor 52% gewijzigd door NomadTitan op 10-02-2021 06:36 ]

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 21:16
BNB naar $130...toch maar een paar verkopen want dit kan niet door blijven gaan zou je denken... :D

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Tibbi3 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 06:34:
BNB naar $130...toch maar een paar verkopen want dit kan niet door blijven gaan zou je denken... :D
Ja, maar dat dacht ik gister ook :P

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• Tibbi3
BTC PF gaat wel lekker omhoog zo :9

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
NomadTitan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 06:33:
Ik dacht gisteren dat er nog wel een correctie zou komen, maar aan de 2h candles te zien hadden de bulls nog wel zin in een plakje cake :+
Dacht is ook, op 4 dollar verkocht, nu balen als een stekker.

Iemand een reden waarom die zo hard gaan allemaal.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-11 12:56

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Kijk net even in mijn PF, bam! Dat is lekker wakker worden...ADA blijft maar gaan!

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:44

FreakNL

Well do ya punk?

Eth weer 1500 :)

Blij dat ik mijn eigen advies genegeerd heb :+

[ Voor 80% gewijzigd door FreakNL op 10-02-2021 07:15 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:42

knakworst

Get more sats!

Katala schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 06:40:
[...]

Ja, maar dat dacht ik gister ook :P
Ik had gister daad bij woord gevoegd en bnb op 108 dollar verkocht :(

Anyway was mooie rit. Gelukkig doet CAKE net zo hard mee.

[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 10-02-2021 07:23 ]

• Tibbi3
knakworst schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 07:23:
[...]

Ik had gister daad bij woord gevoegd en bnb op 108 dollar verkocht :(

Anyway was mooie rit. Gelukkig doet CAKE net zo hard mee.
Mogguh Knakworst! :P

Heb nog een BNB op $ 134,99 kunnen verkopen, al heb ik er vannacht ook wat verkocht rond de $ 116. Een kleine correctie naar 115-120 zou ik dus niet erg vinden.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:32
Waarom loopt BNB zo erg op? Wat is het einde van BNB deze week? 175?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

mannowlahn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 07:51:
Waarom loopt BNB zo erg op? Wat is het einde van BNB deze week? 175?
Geen idee het lijkt wel alsof alibaba van de dollar naar bnb overgaat.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
knakworst schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:00:
[...]

Geen idee het lijkt wel alsof alibaba van de dollar naar bnb overgaat.
Nee hoor.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:09
@PilatuS Goed nat gegaan op m'n BNBDOWN vannacht :X

Vanochtend op de bodem verkocht en een deeltje in BNBUP gestopt, precies op de piek natuurlijk. Vandaag maar even wat orders gezet om de schade te beperken (-20%) en verder niet meer kijken. Grootste klap is al gemaakt verwacht ik, en herstelt ook niet in een dag.

Lesson learned: Niet traden met emotie/levered tokens, volgens mij voor het eerst ook ervaren wat fysieke stress is.

[ Voor 85% gewijzigd door Ypuh op 10-02-2021 08:14 ]

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
Glockner schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:10:
[...]

Ondanks m’n hodl-voornemen twijfel ik nu toch over ADA en RVN > BTC.

Advies is welkom. Glazen bollen nog meer. Garanties spannen de kroon..
Beide zijn MOON gegaan vannacht 8)7

HODL for life 8)

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-11 12:53
NomadTitan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 06:33:
Inmiddels sushi voorbij

• aufbakanleitung
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-10 19:18
Ik gebruik nu al sinds 2013 kraken.com om m'n crypto te kopen maar eigenlijk vind ik de website helemaal niet zo fijn werken, en de app is helemaal bagger. Is er een ander handelsplatform dat jullie aanraden?

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:12
Damn ADA bijna op 0,80.. _/-\o_

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Malarky schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 06:01:
[...]

De hamvraag is: als de dollar paniek toeslaat (Biden en Trump hebben voor hun 2400 en 1400 gratis geld cheques wel even 40% dollars bijgedrukt) gaat de Bitcoin daarvan profiteren?
Bitcoin gaat sowieso profiteren.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kun je nagaan hoeveel potentie er nog in zit. Hij blijft gewoon doormoonen.

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14:28
Toch nog goed aan gedaan om wat AAVE in te slaan, in een nachtje alweer 70 euro omhoog. dang

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:23

YES

Moderator General Chat
mjoaris schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:45:
[...]

Beefy verdient niets zelf om jou extra rente te kunnen uitkeren ofzo. Het maakt gebruik van Pancakeswap die CAKEs uitdelen en van Venus die XVS uitdelen als dank dat je hun platform gebruikt. Beefy haalt daar het maximale uit door slim met de mogelijkheden om te gaan die ieder platform biedt.
Ja oké. Dat is meteen ook het punt, ik ken het zelf niet goed. Maar het voelt gewoon wat surrealistisch aan zo goed als dat nu gaat. En wat @Palindrome zegt draagt daar aan bij. Het draait om leningen maar wie of wat er bij betrokken zijn.. Dus ik dub nog even verder :+

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk heeft gister iedereen hier LTC verkocht want hij gaat lekker vandaag.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:05

WhySoSerious

Be the change.

Slux schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:27:
Waarschijnlijk heeft gister iedereen hier LTC verkocht want hij gaat lekker vandaag.
Ik dus een flufje ja...

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10 15:35
Ben echt aan het twijfelen hier.. net even wat winst gemaakt op Ada en om dit weer terug te stoppen in Reef (die nagenoeg echt niks doet) of wat cake te kopen :)

Almachtige glazen bol wat is wijsheid :)

• Ben_Beton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:44
corneedebruin schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:30:
Ben echt aan het twijfelen hier.. net even wat winst gemaakt op Ada en om dit weer terug te stoppen in Reef (die nagenoeg echt niks doet) of wat cake te kopen :)

Hier hetzelfde, gisteren cake verkocht, maar nu fomo en al huilend naar die grafiek kijken. Staat toch wel hoog die cake...

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:46
corneedebruin schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:30:

Niets doen is ook een optie ... Don't rush into trades!

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:26
Maandag mn pa geadviseerd om te switchen omdat LTC ontzettend achterblijft tov ETH / BTC.
Nu handelt hij niet zoveel dus ik denk dat hij ze nog heeft (hoop ik wel tenminste :P )

Verwijderd

Ben_Beton schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:31:
[...]

Hier hetzelfde, gisteren cake verkocht, maar nu fomo en al huilend naar die grafiek kijken. Staat toch wel hoog die cake...
Het is een zelfrijzende CAKE.

Ideaal, die kant en klare BAKE mengsels.

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ahhh ik dacht nog aan ltc.
Niet gekocht helaas.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:52
Glockner schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:10:
[...]

Ondanks m’n hodl-voornemen twijfel ik nu toch over ADA en RVN > BTC.
Advies is welkom. Glazen bollen nog meer. Garanties spannen de kroon..
Als ik het wist, zou ik het je met plezier zeggen.

Ik heb zelf al twee maanden flufs met ADA en ZIL. Toen we zondagochtend heel-even-best-steil bergaf gingen heb ik in paniek (lager) alles verkocht - ook ingegeven door de herinneringen aan 2017/2018, hier. Dat gaf me een mooie dag 'gemoedsrust'. Maandag toch weer een kleiner deel (hoger) bijgekocht. Mooi rendement op gemaakt - ook omdat ZIL ein-de-lijk weer is gegaan.

Deze maand is het hosanna. Maar even perspectief: op Twitter en hier lees ik verhalen van mensen die nu eindelijk met ADA of ZIL staan op het punt waar ze in 2017/2018 instapten. Dan heb je de afgelopen jaren je inleg ook geHODLd toen die op -90% stond.

Technische analyse op basis van grafieken zou me al drie keer gedwongen hebben ADA te verkopen. Een een nieuwtje als dat van Tesla / Musk geeft volgens mij een bullrun zo een week extra. En als we elke dag +15% gaan is dat gewoon een verdubbeling.

Persoonlijk geloof ik dat ADA ooit nog wel de 2 dollar aantikt. En hoger. Is het niet dit jaar, dan in 2023. Misschien sta je nu op +40%, verlies je nog 90% van alles, en staat 'ie over drie jaar op +50% vanaf je oorspronkelijke inleg.
Dat kun je zien als een dik verlies (ten opzichte van nu), maar ook als een rendement van ca. 3% per jaar (ten opzichte van je inleg). De bank geeft het niet. En dan heb je nog staking opbrengsten.

Kortom:
- Ben je bereid je inleg helemaal te verliezen, mocht dat gebeuren?
- Heb je betere ballen dan ik, als het spannend wordt?
- Kun je dit geld drie jaar missen, als het moet?
- Ben je bereid om genoegen te nemen met rendement dat nu krankjorum laag lijkt, maar misschien per jaar nog steeds een paar procent is?

Maar wat weet ik er van. Ik kies mijn portfolio door een octopus een Chinees dagloner aan te laten wijzen. Die dagloner dart op een bord met daarop de namen van 20 cavia's. De corresponderende cavia loopt in een bak met boven de poortjes de namen van coins.
Die naam ga ik dan overal roepen met daarbij MOOON en HODL!!!1! Uiteindelijk koop ik een kraslot. De winst die ik daarmee pak beschouw ik en communiceer ik als de winst op mijn crypto portfolio.

Maktub

• Jarne_
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09-2022
Ethereum is weer lekker aan het gaan, ik verwacht vandaag een nieuwe ATH, alhoewel dat met dit weer mijn glazenbol bevroren is.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

Dat komt vast omdat ik er gisteren nare dingen over heb gezegd. :P 8)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:26
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:34:
[...]

Het is een zelfrijzende CAKE.

Ideaal, die kant en klare BAKE mengsels.
Wees maar blij dat ik niet verantwoordelijk ben voor het resultaat.
Mijn CAKE zou zeker instorten en n klef zooitje worden :+

• Ladonna
Bij matic denk ik altijd aan one
Matic is al gestegen , one heb ik een paar maanden geleden heel wat % mee gewonnen.

Ik koop m niet, maar als die zo omhoog gaat, zal ik de volgende keer doen waar ik aan denk.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die 10 dollar voor Cake komt nu wel heel dichtbij. Dan trek ik de inleg eruit, en de rest laat ik lekker harvesten om periodiek om te zetten in bnb, dan krijg ik nog wat terug van wat ik te laag verkocht heb ;)

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

Even voor de goede orde: Alles stijgt enorm! Kijk eens op cmc. Alles wat minder dan 10% stijgt blijft hopeloos achter. Op de coins die 20-200% stijgen. Niet normaal? Precies.

Bedenk dus goed wat je met je centen doet. En vergeet niet te cashen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Bensimpel

Positieve meneer

Ether staat nu nabij de 1500 Eur, (1815$),

Nu Europa wakker begint te worden, denk ik wel dat we vandaag hier blijven hangen. 1500 is wel zo'n mooi getal.

😆 - Denk ook eens om ;)

• mannowlahn
MicroWhale schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:44:
Even voor de goede orde: Alles stijgt enorm! Kijk eens op cmc. Alles wat minder dan 10% stijgt blijft hopeloos achter. Op de coins die 20-200% stijgen. Niet normaal? Precies.

Precies, je moet veel moeite doen op dit moment om geen winst te maken.

Gebruik aub je stop losses mensen, dubbele winsten is lekker, maar de slimste weg is stabiel 15 tot 20 % winst te accepteren.

Iedereen die 2017 heeft meegemaakt zegt hier hetzelfde, laten we straks in 2025 niet horen, ik maak niet meer dezelfde fout als in 2021.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Klopt, NLG bijna twee dollarcent. Mijn ultieme verkoopindicator. Binnenkort wordt alles weer in btc gezogen. In de tussentijd kunnen alle shitcoins nog verdubbelen, geen idee. Hoe lang duurt Chinese nieuwjaar nog?

[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 10-02-2021 08:51 ]

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
Is 2017 wel te vergelijken met de huidige situatie?

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-10 02:57
Nou vooruit, heb m'n allereerste SL gezet op m'n ADA op 0.775/0.770 en zal hem aanpassen mocht hij nog doorgaan stijgen.

• mannowlahn
Hermans123 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:49:
In de zin dat alles stijgt en iedereen de verwachting houdt dat het oneindig keer 2x gaat. Ik zag hier laatst iets over ont en ven voorbijkomen, mijn twee grootste losses in 2018. Ont gekocht op 2 dollar haha en Vechain, ik praat er niet meer over. Ik verkocht niks zonder minimaal x5, zoals ik om mij heen hoorder van mensen die neo gekocht hadden voor drie cent of eth voor een dollar.

dat is nu gaande, iedereen maakt winst, maar die winst kan in 1 nacht compleet je hele PF naar -80% brengen incl inleg. En weten allemaal wat deze winsten met je doen, ik had mij voor genomen niet meer dan 25% van mijn spaargeld te gebruiken, dat is wel wat meer geworden.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:22
Die Cake blijft ook maar doorgaan zeg. Na mijn verkoop op iets meer dan 3 dollar een fluf terug gekocht in de 4 dollar regionen. Maar waar houdt het op?

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hermans123 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:49:
AVAX +212 procent in 7 dagen, ja dus. Heel goed team en goede whitepaper zeker. Daarom.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:08

Dit en wat de mensen eronder aangeven. Ik ga wat stop loss zetten die gewoon dik in winst staan.

• Daacuso
mannowlahn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:52:
[...]

In de zin dat alles stijgt en iedereen de verwachting houdt dat het oneindig keer 2x gaat. Ik zag hier laatst iets over ont en ven voorbijkomen, mijn twee grootste losses in 2018. Ont gekocht op 2 dollar haha en Vechain, ik praat er niet meer over. Ik verkocht niks zonder minimaal x5, zoals ik om mij heen hoorder van mensen die neo gekocht hadden voor drie cent of eth voor een dollar.

dat is nu gaande, iedereen maakt winst, maar die winst kan in 1 nacht compleet je hele PF naar -80% brengen incl inleg. En weten allemaal wat deze winsten met je doen, ik had mij voor genomen niet meer dan 25% van mijn spaargeld te gebruiken, dat is wel wat meer geworden.
Verstandig advies, en zo zit ik er ook in. Nu enkel nog met speelgeld bezig. Nog steeds een aanzienlijk bedrag, maar het geeft wel rust. En ook hier continu winst pakken. En tuurlijk is het zuur om bijvoorbeeld een Cake na verkoop nog een x2 te zien doen. Maar dit gaat ergens een keer ophouden en dan blijven er weer een zooi bagholders over.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-11 13:17
Jezus, Had Ada verkocht aan 0.63 om 5u, is alweer 7% omhoog...

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik kan me tijden herinneren dat ik 1000 ADA kocht, gewoon als een kleine trade.. en nu is het dus 50 ADA voor hetzelfde bedrag!

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• Ladonna
wimpie1234 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:56:
De 28e is er nieuws over ada. Dus hodl he

• knakworst

knakworst

Get more sats!

wimpie1234 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:56:
Dan heb je een goede keuze gemaakt als je bnb of cake teruggekocht heb. Cake 30 procent omhoog in 4 uur tijd, gaat nergens over.

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:37
Happy altseason everybody.

Wederom de hele shitpile in het groen, zowel de fiatkant als de sats...
Behalve doge dan, dus tijd voor een nieuwe tweet van papa Elon.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
mannowlahn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:46:
[...]

Precies, je moet veel moeite doen op dit moment om geen winst te maken.

Gebruik aub je stop losses mensen, dubbele winsten is lekker, maar de slimste weg is stabiel 15 tot 20 % winst te accepteren.

Iedereen die 2017 heeft meegemaakt zegt hier hetzelfde, laten we straks in 2025 niet horen, ik maak niet meer dezelfde fout als in 2021.

Ik differentieer mijn profit-taking beleid per soort coin/token. BTC & ETH zal ik niet zo snel laten gaan en zie ik ook niet meer heel hard crashen (wellicht ~20-30% binnen nu en twee maanden). In bepaalde coins heb ik een langetermijn geloof (qua toekomstige use cases en/of onderliggende techniek) en ook deze zal ik aanhouden op een termijn van enkele jaren: XLM, NANO. Alleen in een aanhoudende bearmarket zou ik deze verkopen met het oog op een later instapmoment.
Dan heb ik een lijstje met coins/tokens die ik van plan ben ca. één jaar te houden: nieuwe technieken, DeFi gerelateerd, ERC20 challengers, etcetera. Denk aan ADA, ALGO, LINK, DOT. Hier ben ik wat voorzichtiger mee in de zin dat ik ze van de hand doe bij het eerste signaal op een altseason bearmarket.
Afsluitend de moonshots. Deze heb ik ook voor een termijn van ~1 jaar en zal ik simpelweg aanhouden totdat er één *15 heeft gedaan. Op volgorde van minder obscuur naar obscuur: OPCT, TRAC, RBC, POLS, BMI. Binnenkort waarschijnlijk toe te voegen: LTO & OGN/FLASH.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
Ladonna schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:58:
[...]

De 28e is er nieuws over ada. Dus hodl he
Ik las dit gisteren en heb er een tijdje op gezicht, maar kan nergens een aankondiging vinden. Wie wel?

• Rubert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-11 22:33
Daacuso schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:55:
[...]

Verstandig advies, en zo zit ik er ook in. Nu enkel nog met speelgeld bezig. Nog steeds een aanzienlijk bedrag, maar het geeft wel rust. En ook hier continu winst pakken. En tuurlijk is het zuur om bijvoorbeeld een Cake na verkoop nog een x2 te zien doen. Maar dit gaat ergens een keer ophouden en dan blijven er weer een zooi bagholders over.
Even uit interesse: dat continu winst pakken, hoe doen jullie dat? Zet je continu de winst om naar fiat en boek je dat terug?

Zelf ben ik nu geneigd om alles juist in BTC en ETH te laten staan, omdat die zo lekker omhoog gaan. Ik ben dus juist eerder geneigd om DCA verder in te stappen dan dat ik delen verkoop. Ergens verwacht ik ook niet dat een BTC weer zo'n klap maakt als 2018, juist omdat er nu veel meer grote partijen zijn ingestapt (dit heb ik overigens niet gecheckt en is dus slechts een aanname). Maar goed, dat verwachtte ik de vorige keer ook niet...

• Raaafie
  • Laatst online: 11:22
Mijn altcoins zijn GRT, ADA, CAKE, DOT en BNB. GRT en ADA heb ik gekocht voor hodl doeleinden, BNB heb ik ook vertrouwen in dat deze een redelijke waarde behoud. CAKE moont heel hard nu, dus twijel m'n inleg eruit te pakken en DOT doet nog niet bijster veel.

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-11 10:40
YES schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:22:
[...]

Ja oké. Dat is meteen ook het punt, ik ken het zelf niet goed. Maar het voelt gewoon wat surrealistisch aan zo goed als dat nu gaat. En wat @Palindrome zegt draagt daar aan bij. Het draait om leningen maar wie of wat er bij betrokken zijn.. Dus ik dub nog even verder :+
Die leningen zijn over-collateralized, in andere woorden als iemand denk joe die lening ga ik niet terugbetalen of wat dan ook wordt diegene zijn onderpand geliquideerd en wordt daarmee de rekening afbetaald.

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-11 23:51
Tijdelijk m'n BNB omgezet in BTC.

• Daacuso
Rubert schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:01:
[...]

Even uit interesse: dat continu winst pakken, hoe doen jullie dat? Zet je continu de winst om naar fiat en boek je dat terug?

Zelf ben ik nu geneigd om alles juist in BTC en ETH te laten staan, omdat die zo lekker omhoog gaan. Ik ben dus juist eerder geneigd om DCA verder in te stappen dan dat ik delen verkoop. Ergens verwacht ik ook niet dat een BTC weer zo'n klap maakt als 2018, juist omdat er nu veel meer grote partijen zijn ingestapt (dit heb ik overigens niet gecheckt en is dus slechts een aanname). Maar goed, dat verwachtte ik de vorige keer ook niet...
Tja dat is een keuze. Ik vindt dat traden ook gewoon leuk, dus ik Hodl nagenoeg niets. Neemt niet weg dat Hodl van bijvoorbeeld een Ada of Eth me wellicht meer rendement had opgeleverd. Doorgaans stel ik me zelf vantevoren een doel om bijv. bij X winst te verkopen. Dat kan in fiat of procenten zijn. Vervolgens zet ik dit weer weg in de volgende coin waarvan ik denk dat daar op korte termijn een stijging inzit.

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-11 10:40
knakworst schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:52:
[...]

AVAX +212 procent in 7 dagen, ja dus. Heel goed team en goede whitepaper zeker. Daarom.
AVAX: shitcoin of niet?

• NomadTitan
Raaafie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:03:
Mijn altcoins zijn GRT, ADA, CAKE, DOT en BNB. GRT en ADA heb ik gekocht voor hodl doeleinden, BNB heb ik ook vertrouwen in dat deze een redelijke waarde behoud. CAKE moont heel hard nu, dus twijel m'n inleg eruit te pakken en DOT doet nog niet bijster veel.
Dit denk ik al een paar dagen mbt CAKE maar elke keer blij dat ik gehold heb! ik denk toch wel dat ik hold tot de marketcap van CAKE -10% á +10% is van SUSHI at lijkt me op dit moment zeer realistisch.

• Ladonna
Glockner schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:00:
[...]

Ik las dit gisteren en heb er een tijdje op gezicht, maar kan nergens een aankondiging vinden. Wie wel?
https://www.crypto-inside...sts-worden-nu-uitgevoerd/

• Daacuso
NomadTitan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:08:
[...]

Dit denk ik al een paar dagen mbt CAKE maar elke keer blij dat ik gehold heb! ik denk toch wel dat ik hold tot de marketcap van CAKE -10% á +10% is van SUSHI at lijkt me op dit moment zeer realistisch.
Dat betekent dus 20 dollar voor Cake :P

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10 15:35
Toch maar even Reef gewisseld voor Cake momenteel.

Als die net zo hard blijft gaan als sushi inderdaad dan kan het nog leuk worden :)

• Raaafie
NomadTitan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:08:
[...]

Cake zit nu op bijna 900Miljoen en Sushi op 2Miljard. Denk je echt dat Cake in de buurt zal gaan komen van Sushi? (ik weet, glazenbol)

• NomadTitan
Daacuso schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:10:
[...]

Dat betekent dus 20 dollar voor Cake :P
Hoe de koersen zich nu verhouden is de sky bijna de limit... wie zal het zeggen alles kan nog behoorlijk wat omhoog. Sentiment is ook wel positief over het algemeen laatste dagen. Dat zie je ook hier terug in het topic.
Raaafie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:12:
[...]

Cake zit nu op bijna 900Miljoen en Sushi op 2Miljard. Denk je echt dat Cake in de buurt zal gaan komen van Sushi? (ik weet, glazenbol)
Het blijft gokwerk natuurlijk, hij kan morgen op 10 miljoen staan of op 10 miljard... wie zal het zeggen? Zou zeker geen financiële keuzes maken op basis van mijn reacties in dit topic.

[ Voor 36% gewijzigd door NomadTitan op 10-02-2021 09:16 ]

• Daacuso
NomadTitan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:12:
[...]

Hoe de koersen zich nu verhouden is de sky bijna de limit... wie zal het zeggen alles kan nog behoorlijk wat omhoog. Sentiment is ook wel positief over het algemeen laatste dagen. Dat zie je ook hier terug in het topic.
Klopt, daarom net stoploss er af gehaald. :)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb die altcoinwinst van bnb in btc en eth gestopt en troost me met de gedachte dat ik nu daar veel meer van heb. Zodra alles REKT gaat verwacht ik dat deze overeind blijven.

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Ik lees al een tijdje (maanden) mee met dit heerlijke forum. Ik leer heel veel en dank voor al jullie kennis en discussies, ook fijn dat dit gewoon op een normale manier gaat zonder al te veel haantjes :).

Ik heb al jaren wat coins, maar ik ben sinds kort een beetje aan het handelen met op Binance icm 3commas. Dat gaat prima.

Heeft er iemand tips wat betreft de base currency? Ik gebruik nu BTC als basecurrency maar als deze helemaal in elkaar klapt dan is dat niet zo handig.

Andere vraag, het gaat zo goed met de winsten dat ik er een exchange bij wil gaan trekken, welke is naast Binance ok in jullie ervaring? Ook met uitbetaling in Nederland? Ik hoor coinbase, kraken, nog andere.

Fijne dag! Ik lees lekker verder op dit awesome forum.

• NomadTitan
WouterVellekoop schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:16:
Ik lees al een tijdje (maanden) mee met dit heerlijke forum. Ik leer heel veel en dank voor al jullie kennis en discussies, ook fijn dat dit gewoon op een normale manier gaat zonder al te veel haantjes :).

Ik heb al jaren wat coins, maar ik ben sinds kort een beetje aan het handelen met op Binance icm 3commas. Dat gaat prima.

Heeft er iemand tips wat betreft de base currency? Ik gebruik nu BTC als basecurrency maar als deze helemaal in elkaar klapt dan is dat niet zo handig.

Andere vraag, het gaat zo goed met de winsten dat ik er een exchange bij wil gaan trekken, welke is naast Binance ok in jullie ervaring? Ook met uitbetaling in Nederland? Ik hoor coinbase, kraken, nog andere.

Ligt aan de markt over het algemeen is probeer ik wel mijn holdings in BTC te increasen omdat ik daar later weer andere coins voor terug kan kopen. Maar het staat je vrij om ook in fiat te gaan zitten natuurlijk. Komt neer op je eigen voorkeur!

• Tibbi3
Phoe, lastig een goede strategie te kiezen.

In 2017/2018 was er ook zo'n FOMO tijd. Weet nog goed dat NEO op $200 stond.

Heb voor nu besloten om een deel van mijn BNB te verkopen wanneer de prijs blijft stijgen. Mocht de prijs dalen, dan kan ik evt. besluiten om goedkoper in te stappen en zo weer meer launchpool rewards / CC cashback etc. te krijgen.

Zo niet, dan heb ik toch een erg mooie boterham verdiend. Je word namelijk enorm gierig.

De stijging van mijn PF in de laatste 24u is ongeveer 80% van wat ik ooit in de crypto heb ingelegd. 8)7

• Daacuso
WouterVellekoop schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:16:

Mag ik vragen welke manier van traden je gebruikt bij 3commas?

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1cyyLRUafH2yJJ24ytgiP2D-_e8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/e56DLthZNT0kQGA6MAqy2lyE.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 19:06
Nog sneller dan ik verwachtte... ik HODL mijn BNB nog wel even 8)

we only make way for the man who boldly pushes past us

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
KCS gaat ook lekker

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
crap toch niet zo goed idee geweest om BNB op 60euro piek te verkopen :s

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

JJ16v schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:22:
Want?

XRP = trash

• Wo Ve
Mag ik vragen welke manier van traden je gebruikt bij 3commas?
(Ik weet even niet hoe je die fancy quotes moet doen :) )

(edit )Ik heb drie bots lopen, eentje met signals, qfl & after pump shocks. Verbaasd over de goede prestaties, vooral over dat ik nog maar met 1 trade verlies heb gemaakt de afgelopen maanden. Dat vond ik mijn eigen schuld, dat was met XRP en zat niet goed op te letten. Gisteren bijvoorbeeld ook diep in het rood met 8 deals, maar vannacht zijn die allemaal weer met winst verkocht.

Verder gebruik ik 3commas (omdat ik het pakket toch al heb) om te daytraden.

De grid bot ben ik nu mee aan het testen op mijn paper trade account.

• Raaafie
Ik ken het gevoel, maar toen je die keuze maakte was het wel een goed idee. Je hebt waarschijnlijk toch winst gepakt.

• NomadTitan
Je winst nemen is nooit een slecht idee, je kan niet alles van tevoren weten...

Verwijderd

Hahha ja. Blij dat ik die toch nog heb.

Wie weet wordt het nog wat. :*)

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:18
Een dikke bnb jongens

• Ernemmer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:24:
[...]

Hahha ja. Blij dat ik die toch nog heb.

Wie weet wordt het nog wat. :*)
Die loopt gewoon achter BNB aan, klein beetje vertraging, maar gaat vast ook wel naar de $100 :D
Half zoveel coins als BNB, dus misschien nog wel hoger, $18 is ie al eens geweest.
BNB is nu op een ATH, KCS nog lang niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Ernemmer op 10-02-2021 09:28 ]

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:18
Ai :X

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-11 12:43
Na veel meelezen de afgelopen tijd ook maar even een account aangemaakt.
In 2017 ingestapt in crypto, maar toen de fout gemaakt om alles in alts te laten staan bij de bearmarket. Veel alts dus verdampt tot zo goed als niks. Die zelfde fout wil ik nu niet maken, dus daarom wil ik stop losses gaan instellen. Maar weet niet goed op welke waardes. Zijn hier bepaalde tactieken voor? Bijvoorbeeld 10% onder huidige prijs? Of op bepaalde supports?

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55

• Ernemmer
  • Niet online
FSC_87 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:27:
In 2017 ingestapt in crypto, maar toen de fout gemaakt om alles in alts te laten staan bij de bearmarket. Veel alts dus verdampt tot zo goed als niks. Die zelfde fout wil ik nu niet maken, dus daarom wil ik stop losses gaan instellen. Maar weet niet goed op welke waardes. Zijn hier bepaalde tactieken voor? Bijvoorbeeld 10% onder huidige prijs? Of op bepaalde supports?
Volgens mij is een paar procent onder een support vaak wel een goede plek, al doe ik het zelf ook vaak gewoon op gevoel.

[ Voor 3% gewijzigd door Ernemmer op 10-02-2021 09:29 ]

Verwijderd

Ernemmer schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:26:
[...]

Die loopt gewoon achter BNB aan, klein beetje vertraging, maar gaat vast ook wel naar de $100 :D
_O- als die naar de $100 gaat doe ik zeker een dansje.

5 zou al prachtig zijn.

Maar aangezien zelfs DMG vandaag +50% doet, een coin die 3 dagen geleden officieel dood is verklaard door het team zelf, denk ik dat dit hele pumpfestijn niet zo lang meer gaat duren _O-

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-11 23:51
? Zojuist he, op €118.

• Daacuso
Mensen, hoe moet ik ondertussen ook nog eens thuiswerken 8)

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:44

FreakNL

Well do ya punk?

Gewoon geen shitcoins kopen is al een goeie..

Stop losses zijn leuk, maar als het om speelgeld gaat en je zit in een goeie munt (BTC, ETH, LINK) dan is het op de lange termijn meestal geen goed idee.. Je kan dan beter HODLen totdat je weer op het oude niveau zit (of erboven)...

Natuurlijk, totaal geen garanties.. Maar als je de laatste 3 jaar bekijkt van de niet-shitcoins is er eigenlijk geen enkel fout instapmoment en was HODL altijd de beste taktiek geweest..

ETH was 1000 euro eind 2017, daarna een hele tijd stuk minder, maar nu tegen de 1500
BTC was 13000 eind 2017, daarna hele tijd stuk minder, maar nu tegen de 40k
LINK was 16 euro in augustus 2020, toen weer een beetje minder, nu tegen de 25 euro..

TL/DR
HODL als je het geld niet nodig hebt en ga niet in shitcoins zitten.

Mooooody in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14"

[ Voor 16% gewijzigd door FreakNL op 10-02-2021 09:35 ]

• Tibbi3
Daacuso schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:30:
Mensen, hoe moet ik ondertussen ook nog eens thuiswerken 8)
Heel herkenbaar! :D

• Wo Ve

• Daacuso
Dat traden levert momenteel in een week tijd meer op dan een maand ploeteren voor de baas. 8)7

• Woohooo
  • Laatst online: 16:18

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zeker, net als <insert random coin> gaat ook als een malle de laatste tijd.

• jvp
  • Laatst online: 19:20

jvp

Regulatie en acceptatie komen al een tijdje hier voorbij... maar sinds november zijn we bezig met een groei die eigenlijk niet gezond is om het te kunnen hebben over regulatie. Regulatie komt als de koersen zich aanpassen naar "normaal" en dat is wat ik had gehoopt na het debacle van 2017. Ik ken de definitie van normaal ook niet maar deze moonshots zijn een herhaling van 2017 en vroeg of laat gaat er een correctie komen. We flipperen nu allemaal lekker mee op de berichten van Elon Musk, maar als hij weer dronken achter de bar ligt en besluit te twitteren dat hij net met bitcoin zijn kont heeft afgeveegd en heeft doorgespoeld gaan we REKT. Ik hoop toch zo dat ik het allemaal mis heb maar mijn gezonde verstand begint wel tegen te sputteren...

Zo eens een ander bericht dan alle FOMO's die hierbij komen en hopelijk voer voor een goede discussie i.p.v. de MOON, REKT en Buy nu berichten.

* Dit is geen financieel advies maar boeren verstand 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door jvp op 10-02-2021 09:34 ]

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Stop loss is nooit een goed idee, deze markt zit vol met stop loss hunters.
Dat betekent dat, als je wakker wordt je grafcoin ( welke dat dan ook is) is verkocht en de waarde inmiddels weer hoger staat dan de prijs waarvoor je hebt verkocht.

Ik heb met Bitcoin nooit een stop loss ingesteld, soms stond ik daardoor wel - €7000 verlies en drie dagen later weer op +6/700 winst waarna ik er weer snel afscheid van nam.
Daarna ging het natuurlijk altijd weer hoger wat logisch is. Verkoop betekent immers ook; koop.

Het enige dat je niet moet doen is wat het gross doet, bitcoin satjes in een hosselmunt flikkeren en als je me dan vraagt; wat zijn hosselmunten? Voor nu, alles dat geen Bitcoin is.

Doe er je voordeel mee!

XRP = trash

• Ernemmer
  • Niet online
Woohooo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:32:
[...]

Zeker, net als <insert random coin> gaat ook als een malle de laatste tijd.
Misschien had ik er ''vandaag'' bij moeten zetten.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Ooofff die trade van de helft van mn BNB naar BTC in januari doet steeds meer pijn. Dubbel gevoel, want ik profiteer ook nog steeds van de stijging haha. Zit ik bijna in de rare vibe dat ik hoop dat BNB niet meer stijgt, zodat ik me beter kan voelen over die trade :')

PSN/Steam: Xamsix

Pagina: 1 ... 197 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!