Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 194 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.127 views

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:02
Kol Nedra schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:21:
[...]

Ik hou het nog even vast, als ik het nu verkoop heb ik er verlies op, ik denk wel dat het weer gaat stijgen
Je kunt ook nog wat BNB staken en LIT verdienen in the meantime

https://launchpad.binance.com/en

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:54
Wat verwachten jullie t.a.v. BTC vannacht. Heb wat fiat klaar staan voor een paar sell orders en hoop eigenlijk op een ouderwets Azië dipje voor wat inkopen :-)

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-10 16:28
Slonzo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:29:
[...]

Zijn natuurlijk ook maar indicaties, je hebt gewoon 'pech' dat het momenteel erg druk is.
De mempool zit op +120MvB, er vallen genoeg transacties te rapen die meer waar zijn dan de jouwe.
Uiteindelijk zal ze er wel door komen, gewoon geduld hebben.
Moest ze na 2 weken nog niet verwerkt zijn, vervalt de transactie en komt het terug in je wallet.
Moest het dringend zijn & je hebt de optie, kan je nog altijd replace by fee proberen.
Thanks, goed om te lezen dat het wel terug komt mocht het te lang duren :)

site

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Liever té vroeg verkopen dan mogelijk op de top kopen. Als ik dat vandaag nog 20x voor mijzelf herhaal, dan kan ik de BNB stijging van vandaag mogelijk wel definitief een plekje geven.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:36
CHRlS schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:25:
Wat verwachten jullie t.a.v. BTC vannacht. Heb wat fiat klaar staan voor een paar sell orders en hoop eigenlijk op een ouderwets Azië dipje voor wat inkopen :-)
Vraag me af of hij gaat dippen nu de geruchten de ronde doen over Apple en Bitcoin.
Als die vanavond komt dan gaan we met gemak door de 50K :D

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• jvvj
Slonzo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:29:
[...]

Zijn natuurlijk ook maar indicaties, je hebt gewoon 'pech' dat het momenteel erg druk is.
De mempool zit op +120MvB, er vallen genoeg transacties te rapen die meer waar zijn dan de jouwe.
Uiteindelijk zal ze er wel door komen, gewoon geduld hebben.
Moest ze na 2 weken nog niet verwerkt zijn, vervalt de transactie en komt het terug in je wallet.
Moest het dringend zijn & je hebt de optie, kan je nog altijd replace by fee proberen.
Die twee weken termijn kende ik niet, fijn dat het niet tot in den eeuwigheid blijft wachten :)

Edit,ah eerste kwam wel door :+

site

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:28:
Liever té vroeg verkopen dan mogelijk op de top kopen. Als ik dat vandaag nog 20x voor mijzelf herhaal, dan kan ik de BNB stijging van vandaag mogelijk wel definitief een plekje geven.
Gewoon slikken en doorgaan. Ik had hetzelfde met DOGE. Het is wat het is, veranderen doe je het toch niet meer.

Morgen weer 300 nieuwe kansen in deze bullmarkt.

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
Heb je de ONT al van de hand gedaan?

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
DutchCrownNL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:28:
[...]

Vraag me af of hij gaat dippen nu de geruchten de ronde doen over Apple en Bitcoin.
Als die vanavond komt dan gaan we met gemak door de 50K :D
Wat voor gerucht?

• DutchCrownNL
Dat Apple net als Tesla wisselgeld inwisselt voor bitcoin :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Verwijderd Dat was ik even vergeten, maar ik had deze BNB's met een gedeelte van de winst van DOGE van laatst gekocht. Nu heb ik het alsnog een plekje kunnen geven, bedankt :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:32
Nou er zijn het afgelopen uur al 31 aankopen geweest van 1000 Bitcoin op een rij. Dat is dus 31.000 x 37500 euro, kan zomaar een volgende gigant zijn

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:06
DutchCrownNL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:32:
[...]

Dat Apple net als Tesla wisselgeld inwisselt voor bitcoin :)
Waar komen die geruchten vandaan?

nothing stops this train

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik blijf nog even in btc dan.

Waar lees je dat soort geruchten, op reddit?

[ Voor 45% gewijzigd door Ladonna op 09-02-2021 19:35 ]

Verwijderd

Stokstaart schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:06:
[...]

Als ik er even vanuit ga dat TA hier iets over kan voorspellen: de mogelijke cup n handle heeft een target gelijk aan de .618 fib retracement. Dus target ergens rond 0.019 ETH (precies een 2x vanaf hier).

Fundamenteel denk ik trouwens dat ie nog wel wat hoger kan met een max supply van maar 10M.
Thanks. Ik had er een ETHtje tegenaan gegooid en so far 5% vooruit.

Voor de EOS boys - we have liftoff! Eindelijk.

Je wordt lui tegenwoordig. Coin al 5 dagen in PF en nog steeds geen +20%? :-(

EDIT: nee update was langzaam. -2%. Mijn winst kwam uit EOS en trok de EASY recht en omhooog :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2021 19:38 ]

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-10 20:36

WhySoSerious

Be the change.

Waarschijnlijk beste keuze van je (financiële) leven.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10 16:52
@jaapio i dident kill the dog

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8-7R3fddRM-G_28RxvIOJ_KR4ok=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SrDUYgFgNcpgGCzKptcYW8rJ.jpg?f=fotoalbum_large

We gaan er voor.

• DutchCrownNL
Currry schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:33:
Nou er zijn het afgelopen uur al 31 aankopen geweest van 1000 Bitcoin op een rij. Dat is dus 31.000 x 37500 euro, kan zomaar een volgende gigant zijn
Ja als ze vervolgens een integratie zouden hebben met Wallet / Apple Pay :o
Kan ook Microsoft zijn, die zie ik ook nog wel op het treintje stappen

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
WhySoSerious schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:35:
[...]

Waarschijnlijk beste keuze van je (financiële) leven.
Afbeeldingslocatie: https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-818d9a9fa11b28ecd5805d67cdd1ac02

• DutchCrownNL
Kol Nedra schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:34:
[...]

Waar komen die geruchten vandaan?
oa van https://markets.businessi...bc-aapl-2021-2-1030056775

en
https://www.zerohedge.com...rchase-one-bank-thinks-so

Die laatste bracht het nieuws van Tesla naar buiten voordat Tesla het zelf deed overigens.

[ Voor 25% gewijzigd door DutchCrownNL op 09-02-2021 19:39 ]

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10 16:52
Ok im out for today have fun.

Verwijderd

pletter schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:35:
@jaapio i dident kill the dog

[Afbeelding]

We gaan er voor.
Mijn honden zitten al vanaf 47 sats in het asiel :+

Maar succes met deze puppy training 8)

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Jammer dat ik gisteren maar een klein deel gekocht heb van SFP ($1.36). Ik zou eigenlijk vanmorgen nog een order inschieten, maar te druk met werk. Nu staat die op 220%, toch wel een maand boodschappen gratis. Ik zal voortaan de Launchpool in de gaten houden. Heel veel succes gangers.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hermans123 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:31:
[...]

Ja, dat zit inmiddels ook in BTC.

Achteraf gezien de afgelopen 2 dagen wat foute beslissingen gemaakt. Ik had teveel BTC naar alts geschoven, toen Elon BTC pumpte besefte ik mij dat en heb ik tijdens de Binance drukte op verschillende knoppen gedrukt, maar dat resulteerde een uurtje later toen Binance weer bereikbaar was in -10% BTC waarde. Daarna in BTC blijven zitten, daardoor vandaag de stijging van een aantal alts gemist die ik daarvoor had. Gelukkig zat ik voornamelijk in AAVE en die zit niet ver af van mijn laatste verkoopprijs.

Wel winst in fiat waarde de afgelopen dagen, maar had veel meer kunnen zijn.

Ik heb nog in de pf:
  • BTC
  • ETH (Nog maar klein gedeelte van eergisteren)
  • CAKE
  • INJ
  • GRT
  • BFLY
  • METRIC
  • MILK2

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 09-02-2021 19:43 ]

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:51
Ik zit nu met:

Btc, bnb, eth, cake, lto, utk en cel. Die laatste ook aardig gestegen waardoor ik nu gold ben in Celsius.

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:32
Pfff zo hard na te denken om all in te gaan op btc. Ik heb echt een gevoel (alleen dat) dat het hek van de dam is voor bedrijven. Na Micro en Tesla gaan er meer groten komen. Die prijs gaat echt snel naar 100k.

Had ik die ballen van staal maar zoals die kerel die zijn huis had verkocht. Wat een rush moet dat zijn geweest. Normies weten niet wat ze missen (zeg ik zelfs als noob)

Verwijderd

Vraagje: is iedereen klaar voor de DonderDip? Mid woensdag voorbereiden.

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
ETH
BTC
LINK
DOT
ADA
ARDR

Grappig hoe je PF kan veranderen, op dit moment geen idee waar ik nog een plukje USDT in moet proppen.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-10 09:53
Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:48:
Vraagje: is iedereen klaar voor de DonderDip? Mid woensdag voorbereiden.
edit: nvm!

[ Voor 15% gewijzigd door mouzetc op 09-02-2021 19:52 ]

Signature

Verwijderd

mouzetc schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:52:
[...]

Laatste 4 weken een gemiddelde daling van 0% op woensdag :+
Daarom is het de DonderDip? Niet de WoensDip

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 20:07
Kain_niaK schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:24:
Wie gaat er ook staken bij Vesper.finance?

Ze hebben de 17de een airdrop.

Hun smart contract kan automatisch interface met Maker, Avee, Yearn or Compound.

Ze hebben een 0.6% withdrawal fee en een 15% performance fee.

95% van de profit word gebruikt om VSP terug te kopen op Uniswap.

Ik heb zelf een custodial pool (ik gebruik sideshift.ai als brug) boven op Vesper gebouwd voor kleine spelers die momenteel niet de gas fees kunnen betalen maar toch die airdrop te pakken willen krijgen. Als iemand daar interesse in heeft stuur me een DM.

Vesper.finance is een project van Jeff Garzik.

Ik heb gisteren 100 dollars in ETH er in gezet met een 17 dollar fee, maar ETH is ook omhoog gegdaan dus nu is het al weer 93 dollar.

Check het. https://vesper.finance

Ik denk dat VSP het zeker goed zal doen, dus je kunt ook gewoon op de 17 de februari er meteen bij zijn op Uniswap wanneer je hem kunt kopen.
Ik wil ook bij vesper.finance staken.

Ik heb een metamask account en ik sta op het punt om 0.08eth te staken. Echter heeft dit een gas fee van 0.02 eth. Dat is toch belachelijk veel?

En om 0.08 eth te swappen naar wbtc kost 109 dollar network fee.

Zijn deze prijzen op andere tijden anders? 8)7

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-10 16:41
Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:52:
[...]

Daarom is het de DonderDip? Niet de WoensDip
Woensdag doet ook vaak al mee, maar donderdag is in mijn agenda echt de grootste dipdag. Vrijdag om weer vaak positief en de maandag en dinsdag ook.

Zero.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-10 19:49
Jongens ik kom net op https://www.binance.com/en/my/dashboard en zie rechts onderaan dat ik nog 7 BNB heb. Kan zijn dat ik afgelopen weekend met een glas wiskey teveel gerommeld heb met mijn bnb's en die geplaatst heb in een vault, ik zoek mij het lep lazerus in de app, maar ja, chinees design he, een grote chaos.

Waar oh waar kan iemand zijn bnb proppen? Mijn spot wallet laat een balans van 0 zien, als ik mijn order historie bekijk lijkt het ook als of ik een balans van 0 heb, maar ja, weet niet of bv een vault ofzo ook geldt als een order.

Met de huidge prijs toch leuk cashen toch? Kan zijn dat deze waarde gewoon ergens anders op gebasseerd is?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JqtksofxLOTs5eok_sYMlpgA2yU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PH3DaOpEJu5WGe1G780zcnvv.png?f=fotoalbum_large

• Hermans123
De Waltonchain gaat ook lekker, zal wel dom geluk zijn sinds alles zo'n beetje als een raket gaat..

Bensimpel

Positieve meneer

Wat denken jullie over NUcypher? staat nu op rond 0.54$ maar kan binnenkort ook naar de 1$ gaan. Vooral omdat NU dan ook beschikbaar komt op Binance.

😆 - Denk ook eens om ;)

• Zhou
  • Niet online
mannowlahn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:56:
Jongens ik kom net op https://www.binance.com/en/my/dashboard en zie rechts onderaan dat ik nog 7 BNB heb. Kan zijn dat ik afgelopen weekend met een glas wiskey teveel gerommeld heb met mijn bnb's en die geplaatst heb in een vault, ik zoek mij het lep lazerus in de app, maar ja, chinees design he, een grote chaos.

Waar oh waar kan iemand zijn bnb proppen? Mijn spot wallet laat een balans van 0 zien, als ik mijn order historie bekijk lijkt het ook als of ik een balans van 0 heb, maar ja, weet niet of bv een vault ofzo ook geldt als een order.

Met de huidge prijs toch leuk cashen toch? Kan zijn dat deze waarde gewoon ergens anders op gebasseerd is?

[Afbeelding]
https://www.binance.com/en/bnbmining

• mannowlahn
Die geeft ook 0 aan
op https://www.binance.com/en/fee/schedule zie ik ook die 7 staan, als ik die slide uitzet zie ik de BNB niet terug in mijn spot wallet komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mk7wAs-7a5m9_PHq2g4Pbw8_4Ag=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f0lUuDXImxNLkRSpnCfh6llF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door mannowlahn op 09-02-2021 20:03 ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-10 13:58
Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:35:
[...]

Thanks. Ik had er een ETHtje tegenaan gegooid en so far 5% vooruit.

Voor de EOS boys - we have liftoff! Eindelijk.

Je wordt lui tegenwoordig. Coin al 5 dagen in PF en nog steeds geen +20%? :-(

EDIT: nee update was langzaam. -2%. Mijn winst kwam uit EOS en trok de EASY recht en omhooog :+
Ja je moet ook wel wachten tot de handle gevormd én uitgebroken is he ;)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
Hermans123 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:31:
[...]

ONT vandaag toch plus 10%. Ik hou aan.

• Zhou
  • Niet online
Onder wallet => Earn kijken of het flexible/locked staat of in de launchpool. Als laatste in je Card. Misschien staat nog verkooporder open.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
mannowlahn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:56:

[Afbeelding]
Kijk eens op https://www.binance.com/en/my/wallet/account/overview of je nog ergens waarde hebt staan?

• Hermans123
Glockner schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:03:
[...]

ONT vandaag toch plus 10%. Ik hou aan.
Benieuwd wat het goede uitstapmoment zal zijn. Al is dat momenteel bij zo'n beetje alles zo

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
mannowlahn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:59:
[...]

Die geeft ook 0 aan
op https://www.binance.com/en/fee/schedule zie ik ook die 7 staan, als ik die slide uitzet zie ik de BNB niet terug in mijn spot wallet komen.

[Afbeelding]
Als je de app op engels zet kan je op het tabje home op more (naast liquid swap) klikken. Daarna onder finance BNB vault ?

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

• mannowlahn
Ja mijn Dot heb ik gestaked, ongeveer 26 stuks, is dat het dan?

• mannowlahn
Bjorn180179 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:05:
[...]

Als je de app op engels zet kan je op het tabje home op more (naast liquid swap) klikken. Daarna onder finance BNB vault ?
nee die heb ik ook al beken maar staat op 0.00000 BNB

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
mannowlahn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:06:
[...]

Ja mijn Dot heb ik gestaked, ongeveer 26 stuks, is dat het dan?
Nee, maar wel apart.

Edit: Ah, wacht, dat is een gemiddelde waarde. Je hebt dus geen BNB meer, maar had dat wel. Ik zie op die plek ook een veel hoger saldo staan dan ik nu heb.

[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 09-02-2021 20:10 ]

• mannowlahn
Zhou schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:03:
[...]

Onder wallet => Earn kijken of het flexible/locked staat of in de launchpool. Als laatste in je Card. Misschien staat nog verkooporder open.
Nee geen verkoop order, die had ik al gechecked. Onder earn zie ik alleen Dot 26,4 gestaked voor Litentry. Card moet ik zeven zoeken.

• Glockner
Hermans123 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:05:
[...]

Benieuwd wat het goede uitstapmoment zal zijn. Al is dat momenteel bij zo'n beetje alles zo
Ondanks m’n hodl-voornemen twijfel ik nu toch over ADA en RVN > BTC.

Advies is welkom. Glazen bollen nog meer. Garanties spannen de kroon..

• mannowlahn
Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:08:
[...]

Nee, maar wel apart.

Edit: Ah, wacht, dat is een gemiddelde waarde. Je hebt dus geen BNB meer, maar had dat wel. Ik zie op die plek ook een veel hoger saldo staan dan ik nu heb.
Top tado, zo'n vermoeden had ik wel. No worries dan.

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
SvMp schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:28:
Ik ben sinds kort met crypto bezig. Probeer te daytraden met kleine bedragen. Ik heb veel gelezen over de candlestick patterns, maar wat ik mis is op welke tijdschaal je moet kijken. Hoe groter de tijdschaal, hoe betrouwbaarder een bepaald pattern is, maar tot nu toe heb ik veelal de 4 uurs tijdschaal gebruikt. Ik weet niet of dat goed is. Kent iemand een bron waar wat concreter wordt uitgelegd hoe je met die patterns kan werken, niet alleen de patterns zelf maar ook de tijdschalen die je gebruikt?
YouTube: Technical Analysis Series - Time Frames

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:32
Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:51:
[...]

En je hebt van die malloten die in sprookjesfiguren en 3 toverwoorden geloven. Sesam open U.
Voor mijn schatkamer heb je toch echt 24 woorden nodig!
Ding flof bibs was het toch?

• Hermans123
Aan de ene kant het gevoel dat het toch ergens op moet houden maar aan de andere kant het idee dat door de recente hypes het momentum net op gang komt

• jvvj
Hermans123 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:14:
Aan de ene kant het gevoel dat het toch ergens op moet houden maar aan de andere kant het idee dat door de recente hypes het momentum net op gang komt
12 feb Chinees nieuwjaar _ begreep dat voorgaande jaren er aardig wat verkocht werd vlak voor hun nieuwjaar. Heb nu de helft in fiat staan en andere helft (onbereikbaar in transactie fml) in btc. Blijft toch gissen.

site

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:32
Glockner schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:38:
[...]

Toch lees ik (beginner) dat stoplosses bij een echte crash niet functioneren. Er is simpelweg geen koper voor jouw zakje.

Misschien wil een ervaren rot hier zijn licht op laten schijnen? Kan voor velen een reddingsboei zijn.
In 2017 probeerde ik te traden, te veel emotie.
Maar ik heb een keertje tijdens een flash crash meegemaakt dat mijn stop-löss niet was afgegaan en ik dus in het rood stond..

• Ricardovv
  • Laatst online: 26-09 21:00
Eigenlijk is het traden momenteel toch gewoon rommelen in de marge?! Bitcoin is gewoon blijvend het nieuwe digitale goud. Wereldwijd op 9e plaats qua marktkapitalisatie. Nog maar 3 keer kleiner (plusminus) dan Apple. Als een kwart van goud naar Bitcoin gaat. Waar hebben we het dan nog over met 500 euro meer of minder pakken op een trade. Volgens mij maakt het ook niet uit of je nu bij 30k 40k 50k of 60k instapt.. als je vasthoud is het verschil nog niet eens sigarettengeld over 10 jaar.,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u0DGa9HswYc2gGiOtGOS5V4tvPU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RTXY7lULMVHkeeKOQtIL9njN.png?f=fotoalbum_large

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-10 09:35

Chaes

#HODL

jvvj schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:21:
[...]

12 feb Chinees nieuwjaar _ begreep dat voorgaande jaren er aardig wat verkocht werd vlak voor hun nieuwjaar. Heb nu de helft in fiat staan en andere helft (onbereikbaar in transactie fml) in btc. Blijft toch gissen.
Lijkt me niet dat die 'dump' dan één dag van te voren o.i.d. zou plaatsvinden. Neem toch aan dat de mensen daar wel eerder beginnen met inkopen doen dan één dag van te voren.
Dus denk niet dat het een effect zal hebben.

Verwijderd

Ricardovv schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:23:
Eigenlijk is het traden momenteel toch gewoon rommelen in de marge?! Bitcoin is gewoon blijvend het nieuwe digitale goud. Wereldwijd op 9e plaats qua marktkapitalisatie. Nog maar 3 keer kleiner (plusminus) dan Apple. Als een kwart van goud naar Bitcoin gaat. Waar hebben we het dan nog over met 500 euro meer of minder pakken op een trade. Volgens mij maakt het ook niet uit of je nu bij 30k 40k 50k of 60k instapt.. als je vasthoud is het verschil nog niet eens sigarettengeld over 10 jaar.,

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwZlrQkMgJgIbCiAT6tpyDftuW0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AvcG76RcPEe2S5GR7EXD5ksN.gif?f=user_large

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:09
Zo, voor een groot deel in fiat. Vertrouw het voor geen meter meer. Voelt alsof de correctie ieder moment kan komen.

Pf bestaat nu nog uit:

Chr
Ava
Cake
Inj
Wasp

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01:29
Het is toch eigenlijk te bizar voor woorden dat ik met 1 trade afgelopen nacht , deze dag bijna miljonair had kunnen zijn.

• DutchCrownNL
Palindrome schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:27:
Het is toch eigenlijk te bizar voor woorden dat ik met 1 trade afgelopen nacht , deze dag bijna miljonair had kunnen zijn.
Tja als ik een goede 10 jaar terug een rugzak vol met BTC had gekocht kon ik hetzelfde zeggen :+

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:09
Met wat dan?

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• mannowlahn
Net zo bizar als een winnende nieuwjaarsborrel hebben.

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Mich schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:54:
[...]

Ik wil ook bij vesper.finance staken.

Ik heb een metamask account en ik sta op het punt om 0.08eth te staken. Echter heeft dit een gas fee van 0.02 eth. Dat is toch belachelijk veel?

En om 0.08 eth te swappen naar wbtc kost 109 dollar network fee.

Zijn deze prijzen op andere tijden anders? 8)7
Join my BCH to Vesper bridge. :)

Die heb ik opgericht precies voor mensen als jij. Dan kun je toch meedoen zonder zo veel aan fees kwijt te raken.

[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 09-02-2021 20:30 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-10 09:02
90% van mijn SFP zostraks verkocht op 0,000092 BTC. Vannacht gekocht voor ,000035

Zal achteraf wel weer spijt krijgen. Maar hele mooi win!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Beter dan dat je was uitgestapt voor die bepaalde coin en dan er de volgende dag achter komen dat als je gebleven was miljonair was geweest. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Palindrome
DutchCrownNL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:28:
[...]

Tja als ik een goede 10 jaar terug een rugzak vol met BTC had gekocht kon ik hetzelfde zeggen :+
Ja dat ook maar ik heb het nu gewoon over 1 trade in 24h.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
ja hier ben ik ook benieuwd naar

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-10 20:22
zwembroek schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:30:
[...]

Beter dan dat je was uitgestapt voor die bepaalde coin en dan er de volgende dag achter komen dat als je gebleven was miljonair was geweest. :P
Lol, ja als ik van mijn PF van 2017 was afgebleven was ik dat ook. :)

V-Strom 650

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 11:36

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Leuk stukje analyse op een correlatie tussen stock to flow ratio en halveringsevents
(de video legt de termen en de analyse prima uit ;))
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EtITBLjXAAAghgi?format=png&name=4096x4096
[YouTube: Predicting Bitcoin and Ethereum With Statistical Pricing Models...]

• nemesis2212
Palindrome schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:31:
[...]

Ja dat ook maar ik heb het nu gewoon over 1 trade in 24h.
leg is uit...welke coin?

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
*Kuch* * sOid roept iets over BTC's in 2012 gekocht, uiteindelijk verkocht met verlies

Oh, to be young and stupid...

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10 16:26
Cake klein dipje achter de rug, twijfelde nog om wat van de hand te doen maar ziet er weer sterk uit! Dan toch maar weer holden :P

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:19
@Firestorm Zie die grafiek nu iets te vaak voorbij komen, maar de schaal loopt ongeveer van $1 naar $10.000 naar $100.000 en the only way is up.

Helemaal fantastisch natuurlijk, maar dat is helaas niet helemaal zoals de wereld werkt.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Hmm doge toch weer aan het stijgen. Verkopen ofniet. Wil er eigenlijk vanaf.

• Zhou
  • Niet online
Niet normaal zeg, overal Defi fomo. Beefy.Finance token vond ik gisteren al hoog staan rond $800, nu staat die op $1240 8)7

• DJ-Promo
  • Laatst online: 09:51
Zhou schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:35:
Niet normaal zeg, overal Defi fomo. Beefy.Finance token vond ik gisteren al hoog staan rond $800, nu staat die op $1240 8)7
Ja vanmiddag op 960 verkocht:s, nouja toch winst.

• Glockner
jvvj schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:21:
[...]

Chaes schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:24:
[...]

Lijkt me niet dat die 'dump' dan één dag van te voren o.i.d. zou plaatsvinden. Neem toch aan dat de mensen daar wel eerder beginnen met inkopen doen dan één dag van te voren.
Dus denk niet dat het een effect zal hebben.
Ik vond dit interessant, voor beginners zeker even waard om te lezen:

https://www.coindesk.com/chinese-new-year-dump-not-this-year

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 11:36

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Ypuh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:35:
@Firestorm Zie die grafiek nu iets te vaak voorbij komen, maar de schaal loopt ongeveer van $1 naar $10.000 naar $100.000 en the only way is up.

Helemaal fantastisch natuurlijk, maar dat is helaas niet helemaal zoals de wereld werkt.
Dat noemen ze logaritmisch ;)

De grafiek is wel onderdeel van een verhaal, ik kan je aanraden de video te kijken, in de eerste helft worden de termen uitgelegd en de grafiek besproken. Een belangrijk onderdeel is de tijdsschaal: dit is geen tool om de volgende dip te bepalen, maar meer om een trend uit te zetten naar de komende jaren.

Zelf moet ik ook nog zien wat er van waar is, maar ik vind dit verhaal geloofwaardiger dan een stuk technische analyse op iets waar een groot stuk hype in zit.

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Zhou schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:35:
Hoe ver gaat die zooi joh? _O-
Had wat cakejes gekocht op 2 en verkocht op 3.. :')

• Zhou
  • Niet online
Voor diegene die Trust wallet gebruiken in iOS. Ik wist niet dat de Dapp daar standaard uit stond.

https://community.trustwa...-wallet-ios-version/98308

• Pelox
Kijktip: sky is the limit op sbs.. gaat met regelmaat over bitcoin. Zitten een paar lucky figuren bij..

[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 09-02-2021 20:43 ]

Zero.

Verwijderd

Stokstaart schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:59:
[...]

Ja je moet ook wel wachten tot de handle gevormd én uitgebroken is he ;)
Hij gaat zo vlot, daar is geen tijd voor. Inmiddels staan we weer in de plus :+

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Dat kan gebeuren, heb ik ook gedaan, heeft me serieus veel geld "gekost". Maar zo mag je eigenlijk niet denken, want je hebt wss winst gepakt. Je had altijd meer kunnen hebben, maar de markt is onvoorspelbaar. We mogen blij zijn met de winst die we hebben, dat krijgt een gemiddeld mens niet zomaar bij zn investeringen.

PSN/Steam: Xamsix

• nickelz
  • Laatst online: 23-02-2021
Maaruh, ik heb heel lang geleden ooit wat met Monero gedaan; nu dacht ik, ik pak het weer eens op! Om te lezen dat je niet anoniem Monero meer kan kopen! Dus je hele privacy gaat dan weer naar de blubber, of je moet het 10x heen en weer gooien om "anoniem" te zijn met crypto.. Het maakt mij verder niet uit, maar vind het wel belachelijk dat onze lieve overheid dus alle geldstromen inzichtelijk heeft. Met alle data lekken in de toekomst, weet straks m'n buurman dat ik een zak met condooms heb gekocht en wordt er over de schutting geschreeuwd: "zooo, jij bent wat van plan met die family pack durex!" 😭

I am Keen on IT

• Zhou
  • Niet online
Dit is misschien iets voor de TS.

Een website over Defi: https://defiyield.info/

• nemesis2212
ik zit een beetje te twijfelen om te bnb te staken voor Lit of anders wat sfp te kopen. Kan iemand mij hier wat voordelen geven die jullie zien bij 1 of beide coins? of mogelijk is het allebei troep :P

Verwijderd

nemesis2212 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:51:
ik zit een beetje te twijfelen om te bnb te staken voor Lit of anders wat sfp te kopen. Kan iemand mij hier wat voordelen geven die jullie zien bij 1 of beide coins? of mogelijk is het allebei troep :P
Als je in 10x over de kop gegaan wilt instappen moet je het risico toch echt zelf inlezen.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
nemesis2212 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:51:
Gewoon BNB staken voor LIT, kost niks en levert iig wat op ipv dat het enkel in de spot wallet staat. SFP zou ik niet direct nu nog instappen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-10 15:35

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Zie dat zowaar STRAX weer eens wat stijging laat zien. Heb nog een bag liggen uit 2017, maar als ik zo terug kijk wat ik er destijds voor heb betaald, moet ik nog wel ff flink doorstijgen wil ik hier ooit een cent op verdienen :X

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10 18:09

almightyarjen

When does the hurting stop?

Ik heb halverwege de Tesla pump mijn winst gepakt, ja fout, I know. Nu heb ik fomo vanwege dat Apple gerucht. Mijn gevoel zegt yolo en kopen maar mijn verstand zegt nope, BTC staat wel erg hoog. Wat denken jullie?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Verwijderd

Die donderdip zit me wel stevig in de maag momenteel. Ik zit op een 20+% over het gehele portfolio in een week. Houden we stand of duiken we in een correctie donderdag

Morgen goed de correcties in de gaten houden. Een flufje extra crypto meepakken zou mooi zijn

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-10 09:01
Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:43:
Kijktip: sky is the limit op sbs.. gaat met regelmaat over bitcoin. Zitten een paar lucky figuren bij..
Geef maar een gil als Bitcoin de aandacht kreeg. Dan kan ik mijn ogen de rest van de sbs ellende besparen :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
almightyarjen schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:58:
Ik heb halverwege de Tesla pump mijn winst gepakt, ja fout, I know. Nu heb ik fomo vanwege dat Apple gerucht. Mijn gevoel zegt yolo en kopen maar mijn verstand zegt nope, BTC staat wel erg hoog. Wat denken jullie?
Ik verwacht niet dat Apple Bitcoin gaat kopen. Elon is een echte ondernemer en durft wel een gokje te wagen. Apple is veel te voorzichtig om zoiets te doen.

• Ricardovv
  • Laatst online: 26-09 21:00

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10 18:09

almightyarjen

When does the hurting stop?

Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:03:
[...]

Ik verwacht niet dat Apple Bitcoin gaat kopen. Elon is een echte ondernemer en durft wel een gokje te wagen. Apple is veel te voorzichtig om zoiets te doen.
Thanks, puntje erbij voor het afwachtkamp :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Marshallroady
  • Laatst online: 11-12-2022
In deze tweet een mooi fragment van Bert Slagter die op radio 1 in heerlijke Jip en Janneke taal even duidt waarom de koers hoog staat en bitcoin zinvol is!

https://twitter.com/NPORadio1/status/1359164941572399106

Goud zo’! Vent!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
[...]

Eens.

• Pelox
Aha, even niet opletten en eth is weer wakker. Kijken of hij zijn grote broer kan inhalen.

Zero.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Pff, net even bekeken wat mijn huidige balans is op Binance en beefy.finance. Heb nu bovenop mijn huidige inleg, plus wat ik ooit in 2017 erin gestopt had (en waarmee ik bijna geheel bagholder geworden was) inmiddels maarliefst op 25 a 30 procent winst op dat geheel. Nu hevig in dubio, blij zijn met die winst en daarmee het terugverdienen van mijn verloren centjes uit 2017 en alles eruit trekken, of gewoon vasthouden met de hoop/verwachting dat de rek er nog lang niet uit is. Lastig, lastig.

• Palindrome
[...]

Tot nu toe hebben ze allen bevestigd dat ze er naar kijken en dat ze bedrijven die hun eigen munt lanceren een slecht idee vinden.

Vroeg of laat stappen ze wel in.
Pagina: 1 ... 194 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!