Het lijkt erop dat, zoals @Mooooody zegt, de markt (voor de grotere projecten) aan het kiezen is voor de munten die daadwerkelijk lange termijn potentie hebben.martin_v_z schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:49:
[...]
Ltc heeft zich toch redelijk bewezen als een van de top coins. Waarom zou alles bij 1 coin blijven? Ik zie de meerwaarde wel van een goede snelle kleine broer van de bitcoin. Tot op heden was hier ook wel vraag naar. Als ik bijvoorbeeld kijk naar de huidige transactie kosten van btc en eth dan lijkt mij dat ltc nog steeds mee mag doen.
Daar waar btc ongeveer twee keer zo hoog staat als in 2018 en eth ook zijn record heeft verbroken blijft ltc maar op de helft. Dit terwijl er op het moment veel meer geld in de markt zit.
Ik kan het verkeerd hebben, maar ik zie LTC in alle marktontwikkelingen van het afgelopen jaar nergens terug. Voor SOV heb je geen snelheid nodig, dus BTC. Voor DeFi heb je contracten nodig, dus ETH als bewezen basis met veilige contracten. Als wat heeft LTC zich dan bewezen de afgelopen 1-2 jaar?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
:strip_exif()/f/image/oUeJCgJKfoofkncFCzPLiIGn.jpg?f=fotoalbum_large)

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CDvQBuYMrfVNWmVLkptrx7c2.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UGgTpJXrmdQm8OrnT9eY0ue0.jpg?f=user_large)