Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 195 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.139 views

Bensimpel

Positieve meneer

Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:07:
Aha, even niet opletten en eth is weer wakker. Kijken of hij zijn grote broer kan inhalen.
Amerikanen zijn wakker/bijna klaar met werken :+

😆 - Denk ook eens om ;)

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Palindrome schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:08:
[...]

Tot nu toe hebben ze allen bevestigd dat ze er naar kijken en dat ze bedrijven die hun eigen munt lanceren een slecht idee vinden.

Vroeg of laat stappen ze wel in.
Met welk doel zouden ze instappen?

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:21
Marshallroady schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:05:
In deze tweet een mooi fragment van Bert Slagter die op radio 1 in heerlijke Jip en Janneke taal even duidt waarom de koers hoog staat en bitcoin zinvol is!

https://twitter.com/NPORadio1/status/1359164941572399106

Goud zo’! Vent!
Deze is top! Bedankt voor de link

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

nickelz schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:47:
Maaruh, ik heb heel lang geleden ooit wat met Monero gedaan; nu dacht ik, ik pak het weer eens op! Om te lezen dat je niet anoniem Monero meer kan kopen! Dus je hele privacy gaat dan weer naar de blubber, of je moet het 10x heen en weer gooien om "anoniem" te zijn met crypto.. Het maakt mij verder niet uit, maar vind het wel belachelijk dat onze lieve overheid dus alle geldstromen inzichtelijk heeft. Met alle data lekken in de toekomst, weet straks m'n buurman dat ik een zak met condooms heb gekocht en wordt er over de schutting geschreeuwd: "zooo, jij bent wat van plan met die family pack durex!" 😭
Privacy coins slaan sowieso nergens op. Nu niet en in 2018 ook al niet.
De gedachte is goed en dat gaat ook geimplementeerd worden hier en daar. Maar dat je daar weer een nieuwe coin voor nodig hebt, zorgt alleen maar voor ruis.

De tech zal in Ethereum en evt. andere platformen geintegreerd worden. Heb je geen Monero e.d. voor nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 09-02-2021 21:13 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:52
YES schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:08:
Pff, net even bekeken wat mijn huidige balans is op Binance en beefy.finance. Heb nu bovenop mijn huidige inleg, plus wat ik ooit in 2017 erin gestopt had (en waarmee ik bijna geheel bagholder geworden was) inmiddels maarliefst op 25 a 30 procent winst op dat geheel. Nu hevig in dubio, blij zijn met die winst en daarmee het terugverdienen van mijn verloren centjes uit 2017 en alles eruit trekken, of gewoon vasthouden met de hoop/verwachting dat de rek er nog lang niet uit is. Lastig, lastig.
Als je er zenuwachtig van wordt dan zou ik de inleg eruit halen en met gratis geld verdergaan.
Als je het geld kunt missen gewoon met alles verdergaan. (maar dan misschien wel de kansloze bags omzetten in btc, eth, bnb ofzo)

Ik lul ook zomaar wat

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@YES Stop losses instellen op Binance en bijv. een percentage van Beefy eruit halen. Schuif die stop losses steeds verder omhoog op, dan hoef je nu niet per se te verkopen.

Echt op tijd je winst nemen. Ik postte hierboven even met een knipoog ivm BNB, maar er blijven ook na deze periode weer veel bagholders over die op de top kopen of blijven holden ipv winst nemen. Dus stel gaandeweg wat veilig. Als je weer met alleen winst speelt kan je bijvoorbeeld besluiten wat meer risico te nemen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:03:
[...]

Ik verwacht niet dat Apple Bitcoin gaat kopen. Elon is een echte ondernemer en durft wel een gokje te wagen. Apple is veel te voorzichtig om zoiets te doen.
Buiten dat is het een statement wat hij maakt, dat heeft Apple niet nodig. Ik vermoed dat dit gerucht komt omdat Apple en Tesla in heel verschillende hoeken zitten maar wel beiden innovatief zijn maar ik vrees dat het meer hoop dan werkelijkheid wordt, zou mooi zijn overigens maar ik gok er niet op. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-10 16:41
Marshallroady schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:05:
In deze tweet een mooi fragment van Bert Slagter die op radio 1 in heerlijke Jip en Janneke taal even duidt waarom de koers hoog staat en bitcoin zinvol is!

https://twitter.com/NPORadio1/status/1359164941572399106

Goud zo’! Vent!
Ja hoor.. nog meer fomo hier.. bedankt. *O*

Zero.

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-10 12:04
Zuur stukje uit de oude media om de fomo wat te temperen:
https://www.volkskrant.nl...0content&utm_content=free

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-10 16:28
Mooi ook dat ze in het lees ons lees ons lees ons geen € durven te plaatsen voor het bedrag, schijnt dat men dat dan duur vindt :+

site

• Gelukszoekr
Waarmee "de verstandige Nederlander" behoed word tegen de grote gevaren van het onbekende.

En tegelijkertijd in slaap word gehouden waarbij de spaarcentjes rustig verdampen door de aankomende inflatie. Bedankt Volkskrant

• Gelukszoekr
Wel genieten dit hoor, al die berichten in de media. Ik lees/bekijk zoveel mogelijk. Dus kom maar door met al die linkjes :)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-10 19:49
Volkskrant is ook echt wel de krant van mensen die enorm ver weg staan van bv crypto. Die zullen nog steeds tegen mensen in een Lamborghini en landhuis gekocht van btc zeggen, het is maar een bubbel haha

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:18
Crypts schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:13:
[...]

Buiten dat is het een statement wat hij maakt, dat heeft Apple niet nodig. Ik vermoed dat dit gerucht komt omdat Apple en Tesla in heel verschillende hoeken zitten maar wel beiden innovatief zijn maar ik vrees dat het meer hoop dan werkelijkheid wordt, zou mooi zijn overigens maar ik gok er niet op. :)
Apple heeft ongelooflijk veel fiat geld wat ze niet kunnen uitgeven. Zelfs als ze nog meer gaan investeren om die EV te designer en de supply chain neer te zetten.

Men verwacht dat de waarde van de dollar enorm zou moeten gaan dalen, omdat er zoveel bij geprint wordt voor die corona-hulp. Dus het zou serieus geen slecht idee zijn voor een heleboel bedrijven om een gedeelte van hun fiat in crypto/goud om te zetten. Als aandeelhouder zou ik dat nu wel beginnen aan te moedigen (als het om fiat geld gaat dat ze niet op tijd kunnen investeren)

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Iets waar de DNB geen controle over krijgt. >:) Niet leuk he, geen wettig betaalmiddel, ja, ja. DNB wordt gepasseerd door een Tesla. 8)

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
BNB is niet houden

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

1Mark schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:21:
[...]

Apple heeft ongelooflijk veel fiat geld wat ze niet kunnen uitgeven. Zelfs als ze nog meer gaan investeren om die EV te designer en de supply chain neer te zetten.

Men verwacht dat de waarde van de dollar enorm zou moeten gaan dalen, omdat er zoveel bij geprint wordt voor die corona-hulp. Dus het zou serieus geen slecht idee zijn voor een heleboel bedrijven om een gedeelte van hun fiat in crypto/goud om te zetten. Als aandeelhouder zou ik dat nu wel beginnen aan te moedigen (als het om fiat geld gaat dat ze niet op tijd kunnen investeren)
Ik hoorde wel vanochtend op de radio dat de Republikeinen nu moeilijk doen over die 1900 miljard/billion wat is het..
Stel dat ze seniele Jo toch zo ver krijgen om het niet te doen...

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:52
Ik ben heel erg voor kritische jouralistiek maar dit is gewoon verre van objectief zeg. Jammer dat n grote krant zich zo laat kennen.

Ik lul ook zomaar wat

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
[...]

Wat heeft dat eigenlijk voor gevolgen voor USDT/EUR? Als de USD in waarde daalt, wordt USDT ook minder waard toch?

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:04
mannowlahn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:19:
[...]

Volkskrant is ook echt wel de krant van mensen die enorm ver weg staan van bv crypto. Die zullen nog steeds tegen mensen in een Lamborghini en landhuis gekocht van btc zeggen, het is maar een bubbel haha
Het is toch ook nog steeds een ontzettend volatiel en weinig nuttig iets? De koers gaat wild heen en weer en echt nuttige toepassingen zijn er nog steeds niet. Het meest fundamentele probleem blijft onopgelost omdat het ingebouwd zit in de techniek ( de totale energieverspilling in het vinden van de hashes door de miners).

Dus ja, er rijk mee worden kan en is heel gaaf als het lukt, petje af voor die mensen. Maar ik zie geen enkele reden om het niet een bubbel te noemen.

(Nu snel dekking zoeken, verkeerde topic mss voor deze instelling)

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-10 23:36
ADA probeert nog een keertje de 0.71 - 0.715 te doorbreken, heeft er alleen wat moeite mee zo te zien

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• locmorto
[...]

Wat ook een probleem is voor veel bedrijven met fiat is dat zij rente moet betalen aan de bank om hun geld aan te houden en dat gaat dan om serieuze bedragen op lange termijn 8)7

Negatieve rente dank u wel FED en ECB :+

• Gelukszoekr
Fr33z schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:27:
[...]

Het is toch ook nog steeds een ontzettend volatiel en weinig nuttig iets? De koers gaat wild heen en weer en echt nuttige toepassingen zijn er nog steeds niet. Het meest fundamentele probleem blijft onopgelost omdat het ingebouwd zit in de techniek ( de totale energieverspilling in het vinden van de hashes door de miners).

Dus ja, er rijk mee worden kan en is heel gaaf als het lukt, petje af voor die mensen. Maar ik zie geen enkele reden om het niet een bubbel te noemen.

Nee man, perfect. Spui je weerstand. Graag zelfs. Het is aan ons om het de debunken. Hoe erg ik ook overtuigd ben dat Bitcoin waardevol is, moet dit altijd open staan voor kritische vragen.

Dus kom op mensen, regel ff de juiste antwoorden, haal ik ff een bakkie koffie :P

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:03:
[...]

Ik verwacht niet dat Apple Bitcoin gaat kopen. Elon is een echte ondernemer en durft wel een gokje te wagen. Apple is veel te voorzichtig om zoiets te doen.
Tesla is een beursgenoteerd bedrijf dat bestaat in de gratie van grote investeerders (Tesla heeft een giga schuldenlast). Investeringen van 1.5b kunnen niet gedaan worden zonder goedkeuring van het bestuur, waar ook vaak een afgevaardige zit van de grootste aandeelhouders.

Het is een weloverwogen beslissing geweest, dat kan niet anders. En dat gegeven is natuurlijk nog meer bullish voor Bitcoin dan wanneer Elon het in zijn eentje had besloten.

Apple en Microsoft zullen niet zo snel publiekelijk instappen. Is Twitter the next big thing? Jack Dorsey lust Bitcoin wel :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 09-02-2021 21:33 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:56
Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:42:
[...]

Ja, dat zit inmiddels ook in BTC.

Achteraf gezien de afgelopen 2 dagen wat foute beslissingen gemaakt. Ik had teveel BTC naar alts geschoven, toen Elon BTC pumpte besefte ik mij dat en heb ik tijdens de Binance drukte op verschillende knoppen gedrukt, maar dat resulteerde een uurtje later toen Binance weer bereikbaar was in -10% BTC waarde. Daarna in BTC blijven zitten, daardoor vandaag de stijging van een aantal alts gemist die ik daarvoor had. Gelukkig zat ik voornamelijk in AAVE en die zit niet ver af van mijn laatste verkoopprijs.

Wel winst in fiat waarde de afgelopen dagen, maar had veel meer kunnen zijn.

Ik heb nog in de pf:
  • BTC
  • ETH (Nog maar klein gedeelte van eergisteren)
  • CAKE
  • INJ
  • GRT
  • BFLY
  • METRIC
  • MILK2
Zelfde hier, ook nog eens cake verkocht op 4 dollar om het goedkoper in te kopen...

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:18
shovelhead1340 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:25:
[...]

Ik ben heel erg voor kritische jouralistiek maar dit is gewoon verre van objectief zeg. Jammer dat n grote krant zich zo laat kennen.
Dit is zoals tegenwoordig gewoon is narritive driven jornalism heeft niets met informeren te maken slechts met een gewenste verhaallijn door de strotten duwen. Ah mooie term bedacht: foie gras journalistiek >:)

[ Voor 5% gewijzigd door EnderQ op 09-02-2021 21:34 ]

• Marshallroady
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-12-2022
Ben ik de enige die alle media aandacht vervelend vind?

Ik merk dat ik na drie jaar bearmarkt en hier lurken echt zo’n surviver gevoel heb, langzaam kunnen DCA’en en dan nu uit die disbelief fase kom en mn profiel op x5 staat.

En dan opeens iedereen ze moeder, de podcast, Instagram influencer, de krant en zelf kaj gorgels met Willem Middelkoop een podcast opneemt en schreeuwt ja bitcoin, ja doen, ja echt tof!

En ik denk Ssssst laat me nog even Bijkopen even landen en acclimatisering met deze prijzen.

Voor we natuurlijk moon gaan! Ik bedoel hoe kut zou het zijn als half Nederland bitcoin heeft en hij staat op 200k dan ben ik opeens niet meer zo speciaal met mn lambo... dan val ik juist weer op met mn opoe fiets.. fuck

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Kijk over enkele minuten naar nieuwsuur
Elon Musk en Bitcoin

Bensimpel

Positieve meneer

Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:30:
[...]

Tesla is een beursgenoteerd bedrijf dat bestaat in de gratie van grote investeerders (Tesla heeft een giga schuldenlast). Investeringen van 1.5b kunnen niet gedaan worden zonder goedkeuring van het bestuur, waar ook vaak een afgevaardige zit van de grootste aandeelhouders.

Het is een weloverwogen beslissing geweest, dat kan niet anders. En dat is natuurlijk nog meer bullish voor Bitcoin dan wanneer Elon het in zijn eentje had besloten.
Plus we weten niet wat Elon er zelf in heeft gepompt, Spaxex is trouwens private, wie weet hebben die ook wat BTC ingekocht. Elon gelooft heilig in de cryptomunt, ik durf wel te stellen dat die 1,5miljard niet eens alles was.

😆 - Denk ook eens om ;)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zometeen in het net begonnen Nieuwsuur (NPO 2) : Bitcoin.
Zit Musk zichzelf te verrijken?? :? ;)

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
sOid schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:26:
[...]

Wat heeft dat eigenlijk voor gevolgen voor USDT/EUR? Als de USD in waarde daalt, wordt USDT ook minder waard toch?
Sinds vorige week is USD sterker geworden tov EUR. Ja, USDT is gelinkt met USD.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• locmorto
mengenli schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:32:
Kijk over enkele minuten naar nieuwsuur
Elon Musk en Bitcoin
Wat gaat n=Nieuwsuur vertellen dat wij nog niet weten?

• Mooody

Mooody

elmoody

locmorto schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:33:
[...]

Wat gaat n=Nieuwsuur vertellen dat wij nog niet weten?
Het is wel interessant welke feiten en non-feiten het Neerlandsche volk voorgeschoteld krijgt.

• mannowlahn
Fr33z schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:27:
[...]

Dat het volatiel is zal ik niet ontkennen, maar het is geen gepruts in de marge meer qua wereldwijde volume.

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
DutchCrownNL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:28:
ADA probeert nog een keertje de 0.71 - 0.715 te doorbreken, heeft er alleen wat moeite mee zo te zien
Zal wel moeten, 28 februari is t nog lang niet

• mannowlahn
Marshallroady schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:32:
Ben ik de enige die alle media aandacht vervelend vind?

Ik merk dat ik na drie jaar bearmarkt en hier lurken echt zo’n surviver gevoel heb, langzaam kunnen DCA’en en dan nu uit die disbelief fase kom en mn profiel op x5 staat.

En dan opeens iedereen ze moeder, de podcast, Instagram influencer, de krant en zelf kaj gorgels met Willem Middelkoop een podcast opneemt en schreeuwt ja bitcoin, ja doen, ja echt tof!

En ik denk Ssssst laat me nog even Bijkopen even landen en acclimatisering met deze prijzen.

Voor we natuurlijk moon gaan! Ik bedoel hoe kut zou het zijn als half Nederland bitcoin heeft en hij staat op 200k dan ben ik opeens niet meer zo speciaal met mn lambo... dan val ik juist weer op met mn opoe fiets.. fuck
Lekker toch? Dit zorgt wel ervoor dat jij straks 10 jaar eerder met pensioen kan als je het nu slim aanpakt ;)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:56
Hoe kan bnb zo pimpen? Zag dat echt als een binance ding, mooi muntje voor geleidelijke stijging omdat het platform populair is. Dit past daar niet echt in.

• Gelukszoekr
SXP blijft natuurlijk een shitcoin. Ik ben nog steeds wel blij met m'n entry 8)
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/vjFmxPN/SXP-entry.png

• WatcherZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-05 08:24
Moet je die LIT in de Binance Pool elke keer handmatig harvesten?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DarkShadow schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:40:
Hoe kan bnb zo pimpen? Zag dat echt als een binance ding, mooi muntje voor geleidelijke stijging omdat het platform populair is. Dit past daar niet echt in.
Mogelijk de tweet van CZ over een muntje dat als eerstvolgende de 100 USD zou halen?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
WatcherZ schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:41:
Moet je die LIT in de Binance Pool elke keer handmatig harvesten?
Gebruik de Binance Earn wallet, dan krijg je die coins direct in je Spot wallet uitgekeerd: https://www.binance.com/en/bnbmining.

• locmorto
DarkShadow schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:40:
Alles schiet nu als een raket omhoog gewoon links en rechts winst pakken. Lekker gebruik maken van het momentum voordat de boel weer als een kaartenhuis in elkaar stort :Y

• Gelukszoekr
Over BNB gesproken. Hoe lang zou het duren voor ze de voorwaarden van de kaarten zullen bijwerken?

Ik zet in op 5% cashback @ 250 BNB

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:19

YES

Moderator General Chat
shovelhead1340 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:12:
[...]

Als je er zenuwachtig van wordt dan zou ik de inleg eruit halen en met gratis geld verdergaan.
Als je het geld kunt missen gewoon met alles verdergaan. (maar dan misschien wel de kansloze bags omzetten in btc, eth, bnb ofzo)
Zenuwachtig is niet het juiste woord, ik kan het wel missen als het allemaal zou verdampen en het gaat niet om mega bedragen. Aan de ene kant wil ik het er best uithalen, aan de andere kant denk ik, er zit nog meer in het vat en als ik het laat staan kan het ook doorgroeien.

Ik heb een redelijk deel in eth en btc zitten, maar het grootste deel staat bij beefy. Kansloze bags heb ik meteen omgezet toen ik weer begon. Over beefy twijfel ik omdat het een leuke cash voor is voor nu maar ik krijg er tegelijkertijd geen hoogte van.

@Taro thanks voor de tips. Ik denk inderdaad dat ik mijn inleg er gaandeweg uit ga halen en de rest 75/25 of zo op btc en eth/alts laat staan voor hodl.
En dan over lange tijd weer eens kijken hoe het er voor staat.

Het daytraden zoals hier ook veel gebeurd is niets voor mij. Vanmorgen even gespeculeerd op dat btc zou gaan dalen en verkocht. Daarna lager weer in gekocht dus het was een succes. Maar het is me veel teveel zenuwen werk terwijl het helemaal niet om zoveel geld ging. Ik wil denk ik gewoon lui geld verdienen :+

• WatcherZ
Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:42:
[...]

Gebruik de Binance Earn wallet, dan krijg je die coins direct in je Spot wallet uitgekeerd: https://www.binance.com/en/bnbmining.
Ik heb mijn BNB momenteel al in die Pool zitten.. kan dat nu dan nog of is het nu dan echt handmatig werk?

• Fr33z
  • Laatst online: 22:04
mannowlahn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:34:
[...]

Dat het volatiel is zal ik niet ontkennen, maar het is geen gepruts in de marge meer qua wereldwijde volume.
Interessant maar ben ik niet met je eens. Dat er veel geld in omgaat bewijst toch niks? Ik leg dat uit als dat er gewoon veel speculanten zijn en er ve geld in de wereld is, waar dit echt maar een fractie van is.

Ik vind de techniek behoorlijk gaaf bedacht maar HET probleem dat Bitcoin (of de andere cryptos) zouden oplossen hebben we nog niet gevonden volgens mij.

Ben benieuwd waarom het geen marginaal iets meer zou zijn nu er wat meer geld in zit (ok, volgens coinmarketcap 800miljard met een volume in de afgelopen 24u van 100 miljard. Dat lijkt veel maar is op de wereld echt compleet marginaal)

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-10 13:58
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:40:
[Afbeelding]
Lekker man, oprecht blij dat je strategie zn vruchten afwerpt!

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
WatcherZ schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:43:
[...]

Ik heb mijn BNB momenteel al in die Pool zitten.. kan dat nu dan nog of is het nu dan echt handmatig werk?
Kan je er handmatig en per direct uithalen en overzetten.

• DutchCrownNL
Ladonna schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:35:
[...]

Zal wel moeten, 28 februari is t nog lang niet
Dat kan die dag een leuke run worden :)
de dag van de aankondiging is dan hé

[ Voor 12% gewijzigd door DutchCrownNL op 09-02-2021 21:52 ]

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Wat gaat ETH/BTC onderuit zeg..
Geen enkele verhouding tot de USDT prijs.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:03
DutchCrownNL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:46:
[...]

Dat kan die dag een leuke run worden :)
de dag dat je aankondiging is dan hé
Sell the news, reken maar op een daling

• WatcherZ
Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:45:
[...]

Kan je er handmatig en per direct uithalen en overzetten.
Thanks. Weet je wat die auto transfer (flexible savings) precies inhoud?

[ Voor 3% gewijzigd door WatcherZ op 09-02-2021 21:54 ]

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-11 01:29
JohnW1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:11:
[...]

Met welk doel zouden ze instappen?
1) Inflatie bestrijden

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:54
Bitcoin zodadelijk bij Nieuwsuur.

Die hebben nog wel eens aardige reportages, ben benieuwd.

• Gelukszoekr
Moeders appt:

Zometeen op Nieuwsuur een item over Bitcoin.

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:55:
Moeders appt:

Zometeen op Nieuwsuur een item over Bitcoin.
Zelfde hier.
M'n Pa: Kijk Nederland 2

Nou ik zit er klaar voor. Schakel nu in. Ben benieuwd.
Meestal is het een grote comedy show wanneer het in de MSM over BTC gaat..

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
WatcherZ schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:52:
[...]

Thanks. Weet je wat die auto transfer (flexible savings) precies inhoud?
Ja, als je met je muis over die tekst gaat zie je de toelichting. Ze zetten dan iedere dag je fiat/stablecoins om naar BNB om ze automatisch als BNB te staken.

• DutchCrownNL
Nou ben benieuwd wat Nieuwsuur te melden heeft, nu live :)

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
almightyarjen schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:58:
Ik heb halverwege de Tesla pump mijn winst gepakt, ja fout, I know. Nu heb ik fomo vanwege dat Apple gerucht. Mijn gevoel zegt yolo en kopen maar mijn verstand zegt nope, BTC staat wel erg hoog. Wat denken jullie?
DCA DCA DCA

• da_PSI
  • Laatst online: 31-10 12:21
Ruud2001 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:57:
Zie dat zowaar STRAX weer eens wat stijging laat zien. Heb nog een bag liggen uit 2017, maar als ik zo terug kijk wat ik er destijds voor heb betaald, moet ik nog wel ff flink doorstijgen wil ik hier ooit een cent op verdienen :X
Leef met je mee..., heb ze ook in 2017 gekocht voor 4 euro per stuk ... Gelukkig heb ik er maar 50 8)

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 29-10 18:19
YES schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:43:
[...]

Zenuwachtig is niet het juiste woord, ik kan het wel missen als het allemaal zou verdampen en het gaat niet om mega bedragen. Aan de ene kant wil ik het er best uithalen, aan de andere kant denk ik, er zit nog meer in het vat en als ik het laat staan kan het ook doorgroeien.

Ik heb een redelijk deel in eth en btc zitten, maar het grootste deel staat bij beefy. Kansloze bags heb ik meteen omgezet toen ik weer begon. Over beefy twijfel ik omdat het een leuke cash voor is voor nu maar ik krijg er tegelijkertijd geen hoogte van.

@Taro thanks voor de tips. Ik denk inderdaad dat ik mijn inleg er gaandeweg uit ga halen en de rest 75/25 of zo op btc en eth/alts laat staan voor hodl.
En dan over lange tijd weer eens kijken hoe het er voor staat.

Het daytraden zoals hier ook veel gebeurd is niets voor mij. Vanmorgen even gespeculeerd op dat btc zou gaan dalen en verkocht. Daarna lager weer in gekocht dus het was een succes. Maar het is me veel teveel zenuwen werk terwijl het helemaal niet om zoveel geld ging. Ik wil denk ik gewoon lui geld verdienen :+
Hoe bedoel je je krijgt er geen hoogte van precies?

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Damn. Mathijs 'Cynisch' Bouman moet er ook even ze plasje over doen hoor.

Je kan de top niet timen... Nee duh.
Met welk aandeel wel Mathijs?

"Volatiliteit is niet logisch maar met digitaal geld betalen natuurlijk wel..." (Ehmmmm agenda??)

[ Voor 102% gewijzigd door Aarebe1 op 09-02-2021 22:05 ]

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:01
Hoe lang houden jullie die leveraged tokens aan? Je betaald iedere dag iets van 0,01% aan kosten en er is iedere dag een rebalancing, maar je kunt gerust een weekje of twee zo'n token aanhouden als je denkt dat het wel weer gaat dalen toch?

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:14
Inderdaad. Ik ga de markt niet meer proberen te timen. Elke keer als ik een trade maak (bewust) dan gaat het fout. Ik leg nu netjes elke maand in en kijk er eerlijk gezegd niet meer naar.

Zo heb ik dat ook gedaan voor mijn kinderen (zijn nu 6+7). Toen ze waren geboren heb ik voor ze 1 btc gekocht. Sinds die tijd niet meer aangezeten en ik laat 'm denk ik ook met rust totdat ze 18 zijn !

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-10 13:19
https://www.crypto-news-f...erest-in-bnb-yfi-and-cel/

Misschien toch interessant om weer wat REN of BAND te kopen. Zeker BAND lijkt me wel interessant gezien de lage supply en nu nog redelijk betaalbaar

• Crypts
Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:42:
[...]

Levert (volgens mij) alleen wel minder op. Vraag me nog steeds af overigens waarom dat handmatig moet...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:35
Ypuh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:03:
Hoe lang houden jullie die leveraged tokens aan? Je betaald iedere dag iets van 0,01% aan kosten en er is iedere dag een rebalancing, maar je kunt gerust een weekje of twee zo'n token aanhouden als je denkt dat het wel weer gaat dalen toch?
Die vraag heb ik precies al eens ergens anders gelezen :+

Vaak hou ik ze maximaal 2 dagen aan, ik zit niet in die tokens voor lange termijn dus gaan er snel uit :)

Edit: Heb eens een leveraged token te lang laten staan, daar wel mijn lessen uit genomen...

[ Voor 8% gewijzigd door wdbtje op 09-02-2021 22:07 ]

Bensimpel

Positieve meneer

op nieuwsuur, geld in handen van de overheid en niet van de bank

huh wat is het verschil dan? Cryptomunten staan juist toch voor decentralisatie en weg van overheden/banken? Dan heeft zo'n NLCoin toch geen enkele waarde?

😆 - Denk ook eens om ;)

• Ypuh
wdbtje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:05:
[...]

Die vraag heb ik precies al eens ergens anders gelezen :+

Vaak hou ik ze maximaal 2 dagen aan, ik zit niet in die tokens voor lange termijn dus gaan er snel uit :)
Valkuil is volatiliteit. Dat we naar beneden gaan lijkt me evident, maar als hij vannacht van 47k eerst nog 70k aantikt om vervolgens naar 40k te gaan, dan levert zo'n token je niets op lijkt me.

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Bensimpel schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:06:

huh wat is het verschil dan? Cryptomunten staan juist toch voor decentralisatie en weg van overheden/banken? Dan heeft zo'n NLCoin toch geen enkele waarde?
Vond vooral het stukje waar Mathijs Bouman zei: "Je salaris gestort krijgen in bitcoin weet je niet wat je over 2 weken kan kopen. Maar digitaal geld is natuurlijk prima."' Ik hoor dan alleen maar: "Bitcoin wordt het niet. We gaan allemaal aan de digitale ECB munt."

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:18

Interessante stelling: je krijgt salaris en wil weten wat je ervoor kan kopen.
Zou het niet moderner zijn om elke week je 'salaris' opnieuw af te stemmen? Dus het maandelijkse strookje verdwijnt, maar het wordt een herweging die je veel vaker doet.

Eigenlijk doen ZZP'ers dat al en het zou me niks verbazen als dat concept, met decentraal geld, nog verder gaat.

Je kan het ook prima automatiseren en bijvoorbeeld koppelen aan de prijs van een brood (of iets anders, waarmee je de standard-of-living kan uitdrukken)

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:35
Ypuh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:08:
[...]

Valkuil is volatiliteit. Dat we naar beneden gaan lijkt me evident, maar als hij vannacht van 47k eerst nog 70k aantikt om morgen naar 40k te gaan, dan levert zo'n token je niets op lijkt me.
In dat soort trades zit dan ook vaak niet veel van mijn peelgeld.
Misschien zijn er hier mensen die hevig gebruik maken van die leveraged tokens en die de voordelen hiervan ontdekt hebben?

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

1Mark schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:10:
[...]

Zou het niet moderner zijn om elke week je 'salaris' opnieuw af te stemmen?
Dus het maandelijkse strookje verdwijnt, maar het wordt een herweging die je veel vaker doet.

Eigenlijk doen ZZP'ers dat al en het zou me niks verbazen als dat concept, met decentraal geld, nog verder gaat.
Geen idee van welke generatie je bent, maar mijn ouders en grootouders zullen hiervan gruwelen.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-10 22:12
Wie gaat er vannacht in BTC of fiat?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Nano

_O_

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

Aarebe1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:51:
Mooi! Als ie zich herstelt tov BTC dan zit ETH binnenkort in 2.2-2.3k range.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Ypuh
zwembroek schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:13:
Wie gaat er vannacht in BTC of fiat?
Ik ga vannacht in BNBDOWN. Zal morgen wel weer spijt hebben als BNB weer x3 doet.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

1Mark schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:10:
[...]

Zou het niet moderner zijn om elke week je 'salaris' opnieuw af te stemmen? Dus het maandelijkse strookje verdwijnt, maar het wordt een herweging die je veel vaker doet.

Je kan het ook prima automatiseren en bijvoorbeeld koppelen aan de prijs van een brood (of iets anders, waarmee je de standard-of-living kan uitdrukken)
... en welke werkgever wil dan nog iemand in dienst nemen?

Een zzp-er heeft ook gewoon een contract voor meerdere maanden. En als dat verlengd wordt, is dat vaak ook tegen het eerder afgesproken tarief. Daarnaast: Als de markt slecht ligt (overvloed) en het brood wordt duurder, dan wordt het uurtarief toch echt lager ipv hoger.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

Ik vind dat juist een mooie. Een staatsrekening zonder rente bijvoorbeeld. Waar je je geld op kunt stallen.

Banken gebruiken gewoon jouw geld. Ze maken vermogen met andermans geld. Vroeger kreeg je daar rente voor. Tegenwoordig niet meer.

Zo'n overheidsrekening zorgt er dan voor dat banken het weer aantrekkelijk moeten zien te maken om je geld bij hen te stallen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Je salaris iedere keer in Bitcoin uit laten betalen waarbij dat maandelijks wordt gematched met het Euro equivalent van je overeengekomen fiat salaris voegt weinig toe. Dat is alleen maar een extra handeling voor de werkgever. Het heeft pas nut als je Bitcoin ook echt voor de dagelijkse uitgaven gebruikt, want dan geldt 1 BTC = 1 BTC (Dat geldt dus niet alleen voor DOGE! ;) ) en dan doet de ouderwetse fiat waarde er niet meer toe.

Wel apart hoe men vol blijft houden dat het nergens op slaat. Afijn, have fun staying poor, al vermoed ik dat de financiële RTL Z figuren er ook al altijd redelijk warmpjes bij zitten.

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 11:36

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Precies, je spreekt geen salaris af van €3k(maar wel uitbetalen in BTC hoor!), maar van 0.1BTC of wat je ook onderhandeld hebt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Crypts schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:04:
[...]

Levert (volgens mij) alleen wel minder op. Vraag me nog steeds af overigens waarom dat handmatig moet...
Ik denk dat Earn meer oplevert als je meer coins tegelijk kunt staken, met maar 1 coin zoals LIT zal handmatig staken waarschijnlijk weer meer opleveren.

Waarom het handmatig moet begrijp ik ook niet.

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:17:
[...]

Ik vind dat juist een mooie. Een staatsrekening zonder rente bijvoorbeeld. Waar je je geld op kunt stallen.

Banken gebruiken gewoon jouw geld. Ze maken vermogen met andermans geld. Vroeger kreeg je daar rente voor. Tegenwoordig niet meer.

Zo'n overheidsrekening zorgt er dan voor dat banken het weer aantrekkelijk moeten zien te maken om je geld bij hen te stallen.
En de overheid kan ook gewoon makkelijk even geld van je rekening trekken, of gewoon zeggen van je doet niet meer mee. Dat is in NL nog niet zo'n probleem. Kijk eens naar wat minder vrijere landen.

😆 - Denk ook eens om ;)

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:54
Aarebe1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:10:
[...]

Vond vooral het stukje waar Mathijs Bouman zei: "Je salaris gestort krijgen in bitcoin weet je niet wat je over 2 weken kan kopen. Maar digitaal geld is natuurlijk prima."' Ik hoor dan alleen maar: "Bitcoin wordt het niet. We gaan allemaal aan de digitale ECB munt."
Is toch niet zo gek?

Bitcoin werkt op dit moment niet als betaalmiddel, waarschijnlijk gaat het nooit zo werken. Ik zou mijn salaris ook niet in BTC uitbetaald willen hebben. Hoe bepaal je hoeveel Bitcoin je zou moeten krijgen? Koppel je dat aan de huidige fiat/BTC koers? Wat is dan de toegevoegde waarde? 1 BTC is 1 BTC, maar hoeveel BTC is de maandelijkse energierekening? En de hypotheek?

Daarnaast willen overheden macht over geld. Het hele idee van het bestaan van de overheid is dat er controle en stabiliteit is. Een van de grote pijlers daarvan is een stabiele economische situatie. Daarom willen ze controle over de betaalmiddelen. Bitcoin is het eerste voorbeeld van hoe een digitaal ruilmiddel kan werken. Hoe voorkom je dat zo'n middel buiten jouw controle grote invloed op de hele maatschappij gaat hebben? Door de techniek te adopteren en naar je eigen hand te zetten. Daar zijn ze nu mee bezig met die digitale centrale bank munten.

Tenzij het huidige systeem flink crasht en/of er een of andere revolutie op financieel vlak plaatsvindt, is dat misschien wel een van de weinige manieren hoe er daadwerkelijk met cryptovaluta door Jan en alleman transacties plaats gaan vinden.

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:40:
[Afbeelding]
SXP is een shitcoin, maar wel een van de betere. En dan heb ik het niet alleen over gains.
Samen met o.a. Aave en UNI zijn ze toch bezig om een middelvinger tegen de banken te maken.

SXP, Aave, UNI...allemaal bewust longterm in de PF. (onderdeel van DPI)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11
als je bv naar de grafiek van VITE/BTC kijkt he, puur de grafiek......als het patroon weer zijn baan neemt zal het dus nu moeten gaan stijgen? ;)

nothing stops this train

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Ehm.... overheidsrekening? Oude wereld denken.

Het bestaat al namelijk: een rekening op Crypto.com, Nexo of een of andere DeFi aanbieder, waar ze gewoon rente geven op je centen?

Dan moeten banken het interessant proberen te maken om je geld op hun rekening te zetten...

o wacht, dat gaat ze niet lukken met die overhead.

[ Voor 9% gewijzigd door MicroWhale op 09-02-2021 22:26 ]

• locmorto
[...]

Dat hadden we al tot 1986, ooit eens van een giro-rekening gehoord van de Postgiro?

• Mooody

Mooody

elmoody

Firestorm schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:20:
Precies, je spreekt geen salaris af van €3k(maar wel uitbetalen in BTC hoor!), maar van 0.1BTC of wat je ook onderhandeld hebt.
Dat gaat geen werkgever doen en geen accountant goedkeuren.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ypuh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:03:
Heel erg mee oppassen. Zoals al eerder vermeld lopen ze langzaam leeg. Stel je hebt ETH/DOWN en ETH gaat van 1k naar 1.1k en weer terug naar 1k, dan sta je maar zo op 20% verlies terwijl ETH dus gelijk is. Zelfde verhaal met van 800 naar 1k en terug naar 800, ook dan kan je zomaar 10 tot 20% verliezen. Het enige wat ik er mee doe is uren maximaal. Gaat een coin sideways begint het bloeden.

• Firestorm

Firestorm

Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:26:
[...]

Dat gaat geen werkgever doen en geen accountant goedkeuren.
Dat komt omdat ze terug blijven rekenen naar oude valuta

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Victor Belli schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:23:
[...]

Is toch niet zo gek?

Bitcoin werkt op dit moment niet als betaalmiddel, waarschijnlijk gaat het nooit zo werken. Ik zou mijn salaris ook niet in BTC uitbetaald willen hebben. Hoe bepaal je hoeveel Bitcoin je zou moeten krijgen? Koppel je dat aan de huidige fiat/BTC koers? Wat is dan de toegevoegde waarde? 1 BTC is 1 BTC, maar hoeveel BTC is de maandelijkse energierekening? En de hypotheek?

Daarnaast willen overheden macht over geld. Het hele idee van het bestaan van de overheid is dat er controle en stabiliteit is. Een van de grote pijlers daarvan is een stabiele economische situatie. Daarom willen ze controle over de betaalmiddelen. Bitcoin is het eerste voorbeeld van hoe een digitaal ruilmiddel kan werken. Hoe voorkom je dat zo'n middel buiten jouw controle grote invloed op de hele maatschappij gaat hebben? Door de techniek te adopteren en naar je eigen hand te zetten. Daar zijn ze nu mee bezig met die digitale centrale bank munten.

Tenzij het huidige systeem flink crasht en/of er een of andere revolutie op financieel vlak plaatsvindt, is dat misschien wel een van de weinige manieren hoe er daadwerkelijk met cryptovaluta door Jan en alleman transacties plaats gaan vinden.
Vrij mooi betoog hoor.
Maar hiervoor ben ik teveel maxi.
Bitcoin staat voor mij voor vrijheid, los van de banken en overheden.

We geven al een jaar of 3 teveel vrijheden op imho. KYC, noem maar op.
Bitonic heeft wat mij betreft daarom altijd +1.

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:24:
SXP, Aave, UNI...allemaal bewust longterm in de PF. (onderdeel van DPI)
Misschien klinkt dit ongeloofwaardig, maar ik denk dat ik onder andere omstandigheden helemaal geen SXP zou hebben gehad. Voor mij was het een combinatie van factoren, en nu ben ik letterlijk en figuurlijk een beetje vastgeroest aan deze munt.

Waarom zie jij SXP als een potentieel goede alt voor de longterm hold?

• Gelukszoekr
Wel eens van Venus gehoord? Een side-projectje van het SXP team. Het zou een onderdeel worden van Swipe. SwipeFi genaamd. Maar ze besloten toch een nieuwe munt te maken.

Venus was in oktober een launchpad coin. Eerste prijsactie zo rond de €3. Vandaag €37 per stuk. Blehhh

• Ypuh
PilatuS schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:27:
[...]

Heel erg mee oppassen. Zoals al eerder vermeld lopen ze langzaam leeg. Stel je hebt ETH/DOWN en ETH gaat van 1k naar 1.1k en weer terug naar 1k, dan sta je maar zo op 20% verlies terwijl ETH dus gelijk is. Zelfde verhaal met van 800 naar 1k en terug naar 800, ook dan kan je zomaar 10 tot 20% verliezen. Het enige wat ik er mee doe is uren maximaal. Gaat een coin sideways begint het bloeden.
Maar dat rebalance moment is maar 1x per dag toch? Dus zo lang de open en close die dag bij elkaar in de buurt liggen, valt het eventuele verlies nog wel te overzien? Meerdere dagen op rij 10% tikt wel exponentieel hard aan, maar laten we zeggen 3 dagen?

• locmorto
Aarebe1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:27:
[...]

Vrij mooi betoog hoor.
Maar hiervoor ben ik teveel maxi.
Bitcoin staat voor mij voor vrijheid, los van de banken en overheden.

We geven al een jaar of 3 teveel vrijheden op imho. KYC, noem maar op.
Bitonic heeft wat mij betreft daarom altijd +1.
Bitonic/BL3P doet de laatste tijd wel wat moeilijk nu ze zijn opgenomen door de DNB als BFI

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:26
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:30:
Wel eens van Venus gehoord? Een side-projectje van het SXP team. Het zou een onderdeel worden van Swipe. SwipeFi genaamd. Maar ze besloten toch een nieuwe munt te maken.

Venus was in oktober een launchpad coin. Eerste prijsactie zo rond de €3. Vandaag €37 per stuk. Blehhh
Dat xvs heb ik redelijk veel van gehad, maar weer van de hand gedaan omdat ik al sxp bagholder was en er alleen maar FUD was rond sxp (en dus indirect ook xvs). Erg fijn om deze koers dan te moeten zien -O-

• Mooody

Mooody

elmoody

Aarebe1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:51:
ETH heeft goed support op 0.037 op dit moment. Als Bitcoin geen rare dingen doet, gaat ETH gewoon weer Bitcoin volgen en veel traders verrijken.

Ik zou sowieso niet gokken op Bitcoin of Ethereum, maar gewoon op beide.

• Firestorm

Firestorm

Victor Belli schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:23:
[...]

Is toch niet zo gek?

Ook in dit verhaal ben je aan het terugrekenen naar oude valuta.

We betalen nu ook met z'n allen in euro's en niemand rekent nog terug naar guldens. Als we de overstap maken naar BTC, waarom dan nog die eruo/dollar erbij halen om te bepalen 'hoeveel iets waard is'

• Crypts
Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:20:
[...]

Ik denk dat Earn meer oplevert als je meer coins tegelijk kunt staken, met maar 1 coin zoals LIT zal handmatig staken waarschijnlijk weer meer opleveren.

Waarom het handmatig moet begrijp ik ook niet.
Mjah met die fussballshit als ik het zo mag noemen schoot het ook niet echt op maar het is lastig te vergelijken. LIT gaat overigens ook niet echt hard meer maar dat was te verwachten. Ik blijf die launchpool iig in de gaten houden, daar vallen nog wel wat leuke kruimels te pakken.

Overigens is dat hele handmatige redelijk hetzelfde als bij Kucoin en lijkt het erop dat het is om je aandacht erbij te houden. Bij Kucoin stake je KCS en als je niet claimt komt dat niet bij je tegoed dus staked het niet mee. Waarom Binance dit handmatig doet is me ook echt een raadsel. :/

Pagina: 1 ... 195 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!