Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 189 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.254 views

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
BTC_Devil schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:57:
Heb nu:

BTC
ETH
LINK en
ADA

Zijn er nog andere crypto's binnen Bitvavo welke potentie hebben op langere termijn?
VET en NEO

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-10 19:49
BTC_Devil schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:57:
Heb nu:

BTC
ETH
LINK en
ADA

Zijn er nog andere crypto's binnen Bitvavo welke potentie hebben op langere termijn?
hou dit vast en kijk even vanaf de zijlijn mee. Je portfolio is nu lekker sterk en als je net begint zou ik niet meteen overal opduiken.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:31

WhySoSerious

Be the change.

FijneKerst schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:55:
Zo, geen crypto meer...... voor het eerst alles, maar dan ook alles, omgezet naar Euro's ...
Lekker op NEXO rente laten trekken van 8.25%
En nu maar wachten op de dip ...

KOM OOOOOPP DIIIIP!!!
In navolging op jou toch maar eens het eea in euro's omgezet conform plan om de oorspronkelijke inleg er uit te halen. Gelijk een mooie gelegenheid om wat shitcoins te ruimen en overzicht aan te brengen.

Dit weliswaar op een "dipje" van BTC (waar hebben we het tegenwoordig toch over :D), maar op de ATH van ETH. Het omzetten naar EUR had ik volgens het plan al veel eerder moeten doen, dus stiekem nog een beetje geprofiteerd van de allerlaatste stijgingen >:)

55% van de inleg is er nu uitgehaald. :9

• BTC_Devil
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17-02-2021
Thanks! Ik ga ze in de gaten houden

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:57:
[...]

Jij ziet Elon wel aan de IOTA's gaan dit jaar?
Ik heb het niet over IOTA... -O-

Meer over je stelligheid over dat het niets met Elon te maken heeft en de claim dat het nog jaren duurt voordat het institutionele geld iets kan doen.. Ze zijn het juist nú aan het doen, as we speak...

En ja, dat IOTA ook een flink aantal voeten tussen de deur heeft bij grote partners is leuk maar totaal niet mijn insteek geweest :(:)

• BTC_Devil
  • Laatst online: 17-02-2021
mannowlahn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:58:
[...]

hou dit vast en kijk even vanaf de zijlijn mee. Je portfolio is nu lekker sterk en als je net begint zou ik niet meteen overal opduiken.
Lijkt me een goed plan! Heb tot nu toe gezien dat staken het meeste profijt geeft, wanneer je er niet bovenop kan zitten. :P

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:38
borbit schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:55:
[...]

Laatst in een opwelling wat xrp gekocht. Ging een stukje omlaag en staat nu wel wat hoger. Zit wel te denken om te verkopen voor ADA. Of heeft XRP nog toekomst?
Er is al een jarenlange strijd gaande tussen Bitcoin maximalisten en XRP.
De meerderheid zal zeggen dat XRP een scam is en gecentraliseerd.

Ik kijk daar anders tegenaan, en ik verwacht dat XRP nog groot gaat worden.

Do your own research zou ik zeggen.

Ik heb in mijn PF een aantal crypto waaronder ook ADA, prijstechnisch doet die het nu beter.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:54

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Even tijdelijk dicht voor onderhoud.

Mensen, ga nou niet voor elke poep en scheet bij de koersbeweging een bericht plaatsen. Iedereen kan zelf de koers live volgen.

.edit: en weer open.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 09-02-2021 10:08 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-10 02:57
Ypuh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:21:
Weer veel nieuwe namen hier de laatste 48 uur :P.

Welkom iedereen, stel je ook gerust even voor.
Nou, vooruit.
Ik ben nieuw hier.
Ik hoorde op m'n werk iets over Doge, ik wist dat het een meme coin was van posts op 9GAG, en ik wist dat Bitcoin en Ethereum bestonden, en dat was het wel. Oh en in een duister verleden heb ik eens een dot Neu Coins gekregen maar die zijn met m'n oude Nokia gaan hemelen.

Dus ik kwam hier even leuk doen, m'n eerste post was iets in de trant van "Ethereum op 1337! ..." (1337,00 USD dus)
Toen had ik dus moeten kopen.
Inmiddels 2 foute beslissingen later zit ik met 35 euro in 2 alt coins (geen Doge!) en niet in Ethereum.
Ach ja, nu maar m'n impulsieve gedrag beheersen en m'n wachtwoorden/phrase bewaren. :)

edit: en bedankt .oisyn! :P "Error?! Argh!"

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:54

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
mercapto schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:09:
Dus ik kwam hier even leuk doen, m'n eerste post was iets in de trant van "Ethereum op 1337! ..." (1337,00 USD dus)
^^^ Let even op iedereen. Uitstekend voorbeeld van wat ik hier dus niet wil zien :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-11 23:51
Ik hodl Iota sinds 2017, toen had het meen ik als propositie dat transacties veel sneller gaan dan bv bitcoin. Daarna kwam het in een dal, zijn er nieuwe ontwikkelingen die het nieuw leven geven?

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:22
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:48:
[...]

Waarom zou je dit niet navragen bij Coinbase zelf?
De support is niet heel snel wacht nu al 7 dagen op antwoord .

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ik zit enorm in dubio.. Wil graag wat alts gaan afbouwen richting btc, maar om dat nu te doen is totaal onlogisch. Misschien eerst een stap richting fiat en dan wachten op een dip van btc.. iemand anders hetzelfde probleem of stappen jullie allemaal uit btc in alts.. Lastige situatie nu moet ik zeggen.

Zero.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:52

Chaes

#HODL

.oisyn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:10:
[...]

^^^ Let even op iedereen. Uitstekend voorbeeld van wat ik hier dus niet wil zien :P
Jullie inzet wordt gewaardeerd _/-\o_

• elektriekert
Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:13:
Ik zit enorm in dubio.. Wil graag wat alts gaan afbouwen richting btc, maar om dat nu te doen is totaal onlogisch. Misschien eerst een stap richting fiat en dan wachten op een dip van btc.. iemand anders hetzelfde probleem of stappen jullie allemaal uit btc in alts.. Lastige situatie nu moet ik zeggen.
Volgens mij is alt season nu net van start, dan wil je het liefst wat exposure hebben in de alts.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Ik had hetzelfde vanochtend.... en heb het gewoon gedaan (uitstappen naar fiat dus).
En nu in de stress dat het gewoon blijft stijgen! :D :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Menna023
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-10-2024
Dia moet je is gaan bekijken . Grote potentie .
Daar ken je enorm veel winst uit halen .

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:22
FijneKerst schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:15:
[...]
Ik had hetzelfde vanochtend.... en heb het gewoon gedaan (uitstappen naar fiat dus).
En nu in de stress dat het gewoon blijft stijgen! :D :D
Hier ook aan het afromen geweest. Wil er niet balls deep in zitten als de correctie komt. Been there, done that. Dan liever wat winst mislopen.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• mannowlahn
ik speelde met hetzelfde verhaal.

Antwoord op je twijfel, is bitcoin lange termijn een goede beslissing. Daar weten we het antwoord op toch, nu denk je met weemoed aan de 10k, 20k, 30k.

Elke euro in BTC is een euro die over 5 jaar 3 euro waard is. Tenzij je continue wilt traden in alts, dan zal je misschien meer geld verdienen(en minder ud worden door stres)

en sowieso stop losses op een punt dat als de prijs daar komt, dat je wel verwacht dat de daling verder inzet.

[ Voor 6% gewijzigd door mannowlahn op 09-02-2021 10:18 ]

• Pelox
  • Nu online
elektriekert schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:15:
[...]

Volgens mij is alt season nu net van start, dan wil je het liefst wat exposure hebben in de alts.
Is dat zo of zitten we in de blow off fase.. Ik durf het niet te zeggen hoor.
mannowlahn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:17:
[...]

ik speelde met hetzelfde verhaal.

Antwoord op je twijfel, is bitcoin lange termijn een goede beslissing. Daar weten we het antwoord op toch, nu denk je met weemoed aan de 10k, 20k, 30k.

Elke euro in BTC is een euro die over 5 jaar 3 euro waard is. Tenzij je continue wilt traden in alts, dan zal je misschien meer geld verdienen(en minder ud worden door stres)

en sowieso stop losses op een punt dat als de prijs daar komt, dat je wel verwacht dat de daling verder inzet.
Mijn idee is altijd geweest om ongeveer 10% in alts te hebben om daar meer btc van te maken. Uitkeren na een lekkere stijging en dan 50% naar mijn spaarrekening en 50% in btc. Alleen is nu BTC in verhouding veel harder gestegen en lijkt het dus een zeer onlogische keuze. Ik wacht nog even af denk ik.. Zit er wel kort op, dat wel.

[ Voor 60% gewijzigd door Pelox op 09-02-2021 10:21 ]

Zero.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:31

WhySoSerious

Be the change.

Coinmarketcap heeft MODEL3 op rank 0 gezet :D

• mannowlahn
WhySoSerious schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:19:
8) ik vind het wel leuk dat men inspeelt op dit soort zaken. Geeft een beetje lucht aan crypto, maar ook dat we vieren dat adoptie verder gaat.

[ Voor 29% gewijzigd door mannowlahn op 09-02-2021 10:20 ]

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:51
PundiX gaat ook lekker zo te zien.

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Wanneer is er weer een goed instapmoment voor BTC? 33k € of zien we dat niet meer gebeuren. Anders hopen op 35k ofso.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Daacuso
Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:18:
[...]

Daarvoor heb ik er voor gekozen voor een wat ruimere spreiding. Dus eigenlijk wat op defi, de oude garde en een nieuwe onbekende. Er vanuit gaande dat niet alles in een keer door het putje gaat :)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:44
WhySoSerious schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:19:
:+

Al weet ik niet of al die 'grapjes' nu zo goed zijn voor het crypto imago (Doge, Wallstreetbets op rank 0 vorige week, Funds are SAFU, alle eet-tokens zoals Sushi, Cake etc)

Aan de andere kant, crypto is ook wat nerdy & geeky dus het hoort er misschien wel bij?

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:39
Menna023 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:16:
Dia moet je is gaan bekijken . Grote potentie .
Daar ken je enorm veel winst uit halen .
Ik wacht al een tijdje. Helaas niet uitgestapt op 5 dollar toen. Maar het duurt nu al een tijdje en het lijkt nog niet los te komen.

• mannowlahn
Aslanboy1905 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:20:
Wanneer is er weer een goed instapmoment voor BTC? 33k € of zien we dat niet meer gebeuren. Anders hopen op 35k ofso.
Gisteren is het antwoord op jouw vraag. Altijd gisteren, morgen is het gisteren en gisteren was het gisteren.

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:53
[...]

Normaal zou ik blow off fase zeggen. Nu Grayscale en Tesla ingestapt zijn weet ik het helemaal niet meer, lijkt me eerder dat meerdere bedrijven zullen volgen en dit de prijs nog wat omhoog zal stuwen. Ook zullen die bedrijven minder snel met emotie gaan verkopen (hoop ik).

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-10 02:57
Het lijkt mij dat het tweede schaap over de dam misschien nog wel belangrijker is als het eerste. Eentje is een raar schaap, door de tweede is de eerste ineens een trendsetter :P

• Daacuso
wdbtje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:23:
[...]

Normaal zou ik blow off fase zeggen. Nu Grayscale en Tesla ingestapt zijn weet ik het helemaal niet meer, lijkt me eerder dat meerdere bedrijven zullen volgen en dit de prijs nog wat omhoog zal stuwen. Ook zullen die bedrijven minder snel met emotie gaan verkopen (hoop ik).
Ja, daar neig ik ook steeds meer naar. De correcties die we in het verleden zagen zijn eigenlijk uitgebleven. En de reden is meer institutioneel geld wat er in is gepompt. Desondanks hou ik wel rekening met een correctie.

[ Voor 4% gewijzigd door Daacuso op 09-02-2021 10:25 ]

• D-Ed
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:13:
[...]

Ik hodl Iota sinds 2017, toen had het meen ik als propositie dat transacties veel sneller gaan dan bv bitcoin. Daarna kwam het in een dal, zijn er nieuwe ontwikkelingen die het nieuw leven geven?
Yup, heel veel. Ontwikkeling is sinds die tijd doorgegaan en veel nieuwe partnerships gemaakt. Ook veel ellende vwb interne ruzies en gezeik met aantal founders., Heeft effect op prijs gehad maar was perfect om goedkoop bij te sprokkelen ($0,13 FTW _/-\o_ ).

Bij interesse raad ik je dit blog aan en om zeker de IOTA Twitter te gaan volgen. Komende maanden komt er veel nieuws los: https://blog.iota.org/iota-chrysalis-a-new-dawn

• Pelox
  • Nu online
.oisyn schreef op maandag 8 februari 2021 @ 21:55:
[...]

Way ahead of you :P

[Twitter]

Want ja, ik wil een Tesla kopen, en ja ik zit serieus te denken om 'm dan te laten wrappen in oranje (niet vanwege Bitcoin, maar omdat het gewoon een enorm vette kleur is op een auto). Die standaard kleuren zijn ruk :/
Mocht je nog twijfelen.. ze hebben een Neo groene in ieder geval wel, inclusief vlaggetje. Ziet er sjiek uit. :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f0liuvWFzme2a-8dysTY49jMmKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XKfbq4UVgAei2YiVSN5wRJWv.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11:22
Ik kon de FOMO niet weerstaan en heb zojuist weer een leuk bedragje gestort. Heb nu een leuk aantal opgebouwd en ga de komende periode verder met DCA'en.

• Jaja84
  • Laatst online: 13-01-2024
Link is nu met een sterke opmars bezig. Zal deze eth volgen? Of is dat niet zo makkelijk is zeggen?

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:13
Jedi_Pimp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:18:
Mijn impulsieve moonshot tokens aankopen van de afgelopen week:

RBC
OPCT
TRAC
POLS
BMI

Op het vizier: RSR, LIT, LTO

Moon soon :Y)

Edit: holy shit, Elrond (EGLD) gaat ook maar door en door.
Op basis van dit lijstje heb ik ook LTO gekocht, of had jij het nog niet gedaan? Plust 20% in 1 dag.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:16
D-Ed schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:00:
[...]

Ik heb het niet over IOTA... -O-

Meer over je stelligheid over dat het niets met Elon te maken heeft en de claim dat het nog jaren duurt voordat het institutionele geld iets kan doen.. Ze zijn het juist nú aan het doen, as we speak...

En ja, dat IOTA ook een flink aantal voeten tussen de deur heeft bij grote partners is leuk maar totaal niet mijn insteek geweest :(:)
Sorry was niet persoonlijk, of op Iota. Ik wou even doorvragen om te begrijpen welk deel van mijn post je het niet mee eens was :)

Ik denk dat het institutionele geld pas sinds kort "toegang" heeft tot de aanschaf van Bitcoins. Maar dan ook alleen Bitcoins. Ik denk dat alts nog een lange weg te gaan hebben.

Ook omdat ze investeren met de gedachte van het behoud van vermogen en niet uit zijn op een risicovolle inverstering in een nieuw concept

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:52

Chaes

#HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X7HePgQ162r5BHhIOYpcKAHv3rk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eB47mxgkpSy3I3yHsfXFU2M6.png?f=fotoalbum_large
CMC begint wel een beetje een meme te worden zo. Gekke Aziaten toch.

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-11 10:08
Hertog_Martin schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:13:
[...]

Ze timmeren sinds 2017 goed aan de weg, al hebben ze wel een aantal verkeerde dingen getimmerd. Belangrijkste veranderingen wat mij betreft:
  • Geen ternary meer
  • Twee onprettige founders geloosd: David Sonstebedinges en CFB
  • Binnenkort vaste adressen (dus niet telkens een nieuw adres genereren)
  • Dit jaar coördicide. Maar nu echt :p
  • Smartcontracts
En dan natuurlijk al die partnerships enzo zodat de plebs iets hebben om in te fomo'en. Hoewel, dit is natuurlijk wel erg cool:
YouTube: ETO GRUPPE develops traffic infrastructure sensor technology in BMVI...

De huidige prijs stijging zou door dit kunnen komen:
https://blog.iota.org/introducing-iota-oracles/
Want oracles zijn FotM

Allemaal hele toffe dingen. En het lijkt alsof ze de focus op de machine economy niet uit het oog zijn verloren en dat is wat mij betreft het belangrijkste.

Hallo met Tim

• elektriekert
[...]

Uiteindelijk blijft het speculeren maar sommige alts zoals ADA hebben hun ATH nog niet gepasseerd.
Als BTC zijn ATH kan verbreken moeten de Alts met veel potentie dat ook wel kunnen. (Imho)

• Pelox
  • Nu online
Ik neem even een snuif hopium.. kom maar op met die bounce btc.. Mijn altjes mogen nog iets hoger. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fm7oGUcthmATo_eNrtqYipKVvww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y1ZU8kNSnV6lRNQXtot7lLW3.jpg?f=user_large

En dan klapt Binance er weer uit.. :-(

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 09-02-2021 10:37 ]

Zero.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
KaiseRRuby schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:28:
[...]

Op basis van dit lijstje heb ik ook LTO gekocht, of had jij het nog niet gedaan? Plust 20% in 1 dag.
Nice! Nee, helaas niet, heb mezelf voorgenomen dat ik moet wachten op mijn volgende maandelijkse inleg. Van de totale maandelijkse inleg in crypto wil ik een % in dit soort moonshots stoppen, laten we zeggen 20% - en daar zat ik al ruim overheen vorige maand :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• D-Ed
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:29:
[...]

Sorry was niet persoonlijk, of op Iota. Ik wou even doorvragen om te begrijpen welk deel van mijn post je het niet mee eens was :)

Ik denk dat het institutionele geld pas sinds kort "toegang" heeft tot de aanschaf van Bitcoins. Maar dan ook alleen Bitcoins. Ik denk dat alts nog een lange weg te gaan hebben.

Ook omdat ze investeren met de gedachte van het behoud van vermogen en niet uit zijn op een risicovolle inverstering in een nieuw concept
No worries, begrijp het ook wel aangezien ik eigenlijk alleen maar over dat project praat, living the simple life he :*) Oja, af en toe post ik ook mijn fuckups vwb traden maar dat doe ik vrij weinig (gelukkig).

Maar ik denk dat er veel grote partijen klaar staan om in te stappen. En er ook al wel zijn.. Nu dit nieuws van Tesla geeft wel een boost vwb doorpakken voor de bedrijven die in de wachtstand staan (denk ik). Ook banken etc. Men wil niet nog een keer gepasseerd worden door the new kid on the block ;)

Edit: en omdat je zo je gelijk claimde komt het wat alwetend over.. En het leuke van crypto is eigenlijk dat niemand het echt weet :)

[ Voor 5% gewijzigd door D-Ed op 09-02-2021 10:37 ]

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:50
Iedereen focust zich wel op BTC maar BNB is in minder dan 2 weken verdubbelt

[ Voor 2% gewijzigd door MrFX op 09-02-2021 10:37 . Reden: typo ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Menna023
  • Laatst online: 04-10-2024
Ja idd , is nu nog
Rustig idd met dia . Maar dat had ik ook met Elrond . En moet je nu kijken . Nu kan je er nog vroeg bij zitten met dia . Want als die eenmaal gaat word het een concurrent van chainlink . En we weten allemaal hoe chainlink ontplofte. Ik houd dia nog lekker aan . Hij gaat een keer komen ben k van overtuigd

• danielsondepina
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:51
Hi iedereen,

Ik ben niet nieuw op Tweakers, wel op dit stukje van het Forum.
al jaren passief bezig met crypto, dit jaar wel erg actief :)

Dit is op dit moment mijn lijstje, huidige rendement 30 procent.

ELROND
POLKA
CHAINLINK
CARDANO
ZILLIQA
DIA
XRP
QTUM

Ben nog op zoek naar een goede ALT tip :)

Gr,

• Gelukszoekr
D-Ed schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:36:
[...]

No worries, begrijp het ook wel aangezien ik eigenlijk alleen maar over dat project praat, living the simple life he :*) Oja, af en toe post ik ook mijn fuckups vwb traden maar dat doe ik vrij weinig (gelukkig).

Maar ik denk dat er veel grote partijen klaar staan om in te stappen. En er ook al wel zijn.. Nu dit nieuws van Tesla geeft wel een boost vwb doorpakken voor de bedrijven die in de wachtstand staan (denk ik). Ook banken etc. Men wil niet nog een keer gepasseerd worden door the new kid on the block ;)

Edit: en omdat je zo je gelijk claimde komt het wat alwetend over.. En het leuke van crypto is eigenlijk dat niemand het echt weet :)
Helemaal mee eens. Ik denk dat de buy van Tesla juist een extra boost kan geven waarbij veel partijen instappen. Maar ik denk ook dat het hier specifiek om Bitcoin gaat.

Ik reageerde op iemand die vroeg of Elon ook nog alts ging kopen. Dat lijkt mij voor nu nog niet realistisch

• D-Ed
  • Niet online
Pkunk schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:33:
[...]

Ze timmeren sinds 2017 goed aan de weg, al hebben ze wel een aantal verkeerde dingen getimmerd. Belangrijkste veranderingen wat mij betreft:
  • Geen ternary meer
  • Twee onprettige founders geloosd: David Sonstebedinges en CFB
  • Binnenkort vaste adressen (dus niet telkens een nieuw adres genereren)
  • Dit jaar coördicide. Maar nu echt :p
  • Smartcontracts
En dan natuurlijk al die partnerships enzo zodat de plebs iets hebben om in te fomo'en. Hoewel, dit is natuurlijk wel erg cool:
YouTube: ETO GRUPPE develops traffic infrastructure sensor technology in BMVI...

De huidige prijs stijging zou door dit kunnen komen:
https://blog.iota.org/introducing-iota-oracles/
Want oracles zijn FotM

Allemaal hele toffe dingen. En het lijkt alsof ze de focus op de machine economy niet uit het oog zijn verloren en dat is wat mij betreft het belangrijkste.
Mooie samenvatting inderdaad! Hier nog een mooie aanvulling vwb het standaardiseren van het IOTA protocol wat ook steeds meer concreet begint te worden: https://blog.iota.org/iot...ovember-2020-2deca99b0396

• Pelox
  • Nu online
danielsondepina schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:39:
Hi iedereen,

ELROND
POLKA
CHAINLINK
CARDANO
ZILLIQA
DIA
XRP
QTUM

Gr,
Volgens mij heb je alts genoeg, ik zou wat BTC en ETH kopen, maar goed dat ben ik :)

Enne welkom!

ps. Eth laat het vandaag best wel afweten eigenlijk.. bounce ouwe tijger!

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 09-02-2021 10:42 ]

Zero.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

@danielsondepina dit:
Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:40:
[...]

Volgens mij heb je alts genoeg, ik zou wat BTC en ETH kopen, maar goed dat ben ik :)

Enne welkom!

ps. Eth laat het vandaag best wel afweten eigenlijk.. bounce ouwe tijger!
ps. Ik hoop niet dat die 30% all-time is. Buy&hodl van BTC en ETH is de beste strategie voor luie mensen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• dehardstyler
MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:45:
@danielsondepina dit:

[...]

ps. Ik hoop niet dat die 30% all-time is. Buy&hodl van BTC en ETH is de beste strategie voor luie mensen.
Nou ik hodl EGLD sinds november ofzo, average buy 6 dollar. Dus daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat je in deze tijden toch beter wat meer naar de alts kunt kijken. :P

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:44
danielsondepina schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:39:
Hi iedereen,

ELROND
POLKA
CHAINLINK
CARDANO
ZILLIQA
DIA
XRP
QTUM

Gr,
Welkom!

Goede ALT tips? Volgens mij heb je die al genoeg, ik zou sowieso wat BTC & ETH aanhouden. Mijn pareltje van dit jaar is AVAX, prima tech, goede marketing en denk ook wel echt een mooi product nu met de ETH-AVAX bridge die live is + staking bij Binance.Is natuurlijk al wel debiel hard gestegen dus pas op met inkopen!

Nano, denk nog steeds dat deze een keer helemaal gaat knallen. Mooie techniek maar het 'geloof' is nog niet helemaal terug wat volgens mij de koers nog wat drukt, als dat straks weg is zie ik weer een mooie toekomst voor me

#onderbuikgevoelens zijn geen koopadvies ;)

• Daacuso
elektriekert schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:34:
[...]

Uiteindelijk blijft het speculeren maar sommige alts zoals ADA hebben hun ATH nog niet gepasseerd.
Als BTC zijn ATH kan verbreken moeten de Alts met veel potentie dat ook wel kunnen. (Imho)
Tja, maar veel "oude alts", dus ook Ada, zijn ondertussen technologisch gezien wel ingehaald door de nieuwe garde. Deze nieuwe alts hebben de laatste maanden doorgaans ook veel beter gepresteert dan de oude garde. Persoonlijk denk ik dat een hoop oude alts dan nooit meer hun oude ATH gaan halen.

• Pelox
  • Nu online
dehardstyler schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:46:
[...]

Nou ik hodl EGLD sinds november ofzo, average buy 6 dollar. Dus daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat je in deze tijden toch beter wat meer naar de alts kunt kijken. :P
Alts zijn leuk in deze tijd, maar dit zal heel abrupt en onverwachts stoppen, dan kan je beter in btc zitten. Ik hoop dat we nog even op deze voet doorgaan en dat ik tijdig mijn alts heb verkocht, voor nu door met die handel!

Zero.

• dehardstyler
Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:48:
[...]

Alts zijn leuk in deze tijd, maar dit zal heel abrupt en onverwachts stoppen, dan kan je beter in btc zitten. Ik hoop dat we nog even op deze voet doorgaan en dat ik tijdig mijn alts heb verkocht, voor nu door met die handel!
Dat is waar, maar ik heb totaal niet het gevoel dat het volgende week staat te gebeuren eigenlijk. Denk jij van wel?

• Pelox
  • Nu online
dehardstyler schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:49:
[...]

Dat is waar, maar ik heb totaal niet het gevoel dat het volgende week staat te gebeuren eigenlijk. Denk jij van wel?
Ik heb geen idee, maar wel de ervaring dat het komt wanneer je het niet verwacht en de fomo op zijn top is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KlRvs7-_V8S2HsEXu5NLMLiBkxQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/l61I99sCuhFwjN4fKTbGxYnw.png?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 09-02-2021 10:52 ]

Zero.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

dehardstyler schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:49:
[...]

Ik zei ook "voor luie mensen"

Ergo: Ik ben te lui om die alts te volgen. Je moet maar net geluk, of veul tijd, hebben om op tijd in/uit te stappen. Daar wil ik de tijd niet voor maken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:57

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Heb vorige hype cycle m'n les wel geleerd met alts. Je kunt er prima flinke ritjes omhoog mee pakken, maar zorg dat je tijdig je winst pakt en vergeet niet een positie in BTC te nemen. Van alle alts die ik destijds had, is uiteindelijk alleen BNB een succes geworden en de rest heb ik te laat verkocht. De ETH en BTC uit die tijd zijn een stuk waardevoller gebleken. Iedereen nieuwkomer moet natuurlijk zelf weten wat ie doet, maar denk dat de mensen die 2017 hebben meegemaakt inmiddels wat voorzichtiger zijn met alts.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:46
Hier ook 70% in BTC, rest in alts.
Ga niet nog een keer dezelfde fout maken als in 2017.. en daarbij geeft dit ook een stuk meer rust.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• dehardstyler
MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:52:
[...]

Ik zei ook "voor luie mensen"

Ergo: Ik ben te lui om die alts te volgen. Je moet maar net geluk, of veul tijd, hebben om op tijd in/uit te stappen. Daar wil ik de tijd niet voor maken.
Ik stap echt nooit uit. :')
Aan de ene kant is dat juist een probleem natuurlijk, maar zo pak ik dus wel de EGLD's van deze tijd mee.
En dat holden van alles werpt toch wel zijn vruchten af. Kijken hoelang dat nog vol te houden is. :P
Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:52:
[...]

Ik heb geen idee, maar wel de ervaring dat het komt wanneer je het niet verwacht en de fomo op zijn top is.
Ja dat is zeker waar, hopen dat ik tegen die tijd wel afscheid kan nemen. :P

• Pelox
  • Nu online
Mijn hodl positie in ETH is naar verhouding te groot, nu gaat dat nog goed.. maar wil het toch graag meer richting btc zetten.

Verhouding was altijd 50% btc, 40% eth, 10% alts.
Nu is dat 50% eth, 35% btc en 15% alts.

Zero.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

dehardstyler schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:56:
[...]

Ik stap echt nooit uit. :')
Aan de ene kant is dat juist een probleem natuurlijk, maar zo pak ik dus wel de EGLD's van deze tijd mee.
En dat holden van alles werpt toch wel zijn vruchten af. Kijken hoelang dat nog vol te houden is. :P

[...]

Ja dat is zeker waar, hopen dat ik tegen die tijd wel afscheid kan nemen. :P
Dat "niet uitstappen" was mijn probleem in 2017.... met 20+ alts en een container hopium.
Voorbeeld: Met NEO een mooie slag geslagen van 4 naar 150 euro per stuk en daarna alles weer in andere alts gestoken.... nooit moeten doen, want in 2018 zat ik weer op mijn inleg.

In 2021 is het mijn kracht, omdat ik 80% BTC en ETH heb. Laat maar lekker groeien en al die andere meuk ziet maar wat ie doet.

Ik heb wel een paar alts, omdat ik denk dat die écht LT potentie hebben. Daarnaast heb ik niks.

• Gelukszoekr
Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:52:
[...]

[Afbeelding]
De fear & greed index is volgens mij sinds de kerst niet onder 90% geweest.
In een bullmarkt is de RSI ook minder betrouwbaar. Het kan heeeeeel lang overbought blijven.

Dus, geen zekerheden op een correctie.

• Pelox
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:01:
[...]

In een bullmarkt is de RSI ook minder betrouwbaar. Het kan heeeeeel lang overbought blijven.

Dat klopt, helemaal met het soort berichten van gisteren. Daarom is het nu zo lastig te peilen.

Zero.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

JohnW1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:28:
@Taro & @Mooooody , beide nog INJ in de portfolio?
Indien ja, hebben jullie een sell target? Destijds bij jou Taro was dat ca. 18 en 19 dollar meende ik? Staat deze nog?
Geen sell target hier. De komende maanden worden interessant voor Injective (mainnet, staking, adoptie), dat wil ik graag in alle rust afwachten :)
Nu BTC lekker gaat, verwacht ik dat ETH er binnenkort in gains weer overheen knalt. Zou dom zijn om nu alts met een goed verhaal te gaan shorten imo.

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 09-02-2021 11:03 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:01:
[...]

Jawel, een paar dipjes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v-tFL0kvcZyxUHkJNBpbN752oX0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NBmMBiGDN9oynyJpOHR9rp8B.jpg?f=fotoalbum_large

• dehardstyler
MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:00:
[...]

Dat "niet uitstappen" was mijn probleem in 2017.... met 20+ alts en een container hopium.
Voorbeeld: Met NEO een mooie slag geslagen van 4 naar 150 euro per stuk en daarna alles weer in andere alts gestoken.... nooit moeten doen, want in 2018 zat ik weer op mijn inleg.

In 2021 is het mijn kracht, omdat ik 80% BTC en ETH heb. Laat maar lekker groeien en al die andere meuk ziet maar wat ie doet.

Ik heb wel een paar alts, omdat ik denk dat die écht LT potentie hebben. Daarnaast heb ik niks.
Hier nog zo een. Ik heb niks geleerd van 2017. Maar goed, als ik zomenteen VET verkoop, dan heb ik letterlijk al mijn coins, behalve NLG nog met winst kunnen verkopen die ik hold sinds zomer 2017. :P
Dus dat is denk ik waarom ik er niet van leer, ik heb alles nog met winst kunnen verkopen.

Wat voor alts moet ik aan denken voor die LT potentie? O-)

• Stephan11117
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-11 04:46
MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:52:
[...]
Je kan je ook aanmelden bij zo'n tracker. Dan krijg je een berichtje bij koersveranderingen zodat je niet constant de koers hoeft te monitoren.

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:34
Ruud2001 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:52:
Heb vorige hype cycle m'n les wel geleerd met alts. Je kunt er prima flinke ritjes omhoog mee pakken, maar zorg dat je tijdig je winst pakt en vergeet niet een positie in BTC te nemen. Van alle alts die ik destijds had, is uiteindelijk alleen BNB een succes geworden en de rest heb ik te laat verkocht. De ETH en BTC uit die tijd zijn een stuk waardevoller gebleken. Iedereen nieuwkomer moet natuurlijk zelf weten wat ie doet, maar denk dat de mensen die 2017 hebben meegemaakt inmiddels wat voorzichtiger zijn met alts.
Daarentegen gaan diverse alts een ruime tig keer tov van de btc, uitstap moment is belangrijk en moeilijk te bepalen. Ik richt me op bepaalde financiële doelen en kijk naar gedrag btc en diverse vorige runs. Maar ja pas achteraf kan ik zeggen of ik het succesvol vond. Het is ook of mensen durven te hodlen veel stappen uit als ruime winst ontstaat vanwege onzekerheid.
Mijn Hopium is een target prijs voor mijn grootste bag AVA die moet nog wel keer 7 in prijs en dan slim uitstappen. Ik reken op een bear markt van 5 a 6 jaar na deze run.

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:26

oNo

Ruud2001 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:52:
Ik denk ook dat degene die langer "meelopen" een mooie uitgebalanceerde PF hebben. Daarbij een ingecalculeerd deel voor de trades met meer risico.
Als een kip zonder kop switchen tussen allenmaal ALTS met groene candles zal je vast een keer een jackpot opleveren. Maar uiteindelijk ga je nat als je de munt niet goed kent.

Overigens heb ik wel een nieuwe altcoin aan m'n PF toegevoegd kortgeleden. Dit door met het risicodeel van m'n PF in te stappen. Daarna geluk gehad en dikke winst gepakt. Vervolgens de inleg er uitgehaald en met de winst verder. Zo ga ik deze altcoin de komende tijd leren kennen.

• D-Ed
  • Niet online
oNo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:04:
[...]

Ik denk ook dat degene die langer "meelopen" een mooie uitgebalanceerde PF hebben. Daarbij een ingecalculeerd deel voor de trades met meer risico.
Als een kip zonder kop switchen tussen allenmaal ALTS met groene candles zal je vast een keer een jackpot opleveren. Maar uiteindelijk ga je nat als je de munt niet goed kent.

Overigens heb ik wel een nieuwe altcoin aan m'n PF toegevoegd kortgeleden. Dit door met het risicodeel van m'n PF in te stappen. Daarna geluk gehad en dikke winst gepakt. Vervolgens de inleg er uitgehaald en met de winst verder. Zo ga ik deze altcoin de komende tijd leren kennen.
Inleg + eventuele winst eruit trekken is het beste dat je kunt doen d:)b

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Iemand een idee waarom cardano in onderhoud is op litebit?

• Pelox
  • Nu online
Stephan11117 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:03:
[...]

Je kan je ook aanmelden bij zo'n tracker. Dan krijg je een berichtje bij koersveranderingen zodat je niet constant de koers hoeft te monitoren.
Ik ben liever de markt voor, dan maar te vroeg. Als je gaat reageren op de markt ben je altijd te laat.. zodra je eenmaal uitgetapt bent stijgt het al weer.

Ik probeer wat doelen te stellen en daar handel ik tegenwoordig naar. Soms is dat een x bedrag en soms is dat een bepaalde koers. Meestal verkoop ik nu te vroeg, maar er komt een dag dat dat niet zo zal zijn.

Inmiddels is alles weer aardig gezakt, gaan we nog bouncen of was dit hem?

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 09-02-2021 11:07 ]

Zero.

• Pelox
  • Nu online
roflexx schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:06:
Omdat dat oplichters zijn, snel wegwezen bij die club.

Zero.

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 12:03
MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:00:
[...]

Hoezo kan dat met BTC niet dan? Die is toen toch ook van 18k terug gevallen naar 4k?

En wat betreft de alts die volgens jou potentie hebben, die mag je best delen >:)

• Slux
  • Niet online
roflexx schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:06:
Waarschijnlijk moont ie nu ? ver van weg blijven dat litebit, coins zijn nooit beschikbaar als je ze echt wilt hebben en ze verdienen goud geld aan je trades, nadeel van een broker.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Keek net even en vanuit het 'niets' ineens paar honderd USDT erbij. Bleek dat ik eindelijk mijn HOT had verkocht, met verlies en na veel te lang maar oh wat ben ik blij dat ik van die meuk af ben zeg... Opschoning portfolio nadert zijn einde. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:08:
[...]

Waarschijnlijk moont ie nu ? ver van weg blijven dat litebit, coins zijn nooit beschikbaar als je ze echt wilt hebben en ze verdienen goud geld aan je trades, nadeel van een broker.
Waar dan heen? Waar het overzichtelijk is? Vind binance er maar onoverzichtelijk uitzien.

• dehardstyler
roflexx schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:10:
[...]

Waar dan heen? Waar het overzichtelijk is? Vind binance er maar onoverzichtelijk uitzien.
Als je er gewoon even wat tijd insteekt, dan begrijp je vrij snel hoe het werkt. Dat lijkt mij toch een kleine "prijs" om te "betalen", zodat je niet meer wordt opgelicht door Litebit. :P

• Crypts
[...]

Dan blijf je lekker zitten of leest de OP. Litebit is k#t. Aan jou de keus. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Kraay89
  • Laatst online: 11:14
[...]

Dat is echt een kwestie van wennen. Was in eerste instantie ook compleet overrompeld. Maar al met al valt het best wel mee.

• Pelox
  • Nu online
[...]

En toch adviseer ik Binance. Ik zit zelf op Binance, Kraken, Coinbase en nog een stuk of 3 vage exchanges. Waarom? Om meerdere uitstap mogelijkheden te hebben wanneer de ellende start.

Zero.

• dehardstyler
Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:12:
[...]

En toch adviseer ik Binance. Ik zit zelf op Binance, Kraken, Coinbase en nog een stuk op 3 vage exchanges. Waarom? Om meerdere uitstap mogelijkheden te hebben wanneer de ellende start.
Heb je dan ook echt op al die exchanges BTC staan bijvoorbeeld?

• Slux
  • Niet online
[...]

Klopt Binance is het ook niet, er schijnt wel een basic layout te zijn maar dat moet je even aan de binance traders vrager hier.

Een Coinbase pro en Bitstamp zijn wel makkelijke exchanges, als je het een beetje door hebt kan je door naar een Binance of Huoibi, die laatste vind ik zelf veel fijner werken

• danielsondepina
  • Laatst online: 11:51
Dank jullie allen voor de toffe reacties,

Mijn huidige strategy is, de alts houden tot eind maart.
De 30 procent rendement is, op mijn inleg sinds 1 januari.

Nog een pareltje als Elrond zou natuurlijk fantastisch zijn!

Maar op dit moment is alles beter dan het op de spaar rekening laten staan.
Ik speel met 20% van me spaargeld :) en ja ik room de winst af, stort ook terug!
Speelt een stuk fijner,als het toch geen kwaad meer kan.

Ik heb besloten me geluk te gaan proberen met Luna :)

Good trading everyone.

Gr,

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11 15:36
Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:13:
[...]

Klopt Binance is het ook niet, er schijnt wel een basic layout te zijn maar dat moet je even aan de binance traders vrager hier.

Een Coinbase pro en Bitstamp zijn wel makkelijke exchanges, als je het een beetje door hebt kan je door naar een Binance of Huoibi, die laatste vind ik zelf veel fijner werken
https://academy.binance.c...les/basic-interface-guide

• Pelox
  • Nu online
dehardstyler schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:13:
[...]

Heb je dan ook echt op al die exchanges BTC staan bijvoorbeeld?
Er staat her en der wel wat op ja. Meeste op de Ledger, Binance en Kraken (staking Dot)

Zero.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-11 12:53
Iemand anders ook bij de laatste paar transacties met de Binance card de status Completed maar de velden "Cashback" en "Qualified %" zijn leeg en ook geen cashback ontvangen. Betalingen van 6 februari bij de Lidl en de Jumbo. Normaliter zijn deze bij de status Completed altijd netjes gevuld.

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 12:03
[...]

Er is (volgens mij sinds kort) een Lite versie beschikbaar. Maakt het in mijn ogen al allemaal een stuk overzichtelijker.

Een nadeel waar ik wel al achter kwam is dat tijdens het kopen van crypto hij niet op Spot stond en ik dus niets kon aankopen. Heb nog niet kunnen vinden hoe dit in Lite aan te passen.

• Crypts
[...]

Het is wennen ouwe zwervert. Ik was ook tegen maar eigenlijk werkt het best fijn en ja je komt om in de mogelijkheden maar ze allemaal hebben op 1 platform heeft wel wat. ;)
De app is daarentegen echt aan te raden, is ook even zoeken maar zodra je het door hebt werkt dat echt heel fijn. :)

• Pelox
  • Nu online
keepitfrosty schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:15:
Iemand anders ook bij de laatste paar transacties met de Binance card de status Completed maar de velden "Cashback" en "Qualified %" zijn leeg en ook geen cashback ontvangen. Betalingen van 6 februari bij de Lidl en de Jumbo. Normaliter zijn deze bij de status Completed altijd netjes gevuld.
Ja duurt wat langer, maar uiteindelijk ontvang je wel de cashback. Ik heb hem vanmorgen van de Jumbo boodschappen van 6 feb ontvangen.

Zero.

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:29

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Interessant... Had nog 5000 DOGE gekocht op 182 sats, sellorder op 211 ingesteld. Is die net gehit op Kraken door een bizarre groene spike naar 235 sats. Verder staat ie gewoon weer op 170.

Nouja vooruit dan maar :+

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat een feest. Zie net voor het eerst pas de "Convert to BND" optie. Kon ik zo in 1x 25 valuta's met nauwelijks waarde omzetten naar BNB. Die allemaal zo'n lage waarde dat ik ze niet meer kon verkopen.

Ruimt lekker op.

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
De verhouding BTC en ETH tov. Alts blijft een lastig dilemma. Ben zelf begonnen met een verhouding van 85% BTC en ETH tegenover 15% alts. Als die verhouding wat al te scheef wordt schuif ik weer wat door naar BTC en ETH om het weer recht te trekken. Werkt opzich prima, maar hierdoor heb ik wel de megastijging van zowel BNB als CAKE totaal misgelopen. Verder blijft het toch altijd een beetje steken dat BTC de slechts renderende investering in mn crypto portefeuille is, letterlijk al m'n alts hebben het beter gedaan dan BTC. Zijn allemaal rond dezelfde tijd aangekocht.

Toch blijf ik het maar op deze manier doen, BTC blijft uiteindelijk toch de meest 'safe' crypto investering.

• Crypts
keepitfrosty schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:15:
Hier ook maar dan Netto in Duitsland waar ik de dag ervoor wel cashback kreeg en Esso in Nederland die ook niks oplevert. Zal wellicht vandaag nog aangepast worden denk ik. :)

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-11 12:56

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Meer mensen problemen met withdrawal vanaf Coinbase Pro?
Ik wil meer btc naar mijn Binance account doorzetten maar ik mag niet transferren......

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:16:
[...]

Het is wennen ouwe zwervert. Ik was ook tegen maar eigenlijk werkt het best fijn en ja je komt om in de mogelijkheden maar ze allemaal hebben op 1 platform heeft wel wat. ;)
De app is daarentegen echt aan te raden, is ook even zoeken maar zodra je het door hebt werkt dat echt heel fijn. :)
Deze azijnzijkert heeft het echt serieus geprobeerd, meerdere keren zelfs maar het is echt niks voor mij, Huoibi is voor mij ver uit de beste voor de shitcoins, volgens mij zijn die fee's daar net zo duur ook als je HT gebruikt

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Egeau schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:22:
[...]

:+

Al weet ik niet of al die 'grapjes' nu zo goed zijn voor het crypto imago (Doge, Wallstreetbets op rank 0 vorige week, Funds are SAFU, alle eet-tokens zoals Sushi, Cake etc)

Aan de andere kant, crypto is ook wat nerdy & geeky dus het hoort er misschien wel bij?
Die zijn zeker niet goed voor het imago... bij boomers. Ik vind het een verademing dat het enerzijds over serieus veel geld gaat maar het niet meteen naar RTLz riekt. En dan ben ik niet eens een millennial. (of toch net aan, hangt er vanaf wie je het vraagt.)

• Pelox
  • Nu online
Btc versturen van Ledger naar exchange blijft toch altijd zo spannend he.. pff

Hebben jullie dat ook?

Zero.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
DGB iets te vroeg verkocht zie ik, stijgt nog steeds 😌

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 189 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!