Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 192 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.148 views

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

martin_v_z schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:49:
[...]

Ltc heeft zich toch redelijk bewezen als een van de top coins. Waarom zou alles bij 1 coin blijven? Ik zie de meerwaarde wel van een goede snelle kleine broer van de bitcoin. Tot op heden was hier ook wel vraag naar. Als ik bijvoorbeeld kijk naar de huidige transactie kosten van btc en eth dan lijkt mij dat ltc nog steeds mee mag doen.

Daar waar btc ongeveer twee keer zo hoog staat als in 2018 en eth ook zijn record heeft verbroken blijft ltc maar op de helft. Dit terwijl er op het moment veel meer geld in de markt zit.
Het lijkt erop dat, zoals @Mooooody zegt, de markt (voor de grotere projecten) aan het kiezen is voor de munten die daadwerkelijk lange termijn potentie hebben.

Ik kan het verkeerd hebben, maar ik zie LTC in alle marktontwikkelingen van het afgelopen jaar nergens terug. Voor SOV heb je geen snelheid nodig, dus BTC. Voor DeFi heb je contracten nodig, dus ETH als bewezen basis met veilige contracten. Als wat heeft LTC zich dan bewezen de afgelopen 1-2 jaar?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:10

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Had de helft van mijn BNB op 69 verkocht. Ach ja er zal wel weer eens een dip komen en anders gooien we het in Bitcoin.

Vandaag met een MP5 geschoten. Even voorbereiden op mogelijke mensen met boren. Moeten ze wel eerst even mee naar de schietclub omdat ik ze thuis door gebrek aan wapen en munitie niet om kan leggen :+

Hoi popo, ik woon niet in NL :D 8)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Humpo1978 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:54:
vraag.

als je iets van wallet naar wallet verplaats.

is dit dan over het algemeen duurder dan dat je eerst het geld op je rekening zet ???
Ligt aan de coin en (transfer)fee's. Zonder extra info valt die vraag niet te beantwoorden.

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-10 14:53
MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:33:
[...]

Haha, ja gek hè? Die staan nog te bibberen van angst van die grote groene dildo die Btc liet zien. :D
Ik moet vaker wat posten, spontaan begint ONT weer wat te bewegen

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Op welk tijdstip zijn ERC20 gas fees het laagste?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:55:
[...]

Het lijkt erop dat, zoals @Mooooody zegt, de markt (voor de grotere projecten) aan het kiezen is voor de munten die daadwerkelijk lange termijn potentie hebben.

Ik kan het verkeerd hebben, maar ik zie LTC in alle marktontwikkelingen van het afgelopen jaar nergens terug. Voor SOV heb je geen snelheid nodig, dus BTC. Voor DeFi heb je contracten nodig, dus ETH als bewezen basis met veilige contracten. Als wat heeft LTC zich dan bewezen de afgelopen 1-2 jaar?
Ik heb zelf de ontwikkelingen van ltc niet zo bijgehouden. Maar met de snelheid en lagere transactie kosten zou het toch een goede store of value of betaalmiddel zijn voor kleinere bedragen? Niet iedereen heeft veel spaargeld om in btc te stoppen en als je met bedragen van 100 euro ofzo transacties wil maken is het erg duur.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knakworst schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:18:
[...]

CAKE 5 dollar, halverwege mijn koersdoel van 10 dollar *O* *O* *O*
Wel zware resistance daar.

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:25
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:01:
Op welk tijdstip zijn ERC20 gas fees het laagste?
2 jaar geleden of of komende bear market :+
Ik denk dat je ergens, Google, historische data moet vinden en dan patronen zoeken.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:30
Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:23:
[...]

Waar gaat easify naartoe? Ik heb nog wat ETH handelsvrij staan.
Als ik er even vanuit ga dat TA hier iets over kan voorspellen: de mogelijke cup n handle heeft een target gelijk aan de .618 fib retracement. Dus target ergens rond 0.019 ETH (precies een 2x vanaf hier).

Fundamenteel denk ik trouwens dat ie nog wel wat hoger kan met een max supply van maar 10M.

[ Voor 10% gewijzigd door Stokstaart op 09-02-2021 16:07 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:08
martin_v_z schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:49:
[...]

Ltc heeft zich toch redelijk bewezen als een van de top coins. Waarom zou alles bij 1 coin blijven? Ik zie de meerwaarde wel van een goede snelle kleine broer van de bitcoin. Tot op heden was hier ook wel vraag naar. Als ik bijvoorbeeld kijk naar de huidige transactie kosten van btc en eth dan lijkt mij dat ltc nog steeds mee mag doen.

Daar waar btc ongeveer twee keer zo hoog staat als in 2018 en eth ook zijn record heeft verbroken blijft ltc maar op de helft. Dit terwijl er op het moment veel meer geld in de markt zit.
LTC heeft ook steeds meer last van concurrentie denk ik. Ze positioneren zich als een goedkope(re) bitcoin. Maar er zijn steeds meer coins die sneller en goedkoper zijn. Wat moet je met LTC als je al ada hebt? Of xlm? Of lrc? Of die andere coin zonder fees die niet genoemd zal worden?
Hetzelfde geld voor BCH en alle varianten daarvan.

Hallo met Tim

• Humpo1978
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 26-09 17:58
Chris.nl schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:58:
[...]

Ligt aan de coin en (transfer)fee's. Zonder extra info valt die vraag niet te beantwoorden.
ik zet net van de ene site iet over naar de ander . hier moest ik een fee voor betalen .

nu vroeg ik mij af of deze manier duurder is.

of is handig er om eerst alles uit te laten betalen en dan ergens anders weer te komen.

zit op litebit . maar zie dat ik ergens ander een beter prijs heb kwa inkoop en verkoop.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-10 15:48
Pancakeswap gaat toch wel als een malle de laatste tijd

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
martin_v_z schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:05:
[...]

Ik heb zelf de ontwikkelingen van ltc niet zo bijgehouden. Maar met de snelheid en lagere transactie kosten zou het toch een goede store of value of betaalmiddel zijn voor kleinere bedragen? Niet iedereen heeft veel spaargeld om in btc te stoppen en als je met bedragen van 100 euro ofzo transacties wil maken is het erg duur.
LTC komt vanzelf wel weer aankomende maanden, no worries. Ontwikkelingen boeien lang niet altijd. Zie het maar een beetje als de pumps bij doge. Chickun doet dat zo nu en dan sinds 2013.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Verwijderd

They are trying to obtain your Bitcoin. By making it attractive to sell. For a currency wich they can create as much supply as they want.

Don't let them get your Bitcoin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jEtE-M-kR0XjiC8U23wVzi34L5g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oUeJCgJKfoofkncFCzPLiIGn.jpg?f=fotoalbum_large

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

keepitfrosty schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:07:
Zeker. Ik zou ook zeker nog instappen, ware het niet dat ik dat al gedaan heb.

• Stokstaart
Pkunk schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:07:
[...]

Hetzelfde geld voor BCH en alle varianten daarvan.
Volgens mij is BCH toch echt duurder dan LTC.

Ok flauw, sorry.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:03
Even niet op mijn Waves gelet, vandaag gewoon door de 10 dollar grens gegaan. :9~

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Echt jammer dat ik deze niet eerder had gevonden. Thanks @Glenn Hoddle voor de tip :) nu 80% winst op mn kleine CAKE-bag gepakt. Hopelijk binnenkort in de top 50 *O*

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

martin_v_z schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:05:
[...]

Waarom staat ie dan nog niet op 1000 euro? 4 jaar geleden had LTC dat namelijk ook al.

:+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Ik weet niet of ik er ga goed aan gedaan heb maar ik heb het duitje EOS verruild voor EGLD.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:55:
[...]

LTC komt echt wel weer terug altijd zo gegaan en zal altijd zo blijven, hij komt wat traag op gang maar hij staat altijd in de top 5 a 10 qua volume.

Als wat heeft doge zich bewezen ? het gaat helemaal niet om usecases in crypto, snap niet dat mensen dat nog niet door hebben, de echte usecases hebben ook geen cmc cointje nodig.

In o.a. Azië is en blijft Litecoin hot, ik verdien er zelf ook vorstelijk aan meer dan welke coin dan ook, maar ik ben een daytrader, als holder kan ik me voorstellen dat het niet snel genoeg gaat als je het met de rest vergelijkt, het is 1 van de veiligste coins om mee te traden als je met wat grotere bedragen speelt.

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
anti elppa schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:08:
[...]

LTC komt vanzelf wel weer aankomende maanden, no worries. Ontwikkelingen boeien lang niet altijd. Zie het maar een beetje als de pumps bij doge. Chickun doet dat zo nu en dan sinds 2013.
Ja dat hoop ik zelf ook wel. Voor nu zie ik het zelf even als een inversterings kans.
Ik was vooral benieuwd naar jullie kijk hierover, misschien zie ik wat over het hoofd of heb ik nieuws gemist.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:08:
[...]

Daarom had ik het over de fundamentele waarde van dat ding, niet over de analyse van een grafiekje.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-10 15:48
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:08:
[...]

Zeker. Ik zou ook zeker nog instappen, ware het niet dat ik dat al gedaan heb.
Ja ik denk ook dat er nog zeker wel rek (nee geen rekt) inzit. Helemaal gezien pcs ook nog lending en lockedstaking etc op stapel heeft staan naast het hele gamefication waar ze net mee zijn gestart.

• Stokstaart
Wat moeten jullie toch allemaal met die CAKE? BAKE heeft betere tokenomics (max supply ipv oneindig).

Wat voor APY heeft CAKE? BAKE heeft een 7day APY van 10%.

• Slux
  • Niet online
MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:11:
[...]

Daarom had ik het over de fundamentele waarde van dat ding, niet over de analyse van een grafiekje.
Er zijn geen coins met fundamentele waarde ook geen BTC

• anti elppa
  • Laatst online: 22:21
Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:11:
[...]

LTC komt echt wel weer terug altijd zo gegaan en zal altijd zo blijven, hij komt wat traag op gang maar hij staat altijd in de top 5 a 10 qua volume.

Als wat heeft doge zich bewezen ? het gaat helemaal niet om usecases in crypto, snap niet dat mensen dat nog niet door hebben, de echte usecases hebben ook geen cmc cointje nodig.

In o.a. Azië is en blijft Litecoin hot, ik verdien er zelf ook vorstelijk aan meer dan welke coin dan ook, maar ik ben een daytrader, als holder kan ik me voorstellen dat het niet snel genoeg gaat als je het met de rest vergelijkt, het is 1 van de veiligste coins om mee te traden als je met wat grotere bedragen speelt.
helemaal eens slux. Ik heb ook eigenlijk bijna altijd wel wat LTC. Als er 2 coins zijn waarvan je 99% zeker weet dat ze gaan pumpen zijn het hond en kip. En idd die usecases 8)7 . Veel mensen houden zichzelf volledig voor de gek met die shitcoins. Daarom kan ik zo genieten van doge

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Bensimpel

Positieve meneer

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/images/300x300/72746318.jpg

Komop ETH doe wat.

Volgens mij is de markt nog aan het bijkomen van gisteren :P

😆 - Denk ook eens om ;)

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Bjorn180179 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:09:
Ik weet niet of ik er ga goed aan gedaan heb maar ik heb het duitje EOS verruild voor EGLD.
Ik vind EOS juist wel lekker gaan. Steady groei, geen (recente) idiote pieken of dalen.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Stokstaart schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:12:
[...]

Wat moeten jullie toch allemaal met die CAKE? BAKE heeft betere tokenomics (max supply ipv oneindig).

Wat voor APY heeft CAKE? BAKE heeft een 7day APY van 10%.
Wat is een 7-day APY? Dat je het 7 dagen vastzet - en dan 10% zou krijgen op jaarbasis?
Ik kan voor BAKE een maximale APY vinden van 33% - op CAKE is het momenteel meer dan 280%

Wat doet Bake precies?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DUUrou3CkGVlj8sjtjKeS5TIA80=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CDvQBuYMrfVNWmVLkptrx7c2.jpg?f=user_large

Stelletje grappenmakers met die 'do something' memes :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• 8baan
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-03-2021
rjvisje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:29:
De alts (of die in mijn PF in ieder geval) hebben er nog wat moeite mee om vandaag los te gaan, zo te zien..
..eh, kijk voor de grap eens naar Pundi. Zal ongetwijfeld een shitcoin zijn maar gaat heerlijk op en neer vandaag. oOo

Verwijderd

Richh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:20:
[Afbeelding]

Stelletje grappenmakers met die 'do something' memes :P
Haha! Hebben wij dezelfde PF ofzo? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PMdgrEpgP0d4fJ3FMNlDpBnnZvY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/R0swavzRKchSfgFBIZ7sK2lR.jpg?f=user_large

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 21:16
En BNB weer naar een ATH, $103, blijft maar gaan!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:35

knakworst

Get more sats!

Heel zwaar :+

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-10 21:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:23:
[...]

[Afbeelding]
Kan je op Binance ook zo de earnings van je PF zien? Ik krijg dat nooit gevonden (onthoud gewoon altijd mijn PF waarde 8)7 )

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:40
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:18:
[...]

Wat is een 7-day APY? Dat je het 7 dagen vastzet - en dan 10% zou krijgen op jaarbasis?
Ik kan voor BAKE een maximale APY vinden van 33% - op CAKE is het momenteel meer dan 280%

Wat doet Bake precies?
Ja shill me some BAKE @Stokstaart

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:56
Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:23:
[...]

[Afbeelding]
Lekker bezig d:)b

Cointrackr heeft bij mij alleen nog maar mijn BTC holdlings. Ik vermoed bij jou ook een groot percentage :P

Het tradepotje slaat toch geen deuk in een pak boter en bijhouden daarvan heeft toch geen zin. Dat potje blijft long-term namelijk sowieso stabiel evenveel waard, of de koers nou naar beneden of omhoog gaat _O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:57
[...]

Doge is een uitbater, dat had ind niks met use case te maken maar meer hype door Musk en WSB aandacht.

natuurlijk is de gehele markt gebaseerd op hype maar hype doordat mensen het een goed idee vinden vanwege fundamentals/implementatie is anders dan wat er bij doge gebeurde.

Verwijderd

Da_maniaC schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:25:
[...]

Kan je op Binance ook zo de earnings van je PF zien? Ik krijg dat nooit gevonden (onthoud gewoon altijd mijn PF waarde 8)7 )
Ik gebruik www.cointrackr.com

Kun je gewoon alles invullen, prijzen lopen via coinmarketcap.

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:53
[...]

denk dat dat de pnl is, zie je bij spotwallet. ff op pijltje naar rechts drukken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zxLF1afRhtdfSfcm1hrsmjmThfA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IGkxmG1uMSDDef8zaE1xc110.png?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door Toerq op 09-02-2021 16:32 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Functie is kapot. Die groene balken gaan het scherm uit.

• Stokstaart
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:18:
[...]

Wat doet Bake precies?
Hm ja dan is de APY van CAKE wel beter. Ik denk alleen wel dat BAKE een groter upside potential heeft qua prijs.

@mjoaris https://research.binance.com/en/projects/bakerytoken ;)

Straks meer, nu even de kleine van de opvang halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Stokstaart op 09-02-2021 16:32 ]

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Stokstaart schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:32:
[...]

Hm ja dan is de APY van CAKE wel beter. Ik denk alleen wel dat BAKE een groter upside potential heeft qua prijs.

@mjoaris https://research.binance.com/en/projects/bakerytoken ;)

Straks meer, nu even de kleine van de opvang halen.
zijn er mensen hier die bake staken voor wsote? zag zoiets voorbij komen op twitter en vroeg mij af hoe boeiend dat is om te doen voor 7 dgn.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:28

Even wat bijpassende opzwepende muziek.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

knakworst schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:57:
Die CAKE verkoop ik pas op 10 dollar over 3 maanden dagen uur.
Lachen hoor.

Ik hoop alleen maar dat ik al m'n staked CAKE kan withdrawen voor/eens 'ie het putje in begint te gaan :+
Die Binance problemen gisteren hebben me wel wat bang gemaakt voor zo'n toestanden.
pancake.finance en beefy.finance hebben wsl niet de scaling die Binance heeft :P

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heb ook wat BTC naar ETH gedaan. Was aan het wachten op een dipje van ETH. Maar op de langere termijn maakt die laatst 2% ook niet uit.

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
Je kan tegenwoordig beter de twitter van Elon Musk in de gaten houden, dan zelf onderzoek doen in cryptomunten.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-10 21:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

knakworst schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:30:
[...]

Functie is kapot. Die groene balken gaan het scherm uit.
Bedoel je in de mobile app? Want daar kan ik idd de Pnl niet eens vinden...

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Da_maniaC schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:39:
[...]

Bedoel je in de mobile app? Want daar kan ik idd de Pnl niet eens vinden...
Die is inderdaad verdwenen vanwege performance issues, je moet dus desktop gebruiken.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Stokstaart schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:32:
[...]

ivm de hard cap? Bij CAKE moeten ze natuurlijk wel de supply goed reguleren, maar op zich zie ik een harde bovengrens niet altijd als aantrekkelijk - het zou goed kunnen hier hoor, dat BAKE uiteindelijk meer waar zal zijn, maar dat hangt m.i. meer van adoptie af - crypto is geen complete winner takes all markt, maar zoals UNI en SUSHI de DeFi voor erc-20 zijn gaan domineren zie ik CAKE dat doen voor de bep20-chain. Dan kan er best over een paar maanden een partij komen met betere tech en tokenomics, maar als iedereen dan op Pancakeswap zit is het gewoon te laat.

Waar Bake zal landen weet ik ook niet.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:41

Chaes

#HODL

BAND laat ook weer even van zich horen. Laatste uur ~+8.40%. Komt wat dichter in de buurt van z'n ATH.

• Slux
  • Niet online
Palindrome schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:27:
[...]

Doge is een uitbater, dat had ind niks met use case te maken maar meer hype door Musk en WSB aandacht.

natuurlijk is de gehele markt gebaseerd op hype maar hype doordat mensen het een goed idee vinden vanwege fundamentals/implementatie is anders dan wat er bij doge gebeurde.
Ik zie het verschil niet tussen een DOGE en XRP of VET of welke andere coin dan ook. het is allemaal follow the hype.

De meeste weten niet eens wat een coin doet, heb je wel eens die whitepapers gelezen van bijvoorbeeld een EOS of link, vet, het zijn allemaal oplossingen voor problemen die er niet zijn.

Als je dat weg laat en kijkt naar de hype/volume van een coin dan haal je veel meer rendement dan dat je met oogkleppen op naar een oplossing voor iets wat er niet is kijkt ;)

• nemesis2212
weet iemand zo waar je op binance een overzicht kan zien van welke stakes er gehouden worden.

zoals laatst dat je BNB kon staken voor sfp? vind ik wel fijn om dat in de gaten te kunnen houden als er iets boeiends bij zit.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-11 12:21
nemesis2212 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:47:
weet iemand zo waar je op binance een overzicht kan zien van welke stakes er gehouden worden.

zoals laatst dat je BNB kon staken voor sfp? vind ik wel fijn om dat in de gaten te kunnen houden als er iets boeiends bij zit.
Op Launchpad klikken in de app, en anders Launchpad opzoeken op de website. :)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik kijk dagelijks even op launchpad maar er is helaas geen agenda voor toekomstige shitcoin launches.

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-10 14:21
dehardstyler schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:48:
[...]

Op Launchpad klikken in de app, en anders Launchpad opzoeken op de website. :)
Dit stond ook tussen de announcements.

• nemesis2212
thanks you gentlemens!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:42:
[...]

ivm de hard cap? Bij CAKE moeten ze natuurlijk wel de supply goed reguleren, maar op zich zie ik een harde bovengrens niet altijd als aantrekkelijk - het zou goed kunnen hier hoor, dat BAKE uiteindelijk meer waar zal zijn, maar dat hangt m.i. meer van adoptie af - crypto is geen complete winner takes all markt, maar zoals UNI en SUSHI de DeFi voor erc-20 zijn gaan domineren zie ik CAKE dat doen voor de bep20-chain. Dan kan er best over een paar maanden een partij komen met betere tech en tokenomics, maar als iedereen dan op Pancakeswap zit is het gewoon te laat.

Waar Bake zal landen weet ik ook niet.
Ik moet toch stiekem altijd een beetje gniffelen om inhoudelijke posts en dit soort coin namen :+

Het rendement is serieus, dat begrijp ik.

Maar eigenlijk gaat het toch nergens over? Had je tien jaar geleden ooit kunnen bedenken dat je op een dag yield farming zou doen middels een pancakeswap met CAKE, BAKE en SUSHI?

Leg dat concept maar eens uit aan iemand die nog liever betaald met muntjes en briefjes bij de AH omdat een pincode onthouden toch wel lastig is. :+

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22-10 10:18
Kijk die groene dildo bij Cake dan het laatste uur, dit kan niet lang goed blijven gaan. Die is gewoon 2.5x in minder dan een week.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:41

Chaes

#HODL

Moet je om mee te kunnen doen dan een bepaalde coin open o.i.d., of hoe werkt dat?

• dehardstyler
Chaes schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:50:
[...]

Moet je om mee te kunnen doen dan een bepaalde coin open o.i.d., of hoe werkt dat?
Zoek Launchpad anders gewoon even op en lees wat er staat? ;)

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-10 14:21
[...]

In dit geval moest je BNB voor een x aantal dagen in je wallet hebben.

• Raaafie
[...]

Binance Coin (BNB)

• Glockner
  • Laatst online: 10-03 16:11
Glockner schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:23:
Jongens, heb nu een flufje over. In ADA of NEO stoppen, of gokken op de pump van Ravencoin?

Dat laatste is sowieso het leukst 8)7
Het is die laatste geworden en die doet vandaag doodleuk 20 procent. Samen met NEO de uitschieter in m’n PF vandaag. Als ik er verstand van had, zou ik jullie uitleggen waarom.

[ Voor 7% gewijzigd door Glockner op 09-02-2021 16:54 ]

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:13:
[...]

Er zijn geen coins met fundamentele waarde ook geen BTC
Dat kun jij vinden, maar er zijn inmiddels toch wat bedrijven die daar anders over denken.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Dan zal Ltc vast nog een keer gaan stijgen voor je.

En je hebt gelijk, alles kán ook zonder blockchain. Er zijn immers ook banken, dus waarom DeFi. En er is al goud, dus waarom Bitcoin?

• Raaafie
Tsja, kip en ei verhaal.
Kijk naar het internet; voordat internet bestond was er niemand die het een "probleem" vond dat internet er niet was, omdat het er nog niet was. Zelfde met mobiele communicatie etc.

Cryptocurrency en DeFI staat nog zo erg in de kinderschoenen dat ik best snap dat mensen de meerwaarde er nog niet van inzien.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:50:
[...]

Ik moet toch stiekem altijd een beetje gniffelen om inhoudelijke posts en dit soort coin namen :+

Maar eigenlijk gaat het toch nergens over? Had je tien jaar geleden ooit kunnen bedenken dat je op een dag yield farming zou doen middels een pancakeswap met CAKE, BAKE en SUSHI?

Leg dat concept maar eens uit aan iemand die nog liever betaald met muntjes en briefjes bij de AH omdat een pincode onthouden toch wel lastig is. :+
Vergeef Ice Cream swap niet!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16

Woohooo

Smilie, James Smilie

Glockner schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:54:
[...]

Het is die laatste geworden en die doet vandaag doodleuk 20 procent. Samen met NEO de uitschieter in m’n PF vandaag. Als ik er verstand van had, zou ik jullie uitleggen waarom.
Ongelooflijk die Neo, wordt de knaller van 2021 zei m'n broer _O-

Testnet in feb/maart
Mainnet Neo 3.0 ergens van de zomer

Big succes :*)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Raaafie schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:58:
Tsja, kip en ei verhaal.
Kijk naar het internet; voordat internet bestond was er niemand die het een "probleem" vond dat internet er niet was, omdat het er nog niet was. Zelfde met mobiele communicatie etc.

Cryptocurrency en DeFI staat nog zo erg in de kinderschoenen dat ik best snap dat mensen de meerwaarde er nog niet van inzien.
Ja, dit: _O-

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Vanaf 14:45 al aan het wachten op een Instapmoment voor BTC of ETH. Volgens mij was 14:45 het moment ;(

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:33
Woohooo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:59:
[...]

Ongelooflijk die Neo, wordt de knaller van 2021 zei m'n broer _O-

Testnet in feb/maart
Mainnet Neo 3.0 ergens van de zomer

Big succes :*)
Zei m'n broer.. zei m'n broer.. Ja ja..zo ken ik er nog wel een paar.. Er is maar 1 Neo shiller en dat is deze jongen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hTBb_ahfsXYECK5sL9tmgIvjJ2M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UGgTpJXrmdQm8OrnT9eY0ue0.jpg?f=user_large

#Neo1milliondolars

Zero.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:23
Wat een top dag. Mijn VET e NEO gaat maar door.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-10 19:12

Ken.

\m/.([oO]).\m/

MRDutchfreakNL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:03:
Vanaf 14:45 al aan het wachten op een Instapmoment voor BTC of ETH. Volgens mij was 14:45 het moment ;(
Haha ik zat inderdaad ook precies zo te wachten sinds vanochtend. 14:50 gewoon maar gedaan.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:50:
[...]

Het is ook volstrekt belachelijk. Maar het uitleggen gaat nog wel - op hoofdlijnen. M'n moeder kon best begrijpen dat de financiële sector compleet is losgezongen van de economie en dat dit een manier is voor de kleine man om ook de financiële sector te zijn.

• Toerq
-Marc- schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:52:
[...]

In dit geval moest je BNB voor een x aantal dagen in je wallet hebben.
Lees dat je ze in moest leggen eerst, heb de bnb al jaren in me wallet. heb het dus gemist

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
Klein beetje in de ARDR hype gegooid, geen idee of het werkt. Eens kijken of die knakkers van Crypto pump analytics er wat van kunnen.

• dehardstyler
zwembroek schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:04:
Bij welke prijs ga je winstpakken op VET?

• vinxion
  • Laatst online: 22-10 10:47
zwembroek schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:04:
Ook 2 van de coins die ik al lang HODL en blijf doen. VTHO gaat ook lekker 8)

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Raaafie schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:50:
Kijk die groene dildo bij Cake dan het laatste uur, dit kan niet lang goed blijven gaan. Die is gewoon 2.5x in minder dan een week.
Jawel, dit is de adoptiefase. 3 dagen geleden ging er nog $11 miljoen per etmaal om in het BUSD/CAKE-paar. Nu $29 miljoen. Organische groei. Iedereen swappen en gokken op pancakeswap. Het is daar mieters.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:18
Zit net op de 1-day chart te kijken van ADAUSD met al mijn kennis van TA (das nie zo veul).
De RSI (14) is flink overbought.

Gaan we ff retracen of knallen we door?
Speculaas speculaas

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:33
Ik had heel graag in het pre mobiel en internet tijdperk willen werken. Hahaha kan me het niet eens voorstellen.. wat deden die mensen heel de dag.. echt... _O-

Zou echt fantastisch zijn om gewoon niet bereikbaar te zijn heel de dag.

Zero.

• Toerq
Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:08:
[...]

Ik had heel graag in het pre mobiel en internet tijdperk willen werken. Hahaha kan me het niet eens voorstellen.. wat deden die mensen heel de dag.. echt... _O-

ja lol, zat vroegah altijd in een telefooncel de geinlijn te bellen voor niks haha. pff lang gelden wordt oud

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Deze video geeft ongeveer aan hoe ik er over denk.

Het argument "Ik heb al een bank" gaat niet meer op als je vrienden opeens allemaal via een decentrale "bank" 8%+ rente per jaar trekken op hun centen die ze, via een debet card, ook nog eens direct uit kunnen geven in welke winkel dan ook.

"BTC heeft geen waarde" gaat niet meer op als bedrijven een deel van hun liquide middelen op hun balans omzetten in BTC.

Grafiekjes over de (technische) waarde van een munt worden waardeloos als de wereld crypto adopteert als alternatief financieel systeem.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Helft van mn BNB ergens in januari gewisseld voor BTC. Geniet toch enorm van de stijging, maar had toch liever die trade niet gedaan xD

PSN/Steam: Xamsix

• MRDutchfreakNL
Ken. schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:05:
[...]

Haha ik zat inderdaad ook precies zo te wachten sinds vanochtend. 14:50 gewoon maar gedaan.
Dan heb je toch al een goede trade te pakken (y) Toen ik inlogde dacht ik nog mwah, ik wacht wel af voor de volgende want ik ben net te laat..

na wat oefenen met day traden wil ik net met wat meer gaan oefenen. Toch maar even wachten dus voordat het gelijk afloopt in een fiasco..

Nu toch een red candle? 7(8)7

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:28
brnbtc schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:09:
What about NANO?

Verwachtingen van deze coin?
Ik voorspel dat ie dit jaar nog over de $100 gaat, maar mijn advies is niet gratis. Voor 2% van je inleg vertel ik je mijn motivatie op basis van jaren lange ervaring en intensief speurwerk.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:08:
[...]

Heb ik gedaan... Die mensen werkten ook gewoon. Echt waar. Je belde gewoon naar de vaste lijn. Moest er wel iemand zitten. En je verstuurde via de fax een bestelling. Moest ie wel aan staan aan de andere kant.

Het ging iets trager, maar het werkte wel. Kijk maar eens naar de geschiedenis van de haven van Rotterdam. (HBR, Portbase). Dan zie je pas echt wat mobiele communicatie en internet met de efficiëntie van bedrijfsvoering hebben gedaan.

• MRDutchfreakNL
MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:14:
[...]

Heb ik gedaan... Die mensen werkten ook gewoon. Echt waar. Je belde gewoon naar de vaste lijn. Moest er wel iemand zitten. En je verstuurde via de fax een bestelling. Moest ie wel aan staan aan de andere kant.

Het ging iets trager, maar het werkte wel. Kijk maar eens naar de geschiedenis van de haven van Rotterdam. (HBR, Portbase). Dan zie je pas echt wat mobiele communicatie en internet met de efficiëntie van bedrijfsvoering hebben gedaan.
De invoering van Portbase was btw voor mij als transportplanner 1 van de beste uitvindingen ooit.. Dat scheelde uren werk per dag. En vooral veel geld want je hoefde je chauffeurs niet meer om te laten rijden om documenten op te komen laten halen..

• Slux
  • Niet online
MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:54:
[...]

Dat kun jij vinden, maar er zijn inmiddels toch wat bedrijven die daar anders over denken.
Dat is ook zo, het is niks meer dan een speculatief muntje waar geen onderliggende waarde aan hangt, je krijgt er niks voor het is puur wat een gek er voor geeft.

Ok als je zegt dat je er in geloofd het is decentraal, programmeerbaar en daarom een onderliggende waarde heeft, maar tastbaar zoals goud is het niet, en heeft het voor mij daarom geen onderliggende waarde.

Snap ook dat mensen er anders over denken, net als er mensen zijn die in god geloven.

Wat denk je dat er straks gebeurt als bijvoorbeeld een MS of tesla hun cijfers presenteren en een BTC in een dip zit of er wer een hack is geweest of landen bitcoin gaan verbieden ?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

WiseGuy! schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 12:25:
[...]

100 USDT binnen paar weken, bookmark deze post.

Wat ze slim gedaan hebben is de Launchpad deelnames koppelen aan je BNB saldo (althans, dat doen ze nu voor SFP). Je kan dus alleen inkopen als je BNB hold en dat drijft de vraag natuurlijk op.
Paar weken??? 4 dagen.

• Slux
  • Niet online
Raaafie schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:58:
Tsja, kip en ei verhaal.

Euhm we zijn al 10 jaar verder en misschien 90% van de wereld heeft al van bitcoin gehoord

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Jullie ook last van raar uitziende charts op binance ?

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Luca schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:48:
Nog geen week geleden WASP gekocht op $0,047, zit nu al op $0,17 en market cap van slechts 11 mil.

I'm not complaining. :D
ik denk dat we de volgende hype gevonden hebben >:)

Swap die WAN. Ik had het trouwens denk ik SWAN genoemd maar goed, je kan niet alles hebben. Blauwe website en mooi logo is er iig al ;)

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:16:
[...]

Dat is ook zo, het is niks meer dan een speculatief muntje waar geen onderliggende waarde aan hangt, je krijgt er niks voor het is puur wat een gek er voor geeft.

Ok als je zegt dat je er in geloofd het is decentraal, programmeerbaar en daarom een onderliggende waarde heeft, maar tastbaar zoals goud is het niet, en heeft het voor mij daarom geen onderliggende waarde.

Snap ook dat mensen er anders over denken, net als er mensen zijn die in god geloven.

Wat denk je dat er straks gebeurt als bijvoorbeeld een MS of tesla hun cijfers presenteren en een BTC in een dip zit of er wer een hack is geweest of landen bitcoin gaan verbieden ?
goud heeft ook geen onderliggende waarde. Het heeft tegenwoordig natuurlijk wat toepassingen in de industrie, maar de waarde van goud is ook een verzinsel.

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 21:16
Ben benieuwd wanneer we een dip gaan zien.

Mijn PF op Binance is in één week dankzij BNB en SFP gewoon verdubbeld... 8)7

Snap dat BNB stijgt, maar waarom zo extreem is me toch wel een raadsel

[ Voor 22% gewijzigd door Tibbi3 op 09-02-2021 17:21 ]

• Slux
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:19:
[...]

goud heeft ook geen onderliggende waarde. Het heeft tegenwoordig natuurlijk wat toepassingen in de industrie, maar de waarde van goud is ook een verzinsel.
Het is een object wat je koopt in je handen kan houden en gebruiken of poetsen, of zelfs kan opeten.

Dat versta ik als onderliggende waarde, klopt ook niet helemaal natuurlijk maar het is met alles zo het is net wat een gek er voor wilt geven.

[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 09-02-2021 17:24 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
LTC twijfelt welke kant we op gaan, Doge is duidelijker :O
Pagina: 1 ... 192 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!