Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 193 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.139 views

• MatsuMatsu85
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:40
Hier hetzelfde, nu even goed moment vinden om weer bij te kopen dat is het probleem ;)
Chaes schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:21:
Inmiddels +55% op INJ in een paar dagen. Niet slecht. Maar ga nog zeker niet verkopen.

Verwijderd

Bjorn180179 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:17:
Jullie ook last van raar uitziende charts op binance ?
Ja, alles bizar groen... :+

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22-10 10:18
Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:22:
[...]

Het is een object wat je koopt in je handen kan houden en gebruiken of poetsen, of zelfs kan opeten.

Dat versta ik als onderliggende waarde, klopt ook niet helemaal natuurlijk maar het is met alles zo het is net wat een gek er voor wilt geven.
Stront kan je ook in je handen houden, gebruiken (uitsmeren) of poetsen (glimmende keutel), of zelfs opeten :+

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:15
@Verwijderd ETH staat gewoon netjes rood hoor :) Samen met die honden :)

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:23:
LTC twijfelt welke kant we op gaan, Doge is duidelijker :O
Auw, XRP 2.0 in de maak zo te zien

Mij benieuwen of dit leger wat er straks overblijft wel wat vriendelijker is dan het de xrparmy boys

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-10 16:41
Toerq schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:10:
[...]

ja lol, zat vroegah altijd in een telefooncel de geinlijn te bellen voor niks haha. pff lang gelden wordt oud
Ik belde gewoon een sexlijn vanuit huis en dan de gratis versie voor vrouwen, kreeg je kerels aan de lijn welke ik dan probeerde te verleiden met mijn meisjes pre baard in de keel stem van 8 jaar. Whahaha schitterende tijd!

Zero.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:16:
[...]

Dat is ook zo, het is niks meer dan een speculatief muntje waar geen onderliggende waarde aan hangt, je krijgt er niks voor het is puur wat een gek er voor geeft.
Dat komt me bekend voor: Sinds 1971 is de dollar dat ook. En dus de Euro ook.

Je salaris wordt dus uitbetaald in een muntje dat geen enkele onderliggende waarde heeft, maar waarvan we met zijn allen vinden dat het iets waard is.
Ok als je zegt dat je er in geloofd het is decentraal, programmeerbaar en daarom een onderliggende waarde heeft, maar tastbaar zoals goud is het niet, en heeft het voor mij daarom geen onderliggende waarde.
En welke use case heeft goud dan?
Snap ook dat mensen er anders over denken, net als er mensen zijn die in god geloven.

Wat denk je dat er straks gebeurt als bijvoorbeeld een MS of tesla hun cijfers presenteren en een BTC in een dip zit of er wer een hack is geweest of landen bitcoin gaan verbieden ?
Dan gebeurt er weinig zolang ze een veilig percentage van hun cash vermogen in BTC hebben zitten.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Slux
  • Niet online
Raaafie schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:26:
[...]

Stront kan je ook in je handen houden, gebruiken (uitsmeren) of poetsen (glimmende keutel), of zelfs opeten :+
En als het een keutel van musk zou zijn is die direct 1miloen waard.

Net als die keutel van 10k een paar jaar terug van een dino

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben sinds kort met crypto bezig. Probeer te daytraden met kleine bedragen. Ik heb veel gelezen over de candlestick patterns, maar wat ik mis is op welke tijdschaal je moet kijken. Hoe groter de tijdschaal, hoe betrouwbaarder een bepaald pattern is, maar tot nu toe heb ik veelal de 4 uurs tijdschaal gebruikt. Ik weet niet of dat goed is. Kent iemand een bron waar wat concreter wordt uitgelegd hoe je met die patterns kan werken, niet alleen de patterns zelf maar ook de tijdschalen die je gebruikt?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

MRDutchfreakNL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:15:
[...]

De invoering van Portbase was btw voor mij als transportplanner 1 van de beste uitvindingen ooit.. Dat scheelde uren werk per dag. En vooral veel geld want je hoefde je chauffeurs niet meer om te laten rijden om documenten op te komen laten halen..
Ik geloof dat ze in de Haven van Rotterdam bezig zijn met experimenten om de overdracht van goederen vast te leggen in blockchains, zodat alle partijen op elk moment kunnen zien wat de status van hun goed is. (en dat heeft dan ook direct een legale waarde, omdat de verantwoordelijkheid voor die goederen op elk moment heel duidelijk is vastgelegd in die blockchain).

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Tibbi3 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:20:
Ben benieuwd wanneer we een dip gaan zien.

Mijn PF op Binance is in één week dankzij BNB en SFP gewoon verdubbeld... 8)7

Snap dat BNB stijgt, maar waarom zo extreem is me toch wel een raadsel
Hoe meer handel hoe meer vraag naar BNB, finance doet ook af en toe een burn van bnp dacht ik.

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:29:
[...]

Ik geloof dat ze in de Haven van Rotterdam bezig zijn met experimenten om de overdracht van goederen vast te leggen in blockchains, zodat alle partijen op elk moment kunnen zien wat de status van hun goed is. (en dat heeft dan ook direct een legale waarde, omdat de verantwoordelijkheid voor die goederen op elk moment heel duidelijk is vastgelegd in die blockchain).
Dit klopt inderdaad. Volgens mij in de market van 2017 kwam Port of Rotterdam al met dit idee. Ik geloof er in dat de blockchain voor dit soort situaties inderdaad de oplossing is. Portbase is tegenwoordig al een soort open boek waarin vervoerders, expediteurs, rederijen en douane kunnen bekijken wat de status is van hun container, of tegenwoordig met de brexit ook de trailers naar de UK.

Als ik zou kunnen investeren in Portbase had ik dat zeker gedaan. Iedereen was anti maar steeds meer containerterminals sluiten zich er bij aan. Zelfs die in andere landen dan NL.

• Slux
  • Niet online
MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:27:
[...]

Dat komt me bekend voor: Sinds 1971 is de dollar dat ook. En dus de Euro ook.

Je salaris wordt dus uitbetaald in een muntje dat geen enkele onderliggende waarde heeft, maar waarvan we met zijn allen vinden dat het iets waard is.

[...]

En welke use case heeft goud dan?

[...]

Dan gebeurt er weinig zolang ze een veilig percentage van hun cash vermogen in BTC hebben zitten.
Klopt is ook vraag en aanbod, inflatie en rende e.d. maar wel tastbaar ;)

Goud wordt voor heel veel dingen gebruikt, elektronica, tandartsen, in de ruimte gebruiken ze het, in auto's als warmte geleider mooi voorbeeld was de McLaren F1 , en trump en nog een paar van de kamelen dudes gebruikt het als schijt pot ;)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-10 16:41
Even serieus.. waar gaat die dikke dikke dikke bnb stoppen? Iemand een idee? Heeft Ryan Babel over bnb getwitterd?

Zero.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:01
Er lijkt ook gewoon geen enkele weerstand naar boven te zijn voor BNB. Had vorige maand echt nóóit gedacht dat die coin x3 zou gaan. BNB is in mijn ogen de 'stable' coin.

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:47
MRDutchfreakNL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:15:

De invoering van Portbase was btw voor mij als transportplanner 1 van de beste uitvindingen ooit.
Er waren al achterland diensten op het PCS toen het nog Port infolink was hoor :P

Verwijderd

Fiat heeft wel degelijk een grote onderliggende waarde.

Zo kun je prima je kampvuur aansteken met 200 euro biljetten wanneer de hyperinflatie plaats gaat vinden. En de munten kun je opwarmen in het vuur zodat ze lang na gloeien.

En van goud kun je dan een prachtig vorkje maken om je blikken bonen leeg te eten. Het is vrij zacht metaal, dus je hebt dan geen zware machines nodig zoals bij staal.

Prachtige usecases.

Maar als de fiat hoarders soon onder de brug liggen te verhongeren airdrop ik ze wel wat sats voor een blik knakworsten.

Zo ben ik dan ook wel weer.

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:35:
Even serieus.. waar gaat die dikke dikke dikke bnb stoppen? Iemand een idee? Heeft Ryan Babel over bnb getwitterd?
Honderdelf dollar? Jezus. Wat is hier aan de hand vandaag..
In dollars stijgen de meeste shitcoins wel, in satoshis daarentegen...

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-11 01:29
Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:46:
[...]

Ik zie het verschil niet tussen een DOGE en XRP of VET of welke andere coin dan ook. het is allemaal follow the hype.

De meeste weten niet eens wat een coin doet, heb je wel eens die whitepapers gelezen van bijvoorbeeld een EOS of link, vet, het zijn allemaal oplossingen voor problemen die er niet zijn.

Als je dat weg laat en kijkt naar de hype/volume van een coin dan haal je veel meer rendement dan dat je met oogkleppen op naar een oplossing voor iets wat er niet is kijkt ;)
Ik wel zoals ik al zei is hype doordat met gelooft in het concept of techniek heel andere dan hype door gespam op twitter door een celeb or groep.

BTC is ook begonnen als hype onder cryptoexperts p2p fanaten op een nieuwsbrief die in de techniek geloofden.

Dat vind ik dus heel anders dan wat er bij doge gebeurde.

• MRDutchfreakNL
Kwistnix schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:36:
[...]

Er waren al achterland diensten op het PCS toen het nog Port infolink was hoor :P
Zeker waar. Maar voor mij als transportplanner van vrachtauto's kwam de echte verandering door Portbase.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:43

knakworst

Get more sats!

Aarebe1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:36:
[...]

Honderdelf dollar? Jezus. Wat is hier aan de hand vandaag..
In dollars stijgen de meeste shitcoins wel, in satoshis daarentegen...
114. Mind blowing.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
nog een vraagje over launchpad. de BNB die je staked, krijg je die terug samen met de nieuwe coin waarvoor je staked of een percentage?

• Palindrome
Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:36:
Fiat heeft wel degelijk een grote onderliggende waarde.

Zo kun je prima je kampvuur aansteken met 200 euro biljetten wanneer de hyperinflatie plaats gaat vinden. En de munten kun je opwarmen in het vuur zodat ze lang na gloeien.

En van goud kun je dan een prachtig vorkje maken om je blikken bonen leeg te eten. Het is vrij zacht metaal, dus je hebt dan geen zware machines nodig zoals bij staal.

Prachtige usecases.

Maar als de fiat hoarders soon onder de brug liggen te verhongeren airdrop ik ze wel wat sats voor een blik knakworsten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yr-3Lb2f7QEWj56kSyqXXpuEVvw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SI3D9WnnktGBgynM266xM2AV.jpg?f=fotoalbum_large

Dat is toch bijna 1 van de basis behoeften als onderliggende intrinsieke waarde :o

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:36:

<3 Wel de dikke merk worsten he, niet die goedkope aldi meuk dingen aub ;)

Verwijderd

Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:39:
[...]

<3 Wel de dikke merk worsten he, niet die goedkope aldi meuk dingen aub ;)
Haha voor jou niets anders dan die ekte knaks beste Slux :+

Met witte bolletjes voor een optimale spijsvertering.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-10 13:58
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:42:
[...]

ivm de hard cap? Bij CAKE moeten ze natuurlijk wel de supply goed reguleren, maar op zich zie ik een harde bovengrens niet altijd als aantrekkelijk - het zou goed kunnen hier hoor, dat BAKE uiteindelijk meer waar zal zijn, maar dat hangt m.i. meer van adoptie af - crypto is geen complete winner takes all markt, maar zoals UNI en SUSHI de DeFi voor erc-20 zijn gaan domineren zie ik CAKE dat doen voor de bep20-chain. Dan kan er best over een paar maanden een partij komen met betere tech en tokenomics, maar als iedereen dan op Pancakeswap zit is het gewoon te laat.

Waar Bake zal landen weet ik ook niet.
Oh nee dit soort projecten zie ik zeker niet als fundamenteel waardevol. Even wat graantjes meepikken in de bull market en daarna weer gauw dumpen. Volgende bull market zal er toch een ander narratief zijn dan Defi en zullen hete tokens van deze run hetzelfde lot beschoren zijn als de toppers van 2017/18.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:12

Malarky

Wils voor wat ieder

BNB verkocht dit lijkt de finale sprint.

Nogmaals kijk naar bnb/eth. Loopt al jaar in jaar uit een keurige lijn en dan is dit een logische piek.

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 21:16
Malarky schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:41:
BNb verkocht dit lijkt de finale sprint.

Nogmaals kijk naar bnb/eth. Loopt al jaar in jaar uit een keurige lijn en dan is dit een logische piek.
Ben benieuwd!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-10 22:12
dehardstyler schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:06:
[...]

Bij welke prijs ga je winstpakken op VET?
Ik ga dat niet doen nog. VET 0,20 cent misschien. NEO 100 euro. Ik zit hier in voor de lange termijn. Deze coins zijn geen hype coins. Als we weer de kant op gaan zoals voor de mega dip dan zijn deze coins nu echt zwaar ondergewaardeerd. Echter begin ik wel te wankelen bij deze bedragen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-10 15:28
zwembroek schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:42:
[...]

Ik ga dat niet doen nog. VET 0,20 cent misschien. NEO 100 euro. Ik zit hier in voor de lange termijn. Deze coins zijn geen hype coins. Als we weer de kant op gaan zoals voor de mega dip dan zijn deze coins nu echt zwaar ondergewaardeerd. Echter begin ik wel te wankelen bij deze bedragen.
0.20 VET is dus nog dat deze Coin 10x moet doen? Je gelooft dat dat kan?
Staat nu op 0.029
:|

[ Voor 4% gewijzigd door MaStar op 09-02-2021 17:45 ]

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:12

Malarky

Wils voor wat ieder

Je hebt van die coins waar je een lineaal op de graph erbij kan pakken. ETH/BNB (1 maand) is er zo een.

En ik handel uit de emotie van: had ik deze coin nu ook gekocht gezien de chart als ik geen positie had. Never nooit niet.

Wat nog wel mogelijk is: eth/btc kan wat herstellen dan kan bnb wellicht nog wat profiteren op de dollar.

Maar er zijn andere coins wmb kansrijker.

• Slux
  • Niet online
MaStar schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:44:
[...]

0.20 VET is dus nog dat deze Coin 10x moet doen?
Ja sommige geloven ook dat een XRP 589 EOY gaat worden ;)

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-10 15:28
Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:44:
[...]

Lol ja , allemaal optimisten ;)

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:34:
[...]

Goud wordt voor heel veel dingen gebruikt, elektronica, tandartsen, in de ruimte gebruiken ze het, in auto's als warmte geleider mooi voorbeeld was de McLaren F1 , en trump en nog een paar van de kamelen dudes gebruikt het als schijt pot ;)
Vergeet de toiletborstel van Poetin niet!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-11 12:21
zwembroek schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:42:
[...]

VET 0,20? Mag ik ook een beetje van die hopium? :D
Dat zou wat zijn, maar ik verwacht het niet.

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:22:
[...]

Het is een object wat je koopt in je handen kan houden en gebruiken of poetsen, of zelfs kan opeten.

Dat versta ik als onderliggende waarde, klopt ook niet helemaal natuurlijk maar het is met alles zo het is net wat een gek er voor wilt geven.
Er bestaat ook goud dat je niet in je handen kan houden. Maar deed de ontdekking van heeeeel veel goud iets met be prijs? Nee.

https://www.nemokennislin...h-geweld-blijkt-goudmijn/

https://www.volkskrant.nl...mische-goudmijn~bc39be46/

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:01
Ik kijk alweer uit naar de 3 dagen van collectieve rouw in dit topic als de boel straks weer een beetje normaliseert :+ . Zal zelf ook wel weer aan de verkeerde kant van de shitter belanden.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:44:
[...]

En je hebt van die malloten die in sprookjesfiguren en 3 toverwoorden geloven. Sesam open U.
Voor mijn schatkamer heb je toch echt 24 woorden nodig!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Slux
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:48:
[...]

Er bestaat ook goud dat je niet in je handen kan houden. Maar deed de ontdekking van heeeeel veel goud iets met be prijs? Nee.

https://www.nemokennislin...h-geweld-blijkt-goudmijn/

https://www.volkskrant.nl...mische-goudmijn~bc39be46/
Nee en daarom is goud dus ook een betere hedge dan bijvoorbeeld een volatiele bitcoin.
Maar dat zijn mijn 2 cents hoor. als ik zou hedgen tegen fiat omdat mensen bang zijn voor weet ik veel wat dan pak ik liever iets stabiel dan iets high risk.
Ieder zijn ding ;)

• Palindrome
Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:52:
[...]

Nee en daarom is goud dus ook een betere hedge dan bijvoorbeeld een volatiele bitcoin.
Maar dat zijn mijn 2 cents hoor. als ik zou hedgen tegen fiat omdat mensen bang zijn voor weet ik veel wat dan pak ik liever iets stabiel dan iets high risk.
Ieder zijn ding ;)
als neutronen sterren samenkomen > goud

als nerds samenkomen > bitcoin

:Y

• Ali Baba 1001
Palindrome schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:55:
[...]

als neutronen sterren samenkomen > goud

als nerds samenkomen > bitcoin

:Y
En als 40 rovers samenkomen —> Ren

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ypuh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:48:
Ik kijk alweer uit naar de 3 dagen van collectieve rouw in dit topic als de boel straks weer een beetje normaliseert :+ . Zal zelf ook wel weer aan de verkeerde kant van de shitter belanden.
Grootste verschil voor mij is dat ik dit jaar (bijna) overal stop-losses heb ingesteld die ik dagelijks aanpas. Bij praktisch alles nu al stop-losses die hoger zijn dan m'n inzet. Winst gegarandeerd dus ;)

• Roobin79
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07-2024
Toevallig goed gegokt met BAKE, CAKE, BNB en SFP. Zit nu dus al een tijd af te vragen om winst in FIAT te pakken of nog even te blijven zitten. Ik wil wel stop-losses inzetten, maar geen idee waar ik goed aan doe qua percentage. Iemand een suggestie?

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
.oisyn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:10:
[...]

^^^ Let even op iedereen. Uitstekend voorbeeld van wat ik hier dus niet wil zien :P
Volgens mij was dat zelfs mijn post ;) Maar nog wel in het slowchat topic!

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:59
Xamsix schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:11:
Helft van mn BNB ergens in januari gewisseld voor BTC. Geniet toch enorm van de stijging, maar had toch liever die trade niet gedaan xD
Ik heb maand geleden deel BTC ingewisseld voor BNB :+

Ik geloofde in 2017 redelijk heilig in long term BNB maar toch maar 30 stuks. Daarna BNB gebruikt voor aankoop shitcoin en bij ingeschoten om BNB tijdig terug te kopen. Daar baalde ik vorige maand nog zo van dat ik toch BNB heb gekocht precies in dal qua BTC waarde.

Mooiste geweest als ik de originele 30 ook nog had maar blij dat ik net op tijd weer terug ingestapt ben. Alleen was kopen met Fiat nog veel beter geweest dan met BTC.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Roobin79 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:01:
Toevallig goed gegokt met BAKE, CAKE, BNB en SFP. Zit nu dus al een tijd af te vragen om winst in FIAT te pakken of nog even te blijven zitten. Ik wil wel stop-losses inzetten, maar geen idee waar ik goed aan doe qua percentage. Iemand een suggestie?
Ik zou niet kijken naar percentages, maar naar niveaus. Als bijv. een bepaald support niveau definitief breekt dan is dat een goed moment om uit te stappen.
Hertog_Martin schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:03:
[...]

Ik heb maand geleden deel BTC ingewisseld voor BNB :+
En ik heb gisteren alle BNB uit Earn omgezet naar BTC -O-

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 09-02-2021 18:05 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• zwembroek
MaStar schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:44:
[...]

0.20 VET is dus nog dat deze Coin 10x moet doen? Je gelooft dat dat kan?
Staat nu op 0.029
:|
Ik denk dat VET dat inderdaad gaat halen. Ik heb VEN ook zien gaan van 0,10 cent naar 7 dollar. Ik zeg why nut...

• Slux
  • Niet online
Roobin79 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:01:
Doen waar je zelf het beste gevoel bij hebt ;)

Voor mij zelf is het heel wisselend, met coins die veel omhoog en omlaag gaan zet ik hem laag want meestal schiet ie door om vervolgens weer omhoog te gaan. ik laat die coins sowieso nooit lang in me PF zitten, winst is winst en kijk er ook niet meer op terug als die wel sky high gaat, koop en verkoop kan je toch niet timen.

• Slux
  • Niet online
zwembroek schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:05:
[...]

Ik denk dat VET dat inderdaad gaat halen. Ik heb VEN ook zien gaan van 0,10 cent naar 7 dollar. Ik zeg why nut...
Reken de marketcap maar eens uit. bij VEN was de marketcap een stuk lager over naar VET is die x100 oid gegaan geloof ik ;)

• zwembroek
Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:07:
[...]

Reken de marketcap maar eens uit. bij VEN was de marketcap een stuk lager over naar VET is die x100 oid gegaan geloof ik ;)
Deel je die 7 dollar door 100 is 0,07. Dan kan 0,10 ook.

• Slux
  • Niet online
zwembroek schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:09:
[...]

Deel je die 7 dollar door 100 is 0,07. Dan kan 0,10 ook.
Sorry het was x1000 dan ? en nogmaals reken maar eens uit wat de marketcap zou moeten zijn bij 0.20 cent

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
8)7 Zag net op NOS nieuws op TV.... de BTC, het leek wel een docu ;)

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Dom gelul over Bitcoin op het 6-uur journaal!

• Roobin79
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07-2024
Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:06:
[...]

Doen waar je zelf het beste gevoel bij hebt ;)

Voor mij zelf is het heel wisselend, met coins die veel omhoog en omlaag gaan zet ik hem laag want meestal schiet ie door om vervolgens weer omhoog te gaan. ik laat die coins sowieso nooit lang in me PF zitten, winst is winst en kijk er ook niet meer op terug als die wel sky high gaat, koop en verkoop kan je toch niet timen.
Dat is nog wel een puntje om te leren. kijk er ook niet meer op terug als die wel sky high gaat

Nou zit ik er niet met dik geld in, maar als je een tosti-ijzer in een koelkast met dubbele deuren ziet veranderen, dan doet dat toch dingen met je. 8)7

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 17:18
Wauw, op dit tempo is mijn PF vanavond alweer hersteld van de altcoin-drop van gisteren. Nice!

• Slux
  • Niet online
Roobin79 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:12:
[...]

Dat is nog wel een puntje om te leren. kijk er ook niet meer op terug als die wel sky high gaat

Nou zit ik er niet met dik geld in, maar als je een tosti-ijzer in een koelkast met dubbele deuren ziet veranderen, dan doet dat toch dingen met je. 8)7
FOMO en emoties zijn de gevaarlijkste dingen met traden is mijn ervaring, als het een mooie ijskast is koop hem lekker want morgen kan die aanbieding weg zijn om nooit meer terug te komen, tenzij je in de wat veiligere coins zit, en ook die zijn geen garanties.

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10 16:26
Travala ziet er ook wel weer intressant uit zo. Als deze support intact blijft in 360-400 range dan verwacht ik dat die nog wel aardig wat gaat stijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XT3AyV97UI3gO9T_Acqa5L5gkko=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eXRWgyEENTlZVeXDTob6dXB9.png?f=fotoalbum_large

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-10 16:28
Ik heb een transactie pending voor meer dan een dag nu. Heb vermoedelijk de fee te laag gezet (op 43.846 sat/B). Als ik op https://bitcoinfees.earn.com/ kijk dan zou dit gemiddeld genomen tussen 30 en 360 min duren,maar nu al x4. Lees ik die site verkeerd of heb ik gewoon pech?

site

• Palindrome
NomadTitan schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:16:
Travala ziet er ook wel weer intressant uit zo. Als deze support intact blijft in 360-400 range dan verwacht ik dat die nog wel aardig wat gaat stijgen.

[Afbeelding]
zat er net toevallig ook naar te kijken, kwa market cap is er nog genoeg ruimte om omhoog te gaan :9

• ArtPhil-Flower
  • Laatst online: 31-08-2022
:9

God morks in wysterious ways.

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 22:21
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:12:
Dom gelul over Bitcoin op het 6-uur journaal!
Het was in elk geval eindelijk weer een journaal item.

Maar damn. "Misschien maakte Elon gewoon een grapje en heeft hij niks gekocht", aldus meneer de expert op dit gebied.

Ik kan mij vergissen, maar de bron van dit nieuws was toch niet Musk zelf maar een soort aanvraagformulier?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

jvvj schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:23:
Als ik op https://bitcoinfees.earn.com/ kijk dan zou dit gemiddeld genomen tussen 30 en 360 min duren,maar nu al x4. Lees ik die site verkeerd of heb ik gewoon pech?
Zijn natuurlijk ook maar indicaties, je hebt gewoon 'pech' dat het momenteel erg druk is.
De mempool zit op +120MvB, er vallen genoeg transacties te rapen die meer waar zijn dan de jouwe.
Uiteindelijk zal ze er wel door komen, gewoon geduld hebben.
Moest ze na 2 weken nog niet verwerkt zijn, vervalt de transactie en komt het terug in je wallet.
Moest het dringend zijn & je hebt de optie, kan je nog altijd replace by fee proberen.

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 22:21
Ik heb liever dat ze voor de hodl kopen dan het accepteren als betaalmethode

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• NomadTitan
Palindrome schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:28:
[...]

zat er net toevallig ook naar te kijken, kwa market cap is er nog genoeg ruimte om omhoog te gaan :9
Zit toevallig grotendeels in CAKE, maar die lijkt ook nog niet ''moe'' te zijn... keuzes keuzes

• MRDutchfreakNL
Slonzo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:29:
[...]

Zijn natuurlijk ook maar indicaties, je hebt gewoon 'pech' dat het momenteel erg druk is.
De mempool zit op +120MvB, er vallen genoeg transacties te rapen die meer waar zijn dan de jouwe.
Uiteindelijk zal ze er wel door komen, gewoon geduld hebben.
Moest ze na 2 weken nog niet verwerkt zijn, vervalt de transactie en komt het terug in je wallet.
Moest het dringend zijn & je hebt de optie, kan je nog altijd replace by fee proberen.
Het overplaatsen van exchange naar mijn externe Wallet duurde van de week ook 2,5 dag. Ik weet ook gelijk weer waarom ik van die exchange wou :*)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:29:
[...]

Ik heb liever dat ze voor de hodl kopen dan het accepteren als betaalmethode
Ze hebben ook aangegeven Bitcoins niet direct naar fiat om te gaan zetten, maar mogelijk langere tijd aan te houden. Geen echte hodl, maar alsnog positief.

• ArtPhil-Flower
  • Laatst online: 31-08-2022
Link wordt wakker.

God morks in wysterious ways.

• BurnerT
  • Laatst online: 23:15
Zijn er ook nog mensen die ergens geld instoppen vandaag? Of enkel winstpakken. Al mijn sell orders van vannacht gehit.... zit nu met fiat te kijken.

• Raaafie
BurnerT schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:33:
Zijn er ook nog mensen die ergens geld instoppen vandaag? Of enkel winstpakken. Al mijn sell orders van vannacht gehit.... zit nu met fiat te kijken.
Heb echt geen idee waar nu in te stappen, momenteel lijkt zo'n beetje alles wel te moonen, behalve de helft van mijn portfolio :+

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Hmmmm benieuwd waar BNB eindigt.
3m MA99 ~$101
15m MA25 ~$100
1h MA7 ~$101

Of meteen een stuk lager :+

• NomadTitan
BurnerT schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:33:
AVA/BTC chart ziet er goed uit, het is dat ik nu in CAKE zit met mijn speelgeld anders had ik wel Travala gehaald... denk dat nml CAKE nog wel wat adem heeft :9 Echter is cake afgelopen paar dagen +150% gegaan dus als je daar wat in wil steken dan zou ik wel even voorzichtig zijn en instappen met cost averaging

[ Voor 15% gewijzigd door NomadTitan op 09-02-2021 18:37 ]

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-10 21:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

SFP waar ga je heen! 😁 Als ik dit zo zie zou ik willen dat ik met meer was ingestapt. Je zou er een paar duizend tegenaan gegooid hebben toen hij nog op 80 ct stond zeg. 7(8)7
Dan had je nu toch al een leuke duit verdiend.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Glockner
  • Laatst online: 10-03 16:11
sOid schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:58:
[...]

Grootste verschil voor mij is dat ik dit jaar (bijna) overal stop-losses heb ingesteld die ik dagelijks aanpas. Bij praktisch alles nu al stop-losses die hoger zijn dan m'n inzet. Winst gegarandeerd dus ;)
Toch lees ik (beginner) dat stoplosses bij een echte crash niet functioneren. Er is simpelweg geen koper voor jouw zakje.

Misschien wil een ervaren rot hier zijn licht op laten schijnen? Kan voor velen een reddingsboei zijn.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Glockner schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:38:
[...]

Toch lees ik (beginner) dat stoplosses bij een echte crash niet functioneren. Er is simpelweg geen koper voor jouw zakje.

Misschien wil een ervaren rot hier zijn licht op laten schijnen? Kan voor velen een reddingsboei zijn.
Stop losses werken prima, mits je maar een voldoende groot verschil tussen stop en limit invult. En dat verschil mag enorm zijn, want de order wordt toch altijd voor de beste prijs uitgevoerd.

Zie overigens ook de topicstart.

• Ali Baba 1001
Ik kwam vandaag op de Wikipedia pagina van het stadje Zug in Zwitserland terecht. Accepteren blijkbaar ook crypto (beperkte bedragen en verkopen het gelijk) en dat zelfs al sinds enige tijd (maar weet niet of het nog zo is).
Miami ook goed bezig.
Tesla, deze Solar, kan best zijn dat we het binnenkort niet meer kunnen bijhouden..
Ik neem nog een teug hopium en fantasium!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Jaja84 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:14:
[...]

Hoeveel heb je geïnvesteerd?
Nooit naar vragen en nooit delen d:)b

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:28:
[...]

Maar damn. "Misschien maakte Elon gewoon een grapje en heeft hij niks gekocht", aldus meneer de expert op dit gebied.

Ik kan mij vergissen, maar de bron van dit nieuws was toch niet Musk zelf maar een soort aanvraagformulier?
Melding bij de SEC.

En ook de mening "ja, auto's zie ik mensen niet kopen met bitcoin, maar er zijn ook zat kleine bedragen af te rekenen zoals bijvoorbeeld het laden van je auto". Echt, dat hoort gewoon niet op het journaal thuis, dat moet je weigeren als reportagemaker.

• MRDutchfreakNL
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:42:
[...]

Melding bij de SEC.

En ook de mening "ja, auto's zie ik mensen niet kopen met bitcoin, maar er zijn ook zat kleine bedragen af te rekenen zoals bijvoorbeeld het laden van je auto". Echt, dat hoort gewoon niet op het journaal thuis, dat moet je weigeren als reportagemaker.
Niet als je doel is crypto te bashen?

• Bytemaester
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-03-2021
Luca schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 02:38:
[...]

Eerst WAN halen op een exchange en vervolgens naar je WAN wallet (kan met WanMask) sturen. Dan kan je het op https://wanswap.finance/ omzetten naar WASP. Zowel het verzenden als swappen kost je niks. :)

Denk dat als ze als een tracked listing op CoinMarketCap komen, de prijs nog wel eens snel omhoog kan gaan. Uniswap zit nu op 19$, SushiSwap op $4 en zelfs iets als PancakeSwap op $4. Maar wel met het grote nadeel dat de ETH fees op dit moment bizar zijn bij het swappen, iets waar je met Wanchain geen last van hebt. Huidige prijs van WASP is 8 cent. You do the math met wat mogelijk is. :P
Hartelijk dank, het is gelukt. Huidige prijs is al 15 cent inmiddels (Dollar).

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:33
Alts ontploffen vandaag. BNB en CAKE.Had zelfs nog wat TRX die heb ik maar verkocht.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ether bijna uitbraak naar boven. Wordt wel weer eens tijd na al die andere altcoins.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11
Ik heb mijn vermogen voor 80% nu in BTC zitten, helaas nu beetje te laat om bnb te pakken.
Helaas ook LUNA gemist

nothing stops this train

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

MRDutchfreakNL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:43:
[...]

Niet als je doel is crypto te bashen?
Zelfs dan niet, er werd gesuggereerd dat Bitcoin uitermate geschikt is om bedragen van €6,50 mee te betalen.

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
Ik vroeg me al af waarom Matic weer pumpte: https://www.nasdaq.com/ar...ereums-l2-woes-2021-02-09.

Dit is top natuurlijk! Wilde vandaag een deel uit stake halen, kost je 190 knaken! Ironisch genoeg natuurlijk Matic, die dat probleem nu moet gaan oplossen (en gauw ook!).

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-11 10:53
its time TO KILL a dog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2NNvlcgNF1RsQrFcRQz93HdKGjQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Tbq8Y94oEaQrTOwayNDGpnoY.jpg?f=user_large

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-11 10:53
Lol Jaapio

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:33
1 januari opgeschreven wat ik had. Sindsdien is mijn PF in dollar waarde net geen x2. Das is toch gekkenwerk. Voel echt 2017/2018 vibes. Wordt gewoon spannend hoelang dit goed gaat. Zit met een groot deel in USDT daardoor.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:34:
[...]

:/

Dat wist ik niet! Ik ga meteen wat goud kopen :)

• sOid
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:39:
[...]

Stop losses werken prima, mits je maar een voldoende groot verschil tussen stop en limit invult. En dat verschil mag enorm zijn, want de order wordt toch altijd voor de beste prijs uitgevoerd.

Zie overigens ook de topicstart.
Eigenlijk is het best opmerkelijk dat je na de stop toch een limit moet invullen. Waarom geen functie zoals: als prijs niveau X bereikt, zo dicht mogelijk bij triggerprijs verkopen.

Want eigenlijk gebeurt dat nu ook, maar je moet wel een extra getalletje invullen.

Ik zal wel iets over het hoofd zien ;)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:28:
[...]

Die mensen zitten nog in hun fiatfuik®

• Raaafie
sOid schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:05:
[...]

Eigenlijk is het best opmerkelijk dat je na de stop toch een limit moet invullen. Waarom geen functie zoals: als prijs niveau X bereikt, zo dicht mogelijk bij triggerprijs verkopen.

Want eigenlijk gebeurt dat nu ook, maar je moet wel een extra getalletje invullen.

Dan kan je net zo goed een limit order doen ipv stop-limit. De bedoeling van een stop-limit is juist dat je positie gesloten kan worden en niet gemist wordt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Dat is een stop market order ipv stop limit order, die eerste bestaat ook wel, maar niet overal. De reden kan zijn: Stel er is een enorme crash, dan wil je mogelijk niet tegen een bodemprijs je muntjes wegdoen. Stel dat je stop op 10.000 staat en je limit op 5.000, maar na een crash van 11.000 naar 4.000 veert de prijs weer op naar 9.000, dan had je ze graag gehouden. Die mogelijkheid geeft een limit order je: Verkopen tot maximaal 9,000, anders blijft je sell order staan en kan je die eventueel weer annuleren.
Raaafie schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:07:
[...]

Dan kan je net zo goed een limit order doen ipv stop-limit. De bedoeling van een stop-limit is juist dat je positie gesloten kan worden en niet gemist wordt.
Dat is niet correct, want een limit order wordt direct uitgevoerd nadat je hem aanmaakt en beschermt je dus niet tegen een daling een stuk beneden de huidige prijs. (Ja ja, omdat je eerder al was uitgestapt wel, ik kop hem zelf vast in ;) ) En een Stop limit order kan wél gemist worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 09-02-2021 19:10 ]

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
[...]

Stel coin XYZ staat op 100 en jij hebt een stop op 95 en de limit op 90. Vervolgens komt er een whale langs die een sell market-order inknalt waardoor de prijs direct van 100 naar 80 zakt. Je stop is wel geraakt (want 80 < 95), maar hij is over je limit heen geschoten. Hierdoor zijn jouw coins niet verkocht op 90, maar staat je sell-order nu wel in het orderbook, ondanks je stop-limit.

Sommige exchanges bieden inderdaad ook de market-variant van de stoploss aan waardoor hij in het voorbeeld hierboven op 80 verkoopt. Dit kan tot nog grotere verliezen leiden dan gewenst.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-10 15:40
Bytemaester schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:47:
[...]

Hartelijk dank, het is gelukt. Huidige prijs is al 15 cent inmiddels (Dollar).
Volume en marketcap neemt aardig toe inderdaad. Je bent er in ieder geval alsnog vroeg bij. :)

• sOid
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:08:
[...]

Dat is een stop market order ipv stop limit order, die eerste bestaat ook wel, maar niet overal. De reden kan zijn: Stel er is een enorme crash, dan wil je mogelijk niet tegen een bodemprijs je muntjes wegdoen. Stel dat je stop op 10.000 staat en je limit op 5.000, maar na een crash van 11.000 naar 4.000 veert de prijs weer op naar 9.000, dan had je ze graag gehouden. Die mogelijkheid geeft een limit order je: Verkopen tot maximaal 9,000, anders blijft je sell order staan en kan je die eventueel weer annuleren.

[...]

Dat is niet correct, want een limit order wordt direct uitgevoerd nadat je hem aanmaakt en beschermt je dus niet tegen een daling een stuk beneden de huidige prijs. (Ja ja, omdat je eerder al was uitgestapt wel, ik kop hem zelf vast in ;) ) En een Stop limit order kan wél gemist worden.
Ah kijk. Zoals ik al schreef: ik zal wel iets missen ;) Heldere uitleg, tnx!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Alle BNB weggedaan, volgens mij gaan we zakken.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-10 21:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

knakworst schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:14:
Wel een waanzinnige klim gehad zeg...phoah! d:)b Helaas had ik niet veel...

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:59
Da_maniaC schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:15:
[...]

Wel een waanzinnige klim gehad zeg...phoah! d:)b Helaas had ik niet veel...
Alle beetjes helpen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WNZ3L1KoBPK31PcWuDBs9HprCSU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/55PPcHFGqmDErsdFr2dDTkXo.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11
knakworst schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:14:
Ik hou het nog even vast, als ik het nu verkoop heb ik er verlies op, ik denk wel dat het weer gaat stijgen

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 193 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!