Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 196 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.148 views

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Firestorm schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:33:
[...]

Ook in dit verhaal ben je aan het terugrekenen naar oude valuta.

We betalen nu ook met z'n allen in euro's en niemand rekent nog terug naar guldens. Als we de overstap maken naar BTC, waarom dan nog die eruo/dollar erbij halen om te bepalen 'hoeveel iets waard is'
Ik doe dat nog dagelijks nog terugrekenen naar guldens x 2 +10%

Conversiekoers zit er nog steeds ingestampt 2,20371

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

[...]

We betalen nu ook met z'n allen in euro's en niemand rekent nog terug naar guldens. Als we de overstap maken naar BTC, waarom dan nog die eruo/dollar erbij halen om te bepalen 'hoeveel iets waard is'
Die wordt er nog bij gehaald omdat de koers van een BTC nog lang niet zo stabiel is als die van de Euro. Als die stabiliteit er ooit komt. Daarnaast: Schaalbaarheid van transacties is ook nog een dingetje.
Ik snap waar je naar toe wilt, maar op dit moment is dat echt nog te vroeg.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ypuh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:32:
[...]

Maar dat rebalance moment is maar 1x per dag toch? Dus zo lang de open en close die dag bij elkaar in de buurt liggen, valt het eventuele verlies nog wel te overzien? Meerdere dagen op rij 10% tikt wel exponentieel hard aan, maar laten we zeggen 3 dagen?
Zie ook dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TmDDCR4AKdhaG3Q88fCevQV1RPE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/psL22PxMeXhwj4t1Dx3M7zA7.jpg?f=user_large

Die dingen vasthouden is echt vragen om problemen. Laatst met XRP nog gezien. Na 24 uur stond XRP gelijk aan 24 uur eerder met XRP/DOWN die 20% lager stond. Alleen als de boel goed blijft zakken zonder dat dit langzaam gaat en flink door blijft gaan met kleine bounces heb je er wat aan. Gaat een coin sideways ga je keihard bloeden. Rebalance is 1 ding, maar verder hebben ze hun eigen vraag en aanbod. De koers kan compleet anders lopen dan de achterliggende coin.

Scalps only is wat ik zou aanraden. Langer dan uren is vragen om problemen. Uitzondering zou zijn heel hard en heel lang zakken zoals BTC van 6k naar 3k. Langzaam omlaag met bounces gaat je geld kosten. Ik was een tijdje terug met XRP ook verbaasd dat het verschil in 24 uur 20% was met een gelijke koers van XRP.

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:16
Aarebe1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:27:
[...]

Vrij mooi betoog hoor.
Maar hiervoor ben ik teveel maxi.
Bitcoin staat voor mij voor vrijheid, los van de banken en overheden.

We geven al een jaar of 3 teveel vrijheden op imho. KYC, noem maar op.
Bitonic heeft wat mij betreft daarom altijd +1.
Dit vind ik een heel bijzonder betoog, je kunt juist geen fuck met je cryptos zonder door allemaal hoepels te springen. Hoe voelt dat als vrijheid?

En ik zie hier mensen nadenken over salaris uitbetalen in crypto.... Dat kun je doen, maar is wel een gok elke maand hoeveel ETH je krijgt en of je er morgen 100 of 50 broden voor kunt krijgen. Heel theoretisch gezien kan het, is het in de praktijk bruikbaar: volstrekt niet.

Waar is nu die unieke use-case waar crypto het 'oude' fiat/geld omver blaast?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:28:
[...]

Misschien klinkt dit ongeloofwaardig, maar ik denk dat ik onder andere omstandigheden helemaal geen SXP zou hebben gehad. Voor mij was het een combinatie van factoren, en nu ben ik letterlijk en figuurlijk een beetje vastgeroest aan deze munt.

Waarom zie jij SXP als een potentieel goede alt voor de longterm hold?
Synthetix is al 2 jaar (?) lang een project dat decentraal derivaten wil aanbieden. Dat is huge en daarom heb ik er destijds ook geld ingestoken. Tijd geleden al mijn defi coins (op REN en LINK na) verenigd in DPI index, dus heb er geen omkijken meer naar. Heb vertrouwen in SNX, maar vooral in Aave en UNI moet ik zeggen.

Injective gaat Synthetix wellicht overtreffen in de volgende bull market, omdat ze "layer 2 proof" zijn. Daarbij is INJ een protocol, waar SNX een eindoplossing is.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 09-02-2021 22:41 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Iemand die matic network heeft en iets nuttigs over kan zeggen?

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:44
Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:40:
[...]

Synthetix is al 2 jaar (?) lang een project dat decentraal derivaten wil aanbieden. Dat is huge en daarom heb ik er destijds ook geld ingestoken. Tijd geleden al mijn defi coins (op REN en LINK na) verenigd in DPI index, dus heb er geen omkijken meer naar. Heb vertrouwen in SNX, maar vooral in Aave en UNI moet ik zeggen.

Injective gaat Synthetix wellicht overtreffen in de volgende bull market, omdat ze "layer 2 proof" zijn. Daarbij is INJ een protocol, waar SNX een eindoplossing is.
Haha lol, verkeerde ticker. We lullen langs elkaar ;)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Mooody

Mooody

elmoody

roflexx schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:41:
Iemand die matic network heeft en iets nuttigs over kan zeggen?
Had ik in stake. Verkocht, omdat het een van de vele oplossingen was. Teveel ruis, teveel risico.
Destijds (sept '20 oid) besloten om al die kleine holds te gooien in Polkadot, die ook wilde bijdragen aan ETH scaling.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 09-02-2021 22:44 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 22:25
Fr33z schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:36:
[...]
Waar is nu die unieke use-case waar crypto het 'oude' fiat/geld omver blaast?
Lees een artikel of een boek.

Voorbeeld:
  • Security against inflation by using a fixed supply
  • Security against seizure by using keys to control funds
  • Privacy of payments by using pseudonymous identities
  • Freedom against censorship by using a peer to peer network
Of luister een podcast:

Ook op podcast apps te vinden.

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:37
Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:44:
[...]

Had ik in stake. Verkocht, omdat het een van de vele oplossingen was. Teveel ruis, teveel risico.
Destijds (sept '20 oid) besloten om al die kleine holds te gooien in Polkadot, die ook wilde bijdragen aan ETH scaling.
Dat is dan een goeie stap geweest denk ik zo! :Y

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:42:
[...]

Haha lol, verkeerde ticker. We lullen langs elkaar ;)
Ik zie het :D

Jij met je freaking Binance card shit coin shizzle 8)

Voor Swipe heb ik Nexo en Crypto.com als oplossingen gekozen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 09-02-2021 22:48 ]

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-10 20:22
Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:44:
[...]

Matic, ook inderdaad gekocht, maar nu voor LRC verruild.

V-Strom 650

• locmorto
DaCoTa schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:45:
[...]

Voorbeeld:

[...]

Of luister een podcast:

[YouTube: Beginner’s Guide #1: Andreas M. Antonopoulos on Why We Need Bitcoin]
Ik was verbaasd dat er na die hack bij Binance, CZ met een voorstel kwam om de gestolen BTC terug te halen via een rollback.

Tot dan toe wist ook niet dat dat überhaupt technisch mogelijk was met BTC.

• Mooody

Mooody

elmoody

ybos schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:45:
[...]

Dat is dan een goeie stap geweest denk ik zo! :Y
Polkadot is sowieso nog vreselijk ondergewaardeerd, ondanks de prijsacties van de laatste weken.

Geen financieel advies :)

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:48:
[...]

Ik zie het :D

Jij met je freaking Binance card shit coin shizzle 8)

Voor Swipe heb ik Nexo en Crypto.com als oplossingen gekozen :)
haha. Weet ik toch :>

• DaCoTa
locmorto schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:49:
[...]
Ik was verbaasd dat er na die hack bij Binance, CZ met een voorstel kwam om de gestolen BTC terug te halen via een rollback.

Ja, CZ was ook verbaasd dat dat technisch niet mogelijk was.

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 12:03
Momenteel heb ik mijn ETH op de Blockchain Wallet staan, maar ik zou deze graag ook op mijn Binance account hebben. Iemand enig idee hoe dit op de juiste manier te doen? Als ik op Binance deposit ETH klik kan ik kiezen tussen 3 netwerken, namelijk ERC20, BEP2 en BEP20 (BSC).

Het ontvangsadres van de eerste en derde zijn exact hetzelfde, maar ik dacht dat ETH een eigen netwerk had. Iemand een idee hoe dit goed te doen?

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:28
[...]

Als we de overstap naar een decentrale cryptomunt willen maken, moeten er eerst de randvoorwaarden naar zijn. Oftewel, je moet er overal mee kunnen betalen, het moet redelijk stabiel zijn (als ik vandaag 2 zakken chips kan kopen van 1 BTC, maar morgen mísschien wel 3, dan wacht ik tot morgen. Funest voor een economie) en zo zijn er nog een paar voorwaarden. En er moet ook de noodzaak zijn om over te stappen.

De noodzaak kan zijn dat burgers vertrouwen verliezen in het huidige financiële stelsel. Maar dat gebeurt niet zomaar. Wel mogelijk, imo.

Het gaat er uiteindelijk om dat je weet wat je aan je munt hebt. Voor 40000 euro kan ik een best wel mooie auto kopen, over 1 jaar een iets minder mooie auto. Voor 1 BTC? Nu 1 best wel mooie auto, volgend jaar een Lambo. Of een pizza. Geen idee :)

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
locmorto schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:49:
[...]

Natuurlijk is dat theoretisch en technisch mogelijk? Als de meerderheid besluit terug te gaan naar een block in het verleden en vanaf daar weer opnieuw te gaan valideren is dat prima mogelijk. Dat is het mooie of slechte aan blockchain, de meerderheid beslist letterlijk.
CZ overspeelde zijn kaarten alleen een beetje toen hij met die uitspraak kwam. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Mooody

Mooody

elmoody

emot schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:52:
Momenteel heb ik mijn ETH op de Blockchain Wallet staan, maar ik zou deze graag ook op mijn Binance account hebben. Iemand enig idee hoe dit op de juiste manier te doen? Als ik op Binance deposit ETH klik kan ik kiezen tussen 3 netwerken, namelijk ERC20, BEP2 en BEP20 (BSC).

Het ontvangsadres van de eerste en derde zijn exact hetzelfde, maar ik dacht dat ETH een eigen netwerk had. Iemand een idee hoe dit goed te doen?
ERC20 is het gangbare ETH netwerk.
BEP is Binance. Dat is sneller en goedkoper, maar elke transactie komt in de spaarpot van CZ.

• locmorto
DaCoTa schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:51:
[...]

Ja, CZ was ook verbaasd dat dat technisch niet mogelijk was.
Technisch is het mogelijk maar het is verder niet doorgezet.

Maar we hebben in 2017 ook de eerste hard fork meegemaakt op het BTC netwerk met BCH gratis geld voor iedereen _/-\o_

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:14

JT

VETAK y0

Wow, wat gaat het bijzonder met btc. Even met wat andere dingen bezig gehouden afgelopen dagen om ook nog iets te proeven van het analoge leven. Maar ik zie btc nu eenzelfde kabbelende zijwaartse beweging maken als na de eerste pump nav de btc-aankondiging van Tesla. Dus ik ben heel benieuwd of het nu vannacht weer zo debiel omhooggaat en we over de 50k gaan. Vorige keer verwachtte ik dat we gingen dippen maar niks bleek minder waar :X

Edit: nog een leuk miniwinstje gemaakt op xvg, gekocht bij 41, take profit stop limit op 45 ingesteld die afgegaan is maar zo te zien had ik beter nog even kunnen wachten :+ Nou ja, nog iets van profit in mijn gemiste btc-pump dagen :P

[ Voor 33% gewijzigd door JT op 09-02-2021 23:05 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Mooody

Mooody

elmoody

De enige zekerheid die er is, is dat Dogecoin flink gaat inleveren de komende dagen.

"Huh? Is Elon dan niet echt bullish op Dogecoin?"

Jawel, maar alleen als het zijn BTC-stack kan vergroten. Welkom in crypto :)

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
FIL coin pumping ??

• Fr33z
DaCoTa schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:45:
[...]

Voorbeeld:

[...]

Of luister een podcast:

[YouTube: Beginner’s Guide #1: Andreas M. Antonopoulos on Why We Need Bitcoin]
Ok, dankjewel. Ik blijf daar echt geen enkel groot voordeel in zien of groot probleem opgelost worden. Vrijwel alle problemen die we nu met geld/fiat hebben zijn ook in een volledig crypto-wereld reële issues:

Security against inflation by using a fixed supply --> ok, er kunnen niet meer dan 21 miljoen BTCs zijn, op zich prima. Maar de koopkracht/waarde van een btc kan met zo goed dalen of stijgen als die van euros. Dat het aantal gemaximeerd is is leuk maar het mechanisme dat mensen zeggen: ja prima ik verkoop je nu product X voor 2 satoshi over 4 jaar wil er 3 satoshi voor hebben want rente of andere drivers zorgen ervoor dat leven duurder wordt.

Security against seizure by using keys to control funds -> meeste cryptos staan bij exchanges en zijn dus veel minder beschermd en vatbaar voor hacks of andere trucs. Als je dit helemaal goed wilt doen moet je alles goed opslaan in Wallets met eigen Keys, wat weer heel ongebruiksvriendelijk en foutgevoelig is

Privacy of payments by using pseudonymous identities -> juist doordat de blockchain zo openbaar is kun je er veel meer uit afleiden en is het maar de vraag of dit meer privacy geeft

Freedom against censorship by using a peer to peer network --> ook niet echt, de macht over wat wel en niet OK is verschuift alleen van bijv banken of payment providers maar een 51% meerderheid van de miners. Dus je bent nog steeds afhankelijk maar nu van een iets andere groep (en reken maar dat het grootkapitaal ook stevige whales zijn)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
CAKE bijna door de 6 USD heen... Prachtig :)

Gisteren en vandaag een collega geholpen om ook Cake op Beefy te zetten. Die dacht dat Cake zelf in waarde stabiel bleef en hij alleen rente kreeg. Toen ik hem vertelde dat de koers vandaag >42% was gegaan schrok hij daarvan, want ineens besefte hij dat de koers dus ook kon dalen. Dat is natuurlijk wel zo, dus maar voorzichtig blijven. Vooralsnog een prima investering geweest.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Mooody

Mooody

elmoody

Alles is pumping. Filecoin mwah. Dat gaat Google of Amazon wel oplossen voor gebruikers die er om vragen, geen FIL voor nodig vrees ik.

• JT

JT

VETAK y0

Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:09:
CAKE bijna door de 6 USD heen... Prachtig :)

Gisteren en vandaag een collega geholpen om ook Cake op Beefy te zetten. Die dacht dat Cake zelf in waarde stabiel bleef en hij alleen rente kreeg. Toen ik hem vertelde dat de koers vandaag >42% was gegaan schrok hij daarvan, want ineens besefte hij dat de koers dus ook kon dalen. Dat is natuurlijk wel zo, dus maar voorzichtig blijven. Vooralsnog een prima investering geweest.
8)7 Elke keer als ik bij munten lees "vandaag 57307 procent gestegen" denk ik, oei, beter voorlopig afblijven. Tot ik een paar uur of een dag later lees dat er nog 48874 procent bij is gekomen :X

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-10 20:22
@Mooooody Damn, zoveel kennis van verschillende coins. Petje af. Volg maar een aantal. Petje af. :)

V-Strom 650

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:22
Gisteren (?) door Micheal Saylor gepushed op Twitter geloof ik.

Signature

• Mooody

Mooody

elmoody

JT schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:11:
[...]

8)7 Elke keer als ik bij munten lees "vandaag 57307 procent gestegen" denk ik, oei, beter voorlopig afblijven. Tot ik een paar uur of een dag later lees dat er nog 48874 procent bij is gekomen :X
Als je dit leest, vooral blijven investeren in de protocollen achter de munten en niet in de munten zelf.
Dus: Ethereum, Pokadot en evt. Cosmos.

Misschien upwards minder gains, maar de kans is veel groter dat je uberhaupt omhoog gaat.

• DaCoTa
Fr33z schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:08:
[...]
Ok, dankjewel. Ik blijf daar echt geen enkel groot voordeel in zien of groot probleem opgelost worden. Vrijwel alle problemen die we nu met geld/fiat hebben zijn ook in een volledig crypto-wereld reële issues:

Security against inflation by using a fixed supply --> ok, er kunnen niet meer dan 21 miljoen BTCs zijn, op zich prima. Maar de koopkracht/waarde van een btc kan met zo goed dalen of stijgen als die van euros. Dat het aantal gemaximeerd is is leuk maar het mechanisme dat mensen zeggen: ja prima ik verkoop je nu product X voor 2 satoshi over 4 jaar wil er 3 satoshi voor hebben want rente of andere drivers zorgen ervoor dat leven duurder wordt.

Security against seizure by using keys to control funds -> meeste cryptos staan bij exchanges en zijn dus veel minder beschermd en vatbaar voor hacks of andere trucs. Als je dit helemaal goed wilt doen moet je alles goed opslaan in Wallets met eigen Keys, wat weer heel ongebruiksvriendelijk en foutgevoelig is

Privacy of payments by using pseudonymous identities -> juist doordat de blockchain zo openbaar is kun je er veel meer uit afleiden en is het maar de vraag of dit meer privacy geeft

Freedom against censorship by using a peer to peer network --> ook niet echt, de macht over wat wel en niet OK is verschuift alleen van bijv banken of payment providers maar een 51% meerderheid van de miners. Dus je bent nog steeds afhankelijk maar nu van een iets andere groep (en reken maar dat het grootkapitaal ook stevige whales zijn)
Dit zijn grof genomen achterhaalde kritieken. Ik praat even vanuit de invalshoek van bitcoin.

Inflatie: bij euro's en dollars weet je in het huidige klimaat zeker dat je geld minder waard wordt. Bitcoin is volatiel, maar vooral op de korte termijn.

Het aantal bitcoin op exchanges daalt vrij rap. Daarnaast is self-custody is tegenwoordig een stuk vriendelijker. Kijk eens naar Umbrel, of naar een Cobo Wallet. Zo moeilijk is het niet.

Privacy: Ook daar gaat de techniek alleen maar verder. Lightning en Liquid draaien al een hele tijd, en met ontwikkelingen op het basisprotocol van bitcoin zijn ook grote stappen qua privacy te maken.

Censorship: Het bitcoin netwerk is inmiddels zo groot dat een 51% attack niet fatsoenlijk haalbaar is.

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:14

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Helaas voor mij heb ik net een weekje te vroeg besloten om even wat te "ontstressen" in stable coins. Die hele Tesla jump heb ik dus gemist. Van de andere kant, in die tijd een beetje gekeken wat nu pancake en beefy is en nu staat een deel van mijn PF in de beefy BUSD vault en de BUSD-BNB LP vault. Moet nog wel wat meer uitzoeken, bijv waarom de APY van een vault zo (sterk) fluctueert.

• JT

JT

VETAK y0

Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:17:
[...]

Als je dit leest, vooral blijven investeren in de protocollen achter de munten en niet in de munten zelf.
Dus: Ethereum, Pokadot en evt. Cosmos.

Misschien upwards minder gains, maar de kans is veel groter dat je uberhaupt omhoog gaat.
Valt Unswap daar bijvoorbeeld ook onder? Dus beter Uniswap dan een munt die op Uniswap gaat verschijnen?

Ecodan warmtepomp

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-10 12:06
Goenavund!

Is het al weer tijd voor een nieuwe ATH en Babe vanavond?
En wie heeft vandaag de dip gekocht?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
JT schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:11:
[...]

Ooit gaat het tij natuurlijk keren. Maar dat kan over 1 uur of 8 maanden zijn. Ik ben ook best wel bereid om er nog extra fiat in te steken, maar op dit punt is het gewoon niet handig.

Maarja, nu bijv. 500 Euro inleggen kan morgen 750 Euro betekenen. Of 195... Lastig. Probleem met al die goedkope coins is ook dat je kunt omrekenen hoeveel je er nog prima van je spaargeld bij had kunnen kopen en hoeveel je dus meer had kunnen verdienen. Je wordt al snel te gretig en percentages van >40% wennen ook gewoon erg snel, bizar.

Mijn TSLA aandelen bungelen al enkele weken rondom hetzelfde bedrag. Paar procent erbij, paar procent eraf. Vandaag al getwijfeld om ze uit te betalen en in bijv. ETH of een vage alt te duwen. Morgen nog 1x aankijken en dan maar een besluit nemen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Mooody

Mooody

elmoody

Xoxol schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:15:
@Mooooody Damn, zoveel kennis van verschillende coins. Petje af. Volg maar een aantal. Petje af. :)
Dank, maar teveel eer. Je moet gewoon logisch denken en niet te diep te investeren in shitcoins.
Investeer dan in het platform dat die shitcoins het mogelijk maakt om shitcoins te worden, dan zit je wel goed voor de langere termijn.

• Mooody

Mooody

elmoody

JT schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:18:
[...]

Valt Unswap daar bijvoorbeeld ook onder? Dus beter Uniswap dan een munt die op Uniswap gaat verschijnen?
Er gaat geen munt op Uniswap verschijnen. Uniswap is een liquiditeitsprotocol dat trading mogelijk maakt tussen bepaalde (obscure) muntjes.

• JT

JT

VETAK y0

Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:19:
[...]

Ooit gaat het tij natuurlijk keren. Maar dat kan over 1 uur of 8 maanden zijn. Ik ben ook best wel bereid om er nog extra fiat in te steken, maar op dit punt is het gewoon niet handig.

Maarja, nu bijv. 500 Euro inleggen kan morgen 750 Euro betekenen. Of 195... Lastig. Probleem met al die goedkope coins is ook dat je kunt omrekenen hoeveel je er nog prima van je spaargeld bij had kunnen kopen en hoeveel je dus meer had kunnen verdienen. Je wordt al snel te gretig en percentages van >40% wennen ook gewoon erg snel, bizar.

Mijn TSLA aandelen bungelen al enkele weken rondom hetzelfde bedrag. Paar procent erbij, paar procent eraf. Vandaag al getwijfeld om ze uit te betalen en in bijv. ETH of een vage alt te duwen. Morgen nog 1x aankijken en dan maar een besluit nemen.
Ik heb last van iets waar denk ik veel mensen last van hebben. Als je wil investeren maar je durft niet dan stijgt het en als je besluit het wel te doen dan daalt het 8)7 Ik heb een paar honderd liggen die ik er zo in kan steken maar ik vraag mij gewoon af hoe verstandig dat nu is. Daarom wacht ik ook tot het flink naar beneden gaat. Als dat een maand ofzo duurt dan is dat maar zo. Vandaag had ik ook de neiging om op de FOMO trein te springen maar ik kan dat steeds beter bedwingen. Niet gedaan. Alleen gezien de beweging opzij nu ben ik bang dat dit weer een gevalletje is van "niks doen en dan stijgt die" :+ Uiteindelijk wel van een beetje fiat nog een beetje xvg gekocht en met een kleine 10% winst weer verkocht waardoor dat nu toch in btc staat :P

Ook met het missen van de tweede jump, ben eruit gegaan bij 43,2k (Stop loss). Baal wel een klein beetje dat het juiste zo ongeveer de bodem van de dip bleek te zijn. Aan de andere kant had ik vanaf dat moment ook geen risico meer om het weer te verliezen. Dus hoezeer ik soms dan baal, kan ik mezelf dat ook steeds beter voor houden.

Een vraagje, wellicht kan ik er iets van leren. Met jouw kennis, zou je een stop loss op 43,2k bij die eerste jump onhandig noemen en zo ja, waarom? Ik dacht zelf, ik ga tussen de MA's zitten zodat ik niet vlak boven of onder de eerste geraakt wordt en die dan weer omhoog gaat.

Ecodan warmtepomp

• JT

JT

VETAK y0

Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:23:
[...]

Er gaat geen munt op Uniswap verschijnen. Uniswap is een liquiditeitsprotocol dat trading mogelijk maakt tussen bepaalde (obscure) muntjes.
Ok ok ik stop al met vragen :+ Ik neem mezelf al een paar dagen voor om even wat verder te gaan lezen over DeFi e.d. Zal ik eerst eens doen :P Wellicht dat ik toch ondanks de megagains voor de middellange termijn wat DOT ga aanschaffen.

Ecodan warmtepomp

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:19:
[...]

Ik ga je niet proberen na te doen, dat kan toch immers alleen maar fout gaan. Maar met die percentages van 40% zijn dat korte termijn hefboomproducten of bedoel je daarmee 40% in een half jaar..?

• Fr33z
DaCoTa schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:17:
[...]

Dit zijn grof genomen achterhaalde kritieken. Ik praat even vanuit de invalshoek van bitcoin.

Inflatie: bij euro's en dollars weet je in het huidige klimaat zeker dat je geld minder waard wordt. Bitcoin is volatiel, maar vooral op de korte termijn.

Het aantal bitcoin op exchanges daalt vrij rap. Daarnaast is self-custody is tegenwoordig een stuk vriendelijker. Kijk eens naar Umbrel, of naar een Cobo Wallet. Zo moeilijk is het niet.

Privacy: Ook daar gaat de techniek alleen maar verder. Lightning en Liquid draaien al een hele tijd, en met ontwikkelingen op het basisprotocol van bitcoin zijn ook grote stappen qua privacy te maken.

Censorship: Het bitcoin netwerk is inmiddels zo groot dat een 51% attack niet fatsoenlijk haalbaar is.
Ok, dat zijn ontwikkelingen die ik niet kende, dankjewel.

Maar ik denk dat inflatie compleet onderschat wordt door er simpelweg alleen maar te kijken als 'meer muntjes bijspringen geeft inflatie en klaar'. Wat denk je van de enorme drivimg force van rente op leningen? Dat is zo'n grote stuwende kracht dat alles zonder inflatie in elkaar klapt. Dus ok, mss is er geen inflatie in de zin dat er meer BTCs bijkomen maar de mechanismes die maken dat we over een paar jaar een euro meer willen hebben voor hetzelfde brood zijn er nog.

Blijft over: zijn dit nou echt grote problemen? Ik denk van niet, anders was de adoptie van de magische cryptos echt enorm veel groter.

Het blijft een oplossing op zoek naar een probleem. Totdat we problemen vinden die belangrijk of hinderlijk genoeg zijn blijft het marginaal.

Natuurlijk zou het kunnen dat er veel meer controle komt.of censuur ofzo, in dat geval zou de use-case om kunnen slaan.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:18
Kain_niaK schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:29:
[...]

Join my BCH to Vesper bridge. :)

Die heb ik opgericht precies voor mensen als jij. Dan kun je toch meedoen zonder zo veel aan fees kwijt te raken.
Op Reddit verkondig je dat het nog niet trustless is en men het naar jou moet versturen.
Ik denk dat je eerst aan de weg moet timmeren zodat het trustless en non-Custodial kan.

• Mooody

Mooody

elmoody

Dat hele beefy gedoe kost je ook alleen maar ETH en sats. Focus mensen, focus.
Ga je geld niet in het BInance-ecosysteem gooien, dat is het shitcoincasino waar nog velen in gaan trappen.

Al die mensen die pas volgend maand een Binance account aanmaken, die mensen mogen in die zooi trappen. Jij niet toch?

Gewoon focussen op 1, 2, 3 muntjes in deze periode. Dat blijft mijn advies. Niet spannend, wel zinning :)

[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 09-02-2021 23:29 ]

• JohnW1
Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door JohnW1 op 09-02-2021 23:30 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
JohnW1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:26:
[...]

Ik ga je niet proberen na te doen, dat kan toch immers alleen maar fout gaan. Maar met die percentages van 40% zijn dat korte termijn hefboomproducten of bedoel je daarmee 40% in een half jaar..?
CAKE is vandaag al 50% gestegen vs USD, is een crypto die je gewoon kunt kopen en dus hard gestegen zonder hefboom. Nog even los van het rendement van 0,37% per dag wat met grotere aantallen ook een leuk aantal extra CAKE per dag oplevert.

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:40
Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:28:
Ga je geld niet in het BInance-ecosysteem gooien, dat is het shitcoincasino waar nog velen in gaan trappen.

Gewoon focussen op 1, 2, 3 muntjes in deze periode. Dat blijft mijn advies. Niet spannend, wel zinning :)
Hoezo kost dat je ETH en sats? En waarom is het een shitcoin casino??

• Crypts
Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:28:

Al die mensen die pas volgend maand een Binance account aanmaken, die mensen mogen in die zooi trappen. Jij niet toch?

Ik ben je even kwijt, die launchpool coins doen het toch prima? Of bedoel je iets anders? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• JT

JT

VETAK y0

Oh btw zijn er mensen die hier met private sales te maken hebben in defi-muntjes? Een groep waar ik in zit wil daaraan mee gaan doen maar de minimale investering is voor mij vrij hoog, ik heb het idee dat het gebeuren nogal geshilled wordt en van de 4 ICO's waar ik aan mee gadaan heb ben ik er op 3 REKT gegaan. Welliswaar was dat in de aanloop naar de bearmarket maar daar heb ik serieus geld verloren.

Ecodan warmtepomp

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Wallstreet is bijna onveranderd gesloten en de crypto's doen niet veel, een soort stilte voor de storm?
Als Wallstreet hard gaat zakken of stijgen zullen we zien wat de crypto's doen.....
Is er een correlatie of niet. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 09-02-2021 23:32 ]

• JT

JT

VETAK y0

RaptorXS schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:32:
Wallstreet is bijna onveranderd gesloten, een soort stilte voor de storm?
Als Wallstreet hard gaat zakken of stijgen zullen we zien wat de crypto's doen.....
Ik denk dat er zeker een correlatie is. Wat ik mij vooral afvraag is of die omgekeerd gaat zijn of niet. Met meer institutionele investeerders denk ik dat de kans groter wordt dat de correlatie evenredig is.

Ecodan warmtepomp

• mjoaris
Crypts schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:31:
[...]

Ik ben je even kwijt, die launchpool coins doen het toch prima? Of bedoel je iets anders? :?
Moody spreekt hier zichzelf even hardop toe, om zijn eigen FOMO te onderdrukken :9 geintje Moody :*)

• JohnW1
Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:30:
[...]

CAKE is vandaag al 50% gestegen vs USD, is een crypto die je gewoon kunt kopen en dus hard gestegen zonder hefboom. Nog even los van het rendement van 0,37% per dag wat met grotere aantallen ook een leuk aantal extra CAKE per dag oplevert.
Eens, die heb ik ook gezien/vandaag meerdere keren voorbij zien komen. Gaat deze coin plaats maken voor iets anders in je PF of zit deze in de handelspot. Anyway, kan vragen blijven stellen omdat het mooi te zien is echter is het voor mij niet weggelegd, iets met discipline...
Ik hou het bij INJ :)

Succes!

• Gelukszoekr
RaptorXS schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:32:
Wallstreet is bijna onveranderd gesloten, een soort stilte voor de storm?
Een jaar geleden volgde crypto wallstreet en de metalen.

@moody Het Binance casino is helemaal hot. Ik snap het ook niet helemaal. Was het dan zo ondergewaardeerd?

Cake is al helemaal bijzonder. Ik heb er een week mee gespeeld. 10k van die dingen voor weinig gekocht met met 400% apy. Toen ging de koers wat naar beneden en maar snel verkocht vanwege de enorme inflatie.

Blijkbaar boeit dat geen donder. De fomo is real

• Mooody

Mooody

elmoody

mjoaris schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:31:
[...]

Hoezo kost dat je ETH en sats? En waarom is het een shitcoin casino??
Omdat je er flink mee kunt verliezen als Bitcoin ff een stapje omlaag doet?

Slechts 1 jaar geleden stond BTC op $5000, nu op $45.000. Mensen die nu in Bitcoins en alts stappen, gaan nog flinken klappen krijgen, dat is een zekerheidje. Belangrijk is om te bepalen waar je prioriteiten liggen.

Kan me niet voorstellen dat je met ijzeren hand je Binance-shitcoin gaat vasthouden als ze 60% in prijs dalen.
Als BTC 30% in prijs zakt, zou ik dat juist zien als een inkoopmoment. Dus vooral bepalen wat je gaat doen als je verlies gaat hebben....en verlies dat ga je krijgen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 09-02-2021 23:40 ]

• gijsvogel
In de categorie: How about this Shitcoin?!?

EOS?
Begint zo te zien weer wat te doen op dit moment.
Gokje waard of een keiharde no-go?
Is er iemand dit het in zijn PF heeft?

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:51

YES

Moderator General Chat
mjoaris schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:02:
[...]

Hoe bedoel je je krijgt er geen hoogte van precies?
Laat ik voorop stellen: ik heb me er sowieso te weinig in verdiept.

Maar ik krijg er momenteel een beetje een 'te mooi om waar te wezen' gevoel bij. Je crypto bij hen parkeren en daardoor in ruil dikke rente krijgen en met een beetje geluk stijgen je crypto's ook nog eens in waarde waardoor je dubbel dik verdiend. Ik moet me ook beter inlezen hoor, hoe zij hun geld verdienen waarmee ze o.a. die rentes financieren bijvoorbeeld. Hierdoor blijft het vaag voor mij.

• mjoaris
Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:37:
[...]

Omdat je er flink mee kunt verliezen als Bitcoin ff een stapje omlaag doet?

Slechts 1 jaar geleden stond BTC op $5000, nu op $45.000. Mensen die nu in Bitcoins en alts stappen, gaan nog flinken klappen krijgen, dat is een zekerheidje. Belangrijk is om te bepalen waar je prioriteiten liggen.
Ik heb nog niet gezien dat zowel beefy als cake gecorreleerd lijkt te zijn met de Bitcoin prijs. Persoonlijk win ik dus alleen in sats en ETH momenteel omdat die projecten veel harder stijgen dan Bitcoin of Ethereum.

Ik heb er gewoon een beetje moeite mee dat je het shitcoins noemt. Naar mijn mening is Binance Smart Chain momenteel booming voor DeFi omdat de fees op ETH de pan uit rijzen. Da's ook direct de reden dat de APY's zo veel hoger liggen: t geld verdwijnt niet in transactie kosten.

• JT

JT

VETAK y0

gijsvogel schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:40:

EOS?
Als je even zoekt op EOS in dit topic dan kun je vinden dat een aantal dagen geleden is vastgesteld dat het erop lijkt dat EOS op het punt staat iets te doen. Die Tesla-pumps hebben wat roet in het eten gegooid maar dat zal het denk ik eerder uitstellen dan afstellen. Ik heb er wat van gekocht en een aantal andere tweakers ook.

Ecodan warmtepomp

• PilatuS
  • Niet online
gijsvogel schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:40:

EOS?
De oude coins hebben het moeilijk op wat uitzonderingen na. NEO, XRP, EOS en vele andere doen wel wat, maar echt een feest is het niet. Betekend niet dat ze geen 20 of 50% kunnen doen, maar de grote winsten zijn met andere coins te halen. Dit nog los van wat BTC doet.

• mjoaris
YES schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:41:
[...]

Maar ik krijg er momenteel een beetje een 'te mooi om waar te wezen' gevoel bij. Je crypto bij hen parkeren en daardoor in ruil dikke rente krijgen en met een beetje geluk stijgen je crypto's ook nog eens in waarde waardoor je dubbel dik verdiend. Ik moet me ook beter inlezen hoor, hoe zij hun geld verdienen waarmee ze o.a. die rentes financieren bijvoorbeeld. Hierdoor blijft het vaag voor mij.
Beefy verdient niets zelf om jou extra rente te kunnen uitkeren ofzo. Het maakt gebruik van Pancakeswap die CAKEs uitdelen en van Venus die XVS uitdelen als dank dat je hun platform gebruikt. Beefy haalt daar het maximale uit door slim met de mogelijkheden om te gaan die ieder platform biedt.

• Mooody

Mooody

elmoody

Crypts schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:31:
[...]

Ben niet thuis in al die coins die maandelijks worden gedropt op Binance. Vind het jammer om mijn tijd er aan te besteden, omdat het doel van die pools is om aandacht te genereren...ongeacht of het project enige bestaansrechts heeft.

Het is niet allemaal gore bagger hoor.
BAND en INJ zijn "Binance-shitcoins" die mijn aandacht hebben getrokken. Dus ik doe er net zo hard aan mee :+

Maar heeeel veeeel is wel bagger. Echt gore bagger. Bah! :r

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 09-02-2021 23:50 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:33
zie VITE/BTC nu staan.......slim om nu erin te gaan? :)

nothing stops this train

• gijsvogel
@JT & @PilatuS
Thanks.
Ik had inderdaad nog niet gezocht.
Zal er ook eens een frutje ingooien want het lijkt mij ook zeer goed mogelijk dat daar nog wel een beweging gaat plaatsvinden.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:56
Zijn er nog futures die binnenkort aflopen ofzo? Van droeftoeters die op 30k hadden gerekend enzo? :+

Verder valt mij op hoeveel mensen hier al weer overgaan op de shitcoins. Waarom nou toch :(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• JT

JT

VETAK y0

Richh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:51:
Zijn er nog futures die binnenkort aflopen ofzo? Van droeftoeters die op 30k hadden gerekend enzo? :+

Verder valt mij op hoeveel mensen hier al weer overgaan op de shitcoins. Waarom nou toch :(
Quick profit? Ik heb met een hele simpele trade in een paar uur een kleine 10% winst gemaakt.

Nu alleen de vraag wat ik ermee doe; shitcoin gekocht met fiat naar btc naar shitcoin, weer terug naar btc met winst. Ga ik terug naar fiat of blijf ik in btc met het risico dat ik vannacht mijn winst kwijt ben of dat btc wéér verder stijgt? Ik kan het mij bijna niet voorstellen maar wat er afgelopen nacht gebeurd is kon ik mij ook niet voorstellen.

Ecodan warmtepomp

• Gelukszoekr
Richh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:51:

Greed. Allemaal retail greed. "We" leren het nooit.

Ok, behalve wij dan :p

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:57
YES schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:41:
[...]

Ja leningen. Maar wie ze leent en hoeveel is een blackbox.

• PilatuS
  • Niet online
Een nieuwe bullrun, maar de oude manieren zijn niet veranderd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2aPf3EYhHdh0WaKlOM_Dw-i_43I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pDTM8IiH2GGquINeV3IMzw8F.jpg?f=user_large

Even wat nepwalls neergooien om een paar ton te verkopen en daarna de walls intrekken. De laatste uren gaat het constant zo. Zodra de wall van een paar ton is verkocht zijn de kooporders direct weg en dumpt de boel verder. Wel weer een mooi voorbeeld van vertrouw de orderboeken niet.

• Gelukszoekr
JT schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:53:
[...]

Quick profit? Ik heb met een hele simpele trade in een paar uur een kleine 10% winst gemaakt.

Nu alleen de vraag wat ik ermee doe; shitcoin gekocht met fiat naar btc naar shitcoin, weer terug naar btc met winst. Ga ik terug naar fiat of blijf ik in btc met het risico dat ik vannacht mijn winst kwijt ben of dat btc wéér verder stijgt? Ik kan het mij bijna niet voorstellen maar wat er afgelopen nacht gebeurd is kon ik mij ook niet voorstellen.
10%. En daarna al die vragen, wat is wijsheid. Kopzorgen, gedoe...

Dan liever een Bitcoin maximalist. Dat slaapt een partij lekker joh

• veertje
  • Nu online
Iemand een goeie tip hoe ik kleine restjes BAND/GRT/NuCypher van coinbase naar binance kan krijgen?

• Crypts
Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:48:
[...]

Ben niet thuis in al die coins die maandelijks worden gedropt op Binance. Vind het jammer om mijn tijd er aan te besteden, omdat het doel van die pools is om aandacht te genereren...ongeacht of het project enige bestaansrechts heeft.

Het is niet allemaal gore bagger hoor.
BAND en INJ zijn "Binance-shitcoins" die mijn aandacht hebben getrokken. Dus ik doe er net zo hard aan mee :+

Maar heeeel veeeel is wel bagger. Echt gore bagger. Bah! :r
Kort gezegd zijn we dus allemaal crypto hoeren? :+ Kan ik mee leven hoor zolang dat de rekeningen betaald. :P

En ik maar denken dat die Mooooody dude voor kwaliteit ging. |:( Blijkt het gewoon net zo'n launchpool sletje als ikzelf te zijn maar dan net even anders. 8)7

• JT

JT

VETAK y0

Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:55:
[...]

10%. En daarna al die vragen, wat is wijsheid. Kopzorgen, gedoe...

Dan liever een Bitcoin maximalist. Dat slaapt een partij lekker joh
Kopzorgen valt wel mee hoor. Ook al snap ik wat je bedoelt. Het is een leuke onverwachte winst. Heb een deel van de onverwachte niet meegepakte btc-stijging zo goed gemaakt :Y) Zo bepaal ik wel wat ik doe. Neig nu naar fiat. Zou ik denk ik ook gedaan hebben als ik de btc-stijging wel had meegepakt. Het is gekkenwerk met btc en des te verder het stijgt des te groter de kans dat het klapt (voor mijn gevoel in ieder geval). Maar ik sta open voor andere inzichten :)

[ Voor 14% gewijzigd door JT op 09-02-2021 23:59 ]

Ecodan warmtepomp

• Mooody

Mooody

elmoody

mjoaris schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:42:
[...]

Ik heb nog niet gezien dat zowel beefy als cake gecorreleerd lijkt te zijn met de Bitcoin prijs. Persoonlijk win ik dus alleen in sats en ETH momenteel omdat die projecten veel harder stijgen dan Bitcoin of Ethereum.

Ik heb er gewoon een beetje moeite mee dat je het shitcoins noemt. Naar mijn mening is Binance Smart Chain momenteel booming voor DeFi omdat de fees op ETH de pan uit rijzen. Da's ook direct de reden dat de APY's zo veel hoger liggen: t geld verdwijnt niet in transactie kosten.
Defi is een hypewoord en het uber-gecentraliceerde Binance speelt daar slim op in. Even uitzoomen en kijken wat defi echt kan betekenen...en waar dus ook de grote gains zullen liggen.

• Gelukszoekr
JT schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:58:
[...]

Kopzorgen valt wel mee hoor. Ook al snap ik wat je bedoelt. Het is een leuke onverwachte winst. Heb een deel van de onverwachte niet meegepakte btc-stijging zo goed gemaakt :Y) Zo bepaal ik wel wat ik doe. Neig nu naar fiat. Zou ik denk ik ook gedaan hebben als ik de btc-stijging wel had meegepakt. Het is gekkenwerk met btc en des te verder het stijgt des te groter de kans dat het klapt (voor mijn gevoel in ieder geval). Maar ik sta open voor andere inzichten :)
Als je de chart bekijkt dan is verkopen waarschijnlijk verstandig. Maar wanneer stap je dan weer in? En gaan we echt naar beneden?

Ik kan het niet. Ik wil er bij zijn. Dan maar het risico op een -50% ofzo. op den duur komt er wel weer een nieuwe ath. Gek genoeg slaap ik daar echt beter van.

• mjoaris
Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:59:
[...]

Defi is een hypewoord en het uber-gecentraliceerde Binance speelt daar slim op in. Even uitzoomen en kijken wat defi echt kan betekenen...en waar dus ook de grote gains zullen liggen.
Inhoudelijk reageer je niet echt op mij maar kom je met dit soort cryptografische omschrijvingen waar ik mag gissen wat je bedoelt... 8)7

Los van het feit dat BSC gecentraliseerd is onder een best betrouwbare speler hoeft dat niet te betekenen dat de shitcoin projecten waar jij je niet in lijkt te willen verdiepen ook gecentraliseerd opereren. Daarbij lijkt ETH me ook niet zo gedecentraliseerd en vooral niet toegankelijk (lees: fees) voor Jan en alleman.

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Waar kan je nieuw gelanceerde coins zien op binance?

• PilatuS
  • Niet online
Ferra schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 00:10:
Waar kan je nieuw gelanceerde coins zien op binance?
Al het nieuws, samen met nieuwe listings komt hier langs:

https://www.binance.com/en/inmail

Bensimpel

Positieve meneer

Ik ga maar eens inzetten op NUcypher, als ik zo het internet mag geloven gaat deze deze maand ook naar de maan.

😆 - Denk ook eens om ;)

• Mooody

Mooody

elmoody

mjoaris schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 00:05:
[...]

Inhoudelijk reageer je niet echt op mij maar kom je met dit soort cryptografische omschrijvingen waar ik mag gissen wat je bedoelt... 8)7

Los van het feit dat BSC gecentraliseerd is onder een best betrouwbare speler hoeft dat niet te betekenen dat de shitcoin projecten waar jij je niet in lijkt te willen verdiepen ook gecentraliseerd opereren. Daarbij lijkt ETH me ook niet zo gedecentraliseerd en vooral niet toegankelijk (lees: fees) voor Jan en alleman.
Die hoge fees van ETH hadden al lang gefixt kunnen worden als Ethereum een bedrijf zou zijn zoals Binance.
Bij Ethereum ligt het net even iets lastiger en kost het meer tijd. Ethereum is immers geen bedrijf zoals Binance. Beide zijn best wel onvergelijkbaar gelukkig.

• mjoaris
Mooooody schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 00:15:
[...]

Die hoge fees van ETH hadden al lang gefixt kunnen worden als Ethereum een bedrijf zou zijn zoals Binance.
Bij Ethereum ligt het net even iets lastiger en kost het meer tijd. Ethereum is immers geen bedrijf zoals Binance. Beide zijn best wel onvergelijkbaar gelukkig.
Ik zie op dit moment enkel een trade-off (on)bruikbaarheid vs decentralisatie. Jij gebruikt toch ook Binance om op te traden omdat dit zo lekker werkt, of doe je alles op Uniswap om bij iedere transactie, wat is het, 20,30,40 dollar te verliezen? Tuurlijk is decentralisatie een sterk punt en ik denk ook zeker dat de toekomst niet op BSC ligt, maar voor nu lekker profiteren :9

• DaCoTa
Korte uitleg over energiegebruik van het bitcoin netwerk:

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
https://www.binance.com/nl/bnbmining

Kwam dit dus net pas tegen (ben al veel te lang niet ingelogd op Binance), maar ik zie niet echt de nadelen hiervan. Dus heb alle BNB wat ik nog had Gestakete nu, maar als ik bij het traden de fees in BNB wil betalen. Kunnen deze BNB in de Vault nog wel worden gebruikt daarvoor? Of kan ik beter wat beschikbaar houden in de spot?

• Crypts
xileS schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 00:36:
https://www.binance.com/nl/bnbmining

Kwam dit dus net pas tegen (ben al veel te lang niet ingelogd op Binance), maar ik zie niet echt de nadelen hiervan. Dus heb alle BNB wat ik nog had Gestakete nu, maar als ik bij het traden de fees in BNB wil betalen. Kunnen deze BNB in de Vault nog wel worden gebruikt daarvoor? Of kan ik beter wat beschikbaar houden in de spot?
Nee, ja. :)

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

elektriekert schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:26:
[...]

Op Reddit verkondig je dat het nog niet trustless is en men het naar jou moet versturen.
Ik denk dat je eerst aan de weg moet timmeren zodat het trustless en non-Custodial kan.
Zal wel meevallen, zijn hier toen zat mensen die naar die Got actie gestuurd hebben. Zijn toen alles kwijt geraakt.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• gijsvogel
Gossie, gisteravond hadden we het hier nog over LTC en dat die zo achterblijft bij alles.
Nu een lekkere moonshot van jewelste.

Mooi ook die vergelijking die iemand maakte over dat elastiek.

Uiteraard.... :+

[ Voor 18% gewijzigd door gijsvogel op 10-02-2021 01:02 ]

• PilatuS
  • Niet online
gijsvogel schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 01:00:
Nu een lekkere moonshot van jewelste.
Valt wel mee toch ? Leuke run omhoog, maar een moonshot zou ik het niet noemen. Tot nu toe 7% de laatste 24 uur en terug naar de vorige weerstand op de daily. Ondertussen doen andere coins 20% of nog veel meer.

Ook LTC wil natuurlijk wel een beetje, maar ook die heeft last van een oude generatie altcoin zijn. Het beweegt wel, maar lang niet zo hard als de rest. Niet zo vreemd ook voor een highcap met veel bagholders. Er moet serieus veel geld in om flink te bewegen.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-10 23:36
ADA *O* *O*

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• miyazakiman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-08 14:53
Ik zie Ada ook rustig maar zeker klimmen, nieuw recent hoogte punt in zicht :9~

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
1$ waiting room voor ada

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:53
zijn er wel meer nu die stijgen hoor grt xlm zal wel weer inzakken zo

• DaCoTa
Lol, -81.8% tov ATH in BTC. *O*

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-10 23:36
Nou ik zie straks wel waar het stopt, TP/SL zijn ingesteld, morgen weer op tijd op :z

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
DaCoTa schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 01:19:
[...]

Lol, -81.8% tov ATH in BTC. *O*
Wat heeft dat nu met iets te maken? Alle coins zijn gedaald in BTC. Moest dat niet het geval zijn zaten we nu al een globale market cap van 10 triljoen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:33
Dikke dikke dikke bnb trekt hem door terwijl iedereen slaapt. Morgenochtend +100 euro? Hmmm..

Zero.

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:53
Pelox schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 03:32:
Dikke dikke dikke bnb trekt hem door terwijl iedereen slaapt. Morgenochtend +100 euro? Hmmm..
ik slaap nog niet haha, zag veel groene dildo's vannacht

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-11 21:12

Malarky

Wils voor wat ieder

Het is weer 2017 all over again; alle alts zijn pumped nu komen de oude gouwen als TRX ETC en EOS los. Niks geen nieuws maar ze stonden laag nog dus pumpen maar!

Als deze week Monero en LTC ook nog even aan de beurt komen weet je dat de hype compleet is.

Maar ben zo benieuwd wat en wanneer er voor een mega correctie gaat zorgen.

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Malarky schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 04:50:
Het is weer 2017 all over again; alle alts zijn pumped nu komen de oude gouwen als TRX ETC en EOS los. Niks geen nieuws maar ze stonden laag nog dus pumpen maar!

Als deze week Monero en LTC ook nog even aan de beurt komen weet je dat de hype compleet is.

Maar ben zo benieuwd wat en wanneer er voor een mega correctie gaat zorgen.
LTC gaat al toch.

Ik denk dat de mega correctie samen komt met het knappen van de beursbubbel

[ Voor 7% gewijzigd door SJAAKSJAAK op 10-02-2021 05:19 ]

doei

Verwijderd

Mooooody schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 00:15:
[...]

ETH2.0 is in de maak om dat (en een hoop andere dingen) te fixen. Kost wel tijd inderdaad.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-11 21:12

Malarky

Wils voor wat ieder

SJAAKSJAAK schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 05:04:
[...]

LTC gaat al toch.

Ik denk dat de mega correctie samen komt met het knappen van de beursbubbel
LTC/ETH en LTC/BTC staan nog heel laag: lijkt me een valide reden voor een pump. Want: laag.

;)

Ik denk persoonlijk dat veel afhangt van de Tesla beurskoers. Als Tesla eindelijk corrigeert dan zal met de crypto’s vast hetzelfde gebeuren. Is daar een goede reden voor? Nee: maar emotie. En Elon heeft nu eenmaal met beiden te maken. En die correctie zal marktbreed zijn. Immers alles is pumped en zeker alles wat groen is. Neem Fastned. Want laten we wel zijn: als Tesla morgen 25% dipt wie verkoopt dan niet “voor de zekerheid” even zijn Doge? Dat dus...

Verder: ik was begin 2018 erg jaloers op alle bagholders die door weer en wind hun ONT en OMG en nu dus AAVE blijven hodlen.

Tot ik eind 2018 op Tweakers en elders leerde dat diezelfde kracht van hodlers ook hun zwakte was: ze pakten nooit hun winst. En vele coins van toen zijn nu vrijwel dood en begraven.

De hamvraag is: als de dollar paniek toeslaat (Biden en Trump hebben voor hun 2400 en 1400 gratis geld cheques wel even 40% dollars bijgedrukt) gaat de Bitcoin daarvan profiteren?

Maart 2020 in de corona paniek heeft Bitcoin immers vele beliebers eerst ernstig teleurgesteld. Maar toen werd de greenback als safe heaven gezien, wellicht nu andersom

[ Voor 72% gewijzigd door Malarky op 10-02-2021 06:16 ]

Pagina: 1 ... 196 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!