Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 198 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.257 views

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Altijd als je verkoopt.

Verder is alles hetzelfde als geldt voor het aandeel Gamestop, zolang niemand wil verkopen gaat een aandeel snel omhoog, zeker in deze markt waar een hoop mensen short gaan.

En short kunnen gaan is eigenlijk het meest verwerpelijke dat er bestaat, zowel in aandelen als crypto.

XRP = trash

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:29
Gisteren wat winst gepakt en nu net weer. Beetje bij beetje haal ik er steeds wat uit. Mogelijk minder winst, maar daar kan ik wel mee leven. Heb nog heel wat wensen op mijn lijstje staan en daar kan ik er nu weer 1 van afvinken. Op naar de het volgende doel!

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 10-02-2021 09:39 ]

Zero.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:33:
[...]

drie dagen later weer op +6/700 winst waarna ik er weer snel afscheid van nam.
Of ipv verkopen zet je een stop-loss iets lager en verhoog je hem elke keer als BTC stijgt.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:57
gijsvogel schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 01:00:
Gossie, gisteravond hadden we het hier nog over LTC en dat die zo achterblijft bij alles.
Nu een lekkere moonshot van jewelste.

Mooi ook die vergelijking die iemand maakte over dat elastiek.

Uiteraard.... :+
Heb je het over dat elastiekje.

Moet je eens zien wat XRP doet!

• elektriekert
XRP is net in lift-off!

Edit: dubbel post /3

[ Voor 35% gewijzigd door elektriekert op 10-02-2021 09:38 ]

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 21:16
BNB is DOT voorbij in marketcap. Nu #6

Next target: XRP!

[ Voor 21% gewijzigd door Tibbi3 op 10-02-2021 09:39 ]

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:08
Tibbi3 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:38:
BNB is DOT voorbij in marketcap. Nu #6

Next target: XRP!
Dat moet toch kunnen.

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-11 12:43
Ok de meningen over al dan geen stop losses zijn dus verschillend. Vandaag maar eens even nadenken over een goed tactiek.

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Ernemmer schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:37:
[...]

Of ipv verkopen zet je een stop-loss iets lager en verhoog je hem elke keer als BTC stijgt.
Dat werkt maar in bepaalde mate, bij de schommelingen van de laatste tijd pis je er dan altijd naast.
Wat ik altijd deed is kopen en dan meteen een verkoop order neerzetten, want een market order is leuk maar als het druk is en je exchange ligt eruit kun je niks en mag je lijdzaam toezien hoe je verkooptarget wel wordt bereikt, allen kun je niet verkopen omdat je geen order in kunt voeren.
Zo ging het in 2018, en zo zal het ook nu gaan als je je targets niet van tevoren hebt gezet!

XRP = trash

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:59
Heb nu net flink wat in XRP ingestoken, hopelijk goede keuze :)

nothing stops this train

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-11 13:17
Ernemmer schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:37:
[...]

Dit :)

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:45
Kol Nedra schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:43:
Dat wordt een enkeltje rekt city :9

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-11 20:58
Bij Groene candle is het meestal niet. Ik denk dat je hier genoeg voorbeelden kunt vinden.
Hoop het wel voor je. :)

V-Strom 650

Verwijderd

Dit is nooit een goede keuze, al maak je er miljoenen mee _O-

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Eergisteren mijn XTZ omgeruild voor CAKE waardoor dit nu het grootste deel van mijn portfolio is (Heb niet zoveel haha.). Wilde eigenlijk na een dag weer terug gaan maar niet gedaan. Nu stijgt CAKE nog steeds en ik vind het haast eng worden.. Iemand die mij durft te zeggen wat CAKE ongeveer waard zou moeten zijn? Ik heb het gevoel dat deze stijging niet gezond is.

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
Omdat ik nu toch eens echt aan het thuiswerken moet, heb ik voor vandaag stoplosses gezet, puur voor het geval er megadips ontstaan en ik de pineut ben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_F_o4baIZmzUwq95M9sqFtYpERM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7m4Gk0MpCFk5wiInbZdq0IjW.jpg?f=user_large

Na 10 keer de melding 'insufficient funds', lijkt het nu toch gelukt met dank aan de Help op Bitvavo en de openingspost van dit topic 8)7

Zie ik wellicht nog iets over het hoofd? Zoals ik het heb bedoeld, wordt er voor zo'n 600 in waarde verkocht als de koers 36.800 bereikt, met een minimum verkoopbedrag van 35.800, die ik express zo ruim heb gezet.

Ik weet niet of het zichtbaar houden van de bedragen gewenst is, maar dit zijn geen boormachine-bedragen...

Overigens vulde Bitvavo soms zelfs 'infinity' in bij 'price'. Dat betekent denk ik dat ie tot de bodem verkoopt, indien nodig?

[ Voor 7% gewijzigd door Glockner op 10-02-2021 09:48 ]

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Met al dat moois dat momenteel speelt toch kiezen voor XRP? Dat is een beetje hetzelfde als naar de beste banketbakker van het dorp lopen en huiswaarts keren met een wit kaiserbroodje.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Verwijderd

pieterbas99 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:47:
Eergisteren mijn XTZ omgeruild voor CAKE waardoor dit nu het grootste deel van mijn portfolio is (Heb niet zoveel haha.). Wilde eigenlijk na een dag weer terug gaan maar niet gedaan. Nu stijgt CAKE nog steeds en ik vind het haast eng worden.. Iemand die mij durft te zeggen wat CAKE ongeveer waard zou moeten zijn? Ik heb het gevoel dat deze stijging niet gezond is.
Niet gezond? No shit _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZEX1xaPpZ87zAYwdGLdW4504-ZA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BgtjhQ14FCDc7fb1Uj5ok7QP.jpg?f=user_large

Tja, beetje overgewaardeerd :+

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Aangezien GME niet meer moon gaat, aandacht weer verleggen naar crypto.

Huidige coins:
BTC, ETH, ADA en flufje BNB.

BTC eind januari in kleine stappen teruggekocht na een uitstap net na de 42k piek, idem voor ETH.

ADA aankoop vanwege de hoge potentie. Niet alleen een CB listing, maar ook de potentie om in Afrika flink te groeien. Zaken doen in Afrika is lastig, maar de potentie is enorm.

BNB omdat het stijgt, daar zit niet veel gedachte achter.

• Daacuso
Glockner schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:47:
Omdat ik nu toch eens echt aan het thuiswerken moet, heb ik voor vandaag stoplosses gezet, puur voor het geval er megadips ontstaan en ik de pineut ben.

[Afbeelding]

Na 10 keer de melding 'insufficient funds', lijkt het nu toch gelukt met dank aan de Help op Bitvavo en de openingspost van dit topic 8)7

Zie ik wellicht nog iets over het hoofd? Zoals ik het heb bedoeld, wordt er voor zo'n 600 in waarde verkocht als de koers 36.800 bereikt, met een minimum verkoopbedrag van 35.800, die ik express zo ruim heb gezet.

Ik weet niet of het zichtbaar houden van de bedragen gewenst is, maar dit zijn geen boormachine-bedragen...

Overigens vulde Bitvavo soms zelfs 'infinity' in bij 'price'. Dat betekent denk ik dat ie tot de bodem verkoopt, indien nodig?
Bij Bitvavo moet je zorgen dat je het in de juiste volgorde invult. Ondanks dat je soms een veld leegmaakt onthoudt ie dat. Dus geavanceerde gedeelte sluiten, opnieuw starten en in juiste volgorde invullen. Dus eerst trigger, dan verkoop en als laatste aantal wat je wenst te verkopen.

Oh ja, en uiteraard ook je eventuele sell order verwijderen. Anders krijg je inderdaad de melding dat je geen funds hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Daacuso op 10-02-2021 09:55 ]

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Pelox
Aan iedereen, geniet van deze tijd want dit zien we maar eens in de 4 jaar! En vergeet niet af en toe wat winst te verzilveren.

#Neo1millionusd

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 10-02-2021 09:55 ]

Zero.

• Daacuso
Pelox schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:55:
Aan iedereen, geniet van deze tijd want dit zien we maar eens in de 4 jaar! En vergeet niet af en toe wat winst te verzilveren.
Check O+

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-10 08:57
Als je het eng vindt worden is het heel simpel: of verkoop alles. Of stel een stop-limit in. Dat áls-ie gaat zakken, dat je er dan nog een mooie prijs uithaalt. Misschien verkoop je te laag, misschien verkoop je op tijd. Maar je verliest dan niet alles. Zorgt voor een betere nachtrust (en overdag voor een betere productiviteit bij je normale baan).

• Daacuso
Voor de BNB liefhebbers; 150 dollar lijkt belangrijke resistance. Doe er je voordeel mee ;)

• elektriekert
Jedi_Pimp schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:49:
[...]

Met al dat moois dat momenteel speelt toch kiezen voor XRP? Dat is een beetje hetzelfde als naar de beste banketbakker van het dorp lopen en huiswaarts keren met een wit kaiserbroodje.
Ach die zaak met de SEC wordt waarschijnlijk gewoon gesetteld en dan gaan ze weer door.
Alles is af te kopen met geld, en al helemaal in de US.

Zodra ik mijn 1e verkoop target haal gaat er wel wat de deur uit :P

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:54
Als je grote winst en stijging te eng vind dan moet je niet in crypto gaan handelen. Want ik vermoed dat je dan een hartaanval krijgt wanneer je een dump voor je kiezen krijgt.

En zie hier wel mensen roepen om vooral niet in "shitcoins" te gaan zitten, terwijl dat net zo goed met BTC of ETH kan gebeuren.

Overigens haal ik de laatste maanden het meeste rendement door in "shitcoins" te zitten.

• elektriekert
Palindrome schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:02:
ls je grote winst en stijging te eng vind dan moet je niet in crypto gaan handelen. Want ik vermoed dat je dan een hartaanval krijgt wanneer je een dump voor je kiezen krijgt.

En zie hier wel mensen roepen om vooral niet in "shitcoins" te gaan zitten, terwijl dat net zo goed met BTC of ETH kan gebeuren.

Overigens haal ik de laatste maanden het meeste rendement door in "shitcoins" te zitten.
ADA non shitcoin 860%. Gaat best goed zo, volgens mij is de rek er ook nog niet uit

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-11 12:53
Lastig te zeggen. Het is het grootste defi project op bsc. En zowel bsc als pcs zijn nog vrij jong. Nu de eth fees weer gigantisch omhoog zijn gegaan en defi mateloos populair zie je dat gebruikers naar goedkopere alternatieven gaan kijken dan een bijv een uniswap of sushi. En dan is bsc met de lage fees toch best interessant. Tenminste dat is mijn “gevoel” er een beetje bij.

• Misterblort
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2024
what de fuck is er gebeurd met dienen BNB?

alsook ADA jongens :)

ETH = $17.75B transaction volume in past 24hrs
ADA = $14.83B transaction volume in past 24hrs

fees that were paid.
ETH = $28.80M
ADA = $4,039.72

[ Voor 68% gewijzigd door Misterblort op 10-02-2021 10:11 ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:37
Net ingestapt op BTT, golden pocket bounce. TP1: 40% vanaf hier.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Stokstaart
Misterblort schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:10:
what de fuck is er gebeurd met dienen BNB?
De fase van de exchange tokens is gestart. Paar dagen geleden flufje KCS bijgekocht.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 31-10 07:38
FSC_87 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:27:
Na veel meelezen de afgelopen tijd ook maar even een account aangemaakt.
In 2017 ingestapt in crypto, maar toen de fout gemaakt om alles in alts te laten staan bij de bearmarket. Veel alts dus verdampt tot zo goed als niks. Die zelfde fout wil ik nu niet maken, dus daarom wil ik stop losses gaan instellen. Maar weet niet goed op welke waardes. Zijn hier bepaalde tactieken voor? Bijvoorbeeld 10% onder huidige prijs? Of op bepaalde supports?
Van iemand die meerdere (echt veel) keer zijn neus gestoten heeft klein beetje ervaring. En ik denk dat ik niet de enige ben.
Stoplosses zijn een middel om bij ‘normale’ bewegingen een plotselinge dump op te vangen. Echter.. wat we erg veel zien in crypto zijn extreme bewegingen down en weer up. Dus.. (voorbeeld van euhm zaterdag denk ik?). Stoploss gezet op $2000 onder huidige waarde, dump van 3 of 4K dus stop loss getriggerd en weer pump van 3000.. Heb je dus totaal verloren..
Dit komt zoooooooveel voor.. Ik gebruik ze niet meer. Ik stap liever uit en stap hoger in met winstverlies.
Zaterdag op zondag nacht is een beroemde, Azië die heel vaak dumpt maar soms heel soms pompt.. Ik stap zaterdag avonden meestal uit met de handelspot

• Glockner
  • Laatst online: 10-03 16:11
Daacuso schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:53:
[...]

Bij Bitvavo moet je zorgen dat je het in de juiste volgorde invult. Ondanks dat je soms een veld leegmaakt onthoudt ie dat. Dus geavanceerde gedeelte sluiten, opnieuw starten en in juiste volgorde invullen. Dus eerst trigger, dan verkoop en als laatste aantal wat je wenst te verkopen.

Oh ja, en uiteraard ook je eventuele sell order verwijderen. Anders krijg je inderdaad de melding dat je geen funds hebt.
Thanks. Alle SL's nu ingevuld en na twee dagen parttime gewerkt te hebben nu even volle bak aan de arbeid, moet dát geld immers ook gewoon eerlijk verdienen :X

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

JoebarRC schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:13:
[...]

Van iemand die meerdere (echt veel) keer zijn neus gestoten heeft klein beetje ervaring. En ik denk dat ik niet de enige ben.
Stoplosses zijn een middel om bij ‘normale’ bewegingen een plotselinge dump op te vangen. Echter.. wat we erg veel zien in crypto zijn extreme bewegingen down en weer up. Dus.. (voorbeeld van euhm zaterdag denk ik?). Stoploss gezet op $2000 onder huidige waarde, dump van 3 of 4K dus stop loss getriggerd en weer pump van 3000.. Heb je dus totaal verloren..
Dit komt zoooooooveel voor.. Ik gebruik ze niet meer. Ik stap liever uit en stap hoger in met winstverlies.
Zaterdag op zondag nacht is een beroemde, Azië die heel vaak dumpt maar soms heel soms pompt.. Ik stap zaterdag avonden meestal uit met de handelspot
Kijk medetweakers, dit is iemand die het begrijpt.

XRP = trash

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:48
Wat verwachten we vandaag mensen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Daacuso schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:01:
Voor de BNB liefhebbers; 150 dollar lijkt belangrijke resistance. Doe er je voordeel mee ;)
Yup, geef het een kwartier. Ik ga in deze markt niet met bnbdown speculeren.

[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 10-02-2021 10:16 ]

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

In ieder geval geen weer om te zwemmen. }:O

XRP = trash

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

https://www.weeronline.nl/ :w

Wat verwacht je zelf?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Minstens 300.

• Stokstaart
Vind ik persoonlijk een beetje conservatief.

• Daacuso
Helaas kon ik het niet laten. Zojuist fluf STMX ingeslagen. Alle indicatoren wijzen op een aankomende stijging.

• aufbakanleitung
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-10 19:18
Ik gebruik nu al sinds 2013 kraken.com om m'n crypto te kopen maar eigenlijk vind ik de website helemaal niet zo fijn werken, en de app is helemaal bagger. Is er een ander handelsplatform dat jullie aanraden?

[ Voor 13% gewijzigd door aufbakanleitung op 11-02-2021 09:14 ]

• Ebbao
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23:37
aufbakanleitung schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:19:
Ik vroeg het net ook al, maar iedereen negeerde mijn vraag :(

Ik gebruik nu al sinds 2013 kraken.com om m'n crypto te kopen maar eigenlijk vind ik de website helemaal niet zo fijn werken, en de app is helemaal bagger. Is er een ander handelsplatform dat jullie aanraden?
Wellicht omdat het in de topic start staat?

• Daacuso
knakworst schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:15:
[...]

Yup, geef het een kwartier. Ik ga in deze markt niet met bnbdown speculeren.
Gaat ie door de 150 dollar dan zijn 175 en 220 belangrijke levels.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Heeft cz nog wat gezegd over bnb?

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Daacuso schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:19:
Helaas kon ik het niet laten. Zojuist fluf STMX ingeslagen. Alle indicatoren wijzen op een aankomende stijging.
Que?

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-11 10:41
Pfff BAKE laat me wat in de steek vandaag. Twijfel om uit te stappen

• Daacuso
oldgrumpy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:21:
DYOR, maar ik zou hem nog even vasthouden. Pas als ie onder de 48 cent zakt zou ik wegdoen. Maar ik vermoed dat ie gaat bounchen vanaf dat level.

[ Voor 18% gewijzigd door Daacuso op 10-02-2021 10:26 ]

• Palindrome
Stoploss vanmorgen vroeg niet gehit in EGLD dus zie nu winst verdampen.... Hopelijk houd de 180.

*Kruipt weer onder de dekens*

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knakworst schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:43:
Die 10 dollar voor Cake komt nu wel heel dichtbij. Dan trek ik de inleg eruit, en de rest laat ik lekker harvesten om periodiek om te zetten in bnb, dan krijg ik nog wat terug van wat ik te laag verkocht heb ;)
Wel dan ook 30% rente trekken op je BNB, hè?

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:45

jvp

Een wisseling van wat bewolking en zon met de temperatuur rond het vriespunt. In het noorden wat kans op lichte sneeuw.

Ik zou je zwembroek thuis laten...

[ Voor 6% gewijzigd door jvp op 10-02-2021 10:24 ]

• oldgrumpy
Daacuso schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:22:
[...]

DYOR, maar ik zou hem nog even vasthouden.
Voorlopig wel maar is wel al 35% gezakt sinds vannacht

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
knakworst schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:43:
Die 10 dollar voor Cake komt nu wel heel dichtbij. Dan trek ik de inleg eruit, en de rest laat ik lekker harvesten om periodiek om te zetten in bnb, dan krijg ik nog wat terug van wat ik te laag verkocht heb ;)
Ik word ook behoorlijk zenuwachtig met mijn CAKE. Door de weken heen 1k aan CAKE kunnen sparen/yielden. Even kijken wat er nu gaat gebeuren. Ik had 10 dollar met je afgesproken, mag 9.90$ ook :X

In retrospect, it was inevitable

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:34
MicroWhale schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:36:
[...]

Dat komt vast omdat ik er gisteren nare dingen over heb gezegd. :P 8)
ja ik probeerde chickun nog the shillen. leuk 1ste stapje, mag nog wel wat verder omhoog. Maargoed, btc zal zo wel weer uitbreken.....gaan alle alts weer kapot

[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 10-02-2021 10:26 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:37
Ik denk dat de lunch een beetje zal tegenvallen, maar wie weet.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

zer0l schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:25:
[...]

Ik word ook behoorlijk zenuwachtig met mijn CAKE. Door de weken heen 1k aan CAKE kunnen sparen/yielden. Even kijken wat er nu gaat gebeuren. Ik had 10 dollar met je afgesproken, mag 9.90$ ook :X
Doe vooral waar je je comfortabel bij voelt.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-11 12:56

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Maar mijn vraag is alleen...waarom? Waarom gaat XRP nu zo stijgen? Is er nieuws over de rechtzaak?
Ik krijg echt niets gevonden...

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:25:
[...]

ja ik probeerde chickun nog the shillen. leuk 1ste stapje, mag nog wel wat verder omhoog. Maargoed, btc zal zo wel weer uitbreken.....gaan alle alts weer kapot
Het is idd feest in de altmarkt. Zit rond te kijken naar alle % die ik mis met mijn PF. :/
Mijn handen beginnen te verzwakken...
Wat als ik ... verkoop en daar dan ... voor terugkoop. Zal ik dan meer winst hebben? 7(8)7

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:37
EGLD zit wel een beetje op een kritieke grens nu, consolideren net boven de 180 of er doorheen zakken.

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
Is het grote verschil met 2017 niet dat bedrijven als Tesla (mogelijk volgen er meer) miljarden investeren in crypto?

• Palindrome
Justevo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:28:
EGLD zit wel een beetje op een kritieke grens nu, consolideren net boven de 180 of er doorheen zakken.
Nvm

[ Voor 9% gewijzigd door Palindrome op 10-02-2021 10:29 ]

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Hoelang gaat ada nog doorgaan? Ongelooflijk dit

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Da_maniaC schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:27:
[...]

Maar mijn vraag is alleen...waarom? Waarom gaat XRP nu zo stijgen? Is er nieuws over de rechtzaak?
Ik krijg echt niets gevonden...
Omdat alles met dubbele cijfers stijgt. Behalve mijn BTC, ETH, DOT en LINK. :(

• Stokstaart
oldgrumpy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:21:
Gewoon een correctie, zou even kijken wat hij doet in de golden pocket. Grote kans dat hij daar een bounce maakt. Gewoon wat teveel gestegen de afgelopen dagen..

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
MicroWhale schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:29:
[...]

Omdat alles met dubbele cijfers stijgt. Behalve mijn BTC, ETH, DOT en LINK. :(
Wanneer heb je DOT gekocht dan? Ik zit toch echt wel in de dubbele cijfers.

• Misterblort
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2024
davy_online schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:29:
Ik denk toch nog tot eind februari :)

• oldgrumpy
Stokstaart schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:30:
[...]

Gewoon een correctie, zou even kijken wat hij doet in de golden pocket. Grote kans dat hij daar een bounce maakt. Gewoon wat teveel gestegen de afgelopen dagen..
Hmm nee ben er net uit nu, meer dan 40% gezakt.
Misschien te vroeg maar winst is winst

Verwijderd

Qunix schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:20:
Heeft cz nog wat gezegd over bnb?
Ja, fundus are safu.

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-11 11:22
Dikke odol vanmorgen toen ik Binance opende.

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QYsSNldCg2BSBZE1yxvZ-i014GQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UdX2mGDq2Yf0Nomk79nU5mME.jpg?f=user_large

Zero.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Its all we need to know :9

• Daacuso
Raaafie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:32:
Dikke odol vanmorgen toen ik Binance opende.
In je PF of ergens anders? O-)

• Stokstaart
oldgrumpy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:31:
[...]

Hmm nee ben er net uit nu, meer dan 40% gezakt.
Misschien te vroeg maar winst is winst
Ik denk ook dat veel mensen in BNB fomo'en (en dus uit BAKE). BNB is alleen zo extreem gestegen dat ik hier wel ongeveer een bounce verwacht voor BAKE.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Is er dan toch een pauze gekomen bij de bnb stijging?

• Daacuso
Stokstaart schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:33:
[...]

Ik denk ook dat veel mensen in BNB fomo'en (en dus uit BAKE). BNB is alleen zo extreem gestegen dat ik hier wel ongeveer een bounce verwacht voor BAKE.
Lijkt er wel op. Zat er wel in dat ie rond de 48 cent een bounch zou maken.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Matthias87 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:30:
[...]

Wanneer heb je DOT gekocht dan? Ik zit toch echt wel in de dubbele cijfers.
Lange termijn niks aan de hand hoor: qua $ bijna dubbel, qua BTC goed op weg... maar wel zuur om te zien dat alles vandaag dubbele % cijfers krijgt, behalve de muntjes die ik heb. :D

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-11 13:00
Hermans123 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:28:
Is het grote verschil met 2017 niet dat bedrijven als Tesla (mogelijk volgen er meer) miljarden investeren in crypto?
Uiteraard begint dit mee te spelen. Komen ook meer en meer berichten dat er ook andere bedrijven uit de S&P500 er aan denken om wat van hun cash om te zetten in BTC. Gaat dit gevolgen hebben op de koers ?
Uiteraard! Gaat dit ervoor zorgen dat we geen drops meer krijgen van 20-30-40% ? Moeilijk in te schatten, volgens mij is dat nog altijd mogelijk. Maar dat die bedrijven vandaag gaan instappen en na een +- 30% stijging weer gaan uitstappen... lijkt me onwaarschijnlijk.

Die hoge drops liggen volgens mij nog altijd aan whales die in het begin van BTC enorme hoeveelheden hebben kunnen bijeenkopen.

Als we 1 ding kunnen concluderen is het het volgende : Hoe meer btc opgekocht wordt om in cold storage, etc op te slaan, hoe minder er op de exchanges komt. Hoe minder op de exchanges, hoe hoger de prijs bij een stijgende of gelijkblijvende demand. Dat BTC dus gaat verder stijgen de komende jaren... lijkt me een zekerheid.

Of er zou een algemene ban moeten op komen of een ander type regeling waardoor het veel minder interessant wordt. Maar ook daarvan acht ik de kans enorm klein. De BTC trein is al +10jaar aan het rijden, de markt wordt steeds volwassener. De stekker daarvan uittrekken is gewoon niet meer mogelijk

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:00

npolm

P8

Heeft iemand enig idee waarom Unibright (UBT) tegenvalt de afgelopen dagen?
Deed het juist laatste tijd zeer goed en stabiel. Ik kan niks vinden.

|- Rotterdam -|

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:02

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-11 10:40
keepitfrosty schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:03:
[...]

Lastig te zeggen. Het is het grootste defi project op bsc. En zowel bsc als pcs zijn nog vrij jong. Nu de eth fees weer gigantisch omhoog zijn gegaan en defi mateloos populair zie je dat gebruikers naar goedkopere alternatieven gaan kijken dan een bijv een uniswap of sushi. En dan is bsc met de lage fees toch best interessant. Tenminste dat is mijn “gevoel” er een beetje bij.
Kan het niet beter verwoorden!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Toch wat bnbdown ingeladen voor de fun, wel een flufje want voor je het weet staat hij op 200. Je verwacht gewoon die rode dildo na deze hyperbolische stijging.

[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 10-02-2021 10:40 ]

• Stokstaart
Rebbelx schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:37:
[...]

Of er zou een algemene ban moeten op komen of een ander type regeling waardoor het veel minder interessant wordt. Maar ook daarvan acht ik de kans enorm klein. De BTC trein is al +10jaar aan het rijden, de markt wordt steeds volwassener. De stekker daarvan uittrekken is gewoon niet meer mogelijk
Helemaal eens. Plus: hoe meer institutionele beleggers en grote bedrijven instappen, hoe meer legitimiteit en hoe kleiner de kans op negatieve regulering.

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27
davy_online schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:29:
Zit te denken wat eth om te zetten in ada. Dus waarschijnlijk blijft het stijgen tot ik dat doe en keldert de prijs dan. :P

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:22
borbit schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:41:
[...]
Zit te denken wat eth om te zetten in ada. Dus waarschijnlijk blijft het stijgen tot ik dat doe en keldert de prijs dan. :P
laat het effe weten dan ;)

• Kyumia
  • Laatst online: 06-10 20:12
Ik had beter all-in op BNB kunnen gaan, jeetje zeg wat is die coin hard gegaan pff. Zonde, heb er niet eens 1

• anti elppa
voor einde van de dag een moveAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o7F4Vxxo2PdwnM2lFTR230hY7W0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/el9HhFW12O5g5aWLelaklHXX.jpg?f=fotoalbum_large

• Palindrome
Het valt mee als je al sinds 60 er in zit. Vandaag 11 % in de min.. doet geen pijn nog.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:02
Palindrome schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:43:
[...]

Het valt mee als je al sinds 60 er in zit. Vandaag 11 % in de min.. doet geen pijn nog.
klopt, ik ben op 162 ingestapt, dus valt nog mee, maar hij gaat nu wel al door zijn tweede support lijn.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-10 17:07

lasharor

7 december 2004

Rebbelx schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:37:
[...]

Uiteraard begint dit mee te spelen. Komen ook meer en meer berichten dat er ook andere bedrijven uit de S&P500 er aan denken om wat van hun cash om te zetten in BTC. Gaat dit gevolgen hebben op de koers ?
Uiteraard! Gaat dit ervoor zorgen dat we geen drops meer krijgen van 20-30-40% ? Moeilijk in te schatten, volgens mij is dat nog altijd mogelijk. Maar dat die bedrijven vandaag gaan instappen en na een +- 30% stijging weer gaan uitstappen... lijkt me onwaarschijnlijk.

Die hoge drops liggen volgens mij nog altijd aan whales die in het begin van BTC enorme hoeveelheden hebben kunnen bijeenkopen.

Als we 1 ding kunnen concluderen is het het volgende : Hoe meer btc opgekocht wordt om in cold storage, etc op te slaan, hoe minder er op de exchanges komt. Hoe minder op de exchanges, hoe hoger de prijs bij een stijgende of gelijkblijvende demand. Dat BTC dus gaat verder stijgen de komende jaren... lijkt me een zekerheid.

Meer in cold storage is niet per definitie minder volatiliteit. Waarschijnlijk een hogere prijs (bij gelijkblijvende vraag; want aanbod is lager) maar omdat er minder coins worden verhandeld is er minder volume nodig om grote koersschommelingen te zien.

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-11 13:41
En welke coin is dit? ;)

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Flink wat ADA ingeslagen.

Mooi verhaal met een enorme upside denk ik.

Mocht je het nieuws van de laatste dagen niet gezien hebben:
- https://www.theverge.com/...ized-app-store-algorithms
- https://www.reddit.com/r/...t_ethereum_soliditybased/
- https://www.crypto-news-f...from-ethereum-to-cardano/
- https://www.crypto-news-f...to-cardano-after-4-years/

En deze:
- https://www.crypto-news-f...ain-deployment-in-africa/

Dus ja: er wordt vast wel "gedraaid" door grote, vroege spelers uit BTC en ETH naar altcoins. Maar bij ADA zit er wel specifiek goed nieuws bij.

(Dit is geen beleggingsadvies! :) )

[ Voor 6% gewijzigd door Plof-kip op 10-02-2021 10:50 ]

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Er zijn maar weinig coins rond de 46k waard atm ;)

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik ben juist hetzelfde aan het denken, eth verkopen voor ada.

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-11 11:22
Die chart komt uit de toekomst, het is het jaar 2031 en Doge coin heeft een opmars gemaakt. :+

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
Ik dacht gister bij 100 usdt al te laat te zijn met bnb..

• D-Ed
  • Niet online
Kyumia schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:42:
Ik had beter all-in op BNB kunnen gaan, jeetje zeg wat is die coin hard gegaan pff. Zonde, heb er niet eens 1
Had je ook gewoon op voorhand niet kunnen weten dus daar moet je je niet druk om maken.. Zo blijf je balen voor gemiste trades..

Probeer een deel van je pf te steken in een coin waarin je vertrouwen hebt (top 3 is een goede om te checken bv) en pak een deeltje van je pf om mee te traden mocht je dat willen doen (en dan met bv max met 15 of 20% van je pf). d:)b

• anti elppa
pieterbas99 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:47:
[...]

Er zijn maar weinig coins rond de 46k waard atm ;)
meeste weten dat ik nooit TA doe op shitcoins.

Dit is BTC dus

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27
davy_online schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:48:
Ik ben juist hetzelfde aan het denken, eth verkopen voor ada.
Ik heb het net gedaan. Meestal keldert het als ik iets koop. Maar behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Dus wie weet gaat het dit keer anders :P

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:55

WhySoSerious

Be the change.

borbit schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:54:
[...]
Ik heb het net gedaan. Meestal keldert het als ik iets koop. Maar behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Dus wie weet gaat het dit keer anders :P
ETH gaat nu even door het afvoerputje inderdaad.
Tijdelijk iets meer ADA bijscoren.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

ETH mag ook wel weer eens omhoog, kijk eens hoe CAKE dat doet...
Pagina: 1 ... 198 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!