En andere coins van toen staan nu nog veel hoger dan in 2018. Het is maar net wat je hold.Malarky schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 06:01:
[...]
LTC/ETH en LTC/BTC staan nog heel laag: lijkt me een valide reden voor een pump. Want: laag.
Ik denk persoonlijk dat veel afhangt van de Tesla beurskoers. Als Tesla eindelijk corrigeert dan zal met de crypto’s vast hetzelfde gebeuren.
Is daar een goede reden voor? Nee: maar emotie. En Elon heeft nu eenmaal met beiden te maken.
Want laten we wel zijn: als Tesla morgen 25% dipt wie verkoopt dan niet “voor de zekerheid” even zijn Doge? Dat dus...
Verder: ik was begin 2018 erg jaloers op alle bagholders die door weer en wind hun ONT en OMG en nu dus AAVE blijven hodlen.
Tot ik eind 2018 op Tweakers en elders leerde dat diezelfde kracht van hodlers ook hun zwakte was: ze pakten nooit hun winst. En vele coins van toen zijn nu vrijwel dood en begraven.
Wie heeft er een goed gevoel voor coin (noemmaarwat) vandaag? Mijn EOS is vanacht verkocht. Dat geld moet ergens heen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2021 06:17 ]